Ένα ρεπορτάζ της «Ελευθεροτυπίας» για το άρθρο στο blog του j95 (κ.ά.) περί λαού και πυρκαϊών…

Στην «Καλύβα Ψηλά στο Βουνό« ο Πάνος Ζέρβας έκανε σύντομη αναφορά στο άρθρο του j95 «ο Λαός», που μάλλον του φάνηκε κάπως… υπερβολικά καυστικό (από ό,τι θυμάμαι). Ο Πάνος, αν και έχει ένα από τα δημοφιλέστερα μπλογκ… ακόμη δεν έχει δει το ρόλο του σοβαρά, σαν λειτούργημα (τέλος πάντων, αυτό ανήκει σε ΑΛΛΗ συζήτηση, προσεχώς).🙂

Είναι γνωστό πως ο j95, όταν κάνει κριτική, χρησιμοποιεί καυστικό ύφος, χωρίς να χαρίζει κάστανα σε κανέναν.
Ε… γιατί, δηλαδή, θα έπρεπε να γίνει… μαλακός;

Ιδού η απόδειξη, ότι είναι είναι ΠΟΛΥ αποτελεσματικότερη η «καυστική τακτική» του j95, από κάτι άλλες… (χμμ…) ξενέρωτες:

  • Η σημερινή «Ελευθεροτυπία» τίμησε τον j95 με άρθρο ειδικά αφιερωμένο στο άρθρο του, εκείνο ακριβώς το άρθρο που ενόχλησε, γιατί είπε ορισμένα πράματα με το όνομά τους, χωρίς να «χαϊδεύει» το λαό!

Πρέπει να πω ότι θαυμάζω τον j95 για την τόλμη, την οξυδέρκεια, και το συγγραφικό του θάρρος. Δεν χαρίζει κάστανα σε κανέναν. Ακόμη και… μένα, για παράδειγμα, ούτε καν με έχει στο blog-roll του. (Γιατί δηλαδή, θα έπρεπε; Μπάρμπας του είμαι; Μπατζανάκης του είμαι; ….ή μήπως είναι υποχρεωτικό να βάζουμε… κάθε καρυδιάς καρύδι στο blog-roll, επειδή είπε 2-3 σωστά πράματα ; Και αν… αύριο αποδειχθεί ότι ο… ομαδέων λέει άλλα αντί άλλων;🙂 ΚΑΛΑ κάνει ο αυστηρός j95 και δεν χαρίζει εύκολα, σε όποιον-όποιον, την εμπιστοσύνη του. Κάαατι ξέρει!!!….)

Εντύπωση, λοιπόν, μου προκάλεσε το άρθρο του κ. Μιχαηλίδη. Αφ’ ενός, γιατί δεν περίμενα να αναφερθεί στο «καυστικό άρθρο» του j95, και αφ’ ετέρου γιατί (εμμέσως) αναγνωρίζει την τεράστια σημασία που έχουν οι δραστηριότητες των μπλόγκερ, όταν καταπιάνονται με καυτά κοινωνικά θέματα. Στο ίδιο άρθρο της «Ελευθεροτυπίας» αναφέρονται περιληπτικά και κάμποσοι άλλοι μπλόγκερ, με τους πλήρεις τίτλους των μπλογκ τους, και με (αξιέπαινο) σεβασμό της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, από ένα δημοσιογράφο που σέβεται τον εαυτό του και τη δουλειά του… εξίσου με τους κόπους των άλλων: – Μόνο νόμιμα μικρά αποσπάσματα από τα κείμενα στα μπλογκ παραθέτει και σχολιάζει ο Χρήστος Μιχαηλίδης, χωρίς ποτέ να κρύβει την πηγή.

  • Το μόνο μικρό παράπονο που έχω, από το Χρήστο Μιχαηλίδη, είναι το ότι θα μπορούσε, ίσως, να βάλει με μικρά έστω γράμματα, στο τέλος του άρθρου, και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των μπλογκ που σχολιάζει. Αυτό θα διευκόλυνε και όσους αναγνώστες της «Ε» έχουν σύνδεση Ιντερνέτ, να βρουν τα ίδια τα κείμενα των μπλογκ χωρίς περιττούς κόπου αναζήτησης μέσα στο google.

Αν διαβάζει αυτές τις γραμμές ο ίδιος ο κ. Χρήστος Μιχαηλίδης, τον συγχαίρω για το άρθρο του, αλλά του υποβάλλω και την προηγούμενη μικρή ένσταση. Αν και -πιθανότατα- δεν έβαλε τα URL xάριν συντομίας (ο Χρήστος) ας μη νομίσουν (γενικά) οι εφημερίδες ότι… κρύβοντας ηλεκτρονικές διευθύνσεις αποφεύγουν…. διαρροές αναγνωστών προς το διαδίκτυο! (Και όμως, αυτό έχει ακουστεί…)

Αυτά είχα να πω.

Μπορείτε τώρα να δείτε το αυθεντικό κείμενο και τη συζήτηση (για το «λαό» και τις πυρκαγιές) στο μπλογκ του j95, ΕΔΩ.

41 comments

  1. Και για όποιον…. βαριέται ΑΚΟΜΗ και το «κλικ» στο ποντίκι, προσέξτε ΤΙ λέει το άρθρο:

    Πήραν φωτιά και τα blogs

    [Σταχ(τ)υολογώντας τα καλύτερα]

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ mich@enet.gr, http://www.bavzer.blogspot.com

    «DON’T KISS ΤΗΕ FROG», σχολιάζει μια είδηση που λέει ότι το ΚΚΕ καλεί τον λαό να διεκδικήσει την κατάργηση όλων των δασοκτόνων νόμων. «Προφανώς, το ΚΚΕ έχει στο μυαλό του κάποιον άλλο λαό, γιατί ο λαός που ξέρω εγώ έχει χτίσει γύρω στο ένα εκατομμύριο αυθαίρετα, θεωρεί από αρχαιοτάτων χρόνων τις πυρκαγιές θεμιτότατο τρόπο δημιουργίας βοσκοτόπων, λατρεύει τα σεληνιακά τοπία που έχουν δημιουργήσει οι κατσίκες του στα νησιά, εξοντώνει υπεραιωνόβια πεύκα για να κερδίσει λίγα τετραγωνικά μέτρα τσιμέντου, πιστεύει ότι αν οι Τούρκοι της Θράκης θα λέγονται Τούρκοι είναι σημαντικότερο εθνικό πρόβλημα από το ότι σε 20 χρόνια η Θράκη θα βρίσκεται στις παρυφές της Βόρειας Σαχάρας και το μόνο που διεκδικεί από τότε που υφίσταται ελληνικό κράτος είναι περισσότεροι διασοκτόνοι νόμοι».

  2. Tο ίδιο παρατηρώ και σε σένα, preza-tv. Όταν έγραψες εκείνα τα… ακραία περί (δήθεν) «υποστήριξης της πυρκαγιάς» πολλοί… φιλήσυχοι πολίτες θα έτριβαν τα μάτια τους. Αν όμως διάβαζαν παρακάτω, θα εντόπιζαν ότι το καυστικό σου ύφος κρύβει το ακριβώς αντίθετο πνεύμα.

    Μερικές φορές ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε ακραίοι, για να είμαστε αποτελεσματικοί!

    Μπράβο και σε σένα (και στον j95).

  3. j95
    Το δικό σου blog ήταν το ΠΡΩΤΟ που αναφέρθηκε στο άρθρο, και για όποιον ξέρει από ψυχολογία αναγνωστών και συγγραφέων, _δεν_ ήταν τυχαία η επιλογή.

    Πάντως είσαι ΠΟΛΥ πιο μετριόφρων από… εμένα και… ΠΟΛΥ καλά κάνεις!🙂

  4. Ομαδεών,

    μην είσαι αφελής: αν δε μου άρεσε το κομμάτι του Τζέυ (για την ακρίβεια με ενθουσίασε, αλλά δεν το έγραψα έτσι, γιατί είναι μικρός ακόμα και δεν πρέπει να χαλάσει η χαραχτήρα του) δεν θα το ανάφερα στην καλύβα! Ξεκόλλα!🙂

  5. Εγώ να ξεκολλήσω, ή εσύ που… παρασύρθηκες από το δόλωμά μου και… έσπευσες να αρνηθείς το εντελώς αυθαίρετο και έντεχνα υποθετικό λέγόμενό μου (ότι «ΜΑΛΛΟΝ» σου φάνηκε κάπως πολύ καυστικό);🙂

    Χρειαζόμαστε όλοι εκπαίδευση στην… πολυσημία, γιατί ο γραπτός λόγος δεν μεταδίδει πολλαπλές έννοιες, αμφισημίες και υπονοούμενα;

    Πάντως από… ΥΠΕΡΟΨΙΑ, πας ΠΟΛΥ καλά. Ξέχεσες κανονικά τον άμοιρο τον ΑΞΙΟΛΟΓΟ συγγραφέα (που ντρέπεται να πει ποιός είναι με το πραγματικό του όνομα και γράφει κι αυτός μαλακιούλες για να… ξανανιώσει μέσω της Καλύβας), τον έστειλες αδιάβαστο τον άνθρωπο για κάτι ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ μικρο-εμμονές και μαλακιούλες που σου έλεγε, τούγραψες έναν σκέτο λίβελλο που τον παρουσίαζες σαν ψυχοπαθή, λογόκρινες ΚΑΙ τα δικά του κείμενα ΚΑΙ πολλά άλλα, και ΑΡΝΗΘΗΚΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, με τη δικαιολογία ότι «δεν οφείλεις σε κανέναν εξήγηση» επειδή… ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ αλλά την… καύλα ΣΟΥ! εεεε…. τι να σου πω ΤΩΡΑ, για το πόσο κολλημένος είσαι, αλλά σε…. ΑΓΑΠΑΜΕ, Πάνο μου.

    Ε, ΚΑΛΑ. Σοβαρά, φαντάστηκες ότι όλα όσα γράφω τα βρίσκω μέσω search στο google, και… δεν ανοίγω βιβλίο?🙂

    Εδώ έχουμε τρείς υπολογιστές, τρία αρμόνια και… πάνω από χίλια βιβλία, και δεν χωράνε ούτε οι φίλοι να περάσουν. Πάντως σε θεωρώ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟ, και σε περιμένω να πιούμε κάνα ποτηράκι ξεφυλλίζοντας και κάνα βιβλίο, μόλις έρθεις Αθήνα.

    Και… βρέστα ρε παιδί μου τον άτυχο συγγραφέα (που… δεν δέχεσαι ούτε απλό λίνκ στη δουλειά του από άλλους). Θα «στην πούνε κι άλλοι»!

    ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ. Ας δούμε το παράδειγμα όσων εξελίσσονται, κι ας συμφιλιωθούμε όλοι. Αυτή η Νίκη, ΔΕΝ είναι μόνο του j95, είναι ΚΑΙ δική σου, ΚΑΙ δική μας. ΟΛΩΝ ΜΑΣ!🙂

    Με πολλή φιλικότητα (κι ας μη μου βγαίνει όλη γραπτώς)
    Γειά σου καλυβο-αρχηγέ!🙂

  6. είναι μικρός ακόμα και δεν πρέπει να χαλάσει η χαραχτήρα του

    Προγραμματιστάρας είναι, ΚΑΙ με συγγραφικό ταλέντο, πάνω από 26 χρονών, και ΠΟΛΥ σεμνός από τη φύση του. Ασε τις μαλακιούλες τώρα…🙂

    (σε καλόμαθε η…. γερουσία της Καλύβας να μη δίνεις τόπο στους νέους!)
    ουα-χα-χααα….

    «όλος ο ουρανός και όλη η θάλασσα (αξίζει να δοθεί) για μία και μοναδική Νίκη της Νεότητας» (όπως αναφέρει κι ο Ελύτης)

    Αλλά… δες και κάνα βίντεο-κλιπ!🙂

  7. Υ.Γ.
    (για απληροφόρητους επισκέπτες) η φιλική κριτική που έκανα στον Πάνο δεν αναφερόταν (βέβαια) στον j95 αλλά στον σημαντικό συγγραφέα και πρώην θαμώνα της «Καλύβας» με ψευδώνυμο «Νοσφεράτος», ο οποίος… αποβλήθηκε από τον Πάνο Ζέρβα, χωρίς καν εξηγήσεις και μάλιστα _διαπαντός_ (από την «Καλύβα»). Και… ΟΧΙ μόνο αυτό. ΑΠΑΙΤΗΣΕ ο Πάνος να μην αναφερθεί κανένας στον άνθρωπο αυτό, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΑΠΛΟ «LINK» σε περίπτωση που δημοσιεύσει δική του δουλειά ή στίχους του… ΑΛΛΟΥ (έξω από την Καλύβα).

    Θεωρώ αυτή τη στάση του Πάνου ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, αλλά… (αντίθετα με τον Πάνο) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ «ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΗΣ» στις φιλίες, και εξακολουθώ να εκτιμώ αξιόλογους ανθρώπους και φίλους (όπως ο Πάνος ή ο Νοσφεράτου)… ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τα λάθη τους.

    Εδώ… έχουμε να κάνουμε με κότες (της πλειοψηφίας). Μεταξύ μας θα τσακωνόμαστε? Και μάλιστα… χωρίς αιτία? ααα… μα πιά!🙂

  8. Omadeon

    …Ευχαριστώ για την παρεμβαση σου
    Αλλά φυσικά δεν θέλω να δοθεί συνεχεια…
    Τις οποιες απαντησεις στον Πανο τις εδωσα (και μάλλον με ..το παραπάνω)(και οποιος ψαχνει ..τις βρισκει)
    Απο κεί και περα,η συζητηση κατανταει θεαμα για το φιλοθεαμον κοινό(και φθανει)
    Φιλικότατα

  9. Και Ομαντεον φιλε μου επειδή εγραψες κι εσύ για εμμονές και μαλακιουλες

    …και με ξαναπιασαν …
    Αν θεωρεις κι εσυ εμμονές και μαλακιουλες το οτι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βρε αδελφε θα πρεπει ο ΓΑΠ ντε και καλά να φταιει για τις πυρκαγιες π.χ που συμβαινουν Τωρα –και γιατί για τις Διακοπές στη ΔΕΗ που συμβαινουν τώρα …θα πρεπει αυτονοητα να φταιει ο …Πιπεργιας
    – και γιατί π.χ για το σκανδαλο των Δομημένων ομολογων που συνεβη τώρα επί Ν. Δ φταιει απαραιτητα το Πασόκ
    – και γιατί οποιος λεει αυτά θα πρεπει ντε και καλά να ειναι (κρυφο) ή φανερό Πασόκος και ..πόντιος
    -και ….. γιατί ενώ υποτιθεται και η Ν.Δ και το Πασοκ φταινε αντε εξισου για οτι συμβαινει τωραβλέπω συνεχεια ποστ και σχολια κατα του ΓΑΚ και οχι του ΚΑΚ
    -και πόσο ολα αυτά απέχουν απο αυτά που λεει ο Ρουσοπουλος και τους αντιπερισπασμους που κάνει ο Καραμανλής

    Ε τοτε ναι ..εχω εμμονές και λεω μαλακιουλες

    – Και φυσικά αυτό δεν αναιρεί την εκτιμηση και την φιλια που αισθανομαι τόσο για σενα οσο και για αλλους αξιολογοτατους φιλους της Καλύβας (ανεξαρτήτως απο οποιες εμμονες τους ή δικές μου)

    Χαιρετισμους σε ολους
    Φιλικά
    Υ. Γ δεν πηρα κανένα Μαιηλ

  10. … Και αν για παραδειγμα επί Πασοκ( γυρω το 2000) τοτε που εγινε το σκανδαλο του Χρηματιστηριου κ.α ελεγα οτι φταιει το ..Πασόκ …
    τοτε τι θα ημουνα ( μαλλον κρυπτοδεξιος και Πόντιος

    Πω πώ! Μαλλον με ξαναπιασαν αυτες οι παραξενες εμμονές και μαλακιουλες (ελπίζω να μην με αποβάλλεις και συ Ομαντεον)😉

    Ξερω ,,, Για ολα φταιει ο Γκαπ (..αντε κι Πιπεργιας)

  11. Φίλε νόσφυ

    Παραδέξου το. ΟΛΟΙ έχουμε κατά καιρούς πει τις μαλακιούλες μας, και… ΟΧΙ, δεν αναφέρομαι σε όσα σταχυολόγησες. Μάλιστα το θεωρώ και…ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογικό, σε μία παρέα (είτε ιντερνετική είτε αλλού) να… λέμε που-και-που καμιά μαλακία να περάσει η ώρα.

    Όταν λέω «εμμονές» εννοώ ότι… εντάξει όπως κι εσύ θεώρησες άχρηστη (ας πούμε) εμμονή, το να συνεχιστεί η αναφορά στο όλο θέμα, έτσι και για κάποιους αναγνώστες φάνηκε σαν εμμονή ο τρόπος που γυροφέρνατε ο ένας κατά του άλλου, στην Καλύβα, πριν την αποβολή σου. Επειδή εγώ μάλιστα τα διάβαζα όλα, ΔΕΝ μπόρεσα να καταλάβω, τότε, ΟΥΤΕ τη δική σου επιμονή στη διαμαρτυρία για τα θέματα που ανάφερες, ΟΥΤΕ την επιμονή του Πάνου (από αντίθετη πλευρά). Χεστήκαμε δηλαδή, για το πως ο κάθε ένας μας αξιολογεί… ξοφλημένους πολιτικούς (έτσι κι αλλιώς). Εγώ σέβομαι πάντως όλες τις επιλογές, και δεν καταλαβαίνω πολύ αυτή τη διένεξη. Εκείνο που με πείραξε ήταν ένα ποστ εναντίον σου, που σε παρουσίαζε σαν «εθελοντικό θύμα». Εεεε… και να ίσχυε αυτό (που δεν νομίζω) δεν έπρεπε να γραφτεί όπως γράφτηκε.

    Το πιο απαράδεκτο απ’ όλα είναι η εμμονή στην «απόλυτη εξαφάνισή σου» από παντού, και η… απαγόρευση οποιασδήποτε αναφοράς σε σένα. Αυτό, συγνώμη, αλλά το θεωρώ προσβολή κατά της ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ελευθερίας. Κάντε ό,τι θέλετε, μεταξύ σας, βριστείτε, αλληλο-αποκλειστείτε από ΟΠΟΥ θέλετε, αλλά… εγώ αν δω κάτι αξιόλογο που είπε ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ (από εσάς ή άλλος) και κρίνω ότι αξίζει σχολιασμό, θέλω να είμαι 100% ελεύθερος, χωρίς καμία λογοκρισία από κανέναν, να το κάνω.

    ΔΕΝ υπακούω σε «μαύρες λίστες αποκλεισμένων… ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΦΡΑΣΗ». Σε αυτό είμαι ΑΠΟΛΥΤΟΣ και ΑΓΡΙΕΥΩ. Εδώ… παλέψαμε πολύ για να δημιουργήσουμε όχι μόνο ελευθερία έκφρασης, αλλά και πολύ θετικό κλίμα, τον τελευταίο καιρό (στην Καλύβα και αλλού), θα τα προδώσουμε όλα αυτά για ΨΥΛΛΟΥ ΠΗΔΗΜΑ, για να νιώσει κάποιος ότι… «έσβυσε» την ιντερνετική παρουσία κάποιου άλλου?

    Αν κανείς φτιάξει ένα μπλογκ «για την καύλα του» και επιτρέψει εκεί να εκφράζονται επί ΣΕΙΡΑ ΜΗΝΩΝ αξιόλογοι άνθρωποι, όπως εσύ, και μετά λόγω μιας διένεξης ή παρεξήγησης αισθανθεί την ανάγκη να τους βγάλει έξω από τη συζήτηση, αυτό ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, με ΣΕΒΑΣΜΟ για την συνολική παρέα, με σεβασμό για το ίδιο το έργο των ανθρώπων που αποκλείει, και πάνω από όλα ΟΦΕΙΛΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ. Διότι αν «έκανε απλώς την καύλα του», και ΠΑΛΙ οφείλει εξηγήσεις. Επίσης οφείλει να σέβεται αυτά που χρησιμοποιεί σαν δημιουργικό υλικό για να προσέρχεται κόσμος στην παρέα. ΔΕΝ είναι δυνατόν, από τη μία μεριά τα δικά σου στιχάκια και γραπτά να έχουν εξέχουσα θέση σε ένα συλλογικό χώρο, που ΕΤΥΧΕ να ιδρύσει κάποιος άλλος, και μετά… αυτός ο άλλος, επειδή εσένα έτυχε κάτι «να σου τη βάρεσε» (άνθρωπος είσαι κι εσύ, συμβαίνουν αυτά) να σε πετάξει έξω ο άλλος έτσι, με το «έτσι θέλω», παριστάνοντας κιόλας ότι ήσουν ένοχος προδωσίας στη φιλία. Μάλλον… ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ έγινε. Και στα τέτοια μου οι εντυπώσεις απέναντι σε «φιλοθεάμον κοινό». Το θέμα είναι πολύ πιο βαθύ, είναι θέμα αρχών. Οδεύουμε προς μία διαδικτυακή δημοκρατία, ή προς μία ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ του καθενός? Οταν, κύριέ μου, ανοίγεις ένα μπλογκ και το μετατρέπεις σε ΦΟΡΟΥΜ (κακά τα ψέματα, ΑΥΤΟ είναι η Καλύβα) ΟΦΕΙΛΕΙΣ να σεβαστείς και ΟΛΟΥΣ τους ΑΓΡΑΦΟΥΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ της καθαρά _)συλλογικής_ δημοκρατικής επικοινωνίας. Π.χ.
    1) Οφείλεις να ΜΗ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΞΩ χωρίς ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
    2) Οφείλεις να ΕΞΗΓΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ τους λόγους κάθε αποβολής.
    3) Οφείλεις να σέβεσαι ΚΑΙ τις «κακές στιγμές» καλών συζητητών.
    4) Οφείλεις να βλέπεις αυτό που κάνεις σαν ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ προς το ΚΟΙΝΟ.
    5) Κι αν δεν σεβαστείς τα 1,2,3,4… Εεεε. «άντε και γαμίσου» είναι η μόνη σωστή απάντηση, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ….

    Επιπλέον, τόχω ξαναπεί αυτό, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΥΝΕΤΑΙ. Μηδενική ανοχή σε απώλεια πληροφορίας, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε περιπτώσεις σαν κι αυτή, όπου οι ΛΟΓΟΙ για μία αποβολή, ΠΡΕΠΕΙ να είναι ΔΙΑΦΑΝΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    Εντελώς άλλο θέμα είναι, το ότι ΚΑΙ ο συγκεκριμένος φίλος μας, έχει κι αυτός το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ. Οτι τον αγαπάμε ΠΑΡΑ τα όσα είπα. Οτι μοχθεί και κάνει δύσκολη δουλειά μέσα στο μπλογκ του. «έτερον εκάτερον» -που λένε…

    Κι ένα τελευταίο, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. Κατά τη γνώμη μου, κάνεις σοβαρό λάθος που εμφανίζεσαι με διάφορα ψευδώνυμα. Να πετάξεις ΟΛΕΣ σου τις περσόνες, και να υπογράφεις ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΤΑΡΑ ΣΟΥ. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Και σωστός άνθρωπος ΔΕΝ ενδιαφέρεται να φανεί αλάνθαστος. Ετσι νομίζω εγώ, και πιστεύω ότι για πολλοστή φορά, έβλαψες τον εαυτό σου μέσω της ανωνυμίας. Εγώ… αφού ξεπέρασα το αρχικό σοκ, μετά αντιλήφθηκα το ΤΕΡΑΣΤΙΟ δώρο που έκανα στον εαυτό μου, με το να εμφανίζομαι ΠΑΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ (όπως οι…Γάλλοι στο διαδίκτυο).

    Αυτά (και άλλα πολλά).
    Απορώ ΠΩΣ δεν έλαβες το μέηλ. Στείλε ένα νέο μέηλ στο
    omadeon@hotmail.com επειγόντως.

    Με αγάπη
    Γιώργος

  12. Omadeon
    Η πρωτη μου αποπειρα να βγώ στην μπλογκόσφαιρα εγινε με το πραγματικό μου ονομα … Και αμέσως μου την πεσανε με παρα πολύ ( οχι απλώς προσβλητικό αλλά … ε να μη πώ τι λεξη ) τρόπο..

    Ετσι λοιπόν (και παρόλο που οπως κι εσυ ετσι και πολλοι (και οχι μόνο φιλοι )γνωριζουν το πραγματικό μου προσωπο αποφασισα να μην εγκαταλειψω πιά την περσόνα μου
    (ιδιαιτερα τον Νοσφεράτο που εχει γινει δευτερο εγώ μου).

    Αυτό ειναι μια επιλογή -αποφαση μου… Οσο καιρό θα ειμαι στην Μπλογκόσφαιρα θα ειμαι με περσόνα .. Ειναι απόφαση πουθα ηθελα να τη σεβαστούν οσοι τελος πάντων την σεβονται…
    Οπως λοιπόν σεβομαι τις επιλογες των αλλων ετσι θα ηθελα να σεβαστούν και τις δικες μου.
    Φιλικά

  13. Μην ανησυχείς, σέβομαι απόλυτα τις επιλογές σου, και… κατανοώ τους λόγους που ακολούθησες αυτή την τακτική.
    Χρειάζεται ιδιαίτερη μαεστρία για να αντιμετωπίσει κανείς τις επιθέσεις όταν εμφανίζεται με το πραγματικό του όνομα.
    Παραδέχομαι ότι ίσως… «κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια». Διότι εγώ κάποτε ήμουν «καμένος έτσι κι αλλιώς» στο διαδίκτυο, επί σειρά ετών, και όταν ξαναβγήκα με το όνομά μου, έδωσα μάχη η οποία αυτή τη φορά κερδήθηκε, γιατί το κύριο πρόσωπο που με είχε διασύρει κάποτε (με συκοφαντίες) διασύρθηκε… μόνο του από δικά του ατοπήματα, που έκαναν πάταγο σε όλη τη μπλογκόσφαιρα. Σιγά-σιγά, άρχισα να βλέπω ότι το διαδίκτυο ΑΛΛΑΞΕ πολύ τα τελευταία χρόνια. Τόσο πολύ, μάλιστα, προς το θετικό, ώστε κάποια στιγμή είμαι βέβαιος ότι θα αποφασίσεις να ανοίξεις μπλογκ με το πραγματικό σου όνομα (διατηρώντας και τις περσόνες, αλλού, για να κάνεις πλάκα).
    Το παράδοξο με την πραγματική ταυτότητα είναι ότι ενίοτε φαίνεται… πολλαπλή, βέβαια. Είναι απίστευτο πόσο λίγο γνωρίζουν οι άνθρωποι, το ΠΟΣΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ έχουν μέσα τους. Ακόμη σπανιότερα, μάλιστα, τα συνδυάζουν δημιουργικά. Συνήθως απλώς τα κρύβουν, διαλέγουν έναν «ψεύτικο σταθερό εαυτό» και η ζωή κυλάει φυσιολογικά…
    Φιλικά
    Γιώργος

  14. Αγαπητε Ομαντεον ευχαριστώ για την συμπαρασταση σου…
    Οπως ομως ελπίζω να καταλαβες το κόστος (κυριως το συναισθηματικό) που υφισταται καποιος που προσπαθεί να υπερασπιστει τον εαυτό του ή τις απόψεις του στο Διαδικτυο ειναι τοσο μεγαλο ..που -κατ εμέ τουλαχιστον- η οποια Δημοκρατια στην Μπλογκόσφαιρα και η παλη κατα αυτου που λες ..φεουδαρχια )
    πραγματι δεν αξιζει τον κόπο ..
    (εκείνο βεβαια που αξιζει ειναι οτι μάλλον βλεπεις τα πραγματα πιο καθαρά,πιο διαφανα)
    Γι αυτό λοιπόν σε χαιρετώ και παλι ,καλη δυναμη σε οτι προσπαθείς και συ και ολοι οι φιλοι και θα σου ζητουσα ειλικρινα να μήν αναφερθεις ξανα σε εμένα …
    Πολύ πολύ φιλικά Νοσφεράτος

  15. Ναι, ναι, ναι… σε καταλαβαίνω πόσο ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ είσαι.

    Κοίτα να δεις, εγώ ΔΕΝ είμαι. Προ ολίγου ο Πάνος Ζέρβας, προέβη σε μία απαράδεκτη «μουλωχτή πράξη» προληπτικής λογοκρισίας, ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ. Αντί νάρθει εδώ σαν άντρας να συζητήσουμε σαν ίσοι και σαν φίλοι, αντί να καταλάβει ότι ΔΕΝ έχω κανένα λόγο να παίρνω το δικό σου μέρος, ίσα-ίσα σε περίπτωση που π.χ. τον συκοφαντούσες θα έπαιρνα αναφανδόν το δικό του μέρος, αλλά… ΔΕΝ περιέπεσε στην αντίληψή μου κάτι τέτοιο….

    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

    Αντί για όλα αυτά με έβαλε σε λίστα για «moderation», με αποτέλεσμα ένα σχόλιό μου των 10:05 να μην έχει ακόμη βγεί στην «Καλύβα».

    Δυστυχώς ο Πάνος Ζέρβας, ΔΕΝ καταλαβαίνει ορισμένα πράματα, που είναι θέματα ΠΟΛΥ σημαντικής δεοντολογίας στο διαδίκτυο. Αν δεν αλλάξει μυαλά μέχρι αύριο, θα εκπλαγεί με το ΠΟΣΟΙ άνθρωποι, όπως εγώ, ΔΕΝ κατανοούμε τη στάση του και ΔΕΝ συμφωνούμε μαζί του, όσο και αν (επαναλαμβάνω) τον εκτιμούμε. Ελπίζουμε απλώς ότι «περνάει άσχημη φάση».

    Πάντως, αν πρόσεξες, σήμερα οι επισκέψεις σε ΑΥΤΟ το μπλογκ… εξαπλασιάστηκαν (μέχρι στιγμής) και… έπεται συνέχεια.

    Ειρήνη σε όλους
    Γιώργος

  16. Πρόσεξε, τώρα.
    Εγώ δεν έγραψα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ για τη δική σας ΔΙΕΝΕΞΗ, ΜΕΣΑ στην «Καλύβα ψηλά στο βουνό». Ισα-ίσα σεβάστηκα ΑΠΟΛΥΤΑ την επιθυμία του Πάνου Ζέρβα (ΚΑΙ τη δική σου -τώρα) να «μη δοθεί συνέχεια». Ομως ο Πάνος, αφού προέβη σε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επίθεση σε άλλο μπλογκ, γράφοντας το εξής… ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:
    (Πάνος Ζέρβας): Από δω και πέρα, χέζε όπου σε δέχονται: όχι εκεί που βρίσκομαι εγώ
    …Μετά (και ΧΩΡΙΣ εγώ να μιλήσω στην Καλύβα και ΧΩΡΙΣ προειδοποίηση) έσπευσε να με μετατρέψει σε «δεύτερης κατηγορίας συζητητή» που βρίσκεται σε «μοντεραίησιον», και σαν συνέπεια ένα γραπτό μου (πολύ ήπιο και άσχετο με το θέμα σας) ΔΕΝ εμφανίστηκε.
    E, Ακου να δεις ΠΑΝΟ, τώρα..
    Επειδή την περιπτωσάρα σου τη συζήτησα και με το Βιοάννη, δια τηλεφώνου, εύχομαι να συνέλθεις ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΩΤΕΡΟ. Δεν είσαι εντάξει και ΠΡΕΠΕΙ να το ξέρεις. Και… ΜΗ μου πουλάς εμένα τσαμπουκά γιατί ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ, όπως φαίνεται, ακόμη. ΕΣΥ θα ζημιωθείς.
    Τσιφλικάδες ΔΕΝ ανεχόμαστε. Κυρίους με κανόνες στο μπλογκ τους, τους ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ. Αν νομίζεις ότι είναι «συμπεριφορά κυρίου» αυτά που κάνεις, μάλλον είσαι ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ, πήγαινε καμμία βόλτα και ΣΥΝΕΛΘΕ.
    Εγώ σεβάστηκα ΟΛΟΥΣ τους κανόνες σου και εσύ δεν σέβεσαι ΤΙΠΟΤΕ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
    Αυτά, Πανούλη μου!
    😦
    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ: Το ότι ΚΑΙ ο Πάνος έκανε λάθη, π.χ. σπασμωδικές κινήσεις που εξόργισαν ΚΑΙ εμένα, ο ΙΔΙΟΣ το παραδέχεται σήμερα. Ετερον-εκάτερον όμως….
    ****************

  17. Και… την απάντηση την πήρα προ ολίγου. Το λιγόλογο, ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΝΕΞΗ ήπιο γραπτό μου (τεσσάρων γραμμών) ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ χωρις καμμία προειδοποίηση από την «Καλύβα».

  18. Και μετά από λίγο, ο Πάνος Ζέρβας, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ, με έβγαλε και από το… blog-roll της Καλύβας του.

    Μπράβο ρε Πάνο… η κατρακύλα σου είναι ΠΛΗΡΗΣ. Αν εκτιμούσες ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ, ανθρώπους που συνεισέφεραν τόσα πολλά στην Καλύβα σου, θα διέψευδες το ΤΩΡΙΝΟ συμπέρασμά μου, που… είναι χείριστο για όσα κρύβεις μέσα στο χαρακτήρα σου.

    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

  19. Omadeon
    Στο μπλόγκ του Πόντου και Αριστερα
    αφησα το παρακάτω σχολιο:

    Λοιπον παιδια παρατραβηξε
    και το καινουριο ευρημα της ανωνυμίας και του ”ανωνυμου κουκουλοφορου”…που αφορά ειδικά τον Νοσφεράτο..
    -οταν το 99,9% αυτων που γραφουν στα συγκεκριμμένα μπλογκ ειναι ανώνυμοι…
    -Και η υποτιθεμενη ανωνυμια” χρησιμοποιειται εκ των υστερων οταν ερχεται σε συγκρουση ο ανωνυμος ”με τον Μπολγκαρχη
    -Και οταν ολοι (οσοι τουλαχιστον συμμετεχουν ή παρακολουθούν στενά τις συζητησεις ξερουν …το πραγματικό του ονομα )

    – Και το εκ των υστερων ευρημα του υβριστή
    Οταν και παλι οσοι μεν ηταν εκεί ξερουν
    Οτι μεχρι τον απιστευτο σε χαρακτηρισμους και αυθαιρετη σκληροτητα (..”η καβλα ”του Πανου ) αποκλεισμό του Νοσφεράτου…
    Δεν υπήρχε τιποτε απολύτως που να το δικαιολογεί(κανένας υβριστικος χαρκτηρισμός
    -παρα μόνο προηγούμενες διαμαρτυριες για πολύ αδικους και υβριστικους χαρακτηρισμους κατα του Νοσφερατου
    -Και αυτό (ειμαι σχεδόν σιγουρος ) οτι το είδαν τουλαχιστον ο Ομαδεον , ο Ασμοδαιος ο Νικ Αθηναιος διοτι ησαν εκεί
    Και οτι το μονο σχολιο το οποιο αφεθηκε Επιτηδες και δεν σβυστηκε …ενώ ολα τα αλλα υποτιθεμενα υβριστικά σβυστηκαν

    Ηταν μια αβλεψια του Νοσφερατου σε οτι αφορά στο ονομα της κ Ριτσας Μασουρα για το οποιο ζητησε χιλιες φορες συγνώμη

    Αλλά παρολα αυτά αφεθηκε εκεί ακριβώς για να φανεί εκ των υστερων οτι Γιαυτό εγινε οτι εγινε

    – και οτι ακολουθησε ηταν ακριβώς η προσπαθεια του Νοσφερατου να αποκαταστησει τα πραγματα και να μη φαινεται αυτός ”ανωνυμος Υβριστής… ενώ η πραγματικότητα ηταν ακριβώς η αντιθετη

    Και αυτά για το I P τα ξεκαθαρισε ευτυχώς ο Ασμοδαιος

    Και δυστυχώς και παλι , βλεπουμε οτι μεσα απο μια απιστευτη και ακατανόητη (για οποιουδηποτε ειδους ανθρωπινες σχεσεις ) απαγορευτηκε ουσιαστικά στον Νοσφεράτο να πει την δική του οψη για το πως εχουν τα πραγματα
    Οχι μόνο στην Καλύβα αλλά και αλλου ακόμα και στο Π &Α

    Και ειναι τουλαχιστον πικρό να βλεπεις πόσο ευκολα τα μεγαλα λόγια περι φιλιας και διαλόγου μετατρεπονται σε μια πολιτική ισων αποστασεων (ολοι φιλοι μας ειναι κ.λ.π ) μολις ο Πάνος απειλει οτι θα κόψει τον συνδεσμο

    Και ειναι πολύ ενδιαφερον και πολύ βεβαια πικρό οτι περα απο τον (Ομαδεων τον Νικ και τον Ασμοδαιο) πολλοί φιλοι δεν εκδήλσωαν ουτε καν την απορια τους

    Ενώ ειμαι σχεδόν βεβαιος οτι και αυτό τοσχολιο , θα φυγει οπου ναναι απο την μεση για να παραμεινει η αποψη του Ανωνυμου Υβριστή

    Ε ναστε καλά ολοι παιδια …ολοι

    … Το ιδιο σχολιο οπως και ενα δευτερο που αφορά στον ιδιο τον Πανο (και δεν ειναι καθόλου Υβριστικό ανα και ο διος μπορεί να ισχυρισθεί οτι ΘΕΛΕΙ )ειναι στην Καλύβα (Under Consideration )

    Comment by Θεοδωρίδης Πέτρος | July 3, 20

  20. Αγαπητέ Πέτρο,

    ΠΙΣΤΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ότι (για παράδειγμα) ο Νοσφεράτος κατηγορήθηκε ΑΔΙΚΑ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ από τον Πάνο Ζέρβα, σε ΑΛΛΟ μπλογκ (πόντος-και-αριστερά) ότι τον έβρισε και τον είπε «σταλινικό» και «ψυχοπαθή που θέλει γιατρό», ενώ ο ΠΡΩΤΟΣ που πρόσβαλε ΠΟΛΥ σοβαρά το Νοσφεράτου ήταν ο ΙΔΙΟΣ ο Πάνος Ζέρβας, όταν δημοσίευσε έναν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΛΙΒΕΛΛΟ που τον χαρακτήριζε ψυχοπαθή κλαψομούνη που παριστάνει το θύμα (κλπ) ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ (που… τα έτριβα εκείνη τη στιγμή, και προτίμησα να κάνω αθώα πλάκα, ΜΗΝ πιστεύοντας όσα διάβαζα).
    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

    Το συμπέρασμά μου, το δήλωσα ήπια και πολιτισμένα, στο μπλογκ του j95, εξ αιτίας του οποίου (ή μάλλον… του άρθρου μου που τον εκθείαζε) ήρθε εδώ σε ΑΥΤΟ το μπλογκ ο Πάνος έντρομος να… αρνηθεί ότι τον είχε χλευάσει (έχοντας χαρακτηρίσει το κείμενό του «στούφο»):
    http://blog.dontkissthefrog.net/2007/06/29/de-gamietai-ki-o-laos/#comment-69788

    Δυστυχώς, ο Πάνος Ζέρβας είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.

  21. Οταν και παλι οσοι μεν ηταν εκεί ξερουν
    Οτι μεχρι τον απιστευτο σε χαρακτηρισμους και αυθαιρετη σκληροτητα (..”η καβλα ”του Πανου ) αποκλεισμό του Νοσφεράτου…
    Δεν υπήρχε τιποτε απολύτως που να το δικαιολογεί(κανένας υβριστικος χαρκτηρισμός
    -παρα μόνο προηγούμενες διαμαρτυριες για πολύ αδικους και υβριστικους χαρακτηρισμους κατα του Νοσφερατου
    -Και αυτό (ειμαι σχεδόν σιγουρος ) οτι το είδαν τουλαχιστον ο Ομαδεον , ο Ασμοδαιος ο Νικ Αθηναιος διοτι ησαν εκεί
    Και οτι το μονο σχολιο το οποιο αφεθηκε Επιτηδες και δεν σβυστηκε …ενώ ολα τα αλλα υποτιθεμενα υβριστικά σβυστηκαν

    Ηταν μια αβλεψια του Νοσφερατου σε οτι αφορά στο ονομα της κ Ριτσας Μασουρα για το οποιο ζητησε χιλιες φορες συγνώμη

    Αλλά παρολα αυτά αφεθηκε εκεί ακριβώς για να φανεί εκ των υστερων οτι Γιαυτό εγινε οτι εγινε

    ΣΥΜΦΩΝΩ και ΠΙΣΤΟΠΟΙΩ ότι ΟΝΤΩΣ έτσι έγιναν, όπως ακριβώς τα είπες, Πέτρο Θεοδωρίδη. Και η διαστροφή της αλήθειας ΔΕΝ θα περάσει, έστω και αν… μάζες ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΩΝ απολαμβάνουν «φιλοξενείες» στα ΤΣΙΦΛΙΚΙΑ των ΦΕΟΥΔΑΡΧΩΝ του μέλλοντος.

    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************
    Γιώργος

  22. Μερικές οι άνθρωποι έχουν ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΙΣΘΗΣΗ του νοήματος των λέξεων.

    Π.χ. το παρακάτω σχόλιο λογοκρίθηκε, από το μπλόγκ «Πόντος και Αριστερά» σαν… «απειλή» (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ):

    Πάνο, ΚΟΨΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ. Υπάρχουν πιο σοβαρά θέματα από την αρχομανία σου, την ισχυρογνωμοσύνη σου, και τα… νεύρα σου.

    Στην πραγματικότητα, η ΜΟΝΗ ΑΠΕΙΛΗ ήταν του Πάνου Ζέρβα, κατά του Νοσφεράτου, που τον απείλησε ότι θα τον συγυρίσει (στις δύο μέρες πριν πάει διακοπές) και του απάντησα εγώ αυστηρά «κόψε τον τσαμπουκά».

    Ρε παιδιά, συνέλθετε επιτέλους. ΔΕΝ θα περάσει αυτή η «τρικυμία εν κρανίω» του Πάνου. ΤΕΡΜΑ!

    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

  23. Νόσφυ
    Κατανοητή η πικρία σου.
    Δώσε τόπο στην οργή…

    Omadeon
    Είναι μια δύσκολη στιγμή.
    Μη βάζεις λάδι στην φωτιά.
    Όσοι έχουν μάτια και βλέπουν και καταλαβαίνουν……

  24. ΟΚ, ανώνυμε, εγώ είμαι ο… δαρμένος διαιτητής!🙂
    Στην Καλύβα, είχα σταματήσει ΠΟΛΛΟΥΣ καυγάδες. Υπάρχουν πολλά γραπτά που το αποδεικνύουν.

    Κι όταν, κάποια στιγμή, ξένοι «εκλεκτοί επισκέπτες» παρανοούσαν και έσπερναν διχόνοιες ή άδικες κατηγορίες, τους αντιμετώπισα ΠΑΝΤΑ σωστά, με τον ΙΔΙΟ τον Πάνο Ζέρβα στο πλευρό μου.

    ΤΙ συνέβη και άλλαξε ο Πάνος?

    Πιθανολογώ ότι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ παρανόησε. Θεώρησε ότι κάποια στιγμή ο Νόσφυ τον κοντράριζε πολύ, ότι φάνηκε αχάριστος, και όλα τα συναφή. ΛΑΘΟΣ.
    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

    ΟΛΟΙ έχουμε τις κακές στιγμές μας. Εκείνο που δεν καταλαβαίνει κανείς, νομίζω, είναι ότι ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ στις κακές στιγμές μας, ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΜΗΝ είμαστε αλάνθαστοι.

    Οταν τα αναλογιστεί όλα αυτά ο Πάνος, ΙΣΩΣ να καταλάβει. Το ότι ο Νόσφυ τον ενοχλούσε, το βρήκα φυσικό. Θα μπορούσε να κάνει ΠΟΛΛΑ πράγματα, εναλλακτικές λύσεις σε όσα αποφάσισε. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ που δεν ήταν τέλειος. Μου ΑΡΚΕΙ μια μέρα να καταλάβει…

    Δηλαδή… εγώ ΤΙ πρέπει να πω, που μου φέρθηκε χειρότερα από όσο στο Νόσφυ, με «μουλωχτή λογοκρισία» και ξήλωμα από την Καλύβα?
    Μήπως αντί να ρίχνω «λάδι στη φωτιά», με έριξε… μέσα της, επειδήν ΑΡΝΗΘΗΚΑ να συνεργήσω στη ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ του Νόσφυ?

    Τέλος πάντων, άλλα σχόλια σε άλλα μπλογκ ΔΕΝ κάνω. ΟΤΑΝ συνέλθει ο Πάνος, ας έρθει εδώ να κάνει… αυτοκριτική!

  25. Είναι πολύ άσχημο αυτό που συνέβη😦 (δεν πρόλαβα να διαβάσω τα σβησμένα σχόλια στην καλύβα και δεν ξέρω την «αφορμή»). Είδα και τα σχόλια εδώ και στους Π+Α😦 . Δεν αισθάνομαι άνετα να μιλήσω για κάτι που συνέβη μεταξύ ανθρώπων που γνωρίζονται προσωπικά (απ’ ό,τι έχω καταλάβει). Ελπίζω να τα βρουν…
    Νόσφυ, η περσόνα μου σ’ ευχαριστεί για τις συζητήσεις που είχαμε ως τώρα με τις μικρές διαφωνίες μας (στα διάλα ο ΚΑΚ, η ΔΑΠ και ο ΓΑΠ🙂 )

  26. @pixie
    Εγώ νομίζω ότι.., απέτυχα σαν διαιτητής, αλλά δεν πειράζει, κι η καλή προσπάθεια μετράει. Δεν ήταν και ιδιαίτερα «καλή» η προσπάθειά μου.

    Δυστυχώς, αν δεν παίξετε εσείς οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ το δικό σας ρόλο, της σοφίας που έχετε μέσα σας, τα αρσενικά πάντα θα τσακώνονται, ενίοτε και… χωρίς αιτία, π.χ. γιατί θεωρούν τα μπλογκ «περιοχές κυριαρχίας».

    Ευελπιστώ, ότι εσύ, σε ΟΛΑ σου άψογη, και μελετώντας όσα γράφτηκαν, θα βρείς τρόπο να κατευναστούν τα πνεύματα.

    Τέλος, ΠΡΕΠΕΙ να πω ότι ο Πάνος έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ, κυρίως το ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ παρεξήγησε τις πλακίτσες του νόσφυ. ΤΟΣΟ απλά! Και… ενώ τον ενοχλούσε και η υπερβολική σε όγκο γραφή του Νόσφυ, δεν του το είπε εγκαίρως.
    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

    Αφήνω το θέμα σε σένα με ελπίδα και με εμπιστοσύνη!🙂

  27. Omadeon
    Κι άλλη φορά απέτυχες ως διαιτητής..

    Την επομένη καίγεσαι…:)

    Καλά ξενύχτια pixie

  28. @pixie
    επίσης, από τη δική μου άποψη, ΟΤΑΝ ο Πάνος κατανοήσει ότι πρόκειται για παρεξήγηση, αυτομάτως θα ΑΝΑΙΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ τα βαρέως λεχθέντα ή εικασθέντα. Οχι πια «σαν να μην υπάρχει ο Νόσφυ», αλλά…. σαν να μην υπήρξε καν η παρεξήγηση.

    Ιδωμεν…

  29. @anonymos
    χεχε… δεν έχω σκοπό να γίνω και… επαγγελματίας διαιτητής.

    Πάντως με… συναρπάζεις. Ειλικρινά δεν θυμάμαι άλλη φορά που να απέτυχα σαν διαιτητής. Εξάλλου, μην ξεχνάς πόσες φορές… ΠΕΤΥΧΑ!!!

    Θες να σου βρω το σχετικό κείμενο? Αύριο ίσως, για πλάκα, αν δεν το είδες, είναι ένα γραπτό στην Καλύβα που απαριθμεί τις συγκρούσεις που σταμάτησα. Περιληπτικά, (1) μεταξύ j95 και σχολιαστή, (2) μεταξύ dirtyjazz και σπινόζα, και… άλλες.🙂

  30. Omadeon, όπως είπα δεν αισθάνομαι άνετα (και δεν «νομιμοποιούμαι» κιόλας, θα έλεγα) να μιλήσω -πόσο μάλλον να μπω στη μέση- για κάτι που συνέβη όχι μεταξύ περσόνων, αλλά μεταξύ ανθρώπων που γνωρίζονται στον «πραγματικό» κόσμο.

  31. @pixie
    Σε διαβεβαιώ, όμως, ότι η παρούσα σύγκρουση ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τους πραγματικούς ανθρώπους, π.χ. που πίναμε και τρώγαμε μαζί, ο Νόσφυ, ο Πάνος, ο Βιοάννης κι εγώ (και άλλοι), αλλά έχει σχέση ΜΟΝΟ με διαδικτυακά λεχθέντα, που οδήγησαν ΜΟΝΑ τους στην κατάσταση. Προ ολίγων ωρών μίλησα και με το βιοάννη στο τηλέφωνο. Δεν θα αποκαλύψω τι ειπώθηκε, αλλά μόνο το συμπέρασμα (το δικό μου). Ο Πάνος ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕ τα γραπτά του Νόσφυ, αποκλειστικά και μόνο διότι οι πραγματικοί άνθρωποι ΞΕΧΑΣΑΝ ότι γνωρίζονται και άρχισαν να παίρνουν πολύ στα σοβαρά τις περσόνες ή τα γραπτά, περισσότερο από τους… ίδιους.
    ****************
    UPDATE (17-5-2010): ΟΧΙ, εγώ είχα καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Ο Νοσφεράτος ΕΞΟΡΓΙΣΕ τον Πάνο Ζέρβα και τον έφτασε στα όριά του, ΠΡΙΝ αποβληθεί. Απλά… εγώ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ, το ΤΙ ακριβώς είχε προηγηθεί, αφ’ ενός γιατί ΔΕΝ είδα τα σχόλια (που σβήστηκαν ή δεν πρόσεξα) κι αφ’ ετέρου γιατί ο Νοσφεράτος έκανε και άαααλλα πράματα ΕΚΤΟΣ διαδικτύου που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τότε….
    ****************

    Πρόκειται για ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, στα 12 και πλέον χρόνια που ξέρω το διαδίκτυο. Για την ακρίβεια, δεν έπρεπε ΚΑΝ να είχε συμβεί…

    Για μένα αιτία της σύγκρουσης είναι παρανοήσεις, αλλά και υπερβολές. Και όλα αυτά ΜΟΝΟ στο διαδικτυακό διάλογο (αφού πρόσωπο-με-πρόσωπο δεν είχαμε τον τελευταίο καιρό επαφή).

  32. pixie

    ο Νοσφερατος (που επεστρεψε στον κόσμο του) διαβασε το μηνυμα σου και χαρηκε πολύ.
    Ειδικα για σενα .-
    και σου στελνει τους πολύ- πολύ φιλικους του χαιρετισμους..
    και σου λεει οτι ποτε δεν διαφωνουσε μαζί σου επι της ουσιας (παρα μόνο στο δια ταυτα )…
    επισης σου λεει οτι τα σβυσμένα του σχολια περιειχαν ερωτησεις προς τον Δεξιο , στις οποιες απανταει ειλικρινεστατα ο ανθρωπος….
    καθώς επίσης και την επαναλαμβανομενη φραση
    pixie προσεξε τι λεει (ελπίζοντας ή νομίζοντας οτι ησουν εκεί)….
    καθώς και την παρακληση πρός τον Πανο Να μη σβυσει τις ερωτησεις αυτές (πραγμα που εντελει ο κ Πανος..εκανε)

    -Αν πάς λοιπόν στο Ποστ με την »μαχαιρα του Ιησού»στην Καλύβα θα δεις τις απαντησεις του Δεξιου ξεκρέμαστες(διοτι βεβαια λείπουν οι ερωτησεις του Νοσφεράτου)

    – Και φυσικά ο Νοσφεράτος νοιαζεται πολύ για την γνωμη που θα σχηματίσει η περσόνα σου για την περσόνα του…
    Οχι μόνο γιατί και ο ιδιος σε συμπαθησε (οπως ξερεις πολύ και εκτιμησε την συνεπεια και την …αποδελτιωτική σου ικανότητα):)

    Αλλά γιατί επίσης τον ενδιαφερε πολύ να βρει καποιον συζητητη με τον οποιον να μπορεσει να κανει μια ουσιαστική πολιτική συζητηση βρε αδελφέ (περα απο τις τετριμμένες κοινοτοπίες) και τις Ετικέτες για οποιον εχει αντιθετη αποψη

    – Και εβλεπε οτι μαζι σου ειδικά μπορουσε να κανει κατι τετοιο (παρα τις οποιες διαφωνιες που δεν ηταν ουσιαστικες)
    .
    Και ακόμα εχει να σου πει πως χαρηκε παραπολύ γιαυτό που θεωρει πως βγαινει μεσα απο την καρδια σου ως ευχαριστια για τις συζητησεις …
    Και οτι χαρηκε παρα πολύ που σε γνωρισε (εστω και ως περσονα )
    Καλό καλοκαιρι -καλές διακοπές Πιξυ🙂

  33. Κι εγώ σας ευχαριστώ, όσους επισκεφτήκατε αυτό το (σχετικά νέο) blog. Σήμερα χτύπησε… ρεκόρ 590 επισκέψεων, πάνω από 5 φορές του κανονικού.

    Και… όλως περιέργως, η συντριπτική πλειοψηφία των επισκέψεων ΔΕΝ αφορούσαν την διένεξη στην Καλύβα, αλλά επαγγελματικά μου γραπτά πάνω στη γλώσσα προγραμματισμού PROLOG. Ισως βέβαια με…τον ντόρο που δημιουργήθηκε λόγω του συναδέλφου μου προγραμματιστή j95, κάποιοι άλλοι συνάδελφοι πρόσεξαν εκείνα τα γραπτά, που τώρα είναι στη λίστα των πιο δημοφιλών κειμένων στον κόσμο!🙂

    Επειδή μάλιστα, το «τεχνικό» θέμα του πιο δημοφιλούς μου γραπτού έχει βαρυσήμαντες… φιλοσοφικές προεκτάσεις, προσέξτε τον τίτλο του:

    «Η εκφραστική δύναμη της γλώσσας PROLOG είναι (σχεδόν) ίδια με την εκφραστική δύναμη της ανθρώπινης γλώσσας».

    ΤΙ σημαίνει αυτό? Σημαίνει, ότι… εν μέσω του σύγχρονου Μεσαίωνα, βρισκόμαστε στο κατώφλι μιας αναγέννησης, που προέρχεται από τη νέα δυνατότητα ΟΛΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ των (ανθρώπινων) κειμένων σε ΟΛΟ το διαδίκτυο και στον πλανήτη.

    Σημαίνει επίσης, ότι στο όχι τόσο μακρινό μέλλον, τέτοιου είδους παρεξηγήσεις μάλλον θα αποφεύγονται πιο εύκολα, αφού Τεχνητά Ευφυές λογισμικό θα αναλύει τα πάντα και θα βοηθάει στην απείρως ταχύτερη και απλούστερη κατανόηση κάθε είδους «λογικών μπερδεμάτων», όπως π.χ. «αντιστροφές αιτίας και αποτελέσματος μέσα στο διαδικτυακό διάλογο».

    Αλλά ας μην μείνω στα «τεχνικά». Ο αγαπημένος μου ποιητής, ο Ελύτης, είχε γράψει «στην άδικη μοιρασιά ο θεός ζημιώνεται». Εκείνο που εννοούσε είναι ακριβώς το αντίθετο της «λογικής ίσων αποστάσεων» με βάση τις ποταπές ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ των ανθρώπων. Ετσι, για παράδειγμα, τον τελευταίο καιρό όπως θα προσέξατε, επί σειρά μηνών, δεν υπήρξε ποτέ ούτε η παραμικρή σύγκρουση μεταξύ εμού και του Πάνου. Στη διένεξή του με τον Νοσφεράτο δεν είχα ΚΑΝΕΝΑ λόγο να «μεροληπτήσω» υπέρ του Νόσφυ. Ισα-ίσα, ΗΞΕΡΑ το «συμφέρον» μου, το να «κάνω την πάπια» αφήνοντας την «άδικη μοιρασιά» του δίκιου, σε ΒΑΡΟΣ του Νοσφεράτου, με σκοπό να συνεχίσω να είμαι… δημοφιλής Καλυβιώτης. Προτίμησα να γίνω ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΣ, να μεροληπτήσω υπέρ όσων αντιλήφθηκα σαν ΣΩΣΤΟ. Απωθημένο κατά του Πάνου δεν είχα και δεν έχω κανένα. Μεροληψία προσωπική υπέρ του Νόσφυ επίσης καμμία. Θεωρώ ότι έκανα το χρέος μου σε ό,τι θεωρώ δίκαιο και σωστό. Δεν έριξα καν ΟΛΟ το άδικο στον Πάνο. Ομως, έχω αποφασίσει εδώ και καιρό ότι σε ορισμένα ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΩΝ, ΔΕΝ ΠΑΖΑΡΕΥΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΣΤΕ με τίποτε απολύτως. Και έτσι… σε αυτήν εδώ τη μοιρασιά ο «θεός μέσα μας» ΔΕΝ ζημιώθηκε. Διασώθηκε ίσως, κάααπως…🙂

    Πάντως μέσω «Λογικής Πρώτου Βαθμού» στο μέλλον, και με την κατάλληλη… διαδικτυακή νομοθεσία, ΚΑΝΕΝΑ τέτοιο περιστατικό παρεξήγησης ή αδικίας δεν θα ξανασυμβεί, σε μία μακρινή (όχι και τόσο) εποχή…

    Καληνύχτα και να… έρχεστε συχνά, να τα λέμε!🙂
    Καλές διακοπές Νόσφυ, πίξυ, και άλλοι.

    Και ΜΗΝ τα παίρνεις κατάκαρδα τα σχόλια της κριτικής, Πάνο!🙂 ΚΑΛΟ θα σου κάνουν, στο τέλος. Θα με… θυμηθείς!

  34. […] Κοινοποίηση γραπτού (που ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ στην “Καλύβα”) για σοβαρό θέμα δημόσιας επικαιρότητας Published July 4th, 2007 μια χώρα «ουραγός της Ευρώπης» , ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ , Ανθρώπινα δικαιώματα , Δημιουργική Κριτική , ΕΛΛΑΔΑ , πολιτική – politics , ΚΟΙΝΩΝΙΑ , metablogging Πήγα χθες να λύσω μία παρεξήγηση και βρέθηκα… λογοκριμμένος στην “Καλύβα”, χωρίς καν να… μιλήσω (εκεί) παρά μόνο επειδή εξέφρασα με ΚΟΣΜΙΟ ΤΡΟΠΟ απόψεις -που δεν άρεσαν στον Πάνο- ΑΛΛΟΥ (σε άλλο μπλογκ και… επίσης εδώ). […]

Σχολιάστε

