Πρασινοσκουφίτσα, πρόσεχε μη σε φάει ο Λύκος! (οικολογικό προεκλογικό πολιτικό Παραμύθι)

UPDATE (11-9-2007). Στα πλαίσια πρωτοβουλίας μου να μειωθεί η προσωπική ένταση (με κάποιον άλλον) μετατόπισα τις πρώτες (άσχετες με το ίδιο το παραμύθι) παραγράφους σε ιδιωτικό κείμενο.

Ήταν -μια φορά κι έναν καιρό- μια αγνή κοπελίτσα, που τη λέγανε πρασινοσκουφίτσα….Αυτή η αγνή κοπελίτσα θέλησε κάποτε να παντρευτεί, κι άρχισε το ψάξιμο για γαμπρό.

Πρώτα πήγε στους πλούσιους γαμπρούς.

«Μα… κοπέλα μου, ζητάς να σε παντρευτώ και δεν έχεις ΚΑΝ έστω μια μικρή προίκα; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!» (της είπε ο πρώτος πλούσιος γαμπρός).

Μετά πήγε η Πρασινοσκουφίτσα, σε δεύτερο πλούσιο γαμπρό.

«Μα… κοπέλα μου, ζητάς να σε παντρευτώ κι έκανες φλερτ με… κόκκινους γαμπρούς; ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!» (της είπε ο δεύτερος πλούσιος γαμπρός – που ήταν δεξιός).

Τέλος, πήγε η Πρασινοσκουφίτσα και σε ένα κλαμπ όπου σύχναζαν πολλές άλλες ανύπαντρες κοπελίτσες (και είχαν μάλιστα… απαρνηθεί το ψάξιμο για πλούσιο γαμπρό).

«Μα… κοπέλα μου, ζητάς να μπεις στο σύλλογό μας, στο Συνασπισμό Ριζοσπαστικών Αριστερών Κορασίδων και Φτωχών Γαμπρών «, ενώ… ξεπατώθηκες (προηγουμένως) να τρέχεις από δω κι από κει, ατιμάζοντας την υπόληψή σου, μόνο και μόνο για να βρεις πλούσιο γαμπρό;» (της είπε ο πρόεδρος του Συλλόγου και κατέληξε):

ΞΟΥΤ! Φύγε από δω γρήγορα γιατί δεν έχεις καν υπογράψει δήλωση ότι… αρνείσαι να παντρευτείς πλούσιο!

Η Πρασινοσκουφίτσα -περίλυπη- την κοπάνισε.

Κάποια στιγμή, απελπισμένη, ζήτησε βοήθεια από ένα… Λύκο. Αυτός ο λύκος (που το έπαιζε ΤσοΠάνος) είχε το δικό του μαντρί, όπου σύχναζαν άλλες κοπελίτσες (και γαμπροί) αλλά ήταν… όλοι τους πρόβατα (το οποίο ήθελε κι ο Λύκος).

-«Τι μπορώ να κάνω για σένα κοπέλα μου, για να… σε δω να χαμογελάς;» (τη ρώτησε ο κακός λύκος καθώς… έγλυφε τα δάχτυλά του) .

-E… να, καλέ μου Λύκε (είπε η Πρασινοσκουφίτσα) εγώ δεν ξέρω από μαντριά και από ιντερνέτ, και… ούτε καν έχω δικό μου blog. Μπορείς να μου φτιάξεις ένα blog γιατί δεν ξέρω καν ΠΟΥ βρίσκεται το πλήκτρο «Escape», έτσι αγνή και… τεχνόφοβη που είμαι, φρέσκια-φρέσκια από το χωριό);

-«Μα… κοπέλα μου, ΤΙ το θες το blog; (απόρησε ο Κακός Λύκος)

-«Το θέλω, για να βρω πλούσιο γαμπρό» (απάντησε η Πρασινοσκουφίτσα – χωρίς να σκεφτεί πολύ προσεκτικά).

-«Μα… γαμπρός είμαι και εγώ ο ίδιος. Μπορεί να μην είμαι πολύ πλούσιος, έχω όμως δικό μου blog, και ΠΑΡΑ πολλά πρόβατα εκεί μέσα (μαζί με άλλες κοπελίτσες, καθώς και άλλους γαμπρούς)…»

-«Εντάξει», είπε η κοπελίτσα. «Αφού είναι έτσι, φτιάξε μου ένα blog και… κυκλοφόρησέ με λίγο στην μπλογκόσφαιρα. Θα σε παρουσιάσω σαν ΥΠΟΨΗΦΙΟ γαμπρό μου, μέχρι να βρεθεί… κάνας καλύτερος!» (του είπε -λίγο κυνικά- η Πρασινοσκουφίτσα).

Όπερ και εγένετο. Το μπλογκ αυτό, ονομάστηκε ΧΧΧΧΧΧ.

Κατά τα άλλα… η Πρασινοσκουφίτσα δεν σταμάτησε να κλαίγεται και να οδύρεται, για εκείνο το Σύλλογο που την απέρριψε, με τη δικαιολογία ότι «δεν έχει ξεκαθαρίσει αν ψάχνει για πλούσιο γαμπρό ή όχι».

Και ο Λύκος τη βοήθησε, δημοσιεύοντας το παράπονό της ΕΔΩ. (αυτο-λογοκρίθηκε!)

Δεν έπαψε να κλαίει γοερά η Πρασινοσκουφίτσα, από τότε…

Ρε… δεν κόβετε τις μ@λ@κίες (λέω γω); και τα… παραμύθια της Χαλιμάς;

(Μπας και κάνουμε καμιά σωστή ΔΟΥΛΕΙΑ); Εκλογές έχουμε!🙂

 

Σχολιάστε

