Θρησκεία και Παιδεία στην Ελληνική Δικτατορία των Ηλιθίων

General view of ...Image by Getty Images via Daylife

Η εξελίξεις στους νόμους, για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία, δείχνει τον τρόπο που η άτυπη Ελληνική Δικτατορία Πανηλιθίων (αυτο-αποκαλούμενη και «Ελληνική Δημοκρατία») σκάβει μόνη της το λάκκο της, διαιωνίζοντας την κατεστημένη παραδοσιακή ηλιθιότητα και στις επόμενες γενιές Ηλιθίων Τσιφτεντελλήνων.. (ευτυχώς που υπάρχει και το διαδίκτυο, για γλυτώσουν και μερικά παιδιά από τη λαίλαπα της πλειοψηφικής βλακείας).

Διαβάστε το συνετό ποστ για τη θρησκευτική παιδεία στο «Μανιτάρι του Βουνού» (ΕΔΩ), ένα χριστιανικό blog που -ωστόσο- είναι γνήσια προοδευτικό, δημοκρατικό και ανοιχτόμυαλο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Icon of the Pentecost

  • Επιφανειακά, η πολιτεία (δηλαδή η Κυβέρνηση των απατεώνων Υπερ-Ηλιθίων που κυβερνούν τη χώρα) φαίνεται να κατάφερε το βέλτιστο… αδύνατο: -Να κρατήσει ΚΑΙ την πίτα γερή (της δογματικής παιδείας) ΚΑΙ τον σκύλο (που γαυγίζει) χορτάτο (τις δημοκρατικές αντιλήψεις που θεωρούνται αυτονόητες -πια- στο Δυτικό κόσμο).

Δηλαδή:

Η Θρησκευτική παιδεία έγινε -βέβαια- προαιρετική: Όποιος γονιός θέλει, μπορεί με μια απλή δήλωση να απαλλάσσονται τα παιδιά του από το μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο. Δείτε τον τρόπο στο blog του Simon:

Από την άλλη πλευρά, όμως (όπως τονίζουν χαιρέκακα μερικοί… χαρούμενοι χριστιανοί) με τον τρόπο αυτό μπόρεσε η Ελληνική Παιδεία να παραμείνει και «ομολογιακή». Δηλαδή… μεροληπτική και προπαγανδιστική, υπέρ της κυριαρχούσας θρησκείας – λέμε εμείς. Έτσι, η κυβέρνηση πέτυχε το αδύνατο: – Να συνεχίσουν τα παιδιά να υφίστανται την παραδοσιακή εκπαιδευτική πλύση εγκεφάλου (σε έναν ορθόδοξο χριστιανισμό με παρωπίδες) αλλά να μπορούν και οι μειοψηφίες όσων (γονέων) διαφωνούν με αυτή, να εξαιρούν τα δικά τους παιδιά από το… πλυντήριο εγκεφάλων (ώστε να μη μας κράξει κι η Ευρωπαϊκή Ενωση).

  • φυσικά, καμία μέριμνα δεν λαμβάνεται για το ΤΙ θα διδάσκονται τα παιδιά που εξαιρούνται (με τη θέληση των γονέων τους) από τα θρησκευτικά. Απλώς, θα κάνουν… κοπάνα από το σχολείο – απολύτως νόμιμα, προκαλώντας (εύλογα) και τη ζήλεια των… ευσεβών τέκνων του έθνους, που θα υφίστανται (λόγω της βλακείας των γονέων τους) τα «παραδοσιακά θρησκευτικά» . (άλλο ένα μπούμεραγκ, καταπάνω στη βλακεία)…

Εεε, τώρα… σιγά μη συναινούσε, η Κυβέρνηση της Δικτατορίας των Ηλιθίων (ψηφοφόρων) στο να διδαχτούν τα Ηλιθιόπουλα κάτι πιο έξυπνο ή πιο σύγχρονο, όπως π.χ. θρησκειολογία ή φιλοσοφία! Κατ ‘αρχήν, δεν θα βρίσκονταν αρκετοί καθηγητές να το διδάξουν. Στη δικτατορία των ηλιθίων (όπου ζούμε) Η φιλοσοφία έχει μπερδευτεί και συγχωνευτεί με τη φιλολογία (εξού και «Φιλοσοφική Σχολή») ενώ η γλωσσολογία (για να μην ξεχνιόμαστε) έχει συγχωνευτεί με την ιδιότυπη ψευτο-εμπειρογνωμοσύνη «λογίων» όπως π.χ. ο Μπαμπινιώτης, που αποδεικνύει (μέσω των λεχθέντων του) έμπρακτα τη γονιδιακή συγγένεια του ανθρώπινου είδους (και των Τσιφτεντελλήνων) όχι μόνο με τους χιμπατζήδες, αλλά και με τους… μπαμπουϊνους (διαβάστε το σχετικό ποστ του λαλίστατου Βάτραχου – ΕΔΩ).

Σαν αποτέλεσμα, πολλοί «χριστιανοί» (διάβαζε κρυπτο-χουντικοί) τρίβουν τα χέρια τους για το γεγονός ότι το μάθημα των θρησκευτικών μετατράπηκε έμμεσα, με τον προαναφερθέντα τρόπο σε… Δημοψήφισμα υπέρ της Ορθοδοξίας, γιατί (αναμένεται) πως «η συντριπτική πλειοψηφία» των γονέων δεν θα ζητήσει να εξαιρεθούν τα δικά της παιδιά, από το δογματικό μάθημα των Θρησκευτικών ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ… (λες και δεν το ξέραμε, ότι η πλειοψηφία ΕΙΝΑΙ ηλίθιοι)…

Ματαίως λοιπόν, εναγωνιά το «Μανιτάρι του Βουνού», για την ποιότητα της παιδείας (όχι μόνο της θρησκευτικής) και πολλά τέτοια ψιλά γράμματα…

  1. Η πλειοψηφική ηλιθιότητα θα θριαμβεύσει, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.
  2. Ο σκοπός της Παιδείας ΔΕΝ είναι -όμως- να ικανοποιηθούν οι πολιτικές επιθυμίες (είτε των πολλών, είτε των λίγων). Ο σκοπός της Παιδείας -αντίθετα- είναι να διαδώσει τη Γνώση και την Καλλιέργεια του Νου των μαθητών (και σε μια εποχή Έκρηξης της Γνώσης, ακόμη περισσότερο)…

Ε, λόγω του (2), ας ξεπεράσουμε τις δικές μας παρωπίδες, ως σκεπτόμενοι άνθρωποι (που πολλοί δεν ανήκουμε και σε κανένα πολιτικό κόμμα), ας ξεπεράσουμε και το φόβο της ασταμάτητης λάσπης που μας ρίχνουνε στο πρόσωπο, ή το φόβο να τα βάλουμε με τους πολλούς, κι ας πούμε στους ηλίθιους της πλειοψηφίας, όσα θα έπρεπε να τους πούμε, εδώ και χρόνια:

– Ρε μάγκες, Τσιφτεντέλληνες Πανηλίθιοι, αφού γαμιέστε -που γαμιέστε- (στο μυαλό εννοώ, ντε) δεν πάτε και για κάνα… ψάρεμα (ιδεών σε σερφάρισμα);

  • Δεν είναι ΜΟΝΟ η θρησκευτική παιδεία, που πρέπει να καταργηθεί. Είναι ΟΛΗ η (παραδοσιακή) παιδεία (πριν το Διαδίκτυο, με τη συγκεκριμμένη της δομή) γενικότερα…

The map shows the results of a Eurobarometer p...

Ευρωπαϊκός στατιστικός «Χάρτης Πίστης στο Θεό» (κλικ)

Zemanta Pixie

13 comments

  1. Έχεις δίκιο σε αυτό που αναφέρεις για τη φιλοσοφία. Μάλιστα τμήμα κανονικών φιλοσοφικών σπουδών υπάρχουν μόνο στο τμήμα φιλοσοφίας του πανεπιστημίου Πατρών. Πουθενά αλλού, όλα τα άλλα είναι μπάσταρδα τμήματα φιλοσοφίας με ελληνοχριστιανική κατεύθυνση μπερδεύοντας τη φιλοσοφία με τη φιλολογία! Είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο, εκτός της Ελλάδος όπου γεννήθηκε η φιλοσοφία (γι’ αυτό την φοβούνται τόσο;) ότι η φιλοσοφία έχει περισσότερη σχέση με τα μαθηματικά και όχι με τη φιλολογία ή τις παιδαγωγικές σπουδές.

    Με ένα μάθημα φιλοσοφίας στη θέση της ελληνοχριστιανικής κατήχησης θα ωφελούσε τα μέγιστα το μέλλον μας. Προφανώς στην Ελλάδα της αρπαχτής όλα γίνονται απατεωνίστικα ακόμη και η παιδεία.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι το τμήμα φιλοσοφίας στην Πάτρα ιδρύθηκε μόλις το 1999 χωρίς οι απόφοιτοι να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα μέχρι πριν από 1-2 χρόνια!!!!!!

  2. Ευχαριστώ για το σύνδεσμο omadeon. Όντως μακάρι να διδάσκονταν κάτι χρήσιμο σε όσους έπαιρναν απαλλαγή. Αλλά από την άλλη τα παιδιά -ειδικά στο λύκειο- έχουν τόσο πολύ διάβασμα σήμερα που θα χαρούν να πάνε σπίτι μια ώρα νωρίτερα.

    Πληροφοριακά την ημέρα που έγινε η ανακοίνωση της εγκυκλίου το atheoi.ORG έκανε νεο ρεκόρ επισκεψιμότητας από κόσμο που έψαχνε πληροφορίες για την διαδικασία της απαλλαγής από τα θρησκευτικά.

  3. Είναι τόσος ο σκοταδισμός που έχει φέρει ο χριστιανισμός όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και όπου έχει επικρατήσει που δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα. Το μόνο θετικό είναι ότι όλο και περισσότεροι νέοι που έρχονται σε επαφή με το διαδίκτυο και αρχίζουν να γνωρίζουν και διάφορες άλλες ιδέες και να έρχονται σε επαφή με την φιλοσοφία, όμως θα πρέπει να διανύσουμε αρκετό δρόμο ακόμη για να καταφέρουμε να διώξουμε αυτή τη χολέρα από την πατρίδα μας. Όπως είδες και σε ένα σχόλιο που άφησα στην συγκεκριμένη συζήτηση που αναφέρεις ελληνισμός κα χριστιανισμός είναι έννοιες αντίθετες και για να πειστούν και οι πλέον δύσπιστοι δεν έχουν παρά να πάνε σε μια χριστιανική εκκλησία την Κυριακή της ορθοδοξίας και να ακούσουν τις κατάρες που ρίχνουν οι αγράμματοι παπάδες στους Έλληνες και στη φιλοσοφία. Για να μη μιλήσουμε για τους ναούς των θεών μας που κατέστρεψαν, τη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας που έκαψαν, τους νόμους του Ιουστινιανού και του Θεοδοσίου που έδιναν το δικαίωμα στους χριστιανούς να σκοτώσουν τους Έλληνες εθνικούς. Έτσι κατορθωσαν να επιβληθούν και να ρίξουν το σκοταδι ολόκληρο τον κόσμο.

  4. @Greekrider
    Επομένως, ΠΩΣ περιμένουμε να μεριμνήσει τούτο το ηλίθιο κράτος για τη διδασκαλία π.χ. φιλοσοφικών αρχών στα σχολεία, όταν η φιλοσοφία δεν διδάσκεται ούτε στο Πανεπιστήμιο, μέχρι πολύ πρόσφατα. ΑΚΡΩΣ απαράδεκτο. Να την χαίρονται λοιπόν την «πλειοψηφία» τους, που στηρίζεται στη φιλοσοφική άγνοια!

    @Simon
    Ναι, τα παιδιά βαριούνται, και μάλιστα γνώρισα πρόσφατα μαθητές που είπαν πως ΕΙΝΑΙ χριστιανοί, αλλά δεν αντέχουν άλλα θρησκευτικά στο σχολείο. το «είναι χριστιανοί» βέβαια… σχετικό είναι. Διότι από τα λίγα που κατάλαβα μάλλον έχουν ανορθόδοξες και αιρετικές ιδέες (χαχα) αλλά… δεν το ξέρουν!
    (Καλός χριστιανός συχνά σημαίνει… αιρετικός)
    αλλά, simon, η Υπερφόρτωση Πληροφορίας δείχνει ότι η παιδεία γίνεται σαν σύνολο με λάθος τρόπο. Βασισμένη στη συσσώρευση, στην αποστήθιση, στην ενδογμάτιση, κ.ο.κ.
    ΟΧΙ βασισμένη στην διαχείριση της Υπερφόρτωσης Γνώσης και Πληροφορίας, όπου ο τρόπος αναζήτησης είναι πιο σημαντικός κι από το ίδιο το θέμα αναζήτησης, πολλές φορές.

    @akamas
    Σωστά τα λες, αλλά… άντε πες τα όλα αυτά σε μαθητές που έχουν διδαχτεί ένα κενό, αντί για όλα αυτά τα πράγματα…

  5. Νομίζω ότι την ώρα των θρησκευτικών οι απαλλαγμένοι μαθητές θα πρέπει να διδάσκονται ένα μάθημα που θα λέγεται «διάλογος και επικοινωνία για το πραγματικό» και θα καλύπτει ποικίλα ζητήματα που δεν καλύπτονται, από τέχνη, πολιτική μέχρι σεξουαλική αγωγή… Θα γίνεται διάλογος και θα ανταλλάσσονται απόψεις ελεύθερα, η παρουσία θα είναι υποχρεωτική αλλά το μάθημα δεν θα βαθμολογείται…

  6. Σωστός είσαι Χάρη, έχεις τη… Θεία Χάρη!🙂
    Κι εγώ αν ήμουνα ο… Χριστός, ΑΥΤΟ θα πρότεινα!
    Πρέπει να είναι ΠΟΛΥ αγανακτισμένος, ο Κύριος, αν…. υπάρχει!🙂

    Υ.Γ. Σοβαρά τώρα, σε λίγες γραμμές συμπεριέλαβες πολύ σωστά πράματα. Που δεν νομίζω να διαφωνήσει κανείς, εκτός αν έχει συμφέρον για το αντίθετο. Αν δηλαδή πιστεύει πως η πολλή σκέψη και ο διάλογος βλάπτουν. Εδώ που τα λέμε ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ θα αντιδρούσαν στις προτάσεις σου. Παρά το γενικό χάλι της κοινωνίας, ορισμένες νέες αξίες, όπως ο διάλογος και η ελευθερία της έκφρασης, έχουν λίγο-πολύ νικήσει ακόμη και ανάμεσα στους πολλούς (κι εγώ υπερβάλλω σε ορισμένα που είπα, αλλά το έκανα για να προκαλέσω σκέψη και διάλογο!)

  7. Κάτι καινούργιο για όλους, τώρα.

    Περιδιαβάζοντας το ήπιων τόνων χριστιανικό ιστολόγιο «Μανιτάρι του βουνού» έπεσα πάνω σε ένα σύνδεσμο που οδηγεί σε ένα άλλο χριστιανικό ιστολόγιο,
    το Zωντανό Iστολόγιο
    (Από την Εικονική Πραγματικότητα στην Πραγματική Εικονικότητα)
    http://istologio.org

    Στην αρχή με εντυπωσίασε με ορισμένα συμπαθητικά και συνετά ποστ, και νόμιζα πως βρήκα επιτέλους άλλον έναν διαλλακτικό και ανοιχτόμυαλο χριστιανό (όπως το Μανιτάρι).

    Μετά, έπεσα πάνω σε ποστ που εκθειάζουν και ωραιοποιούν τον «μακαριστό Χριστόδουλο» καθώς και ένα ποστ που είναι γεμάτο ανακρίβειες και προπαγάνδα υπέρ του… Αγίου Φωτός,
    http://istologio.org/?p=120
    (Μικρό αφιέρωμα στο Άγιο Φως (με νέες προσθήκες) Απριλίου 21, 2008 )

    Δυστυχώς, αποτελεί αναγκαιότητα η… σκληρή δουλειά για να ξεσκεπάζει κανείς τις χριστιανικές… μαλακίες!

    Όμως, όλοι αυτοί οι βολεμένοι μέσα στην απουσία σωστού διαλόγου, που αλωνίζουν με υπερφόρτωση ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ πληροφορίας, ΠΩΣ είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν σωστά και ισορροπημένα, μέσα σε ένα σχολικό μάθημα όπως τα θρησκευτικά; Δηλαδή, οι μαθητές ΠΩΣ θα κάνουν την αναγκαία διανοητική δουλειά, που… ακόμη και για μας, με πολύ περισσότερο ελεύθερο χρόνο ΚΑΙ γνώσεις, αποτελεί ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;

    Ελευθερία έκφρασης δεν είναι μόνο η ανοχή στο διαφορετικό αλλα είναι και η παρουσία της έκφρασής του ΜΕΣΑ στο χώρο όπου γίνεται προπαγάνδα υπέρ του κατεστημένου.

    Οπότε, τείνω προς την άποψη ότι τα θρησκευτικά θα έπρεπε να καταργηθούν ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ, αφού οι αφοσιωμένοι «χριστιανοί απολογητές» έχουν ΚΑΘΕ δυνατότητα να σπέρνουν τις μαλακίες τους ΕΞΩ από το σχολείο, π.χ. σε δικά τους μπλογκ και στο κατηχητικό. Το προνόμιο του να μην υπάρχει αντίλογος (στο σχολικό μάθημά τους) είναι ολέθριο, άδικο, και πρέπει να καταργηθεί.

  8. Γιώργο πιστεύω σε έναν δικτυακό τρόπο μάθησης, δεν εννοώ αυτό που παλιά ονομαζόταν «αλληλοδιδακτική» αλλά ένα σύστημα όπου ανεξάρτητοι agents (μαθητές) ανταλλάζουν πληροφορίες που έχουν συλλέξει από εξωτερικά συστήματα και παράγουν οι ίδιοι πληροφορία με βάση αυτό. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι κάτι εξαιρετικά μονόδρομο όπου μια αρχή (δάσκαλος) μεταβιβάζει μονόδρομα την πληροφορία η οποία δεν αμφισβητείται, αυτό είναι που καλλιεργεί την «παπαγαλία»…

  9. Χάρη, έτσι ακριβώς! Βέβαια εσύ μιλάς για απόκτηση Γνώσης και όχι για μονομερή παραπληροφόρηση ή ενδογμάτιση.

    Το πρόβλημα που αναδύεται όμως, είναι ότι η Υπερφόρτωση Πληροφορίας καθώς και η Γκετοποίηση των Ιδεολογιών (κάθε μία να τείνει να εκφράζεται δογματικά και μονομερώς ΜΕΣΑ στο δικό της χώρο, χωρίς να ασχολείται καν με τους απ’ έξω) είναι σοβαρά νέα προβλήματα ΑΚΟΜΗ και στο είδος της απόκτησης Γνώσης για το οποίο μιλάς…

  10. Omadeon

    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά όπως θα είδες στα σχόλια του άρθρου είχαμε μια νέα εγκύκλιο από χθές (26-08-08) που ακόμη δεν έχει ερμηνευτεί πλήρως και εκεί να δεις ισορροπίες!!!

  11. @μανιτάρι

    Κι εγώ σε ευχαριστώ για την ανεκτικότητά σου σε διαφορετικές απόψεις, κάτι αληθινά σπάνιο στο χώρο αυτό της διαμάχης μεταξύ ιδεών και ιδεολογιών.

    Κάτι διάβασα για τη νέα εγκύκλιο στο δικό σου ιστολόγιο και αμυδρά συμπεραίνω ότι μας… δουλεύουν ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ…

  12. Aυτα για την θρησκεια στην (χαχα) Ελληνικη Δικτατορια των Ηλιθιων…
    Να θυμιθουμε και τις ενδοξες μερες του θειου Chris…

  13. Καλό βίντεο, μόλις το είδα.

    Παρεμπτιπτόντως, αν σου αρέσουν τα Youtube video, μπορείς Ντέννις να γραφτείς με δικό σου λογαριασμό και να μαζεύεις τα favourites, οπότε θα… ρίχνει κι ο υπόλοιπος κόσμος καμμιά ματιά, όχι απαραίτητα μέσω των σχολίων αυτού του μπλογκ.

    Εχω πνιγεί στη δουλειά, εγκατέστησα PostgreSQL και… θέλω να γράψω 2-3 νέα ποστ, αλλά συνεχώς τα αναβάλλω.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s