ΕΚΑΨΕ το ΣΥΝΤΑΓΜΑ η XOYNTA των ΓΟΥΡΟΥΝΙΩΝ ! -Greek Constitution burned by De Facto JUNTA of pigs

Riot police in ...
Image by Getty Images via Daylife

UPDATE: «stop police violence» (νέο blog):

Αυτές τις μέρες η Αστυνομία καταπάτησε τους νόμους, το Σύνταγμα και την Ελευθερία του πολίτη. Το περιστατικό με την Μυρτώ ήταν το έναυσμα μιας οργανωμένης προσπάθειας άμυνας ενάντια στην βία και την κατάχρηση εξουσίας της Αστυνομίας. Καλούμε τα θύματα των εγκληματικών ενεργειών να ενώσουν επώνυμα τις μαρτυρίες τους ωστε να στοιχειοθετηθεί νομικά μια ομαδική καταγγελία απέναντι σε όσα συμβαίνουν… (προμετωπίδα του blog http://policeviolence.blogspot.com)

Το Σύνταγμα κάηκε απο βάρβαρες ορδές άξεστων γουρουνιών, εγκληματικών βλακών με περικεφαλαίες, καλυμμένα πρόσωπα, ασπίδες και… όρχεις πετεινών.

Πάρτε το χαμπάρι, λοιπόν:

  • Το Σύνταγμα κάηκε (το γραπτό Σύνταγμα, ντε…)

Κι εσείς κάααθεστε, πουλάκια μου, έ; Xαζεύετε  τα χαζοκούτια σας και…

Εφησυχάζετε σε… Σιωπή Αμνών;

Πάρτε το χαμπάρι, λοιπόν:

  • Πολυμελής άτυπη ΧΟΥΝΤΑ αποτελούμενη από συμμορίες κομματόσκυλων / ληστών, είναι τα κόμματα των νταβατζήδων που ψηφίσατε…ηλίθιοι.

Ε, ναι: ΧΟΥΝΤΑ Ληστών

…που ευλογούν τα γένια τους (και τα βαλτοπαίδια τους) αμολώντας τους ανώνυμους δολοφονικούς Πραιτωριανούς τους, που σκοτώνουν τα παιδιά σας και μετά σπάνε στο ξύλο όσα παιδιά διαμαρτύρονται!

Γαμώ τη Σιωπή των Αμνών….

Καλά σας τα χώνει κι η Ψιλικατζού:

Κι ο μοτοσυκλετάκιας καλά κάνει και σας ρίχνει καπνό εξάτμισης στη μούρη:

The Motorcycle boy είπε… 8:35 πμ

Utopia όχι «γαμώ την αριστερά τους» -αλλά «μη γαμάτε άλλο την αριστερά». Για να παραφράσω τον σύντροφο Λεωνίδα, «τους απαγορεύω να χρησιμοποιούν τον όρο ‘αριστερά'».

Β.Β. οι ζημιές ήταν καθαρά θέμα τηλεοπτικής κάλυψης. Το έχω ξαναγράψει, ο εμπορικός σύλλογος ανακοίνωσε οτι «στο 80% των καταστημάτων που έγιναν ζημιές επρόκειτο για απλή θραύση υαλοπινάκων». Εγώ κι εσύ τι άλλο να πούμε;

Το Σύνταγμα της χώρας ΣΑΣ κάηκε, ξανά και ξανά.

-Ειδικά οι παράγραφοι του Συντάγματος που προστατεύουν το ιερό δικαίωμα της ειρηνικής δημόσιας συνάθροισης απανθρακώθηαν χειρότερα και από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο -της πλατείας Συντάγματος -όταν τα γουρούνια ψέκασαν με ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ χημικά και έδειραν τα ΠΑΙΔΙΑ σας, ΗΛΙΘΙΟΙ – ναι, τα παιδιά ΣΑΣ, που καθόντουσαν ΜΟΝΟ ΕΙΡΗΝΙΚΑ σε καθιστική διαμαρτυρία – ενώ η Τηλεόραση και ο Τύπος το ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕ!

E, ναι: ΕΚΑΨΑΝ  το ΣΥΝΤΑΓΜΑ Χρήστο μου, αλλά η «Ελευθεροτυπία» έκαψε τα… μυαλά ΤΗΣ, το κουκούλωσε ΚΑΙ αυτή!

Πάρτε το χαμπάρι, λοιπόν:

UPDATE 4:

Απρόκλητος ξυλοδαρμός περαστικού από τα ΜΑΤ:

Στιγμιότυπα από την κατάληψη της ΓΣΕΕ (www.tvxs.gr):

UPDATE 3:

UPDATE 2: Σχολεία σε κατάληψη και αποχή: Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ αυτή τη στιγμή οι καταλήψεις φθάνουν τις 700 – με το σύνθημα «ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ»

Σε αυτό το ποστ θα μαζευτούν (με συνεχή ανανέωση) video και άλλα στοιχεία, που αποδεικνύουν την Συνταγματική Εκτροπή της άτυπης «De facto ΧΟΥΝΤΑΣ» που επιβλήθηκε σαν νέο ΚΑΘΕΣΤΩΣ αυτό το Δεκέμβρη.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα πιο τελευταία νέα καταχωρούνται εδώ:

BLOGS ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ:

UPDATE 1: ENGLISH SECTION (continued):

43 Sotiris December 15, 2008 at 7:59 pm:

The issue with Greece is that for the past 20 years the state ( and the people as well ) had to face many challenges, economic crisis, national issues , poor healthcare, inadequate education and so forth.

Well you might say that these are the problems that every state has to deal with , what makes Greece so “special”?

If you add ( or perhaps “multiply” ) the above mentioned problems with, a continued political incapability , state corruption , police’s increasing brutallity ( mainly due to the lack of proper training ) , mass media that are leveling down your IQ , increasing poverty & unemployement , to name just a few , then you have a “civil coktail” far more flamable than the molotovs thrown in the past days.

However the issue here is :

There have been many riots before ( talking specially ’bout the EU ) that had a bigger impact in their national societies , especially the 2005 French riots ( after the deaths of two 15 year old teens again from police forces ! ) None of these riots were “exported” making many EU countries to worry about the future.

This fear is real now !

So even if Greece was gonverned by corrupted , incapable or ( best case scenario ) marginally successfull polititians , even if Greece ( i red somewhere, the 3rd world of EU ) has lost chances of ambolishing corruption then have the rest of the EU countries done exactly the same? Of course not.

So why is there fear among the leaders of EU countries?

Perhaps the Greeks are making a point to the world, re-invent Democracy.

Civil rights are being squeezed off woldwide , in the name of ghost-terrorrism more n more “security” is needed, healthcare is also being cut down ,and worst of all, the guys i voted for ( via Democratic elections ) are passing unpopular laws and legislations that extend disparsity.

Well i thing the above paragraph apllies to most countries of todays “western civilization”.

Another case with the Greek riots is the symbolic targets that are being selected by the “Masked ones” , mainly Banks , big franchises , and mobile phones service providers.

That is mainly because all these years people are crying for better education , social services , better life in general. The state has no money to fund all these ( excuse ) in full extension. But when the economic crisis appears every damn state in the world has money to actually give away to banks! while the people gets more n more frustrated.

The above paragraph is also applicable to many of your respective countries.

Even in the countries whose peoples consider us as 3rd world.

So perhaps its time for all of the world to make a stand and say, we will not tolerate your schemes any more , give us back OUR Democracy.

Protesters stage sit-in outside Athens central police headquarters

[περισσότερα στοιχεία με συνεχή ανανέωση]

Παιχνίδι με άνισους όρους (για τη φτώχεια και το μέλλον):


38 comments

  1. Αχ, το συνταγμα, το συνταγμα. Το συνταγμα εχει καει εδω και πολυ καιρο οταν εγινε λαστιχο ωστε να χρησιμοποιουν οι πολιτικοι μας για να δινει κυρος στις πολιτικες τους. Το ελληνικο συνταγμα ειναι σιγουρα κακο σε σχεση με αλλων αντιπροσωπευτικων δημοκρατιων οπως των ΗΠΑ (εκει και αν ειναι λαστιχο, ομως). Η ιδεα πως ορισμενοι «πεφωτισμενοι» ανθρωποι (ακομη και οιωνει και μη-οιωνει φιλοσοφοι οπως ο Τζεφερσον και ο Μαντισον στις ΗΠΑ) ξερουν καλυτερα απο τον λαο τα δικαιωματα του νομιζω οτι εχει σχεση περισσοτερο με την πλατωνικη Πολιτεια παρα με τον φιλελευθερισμο, ποσο μαλλον οι 50 χρονια πισω απο την υπολοιπη Ευρωπη και 200 χρονια πισω οσον αφορα Προοδευτικες ιδεες (οχι «προοδευτικες» ιδεες) συνταγματολογοι μας. Παρολα αυτα νομιζω πως για εναν λαο που ειχε πολιτικα μιση, ενα ολοκληρωτικο μετεμφυλιακο κρατος (κατα τον Κουγια κατα την περιοδο αυτη η Ελλαδα εκδημοκρατιζοταν διαρκως – φωτια στο σπιτι του! – στο ραδιοφωνο το ακουσα), και μια επταετια κατα την οποια καποιοι μεγαλομανεις στρατιωτικοι κατεστρεψαν την Ελλαδα (και πολλοι νοσταλγουν επειδη λεει ειχαν …ασφαλεια (&#^#%^%****)), νομιζω οτι σαν ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ συνταγματος καλουτσικο ειναι (6.5), (στα πλαισια της αντιπροσωπευτικης δημοκρατιας παντα).
    Αλλα ετσι και αλλιως το Συνταγμα και σε χωρες με υγιη συνταγματα δεν τηρειται ιδιαιτερα αυστηρα, (π.χ. ΗΠΑ). Αλλα εκει τουλαχιστον καποιοι (ΠΟΛΛΟΙ καποιοι!) θα φωναξουν για τις ελευθεριες τους (Conservatives και Liberals). Εδω τα ζωα κοιμουνται υπνο βαθυ (απο την μια «προοδευτικα» ζωα υπερασπιζονται τους μεταμφιεσμενους χρυσαυγιτες ή ταγματασφαλιτες λεγοντας οτι οι προλεταριοι θα εκαιγαν τις επιχειρησεις στις οποιες δουλευαν οι ιδιοι ή οι συναδελφοι τους (χαχαχα) Ενω τα συντηριτικα ζωα λενε «που ειναι ο Παπαδοπουλο, που ο Μαρκοζινι, κανεις πια δεν εχει μεινει».)

  2. @DennisV
    Πεστα Χρυσόστομε… νέε.

    Το θέμα θα το έθετα όμως λίγο διαφορετικά. Δηλαδή
    1) Το σύνταγμα, καλό ή κακό, καλώς η κακώς, ΠΡΕΠΕΙ να τηρείται.
    2) Αν ΔΕΝ τηρείται, να το μετατρέψουν σε ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ και να σκουπίσουν τα ΣΚΑΤΑ από το ΣΤΟΜΑ τους οι βρωμόστομοι….

    Γιατί το σύνταγμα, καλό ή κακό, είναι λίστα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ τα οποία μας ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΝΕ ξανά και ξανά στη μούρη οι νταβατζήδες της Σιωπής των Αμνών. Εξασφαλίζει ένα ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ, χωρίς το οποίο όμως ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ.

    Και το ανεπαρκές -έστω- αυτό σύνταγμα πρέπει να τηρείται διότι είναι σαν άλλα θεμελιώδη, στοιχειώδη εργατικά και πολιτικά δικαιώματα που καταπατούνται.

    Αλλιώς… φίλε μου σε όσα είπες συμφωνώ απόλυτα.

  3. Νομιζω πως εδω και καιρο το πολιτευμα μας ειναι «illiberal democray», ισως εσυ omadeon που εχεις δει περισσοτερα να μπορεις να μου εξηγησεις αν ειναι τωρινη ταση ή εγγενης πραγματικοτητα στο Γ’ Ελληνικο Ραιχ (δυο χρονια ασχολουμαι με την πολιτικη θεωρητικα και κυριως με ιδεες που στο Ελλαντα ειναι αγνωστες). Βεβαια σε ολες τις κοινοβουλευτικες δημοκρατιες υπαρχει κατι σαπιο αλλα στην Ελλαδα αυτη η δυσωδια ειναι τοσο αφορητη, επειδη το κρατος φαινεται ανικανο να κανει εστω και τα βασικα, θεωρητικα, «καλα» του. Απο την αλλη οι δημοσιοι υπαλληλοι μας ειναι απιστευτα ικανοι να απομυζουν πλουτο. Αυτη η ικανοτητα δεν θα επρεπε να συνδεεται με την ικανοτητα να κανεις κατι, εστω ΛΙΓΟ ΚΑΛΟ.
    Παντου το κρατος ειναι διεφθαρμενο, αλλα παντα στον κρατικο μηχανισμο υπαρχουν ατομα (στην δυση τουλαχιστον) τα οποια χρησιμοποιησαν την δυναμη του Λεβιαθαν για καλο και εβγαλαν ροδο απο το αγκαθι, στην κυριολεξια! Αυτα τα ατομα δεν πρεπει να τα θεωρουμε εχθρους μας εμεις οι Libertarians! Ομως στην Ελλαδα λογω της απολυτης ελλειψης αυτοσυγκρατησης των διοικουντων, της αδυναμιας τους εστω να τηρησουν τα προσχηματα, το φασιστικου τυπου εκτοπλασμα εχει μολυνει καθε τομεα της κρατικης λειτουργιας. Ειμαστε σαν αφρικανικο κρατος απλα με περισσοτερες Porche. Αλλα κρατη τα χρηματα που πηραν απο την ΕΕ τα χρησιμοποιησαν σωστα και τωρα τα βγαζουν περα με την υφεση πολυ καλυτερα απο εμας. Ενω εμεις (αυτοι) τα φαγαμε(νε) και τωρα αναμενουμε τα χειροτερα… Μου εχουν πει πως αν το κρατος πληρωσει για ολες τις καταστροφες θα χρεοκοπησει. Στην Ελλαδα ζουμε, ξερουμε τι σημαινει αυτο. Επιτηρηση, Λιτοτητα, Οι τομεις της οικονομιας που εξαρτωνται απο το κρατος (το 60% της οικονομιας) θα πανε περιπατο. Παρολα αυτα τα παιδια των ΕΛ συνεχιζουν να καταναλωνουν (που τα βρισκουν τα λεφτα σε χρονο κρισης; Χμμμ.)

    Τα στοιχειωδη ΜΑΣ δικαιωματα στο κρατος «μας» ειναι ανεκδοτο (σαν τον ποντιο που εψαχνε καρτοτηλεφωνο στον Βορειο Πολο).
    Αλλα βεβαια αν μιλησει κανεις για αυτα οι μπατσοι αναμενουν να τους δειξουν την …αγαπη τους που ρεει επι δικαιων(περισσοτερο) και αδικων (καμια φορα).

    Το κρατος μας ειναι σαν μεταμοντερνα παρωδια του 1984 και το πολιτικο μας συστημα του «IngSoc».

  4. @DennisV
    Για μια ακόμη φορά θα… συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, αν και τα βλέπει φυσικά ο καθένας μέσα από τη δική του οπτική γωνία. Αυτό είναι άλλωστε και το νόημα της «Πολυαρχίας» και της «Παναρχίας» των όμορφων ιστοσελίδων που μας χάρισες το σύνδεσμο χθες. Δεν τις μελέτησα όλες, αλλά θα συνεχίσω γιατί είναι πολύτιμες. Επιτρέπουν να κατανοήσουμε και την παθογένεια της Ελληνικής περίπτωσης με βάση εκείνες ακριβώς τις νοσηρές παραμέτρους του ξεπερασμένου «paradigm» που κριτικάρουν ακριβώς εκείνες οι σελίδες. Τις δίνω άλλη μια φορά για όσους βιάζονται να τις ξαναβρούν (σε άλλο ποστ):
    http://www.polyarchy.org/paradigm/english/index.html
    Λοιπόν…
    Η σύνθεση διαφορετικών απόψεων και η ενοποίησή τους είναι ένας βασικός μηχανισμός που χρειαζόμαστε.

    Προ ολίγου είδα και μια διάλεξη του γνωστού φιλόσοφου Στέλιου Ράμφου στην ΕΤ3. Αν και δεν είμαι χριστιανός συμφωνώ σε πολλά που είπε, όπως και στο βασικό του «working hypothesis». Με λίγα λόγια, εξήγησε ότι το πρόβλημα που έχουμε στην Ελλάδα (το οποίο κατά τον ίδιο το έχουν και όλοι οι άλλοι Ορθόδοξοι) είναι η πλήρης αντίθεση και πόλωση ανάμεσα σε αποστεωμένο ασκητικό πνεύμα και σε εξωτερικό κόσμο – τον οποίο η δική μας παράδοση εκλάμβανε εδώ και αιώνες σαν αποκλειστικά αρνητικό, σαν το βασίλειο του Σατανα (κλπ) μη μπορώντας να βρεί θετικά είδη κουλτούρας που να ενοποιήσει το μέσα και το έξω με θετικό τρόπο.
    Συμφωνώ και επαυξάνω λοιπόν, με τη μόνη διαφορά ότι θεωρώ τον ίδιο το Χριστιανισμό του Ράμφου σαν λανθασμένο, και τη δική του «θεολογίζουσα» πρόταση λύσης σαν εγγενώς καταδικασμένη.

    Πράγματι όμως, πολλά που λέει είναι σωστά.

    Αξιοπερίεργο μου φαίνεται επίσης ότι -τη στιγμή που η Δύση έχει βρει νέες φιλοσοφίες και στοχάζεται πάνω σε μεταφυσικές σχεδόν διαστάσεις της φυσικής της επιστήμης, στην Ελλάδα η βασική διαμάχη είναι ανάμεσα σε Χριστιανόπληκτους και «μηδενιστές» όπως τους αποκαλεί ο Ράμφος. Μόνο που… έχει νομίζω κάνει ο ίδιος θεμελιώδη λάθη σε αυτή την δαιμονοποίηση του (δήθεν) μηδενισμού. Μηδενισμό έχουν τα γουρουνίσια ανθρώπινα μηδενικά που έχουν μηδεν αξίες πέραν του χρήματος και της βιτρίνας ή του φτηνού εντυπωσιασμού άλλων ανθρώπων. ΑΥΤΟ είναι ο μηδενισμός και όχι οι φιλοσοφίες σκεπτόμενων ανθρώπων που κηρύσσουν αθεϊα και ορθολογισμό. Λάθος τα κατάλαβε αυτά ο Μόρφος. Δεν είναι απαραίτητη μια οργανωμένη θρησκεία για να έχει κανείς ζωντανό εσωτερικό κόσμο, ούτε καν μια θεολογική «παράδοση». Το πτώμα της τελευταίας στην Ελλάδα ΣΗΠΕΤΑΙ και βρωμάει ο τόπος. ΔΕΝ πρόκειται να αναστηθεί μέσω… φορμόλης.

    Το σχόλιό σου είναι λεπτομερές και σε όσα λέει δεν έχω κάτι να αντιτάξω. Από την αρχή ρωτάς κάτι σημαντικό:

    ισως εσυ omadeon που εχεις δει περισσοτερα να μπορεις να μου εξηγησεις αν ειναι τωρινη ταση ή εγγενης πραγματικοτητα στο Γ’ Ελληνικο Ραιχ (δυο χρονια ασχολουμαι με την πολιτικη θεωρητικα και κυριως με ιδεες που στο Ελλαντα ειναι αγνωστες).

    Νομίζω ότι είναι εγγενής πραγματικότητα σε μεγάλο βάθος πια, μέσα στον ίδιο τον ψυχισμό και την επικρατούσα κουλτούρα των Νεοελλήνων. Επιπλέον, έχουν και μια τάση να τα κάνουν ακόμη χειρότερα, όταν γαντζώνονται από ημι-ανισσόροπες παρανοϊκές διαστρεβλώσεις ξένων διανοουμένων, όπως κάνει π.χ. ο καθηγητής της Παντείου Παναγιώτης Ηφαιστος μέσα σε αρκετά που γράφει. Δες το σημείο της συζήτησης εδώ (σε ενδιαφέρει ασφαλώς πιο πολύ επειδή είσαι τώρα και… φοιτητής στην Πάντειο):
    https://omadeon.wordpress.com/2008/11/29/daring-virtuous-imbeciles/#comment-10690
    Τα προηγούμενα (από αυτό) όπως και (ιδίως) τα επόμενα σχόλια μαντεύω ότι σε ενδιαφέρουν πολύ. Ιδίως π.χ. κι αυτό – όπου ξεκινάει μια δημιουργική κριτική του κ. Ηφαιστου:
    https://omadeon.wordpress.com/2008/11/29/daring-virtuous-imbeciles/#comment-10741
    Επίσης το σχόλιο του ΙΔΙΟΥ του Ηφαιστου (και τις απαντήσεις μου) σε παλαιώτερο ποστ εδώ:
    https://omadeon.wordpress.com/2007/04/09/%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%ad%ce%b3%ce%b3%ce%b9%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%bb%ce%b7/#comment-2215

  5. Τα «στοιχειωδη» TOΥΣ «δικαιωματα» στο κρατος ΤΟΥΣ παλι ουτε αυτα ειναι εγγυημενα. Το Ελληνικο κρατος καταρρεει λογω της απολυτης ανικανοτητας των διοικουντων να εφαρμοσουν εστω και μια χαμηλης ποιοτητας παρωδια της «σοσιαλ»δημοκρατιας των δυτικων κρατων. Τοσο πεινασμενοι ηταν που εσφαξαν την κοτα που γενουσε τα χρυσα αυγα (την οικονομια που ως ηλιθιοι οι (τιμιοι) Ελληνες «στηριζουμε» ωστε εσεις να παιρνετε το «κατιτι» (πολυ-τι) σας). Τωρα που οι ηλιθιοι ξυπνησαν δεν θα αφησουν δεκαρα στα ταμεια σας. Οι μικροαστοι θελανε απο εσας οσο ανικανοι και αν ειστε να τους προστατευετε (σαν φεουδαρχες του 21ου αιωνα ειστε, τρομαρα σας). Εσεις βαραγατε τους (ειρηνικους) διαδηλωτες ή εντελως ΑΣΧΕΤΟΥΣ απο οτι βλεπω στο ποστ. Να δουμε τωρα (γιατι αυτοι αποτελουν την ψηφοθηρικη σας βαση) πως θα δικαιολογηθητε ωστε να γλυτωσετε την χρεοκοπια; Θα μιλησετε για «κοινωνικα» καθηκοντα του καθενος; (το κρατος δεν εχει «κοινωνικα» καθηκοντα;). Θα τυπωσετε χρημα; Πανε οι παλιες καλες εποχες που το χρημα εβγαινε χωρις περιορισμους απο την πρεσα. ΕΕ… Θα δανειστειτε; Υπαρχουν ηλιθιοι να ρισκαρουν τα λεφτα τους σε εποχη υφεσης; Θα φορολογησετε; Ο Ελληνας που θελει σουηδικο κρατος «προνοιας» με φορους Σαουδικης Αραβιας δεν εχει την ιδια αποψη με σας…
    Τον ηπιατε αγαπητοι.

  6. Ασε φίλε Ντέννις
    πές τους τα, μπας και μας διαβάσει κάνα σωστό άτομο, χωρίς γνώση μερικών πραγμάτων και καταλάβει (μαθαίνοντάς τα).

    Οπως θα είδες ΚΑΙ εγώ δεν χρησιμοποιώ πλέον το «εμείς» όταν μιλώ για την Ελλάδα. Η κατάσταση των τελευταίων ημερών με αποξένωσε και προτιμώ κι εγώ το «ΕΣΕΙΣ». Κι αυτό διότι αγανάκτησα με το «εμείς» που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον σε πολλά κανάλια και αλλού. ΠΟΙΟΙ «εμείς»? Το καζάνι τους και δρόμο…
    Απορούσαν, τόσα χρόνια, για τα όσα τους έσουρναν οι επικριτές της νοοτροπίας τους, αυτοί οι δήθεν «ψεύτικοι αντιρατσιστές» που είναι δήθεν «πράκτορες ξένων δυνάμεων» και άλλων παπαριών….

    Δημιουργήθηκε σε αυτή τη χώρα και μια πρωτοφανής αντίδραση κατά του ΙΔΙΟΥ του αντι-ρατσισμού, σαν δήθεν «υποκινούμενου». Στην πραγματικότητα, το μόνο που αληθεύει είναι ότι ένα μέρος του υπήρξε αρκετά επιφανειακό και «ιμιτασιόν».

    Οι ερασιτεχνισμοί π.χ. κάποιας χαζής κ. Ρεπούση όταν της δόθηκε (ΙΣΩΣ) εντολή άνωθεν να μοιράσει… κουκουλωτικό κιτς – ειρηνικό «ηρεμιστικό», στα σχολεία της χώρας (μη αναφέροντας π.χ. πλείστα ιστορικά εγκλήματα στο περίφημο βιβλίο Ιστορίας) έθρεψε πολλαπλάσια την Ακροδεξιά και γέννησε την περίφημη «αντι-νεοταξική» συσπείρωση των ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ διανοητών (και μερικών άλλων λαλημένων με… ντοκτορά).

    Ε, ο ιμιτασιόν «-ισμός» οποιουδήποτε είδους είναι από τη φύση του αρνητισμός. Αυτό όμως… ΔΕΝ αθωώνει τις υστερικές αντιδράσεις εναντίον του.
    Μιλάμε για τη ΜΟΝΗ χώρα που δαιμονοποίησε τον «αντιρατσισμό» χωρίς καν επίγνωση του δαίμονα που λέγεται «ρατσισμός».

  7. Υ.Γ. Για τα hard economic facts που ανέφερες συνοπτικά, έτσι είναι ακριβώς. Και η μόνη λύση που βλέπω είναι για όσους είναι σε θέση να συνεργαστούν με ΑΛΛΟΥΣ, κυρίως στο εξωτερικό, ιδρύοντας ένα είδος ατυπων συναιτερισμών στις νέες τεχνολογίες (αν και αυτό είναι για λίγους μόνο, επαγγελματίες όπως εγώ). Οι υπόλοιποι ΤΙ ΘΑ κάνουν? ΠΟΛΥ δυσάρεστες εξελίξεις βλέπω…

  8. Ο Χριστιανισμος… Δεν ξερω πως να τον προσεγγισω…
    Οπως ολες οι θρησκειες ειναι ενα μειγμα ΦΡΙΚΤΩΝ και σημαντικων ιδεων. Οπως ολες οι θρησκειες επισης οσο απομακρυνομαστε απο τον θανατο του ιδρυτη της, τοσο τα κακα της υπερισχυουν των καλων της. Η ασκητικη αυτη φυση του Ορθοδοξου Χριστιανου ισως ειναι χρησιμη σε εναν ερημιτη αλλα οχι σε εναν ανθρωπο του κοσμου (κοσμοπολιτη).
    Ο μηδενισμος της ελληνικης κοινωνιας ειναι κυνικος στην αφελεια του και αφελης στον κυνισμο του.
    Ο καραβλαχος Ελληνας που ανακαλυψε τον εφαρμοσμενο μακιαβελισμο στα lifestyle περιοδικα εμαθε πως ο μονος τροπος κοινωνικης ανελιξης ειναι να ποδοπατα τους «αντιπαλους» του. Δεν ΜΠΟΡΕΙ να φανταστει μια κοινωνια συνεργασιας και υγιους (ηθικου) ανταγωνισμου. Αυτο που τον νοιαζει ειναι το ΤΩΡΑ. Το χθες δεν τον ενδιαφερει να το μαθει. Δεν χρειαζεται να ξερεις ιστορια αμα θα διοριστεις στο δημοσιο, ακομη και αν βρεις εκει πολλα που ΠΟΛΛΟΙ δεν θελουν να ξερεις (οι Λιακοπουλοι και λοιποι αλλοι «ξεκουκουλωτακηδες» της Νεας Ταξης συμπεριλαμβανομενοι). Ουτε φυσικα χρειαζεται να οραματιζεσαι για το μελλον. Ποιος ζει, ποιος πεθαινει τοτε… Δεν ειναι τυχαιο πως ο απολυτος οικονομολογος του κρατισμου Κευνς ειχε πει το θεικο «In the long run we’re all dead» (ποτε αλλοτε μια φραση δεν ειχε καταφερει να μας δειξει τοσα πολλα για την φιλοσοφια του κρατισμου). Οποτε θα πεθανουμε καλοπαιρνωντας οπως και οι γονεις μας με τον Ανδρεα «τους». Ποιος χεστηκε που τα παιδια μας θα ζησουν σε μια σκατενια κοινωνια; Εδω θα ‘μαστε;

  9. @DennisV
    Για το χριστιανισμό…. τεράστια κείμενα και διάλογοι υπάρχουν ήδη σε μπλογκ όπως του Ροίδη ( http://roides.wordpress.com/ ) και του Διαγόρα ( http://diagoras.wordpress.com/ ) καθώς επίσης και στο μπλογκ «Ανούσια πίστη» του νέου (25 ετών?) «Ανορθόδοξου», ΠΟΛΥ διαβασμένου, που σχολιάζει και εδώ. Το μπλογκ του: http://falsefaith.blogspot.com/

    Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι ο διάλογος στα τρία αυτά μπλογκ (ΚΑΙ σε άλλα) έχει ποιότητα και αλληλοσεβασμό, εκτός όταν μπαίνουν προβοκάτορες χριστιανοι και δεξιοί, που έχουν…. ξεφτιλίσει πολύ τη θρησκεία τους. Μοναδικός «Φάρος» σωστών και ανθρωπιστικών απόψεων είναι ο προοδευτικός χριστιανός «Μανιταρι-του-βουνού», http://manitaritoubounou.wordpress.com/
    με τον οποίο ποτέ δεν συγκρούστηκα παρά τις διαφορές ιδεών. Μάλιστα θα τον τιμήσω εντός ολίγου μεταφέροντας το μπλογκ του στην «επίλεκτη λίστα μπλογκ» με τίτλο «Greek Renaissance».

    Από τα υπόλοιπα που είπες υπογραμμίζω με τονισμένα γράμματα αυτό εδώ, που είναι περιεκτική απάντηση στα περί «μηδενισμού»:

    Ο μηδενισμος της ελληνικης κοινωνιας ειναι κυνικος στην αφελεια του και αφελης στον κυνισμο του.
    Ο
    καραβλαχος Ελληνας που ανακαλυψε τον εφαρμοσμενο μακιαβελισμο στα lifestyle περιοδικα εμαθε πως ο μονος τροπος κοινωνικης ανελιξης ειναι να ποδοπατα τους “αντιπαλους” του. Δεν ΜΠΟΡΕΙ να φανταστει μια κοινωνια συνεργασιας και υγιους (ηθικου) ανταγωνισμου. Αυτο που τον νοιαζει ειναι το ΤΩΡΑ. Το χθες δεν τον ενδιαφερει να το μάθει.

    Προσυπογράφω ( με τονισμένα γράμματα σε εκείνα που θεωρώ σημαντικότερα)…

  10. Πυροβολησαν μαθητη ακουσα… Αστυνομικος ηταν ο δραστης, omadeοn; ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΦΡΟΙ;
    Ή καποιοι εκμεταλλευονται την κατσταση ωστε να ολοκληρωσουν το ονειρο τους να πυροβολολουν ανυπερασπιστους πολιτες; Εναν Ψυχιατρο γρηγορα…

  11. Συγνωμη που γραφω ανορθογραφα αλλα κυκλοφορουν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ανθρωποι εκει εξω… Και εχω να παω σχολη σημερα… Οι παρακρατικοι μας δινουν το μυνημα «Μπορει να εισαι ο επομενος»;
    Φοβασαι για την ζωη σου σ’αυτην την γαμημενη κοινωνια.

  12. Dennis
    Καλημέρα,
    Ναι, το έμαθα κι εγώ προ ολίγου. Αεροβόλο όπλο έρριξε, δύο φορές βράδυ.΄Τον κόβω για κρυμμένο κάπου στο σκοτάδι ακροδεξιό μαθητή (αυτόν που έρριξε στο δεκαπενταμελές συμβούλιο των υπόλοιπων). Ν.Ε.Ο.Σ. και ωραίος… (μπορεί και Χ.Α.)

    Αργά η γρήγορα, σχεδόν όλη η κοινωνία θα οπλιστεί. Θα είμαι ίσως από τους τελευταίους, αλλά ΜΗ ΤΟ ΓΕΛΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    (αεροβόλα και μαχαίρια, και φόβοι και καρτέρια…)

  13. Μια διαφορετική ερμηνεία στις σωστές παρατηρήσεις του Σωτήρη.
    Η Ελλάδα δεν επανεφευρίσκει τη σύγχρονη Δημοκρατία. Την απαιτεί γιατί ποτέ δεν είχε.
    Κάπου διάβασα, και μου ήρθε φλάς, ότι η πρώτη-πρώτη πολιτική ενέργεια των Νεοελλήνων ήταν η δολοφονία του Καποδίστρια -ο οποίος ήθελε να δημιουργήσει ευνομούμενο, οργανωμένο κράτος- από παρακρατικούς, οι οποίοι ήθελαν να διαιωνιστεί η χαοτική, φεουδαρχική πρότερη κατάσταση.
    Ουσιαστικά, τίποτε δεν άλλαξε εδώ και διακόσια χρόνια ανάπηρης ελευθερίας. Εχουμε μια κατάσταση ανεξέλεγκτων κοτζαμπάσηδων-κομματαρχών, οι οποίοι δημιουργησαν ένα μηχανισμό εξυπηρέτησης των δικών τους μικρών και μεγάλων συμφερόντων και μισθοδοσίας των παραγιών-μπράβων τους και τον ονόμασαν «Ελληνικό Κράτος». Ενα ιδιόκτητο, ιδιωτικά ελεγχόμενο Κράτος δηλαδή, έναν λιμπερταριανό παράδεισο, αν θέλετε.

    Αυτό το κράτος, ιδιοκτησίας «Κοτζαμπάσηδες Ανωνυμοεπώνυμη Εταιρεία» δεν είναι δημοκρατία, αλλά δικτατορία νομιμοποιούμενη απο πλειοψηφίες σχηματισμένες κατά μεθόδους αγοραίας εξαπάτησης: εξαγορασμένες, δεμένες και εκβιαζόμενες μέσω πελατειακών σχέσεων, παραπλανημένες απο διαφημιστικά κόλπα και image making διαδικασίες. Το να είσαι μέλος μιας μειοψηφίας σε αυτή τη χώρα, να απαιτείς μια άλλη οργάνωση και μια ύπαρξη εκτός αυτού του πλέγματος, είναι ισοδύναμο της εθνοπροδοσίας και δυνάμει τιμωρούμενο με θάνατο: οικονομικό, ηθικό, πνευματικό, ακόμα-ακόμα και κανονικό.

    Το «λιγότερο κράτος» που ευαγγελίζονται οι αηδιαστικοί έλληνες «φιλελεύθεροι» ουσιαστικά αυτό που απαιτεί είναι η κατάργηση των ελάχιστων και ψηγματικών προσπαθειών κοινωνικής οργάνωσης και πρόνοιας και την επιστροφή στον κοτζαμπασισμό. Στη σπασμένη βιτρίνα βλέπουν την αστοχία του κράτους, όχι στο θάνατο του παιδιού. Ενας πελάτης πάνω, ένας πελάτης κάτω σε χάλασε ο κόσμος, το μαγαζάκι να είναι καλά, κι αυτοί που δεν ψωνίζουν ας ψοφήσουν – σπατάλη χρόνου και φαγητού είναι. Δουλίτσα τους: είπαμε, το ελληνικό κράτος είναι σχεδόν ΙΧ κράτος, λίγο να διώξουμε την ενοχλητική και δαπανηρή κοινωνική πρόνοια, τη δημόσια και δωρεάν υγεία, τη δημόσια και δωρεάν παιδεία, την κοινωνική ασφάλιση και θα’μαστε τέλειοι.

    Σε ένα ΙΧ κράτος, όπως το νεοελληνικό, δεν υπάρχει διάκριση δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ο ιδιωτικός τομέας είναι κρατικοδίαιτος και το δημόσιο εγκαινιάζει ιδιωτικού τύπου εργασιακές αθλιότητες (προσλήψεις με βάση τις γνωριμίες, αναξιοκρατία, φτηνοί εργαζόμενοι σε καθεστώς ομηρείας, εμπόδια για τους μη ημέτερους και παρανομίες με υπονοούμενο εκβιασμό στους ημέτερους). Και δεν νοείται δημοκρατία: τα κόμματα εκλέγονται με πελατειακούς όρους. Ακόμα και το ΠΑΣΟΚ, που διαφημίστηκε σαν κίνημα αρχών και ιδεολογιών κι έκανε κάποια βήματα εκδημοκρατισμού εκφυλίστηκε σε παζάρι θέσεων και εκδουλεύσεων.

    Οι νέοι μας δεν θέλουν επανίδρυση της Δημοκρατίας. Θέλουν μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία που να τους βοηθήσει να καλύψουν τις ανάγκες τους και να τους δώσει ευκαιρίες να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Θέλουν να γκρεμιστεί το σάπιο, ΙΧ κράτος-κοτζαμπάσης με τον παρακρατικό χρυσαυγίτη-μπάτσο-μπράβο του.

    Υ.Γ. Έχει ακούσει για Fourth Turning κανείς;

  14. @chinstrap named Tango (Pygoskelis orgilus)
    Καλώς ήλθες και πάλι, να διαλύσεις τη ζάλη…
    (κι αυτή τη φορά με την ιδιότητα «orgilus»…)

    Σε όσα σωστά είπες (περίπου σαν «Software Refinement and Logic Optimisation» -hehe)
    Το μόνο που ΔΕΝ έχω ακούσει (αλλά έχω και το μπάρμπα μου το θείο Γκούγκλη που πουθενά δεν κολώνει…) είναι τα περί «Fourth Turning«, Dear Tango. Θα ψαχθεί πάραυθα.

  15. Υ.Γ.
    Σε όσα μας ειπες, Τάγκο,
    υπογραμμίζω το εξής, λόγω τεράστιας προτεραιότητας σε κατανόηση:

    Το “λιγότερο κράτος” που ευαγγελίζονται οι αηδιαστικοί έλληνες “φιλελεύθεροι” ουσιαστικά αυτό που απαιτεί είναι η κατάργηση των ελάχιστων και ψηγματικών προσπαθειών κοινωνικής οργάνωσης και πρόνοιας και την επιστροφή στον κοτζαμπασισμό. Στη σπασμένη βιτρίνα βλέπουν την αστοχία του κράτους, όχι στο θάνατο του παιδιού. Ενας πελάτης πάνω, ένας πελάτης κάτω σε χάλασε ο κόσμος, το μαγαζάκι να είναι καλά, κι αυτοί που δεν ψωνίζουν ας ψοφήσουν – σπατάλη χρόνου και φαγητού είναι. Δουλίτσα τους: είπαμε, το ελληνικό κράτος είναι σχεδόν ΙΧ κράτος, λίγο να διώξουμε την ενοχλητική και δαπανηρή κοινωνική πρόνοια, τη δημόσια και δωρεάν υγεία, τη δημόσια και δωρεάν παιδεία, την κοινωνική ασφάλιση και θα’μαστε τέλειοι.
    […]
    Και δεν νοείται δημοκρατία: τα κόμματα εκλέγονται με πελατειακούς όρους. Ακόμα και το ΠΑΣΟΚ, που διαφημίστηκε σαν κίνημα αρχών και ιδεολογιών κι έκανε κάποια βήματα εκδημοκρατισμού εκφυλίστηκε σε παζάρι θέσεων και εκδουλεύσεων.

    Επίσης σημειώνω τη θετική κριτική που κάνεις στον σχολιαστή «Sotiris»– που αναφέρω στο ποστ (ο οποίος είπε «Perhaps the Greeks are making a point to the world, re-invent Democracy»):

    Οι νέοι μας δεν θέλουν επανίδρυση της Δημοκρατίας. Θέλουν μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία που να τους βοηθήσει να καλύψουν τις ανάγκες τους και να τους δώσει ευκαιρίες να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Θέλουν να γκρεμιστεί το σάπιο, ΙΧ κράτος-κοτζαμπάσης με τον παρακρατικό χρυσαυγίτη-μπάτσο-μπράβο του.

    Εδώ θα έκανα μια διαλεκτική προσθήκη. ΝΑΙ ΜΕΝ ο Σωτήρης έχει δίκιο όσον αφορά μια μειοψηφία ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΩΝ όπως ο ίδιος, αλλά στην πραγματικότητα αυτό που είπες είναι ρεαλιστικότερο.

    Ας γίνει πρώτα αυτό (μια «σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία«) και όλα τα υπόλοιπα έπονται.

    Ας μην υποτιμάμε όμως, dear Tango, το γεγονός ότι ο ΑΠΑΙΣΙΟΣ Σαρκοζί παρέλαβε μια ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, τη Γαλλία που τον ψήφισε, και άρχισε τις… γνωστές πολιτικές που νομίζω καταδικάζεις πρώτη εσύ…
    (π.χ. αυτό εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=TJkxazW1uaU )

    ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ χρειάζεται…
    ΔΙΕΘΝΩΣ και ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ.

    Do you agree, dear witch? 🙂

  16. @A chinstrap named Tango
    Θα σας πω την γνωμη μου αγαπητε οσον αφορα τις τοποθετησεις σας.
    1) Παρολο που δεν ειμαι ο τυπος του ανθρωπου που θα θεοποιουσε τον Καποδιστρια (ειχε υπερεξουσιες), νομιζω πως οσα εκανε ηταν μια πρωτη προσπαθεια στην σωστη κατευθυνση. Δεν πιστευω πως σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα θα μπορουσε να κανει περισσοτερα. Όσον αφορα το φεουδαρχικο κατεστημενο ολοι συμφωνουνε πως υπαρχει και σημερα ανεγγικτο.
    2) Αυτα που λετε για το Ελληνικο Κρατος θα τα ελεγα για καθε κρατος επι της γης. Αλλα οι δικοι μας το εχουν ΓΑΜΗΣΕΙ εντελως. Ουτε τα προσχηματα δεν κρατανε, εν αντιθεσει με τα δυτικα κρατη που αμα σε πιασουν να κλεβεις ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ. Οσον αφορα το ιδιωτικο κρατος επετρεψτε μου να διαφωνησω (με την ορολογια). Απο την στιγμη που διαπλεκεσαι με το κρατος παυεις να εισαι «ιδιωτης» και γινεσαι μελος του σωματος του Λεβιαθαν. Ο επιχειρηματιας που «προστατευεται» απο το κρατος αν και δεν ειναι δημοσιος υπαλληλος επισημα γινεται υπηρετης του κρατους de facto. Ο μηχανισμος του κρατους και η φιλοσοφια του ειναι κολλεκτιβιστικη απο την φυση της. Οπως εχω γραψει και αλλου οσο ψηλα και αν ειναι καποιος στην κρατικη ιεραρχια ειναι ασημαντος και disposable απο μονος του. Αυτο που μετρα ειναι η επιβιωση του κρατους ως συνολο.
    3) οι αηδιαστικοί έλληνες “φιλελεύθεροι” – θα υποθεσω πως μιλατε για τους Ρουστερς – Φιλελευθεροσυμμαχιτες. Πριν απαντησω θα προτεινω σε ολους τους αναγνωστες μια αντικειμενικη αναλυση του φαινομενου του «νεοφιλελευθερισμου»

    Click to access neoliberalism.pdf

    (Θα ηθελα να μου πεις και εσυ την αποψη σου για αυτην, Οmadeon).
    Το προβλημα μου με την ισοπεδωτικη κριτικη σας ειναι πως το «λιγοτερο κρατος» που σπευδετε να καταδικασετε ειναι, ηταν και θα ειναι η ουσιαστικοτερη προσφορα του φιλελευθερισμου. Οπως λετε το Ελληνικο Κρατος λετε οτι ειναι ιδιοκτητο, ομως παρολα αυτα περιμενετε απο αυτο την προοδο της Ελληνικης Κοινωνιας… Ειναι σαν τον φουκαρα-κερατα που η γυναικα του τον εχει κερατωσει με ολη την Αθηνα, και ομως αυτος ελπιζει πως υπαρχει ελπιδα να αλλαξει και οτι τον αγαπα. Δυστυχως το «κρατος το μεγαλο»που υπερασπιζεστε ποτε πουθενα δεν δουλεψε (εκτος ισως απο την λατρεμενη μου Σκανδιναβια) αλλα αντιθετως οδηγησε στον Χιτλερ, στον Σταλιν στην χειροτερη ή στον Σαρκοζυ ή τον Παπανδρεου στην καλυτερη. Το Ελληνικο Κρατος φουσκωνει συνεχως χωρις να βλεπουμε αυτο το μινιμουμ των θεσμων που λετε να επικρατει. Αυτο επειδη οι θεσμοι προερχονται απο την κοινωνια και οχι απο το κρατος. Η κοινωνια πρεπει να βελτιωθει. Το Κρατος ειναι απο την φυση του παρασιτικο, που στην καλυτερη περιπτωση συμβιωνει μαζι σου χωρις να σε πειραζει (προσωρινα) αλλα στην χειροτερη σε καταστρεφει με καθε δυνατο τροπο (βλ. σελιδες που εδωσα στον Οmadeon
    «Στη σπασμένη βιτρίνα βλέπουν την αστοχία του κράτους, όχι στο θάνατο του παιδιού.»
    Αχ αγαπητε ειστε vulgar leftish φοβαμαι. Το κρατος σκοτωσε ενα παιδι. Οντως μια οικογενεια καταστραφηκε και ενα παιδι πεθανε ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΛΟΓΟ. Αλλα δεν ειχαμε σπασμενες βιτρινες απλα (πολλοι οικονομολογοι θα ετριβαν τα χερια τους με τετοιες μικροκαταστροφες που κινουν την αγορα) ΚΑΗΚΕ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ. Καποιοι γαμημενοι ηλιθιοι που ο Κροποτκιν θα εφτηνε στα μουτρα σε συνεργασια με προβοκατορες μπατσους-κουκολοφορους μας εδειξαν τι σημαινει να εισαι πολιτης αυτου του ηλιθιου για το καλο, ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥ για καταστροφη κρατους. Και εμεις (αυτοι) οι ηλιθιοι ζηταμε απο τον καταστροφεα μας να μας σωσει. Θελουμε (Θελουν) και αλλη δυναμη στο κρατος μας που μας εχει αλυσοδεσει ΟΛΟΥΣ. Δεν πιστευουμε στην κοινωνια των πολιτων και την δυναμη της να αλλαζει τον κοσμο οταν την δινεται η ευκαιρια. ΚΡΑΤΟΣ! φωναζουμε (φωναζουν) σαν ζωα που ειμαστε. Και ενταξει οι βιτρινες δεν μας πειραζουν. Οι ανθρωποι που εχασαν την δουλεια τους σας νοιαζουν; Η κοινωνικη παθογενεια που φερνει η καταστροφη αυτη της οικονομιας την σκεφτεστε; Οι ανεργοι οι οποιοι θα εξαθλιωθουν ειναι τα θυματα για την επικρατηση της «δημοκρατιας»; Δεν μπορει να προβουν σε εγκληματικη συμπεριφορα που μπορει να φερει αλλους θανατους; Μην βλεπετε τα πραγματα τοσο κλειστα, δειτε την γενικη εικονα που ο «»»»»»»αναρχικος»»»»»»» Αλαβανος δεν θελει να δουμε.
    «να διώξουμε την ενοχλητική και δαπανηρή κοινωνική πρόνοια, τη δημόσια και δωρεάν υγεία, τη δημόσια και δωρεάν παιδεία, την κοινωνική ασφάλιση»
    Αυτη η «κοινωνικη» προνοια ηταν το προσχημα με το οποιο πηρε την απολυτη δυναμη στην περιφερεια του. Αυτο που δεν σας λενε ειναι πως ολα αυτα δεν ειναι καθολου δωρεαν αλλα ιδιαιτερα ακριβα. Την «»δωρεαν»» παιδεια την πληρωνετε απο τους φορους σας και σας σακατευει τον εγκεφαλο των παιδιων με την διαδοση του εθνικισμου με «επιστημονικα» βιβλια -επιλεγμενα απο το Υπουργειο Αληθειας-(Παιδειας). Την «κοινωνικη» (κρατικη) ασφαλιση που χρεοκοπει σε ολον τον κοσμο (θα αναλυσω το γιατι σε αλλο ποστ μου) την πληρωνουν εργοδοτες σας. Όσο για την «κοινωνικη» «προνοια» αυτο ειναι ανεκδοτο στην Ελλαδα. Δεν ζουμε στην Σκανδιναβια (Μεγαλη μου Αγαπη). Τουλαχιστον η προταση τους για αρνητικο φορο εισοδηματος (http://en.wikipedia.org/wiki/Negative_Income_Tax) ειναι μια καινουργια σχετικα και ρεαλιστικη προταση.
    4) Με τα υπολοιπα συμφωνω

  17. @DennisV
    Είναι σαφές όμως ότι δεν είπε τίποτε κανείς, υπέρ του “κρατους του μεγαλου” ούτε το «υπερασπιζεται»…
    Σόρυ, ΔΕΝ είδα καμμία υπεράσπιση του «κράτους του μεγάλου» (από Chinstrap Tango), είδα μόνο υπεράσπιση στοιχειωδών έστω κοινωνικών υπηρεσιών μαζί με διαφάνεια και σωστούς θεσμούς.

    Στις μέρες μας σημειώθηκε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΡΙΣΗ, μια κατάρρευση αρχών του ίδιου του (νεο-)φιλελευθερισμού και μια αποδοχή της ανάγκης για κάποιου είδους ρύθμιση από το κράτος (αν υποθέσουμε ότι την εξουσία δεν θα την έχουν ΜΟΝΟ οι διεφθαρμένοι που ξέρουμε)…
    Πρόβλημα άλυτο, άλλωστε, λόγω της διαφθοράς ΚΑΙ των δύο μεγάλων κομμάτων (όπως ειπώθηκε και εδώ)…

    Νομίζω ότι πρέπει να ξανασκεφτούμε εκ νέου πολλά πράματα. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία έχει στοιχεία νεόκοπου… Γιαπισμού και άλλα τινά στραβά, που βαριέμαι να κριτικάρω. Τελειωμένη είναι κι η ιδεολογία της, βασισμένη σχεδόν εξ ολοκλήρου στην Ayn Rand.

    Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει ΜΟΝΟ ο καλύτερος τρόπος για να ιδρυθούν ευκολότερα συλλογικές (λαϊκές) επιχειρήσεις «mutualist type» και τα υπόλοιπα είναι αδιέξοδα ή… μολυσμένες οδοντόκρεμες… 🙂

  18. @DennisV
    Δεν θυμάμαι τώρα αν είπες ότι ΕΙΔΕΣ το βίντεο αυτό, ιδίως στο τέλος
    https://omadeon.wordpress.com/2008/11/01/richard_wolff/

    Υ.Γ. Το pdf που έδωσες το κατέβασα και φυσικά θα το μελετήσω.
    Στο μεταξύ πιάσε κι εσύ τα λινκς
    http://delicious.com/omadeon/alternative-economics
    κλπ.
    (θα δώσω κι άλλα εδώ με Edit-comment…)

  19. Οντως οι Ρουστερς ειναι ολιγον …σπασικλες (με την καλη και την κακη εννοια). Η αποψη μου για το πως θα βρουμε εναν νεο ουσιαστικα φιλελευθερισμο και οχι τον νεο «νεοφιλελευθερισμο». Και εγω πιστευω οτι mutualist επιχειρησεις ειναι ο καλυτερος τροπος να διαχειρηστουμε τα δημοσια αγαθα. Απλα πιστευω πως η φιλελευθερη συμμαχια ισως ειναι το πιο ξεκαθαρα ιδεολογικο κομμα που υπαρχει στην Ελλαδα.Θαυμαζω τον Ουτοπισμο τους (Nerdy Romanticism). Και θυμωνω οταν τους προσβαλλουν επειδη ηταν το site τους που με εβαλε στην πολιτικη σκεψη. Συγνωμη αν παρεξηγησα τον A chinstrap named Tango μπορει να μου εκφρασει τις αποψεις του αμα θελει, απλα διαπιστωσα εναν ωμο Αλαβανισμο στον λογο του.
    Προς το παρον μελεταω. Τα ξαναλεμε.
    YΓ. (Ο Urfurslaag ειχε κανει μια ουσιαστικη κριτικη στην φιλελευθερη συμμαχια στο καναλι του στο Youtube, αλλα επεσε. Στην ουσια λεει τα ιδια με σενα)

  20. @DennisV

    http://www.statsvitenskap.uio.no/ISVprosjektet/neoliberalism.pdf
    (Θα ηθελα να μου πεις και εσυ την αποψη σου για αυτην, Οmadeon).

    Διάβασα μεγάλα τμήματα και επίσης το τέλος. Θα επανέλθω, αλλά δεδομένου του ότι είδα το «συμπέρασμα», ειλικρινώς ΧΕΣΤΗΚΑ, για το αν και κατά πόσον είσαι «σωστός ο όρος νεοφιλελευθερισμός».

    Ζω στην ωμή πραγματικότητα καθώς και στα… ΩΜΑ όνειρά μου, ταυτοχρόνως. Ποτέ σε ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ακαδημαΪκών ιδεών, άχρηστων πρακτικά και δημιουργικά.

    Οι φιλελεύθεροι εν Ελλάδι ΔΕΝ βγαίνουν λάδι.
    Τον ήπιανε όλοι και θα φύγουνε βράδυ… 🙂

    Ας μη μαστιγώνουμε όμως… ΠΕΘΑΜΕΝΑ ΑΛΟΓΑ.
    Και προβολές του νου όπως «vulgar leftish» είναι ΑΣΤΟΧΕΣ, διότι το άτομο που μίλησε (Chinstrap Tango) το γνωρίζω διαδικτυακά… πολύ καλά… και μόνο «vulgar» δεν είναι. Ισως το δεις εν καιρώ.

    Dont worry, ένας-ένας θα πάρουνε (τη μούτζα τους) όλοι.
    Νεοφιλελεύθεροι ΚΑΙ σοσια-ληστές.

  21. Παντως εσυ εχεις (ελευθεριακες) σοσιαλιστικες/μαρξιστικες ριζες και εγω (ελευθεριακες) φιλελευθερες και συμφωνουμε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Τι τρεχει;

  22. ο ορος vulgar leftish προερχεται απο τον ορο vulgar libertarianism που χρησιμοποιουν ο Kevin Carson και οι λεγομενοι left-libertarians για ατομα οπως η Ayn Rand.

  23. @DennisV

    Οντως οι Ρουστερς ειναι ολιγον …σπασικλες (με την καλη και την κακη εννοια).

    χμ…. θα σου πω αργότερα. Πολλά κοκκόρια λαλούνε, την ΑΝΟΣΤΗ σούπα όπου θα μπούνε (για να βράσουνε) υμνούνε…
    🙂

    Η αποψη μου για το πως θα βρουμε εναν νεο ουσιαστικα φιλελευθερισμο και οχι τον νεο “νεοφιλελευθερισμο”.

    Τότε συνιστώ να δεις το «Left Liberal Synthesis» Blog, κάποιου νέου μου φίλου, του Γιάννη (που γνώρισα και εξω-διαδικτυακά):
    http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/

    Και εγω πιστευω οτι mutualist επιχειρησεις ειναι ο καλυτερος τροπος να διαχειρηστουμε τα δημοσια αγαθα

    ΟΥΟΥΟΥΟΥ… άντε πέστο αυτό στη Σπινόζα / «Αθήναιος» (υψηλό στέλεχος της ΦΙΣ) η οποία είχε ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ περί αυτού κι έπαθε ζημιά όταν της έθεσα το θέμα της «συλλογικής επιχειρηματικότητας» στο μπλογκ της, πριν ενάμισυ χρόνο περίπου (θα σου βρω το σύνδεσμο για να γελάσεις πολύ αργότερα..).
    100% ΔΕΞΙΟΙ φιλελεύθεροι είναι, ΟΥΤΕ ΕΝΑ αριστερό libertarian δεν έχουν…

    Απλα πιστευω πως η φιλελευθερη συμμαχια ισως ειναι το πιο ξεκαθαρα ιδεολογικο κομμα που υπαρχει στην Ελλαδα.

    Αν κι εγώ ο ίδιος σχολίασα πολλές φορές εκεί στο e-rooster, και δεν τσακώθηκα ποτέ, κλπ. κλπ. και…
    Αν και πίστευα το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ με σένα κάααποτε……
    Κατέληξα ότι είναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ιδεολογικό κόμμα εν Ελλάδι.
    Tο ΜΟΝΟ που τους ενδιαφέρει είναι να μην έχουν εμπόδιο στο να πλουτίσουν ο καθένας τους ατομιστικά σαν ξελιγωμένοι ΓΙΑΠΗΔΕΣ του κερατά…
    ΑΙΣΧΡΟ το μπέρδεμά τους είναι, αηδίασε και φίλος μου ΓΝΗΣΙΟΣ επιχειρηματίας που ξεπέρασε προ πολλού το.. νηπιακό στάδιο του Γιαπισμού. 🙂

    Υ.Γ. Είναι πάντως ΚΥΡΙΟΙ 100%. Να φανταστείς ΟΥΤΕ ΚΑΝ με έβγαλαν ποτέ από το δικό τους blog-roll. Ούτε τους εβγαλα κι εγώ από το δικό μου. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ανταλλαγή απόψεων έχουμε, κατά καιρούς… 🙂

  24. A δεν τα μαθες η «αθηναιος» εφυγε απο το κομμα. Πηγα και εγω να «προπαγανδισω» τις ιδεες της παναρχιας στην «Αθηναιος». Δεν μου απαντησε (ολα αυτα εν μεσω φιλελευθερου εμφυλιου, που να στα λεω απο τωρα τρωγονται) σε ενα γιγανταιο ποστ. Ενας ηλιθιος – troll με τον οποιο βριστηκαμε μου ειπε για αναρχικους του πληκτρολογιου (για τους παναρχικους μιλουσε). Ενας αλλος συγκρινε (ευγενικα) τον παναρχισμο με τον Ποσαδισμο.

  25. http://e-roosters.blogspot.com/2008/12/blog-post_10.htm

    Ιδου φιλε μου θα γελασεις και θα κλαψεις ταυτοχρονα.
    Κανε με να γελασω και μενα.
    (Η ολη διαμαχη ηταν για το δικαιωμα αυτοαμυνας, εγω πηρα την θεση υπερ της οργανωσης των πολιτων σε πολιτοφυλακες και υπερ της αυτο-αμυνας. Επεσε Βρισιδι μεταξυ του Αθηναιου και του Πειτσινη… Οντως ο τιτλος ηταν προβοκατορικος αλλα η ουσια ηταν σωστη.)

  26. Χαχα…
    Είμαι σε φιλικό σπίτι τώρα και μπήκα να δω τι γίνεται….

    ΜΑΛΙΣΤΑΑΑ….

    Ε, λοιπόν δουλειά δεν έχει ο διάολος και βάζει να τσακώνονται για ιδεολογίες τα παιδιά του. Μετά από μακρά συνομολία με ένα φίλο που θέλει σοβαρά να δημιουργήσει εναλλακτική κοινότητα, όλα αυτά περί διαμαχών και ιδεολογιών μου φαίνονται ανούσια.

    Εχασα ΠΟΛΥ χρόνο και με τα γεγονότα. Από αύριο αρχίζει ξανά δημιουργική αλλά και ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ δουλειά.
    Τα λέμε φίλε μου.

  27. http://www.antinews.gr/?p=3773#comment-118652
    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;

    Πραγματικα δεν βλεπω διαφορα ουσιαστικη ιδεολογικα της free-market economy με τα participatory economics …ή τουλαχιστον αντιφαση. Σε μια ελευθεριακη κοινωνια ανοικτος σχεδιασμος μεταξυ των μελων της κοινωνιας για την εμποδιση λαθων στον μηχανισμο της αγορας ισως φανει χρησιμος. Ετσι και αλλιως σε περιπλοκες αγορες οι (οικονομικες) πληροφοριες ειναι διασκορπισμενες αναμεσα στα συναλλασσομενα μελη. Οποτε η καλυτερη μορφη σχεδιασμου για μενα ειναι η συγκεντρωση των πληροφοριων αυτων σε συγκεκριμενους χωρους (το internet) ωστε να βοηθησει την διαδικασια του οικονομικου υπολογισμου (βλ. Εconomic calculation Problem). π.χ. Αυτο θα εμποδισει ακομη και συμπτωματικα λαθη που συναδουν με την Αυστριακη Θεωρια του Εμπορικου Κυκλου (βλ. Austrian Business Cycle Theory). Ισως αυτες οι αλλαγες σε συνδυασμο με ριζικη μεταρρυθμιση του τραπεζικου συστηματος ισως κανουν τις οικονομικες κρισεις παρελθον.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_fractional-reserve_banking

  28. Α και το θεικο Money as Debt (Ή αλλιως πραγματα που οι τραπεζιτες δεν θελουν να ξερεις)

    http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279

    Μονο με το συμπερασμα οτι η κυβερνηση πρεπει να τυπωνει οσο χρημα χρειαζεται διαφωνω κατα τα αλλα σπαει κοκκαλα και ανοιγει ματια

  29. @DennisV
    είμαι ακόμη σε επίσκεψη, σε σπίτι φίλου. Είδα τα σχόλια και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάζομαι με τις θεωρίες για ελεύθερη οικονομία (εντελώς ανύπαρκτη στην πραγματικότητα) κλπ.
    Το ιδεολόγημα της «ιδανικής» ελεύθερης οικονομίας έχει άλλωστε υποστεί σφοδρά πλήγματα τις μέρες που ζούμε. Πήγαινε δες τι λέει κι ο Στίγκλιτς (αν και μάλλον θα τα ξέρεις).

    Για μένα το θέμα είναι η συλλογική παραγωγική συσπείρωση, τα υπόλοιπα τα θεωρώ θεωρητικούρες ή και… παπαριές.

    Στην πραγματικότητα νομίζω ότι χρειαζόμαστε ένα άλλου είδους κράτος, ένα κράτος που ΜΕΡΟΛΗΠΤΕΙ ΘΕΤΙΚΑ υπέρ των συλλογικών επιχειρήσεων, ενώ.. αρμέγει κανονικά τους άπληστους και μοναχικούς καπιταλιστές, φορολογεί ΑΓΡΙΩΣ και ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ το μεγάλο κεφάλαιο, εμποδίζοντας την εκμετάλλευση και ενισχύει στο έπακρο τις ανταγωνιστικές συλλογικές επιχειρήσεις. Αλλιώς δεν γίνεται δουλειά φίλε. Ομως ξέρω ΕΠΙΣΗΣ ότι τέτοιο κράτος δεν θα υπάρξει ποτέ, τουλάχιστον για τις επόμενες λίγες δεκαετίες.

    Οπότε έχω χεσμένες και τις θεωρητικολογίες περί δήθεν ελεύθερης οικονομίας που παρουσιάζουν το participatory economics σαν να ήταν περίπου το ίδιο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, νομίζω…

    Αλλά επειδή ΚΑΝΕΝΑ κωλοκράτος δεν πρόκειται ποτέ, ούτε στη… δευτέρα παρουσία, να κάνει αυτά που «θέλω», απλούστατα δεν επιδιώκω καν να επιβάλλω τις φαντασιώσεις μου στο βόθρο της υπόλοιπης κοινωνίας, διότι όποιος ανακατεύει σκατά σε βοθρους βρωμίζει ο ίδιος φίλε.

    Οπότε το ΜΟΝΟ που θα ήθελα είναι καλύτερες συνθήκες για να φτιάξουμε τις συλλογικές επιχειρήσεις μας, ενώ την ΑΧΡΗΣΤΗ πληροφορία για το «πως θα πρέπει να είναι το κράτος» την αφήνω για τη βάλουν οι καπιταλιστές σε κάνα USB stick και να μετά να το χώσουν σε… ευαίσθητη οπή του άχρηστου -συνήθως- χαμένου κορμιού τους…..χεχε

  30. Υ.Γ. γράφω από άλλο -αβολο- πληκτρολόγιο σε σπίτι φίλου, εξού και τα λάθη… θα τα διορθώσω όταν γυρίσω σπίτι…

  31. Nαι, εχεις δικιο η ελευθερη οικονομια ειναι μαλλον το πιο συντομο ανεκδοτο που υπηρξε ποτε. Ακομη και κατα την χρυση της εποχη (19ος αιωνας) ηταν ενα ιδανικο παρα πραγματικοτητα.
    Βεβαια δεν ειμαι δυστηχισμενος αρκετα για να συγκρινω δυο ανυπαρκτα μοντελα ( ή οχι τοσο γαμημενα σπασικλας). Το να το κανεις αυτο ειναι το peak της διανοουμενιστικης παρακμης. Αλλωστε η ιδεολογια μου δεν προβλεπει ιδεολογικες διαμαχες. Μεχρι και (εθελοντικο) φασισμο μπορω να ανεχτω για τα παιδια των ΕΛ-ληνων (οχι των Ελληνων). Αυτο που δεν ανεχομαι ειναι η επιβολη με κρατικη βια μιας ιδεολογιας. Αυτη ειναι η ουσιαστικοτερη αντιθεση μου με τον νεοφιλελευθερισμο. (αν το παμε οικονομικα θα το γαμησουμε αστω καλυτερα…).

    “πως θα πρέπει να είναι το κράτος”
    Το να λεει ενας διανοουμενος στο κρατος πως πρεπει να ειναι, ειναι σαν να λες εσυ ο αλυσοδεμενος αιχμαλωτος στον δεσμωτη σου πως πρεπει να σου συμπεριφερεται. Αν ποτε τυχον σου συμπεριφερθει οπως τον συμβουλευσες να τρεμεις γιατι δεν ξερεις απο που θα σου ‘ρθει.
    Α, και αλλο η «δηθεν» ελευθερη οικονομια με αυτο που υποστηριζουμε εμεις.

    Το κρατος να φορολογησει αγρια το μεγαλο κεφαλαιο; Θα προτεινα κατι πιο ριζοσπαστικο. Οσα κερδη αποκτηθηκαν σε μονοπωλιακη σφαιρα,ή/και με απατη, ή/και με κλοπη ΔΗΜΕΥΟΝΤΑΙ και ΑΝΑΔΙΑΝΕΜΟΝΤΑΙ. Αυτο ηταν και το αιτημα των φιλελευθερων στην Γαλλια κατα την Γαλλικη επανασταση (αν δεν κανω λαθος)

  32. A και χανουν το δικαιωμα ιδιοκτησιας που παραδιδεται στους εργαζομενους

  33. Φίλε Dennis,
    Για τα τελευταία σου σχόλια χαίρομαι κι είμαι απόλυτα σύμφωνος. Μάλιστα βρίσκω ΑΚΡΩΣ ριζοσπαστική και ολόσωστη την πρότασή σου στο τέλους του σχολίου «Δεκέμβριος 19th, 2008 στο 1:18 π.μ.» (αν και φυσικά είναι _απίθανο_ να εφαρμοστεί – τουλάχιστον στα επόμενα χρόνια, πάντως… ΜΑΚΑΡΙ -χεχε):

    Το κρατος να φορολογησει αγρια το μεγαλο κεφαλαιο; Θα προτεινα κατι πιο ριζοσπαστικο. Οσα κερδη αποκτηθηκαν σε μονοπωλιακη σφαιρα,ή/και με απατη, ή/και με κλοπη ΔΗΜΕΥΟΝΤΑΙ και ΑΝΑΔΙΑΝΕΜΟΝΤΑΙ. Αυτο ηταν και το αιτημα των φιλελευθερων στην Γαλλια κατα την Γαλλικη επανασταση (αν δεν κανω λαθος)

    Κι εγώ _έτσι_ κατάλαβα (για το αίτημα των παλιών φιλελεύθερων). Ας μην ξεχνάμε ότι και ο Τσόμσκυ είναι φιλελεύθερος αλλά κατά του μεγάλου κεφαλαίου. Επίσης ότι ο Στίγκλιτς (με όλα του τα γνωστά ελαττώματα και σχέσεις με το σύστημα) απέδειξε ότι κάτω από συνθήκες άνισης Πληροφορικής δύναμης (κλπ) η ελεύθερη αγορά αποδεδειγμένα υπονομεύεται. Απέδειξε επίσης (και πήρε το Νόμπελ) ότι το περίφημο «αόρατο χέρι της αγοράς» ΔΕΝ λειτουργεί, κάτω από πολύ συνήθεις προϋποθέσεις, κλπ. κλπ.
    http://delicious.com/omadeon/Stiglitz

    Σήμερα με την τεχνολογία που υπάρχει μπορούμε να τσεκάρουμε ΚΑΘΕ συναλλαγή, ο Μεγάλος Αδελφός που αυτή τη στιγμή είναι ο απεχθής Αλογοσκούφης μπορεί αύριο να γίνει η Επιτήρηση της Κοινωνίας Πολιτών που ΑΜΕΣΩΣ αντιλαμβάνεται τις πουστιές και κάθε είδους εκμετάλλευση και επεμβαίνει να διορθώσει…
    Ακόμη και η υπεραξία του Μαρξ ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ και μπορεί να μελετηθεί με Προσομειώσεις σε υπολογιστές, με ακριβέστατο τον υπολογισμό του «ριξίματος» που διαπράττει κάθε άδικος εργοδότης σε βάρος οποιουδήποτε εργαζόμενου. Ξέχασα να σου πω ότι ο φίλος που ανέφερα, ο επιχειρηματίας (με μια εταιρεία 70 υπαλλήλων περίπου) είναι «δικός μας» και ανέκαθεν υπέρ της συλλογικής επιχειρηματικότητας, μόνο που το βρωμερό κράτος θέτει τεράστια πρακτικά εμπόδια στο να κάνει τους τεχνικούς του συναιτέρους, ενώ και οι ιδιοι, λόγω κοντόφθαλμης απληστίας για άμεση πληρωμή αρνήθηκαν γενναιόδωρη πρότασή του να βάλουν χρήματα στην άκρη μετατρεπόμενοι σιγά-σιγά σε συνεταίροι…
    (εκτενέστερα γι αυτό το θέμα ίσως πω άλλη φορά).

    Προηγουμένως είπες

    Το να λεει ενας διανοουμενος στο κρατος πως πρεπει να ειναι, ειναι σαν να λες εσυ ο αλυσοδεμενος αιχμαλωτος στον δεσμωτη σου πως πρεπει να σου συμπεριφερεται. Αν ποτε τυχον σου συμπεριφερθει οπως τον συμβουλευσες να τρεμεις γιατι δεν ξερεις απο που θα σου ‘ρθει.

    ΠΟΛΥ ρεαλιστική αντιμετώπιση. Αυτό εννοούσα κι εγώ…

    Τελειώνω (χωρίς να εξαντλώ το θέμα) με το link που υποσχέθηκα για τη συζήτηση περί «συλλογικής επιχειρηματικότητας» στο μπλογκ της Σπινόζα / «Αθήναιου». Ψάρια βραστά με μαγιονέζα «αθηναϊκή», μιλάμε… (Χεχε)

    …χμ….
    ΔΙΟΡΘΩΣΗ !!!
    Η συζήτηση αυτή ΣΒΗΣΤΗΚΕ, αλλά μάλλον δεν το έκανε επίτηδες η κοπέλλα, απλώς… τάκανε σκατά η WordPress με παλιές αναρτήσεις που είχαν Ελληνικό τίτλο. Ο σύνδεμος είναι
    http://bspinoza.wordpress.com/2007/05/06/%CE%9F-%CE%9A%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9
    αλλά βγαζει τώρα το μήνυμα

    Σφάλμα 404 – Δεν βρέθηκε

    Ψάχνετε για κάτι που δεν υπάρχει αλλά τα εργαλεία της διπλανής στήλης θας βοηθήσουν να βρείτε αυτό που θέλετε.

    Για.. .καλή μας τύχη, εχω ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ της σελίδας. Θα στο στείλω αργότερα με μέηλ.
    Τα λέμε (πάω να απαντήσω τώρα στον φίλο μπλόγκερ – καλλιτέχνη Δήμο Δημητρίου).

  34. Noμιζω πως αν ο Στιγκλιτς και ο Τσομσκυ μελετησουν σοβαρα τις προτασεις μας θα παρουν θεση υπερ της Παναρχιας (ή τουλαχιστον οχι εναντιον της).
    Ευκαιρια ειναι γυρισει ο Τσομσκυ στον δρομο του «απλυτου» αναρχισμου επειδη εχει κανει ολιγον κρατικιστικη στροφη τα τελευταια χρονια (δεν τον κατηγορω ακομη και ο Herbert Spencer συμμαχησε με δεξιο-φιλελευθερους καθως γινοταν πιο συντηρητικος)
    Όσο για τον Stiglitz οσο και αν διαφωνω με την φιλοσοφια του Κευνσιανισμου που υποστηριζει, ειναι ο σημαντικοτερος εν ζωη mainstream οικονομολογος και εδειξε αδυναμιες που υπαρχουν στην «νεοφιλελευθερη» πολιτικη. Με εξοργιζει που μιλαει για market fundamentalists καμια φορα, αλλα καμια (πολλες) φορα(ες) εμεις (αυτοι) οι Libertarians (ή ενα ορισμενο ειδος μας(τους)) ειμαστε (ειναι) απολογητες του ακρως αδικου status quo.
    Γιατι συμβαινει αυτο;
    Προτεινω δυο αρθρα που ριχνουν φως στο τουννελ

    http://mises.org/story/910

    (Left and Right:The Prospects for Liberty) by Murray Rothbard

    http://mises.org/story/2099

    (Rothbard’s «Left and Right»: Forty Years Later) by Roderick Long

  35. @Dennis
    ΠΟΛΥ καλά ενημερωμένο σε βλέπω, ενώ με τις τελευταίες αυτές διαπιστώσεις σου συμφωνώ απόλυτα.

    Κοίτα, όχι μόνο ΕΤΣΙ είναι τα πράματα, αλλά η Παναρχία (και γενικά η συλλογική οικονομική συσπείρωση) μπορεί να συνδυαστεί σχεδόν με ο,τιδήποτε, με την έννοια ότι αποβλέπει στην Αυτονομία, στην απόλυτη (συλλογική) αυτάρκεια και ότι το μόνο που χρειάζεται (σαν ελάχιστο) είναι η ΜΗ-καταστολή της. Δυστυχώς στην Ελλάδα σχεδόν αυτομάτως καταστέλλεται. Υπήρχε κι ένα ποστ του φίλου μπλόγκερ Κουσουράτου (θα στο βρω σε λίγο) που εξηγούσε με νούμερα και υπολογισμούς ΠΩΣ το κράτος κάνει ανοιχτό σαμποτάζ ακόμη και στην απλούστερη προσωπική εργασιακή αυτονομία. Κι όταν πας να φτιάξεις κάτι συλλογικό, εξίσου ή χειρότερα. Οι πάντες εξωθούνται να ακολουθήσουν τις πεπατημένες οδούς που φέρνουν λεφτά στον Αλογοσκούφη.

    Μια ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ είναι ανεξάρτητη ακόμη και από το χρήμα, μπορεί να στηριχτει σε αμοιβαίες ανταλλαγές αγαθών και υπηρεσίες από όσους ΟΙ ΙΔΙΟΙ τα παρέχουν (ΚΑΙ ωφελοϋνται από άλλους). Υπάρχει τέλος ένας απολύτως νόμιμος τρόπος να μην μπαίνει η εφορία σε όλα αυτά. Η αμοιβαία εξυπηρέτηση. Εσύ π.χ. ένας κηπουρός θες μια επισκευή στον υπολογιστή σου κι εκείνος που στην παρέχει θέλει μια επισκευή π.χ. στον κήπο του.
    κ.ο.κ.

    Τα άρθρα που προτείνεις θα τα δω αμέσως, αν και στα γρήγορα γιατί αμελώ δουλειές. Πάντα η δεύτερη ανάγνωση είναι η «καλή».

  36. […] ΕΚΑΨΕ το ΣΥΝΤΑΓΜΑ η XOYNTA των ΓΟΥΡΟΥΝΙΩΝ ! Greek Constitution burned by De Facto JUNTA of pigs Δημοσιεύθηκε την 17/12/2008 από omadeon Please click here: ΕΚΑΨΕ το ΣΥΝΤΑΓΜΑ η XOYNTA των ΓΟΥΡΟΥΝΙΩΝ ! – Greek Constitution burned… […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s