Πολυτεχνείο: 36 χρόνια Πολυτεχνίτες στην… Παραποίηση!

Update (17-11-2009): Σωφρονισθείτε και… αποτοξινωθείτε από την προπαγανδιστική… ηρωίνη του «ηρωικού Πολυτεχνείου» διαβάζοντας:

Στο ομαδικό ιστολόγιο της ανεξάρτητης κίνησης εκπαιδευτικών «Αλεξικέραυνο» αναφέρθηκε το 2007 μια σημαντική ιστορική παραποίηση (ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2007):

Στο βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου, εμφανίζεται ως φωτογραφία της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, μια μεταγενέστερη φωτογραφία, που δεν είναι από τον Νοέμβριο του ‘73, αλλά από κατοπινή επέτειο. Η σκοπιμότητα της πρωτοφανούς ιστορικής παραχάραξης είναι ολοφάνερη: από τη φωτογραφία απουσιάζουν βέβαια, τα (αδικαίωτα ακόμα) αιτήματα της πεσμένης πύλης: Έξω αι ΗΠΑ, Έξω το ΝΑΤΟ.

Ε, τι να κάνουμε; Oι συνωστισμένοι σχολιαστές, στις παραλίες των σχολίων (στα ιστολόγια) αδιαφορούν για τις ιστορικές παραχαράξεις των σχολείων (και των Πολυτεχνείων).

Το μόνο που τους ενόχλησε, κάποτε, ήταν ο «Συνωστισμός στην παραλία» των… φιλενάδων της κ. Ρεπούση, που την περίμεναν, στημένες στην ουρά… παραλιακού Club!🙂 Με… ξενέρωτα θέματα, όπως η παραχάραξη της Ιστορίας στο βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου, θα ασχοληθούν, τώρα;

Η συμπαθέστατη Κρότκαγια (Кроткая) σε σχόλιό της (ΕΔΩ – στο σταράτο ποστ του «Νυχτολογίου») τα έχωσε στους μαγείρους του ψητού… γουρουνόπουλου (με τις τοξίνες) των Πολυτεχνειακών επετείων:

Το θέμα είναι πως εδώ και 100 χρόνια, δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα επί της ουσίας. Πάντα το κράτος ελέγχει, γνωρίζει, είναι μεγάλος αδερφός. Και επαναφέρει και στην τάξή όσους χρειάζεται. Σε κάθε εποχή με άλλους τρόπους, με άλλες μεθόδους, αλλάζουν οι μόδες, η ουσία παραμένει απόλυτα ίδια.

Γι’αυτό -και πόσοι το ξέρουν αλήθεια;- όσοι κλείστηκαν στο Πολυτεχνείο εκείνο το βράδυ, δεν το έκαναν μόνο για να πέσει η Χούντα. Εκμεταλλεύτηκαν -ή τουλάχιστον προσπάθησαν την προσωρινή αστάθεια για να επιχειρήσουν να φέρουν άλλη μεγαλύτερη αλλαγή. Σαν τον παριζιάνικο Μάη, ένα πράγμα.
Στα συντονιστικά του Πολυτεχνείου, μιλούσαν για σοβιέτ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται.
Και στα πανώ, δεν έγραφαν μόνο «κάτω η Χούντα». Εγραφαν και ΛΑΟΚΡΑΤΊΑ και ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ.
Δεν ήταν απλά μια εξέγερση για να έρθει η Δημοκρατία -του Καραμανλή;!-, ήταν λαϊκή εξέγερση με κομμουνιστικά χαρακτηριστικά, είτε αρέσει, είτε όχι αυτό.
Και δεν άρεσε…

OK, dear Κρότκαγια. Δίκιο σε όλα έχεις, μόνο που ξεχνάς ΠΟΙΟΣ λαός θα έκανε τη «λαϊκή εξέγερση», ένας λαός από… εφησυχασμένες κι αποκοιμισμένες κότες!

Αμάν πια, αυτή η «πίστη στο «λαό». Ποιός Λαός; Λαός σήμερα είναι ένας, δηλαδή ο… «ΛΑΟΣ«, Χέρι χέρι, αγαπητή μου!😉 Δηλαδή…

  • Εκατομμύρια κότες (εκείνη την εποχή), μιλάμε…

Κι αν δεν… λαλούσαν κάτι νεαρά (αναρχο-κομμουνιστικά) κοκκόρια στο Πολυτεχνείο του 1973, δεν θα ξυπνούσαν καθόλου οι κότες (ο «λαός» my ass) από τον ύπνο. Θα άλλαζαν άλλοι το «κοτέτσι» (-καθεστώς) χωρίς καν να το πάρουν χαμπάρι οι κότες.

  • Δηλαδή, το Πολυτεχνείο έσωσε την «τιμή» ενός ατιμασμένου (από τη χούντα) κοτο-λαού, να τρώει (από τότε) τα πίτουρα και τα καλαμπόκια του αμέριμνος (ακόμη και όταν πεινάει)

Αλλά ο καλυτερότερος σχολιαστής, για το Πολυτεχνείο, ο αείμνηστος Βασίλης Ραφαηλίδης, δεν ζει σήμερα για να μυρίσει ΟΛΗ τη μπόχα των λιβανιστηρίων που.. λιβανίζουν -από τότε- τις μάζες να νομίζουν πως το Πολυτεχνείο έφερε την «Ανάσταση», τη «νίκη της αντίστασης», ενάντια στη χούντα, ή άλλες βαρύγδουπες λαΪκίστικες παπαριές (τον θυμήθηκε όμως ο αγαπητός Γιατρός της Μπλογκόσφαιρας – ΕΔΩ):

Το μεγάλο πλήθος παρέχει ασφάλεια. Όσους κι αν συλλάβουν, όσους κι αν σκοτώσουν, ξέρεις πως οι πιθανότητες να σου συμβεί κακό είναι περίπου ίσες με τις πιθανότητες να κερδίσεις τον πρώτο λαχνό του λαχείου. Ρισκάρεις λοιπόν, σχεδόν εκ του ασφαλούς κι έτσι ανέξοδα αποχτάς το δικαίωμα να παριστάνεις τον αντιστασιακό. Πού ήταν όλοι αυτοί οι καλοί άνθρωποι όταν τους είχαμε ανάγκη; Μα, περίμεναν να ξεθυμάνει η χολέρα που λέγεται χούντα για να βγουν από το καβούκι, αυτοί οι καλοί νοικοκυραίοι…

[…]

Στην πραγματικότητα δεν υπήρξε σοβαρή αντίσταση κατά της χούντας. Η αντίσταση ήταν λίγο ως πολύ πλατωνική, εκτός απ’την ηρωική μεν αλλά δυστυχώς αποτυχημένη απόπειρα του Αλέξανδρου Παναγούλη να σκοτώσει το δικτάτορα.

– Βασίλης Ραφαηλίδης (που είπε και… χειρότερα)

Τα πραγματικά προβλήματα όμως, αυτού του Λαού (παρόλα τα… ορνιθο-λογικά επιχειρήματα) παραμένουν ίδια, όπως τα συνοψίζει το νέο blog «Gaios» (Ασύνταχτη” εκδήλωση για το Πολυτεχνείο»):

Δυστυχώς 35 χρόνια μετά το σύνθημα “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία” παραμένει επικαιρότατο.

Το “Ψωμί” ακριβό για χιλιάδες ανθρώπους που οι πολιτικοί εντάσσουν στις “ασθενέστερες τάξεις”.
Η Παιδεία έχει κάνει ένα μόνο άλμα, από την “δωρεάν” στην “ιδιωτική”.
Και τέλος η “Ελευθερία” έχει νοηθεί από τους κατέχοντες την εξουσία ως ελευθερία των αγορών

Η ΩΜΗ πραγματικότητα, είναι όμως ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ:

«Τιμή στο Πολυτεχνείο« (λέει και ο αγαπητός Ζορμπάς)!

ΟΚ. Δηλαδή: Tιμή στα τιμημένα εκείνα… αναρχο-κομμούνια, που έσωσαν την τιμή ΤΟΣΩΝ πολλών εκατομμυρίων… κοτόπουλων!

Διαβάστε επίσης:

  • Την παρανοϊκή «Πανσπουδαστική Νούμερο 8» (κλικ ΕΔΩ) του ΚΚΕ, που… ακόμη και πολύ αργότερα (από τα γεγονότα), το Φεβρούάριο του 1974, θεωρούσε ακόμη τους εξεγερμένους του Πολυτεχνείου, σαν προβοκάτορες και πράκτορες της ΚΥΠ και της ΣΙΑ. Δείτε τη φωτό σε μεγέθυνση. Αν βιάζεστε, να ένα preview:
Απόσπασμα της "Πανσπουδαστικής αριθμός 8", Φεβρ. 1994
Απόσπασμα της Πανσπουδαστικής Νο.8 (Φεβ. 1974)

UPDATE: Να τι λέει ένας άλλος αυτόπτης μάρτυρας, που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο, σήμερα στο blog του – μια μαρτυρία ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ και -ας μου επιτραπεί να πω- ΠΟΛΥ πιο σημαντική κι από εκείνη του 17χρονου -τότε- ιστορικού κ. Αγτζίδη. Ιδού τι λέει ο blogger sxoliastis (εδώ):

Εχει όμως μιά πρωτιά το Πολυτεχνείο… πρωτιά αδιαμφισβήτητη…

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν νομίζω ότι παρόμοιο γεγονός έγινε ποτέ αντικείμενο τέτοιας εκμετάλλευσης από αυτούς που συμμετείχαν (αλλά και ΔΕΝ συμμετείχαν) σε αυτό το βαθμό… καριέρες στηρίχτηκαν επάνω του… οφφίτσια κερδήθηκαν… χρήματα, πολλά χρήματα έφερε σε κάποιους η συμμετοχή τους (ή και η δήλωση συμμετοχής τους) σε αυτό… μέχρι και «σύλλογοι αντιστασιακών» δημιουργήθηκαν -τι κατάντια! …και δυστυχώς, δεν υπάρχει «Χριστός» του Πολυτεχνείου γιά να πετάξει έξω από τον «ναό» τους κάθε λογής «εμπόρους»…

Ναι… το Πολύτεχνείο «εξαργυρώθηκε» -κυριολεκτικά και μεταφορικά- όσο κανένα άλλο γεγονός στη σύγχρονη ιστορία μας…

Και τι κρατήσαμε από αυτό? Κάποιες θλιβερές εκδηλώσεις, ευκαιρίες να αναζωπυρώνονται οι ...αναμνήσεις των …κατορθωμάτων κάποιων, να δικαιώνονται τα όσα ταπεινά κερδήθηκαν… και όλα στο όνομα μιάς «ανάμνησης» εξέγερσης του λαού ενάντια στην χούντα….

…του πολύχρονου αυτού «άλλοθι» που καλά κρατεί γιά όσους θέλουν να «χαιδεύουν» τα αυτιά ενός λαού που έμεινε αμέτοχος… ναι, ρε παιδιά, ας το πούμε κάποτε φωναχτά – ΑΜΕΤΟΧΟΣ- στην συντριπτική του πλειοψηφία… ποιάς εξέγερσης ποιού λαού άραγε… την διαχρονική ιδιοποίηση δηλαδή του θάρρους, της αυταπάρνησης μιάς χούφτας πραγματικών ηρώων από το σύνολο του αμέτοχου, του επί επταετία αδιάφορου λαού…

Στη συζήτηση που ακολούθησε, μέσα στο blog του, αυτός ο άνθρωπος πρόσθεσε τα εξής συγκλονιστικά:

η θυσία καταλογίζεται σε αυτόν που την έκανε, δεν “εξαργυρώνεται” από ομάδες, δεν γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης…

Δες τι γίνεται σήμερα… “Σύμβολο της εξέγερσης του λαού” το Πολυτεχνείο… ποιάς εξέγερσης, ποιού λαού?

Να μιλήσω γιά τον “λαό” που έκλεισε πόρτες σε πληγωμένους φοιτητές (και μη βρεθεί κανένας να μου πει το αντίθετο!… ήμουν ΕΚΕΙ…)… ή γιά το λαό που στην μέγιστη πλειοψηφία του έμεινε απαθής καθ’ όλη τη διάρκεια της χούντας…


Reblog this post [with Zemanta]

47 comments

  1. Μια ακόμη σημαντική ανάρτηση σου αυτό τον καιρό…OMADEON… Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η διαπαιδαγώγιση των μαθητών με τα καθώς πρέπει ιδανικά, και τους καθώς πρέπει – περιορισμενους ορίζοντες στη σκέψη! Αλήθεια πιστεύουν πως όπως δεν πρέπει να αμφισβητούμε τους νομους της φύσης έτσι δεν πρέπει να αμφισβητούμε και το ΝΑΤΟ, την κερδοσκοπική παραγωγή κτλ;…

  2. Το θέμα φίλε μου B.A.t.23.A,
    είναι να μην… ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ το λαό,
    ΛΙΒΑΝΙΖΟΝΤΑΣ τον. Μπορεί π.χ. να φαίνομαι «αντι-λαΪκός», όμως (ξέρεις ελπίζω ότι) ΔΕΝ είμαι, όταν κάνω σάτιρα λέγοντας ότι γίνανε όλοι κοτόπουλα.

    Για να ξυπνήσει ο λαός, ο ΚΑΘΕ λαός, ιδίως σήμερα στην εποχή της τηλεόρασης, της αποχαύνωσης, κλπ. πρέπει να τονε φέρεις στο φιλότιμο, ΟΧΙ σαν λαό, αλλά σαν ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ατόμων που καθένας τους χωριστά, αν του μιλήσεις, θα συμφωνήσει μαζί σου λέγοντας «έλα μωρέ, κότες είναι οι πιο πολλοί»…

    Είδες την παγίδα όπου έπεσε το ΚΚΕ, λιβανίζοντας το κόμμα και γλύφοντας το λαό, θεώρησε τους πάντες προβοκάτορες (μέσα στο πολυτεχνείο). Το χειρότερο είναι ότι δεν βάλανε ποτέ μυαλό, και την Πανσπουδαστική νο.8 ΔΕΝ την αποκήρυξαν ποτέ, από όσα ξέρω. (το επιβεβαίωσε και σήμερα η «Ε»).

    Νομίζω ότι όποιος λιβανίζει και γλύφει το λαό έχει σκοτεινά κίνητρα. Το να λέμε στους πολλούς (ή ΓΙΑ τους πολλούς) ότι είναι μαλάκες ΔΕΝ είναι προσβολή για τον καθένα τους χωριστά, αλλά ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ να μην είναι ΚΑΙ αυτός μ…

  3. ΟΚ, anti23august! (ο σύνδεσμος διορθώθηκε)

    Ενα ακόμη θα σου θυμίσω…

    Τελικά, ο σκοπός μας δεν μπορεί να είναι το ΛΙΒΑΝΙΣΜΑ και το ΓΛΥΨΙΜΟ των μαζών, σαν σύνολο (πράξη θεατρική άλλωστε), αλλά αντίθετα… το ταρακούνημά τους. Ας πάρουμε μαθήματα από την επιτυχημένη σάτιρα και κωμωδία. Κι ας θυμηθούμε (λέω) ότι υπάρχει ένα οριακό σημείο ΄»κρίσιμης μάζας» ατόμων, όταν υιοθετούν μια άποψη, πέρα από το οποίο αρχίζει να περνάει η άποψη και στους υπόλοιπους. Κάτι σαν «viral marketing» δηλαδή… (Χώρια το φαινόμενο της μίμησης).

    Σχεδόν κάθετι «mainstream» ξεκίνησε σαν «περιθώριο». Από το «περιθώριο» ανανεώνεται άλλωστε και η πλειοψηφία. Το θέμα είναι όμως, να ΜΗΝ υποταχθεί σε αυτήν το «περιθώριο», αλλά να στοχεύσει σωστότερα, να την ωθήσει σε ριζική αλλαγή.

  4. Οι μάζες μπορεί να παραπλανηθούν… όπως σήμερα… Το να τις κολακεύεις δεν είναι καλό φυσικά… Αντιθέτως ακόμα και αν τις μεμφθείς ακόμα και αν δυσανασχετήσουν, κάποια στιγμή κι εφόσον υπάρξει χρόνος για δεύτερη σκέψη, είναι σίγουρο πως στο τέλος θα βρουν την άκρη… Νομίζω πως είναι θέμα διαρκούς πολύπλευρης ενημέρωσης και διαρκούς επαφής με ολες τις απόψεις… Πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στις μάζες μόνο κάτω από αυτή την προϋπόθεση. Και πιστεύω πως έχει να κάνει με την Γκαουσιανή κατανομη της ευφυίας στο ανθρώπινο είδος…

  5. Bloggers Against the «23d of August» said
    …πιστεύω πως έχει να κάνει με την Γκαουσιανή κατανομη της ευφυίας στο ανθρώπινο είδος…
    ————————————————————–

    Από την άλλη όμως, δε μπορούμε να θεωρούμε το λαό ένα αμαθές νήπιο που χρειάζεται τη «συμβουλή» και την «καθοδήγηση» των οποιωνδήποτε λογίων, μορφωμένων, αριστοκρατών… Αυτό είναι η αρχή του κάθε απολυταρχικού πολιτεύματος!

    Ο Αριστοτέλης είπε οτι στην πολιτική δεν υπάρχουν «ειδικοί», ούτε σωστό και λάθος, απλά διαφορετικές γνώμες. Και γνώμη μπορεί να εκφράσει ο καθένας, όσο απλοϊκός κι αν είναι…

  6. Ο ρόλος του καλλιτέχνη ή του μαχητικού συγγραφέα δεν είναι να θεωρεί «το λαό νήπιο», και -ακόμη λιγότερο- να τον νουθετεί.

    Δεν διεκδικεί άλλωστε εξουσία, σε αντίθεση με τον πολιτικό αρχηγό που έχει ΑΝΑΓΚΗ ψήφους γι’ αυτό και ασκεί κολακεία.

    Το πρότυπο του «καθοδηγητή – νηπιαγωγού» δεν ανήκει σε μας αλλα΄σε… παραδοσιακούς αριστερούς (σταλινικούς)

    Η αλήθεια τσούζει κι είναι δυσάρεστη. Αλλα δεν νομίζω ότι π.χ. υποτιμάς τον αναγνώστη ανορθόδοξε, όταν τη βγάζεις στη φόρα.

    Αλλωστε, ο «λαός» είναι μια ΕΝΝΟΙΑ. Υπάρχει ένα πλήθος, μια κοινωνία, μια συλλογικότητα. Ουτε καλή ούτε κακή βασικά. Περιλαμβάνει ΚΑΙ ξύπνιους και όχι. Δεν πρέπει να την αντιμετωπίζουμε σαν ΕΝΙΑΙΑ και ομοιογενή πολλαπλότητα.

    Τεράστια θέματα αυτά, βέβαια…

  7. Αγαπητέ Ομαδεόν,😉

    συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Απλά θεωρώ πως την εξέγερση του Πολυτεχνείου πρέπει να τη βλέπουμε υπό το πρίσμα της συλλογικότητας. Αποτελεί – ή μάλλον πρέπει να αποτελεί – μιά τρίτη εθνική εορτή, μαζί με την 25η Μαρτίου και την 28η Οκτωβρίου. Και με τη λέξη «συλλογικότητα» εννοώ το σύνολο του δημοκρατικού λαού – δηλαδή να μην οικοποιείται η εν λόγω εξέγερση των φοιτητών ως επίτευγμα μιάς συγκεκριμένης ιδεολογικής ομάδας (π.χ. ΚΚΕ). Ειδάλλως καταντά ελιτίστικος θεσμός που υποτιμά την ουσία των γεγονότων εκείνης της περιόδου. Η κατάκτηση του Πολυτεχνείου αποτελεί Νίκη της Δημοκρατίας, η οποία ανήκει σε όλους τους δημοκρατικά σκεπτόμενους πολίτες. Αυτό το λέω με αφορμή ορισμένα επεισόδια που γίνονται κάθε χρόνο επειδή ορισμένες ομάδες «απαγορεύουν» σε άλλες να τιμήσουν την επέτειο. Το Πολυτεχνείο δεν ανήκει σε κανέναν – ανήκει στον ελληνικό λαό. Ακόμη και σε αυτούς που σήμερα φέρονται ως «κότες», όπως έγραψες.

    Άλλωστε, κατά την προσωπική μου άποψη, η εξέγερση του Πολυτεχνείου, πέραν των σπουδαίων ιδανικών της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας που προέβαλε, ήταν πρωτίστως μιά πατριωτική κατάκτηση εκείνης της γενιάς. Απέναντι στην υποκριτική οικειοποίηση και εγκληματική διαστρέβλωση της έννοιας του «πατριωτισμού» από τη Δικτατορία. Το Πολυτεχνείο «πήρε» από τη Χούντα αυτήν την έννοια και την επέστρεψε εκεί που ανήκει, δηλαδή στο δημοκρατικά σκεπτόμενο ελληνικό λαό.

  8. @Ανορθόδοξο @ Omadeon
    Απ’ τη στιγμή που η εντατικοποίηση της εργασίας και της «παιδείας» είναι γεγονός καθώς και η διασκεδαστική ξεκούραση το φυσικό επακόλουθο συνεπάγεται πως οι μάζες δεν μπορούν από μόνες τους να οδηγηθούν στην απελευθερωσή τους! Κάποιοι ανάμεσα απ’ το πλήθος, είτε οδηγούμενοι απ’ τη σκέψη, είτε και τις δικές του ανάγκες που δεν ικανοποιούνται στο τρέχον σύστημα, αλλά είτε και κάποιοι απ’ τις ίδιες τις μάζες της εντατικοποιήμενης καταπίεσης και διασκέδασης (λίγο απίθανο) να βρει χρόνο κι επιμονή για να συμβάλλει που; Στο να προσφέρει στην πολύπλευρη ενημέρωση, και στη κατάθεση απόψεων περα απ’ αυτές που προσφέρονται απ’ το σύστημα! Μήπως τόσοι bloggers – φοιτητές, ημιάνεργοι, αυτό δεν κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους; Επίσης αρκετοι βρίσκονται στο δίλημμα κλίσεις ή ενασχόληση με αυτούς που μας κουμαντάρουν; Λοιπόν κατά τη γνώμη μου είναι αντικειμενικό στην τρέχουσα φάση της ιστορίας πως υπάρχουν κάποιοι που ασχολούνται πιο ειδικά με αυτό που λέμε «πολιτική» αν και δεν συμπαθώ καθόλου αυτή τη λέξη… Που υπάρχει αλήθεια η απολυταρχία σ’ αυτά που λέω; Και στο τέλος ο αγώνας γενόμενος ενάντια στον καπιταλισμό οδηγεί σε δημοκρατικότερο σύστημα!

  9. @Ζορμπά
    Φίλτατε συμφωνώ και επίσης… ευχαριστώ για την ανεκτικότητα που έχεις απέναντι σε ορισμένες… εκφραστικές υπερβολές, που χρησιμοποιώ κατά καιρούς – αλλά δεν παρεξηγείς!🙂

    Σήμερα, σκεφτόμενος όλα αυτά τα θέματα, μου πέρασε από το μυαλό και το εξής, ότι «ελευθερία» σημαίνει -πρωτίστως- η ελευθερία να λέμε κάτι… δυσάρεστο (σε κάποιους, ακόμη και στους πιο πολλούς – άμα λάχει).

    Ελευθερία, κοντολογίς, είναι ΕΠΙΣΗΣ και το να λέμε κάποιους άλλους «μαλάκες» ή και «κότες» ( χωρίς να θίγουμε ΑΤΟΜΑ).

    Αν δεν μπορούμε να πούμε καν το λαό μαλάκα που-και-που, ΠΩΣ θα φτιάξει, άλλωστε?🙂

    Αλλωστε, είμαστε ΚΑΙ εμείς «λαός» όπως όλοι οι άλλοι. Ας πρόσεχαν να μην κάνουν παρέα με κάποιους άλλους (χεχε)

  10. @Ζορμπά
    Υ.Γ. Ας μην τρέφουμε όμως και αυταπάτες ότι ΟΛΟΣ ο λαός είναι δημοκρατικός. Τους ρωτήσαμε έναν- έναν? Μήπως δεν έχει μέσα στο λαό ΚΑΙ φασίστες, ΚΑΙ ηλίθιους ΚΑΙ ρουφιάνους ακόμη?
    Εκείνο που θέλω να σας πω είναι ότι δεν επιστεύομαι τις εύκολες ωραιοποιήσεις. Εχοντας εκθρονίσει το Θεό, ορισμένοι έχουν κάνει εξιδανίκευση του Λαού, περίπου σαν θεό. Βέβαια, ο λαός είναι ο εκμεταλλευμένος, όχι ο εκμεταλλευτής. Ποιός όμως π.χ. μπορεί να αρνηθεί ότι ολόκληροι λαοί έχουν -επανειλλημένα- παραπλανηθεί. Οι Γερμανοί με τον Χίτλερ, σαν παράδειγμα.

    @ABloggers Against the «23d of August»
    φίλε, και πάλι δεν διαφωνώ με όσα λες. Απλά θέλω να πω ότι δεν εμπιστεύομαι τους επαγγελματίες επαναστάτες πια, τους έφαγα στη μάπα. Αυθορμησία και ειλικρίνεια χρειάζεται. Και αφοσίωση. Αλίμονο αν μας σώσουν τα κομματόσκυλα.

    Πιστεύω επίσης στη δύναμη του διαδικτύου σαν μέσου για εντελώς νέου είδους συσπειρώσεις, αμεσο-δημοκρατικές, και σε αυτό θα επανέλθω αναλυτικά, κάποια στιγμή.

  11. @omadeon, σωστός! Βεβαίως υπάρχουν φασίστες, αλίμονο. Και ρουφιάνοι και πανηλίθιοι. Η Δημοκρατία όμως, θεωρώ, ότι είναι πλέον βαθιά ριζωμένη ουτώς ώστε να μην κινδυνεύει από θλιβερές μειονότητες. Από το μόνο που κινδυνεύει είναι από την παθητικότητα και την εξοργιστική αδιαφορία των πολλών, αλλά και πάλι, στις πραγματικά δύσκολες στιγμές ο κόσμος ξυπνάει απ’ το λήθαργο. Ή, τουλάχιστον, έτσι θέλω να πιστεύω.😉

  12. Η Βουλή των Ελλήνων τίμησε με συνεδρίασή της το Πολυτεχνείο. Μίλησαν εκπρόσωποι όλων των κομμάτων. Μίλησε και ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ.
    Ε, και;
    Θυμάμαι τον Τοσίρο Μιφούνε στο ρόλο του σαμουράι στο φιλμ «Γιοζίμπο», να σηκώνει τους ώμους και να στρώνει τις πλάτες του προχωρώντας γι άλλα. Πάμε γι άλλα λοιπόν, αγαπητέ Γιώργο και ας αφήσουμε τους άσχετους να τιμούν…
    ..τι ανάγκη «τιμής» έχει το Πολυτεχνείο; Ποιος είναι αντάξιος (τουλάχιστον) του μικρούλη -αλλά τόσο Μέγα- Διομήδη Κομνηνού ώστε να Τον τιμήσει; Μη Χ@@ω

  13. @Bloggers Against the «23d of August»
    Συζητούσα το θέμα αυτό με μία φίλη μου, οπότε το έχω πρόσφατο. Η όποια αλλαγή πρέπει να έχει «λαϊκή βάση», να χαρακτηρίζει και να εκφράζει τις ανάγκες των πολλών. Οι λίγοι «φωτισμένοι» μπορούν να δώσουν τα φώτα τους, να καθοδηγήσουν ή να εμπνεύσουν, αλλά σε καμία περίπτωση να καπηλευτούν την επανάσταση και να τη φέρουν στα μέτρα τους. Έτσι θα ήταν καταδικασμένη σε σίγουρη αποτυχία…

  14. @Ανορθόδοξο, Omadeon
    Το ζήτημα φίλοι είναι σε κάποια στιγμή να γίνει μια κίνηση όχι από «κομματισμένους» αλλά από όσους αυθόρμητα διερωτώνται κι ανησυχούν… Μέχρι τώρα η πεπατημένη είναι κάποιοι να εντάσσονται από μαθητές ή σπουδαστές σε κάποιο πολιτικό οργανισμό με δομή, αρχαιότητα, ιεραρχία κλπ… Νομίζω πως η συνένωση του αυθορμητισμού και όχι η διοχέτευση στα κόμματα των ξερόλα πρέπει να δοκιμαστεί…

  15. Έχω ένα πρόβλημα με το κατά τα άλλα ωραίο σου κείμενο.
    Πότε λες ότι πάνε να ξεγελάσουν τον Λαό και πότε λες τον λαό κότα.
    Να ξέρεις ότι αυτοί που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο ποτέ δεν σκέφτηκαν τέτοιου είδους λέξεις (κότα) για τον λαό, παρ’ όλο που πολλοί απο αυτούς περίμεναν περισσότερα απο την εξέγερση του Νοέμβρη του 1973

    Κατά τα άλλα το πρόβλημα με την μεταγενέστερη φωτογραφία τέθηκε απο τον Allu Fun Marx στο blog του Εφήβου απο 10.11.2008 και καταλήξαμε ότι είναι πλαστή.
    http://efhbos.wordpress.com/2008/11/08/edw_polytexneio2008/

    Το άρθρο του Βλάση Αγτζίδη που προτείνεις είναι μια απόλυτη αλήθεια. Έτσι ακριβώς ήταν εκείνες της ημέρες για τους 17χρονους που πήγαιναν φροντιστήριο στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς ηρωισμούς χωρίς υπερβολές.

    Επίσης προτείνω να δείτε και δυο συνεντεύξεις απο τον Μήτσο Παπαχρήστο στον Έφηβο και στην Άννα.

    http://efhbos.wordpress.com/2008/11/13/efhbos_mhtsos_papaxrhstos/

    http://efhbos.wordpress.com/2008/11/12/mhtsos_anna/

    Καλή μέρα

  16. Καλή σας μέρα….

    @Ροδιά, το ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ είπες. θα επανέλθω στο τέλος.

    @all
    Χθες έπεσα ξερός για ύπνο από κούραση (λόγω δουλειάς που έχω αναλάβει σε λογισμικό) και δεν διάβασα κανένα από τα ωραία αυτά σχόλια. Τα οποία μάλιστα… χαιρετίζω σαν αναβάθμιση του μπλογκ, γιατί δεν είναι πλέον 1-προς-1 (δηλαδή επισκέπτης με μένα, εγώ με επισκέπτη) αλλά… Ν-προς-Ν.🙂

    Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι ΟΛΑ τα σχόλια με καλύπτουν, κάθε ένα από τη δική του οπτική γωνία, στις πολλές πτυχές αυτού του θέματος.

    Σχεδόν με όλα που ειπώθηκαν συμφωνώ, αλλά… επειδή ΔΕΝ μου αρέσει να…. συμφωνώ 100% σε όλα, θα πω ότι
    1) Καναλιώτη, εμένα με ΡΩΤΗΣΕΣ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝΑ; όταν φύγαμε άρον-άρον από τη χώρα οικογενειακώς, σαν… τρομαγμένα κοτόπουλα (λίγο πριν γίνω Kentucky Fried εγώ ο ίδιος). -χεχε
    2 Καναλιώτη, εμένα με ΡΩΤΗΣΕΣ αν ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑ καν να θεωρήσω τον ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ «κότα» όταν ήμουν μαθητής στο σχολείο (επί χούντας) κι έγραφα εκθέσεις ιδέων για την «ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ»;;; (ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΑΤΕΡΑ, κοτών παντιέρα)…

    Καναλιώτη μου, ο Λαός δεν ήταν ΑΠΛΩΣ κότα. Ηταν και ρουφιάνος, προδότης, χαφιές και πολλά άλλα. ΑΣΕ μην αρχίσω τα μπινελίκια κατά… αγνώστων τώρα.
    Και ΠΟΙΟΣ σου είπε ότι αυτά δεν τα ΛΕΓΑΝΕ μεταξύ τους βέβαια, ΚΑΤ’ ΙΔΙΑΝ, όσοι ήταν ΜΕΣΑ στο Πολυτεχνείο?
    Εγώ ξέρω προσωπικά τουλάχιστον έναν που έλεγε ΠΟΛΥ χειρότερα, για τον ΒΡΩΜΕΡΟ Ελληνικό χουντικό κωλολαό… (και μάλιστα μπήκε στο Πολυτεχνείο για να αντισταθεί στο φασισμό, ΞΕΡΟΝΤΑΣ πως θα αποτύγχαναν, μπας και προλάβει να κάνει καμιά ζημιά στη χούντα). ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. ΟΧΙ κομματόσκυλα.
    (μαζί με αριστεριστές βέβαια, κι είχανε πρόβλημα… ΑΝ θα σηκώσουν ΜΑΥΡΗ ή ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ, αλλά τελικά κατέληξαν στην Ελληνική – για να μην τσακωθούν μεταξύ τους και για να μην τους κράξει ο… χουντικός κωλολαός)

    Κοντολογίς με πείραξε το ότι σε πείραξε το «κότα». ΘΑ φτιάξω κάνα σοφτγουαιερ που να βρίζει το λαό αυτομάτως… ( σαν κι αυτό: http://omadeon.com/jlog/bigot.html )
    …και μετά θα κάτσω να τo μπανίζω και να γελάω μόνος μου, με τον τρόπο που ΓΛΥΤΩΣΑ από το να γίνω κοτόπουλο (ή,,, κοκκοράκι…)🙂

    Λοιπόν η Ροδιά είπε κάτι που όχι μόνο με εκφράζει, απαντάει και σε ερωτήματα που έχω… (και προτρέπει σε ΔΡΑΣΗ)

    Νάστε καλά, Ζορμπά, 23Αυγούστη, Ανορθόδοξε, Ροδιά και Καναλιώτη. ΓΙΑΦΚΑ κάναμε, αντάξια Πολυτεχνείων…🙂

    Υ.Γ. ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ το σχόλιο της Ροδιάς, μπας και μας διαβάζει καμιά… κότα που βαριέται να κάνει «scroll» προς τα πάνω (φύλαγε τα ρούχα σου για να τάχεις ΟΛΑ -χεχε)

    Η Βουλή των Ελλήνων τίμησε με συνεδρίασή της το Πολυτεχνείο. Μίλησαν εκπρόσωποι όλων των κομμάτων. Μίλησε και ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ.
    Ε, και;
    Θυμάμαι τον Τοσίρο Μιφούνε στο ρόλο του σαμουράι στο φιλμ “Γιοζίμπο”, να σηκώνει τους ώμους και να στρώνει τις πλάτες του προχωρώντας γι άλλα. Πάμε γι άλλα λοιπόν, αγαπητέ Γιώργο και ας αφήσουμε τους άσχετους να τιμούν…
    ..τι ανάγκη “τιμής” έχει το Πολυτεχνείο; Ποιος είναι αντάξιος (τουλάχιστον) του μικρούλη -αλλά τόσο Μέγα- Διομήδη Κομνηνού ώστε να Τον τιμήσει; Μη Χ@@ω

  17. Υ.Γ.2 δείτε τη μαρτυρία ενός ανθρώπου που ήταν τότε ΜΕΣΑ στο πολυτεχνείο, στο σημερινό UDPATE, καθώς και στο σχόλιό του (μέσα στο δικό του μπλογκ):
    http://taanapoda.blogspot.com/2008/11/17-1973.html?showComment=1227007200000#c8585388366879798923

    Καμμία θυσία δεν ακυρώνεται… απλά, η θυσία καταλογίζεται σε αυτόν που την έκανε, δεν «εξαργυρώνεται» από ομάδες, δεν γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης…

    Δες τι γίνεται σήμερα… «Σύμβολο της εξέγερσης του λαού» το Πολυτεχνείο… ποιάς εξέγερσης, ποιού λαού?

    Να μιλήσω γιά τον «λαό» που έκλεισε πόρτες σε πληγωμένους φοιτητές (και μη βρεθεί κανένας να μου πει το αντίθετο!… ήμουν ΕΚΕΙ…)… ή γιά το λαό που στην μέγιστη πλειοψηφία του έμεινε απαθής καθ’ όλη τη διάρκεια της χούντας… Ας δούμε κάποτε τον εαυτό μας ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, μέσα από επίπεδο (και όχι παραμορφωτικό) καθρέφτη… μόνο τότε μπορεί να καταλάβουμε ποιοί πραγματικά είμαστε, και μόνο αυτό μπορεί να γίνει αφετηρία γιά την διόρθωση των λαθών μας

    Αυτά (για τον Καναλιώτη -κυρίως- που τόλμησε να πει πως «η μαρτυρία του Βλάση Αγτζίδη είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ».
    Ε, ΟΧΙ και να είναι «απόλυτη αλήθεια» η αφήγηση ενός 17χρονου (τότε) μαθητή… Διαβάστε και τον «σχολιαστή» που ήταν πιο μεγάλος -τότε- και ΠΙΟ ρεαλιστής σήμερα…. για το ΤΙ έκανε πραγματικά τότε ο «λαός» (my ass)…

    Υ.Γ.3
    Η τελετή του Πολυτεχνείου είναι επίσης μια τελετή απο-ενοχοποίησης ενός λαού, που στην συντριπτική του πλειοψηφία, επί χούντας, ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ, εκτός από το να εκφράζει (σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βαθμό) τη… συμφωνία του με “τα ιδανικά της εθνικής κυβερνήσεως και της εθνοσωτηρίου Επαναστάσεως της 21ης Απριλίου που έσωσε την χώρα από τον κομμουνισμό”. ΑΥΤΗ ήταν η κυριαρχούσα προπαγάνδα τότε, όπως ξέρετε. Εκείνο που ίσως δεν ξέρουν οι νεώτεροι, είναι ΠΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙΣΕΙ.

    Και το γεγονός αυτό, επιβεβαιώθηκε, πολλά χρόνια αργότερα, στις… Λαοσυνάξεις του Χουντόδουλου. Μέχρι και 80% του λαού αυτού ξεσήκωσε, με εντελώς γελοία και φασίζοντα αιτήματα (το θέμα των ταυτοτήτων).

    Επί χούντας, όλοι οι “νοικοκυραίοι” είτε σιωπούσαν είτε ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σκεφτόντουσαν “καλύτερα χούντα παρά Εμφύλιος”. Τουλάχιστον εγώ έτσι το θυμάμαι (μέχρι το 1969, τέλη, που έγινα -μαθητής τότε- μαζί με την οικογένειά μου πολιτικός πρόσφυγας έξω).

    Πολλοί θα μου πουν “δεν είναι έτσι τα πράματα”. Και όμως…

    Το δυστύχημα είναι ότι ο μέσος Ελληνας ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ αυτό που πιστεύει ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ. Πείθεται εύκολα, αυθυποβάλλεται ακόμη πιο εύκολα. Κάποτε, το “Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών” κυριαρχούσε. Επειθε ακόμη και «δημοκράτες» που λέγανε.. «θα θέλαμε βέβαια δημοκρατία, αλλά… όχι κομμουνιστική ασυδοσία”.

  18. Φίλε Omadeon,

    Σε ευχαριστώ γιά την πρόσκληση και τις …αναδημοσιεύσεις των όσων έγραψα.

    Σου απάντησα και στο Blog Μου στα όσα -σωστά- επισημαίνεις.

    Θα διαφωνήσω μόνο σε ένα σημείο:

    Οχι… οι Ελληνες δεν ήσαν χουντικοί… ησαν ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ, και ειλικρινά δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο. Δεν υποστήριξαν ενεργά την χούντα, απλά την άφησαν να κάνει τη… δουλειά της, χωρίς να «αντιστέκονται» ενεργά…

    Βέβαια… αν τους ρώταγες, όλοι «εναντίον» ήσαν… Θεοδωράκη άκουγαν, αλλά η αντίσταση των περισσοτέρων περιοριζόταν στα «ακούσματα» από τον καναπέ… κατά τα λοιπά, τις δουλίτσες τους έκαναν, διασκέδαζαν… ε, αν άκουγαν σε κάποια συζήτηση ότι κάποιοι βασανίστηκαν, το καταδίκαζαν «μεταξύ τυρού και αχλαδιού»… γιά θανάτους, ούτε να γίνεται λόγος, δεν τους πίστεψαν ΠΟΤΕ…

    Αυτός είναι ο «λαός» που ζητά κάθε χρόνο το «αλλοθι» μέσα από την «πορεία»… αδιάφορος τότε, αδιάφορος και σήμερα, εαυτούλης, εγωιστής, ΑΠΑΘΗΣ στα «συνολικά», εμπαθής στα «ημέτερα»… αλλά αυτόν έχουμε, εμείς είμαστε, με εμάς θα πορευτούμε…

  19. Φίλε σχολιαστή,

    Σε γενικές γραμμές, όσον αφορά την πλειοψηφία, δίκιο έχεις. Δεν αντιλέγω. Αλλωστε μίλησα για «ποσοστό» λαού. Ε, λοιπόν, όπως έγραψα και στο σχόλιο που απάντησε στο δικό σου (μέσα στο μπλογκ σου) στις επαρχίες κυριαρχούσε μια τρομολαγνεία σε στυλ «καλή η δημοκρατία αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ που σωθήκαμε από τον κομμουνισμό χάρις στην κυβέρνηση». Το «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» μεσουρανούσε και ΕΠΕΙΘΕ ΚΟΣΜΟ, πάρα πολύ κόσμο. Ισως τα πράματα να άλλαξαν πολύ τα επόμενα χρόνια (όταν δεν ήμουν πια στην Ελλάδα) πάντως αυτή είναι η δική μου μαρτυρία (υποκειμενική αλλά βασισμένη σε πολλά στοιχεία, και πολύ κόσμο).

    Τα υπόλοιπα θα ενθάρρυνα τους αναγνώστες εδώ να πάνε στο μπλογκ σου και να συμμετάσχουν εκεί, γιατί σαφέστατα η δική σου μαρτυρία είναι πιο σημαντική. – ΜΕΣΑ από το πολυτεχνείο.

    Υ.Γ. Ας μην ξεχνάμε ότι και στην περίπτωση του… Χίτλερ, ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών να ήσαν «αδιάφοροι»....🙂

  20. Τι γίνεται εδώ;

    Εχασα φάσεις πολλές.

    Πάντως όσον αφορά το τι σκεπτόταν ο κόσμος στην Ελλάδα, τα πρώτα 2-3 χρόνια της χούντας, είναι γεγονός που ακούστηκε και αλλού ότι η χούντα έπειθε πιο πολύ. Λογικό είναι άλλωστε. Μετά ακούστηκαν πολλά και το «πόδι στο γύψο» ¨αρχισε να κλωτσά.

  21. Λοιπόν, είναι ενδιαφέρον τελικά το ερώτημα:

    ΤΙ πίστευαν οι Ελληνες επί χούντας;

    Η χούντα διαβεβαίωνε από την αρχή το λαό ότι θα ήταν μόνο μια «προσωρινή χειρουργική επέμβαση». Το σόφισμα του «ποδιού που πρέπει να μπει στο γύψο για να γιατρευτεί» έπειθε πιο πολύ στην αρχή, σίγουρα.

    Παραδέχομαι ότι έφυγα και έχασα φάσεις. Ομως ο τεράστιος αριθμός των ΦΙΛΟ-χουντικών γύρω μου, πριν φύγω, μου άφησε ανεξίτηλες εντυπώσεις. Ισως και να μη το ξεπέρασα. Η εκτόνωση του λαού μέσα από ανέκδοτα και μουσική του Μίκη δεν είχε αρχίσει τότε. Επικρατούσε ανησυχία, υποταγή και σκληρή προσπάθεια προσαρμογής του κόσμου στα νέα δεδομένα.

    Πιθανολογώ ότι το αντίθετο συνέβαινε από το ΜΥΘΟ ότι οι Ελληνες αντιστέκονταν ή δυσανασχετούσαν. Εκτός από τους αριστερούς, ΟΛΗ η δεξιά παράταξη, στον απλό λαό, είχε συναινέσει σιωπηλά (ή όχι) με τη χούντα. Περίπου ο μισός πληθυσμός. Πείσθηκαν πολλοί ότι είναι καλύτερος ο γύψος παρά ο.. κομμουνισμός. Είναι επίσης λογικό ότι όταν κάποτε άλλαξε το «ρεύμα» οι ίδιοι άνθρωποι αποκήρυξαν εκείνα που λέγανε προηγουμένως, πείθοντας ακόμη και τον ίδιο τους τον εαυτό ότι αντιτίθενταν στη χούντα, ενώ το αντίθετο συνέβαινε.

    Υ.Γ. Οταν είδα λοιπόν τις… λαοσυνάξεις, κατάλαβα ότι οι παλιοί χουντικοί ΒΡΥΚΟΛΑΚΙΑΣΑΝ. Ο Χριστόδουλος απέδειξε ότι το «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» ποτέ δεν πεθαίνει! Σαν τον… Φοίνικα, το αγαπημένο Μυθικό Πουλί της Χούντας, που γεννιέται από τις στάχτες του.

  22. Ο παπούς μου και δύο οι θείοι μου κηνυγήθηκαν απ’ τη χούντα Γυαρο ο ένας ο θείος υπό στενή παρακολούθηση οι υπόλοιποι… ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΥΤΑ… Όσοι ήταν οργανωμένοι πάθαιναν τα ίδια… Οι υπόλοιποι τη «δουλίτσα τους»… το χωραφάκι τους, κλπ, κλπ… ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΑΣΤΕ (ΟΙ BLOGGERS 100%). Επιτρέπουν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών γιατί η συντριπτική πλειοψηφία λέει αυτά που θέλει η εξουσία, η δεν λέει τίποτα, ή έχει μετατραπεί σε φίλαθλη κλπ, κλπ… Θα επιτρέπουν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών μέχρι πριν αυτή δώσει καρπούς… Ανέχονται ακόμη και κάποιες ακραίες δράσεις για να προφασίζονται τη διαφορά της Δημοκρατίας τους απ’ την κανονική Δικτατορία. Επιπλέον με τον εξευτελισμό των συνδικάτων, ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ υπάρχει στους χωρους εργασίας (μη σταθερής απασχόλης κατά κύριο λόγο), όπου φοβάσαι να μιλάς ελέυθερα, βγαίνεις έξω με συναδέλφους και δεν μιλάς καθόλου, ενώ ακόμα και αν διαφωνίσεις σε επιστημονικό επίπεδο μπαίνεις στη μάυρη λίστα σαν άνθρωπος που αντιστέκεται… Πρόσφατα απ’ τη WIND διώκεται (απ’ το διευθυντή της) κάποιος εργαζόμενος στις 26/11/08 στα δικαστήρια στη θεσσαλονίκη… Πριν κάμποσο καιρό άλλος εργαζομενος καθηγητής σε ξένες γλώσσες… τον πήγαν στα δικαστήρια…

  23. Πρέπει να καταλάβουμε το εξής: Η πολιτική δράση του κεφαλαίου δεν έχει στόχο να εξοντώσει άπαντες τους αμφισβητίες του! ΤΑ ΠΛΗΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ! Η διεθνής επέμβαση στη Ρωσία μπορεί αρχικά να στόχευε στην εξάλειψη του λάθους παραδείγματος, αλλά από ένα σημείο και μετά στόχευαν σε σοβαρά πλήγματα της νεοσύστατης σοβιετικής δημοκρατίας… Ο Χίτλερ δεν σκότωσε αρκετούς αναρχικούς και μαρξιστές; Οι δημοκράτες της Δύσης πρώτα άφησαν να εξελιχθεί η επιχείρηση μπαρμπαρόσα και μετά συμμάχησαν με τους ρώσους! Μετά τον εμφύλιο τι έγινε στην ελλάδα;… Πλήγματα στην αμφισβήτηση της καπιταλιστικής εξουσίας… Μετά ήρθε η δημοκρατία με την ΕΔΑ… Μετά η ΧΟΥΝΤΑ και μετά ο Καραμανλής… Επτά χρόνια πλήγματα στους αμφισβητίες… Ίσως αυτή η στάση είναι και πιο αποτελεσματική…

  24. ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ… Όσο το δυνατό τους πυρήνες της αμφισβήτησης… Σήμερα δεν έχουμε το αντικομμουνιστικό παραλήρημα της κερδο-δημοκρατικής ευρωένωσης;

  25. Φίλε B.A.23A.
    Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο. Το σύστημα πάντα κοιτάει το συμφέρον του. Πάντως η ελευθερία του λόγου ΥΠΑΡΧΕΙ, δεν είναι κάτι πλαστό. Παρακολουθήσεις γίνονται, αλλά πιστεύω ότι τώρα πια με άλλους στόχους. Μπορεί μάλιστα να μη μας αφορούν καν.

    Δεν έχουμε τίποτε να κρύψουμε και όποιος ασχολείται μαζί μας για λόγους «παρακολούθησης επικίνδυνων» το πολύ – πολυ να… διασκεδάζει τρώγοντας τα λεφτά του κράτους (δηλαδή των φορολογούμενων).

    Σας αφήνω λόγω επείγουσας δουλειάς.

  26. Δεν σε πήρα είδηση έγκαιρα, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Δεν διαφωνώ καθόλου σε όσα λες περί του κοτο-λαού.
    Επίσης, θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι που δεν είχα μάλλον αναφέρει στο σχόλιο που κουοτάρεις. Ότι, από όσο γνωρίζω, γιατί ήμουν και αγέννητη τότε, μέσα στο Πολυτεχνείο ήταν μαζεμένοι άνθρωποι από όλες τις αποχρώσεις της αριστεράς (εκτός από τους συγραφείς της Πανσπουδαστικής 8), που έκαναν για τρεις μέρες πράξη την αυτοοργάνωση και την λογική της «από τα κάτω» δραστηριοποίησης. Άλλωστε, όσοι συγχέουν τα «κομμουνιστικά χαρακτηριστικά» που αναφέρω με το ΚΚΕ και το Στάλιν, κατ’εμέ, σφάλλουν. Αυτό για τους bloggers κατά της 23ης Αυγούστου.

    Θενκς.

  27. @Krotkaya
    Σε ευχαριστώ που σχολίασες.

    Δεν το ανέφερα μέχρι τώρα, αλλά ένα άλλο πανώ που ΠΝΙΧΤΗΚΕ στην αφάνεια γιατί… δεν συνέφερε ορισμένους, έλεγε ΞΕΚΑΘΑΡΑ
    «ΚΑΤΩ Η ΕΞΟΥΣΙΑ» (εκτός από «Λαοκρατϊα»).

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το Πολυτεχνείο το κάνανε όπως λες «όλων των αποχρώσεων αριστεροί» (πλην εκείνων που είπες) αλλά… ΚΥΡΙΩΣ, το κάνανε ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ.

    Τα βίαια επεισόδια κάθε χρόνο, μάλιστα, όσα δεν είναι κατασκευασμένα από προβοκάτορες με κουκούλα, προέρχονται από την αγανάκτηση ορισμένων ΑΚΡΑΙΩΝ αναρχικών, που θεωρούν πως οι ίδιοι (ή οι… μπαμπάδες τους) αδικήθηκαν, γιατί ο ρόλος των αναρχικών ξεχάστηκε μάλλον εσκεμμένα.

    Φυσικά οι «αναρχικοί» που σπάνε βιτρίνες αθώων καταστημάτων σήμερα, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με εκείνους τους πραγματικούς αναρχικούς, που είχαν σύνεση, ηρωϊσμό και μεγαλοψυχία. Π.χ. ΔΕΝ επέμειναν να σηκώσουν (όπως θέλανε) μαύρη σημαία. Συμμορφώθηκαν με τους υπόλοιπους. Και φυσικά δεν άνοιξαν ούτε μύτη αθώων.

    Πάω για ύπνο λόγω υποχρεώσεων το πρωί…
    θενκς again.

  28. Τους εχουμε ζησει τους «Πολυτεχνιτες» μας ολοι omadeon… Θυμαμαι σε ενα οικογενειακο ταξιδι με group που ειχα πεσει σε εναν χαρακτηριστικο. Ελεγε για «εμας, που ριξαμε την χουντα, που ειμασταν κατα της εξουσιας» και για «αυτους (τους νεους) που ακουνε θωρυβωδεις μουσικες, που ειναι μηδενιστες μπλα,μπλα, μπλα». (Ο εν λογω κυριος ηταν δημοσιος υπαλληλος (αυτο παει να πει «αντι»-εξουσιαστικα credentials!))

    Ποσο το λατρευω οταν οι προνομιουχες «πριγκηπισσες» της Μεταπολιτευσης (Η γενια του Πολυτεχνειου) γκινιαζουν που δεν λαμβανουν τον σεβασμο που θεωρουν οτι αξιζουν απο τους «μηδενιστες» νεους… Αλλα ομως το οτι θα δουλευουμε 8-8 ωστε αυτοι να εχουν τις «συνταξουλες» τους, ε δεν τους πολυ-καιει (ειναι τιμη σου που δουλευεις για να τρωμε εμεις!)

    Βεβαια περισσοτερη πλακα εχουν αυτοι που ηταν ριζοσπαστικοι τα 80ς (οταν ηταν μοδα να εισαι «αριστερος») και απο τα 90ς και μετα «βαλανε μυαλο» αλλα και παλι θυμουνται με νοσταλγια τα «επαναστατικα τους χρονια». Βεβαια οι περισσοτεροι ειναι σχεδον καρμπον 50ς-συντηριτικοι τοσο στην γλωσσα οσο και στις ιδεες (sorry γεροντια αλλα το να χρησιμοποιεις παπαγαλεξ Μαρξοειδη ορολογια δεν σε κανει πιο προοδευτικο οπως και αν βαλεις 40 στρωσεις make-up πανω σε μια κακασχημη γυναικα δεν την κανει πιο ομορφη).

    Ατακα του «αντι»-εξουσιαστη πολιτεχνιτη:
    «Οι νεοι χρειαζονται μια Σπαρτιατικου τυπου παιδεια και να αφησουν πισω τις αστικες ψευδεσθησεις περι διεθνισμου και πολιτιστικης ελευθεριας. Δεν πρεπει να αφησουμε την νεολαια μας να πεσει θυμα των απαιτησεων της καπιταλιστικης Νεας Ταξης των Πραγματων που προωθει τα ναρκωτικα, την ομοφυλοφυλια και την πολιτιστικη παρακμη.»

    (Δεν το θυμαμαι ακριβως πως το ειπε αλλα σιγουρα δεν αδικω τον «Πολυτεχνιτη».)

  29. Καλησπέρα Ντεννις,
    χαχα- ενδιαφέρον ποστ ξέθαψες! Λέω να τους βάλω κι ένα ευρετήριο, γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανασυρθούν….

    Λοιπόν (στα σωστά που λές) πάλι έπεσες μέσα. Είναι κι ένας λόγος που αποφεύγω να κάνω παρέα με γενιά Πολυτεχνείου γενικά. Στατιστικά είναι πολύ μεγάλη πιθανότητα να είναι μεγάλη σκαρταδούρα. Αλλωστε… οι περισσότεροι / περισσότερες έχουν κάνει κι ένα άλλο μεγάλο «λάθος», αντί να κοιτάξουν την υγεία τους και να προετοιμαστούν για τις περίεργες εποχές που έρχονται… κάνανε παιδιά. χαχαχα

    Οπότε… γίνανε και οικογενειάρχες κι αρχίσανε τα… αρχίδια πατέρα (σαν να μην έφτανε ο καταγαμημένος ψευτοαριστερός δήθεν προοδευτισμός τους).

    Σου είχα πει άλλωστε σε άλλη επικοινωνία μας ότι πιστεύω πολύ περισσότερο στους νέους, όχι όλους βέβαια. Π.χ. ο μπλόγκερ «έφηβος» είναι μόλις 15 χρονών και γράφει ποστ σαν… τριανταπεντάρης (και βάλε). Οι νέοι του σήμερα είναι οι
    ΑΘΑΝΑΤΟΙ του αύριο, έτσι κι αλλιώς:
    https://omadeon.wordpress.com/category/aubrey-degrey/

  30. Ξερεις εχω αρχισει να κανω σοβαρη μελετη πανω στον Τρανχιουμανισμο και τα επιχειρηματα υπερ ή κατα!
    Θα βρω ποστ πανω στο θεμα και θα επεκταθω εκει.

  31. χεχε
    Ντέννις,
    άσε… είναι δίκοπο μαχαίρι ο Transhumanism.
    Επίσης δεν είναι όλος ίδιος, όλοι ίδιοι. Υπάρχουν και αρκετοί ενοχλητικοί, καθώς και… ηλίθιοι. π.χ. όσοι νομίζουν ότι κάνοντας τον εαυτό τους… UPLOADED θα κατακτήσουν την αθανασία! χαχα

    Πάντως… για μας τους προγραμματιστές το DNA είναι ένας ακόμη κώδικας για… σπάσιμο!🙂

  32. Υ.Γ. Κατέβασα ΟΛΗ τη Wikipedia και όταν πήγα να την αποσυμπιέσω με το WinRar, έπαθα crash (9 GigaByte αρχείο)…
    Αναγκάστηκα να κάνω χειροκίνητο reboot, και μετά ο δίσκος πήρε πολλή ώρα να επιδιορθωθεί. Ετοιμάζω και ποστ πάντως, για το θέμα της downloadable Wikipedia, η οποία όταν αποσυμπιεστεί τελείως φτάνει το μέγεθος των 66 Gigabyte.
    Είναι επίσης ΟΛΗ «Semantically annotated» σε μορφή βάσης δεδομένων προσπελάσιμης από λογισμικό με SPARQL (κάτι σαν την SQL, αλλά για το Semantic Web). Περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό το συναρπαστικό θέμα (που αφορά την ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ) εδώ:
    http://download.freebase.com/wex/

  33. Το ξαναδιάβασα σήμερα. Επίκαιρο πάντα όσο ποτέ.
    Σήμερα στήνεται ένας νέος ήρωας: Ο άτυχος Αλέξης Γρηγορόπουλος φετιχοποείται και γίνεται ιδεολογικό προσάναμμα για την Αριστερά και τους αναρχικούς…

  34. @Doctor
    Ευτυχώς που… το πρόσεξες και δεν το ξέχασα ο ίδιος, αυτό το ποστ, όπως… ξέχασα ΚΑΙ την επέτειο την ίδια! (χεχε)
    ΤΟΣΟ πολύ στην… κοσμάρα μου βυθίστηκα – ως φαίνεται.

    Επιπλέον…. θενκς γιατί με γλυτώνεις από τον κόπο νέου ποστ για το Πολυτεχνείο. Απλά… θα ξαναζεστάνω ΑΥΤΟ το φαγητό και θα πω ένα ξερό «φάτε το, πάλι, φάτε τα ξανά»! 🙂

    Για τον Αλέξη επίσης ΔΙΚΙΟ έχεις, ΔΥΣΤΥΧΩΣ…

  35. Γεια σου Omadeon,
    ως προς τα «αντιδημοφιλή» αιτήματα τών «ημερών εκείνων» που ευσχήμως αποσιωπήθηκαν (ΑΜΕΣΩΣ μετά) να σού θυμίσω ενα μόνο
    (για να μην νομίζουμε οτι οι αντιδράσεις κάποιων στην μυθοποίηση δεν άρχισαν αρκετά νωρίς – ΑΜΕΣΩΣ μάλιστα : )
    στην 1η επέτειο (στην πρώτη, το ξαναλέω) υπήρξε πανώ (τής ππσπ νομίζω) που έλεγε ωραιότατα : ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    (παρεμπ. στην οργάνωση αυτή (νομίζω) (στους «μαοϊκούς» δλδ) ανήκε ο Διονύσης ο Μαυρογένης, ο κατεξοχήν δακτυλοδεικτούμενος ως προβοκάτορας από τήν ένδοξη Πανσπουδαστική Νο.8 )

    σε φιλώ

  36. 36 χρονια φαγουρα…

    Λοιπον εγω σημερα θα ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ κυνικος και ΚΑΘΟΛΟΥ πολιτικα ορθος. Οι πραγματικοι ηρωες ηρωες του Πολυτεχνειου ειτε ξεχαστηκαν στην αφανεια (οσοι δεν εγιναν καρεκλοκενταυροι) ή εγιναν οι εξουσιαστες-καρεκλοκενταυροι του σημερα. Ο λαος εκανε την Παπια, και «προοδευτικοποιηθηκε» μονο οταν η «προοδος» εγινε της μοδας (βλ. scenester). Ακομη και σημερα αν πετυχεις τον Πολυτεχνιτη στις καλες του, θα εξυμνησει την χουντα για την «ασφαλεια» που του παρειχε. Βεβαια η «προοδευτικοποιηση» του λαου εγινε ελαφρως με την βοηθεια του νεογενηθεντος πελατειακου κρατους, αλλα αυτο δεν κανει να το πουμε μην προσβαλλουμε τον Λαο. Παντως ειχε τετοια επιτυχια που στο μεταμοντερνο Ελλαδισταν ολοι οι (πλουτοκρατες βεβαια) μεγαλοεκδοτες ειναι «σοσιαλιστικοτεροι» του Ενγκελς. Τωρα ειδικα εχουμε εχουμε την διανοητικη συνθεση του «σοσιαλισμου» με τον «πατριωτισμο» ωστε ο Λαος και ο Ελληναρας να εχει την ακομη την ψευδαισθηση οτι ειναι επαναστατης εναντια σε κατι και να διατηρηθει ο μυθος μας ως «προλεταριο εθνος» (αν και ειμαστε η ισχυροτερη χωρα των Βαλκανιων, με μονο σοβαρο εχθρο την Τουρκια στα ανατολικα). Το Ψωμι στην Ελλαδα αποκταται με κοπο …κατα προτιμηση ειτε του εργατικου (βλ. κοροιδο) συμπολιτη ειτε του εισαγωμενου (βλ. «παρανομος» μεταναστης) σκλαβου ο οποιος υποχρεουται να μην ενοχλει με την υπαρξη του τον ραγια-αφεντη (και να αποδεχεται να μεινει παρανομος βεβαια). Η Παιδεια ειναι ο τροπος με τον οποιο οι μικροι Ελληνες θα μαθουν στις ταξεις και στα προαυλια τι παει να πει Γκρικ Σοσαειετυ, στην οποια εντασσεται απολυτα μεσω κομματικοποιησης στο Πανεπιστημιο. Και βεβαια παιδεια παρεχεται και απο «ιδιωτικους» φορεις οπως τα ΜΜΕ, και φυσικα τα …ενδοξα «πολιτιστικα κεντρα» (βλ. σκυλαδικα). (Υπαρχουν φυσικα και νεροβραστες «εντεχνες» επιλογες για τους πιο «ψαγμενους», μην μας πουν και βλαχους) Η Ελευθερια …ειναι οτιδηποτε την οριζει το καθε κομμα και καθε ιδεολογια. Ειναι περισσοτερο συμβολο, σαν σημαια, την οποια ως ΝεοΕλλην Σταυροφορος της Ελευθεριας, inc., οφειλεις να μαθεις να την καρφωνεις στον σβερκο του αλλου. Εξαλλου ναι καλα ο Γιαχβε, υπαρχουν αφθονοι φορεις «επαναστατικης γυμναστικης» για καθε «ριζοσπαστικη» ιδεολογια, δεξια ή αριστερα, στα οποια τα νυν βαρεμενα κολλεγιοπαιδα, και επειτα καπετανιοι του Προλεταριου Εθνους μας θα μαθουν την τεχνη διαρκους-οχι-ακριβως-επαναστασης για την κατακτηση της οχι-ακριβως-ελευθεριας, που ειναι απαραιτητη για την πολιτικη επιτυχια στην πλουσια, πλην ατιμη χωρα μας.

    Τα πολιτικες παραταξεις μας ειναι μια χειροτερη απο την αλλη. Η Αριστερα η παραταξη των νεφελοκοκκυγιτων, συνεχιζει να ζει αναμενοντας τον «αλλο εφικτο κοσμο» οπου η «κοινωνικη ευαισθησια» θα κυριαρχει και κανεις δεν θα ειναι απληστος μπλα-μπλα… Μεχρι να γινει αυτο παραμενει η νομιμοφρων (ιδεολογικα) αντιπολιτευση του Κεντρου, που εχει το μερικο δικαιωμα στην «επανασταση» (εξαλλου που και που χρειαζομαστε και εναν να παιξει το whipping boy σε περιπτωση που τα πραγματα πανε στραβα), αρκει να μην κανει το θανασιμο αμαρτημα να προσβαλλει την κουλτουρα του ραγια-αφεντη (εθνικισμος π.χ.), ή το χεριστον να απαιτησει σεβασμο για τους δουλους… Τοτε θα φαει μια αντι-νεοταξικη μπαστουνια στον σβερκο, ωστε να επανελθει σε ταξη.

    Η Δεξια ειναι ακομη πιο νεφελοκοκκυγιτισσα απο την Αριστερα, αλλα με τσιρκουλε τροπο. Θεωριες συνομωσιας, κυνηγια μαγισσων (κατα προτιμηση αναρχικων και «νεοταξικων»), εθνικισμος που δεν δεχεται το 1/ 8 του φτερου της μυγας στο σπαθι του κ.α. Παρολο βεβαια που ειναι τσιρκο δεν σημαινει οτι ειναι διασκεδαστικο τσιρκο εκτος αν εχει κανεις περιεργη αισθηση του χιουμορ. Μαλλον περισσοτερο Stephen-King-ιανο τσιρκο στην παραδοση του «It». Η εγχωρια Δεξια αν και αντι-κομμουνιστικη, εχει καταφερει να ειναι πιο Σταλινικη σε συμπεριφορα και απο την οριτζιναλ Σταλινικη Αριστερα. Μπροστα στους stormtroopers των διαφορων «αντι-προδοτικων» οργανωσεων, οι ΚΝιτες μοιαζουν με αθωα πραα προβατα. Η εγχωρια Λαικη Δεξια εχει κυρηξει τον εαυτο της αγρυπνο προστατη της κουλτουρας του «προλεταριου εθνους» και δεν προκειται να ανεχτει την παραμικρη παρεκκλιση απο την «λαικη» θεληση. Εχει επισης ιδιαιτερη αντιπαθεια στους εισαγομενους σκλαβους, αν και (και ισως επειδη) τα μελη της τους μισθωνουν παρανομα. Και βεβαια ειναι η νομιμοφρων ψευδο-αντιπολιτευση του Κεντρου απο τα Δεξια, και καλη στο να κρατα σε ταξη την Αριστερα, αν ποτε τολμησει να δρασει ως ουσιαστικη αντιπολιτευση.

    Οσον αφορα το Κεντρο, ειναι το αιδεολογικο μαγμα που κυριαρχει την Χωρα χωρις ουσιαστικους εχθρους απο τα Δεξια ή τα Αριστερα. Ιδεολογια του ειναι η επεκταση της κρατικης γραφειοκρατειας και η διαρκης «αναθερμανση» της εγχωριας αγορας, ωστε να τραφουν τα παρασιτικα στρωματα που βασιζονται σε αυτο (πλουτοκρατικα ή λαικα, δεξια ή αριστερα). Το ιδεολογικο ντρεσσινγκ του αποτελειται απο νερωμενα μερη της ιδεολογιας στα αριστερα ή δεξια του, αναπακεταρισμενα ωστε να μην τρομαζουν τα μετροπαθη στρωματα της κοινωνιας και να μην προσβαλλουν τα συμφεροντα που το χρηματοδοτουν. Ειναι πνευματικο παιδι των πολιτικων της συναινεσης που εκαναν την χωρα μας …οτι ειναι τελως παντων.

    Ολα σε αυτην την χωρα ειναι σκατα. Η οικονομια ειναι σκατα, ο πολιτισμος σκατα, οι θεσμοι της σκατα. Το ολο τσιρκο ισως να μην επιβιωσει παραπανω απο δεκα χρονια. Λογω peakoil, ισως ολο αυτο το κατασκευασμα του μοντερνισμου να καταρρευσει, του οποιο το ανορθολογικο ελληνικο καθεστως ειναι το καθηστερημενο μπασταρδο παιδι. Αλλα μεχρι τοτε… ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!!!

  37. Καλημέρα Ντέννις…
    Θα μου επιτρέψεις να απαντήσω όμως πρώτα στη Χάρη, που… έγραψε σχόλιο πρώτη και ΣΙΓΗΣΑ υπερβολικά….

    Γεια σου Omadeon,
    ως προς τα “αντιδημοφιλή” αιτήματα τών “ημερών εκείνων” που ευσχήμως αποσιωπήθηκαν (ΑΜΕΣΩΣ μετά) να σού θυμίσω ενα μόνο
    (για να μην νομίζουμε οτι οι αντιδράσεις κάποιων στην μυθοποίηση δεν άρχισαν αρκετά νωρίς – ΑΜΕΣΩΣ μάλιστα : )
    στην 1η επέτειο (στην πρώτη, το ξαναλέω) υπήρξε πανώ (τής ππσπ νομίζω) που έλεγε ωραιότατα : ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    (παρεμπ. στην οργάνωση αυτή (νομίζω) (στους “μαοϊκούς” δλδ) ανήκε ο Διονύσης ο Μαυρογένης, ο κατεξοχήν δακτυλοδεικτούμενος ως προβοκάτορας από τήν ένδοξη Πανσπουδαστική Νο.8 )

    σε φιλώ

    Χάρη μου ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ…
    Κι αυτά που λες τα ΕΜΑΘΑ γυρνώντας στην Ελλάδα, από μία Αγγλία όπου ανήμερα του Πολυτεχνείου έπινα μπύρες….
    …και ΔΕΝ ήξερα ΤΙ γινόταν μέχρι που είδα το ΜΕΓΑΛΟ σκυλολόϊ των ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΩΝ Ελλήνων φοιτητών να ΘΟΡΥΒΕΙ στο εστιατόριο του πανεπιστημίου και δεν πήγαιναν κάτω οι μπουκιές μου…. χαχαχα

    Μιλάμε για ποσοστό ΑΝΩ του 80% ΣΚΥΛΟΛΟΪ σκέτο….
    (και με ΕΝΑΝ τουλάχιστον ρουφιάνο της χούντας να ΑΠΕΙΛΕΙ ανοιχτά τους ΠΑΝΤΕΣ τα πρoηγούμενα χρόνια …)

    Σε φιλώ σταυρωτά Χάρη !🙂

    Θα επανέλθω Ντέννις σε λίγο….

  38. Omadeon ναι, ήταν γνωστός ο «συνωστισμός» χαφιέδων από τήν ελληνική χούντα σ’ όλα τά ευαγή ιδρύματα κάθε σχεδόν χώρας …

    Αλλά θα ‘θελα να πω στον Dennis (με τού οποίου τις επισημάνσεις δεν θα’χε ίσως και τόση σημασία το ότι συμφωνώ (στο μεγαλύτερο μέρος), όπως π.χ. με τό πολύ καλά διατυπωμένο :
    » Η εγχωρια Δεξια αν και αντι-κομμουνιστικη, εχει καταφερει να ειναι πιο Σταλινικη σε συμπεριφορα και απο την οριτζιναλ Σταλινικη Αριστερα. »
    ( τό οποίο συμφωνεί και με τήν (γνωστή πιστεύω) επισήμανση τού Chomsky για τό πόσο δημοφιλής είναι ο «λενινισμός» σήμερα σε όλους τους «νεοφιλελεύθερους» και λοιπούς καπιταλιστές…)
    αλλά κυρίως επειδή κατανοώ τον θυμό και την απόγνωση που (μού μοιάζει να) κρύβει το ύφος του… )
    ότι ως προς τή λογική τής μυθοποίησης ίσως να τον ενδιέφερε μια «ανάλυση» (μεγαλοστομίες, ε; ) που κάνει τό «πρόσωπο» ενός βιβλίου, εδώ :
    http://simiomatariokipon.wordpress.com/
    (και, ελπίζω, επειδή γνωριζόμαστε κάπως, να μη θεωρηθεί αυτοδιαφήμιση – δεν διαπρέπω καθόλου στο άθλημα και το ξέρεις … )
    φιλιά και πάλι 🙂

  39. Χάρη έριξα σύντομη ματιά στο μπλογκ σου και διάβασα (προς το παρόν) ένα ποστ, το οποίο αφορούσε την Κούνεβα (και λίγο τον Γρηγορόπουλο) και… πρόσθεσα αμέσως το ποστ στη συλλογή από λινκ που κρατώ στο delicious. Μάλιστα έφτιαξα κι ένα νέο keyword:

    http://delicious.com/omadeon/simiomatariokipon

    Η προώθηση ιδεών δεν είναι διαφήμιση, και ΑΝ ακόμη θεωρηθεί διαφήμιση είναι… καλοήθης και ΘΕΜΙΤΗ διαφήμιση.

    Εδώ πήξαμε στην… καταναλωτική μπόχα τόσων και τόσων ανούσιων προϊόντων, σε διαφημίσεις, ΤΙ λέμε τώρα…

    Ναι, κι εγώ συμφωνώ με την ανάλυση ΚΑΙ την οργή του Ντέννις, η αλήθεια είναι υπεράνω ηλικιών….

    _______
    @Ντέννις ΤΙ να σου πω, συνέχισε ακάθεκτος….
    …γιατί ακόμη κι αν λείπουν (πάντα) πετραδάκια,
    το οικοδόμημα ΙΔΕΩΝ (και όχι ιδεολογιών) που εκφράζεις
    μου φαίνεται πολύ σωστό, σαν εικόνα του ΤΙ συμβαίνει.

  40. Eυχαριστω πολυ Χαρη.

    Η αληθεια ειναι οτι η μεταμοντερνα Λαικη ελληνικη Δεξια μου την σπαει αφορητα. Συνδυαζει τα χειροτερα χαρακτηριστικα του πολιτικου σπεκτρουμ. Συνδυαζει σχεδον-Σταλινικη ελλειψη ανοχης σε διαφορετικες αποψεις, μια ανυποφορη λατρεια για μιλιταρισμο και «επανα(κατα)κτηση των χαμενων πατριδων» (οι οποιες περιλαμβανουν πλεον και την Σεληνη και τον Αρη για να μην ξεχναμε το Λιακοπουλειο ευαγγελιο), και φυσικα εμμονικη προσκολληση στις «πολιτιστικες αξιες» του Ελληναρα… Αλλα δυστυχως ειναι απλα μια πλευρα του προβληματος.

    Οσον αφορα τους «λενινιστες νεοφιλελευθερους» του μπι ονεστ αι ντοντ κεηρ δατ ματσ. Στην πολιτικη συζητηση τοσο ο ορος «ελευθερη αγορα» οσο και ο ορος «δημοσιος πλουτος» ειναι οροι που τοσο πολυ εχουν καταχρασθει απο ολους που ουτε και εγω (που σπουδαζω οικονομολογια) δεν μπορω να καταλαβω …τι σημαινουν. Στην τελικη ολα ειναι θεμα αξιων. Η διατηρηση της αξιοπρεπειας στον πολιτικο διαλογο ειναι ηδη κουραστικη δουλεια, χωρις την χρηση οικονομικων ορων με προπαγανδιστικη χροια. Για αυτο αλλωστε ειμαι σε γενικες γραμμες και κατα των «νεοφιλελευθερων» και των αντι-νεοφιλελευθερων οπως και κατα και των «κομμουνιστων» και των αντι-κομμουνιστων. Εξαλλου στα ουσιαστικα ζητηματα περα απο τις πολιτικες-θεολογικες γατομαχιες, ολοι ανεξαιρετως ειναι λατρεις της Εξουσιας και του Πολεμου (ειτε συμβατικου ειτε «με αλλα μεσα») και του εαυτου τους βεβαιως βεβαιως. Οπως λες στο κειμενο σου «η μυθοποίηση είναι η υγροποίηση τών ψεμμάτων σε μετάξι» και αυτοι πηραν την θεληση τους για δυναμη και προνομια και την μετετρεψαν σε «πατριωτισμο» «σοσιαλισμο» και «φιλελευθερισμο», «μεταξενιο» κωλοχαρτο κοινως. Οπως ελεγα σε ενα φορουμ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΑΛΛΗΛΟΕΞΟΝΤΩΘΕΙΤΕ

    Δεν θα ελεγα οτι ειμαι απεγνωσμενος, απλα δεν δεν συμμεριζομαι την βλακωδη ελπιδα του Ελληνα οτι τα πραγματα θα πανε καλυτερα με εναν μαγικο τροπο, και (υποπτως) χωρις να χρειαστει ν ακουνησει το δαχτυλακι του. Ετσι απο την «ελπιδα» οτι ο Οθωνας θα σωσει την χωρα μεχρι την «ελπιδα» οτι ο Γιωργακης θα σωσει την χωρα, «ελπιζουμε» για 200 χρονια και θα συνεχισουμε να ελπιζουμε για αλλααα τοσα. Αν ο Ελλην δεν μαθει οτι κανεις μαγος-γιατρος-βροχοποιος πολιτικος δεν τον σωζει τοτε σε τι να ελπιζουμε oι …απελπιδες;🙂

    http://www.listenlittleman.com/

    Αφιερωμενο στους μικρους ανθρωπους ΟΛΩΝ των κομματων!!!

  41. Omadeon σ’ ευχαριστώ.
    (αχ πόσο ζηλεύω τις γνώσεις σου ειδικά στα τεχνικά ! … Θα σού ‘ρθει καμιά μέρα κάνα μέηλ με απορίες μου περί τεχνικάλιτις! Θερμά ευχαριστώ πάντως.)

    Dennis ευχαριστώ επίσης (που πρόλαβες και διάβασες ! ) (και δημιουργικά…) Να σού ξεκαθαρίσω ότι αν εσύ έχεις (κάποιες, εστω) γνώσεις περί τού τι σημαίνουν όλ’ αυτά τά «οικονομολογικά», νεο- και παλιοί- φιλελευθερισμοί, και τα τοιαύτα, εγώ δεν έχω καμία… Θυμάμαι απλως την ρήση του n.ch. γιατί μού αρέσει η ξεκάθαρη στροφή τής σκέψης του (εσχάτως ; σχετικά) εναντίον κάθε είδους «συγκεντρωτισμού»…

    Πιθανώς η λέξη απόγνωση να ήταν άστοχη – μένουμε στον θυμό εναντίον αυτών τών «ελπίδων» που λες, τον οποίο όμως μοιραζόμαστε…

    α, και αυτός ο «Ανθρωπάκος» τού Ράϊχ ήταν ένα απ’ τα πρώτα ελληνικά μπεστσέλερ, ξέρεις…Είχε βγει στις εκδόσεις «πύλη» αν θυμάμαι καλά…

  42. Το ωραίο είναι ότι οι άνθρωποι που ζούσαν τότε και δεν ήταν ενταγμένοι πουθενά διαψεύδουν, φίλε Omadeon, όλη αυτήν τη ρητορεία περί «αντίστασης του ελληνικού λαού». Και σημειώνουν ότι μια από τις πρώτες κοινωνικές τάξεις που πήρε με το μέρος της η δικτατορία ήταν οι αγρότες (τους χάρισε τα χρέη).

    Κι επίσης, αληθεύει ότι η εξέγερση του Πολυτεχνείου ξεκίνησε από την – ελέω καταπολέμησης της «τρομοκρατίας» – κατάργηση των αναβολών των φοιτητών εκ μέρους της χούντας;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s