ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ – ΕΝΑ ΚΑΥΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

OMADEON

Ελληνικό βιογραφικό σημείωμα

(Αναβάθμιση 17 Νοεμβρίου 2007)

Εις μνήμην των ελάχιστων ηρώων του Πολυτεχνείου…
όχι του χουντικού κωλολαού που τους έκανε σύμβολα


If you are Greek and you are interested in my art, writings, code or music,
you are browsing the wrong web-page. Please go back to the home page!

However, if you work for a Greek company or institution,
and you can’t read and understand English properly,
I’ m no longer interested in any kind of cooperation,
any kind of work for you or with you, whatsoever.

Please just… go away, pretend you haven’t even been here
and have a rest, enjoy an ouzo or some souvlaki, whatever.

Furthermore, all Greek professional documents

will soon be completely destroyed in this site.

Πως την είδα έτσι (σκέφτεστε), ε;

Ε, πρόσφατα κάποιος με απείλησε ότι θα… δημοσιοποιήσει ένα παλιό μου βιογραφικό σημείωμα και ότι θα με… γελοιοποιήσει κιόλας(!), με βάση το χιούμορ που έκανα στο τέλος του βιογραφικού (αναφέροντας το… ζώδιό μου, τη μάρκα του αυτοκινήτου μου, κλπ). Το συγκεκριμμένο βιογραφικό σημείωμα είχε μείνει on-line σε κάποια ξεχασμένη διαδικτυακή διεύθυνση που βρήκε αυτός ο άνθρωπος.

Σήμερα είναι «της μόδας» να γελοιοποιούνται οι έχοντες χιούμορ στα βιογραφικά τους σημειώματα (όπως συνέβη π.χ. και στον Περικλή Κοροβέση) , κι έτσι απειλήθηκα ότι θα γελοιοποιηθώ κι εγώ, οπότε… νευρίασα. Πιο πάνω βλέπετε το αποτέλεσμα.

Στο μεταξύ, θυμήθηκα ότι μεγάλο μέρος του Ελληνικού λαού δυστυχώς όχι μόνο δεν αντιστάθηκε στη χούντα αλλά συμβιβάστηκε μαζί της, σχεδόν ταυτιζόμενη με τα χουντικά ιδεολογήματα (που συνεχίζονται μέχρι σήμερα). Δεν υπάρχουν αξιόπιστες στατιστικές βέβαια, για να ξέρουμε αν ήταν όντως πλειοψηφία οι συμβιβασμένοι με τη χούντα ή όχι.

Εν όψει του… απειλούμενου «ξεμπροστιάσματος» του βιογραφικού μου σημειώματος αποφάσισα να το αντικαταστήσω με το κείμενο που είδατε. Επειδή -έτσι κι αλλιώς- οι επαγγελματικές μου σχέσεις δεν κινδυνεύουν να διαταραχθούν και το μόνο μου βιογραφικό σημείωμα (που διαβάζεται και κυκλοφορεί) είναι στα αγγλικά, αποφάσισα να κάνω την προηγούμενη διαμαρτυρία κατά του έρποντα και υποβόσκοντα νεοφασισμού. Ενός φασισμού που τώρα πια υποδύεται την προοδευτικότητα και μάλιστα γιορτάζει υποκριτικά μαζί με τους πρώην αγωνιστές τη γιορτή του Πολυτεχνείου αλλά στην πράξη διακατέχεται από την ίδια ιδεολογία με τη χούντα, σε άλλη μορφή (εξωραϊσμένη αρκετά αλλά ουσιαστικά ίδια)…

Φαντάζομαι την έκπληξη ορισμένων κακεντρεχών ανθρώπων όταν θα κάνουν «κλικ» στο link που τους έδωσε αυτός ο κάποιος και ΔΕΝ θα βρούν το βιογραφικό μου εκεί, αλλά το κείμενο που είδατε προηγουμένως.🙂

24 comments

  1. Χάθηκες τόσες μέρες και επανέρχεσαι με αυτό;

    Κακώς! Αυτά τα «meta» να μην σε ενδιαφέρουν, εσύ παίξε την μπάλα σου!

    Ο λαός θέλει μακροσκελές κείμενο-να προβληματιστούμε και λίγο ντε!

  2. που είσαι μεγάλε ντόκτορ ομαδεον,

    όταν εσύ πήγαινες, εγώ γύριζα και μάλιστα με τιμές αρχηγού κράτους (κάτι σαν τον Πινοσέτ αφού είμαι και χουντικός, σωστά; EΛΕΟΣ ρε μαλακοπίτουρα)

    Το CV σου με τις μαλακίες τύπου David Hasselhoff που γράφεις μέσα έχει αποθηκευθεί στο σκληρό μου δίσκο και θα το αναρτήσω όποτε γουστάρω να κάνει κέφι ο κόσμος. Βλάκα!

    Τα Αγγλικά σου είναι αισχρά. Το ίδιο φαντάζομαι και για την προφορά σου, σαν τη Βάνα Μπάρμπα στο CNN.

    Βλάκα.

  3. άκου Μίκης Trance!!!! xaxaxaxaxa, ρε μαλάκα κάθομαι και ασχολούμαι με σένα, ρε μπάρμπΑ, ΚΙ ΕΣΎ ΕΊΣΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΛΗΜΕΝΟΣ

    θα φτιάξω κι εγώ την υπεροκομματάρα KAZANTZIDIS PROGRESSIVE 12» MIX να σε περάσω στα….charts of the pouts που είσαι νο1…

  4. Welcome to my trap, it’s a great honour to meet you, Mr. «Fascistoid Commie» (according to your well-known and famous other nickname).

    Many other Greek blogs have banned you, but you chose to enjoy my hospitality, sharing my love for Free Expression.

    You said three things, basically:

    1) The first, which does not concern me, was a megalomaniac rant about how much «greater» you are (than me). Well, I bow in respect to your Excellence.

    2) The second thing concerned my public CV in Greek, which I chose to declare OBSOLETE today, for several reasons. One of these reasons is that I genuinely have no more interest to work with Greek companies (and I.T. professionals who don’t speak English fluently).
    According to your sound judgment, my Greek CV is «laughable» because it contains (towards the end) personal information such as that I am a winter-swimmer, that I drive a car (the car’s brand is also mentioned – in that version of the CV), and that I am a… Virgo.

    These highly personal details, «laughable» in your opinion, are sufficient reasons for you to threaten me explicitly and publicly that you will spread them around, in the net, to defame me.

    Well, you can simply kiss my ass, Mr. «Fascistoid Commie».

    Here is a link to my English CV’s, a bit more recently updated:
    http://omadeon.com/CV.html

    I removed all the Greek versions (since they are useless anyway), but
    I am particularly grateful you were kind enough to save (in your hard disk) a backup copy of my Greek CV, just in case I need it some day.
    Well, …thank you Mr. Moskov, for your thoughtfulness.🙂

    2) Your second point is an allegation that my English is awful and my accent is equally bad. Well, you can check out my accent, in a poetry recitation of a poem by Odysseus Elytis. All you have to do is click on the «Elytis» tag, in this blog and find the relevant post. I can’t be bothered to do it _for_ you, but if you need any assistance, please let me know, A.S.A.P.🙂
    Here is a HINT:
    http://wordpress.com/tag/about-odysseas-elytis-greek-and-english/

    3) Your third point is that I am an idiot. You suffer from serious megalomaniac delusions which motivate you to say this, namely the delusion, that you are NOT an idiot. I can’t help out on this one, I am afraid, you will have to consult a specialist for such delusions.🙂

    BTW, since you repeatedly mentioned here (and elsewhere) a fictitious similarity between my Theory in Logic and… David Hasselhoff’s face, I can only speculate on a possible subconscious relationship between your latent homosexual fantasies (as regards David) and your deeply ingrained desire for Pure Reason, which explains your devotion to my… highly controversial theory.

    You can also visit another blog, where you can spread your useful, exceedingly fruitful special venom, as regards Multiple Form Logic:
    http://prologsource.wordpress.com

    And you can also read about the theory itself in
    http://omadeon.com/logic
    or
    http://multiforms.netfirms.com

    Don’t forget to listen to my recorded recitation of Odysseas Elytis’ poem, and… please don’t forget to take your pills, twice a day!🙂

    Cheerio, Mr. Moskof (aka «Fascistoid Commie»).🙂

    Have a nice time in AssholeLand (Grease)

  5. ΚΙ ΕΣΎ ΕΊΣΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΛΗΜΕΝΟΣ

    I am sorry, I have intense difficulties to decipher the EXACT meaning and intended use of your word «ΛΑΛΗΜΕΝΟΣ, («lalimenos»). Applying the usual standard procedures of sense disambiguation, I understand you meant my «Mikis Trance» project is somewhat crazy. Well, why not, Mr. Fascistoid Commie (as you usually call yourself)? Why not indeed! A little push forward in the direction of genuinely creative madness can be a great service to humanity and Greek culture, in particular.

    θα φτιάξω κι εγώ την υπεροκομματάρα KAZANTZIDIS PROGRESSIVE 12” MIX να σε περάσω στα….charts of the pouts που είσαι νο1…

    Here you generously propose to the public that you will release your own 12″ Mix of «Kazantzidis progressive». Well, best of luck!🙂

    I am afraid Kazantzidis is totally useless for such a creative task.

    I refer you to previous posts in this blog, about skyladiko music, as well as my public discussion
    http://omadeon.com/gfora/aseme1.html

    UPDATE (P.S.) I am afraid I can’t respond to any further points of professional importance, in public.
    My private e-mail is omadeon@hotmail.com

  6. Κάποιοι θέλουν να ξεχαστεί η αντιδικτατορική αντίσταση (ελάχιστοι βουλευτές κατά την εκδήλωση μνήμης στη Βουλή, ευτελισμός των εκδηλώσεων στις Δημοσιες Υπηρεσίες) όπως ξεχάστηκε και η εθνική αντίσταση) ας μην έχομε και εμέις τη συμβολή μας.

  7. Καλά το είπες Τάσο, το θέμα είναι όμως ΠΟΙΟΙ και ΠΟΣΟΙ αντιστάθηκαν;

    Αρχικά είχα αρκετές επιφυλάξεις για τον τρόπο που εκφράστηκα, που είναι αναμφίβολα ακραίος και προκλητικός σε κάποιο βαθμό. Ομως το πραγματικό πρόβλημα ίσως είναι ότι ΟΛΟΙ νομίζουν πως «αντιστάθηκε όλος ο λαός», λες και θεωρούσε τη χούντα σαν κάτι αυτονόητα κακό κ.ο.κ.

    Η υποβάθμιση της αντίστασης στη χούντα συμβαίνει με πολλούς τρόπους. Εγώ όμως, αν και αδίκησα μεγάλο μέρος του λαού με αυτό που είπα (αν το δούμε σαν γενίκευση, ΦΥΣΙΚΑ και δεν ήταν ΟΛΟΣ ο λαός χουντικός)… τους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ που αντιστάθηκαν ΔΕΝ τους αδίκησα.

    Αποτελεί ΔΥΣΚΟΛΗ, ΠΟΛΥ ΚΑΥΤΗ πατάτα για τις εφησυχασμένες «σιωπηλές πλειοψηφίες» να παραδεχτούν ότι… μόνο ΠΟΛΥ ελάχιστοι δεν εφησυχάζουν.

    Πολλοί υποτιθέμενοι λαϊκοί αγώνες είναι στην πραγματικότητα αγώνες ελάχιστων (αριθμητικά) που κατάφεραν να εκφράσουν τους πολλούς, σε θέματα στα οποία οι πολλοί είχαν ήδη καταθέσει τα όπλα ή ξεχάσει κλπ.

    Αυτό είναι ένα από τα βασικά μυστικά που κρύβει ο λαΪκισμός. ΚΑΘΕ διαφωνία με αυτό θεωρείται Ελιτιστική και Αιρετική.

    Ομως ΠΟΙΟΙ έκαναν το πολυτεχνείο? Κάποιοι νέοι «εξτρεμιστές» (αριστεριστές, αναρχικοί κλπ). ΕΝΤΕΛΩΣ συμπτωματικά αποφάσισαν να υψώσουν Ελληνική σημαία αντί για μαύρη και κόκκινη (ή κάνω λάθος)?

  8. Πράγματι Γιώργο πολλοί διεκδικούν αντιδικτατορικές «περγαμηνές». Αλλοι δίκαια καί άλλοι άδικα. Ομως και πολλοι είχαν τη συμβολή τους ανάλογα με τις ψυχικές τους, τις ιδεολογικές τους γιατί όχι και τις «σωματικές δυνάμεις»

  9. Εξάλλου, ας μη γελιόμαστε, η δικτατορία έγινε ακριβώς για να εμποδίσει τη νίκη της κεντροαριστεράς στις εκλογές (μεταξύ άλλων που φοβόταν).

    Επομένως, η συντριπρτική πλειοψηφία του λαού ΗΤΑΝ κατά της δικτατορίας… ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ τη δικτατορία (χεχε), ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, αλλά ΟΧΙ εντελώς ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.

    Η προπαγάνδα ΥΠΝΩΤΙΖΕΙ τις μάζες. Δηλαδή, μεγάλο μέρος διστακτικών ή και απληροφόρητων πολιτών, ΠΟΛΥ μεγάλο ποσοστό της πλειοψηφίας που ανάφερα, είχε γίνει κατά τη διάρκεια της επταετίας ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ όσων άκουγε, με τον ΙΔΙΟ τρόπο που τώρα γίνανε πάλι υποχείρια μεγάλων κομμάτων, με τον ίδιο τρόπο που φωνάζουν 55% ότι δεν θέλουν καν η ονομασία των Σκοπίων να περιέχει τον όρο «Μακεδονία» (δυναμιτίζοντας την εξεύρεση λύσης), κ.ο.κ.

    Το πρόβλημα αυτής της μεγάλης μάζας ανεύθυνων και εύπιστων ανθρώπων, που συνήθως στηρίζουν ο,τι πιο συντηρητικό αλλά μπορεί και να έχουν άλλη ιδέα για τον εαυτό τους, πολύ κολακευτική, είναι τεράστιο.

    ΔΕΝ λύνεται το πρόβλημα αυτού του Μαζικού Εθνικού Ναρκισσισμού με το να τον γλύφουμε και να τον παινεύουμε και να του δίνουμε βιταμίνες με γιορτές όπου τον αποκαλούμε δημοκράτη.

    Για μένα λύνεται με ειλικρινή, τίμια και αναίμακτη ΚΡΙΤΙΚΗ και ΤΕΧΝΗ, που δεν είναι καν ελιτιστική αλλά εκ των πραγμάτων δεν μπορεί παρά να είναι έτσι, σαν Δαυίδ κατά του Γολιάθ της Μαζικής Φασίζουσας άνοιας.

  10. Χαίρετε, Omadeon και Τάσο!
    Ένα ρητορικό – «προβοκατόρικο» ερώτημα: Το 1967, η μισή Ελλάδα, παρότι άκουγε Θεοδωράκη, διάβαζε στην εφημερίδα χρονογραφήματα του Ψαθά, αγανάκτησε που ζούσε το αστυνομικό παρακράτος από τη δεκαετία το 1930 και ξεστραβωνόταν με τον Βάρναλη, δεν αντιστάθηκε, αλλά λούφαξε! Το 2007, αν -λέμε αν- ξύπναγε σε «γύψο» ένα πρωί, τί θα έκανε τώρα που ακούει Κάτμαν και Θέλξη και παρακολουθεί στα τηλεπαράθυρα von Kakaunakis και herr Άδωνις; Θα πέταγε από τη χαρά του σερπαντίνες, κονφετί και σοκολατάκια στους οδηγούς των τανκς που θα έβλεπε στους δρόμους ή θα… «πρότασσε το στήθος»;

  11. Καλή προβοκάτσια, προβοκάτορα!🙂

    Πολλές οι πιθανές απαντήσεις, τα πιθανά ενδεχόμενα.
    Μερικοί θα ψάχνουν να βρουν ποιόν ιό κόλλησε ο υπολογιστής τους, άλλοι θα λένε ότι ο «Ιός» της Κυριακής έκανε σιωνιστικό πραξικόπημα μαζί με τους νεοτάξ και επενέβησαν οι αρχές, άλλοι/άλλες θα προτάσσανε το στήθος στο τανξ και θα λέγανε (μαζί με τη Σαρρή) σταυρώστε με (αλλά μόνο για τις ανάγκες του διαφημιστικού σποτ του Νέου Καθεστώτος).

    Πραγματικά είμαστε γυμνοί, απροετοίμαστοι, απροστάτευτοι, κλπ. κλπ.

    Μια κυριολεκτική δικτατορία όμως δεν θα συμβεί ποτέ πια, αν υπάρχουν καταστάσεις που ήδη εξυπηρετούν συμφέροντα έτσι κι αλλιώς, πολύ καλά.

  12. Τα σέβη μου!

    omadeon, θα προσπαθήσω να συνδέσω τον τίλο του tag «Τσοπαναραίοι» και το λινκ που έβαλες για τα «σκυλοτσιφτετέλια», με τα σχόλια του Τάσου και του Provokatora.

    «Κυριολεκτική δικτατορία» όπως αναφέρεις δεν έχουμε, παραέχουμε όμως πολλές άλλες δικτατορίες μικρές και μεγάλες και πάντως πιο «ύπουλες». Μία από αυτές, ίσως να την έλεγα «δικτατορία των μετριοτήτων» αν αυτή τη φράση δεν την χρησιμοποιούσαν κατά κόρο διάφοροι «πονεμένοι τύποι» που είναι «στην απέξω» αλλά θεωρούν πως έχουν αδικηθεί επειδή… θα τους άξιζε κάτι καλύτερο! Θα τολμούσα μάλιστα να πω πως δεν είναι και λίγοι, κάθε άλλο μάλιστα.
    Τέλος πάντων, αυτή τη «δικτατορία των μετριοτήτων (των «δεύτερων», των «ηλιθίων», όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει) στοχεύει στο να διασπείρει τη βλακεία, την παθητικότητα και την αποχαύνωση. Τη μετατροπή όσο το δυνατόν περισσότερων σε «δεύτερους» και σε «τρίτους». Σαν τον καρκίνο κάτι… Εδώ κολλάει το σχόλιο του provokatora: Οι επικυρίαρχοι «συνήλθαν», «διεβουλεύθησαν», «απεφάνθησαν»: όσο πιο μορφωμένος ο λαός τόσο χειρότερα γι αυτούς. Αυτό το κατάλαβαν το 1973 στην Ελλάδα, όταν ξεσηκώθηκαν και βγήκαν στους δρόμους φοιτητές. Και όχι επιστήμονες που δεν θα άντεχαν τον ανορθολογισμό της χούντας. Όχι ακαδημαϊκοί που θα αισχύνονταν για την πνευματική ένδεια των συντγματαρχών. Όχι εργάτες που δεν είχαν καν το δικαίωμα να απεργήσουν. Όχι δικηγόροι που θα αγανακτούσαν για την έλλειψη δικαίου. Όχι δημοσιογράφοι που λογοκρίνονταν. Όχι πρώην βουλευτές που στο κάτω κάτω έχασαν τη θεσούλα και την αποζημίωση του βουλευτή με τις τρελές αναπροσαρμογές τους κάθε χρόνο. Τι είχαν αυτοί οι φοιτητές κι οι άλλοι φοιτητές στο Παρίσι, στο Σαν Φρανσίσκο και αλλού νωρίτερα που δεν το έχουν οι υπόλοιποι; Το 1973 λοιπόν άκουγαν στο Πολυτεχνείο Ξυλούρη, Θεοδωράκη, κ.λπ. Πάρε ένα Κάτμαν κι έναν Παρασκευά φίλε provokatora! Είχαν φρόνημα. Πάρε λοιπόν ένα ευτελισμό στο Δημόσιο σήμερα φίλε Τάσο! Διάβαζαν «αιρετικούς» επιτσήμονες. Τί; Θέλετε Σελντρέηκ και μορφογεννητικά πεδία κύριε Omadeon; Πάρτε μια «espresso» να πορεύεστε και να μαθαίνετε πως μοίρασν μετά το διαζύγιο την περιουσία τους ο Φουστάνος κι η Φουστάνου!!
    omadeon, επειδή αναφέρθηκες χιουμοριστικά σε «σιωνιστικό πραξικόπημα», θα γνωρίζεις -άλλοι ίσως όχι- πως ακόμη υπάρχουν Έλληνες που πιστεύοτν πως τα «πρωτόκολλα των σιωνιστών σοφών» είναι… πραγματικά!
    Ας έλθουμε και στους πολιτικούς μας: Το έχω πει και δε βαριέμαι να το ξαναλέω: Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής (όχι ο Κώστας…) έκανε παρέα με Χορν και Χατζηδάκη. Οι σημερινοί πλην ολίγων εξαιρέσων που πάνε Μέγαρο (αν και συχνά για να φωτογραφηθούν) τι κάνουν; Με τι υποκείμενα νταραβερίζονται; Έχω βαρεθεί να διαβάζω διαφημίσεις για τα «όπα-άλα σώου» του σαββατοκύριακου στις τηκλεοράσεις, όπου κυριαρχεί το νινανάϊ με προσκεκλημένους πολιτικούς ν βαράνε παλαμάκια σε καψουροτράγουδα!
    Επί τη ευκαιρία: αναμένω γνώμη για το «ζεϊμπέκικο»

  13. «…δεν αντιστάθηκε, αλλά λούφαξε…»

    Ισως σήμερα ήταν χειρότερα γιατί την εποχή μας χαρακτηρίζει η αποιδεολογικοποίηση και η απολιτικοποίηση και όπου υπάρχει διακρίνεται από την έντονη κομματικοποίηση.

  14. «όχι του χουντικού κωλολαού που τους έκανε σύμβολα»

    Δεν τους έκανε σύμβολα Γιώργο. Ή τουλάχιστον όχι όλος ο λαός. Πιστεύω ότι υπήρχαν τρεις ομαδοποιήσεις: ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού συμπαθούσε όντως τέτοιες απόψεις, ένα άλλο εξίσου σημαντικό μέρος μπορεί να διαφωνούσε αλλά προτίμησε το λούφαγμα και μια μειοψηφία επέλεξε την πιο δυναμική δράση από την αρχή.

  15. @Πάρη, έχεις απόλυτο δίκιο. Βέβαια η φράση ερμηνεύεται και αλλιώς:
    «του χουντικού ΜΕΡΟΥΣ του κωλολαού που τους έκανε σύμβολα»

    Τη φράση την άφησα επίτηδες έτσι, μισο-λανθασμένη και προκλητική, ενώ ετοιμαζόμουν να την αλλάξω, γιατί η πείρα έδειξε ότι μέσω μιας (έστω και προβοκατόρικης) υπερβολής αποκτούμε ισορροπημένες αλήθειες.

    @Zalmoxis
    Είμαι περιχαρής με τα δηκτικά σχόλιά σου κατά του… τσιφτεντελισμού, και όσον αφορά το…ζεϊμπεκισμό, υπήρξαν δύο παλιά ποστ, που (πάλι) είχαν υπερβολές, που κατάληξαν όμως σε ισορροπημένες αλήθειες:

    1)
    Γιατί δεν ζεϊμπεκίζεται ο υπόλοιπος πλανήτης

    2)
    Βρέχει φωτιά (ή… βρωμιά;) στη στράτα μου!

    Γενικά νομίζω ότι η μέθοδος της «προσωρινής υπερβολής» αποδίδει, αν βέβαια σεβόμαστε όλοι ο ένας τον άλλον και αν ο υπερβάλλων έχει επίγνωση του διαλεκτικού στόχου του!🙂

  16. @Τάσο, είπες

    «Ισως σήμερα ήταν χειρότερα γιατί την εποχή μας χαρακτηρίζει η αποιδεολογικοποίηση και η απολιτικοποίηση και όπου υπάρχει διακρίνεται από την έντονη κομματικοποίηση.»

    χμ… θα σου αναφέρω κάτι που ίσως δίνει τόνο αισιοδοξίας. Προ ολίγου επέστρεψα από φιλική επίσκεψη σε κύκλο πολύ νέων ανθρώπων (που ακούμε την ίδια μουσική και ενίοτε τη φτιάχνουμε κιόλας) και (για πλάκα) μπήκαμε στο ιντερνέτ να δούμε το άλλο μπλογκ, το «Future Politics». Η παρέα έρριξε ΤΟ γέλιο της αρκούδας, ενώ συμφώνησε ότι ορισμένες βασικές πολιτικές ιδέες εκείνου του μπλογκ είναι περίπου αυτονόητες, όσο κι αν θα αργήσει η υλοποίησή τους. Κι αυτό, τη στιγμή που το ήμισυ περίπου αυτών των ατόμων, αν ρωτήσεις τι πιστεύουν για την πολιτική, δηλώνουν αποπολιτικοποιημένοι.

    Για την απομάκρυνση των νέων από την πολιτική, νομίζω ότι ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό _και_ τα κόμματα, που ακόμη δεν έχουν πιάσει τα νέα δεδομένα του κόσμου που έρχεται και η αριστερά είναι κολλημένη σε ιδεολογήματα του παρελθόντος, που δεν είναι εφαρμόσιμα σήμερα.

    Πάντως το ότι στο μπλογκ του συναδέλφου μου j95 συζητιέται σαν κύριο θέμα η ανάγκη για κάτι περισσότερο από «ελεύθερη αγορά» στον τομέα της υγείας (και της αγοραπωλησίας οργάνων) δείχνει νέες πολιτικές:

    «Ασυμμετρίες»

  17. omadeon,
    διάβασα και τα δύο άρθρα σου για το ζεϊμπέκικο
    και τα βρίσκω πλήρως τεκμηριωμένα.
    Προς επίρρωση των λόγων σου, δύο προσωπικές παρατηρήσεις:
    1. Τα χέρια ανοικτά στο ζεϊμπέκικο όπως κατά κανόνα χορεύεται, έχουν ροπή καταβατική, ανάλογη του νόμου της βαρύτητας. Ας αντιδιαστείλουμε αυτή την εικόνα π.χ. με τα επίσης ανοικτά χέρια του Μίκη όταν διευθύνει ορχήστρα, λ.χ. στο Canto General που το θεωρώ το ιδανικότερο πάντρεμα ποίησης και μουσικής. Είναι το ίδιο; Όχι! Νοιώθεις ότι ο Μίκης θέλει να πετάξει (κρατώντας μαζί ολόκληρη την Ελλάδα, όπως είχε πει κάποιος…) και όχι να σωριαστεί από το βάρος τύπου «δεν αντέχω άλλο μανούλα μ’ που όλοι μ΄ αδικούνε», όπως στο ζεϊμπέκικο.
    2. Έχω την εντύπωση πως οι «ζεϊμπέκ» δεν ήταν ακριβώς οθωμανοί πολεμιστές. Μάλλον τους κολακεύεις. Κάτι σαν εθελοντές ταγματασφαλίτες στην επαρχία ήταν, κάτι πολύ χειρότερο δηλαδή…

  18. @Zalmoxis,
    άλλη μια φορά νιώθω πανευτυχής με όσα είπες. Αν μη τι άλλο, γιατί αγαπώ πολύ τη μουσική του Μίκη (δεν θα επαναλάβω τα περί ασχολίας μου με αυτήν) και… ανησυχούσα για πολλά τέτοια θέματα, που δεν είναι ευρέως κατανοητά από πολύ κόσμο. Αισθανόμουνα κάπως ένοχος που πήγαινα κόντρα στο ρεύμα, πολύ αμυδρά μόνο ενθαρρυνόμενος από τις (πολύ λίγο γνωστές) απόψεις του ίδιου του Μίκη για διάφορα είδη ελληνικής μουσικής στα οποία παρενέβη γόνιμα χωρίς να υιοθετήσει τα ελαττώματά τους. Π.χ. έχει πει ότι «πολύ λίγα ρεμπέτικα έχουν μουσική αξία», χωρίς να εννοεί καν ότι τα αποστρέφεται ή τα περιφρονεί. ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα. Την ίδια ενοχή νιώθουν πολλοί άλλοι (όχι απαραίτητα ο ίδιος ο Μίκης) και λειτουργεί σαν τροχοπέδη που μας σταματάει να πούμε το ολοφάνερο, να φωνάξουμε με χαμογελαστή καρδιά όπως εκείνο το παιδί στο παραμύθι
    «ο αυτοκράτορας ήχος της κλάψας δεν φοράει ρούχα»!🙂

    Αντίθετα με τους ζεϊμπεκ, ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ένας ΣΑΜΑΝΟΣ της Συλλογικής Συνειδητότητάς μας, ένα μέσο ή φορέας για πραγματικά συμπαντικού επιπέδου ενέργειες που ενσαρκώνονται μέσα από τη μουσική του. ΚΡΙΜΑ που ολοένα και αναβάλλω κάποιες επείγουσες δουλειές σχετικά με το θέμα, πολύ σύντομα όμως θα επανέλθω με συγκεκριμμένα αποτελέσματα.

  19. @Zalmoxis
    Θα ήθελα πάρα πολύ να διαβάσεις και να σχολιάσεις επίσης το αγγλικό ποστ για τον Οδυσσέα Ελύτη (την ανάλυση του ποιήματος «Της Αγάπης αίματα με πορφύρωσαν…») που ανέσυρε από το παρελθόν η σχολιάστρια Ράνια προ ολίγου, γιατί ο Ελύτης είναι εξίσου σημαντικός (για μένα) ή και σημαντικότερος ακόμη από το Θεοδωράκη.

    Το ότι ο Ελύτης υπήρξε ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ «ποιητής της Μούσας» σχεδόν κανείς δεν το εκτιμάει αρκετά (η γνωρίζει καν) στην Ελλάδα, και το ποίημά του αυτό (που ανέλυσα στα Αγγλικά) παρερμηνεύεται σχεδόν πάντα σαν ύμνος «προς την Παναγία». Βέβαια, αν θέλουμε να τηρήσουμε το στυλ και τη γλώσσα εκείνου του ποστ πρέπει να το συζητήσουμε (ιδανικά) στα αγγλικά.

    Είναι τιμή μου ότι πολλοί άνθρωποι διαβάζουν αυτό το μπλογκ σε άλλες χώρες (αν δεις και το χάρτη πάνω αριστερά, πάρα πολλές χώρες) και είμαι σίγουρος ότι προτιμούν τα αγγλικά ποστ, γιατί τον τελευταίο καιρό που τόριξα μονομερώς στα Ελληνικά δεν προστέθηκε τίποτε νέο στο… χάρτη αυτό!🙂

  20. Omadeon,
    Θα μπορούσε κάποιος να σχολιάζει –τουλάχιστον- με τις ώρες το συγκεκριμένο ποίημα. Είμαι προβληματισμένος ωστόσο στο εάν μπορεί να αποδωθεί σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα η αμφισημία ή η παραπομπή σε πολλαπλά και βαθύτατα νοήματα του Ελύτη, προκειμένου για λέξεις όπως ενδεικτικά μόνο, η «νοτιά των ανθρώπων» (το θεωρώ αδύνατο, καθώς θα πρέπει να χρησιμοποιήοουμε εναλλακτικά λέξεις όπως «damp», «vapor», «breath», «aura», «south» και πολλές άλλες λέξεις λόγω του πολυεπίπεδου νοήματος, κάτι που θα μπερδέψει τον αγγλόφωνο αναγνώστη). Ή όπως η αμφισημία του «πορφύρωσαν». Θα πρέπει ο αγγλόγλωσσος ανγνώστης να είναι απαραιτήτως γνώσης της ελληνικής (και δεν εννοώ της σύγχρονης νεοελληνικής των 100 – 200 λέξεων, δεν πα’ να γίνει στάχτη ή ότι άλλο θέλει με αυτήν….)

    Ορισμένοι συνειρμοί που μου προκαλεί το ποίημα είναι και οι εξής:
    1. Γιαχού (Jahu ή μήπως… Yahoo;). Τι λέει αυτή το όνομα; Δισεκατομμύρια άνθρωποι θα σκεφτούν αυτομάτως «ίντερνετ», «διαδικτυακές υπηρεσίες, κ.λπ.). Ποιος άραγε θα σκεφτεί την Γιαχού; Γιαχού ήταν η ονομασία της Μεγάλης Μητέρας ή «Τετιμημένης Περιστεράς» μεταξύ των Σουμερίων κι από το όνομα αυτό προήλθε κι η ονομασία του «Γιαχβέ»…Από το αίμα της («…της αγάπης αίματα…») όταν κόπηκε στα δύο από τον Μαρδούκ αρχίζει η Κοσμογονία.
    2. Πολύ κοντά στους στίχους του Ελύτη είναι η εικόνα της Ευρυνόμης, για την οποία ελάχιστες αναφορές διασώθηκαν (κυρίως στον Απολλώνιο τον Ρόδιο και στον Τζέτζη). Σύμφωνα με τον πανάρχαιο «πελασγικό» μύθο (έτσι διασώθηκε στην παράδοση, ασχέτως εάν ο όρος «πελασγικός» τελεί υπό επιστημονική αμφισβήτηση) η Δημιουργία ξεκίνησε αμέσως μόλις η Ευρυνόμη χόρεψε προς τον Νοτιά (η αλληγορική αμφισημία της «νοτιάς των ανθρώπων»). Το τέλος της Ευρυνόμης είναι ο… Βοριάς. Στρεφόμενη προς το βορρά δημιούργησε τον Βορέα, το θεό ο οποίος της «έκλεψε» τη δόξα της δημιουργίας στον Όλυμπο και αυτή τον χτύπησε στο κεφάλι με την φτέρνα (εικόνα που συναντάμε και στον Χριστιανισμό με τον «πτερνισμό επί της κεφαλής του Όφεως»). Αυτή είναι η παράδοση της «Μητριαρχίας». Στον αντίποδα υπάρχει η παράδοση των Βορείων (Βορέας) και των Υπερβορείων οι οποίοι έφεραν τον Υπερβόρειο Απόλλωνα.
    3. Ο Ελύτης δέχεται τον πελαγικό – μητριαρχικό μύθο κοσμογονίας και αυτόν νομίζω περιγράφει με ορφικές (και διονυσιακές) εικόνες. Άλλωστε, κάτι τέτοιο υποδηλώνει και το ψευδώνυμο που διάλεξε:
    ΕΛ-(όπως ΕΛένη, ΕΛάνα, Ελλάς, η αρχέγονη θηλυκή μορφή, η πέτρα, το φως, κ.λπ.)
    Υ- (το κατ΄ εξοχήν «θηλυκό» -και- λόγω σχήματος γράμμα)
    -ΤΗΣ (έλκων την καταγωγή από τα προηγούμενα…).
    Έχω την εντύπωση πως ο Ελύτης περιγράφει και άλλα, ακόμη βαθύτερα και άγνωστα στους πολλούς νοήματα και χρήσιμο (δεν χρησιμοποιώ τη λέξη «καλό»»…) θα ήταν οι αναγνώστες του, να σταθούν με τις ώρες και τις μέρες σε κάποιους στίχους. Όπως π.χ. «οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων» φράση με την οποία θα μπορεί να διαλογίζεται κάποιος για πολλά – πολλά χρόνια… Και άλλους πολλούς ακόμη…

  21. …Θα προσπαθήσω πάντως να προσαρμόσω στην αγγλική τα νοήματα αυτά. Αν «δε βγεί» όμως η πολυσημαντότητα των νοημάτων, δεν θα ήμουν ικανοποιημένος με κανένα αποτέλεσμα.

  22. @Zalmoxis.

    Wow! Χτύπησα φλέβα χρυσού δηλαδή, ΚΑΙ στις δύο γλώσσες. Δυστυχώς πρέπει να φύγω τώρα για κάποια εταιρεία, αλλά αργότερα ή αύριο, προτείνω ΔΙΓΛΩΣΣΗ συζήτηση περί Ελύτη. Θα δώ τρόπους που μπορεί να επιτευχθεί αυτό, από τεχνική άποψη, ώστε να έχουμε σχεδόν παράλληλα κείμενα σε δύο παράθυρα…

  23. ΠΡΟΣΟΧΗ. Σημειώθηκε «παρέμβαση» του MacManus που μεταφέρθηκε ΟΛΗ, χωρίς καμία τροποποίηση, σε ειδική ιστοσελίδα, εδώ:
    http://omadeon.com/mac

    Οι “εξοστρακισμένοι” και φωνή έχουν και δύναμη αντλούν από τις επιθέσεις εναντίον τους. Τα stats φωνάζουν γι αυτό.

    χαχαχαχαχαχαχα

    Εδώ ΚΛΑΙΜΕ, δεν γελάμε. ΠΗΓΑΙΝΕ να δεις ΤΙ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ για επίλυση σύγκρουσης με άτομο που ΔΕΝ θα κατονομάσω, και με ΖΗΜΙΑ στη δική μου απήχηση. Περισσότερα σε προσωπικό, ΑΝ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ αφαιρεθεί ΟΛΑ τα σχόλια του Μακ ΚΑΙ τα δικά μου από αυτόν εδώ το χώρο (της άσχετης με το πρόβλημα του Μακ συζήτησης).
    Ετσι, ΚΑΙ δεν λογοκρίνω τίποτα ΚΑΙ καθαρίζω το χώρο.

    Αλλά η τελική θέση της συζήτησης με τον Μακ δεν είναι ΚΑΝ εδώ, για να μη… βρίζει και κατηγορεί ότι «επιδιώκω hits στη WordPress», η τελική θέση της είναι σε ΑΛΛΟ ιστολόγιο πολύ χαμηλής αναγνωσιμότητας που ασχολείται αποκλειστικά με μετα-μπλόγκιγκ, ΧΩΡΙΣ ωφέλεια για αυτό ΕΔΩ το μπλογκ.
    (θα ακολουθήσει αυτή η φάση, στις επόμενες ώρες… άαααντε πάλι, βρήκαμε δουλειά χωρίς λόγο)

    Υ.Γ. Να σου αποδείξω, Μακ, ότι… μαθηματικά ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ η θεωρία της «αύξησης δημοτικότητας μέσω εξοστρακισμού». Πολύ απλά, λοιπόν, μόλις τελειώσει αυτή η συζήτηση και πάψουν μάζες… ηλιθίων να κάνουν… μπανιστήρι καυγά, τα κλικ σε αυτό το ιστολόγιο θα επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα. Αν εγώ (ή γενικά) ο ιστολόγος θέλει λοιπόν να κρατήσει τα κλικ ψηλά με αυτό τον ΑΡΡΩΣΤΟ τρόπο πρέπει να γίνει… ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΥΓΑΤΖΗΣ και ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΣ, πράμα που δεν έχω σκοπό να γίνω (αν και θερμόαιμος). Η απόδειξη είναι οι συζητήσεις που γίνονται εδώ.

    ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ. Αν ρε ανόητε ήθελα μόνο «κλικ» ΓΙΑΤΙ να αναλώνομαι σε σχόλια στο δικό σου μπλογκ και να μην ανεβάσω ΚΑΥΤΑ ΠΟΣΤ σχετικά με τους καυγάδες σας, ώστε όλοι να τρέξουν να με διαβάσουν? ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ γιατί ΒΙΑΖΕΣΑΙ να βγάλεις συμπεράσματα. ΓΙ’ ΑΥΤΟ σχολίαζα ανόητε στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ μπλογκ, για να μην κατηγορηθώ ότι… επωφελούμαι κιόλας από τη σύγκρουση. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ δεν μάζεψα κόσμο να έρθει εδώ.

    ΤΡΙΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ: Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ήρθε μέσα από την ίδια τη στατιστική της WordPress. Με τα μέτρα που ακολούθησα οι αναγνώστες σήμερα ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ σε φυσιολογικά -μάλλον- επίπεδα. Σε όποιον το αμβισβητεί μπορώ να το ΑΠΟΔΕΙΞΩ με στοιχεία!

    UPDATE: Ακολουθεί περίληψη του μόνου άλλου σχόλιου μου που θέλω να μείνει εδώ σαν απολογία (για λίγο):

    Αγαπητέ MacManus ΔΕΝ πράττεις σωστά. Δημιουργείς ΟΠΩΣ και ο Λαπούτα εχθρούς χωρίς λόγο.

    Είμαστε -ως φαίνεται- αρκετοί, που κουραστήκαμε πολύ από τη διένεξή σας, μια ο ένας μια ο άλλος να μας βάζετε ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ στις μαύρες λίστες σας.

    Φανταζόμουν ότι είχα να κάνω μ’έναν ηλίθιο, αλλά δεν φανταζόμουνα ότι είχα να κάνω με τόόόόόόόσο ηλίθιο, τον άνθρωπο που θεωρεί τον Λαπούτα, τον δημιουργό της Κατσαρίδας-ΚΛΑΤΣ ως εθνικό κεφάλαιο και ισότιμο ενός Καβάφη…

    Αν είδες το σχόλιό μου περί Καβάφη (κλπ) κάπου (σε μία συζήτηση κλειστή, της οποίας μάλιστα δεν έχω αντίγραφο) τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πρέπει να είδες και την (ίδια με τη δική σου) απόπειρα του Λαπούτα να με καταδιώξει ως… ΔΙΚΟ σου φίλο, και να με βάλει σε δική του μαύρη λίστα.

    ΑΝ εσύ παρανόησες ότι θεωρώ το Λαπούτα ισάξιο ενός Καβάφη, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν διάβασες τη διευκρίνιση, στο τέλος της συζήτησης, όπου ξεκαθαρίζω ότι ΚΑΙ εσύ, ΚΑΙ πολλοί άλλοι, ακόμη και όσοι γράψανε μόνο ενα ποίημα, ΕΙΝΑΙ εθνικό μας κεφάλαιο, και ΕΤΣΙ πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε. ΟΧΙ με εχθρότητα, διχόνοια και μαύρες λίστες.

    UPDATE: To ΠΟΛΥ σημαντικό αυτό σχόλιό μου (εκείνης της συζήτησης ΚΟΠΗΚΕ και ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ εδώ. ΠΡΟΣΕΞΕ μην τυχόν και το ‘φάγανε’ το σχόλιο εκείνοι που σου στείλανε το μέηλ με τη συζήτηση, μια συζήτηση -τελικά- ΙΔΙΩΤΙΚΗ που δεν δίστασες να τη ρίξεις ΟΛΗ εδώ, αλλά… ΧΩΡΙΣ το κομμάτι που εξηγούσε τα παραπάνω. ΓΙΑΤΙ;

    Κράτα το μπλογκ σου κλειστό, και παρανόησε χειρότερα. ΕΣΥ βλάπτεσαι.

    Υ.Γ. έχω και αρκετά παράπονα από τη στάση του Λαπούτα, που -ως φαίνεται- είναι ΕΞΙΣΟΥ πωρωμένος (κλπ κλπ)
    Υ.Γ.2 Δεν διάβασα παρά ελάχιστα του Κατσαρίδα, αλλά μπορώ να βεβαιώσω ότι είστε ΟΛΟΙ ξεσαλωμένοι εξίσου, αλληλοκατηγορείστε ΧΩΡΙΣ σοβαρό λόγο, και λειτουργείτε με βάση τη λογική του… προέδρου Μπους, «όποιος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου». ΝΤΡΟΠΗ ρε παιδιά…
    Υ.Γ.3 ΚΑΛΑ σας κάνει λοιπόν το…φασιστοειδές κομουνόπανο και σας βρίζει μέρα-νύχτα, μόνο που… θα έπρεπε να βρίσει ΚΑΙ τον εαυτό του. Λυπάμαι αλλά εγώ λειτουργώ με βάση κάποιες αρχές που ξεχάσατε ΟΛΟΙ, προφανή πράματα που δεν βλέπετε (κλπ).
    Υ.Γ.4 Ουσιαστικά η διένεξή σας τείνει να γινει… σεξουαλική, οι γκέη από τη μία μεριά και οι… ομόφοβοι από την άλλη. Ε, λοιπόν ΞΕΧΑΣΤΕ με διότι δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο (κάτσε τώρα να στον βάλω -χεχε), είμαι male heterosexual non-sexist. (Καθώς και πρώην Ελλην διασποράς, και… φιλέλλην ανθέλληνας -χεχε).
    UPDATE: Δεν είπα ότι ΕΙΝΑΙ, αλλά ότι ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, έτσι;

    UPDATE (2):
    Μακμάνους έφη, υπεροπτικά, απρόκλητα, σκαιότατα και υποτιμητικά:

    «Μετά από το ανωτέρω σχολιασμό σου στον Jago, θεωρείσαι πλέον persona non grata γιά το προσωπικό μου ιστολόγιο!

    Να μην μπλοκάρω IP και κωδικούς/νικς!

    Υποθέτω ότι έχεις την τσίπα να μην ξαναπατήσεις από μόνος σου!«

    και…

    Σβήστα όλα ρε γελοίο υποκείμενο!

    OXI, δεν σβήνω τίποτα. Θέλω να χαρούν και άλλοι με το ΠΟΙΟΝ αποκαλείς «γελοίο υποκείμενο», και για ΠΟΙΟ ΗΛΙΘΙΟ λόγο.

    (κόπηκαν τα υπόλοιπα αφού μπορείτε να τα βρείτε σε ειδική ιστοσελίδα -προσωρινά- και σε άλλο blog στη συνέχεια).

    Άντε ρε σαχλαμάρα από δω πέρα που μου΄χεις γαμήσει… (το blog κλπ κλπ)

    Ε, άντε ρε σαχλαμάρα που σου έδωσα ΤΟΣΗ σημασία και αναλώθηκα σε πολυλογίες υπερασπιζόμενος το ολοφάνερο.
    Eσύ δεν είχες ΚΑΝ την ευγένεια να πεις σε κάποιους να το βουλώσουν με αποτέλεσμα να φάνε την αγένεια που τους αρμόζει.

    ΦΥΣΙΚΑ και χρησιμοποιώ βωμολοχίες, σε ΧΥΔΑΙΑ ΑΤΟΜΑ, όπως τους αξίζει. Δεν παριστάνω τον ευγενή, ΕΙΜΑΙ (σε εκείνους που το αξίζουν).

    ΕΣΕΝΑ σε έβρισα ποτέ, ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑ σε τίποτε, ΑΝΑΓΩΓΕ;

    Ε, φάε το καπέλλο σου, που το φόρεσες αλλά ΔΕΝ σκέφτηκες ΤΙ σημαίνει.
    Εσύ… έρχεσαι εδώ ΜΟΝΟ για να λοιδωρήσεις, να ΒΡΙΣΕΙΣ και να μειώσεις.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s