Το… ANTI-Μανιφέστο των Blog (Greek Ηumour)!!!

Yes (1969 - ) album cover

Image via Wikipedia

1. Τα blogs είναι μονόλογος – ελεύθερος ανεμπόδιστος μονόλογος του ιδιοκτήτη τους με τους (υπάκοους) πολίτες που κάθονται και τον διαβάζουν (αφού έτσι κι αλλιώς κωλοβαράνε όταν δεν δουλεύουν σαν σκυλιά)

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε ελεγχόμενο διάλογο, σε ελεγχόμενη διαφωνία, και αυστηρώς μονόπλευρη επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας ΜΟΝΟ επειδή λένε ψέματα ή συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη αυθεντικής καθοδήγησης από τη φυσική ηγεσία της, δηλαδή τη Μπλογκόσφαιρα (ύμπερ άλλες).

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του κάθε μεγαλομπλογκερά να εκφέρει ΜΟΝΟ τη δική του άποψη κάνοντας ΜΟΝΟ τη δική του κάβλα (όχι «λειτούργημα» και μαλακίες). Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το μονόλογο του μπλογκερά όλοι κάτι μαθαίνουμε, δηλαδή το εξής ένα: Το σκασμό και την υπακοή μας, απέναντί Του.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες – τα γράφουν ξιπασμένοι πολίτες, που ΘΕΛΟΥΝ να γίνουν επαγγελματίες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι (στ’ αρχίδια τους – έτσι κι αλλιώς)

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της… βωμολοχίας του και -γενικά- της έκφρασής του. O blogger χαραμίζει το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού, για να εκφράσει ΜΟΝΟ τη δική του άποψη. Οι υπόλοιπες απόψεις (π.χ. σχολιαστών) καταπίνονται από μία ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ (το moderation που ασκεί ο blogger).

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας πρέπει να σκύβουν το κεφάλι σεμνά παρακολουθώντας τους bloggers και τον μονόλογο τους. Ακόμα καλύτερο, θα είναι να συμμετέχουν υποτακτικά σε αυτόν το διάλογο ΧΩΡΙΣ να διαμαρτύρονται, αν οι bloggers πετσοκόβουν τα σχόλιά τους. ΕΤΣΙ θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι, μαθαίνοντας την άποψη του απλού ξιπασμένου πολίτη-blogger, προσπαθώντας (πάντα) να περιορίσουν τη δική τους άποψη ΜΟΝΟ στα δικά του καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, ΔΕΝ υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του, αλλά υπάρχουν οι κανονισμοί της WordPress όπου αν αποτανθείτε ΙΣΩΣ καταφέρετε να κατεβάσει κάποια συκοφαντική σελίδα του εναντίον σας. (Το press-gr ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ, δεν υπήρχε ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να δηλώσει πραγματικά προσωπικά στοιχεία στην εταιρεία όπου αναρτήθηκε, από ηλίθιους ΝΙΟΥΜΠΗΔΕΣ ατζαμήδες)

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι μαγκιά και δικαίωμα του blogger (να τις παραβιάζει με ΚΑΘΕ άλλο -π.χ. ασαφή– τρόπο)

10. ΦΥΛΑΞΤΕ τα ρούχα σας, αλλά ΚΑΙ τα σχόλιά σας σε οποιοδήποτε blog, για να τα έχετε… ΟΛΑ!🙂

UPDATE (3-2-2008) – Η σοβαρή όψη αυτού του… αποκριάτικου ποστ):

Αυτή η παραφραστική παρωδία του μανιφέστου (ενός μανιφέστου το οποίο προσυπογράφω, παρά την παρωδία αυτή) κάπου «δένει» και με ένα «περίεργο σχόλιο» που μου βγήκε… εντελώς αυθόρμητα, γράφοντας σε κάποιο blog. Αντιγράφω λοιπόν το ζουμί εκείνου του σχολίου:

Το βαθύτερο πρόβλημα είναι ταξικό, γιατί οι πλειοψηφία του κόσμου δεν είναι καν ιστολόγοι, αλλά μπορούν να γίνουν αναγνώστες ιστολόγων (και ήδη οι αναγνώστες/σχολιαστές είναι πολλαπλάσιοι). Επομένως η μπλογκόσφαιρα προετοιμάζεται, σιγά-σιγά ΚΑΙ αυτή για έναν σαφέστατα ΔΥΝΑΜΕΙ κατασταλτικό ρόλο, να ΕΛΕΓΧΕΙ την έκφραση των ανθρώπων, ΟΧΙ των ίδιων των ιστολόγων (που πάντα θα είναι μειοψηφία) αλλά της μάζας ή της πλειοψηφίας. Αυτά τα προβλήματα βέβαια δεν είναι καν ορατά στην παρούσα κατάσταση, γιατί τα μπλογκ μοιάζουν με τους επαναστάτες Ιακωβίνους ΠΡΙΝ αρχίσει η τρομοκρατία της λαιμητόμου και η ενθρόνιση του… Αυτοκράτορα Ναπολέοντα.

Μερικοί λοιπόν την έχουνε δει Ναπολέοντες αλλά και μάζεψαν ήδη τους αυλικούς τους και λένε διάφορα που απέχουν ΠΟΛΥ από τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τρόπο που φέρονται σε φίλους, σε σχολιαστές τους, και σε άλλους. Αντί να γίνω κακός όμως συστρατεύομαι με τον αγώνα κατά του Λουδοβίκου 16ου…

Reblog this post [with Zemanta]

37 comments

  1. Ε, γελάω και… μόνος μου, ώρες-ώρες!🙂

    (Οι θεοί άνοιξαν δικό τους μπλογκ «Ο ξεκαρδισμένος Όλυμπος» – και μου έστειλαν το νέο μανιφέστο με… υπνοπαιδεία).

  2. Υ.Γ. Νίκο (nylon) συγχαρητήρια για το μανιφέστο και… αλληλεγγύη για το ενδεχόμενο να μην εκτιμήθηκαν όσο έπρεπε οι κόποι σου. Προτίθεμαι να σχολιάσω εκτενώς (και θετικά) το (original) μανιφέστο σου, εν ανάγκη εξηγώντας τα απλά και τα αυτονόητα σε όσους… φορούν παρωπίδες για να μη τα δεχτούν. Επίσης εκτιμώ ότι πρόσφερες το ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ, όχι όσα θα μπορούσες κάλλιστα να γράψεις αν γινόσουν… πολυλογάς (σαν την πάρτη μου).

    Η… ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ (και Πολλαπλών Μορφών) τώρα δικαιώνεται! -χεχε

    Διανοητική ΑΣΚΗΣΗ για ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΥΑΛΑ:
    – αποδείξτε με ΛΟΓΙΚΑ επιχειρήματα (όχι σοφιστείες και… μαλακίες) ότι το πρωτότυπο «μανιφέστο των μπλογκ» είναι ΣΩΣΤΟ και ΑΞΙΟ (π.χ. να ψηφιστεί), ΟΣΟ αστεία κι αν είναι η αποκριάτικη παρωδία του (που περιέχει κι αυτή άαααλλλες αλήθειες, που ΔΕΝ αποκλείουν τις αλήθειες του original blog-manifesto)!

    Υ.Γ.2 On reflection…
    Νομίζω ότι όσοι χάρηκαν πρόσκαιρα, χαιρέκακα και επιπόλαια εκλαμβάνοντας την παιγνιδιάρικη αυτή παρωδία σαν επιθετική ή καταδικαστική σάτιρα, πλανήθηκαν οικτρά και έπεσαν στην παγίδα της. Στο Ελλαδιστάν έχουμε χορτάσει από πληθώρα επιθετικών και δαιμονοποιητικών παρωδιών που στόχο έχουν μόνο να γελοιοποιήσουν ή/και να στηλιτεύσουν. Σε αντίθεση με αυτό το (φτηνό) είδος παρωδίας, υπάρχει όμως και ένα… ξεχασμένο άλλο είδος, αυτό που είδατε. Κανένα από τα παραποιημένα αγρίως σημεία του «ΑΝΤΙ-μανιφέστου» δεν αναιρεί τις αλήθειες των πρωτότυπων, απλώς προειδοποιεί για μία άλλη όψη της πραγματικότητας, εκείνη που όλοι ξέρουμε αλλά… κάνουμε πως δεν βλέπουμε, διότι είμαστε ΠΟΛΥ απησχολημένοι με το να υπερασπιζόμαστε τις ελευθερίες μας και να στηλιτεύουμε τις παραβιάσεις τους από το κατεστημένο. Περισσότερα θα γίνουν κατανοητά στο επόμενο ποστ, όπου θα αναλύω το original μανιφέστο (με το οποίο σε γενικές γραμμές ΣΥΜΦΩΝΩ) εκτενέστερα…

  3. Ο/Η Γνώριζε ... ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΠΩΣ ΚΟΠΤΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟ ΚΟΠΤΟΝ ΣΥΝΕΧΕΙ λέει:

    Αγαπητοί Συν-(καρνα-βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι)-τροφοι

    Μετά από γενική συνέλευση της μονομελούς ριζοσπαστικής επιτροπείας του Δ.Σ. του εθνικοτοπικού Συλλόγου της γνωστής-άγνωστης, άγριας άφιλης φυλής των vetso το άνωθεν καρναβαλικό μπλογκολόγημα εγκρίνεται ως φυλετικόν αγριεμένο πρόταγμα.

    ο φύλαρχος

    Υ.Γ.
    ΠΡΟΣΟΧΗ Κάθε ομοιότητα με άλλα τροφοσυλ-λεκτικά περιστατικά
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/
    ενδολίνκιον (σύριζα στον πάτο) του σχολίου αριθ. 8 είναι ακραιφνώς Συν-πτωματική…

  4. Ετσι, Φύλαρχε Βέτσο, έεετσι,
    αυτοί γιουβέτσι κι εμείς κοκορέτσι…

    Μια στο καρφί, μια στο πέταλο
    μια με τη Λογική, μια με τη Σάτιρα!🙂

  5. χεχε… ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΗΣ μέχρι το κόκκαλο είσαι φίλε μου.

    Πάντως εγώ βρήκα το σχετικό ποστ (με το σύνδεσμο που έδωσες) και σε ενθαρρύνω να σχολιάσεις εκεί, ή να στείλεις κείμενα για τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις σας που θα βρω τρόπο να προβληθούν δεόντως.
    https://omadeon.wordpress.com/2008/01/31/bordelopedia/

    συναγωνιστικά,
    τα λέμε αργότερα (πάω για δουλειές και βουτιές τώρα)

  6. Βασίλη, μπήκα στο τελευταίο λινκ που έδωσες (3.05 μμ 10 Μαρτίου)
    http://users.thess.sch.gr/veccio/lexolagnil/SYNASTEIAS.html

    Εκεί βρήκα πολλά, ξεκινώντας από την πρώτη (αυτοτελή νομίζω) παράγραφό, που αντιγράφω εδώ:

    ΣΥΝΑΣΤΕΙΑΣ Α΄
    ριζοθραυστική – συριζοκ(λ)αυστική ιλαρορραψωδία
    -Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα…

    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/syriza.html

    -Πιάσε και μια ροζέ πουά γκουρμέ τοννοσολάτα αυτά ντα πούχουμε φαγιά άμα σ’ αρέσουν φάτα…
    -Σύριζα μας την πέσανε στη δράση μας απάνω, δεν είχαμε κομματική ταυτότητα με χρώμα ΡΟΖ απάνω…
    […]

    Βρήκα λοιπόν το κείμενο «syriza.html» που είναι ανοιχτό γράμμα προς τον ΣΥΡΙΖΑ, και αντιγράφω (από εκεί) μία αυτοτελή παράγραφο (πάλι) που αντιγράφω εδώ:

    ΑΝΟΙΧΤΗ (πλέον) ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ
    (EN’ ANAMONH – Πόσο ακόμα;)

    Original Message From: Βασίλης Βέτσος, To: paideia@syn.gr
    Cc: grammateia@syn.gr
    Sent: Saturday, March 01, 2008 2:50 AM
    Subject: Fw: Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί (οι μισοί…)
    Original Message From: Βασίλης Βέτσος
    To: info@syriza.gr ; kouvelis@activenet.gr ; tsipras@syn.gr
    Sent: Saturday, March 01, 2008 1:36 AM
    Subject: Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί (οι μισοί…)

    Αγαπητοί σύντροφοι,
    ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (KAI ΤΟΝ κ. ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ) ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΤΗΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ-ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ (υπό ελαφρά συγκάλυψη) ΨΕΥΔΟΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ( http://www.protovoulia.net/arthra/athlia-katalixi.htm
    ) / ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ( http://www.protovoulia.net/arthra/biblia-nomoi-agoras.htm ) ΝΟΘΕΣ, «ΚΥΝΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ» που παραδειγματικά μόνον – χωρίς να εξαντλούνται ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ- αναφέρονται ΚΑΙ στο διασυνδεδεμένο πόστ καθώς και τα σχόλια του.
    […]

    Με ανάγκασες ΠΑΑΑΛΙ να μπω στο πρώτο λινκ,
    http://www.protovoulia.net/arthra/athlia-katalixi.htm
    Το οποίο αποκάλεσες (ΑΝ κατάλαβα καλά) «υπο ελαφρά συγκάλυψη ψευδοκοσμοπολιτικό που διακυβεύει τον τίτλο της ‘Ριζοσπαστικής Αριστεράς'», από το οποίο ζητάς επίσημα από τον ΣΥΡΙΖΑ (και τους υπόλοιπους παραλήπτες) «απαραίτητη ανασύνταξη-απεμπλοκή»,

    Και… τελικά (ουφ) ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΛΟ _ΑΥΤΟ_ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, μη μπορώντας να βρω όμως… ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ που να δικαιολογεί το χαρακτηρισμό «υπο ελαφρά συγκάλυψη ψευδοκοσμοπολιτικό που διακυβεύει τον τίτλο της ‘Ριζοσπαστικής Αριστεράς'»!!! (έκανα εδώ κόπυ-παίηστ για σαφήνεια).

    Χρησμοποιείς στο έπακρο το Υπερκείμενο, δικαιώνοντας κιένα… παλιό μου άρθρο για τις δυνατότητές του
    http://omadeon.com/pcmaster/yperkeimeno.html

    αλλά… λυπάμαι,
    1) ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΝΕΝΑ στοιχείο για όσα λες,
    2) ίσα-ίσα μου άρεσε πολύ εκείνο το κείμενο
    3) δεν καταλαβαίνω ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΘΑΤΕ ΟΛΟΙ και κυνηγάτε με το ντουφέκι «κοσμοπολίτες» για… ανύπαρκτα παραπτώματα.

    Εγώ όπως ξέρεις είμαι ΒΕΡΟΣ κοσμοπολίτης διεθνής πατριώτης (χεχε), οπότε… δεν θα είχα πρόβλημα να σου την πω, αλλά το μόνο που σου λέω είναι ξανασκέψου το, , μην τυχόν και δεν κατάλαβες κάτι καλά. Αν πάλι έχεις βάσιμη λογική αντίρρηση με κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ στο κείμενο που διάβασα (και που καταδίκασες) ευχαρίστως να τη συζητήσουμε. ΟΧΙ όμως με ταμπέλες μόνο…

  7. Υ.Γ.
    Με το δεύτερο λινκ
    http://www.protovoulia.net/arthra/biblia-nomoi-agoras.htm
    -άρθρο του καθηγητή Γιώργου Μαργαρίτη συμφωνώ με τα περισσότερα (πάνω από 90% που είπε) και…. ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ, ότι… δεν κατάλαβα καλά ΤΙ λες ΕΣΥ, αγαπητέ Βασίλη. Διότι το άρθρο είναι από το ίδιο site όπως και το πρώτο λινκ, που ΝΟΜΙΖΑ ότι διαφωνείς μαζί του!

    ΚΑΙ τα δύο κείμενα με βρίσκουν σύμφωνο. Μήπως λοιπόν εννοούσες το αντίθετο όσων κατάλαβα, και επικαλείσαι τα κείμενα για να ζητήσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ να τα προσυπογράψει; Σε αυτή την περίπτωση συμφωνώ!

    Ξεκαθάρισε ΤΙ εννοείς γιατί… δεν κατάλαβα καλά (πόσο μάλλον άλλοι)!🙂

  8. Αγαπητέ MLS_Gomdy ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΑ ΔΥΟ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (η μετριότης μου)

    Σ΄ευχαριστώ θερμά για την υπομονή σου…

    Ξέρω ότι είναι δύσκολο ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να πιάνεσαι από το μερικό και να αναζητάς το «ΣΥΝ-ΟΛΙΚΟ» (ολιστικό μακριά από μας) Ειδικά άμα έχεις στραβή ΜΥΤΗ (όχι όμως και μόνο για ομορφιά…)

    Κάτι τέτοια λέει κι ο Πτόλμυ και με αποτρελλαίνει. Σου το αφιερώνω γιατί ΣΠΑΝΙΖΕΙΣ στην φάστ κι ούστ μοντεριτσοβλογκόσφαιρα…

    Ο ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ (προφανώς και αρμονικός) ΚΟΚΚΟΣ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ (φυσική) και Ο ΚΟΚΚΟΣ ΣΙΝΑΠΕΩΣ [κατά Ιωάννη] δεν χάνουν ποτέ την αξία τους. Κι από το κατά Πτολεμαίον (Αρμονικά) το πιό καλό τσιτάτο:

    «Η μεν ακοή σχετίζεται με την ύλη και το πάθος, ο δε λόγος με τη μορφή και την αιτία, καθότι είναι γενικό χαρακτηριστικό των αισθήσεων να διερευνούν το κατά προσέγγιση και να υιοθετούν το ακριβές, του δε λόγου να υιοθετεί ότι είναι κατά προσέγγιση και να διερευνά το ακριβές… »

    http://users.sch.gr/veccio/taboorades.htm

    ΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΟΜΑΔΕΩΝ
    (πλάς ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ για το «είδος τ’ άμοιαστο»)

    Είμαστε δυό, θα γίνουμε τρείς; …να κάνουμε ΚΙΝΗΜΑ (του Μίκη συνεπικουρούντος) ή θα μας κυνηματίσουν σαν σατουρναλοπιττάκια αλά:

    [εννοώ -λοξώς ίσως και πάλι- αυτά στο παρακάτω κείμενο του αδελφού με ΣΥΝ (όχι ΠΛΗΝνάδελφου) θιγόμενα -και τα «ενδολινκίως» γλαφυρά- ως κακώς κείμενα

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=32250 ]

    Ρίξε μια (και πρός τα μέσα) ματιά ΚΑΙ ΕΔΩ:

    http://mousikoforum.multiply.com/

    έχει ΨΩΜΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ, έχει και ΖΑΦΕΙΡΙΑ έχει και μια σημαιοκυνηγοπουλίτικη προεδρική σατουρναλοκαρέκλα στο βάθος μαραμένη…

    Ο ΚΟΣΜΟΒΕΤΣΙΣΤΟΣ

    όχι όμως για ξεκάρφωμα … ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (που και εσύ παρέθεσες) ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΑΝΤΙΒΑΡΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚ ΑΦΡΟΣΥΝΕΣ … μα ποιός τα διαβάζει; 1,2,3;

    Τα κυνηματικά προηγούνται ως συγκαλυμμοροζέ ΠΡΟ(Σ)ΤΑΓΜΑ:

    http://users.sch.gr/veccio/ereyna/Psomi-pedia-MAYRH_DIAFHMHSH.htm

  9. Κοσμοβέτσιστε πολυλαλίστατε υπερλογόφρων μουσικοδίφη λεξοπλάστη Βέτσο

    ΧΑΙΡΕ!

    ΚΑΙ εσύ σπάνιος ει, σπάνιος αληθώς (και ουχί σπανός ή Ισπανός),
    χαίρομαι αφάνταστα που συμφωνούμε τελικά…
    Διότι ο κίνδυνος της παρανοήσεως ελοχεύει
    όπως τα ελοχίμ και τα σουβλεχίμ🙂

    Αμέτρητοι άφρονες υπερόπτες
    σαν τις βρωμερές μύγες συρρέουν
    για να αποκωδικοποιήσουν τους κόμπους σου
    δηλαδή τους κόμπους των κορδονιών στα παπούτσια σου
    στα παλιά σου τα παπούτσια όπως δικαίως ΗΔΗ τους γράφεις
    και τους αλλάζεις τον αδόξαστο μέσω σουρεαλισμού και όχι μόνον
    αφήνοντας την μυγοπαγίδα να τους φυλακίσει σε κόλλα και ζάχαρη…
    🙂

    ΤΙ να πει κανείς;
    ΩΚΕΑΝΟΙ γνώσεως στάζουν νέκταρ από ψηλά
    Αλλά οι γάϊδαροι με τις παρωπίδες κοιτάζουν χαμηλά
    Παλίροια διάρροιας ποταπών αφοδευμάτων άγνοιας και παράνοιας
    πνίγει τους αδαείς διώκτες των ανύπαρκτων επινοημένων «εχθρών»….

    και άλλα πολλά
    Υπομονής επίμονος ουκ έσται τέλος

    «ίσως φταίει που ήμουν είδος άμοιαστο
    και πάντα κυνηγούσα το ΑΠΙΑΣΤΟ» – Ελύτης

  10. hehe…

    έχεις δίκιο SML_Beccio, μάλιστα ήθελα να ξαναμπώ στα σχόλια και να… μετριάσω όσα είπα αλλά είπα «άστο καλύτερα όπως μούρθε». Στην πραγματικότητα μόλις είχα επιστρέψει στη βάση μου ενθουσιώδης από δημιουργική δουλειά (αλλού) και διαβάζοντας το σχόλιό σου χάρηκα ιδιαίτερα, κι είπα να σπάσω λίγο τη… Λογική Ρουτίνα (της ημέρας).🙂

  11. Νοίκιασες Mοντερίτσα ΜLS_Gomdy; Πούναι το σχόλιο μου, δάσκαλε τον δάσκαλο που δίδασκες τον εξαρραβωνιάτο… Είσαι μεγάλη καρδιά, παρέβης τις αρχές σου να μην τρέξει η καρδιά του ΜLS_N πάλι «αίμα» … Κι όχι Β … Vecchio, δεν είμεθα και κουντουνουλαβίνοι.

    Ιδού το σαλονάκι μου:
    http://www.comune.firenze.it/servizi_pubblici/arte/musei/a.htm

    Ξάφνου τόφτυσε πάλι έξω η Μόντυ, απ’ το Π&Α την πήρες κι είναι μ-λ καλοσυνάτη … Ξανασκέψου το πάντως.

  12. ΣΟΒΑΡΑ, εννοείς ότι λογόκριναν ΔΙΚΟ ΣΟΥ σχόλιο;
    εεεε…. τι να πω, πια!!!

    Στην αρχή νόμισα ότι εννοούσες δικό σου σχόλιο που λογοκρίθηκε ΕΔΩ. Και επειδή εδώ δεν λογοκρίνεται τίποτε, αλλά μερικές φορές γίνεται λάθος (πολύ σπάνια) από το λογισμικό της WordPress και εκλαμβάνει σχόλια σαν σπαμ, κοίταξα να δω αν έγινε τέτοιο λάθος και δεν βρήκα τίποτα!

    Μετά, κοίταξα το άλλο ιστολόγιο (όπου αναφέρεσαι) και είδα ότι λογόκριναν σχόλιο του Πάνου (που έσωσα μαζί με την σελίδα στο σκληρό μου δίσκο πριν λογοκριθεί).

    Το θέμα, όμως, δεν είναι «να μην τρέξει πάλι η καρδιά του Ν αίμα», είναι να μάθει ο ίδιος να μη ματώνει καν, βλέποντας το θέμα του από μία σωστότερη οπτική γωνία, που αφορά τόσους και τόσους άλλους, όσο δεν έχει ΚΑΝ φανταστεί. Διότι νομίζει ότι ο αποκλεισμός από Βήμα Διαλόγου είναι αμελητέο θέμα, ότι η λογοκρισία δεν είναι καν θέμα υψηλής προτεραιότητας, κ.ο.κ.

    Βλέποντάς το έτσι, εντελώς άθελά του κάνει και ζημιά, πολλή μάλιστα.

    Δηλαδή ΤΙ θα κάνουμε; Θα το βουλώσουμε εντελώς, για να μην πληγωθεί κάποιος που… αδίκως πληγώνεται?

    Πάντως εγώ εκείνα που είδες ΔΕΝ τα έγραψα για τον Ν αλλά για τον άλλο, τον μεγαλομπλογκερά…
    (αν είσαι φίλος του Ν ξεκαθάρισέ του το…)
    ΔΕΝ θα εκφραζόμουν έτσι για κάποιον που έχει ΤΟΣΟ πολύ δίκιο…
    Η «παιγνιδιάρικη συμπόνοια» ήταν για τον άλλον (μπας και συνέλθει)

    Υ.Γ. Επειδή…. «τα πήρα» λιγάκι, ΙΔΟΥ το ΛΟΓΟΚΡΙΜΜΕΝΟ και ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ του Πάνου #349 (που λογοκρίθηκε για… προστασία του, προφανώς) με BOLD:

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/17/15-2-2008/ (σχόλιο 345 περίπου και μετά)

    #347
    Ομερ ξερεις πολύ καλά οτι δεν ημουν εγώ που ξεκινησα τα προβοκατορικα σχολια … Που μεταφερθηκαν σε αυτό το Ποστ…
    Τελος πάντων κανε οτι Νομίζεις …..
    Εκείνο που ηθελα και θελω ηταν να ξεκαθαρισω τη θεση μου και τη σταση μου απεναντι σε οσους νομίζουν οτι μπορουν να συκοφαντουν και να προβοκάρουν συστηματικά και να παριστανουν και το Θυμα απο πάνω

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | Μάρτιος 12, 2008

    #348
    Νοσφεράτε, σ’ αυτη τη φάση νομίζω ότι έχεις απόλυτο δίκιο.

    Όμως αυτή η ψυχοφθόρα σύγκρουση πρέπει να τελειώνει και όσον αφορά εμάς τίποτα δεν πρόκειται να ξαναπεράσει που θίγει ή προσβάλλει ή χρησιμοποιεί ανοίκειο ύφος.

    Σκεφτόμαστε να ενεργοποιήσουμε γενικά το μοντερέϊσον, ώστε να υπάρχει ένα φίλτρο ασφαλείας και να μπορέσουμε να κάνουμε και καμιά σοβαρή συζήτηση. Η αλήθεια είναι ότι δεν το πολυθέλουμε γιατί χάνουμε την άμεση ανταπόκριση… αλλά εδώ που φτάσαμε ίσως να μη γίνεται αλλιώς.

    Τι λες;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | Μάρτιος 12, 2008


    #349
    Ομέρ,

    έχεις κάθε δικαίωμα να διατυπώνεις την άποψη ότι ο α ή ο β “σ’ αυτή τη φάση” έχει απόλυτο δίκιο.

    Μόνο που το κάνεις ΑΦΟΥ έσβησες τα σχόλια – συνεπώς όποιος δεν τα διάβασε βλέπει τη δική σου (αξιολογική) κρίση, χωρίς να μπορεί να έχει πρόσβαση στο στο υλικό, επί του οποίου βασίζεται η κρίση αυτή.

    Ως διαχειριστής, για μια ακόμα φορά, είσαι φάουλ – ελπίζω να το καταλαβαίνεις.

    Επί της ουσίας του ισχυρισμού σου, μπορώ να αποδείξω, ανά πάσα στιγμή, ποιός και με ποιόν τρόπο ξεκίνησε ΚΑΙ αυτόν τον τελευταίο(;) γύρο, καθώς και τι ακριβώς έγραψε. Και ΠΟΥ το έγραψε – όχι μόνο στο Π & Α. Τα γραπτά μένουν – ακόμα και αν στο Π & Α, εκ των υστέρων, διαγράφονται!

    Ελπίζω ότι δε θα χρειαστεί να επανέλθω – θυμίζω όμως ότι ΤΙΠΟΤΕ που γράφεται στο Π & Α και με αφορά, άμεσα ή έμμεσα, δεν πρόκειται “να πέσει κάτω”, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Σταματείστε, ιδιοκτήτες και σχολιαστές του Π & Α, να ασχολείστε μαζί μου (όπως κάνεις, πλαγίως, εσύ στο τελευταίο σου σχόλιο) – και ΔΕΝ πρόκειται να με ξαναδείτε στο ιστολόγιό σας!

    Σε διαφορετική περίπτωση, θα εξακολουθήσω να χάνω λίγο από το χρόνο μου (που δε μου περισσεύει) για να απαντάω, είτε εδώ, είτε αλλού.

    ΥΓ. Το μοντερέισιον, γενικό ή προσωποποιημένο, έπρεπε να το είχατε βάλει εδώ και μήνες. Δεν το σκέφτηκε κανείς από ολόκληρη την αριστεροποντιακή κολλεκτίβα; Θα είχαμε ΟΛΟΙ αποφύγει πολλά παρατράγουδα. Τώρα είναι κάπως αργά (άστε γαμέθαμεν, κλειδωκοπέθαμεν, που λέτε κι εσείς οι Πόντιοι και Αριστεροί) – αλλά κάλλιο αργά, παρά ποτέ!

    Σχόλιο από Πάνος | Μάρτιος 12, 2008

  13. «Στην αρχή νόμισα ότι εννοούσες δικό σου σχόλιο που λογοκρίθηκε ΕΔΩ»

    AYTO ENNΟΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΕΠΑΝΕΦΑΝΗ … ουδείς ούτε και για λιγο «αναμάρτητος» εκτός κι αν ήταν κάτω απ’ τη ΜΥΤΗ μου οπότε ΚΑΙ ετσι εξηγείται… Όλα καλά ΚΑΙ στο Π@Α.

    Μακάρι οι ελεήμονες …

  14. Πες του Ν να χαλαρώσει διαβάζοντας ΑΥΤΟ (που έχει τόσο γέλιο ώστε το έβαλε και ο συλλέκτης γέλιου polsemannen στα δικά του «favourites»):

    http://futurepolitics.wordpress.com/2008/03/11/censorship-stop/

    Τα λέμε αύριο. Ρε γιατί δεν έρχεστε εδώ να αναπνεύσετε καθαρόν αέρα;

    Φοβάται κανείς μην παρεξηγηθεί ο Πανοκράτωρ; Η… έχετε βλέψεις να γυρίσετε εκεί (ο Ν περισσότερο); ΗΜΑΡΤΟΝ…

    Σε καράβι που βουλιάζει δεν επιστρέφουν όσοι είναι ΓΑΤΕΣ😉
    (μόνο τα ποντίκια ίσως)

  15. » ένα δυναμικό κράμα κλειστοφοβίας και αγοραφοβίας, αριστερισμού και ρεφορμισμού »

    Πηγή: http://syriza.gr/dialogos-gia-tin-1i-panelladik-syskepsi-toy-syriza/syriza-enas-gigantas-me-plina-podia/

    βλέπε και ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στον κ. Θ.Α.
    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/thea.html

    Ξαναβλέπε και τα κλασικά δίφορα υπερκείμενα:

    «Στου σ. Κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα»

    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/syriza.html
    http://users.thess.sch.gr/veccio/lexolagnil/SYNASTEIAS.html

    EΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΕΙ-ΦΟΡΤΩΝΕΙ (ΚΑΙ) ΤΑ ΕΝΔΑΛΛΟΤΡΙΑ Ο «Μπρεχτ»ολόγος… κ. Θοδωρής Α.;

    Μα τέτοια αποστασιοποίηση… μπρέ μπρέ τον «Μπρέχτ»!
    http://www.alfavita.gr/artra/artro20071119a.php

  16. -Πώς συλλαβίζεται ο αγώνας;
    http://www.alfavita.gr/artra/artro20071119a.php

    -Θεωρούμε ότι το δημοκρατικό ήθος επιτάσσει την απόσυρση του ανυπόγραφου σχετικού κειμένου ή έστω την δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης μας.

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31652

  17. Θ.Α. -Πώς συλλαβίζεται ο αγώνας;
    http://www.alfavita.gr/artra/artro20071119a.php

    Ε.Α. -Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει…
    http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm

    Θ.Α. -Θεωρούμε ότι το δημοκρατικό ήθος επιτάσσει την απόσυρση του ανυπόγραφου σχετικού κειμένου ή έστω την δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης μας.
    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31652

    Ευτυχώς… έστιν Δίκης οφθαλμός ός τα πάνθ’ ορά:

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31678

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31833

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=32250

  18. Καλησπέρα μεγάλε Βέκκιε, είδα το ποστ προ πολλού (και σχολίασα) στο Π&Α μόλις τώρα διάβασα και δύο από τα άλλα λινκ που δίνεις, συνεχίζω…

    Σήμερα πήρα μια (νομίζω δίκαιη) απόφαση που εξηγώ εδώ:
    http://panikos.wordpress.com/2008/03/14/telephone3/
    (μετά από τηλεφώνημα)

    Στην πραγματικότητα ο «κύριος» έχει χάσει κάθε ελπίδα, νομίζει ότι θα σωθεί ΜΟΝΟ μέσω λάσπης, πάντως εγώ «καθαρίζω» και αν το επιθυμεί, ας το κάνει… (ποιός τη χάρη ΜΟΥ -χεχε) 8)

  19. ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΠΛΕΞΙΜΑΤΑ…
    http://afmarx.wordpress.com/2008/03/14/tsip-tv-star/

    (μτφρ. ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΡΙΑΛ Ο ΑΛΕΞΗΣ;)

    AΠΟ http://afmarx.wordpress.com/2008/03/14/tsip-tv-star/#comment-19904

    Δεν ξέρω αν επαληθεύονται ή αν χρησιμοποιήθηκαν από τα υπερχρησιμοποιημένα (interraction γαρ ότι δίνεις παίρνεις…) τηλεοπτικά σενάρια που εξετάζονται παραπάνω.

    Πάντως για REALITY METASYRIZA SHOW σε συνδισκαλιστικούς μπρεχτοντεμέκ καταπιασμένους πρωταγωνιστικούς κυνηματικούς ψευδοπολιτικούς όρους ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ (και ) εδώ μαζί με τα Λαμπρά κι Εύχρηστα μεταμουλουδένια βιβλιοεταιριακά μεταπαιδαγωγικά “κατσικίσια” ευτράπελα της εξαφανισθείσης Δ΄ΕΛΜΕΘΟΛΟΓΟΚΡΙΤΙΚΗΣ δίκην “Δ.Σ” ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑΣ.

    *****************************************************************
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/#comment-9221

    http://afmarx.wordpress.com/2008/02/13/tsiprobama/#comments
    *****************************************************************

    “ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ;;;”

    Το “ΕΘΝΙΚΟ” Μόττο που βγάζει μάτι τώρα και στην ΠΑΝΣΥΡΙΖΑΙΪΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΧΗ…
    (όχι βέβαια και ολιστική εκδοχή, η Λαϊκή Πάλη αντέχει και θα αντέχει μέσα και έξω από ασχημάτιστα σχήματα παρά τις ασχήμιες και την επίσημη …Σσσσσσιωπή )

    Τα ποσοστά μετρώντας … την πάτησα ξεχνώντας … αυτό που δε θυμάμαι … ήσυχα να κοιμάμαι

    Την έκανε κι ο dionυσάκης ο Ροζαλίδης για κάλτσουρ στάντυς και μείναμε μονάχοι… Άσπρα Κόκκινα Κίτρινα Μπλέ, ρούχα μαζί που πλύθηκαν (πουλήθηκαν) και έχουν γίνει … ΡΟΖ

    Εναπομείναντες ΣΥΝτροφοι … Αέρα …. τώρα που γυρίζει, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΡΓΑ

  20. » -Θεωρούμε ότι το δημοκρατικό ήθος επιτάσσει την απόσυρση του ανυπόγραφου σχετικού κειμένου ή έστω την δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης μας.»

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31652

    Ράους … μεταβολταιρικό καταβρεχτικό Ομαδεώνι

  21. Το σχόλιο σας έχει απορριφθεί

    ΜΕΤΑΝΕΩΤΕΡΙΚΗ ΠΗΓΗ:
    http://syriza-vyrona.pblogs.gr/2008/03/alekos-alabanos-den-eimaste-to-problhma-eimaste-h-lysh-toy.html
    ***********************************************************

    “… ΡΟΥΧΑ ΜΑΖΙ ΠΟΥ ΠΛΥΘΗΚΑΝ ΚΙ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΡΟΖ…
    … ποιός απρρίπτει ποιόν κι από πού;

    και έχετε τον κάδο σας ΑΝΟΙΧΤΟ σε δημόσια Θέα; Μωρέ μπράβο … οικοαλογία

    Σσσσσσσσσσσσσσ (φ) ύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυρρρρρρρρρρρρρρριιιιιιιιιιιζζζζζζζζζζζζζζζζζααααααα

    “ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ν’ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ;;;”
    το μόττο της κρατικίστικης “δημόσιας” ως κοινής… απαιδείας/ιδιωτείας
    τώρα με υψηλά πρασινομπλέ ποσοστά στον μεταιχμιακό πολυχώρο της “GOURME ARISTERAS”

    Ευτυχώς που …”Δεν υπάρχει Θεός” για να βλέπει τις ροζοκυνηματικές πρακτικές σσσ…
    “Κι αν υπάρχει θάναι κακούργος, δι εμένα εφάνη σκληρός”… (από καντάδες ξέρουμε;)
    “Ψέμματα, Ψέμματα, φταίω εγώ που σ’ έμαθα…” (αρέσει στην Γιώτα Πιγιώτογλου)

    ΘΑ ΤΑ ΒΑΨΩ ΜΑΥΡΑ…

    Από Βασίλης Βέτσος | Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2008 3:53 μμ

    RSS Feed για αυτό το θέμα …”

  22. Είσαι πολύ προχωρημένο άτομο αγαπητέ για τη σημερινή εποχή της «μοντερίτσας». Πολύ ηπιώτερα σχόλια θα απέρριπταν, δυστυχώς.

    Τα λέμε αργότερα, πάντως Ο,ΤΙ θεωρείς σημαντικό,
    ευπρόσδεκτο είναι εδώ.

    (πάω κάπου για κάποιες ώρες)

  23. Δες μάγιστρε MLS_G τα μουλευτράπελα στο τζουράσικ μουλουπάρκινγκ μου (σ. 76 και εμμέσως το σχ.81) τα θελε η έδρα του φίλαρχου φυλάρχου …

    Η μοντερίτσα μαθαίνει μοντάζ σε ξένα κολυβογράμματα και τρέχουν τα ζουμιά και να τα αϊπιά και τα ημέλια απ’ το στόμα της 4 ώρες τώρα. Κανείς δεν παίρνει χαμπάρι να φωνάξει τον μουλουμπόγια να τη συμμαζέψει…

    Αυτά έχει η δικτατορία Ομερταριάτου.
    -΄Άλλσ λόγια, μή περί τους ιερείς…

    Όταν η νεολαία κάνει την πολιτιστική της επανάσταση (μπρρρ…) κάποιοι άφρρονες βεκιογέροι, θυμούνται εις μάτην τα ρητά:

    «Έβγα έξω και πομπέψου, έμπα μέσα και μαζέψου… Tαχιά κλαίν»

  24. Καλημέρα!
    Για όσους (250 περίπου, χθες!!) ανθρώπους διάβασαν _αυτό_ το μπλογκ, η όμορφη σάτιρα της κατάχρησης του δικαιώματος για λογοκρισία που έγραψε ο «Γνώριζε…»/Veccio συνιστάται ιδιαίτερα:
    http://users.thess.sch.gr/veccio/lexolagnil/marimba.htm

    Καθώς επίσης το εξής σχόλιο στο άλλο μπλογκ μου:
    http://panikos.wordpress.com/2008/03/14/telephone3/#comment-215

    Veccio, υπάρχει και τεχνική λύση στο πρόβλημα της λογοκρισίας. Π.χ. δες όσα εξήγησα εδώ:
    http://panikos.wordpress.com/2008/02/10/mvasilakis/#comment-192
    http://panikos.wordpress.com/2008/02/10/mvasilakis/#comment-193

  25. Διάβασα το άρθρο του λινκ και συμφωνώ μαζί του.

    Δηλαδή ΠΟΙΑ ήταν η κριτική σου, ότι βρήκαν «εύκολο στόχο»;

    Ε, ναι, αυτό αληθεύει, εύκολος στόχος για πολλούς είναι, δεν παύει όμως να είναι σημαντικός στόχος όσο έχει πολλούς οπαδούς (ο Ανθιμος).

    Σε πολλά μπλογκ έχει ανοίξει συζήτηση – και δικαίως. Πάντως το ότι μερικοί εκμεταλλεύονται την ευκολία του στόχου δεν σημαίνει ότι πρέπει να βάζουμε όπου βρούμε κριτική και φωτιές, Βέκκιε, Βέκκιε…🙂

    Το θέμα δεν ήταν μόνο ο Ανθιμος αλλά η Ιερά Σύνοδος και πολλοί άλλοι.

    Δες καλύτερα τη σχετική με το ίδιο θέμα συζήτηση στου Ροϊδη, όπου συμμετείχα και… διέπρεψαν διάφοροι… γνωστοί μαϊντανοί (αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΝ τους πείραξα, αν και είπα τα… δικά μου):
    http://roides.wordpress.com/2008/03/18/180308a

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s