A Renaissance of Multiple Forms

ASIMO uses sensors and intelligent algorithms ...
Image via Wikipedia

English Summary:

  • This page was used as a blog-entrance, once upon a time (June 2008). Since that time, it has not been changed. Comments have been closed.

  • The page is still a good summary of posts before June 2008.

  • The title of this page is important:

“A Renaissance of Multiple Forms”

(this blog’s subtitle)

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Αυτή εδώ η ιστοσελίδα, ήταν κάποτε η “σελίδα εισόδου” στο blog. Χρονολογείται από τα τέλη Ιουνίου 2008. Είναι δύσκολο να την αναβαθμίσω (προς το παρόν) και -μέχρι να γίνει αυτό- τη συνιστώ μόνο σαν δείγμα παλαιότερων αναρτήσεων μέχρι τον Ιούλιο 2008.

  • Προς το παρόν, αφήνω αυτή τη σελίδα ανέπαφη, με κλειστά τα σχόλια. (Αν έχετε κάτι να πείτε, στείλτε μέηλ στο omadeon@hotmail.com).

  • Θα μεταφέρω -μάλλον- και τα σχόλια αλλού, γιατί μερικά αφορούν πολύ παλιές ιστορίες (τώρα πια)…

Ο τίτλος αυτής της σελίδας είναι όμως σημαντικός:

“Αναγέννηση Πολλαπλών Μορφών”

(υπότιτλος του blog).

***

Posts till June 2008

English posts

Ελληνικά άρθρα

ena_to_helidoni_mini_extended.jpg

Free MUSIC Site (click here to hear the music!)

Future Politics blog * Prolog Source blog

Recent English Posts:

TOP English Post: The New York Times editorial board of… imbeciles

ΚΑΥΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: Ο πρόεδρος Bush παραδέχτηκε επίσημα το PeakOil

Recommended ENGLISH REPOST:

English Posts:

“Satire is a manifestation of… covert hostility and powerlessness”! (Tasty Macedonian Greek… salad)

Strategies for Engineered Negligible Senescence (SENS) and an Open Letter to Dr. Aubrey DeGrey

The Moderator’s Paradox (a barber’s paraphrase)

Greek peace message in… Robotic Pigeon-English! (Evaluating on-line Automatic Translation Sites…)

Exposing Big Alex, the Ancient Greek Psychopath, the Avatar of F.Y.R.O.M’s Virtual Reality History!

First anti-censorship “blog-mirror” of a British M.E.P. (Ο Κλωνισμός Λογοκριτικών Ιστολογίων ξεκίνησε)

The Exquisit Passions of LOCAL Greek… Blog-Wars and some Positive GLOBAL Morphic (Re-)solutions

***

BILINGUAL posts:

Aubrey DeGrey Life-Extension YouTube Videos -με Ελληνική εισαγωγή στην Τεχνητή Παράταση Ζωής

Peak Oil Blogs (many pessimists, few… optimists) and 5+1 PeakOil Videos on “The Long Emergency”

***

New Greek posts:

Other recent English posts:

GREEK POST in FUTURE POLITICS BLOG: Γράμμα από το Μέλλον ( 2058 )

(Βρασίδας Φουτουράτος – προς Ιστολόγο Ροϊδη, εκ των ιστορικών αρχείων του σεμνού αυτού ιστολογίου, Ημερομηνία: 11 Μαρτίου 2058. Μέσω: Χρονομηχανής! :) )

(αφιλοκερδώς) στηρίζουμε το ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟ (μετα-FunEL) ΕΛΛΗΝΙΚΟ BLOG: Church Of the Souvlaki Magnus

UPDATE : Τα σχόλια μεταφέρθηκαν σε άλλη ιστοσελίδα (που θα αναρτηθεί αλλού τις επόμενες ημέρες χωρίς αλλαγή).

Αυτή η σελίδα δεν προορίζεται για σχόλια αλλά σαν εισαγωγή και ευρετήριο του blog.

Reblog this post [with Zemanta]

31 σχόλια

  1. EIMAI KAI GO EDO.APGISA LIGO ALLA NA MAI.MITSOS H ALLIOS TO PAIDI POY PANTA THA EXEI PROBLIMA STA AYTIA

  2. Γεια σου Μητσάρα, επιτέλους ήρθαν να πουν καλησπέρα και μερικοί… εξω-μπλογκοσφαιρικοί άνθρωποι! Πήξαμε στους μπλογκοσφαιρόπληκτους και κάναμε κεφάλι… μπλογκοσφαιροκάζανο! :)

  3. Υ.Γ. Ο Μήτσος είναι φίλος μου και αστειεύεται επειδή ακούει ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΑΠΑΣΩΝ!

  4. MA ENOEITAI FILTATE OTI EMEIS POY PAINOYME GIA PROTI FORA STA DIKA SOY TA <> EIMASTE OI AGNOI OI AMOLYNTOI SE TETOIES KATASTASEIS……..SE XARAKTYRIZO SAN TON KAKO TON LYKO ME THN KOKINOSKOYFITSA.NA SAI KALA KAKE LYKE!!!

  5. Φίλτατε Μήτσο καλά τα λες, αλλά η κοκκινοσκουφίτσα όμως… ΠΟΥ είναι;

    Μόνο λύκους κακούς (και μερικούς καλούς) συναντάμε εδώ.

    Κοκκινοσκουφίτσα καμιά! :)

  6. Να και κάτι για το Βίκτωρα, που είναι όπως ξέρεις Πόντιος. Κάντε κλικ στο ακόλουθο link και διαβάστε τα σχόλια 200, 204 και 207 (δικά μου):
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/17/15-2-2008/#comment-8030
    (αυτά ήταν αστεία)

    Επίσης πες στο Βίκτωρα να μπει και να διαβάσει μια ΣΟΒΑΡΗ συζήτηση,
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/18/18-2-2008/
    (ιδίως τα σχόλια στο τέλος σήμερα)
    Αφορά τους ίδιους τους Πόντιους και το τι τραβήξανε με κάποιους πολιτικάντηδες στην Ελλάδα (και κάποια πόλη που επρόκειτο να χτιστεί ονόματι “Ρωμανία”)…

    Τέλος, Μήτσο είδα τη Φωτεινή τυχαία, χθες το βράδυ, και της είπα ότι την ανέφερα (χωρίς όνομα γιατί δεν ήξερα αν το θέλει) στο ποστ εδώ:
    http://omadeon.wordpress.com/2008/02/09/musicfriends/

  7. Agapite Omadeon molis tora teleiosa thn anagnosi toy arthroy peri pontoy kai romanias.Poly kalo arthro kai s eyxaristo poy moy to aneferes gia na xeroyme kai ti gynete genikos.Tora oso gia ta sxolia soy 204 k 207……..thanatos pethana apo ta gelia.

  8. Καλημέρα αγαπητέ Δημήτρη!
    Πήγα για ύπνο νωρίς και δεν είδα χθες το σχόλιό σου. Σήμερα έχω δουλειά στο γραφείο οπότε θα τα πούμε το βράδυ. Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση.

  9. [...] μόνο άδολους ιδεολόγους και… αγγελάκια! Μέσα στην Ελληνική Μπλογκόσφαιρα υπεραφθονεί η κακία, η έπαρση, η αλαζονεία, ο [...]

  10. Γιώργο καλό βράδυ

    Δεν παρακολουθώ τα posts που παραθέτεις ξέρω όμως ότι η προηγούμενη γενιά των ποντίων αναμόρφωσε τη Β. Ελλάδα.

    Εχω όμως όμως μεγάλες αμφιβολιες γιά τι ς επόμενες γενιές ποντίων.

    Αν δεν είναι ίδιοι ίσως είναι και χερότεροι των υπολοίπων Ελλήνων

    Αν έχεις πάει στην Παναγία Σουμέλα θα διπιστώσεις το τεράστιο έγκλημα με τα κακόγουστα και παράνομα κτήρια που έχουν κτίσει εκεί. Δεν ισχύει νόμος εκεί. Πότε θα αρχίσει η κατεδάφιση

  11. Φίλε Τάσο,

    Εγώ ξέρω εδώ στην περιοχή που ζω κάτι ΧΡΥΣΑ παιδιά που είναι Πόντιοι που ζούσαν στην ΕΣΣΔ, τουλάχιστον οι λίγοι αυτοί είναι εντάξει…
    Τώρα ξέρεις το πρόβλημα των γενικεύσεων καλύτερα από μένα (όπως και το πρόβλημα της πολιτικής ορθότητας που δεν επιτρέπει να εκφέρουμε γνώμες για σύνολα ανθρώπων). Εγώ… διαφωνώ με την πολιτική ορθότητα, γιατί πιστεύω ότι συλλογικές κουλτούρες υπάρχουν, όπως υπάρχει και συλλογική συνείδηση. Αν λέμε π.χ. ότι στην Ολλανδία το να ρεύεσαι είναι ντροπή και το να κλάνεις όχι, δεν βλέπω γιατί αυτό να προσβάλλει Ολλανδούς.

    Κι αν λέμε “χειρότεροι των άλλων Ελλήνων” για κάποιους, μπορεί κάλλιστα να είναι αλήθεια, σε γενικές γραμμές στατιστικά. Εγώ προσωπικά τείνω να μη συμπαθώ τους Πυργιώτες αλλά έχω βρει και λαμπρές εξαιρέσεις, κ.ο.κ.

  12. Γιώργο περιμένω τις αντιδράσεις τους. Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις.

  13. Τάσο μου κι εγώ περιμένω τις αντιδράσεις τους (υποθέτω ότι εννοείς το μπλογκ που παράθεσα) αλλά πέραν της μίας και μοναδικής πλήρους (όπως λένε) ανάγνωσης ενός ποστ (για τη “Ρωμανία”) απέναντι στο οποίο ο ένας φίλος εδώ (που δεν είναι Πόντιος) εκφράστηκε θετικά, δεν γνωρίζω ΤΙ ακριβώς σκέπτονται. Είναι άνθρωποι που δουλεύουν αρκετά σκληρά και έχουν μάθει να μην εμπιστεύονται τόσο εύκολα ο,τιδήποτε “μυρίζει” πολιτική και πολιτικούρες.

    Εδώ που τα λέμε κι εμένα ορισμένα πράγματα που έγιναν συνήθεια σε εκείνο το φιλικό μπλογκ με ξενίζουν, ακολουθώ πολιτική κατανόησης και συμβιβασμού χάριν της συνύπαρξης και του να επικεντρωνόμαστε στα θετικά και τα κοινά, αλλά αυτά που με ξενίζουν είναι απλούστατα
    1) οι αντιλήψεις που πολώνουν, εξομειώνοντας π.χ. το ναζισμό του Πλεύρη με τον (σίγουρα όχι τέλειο αλλά… όχι και ναζιστή) Νακρατζά
    2) η τάση να εκλαμβάνεται μερικές φορές η διαφωνία ως υπόδειξη
    3) η αδιάκοπη, συστηματική λογοκρισία μέσω πετσοκόμματος ΚΑΘΕ σχολίου που περιέχει την παραμικρή προσωπική αιχμή για οποιονδήποτε, φίλο ή εχθρό.

    Αυτά τα έχω ήδη εκφράσει ήπια και φιλικά, κι έτσι δεν νομίζω ότι θα παρεξηγηθεί κανένας τους αν τα διαβάσει κι εδώ. Δεν τα θεωρώ τόσο σημαντικά ζητήματα, έχω το μυαλό μου στο κοινό όφελος π.χ. όταν αναφερόμαστε σε κοινό αντιφασιστικό αγώνα, επίσης εκτιμώ τις πολύ μεγάλες ιστορικές πληροφορίες που έχει εκείνο το μπλογκ (και είναι εύκολο να διασταυρωθούν) και άλλα πολλά. Τέλος, αναγνωρίζω και σέβομαι την πολύ δύσκολη ιδιόμορφη θέση όπου βρέθηκαν μετά τον καυγά με τον Πάνο, που ζήτησε “την κεφαλή επί πίνακι” κάποιου που είχε αποβληθεί από την Καλύβα τέσσερεις φορές και ο Πάνος απαίτησε να φιμωθεί ΚΑΙ στο δικό τους μπλογκ, αλλιώς το μπλογκ τους “δεν είναι ευπρόσδεκτο στην Καλύβα”. Ανατριχιαστικά πράγματα δηλαδή, που η δική μου παρουσία ήταν εκεί ΚΑΘΕ άλλο παρά “λάδι στη φωτιά”, ΚΑΘΕ άλλο από υβριστική για την Καλύβα. Ισα-ίσα ένιωσα την ανάγκη να δείξω τον καλύτερο εαυτό μου, να μάθω να εκφράζομαι καλύτερα και με σεβασμό για τις αρχές τους (αν και όπως είπα δεν συμφωνώ με λογοκρισίες τέτοιας έκτασης). Γιατί όλα αυτά; Γιατί θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμα ΚΑΘΕ πολίτη, ΑΝ σεβαστεί τους δεδηλωμένους κανόνες ενός χώρου ψηφιακού διαλόγου, να συμμετέχει εκεί με αξιοπρέπεια, αν κρίνει ότι τον ενδιαφέρει αυτός ο χώρος. Κι εμένα με ενδιέφερε και με ενδιαφέρει το ιστολόγιό τους, ακόμη και την εποχή που… με είχαν βγάλει από το blogroll για να μη “μυγιαστεί τίποτε” ο Πάνος (που είναι όπως είπε εξ αγχιστείας συγγενής με έναν εξ αυτών και πρώην καλύτερος φίλους τους).

    Κάτι βρωμάει σε αυτή την ιστορία, βέβαια, αλλά ΔΕΝ βρωμάει το δικό τους μπλογκ (που ξεπέρασε ΚΑΘΕ όριο σεβασμού υπολήψεων και επειδή κάηκε στο χυλό φύσαγε και το γιαούρτι).

    Υπήρξε κι ένα είδος “στημένης παγίδας” για μένα, να ενδώσω στις προκλήσεις ενός άλλου “νεο-Καλυβιώτη” για να αποβληθώ αλλά… ΔΕΝ λειτούργησε καθόλου η παγίδα, ίσα-ίσα έγινε μπούμεραγκ για όσους ξέρουν να διαβάζουν, και τελικά έγινε αλληλο-εκτίμηση μεταξύ των παιδιών του μπλογκ και εμού. Αυτό ΧΤΙΖΕΤΑΙ, δεν το θεωρώ δεδομένο.

    Η προφανής πνευματική άσκηση είναι ανεκτικότητα κάτω από δύσκολες συνθήκες, σεβασμός κανόνων με τους οποίους… διαφωνεί κανείς, σεβασμός απόψεων που δεν συμφωνεί πάντα και σε όλα μαζί τους.

    Ε, νομίζω ότι όλα βαίνουν καλώς (τουλάχιστον προς το παρόν). :)

  14. Γιώργο παρακυολουθώ μερικά πράγματα αλλα δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον

  15. Ε ναι, το περισσότερο ενδιαφέρον είναι έτσι κι αλλιώς αλλού γενικότερα.
    π.χ. πιο ωραίες οι συζητήσεις/ποστ στου Ροίδη (για μένα τουλάχιστον) και αλλού.

  16. νεα λασπολογια του αξιολογοτατου λογιου Σαραντακου http://mantalena-parianos.blogspot.com/2008/03/blog-post_03.html

  17. @XL ATLAS,
    Ναι το διάβασα, αγανάκτησα, είσαι ΕΝΑ ακόμη θύμα του λογίου μας, τοπου
    1) Οικειοποιείται τους κόπους άλλων ΧΩΡΙΣ να τους επιτρέπει να συμμετέχουν στη διαχείριση της ιστοσελίδας
    2) αυτό το κάνει για να προβάλλεται ο ίδιος ΧΩΡΙΣ να αναγνωρίζει σωστά τους άλλους
    3) Βάζει πίσω από το όνομά του το λογοτεχνικό του κατασκεύασμα (και την επωνυμία) για να πουλάει μούρη σαν σούπερ-αξιόπιστος “κύριος”, χρόνια και χρόνια

    Είδα επίσης ότι σε κατηγόρησε ψευδέστατα για αγένεια σε ιδιωτικό μέηλ, αναγκάστηκες να βγάλεις το (δικό σου) μέηλ δημόσια, το ΞΑΝΑ-έκανε, αλλά επέμενε ότι το “δεύτερο” μέηλ σου ήταν αγενές, έβγαλες και το δεύτερο μέηλ δημόσια, ΞΑΝΑ αποδείχτηκε ότι δεν ήταν αγενές, ΠΑΛΙ εκείνος επέμενε, και η… Μανταλένα μπερδεύτηκε αλλά δεν έπαψε να “τουμπάρεται”, διότι δεν είναι μαθημένη όπως εγώ να διαβάζει τόσες χιλιάδες γραμμές κώδικα εεεεεε….ανθρώπινου κειμένου κάθε μέρα.

    Κοίτα να δεις φίλε έχουμε ΜΟΛΙΣ τώρα διακοπή ρεύματος. Σε 2 λεπτά θα αναγκαστώ να κλείσω το pc. Πήγαινε στο
    http://panikos.wordpress.com/category/sarantakos
    βρες το ποστ γύρω από το ΘΕΜΑ ΣΟΥ γενικότερα.

    Τα λέμε αργότερα. Φεύγω για γραφείο…

  18. Επειδή συμετέχω κι εγω στην πρωτοβουλεία του κυριου Σαραντάκου και έχω χτυπήσει δυο κειμενα για το site του:
    http://sarantakos.com/keimenamazi.html
    (ετοιμάζω κι ενα αλλο πολύ πιο μεγάλο αλλά επεσαν αλλες ασχολείες) θέλω να πω οτι δεν “οικειοποιείται” τον κόπο μας, αφού ότι γίνεται έχει από πριν συμφωνηθεί. Ο ίδιος άλλωστε κάνει πολύ περισότερο κόπο να διαλέγει τα κείμενα που στέλνει να γράψουμε, να τα “σκανάρει” και να τα διορθώνει μετά. Πουθενά στη σελίδα αυτή
    http://sarantakos.com/keimenamazi.html
    δεν υπάρχει αναφορά στο δικό του έργο. Ούτε στις χιλιάδες links που έχει σε έργα λογοτεχνών:
    http://www.sarantakos.com/keimena.html
    ούτε στις ανθολογείες που φτιάχνει:
    http://www.sarantakos.com/liter/anthol.html
    ούτε στα αφιερώματα σε συγγραφείς:
    http://www.sarantakos.com/liter/afier.html

    Πρόκειται για ένα από τα πιο πλούσια sites του ελληνικού internet και μας κάνει περήφανους εδώ στην ξενητειά (εγώ μένω στη νότια Γαλλία). Χρησιμοποιούμε τα κείμενά του για να μαθαίνουν ελληνικά τα παιδιά μας. Είναι ντροπή σας να σπυλώνετε αυτή την πρωτοβουλεία!

  19. Αυτό ακριβώς θέλει κι ο Σαραντάκος, να έρχεστε και να λέτε “ντροπή σας να σπιλώνετε αυτή την πρωτοβουλία”. Αντί να μιλάμε πια για έναν θνητό άνθρωπο, με ΦΟΒΕΡΑ ελαττώματα και μακροχρόνια δράση σαν δημαγωγός και ηγέτης όχλων που έκαναν διασυρμούς, μιλάμε για την “άσπιλη πρωτοβουλία” που κανείς δεν επιτρέπεται να σπιλώνει, κι αν παραπονεθεί για κάτι στραβό θα χυμήξει ο όχλος να τον φάει.

    ΟΥΔΕΠΟΤΕ σπίλωσα τις πρωτοβουλίες του κ. Σαραντάκου. Εγκώμιο που έγραψα ΥΠΕΡ του έργου του ΠΟΛΥ πρόσφατα ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ από ανθρώπους τους οποίους έπεισε ότι… “δεν θέλει εγκώμια από #^%#^#^ σαν κι εμένα”.

    ΕΚΕΙΝΟΣ σπιλώνει κόσμο, κυρία μου. Τα υπόλοιπα αργότερα (γιατί έχω δουλειά αυτή τη στιγμή).

    Τα παρόντα σχόλια θα μεταφερθούν αργότερα σε άλλο ποστ χωρίς περικοπες.

  20. Πάρτε και ΟΛΟ τον ΑΡΧΙΚΟ διάλογο πριν ΛΟΓΟΚΡΙΘΕΙ το εγκώμιο (και η κτηνώδης απαίτηση του Σαραντάκου), από το Ιστολόγιο “Πόντος και Αριστερά” (ΔΥΟ εγκωμιαστικά σχόλια για την ακρίβεια που λογοκρίθηκαν από τους… ψαρωμένους αυτούς φίλους να του κάνουν ΟΛΑ τα χατήρια, έτσι ώστε να μη χαλάσει η… δαιμονοποίησή μου από τον ίδιο, 11 χρόνια τώρα, τα έχω μαρκάρει με μπόλντ – γράφω από γραφείο, τέλος)

    #

    Νίκο Σαραντάκο, το έργο σου μετατρέπεται σε βασικό εργαλείο.

    Στη σημερινή “Καθημερινή” (15-2-2008) το χρησιμοποιεί ως πηγή ο Μανδραβέλης για να ασκήσει κριτική στον υπουργό Παιδείας που αναμάσησε δημοσίως τους συγκεκριμένους μύθους.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Φίλτατε σ’ ευχαριστώ πολύ, σπεύδω να το δω.

    Και στην Αυγή της Κυριακής είχε γράψει ο Μπουρνάζος, με την ίδια αφορμή!

    Σχόλιο από Νίκος Σαραντάκος | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Μ-π
    Τα χρήσιμα και αξιόλογα έργα ΠΡΕΠΕΙ να τιμώνται και να αναγνωρίζονται, ακόμη κι αν γίνονται από τους χειρότερους εχθρούς μας ή και φασίστες (όπως ο Εζρα Παουντ).

    Γράφω από γραφείο και ΔΕΝ θα συνεχίσω.

    Σχόλιο από omadeon | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Υ.Γ.
    θεωρώ το έργο του κ. Σαραντάκου ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟ και σκοπεύω να αναφερθώ ΚΑΙ εγώ εγκωμιαστικά γι’ αυτό γιατί επιβεβαιώνει δικές μου διαπιστώσεις από τo Computational Linguistics και NLP (Natural Language Processing). Είχα κάνει και σχετικό ποστ στο μπλογκ μου που δεν έχω χρόνο να σας δώσω λινκ. Αυτή τη στιγμή έχω αναλάβει την κατασκευή και σύνδεση λεξιλογίων, στην εταιρεία όπου δουλεύω. Αυτά (over and out)

    Σχόλιο από omadeon | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Βρε Ομαντεόνα που τον θυμηθηκες τον Εζρα Παουντ;
    Και τι ειναι αυτά να μαλωνετε (-ουμε) για τελειως χαζά πραγματα ….!
    - Και τι ειναι αυτα για ”χειρότερους εχθρούς μας”……
    -Μεγάλα Λόγια στο κυβερνοδιαστημα ….
    και Παυσατε πυρ!!(καποια στιγμή να Θυμηθώ να γραψω το 12αΤομο Βιβλίο : ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ )
    ———————

    Και εν προκειμένω : τα κειμενα του Ν. Σ νομίζω οτι αυτή την αξια εχουν ..μας θυμιζουν οτι οι λεξεις δεν ειναι παρά μόνο Λέξεις …και δεν εχουν καμμιά Μαγική ουσία
    κρυμμενη μεσα τους …
    - Ουτε τα μεγάλα Λόγια
    και αυτό δεν ειναι και Λίγο.

    ————————–

    Υ. Γ θα μου πεις : Κι εσυ δεν μαλωνεις τακτικά με τον …; Ε ναι …μαλώνω …που και που και για εκτονωση (αλλά οχι στην πραγματική ζωή …ουτε και περνω στα σοβαρά τους μπλογκοκαβγαδες …προσπαθώ τουλαχιστον! )

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Παρακαλώσε Μ-π ή Ομέρ ή όποιος άλλος είναι “σε υπηρεσία”,
    ή σβήσε κάθε αναφορά σε μένα και στο βιβλίο μου
    ή σβήσε το μήνυμα αριθ. 20 του Ομαδεώνα, που για να μεγκωμιάσει με βγάζει (όχι στα ίσια, όχι αντρίκια, αυτό έλειπε) περίπου φασίστα, καθώς και, σε παρακαλώ, το αρ. 21 που με θεωρεί “αξιολογώτατο” ανορθόγραφα. Από τον Ομαδεώνα ανάγκη για εγκώμια δεν έχω και μου είναι αφόρητα ενοχλητική κάθε συνύπαρξη μαζί του.

    Μ’ άλλα λόγια, όπως έγραψε κι ένας από εσάς (ο Ομέρ) αλλά και πρώτος δίδαξε ο Νοσφεράτος:

    ΟΜΑΔΕΟΝ ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ!

    ΥΓ
    Αμα το βγάλετε σε φανελάκι (τι-σερτ) το σύνθημα, κρατήστε μου ένα XL.

    Σχόλιο από Νίκος Σαραντάκος | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Για μία φορά ακόμη ο Νίκος Σαραντάκος απέδειξε την κακία του.
    Εγώ όμως ΔΕΝ θέλω να φύγει το εγκώμιο, ΟΥΤΕ και συνεπάγεται ότι τον συσχετίζει με φασίστες το σχόλιο 20.

    Σιγά μη λογοκρίνουμε τώρα και τα… εγκώμια, ή… τυπώσουμε και φανελλάκια επειδή κάποιος πήρε κάτι ΤΟΣΟ στα σοβαρά.

    Σχόλιο από omadeon | Φεβρουάριος 15, 2008
    #

    Ας μάθουμε πρώτα τη ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, και μετά όλα τα άλλα.

    Σχόλιο από omadeon | Φεβρουάριος 15, 2008

  21. ΟΜΑΔΕΟΝ ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ!

  22. Αχ, καλέ μου κύριε Omadeon, εσείς που είσαστε τόσο καχύπωπτος πως μπορείτε να είσαστε και τόσο αφελής; Λέτε ότι ο κύριος Σαραντάκος θα εκδώσει βιβλίο από την πρωτοβουλεία του. Μα, αν ήταν έτσι, δεν θα τα δημοσίευε στο Internet τα κείμενα αυτά, θα τα κρατούσε για τον εαυτό του και θα τα έδινε στο τυπογραφείο κατ’ ευθείαν.

    Να σας εξηγήσω: εγώ χτύπησα ένα διηγημα, το Γυάλινο Μάτι, που όπως μου είπε είναι σπάνειο και δεν έχει βγει σε βιβλίο. Μου το έστειλε σκαναρισμένο από ένα λογοτεχνικό περιοδικό, τη Νέα Εστεία, του 1964. Αν ήθελε να το βγάλη βιβλίο, γιατί να το ανεβάσει στο Internet, όπου μπορείται τώρα να το πάρεται κι εσείς και ο καθένας και να το εκδώσεται πρώτος; Θα το έδινε στον τυπογράφο σε pdf.

    Και τι βιβλίο να βγάλη; Ο κύριος Σαραντακος θέλει να ανεβάσει στο Internet όλα τα διηγηματα του Παπαδιαμάντη. Υπάρχουν όμως στα βιβλιοπωλεία πέντε ή δέκα διαφορετικές εκδώσεις του Παπαδιαμάντη. Λέτε να πλουτίση αν βγάλη την ενδέκατη; Αφού έχει βγει μια πολύ καλή, που από αυτήν παίρνη κι ο ίδιος και σκανάρει (Μου έδωσε ένα αλλά δεν το έχω αρχίσει ακόμα).

  23. omadeon, μόλις μπήκα ακολουθώντας το λινκ του προφίλ σου από το μπλογκ της Μανταλένας και υποθέτω ότι έχει γίνει κάποια παρανόηση και απευθύνεσαι στον/στην XL ATLAS σαν να ήμουν εγώ.

    Κατά τα άλλα, δεν θα έλεγα πως είμαι “θύμα”, αφού, όπως είδες, “πάλεψα” για το λινκ που δικαιούται η πηγή από όπου αντιγράφτηκε το κείμενο – και οι λόγοι είναι ευνόητοι, υποθέτω -, και πολύ περισσότερο δεν θα έλεγα πως είμαι …Άτλας.
    :-)

  24. Μαρία Κ.,

    συγχαρητήρια για την ανιδιοτελή προσφορά σου. Μακάρι να αναγνώριζε την ίδια προσφορά και ο κύριος Σαραντάκος σε όσους συμμετέχουν και να τους έβαζε ένα ΑΠΛΟ ΛΙΝΚ.

    Σε πληροφορώ, πάντως, ότι την ίδια προσφορά κάνουν και πολλοί άλλοι στο διαδίκτυο, και ας μου επιτραπεί να πω ότι λογοτεχνικά κείμενα παραθέτω κι εγώ στα θεματικά μου μπλογκς, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει από το να παραθέτω και το λινκ των πηγών μου.

  25. α, μάλιστα…

    Εγώ πάντως τον κ. Σαραντάκο δεν τον αφήνω ήσυχο. Θα χαρώ ιδιαίτερα (ΔΕΝ κάνω πλάκα) αν το έργο που έχει αναλάβει αποδώσει καρπούς, θα χαρώ ακόμη πιο πολύ αν όντως πρόκειται για αφιλοκερδή δραστηριότητα (ΕΣΤΩ και με το κίνητρο της δόξας) θα χαρώ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΟΛΥαν σταματήσει να λασπολογεί και να συκοφαντεί τους άλλους, αν και… το έχει κόψει, αυτό το παλιό του ελάττωμα, κάαααπως…. :)

    Παρόλο που προσυπέγραψε πρόσφατα βαρύτατο και ποινικά κολάσιμο επαγγελματικό λίβελο εναντίον μου, ο ίδιος “κύριος” (ορίστε εκτενής ιστοσελίδα με δύο στήλες, μία με το λίβελο αριστερά και μία με απαντήσεις δεξιά)… παρόλο που προσπάθησε σε άλλα ιστολόγια να δημιουργήσει αποδιοπομπαίους τράγους επανειλλημένα (όχι μόνο εμένα)…
    …παρόλ’ αυτά, λοιπόν… – Τείνω να πιστεύω ότι ΕΧΕΙ δικαίωμα να αναγνωρίζεται για ΟΛΑ τα πολλά θετικά που έχει (όσον αφορά την Ελληνική γλώσσα), αλλά είναι αυτονόητο και ότι δεν είναι υπεράνω κριτικής, τόσο θετικής όσο και αρνητικής.

    Αν η διαδικτυακή του συμπεριφορά βελτιωθεί εγώ δεν έχω λόγο να ασχολούμαι, πάντως ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ ο επαγγελματικός λίβελος που προσυπέγραψε (πολλές φορές) δεν με έβλαψε (λόγω καλής φήμης στο δικό μου χώρο).

    Προ ελάχιστων ημερών με αποκάλεσε ταραξία και ψεύτη, οπότε είναι ΠΟΛΥ νωρίς για ειρηνευτικές διαδικασίες -που μπορεί να μη γίνουν ποτέ λόγω του ότι δεν σταματά ποτέ.

  26. noedamo, μιας και έτυχε να συμμετέχω σ’ αυτά τα σχόλια, θέλω να σημειώσω την αντίθεσή μου σε ό,τι έχει να κάνει με κριτική στο έργο του κυρίου Σαραντάκου, όπως και με όποιες αναφορές σε όσα έχουν να κάνουν με τα εκτός διαδικτύου “δεδομένα”, αληθινά ή όχι.

    Καλό απόγευμα σε όλους

  27. Αγαπητέ Κ.σ.Μ.

    Για να ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ… με τις παγαποντιές του Σαραντάκου, ΕΙΤΕ λόγω φιλοδοξίας για φήμη είτε για άλλους λόγους, είπες προ ολίγου

    Μαρία Κ.,

    συγχαρητήρια για την ανιδιοτελή προσφορά σου. Μακάρι να αναγνώριζε την ίδια προσφορά και ο κύριος Σαραντάκος σε όσους συμμετέχουν και να τους έβαζε ένα ΑΠΛΟ ΛΙΝΚ.

    Σαραντάκο, ΤΣΑΚΙΣΟΥ και ΒΑΛΕ LINK σε ΟΛΟΥΣ όσους κοπιάζουν, κάνε ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, όχι…. πασαλείματα με περίεργους σκοπούς”.

    Σήμερα ο Σαραντάκος εγκαινίασε για πρώτη φορά συκοφαντική ιστοσελίδα,
    http://www.sarantakos.com/deontol.html

    Κατόπιν τούτου, το θεωρώ CASUS BELLI.

    Και ΟΛΑ τα περί Σαραντάκου θα βγούν στη φόρα. Θα μου πάρει κόπο, αλλά μιλάμε για απίστευτα θρασύ, επίμονα και βρώμικο χαρακτήρα ανθρώπου.

    ΕΝΑ-ΕΝΑ τα ψέματα της κατάπτυστης, υβριστικής, υποτιμητικής και αντιδεοντολογικής ιστοσελίδας του θα απαντηθούν.

    Σαραντάκο, ΤΕΛΕΙΩΣΕ το θέμα. Τυχερός είσαι ΜΟΝΟ που ο λίβελος που προσυπέγραψες δεν είχε αποτέλεσμα… (και που δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο).

    Το ξεσκέπασμά σου ΑΞΙΖΕΙ τον κόπο, ιδιαίτερα μετά από τις βρωμιές σου σε άλλους (π.χ. Θανάση Τριαρίδη).

  28. Υ.Γ.
    Μιλάμε για ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ θράσος, να “αστειεύεται” με τα λόγια “Ομαδεών άσε με ήσυχο” και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να δημοσιεύσει ΤΕΤΟΙΑ ιστοσελίδα.

    Η Τριανδρία Σαραντάκος, Πάνος Ζέρβας, βιοάννης αποτελεί βέβαια τη ΝΕΑ ΧΟΥΝΤΑ της Καλύβας… Ε, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    Ο Σαραντάκος ΞΕΡΕΙ τι κάνει. Κλικ στο όνομά του και ΟΛΗ η Ελληνική Λογοτεχνία βγαίνει σαν ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ…

  29. http://panikos.wordpress.com/2008/01/26/coultouropateres/
    ΑΥΤΟ το λινκ είναι εκείνο που σε αφορά, Κ.σ-Μ

  30. Καλέ μου κύριε Κ.σ.μ., σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια (ελπίζω βέβαια να μην τα λέτε από ειρωνεία!!)
    Είδα και τον καυγά σας με τον κύριο Σαραντάκο και πιστεύω ότι και οι δύο είπατε δυο λόγια παραπάνω. Πάντως τη δική μας την προσφορά την αναγνωρίζη ο κύριος Σαραντάκος, μου πρότεινε να βάλω και το όνομά μου αλλά βέβαια δεν ήθελα. Μόνο μου είπε, ότι από τη στιγμή που συμφωνώ δεν θα μπορώ να του πω μετά “μη βάλης τον Βάρναλη γιατί είναι κουμουνιστής ή μη βάλης τον Ιων Δραγούμη γιατί είναι εθνικιστής ή μη βάλης τον Λαπαθιώτη γιατί είναι ομοφυλόφυλος ή βγάλε το δικό μου που σου έγραψα γιατί έβαλες τον Βάρναλη ή τον Λαπαθιώτη”.
    Και νομίζω ότι έχει δίκηο, δεν μπορεί όποιος βοηθάει στην πρωτοβουλεία να έχη δικαίωμα να τη σαμποτάρη μετά, εσείς τι γνώμη έχετε;

    Σας αφήνω τώρα γιατί έχω να ταήσω το μωρό!!

  31. Αγαπητή κ. Μαρία Κ.
    “ανάγκα και οι θεοί πείθονται”
    καθώς επίσης
    “ΚΑΙ ο Αγιος φοβέρα θέλει”
    εεεε…. ΠΟΣΟ μάλλον ο Σαραντάκος.
    Αν τον άφηνα ανεξέλεγκτο, θα γέμιζε το ιντερνέτ… κουφάρια ! :)
    Ευτυχώς που… επέζησα, πάντως δείτε με ΤΙ τακτ, με ΤΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑ αυτός ο άνθρωπος ΞΕΡΕΙ πως να λασπολογεί, ΠΟΛΥ αποτελεσματικά: Ορίστε το απόσπασμα του νέου “πονήματός του”, που αναφέρεται σε μένα:

    Έχει πολλά ιστολόγια, ανάμεσα στα οποία και ένα ιστολόγιο μίσους, το οποίο είναι εν μέρει αφιερωμένο στην αφεντιά μου (όχι μόνο· βρίζει επίσης έναν κορυφαίο ιστολόγο [δείτε ΣΗΜ.1] και καλό συγγραφέα, μια γνωστή δημοσιογράφο [δείτε ΣΗΜ.2] και μερικούς ακόμα· βλέπετε, είναι σκληρό να κοντεύεις τα 55 και να μην έχεις να δείξεις έργο πέρα από μαθητικά διπλώματα και ανολοκλήρωτες προσπάθειες). Σε αυτό το ιστολόγιο, μου έχει αφιερώσει άφθονα ποστ όπως «Ποιος ήταν ο Ν.Σ.;» (όπου αποκαλύπτει τα φρικτά μυστικά μου) [δείτε ΣΗΜ.3]. Δεν παραπονιέμαι. Τα ποστ που έχει αφιερώσει σε άλλους έχουν πιο γλαφυρούς τίτλους, όπως: «Η κατάπτυστη ρουφιανιά του λασπολόγου-υποκριτή Τάδε». [δείτε ΣΗΜ.4] Προσπαθώ να τον αγνοώ. Δεν είναι πάντα εύκολο.[δείτε ΣΗΜ.5]

    ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ επί του Σαραντάκειου πονήματος:
    ************************
    [ΣΗΜ. 1] (o Omadeon)…βρίζει επίσης έναν κορυφαίο ιστολόγο και καλό συγγραφέα,
    \ εδώ εννοεί τον… Πάνο Ζέρβα ! a ha ha

    [[ΣΗΜ. 2] “μια γνωστή δημοσιογράφο
    \ εδώ εννοεί τη Λαμπρινή Θωμά – γνωστή και ως “Σαμποτέρ του Monitor”]

    [[ΣΗΜ. 3]
    …ποστ όπως >«Ποιος ήταν ο Ν.Σ.;» (όπου αποκαλύπτει τα φρικτά μυστικά μου)
    \ ένα ποστ που -τελικά- έκανα ΙΔΙΩΤΙΚΟ, μετά από συνεννόηση (μαζί του)!

    [[ΣΗΜ. 4]
    …ποστ που έχει αφιερώσει σε άλλους έχουν πιο γλαφυρούς τίτλους, όπως: «Η κατάπτυστη ρουφιανιά του λασπολόγου-υποκριτή Τάδε».
    \ αναφερεται σε άτομο που είναι σεσημασμένος troll ακόμη και σε… εγκυκλοπαίδειες. Αλλά ο… εχθρός του εχθρού του Σαραντάκου είναι ΦΙΛΟΣ του (χεχε)…

    [ΣΗΜ. 5] Προσπαθώ να τον αγνοώ. Δεν είναι πάντα εύκολο….
    \ Ε, όχι…
    πάντα! συμφωνώ με αυτό, ειδικά… Α ΧΑ ΧΑ :)

Δεν επιτρέπονται σχόλια.