Meta- (Μικρή κριτική σημείωση πάνω στην κριτική σημείωση)

robert whitman video sculpture at pace wildenstein (DSC02537) Image by indieink via Flickr

Ακριβώς μετά το προηγούμενο ποστ ένας άγνωστος αναγνώστης (που παράμεινε ανώνυμος) μου έστειλε ένα προσωπικό μέηλ, όπου με κατηγορούσε ότι βρίσκομαι «στα όρια της ύβρης», ότι… «αν δεν προσέξω» θα «συκοφαντήσω έναν τίμιο άνθρωπο και πατριώτη», κλπ. (you know who) και κατέληξε παραθέτοντας ένα άλλο απόσπασμα (του ιδίου) κειμένου, το οποίο μου καταλογίζει αυστηρά ότι «επίτηδες δεν το παράθεσα», κλπ.

Μα…. άνθρωπέ μου καλέ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να παραθέσω την παράγραφο που μου στείλατε. Ορίστε την:

Είτε θα κλείσει η ‘παρένθεση του πολιτισμού’ -που διήρκεσε δέκα χιλιάδες χρόνια με αποκορύφωμα τη βιομηχανιστική παρένθεση των διακοσίων ετών- με το πέρασμα στην εποχή της βαρβαρότητας του μετα/ανθρώπου, είτε θα ‘επανακάμψουμε’ σε κοινωνικές μορφές οργάνωσης που προηγούνται του ‘πολιτισμού’ -συμπεριλαμβάνοντας βέβαια την τεχνολογική και πολιτισμική συμβολή αυτής της μεγάλης ‘παρένθεσης’- και θα ‘κατασκευάσουμε’ μια νέα κοινωνική δημιουργία.

-Γιώργος Καραμπελιάς (1995)

Μα… ακριβώς εδώ είναι που συμφωνώ μαζί του, κύριέ μου.

Και… ιδιαίτερα συμφωνώ (τουλάχιστον κατά το… 75%) με το κομμάτι εκείνο του κειμένου που έβαλα -προ ολίγου- σε bold κόκκινα γράμματα!

Διότι, χωρίς αυτή τη διευκρίνιση, ο δεδηλωμένος… «πεφωτισμένος» (χμμμ) νεο-λουδιτισμός (του Γ.Κ.) θα είχε γίνει ΣΚΕΤΟΣ Λουδιτισμός, κύριέ μου, ενώ ο πολιτισμός ο ίδιος θα εξαφανιζόταν -μέσα στο όραμά του- ολοσχερώς.

Εγώ απλώς έδωσα το σύνδεσμο σε ολόκληρο το κείμενο (και τον ξανα-έδωσα προ ολίγου) έτσι ώστε καθένας που ενδιαφέρεται να διαβάσει όλο το κείμενο, να μπορεί να το κάνει – χωρίς καμμία «αποσπασματικότητα». ΗΜΑΡΤΟΝ…

Στο προηγούμενο ποστ ασχολήθηκα με ένα πολύ συγκεκριμμένο (άλλο) τμήμα του ιδίου κειμένου, όχι γιατί ήθελα να… κρύψω(!) τα υπόλοιπα, αλλά γιατί αυτό μου φάνηκε το πιο χτυπητό (σημείο φιλικής διαφωνίας μου με το κείμενο). Μην τρελλαθούμε τώρα…

Γεγονός παραμένει, ότι για το συγγραφέα του κειμένου έχω σχηματίσει αντιφατικές εντυπώσεις και έχω μάθει πλέον να φυλάγομαι (κυρίως από τους φανατικούς οπαδούς του). Με το παραμικρό λάθος μου, άλλωστε… μπορεί να έρθει ο ίδιος εδώ και να διαμαρτυρηθεί (αν δώσω τέτοιο δικαίωμα).

  • Ελεύθερο είναι αυτό το blog, στην έκφραση (των λιγοστών και σπάνιων) σχολιαστών του. ΔΕΝ λογοκρίνω απόψεις (ούτε καν βρισιές – συνήθως). Αλλά και ΑΝ ακόμη τον λογόκρινα, πλήθος από μπλογκ θα τον υπερασπιζόντουσαν.
  • Την επόμενη φορά «να μου την πείτε» λοιπόν δημοσίως (μπας και… διορθωθώ).🙂

Δυστυχώς όμως, εσείς, κύριέ μου, είσθε… Καραμπελιακώτερος του ιδίου του Καραμπελιά.

  • Χμ…. Βάζω στοίχημα ότι είστε (επίσης) και… θεοδωρακικώτερος του Θεοδωράκη, Κολοκοτρωνικότερος του Κολοκοτρώνη, κ.ο.κ. (να μην πω και «βασιλικώτερος του βασιλιά» που… ξενερώνει). α χα χα🙂

Ας σοβαρευτούμε όμως.

Υπάρχουν κάποια πράματα, στα κείμενα και στις δηλώσεις του Γ.Κ. που μερικές φορές με ενοχλούν και μου προξενούν ανησυχία:

Π.χ. (στο ίδιο το απόσπασμα κειμένου, προηγουμένως, με το οποίο είπα ότι συμφωνώ «κατά το 75%«)… δυσκολεύομαι να «καταπιώ αμάσητο» το… 25% των Ιδεών του κειμένου, που υπάρχουν -μάλιστα- συμπυκνωμένα μέσα μία μόνο λέξη. Ούτε καν λέξη, για την ακρίβεια, τμήμα λέξης:

Μετα-…

Ανησυχώ γιατί ο συγγραφέας (Γ.Κ.) αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη καταδικαστικότητα αυτά τα… τέσσερα γράμματα, που (ενωμένα) σχηματίζουν ένα τμήμα λέξης την οποία (εξ ολοκλήρου) καταδικάζει, και μάλιστα θέλει να καταστείλει:

Μετα-…

Μπορείτε να βρείτε εύκολα την ίδια τη λέξη, στην πλήρη της εκδοχή.

Ηθελα απλώς να σκεφτείτε πολύ βαθιά (ναι, ΕΣΕΙΣ, κύριέ μου) αυτό το συγκεκριμμένο τμήμα της.

Μετα-…

Reblog this post [with Zemanta]

13 comments

  1. Κουραστηκα να καταλαβω σε τι αναφέρεστε. Ισως γιατι δεν διαβασα προσεκτικα το αλλο κειμενο. Οταν το καταλαβα ομως, εφριξα.

    Δηλαδη καθε προοδος στη βελτιωση του ανθρωπου, καθε βημα προς τον μετα-ανθρωπο ειναι κακη και πρεπει να σταματησει.

    Δεν ειναι μονο ο μετα-ανθρωπος που πεταμε στα σκουπιδια ετσι. ειναι και παρα πολλα αλλα.

    Ε, θα μεινουμε στασιμοι χιππις σε κοινοβια χωρις εξελιξη.
    Τι ωραια. Με γκουρου μας τον κυριο αυτο.
    .
    Συνεχιστε.

  2. @g-a
    Thanks for commenting.

    Η αλήθεια είναι ότι ανησυχώ κι εγώ για αυτή την δοξασία της (εσχατολογικής) «Εξελικτικής Στασιμότητας».

    Το πρόβλημα είναι ότι άνθρωποι ΕΚΤΟΣ τεχνολογίας και επιστήμης (όπως ο ίδιος ο Γ.Καραμπελιάς) τείνουν να διαβάζουν (και να επηρεάζονται από) μάλλον επιφανειακά στοιχεία, αγνοώντας τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προβλήματα (π.χ. εκείνο της Συνείδησης – στο άλλο ποστ – ΕΔΩ και π.χ. στο σχόλιο ΕΔΩ) τις πραγματικές (και όχι «εκλαΪκευμένες») δυνατότητες, καθώς και το απλό γεγονός ότι η Επιστημονική και Τεχνολογική Εξέλιξη ΔΕΝ σταματάει ποτέ.

    Ως εκ τούτου, ΠΩΣ θα σταματήσουμε π.χ. την πρόοδο της Βιοτεχνολογίας, ΠΩΣ θα εμποδίσουμε την ΠΛΗΡΗ και ΟΛΙΚΗ γνώση του γενετικού κώδικα, η οποία ΜΟΙΡΑΙΑ θα φέρει ΚΑΙ την ακριβέστατη τεχνική γνώση για την Συνειδητή (πλέον) τροποποίησή του;

    Εγώ ασχολούμαι με το κομμάτι εκείνο της Βιοτεχνολογίας που αφορά Αλγορίθμους (π.χ. ανίχνευσης δομών). δηλαδή το «Bioinformatics«, καθώς και με τις Γραμματικές Δομές που ανακάλυψε ο David Searls, χωρίς όμως να ξέρω (καλά-καλά) ούτε τις ιδιότητες των πρωτεϊνών. Ασχολούμαι μόνο μερικά, αλλά με αρκετή επίγνωση των πολύ μεγάλων δυνατοτήτων στον τομέα, π.χ. της αναγωγής του όλου προβλήματος σε απλή «διόρθωση κώδικα» (DEBUGGING).

    Επομένως, ανησυχώ μήπως η… Ποιμενική Ουτοπία του κ. Καραμπελιά κάποια μέρα φέρει το δικό της σταλινισμό, ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ την ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ αυτή πρόοδο.

    (πάντως ο οργισμένος κύριος στον οποίο απάντησα εδώ έχει ήδη αποτύχει ως… γκουρού. Αλλά για τον Γ.Κ…. κάααατι παίζει!🙂 )

    Υ.Γ. Ο Καραμπελιάς κατασκευάζει μία Εννοιολογική ΟΛΙΚΗ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ του ίδιου του πολιτισμού (μέχρι τώρα) νομίζοντας πως κατέχει άριστα ΟΛΕΣ τις συνιστώσες του, ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ (στην πορεία) και εξισώνοντας πολύ ετερόκλητους παράγοντες όπως π.χ.
    1) Καπιταλιστική αναπτυξιακή απληστία = Απεριόριστη Επιστημονική εξέλιξη
    2) Μελλοντική μετα-καπιταλιστική ουτοπία = Σταμάτημα του (1) (ΚΑΙ τα δύο!)
    3) Τεχνητή Νοημοσύνη / Βιοτεχνολογία = άβουλος μετα-άνθρωπος = βιο-ρομπότ

    κ.ο.κ.

    Υ.Γ.2 Εντύπωση μου προξενούν και τα εξής
    1) Σχεδόν ΟΛΗ η κριτική του Γ.Κ. κατά της «Νέας Τάξης» μπορεί να αναχθεί σε επιρροές από (κυρίως Αμερικανούς) πολέμιούς της καθώς και Ευρωπαίους φιλοσόφους (αφού ο ίδιος έχει Γαλλική παιδεία νομίζω, και είναι ΑΡΙΣΤΟΣ μεταφραστής, μεταξύ άλλων). Ομως αυτή η κριτική, στην οποία βασίστηκε (εν μέρει ΟΡΘΩΣ) ποτέ δεν άρχισε να «δείχνει με το δάχτυλο» ΤΟΣΟ πολύ κόσμο, όπως π.χ. το ΣΥΝΟΛΟ των πανεπιστημιακών ανθρώπων στις ιστορικές και πολιτικές επιστήμες (κλπ) μιας ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ χώρας (Ελλάδας – εν προκειμένω) -τους οποίους τσουβάλιασε (και πρόσφατα – π.χ. ΕΔΩ) ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ, σε δηλώσεις του, σαν ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Και μετά… οργίζεται με το ακόμη χειρότερο τσουβάλιασμα ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ μαζί με την ακροδεξιά, που του αμόλησε ο «Ιός»! (Φυσικά, πάρα πολλοί πανεπιστημιακοί είναι… για τα πανηγύρια -χεχε- αλλά… όχι απαραίτητα για τους λόγους που τους κατηγορεί ο Γ.Κ.)
    2) Η επαναλαμβανόμενη δαιμονοποίηση του «ΜΕΤΑ-ΑΝΘΡΩΠΟΥ» που διακατέχει το κείμενο που ανέλυσα, όπως και άλλα γραπτά του Γ.Κ. απέχει πολύ από το να αποτελεί μια ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ του «μετα-ανθρώπου» σαν ιδεολογίας π.χ. του «post-humanism» ή «transhumanism» (την οποία έχω κριτικάρει κι εγώ ΧΩΡΙΣ όμως να την απορρίπτω εξ ολοκλήρου). Επιπλέον αυτή η επαναληπτική δαιμονοποίηση απευθύνθηκε ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ κυρίως σε αδαείς, τους οποίους έτεινε να επηρεάσει αρνητικά, σχεδόν φανατικά, ΧΩΡΙΣ να έχουν πρόσβαση τότε (π.χ. 1995) σε ΟΛΑ τα στοιχεία, εκτός αν ήταν μέσα στο διαδίκτυο και γνώριζαν όλοι τέλεια αγγλικά.

  3. UPDATE:
    Το ακόλουθο «υστερόγραφο» απευθύνεται σε σχολιαστή που μπήκε προκλητικά, προβοκατόρικα και συκοφαντικά σε αυτό το μπλογκ και δημιούργησε επεισόδια. Ο διάλογος με αυτό το άτομο ΔΕΝ έχει καμμία σχέση με το ποστ, κι έτσι (και για πολλούς άλλους λόγους) μεταφέρθηκε στο άλλο blog «Επίλυση Συγκρούσεων». Επίσης για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων (ΚΑΙ του εισβολέα) μπήκε κωδικός πρόσβασης. ΠΟΛΥ επιλεκτικά θα δοθεί μόνο στον ίδιο τον εισβολέα και σε ελάχιστα άτομα κοινής αποδοχής. Το πανηγύρι της λάσπης ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

    Το ποστ όπου μεταφέρθηκε το σχόλιο του «εισβολέα» και τα υπόλοιπα είναι
    http://panikos.wordpress.com/2008/10/07/ruffian/
    Για Κωδικό πρόσβασης γράψτε στο omadeon@hotmail.com.

    —-

    Υ.Γ.
    Η κριτική ΔΕΝ απαιτεί «βαθιά γνώση» ενός θέματος για να έχει την αξία της. ΒΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟ. Η ανθρωπότητα ΕΤΣΙ κι αλλιώς τώρα κυριολεκτικά κολυμπάει ΜΕΣΑ στη Γνώση. Οι μέθοδοι λοιπόν που απαιτούνται για μια σωστή αντιμετώπιση, ΔΕΝ είναι πια οι παραδοσιακές μέθοδοι της «αυθεντίας», αλλά ΟΥΤΕ και εκείνη η γνωστή αλαζονεία της «ημιμάθειας».

    Εκείνο που απαιτείται, για να μπορέσουμε να σταθούμε κριτικά και σωστά απέναντι στο ΣΥΝΟΛΟ της Γνώσης, είναι -αντίθετα- η σεμνότητα της ΣΧΕΤΙΚΗΣ προσέγγισης, της αέναης μάθησης, της κριτικής βάσει ΑΡΧΩΝ έστω και αν αυτές συγκρούονται με τις «γνώσεις σε βάθος» άλλων….

    Από τη στιγμή που ΕΝΑ γεγονός κρύβεται ή παραποιείται όμως, καταστρέφονται ΟΛΕΣ οι αλήθειες για ΟΛΑ τα άλλα.

    Την εποχή του διαδικτύου, εσείς οι παλαιο-κομματικοί ΔΕΝ την καταλαβαίνετε, ΔΕΝ την αφομοιώσατε, ΟΥΤΕ ξέρετε καλά τους νέους κανόνες της. Ο μοναδικός κανόνας ίσως που τώρα πια απαιτείται 100% συνέχεια ΧΩΡΙΣ εξαίρεση, για να γίνει ΣΩΣΤΟΣ και διαλεκτικός διάλογος, είναι ο Σεβασμός του Ορθολογισμού. Αυτό σημαίνει επίσης ότι τα εγκλήματα ΔΕΝ κουκουλώνονται. Η Ιστορία ΔΕΝ μπορεί να ξαναγραφτεί όπως μας βολεύει. Ο Στάλιν ΔΕΝ καθαγιάζεται. Το ίδιο και π.χ. οι γενοκτονίες (που απασχολούν κάτι… Πόντιους φίλους)…

  4. Ο τρόπος που μπήκε αυτός ο κύριος εδώ ήταν υπεροπτικός.

    Ηρεμείστε. Εντύπωση πάντως μου έκανε ότι θεωρεί αυτό το διάλογο ‘virtual reality’. Επομένως, γιατί συμμετέχει στο νετ;

  5. @observer

    Ο τρόπος που μπήκε αυτός ο κύριος εδώ ήταν υπεροπτικός.

    Ηρεμείστε. Εντύπωση πάντως μου έκανε ότι θεωρεί αυτό το διάλογο ‘virtual reality’. Επομένως, γιατί συμμετέχει στο νετ;

    Πάρα πολλοί «παλαιο-κομματικοί» νιούμπηδες νομίζουν ότι ο διάλογος στο διαδίκτυο είναι «Virtual Reality». Οταν σου λένε «ΑΥΤΑ θα τα πούμε από κοντά», συνήθως υπεκφεύγουν από το _γραπτό_ διάλογο, που αποκαλύπτει τη _λογική_ τους.

    Θεωρούν τους επαγγελματίες πληροφορικής μονόχνωτους που… «δεν ζουν φυσιολογική ζωή», θεωρούν τον εαυτό τους ανώτερο από ΟΛΟΥΣ (εμάς εδώ) με τους οποίους (μέσα σε διάφανο ψηφιακό διάλογο) δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα.

    Συνήθως είναι και ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΙ συκοφάντες, τέτοιοι τύποι.

    Υπάρχει κι ένας αριθμός ΠΟΛΥ επικίνδυνων ΜΥΘΟΜΑΝΩΝ.

    Η φασιστοειδής νοοτροπία ορισμένων σχολίων, αυτού του τύπου προβλημάτισε και φίλους χθες, στο Skype. Νόμιζαν ότι ήταν βαλτός αλλά τους εξήγησα ότι αυτό _μάλλον_ δεν ισχύει. Ηρθε βέβαια εδώ προβοκατόρικα και με μπόλικη υπεροψία

    Τον τύπο αυτό τον… έφαγα στη μάπα, κυριολεκτικά. Μου έγινε τσιμπούρι κάποτε, φτάνοντας στο σημείο να παίρνει καμιά … δεκαριά τηλέφωνα την ημέρα για να μάθει «τι λένε στο μπλογκ» (του) επειδή «είχε δουλειά και δεν ήταν μπροστά σε PC»!

    Εχει ακατάσχετη μανία δικτύωσης με «σημαντικά άτομα» και με νόμιζε χρήσιμο για τέτοια «κονέ». Αργότερα τον απέφευγα, αλλά δεν έπαψε να παίρνει ΠΟΛΛΑ τηλέφωνα με την μόνιμη ερώτηση «πότε θα τα πούμε από κοντά». Είχα διαίσθηση, όχι βεβαιότητα όμως, ότι… «κάτι δεν πήγαινε καλά» με τον τύπο…
    Επειδή εκστόμισε και ψευτιές σε προσωπικό επίπεδο, δεν θα τον λυπηθώ καθόλου, ποτέ, διότι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ..
    Εχω και τις εξής απορίες

    1) ΠΟΙΑ είναι τα μπλογκ που (είπε ότι) «με πέταξαν όλα έξω»? Στον ενάμιση χρόνο που είμαι στη μπλογκόσφαιρα, μόνο _ένα_ μπλογκ το έκανε αυτό, και μάλιστα συμφιλιωθήκαμε σε αρκετό βαθμό, αφού ΚΑΙ σχόλιά μου φιλοξένησε αργότερα (Πάνος). Υπήρξαν και αρκετοί άλλοι που τους έδιωξε ή τους ζήτησε να φύγουν.

    2) Το γεγονός ότι πήρα το μέρος του όταν κυνηγήθηκε ο ίδιος, λέει πολλά για το… ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΟ ήθος του!
    Υπάρχουν επίσης αξιοπρεπείς μπλόγκερ, με τους οποίους τσουγκρίσαμε αλλά μετά συμφιλιωθήκαμε, ΠΑΡΑ πολύ λίγοι.

    3) Να φανταστείς ότι μόχθησα κάποτε να ΣΥΜΦΙΛΪΩΣΩ αυτόν εδώ τον τύπο με έναν άλλον (μέλος άλλου κόμματος) και μάλιστα τα… κατάφερα. Εκεί που αλληλοβριζόντουσαν έγιναν φίλοι μάλιστα γιατί… σπατάλησα αρκετές μέρες, ξεκαθαρίζοντας τις μεταξύ τους παρεξηγήσεις, κι ο άλλος το ΞΕΡΕΙ. Πιθανώς με έκπληξη θα μάθει αυτή την κραυγαλέα _αχαριστία_ …τούτου εδώ ΑΝ τη μάθει βέβαια.

    4) Ερχεται εδώ, στη μπλογκόσφαιρα, το κάθε κομματόσκυλο, σου κάνει το φίλο για να αποκτήσει ωφέλη και… βοήθεια(!) σε ΕΝΑ σωρό τεχνικά ζητήματα που δεν κατέχει, κι όταν δει ότι… ΔΕΝ μασάς (σε άλλα) σε ΔΑΓΚΩΝΕΙ με αχαριστία και λάσπη!

    5) Ε…. Στο μπλογκ μου ΔΕΝ ξαναμπαίνει, όμως, _ποτέ_.

    Σορυ, έχω απηυδήσει.

    Υ.Γ. Αν ζητήσει συγνώμη, (πράγμα απίθανο) θα σβήσω αυτό το σχόλιο. Αν όχι ίσως πάλι να το σβήσω, αλλά μετά καιρό.

  6. «Απλά σου το λέω ξεκάθαρα πριν μιλήσεις για κάποιες προσωπικότητες είναι καλό να μελετάς τόσο τις ίδιες όσο και το περιβάλλον μέσα στο οποίο έδρασαν.»

    Υποθέτω ότι αυτό ήταν αναφορά στον Στάλιν.

    Μάλιστα. Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω.

  7. @observer

    “Απλά σου το λέω ξεκάθαρα πριν μιλήσεις για κάποιες προσωπικότητες είναι καλό να μελετάς τόσο τις ίδιες όσο και το περιβάλλον μέσα στο οποίο έδρασαν.”

    Υποθέτω ότι αυτό ήταν αναφορά στον Στάλιν.

    Μάλιστα. Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω.

    Ε, ναι. Οχι υπόθεση. ΡΕΖΟΥΜΕ της «γραμμής» που ήθελε να μου περάσει μέσα από το τηλέφωνο. Και να μην τον πάρει και κανείς χαμπάρι!!! Τον έφαγε όμως η υπεροψία, η μισαλλόδοξη απληστία να «μου την πει» ΚΑΙ μέσα στο μπλογκ.

    Και δεν μιλάμε για απλή στήριξη της «επανόδου στον σταλινισμό» αλλά του… ΙΔΙΟΥ του Στάλιν. Ε, πάει πολύ. Διαφωνήσαμε έντονα και… κάκιωσε. Ισως παίζει διπλό παιγνίδι ανάμεσα σε κόμματα, αλλιώς ΓΙΑΤΙ να «κρύψει» τα λεχθέντα? Ε, ας τον πάρουνε ΚΙ ΑΛΛΟΙ χαμπάρι.

    Το άλλο του σχόλιο όπου λέει πως πρέπει να κυβερνήσουν τον κόσμο «σκεπτόμενοι άνθρωποι» και όχι εμείς οι… «καθυστερημένοι διανοητικά» (χοχοχο), τα λέει όλα, για τον φασιστοειδή ελιτισμό του, που ΕΛΙΣΣΕΤΑΙ γλοιωδώς με πολλούς τρόπους, από εδώ κι απο κεί.

    ΟΛΑ τα σχόλια (από το δικό του το πρώτο και μετά), θα φύγουν από αυτό το ποστ (όπου είναι και ΑΣΧΕΤΑ) και θα πάνε σε άλλο ποστ. Ισως μάλιστα το κάνω ιδιωτικό, με κωδικό για πρόσβαση π.χ. το knick του. Αν δεν συνεχίσει (αλλού) τις επιθέσεις και τις βρωμιές, αυτό θα κάνω.

  8. Ελαβα το αντίγραφο του τελευταίου μηνύματος.

    Λάσπη με παραποιημένα ή ανύπαρκτα προσωπικά στοιχεία.
    Δεν υποφέρεται. Ο,τι χειρότερο στο διαδίκτυο.

    Πάντως -γνώμη μου- κάνε το διάλογο ιδιωτικό, και δώστου έναν κωδικό να μπαίνει και να σε συκοφαντεί εκεί, να ξεσπάει.

    Αν επιμείνει και δημόσια, τότε βλέπουμε.

  9. ΟΚ, εντός ολίγου θα μεταφερθεί ο διάλογος αλλού.

    Αν καθήσω να απαντήσω στις βρωμιές του μία-μία, θα μυρίσει σκατό ο τόπος. Ευτυχώς που είμαι διάφανος, οι φίλοι και φίλες μου ξέρουν σχεδόν τα πάντα για μένα και μπορούν να κρίνουν.

    Αλλά στο ευρύ κοινό τέτοια τρομοκρατία είναι επικίνδυνη.

    Τόσο επικίνδυνη ώστε καταβάλλει. Αρκετά μπλογκ έκλεισαν έτσι. Εγώ βέβαια δεν παραδίδω ποτέ τα όπλα. Κι ο τύπος -κλασσικά- υποτιμά τον αντίπαλο (εμένα).

    Αλλά… έχουμε και δημιουργικά πράματα να κάνουμε.

    Δεν μπορούμε να ασχολούμαστε συνέχεια με λάσπες.

  10. Υ.Γ. Μάλιστα αυτή τη φορά, για το νέο ποστ στο «panikos», ο κωδικός πρόσβασης θα δοθεί και στο Στράτο και σε άλλους.

    Που ΔΕΝ ΜΑΣΑΝΕ κι έχουν ιδιαίτερη αυστηρότητα με τέτοιους τύπους ενώ ξέρουν ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ.

  11. ΜΟΛιΣ ΕΓΙΝΕ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
    (προστατευμένο ποστ με κωδικό που θα σταλεί επιλεκτικά).

    URL:
    http://panikos.wordpress.com/2008/10/07/ruffian/

    Είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος (μετά το «πτυελοδοχείο» του φίλτατου Polsemannen και του Διαγόρα) για να αντιμετωπισθούν τέτοια ακραία βρωμερά φαινόμενα στο διαδίκτυο.

    Προχωρώ στο σβήσιμο των σχολίων που μεταφέρθηκαν εκεί.

    Το πτυελοδοχείο του Πολσμάνεν είναι εδώ:
    http://polsemannen.blogspot.com/2008/10/blog-post_06.html

    Τέλος, αποφάσισα, αφού αφαίρεσα όλα τα υβριστικά και συκοφαντικά σχόλια, καθώς και ΟΛΑ τα στοιχεία αυτού του ατόμου, όπως επίσης και κάθε ΕΜΜΕΣΟ τρόπο να αναγνωριστεί ποιός ήταν ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ, εν τούτοις να αφήσω εδώ άθικτα ορισμένα σοβαρά σχόλια που αφορούσαν την εισβολή του. Αυτό περιλαμβάνει και ένα μακροσκελές δικό μου σχόλιο όπου εκφράζω ΓΕΝΙΚΑ παράπονα για τέτοια άτομα. Δυστυχώς… είναι αρκετά αυτά τα άτομα στον κόσμο που ζούμε, αλλά ευτυχώς… αυτό σημαίνει ότι όσα λέω ΔΕΝ μπορούν (για το ευρύ κοινό) να αποτελέσουν στοιχεία αναγνώρισης του ατόμου αυτού! ΠΗΞΑΜΕ στη διπροσωπία, στην αλητεία και στη ρουφιανιά, ΩΣ ΧΩΡΑ….

  12. Τέλος καλο όλα καλά.

    Mερικές φορές όμως τα παραλές λόγω ευγένειας.

    Μου χτύπησε άσχημα εκείνο το «αξιοπρεπείς μπλόγκερ».

    Πόσοι είναι πραγματικά αξιοπρεπείς;🙂

  13. @j-p
    Νωρίς-νωρίς η κριτική, χα χα χα….
    Πράγματι, ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ ώρες-ώρες.
    Η αξιοπρέπεια ΔΕΝ είναι δεδομένη.
    Στην εποχή μας μπορεί ΚΑΛΛΙΣΤΑ να είναι μειοψηφική αρετή, για λίγους.

    Νομίζω όμως ότι άνθρωποι που… με ΟΛΑ τους τα ελαττώματα, ή
    ‘παροδικές αναξιοπρέπειες», κλπ.κάποια στιγμή σκέφτονται ώριμα, βάζουν το σπαθί στη θήκη και δίνουν στον αντίπαλο δικαίωμα να μιλήσει, δρουν _αξιοπρεπώς_.
    ΙΔΙΩΣ ένας από αυτούς , παρόλο που τσακωθήκαμε κάποτε, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ λογοκρίνει τα σχόλιά μου στο μπλογκ του, ΟΧΙ ΜΟΝΟ φέρεται (ΟΠΩΣ κι εγώ) φιλικά «σαν να μη συνέβη τίποτε», αλλά και κρίνει όσα γράφω με ΜΟΝΑΔΙΚΗ βάση το περιεχόμενό τους, όχι με βάση πρόσωπα ή αντιπάθειες.
    Ομως…
    Δυστυχώς (ενώ θα ΕΠΡΕΠΕ να τον επαινέσω και ονομαστικά) _αν_ το κάνω θα… παρεξηγήσει ένας αντίπαλός του -αμέσως- ότι… μεροληπτώ (στη μεταξύ τους… μακροχρόνια διένεξη)!🙂

    Aν γελάτε με καυγάδες, ΝΑ ένα _αστείο ποστ_:

    «Συλλογική νοημοσύνη και… συλλογική ηλιθιότητα! (Since you are my brother, I kill you for nothing)”
    https://omadeon.wordpress.com/2008/06/17/collective-idiocy/

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s