Diaspora Grecque en France des… informations falsifiées! (Ελληνική Διασπορά…. Ψευδών Ειδήσεων από τη Γαλλία!)

View of the Eiffel TowerΤο site «Diaspora Grecque en France» (http://diaspora-grecque.com) υποτίθεται πως είναι «Έλλήνων της Διασποράς στη Γαλλία». Ασχολείται όμως και με… Διασπορά Ψευδών Ειδήσεων.

`

Γιατί;E, όσοι ξέρετε Γαλλικά (εγώ μόνο… μέτρια, αλλά αρκετά για να καταλάβω την άγρια παραποίηση που θα δείτε) διαβάστε το Γαλλικό κείμενο, εδώ:

http://diaspora-grecque.com/modules/altern8news/article.php?storyid=931

Προσέξτε ΤΙ λέει το Γαλλικό κείμενο για τον παρανοϊκό υπερ-εθνικιστικό Χάρτη της «Μεγάλης Τουρκίας» που παραθέτει:

Sous le titre , «Tu dis carte? Voici la carte!», le journal annonce que cette carte de la «Turquie élargie» circule actuellement sur Internet en riposte aux cartes montrant la Turquie divisée.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

Με τον τίτλο «είπατε χάρτης; Ορίστε ο χάρτης», η (Τουρκική) εφημερίδα αναγγέλλει πως αυτός ο χάρτης της Μεγενθυμένης Τουρκίας κυκλοφορεί στην πραγματικότητα μέσα στο Διαδίκτυο, σαν απάντηση σε χάρτες που δείχνουν μια Τουρκία διαιρεμένη.

Δείτε μετά το Ελληνικό κείμενο από κάτω, ιδιαίτερα το… ευφάνταστο συμπέρασμα του site («Bon pour l’ Orient» – δηλαδή κατάλληλο μόνο για εύπιστους, ανόητους, παρανοϊκούς Ελληνες, αφού ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ το site να γράψει το ΙΔΙΟ και στα Γαλλικά, για Γάλλους αναγνώστες):

«πρόκειται για καθαρά ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΥ!!! Αφού ο χάρτης είναι ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ μαρτυρώντας ότι δεν πρόκειται για πρόχειρη, αλλά για γεωστρατηγική εργασία, επεξεργασμένη από Επιτελείο «ειδικών»!».

E… Καλά Κρασιά! Στη Γαλλία έχει ΠΟΛΥ καλά! 🙂 Γειά μας!

  • Δηλαδή… οι γνωστοί Αρρωστημένοι Τούρκοι Καρα-Φανατίλες στο Διαδίκτυο, που… έφαγα κι εγώ τα νιάτα μου(!) να τους πολεμάω, κάποτε… ΔΕΝ είναι ικανοί να σχεδιάσουν ένα χάρτη… «προσεκτικά«;

Ε, δεν θα ήξερα καν αυτή τη γελοία παρανοϊκή παρα-είδηση, αν δεν… παρανοούσε πρώτα (ΔΙΟΡΘΩΣΗ: ΝΟΜΙΖΕ, όχι «παρανοούσε», αφού… διαμαρτυρήθηκε δικαίως) μια καλή μου φίλη που είδε το site (μη γνωρίζοντας Γαλλικά) ότι… «η Τουρκία ετοιμάζει Γενική Επίθεση κατά της Ελλάδας»! -Ακριβώς αυτό που επιδιώκουν (ή νομίζουν) οι Διασπορείς Ψευδών Ειδήσεων!

– Vive La France!🙂

UPDATE: Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για ιστοσελίδες και μπλογκ σχετικά με το θέμα μας, έφτασα και σε ένα παλιό άρθρο του (κατά μερικούς «επάρατου») Ιού της «Ε», όπου διάβασα στο τέλος τα εξής ενδιαφέροντα και διαφωτιστικά (νομίζω) για την Τουρκική… αυτοκριτική(!) από συνέντευξη του Ακίν Μπιρντάλ, επίτιμου προέδρου της τουρκικής Ενωσης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων:

«Βάσει της συνθήκης της Λοζάννης, η Τουρκία έχει αναλάβει τη δέσμευση να σέβεται τα δικαιώματα των Ελλήνων, των Αρμενίων και των Εβραίων που ζουν στο έδαφός της. Φυσικά υπάρχουν και άλλες μειονότητες, που δεν αναφέρονται σ’ αυτή τη συνθήκη, και των οποίων το καθεστώς και τα δικαιώματα θα επαναπροσδιοριστούν με βάση τα κριτήρια της Κοπεγχάγης. Ομως η Τουρκία δεν έχει σεβαστεί τις υποχρεώσεις της ούτε απέναντι σ’ αυτές τις αναγνωρισμένες μειονότητες. Είναι γνωστές οι τραγικές συνέπειες που είχαν για τους Ελληνες τα γεγονότα του 1922, του 1955 και του 1964 ή η εφαρμογή του νόμου του 1942 για τις περιουσίες. Ακόμη πιο τραγικά ήταν όσα συνέβησαν με τους Αρμένιους το 1915. Πρέπει να μιλάμε ανοιχτά γι’ αυτά τα ζητήματα, για τα λάθη που έγιναν στο παρελθόν. Μια τέτοια στάση θα συμβάλει στη σημερινή ειρηνική συμβίωση των λαών. Η άρνηση των ευθυνών για όσα έγιναν δεν είναι λύση. Οι εθνικιστικές προσεγγίσεις βρίσκονται παντού σε αντιπαλότητα προς τα ανθρώπινα δικαιώματα».

Και… όσον αφορά το σημερινό χάλι των Τούρκων Ισλαμιστών, των οποίων η εφημερίδα («Γκιουνές») δημοσίευσε -όπως είδατε- τον… ανισόρροπο επεκτατικό χάρτη (που άρπαξε από φανατίλες του διαδικτύου) το ίδιο άρθρο αναφέρει τα εξής:

…Στη συζήτηση παρεμβαίνει ο κ. Ονέν, για να τονίσει μια πλευρά της ανόδου των ισλαμιστών που συνήθως αγνοούν τα ΜΜΕ: «Το πολιτικό Ισλάμ προέκυψε στην Τουρκία ως ένα σχέδιο του ΝΑΤΟ ενάντια στην Αριστερά. Ηταν το μέσο που επιστράτευσε το σύστημα για την προληπτική καταστολή της κοινωνικής αντιπολίτευσης. Οταν όμως κατέρρευσε το σοβιετικό μπλοκ, αυτή η ασπίδα έγινε πια πολύ βαριά και ως εκ τούτου περιττή. Ο τωρινός καβγάς διεξάγεται ανάμεσα στους παλιούς συμμάχους».

Related articles by Zemanta

Reblog this post [with Zemanta]

27 comments

  1. Αγαπητέ Omadeon, δε νομίζω πως πρόκειται γιά εθνικισμό, αλλά μάλλον γιά υπερευαισθησία γιά τα εθνικά ζητήματα. Γιά να είμαι ειλικρινής, τους έλληνες της Ομογένειας – είτε πρόκειται για έλληνες της Βουλγαρίας, είτε της Γαλλίας είτε της Αυστραλίας – τους δικαιολογώ γιά την όποια, «τραβηγμένη» πολλές φορές, αγωνία τους γιά τα Εθνικά Ζητήματα. Είναι γνωστό, άλλωστε, πως η λησμονιά της πατρίδας σε κάνει περισσότερο ευαίσθητο σε τέτοιου είδους θέματα. Γι’ αυτό και οι απόδημοι έλληνες επιδεικνύουν έναν ιδιαίτερο ζήλο στην προάσπιση – όπως αυτοί θεωρούν – της εθνικής κυριαρχίας της χώρας.
    Τώρα, σε ότι αφορά το συγκεκριμένο κείμενο της Diaspora Grecque en France οπωσδήποτε εμπεριέχει υπερβολή. Δε γνωρίζω την εφημερίδα Gunes, αλλά υποθέτω πως δε συγκαταλέγεται και στην αφρόκρεμα των τουρκικών εντύπων. Είναι όπως αρκετές φορές αντίστοιχα, σκοπιανοί ή τούρκοι της διασποράς, βρίσκουν αφορμή ένα πρωτοσέλιδο μιάς ακροδεξιάς ελληνικής εφημερίδας προκειμένου να δικαιολογήσουν πιό εύκολα τις φοβίες τους.

  2. Φίλε Ζορμπά, εγώ ΔΕΝ τους δικαιολογώ. Κατ’ αρχήν ΚΙ ΕΓΩ ήμουν ανάμεσά τους και ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΑ ΣΤΗ ΜΑΠΑ. Για κλωτσιές είναι, ΠΑΡΑ πολλοί από αυτούς. Ιδιαίτερα όσοι, όχι μόνο επιπόλαια αλλά και ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΑ, εντελώς άλλα λένε στους ξένους και εντελώς άλλα «σερβίρουν» στον Ελληνικό λαό, που… θέλουν να τον κρατάνε σε ΜΟΝΙΜΗ ΑΓΩΝΙΑ για δικούς τους λόγους, συνήθως… παθολογικούς.

    ΟΛΟ το καρα-φασισταριό του πλανήτη, ΕΙΤΕ της Τουρκίας, ΕΙΤΕ της Ελλάδας, είναι «της διασποράς». Τα δείγματα είναι άπειρα.

    Ευτυχώς που…. ανάμεσα στη «διασπορά» βρίσκονται και μεγάλοι επιστήμονες, λόγιοι και καλλιτέχνες, που όμως… δυστυχώς ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ, αλλά… (όπως εγώ o… μικρούλης) αποφεύγουν να κάνουν παρέα (εκεί έξω) με τους ηλίθιους θερμοκέφαλους, που…. διαπρέπουν στην πατριδοκαπηλεία, επειδή ακριβώς ΔΕΝ κατάφεραν να προσαρμοστούν στις χώρες όπου πήγαν.

    Φυσικά, τους Βρωμοφασίστες Τούρκους «πατριώτες» τους ξέρω ΕΞΙΣΟΥ καλά και πολύ ευχαρίστως θα τους έριχνα πραγματικά μπινελίκια. Αλλά… δεν αξίζει καν τον κόπο. Είναι τόσο άξεστοι, ώστε το ΜΟΝΟ που ξέρουν είναι να… παίζουν με χάρτες των ονειρώξεών τους.

    Θα σε ρωτήσω κάτι άλλο. Ο Χάρτης αυτός παρουσιάζει μια Τουρκία που έχει… κατακτήσει μεγάλο αριθμό εδαφών σε άλλες χώρες. Γιατί να μην παρανοήσουν π.χ. οι Αρμένιοι της Δημοκρατίας της Αρμενίας, οι Κούρδοι του Ιράκ, οι Σύροι, κ.ά.;
    Μήπως… επειδή δεν έχουν ΤΟΣΟΥΣ μαλάκες να υποδαυλίζουν τέτοιες βλακείες στο εξωτερικό;

  3. Υ.Γ. Φίλε Ζορμπά είσαι παράδειγμα ισορροπημένου, καθόλου εθνικιστή, αλλά πατριώτη Ελληνα. Αν δεν διορθώσουμε εμείς αυτά τα στραβά, η κατάσταση θα χειροτερέψει πολύ….

    Το παραμύθι με το παιδί που έλεγε «έρχεται ο Λύκος» το ΞΕΡΕΙΣ.

    Υ.Γ.2 Μπινελίκια θα έπρεπε να ρίξουμε στην Τουρκική εφημερίδα «Γκιουνές» που κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ παρόμοια βρωμο-δουλειά (και μάλιστα ανήμερα… εορτής των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων). ΤΟΤΕ θα προσφέραμε πραγματική υπηρεσία, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά ΚΑΙ στην ειρήνη. Και θα είχαμε ΑΠΗΧΗΣΗ και σε μορφωμένους Τούρκους αναγνώστες…
    Ισως και να το κάνω, κάποτε.

    Υ.Γ.3 Ας προσέξουμε και ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ πράγμα. Ο Χάρτης κυκλοφόρησε σαν «απάντηση σε χάρτες που δείχνουν την Τουρκία διαιρεμένη». Δηλαδή, σαν «Μολών Λαβέ» ΠΑΧΥΔΕΡΜΩΝ ηλιθίων…

  4. Πάντως αν η εφημερίδα που έβαλε το χάρτη αλιευμένο από το ιντερνέτ είναι πραγματικα μεγάλης κυκλοφορίας αυτό δείχνει και όξυνση του εθνικισμού στην Τουρκία. Τίποτε παραπάνω.

    Αισθάνονται δηλαδή οι εθνικιστές της Τουρκίας περικυκλωμένοι -και προδωμένοι κι από τους Αμερικάνους, που υποστηρίζουν τους Κούρδους λίγο ή πολύ.

  5. Κάπου είδα μια άλλη και πιο σοβαρή είδηση. Τούρκος στρατηγός σε ομιλία ή κείμενο -δεν θυμάμαι- είπε πως κακώς διατηρεί η Τουρκία τόσο μεγάλο στρατό στο Αιγαίο για «ετοιμότητα εναντίον πιθανής ‘Ελληνικής επίθεσης» και πως αντί για αυτό θα πρέπει να στείλει δυνάμεις στο Κουρδιστάν.

    Αυτό λέει πιο πολλά για την κατάσταση νομίζω.

  6. @jp
    Συμφωνώ. Μικρή διόρθωση (γιατί το κείμενο του Τούρκου στρατηγού κάπου το πέτυχα κι εγώ): Είπε και πως είναι εντελώς _απίθανη_ μια «Ελληνική επίθεση» , επομένως κακώς έχει η Τουρκία τόσο πολύ στρατό στο Αιγαίο, αφήνοντας τις άλλες περιοχές (Κουρδιστάν κλπ) ακάλυπτες. Μάλλον έχει… σώας τας φρένας ο στρατηγός. Για την πλειονότητα των Τούρκων (δηλαδή Τουρκαλάδων όπως «Ελληναράδων») που διαβάζουν «Gunes», ΔΕΝ εγγυώμαι ότι έχουν σώας τας φρένας…🙂

  7. @Omadeon, να’ σαι καλά γιά τα καλά σου λόγια. Επί της ουσίας, δεν έχεις καθόλου άδικο. Αντιθέτως, όπως προείπα, ήταν παντελώς άστοχες οι φωνασκίες της εν λόγω ιστιοσελίδας γιά δήθεν απειλή της Τουρκίας. Παρόμοιες αντιδράσεις εθνικιστικού χαρακτήρα υπάρχουν σε κύκλους Σκοπιανών των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αυστραλίας με αφορμή, συνήθως, κάποιο δημοσίευμα του πολύ έγκυρου «Στόχου». Έτσι λοιπόν υπάρχουν και ακραίοι έλληνες, χωρίς κριτική σκέψη, που μπαίνουν στο φαύλο κύκλο της εθνικιστικής συνωμοσιολογίας. Υποδαυλίζουν, δηλαδή, τα ακραία μισσαλόδοξα αντανακλαστικά, χωρίς ουσιαστικό λόγο. Νομίζω συμφωνούμε.

    Υπάρχει, πιστεύω, σημαντική διαφορά εθνικισμού και πατριωτισμού. Ο εθνικισμός είναι εχθρός του πατριωτισμού, διότι τον δυσφημεί και υποσκάπτει τα ιδανικά του μεταμορφώνοντας την αγάπη γιά την πατρίδα σου σε μίσος γιά την πατρίδα του άλλου. Διαφωνώ δηλαδή ριζικά με μιά άποψη που είχα διαβάσει τις προάλλες κάπου στο διαδίκτυο, πως οι δύο έννοιες ταυτίζονται, επειδή λέει «ο πατριωτισμός εμπεριέχει μέσα του το σπέρμα του εθνικισμού». Αυτά είναι ανοησίες. Άλλωστε, ο πατριωτισμός δεν κάνει διακρίσεις – όλοι είναι πατριώτες, απλά ο καθένας το εκφράζει με διαφορετικό τρόπο.

  8. Υ.Γ. έχω νιώσει κι εγώ το συναίσθημα «το φερετζέ σας και ΔΡΟΜΟ σκατο-ισλαμιστές». Αυτό όμως δεν το κάνω επίσημο ποστ, για να ρίξω λάδι στη φωτιά…. Πάντως οι ισλαμιστές είναι ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ θέμα στην Τουρκία, μισο-ειρηνιστές και μισο-φανατίλες είναι, με περισσότερους υπερ-εθνικιστές από όσο πήραμε χαμπάρι…

    Η Τουρκολογία ΔΕΝ είναι ειδικότητά μου βέβαια. Ας έρθουν πιο βαθείς γνώστες της κατάστασης να μας διαφωτίσουν. (Η δική μου ειδικότητα είναι στη Λογική και στα Semantics όμως…)

  9. @Ζορμπά… μαζί τα γράφαμε!🙂

    Μεταξύ άλλων είπες το εξής, που συμφωνώ _απόλυτα_:

    Υπάρχει, πιστεύω, σημαντική διαφορά εθνικισμού και πατριωτισμού. Ο εθνικισμός είναι εχθρός του πατριωτισμού, διότι τον δυσφημεί και υποσκάπτει τα ιδανικά του μεταμορφώνοντας την αγάπη γιά την πατρίδα σου σε μίσος γιά την πατρίδα του άλλου.

    ΑΚΡΙΒΩΣ. Το να είσαι πατριώτης, σημαίνει να αγαπάς τη χώρα σου. Οπως ακριβώς αγαπάς τη μάνα σου. Δεν βγαίνεις όμως και στο δρόμο να… σφάξεις όσους θεωρείς εχθρούς της, ούτε παρανοείς ότι όλοι οι άλλοι θέλουν να σου γ…. τη μάνα.

    Είναι τεράστιο θέμα αυτό. Και μερικές φορές ΟΧΙ εύκολη η ισορροπία σ’ αυτό. Αν θέλουμε μια πραγματικά γνήσια Αναγέννηση πρέπει να κατανοήσουμε αυτά τα πράματα καλύτερα. Ας μην ξεχνάμε το στίχο του Ελύτη «Αχ δεν είναι αυτός πλανήτης…» (είναι αναλωμένος) «…σε μακρούς αγώνες για την Ελευθερία, τη δική μας, ποτέ των άλλων«.

    ΚΑΙ ο πατριωτισμός μπορεί να αντιμετωπισθεί με ΚΡΙΤΙΚΟ πνεύμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λάθος. Οπως και οι… νευρώσεις σχετικά με το… Οιδιπόδειο δεν σημαίνουν ότι το να… αγαπάμε τη μάνα μας είναι λάθος!🙂

  10. Ας… τριτώσω το κακό της πολυλογίας μου, Ζορμπά!

    Είπες κάτι ΑΛΛΟ, που ΤΩΡΑ θυμήθηκα ΠΟΣΟ σημαντικό είναι

    Διαφωνώ δηλαδή ριζικά με μιά άποψη που είχα διαβάσει τις προάλλες κάπου στο διαδίκτυο, πως οι δύο έννοιες ταυτίζονται, επειδή λέει «ο πατριωτισμός εμπεριέχει μέσα του το σπέρμα του εθνικισμού».

    Ο, γιες!!! Για την ακρίβεια, η άποψη αυτή είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ, διότι (με την ΙΔΙΑ λογική) «ο θυμός εμπεριέχει μέσα του το σπέρμα του φονικού μίσους», άρα… όσοι θυμώνουν είναι ΚΑΙ φονιάδες. Η ο έρωτας εμπεριέχει μέσα του το σπέρμα του βιασμού. Αρα…πάμε και σε μοναστήρι τώρα… ή, η αγάπη για τη μάνα μας εμπεριέχει και το οιδιπόδειο, ΑΡΑ, ας μισήσουμε τη μάνα μας για να λευτερωθούμε… η λίστα είναι ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ!🙂

    UPDATE (για τον j.pap, τον Κώστα – από την εταιρεία, και άλλους… γνώστες Φορμαλισμού στη Λογική), αυτό το λάθος Λογικό κατασκεύασμα ή ΨΕΥΔΗΣ ΣΥΝΕΠΑΓΩΓΗ, είναι της μορφής:

    Αν Α => Β, τότε Α = Β.
    (όπου π.χ. Α=πατριωτισμός, Β=εθνικισμός)

    Δηλαδή (Κώστα) μεταφράζοντας σε «Λογική Πολλαπλών Μορφών«, έχουμε τα εξής
    «Α => Β» μεταφράζεται σε «(A xor 1) or B».
    «Α = Β» μεταφράζεται σε «A xor B xor 1».
    Επομένως:
    «(Α => Β) => (Α = Β)» μεταφράζεται σε «((A xor 1) or B) xor 1) or (A xor B xor 1)»
    ή «(A#1,B)#1,A#B#1» (όπου «#» = XOR, και «,» = OR)
    που μας δίνει (με απαλοιφές βάσει αξιώματος 3 και 2)…
    (A#1#A#B#1,B)#1,A#B#1
    =
    (Β#1,Α#Β#1)
    =
    (Β#1,Α#Β#1#B#1)
    =
    Β#1,Α
    δηλαδή… σαν συμπέρασμα έχουμε την ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΦΟΡΑΣ (αιτίας και αποτελέσματος) ή τη συνεπαγωγή
    ‘Β => Α»

    Τουτέστιν… (Ζορμπά μην ανησυχείς, ΜΗ διαβάζεις τα μαθηματικά, διάβασε αυτό)
    ΨΕΥΔΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
    «Ο εθνικισμός συνεπάγεται τον πατριωτισμό».

    έκανα κάνα λάθος?🙂

  11. Πρακτικά ‘ο εθνικισμός περιέχει τον πατριωτισμό’ σαν υποσύνολο.
    Τα μαθηματικά δεν μπορώ να τα ελέγξω τώρα, αλλά η πρόταση στο τέλος δεν λέει τίποτε. Μυρίζει ταυτολογία.

  12. Ο.Ε.Δ. ?🙂

    Υ.Γ. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση όμως, δεν ισχύει το αντίστροφο, δηλαδή… «πατριωτισμός (ΠΑΝΤΑ) συνεπάγεται εθνικισμό».

    ΤΩΡΑ είναι «όπερ έδει δείξαι» -χεχε

    UPDATE:
    έχουμε την ΥΠΟΘΕΣΗ-ισότητα «πατριωτισμός=εθνικισμός», που ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με δύο ταυτόχρονες προτάσεις,
    1) «πατριωτισμός => εθνικισμός»
    και
    2) «εθνικισμός => πατριωτισμός».

    Η πρόταση αυτή είναι ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΗ. Οπότε… ΤΙ σόφισμα επινοούμε? Λέμε, όπως παραπονέθηκε ο Ζορμπάς «ο πατριωτισμός συνεπάγεται τον εθνικισμό, ΑΡΑ ισούται με αυτόν». Πιο φορμαλιστικά,
    (Π => Ε) => (Π = Ε).
    Προ ολίγου έδειξα (σε ομολογουμένως… ανορθόδοξη λογική άλγεβρα) ότι αυτή η πρόταση απλουστεύεται στην εξής:
    «Ε => Π».
    Δηλαδή την (2), «εθνικισμός => πατριωτισμός».

    Τώρα…
    Η πρόταση (1) («πατριωτισμός => εθνικισμός») προκύπτει (από την ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΗ υπόθεση);

    Δεν ξέρω, νομίζω πως ΟΧΙ, αν έχω λάθος ας το ερευνήσει ο συνάδελφος STAZYBO HORN!🙂

  13. Υ.Γ.2
    ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, μέσω Λογισμικού που έφτιαξα για «αυτόματη απόδειξη θεωρημάτων», downloadable από το
    http://www.omadeon.com/logic/mflogic.zip
    και θεωρητικές εξηγήσεις εδώ:
    http://omadeon.com/logic/multiforms_1.html#download

    1) Διερεύνηση της πρότασης «(a => b) => (a = b)»:
    (με COPY – PASTE από το ίδιο το πρόγραμμα, με την επιλογή 4 στο κύριο μενού «User’s Propositional Calculus Proofs in Multiple Form Logic»):

    Propositional Calculus Proofs (using Multiple Forms)

    Give your propositional formula (ending with «.»), (or «0.» to exit):
    ?- (a => b) => (a = b).

    Original Proposition:(a => b) => (a = b)
    in MF logic:
    [1 # [1 # a,b],1 # a # b]
    [a,1 # b]
    = [1#[1#a,b],1#a#b]

    Axiom 3(reversed): «The Outer can be Internalised»
    So, the Outer Term 1#a#b
    inserted to Inner OR-ed Term: b
    in the sub-expression: [1#a,b]
    inside the expression: [1#[1#a,b],1#a#b]
    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    So it gives the New Term: 1#a
    making the whole expression: [1#1#a,1#a#b]
    = [1#1#a,1#a#b]

    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    Axiom 2, applied to: 1#1#a
    gives: a
    in expression: [1#1#a,1#a#b]
    changing it to: [a,1#a#b]

    = [a,1#a#b]
    Axiom 3: «The Outer can be removed from the Inner»
    So, removing Outer term: a
    from Inner term: 1#a#b
    in the expression: [a,1#a#b]
    turns it to: [a,1 # b]

    —->
    ********************
    [a,1 # b]
    *********************

    (δηλαδή «b > a» – οπως έδειξα προηγουμένως) OK…..
    ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ στην απάντηση του 2ου ερωτήματος, το αν ισχύει ή όχι το ότι
    2) διερεύνηση του «(b => a) => (a => b)».
    (φυσικά και ΔΕΝ ισχύει, χωρίς καν έρευνα. Ας το δούμε όμως σύμφωνα με το ίδιο ειδικό λογισμικό – με copy paste):

    Propositional Calculus Proofs (using Multiple Forms)

    Give your propositional formula (ending with «.»), (or «0.» to exit):
    ?- (b => a) => (a => b).

    Original Proposition:(b => a) => (a => b)
    in MF logic:
    [1 # [1 # b,a],1 # a,b]
    [b,1 # [1,a],1 # a]

    = [1#[1#b,a],1#a,b]

    Axiom 3: «The Outer can be removed from the Inner»
    So, removing Outer term: b
    from Inner term: [1#[1#b,a],1#a]
    in the expression: [1#[1#b,a],1#a,b]
    turns it to: [b,1 # [1,a],1 # a]

    = [b,1#[1,a],1#a]

    Axiom 1: «All is One; and anything containing Everything is Everything»
    Applying axiom 1, [1,a] = 1
    in expression: [b,1#[1,a],1#a]
    gives new expression: [1#1,b,1#a]

    = [1#1,b,1#a]

    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    Axiom 2, applied to: 1#1
    gives: []
    in expression: [1#1,b,1#a]
    changing it to: [b,1#a]

    —->
    ********************
    [b,1 # a]
    *********************

    Επομένως….
    ???
    UPDATE:
    έσβησα πολλά ….βαρύγδουπα δικά μου συμπεράσματα εδώ, μετά τη διόρθωση του επόμενου σχολίου.

  14. Μάλλον υπάρχει λάθος ερμηνείας στο μέρος 2.

    Το πρόγραμμα νομίζω σωστά έβγαλε α -> β, αλλά μόνο αν ισχύει η αναπόδεικτη υπόθεση ότι (β -> α) -> (α -> β).

  15. χμμμμ………………

    ΝΑΙ, σωστά.

    Εγώ έκανα το λάθος, όχι το πρόγραμμα!!!

    Εκείνο που θάπρεπε να πω (ερμηνευτικά) είναι πως
    ΤΟ να λέμε ότι
    ΑΝ εθνικισμός συνεπάγεται πατριωτισμό
    ΤΟΤΕ ισχύει το αντίστροφο
    (ότι πατριωτισμός συνεπάγεται εθνικισμό)
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ (ισοδύναμα)
    το δεύτερο.

    Επομένως, δεν λέμε τίποτα. Είναι σαν να λέμε (αξιωματικά) το δεύτερο (το ότι πατριωτισμός συνεπάγεται εθνικισμό).

    Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει, δηλαδή.

    Πάντα κάπου έχω δυσκολία να ερμηνεύσω τέτοιες προτάσεις, αν και λογικά φαίνονται σχεδόν αυτονόητες. Την πάτησα στην ερμηνεία. Διορθώθηκε τώρα νομίζω.

  16. @johnpap
    Να και μια άλλη ενδιαφέρουσα απόδειξη που έβγαλε το πρόγραμμα μόλις προ ολίγου (με cut-and-paste). Η πρόταση (που ερεύνησα) είναι η [1]:
    [1]

    ΑN η συνεπαγωγή [«B => A»] συνεπάγεται [«A => B»], τότε… ισχύει ότι [«Α = Β»] (ισοδύναμα).

    Το αποτέλεσμα είναι ότι …. ΟΟΟΛΟ αυτό [1] ισοδυναμεί με «Β => Α» (σε Λογική Πολλαπλών Μορφών «Α, 1#Β», ή σε Λογική Boole «A or (1 XOR B)»).

    Propositional Calculus Proofs (using Multiple Forms)

    Give your propositional formula (ending with «.»), (or «0.» to exit):
    ?- ((b => a) => (a => b)) => (a = b).

    Original Proposition:((b => a) => (a => b)) => (a = b)
    in MF logic:
    [1 # [1 # [1 # b,a],1 # a,b],1 # a # b]

    [a,1 # b]

    = [1#[1#[1#b,a],1#a,b],1#a#b]

    Axiom 3(reversed): «The Outer can be Internalised»
    So, the Outer Term 1#a#b
    inserted to Inner OR-ed Term: b
    in the sub-expression: [1#[1#b,a],1#a,b]
    inside the expression: [1#[1#[1#b,a],1#a,b],1#a#b]
    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    So it gives the New Term: [1#a,1#[1#b,a]]
    making the whole expression: [1#[1#a,1#[1#b,a]],1#a#b]

    = [1#[1#a,1#[1#b,a]],1#a#b]

    Axiom 3(reversed): «The Outer can be Internalised»
    So, the Outer Term 1#a#b
    inserted to Inner OR-ed Term: a
    in the sub-expression: [1#b,a]
    inside the expression: [1#[1#a,1#[1#b,a]],1#a#b]
    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    So it gives the New Term: 1#b
    making the whole expression: [1#[1#1#b,1#a],1#a#b]

    = [1#[1#1#b,1#a],1#a#b]

    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    axiom 2 applied to: 1#1#b
    gives: b
    inside the expression: [1#[1#1#b,1#a],1#a#b]
    changing it to: [1#[b,1#a],1#a#b]

    = [1#[b,1#a],1#a#b]

    Axiom 3(reversed): «The Outer can be Internalised»
    So, the Outer Term 1#a#b
    inserted to Inner OR-ed Term: b
    in the sub-expression: [b,1#a]
    inside the expression: [1#[b,1#a],1#a#b]
    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    So it gives the New Term: 1#a
    making the whole expression: [1#1#a,1#a#b]

    = [1#1#a,1#a#b]

    Axiom 2: «A distinction distinguishing itself, is no distinction»
    Axiom 2, applied to: 1#1#a
    gives: a
    in expression: [1#1#a,1#a#b]
    changing it to: [a,1#a#b]

    = [a,1#a#b]

    Axiom 3: «The Outer can be removed from the Inner»
    So, removing Outer term: a
    from Inner term: 1#a#b
    in the expression: [a,1#a#b]
    turns it to: [a,1 # b]

    —->
    ********************
    [a,1 # b]
    *********************

  17. Nαι, βέβαια. Στην κλασσική άλγεβρα Βoole, ιδίως, δεν υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις. Είτε θα οδηγήσει σε 1 είτε σε 0, μια οποιαδήποτε πρόταση.

    Εδώ όμως μια πρόταση μπορεί και να … απλουστεύεται σε κάτι άαααλλο, που μπορεί να είναι ΠΟΛΥ σημαντικό και ενδιαφέρον. Κυρίως διότι συμπεριλαμβάνει αυτή η λογική και την ΙΣΟΤΗΤΑ, σαν άρνηση του «XOR». Δηλαδή η ισότητα «Α=Β» μετατρέπεται στο ισοδύναμο «A xor B xor 1» και καθίσταται μέρος όλων των απλοποιήσεων. Επίσης υπάρχει ενδιαφέρουσα και «σκόπιμη» σύγχιση μεταξύ του «=>» και του «->» (των βιβλίων Λογικής).

    Οπότε, η αλήθεια μιας πρότασης μπορεί να βγαίνει σχετική, όχι απόλυτη, περίπου σαν τις απλοποιήσεις με πίνακες Καρνώ (κλασσικά). Αν και οι πίνακες Καρνώ δεν νομίζω να μπορούν να περιλαμβάνουν ΙΣΟΤΗΤΕΣ και XOR…

  18. Ενδιαφέρον. Υπάρχει όμως κι άλλο λάθος.
    Στο σχόλιο October 15th, 2008 at 1:37 pm
    αν δεχτούμε σαν υπόθεση ότι Α και Β είναι ίσα, προκύπτει εξίσου ότι Α -> Β και ότι Β -> Α. Αρα η ερώτηση στο τέλος του σχολίου είναι λάθος.

  19. Αχά!

    Δεν νομίζω όμως….. γιατί εννοούσα τη δεύτερη (αναπόδεικτη) υπόθεση σαν «premisses» (εκείνη που διαφωνεί κι ο Ζορμπάς), ΟΧΙ την απλή (μάλλον χυδαία) ΕΞΙΣΩΣΗ πατριωτισμού κι εθνικισμού (Π = Ε), από την οποία ΦΥΣΙΚΑ προκύπτουν οι 2 συνεπαγωγές Π => Ε , Ε => Π. κλπ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: (για αναγνώστες που θέλουν να τα ελέγξουν χωρίς… πονοκέφαλο, γνωρίζοντας απλώς κάποια στοιχεία άλγεβρας Boole…)
    Πίνακες αλήθειας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σχεδόν όλα αυτά. Π.χ.

    ….Α……Β…….(Α |- Β)…….(Β |- Α)………(Α = Β)……….(Α xor B)
    ….0……0……….0…………….0………………1……………….0
    ….0……1……….1…………….0………………0……………….1
    ….1……0……….0…………….1………………0……………….1
    ….1……1……….1…………….1………………1……………….0

    Πρέπει όμως να φύγω…
    Θα επιστρέψω σε καμιά ώρα – ίσως.

  20. Κάτι ηξερε και ο νομοθετης που έκανε τη διασπορά ψευδών ειδήσεων σοβαρό αδίκημα χειρότερο από συκοφαντία.

  21. @observer
    Σαφέστατα οι ψευδείς ειδήσεις είναι πολύ πιο επικίνδυνες από την απλή συκοφαντία. Μερικές φορές μέχρι και… πολέμους είναι ικανές να προκαλέσουν.

    Για τη νομική πλευρά του θέματος ελάχιστα ξέρω.

  22. Τί ευρωζώνες και Ε.Ε. και πρωθυπουργοί από το Ταφτς και γερμανοτραφείς σοσιαλιστές καθηγητές και λόντον σκουλ οφ ηκόνομικς και πράσινα άλογα…
    Βαλκάνια είναι εδώ! Μεγάλη Πύλη! Διβάνι! Γιουνανιστάν Ντοβλέτ! Ρουμ Βακούφ! Πώς αλλιώς να το πούμε στα εληνικά;

  23. Καλημέρα Zalmoxis!
    Εμ, πως αλλιώς;
    1)
    Οι Γάλλοι, που δεν μασάνε, να διαβάζουν την είδηση στις πραγματικές της διαστάσεις.
    2)
    Οι Ρωμιοί, που τους κάνουν Ο,ΤΙ θέλουν οι τσοπαναραίοι τους, να διαβάζουν ένα παρανοϊκό κείμενο, «Bon pour l’ Orient», δηλαδή καλό για ανατολίτες (Τουρκαλάδες κι Ελληναράδες).

    Στο μεταξύ, έχω ανακαλύψει ότι η πανίσχυρη σε επιρροή (στον παγκόσμιο Ελληνισμό) Παμ-Μακεδονική ιστοσελίδα
    http://www.panmacedonian.info/FYROMIAN_PROPAGANDA.htm

    …είναι γεμάτη κραυγαλέα λάθη, εκ των οποίων σημαντικότερο είναι το εξής: –Ισχυρίζεται ότι οι δοξασίες των «ιστορικών» της FYROM έχουν μπει και στα Πανεπιστήμια του κόσμου κι ότι διδάσκονται, ενώ στην πραγματικότητα δεν μπήκαν ακόμη (ευτυχώς) πουθενά, τουλάχιστον σε προγράμματα σπουδών.

    Πολλοί (όπως και ο Μίκης Θεοδωράκης) «μάσησαν». Πείσθηκαν ότι τα πανεπιστήμια του κόσμου διδάσκουν την παρα-ιστορία της FYROM και ότι χρειάζεται να τους πείσουμε να μην το κάνουν. Στην πραγματικότητα αυτό ΔΕΝ ισχύει. Ασχολούμαστε με παπαριές, αλλά δεν έχουμε καθόλου αξιοποιήσει τα θετικά για τη σωστή εκδοχή της Ιστορίας (όχι την παραχαραγμένη) προγράμματα σπουδών στα πανεπιστήμια του κόσμου.

    Προσπάθησα να επισημάνω αυτό το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ λάθος και στο μπλογκ του φίλου Ζορμπά. Δυστυχώς μόνο ο… ίδιος ο Ζορμπάς φαίνεται να κατάλαβε ΤΙ εννοώ:
    http://zorbagr.wordpress.com/2008/10/14/mikis-skopje/#comment-603

    Χθες το βράδυ, μαζί με φιλικό μου πρόσωπο ψάχναμε Ενα-Ενα τα link της «Παμ-Μακεδονιικής» ιστοσελίδας στα ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ «Πανεπιστήμια» που υποστηρίζουν τις απόψεις των Σκοπίων, και ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν ήταν σωστό. Επίσης, ΑΝ ίσχυε αυτό που νομίζει ο Μίκης, οι Ελληνες Μακεδονομάχοι θα το είχαν ήδη εντοπίσει προ πολλού.
    ΔΕΝ ισχύει, επιμένω. Αλλά… το ότι δεν ισχύει, δεν βολεύει (προφανώς) και την ΗΔΟΝΗ που φέρνουν οι φαντασιώσεις «Μπον πουρ λ’ οριόν»…

  24. Για να προχωρήσουμε μπροστά σαν κράτος κάποτε θα πρέπει να πάψουμε να θεωρούμε τους Τούρκους «ορκισμένους» εχθρούς μας και να ανακαλύψουμε τον «εσωτερικό μας εχθρό» δηλαδή τους βουλευτές και γενικά τα άτομα που είναι ανάξια να έχουν εξουσία στα χέρια τους.
    Σε αυτό το πλαίσιο οι Έλληνες της Γαλλίας νομίζω πως παίζουν τον σκοπό που η κυβέρνηση (και η κάθε κυβέρνηση) τους έχει ορίσει: να αποπροσανατολίζουν την ελληνική κοινή γνώμη από τα πραγματικά μας προβλήματα.

  25. Φίλε stardust30 / Paradise Lost,

    Κι εγώ, κάααπως έτσι ,νομίζω ότι είναι τα πράματα. Παρόλ’ αυτά, έχω σοβαρή επιφύλαξη σε σημαντική λεπτομέρεια όσων είπες (ενώ σε όλα τα άλλα που είπες συμφωνώ).

    Η λεπτομέρεια είναι η ιδέα ότι «παίζουν τον σκοπό που η κυβέρνηση… τους έχει ΟΡΙΣΕΙ».
    Χμ….. σε παραπέμπω κατ’ αρχήν στο άρθρο της Wikipedia για το «ξυράφι του Χάνλον»:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hanlon_razor
    «Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity».

    Επιπλέον, πιθανολογώ ότι είναι… ερασιτέχνες. Ακόμη και αν μέσω διαπλοκής συνδέθηκε κάποιος από αυτούς με την κυβέρνηση (αρκεί να θυμηθούμε ότι ο Ράμπο – Ρουσόπουλος χαρίζει 700 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ σε… μπλογκο-χαφιέδες, τη στιγμή που όλοι ξέρουμε ότι με λιγότερο από το 1/100 η δουλειά του θα είχε γίνει ήδη στην εντέλεια)…. ακόμη κι αν λοιπόν συνέβη αυτό, η εν λόγω ιστοσελίδα αποτελεί δείγμα ερασιτεχνισμού αν την αναλύσει κανείς καλά – νομίζω…

    Επιπλέον, συνεπείς με το «ανατεθέν έργο» τους, αν ήσαν, θα έπρεπε κανονικά να έρθουν εδώ και να μας προβοκάρουν (αν όχι να απολογηθούν με ταυτόχρονη συνήθη συκοφαντία κατά του μπλογκ)… αλλά προτίμησαν να ακολουθήσουν τη γνωστή ρήση «PUT THE KOT DOWN»! (δηλαδή έγιναν άφαντες κότες)

  26. Υ.Γ. Αυτή τη στιγμή έχω δουλειά (και αραιά μόνο βλέπω το feed-reader για πιθανά σχόλια στο μπλογκ ή αλλού)…

    Αλλιώς… θα έγραφα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μια εκτενέστατη και φιλική απάντηση – δημόσιο γράμμα προς τον ίδιο το Μίκη Θεοδωράκη που το τελευταίο του άρθρο στο… απεχθές «Ρεσάλτο» δείχνει ότι έχει κατανοήσει κάποια σοβαρά θέματα κάπως λάθος…

    Αποτελεί βέβαια σημαντικό λάθος και η επιλογή του ίδιου του «Ρεσάλτου», που… προφανώς ο Μίκης δεν έχει ΙΔΕΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ (έμμεσα) «νομιμοποιεί» (αρκεί να σου πω ότι τους διαφήμιζε ο Γεωργιάδης του «χέρι-χέρι…») και ΠΟΣΑ ψέματα έχουν πει, π.χ. εδώ:
    https://omadeon.wordpress.com/2008/09/06/ios-israel/
    (όχι ότι θεωρώ τον «Ιό» άγιο, ήμαρτον… αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι με τίποτα «πράκτωρ του Ισραήλ»…)

    Το γράμμα του Μίκη, που (για μένα) δείχνει επίσης την μεγάλη του ειλικρίνεια, επίσης ΠΟΛΥ εύκολα θα προκαλέσει άδικες δαιμονοποιήσεις του ιδίου, και παρανοήσεις ακόμη…
    …και ο άχαρος ρόλος του να πληροφορήσω τον ίδιο το Μίκη για τις λανθασμένες εντυπώσεις και παραποιημένα δεδομένα που έφτασαν ως την αντίληψή του, μπορεί κάλλιστα ΚΑΙ αυτός να παρεξηγηθεί, κ.ο.κ. — Πάντως το γράμμα είναι εδώ:
    http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=18040&app_p=18040#18040

    (και πρέπει να πω ότι σε ΜΕΓΑΛΟ βαθμό το γράμμα του Μίκη, για μένα, είναι σωστό, αλλά «όλα τα λεφτά» είναι στο μικρό εκείνο τμήμα του που είναι συνταγμένο με λάθος εντυπώσεις ή πληροφορίες, π.χ. όταν θεωρεί -στην αρχή- ότι περάσαμε περίοδο «πολιτιστικής και ηθικής» εισβολής… – ε όχι αγαπητέ Μίκη. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ προκαλέσαμε την πολιτιστική και ηθική μας κατάπτωση, σαν χώρα, τι λέμε τώρα!…)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s