BOYCOTT ISRAELI GOODS ! «Israel is deliberately killing civilians and obstructing Humanitarian Aid in Gaza»…

Boycott Israeli Goods
Image by Vertigogen via Flickr

UPDATE (11-11-09): After U.S. Congress rejected the Goldstone Report on 3-11-2009, boycotting Israel has become imperative. Here is how: Identify a product’s bar code (Israel’s prefix is 729):

  • Greek Update: See the end of this post.

New posts (Nov. 2009):

________________

(05/01/2009)

A Greek doctor, member of the «Doctors without Frontiers» organisation reported this on Greek TV this morning. He also mentioned an unarmed ambulance being bombed deliberately, saying:

«We can also see everything through Googlemaps (click here for Gaza); they can’t fool anybody, claiming that no civilians are being deliberately killed…»

Unfortunately, he was also referring to the hypocrisy  of Egyptian authorities, who keep the most important safe passage to Gaza for his team shut. He spoke about an international complicity of silence, to do nothing about Israel’s criminal actions.

Well, I have a lot of work these days and don’t do much blogging, but the situation in Gaza is so preposterous that it’s impossible not to speak up…

Israel is behaving irresponsibly, with disgusting contempt for innocent people and with infuriating provocativeness.

It is alleged that Israeli politicians are setting up the whole thing as a form of provocation, giving Iran reasons to behave intemperately, too; possibly in order to start a war with Iran. Well, I am not an expert in international relations, so I can’t confirm such speculations. However, I do know something about human relations:

  • Israel’s brutal contempt for human life can’t be tolerated any more.

  • If Israel continues this crazy Apartheid Criminality, I will personally never buy another Israeli product again.

A TOTAL BOYCOTT against ISRAEL is the ONLY way out; the only real way something -however little- might change in Israel’s CRIMINAL ATTITUDE.

Furthermore, ALL comments from extreme supporters of Israel will NOT be tolerated in this blog. Go speak somewhere else. Go make friends with antisemites; you’re just as rotten as they are. ONLY progressive and open-minded Israelis and Jews are invited to speak  up in this blog, if they wish.

  • Condemn the Israeli invasion first, UNEQUIVOCALLY, and THEN speak freely.

     

     

  • (Sorry, I have better things to do, than talk with SCUM; if you don’t believe the Israeli aggression MUST STOP IMMEDIATELY  then… just go to hell).

  • Furthermore, the ridiculous and irresponsible bombing of Israeli civilian areas by Hamas‘ rockets is THE STUPIDEST THING THEY EVER DID, in violation of the same principles as those violated by Israel. All violence against innocent Israeli Civilians should stop immediately;
  • …however, as regards Israel’s soldiers,  I sincerily hope that… as many of them as possible ARE killed! This is the only way for the rest of them to LEARN the lesson of becoming CONSCIENTIOUS OBJECTORS: If you serve in Israel’s CRIMINAL IDF, then please just DIE and go to hell.

IMPORTANT: Send your message to Israel. Support Israel’s young people who refuse to serve Israeli War Criminality – http://december18th.org:

FREE THE SHMINISTIM – ISRAEL’S YOUNG CONSCIENTIOUS OBJECTORS. The Shministim are Israeli high school students who have been imprisoned for refusing to serve in an army that occupies the Palestinian Territories. December 18 marks the launch date of a global campaign to release them from jail. Join over 20,000 people including American conscientious objectors, Ronnie Gilbert, Adrienne Rich, Robert Meeropol, Adam Hochschild, Rabbi Lynn Gottleib, Howard Zinn, Rela Mazali, Debra Chasnoff, Ed Asner and Aurora Levins-Morales and show your support by contacting the Israeli Minister of Defense using the form (CLICK HERE). 22,000 LETTERS AND COUNTING!…

ISRAEL as an APARTHEID STATE: (source: Wikipedia)

  • John Dugard, a South African professor of international law and an ad hoc Judge on the International Court of Justice, serving as the Special Rapporteur for the United Nations on the situation of human rights in the Palestinian territories described the situation in the West Bank as «an apartheid regime … worse than the one that existed in South Africa.»[94] In 2007, in advance of a report from the United Nations Human Rights Council, Dugard wrote that «Israel’s laws and practices in the OPT [occupied Palestinian territories] certainly resemble aspects of apartheid.» Referring to Israel’s actions in the occupied West Bank, he wrote, «Can it seriously be denied that the purpose […] is to establish and maintain domination by one racial group (Jews) over another racial group (Palestinians) and systematically oppressing them? Israel denies that this is its intention or purpose. But such an intention or purpose may be inferred from the actions described in this report.»[95][96]

  • Danny Rubinstein, a columnist at Ha’aretz also reportedly likened Israel to apartheid South Africa during a United Nations conference at the European Parliament in Brussels on 30 August 2007, stating: «Israel today was an apartheid State with four different Palestinian groups: those in Gaza, East Jerusalem, the West Bank and Israeli Palestinians, each of which had a different status.»[97]
  • The current President of the United Nations General Assembly, Miguel d’Escoto, reported the Israeli newspaper Ha’aretz, «likened Israel’s policies toward the Palestinians to South Africa‘s treatment of blacks under apartheid. … Brockmann stressed that it was important for the United Nations to use the heavily-charged term since it was the institution itself that had passed the International Convention against the crime of apartheid[98][99][100]

  • Michael Ben-Yair, attorney-general of Israel from 1993 to 1996 referred to Israel establishing, «an apartheid regime in the occupied territories», in an essay published in Haaretz.[140]Some Israelis have compared the separation plan to apartheid, such as political scientist Meron Benvenisti,[78] and journalist Amira Hass.[141] Ami Ayalon, Israeli admiral and former leader of the Israel Security Agency criticized the model, claiming it «ha[d] some apartheid characteristics.«[142] Shulamit Aloni, former education minister, Israel Prize winner, and a former leader of Meretz, said that the state of Israel is «practicing its own, quite violent, form of Apartheid with the native Palestinian population.»[143]Academic and political activist Uri Davis, an Israeli citizen who describes himself as an «anti-Zionist Palestinian Jew«,[144] has written several books on the subject, including Israel: An Apartheid State in 1987.[145]The Movement Against Israeli Apartheid in Palestine, a campaigning group based in Israel, has established a web-based petition in which Palestinians & Israeli Jews Call for Boycotting of Apartheid Israel.

    Israeli politician and former Knesset member Yossi Sarid criticised discriminatory marriage law, exemption of Orthodox Jews from military service, and banning of Arabs from purchasing Jewish National Fund land as racist in a 2007 Ynetnews article entitled Our apartheid state.[8] He later compared a further array of Israeli practices including the West Bank barrier, separate roads, ‘cheap hard labour’, and Palestinian enclaves to apartheid in a 2008 Ha’aretz column entitled Yes, it is apartheid. Sarid wrote ‘what acts like apartheid, is run like apartheid and harasses like apartheid, is not a duck – it is apartheid. Nor does it even solve the problem of fear

GREEK UPDATE:  Προτείνω τα εξής ποστ άλλων, που αναλύουν άλλες πτυχές:

Reblog this post [with Zemanta]

105 comments

  1. Ζόρικο άρθρο, για ένα πολύ ζόρικο θέμα…

    Τι να πει κανείς, όταν μια κυβέρνηση συμπεριφέρεται με φασιστική νοοτροπία, χτυπώντας ακόμα και την ανθρωπιστική βοήθεια και τα ασθενοφόρα! Μάλλον οτι σπέρνει ανέμους…
    Και όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες!

    Από την άλλοι οι φονταμενταλιστές της Χαμάς βρίσκουν πρόσφορο έδαφος για να στρατολογήσουν νέα μέλη και να συνεχίσουν τον κύκλο της βίας… Όπως έγινε μετά την «Bloody Sunday» από τον IRA.

  2. @Ανορθόδοξε
    Αυτός ο φονταμενταλισμός που λες, μου τη δίνει εξίσου ώρες-ώρες, η νοοτροπία του ξεχαρβαλωμένου στα μυαλά καμικάζι που φωνάζει «Αλλάχ-ου-ακμπάρ» πέφτοντας σε αμάχους…

    Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με εργοστασιακού τύπου μαζικό εγκλημα, που μάλιστα…. (ιδού το χειρότερο)…. ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ πως «δεν χτυπάει αμάχους όσο το δυνατόν», ενώ στην πραγματικότητα έχει κρυφό ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ σκοπό να πάρει εκδίκηση ανατινάζοντας πολύ περισσότερα.αθώα παιδιά από όσα ανατίναξαν οι καμικάζι.

    Η αφανής πλευρά του εγκλήματος είναι ο ΜωσαΪκός Νόμος, με… ναζιστικού τύπου «κλοπή στο ζύγι»: Οχι οφθαλμόν αντί οφθαλμού αλλά «100 παιδιά σκοτωμένα για κάθε δικό μας».

    Ε, ΔΕΝ ξαναγοράζω πλέον ΟΥΤΕ ΕΝΑ Ισραηλινό προϊόν. Και δεν είναι και λίγα… όσα φέρνει το «LIDL».🙂

  3. Mαλιστα, το περιφημο Ισραηλ…
    Ενα φασιστικο κρατος δυτικου τυπου σε μια περιοχη με θεοκρατικα καρτη φασιστικου τυπου…
    Πιστεψε με εχω βαρεθει να ακουω για τους Εβραιους που θα φερουν την Νεα Ταξη (και καλα).
    Αυτο ΔΕΝ σημαινει οτι οποιαδηποτε κριτικη στο Ισραηλ ειναι αντισημιτισμος και ναζισμος, ειδικα στο «This is Sparta!» μιλιταριστικο μορφωμα που θα φερει τις αξιες της δυτικης «δημοκρατιας» στους «απολιτιστους». Το τελευταιο που χρειαζομαστε ειναι ενα ακομη αιμοσταγες φασιστικο κρατος σε μια ευαισθητη περιοχη.
    Σε ολους τους Σιωνιστες επι της Γης: Επειδη υποφερατε ως λαος κατω απο ενα ολοκληρωτικο καθεστως, δεν σημαινει οτι πρεπει να επιβαλλεται ενα φασιστικο κρατος σε εναν αλλο λαο. Ουτε οφειλουμε εμεις να ρισκαρουμε εναν Γ’ Παγκοσμιο Πολεμο για την χαρη ενος κρατους που ολοι ξερουμε πως και γιατι δημιουργηθηκε…
    Ενας φιλικος αντι-αντι-σημιτης

    ΥΓ. Α και το LIDL ειναι χαλια, επισης.

  4. @DennisV
    Πριν κάνω το σύντομο αυτό (σε διάρκεια κόπου γραψίματος) ποστ… έγιναν πολλές κουβέντες με φίλους, με την E.S. κ.ά.
    όπου βρήκαμε και στοιχεία πολλά, κλπ.
    Δεν είχα κανονικά ούτε το χρόνο ούτε τη διάθεση για νέο ποστ, αλλά… είπαμε… φουριόζος ων, «τα πήρα» σήμερα το πρωί και τόκανα. Ε, όχι και να μας ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΡΕΛΛΑ ότι «δεν στοχεύουν αμάχους». Αντίθετα, η μεγάλη βρώμα είναι αυτή που είπα στο προηγούμενο σχόλιο (και αναφέρει ο γιατρός στο κείμενο):

    ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΑΜΑΧΟΥΣ. Αποκλειστικά για λόγους «τιμωρίας» εκείνων που ζωσμένοι εκρηκτικά έπεφταν κάποτε στα δικά τους παιδιά.
    Μόνο που αποφάσισαν κάπως έτσι το κόλπο:
    1) Ρίχνουμε σε εγκαταστάσεις πυραύλων
    2) Αν δίπλα υπάρχει και κάνα σχολείο, ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Ετσι θα λέμε «σόρυ δεν στοχεύαμε το σχολείο».

    Γεγονός πλέον ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ.

  5. Υ.Γ. σχολείο, νοσοκομείο, πολυκατοικία, λαΪκή αγορά, νοσοκομειακό αυτοκίνητο, κλπ. ΟΛΑ ΚΑΛΑ… αρκεί να υπάρχει κοντά…. ΥΠΟΝΟΙΑ για κρυμμένους πυραύλους σαν ΑΛΛΟΘΙ.

  6. Ο Πολεμος ειναι η υγεια του Κρατους…
    Και ειδικα του μιλιταριστικου, ιμπεριαλιστικου κρατους του Ισραηλ που την εχει δει Γαλατικο χωριο απο την αναποδη…

  7. Ετσι ακριβώς Ντέννις.
    Μόνο που… σιγά-σιγά ένα τέτοιο κράτος ανατινάζει τον ίδιο του τον εαυτό.
    Π.χ. ο πρωθυπουργός Εχούντ Ολμέρτ είπε το εξής… τρομερό:
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7118937.stm

    Israel’s Prime Minister Ehud Olmert has said failure to negotiate a two-state solution with the Palestinians would spell the end of the State of Israel.

    He warned of a «South African-style struggle» which Israel would lose if a Palestinian state was not established.
    […]
    «If the day comes when the two-state solution collapses, and we face a South African-style struggle for equal voting rights, then, as soon as that happens, the State of Israel is finished,» Mr Olmert is quoted saying in Haaretz newspaper.

    Επίσης (αν μας διαβάζει και ο αγαπητός προοδευτικός Ελληνο-Εβραίος blogger Abravanel)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Allegations_of_Israeli_apartheid#By_Israelis
    (δηλώσεις Ισραηλινών που επιβεβαιώνουν την αθλιότητα του Apartheid στο Ισραήλ)
    (μάλλον τα ξέρεις ΗΔΗ, Αμπραβανέλ…)

  8. Αυτο που συμβαινει στο Ισραηλ ειναι αυτο που παθαινει ενα κρατος οταν σταματησει να υπακουει την ιδια του τηνπολιτικη του φιλοσοφια: τον Μακιαβελλισμο.
    Οι ψυχοπαθεις εθνικιστες ηγετες του εχουν απορριψει την εννοια της Realpolitik και απλα βομβαρδιζουν απελπισμενοι οπου μπορουν προσπαθωντας να κρατησουν την ιδεοληψια τους ζωντανη (την κυριαρχια του Ισραηλ στην περιοχη). Η γνωμη μου ειναι πως το μονο που θα καταφερει ειναι να ξοδεψει ολα τα υλικα και τα ψυχικα εφοδια των πολιτων του, πριν καταρρευσει μεγαλειωδως. Η αποψη μου; Αργα ή γρηγορα το κρατος αυτο θα πεσει, και θα εχουμε σκηνες Σμυρνης… Κακα τα ψεματα οι ΗΠΑ ειναι υπερβολικα αποδυναμωμενες για να υποστηριξουν το Ισραηλ και στο μελλον δεν πιστευω οτι θα ειναι καν υπερδυναμη δεδομενου πως οι νεοι παικτες (Κινα, Ρωσσια) παιζουν αψογα το «παιχνιδι του τρομου» του Μακιαβελλισμου.
    Παντως οτι και αν γινει η αποτυχια της Αμερικανικης πολιτικης στην περιοχη ειναι δεδομενη…
    Αυτα ομως παθαινεις οταν δεν παιζεις το παιχνιδι της δυναμης σωστα και νομιζεις οτι εισαι υπερανω των παντων.
    Lουστειτε τα ΠΗΠΑ και συνετιρος

  9. @DennisV
    Μπορεί κάλλιστα να ισχύουν και όλα όσα λες.

    Από την άλλη πλευρά, είναι ΗΔΗ γνωστό πως οι βομβαρδισμοί και η εισβολή αποτελούν (1) Μακιαβελλικό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΠΟ με στόχο την ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ, για να ανεβούν σε ψήφους κάποιοι Ισραηλινοί πολιτικοί, καθώς επίσης (2) να κάνουν και ΟΣΗ ΖΗΜΙΑ μπορούν στους Παλαιστίνιους ΠΡΙΝ ορκιστεί ο… Ο-μπάμιας (και λερωθούν με αίμα οι φρέσκιες μπάμιες)…

  10. @omadeon
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Θα ήθελα να επισημάνω οτι η κίνηση αυτή του Ισραήλ ίσως επιφέρει και την καταστροφή του η την μεταλλαξη του.
    Επίσης δεν ακούγεται ΚΙΧ απο διάφορους οι οποίοι κατηγορούσαν όποιον έγραφε η έλεγε κάτι για την πολιτική του Ισραήλ εναντίον του λαού των Παλαιστινίων-ως αντισημίτη-.
    Αντίθετα παρατηρείται αλλαγή πλεύσης σε κάποιους απο αυτούς και μάλιστα με έντονες δηλώσεις αποδοκιμασίας της πολιτικής του Ισραήλ.
    Κάτι περίεργο,κατά την αποψή μου , συμβαίνει.
    Το Ισραήλ δεν πιστεύω οτι θέλει να βγαλει τα μάτια του.
    Εκτός άν πιστεύει ακόμα στο «αποθανέτω η ψυχή μου μετα των αλλοφύλλων μου».
    http://underinformation.wordpress.com

  11. @Satyrikon
    Επίσης, χρόνια πολλά!

    Ξέρεις… σε όσα επισημαίνεις έχεις πολύ δίκιο. Το παρατήρησα κι εγώ. Την ίδια στιγμή που τα μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ξανά και ξανά τις… ξερές δηλώσεις της Τζίπι Λίβνι, ο κόσμος έχει ξεραθεί από επιχειρήματα υπέρ του Ισραήλ, στέρεψαν πια!

    Δικαιωνόμαστε και όσοι από εμάς ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ στη μειοψηφία εκείνη των Εβραίων εντός και εκτός Ισραήλ που το καταδίκασαν και το καταδικάζουν για το απάρτχάϊντ του.

    Κατ’ εμέ το «που το πάει» το Ισραήλ είναι δευτερεύον θέμα. Πολύ πιθανώς το πάει μέχρι και σε αφορμή πολέμου ή επιδρομής κατά του Ιράν. Τα ζητάει ο κώλος του, αλλά είναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ…

  12. @steveballmer
    As regards automatic Google translations,
    so far I couldn’t get the bloody thing to work properly I’m afraid.
    Otherwise, the address is HERE

    The problem is twofold
    1) If you put THIS post’s address inside the box, it won’t translate the comments
    2) If you copy-paste the comments, usually the blog page crashes, after a loooong wait…

  13. O Oh – bama; Την ειχα ξεχασει εντελως αυτην την ψυχη. Που ειναι εξαφανισμενος ενω το πρωτο ζητημα της προεδριας του (που θα εχει ΠΟΛΛΑ ζητηματα). Καλα θα κανει να μην μας απογοητευσει γιατι η αντιπαθεια μας στους Αμερικανους πολιτικους δεν εξαντλειται μονο στoυς Bush & Κομπανια. Κατανοητο Bar(r)ack(s);

  14. Μπά…. ο Ο-μπάμιας είναι μπάμιες γιαχνί…
    Αν ήθελε μπορούσε ΗΔΗ να πει κάτι.
    Το θέμα είναι ΑΝ ΕΧΕΙ κάτι να πει.

  15. @Dennis

    Ο Ομπάμιας είναι η γαρνιτούρα που σέρβιραν στο εστιατόριο «Πλανήτης», για να μη βλέπουν οι πελάτες τα σκατά που υπάρχουν από κάτω από την γαρνιτούρα. Η γαρνιτούρα ήταν απαραίτητη, γιατί οι πελάτες ήταν έτοιμοι να διαμαρτυρηθούν για την ποιότητα του φαγητού. Έτσι κέρδισαν χρόνο για να ετοιμαστούν οι μπράβοι του καταστήματος να αντιμετωπίσουν τις διαμαρτυρίες των πελατων.

    http://gstidi.blogspot.com/2008/12/blog-post_1259.html

  16. Αγαπημένη μου E.S. θενκς
    ΜΕΣΑ στο λινκ σου, είδα το άαααλλο….

    http://www.infowars.com/?p=6246
    ALEX JONES…
    «Financial Disaster Will Lead to Civil Disorder in 2009 or 2010, Says Secret Citibank Memo…»

    Χαχα…
    ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ να… ΣΑΛΤΑΡΟΥΝ κανονικά οι περισσότεροι κακόμοιροι Ελληνες «αντι-νεοταξικοί» δορυφόροι του Alex Jones, ΧΩΡΙΣ τα αναγκαία διανοητικά «αντισώματα» για τα όσα γράφει, ΧΩΡΙΣ καμμία ικανότητα να διακρίνουν μεταξύ όσων σωστών λέει και όσων… ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ επίσης. Μην ξεχνάς ήταν ο άνθρωπος που ΚΑΤΑΠΙΕ ΑΜΑΣΗΤΟ το παραμύθι για το «αβιοτικό πετρέλαιο» και διεσπειρε το ΜΥΘΟ ότι το PeakOil είναι «μύθος της Νέας Τάξης», ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ έτσι στην Ψωροκώσταινα την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ…

    O Alex Jones θα έπρεπε να διαβάζεται ΜΟΝΟ μετά την προσκόμιση γραπτών… Ψυχιατρικών Βεβαιώσεων (πιστοποιητικών Ψυχικής Ανθεκτικότητας κλπ) ότι….
    …»δεν είναι ευπαθης ο αναγνώστης στην Παράνοια».
    -χεχε🙂

    Υ.Γ. Φυσικά δεν αποκλείω ΚΑΘΟΛΟΥ το «Citibank Memo» να ΕΙΝΑΙ αληθινό. Ισα-ίσα το θεωρώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιθανό να υπήρξε… (και μπορούμε να το ερευνήσουμε φυσικά). Το θέμα βέβαια είναι… ΠΟΙΟΣ το έγραψε, ΠΟΣΟ «τρελλαμένος» είναι και ΠΟΣΟ ψηλά στην ιεραρχία, ΠΟΣΟ λαλημένος μην χάσει τον παχύ μισθό του, και πάρα πολλά άλλα…
    (εξάλλου ΔΕΝ θέλει και πολλή φιλοσοφία, για να… συμφωνήσουμε μαζί του. Ε, και?)
    «Σε όλο τον πλανήτη βούκινο, στη μάνα του Αμερική…. κρυφό memo-καμάρι…»

  17. Υ.Γ. 2 Περί ηλιθιότητας του (όχι πάντα λάθος) Alex Jones:
    http://delicious.com/omadeon/abiotic
    μύθος του «Abiotic Oil», τον οποίο στήριξε κάποτε ο Jones, αλλά μετά… την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια ΑΠΟΣΙΩΠΩΝΤΑΣ τη ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΦΑ του…)

  18. @Omadeon

    Από την άλλη όμως, υπάρχει και ο σύνδεσμος στον εκπρόσωπο της Διεύθυνσης του καταστήματος (Washington Post)

    Όσον αφορά τις παρανοήσεις και τα παραμύθια που καταπίνουν κάποιοι αμάσητα… ο καθένας είναι υπεύθυνος για την τεμπελιά του. Με λίγο γκούγκλισμα πάντα υπάρχει η δυνατότητα να διασταυρώνεις αυτά που διαβάζεις. Φταίει και η νοοτροπία που απέκτησαν αρκετοί, από τόσα χρόνια παθητικής θέασης και κατάπωσης του κουτόχορτου που ταΐζουν τα ΜΜΕ. Ας ελπίσουμε ότι σιγά-σιγά θα χάνουν αυτές τις κακές συνήθειες όλο και περισσότεροι.

  19. @E.S.
    ΕΤΣΙ είναι, όπως τα λες.
    Ακόμη δεν τα είδα, με πρόλαβες φυσικά – όπως πάαανταα…

    Αν κι ο διευθυντής του… Washington POST Spam (χαχα) συμφωνεί, βλέπω τραπεζίτες ΠΟΛΛΟΥΣ να ψάχνουν τα χάπια τους…
    (έκανα κάτι δουλειές, θα επανέλθω)

  20. Όσον αφορά τις παρανοήσεις και τα παραμύθια που καταπίνουν κάποιοι αμάσητα… ο καθένας είναι υπεύθυνος για την τεμπελιά του.

    ΜΗΝ γίνεσαι σκληρή, E.S.
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ απαιτεί το να αξιολογήσεις τον Alex Jones? Εγώ 0ύτε καν ξεκίνησα τον κύριο όγκο της.

    Φαντάσου ΠΟΣΟ ευπαθείς είναι όσοι δεν διαθέτουν το χρόνο, δεν έμαθαν ποτέ σωστή μέθοδο έρευνας, κ.ο.κ.

  21. @E.S.
    ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ.
    Στο συνδεσμο που έδωσες,
    http://gstidi.blogspot.com/2008/12/blog-post_1259.html

    1)
    Tο ακόλουθο είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ σε μεγάλο βαθμό, ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ και ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ (τα είπαμε εκτενώς με τον «διευθυντή» αν θυμάσαι, 30 χρονών… Βαλκανιάρχης – Τμηματάρχης τους)
    http://www.strategicstudiesinstitute.army.mil/Pubs/Display.Cfm?pubID=890

    (κάνε refresh, προσθέτω σε ΑΥΤΟ το σχόλιο κι άλλα σε λίγο)

    2)
    το άρθρο του Washington Post Spam δεν μας λέει ΤΙΠΟΤΕ νέο ή παράξενο, η φράση-κλειδί που τα λέει ΟΛΑ, είναι «speeding up federal and state emergency planning begun in 2003
    Οσον αφορά τη χρήση, προσδιορίζεται και η αιτία και ΟΛΕΣ οι αρμοδιότητες: «…Hawaii, Massachusetts, South Carolina, Washington and West Virginia will each focus on a particular threat — pandemic flu, a terrorist attack, hurricane, earthquake and catastrophic chemical release, respectively».

    Το ότι μάλιστα… 20 χιλιάδες διαθέσιμου στρατού θεωρούνται ακόμη και σήμερα «υπερβολή» στο Αμέρικα, δείχνει ΠΟΣΟ ΧΑΖΟΙ και ΕΠΑΝΑΠΑΥΜΕΝH ήταν, ανέκαθεν. Στη δική μας χώρα διαθέσιμοι είναι ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΙ (για εσωτερική χρήση)….

    ΤΡΙΧΕΣ εύρημα δηλαδή, μέχρι να δούμε το ΙΔΙΟ το memo της Psi-Psi-City-bank

  22. Μα δε μιλάω για την αξιολόγηση της αξιοπιστίας ενός προσώπου, αλλά για τη διασταύρωση της κάθε μεμονωμένης πληροφορίας. Τα πρόσωπα τα ελέγχουμε μόνο για να δούμε τι κίνητρα μπορεί να κρύβονται πίσω από τις εκάστοτε απόψεις τους.

    Χαρακτηριστό πάντως του πόσο διαδεδομένη είναι αυτή η νοοτροπία, είναι ότι μέχρι και οι σερβιτόροι των ΜΜΕ βαριούνται να ψάξουν.

    http://anything-but-nd.blogspot.com/2008/12/blog-post_30.html

  23. @E.S.
    Οχι μόνο τα «κίνητρα», συνήθως μάλιστα αυτά ΗΔΗ τα ξέρουμε.

    ΟΧΙ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΟΧΙ. Τα πιο ηλίθια ή εγωιστικά ή βρωμερά κίνητρα έχουν ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ (μέσα στο βόρβορο των ΜΜΕ κλπ), το θέμα είναι ποσο σέβονται κάποιες αρχές ακρίβειας, λογικής, και σωστής πληροφόρησης.

    Το θέμα είναι η συνολική αξιοπιστία προσώπων και φορέων σαν ΠΟΜΠΩΝ πληροφορίας. Είναι κάτι μετρήσιμο – after a while…

    Στην Ελλάδα ασχολούνται ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ με «κίνητρα». Καλά θα κάνουν ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ.

  24. Ο Ομπάμιας είναι η γαρνιτούρα που σέρβιραν στο εστιατόριο “Πλανήτης”, για να μη βλέπουν οι πελάτες τα σκατά που υπάρχουν από κάτω από την γαρνιτούρα. Η γαρνιτούρα ήταν απαραίτητη, γιατί οι πελάτες ήταν έτοιμοι να διαμαρτυρηθούν για την ποιότητα του φαγητού. Έτσι κέρδισαν χρόνο για να ετοιμαστούν οι μπράβοι του καταστήματος να αντιμετωπίσουν τις διαμαρτυρίες των πελατων.

    Καλα αυτο ηταν δεδομενο…
    Αν και δεν νομιζω οτι μπορει να μπει φρενο πλεον στην κατηφορα των ΗΠΑ. Και δεδομενου οτι ο Ομπαμα «σιωπηλα» συμφωνει με την νεοσυντηριτικη πολιτικη των Ρεπουπλικανων στην περιοχη, θα κυλησει ακομη περισσοτερο αιμα στην περιοχη. Η τραγωδια αυτη δεν φαινεται να τελειωνει…

    Τι; Νεοταξικο το peakoil; Για ονομα του Θεου καποιος να τους μαζεψει ΤΩΡΑ! Εχει πλακα αυτοι που λενε για την πλουτοκρατια που κυριαρχει στον κοσμο, να στηριζουν τα σχεδια των πιο βρωμικων πλουτοκρατων, των πετρελαιαδων. Ρε, μπας και τα παιρνουν και σηκωνουν False Flag; A ρε πουλημενα καθηκια σας τσακωσαμε…

  25. @Readers, I announce a Free Service:
    I will insert «blockquote» HTML marks, whenever you quote other people’s comments… free of charge (as always -hehe)🙂

    @Dennis,

    Τι; Νεοταξικο το peakoil; Για ονομα του Θεου καποιος να τους μαζεψει ΤΩΡΑ!

    Ω, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ… Πηγή ΟΛΩΝ σχεδόν ο ALEX JONES !!!
    Δυστυχώς ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.
    Ακόμη κι ο φίλος Satyrikon που σχολίασε προηγουμένως…
    http://underinformation.wordpress.com/2008/05/26/peak_oil/
    Δες τα σχόλιά μου εκεί, και τα ποστ μου εδώ
    https://omadeon.wordpress.com/category/peakoil/

    @Satyrikon
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ, με τα τελευταία σου ποστ

    1) Ντάξει, για τον Μάρκος ΠΑΝΤΑ ίσχυε αυτό που λέει, γι’ αυτόν ΚΑΘΕ μέρα είναι… αρχή Παγκόσμιου Πολέμου:
    http://underinformation.wordpress.com/2008/12/04/the-fourth-world-war/

    2) Και για ΚΑΘΕ πρόεδρο Μασώνοι έκαναν γεύμα νομίζω προς τιμήν του (και λοιπόν ΤΙ?) Σάμπως μέχρι και ο Ελύτης δεν ήταν μασώνος? Κι ο παππούς μου (από μητέρα)… μασώνος ήταν (αλλά απογοητεύτηκε κι έμεινε σε χαμηλό βαθμό και δεν πάταγε ποτέ στο… νηπιαγωγείο τους!🙂 )
    http://underinformation.wordpress.com/2009/01/05/obama-masonic-ball/

    Φίλε μου, σε καταλαβαίνω, σε σέβομαι και σε εκτιμώ. Ομως άλλοι… ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ. Κάποτε σου είχε δώσει «κίτρινη κάρτα» κι η φίλη μας η Penguin Witch, τώρα πήρες ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ στο νέο της μπλογκ, όπου σε έχει βάλει στο shit-list. Με την ονομασία «Nέα Χωρίς Φίλτρο Μαλακίας».
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ, την καταλαβαίνω. ΠΟΛΥ εύκολα πιάνεις Ο,ΤΙ πιο ακραίο από κάθε είδους πηγή. Ακόμη και τις μπούρδες του Μιχαλέτου δεν είδες πόσο κατασκευασμένες ήταν…
    (τέλος πάντων, καλά να είμαστε, να τα ερευνάμε)…

  26. Υ.Γ.
    Ντεννις, υπάρχει βέβαια και νέα εξέλιξη, ένα νέο άρθρο στο BBC
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/7435016.stm
    «Oil reserves ‘will last decades’ «
    που…. ΤΩΡΑ είδα πως το έβαλε εκεί ο φίλος Σατυρικός σαν επιβεβαίωση της συνομωσιολογίας κλπ. και ότι τελικά δεν θα συμβεί το PeakOil.

    Το έκανα πάσα στο φίλο μου Pigasus, που σχολιάζει μερικές φορές εδώ φορτωμένος με… ομοβροντίες στοιχείων γιατί το θέμα του PeakOil το ψάχνει συνεχώς επί σειρά ετών.

    Το πολύ-πολύ να καθυστερήσει το PeakOil.
    ΜΑΚΑΑΑΡΙΙΙ… χεχε
    Θα επανέλθω με νεώτερα αργότερα για το θέμα.

  27. Omadeon πολύ εντυπωσιακό το κείμενό σου και με πάρα πολλές πηγές και λίνκς, κάτι πολύ σπάνιο. Το έκανα και εγώ λίνκ στο αντίστοιχο πόστ για την ιστορία των Εβραίων.

    Νομίζω ότι η λύση είναι στα χέρια μόνο των ειρηνιστών που έχουν ακόμη μυαλό και λογική.

  28. @Greek Rider
    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, το σχόλιο ΚΑΙ τον αγώνα που κάνεις, ακόμη μεγαλύτερο σε λεπτομέρειες π.χ. στο ποστ σου που παράθεσα προηγουμένως….

    Αυτή τη στιγμή ψάχνουμε κάποια πράματα. Ανακαλύπτω ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ότι… ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ. Π.χ. ο ίδιος ο περίφημος κομμαντάντε Μάρκος, είπε και την εξής… παρανοϊκή Κοτσάνα¨(όχι τόσο το πρώτο μέρος της δήλωσης, που παραθέτω, όσο το ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ – που τονίζω με bold):

    …Everything which makes a State “national” must be destroyed: language, culture, economy, its political life and its social fabric. If national languages are no longer of use, they must be destroyed, and a new language must be promoted. Contrary to what one might think, it is not English, but computers. All languages must be made the same, translated into computer language, even English.
    – Commandante Markos (?)

    Πηγή:
    http://underinformation.wordpress.com/2008/12/04/the-fourth-world-war-2/

    OBJECTIONS – ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

    1) The Commandante is simply TALKING BULLSHIT,🙂 with dangerously over-simplistic paranoid ignorance and ludditism.

    2) The Commandante is talking badly about… MY JOB as well -hehe- (Machine Translation, Natural Language Understanding – NLP, etc)
    https://omadeon.wordpress.com/category/nlp/
    https://omadeon.wordpress.com/category/nlp/page/2/
    https://omadeon.wordpress.com/category/nlp/page/3/
    http://delicious.com/omadeon/NLP/

    3) The Commandante is doing GREAT HARM to the Radical Cultural Cause of TRULY implementing such a goal, the goal of translating -at last- all human languages to Predicate Logic Statements.
    This is the most Radical CULTURAL goal
    to be ever achieved (technologically)… e.g.
    https://omadeon.wordpress.com/2007/06/07/humanprolog/
    «PROLOG (PROgramming in LOGic) has (almost) the same Expressive Power as Human Language» (and so on…)

    QUESTION 1: Did the Commandante REALLY write or say those things?

    QUESTION 2: IF he did, DOES he really understand the RADICAL necessity of UNIFYING HUMAN CULTURE(S)? ….or the radical consequences e.g. even in COMMUNICATION WITH PEOPLE LIKE HIM ?

    QUESTION 3: Does the Commandante REALIZE that HIS OWN IDEA of a «Global Resistance Network» NEEDS the Globalisation of CULTURE and the TRANSLATION of languages into LOGIC? Can he really see the DISTINCTION between this radical goal and the negativity of Capitalist Globalisation?

  29. Απίστευτα πράματα λέει ο Μάρκος. Το να θεωρεί συνομωσία τη μετάφραση ανθρώπινων γλωσσών σε λογική πάει πολύ. Κάποιος θα του το μετέφερε λάθος. Μακάρι να γινόταν άλλωστε. Υπάρχουν τόσα εμπόδια.
    Πάντως λέει και σωστά.
    Ας μην περιμένουμε να ξέρει τεχνικά θέματα.
    Είδα το βίντεο όπου προτρέπει για κάτι σαν ιντιμήντια. Ξέρει κανείς αν ξεκίνησαν τα διεθνή ιντιμήντια από τότε, ή αν ο Μάρκος είναι κι αυτός… πράκτορας των αναρχικών της «Νέας Τάξης»;

  30. Well, John,
    ΣΙΓΟΥΡΑ τα indymedia ξεκίνησαν σαν αποτέλεσμα ιδεών όπως αυτές του Κομμαντάντε Μάρκος. Το ΤΙ απόγιναν δεν το ξέρω. Ισως διαβρώθηκαν κι από προβοκάτορες – όπως συμβαίνει πάντα. Ακόμη κι έτσι, περισσότερο πάσχουν (στην Ελλάδα) από… ακατάσχετη μαλακία παρά από «πρακτοριλίκια». Ιδού ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, που αλίευσε χθες η E.S.
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=953746
    -ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΙΟΥΜΟΡ, πήρανε στα σοβαρά και τον… πλακατζή Πιτσιρίκο και συζητάνε αν θα πρέπει να τον… γιαουρτώσουνε. Με πολύ μίσος, πολλή βλακεία, οι πιο πολλοί. ΣΙΓΑ μην είναι και πράκτορες του Σόρος. Θα τους ΑΠΕΛΥΕ ΑΜΕΣΩΣ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ!!! -χεχε🙂 (αυτά συζητούσαμε χθες με την E.S. -η οποία μου θύμισε βέβαια το ΜΟΝΟ σωστό, το ότι προβοκάτορες εισχωρούν εύκολα παντού, κι όπου είναι ΤΟΣΟΙ πολλοί βλάκες μαζεμένοι , τόσοι «ΓΚΑΟΥ» – όπως τους είπε- ΑΚΟΜΗ πιο πολύ…)

    Τώρα, όσον αφορά τον Μάρκος, έγινε «μυθική φιγούρα» της Εναλλακτικής Παγκσμιοποίησης αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να μεταφέρει λανθασμένες δοξασίες επίσης. Οποιος κρέμεται από τα δικά του χείλη, ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΟΙΚΤΡΑ, επίσης -τουλάχιστον όσον αφορά τις απόψεις του για τη μετάφραση ανθρώπινων γλωσσών σε… Παγκοσμιοποιημένη Κομπιουτερική Γλώσσα !
    (πράγμα που δέχομαι ως ανέφικτο σε κάποιο μεγάλο βαθμό, αλλά επίσης επιθυμητό, ΚΑΙ εφικτό σε αρκετό βαθμό ώστε να βοηθήσει την Εναλλακτική Δικτύωση).

    Υ.Γ. ΞΕΦΥΓΑ τελείως από το θέμα όμως (Παλαιστίνης και Ισραήλ). Παρακαλώ… ΜΗ βοηθάτε την εκτροπή που προκάλεσα. Τα περί Μάρκος τα συζητάμε ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ…

  31. @Omadeon

    το άρθρο του Washington Post δεν μας λέει ΤΙΠΟΤΕ νέο ή παράξενο

    Νομίζω ότι σου ξεφεύγει η ουσία σ’αυτή τη περίπτωση. Δηλαδή ότι έγινε μόδα τώρα τελευταία η αλλαγή νομοθεσιών που ήταν ικανοποιητικές και επαρκείς για δεκαετίες ή και αιώνες. Μιλάω φυσικά για την αλλαγή νομοθεσιών οι οποίες θεσμοθετούν τη χρήση του στρατού στο εσωτερικό των κρατών.

    Θα μπορούσα να σου δώσω αρκετά λινκ, νομίζω όμως ότι το παρακάτω ποστ δίνει μία ιδέα γι’ αυτή τη νέα μόδα.
    http://apostolosathinaios.wordpress.com/2008/10/14/%CE%BF-%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82/

  32. @E.S.
    χμ…. ΠΟΛΥ δίκιο έχεις για τη «μόδα» που αναφέρεις. Αυτά τα βλέπουμε σχεδόν καθημερινά. Εκείνο που εννοούσα είναι ότι δεν εκπλήσσομαι, ότι δεν είναι και καμμία «σπουδαία είδηση», όσα είδα μέχρι τώρα τουλάχιστον – αντίθετα είδα την «ουρίτσα» του Ινστιτούτου Στρατηγικών Σπουδών (με Βαλκανιάρχη τον κ. Μιχαλέτο και… «τα είδα όλα») -χεχε

    Μόνο… που -όπως ξέρεις- βιάζομαι πολύ, κι όποιος βιάζεται… σκοντάφτει. Πάω να δω λοιπόν το λινκ που έδωσες μετά χαράς.

  33. Υ.Γ. Λοιπόν… As usual, you WIN my dear E.S.🙂

    Εκείνο που βλέπω ΑΜΕΣΩΣ είναι ο εκπληκτικός ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ κρατών για την ίδια περίπου νέα κατασταλτική πολιτική, που θέλει το στρατό έτοιμο για «εσωτερικό πόλεμο».

    ΣΙΓΟΥΡΑ αυτό συμβαίνει. Οπότε… ακόμη και η αμφιλεγόμενη φύση των αρχικών μας πηγών (Alex Jones, Μιχαλέτος, κ.ά.) ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ από τα πολύ σοβαρά αυτά δεδομένα…

    Υ.Γ.2 το link που μας χάρισε η E.S. είναι από τεκμηριωμένο και σοβαρό ποστ του Απόστολου Αθηναίου, – του οποίου τις αναλύσεις πάντα εκτιμώ. Ιδού πάλι το ποστ:
    «Ο εσωτερικός πόλεμος»
    http://apostolosathinaios.wordpress.com/2008/10/14/ο-εσωτερικός-πόλεμος/
    Αποσπάσματα (για να μπείτε στον κόπο να το ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ):

    …με τη γνωστή αμερικανική γελοιότητα:
    “The brigade will not change its name, but the force will be known for the next year as a CBRNE Consequence Management Response Force, or CCMRF (pronounced “sea-smurf”).”

    Δηλαδή για πρώτη φορά ύστερα από 100 χρόνια σπάει de facto η απαγόρευση ανάπτυξης και χρήσης του αμερικανικού στρατού στο εσωτερικό των ΗΠΑ. Μάλιστα για την πραξικοπηματική αυτή πράξη υπήρξε θερμότατη συνεργασία των καθεστώτων Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικάνων σε μια σειρά “μεταρρυθμίσεων”, που πρωτοέγιναν θαρραλέες στη δεκαετία του ‘90 (“Επιχείρηση Πολεμιστής των Πόλεων” λχ, άσκηση που προέβλεπε συγκρούσεις εντός πόλεων το 1994), κέρδισαν νομιμοποίηση και know-how στη Βοσνία και το Κόσοβο μέχρι το 2001, και στέρεο νομοθετικό υπόβαθρο το 1999 επί Κλίντον -όταν και διορίζεται ο πρώτος στρατιωτικός διοικητής εσωτερικού με αρμοδιότητα και την πολιτική άμυνα. Τον Αύγουστο του 2001, τέλος, η δικαστική υπηρεσία του αμερικανικού στρατού εξέδωσε εγχειρίδιο για τη θεμελίωση της νομιμότητας των στρατιωτικών επεμβάσεων στο εσωτερικό της χώρας. Έτσι η 11η Σεπτεμβρίου βρήκε τις ΗΠΑ σαν έτοιμες από καιρό… Με το μπαμ των δίδυμων πύργων ο μηχανισμός του “Γραφείου Ασφαλείας της Πατρίδος” (ΟΗS) ήταν εκεί…
    Και όπως σημειώνει η ίδια εφημερίδα, αφού η αποστολή αυτής της πρώτης Ταξιαρχίας τελειώσει (έχει ημερομηνία λήξεως σε έναν χρόνο):
    “expectations are that another, as yet unnamed, active-duty brigade will take over and that the mission will be a permanent one.”

    Η ΠΗΓΗ του Απόστολου, είναι ο ίδιος ο Αμερικάνικος στρατός (σε site του)
    http://www.armytimes.com/news/2008/09/army_homeland_090708w/

  34. @omadeon
    Πραγματικά έχεις δικιο.
    Ακολουθώ όμως την ρήση του Μαο που έλεγε «Αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν»
    Τα όποια ,κατα την άποψη σου , ακραία θέματα παρουσιάζω δεν αποτελούν σώνει και καλά προσωπικές μου απόψεις αλλά απλά προσπαθώ να εμφανίσω οτι δεν εμφανίζεται στα ΜΜΕ και ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ…..
    Οσο για την μαύρη λίστα που ανάφερες οτι με έχει βάλει καποια/ος αυτό το θεωρώ καθαρά ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ αντιμετώπιση που θα έπρεπε και σύ και όλοι να την καταδικάσετε.
    Αλλά αυτό δεν το είδα μέχρι σήμερα.
    Το μόνο που είδα είναι οτι αυτό χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα ενάντιο.
    Παρόλα αυτα θεωρώ οτι κάθε άποψη θα πρέπει να υφίσταται κριτική και όποια αντέξει……
    Καλό βράδυ….
    http://underinformation.wordpress.com

  35. @Satyrikon
    το πρόβλημα είναι σύνθετο, και ΔΕΝ είναι δικό σου, πάντως ως προς το πρώτο σκέλος του σχολίου σου, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ για την ευγένεια και την αυτοκριτική.

    Ξέρεις όμως, μια λίστα με μπλογκ που αντιπαθεί κανείς είναι σύνηθες φαινόμενο πλέον. Οπως και μία λίστα με μπλογκ που συμπαθεί. Δεν βλέπω τίποτε φασιστικό.

    Αγενής μπορεί να είναι κάποιος, ή και άδικος. Αυτό δεν τον κάνει «φασίστα».

    Το ξέρεις καλύτερα από μένα (που μαθαίνω μέρα με τη μέρα να είμαι… ΛΙΓΩΤΕΡΟ αγενής και ΛΙΓΩΤΕΡΟ άδικος... -χεχε🙂 )

  36. Υ.Γ. Το «δεν είναι δικό σου» …το λέω διότι είναι ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ το ξεσκαρτάρισμα που πρέπει να γίνει, ΤΟΣΟ δύσκολο να ανασύρουμε το ΤΙ πραγματικά συμβαίνει, ώστε μόνο έναν πραγματικά κακόβουλο ή πραγματικά φασίστα θα μπορούσα τώρα πια να καταδικάσω εξ ολοκλήρου. Και δεν βλέπω ούτε το ένα ούτε το άλλο να ισχύει για σένα.

    Σήμερα ένας φίλος μου είπε ΦΟΒΕΡΑ και αληθινά πράματα που εντόπισε (σαν ΛΑΘΗ) στις ρήσεις του Μάρκος (πριν λίγη ώρα, μέσω Skype).

    Π.χ. η στρατηγική της «Παγκόσμιας Τάξης» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η δημιουργία «χυλού», ΟΥΤΕ ΚΑΝ το να χάσει καθε λαός τις «παραδόσεις του». Ισα-ίσα είναι το ακριβώς αντίθετο, το «διαίρει και βασίλευε» , το… «λέγε ΜΠΡΑΒΟ στην κάθε φανατίλα και τοπική ζούρλα του καθενός, να ΜΗ ΓΙΝΕΙ ποτέ ένας ΕΝΙΑΙΟΣ πλανητικός πληθυσμός», να μείνουν ΟΛΟΙ οι υποτελείς λαοί ΓΚΕΤΟ για πάντα, να ΜΗΝ ενωθούν ποτέ, να ΜΗ μιλήσουν ποτέ μια ΕΝΙΑΙΑ ΓΛΩΣΣΑ.

    ΑΝΑΠΟΔΑ κατανοήθηκε η «Παγκοσμιοποίηση»…

    Λες και δεν ήταν
    ανέκαθεν
    ο πραγματικός πολιτισμός
    ΚΥΡΙΩΣ παγκόσμιος…
    Λες και τα γραπτά των Μεγάλων Φιλοσόφων
    δεν ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΚΑΝ και δεν ΚΑΤΑΝΟΗΘΗΚΑΝ ΠΑΝΤΟΥ….

  37. Ξύπνησα σήμερα με όμορφη διάθεση, ήπια καφέ έξω στον ήλιο, ετοιμάζομαι για δουλειές και βουτιές και… ξαναδιάβασα αυτό το ποστ, μαζί με τα τελευταία σχόλια.

    – Ρε μπας και… ΠΑΡΑ-ΕΙΜΑΙ ευγενικός ώρες-ώρες, εκεί που με… θεωρούσα αγενή;

    Σκέφτομαι να κάνω ένα νέο ποστ, στο οποίο να ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ πανηγυρικά ΟΛΕΣ τις επιλογές του «shit-list» για το οποίο ο «Satyrikon» διαμαρτυρήθηκε.. Εκνευρίστηκα ξαναδιαβάζοντας την ΤΕΡΑΤΩΔΗ απαίτηση του φίλου μου «να καταδικάσουμε ως φασιστική» την πράξη φίλης μπλόγκερ που τον έβαλε σε μαύρη λίστα, μέσα στο blog της.
    -ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ νομίζω. ΕΧΑΣΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ορισμένες λέξεις πλέον. Π.χ. η λέξη «Φασισμός», η λέξη «Φασιστιική», η λέξη «Νέα Τάξη»…

    Μπορώ να εξηγήσω με ΠΟΛΛΑ επιχειρήματα τους ΠΟΛΥ λογικούς λόγους για τους οποίους… το μπλογκ του ευγενούς φίλου Σατυρικού, σε ΠΟΛΛΑ «shit-list» θα έμπαινε δυστυχώς δικαίως. Λόγους που ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο ίδιος ΔΕΝ βλέπει, έχοντας το νου στραμμένο αποκλειστικά στους Κακούς της Γης και το πως αυτοί 24 ώρες/το 24ωρο συνομωτούν, κλπ.

    Το «είμαι ενημερωτικό μπλογκ με περίεργα Νέα» ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ, Σατυρικέ μου, ΟΥΤΕ και το «αφήνω ΟΛΑ τα ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ να ανθίσουν». Τέλος πάντων, καλά να είμαστε… θα το συζητήσω άλλη φορά (κι αναμένω όπως πάντα μια συζήτηση με αλληλοσεβασμό ανάμεσά μας).
    Προς το παρόν… όχι. Αλλά στο μέλλον ΘΑ ΓΙΝΕΙ αυτό έτσι κι αλλιώς γιατί σκοπεύω να ΣΤΗΡΙΞΩ το «shit-list» 100%, αν και μια γραμμή τη θεωρώ ΑΠΛΩΣ αμφιλεγόμενη.

  38. Αν αντιδραση στην Νεα Ταξη πραγματων σημαινει να φερουμε τους Ναζι (Πλευρης και κομπανια) στην εξουσια, τοτε μαλλον η «νεα ταξη» δεν ειναι τοσο κακο πραγμα.

    Π.χ. η στρατηγική της “Παγκόσμιας Τάξης” ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η δημιουργία “χυλού”, ΟΥΤΕ ΚΑΝ το να χάσει καθε λαός τις “παραδόσεις του”. Ισα-ίσα είναι το ακριβώς αντίθετο, το “διαίρει και βασίλευε” , το… “λέγε ΜΠΡΑΒΟ στην κάθε φανατίλα και τοπική ζούρλα του καθενός, να ΜΗ ΓΙΝΕΙ ποτέ ένας ΕΝΙΑΙΟΣ πλανητικός πληθυσμός”, να μείνουν ΟΛΟΙ οι υποτελείς λαοί ΓΚΕΤΟ για πάντα, να ΜΗΝ ενωθούν ποτέ, να ΜΗ μιλήσουν ποτέ μια ΕΝΙΑΙΑ ΓΛΩΣΣΑ.

    Υποκριτες πουλημενοι νεοναζι ειναι ολοι τους, που θελουν να κρατσουν ζωντανο το εθνικισμο που αιματοκυλησε ηδη τοσες φορες το κοσμο… Αυτοι ειναι οι εκπροσωποι της Κυριαρχουσας Ταξης (Ναι, σιγα μην χεστουμε για την νεα… Τα συμφεροντα της Κυριαρχουσας Ταξης ειναι που μετρανε). Ειναι αυτοι που κλαιγονται οτι ειμαστε εγωιστες και δεν αφιερωνομαστε σε στοχους που αφορουν το δημοσιο (κρατικο) καλο, οτι ειμαστε μηδενιστες επειδη αρνουμαστε να παιξουμε το βρωμερο παιχνιδι που ονομαζεται πολιτικη. Αγαπητοι ιερεις του status quo: Τωρα που οι αφεντες σας αναγκαστηκαν να ανοιξουν τα συνορα, και ειδαν τα ζωα πως ζουν αλλοι λαοι, καρφακι δεν θα τους καιγεται για την «¨παραδοση» και το «εθνος». Ουτε φυσικα νοιαζεται κανεις λογικος ανθρωπος για την νεα ταξη που θελει να σας «επιβαλλει» να αγαπατε το διαφορετικο. Σκατα στα εθνη σας, σκατα στις παραδοσεις σας, σκατα στον φασισμο σας… Για μας τους «κουλτουριαραιους» εθνος μας ειναι η ανθρωποτητα, και πατριδα μας ολος ο πλανητης. Εσεις μεινετε στο μαντρι σας, να τρομαζετε τα προβατα.

    If I knew of something that could serve my nation but would ruin another, I would not propose it to my prince, for I am first a man and only then a Frenchman…because I am necessarily a man, and only accidentally am I French.

    Charles de Montesquieu

  39. Γεια σου Ρε Ντέννις τρομερέ

    If I knew of something that could serve my nation but would ruin another, I would not propose it to my prince, for I am first a man and only then a Frenchman
    because I am necessarily a man, and only accidentally am I French.

    -Charles de Montesquieu

    VIVE LA FRANCE, VIVE Monsieur Montesquieu…

    Δηλαδή κι ο Μοντεσκιέ ΣΥΝΟΜΩΤΗΣ, ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ, εεε?
    Καλά…
    ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρουνε τώρα σε ποια Μασωνική Στοά σύχναζε για τον πρωϊνό καφέ….
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ…

  40. Για μας τους “κουλτουριαραιους” εθνος μας ειναι η ανθρωποτητα, και πατριδα μας ολος ο πλανητης.
    Εσεις μεινετε στο μαντρι σας, να τρομαζετε τα προβατα.

    ΕΓΡΑΨΕΣ !

  41. Υ.Γ. Προφανέστατα, Ντέννις, E.S. κ.ά. …στην Ελλάδα η Αντι-νεοταξίτικη προπαγάνδα δεν έχει πλέον το σκοπό του να στηλιτεύσει την Υπερδύναμη ή κάτι τέλος πάντων κακό στον κόσμο (όπως όσα βγαζει στη φόρα ο Χρήστος Μόρφος για τα άπλυτα πολλών πολιτικών και άλλων επώνυμων, διεθνώς…)
    …αλλά έχει κυρίως το σκοπό του να συντρίψει, ΑΛΛΗ μια φορά, τον δυτικόφερτο Ανθρωπισμό, Διαφωτισμό, υγιή διεθνισμό….

    Οταν είδα την ακροδεξιά να κοπιάρει και να χειροκροτεί κείμενα του Γιώργου Καραμπελιά, ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΠΟΛΥ…

    Πίσω στο θέμα για Ισραήλ και Παλαιστίνη, τώρα:

    Οι προοδευτικοί Εβραίοι που φυλακίζονται από το Ισραήλ σαν αντιρρησίες συνείδησης, κλπ. είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τεθούν στο ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ «αντι-νεοταξιτών» πολύ περισσότερο από το ίδιο το Ισραήλ, κάποια στιγμή…

  42. Το προβλημα ειναι οτι πολυ στενα συγγενικα μου προσωπα εχουν μπλεχτει στο συνομωσιολογικο ιστο, και ηδη αρχιζουν να εμφανιζουν φασιστικες τασεις…

  43. Το Ισραηλ δεν ειναι τιποτα παρα μια Σπαρτη του 21ου αιωνα… Ειναι ενα απολυτως φασιστικο κρατος οπως αποδεικνυουν οι φυλακισεις των Εβραιων που αντιδρουν και φυσικα η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ πολιτικη του. Θα προτεινα στο Ισραηλ να υιοθετησει την Σβαστικα ως εθνικο συμβολο αλλα μαλλον θα με πουν αναισθητο…

  44. Το προβλημα ειναι οτι πολυ στενα συγγενικα μου προσωπα εχουν μπλεχτει στο συνομωσιολογικο ιστο, και ηδη αρχιζουν να εμφανιζουν φασιστικες τασεις…

    Δυστυχώς οι φασιστικές τάσεις είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ συνέπεια. Ο «συνομωσιολογικός ιστός» όπως τον λές, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τυχαίοι φανατικοί ή σκέτοι Ταλιμπάν, αλλά ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην Ελλάδα, όπου η μοναδική δραστηριότητα της πολιτικής (όταν δεν διαπλέκεται και κλέβει) είναι η… Λάσπη και η Παράνοια – Συνομωσιολογία. ΟΛΑ τα κόμματα εμπλέκονται. ΟΛΟΣ ο πληθυσμός αρρωσταίνει και φανατίζεται ή απο-προσανατολίζεται.
    Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ευπάθεια των Ελλήνων στους Παρανοϊκούς Ιδεολογικούς Ιούς με ανησυχεί πολύ γιατί… ΔΕΝ θα αντέξουνε παρά ελάχιστοι. Ο πληθυσμός αποτρελλαίνεται, σε μια χώρα «φρενοκομείο» (όπως είχε πει κι ο θανών Καραμανλής νομίζω).

    Από κει και πέρα…
    1) Συνιστώ ιδιαίτερα τα εξής
    http://greekrider.blogspot.com/2008/12/threat-to-reason.html
    http://www.amazon.co.uk/Threat-Reason-Enlightenment-Hijacked-Reclaim/dp/1844672530/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1216202283&sr=8-1
    http://thethreattoreason.blogspot.com/

    2) Για το Ισραήλ, πολύς κόσμος έχει προτείνει σβάστικες κλπ. αλλά οι Εβραίοι έχουν μια πολύ δικαιολογημένη ευθιξία, ιδίως οι προοδευτικοί Εβραίοι, διότι ο μηχανισμός αυτός (εξίσωση Ισραήλ με ναζί, ή -ακόμη χειρότερα- Εβραίων με ναζί) είναι ο κύριος προπαγανδιστικός τρόπος που εκμεταλλεύονται την κατάσταση οι _Αντισημίτες_.

    Ο αντισημιτισμός είναι εξίσου μεγάλο πρόβλημα αλλά δεν φαίνεται εύκολα, όταν επισκιάζεται από τα εγkλήματα του Ισραήλ. Η ρατσιστική συμπεριφορά του Ισραήλ ΕΝΤΕΙΝΕΙ τον αντισημιτισμό και ΕΠΙΣΚΙΑΖΕΙ τη νεοναζιστική αναβίωση σε βάρος όχι μόνο των Εβραίων αλλά και ΠΟΛΛΩΝ άλλων.

  45. Υ.Γ. Μια διόρθωση όμως

    «απολυτως φασιστικο κρατος οπως αποδεικνυουν οι φυλακισεις των Εβραιων που αντιδρουν»

    Οχι, δεν είναι το κύριο πρόβλημα αυτό. Οι φυλακίσεις Εβραίων Ισραηλινών είναι σχεδόν αποκλειστικά ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, δηλαδή με αυτό το κριτήριο και η Ελλάδα θα μπορούσε να θεωρηθεί εξίσου φασιστικό κράτος…

    Ο μόνος λόγος που το Ισραήλ είναι ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ κράτος (όχι «φασιστικό» – ας μην κάνουμε κατάχρηση της λέξης αυτής) είναι το ΑπάρτχαΪντ σε Παλαιστίνιους (με τη νομιμοποίηση βασανιστηρίων στην βουλή / Κνεσετ, παλαιότερα, την αιματηρή επίθεση σήμερα σε μια περιοχή γκέτο – φυλακή, κλπ)

    Υ.Γ.2 Φυσικά, το πρόσφατο μαζικό δολοφονικό χτύπημα του ΣΧΟΛΕΙΟΥ από το Ισραήλ, δικαιώνει ΑΠΟΛΥΤΑ τον τίτλο αυτού του ποστ, και εξόργισε τη διεθνή κοινότητα, ακόμη και τους… πουλημένους ή μεροληπτούντες υπέρ του Ισραήλ.
    ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΑΜΑΧΟΥΣ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ΣΑΝ «ΤΙΜΩΡΙΑ», και χρησιμοποιεί τους στρατιωτικούς στόχους σαν ΠΡΟΦΑΣΗ. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ο κόσμος που καταγγέλλει ανοιχτά το Ισραήλ για ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.

  46. Οχι, δεν είναι το κύριο πρόβλημα αυτό. Οι φυλακίσεις Εβραίων Ισραηλινών είναι σχεδόν αποκλειστικά ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, δηλαδή με αυτό το κριτήριο και η Ελλάδα θα μπορούσε να θεωρηθεί εξίσου φασιστικό κράτος…

    A συγνωμη, δεν το καταλαβα. Αλλα εχει τις βασεις για να γινει φασιστικο (με βουλα)…

  47. εχει τις βασεις για να γινει φασιστικο (με βουλα)…

    ΣΙΓΟΥΡΑ. Δεν θα το έλεγα καλύτερα. Οι ίδιοι οι προοδευτικοί Εβραίοι του Ισραήλ ανησυχούν ΑΚΡΙΒΩΣ γι’ αυτό (αλλά και για άλλα πράματα). Και… μπορεί να μη φυλακίζονται (π.χ. ο γνωστός Giddeon Levi) αλλά λοιδωρούνται, συκοφαντούνται και με πολλούς άλλους τρόπους υφίστανται πόλεμο…

    Στο μεταξυ, στην καθ’ ημάς μπλογκόσφαιρα, ο αγαπητός Χρήστος Μόρφος λοιδωρείται διαδικτυακά τις τελευταίες μέρες, αποκλειστικά και μόνο γιατί λέει την αλήθεια και αρνείται να ακολουθήσει τους τρελλαμένους συνομωσιολόγους στη ζούρλα τους:
    http://theamapati.wordpress.com/2009/01/07/theories/

  48. Η ΣΦΑΓΗ ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ
    ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    ΤΩΡΑ!!!
    http://youtube.com/watch?v=5H8mscMUzDI & http://inminds.co.uk/boycott-israel.html#list
    Ξέρατε ότι, οι παρακάτω εταιρίες είναι ιουδαϊκών συμφερόντων;
    Έλληνες μποϋκοτάρετε ΤΩΡΑ τα προϊόντα των κατωτέρω εταιριών!
    Ιδού λοιπόν: Aero, After Eight, Ambi Pur, AOL, Apax Partners & Co Ltd, Aqua Velva, Aramis, Arsenal Football Club (FC), Auchan, Aveda, Baci Perugina, Bali, Banana Republic, Barbie, Biotherm, Bobbi Brown, Body Mist, Bryan, Brylcreem, Buitoni, Bumble & Bumble, Cable News Network (CNN), Cacharel, Calvin Klein (cK), Carnation, Carrefour, Carson, Champion, ChinaByte.com, Clinique, Coca-Cola, Consumer News and Business Channel (CNBC), Crosse & Blackwell, Danone, Delta Galil, DIM, Donna Karan New York (DKNY), Douwe Egberts, Estée Lauder, Evening Standard, Fanta, Felix cat food, Festival Mushroom Records, Fox, GAP, Garnier, Giorgio Armani, Gossard, Granada, Hanes, HarperCollins, Helena Rubinstein, Herald Sun, Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam (HEMA), HP Foods Limited, Hugo Boss, ICQ, Independent Newspapers Limited (INL), Intel, International Business Machines (IBM), James Cash (J.C.) Penney, Jane, J.Crew, Johnny Rockets, Johnson & Johnson, Jo Malone, Just My Size, Kate Spade, Kimberly-Clark, KitKat, Kiwi, La Mer, Lancôme Paris, La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique, L’eggs, Lewis Trust Group, Libby’s, Lilt, Limited Brands, Lindex, Lion, L’Oréal, Lovable, MAC, Maggi, Maison du Café, Marks & Spencer/M&S/St Michael, Maybelline New York, McDonald’s, Milkmaid, Milkybar, Motorola, National Geographic, Nescafé, Nesquik, Nestlé, News Corporation, News Digital Systems (NDS), News of the World, New York Post, Nokia, Nur die, Nursery Work, Origins, Outer Banks, Perrier, Phoenix, Pickwick, Pilão, Playtex, Polo, Precio Y Calidad (Pryca), Prescriptives, Pure Life, Quality Street, Radox, Ragan, Ralph Lauren, Rawkus, Redken 5th Avenue NYC, Revlon, Sanex, Sara Lee, Satellite Television for the Asian Region (STAR), Selfridges & Co, Shreddies, Sky, Smarties, Sprite, Starbucks, Stila, Structure, Sunday Mail, Sunglass Hut, Sunkist, Superior Coffee, Tchibo, The Daily Telegraph, The Gold Coast Bulletin, The Home Depot, The Sun, The Times, Timberland, Time Life, Tommy Hilfiger, Vichy Laboratoires, Victoria’s Secret, Vittel, Volvic, Walt Disney Pictures, Wonderbra & Zondervan

  49. @ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
    Κοιτάξτε, εμένα με ενδιαφέρει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο μποϋκοτάζ προϊόντων και εταιρειών που εδρεύουν στο Ισραήλ, και είναι Ισραηλινής ιδιοκτησίας, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο σαν μέθοδο διαμαρτυρίας για τους εγκληματικούς βομβαρδισμούς και την απαράδεκτη κατάσταση στη Γάζα, κλπ.

    ΔΕΝ με ενδιαφέρει να κάνω μποϋκοτάζ σε «Ιουδαϊκά» προϊόντα, δηλαδή ΕβραΙκά, αλλά αποκλειστικά και μόνο σε ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ.

    Γνωρίζω ότι υπάρχει σύγχιση (αναπόφευκτη) αλλά επιθυμώ ο στόχος της διαμαρτυρίας να είναι το Ισραήλ και ΟΧΙ οι Εβραίοι, έτσι… γενικά και αόριστα. Κι αυτό διότι ΔΕΝ είμαι αντισημίτης. ΔΕΝ θεωρώ ότι το πρόβλημά μας είναι οι «Εβραίοι» (έτσi γενικά και αόριστα), ιδίως τώρα που το Ισραήλ διαπράττει εγκλήματα εναντίον των οποίων και πολλοί Εβραίοι ύψωσαν φωνή, τόσο εντός, οσο και εκτός Ισραήλ. Επίσης δεν με ενδιαφέρει να «τιμωρήσω Εβραϊκές Τράπεζες» ή «διεθνές Εβραϊκό Κεφάλαιο», Με αυτά θα ασχοληθούμε ΑΛΛΗ φορά (όταν ασχοληθούμε γενικά με Τράπεζες και Κεφάλαιο). Εκείνο που χρειαζεται τώρα είναι κάποια πίεση στους ΙΔΙΟΥΣ τους Ισραηλινούς για να βάλουν μυαλό. ΟΧΙ στους «Εβραίους» γενικώς.

    Μπορεί μεν αυτό να καθιστά το μποϋκοτάζ πιο δύσκολο, αλλά σίγουρα κάνει και ΠΟΛΥ δυσκολώτερο τον αντισημιτισμό.

    Προτιμώ ένα μερικό μποϋκοτάζ των Εβραίων του Ισραήλ , που να έχει ΑΞΙΑ, παρά ένα γενικό μποϋκοτάζ «των Εβραίων» που θα έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία (ως αντιρατσιστική διαμαρτυρία) γιατί θα μετατραπεί σε όχημα αντισημιτισμού. Και… δεν αστειεύομαι, ανησυχώ ΠΑΡΑ πολύ για τον αναπόφευκτο αντισημιτισμό που ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ με την πολιτική του.

  50. ουτε και γω ειμαι αντισημιτης αλλα δεν φταιω που οποια πετρα και να σηκωσεις θα βρεις τους εβραιους απο κατω,σε ολους τους τομεις κοινωνικο,πολιτικο,οικονομικο,εμποριο,μκκ ,μμε και αυτο στο λεω επειτα απο ερευνα που εχω κανει δεν το βγαζω απο το μυαλο μου.
    τωρα δεν θα με πειραζε αν ολη αυτη η κυριαρχεια εξασφαλιζε ενα καλυτερο μελλον για τα παιδια μου και τα παιδια ολου του κοσμου,αντιθετα ομως βλεπω οτι τα παιδια του υπολοιπου κοσμου αφανιζονται στην (αφρικη,γαζα,λατινικη αμερικη,ασια,κ,α)και σιγα σιγα ερχεται και η σειρα των δικων μας παιδιων
    οσο λοιπον το εβραικο κεφαλαιο στηριζει εμπρακτα το κρατος του ισραηλ οι βομβες στα κεφαλια της γαζας θα πεφτουν σταδιακα μεχρι να αφανισουν και το
    τελαιευτεο παλαιστινιο αυτο τουλαχιστον εχει αποδειξει η ιστορια απο το 1948 μεχρι σημερα
    δεν ειμαι ρατσιστης ουτε αντισημιτης,εχω χρεος ομως να κατονομασω οχι το ιδιο το κακο(γιατι αυτο το βλεπουμε ολοι)αυτο που δεν βλεπουμε ολοι ειναι απο που προερχεται

  51. @ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ
    Κοιτάξτε, μακρυά από μένα οι δαιμονοποιήσεις και τα πάσης φύσεως τσουβαλιάσματα. Μέχρις αποδείξεως του εναντίου, ΔΕΝ σας κατηγορώ προσωπικά για αντισημιτισμό, εφόσον το έχετε δηλώσει και ο ίδιος ότι δεν είστε, κλπ.

    Παρόλ’ αυτά… (και παρόλο που έχω επιστρέψει στη βάση μου με ΠΑΡΑ πολλή δουλειά που εκκρεμεί, άρα δεν υπάρχει χρόνος)…

    1) Από σύντομη έρευνα, διαπίστωσα ότι το ΙΔΙΟ ακριβώς σχόλιο (το αρχικό σας κάλεσμα) το κάνετε κόπη-πέηστ σε διάφορα άλλα ιστολόγια, μερικά εκ των οποίων κάθε άλλο παρά άκακα, αλλά… βαριέμαι να επεκταθώ περισσότερο…
    Γενικά τις σταυροφορίες τέτοιου είδους (που γίνονται μορφή «spam») τις απεχθάνομαι, αν και κάποτε (πριν πολλά χρόνια) μερικές φορές έκανα τέτοια κόπη-πέηστ ο ίδιος.

    Πάμε παρακάτω…

    2) Αυτό το «οποια πετρα και να σηκωσεις θα βρεις τους εβραιους απο κατω,σε ολους τους τομεις» το έχω ακούσει πολλές φορές, το έχω βαρεθεί και επίσης το θεωρώ λάθος τρόπο σκέψης. Στην εποχή του ΜακΚάρθυ στην Αμερική, λέγανε «οποια πετρα και να σηκωσεις θα βρεις αντι-αμερικανούς και κομμουνιστές». Σήμερα, στο Ελληνικό διαδίκτυο επικρατεί μάλλον το «οποια πετρα και να σηκωσεις θα βρεις εθνομηδενιστές», κ.ο.κ.
    Αυτή η λανθασμένη λογική δεν είναι και εντελώς λάθος βέβαια (στην περίπτωση των Εβραίων). Π.χ. όλοι ξέρουμε τον τεράστιο αριθμό μεγάλων εταιρειών που είναι εβραΪκής ιδιοκτησίας, κλπ.
    ΟΜΩΣ, προσέξτε εδώ…
    Αποτελεί παραλογισμό ολκής να νομίζει κανείς ότι στα ΠΟΛΛΑ εκατομμύρια ανθρώπων Εβραϊκού θρησκευματος σε όλο τον κόσμο, είναι οι περισσότεροι εξ αυτών… ιδιοκτήτες τραπεζών ή μιλιταριστές, κλπ.
    ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ παρά αυτό ισχύει.

    Ισως για σας οι «Εβραίοι» να αποτελούν (όπως και για τον… Χίτλερ και άλλους) ένα ενιαίο σύνολο με «συλλογική ευθύνη».
    Για μένα όμως ΟΧΙ.

    Η συντριπτική πλειοψηφία των Εβραίων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ούτε τραπεζίτες ΟΥΤΕ μιλιταριστές και ρατσιστές. Είναι απλώς Εβραίοι, με καλούς και με κακούς, όπως όλοι οι άλλοι. Μια εξαιρετικής μόρφωσης, ΠΟΛΥ κυνηγημένη φυλή (δείτε το σύνδεσμο στο ποστ, το άρθρο του Greek Rider – εδώ), ΠΟΛΥ παρεξηγημένη αλλά και… ΠΟΛΥ γεμάτη ανθρωπιστές και προοδευτικούς ανθρώπους, πολύ περισσότερους τέτοιους από τραπεζίτες και μιλιταριστές. Μάλιστα τώρα πια, με τις ΚΤΗΝΩΔΙΕΣ του Ισραήλ πολλοί τέτοιοι σωστοί Εβραίοι διαμαρτύρονται και μερικοί επίσης φυλακίζονται (στο Ισραήλ) ως αντιρρησίες συνείδησης. Ας μην τους ξεχάσουμε λοιπόν κι ας μην τους τσουβαλιάζουμε μαζί με τους ελάχιστους πονηρούς που ανέφερα.

    Τέλος, κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι Εβραίοι είναι ΟΛΟΙ οι πλουτοκράτες και οι Κροίσοι. Ο Bill Gates (πλουσιώτερος άνθρωπος στον κόσμο επί σειρά ετών – δεν ξέρω αν είναι και τώρα) είναι ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗΣ και ΚΑΘΟΛΟΥ Εβραίος.

    Δηλαδή, δεδομένου ότι οι Ελληνες εφοπλιστές κυριαρχούν (ως τρίτη δύναμη) στη διεθνή ναυτιλία, αν κάποια στιγμή γίνονταν και πρώτη, θα λέγαμε ότι «η ναυτιλία του κόσμου κυριαρχείται από μια… Ελληνική συνομωσία»;🙂

    Τέλος πάντων, ξαναγυρίζοντας στα θέματα του ποστ, σήμερα είδα (με τον πρωϊνό καφέ) και συνέντευξη του Αγγλου (μάλλον) διοικητή του βομβαρδισμένου από το Ισραήλ «σχολείου του ΟΗΕ» διαψεύδοντας κατηγορηματικά ότι υπήρχαν «μαχητές της Χαμάς μέσα στο σχολείο». Το Ισραήλ βομβαρδίζει ΣΙΓΟΥΡΑ αμάχους, όπως αποδείχτηκε πολλές φορές. Βομβάρδισε επίσης ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ χωρίς κανένα «μαχητή» μέσα, ΠΑΡΑ πολλά τζαμιά και επίσης ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ του Ερυθρού Σταυρού. Επομένως, το μποϋκοτάζ (που στηρίζουν ΚΑΙ μερικοί προοδευτικοί Εβραίοι) ισχύει. -Κατά του Ισραήλ, και επίσης (αν θέλετε) και κατά ΕβραΪκών εταιρειών που στηρίζουν το Ισραήλ.

  52. «ALL comments from extreme supporters of Israel will NOT be tolerated in this blog. Go speak somewhere else. Go make friends with antisemites; you’re just as rotten as they are. ONLY progressive and open-minded Israelis and Jews are invited to speak up in this blog, if they wish.»

    Αυτή η …ευρύτητα πνέυματος είναι καταπληκτική! Φίλε μου… λυπάμαι που το διάβασα στο blog σου, αλλά δεν καταλαβαίνεις ότι αυτοαναιρείσαι… ότι καταρρίπτεις Ο ΙΔΙΟΣ ολα σου τα επιχειρήματα (και όχι μόνο αυτού του blog….

    Κρίμα…

  53. @Σχολιαστή
    Δεν κατανοώ γιατί κάποιος που τάσσεται αναφανδόν ΥΠΕΡ των βομβαρδισμών αμάχων (γιατί περί αυτού πρόκειται) θα πρέπει να μου τρώει χρόνο να απαντώ στη φανατίλα του, όπως δεν κατανοώ και γιατί π.χ. θα πρέπει να ανεχτώ νεοναζιστές.

    Βέβαια τη στιγμή που το έγραψα αυτό, το έγραψα με κάποια οργή και κάπως ακραία, αλλά δεν νομίζω ότι είναι καθοριστικό, ούτε καν ενδεικτικό για το μπλογκ.

    Αν κάποιος θεωρεί, με κόσμιο τρόπο, ότι το Ισραήλ κάνει σωστά που δολοφονεί αμάχους, ας τον δεχτώ τέλος πάντων να εξηγήσει τις θέσεις του, αν σε ικανοποιεί αυτό. Πάντως… έχουμε ΗΔΗ φάει τεράστιο χρόνο με ένα σωρό φανατίλες (σε άλλα ποστ).

    ΤΙ να κάνουμε, πες μου?

  54. Υ.Γ. Νομίζω αγαπητέ σχολιαστή ότι δεν πρόσεξες καν ότι τόνισα (αρχικά το είχα γράψει και με κεφαλαία) «EXTREME supporters»…

    Υ.Γ.2 Επίσης είναι αυτονόητο ότι κάποιος πρέπει να ΑΡΧΙΣΕΙ να σχολιάζει, μέχρι να «τα πάρω στο κρανίο» και να τον βάλω κάτω από κάποιους περιορισμούς (που στην πράξη ποτε δεν εφάρμοσα). Είδα ορισμένους άλλους διαλόγους, αλλού, όμως και αποφάσισα να φυλάγομαι. Με τον ίδιο τρόπο θα εμπόδιζα και βομβαρδισμό με spam π.χ. άρνησης του Ολοκαυτώματος.

    Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ του μπλογκ είναι Ελευθερία του Λόγου. Αφορά ΑΠΟΨΕΙΣ όμως, και όχι ύβρεις ή συκοφαντίες. Πάλι καλά που δεν χρειάστηκε ποτέ να κόψω τίποτε. Επειδή όμως μιλάμε για ακραίες περιπτώσεις, ΙΣΩΣ και να χρειαστεί κάποιος περιορισμός έκφρασης, κάποτε. Το πιο πιθανό βέβαια είναι να μην κόψω τίποτε και (το πολύ-πολύ) να θέσω τέτοιους ακραίους σχολιογράφους σε «αναμονή», για κάποια διαστήματα. ΠΟΛΥ σπάνιο φαινόμενο υπήρξε κάτι τέτοιο στο παρελθόν, αλλά στοίχισε ΤΕΡΑΣΤΙΑ σπατάλη χρόνου να ασχολούμαι με τέτοιους σχολιογράφους.

    Υ.Γ.3 Π.χ. κάποια… ΚΑΤΙΝΑ ΟΛΚΗΣ είδα σε άλλο μπλογκ να αναφωνεί (κατά των Παλαιστινίων) «σκίστε τους» (συκοφαντώντας επίσης, επί σειρά μηνών, διάφορους αθώους σαν «αντισημίτες»). Ε, ΑΝ έρθει εδώ και αρχίσει τα «σκίστε τους Παλαιστίνιους» θα της πω… ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια που θα έλεγα π.χ. και σε κάποιον ναζιστή που θα αρχίσει τα «ζήτω ο Χίτλερ», ή τον οποιονδήποτε άλλον ΕΓΚΩΜΙΑΣΜΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. Πάντως έξωση δεν χρειάστηκε να κάνω, μέχρι τώρα…

  55. ευχαριστω…😉

    τωρα αναφορικα με την αναρτηση με βρισκει γεματο απο διαφορα αισθηματα…

    αλλα πριν τοποθετηθω

    που ειναι αυτο που «γραφει», αυτο που «αναφερει» ο «σχολιαστης» πιο πανω;

  56. @Demetrios the traveller
    δεν συνηθίζω να… κρύβω τις ΔΙΚΕΣ μου… ακρότητες ΕΚΦΡΑΣΗΣ ή τα λάθη μου, αλλά… η (εν μέρει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ αυτή) απειλή… κοψίματος εξτρεμιστών (χεχε) υπάρχει κάπου στο ίδιο το ποστ, δεν έχεις παρά να κάνεις search αν βαριέσαι να διαβάσεις, και αφού το βρεις μια φορά κάνε κλικ στο previous.

  57. τωρα αναφορικα με την αναρτηση (αρχιζω την σεντονιαδα)

    δεν μπουκοταρω κανενα προιον απο πουθενα…

    δεν γουσταρω τον πολεμο και τη τρομοκρατια…

    το Παλαιστινιακο δεν θα ληθει στα ιστολογια, απο ασχετους ως επι το πλειστον και ολιγους σχετικους ιστολογους…

    μου την δινει οτι αντι … γιατι καθε νομισμα εχει δυο οψεις και οι αποψεις του καθενος απο εμας υποκειμενικες…

    και εχω και αλλα προβληματα τοπικου χαρακτηρα που επηρεαζουν αμεσα την καθημερινοτητα και την ζωη μου να λυσω…

    τοτε γιατι σχολιαζεις; θα αναρωτηθητε;

    γιατι ολος αυτος ο Φαρισαισμος μου την δινει…

    αριστεροαναρχικοι και χρυσαυγιτες ενωμενοι εναντια στον πατρογονικο εχθρο τον Σιωνισμο…. (🙂 )

    εδω ειναι που μου τι δινει..
    αλλο σιωνιστης,
    αλλο εβραιος και αλλο
    ισραηλινος
    ακομη αλλο ειναι και το ισραηλιτης…

    μου την δινει ο σιωνισμος (οπως ολες οι ολοκληρωτικες κινησεις…φασισμος, κουμουνισμος, παγκοσμιοποιηση)

    αδιαφορω για τους εβραιους (και για καθε θρησκοληπτο, θρησκευομενο, φουνταμενταλιστη, λατρη, του οποιου θεου-θεας και τα εγκληματα που κανουν στο ονομα τους)

    θαυμαζω το σθενος και την φιλοπατρια των Ισραηλινων (γιατι 60 χρονια τωρα ζουν και παλευουν για το καλο της πατριδας τους με το οποιο κοστος, σε αντιθεση με εμας)

    και εχω πολλους φιλους Ισραηλιτες (οπως εχω και Τουρκους και Σκοπιανους και Ρωσους και Αγγλους κλπ, γιατι οι ανθρωποι ειμαστε ολοι ιδιοι..)

    δεν μπουκοταρω μαγαζια και προιοντα γιατι απο αυτα ζουν καλως η κακως εργαζομενοι και οικογενειες…

    και ολοι εσεις που υποκριτικα και απο μοδα το κανετε….

    πεταξτε τα κινητα σας,
    κλειστε τους λογαριασμους σας στις εταιρειες κινητης μην αγοραζετε μεγαλο αριθμο περιοδικων και εφημεριδων,
    μην πινετε στα μπαρακια μπυρες και ποτακια,
    μην αγοραζετε γκατζετακια,
    μην χρησιμοποιητε Η/Υ
    και αλλα πολλα
    γιατι μετοχες λιγες, πολλες, ή ολες, σε αυτες τις εταιρειες ολο και καποιο σιωνιστικο-εβραιο-ισραηλινο αιμοσταγες καπιταλιστικο γουρουνι / κεφαλαιο θα εχει…

    ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ οι περισσοτεροι το «Παλαιστινιακο» πριν λιγες μερες γιατι πουλαει ή γιατι ειναι του συρμου και κανετε σχολια εκ του ασφαλους.

    Εχετε αποψη για ενα προβλημα που ξεκινα στις αρχες του προηγουμενου αιωνα, στην προσπαθεια της Αγγλιας να διωξει την Οθωμανικη αυτοκρατορια απο την περιοχη για να ελεχγει το πετρελαιο….

    ΕΛΕΟΣ!! και μπραβο σας εγω το μελεταω χρονια και ακρη δεν εχει…

    αντε λοιπον να ειμαστε πιο σοβαροι (προς ολους, εμου περιλαμβανομενου)…

    καταδικαζω τον πολεμο και την τρομοκρατια απο ολες τις πλευρες

    με πραξεις,
    επωνυμα οχι μεσα απο την ανωνυμια του νετιου και των μεγαλων λογων…

    καληνυχτα συν-ιστολογοι…..

  58. Κοίταξε Δημήτριε
    Αν (όπως κατάλαβα – τελικά) ήρθες εδω ΜΟΝΟ για να ασκήσεις την παλιά τέχνη της «ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ» πάνω σε μένα, εε… πήγαινε αλλού να παίξεις μποξ.

    Εγώ πάντως, ΔΕΝ θα ξανα-αγοράσω Ισραηλινές μπανάνες από το LIDL και ως εκ τούτου αδυνατώ να στις δώσω και να σου πω ΠΟΥ να τις βάλεις….

    Το μπλογκ σου είναι καλό αλλά ΠΟΛΥ ξενέρωτο, ΒΤW. Στα ταξίδια παίρνεις άριστα αλλά στις ιδέες ΜΗΔΕΝ. Μόνο… αντιγραφές ιδεών βρήκα στο μπλογκ σου

    Αλλά κάτι μου λέει πως είσαι ΚΑΙ αχάριστος, βέβαια. Σε αφήνω να κατανοήσεις ΓΙΑΤΙ το είπα αυτό….

    Υ.Γ. Είδα και κάτι άλλα που έλεγες κάπου… αλλού, προβάλλοντας ΑΣΥΣΤΟΛΑ σε άλλους τις λανθασμένες προβολές του νου σου, κι όταν πολλοί άλλοι σου «την είπαν» (εξηγώντας σου πως λάθεψες) τότε εσύ φέρθηκες σαν ΓΑΪΔΑΡΟΣ, ρίχνοντάς το και στην τρελλή.
    Αντε μπράβοο…

  59. δεν συνηθιζω να επιβαλω
    αλλα αν εχεις επιχειρηματα βαλε τα κατω
    οι ολοι πρεπει να συμφωνουμε…
    αποψη για το ξενερωτο μπλογκ μου δεν μπορει να εχεις με μια επισκεψη 2 λεπτων..
    τωρα το τι βρηκες στο μπλογκ μου αστο καλυτερα γιατι δεν ξερεις τι δουλεια κανω και αν αυτα που θεωρεις αντιγραφες ειναι δικα μου η οχι……

    αχαριστος δεν ειμαι δες το πρωτο σχολιο πανω πανω

    αν δεν ξαναγορασεις μπανανες ισραηλιτικες αστες σε εμας..το συγκεκριμενο σχολιο ειναι ντροπη και αν εγω βαζω μπανανες
    βγαλε τα 2 καλυβιωτικα αγγουρια απο εκει που ξερεις

    δεν μασαω δεν βριζω εχω αποψη και σεβομαι την αποψη των αλλων συμφωνω η διαφωνω

    και σου ξαναλεω εχεις επιχειρηματα ….
    βαλτα να κανουμε διαλογο
    με μπανανες και προσβολες το μονο που κερδιζεις ειναι να κανεις πιο ισχυρη την θεση μου…

  60. Χέσε μας Δημήτριε, είσαι ΧΑΛΙΑ.

    Διάβασα ΟΛΟ το διάλογο στο μπλογκ του Polsemannen – προ ολίγου.

    Είχα και δουλειά εκείνη τη στιγμή (που σχολίασα αρχικά) αλλά θέλησα να σε υπερασπιστώ από αυτό τον Αιρετικό που ΝΟΜΙΖΑ πως έχει καταντήσει Δογματίλας χωρίς να το ξέρει.

    Κι έρχεσαι εδώ και τα κάνεις ΜΑΝΤΑΡΑ πάλι, οπότε ξαναμπήκα και διάβασα όλα τα σχόλια να δώ ΓΙΑΤΙ σου την πεφτανε…

    Ε, το βρήκα λοιπόν. Γιατί το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η «πολεμική τέχνη» της ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ προβολής του Νου σου.

    ΕΣΥ να βρεις επιχειρήματα, αντί τσουβαλιάσματα όπως «εσείς οι ιστολόγοι». Κι εσύ ΤΙ είσαι δηλαδή? Γάϊδαρος?

  61. @Dimitraki
    Υ.Γ. Αφού είσαι και ΤΟΣΟ ΤΕΜΠΕΛΗΣ που δεν διάβασες ΚΑΝ το ποστ, στο οποίο σχολιάζεις. Το ομολόγησες ΠΡΩΤΟΣ και φέρθηκα ΠΟΛΥ ευγενικά, αντί να σε κράξω…

    Για κοίτα ΠΑΛΙ το ΤΙ είπες στο
    https://omadeon.wordpress.com/2009/01/05/israeli-war-crimes-in-gaza/#comment-14594

    …αλλα πριν τοποθετηθω

    που ειναι αυτο που “γραφει”, αυτο που “αναφερει” ο “σχολιαστης” πιο πανω;

    Ε, ντάξει, ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ….🙂

  62. δεν διαβαζεις και απλα κραυγαζεις

    αντε λοιπον να ειμαστε πιο σοβαροι (προς ολους, εμου περιλαμβανομενου)…αυτο γραφω

    και στο ξαναλεω
    επιχειρηματα εχεις….. δικα σου…. οχι συνδεσμους

    και δογματιλα και φανατιλα ειναι γεματο το κειμενο…σου

    δεν ξερω τι σημαινει αυθαιρετη προβολη του νου

    απλα δεν παω με τον συρμο γιατι μπορω να σκεφτομαι απο μονος μου και οχι συλλογικα….

    δεν αταβιζω οταν μου το λεει ο περιγυρος…

    και αν ειμαι γαιδαρος δεν το ξερω !
    μαλλον για να το λεει ενα μουλαρι σαν και εσενα κατι θα ξερει…

  63. και εψαξα ομαδεονακι αλλα δεν το βρηκα και γιαυτο ρωτησα

    και να κραξεις μπορεις και οτι αλλο

    λογικα επιχειρηματα μπροστα στα δικα μου αυθαιρετα ανερματιστα σχολια εχεις…

    η με κορωνιτσες Δημοτικου δεν θα κανεις διαλογο

    αντε καληνυχτα

  64. και αν ειμαι γαιδαρος δεν το ξερω !

    Στο εξήγησα ΗΔΗ προηγουμένως. Οταν σου είπα «ΕΣΥ να βρεις επιχειρήματα, αντί τσουβαλιάσματα όπως “εσείς οι ιστολόγοι”. Κι εσύ ΤΙ είσαι δηλαδή? Γάϊδαρος?»

    Σαφέστατα, η λέξη «γάϊδαρος» δεν ήταν ΚΑΝ βρισιά. Ο νοών νοείτο.

    μαλλον για να το λεει ενα μουλαρι σαν και εσενα κατι θα ξερει…

    Ναι Δημητράκη μου,

    ΕΙΜΑΙ μουλάρι, αφού σου επιτρέπω να με βρίζεις…🙂
    (με μουλαρίσια αντοχή κι υπομονή… -χεχε)

    Εχεις τίποτε ΑΛΛΟ να πείς (επί της ουσίας);

  65. δεν σε εβρισα απαντησα απλα με το ιδιο στυλ….
    απαντηση στις μπανανες
    και απαντηση στο Γαιδαρος

    και ειπα αρκετα επι του θεματος, αντιλογο δεν βλεπω……

    και μια και ειμαστε καλοι χειριστες της γλωσσας ας στο χρησιμοποιησουμε σωστα

    και ελπιζω να το σταματησεις εδω και αν εχεις επιχειρηματα να τα βαλεις να τα σηζητησουμε αν θες…

    βεβαια δικο σου ειναι το μαγαζι και εσυ οριζεις την ποιοτητα του..

  66. και δογματιλα και φανατιλα ειναι γεματο το κειμενο…σου

    Τεκμηρίωσέ το με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. Αλλιώς συκοφαντείς ασύστολα.

    ενα μουλαρι σαν και εσενα

    Ευχαριστώ πάρα πολύ, είμαι όντως μουλάρι που σε ΑΝΕΧΤΗΚΑ.

    Τώρα take your time. Επειδή έχω δουλειά σε έβαλα σε ΑΝΑΜΟΝΗ για moderation. Σκέψου ΠΟΛΥ πριν γράψεις.

    Αποδεδεδειγμένα ΔΕΝ διάβασες ΚΑΝ το ποστ στο οποίο σχολιάζεις και βγάζεις γλώσσα και βρίζεις κι από πάνω.

    Είσαι σε moderation αλλά ΔΕΝ διαγράφω σχόλιά σου. Δημοσιεύονται αυτούσια, αλλά με καθυστέρηση, διότι έχω ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

    Υ.Γ. Κατάλαβες φίλε Sxoliastis ΤΙ τραβάμε και… δεν το μαρτυράααμεεε;🙂

  67. Κοίτα θράσος. Είμαι περίεργος ρε Γιώργο, να μας αποδείξει τη δογματίλα και τη φανατίλα σου… να ξέρω κι εγώ ποιός είσαι, τέλος πάντων.😉 Μην τον λογοκρίνεις με τίποτα!

  68. John, άστα να πάνε.

    Η πλάκα είναι ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχω ΚΑΙ δουλειά, πραγματικά θέλω να ξεφύγω από το ΤΡΕΛΛΟΚΟΜΕΙΟ της μπλογκόσφαιρας…

    Ο τύπος είναι…. άστα να πάνε.
    Επειδή όμως μπήκε σε moderation, ΔΕΝ τον σχολιάζω.

    Αστον να συναρμολογήσει κάνα δικό του ποστ της προκοπής.
    Γιατί στον polsemannen έκανε μόνο τραμπουκισμό, τελικά.

  69. Υ.Γ.
    Η συζήτηση όπου πρωτο-εμφανίστηκε ο Δημητράκης, είναι εδώ
    http://polsemannen.blogspot.com/2009/01/3-13.html?showComment=1231067760000#c7939164793088159880

    http://polsemannen.blogspot.com/2009/01/3-13.html?showComment=1231525620000#c1838575019111833829

    Βέβαια είναι ΚΑΙ αχάριστος, για τα όσα είπα (υπέρ του) εδώ
    http://polsemannen.blogspot.com/2009/01/3-13.html?showComment=1231744560000#c7125410635653491435

    Πιθανολογώ ότι έχει ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥΣ λόγους να μεροληπτεί στο θέμα και να συκοφαντεί.

    Ε, αν ήξερε ΤΙ φασισταριό υπάρχει στο Ελλαδιστάν, πολύ πιο ενάντιο στο Ισραήλ από αυτό το ήπιο σχετικά ποστ, ίσως και να κατσαλάβαινε. Ομως, χλωμό το βλέπω….

  70. Mε τετοιους «συμμαχους» οι Εβραιοι (oι προοδευτικοι), τι τους χρειαζονται τους εχθρους;

  71. Αν οι Εβραιοι ειναι καλοι επειδη ειναι ετοιμοι να χυσουν αιμα αθωων για την πατριδα τους, πρεπει να ακολουθησουμε και εμεις το παραδειγμα τους σφαζοντας τους μουσουλμανους της θρακης για να ειμαστε «καλοι»;
    Ρωταω το ζωον να καταλαβω..

  72. Βασικα κολλησε η φορμα σχολιων για αυτο τα στελνω ετσι.

    Ζητω οι «πατριωτες» που σφαζουν: ενα κοινωνικο μυνημα των Ακροδεξιων-εβραιοφιλων!

  73. Ρεεε τι πάθαμε

    1) είχαμε τους ακροδεξιούς αντι-νεοταξικούς
    2) τώρα έχουμε και ακροδεξιούς ΥΠΕΡ της νέας τάξης
    3) αλλά ΚΑΙ ακροδεξιούς «“πατριωτες” που σφαζουν: ενα κοινωνικο μυνημα των Ακροδεξιων-εβραιοφιλων!» ™- DennisV.

    ΔΕΕΕΝ μπορώ άλλο..
    Βγαίνω να φάω μια μπουγάαατσααα….🙂

  74. Σε λιγο θα δουμε και ομοφυλοφιλους και αλλοδαπους ακροδεξιους. Μεινετε στα πληκτρολογια σας

  75. Καλημέρα,

    Δώσατε θάρρος στο χωριάτη να ανεβεί και στο κρεβάτι. Δεν καταλάβατε ότι έχετε να κάνετε με φανατικό σιωνιστή από την αρχή;

    Παρεμβαίνω γιατί κουράστηκα να με λένε αντισημίτη κάπου αλλού. Επίσης θα ήθελα να μάθω επιτέλους το πλήρες όνομα αυτού του ‘κυρίου’, εφόσον δήλωσε μάλιστα ότι εκείνος ξέρει και μελετά το Παλαιστινιακό θέμα εδώ και πολλά χρόνια «επωνύμως» – σε προηγούμενο σχόλιο.

  76. Σε περίπτωση που αρχίσουν πάλι κάποιοι να με παρεξηγούν, θα ήθελα να θέσω υπ’ όψη σας ότι (όπως πολύ ορθώς ειπώθηκε και στο ποστ) πολλοί ειρηνόφιλοι Ισραηλινοί τάσσονται επίσης υπέρ του μποϋκοτάζ Ισραηλινών προϊόντων. Δείτε π.χ. εδώ:

    http://www.mylinkspage.com/israel.html#JEW

    Βρείτε κι εσείς τέτοια site και αναρτήστε τους συνδέσμους, για να μη σας παρεξηγήσουν. Παρόλο που φυσικά οι αντισημίτες λένε κι αυτοί ‘ναι στο μποϋκοτάζ’΄- αλλά για πολύ διαφορετικούς λόγους.

  77. @observer,
    Ευχαριστούμε ΠΑΡΑ πολύ. Παρόλο που έχω πνιγεί στη δουλειά, θυσίασα μία ώρα περίπου για το νέο ποστ, που αξιοποιεί όσα είπατε. Επιπλέον…

    Μάθαμε τώρα ΠΩΣ να μποϋκοτάρουμε τα Ισραηλινά προϊόντα. Απλώς ελέγχουμε το BARCODE του κάθε προϊόντος, που αν είναι Ισραηλινό αρχίζει πάντα με «729», όπως εξηγώ στο νέο ποστ
    https://omadeon.wordpress.com/2009/01/13/jews-israelis-against-apartheid/

    @Dennis
    Ο επισκέπτης μας ο Δημητράκης, ήταν τελικά…. ΠΟΛΥ ψαγμένος φανατικός, υποστηρικτής του Ισραήλ. Οσα είπε στην αρχή δείχνουν ότι είχε δει και το βίντεο

    (ή κάτι παρόμοιο). Εκνευριστικά αλαζονικό βίντεο, ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ θα έλεγα. ΣΙΓΑ μην εγκαταλείψουμε το μποϋκοτάζ επειδή τα εβραϊκά προϊόντα είναι παντού. Τώρα που μάθαμε τον κωδικό τους των Ισραηλινών προϊόντων, θα τον διαδώσουμε παντού.

    Επίσης, θέλω να στείλω μια ΜΟΥΤΖΑ σε όλους τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ και φανατικούς… αντισημίτες, που μας τα ΕΠΡΗΞΑΝ με την άρνηση ότι υπάρχει αντισημιτισμός στην Ελλάδα. ΦΥΣΙΚΑ και υπάρχει αντισημιτισμός στην Ελλάδα, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ μάλιστα! Και… τόσο τυφλωμένος, μερικές φορές, ώστε ζητάει ΑΝΕΦΙΚΤΟ ολικό μποϋκοτάζ των «Εβραϊκών» προϊόντων χωρίς να έχει ψάξει καν τον κώδικα BarCode του Ισραήλ!
    ΤΟΣΟ ηλίθιοι, μιλάμε….

  78. …χωρίς να έχει ψάξει καν τον κώδικα BarCode του Ισραήλ!
    ΤΟΣΟ ηλίθιοι, μιλάμε….

    γιατί, εσείς τον ψάξατε; Συγνώμη, δηλαδή….

  79. @σιγά,
    Σιγά βρε «σιγά»…
    ΣΙΓΑ μην ψάξω ΕΓΩ τον κωδικό, τη στιγμή που έχω ΤΟΣΑ άλλα θέματα να ασχοληθώ και… τα αμελώ με το μπλόγκιγκ!🙂

    Οσοι όμως είναι ΒΑΜΜΕΝΟΙ και φανατικοί αντισημίτες, δεν δικαιολογούνται, παρά μόνο αν… δεν τους ενδιαφέρει καν, κατά βάθος. Και δεν τους πολυ-ενδιαφέρει γιατί θέλουν μποϋκοτάζ όλων των «εβραϊκών εταιρειών» ανεξαιρέτως, πράμα ανέφικτο.

  80. @observer,
    Ξέχασα κάτι:

    Επίσης θα ήθελα να μάθω επιτέλους το πλήρες όνομα αυτού του ‘κυρίου’, εφόσον δήλωσε μάλιστα ότι εκείνος ξέρει και μελετά το Παλαιστινιακό θέμα εδώ και πολλά χρόνια “επωνύμως” – σε προηγούμενο σχόλιο.

    1) Δεν ξέρω το πλήρες όνομά του. Μπορεί κανείς -ίσως- να το βρει από το blog του (ΑΝ το έχει όντως δηλώσει):
    http://brexmother3.blogspot.com/

    2) Αυτή τη στιγμη ο κύριος αυτός (αν και δεν τον εμποδίζω να μιλήσει) τέθηκε σε προληπτική «αναμονή moderation». Για αυτό το λόγο, θα ήθελα να μην αναφερόμαστε σε αυτόν, παρά μόνο όταν (και αν) επιθυμήσει να ξανα-εκφραστεί. Παρόλ’ αυτά, έχετε δίκιο, πράγματι δήλωσε ευθαρσώς ότι μιλάει «επωνύμως» και ότι ξέρει καλά το πρόβλημα, κλπ.

    Αλλά.. επειδή είναι ΚΑΙ σεσημασμένος ισχυρογνώμων, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα ξαναεμφανιστεί, οπότε κάνω μια τελευταία ΕΦ’ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ανάλυση του ΠΡΩΤΟΥ σχολίου του (πριν αρχίσει να βρίζει). Το ίδιο σχόλιο όπου μίλησε και προσβλητικά (από την αρχή) ενώ διέσπειρε _σεσημασμένη_ φανατική προπαγάνδα (έστω και άθελά του ίσως) υπέρ του Ισραήλ. Μιλάω για το σχόλιο εδώ (για εύκολη πρόσβαση):
    https://omadeon.wordpress.com/2009/01/05/israeli-war-crimes-in-gaza/#comment-14599
    Σε αυτό το σχόλιο, ο κύριος αυτός μεταξύ άλλων τσουβάλιασε τους πάντες (όσους καταδικάζουν το Ισραήλ) σαν πάσχοντες από «ΦαρισαΪσμό», χωρίς να αντιληφθεί τη στράτευση αυτού του μπλογκ ΚΑΤΑ του φαρισαϊσμού, κατά του αντισημιτισμού, κλπ:

    γιατι ολος αυτος ο Φαρισαισμος μου την δινει…
    αριστεροαναρχικοι και χρυσαυγιτες ενωμενοι εναντια στον πατρογονικο εχθρο τον Σιωνισμο…. (🙂 )

    Αυτά ΑΛΛΟΥ! Για «φαιοκόκκινα» μπλογκ, ας διαβάσει τα σχόλιά μου στον «Ανορθόδοξο»,
    1) εδώ:
    http://falsefaith.blogspot.com/2009/01/blog-post_09.html?showComment=1231743660000#c5462997632790787905
    2) και εδώ:
    http://falsefaith.blogspot.com/2009/01/blog-post_09.html?showComment=1231771200000#c8568059656477994293

    Επίσης… κομίζει γλαύκα στην Αθηνά, όταν είπε

    αλλο σιωνιστης,
    αλλο εβραιος και αλλο
    ισραηλινος
    ακομη αλλο ειναι και το ισραηλιτης…
    μου την δινει ο σιωνισμος (οπως ολες οι ολοκληρωτικες κινησεις…φασισμος, κουμουνισμος, παγκοσμιοποιηση)

    Εμ, εδώ… δεν διάβασε ΚΑΝ το ποστ στο οποίο σχολίασε, θα διάβαζε και τα υπόλοιπα… 320 τόσα ποστ που ΦΥΣΙΚΑ λένε το ίδιο (_περίπου_)? !!!🙂 ΣΙΓΑ μη στηρίξω ολοκληρωτισμούς και γενικά «-ισμούς»…

    καταδικαζω τον πολεμο και την τρομοκρατια απο ολες τις πλευρες
    με πραξεις,
    επωνυμα οχι μεσα απο την ανωνυμια του νετιου και των μεγαλων λογων…
    καληνυχτα συν-ιστολογοι…..

    Για ποιές «πράξεις» καυχιέται ο κύριος αυτος «επώνυμα»; Ε, ΑΣΤΟΝ μέχρι ΑΥΡΙΟ σε αναμονή, ή μεθαύριο, ή… τον άλλο μήνα (ντάξει, αστειεύομαι -χεχε). ΑΠΑΞΙΩ να ασχοληθώ, μετά από την κατάπτυστη συμπεριφορά του….

    Ε, ναι, κι εγώ επώνυμα… μαλακίζομαι τόσα χρόνια (από το 1994 περίπου) να υποστηρίζω το δίκιο κι όχι το άδικο.
    ΟΥΣΤ από δω χάμω, να κάνουμε καμμιά δουλειά, «επώνυμε» (που δεν είδες ότι ΚΑΙ εγώ ουσιαστικά τα λέω «επώνυμα»…)

    Η Ισραηλινή προπαγάνδα του βγήκε ΕΔΩ:

    δεν μπουκοταρω μαγαζια και προιοντα γιατι απο αυτα ζουν καλως η κακως εργαζομενοι και οικογενειες…
    και ολοι εσεις που υποκριτικα και απο μοδα το κανετε….
    πεταξτε τα κινητα σας,
    κλειστε τους λογαριασμους σας στις εταιρειες κινητης μην αγοραζετε μεγαλο αριθμο περιοδικων και εφημεριδων,
    μην πινετε στα μπαρακια μπυρες και ποτακια,
    μην αγοραζετε γκατζετακια,
    μην χρησιμοποιητε Η/Υ
    και αλλα πολλα
    γιατι μετοχες λιγες, πολλες, ή ολες, σε αυτες τις εταιρειες ολο και καποιο σιωνιστικο-εβραιο-ισραηλινο αιμοσταγες καπιταλιστικο γουρουνι / κεφαλαιο θα εχει…

    Sorry, το μποϋκοτάζ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ με βάση -τώρα πια- τον ΚΩΔΙΚΟ BARCODE του Ισραήλ, που έχει πάντα αρχικά «729». Κι αν πεινάσουν Ισραηλινοί, ΧΕΣΤΗΚΑ…
    Να μάθουν να γίνουν ΚΑΙ αυτοί ανθρωπιστές, να πολεμήσουν την κυβέρνησή τους, όπως κάνουν ΗΔΗ μερικοί τίμιοι ανθρωπιστές Εβραίοι του Ισραήλ !

    Και… να ψάξουν ΑΛΛΟΥ για «υποκριτές» –ΟΧΙ σε αυτό το blog!

  81. Συγνώμη, το παίρνω πίσω. χαχα

    Σιγά μην πεινάσουν κι οι καημένοι οι Ισραηλινοί!

  82. @Σιγά

    Σιγά μην αυταπατώμαι ότι θα πεινάσουν κιόλας, ναι, ναι, ναι…
    ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ περισσότερo, είναι η πράξη του μποϋκοτάζ!
    Πάντως…. ΑΝ έχει έστω και ελάχιστο ΠΡΑΚΤΙΚΟ αποτέλεσμα, πολύ καλό θα είναι.
    Εξάλλου, τόσοι… παρανοϊκοί φιλοχρήματοι υπάρχουν, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο Ισραήλ. ΣΙΓΑ μην πιστέψω ότι το μποϋκοτάζ δεν θα τους τσούξει.

    Ας είμεθα ρεαλιστές ρε φίλε. Πάντως… η «σιγανή» σάτιρά σου είναι ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ !🙂
    Εκφράσου ελεύθερα! ΔΕΝ λογοκρίνω ούτε απόψεις ούτε υγιή σάτιρα, εδώ.

    Υ.Γ. Λεπτομέρειες για το μποϋκοτάζ ΕΔΩ:
    https://omadeon.wordpress.com/2009/01/13/jews-israelis-against-apartheid/

  83. Omadeon, πολύ σωστά τα λες σε όλο αυτό το άρθρο σου και στα σχόλιά σου. Θα περίμενα ένας λαός που τόσα έχει υποφέρει να μη δέχεται ποτέ η κυβέρνησή του να συνδέεται με πράξεις όμοιες μ’αυτές που του προκάλεσαν τόσο πόνο. Βεβαίως, υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ Εβραίοι που αντιτίθενται σε όλα αυτά. Πάρα πολλοί. Απλά μερικοί (ξέρουμε όλοι ποιοι είναι: είναι κάτι φασιστάκια και κάτι ολόχρυσες ομελέτες που τάχαμου παίρνουν το μέρος των Παλαιστινίων, όχι γιατί τους νοιάζει, αλλά απλώς γιατί εμπλέκονται οι μισητοί γι’αυτούς Εβραίοι) υιοθετούν με προφανείς σκοπούς την ισραηλινή προπαγάνδα ότι και καλά όλοι οι Εβραίοι είναι σύμφωνοι μ’αυτό που γίνεται.

    Ώρα για ένα reality check που απευθύνεται σε όλους όσους αναμασούν την καραμέλα των «κακών Εβραίων»: Ξέρω αρκετούς Εβραίους και κανένας δε συμφωνεί με τις ενέργειες του Ισραήλ. Κάμποσοι μάλιστα εξ αυτών ντρέπονται για το κράτος αυτό. Τους ανθρώπους αυτούς τι να τους κάνεις; Να τους αρχίσεις στην ανάκριση τρίτου βαθμού; Να τους πιέσεις να αποκηρύξουν τις ενέργειες του Ισραήλ; Τι θα κάνουμε δηλαδή; Θα βουτάμε κάθε Εβραίο που βρίσκουμε στο δρόμο και θα τον πιλατεύουμε; Είναι κι αυτό μια μορφή τρομοκρατίας (πολιτική-ιδεολογική).

    Από την άλλη, υπάρχει θέμα με την εβραϊκή θρησκεία και μάλιστα σοβαρό. Στη Βίβλο έχουμε σαφείς εντολές του «Γιαχβέ» προς τους Εβραίους να εξοντώσουν τους «Γκογίμ». Ό,τι δηλαδή έχουμε και στο χριστιανισμό και το ισλάμ. Ήρθε η ώρα να καταγγείλουμε τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό απ’όπου κι αν προέρχεται. Δεν υπάρχει καλός θρησκευτικός φονταμενταλισμός. Όλοι τους είναι εγκληματικοί.

    Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είμαστε «αντί-» με δεύτερο συνθετικό κάποιο λαό ή κάποια φυλή. Αντιεβραίοι (γιατί το αντισημίτες ουσιαστικά λέει ότι μισούμε και όλους τους λαούς που ανήκουν σε σημιτικά φύλα, άρα όλους τους κατοίκους της Μέσης Ανατολής), αντιαμερικανοί, αντιγάλλοι, αντίέτσι, αντιγιουβέτσι, αντικοκορέτσι… Να δω πότε θα καταλάβουν μερικοί-μερικοί ότι οι γενικεύσεις και ο ρατσισμός φέρνουν μόνο περισσότερες γενικεύσεις και περισσότερο ρατσισμό. Προσωπικά, έχω χορτάσει μ’όλα αυτά κι έχω μπουχτίσει. Έχει καταντήσει αηδία όλο το σκηνικό του μίσους.

    Κι ακόμα περισσότερο με ενοχλεί η ιδέα ότι κάποιος λαός είναι ο… «περιούσιος» λαός, η οποία ακολουθείται από το «Σύνδρομο Μάρθα Βούρτση», όπως το αποκαλώ. Από αυτό το σύνδρομο πάσχει και ο εβραϊσμός και ο ελληνισμός. Και τελευταία βλέπουμε την ιδέα του «indispensable nation» να κυριαρχεί και στις ΗΠΑ. Αλήθεια, τι πάει να πει «περιούσιος» λαός; Δηλαδή έχει ο τάδε ή ο δείνα λαός κάτι παραπάνω απ’τους άλλους;

  84. @Αιρετικέ
    ΚΑΙ εσύ έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ σε όλο σου το σχόλιο.

    Ζητώ ταπεινά συγνώμη που σε… πέρασα για δογματικό (για λίγο). Βλέπεις η… παραπληροφόρηση που έκανε ο άλλος «κύριος» ΕΙΧΕ αποτέλεσμα, δυστυχώς. Χρειάστηκε να ξαναδιαβάσω ΟΛΑ τα σχόλια για να εντοπίσω ΤΙ έγινε (στο blog του Polsemannen).

    Να τόνε χέσω τον κάθε περιούσιο λαό. Είμαι περήφανος διότι είμαι ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ και τυχερός διότι οι πρόγονοί μου εφεύραν τον ίδιο τον ανθρωπισμό…

    Το Θεοκρατικό κράτος του Ισραήλ έχει αρχίσει να ενοχλεί και πολλούς μη-δογματικούς Εβραίους, που παραπονούνται για το απάρτχάϊντ και όλα τα συναφή.

    Επιπλέον…. ΔΕΝ ξέρω και πολλούς προοδευτικούς Εβραίους που να συμπαθούν πολύ το Μεγάλο Κεφάλαιο. Μάλλον νιώθουν ΑΣΧΗΜΑ που κακώς συνδέθηκε αυτό με κάποιους άλλους (ελάχιστη μειοψηφία του λαού τους).

  85. @Αιρετικος
    @omadeon
    «Nationalism is pimped-out bigotry, designed to provoke a Stockholm Syndrome in the livestock.»

    Νομιζω οτι αυτη η φραση ισχυει (και) για το βασισμενο στον θεοκρατικο εθνικισμο του Ισραηλ και την σχεση του με τους υπηκοους του…

  86. Omadeon, εγώ περιμένω να δω τη στιγμή που ο κάθε λαός θα καταλάβει ότι δεν είναι αναντικατάστατος κι ότι δεν έχει κανένας δικαίωμα εν ονόματι οποιασδήποτε ιδέας, θρησκείας, ομάδας, ιδεολογίας ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο να βασανίζει άλλους ανθρώπους.

    Και δε με νοιάζει καθόλου μα καθόλου το χρώμα, η φυλή ή η θρησκεία του άλλου. Βέβαια, το τελευταίο παίζει κάποιο ρόλο στο πώς διαμορφώνεται ο τρόπος σκέψης του, αλλά τέλος πάντων.

    Ξέρεις ποιο βρίσκω τρομερά παράλογο; Εβραίοι, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι λατρεύουν – έτσι τουλάχιστον λένε – τον ίδιο θεό. Τότε για ποιο λόγο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σφάζουν ο ένας τον άλλον, ο καθένας εν ονόματι του θεού που απαιτεί να προσηλυτιστούν ή να σφαγιαστούν οι «άπιστοι»; Αφού ΟΛΟΙ πιστεύουν σ’αυτόν! Απλά οι Εβραίοι ακόμα περιμένουν τον Σούπερμαν, οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι ήρθε ο Σούπερμαν κι οι Μουσουλμάνοι τον Σούπερμαν δεν τον θεωρούν τόσο Σούπερμαν, αλλά απλώς έναν προφήτη. Επιτέλους δηλαδή, λίγη λογική δεν υπάρχει στα κεφάλια τους;!;!;!;!;

  87. @Αιρετικέ μου,

    …για ποιο λόγο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σφάζουν ο ένας τον άλλον, ο καθένας εν ονόματι του θεού που απαιτεί να προσηλυτιστούν ή να σφαγιαστούν οι “άπιστοι”; Αφού ΟΛΟΙ πιστεύουν σ’αυτόν!

    ΕΛΑ ΝΤΕ….
    ΕΛΑ ΝΤΕ…

    Αν ήταν σοβαρός… Θεός πάντως, θα τους… έχεζε κανονικά! Kαι μη μου πει κανείς ότι ο «Παντοδύναμος» δεν δύναται να στείλει και καμμιά… όξινη φαιά βροχή ακαθαρσιών! 🙂

  88. Aυτο το παιδι ο Oh-Bamia τι κανει; Αποφασισε αν πρεπει να τρωνε βομβες οι Παλαιστινιοι; Πω Πω τον δικο μας τον Κοτσο μου θυμιζει ωρες ωρες
    Για δες τι βρηκα εδω:
    http://aaeblog.com/2009/01/09/obama-lincoln-and-three-legged-dog/
    Καλο ε; (Οποιος καταλαβε κερδιζει (ακομη περισσοτερο)τον σεβασμο μου) …

  89. Καλησπέρα Ντέννις,
    αν είχα χρόνο θα έκανα κι άλλο ποστ για τη Γάζα και την Παλαιστίνη. Προς το παρόν προτείνω κι εγώ μερικά links:

    (ο Νοαμ Τσομσκυ μιλάει για Ομπάμα και Ισραήλ, κλπ)

    http://www.huffingtonpost.com/2009/01/12/israel-bans-arab-parties-_n_157207.html
    (το Ισραήλ έθεσε εκτός νόμου τα Αραβικά πολιτικά κόμματα ΜΕΣΑ στο Ισραήλ – όπου ζουν νόμιμα 1 εκατομμύριο Αραβες με τους δικούς τους βουλευτές, κλπ).

    http://www.guardian.co.uk/world/2009/jan/07/gaza-israel-palestine
    Ισραηλινός καθηγητής πανεπιστημίου της Βρεττανίας, πρώην στρατιώτης και νομοταγής Ισραηλινός καταδικάζει με τα χειρότερα λόγια το Ισραήλ, αποκαλύπτοντας πολλά…

    Στοιχεία για εσκεμμένες επιθέσεις του Ισραήλ στον Ερυθρό Σταυρό και σε γιατρούς / νοσοκόμους

    http://mrzine.monthlyreview.org/letter140109.html
    Εκατοντάδες Εβραίοι της Βρεττανίας υπογράφουν κάλεσμα για μποϋκοτάζ του Ισραήλ

    http://news.ert.gr/en/world/middle-east-iraq/17753-gaza-bombardistikan-oie-kai-reuters.htm
    Βομβαρδισμός των Ηνωμένων Εθνών και του… δημοσιογραφικού πρακτορείου Ρώϋτερς στη Γάζα (ώστε να
    μη βοηθάει κανείς τους ντόπιους, ούτε Ηνωμένα Εθνη, ούτε δημοσιογράφοι)

    http://www.zmag.org/znet/viewArticle/18075
    Η σύλληψη και ο βασανισμός από τους Ισραηλινούς ενός Παλαιστίνιου της Γάζας που ήθελε να πάει ταξείδι στο εξωτερικό γιατί… βραβεύτηκε η δουλειά του (με την επισήμανση ότι αυτού του είδους τα βασανιστήρια είναι συνηθισμένα από την πλευρά του Ισραήλ).

    http://sabbah.biz/mt/archives/2008/04/19/body-palestinian-boy-found-mutilated-israeli-settlement/
    Κομματιασμένο πτώμα αγοριού από την Παλαιστίνη είχε βρεθεί μέσα σε Εβραϊκό Οικισμό (σε Παλαιστινιακά εδάφη)…

    Δες κι ένα ποστ για το τι έγινε χθες (23-Ιαν-2009) στο κέντρο της Αθήνας (άσχετο):
    http://theoulini.blogspot.com/2009/01/blog-post_24.html
    (τα ΜΑΤ έριξαν ξύλο με… σιδερένιους λοστούς σε αθώους)

    Αστα να πάνε…

  90. @DennisV
    sorry, λόγω δουλειάς έκανα πολύ χρόνο να απαντήσω…

    Πάντως το σύνδεσμο τον είδα αμέσως μετά το σχόλιό σου, προ πολλού. ΠΟΛΥ καλό site. Χιλιάδες υποσχέσεις του Ομπάμα θα συγκρίνονται με το αν ή όχι υλοποιήθηκαν… ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ για την Ελλάδα, σωστά…

    Εμένα μου στέλνει αυτές τις μέρες πολλά ενημερωτικά μέηλ κι ένας τύπος που ασχολείται με ένα… νέο είδος χρήματος, μέσα στα πλαίσια της φιλοσοφίας peer-2-peer. Αν σπουδάζεις κάτι που έχει σχέση με αυτά, ίσως έχει τεχνικό ενδιαφέρον για σένα. Είναι ενδιαφέρον έτσι κι αλλιώς:

    http://p2pfoundation.net/P2P_Energy_Economy

    http://groups.google.com/group/p2p-energy-economy

  91. @Αιρετικέ καλησπέρα,
    Συναρπαστικό το άρθρο που έφερες.
    Μερικές ιδέες που εξιστορεί τις είχα ξαναδιαβάσει αλλού.
    Αλλες, είναι εντελώς καινούργιες.

    Μόνο που νομίζω ότι η ενασχόληση με τον Εβραϊσμό είναι ίσως η… πλέον άχρηστη και αντιπαραγωγική δραστηριότητα σήμερα,. για εμάς τους Ελληνες. Ελάχιστα μας αφορά, σχετικά με άλλους.
    Ούτε Παλαιστινιοι είμαστε, ούτε Αμερικάνοι.

    Για μας τα τεράστια προβλήματα είναι όλα αλλού. Κι όποιος νομίζει ότι έχουν καμμία σχέση με αυτά οι Εβραίοι πιστεύει κι αυτός σε ακόμη πιο τεράστιο παραμύθι.

    Σε μια αποτυχημένη χώρα, άλλωστε… δεν επενδύει έξυπνος κανείς (πέρα από το καζίνο Λουτρακίου που έιναι εβραϊκό …εεε… επένδυση ισραηλινών κεφαλαίων).🙂

  92. Για τα προβλήματά μας φταίμε εμείς οι ίδιοι. Και για όποιο πρόβλημά μας φαινομενικά ευθύνεται άλλος, στην πραγματικότητα φταίμε ΕΜΕΙΣ που το επιτρέψαμε. Ό,τι ισχύει βλέπεις στις διαπροσωπικές σχέσεις – και πρωτίστως στις σχέσεις μας με το άλλο φύλο, καθώς γι’αυτές γράφονται όλα τα κ(λ)αψουροτράγουδα – ισχύει παντού.

    Και θα σου θυμίσω ένα ωραίο γνωμικό:

    Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

  93. Επίσης, προτού το ξεχάσω, καλό είναι να καταρρεύσουν επιτέλους τα εθνικιστικά φληναφήματα και τα παραμύθια. Και το παραμύθι στο οποίο χτίστηκε ο εβραϊκός εθνικισμός και το παραμύθι του δικού μας «ελληνοχριστιανισμού» (που χριστιανισμός κι Ελλάδα δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση) και αυτό του αμερικάνικου κλπ κλπ κλπ.

    Όλα αυτά τα παραμύθια τι έχουν προσφέρει; Τίποτα. Μόνο αίμα, πόνο και σφαγές για να κονομάνε τα γουρούνια, να (προσπαθούν να) αναρριχηθούν στη θέση των γουρουνιών τα σκυλιά και να την πληρώνουν τα πρόβατα. Αν σου φαίνεται ότι εμπνεύστηκα από το δίσκο «Animals» των Pink Floyd, έχεις δίκιο.

  94. @Αιρετικέ μου
    ΚΑΙ στα δύο σου σχόλια σωστός, συμφωνώ απολύτως…

    Ενα άλλο πράμα, το ότι ο νους του ανθρώπου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ανάγκη από παραμύθια για να δημιουργήσει, όπως δεν έχει ανάγκη και από… χημικές ουσίες, αν αναπτύξει τη δύναμή του να παράγει τις δικές του ενδορφίνες και τη δική του ευεξία γενικά. Η δράση που παράγει θετική διάθεση μπορεί να είναι στις σχέσεις των ανθρώπων, στην τέχνη, στη δημιουργικότητα. Σήμερα π.χ. είχε μια πολύ ωραία μέρα. Δεν κατάφερα να κάνω μπάνιο γιατί είχα πολλή δουλειά και συναντήσεις, όλα αυτά όμως με γέμισαν με πολλή έμπνευση.

    Ετσι, ας θυμηθούμε και λίγο τον Καστοριάδη, που είχε το όραμα μιας κοινωνίας συνειδητών και ελεύθερων πολιτών, που είναι ικανοί να δημιουργούν με τα δικά τους οράματα ένα συνειδητό «Συλλογικό Φαντασιακό». Ακόμη και διαφωνίες να έχει κανείς με λεπτομέρειες των ιδεών του Καστοριάδη, νομίζω ότι το κεντρικό νόημα είναι αυτό, και είναι πολύ δημιουργικό.

    Μια άποψη για την σημερινή Ελληνική κατάντια που έχει εκφράσει στο παρελθόν (σε σχόλιό του εδώ) και ο Zalmoxis, είναι ότι δεν βασίζεται τόσο πολύ σε επιρροές ξένων «κακών» όσο σε εμάς τους ιδιους, στο θεμελιώδες γεγονός ότι έχει σταματήσει η Ελλάδα να ΠΑΡΑΓΕΙ κουλτούρα, ή και να… παράγει γενικώς. (Το να αγοράζει κανείς κάτι και να το πουλάει στη συνέχεια πιο ακριβα… -σόρυ, αλλά εμένα ΔΕΝ μου γεμίζει το μάτι σαν «παραγωγική δραστηριότητα»…)

    Ζω μια ζωή λιτή αλλά τόσο δημιουργική ώστε έχω ξεχάσει πια ΠΩΣ είναι το να έχει κανείς εφιάλτες, άγχη και φοβίες διαφόρων ειδών. Και κάθε μέρα είναι καινούργια. Ετσι….
    Σου εύχομαι πολλή έμπνευση, αν και… ξέφυγα ο ίδιος από το θέμα του ποστ (Χεχε)…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s