Το Φεστιβάλ ματαιώθηκε. Όμως έγινε πάρτυ, όπου τα Trance Remixes του Μίκη Θεοδωράκη θριάμβευσαν!

UPDATE: Ανέσυρα αυτή την ανάρτηση από το παρελθόν (τέλη καλοκαιριού του 2007) κυρίως για να… πείσω τον εαυτό μου (!) να μη σταματήσoυν οι προσπάθειες, στο σημαντικό αυτό θέμα…🙂

  • Λίγες μόνο μέρες εντατικής δουλειάς απομένουν στο θέμα της κατασκευής λογισμικού πριν επανέλθω δριμύτερος στη Μουσική. -Τώρα, τέλος του 2008, tο φεστιβάλ Ηλεκτρονικής Μουσικής στην Κω (τον Αύγουστο του 2007) ματαιώθηκε (και οι λόγοι γι’ αυτό αναλύονται πιο κάτω) αλλά η μουσική του Μίκη Θεοδωράκη (σε δικά μου trance remixes) αποθεώθηκε σε τριήμερο πάρτυ, που αντικατάστησε το φεστιβάλ:

dophin_bay2a.jpg

(η αφίσα που τυπώσαμε, σχεδιασμένη από μακετίστα του νησιού κι από μένα, σε συνεργασία)

Η δική μου (μικρή) συμμετοχή στο φεστιβάλ, ήταν μία «καλλιτεχνική πρωτόλεια» που δυστυχώς ματαιώθηκε, μαζί με όλα τα άλλα:

kos_flyer.jpg

(το flyer/φυλλάδιο – που τυπώθηκε σε 30.000 αντίτυπα)

Παρόλ’ αυτά, εν όψει της ματαίωσης του φεστιβάλ, οι άνθρωποι του μαγαζιού με το οποίο συνεργαστήκαμε, καθώς και πολλοί άλλοι φίλοι, φρόντισαν τουλάχιστον το κέφι να κρατηθεί ψηλά, παίζοντας διάφορα μουσικά κομμάτια (ακόμη και χωρίς τους DJ) που κατέληξαν σε ανεπίσημο, ανοργάνωτο και αυθόρμητο τριήμερο πάρτυ (με διαλείματα όταν ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού άκουγε κομμάτια δικής του προτίμησης, τα πρωϊνά).

  • Σημαντική θέση, ανάμεσα στα κομμάτια που παίχτηκαν σε αυτό το «αυθόρμητο υπαίθριο πάρτυ», είχαν τρία συγκεκριμένα trance remixes της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη, που είχα φτιάξει προ μηνών κι είχα φέρει μαζί. Αυτά τα κομμάτια αποθεώθηκαν, ακόμη και από ανθρώπους που (δεδηλωμένα) δεν ακούνε ποτέ trance (αλλά παραβρέθηκαν στο πάρτυ).

Το φεστιβάλ ματαιώθηκε διότι… οργανωμένο την απολύτως τελευταία στιγμή (όπως συμβαίνει συχνά στην Ελλάδα) συνάντησε σειρά από δυσκολίες που αποδείχτηκαν αξεπέραστες. Πιο αναλυτικά:

1) Πρώτα-πρώτα, η ελλιπέστατη τεχνική κάλυψη του φεστιβάλ από εξοπλισμό ήχου από συγκεκριμένη εταιρεία, που (σαν να έγινε εσκεμμένα – σύμφωνα με το διοργανωτή) είχε ολέθριες παραλείψεις εξοπλισμού (π.χ. έλλειψη δεύτερου CD-player). Από την αρχή ήταν αδύνατο να παίξουν οι DJ λόγω αυτών των παραλείψεων (που ποτέ δεν διορθώθηκαν).

2) Μετά συνέβη ένα απίστευτο μπέρδεμα με τα αεροπορικά εισιτήρια ορισμένων ξένων DJ (από τη Γερμανία), που… ακυρώθηκαν επειδή το ταξιδιωτικό γραφείο που τα ανέλαβε (είπε ότι) δεν πληρώθηκε εγκαίρως. Δυστυχώς, ενώ τα εισιτήρια (από όσα γνωρίζω) πληρώθηκαν, στάθηκε αδύνατο να ακυρωθεί η… ακύρωσή τους, και κλείστηκαν νέα εισιτήρια, για τις τελευταίες δύο μέρες του φεστιβάλ.

3) Έτσι οι Γερμανοί DJ (Gary D και DJ Martink) έφτασαν στο νησί το πρωί της 14ης Αυγούστου, όταν είχε ήδη αποφασιστεί και δρομολογηθεί η ακύρωση του φεστιβάλ (λόγω ελλιπούς εξοπλισμού αλλά και λόγω της απουσίας αυτών των σημαντικών DJ).

4) Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο διοργανωτής του event είχε ένα ατύχημα με τη μοτοσυκλέτα του (μία Yamaha XT) το πρωί του Σαββάτου 11 Αυγούστου. Μία κοπέλα (γόνος γνωστής οικογένειας της «Υψηλής Κοινωνίας» του νησιού) έπεσε με το αυτοκίνητό της … ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ (κατά τον παθόντα) πάνω στη μοτοσυκλέτα του. Ο πληγείς (ευτυχώς χωρίς κατάγματα) διοργανωτής κατήγγειλε την αστυνομία του νησιού ότι δεν έκανε τα σωστά σύμφωνα με το νόμο, μετά το ατύχημα (π.χ. δεν επέτρεψε να του δοθεί πλήρης ιατρική βοήθεια, όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος) αλλά τον απέσπασε από τον τόπο του συμβάντος και τον ταλαιπώρησε χωρίς ουσιαστικό λόγο (παρά μόνο την… εμφάνισή του, με σκουλαρίκια και piercings). (Απλώς μεταφέρω όσα είπε ο διοργανωτής εν περιλήψει). Ειπώθηκαν και άλλα (από τον ίδιο) για μεροληψία των αρχών υπέρ αυτής της κοπέλας (με πατέρα εύπορο και γνωστό στο νησί) αλλά δεν είμαι σε θέση να τα επιβεβαιώσω, και -φυσικά- δεν διανοούμαι να αναφέρω ονόματα (χωρίς αποδείξεις).

5) Ο διοργανωτής του event, μετά από όοολα αυτά, τα… «έπαιξε κανονικά», παρανοώντας ότι οι πάντες και τα πάντα συνωμοτούσαν εναντίον του, ενώ στην πραγματικότητα (προσωπική μου άποψη είναι ότι) ο συνήθης τοπικισμός, η μεροληψία κάποιων, υπέρ κάποιων άλλων (π.χ. άλλα μαγαζιά του νησιού που οργάνωσαν παρόμοια events την ίδια περίοδο)… όλα αυτά συνετέλεσαν σε ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ από τις απίστευτες δυσκολίες που εμφανίστηκαν (π.χ. στην έλλειψη σωστού εξοπλισμού), ακόμη και (εν μέρει) εσκεμμένα, αλλά ΟΧΙ με στόχο τον συγκεκριμένο διοργανωτή (που το οδυνηρό ατύχημά του προκάλεσε στον ίδιο μεγάλο σοκ και καθυστέρηση ακόμη μίας ημέρας).

Όπως βλέπετε, δεν έχω κανένα σκοπό να ωραιοποιήσω την άσχημη αυτή κατάσταση, ούτε να δικαιολογήσω κανέναν. Για το σοκ που έπαθε ο διοργανωτής του φεστιβάλ δεν επιθυμώ να δηλώσω (προς το παρόν) περισσότερα, παρά μόνο να του ευχηθώ καλή ανάρρωση από τις πληγές του, τόσο τις σωματικές όσο και τις πνευματικές.

Το θέμα είναι ότι… αν και ματαιώθηκε το φεστιβάλ, αποθεώθηκαν τα «Omadeon trance remixes» του Μίκη Θεοδωράκη, ενώ… την ίδια στιγμή, κάποιος Γερμανός DJ δήλωσε στον διοργανωτή ότι ετοιμάζει δικά του remixes, παίρνοντας την αρχική ιδέα από μένα (πολύ πριν το φεστιβάλ). Ε, αποδέχομαι την άμιλλα, ετοιμάζοντας και εγώ νέα remixes, πολύ καλύτερα. Πάντως, δεν έχω τίποτε να φοβηθώ, γιατί όλα όσα κάνω γίνονται διάφανα, ΚΑΙ με την άδεια του ίδιου του Μίκη Θεοδωράκη, αλλά και με πολλή αγάπη για το μουσικό έργο του (από μένα).

Ε, αν θέλει τώρα, κάνας άλλος να πουλήσει «μουσική μαγκιά», εκμεταλλευόμενος και το δικό του «όνομα στην αγορά», αυτό είναι μεν άδικο για μένα (που πρώτος σκέφτηκα την ιδέα) αλλά είναι και δικαίωμά του!🙂 Πάντως…

  • Τα δικά μου remixes του Μίκη Θεοδωράκη, δεν είναι «απλή προσθήκη μπητ» αλλά καινοτομικές προσθήκες μουσικών στοιχείων στα αρχικά κομμάτια, που είναι εύκολα αναγνωρίσιμες, σαν δικές μου.

  • Αν κανείς, τώρα… κλέψει το Μίκη, θα τον κυνηγήσουν οι δικηγόροι του Μίκη, ενώ αν κλέψει τις δικές μου καινοτομίες, θα τον… κυνηγήσει είτε δικός μου δικηγόρος, είτε (το πιο πιθανό) οι δικηγόροι του Μίκη. Παρεμπιπτόντως, στέλνω ειδοποίηση για αυτό εδώ το κείμενο στον ίδιο τον Μίκη, και τον παρακαλώ να ΜΗ δώσει άδεια χρήσης των «αρχικών φωνητικών» της μουσικής του σε ΚΑΝΕΝΑΝ, τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2007 (όταν κάποιοι ειδικοί συνεργάτες του επιστρέψουν από τις διακοπές).

Reblog this post [with Zemanta]

20 comments

  1. Χάρη και Γιάννη, σας ευχαριστώ θερμά και… προχωρώ σε μία ενημέρωση:

    [το υπόλοιπο σχόλιο μεταφέρθηκε σε αυστηρώς ιδιωτική ιστοστελίδα, λόγω έκτακτων συμβάντων που θα γνωστοποιηθούν εκ καιρώ]

  2. Μία ακόμη ενημέρωση, που ίσως αποτελέσει θέμα νέου ποστ.

    [το υπόλοιπο σχόλιο μεταφέρθηκε σε αυστηρώς ιδιωτική ιστοστελίδα λόγω έκτακτων συμβάντων που θα γνωστοποιηθούν εκ καιρώ]

  3. Η συνάντηση με τον Μίκη ήταν καταπληκτική και όπως άκουσες μπορείς να προχωρήσεις άνετα στην δουλειά. Ευχαριστούμε πολύ.

  4. Ναι Γιάννη (μόλις έφτασα σπίτι) και ήταν μεγάλη μου χαρά να σε έχω μαζί μου, καθώς και ευχάριστη έκπληξη όσα μου είπες για τις δραστηριότητές σου σε σχέση με τη μουσική, ιδιαίτερα χρήσιμες (κατά σύμπτωση).

    Για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν, ο Μίκης Θεοδωράκης χαίρει άκρας υγείας, τον είδα πολύ πιο δυνατό και κεφάτο από ένα χρόνο πριν, και (αν και μερικοί ίσως δεν το πιστεύουν) με πάρα πολύ ανοιχτό μυαλό. Ενέκρινε όλους τους… ακραίους πειραματισμούς που κάνω στη μουσική του, και μας είπε ιστορίες που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ, γύρω από τις εμπειρίες του στην απομόνωση και στη φυλακή. Είναι τιμή μας που τον γνωρίζουμε και μεγάλη μας χαρά η θετική του στάση.

    Θα μπορούσα να γράψω δοκίμια ολόκληρα γύρω από τις παρεξηγήσεις που έγιναν με βάση τις δημόσιες δηλώσεις του Μίκη, αλλά για το Γιάννη και για μένα αυτό καθίσταται μάλλον περιττό, μετά από όσα μας είπε από κοντά ανοίγοντας την καρδιά του, εξίσου με το μυαλό του.

    Τέλος πολλοί μπορεί να μην παίρνουν στα σοβαρά τις θεωρίες του Μίκη γύρω από τη «Μουσική των Σφαιρών» αλλά εγώ βρήκα κοινά σημεία τους με πολλές άλλες ιδέες, όχι όλες εντός του κατεστημένου της επιστήμης σήμερα, αλλά αξιόλογες, όπως π.χ. η θεωρία των μορφογενετικών πεδίων του Rupert Sheldrake.

    Είναι ένας άνθρωπος με ανεξάρτητη προσωπικότητα και ανεξάντλητη καλή διάθεση. Και χάρις στην ανοιχτότητά του, η δουλειά που κάνω πάνω στη μουσική του ποτέ δεν θα πάει χαμένη, πια.

  5. Και το άλλο κακό είναι ότι τόσο ανοιχτά και μεγάλα μυαλά, συνήθως δεν γίνονται κατανοητά, ή εμπλέκονται σε «γλωσσικά παιγνίδια» όταν μιλήσουν δημόσια, που αδικούν το βάθος της σκέψης τους.

    Θυμάσαι π.χ. τι μας είπε ο Μίκης για τη ‘μεταφυσική υγρασία’ που είναι αναγκαία για να μην ξεραθεί ένα διανοητικό οικοδόμημα; Αντε να τα πει αυτά ο Μίκης δημόσια και… να καταλάβει ο πολύς κόσμος ΤΙ εννοεί!!!

    Αντί γι’αυτό τον περνάνε για «δογματικό Χριστιανό» και είναι ΠΟΛΥ βαθιά νυχτωμένοι. Ο άνθρωπος είναι πηγή έμπνευσης τόσο άμεσης ώστε οι λέξεις τον περιορίζουν βαθύτατα. Πάλι καλά που υπάρχει και η μουσική, για να εκφράζεται καλύτερα!

  6. Είναι αλήθεια ότι όσες διαφωνίες και αν έχουμε με τον χριστιανισμό, κάτι που εξέφρασε και ο Μίκης, Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να ξεριζώσεις από την μνήμη του λαού 2000 ιστορίας, η οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να γίνει αργά και συνειδητά. Έτσι και αλλιώς δες πόσα ελληνικά έθιμα έχουν περάσει στον χριστιανισμό και διατηρούνται ακόμη σε ολόκληρη την χώρα.

  7. Είμαστε ορθόδοξοι άθεοι, είναι γεγονός ότι αυτό θα μας καθιστά πάντα διαφορετικούς από τους καθολικούς άθεους, τους μουσουλμάνους άθεους κλπ. κλπ. Την καλησπέρα μου!

  8. Καλησπέρα Χάρη (τώρα ξαναμπήκα και σε είδα).
    Συνήθως, όπως ξέρεις, εμφανίζομαι σαν… ανορθόδοξος ένθεος.😉

  9. Και που ακριβώς πιστεύεις Γιώργο; Με την Μαργαρίτα είχες επικοινωνία; Θεωρώ περιττό να σου πω ότι θα γίνω ο κακός σου δαίμονας μέχρι να αρχίσουμε να προχωράμε την δουλειά.

  10. Γειά σου Γιάννη. Οχι, με την Μαργαρίτα θα επιχειρήσω επικοινωνία από αύριο ή μεθαύριο (όπως είχαμε πει) γιατί σίγουρα έχει πολλές σκοτούρες επιστρέφοντας από τις διακοπές ΣΗΜΕΡΑ.

    «Που πιστεύω» (χμμμμ….) πολύ μεγάλο ερώτημα. Θυμάσαι τη στιγμή που ο Μίκης με… ξεσκέπασε χαμογελώντας, όταν είπε «έφτιαξες κι εσύ μια δική σου θρησκεία»?🙂

  11. Παρεμπιπτόντως, φεύγω ΑΥΤΗ τη στιγμή να συναντήσω κάτι φίλους σε ένα μπαράκι της Ηλιούπολης (αν κατάλαβα καλά) γιατί ένας από αυτούς θα ξαναφύγει για πολλές μέρες αύριο κι έχουμε σημαντικά να πούμε για τα θέματα του «ακυρωθέντος φεστιβάλ». Οπότε τα λέμε ΠΟΛΥ αργότερα ή αύριο.

    Στο μεταξύ…. ΧΑΜΟΣ έγινε με θέματα άσχετα με μουσική, αλλά σχετικά με Λογική και Μαθηματικά. Ένας… διεθνούς φήμης μαθηματικός με προκάλεσε, λέγοντας ότι «δεν πιστεύει πως» το τάδε (μπλα-μπλα-μπλα) θεώρημα μπορεί να αποδειχτεί, αλλά του το απέδειξα» (λίγες ώρες μετά).

    Ευτυχώς δεν πάσχω από αλαζονεία μαθηματικού τύπου (ή άλλου τύπου) και τον ευχαρίστησα που… ασχολήθηκε μαζί μου. Στη θέση του δεν θα έκανα όμως ΤΟΣΟ επιπόλαιους ισχυρισμούς για τη δουλειά άλλων ΤΟΣΟ εύκολα!🙂
    Είναι εύκολο να δείτε το τι έγινε, ΕΔΩ
    αν και δύσκολο να παρακολουθήσει κανείς την απόδειξη χωρίς (god-damn) εξειδικευμένη γνώση.

  12. Η Μαργαρίτα έφυγε πάλι σήμερα για 4-5 μέρες δουλειάς/περιοδείας αλλού. Η κ. Λάγιου (σύντροφος του θανόντος συνθέτη Λάγιου) κράτησε σημειώσεις και είδε τις προτάσεις μου πολύ θετικά (όπως και ο Μίκης). Είναι η υπεύθυνη για τέτοια θέματα, της «Ορχήστρας Μίκης Θεοδωράκης». Ολες μας οι κινήσεις είναι συντονισμένες.

    Πολύ θα ήθελα να ακούσω το αναφερθέν «πολύ κακό ρεμιξ» κάποιου άλλου, που το έφερε με εξώφυλλο το πρόσωπο του Μίκη χωρίς να τον… ρωτήσει, στην Κω, και αποχώρησε… άπραγος. Τώρα βέβαια, ίσως και να είναι παρεξήγηση, διότι ο διοργανωτής δημιούργησε προβλήματα επικοινωνίας, και δεν ξέρω καν αν αυτό το ρεμιξ προοριζόταν για συλλογική δουλειά «περαιτέρω επεξεργασίας». Πάντως ο Γερμανός δημιουργός του «άλλου ρεμιξ» δεν επικοινώνησε καθόλου μαζί μου (ή με το Μίκη κλπ), επομένως _μάλλον_ έκανε απόπειρα να «βγει πρώτος».

    Εμείς δεν αποκλείουμε κανέναν, αλλά απαιτούμε διαφάνεια και τίμια επικοινωνία με το Μίκη (και μαζί μας).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s