Ο 21ος αιών καλπάζει, και ο κύριος Μαργαρίτης… μαργαριτάρια κατεβάζει!

ΑΜΑΝ πια, με αυτή την (παθολογική πια) εμμονή με το «βιβλίο Ιστορίας της 6ης Δημοτικού». ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ το κάνανε της πολιτικής τους, ένα σωρό άνθρωποι και παρατάξεις. Ανάμεσά τους, ένας λίγο-πολύ ισορροπημένος επικριτής του βιβλίου, ο Γιώργος Μαργαρίτης γράφει (σε άρθρο που αναπαρήγαγε το blog «Πόντος και Αριστερά»):

Η “αυτενέργεια” του μαθητή στηρίζεται σε εξωτερικές πηγές παρά σε όσα λέει το ίδιο το βιβλίο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται, για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΟ.

(Και να… ΛΕΙΠΟΥΝ -σας παρακαλώ- τα ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ στη δεύτερη λέξη!)

cartoon2bw.jpg

Στην ουσία ο μαθητής πρέπει να “κατασκευάσει” μόνος του την ιστορική του γνώση αναζητώντας, με ελάχιστη βοήθεια – αφού ουδείς δάσκαλος ελληνικού σχολείου έχει προετοιμαστεί για πλοηγός σε αναζητήσεις στο διαδίκτυο ή στις (ανύπαρκτες) βιβλιοθήκες των ελληνικών σχολείων. Φυσικά ο μαθητευόμενος αφήνεται με τον τρόπο αυτό έρμαιο στις απόψεις – ενίοτε γραφικές, ενίοτε επικίνδυνες, πόσες ιστοσελίδες ακροδεξιών οργανώσεων δεν έχουν εργολαβικά αναλάβει στο διαδίκτυο την τροποποίηση της “εθνικής” ιστορίας…- των πλέον αναρμόδιων για την ιστορική σύνθεση και τη διδασκαλία της. Στην ουσία το σχολείο και το διδακτικό βιβλίο περιορίζουν το ρόλο τους μέχρι τα όρια της αυτοκατάργησης.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΦΥΣΙΚΑ, και πρέπει να περιοριστεί ο ρόλος τους (των «διδακτικών» -ΜΗ ΧΕΣΩ- βιβλίων και των σχολείων) ΑΚΡΙΒΩΣ μέχρι την (τελική) ΠΛΗΡΗ αυτοκατάργηση!

  • Ε, αν «ουδείς δάσκαλος ελληνικού σχολείου έχει προετοιμαστεί για πλοηγός σε αναζητήσεις στο διαδίκτυο ή στις (ανύπαρκτες) βιβλιοθήκες των ελληνικών σχολείων«, τότε… ζήτω που καήκαμε.

Κατ’ αρχήν… ΔΕΝ είναι σοβαρός ο κ. Μαργαρίτης αν εξισώνει τις (πεπαλαιωμένες πια) βιβλιοθήκες (τυπωμένου υλικού) με την ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ βιβλιοθήκη που είναι ήδη το Διαδίκτυο. ΔΕΝ χρειάζονται πια τέτοιες βιβλιοθήκες. Είναι σαν να συγκρίνει χελώνα με αεριωθούμενο (ως προς την απόδοση) ενώ και το κόστος του Διαδικτύου είναι πολύ μικρότερο (από ένα πανελλαδικό δίκτυο τυπωμένων βιβλιοθηκών).

  • Επίσης ΔΕΝ είναι σοβαρό, το να μην… ξέρει ο δάσκαλος «να κάνει πλοήγηση στο Διαδίκτυο».

  • Διότι… ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΠΤΩΣΗ, ο «δάσκαλος» ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΞΙΟΣ, ΑΧΡΗΣΤΟΣ και ΒΛΑΒΕΡΟΣ. Εεεε…

  • Αν «δεν ξέρει πλοήγηση στο Διαδίκτυο» τότε είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ να πάει (αυτός ο άχρηστος δασκαλάκος) ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ… (ελάχιστες ημέρες ή εβδομάδες) …ΤΟΣΟ ακριβώς, όσο θα χρειαστεί για να ΜΑΘΕΙ «ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ«!

ΤΟΟΣΟ δύσκολο δηλαδή, είναι να εκπαιδευτεί ο δάσκαλος για «πλοήγηση διαδικτύου»;

ΤΟΟΣΟ δύσκολο, είναι να αρχίσει το Υπουργείο Παιδείας να συντάσσει καταλόγους με κείμενα στο Διαδίκτυο τα οποία ΘΕΩΡΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ για τα ΙΔΙΑ τα βιβλία που ΕΚΔΙΔΕΙ;

  • ΠΩΣ -ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ- γράφονται σχολικά βιβλία ΧΩΡΙΣ ΠΗΓΕΣ, και ΠΩΣ -ΣΤΟ ΚΑΛΟ- είναι τόσο δύσκολο να… βρεθούν ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (και όσες δεν βρεθούν να… σκαναριστούν);

ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ, ΚΥΡΙΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ;

Αν ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι ζείτε στην… Ελλάδα, κάνετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ:

  • Εδώ ΔΕΝ είναι πια «Βαλκάνια».

  • Είναι… ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΟΧΙ «ΠΑΙΞΕ-ΓΕΛΑΣΕ»!🙂

  • Χμμμ… κύριε Μαργαρίτη, μήπως (όσον αφορά το Διαδίκτυο) είστε…. ΙΜΠΡΕΣΣΙΟΝΙΣΤΗΣ;🙂

cartoon2bw.jpg

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s