Βράβευσε τα… παράνομα καρτέλ ο ΣΕΒ!!! (ε, ας βραβεύσει κι η μπλογκόσφαιρα τα… αστέρια της)

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Zalmoxis (δείτε το εδώ) ο Σύλλογος Ελλήνων Βιομηχάνων απένειμε επιχειρηματικά βραβεία σε πέντε εταιρείες που πρωταγωνίστησαν σε παρανομίες (και διώχθηκαν μάλιστα για σύσταση καρτέλ, κλπ) ενώ στο μεταξύ η Ελληνική Μπλογκόσφαιρα προβληματίζεται («σαν το χοίρο που πάει να κλάσει» έλεγε η γιαγιά μου) για τα «Ιστολογικά Όσκαρ 2007», που πολλοί ορέχτηκαν αλλά όλοι… μισούν.

[ A LINK TO THE PICTURE in another site is in order, here ]

«Ψηφιακός Σχολιαστής»

 

UPDATE:

Ι received the following «warning» from WordPress:

«Warning: We have a concern about some of the content on your blog. Please contact us as soon as possible to resolve the issue.»

I wrote to WP in response to this message:

Dear WP,
I received threats from a gentleman who claims he identified himself
in a picture which is included in today’s posting, which is anonymous, and which carries the title «Participant in digital discussions» (in Greek).

My claim is that he is using this complaint as a pretext to harrass the blog, and that -even if the «cartoonized picture» resembles him- his photographs have been widely publicised in recent years, so that there is no basis for his complaint.

Furthermore, his «complaint» was written as a public comment, rather than as a private e-mail, which -in my opinion- proves his malicious intent. If he was genuinely concerned about his face and genuinely feared identification, then why did he complain in public… identifying himself? This is paradoxical, and the only logical explanation is malicious intent to harrass the blogger (me).

Thank you very much

 

UPDATE 2:

«Warning: Concern about the blog’s content».
The gentleman’s alleged picture WILL be removed in a few minutes.
However, this is done more in order to alleviate unnecessary headaches (for both WP and myself). The gentleman’s real pictures already exist elsewhere and there is no legal or rational basis for prohibiting a link to sites that contain them.

 

Ε, εγώ θα προτείνω το νέο Οσκαρ της Ιστολογικής Στρουθοκαμήλου (για Υπερβολικό Moderation) καθώς και ειδικό Μαύρο Ιστολογικό Όσκαρ για τη μεγαλύτερη… κατινιά του 2007 (π.χ. απειλές ξύλου και δολοφονίας, γελοιοποίηση επώνυμων CV, καυχησιολογίες για το ότι… δεν σπούδασαν Πληροφορική αλλά έγιναν μάγκες, εισβολές στο χώρο άλλων μπλόγκερ τους οποίους οι ίδιοι… λογοκρίνουν, κλπ). Βρήκα ήδη 2-3 υποψηφιότητες, αλλά αδυνατώ -λόγω του ότι είμαι καινούργιος στην κοτόσφαιρα– να βρώ περισσότερες, πλην ενός που γελοιοποίησε το… χιουμοριστικό βιογραφικό του βουλευτή του ΣυΡιΖα Περικλή Κοροβέση (μη κατανοώντας το χιούμορ του).

Δέχομαι και τις δικές σας προτάσεις. Αν ντρέπεστε, γράψτε τις ανώνυμα!

futurman5_20071.jpg

Στρουθοκάμηλοι-Παχύδερμα (παλιό ψηφιακό κολλάζ)

11 comments

  1. Σιγά μη δε βραβεύαν το καρτέλ…

    Με την μνήμη χρυσόψαρου που έχει αποκτήσει ο κόσμος με το συνεχές οικονομικό κυνηγητό και την τηλεαποβλάκωση, σιγά μην νοιαστεί ο μπούφος που πληρώνει το εγχώριο γάλα σε διπλάσια τιμή από ότι ο μέσος βορειοευρωπαίος το δικό του…

    Αναφορικά με τον Περικλή Κοροβέση, έχω να πω ότι η παραγωγή χιούμορ και η κατανόηση του απαιτεί μια κάποια ευφυΐα
    Αν ρίξεις το χιούμορ (η πέσει από σπόντα), σε στόκους μπορεί να σε πουν από ηλίθιο μέχρι να σε σταυρώσουν, όπως σε αυτή την περίπτωση.

    Σχετικά με τα βλογο-όσκαρ:

    Όπως είπα και στον AFM, άμα δεν σε έχει σχολιάσει ο David Santos δεν μετράς σαν βλόγερ!

    (Έχει σχολιάσει στο σουηδικό μου βλογ, αλλά όχι στο ελληνικό ακόμα γμτ…)

  2. Αγαπητοί φίλοι του omadeon.wordpress.com

    Η φωτογραφία που βάλατε στο ιστολόγιό σας
    είναι δική μου, εννοώ ότι δείχνει εμένα.
    Εσείς ή κάποιος άλλος την επεξεργαστήκατε
    ψηφιακά και ύστερα την αναρτήσατε,
    χωρίς την άδειά μου.

    Σας παρακαλώ να την αφαιρέσετε
    αμέσως από τη σελίδα σας.

    Ν. Σαραντάκος

  3. Γειά σου πολσμάνεν,

    Σωστά τα λες, πάντως εμένα με συγκλόνισε η ιστορία του Σάκη (στη Σουηδία) γιατί αποδεικνύει ότι δεν είναι στραβά πολλά πράματα ΜΟΝΟ στη χώρα μας, υπάρχουν και εξωφρενικά στραβά σε άλλες χώρες (κι εγώ τη Σουηδία πάντα τη συμπαθούσα και τη θαύμαζα).

    Ενα άλλο σημερινό στραβό της Σουηδίας είναι η ποινικη δίωξη μπλόγκερ λόγω… ρατσιστικών σχολίων που έγραφαν _άλλοι_ στο μπλογκ τους.

    Να μας ενημερώνεις συχνά για την κατάσταση εκεί. Πιθανολογώ ότι χάλασε αρκετά κι εκεί πέρα, όπως και παντού (και απλώς στην Ελλάδα βιώνουμε ακόμη χειρότερη χειροτέρευση από τον υπόλοιπο κόσμο).

  4. @Σαραντάκο
    ΟΧΙ δεν νομίζω ότι είναι δική σας η φωτό, αλλά… τώρα που το λέτε, (και έψαξα τα παλιά μου αρχεία) ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΑΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!

    α χα χα χα…. (έχω φίλους ΠΟΛΥ πλακατζήδες μου φαίνεται).

    Πάντως εσείς μένετε δεδηλωμένα στο Λουξεμβούργο, και φωτογραφίες σας είχα δει παλιά, εντελώς δημόσιες. ΤΙ σας έκανε να φοβάστε τόσο πολύ μήπως αναγνωριστεί το πρόσωπό σας;

    Κοίτα σε τι καιρούς που ζούμε, κι εγώ ο αφελής κοιμάαααμαι….
    τσκ, τσκ, τσκ….

  5. Η φωτογραφία που βάλατε στο ιστολόγιό σας
    είναι δική μου, εννοώ ότι δείχνει εμένα

    ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ…

    Σας παρακαλώ να την αφαιρέσετε
    αμέσως από τη σελίδα σας.
    Ν. Σαραντάκος

    Να το εμπεδώσω ΚΑΛΑ αυτό που έγινε, γιατί… «it does not compute»!!!

    1) έρχεται εδώ, στο μπλογκ, ένας κύριος… αρκετά γνωστός εδώ και χρόνια στο Ελληνικό Διαδίκτυο (ηγετικό μέλος της λίστας ‘Hellas’ στη δεκαετία ’90, μόνιμος ‘μαϊντανός’ της σημερινής μπλογκόσφαιρας, κλπ) και λέει… ΤΙ;

    – Λέει, ότι επειδή φοβάται μην τυχόν και οι αναγνώστες (μου) δουν μία (ανώνυμη και αλλοιωμένη) φωτογραφία και αναγνωρίσουν σε αυτή τον ΙΔΙΟ, επιθυμεί να μην τον… αναγνωρίσουν ότι είναι ο ΙΔΙΟΣ, δηλαδή… αυτός που Ο ΙΔΙΟΣ είπε (ότι είναι) αλλά… δεν επιθυμεί να αναγνωριστεί (μέσω της φωτό) !

    2) Μα… κύριέ μου, μήπως έχετε… σαλτάρει (αυτο-παρανοϊκά) και φοβάστε την ίδια τη φάτσα σας; (σύμφωνα με όσα ΕΣΕΙΣ λέτε, γιατί εγώ δεν την έβαλα εδώ σαν τέτοια);

    3) Μήπως έχετε… πρόβλημα με τη φάτσα σας?

    4) ή -μήπως- έρχεστε εδώ να πουλήσετε… ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ (με απειλές και δεν συμμαζεύεται);

    5) Αν είχατε ΠΡΑΓΜΑΤΙ σοβαρό πρόβλημα με την (ανώνυμη αυτή) φωτογραφία ότι είναι (τάχαμου) δική σας (αλλα δεν το λέει πουθενά) μπορούσατε ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ να μου στείλετε προσωπικό μέηλ (ίσως και μία σύντομη ειδοποίηση «Omadeon δες το μέηλ σου») και… θα το συζητούσαμε, τότε, ΑΝ ΕΣΤΕΚΕ αυτή η παρέμβαση.

    6) Με το να δώσετε, όμως… φαρδειά-πλατειά ο ΙΔΙΟΣ, το πλήρες όνομά σας, το ίδιο το site σας, και να… ομολογήσετε ότι είστε ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΑ, ΤΙ παραπονείστε μην… αναγνωριστείτε;

    7) Αν π.χ. είχατε όντως πρόβλημα μην τυχόν και αναγνωρίσουν το δικό σας πρόσωπο κάποιοι προσωπικοί φίλοι και συγγενείς, ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ πρόβλημα (καθ’ ά λέτε) που… δημιουργήσατε ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ, αυτο-ονομαζόμενος και αυτο-συνδεόμενος δημοσίως και αυτοβούλως με την ίδια αυτή (αλλοιωμένη) φωτογραφία!

    Λυπάμαι, εγώ δεν την κατεβάζω αν δεν έρθετε εδώ να απολογηθείτε για τα προηγούμενα, και να με πείσετε ότι έχετε δίκιο.
    Εγώ ο ίδιος έλεγα μέσα μου «ΚΑΤΙ μου θυμίζει η φωτό, μα ΤΙ μου θυμίζει»… και απλώς μου άρεσε η κωμική της εμφάνιση, οπότε ευχαρίστησα κάποιον που μου την έστειλε (μαζί με πολλές άλλες φωτογραφίες για διακόσμηση αυτού του μπλογκ) χωρίς να… πολυκαταλάβω ΤΙ μου θύμιζε.

    ΤΩΡΑ που το είπατε, τώρα… ναι (έχοντας βρεί και ΑΛΛΕΣ δημόσιες φωτό σας) πιθανολογώ ότι ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΤΕ ο ίδιος.
    Αλλά όσα είπα πριν (σημεία 1,2,3,4,5,6,7) ΙΣΧΥΟΥΝ. Εξάλλου η φωτό είναι τόσο αλλοιωμένη που και εγώ ο ίδιος δυσκολεύομαι (πόσο μάλλον άλλοι). Αν δεν το λέγατε, μάλλον δεν θα το είχα καν υποψιαστεί!

    Παρεμπιπτόντως, ο «κύριος» αυτός (Σαραντάκος) κάποτε περιέφερε στο Διαδίκτυο αποσπάσματα από Ερωτικό Μυθιστόρημα που είχα γράψει, με σκοπό να με γελοιοποιήσει (με αποσπασματικό σχολιασμό σε εχθρικό προς εμένα ακροατήριο) ενώ μία άλλη φορά είχε κάνει ένα «δήθεν πρωταπριλιάτικο αστείο» που μου στοίχισε σοβαρή επαγγελματική και προσωπική δυσφήμηση: Είπε ΔΗΘΕΝ «στα ψέματα» ότι κάποιοι μου ετοίμασαν ειδικό «site γελοιοποίησης», λόγω της 1ης Απριλίου που συνέπεσε εκείνη η μέρα, αλλά… ελάχιστες μέρες αργότερα αυτό το site εμφανίστηκε πραγματικά, με αποτέλεσμα να υποστώ σοβαρή δυσφήμηση απέναντι σε δεκάδες χιλιάδες άτομα, με βάση παραποιήσεις γραπτών μου.

    Βέβαια, οι «ευαισθησίες» του κυρίου αυτού είναι εγωπαθείς, μονομερείς και εγωκεντρικές, με βάση «δύο μέτρα και δύο σταθμά». Εκείνος (ΛΕΕΙ ότι) νιώθει απειλημένος από μία αλλοιωμένη φωτό που του μοιάζει (και που ΠΡΩΤΟΣ λέει ότι είναι ο ίδιος).
    Εγώ… ΤΙ να έλεγα, τότε, που τα τσιράκια του με βομβάρδιζαν με βρισιές, απειλές και λάσπες 24 ώρες το εικοσι/άωρο σε ΒΑΡΔΙΕΣ;

    Αναμένω μία ΣΟΒΑΡΗ απολογία, για αυτή τη σημερινή τσαμπουκαλίδικη απαιτητικότητα και το… παράλογο που εκφράζει!

    Ακου εκεί, λογική του Παράλογου:
    «εγώ ο ίδιος δηλώνω (δημόσια) πως είμαι αυτός αλλά δεν πρέπει να μάθουν οι άλλοι πως είμαι αυτός»!!!
    τσκ, τσκ, τσκ…🙂

    Υ.Γ. Να μιλήσω τώρα και για τις…. απειλές μήνυσης που μου είχε στείλει, πριν πολλά χρόνια, επειδή τον σατίριζα σε ειδική ιστοσελίδα που δεν του άρεσε (πολύ πιο ήπια σελίδα από όσο π.χ. το blog του Funel); Θα το δούμε ΚΑΙ αυτό, αν χρειαστεί

    Υ.Γ.2
    ο “κύριος” Νίκος Σαραντάκος έχει ξαναεπισκεφτεί αυτό το μπλογκ:
    https://omadeon.wordpress.com/2007/09/23/pote_xana/#comment-1095
    Είπε σε αυτό το μπλογκ, Sep 10th, 2007 at 3:36 pm:
    “Με συκοφαντεί διότι εγώ ποτέ δεν περιέφερα ερωτικά αποσπάσματα δικά του, αυτό είναι ψευδέστατο. Μάλλον με μπερδεύει με άλλον”.
    Κάντε κλικ ΕΔΩ να τον δείτε ΠΟΣΟ χαιρόταν που με… διέσυρε με τέτοια αποσπάσματα (από το googlegroups archive).

  6. Αγαπητέ μου «φίλε»,

    Τι ακριβώς δεν κατάλαβες; Την ανάρτησες, χωρίς την άδειά μου. Να αφαιρεφεί πάραυτα.

    Τελευταία προειδοποίηση. Υπάρχει και η δικαστική οδός, αν αυτή προτιμάς.

    Ν. Σαραντάκος

  7. Πολύ γρήγορα έσπευσες να… διαμαρτυρηθείς στην WordPress και ακόμη πιο γρήγορα να επιδοθείς στο αγαπημένο σου παλιό σπορ των απειλών, «φίλε».

    Εγώ σου δίνω τότε ΜΙΑ επιλογή.

    Μάντεψε ποια είναι αυτή.

    Να σε βοηθήσω λιγάκι.

    Οι δημόσιες φωτογραφίες σου ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    Μπορείς ίσως να επιβάλλεις τον τσαμπουκά σου εδώ σε αυτό το μπλογκ, αλλά δεν μπορείς να τον επιβάλλεις αλλού.

  8. Υ.Γ.
    Μόλις έλαβα ένα προσωπικό μέηλ από τον κ. Σαραντάκο, που είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ υποχρεωμένος να δημοσιοποιήσω (δεδομένου ότι η… γελοιοποίησή του με τέτοιου είδους πράξεις όπως η «δικαστική οδός» είναι… χειρότερη). Επίσης το δημοσιοποιώ για λόγους διαφάνειας και (αυτο-)προστασίας, και δηλώνω ότι ΟΛΑ τα μέηλ που λαμβάνω από τον ίδιο θα δημοσιοποιούνται από τώρα και στο εξής, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και μπερδεμάτων παντός είδους:

    Fake
    Από: Nikos Sarantakos (sarant@lu.coditel.net)
    Προσθήκη επαφής Προσθήκη επαφής
    Εστάλη:
    Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2007 10:58:45 μμ
    Προς:
    omadeon@hotmail.com

    Φυσικά το ποστ της 12:47 που μιλάει για δικαστική οδό,
    δεν το έστειλα εγώ αλλά κάποιος «καλός φίλος» δικός μου
    ή δικός σου. Εγώ ποτέ δεν θάγραφα «αυτή προτιμάς» χωρίς τελικό νι πριν από το πι. Ισως μπορείς να συγκρίνεις τις IP για να το εξακριβώσεις. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει πολλή σημασία.

    ν.σ.

    ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ: ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. Προφανώς η φωτογραφία ήταν και αυτή… δωράκι. Πάντως -σίγουρα- κάποιος διαμαρτυρήθηκε ΗΔΗ στην WordPress.

    Επειδή ΔΕΝ μου αρέσει το απειλητικό στυλ, και επειδή δεν βλέπω ΤΙΠΟΤΕ απειλητικό για τον κ.Σαραντάκο από αλλοιωμένες φωτό που ΜΟΙΑΖΟΥΝ με δικές του δημόσιες φωτογραφίες, δηλώνω υπεύθυνα ότι έχω κι εγώ τα όριά μου, και ΑΝ εξαναγκαστώ να αφαιρέσω τη φωτό από αυτό το ποστ, όχι μόνο αυτή αλλά και ΟΛΕΣ οι άλλες θα εμφανιστούν σε άλλα site από όπου θα αποδειχτεί αδύνατον να αφαιρεθούν με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τρόπο.

    Bad manners are bad strategy…

  9. Υ.Γ.2
    Σαραντάκο, επειδή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σε λυπάμαι, έχεις πραγματικά αξιολύπητο πρόσωπο και ντρέπεσαι (βλέπω) ακόμη κι όταν βλέπεις κάτι που του μοιάζει, εγώ θα αφαιρέσω τη φωτογραφία. Αν όμως αύριο το πρωί ΔΕΝ φύγει από την οθόνη μου εκείνο το μήνυμα της WordPress που λέει «Warning: Concern about the content of this blog» σου ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ότι ΟΛΕΣ οι άλλες φωτογραφίες σου θα βγούν δημόσια σε άλλα site, που δεν θα μπορείς να τις κατεβάσεις, από εκει. Μάλιστα κάποιος μου έστειλε… χειρότερες!

    Καταλαβαίνω ΤΩΡΑ γιατί τόσα χρόνια… «μαϊντανεύεις» παντού στο διαδίκτυο. Διότι -απλούστατα- ντρέπεσαι τη φάτσα σου και μετάνοιωσες (ίσως) που -κάποτε- την άφησες να δημοσιοποιηθεί. Και για αυτό το λόγο, προτιμάς να ζεις μέσα στην ΕΙΚΟΝΙΚΗ επικοινωνία αντί για την πραγματική.. 🙂

  10. @ Omadeon
    Στο κυρίως κείμενο υπάρχει η εξής παράγραφος:
    « εγώ θα προτείνω το νέο Οσκαρ της Ιστολογικής Στρουθοκαμήλου (για Υπερβολικό Moderation) καθώς και ειδικό Μαύρο Ιστολογικό Όσκαρ για τη μεγαλύτερη… κατινιά του 2007 (π.χ. απειλές ξύλου και δολοφονίας, γελοιοποίηση επώνυμων CV, καυχησιολογίες για το ότι… δεν σπούδασαν link»
    Στην πρόταση « για την μεγαλύτερη κατινιά του 2007» υπήρχε λινκ προς το δικό μου blog, σαφής ένδειξη για το ποιον προτείνεις για το όσκαρ αυτό.
    Αν θέλεις εξηγείς…
    Αν δεν θέλεις, καλή καρδιά.
    ———————————-
    Την φωτογραφία για την οποία γίνεται η μετέπειτα συζήτηση δεν την πρόλαβα.
    Το σχόλιο του Ν. Σαραντάκου με το οποίο ζητάει να μη χρησιμοποιείται η φωτογραφία του είναι ευγενικό και σοβαρό και αυτό που ζητάει πολύ λογικό.

  11. Στην πρόταση « για την μεγαλύτερη κατινιά του 2007» υπήρχε λινκ προς το δικό μου blog, σαφής ένδειξη για το ποιον προτείνεις για το όσκαρ αυτό.
    Αν θέλεις εξηγείς…
    Αν δεν θέλεις, καλή καρδιά.

    Μα… σοβαρολογείς αγαπητέ Allu Fun Marx?

    To ΑΝΤΙΘΕΤΟ ισχύει, έφερα αυτό το ποστ στη συζήτησή σου, διότι τρέφω μεγάλη εκτίμηση για το blog σου, και το θεωρώ πραγματικά αξιόλογο.

    Αν είναι μερικά μπλογκ που πραγματικά αξίζει να βραβευτούν χωρίς καμία επιφύλαξη, σίγουρα το δικό σου είναι ανάμεσά τους.

    Δεν τρελαθήκαμε, κριτική κάνουμε (σε άλλους), όπως κι εσύ (εσύ πολύ πιο… γλυκά).

    Ο «πολύ σοβαρός» κύριος μάλλον μας δουλεύει οικτρά. Η λεζάντα που απειλεί με λογοκρισία το μπλογκ ΔΕΝ έφυγε από την οθόνη μου, κι εσύ έρχεσαι ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ να πεις κάτι ΑΣΧΕΤΟ (για τη δική του «ευγένεια»).

    Η λάσπη και το ψέμα ΔΕΝ χρειάζονται… αγένεια, αγαπητέ AFM.

    Κοίτα να δεις, επειδή εγώ ΔΕΝ γουστάρω κατινιές και ύπουλα χτυπήματε και άλλα (που έχεις ζήσει ΚΑΙ ο ίδιος) με βλέπω να γράφω πιο πολύ στα Αγγλικά.

    UPDATE
    : Χρειάστηκε να γράψω… ολόκληρο νέο ποστ, στα αγγλικά, καταγγέλλοντας το «μουλωχτό χτύπημα» για να αναιρεθεί και το μήνυμα που απειλούσε (μέσω της wordpress) για λογοκρισία. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΚΑΚΟΜΟΥΤΣΟΥΝΩΝ, ιδού το μεγαλείο σου…
    https://omadeon.wordpress.com/2007/12/13/warning/

Σχολιάστε

