Απίστευτη Αλητεία της Ηγεσίας των Οικολόγων-Πράσινων σε βάρος του μεγάλου ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη και όχι μόνο

Δελτίο Τύπου των Ο-Π με ψευτιές κυκλοφόρησε προχθές…

Μιλάμε για το ΑΚΡΟΝ-ΑΩΤΟΝ της αλητείας, της ψευτιάς, της πολιτικής Κατινιάς

Η ηγεσία των Οικολόγων-Πράσινων ανέσυρε απεγνωσμένα απ’ το… σκουπιδοτενεκέ (!) του κόμματος μια… μπαγιάτικη, κρυμμένη και θαμμένη δήλωση του (πρώην υποψήφιου των Ο-Π) μεγάλου ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη, ανακυκλωμένη βεβιασμένα με ΠΑΡΑΧΑΡΑΓΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ (δήθεν 4 Ιουνίου ενώ γράφτηκε 8 Μαϊου) έτσι ώστε να αντικρούσει ετεροχρονισμένα τις καυστικές καταγγελίες του στην εφημερίδα «Αριστερά» -η οποία συκοφαντήθηκε από τους Ο-Π πως (ούτε λίγο ούτε πολύ) παραχάραξε τα λόγια και την άποψη του ποιητή! (ΑΝ είναι δυνατόν…)

Η… μπαγιάτικη δήλωση της 8ης Μαϊου (στήριξης του κόμματος αλλά και κριτικής ενάντια στην ηγεσία του) είχε… θαφτεί επιμελώς, από τα… σιγανά ποταμάκια της ΔΗΘΕΝ «άμεσης» (εσω-κομματικής) δημοκρατίας (που συντηρούν το site) των Οικολόγων – Πράσινων. Και είχε θαφτεί (διάβαζε... «λογοκριθεί«) διότι απλούστατα ΔΕΝ ΣΥΝΕΦΕΡΕ -τότε- ενώ οι ίδιοι υποτίμησαν προφανώς την αγανάκτηση του ταλαιπωρημένου (από άααλλες κατινιές του Τρεμόπουλου) ποιητή. Ε, προφανώς δεν φαντάστηκαν ότι ο ίδιος θα επανερχόταν αργότερα με δριμύτερες, ακόμη πιο καταδικαστικές δηλώσεις σε βάρος τους, όπως η συνέντευξή του στη μικρή εφημερίδα «Αριστερά» στις 3 Ιουνίου.

  • Απόσπασμα των καταγγελιών του Νάνου Βαλαωρίτη κατά του Μιχάλη Τρεμόπουλου:

…Παρ’ όλα αυτά, έκανα κι άλλες κινήσεις: έδωσα πολλές συνεντεύξεις, ενώ διέθεσα κάποια από τα εικαστικά έργα που κάνω σε δημοπρασία, και έτσι βοήθησα και οικονομικά την Κίνηση. Στην αρχή, λοιπόν, τα πράγματα πήγαιναν καλά, ώσπου έμαθα ότι ο Τρεμόπουλος είπε να το βουλώσω και να μην μιλάω δημόσια εγώ, παρά μόνο αυτός. Και όπως είδα κατόπιν, ήθελε να με ελέγξει τι θα πω για τον πολιτισμό, εάν είμαι κατατοπισμένος για τη θέση των Οικολόγων Πράσινων κ.λπ. Προσπαθούσε να πει ότι αν δεν ήταν η ακτιβίστρια από τις Βρυξέλλες, η επιλογή θα ήταν ανάμεσα σε μένα και σε μια ανόητη παρουσιάστρια των καναλιών. Προσπάθησε, δηλαδή, να με γελοιοποιήσει… (δείτε τη συζήτηση, στο ποστ του «Πόντος και Αριστερά», ιδίως το σχόλιο ΕΔΩ και τα προηγούμενα, μέχρι και τη μέση περίπου).

Οπότε… όταν οι Οικωλόγοι ΠΑΛΑΒΩΣΑΝ και ΑΠΕΛΠΙΣΤΗΚΑΝ από τη δριμύτατη αποκαλυπτική κριτική του μεγάλου ποιητή, επειδή… (εκ των πραγμάτων) ΔΕΝ μπορούσαν να λασπώσουν τον ΙΔΙΟ (λόγω του πολιτιστικού αναστήματός του) , έριξαν τη λάσπη στην εφημερίδα «Αριστερά», ότι (τάχαμου) δημοσίευσε… πλαστή συνέντευξη (ΑΝ είναι δυνατόν… -και όμως) και ότι δήθεν επρόκειτο για «ανέντιμη πρακτική» (της ίδιας εφημερίδας) που στόχευε τους Ο-Π, αυτές τις… αθώες περιστερές που έχουν -πάντα- ΜΟΝΟ δίκιο (χεχε)…

  • Αλλά… ΔΕΝ σταμάτησαν εκεί. Με την ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ της ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ της προηγούμενης (ήπιας) δήλωσης του ποιητή, μέσα στο δικό τους site, και με Δελτίου Τύπου (που έστειλαν μανιωδώς παντού) ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ τους ΠΑΝΤΕΣ (ακόμη κι εφημερίδες όπως η «Ελευθεροτυπία» – δείτε το άρθρο ΕΔΩ) ότι τάχαμου ο Νάνος Βαλαωρίτης «εξακολουθεί να στηρίζει τους Οικολόγους-Πράσινους», πράμα που όμως ο ίδιος ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ (π.χ. σε ραδιοφωνική συνέντευξή του, στις 5 Μαϊου).

  • UPDATE 1: ΟΥΤΕ όμως… ΤΕΛΕΙΩΣΕ το θέμα ΕΔΩ. Αργότερα εμφανίστηκε και «δήλωση διάψευσης» στο site των Ο-Π (ΤΙ «διάψευση», δηλαδή… διάψευση της «είδησης» ότι ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ, ΟΧΙ διάψευση των ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΩΝ παραπόνων του… μια διάψευση -όμως- που η εφημερίδα «Αριστερά» ισχυρίστηκε πως «είναι πλαστή«- «κατόπιν «ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ με τον ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ«! .…)
  • UPDATE 2: Εεεεεε…. αφού μας ΠΡΗΞΑΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ, ελεεινά κομματόσκυλα, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, το ΤΙ είναι «πλαστό» και ΤΙ ΔΕΝ είναι. Αναμένω με ΑΓΩΝΙΑ το ΤΙ θα πει ο ΙΔΙΟΣ ο Νάνος Βαλαωρίτης, που πρέπει να έχει (στο μεταξύ)… μπουρδουκλωθεί (ίσως έχει πάθει και… ΣΟΚ με όοολη αυτή τη ΜΠΟΧΑ, αφού… ΣΧΕΔΟΝ έπαθα σοκ κι εγώ...)

*ΑΠΑΝΤΗΣΗ στις ΨΕΥΤΙΕΣ και τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ (υπ΄όψιν και για το νέο ποστ του blog «Π&Α»).

Στο site των Οικολόγων-Πράσινων (όπου σχολίαζα κι εγώ παλιά, σαν μέλος του κόμματος) αναρτήθηκε η εξής ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ «τοποθέτηση» (εκ των υστέρων) – στην οποία (λόγω της ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ τους) απαντώ σημείο – προς – σημείο ΕΔΩ:

Το ζήτημα που πρόσφατα δημιουργήθηκε με τις υποτιθέμενες δηλώσεις του ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη περί υποστήριξής του για το ΣΥΡΙΖΑ, αποδεικνύει δύο πράγματα:

ΠΟΙΕΣ «υποτιθέμενες» δηλώσεις; ΠΩΣ ξέρετε καλύτερα από τον ΙΔΙΟ τον ποιητή, το ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ (αλλού); ΤΙ ΕΙΣΤΕ; ….Κηδεμόνες του; Δηλαδή… ελέγχετε την έκφρασή του, αποφασίζοντας (ΠΡΙΝ απ’ αυτόν ΓΙ’ αυτόν) το ΤΙ δήλωσε και το ΤΙ ΔΕΝ δήλωσε;

Πρώτον: Μερικοί προσπαθούν με κάθε τρόπο, παραποιώντας και παραχαράσσοντας λόγια και έννοιες να επωφεληθούν από την δημιουργία εντυπώσεων της τελευταίας στιγμής, με μη έντιμους τρόπους.

ΠΟΙΟΥΣ «μη έντιμους τρόπους»; ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΟΣ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ άλλους για ελαττώματα που έχετε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ; ΠΟΙΟΣ ήταν «μη-έντιμος» εν προκειμένω; Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ σας και ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ που… απηύδησε από τις μαλακίες σας; ή…. η εφημερίδα που δημοσίευσε τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ (αντί να τα ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ και να τα ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ, όπως κάνετε ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ);

Εσείς οι ίδιοι, είστε ΠΕΡΑ για ΠΕΡΑ ανέντιμοι, σάπιοι και μολυσματικοί…

Δεύτερον: Οι Οικολόγοι Πράσινοι είμαστε ένα κόμμα, με ανοιχτή εσωτερική δημοκρατία, με διάλογο που επιτρέπει την διαφοροποίηση και έκφραση απόψεων και κριτικής και με σεβασμό στην διαφορετικότητα. Η εσωτερική κριτική μπορεί και επιβάλλεται να απευθύνεται και στους εκπροσώπους μας. Στόχος της κριτικής είναι πάντα η συνολική μας βελτίωση και ως τέτοια πάντα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. Η ελευθερία όμως της εσωκομματικής κριτικής είναι κάτι που τα περισσότερα κόμματα δεν έχουν συνηθίσει ούτε και ανέχονται. Αυτός είναι ένας από τους τρόπους που εισάγουμε νέα ήθη στην πολιτική.

Για μας κάθε θετική κριτική είναι σεβαστή κι αποτελεί επιβεβαίωση ότι ο εσωτερικός μας διάλογος παραμένει ανοιχτός, χωρίς παρωπίδες με συνεργατικό και συνθετικό πνεύμα και με ευρύτητα σκέψης χωρίς περιχαράκωση.

ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΟΛΚΗΣ λέτε εδώ, ψευτιές χωρίς ντροπή! Αφού… ΘΑΨΑΤΕ την ΑΡΧΙΚΗ κριτική του Νάνου Βαλαωρίτη και τη… βγάλατε ετεροχρονισμένα από τα σκουπίδια για… Οικολογική Ανακύκλωση (χεχε)… ΜΟΝΟ όταν αντιληφθήκατε -απεγνωσμένα- ότι… ήταν προτιμότερη από την ΑΚΟΜΗ δριμύτερη κριτική του (βδομάδες μετά); (από το… ολότελα καλή κι η Οικο-Παναγιώταινα, έεε:)

– ΣΚΑΤΑ και ΜΟΝΟ ΣΚΑΤΑ, είναι ο «Εσωτερικός σας διάλογος», ΕΝΤΕΛΩΣ για τα μπάζα. Ξέεερω καλά τον «εσωτερικό σας διάλογο»! Π.χ. είμαι… ΑΚΟΜΗ λογοκριμμένος και αποκλεισμένος από το ιντερνετικό τσαρδί ενός άαααλλου γνωστού… πρώην υποψήφιου βουλευτή σας (μη χέσω, τώρα…)

Λέμε και εννοούμε ότι θα αλλάξουμε την κουλτούρα της πολιτικής στη χώρα μας. Αναμείνατε στο ακουστικό σας.

Ουφ! ΣΙΓΑ μην «αλλάξετε και την κουλτούρα της πολιτικής», με τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ κατινιές σας. ΟΥΣΤ από δω χάμω.

ΔΕΝ αναμένουμε ΤΙΠΟΤΕ σε ΚΑΝΕΝΑ «ακουστικό», διότι… ΔΕΝ ζούμε ακόμη στην εποχή του… (απλού) τηλεφώνου όπως εσείς οι… Τεχνόφοβοι ΛΟΥΔΙΤΕΣ !🙂 -Θα σας «περιποιηθούμε» στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ Επικοινωνιακό ΧΩΡΟ (που ΔΕΝ ξέρετε καθόλου καλά): – Το διαδίκτυο!

ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΕ, ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!

Το blog ΑΠΑΙΤΕΙ την ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ του ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ για τη Δημόσια… πολιτική Υγεία ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΟΥ που λέγεται Μιχάλης Τρεμόπουλος.

Χθές συμπλήρωσα πάνω από μήνα υπερ-εντατικής δουλειάς, που με εμπόδισε να κάνω νέες αναρτήσεις στο blog. Και κανονικά ΔΕΝ θα έκανα ούτε αυτό το ποστ, γιατί η δουλειά δε λέει να τελειώσει (αν και βρίσκεται στις τελικές φάσεις της)…

Στις ευρωεκλογές, αύριο, ΔΕΝ θα ψηφίσω Οικολόγους-Πράσινους, διότι ένας απ’ τους τελευταίους που αξίζει να μπει σε (οποιαδήποτε) Βουλή είναι ο απίστευτος… καραγκιόζης Μιχάλης Τρεμόπουλος. Με σωρεία τεράστιων λαθών χαντάκωσε το κόμμα, ένα μικρό… πουλάκι που ακόμη δεν βγήκε απ’ το αυγό και το έδεσαν με αλυσίδες να υπακούει στον Τρεμόπουλο και στην περίεργη κλίκα του.

  • ΤΙ θα ψηφίσω;

…Ειλικρινά δεν ξέρω ακόμη, τώρα πια (αν και ΑΝΗΚΑ ο ίδιος στο κόμμα των Ο-Π – τουλάχιστον τυπικά) πάντως ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ παίζει σαν πιθανή επιλογή – αφού το «Ελληνικό Πειρατικό κόμμα» (ή κάτι αντίστοιχο) δεν πρόλαβε να ιδρυθεί.

  • Αυτή η απίστευτη αλητεία με τράνταξε κι έκανα αυτό το ποστ. Κανονικά, δεν είχα την παραμικρή πρόθεση να επιτεθώ τώρα -παραμονές εκλογών- στο Μιχάλη Τρεμόπουλο, τις… μαλακίες του οποίου είχα αποφασίσει να «κάνω πως δεν βλέπω», δεδομένων των (συνήθως άτιμων) επιθέσεων κατά των Οικολόγων-Πράσινων, τον τελευταίο καιρό, κυρίως από την Ακροδεξιά

…δυστυχώς όμως τελικά ΔΕΝ είναι όλες οι κριτικές κατά των Ο-Π ψευδείς ή λανθασμένες. ΔΕΝ κριτικάρει τον Μ.Τ. ΜΟΝΟ η ακροδεξιά (όπως συχνά προβάλλεται προς τα έξω, γιατί… ο μαύρος συρφετός Χρυσαυγουλιτών – Καρατζαφέρη τα έχει όλα και… συμφέρει). Τούτη εδώ η τεράστια αλητεία, η παραχάραξη της (πολιτικής) άποψης, της ημερομηνίας έκφρασης, και της μαρτυρίας του ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ Ζώντος Ελληνα Ποιητή (και ευεργέτη των Οικολόγων – Πράσινων) κ. Νάνου Βαλαωρίτη χρεώνεται 100% στην ηγεσία των Ο-Π και προσωπικά στον Μιχάλη Τρεμόπουλο.

UPDATE 4:

Συλλογή από συνδέσμους για την κριτική του Νάνου Βαλαωρίτη, κατά της ηγεσίας των Οικολόγων – Πράσινων:

39 comments

  1. Καλά!!! Δεν περίμενα να έχουν φουσκώσει τα πανιά τους, ωχ συγγνώμη τα μυαλά τους τόσο γρήγοραα. και μάλιστα πριμν ανοίξουν οι κάλπες.

    Δυστυχώς οι άνθρωποι είναι πολύ πιο επικίνδυνοι, απ’ όσο νόμιζα…

    ΥΓ1. Καλά θα κάνουν οι ποιητές και λοιποί να προσέχουν σήμερα. Τα σκυλιά δαγκώνουν ακόμη και γηραιούς….

    ΥΓ2. Δεν μπορώ να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ μόνο και μόνο επειδή δαγκώνουν λιγότερο…. Μια σκε΄ψη μου είναι να κάνω μια προσωρινή ΑΝΤΑΡΣΥΑ…

  2. Εδώ τον «τάπωσε» (σε επίπεδο εντυπώσεων, αυτοπεποίθησης και «αέρα», όχι και σε ιδεολογικο, μην τρελαθούμε κιόλας) τον Τρεμόπουλο χθες στον Πρετεντέρη μέχρι και ο Άδωνις!
    Πρέπει να έχασε πολλές ψήφους χθες από την πολύ κακή τηλεοπτική του παρουσία. Ευτυχώς για τους Ο.Π. που δεν τους κάλεσαν στο ντηπέητ!

  3. Καλησπέρα αγαπητέ Zalmoxis!

    Οπως κατάλαβες έλειπα και είδα το σχόλιο με καθυστέρηση…

    Λοιπόν, πράγματι, ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ και… τραβάω τα μαλλιά μου, με τα απίστευτα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΛΑΘΗ του Τρεμόπουλου…

    Κατ’ αρχήν τον εγκάλεσαν κάποιοι για τον τίτλο ενός παλιού του άρθρου, το οποίο άρθρο ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ κανείς, δεν λέει κάτι μεμπτό, δηλαδή θα μπορούσε να εξηγήσει ΑΝΕΤΑ ο Τρεμόπουλος, με πολύ λίγα λόγια, το ΤΙ έλεγε το άρθρο, και το ΑΝ ή ΟΧΙ είχε ο τίτλος τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ σημασία που του έδιναν οι κατήγοροί του. Ε, το ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΜΑ που έκανε (αντί αυτού) ήταν να… διαψεύσει ότι υπήρξε (ποτέ) ο τίτλος του άρθρου!…
    Απλούστατα… πήγε να τους βγάλει τρελλούς ή ψεύτες, σαν ΠΡΩΤΑΡΗΣ στην δημόσια επικοινωνία.

    (Δηλαδή πάρτον και στο γάμο σου να σου πει καλό διαζύγιο).
    (κι άαααντε μετά να πιστέψω εγώ ότι… δεν είναι 100% ΑΣΧΕΤΟΣ με το ρόλο του «δημοσιοσχεσίτη» που ανέλαβε, σαν επίσημος αντιπρόεδρος της Μ.Κ.Ο. «Αντιγόνη»…)

    Ο τίτλος εκείνου του άρθρου ήταν «Οχι Πόντιοι στη Θράκη». Το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του άρθρου, όμως, δεν είχε τίποτε εναντίον των Πόντιων, έλεγε όμως -αντίθετα- ΠΟΛΛΑ εναντίον της ΠΟΛΥ συγκεκριμμένης εμπλοκής τους και της χρησιμοποίησής τους _από το κράτος_ ΕΚΕΙΝΗ την εποχή, πριν 20 χρόνια, όταν… ξεσαλωμένοι Ελληνάρες Χριστιανοί στη Θράκη έκαναν ΠΟΓΚΡΟΜ, σπάζοντας ΟΛΑ τα μουσουλμανικά μαγαζιά – με την ανοχή της αστυνομίας και των τοπικών αρχών. Πράμα που δείχνει ότι ένας ΤΙΜΙΟΣ και ΕΞΥΠΝΟΣ Πόντιος… δεν θα πήγαινε ποτέ εκεί, να… ανακατευτεί στην Κόλαση της περιοχής ( ή να πληρώσει τη νύφη των τρελλαμένων…)

    ΑΝΤΙ όμως να μιλήσει ειλικρινά, τίμια και σταράτα, ο Τρεμόπουλος ΣΗΜΕΡΑ και να ΠΕΙ όσα π.χ. είπα (περιληπτικά) στην προηγούμενη παράγραφο, άρχισε να… τσαμπουκαλεύεται, να παρανοεί και να… ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ το ότι είπε ΚΑΝ εκείνη την επίμαχη φράση «όχι Πόντιοι στη Θράκη». Με αποτέλεσμα να τον βγάλουνε και ΨΕΥΤΗ, ή να ΓΙΝΕΙ ψεύτης ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, δηλαδή… (ο μαλάκας) έβαλε ΑΥΤΟΓΚΟΛ.

    Αν οι Οικολόγοι Πράσινοι είχαν… ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ στο… μάνατζμεντ (λέμε τώρα) και ήταν άλλος ο «ανώτερός του», θα έπρεπε να τον είχε ΕΠΙΠΛΗΞΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ, διότι ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.

    Ουφφφ… η «άμεση δημοκρατία» μας μάαααρανεεε…
    – ΠΟΙΑ «άμεση δημοκρατία» όμως?
    – Απλούστατα… εκείνη των ΜΙΚΡΩΝ ΚΛΙΚΩΝ ή παρεών που καταφέρνουν να ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΟΥΝ τους υπόλοιπους σε ένα κίνημα να γίνονται απλοί υποτακτικοί τους…

    – ΜΠΕΕΕΕΕ……🙂

    ΣΟΒΑΡΟ UPDATE:
    Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ του Τρεμόπουλου, όσον αφορά το «όχι Πόντιοι στη Θράκη», ΔΕΝ ΗΤΑΝ καθόλου η ρήση ΑΥΤΗ, αυτή-καθ’εαυτή, διότι… ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ θα ήταν να πει κάτι τέτοιο, στις συνθήκες ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, του ΜΑΖΙΚΟΥ ΠΟΓΚΡΟΜ κατά των Μουσουλμάνων από τους Χριστιανούς της Θράκης.

    ΟΧΙ, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ του Τρεμόπουλου, ήταν η ΟΛΟΨΥΧΗ ΣΤΗΡΙΞΗ που παρείχε, τότε, στον… περιβόητο ΤΡΕΛΛΑΜΕΝΟ ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΗ κ. Ντεντέ, που είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ και κάνει κακό στην ΙΔΙΑ τη μουσουλμανική κοινότητα με τις… αποκλειστικά φιλο-Τουρκικές (his Master-Pasha’s voice) απόψεις του….

    Μπορώ να κατανοήσω τη ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ με έναν τέτοιο άνθρωπο, για ΚΑΤΕΥΝΑΣΜΟ των παθών, αλλά ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ενός τέτοιου… κουμασιού από τον ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ «αγωνιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων» Τρεμόπουλο….

  4. Υ.Γ.
    Προς τον αγαπητόν {σημείωση 2} Νοσφεράτον…
    σχετικά με τα σχόλιά του (ΕΔΏ και ΕΔΩ),

    …Ε και γώ μια σταση ανθρωπων που ουτε τα παπουτσια του Ν. Β δεν ειναι αξιοι να σκουπίσουν και θελουν να τον εμπλεξουν στις κατινιες και στις μιζεριες και στα προσωπικά τους συμπλεγματα την ονομαζω τουλαχιστον ΓΑΙΔΟΥΡΙΆ

    2)

    Ας φυλαξουμε (χωρις να λασπωνουμε ) και κανενα Ποιητή σ’αυτή την χωρα…

    Ρε Νοσφεράτε ΦΑΟΥΛ.

    ΠΟΙΟΣ ακριβώς «λασπώνει» τον ΙΔΙΟ τον ποιητή (ΝΑΝΟ ΒΑΛΑΩΡΙΤΗ)?

    Μήηηπως αυτοί οι ΙΔΙΟΙ που…. καραδοκούν -τώρα- να τον αποτελειώσουν,
    ΑΦΟΥ τους ευεργέτησε (ΚΑΙ οικονομικά ΚΑΙ δημοσιο-σχεσιακά)…
    …καραδοκούν να δουν, ΤΙ ακριβώς θα πει,
    και σε ΠΟΙΑ εφημερίδα θα το πει, και ΑΝ ήταν εναντίον τους,
    και ΑΝ διέψευδε (ή όχι) τα λεγόμενά τους ή τις «θέσεις» τους,
    και ΑΝ ανήκει ΚΑΝ στο κόμμα τους (πια)….

    Μήηηπως «λασπώνουμε» τον ποιητή ΕΜΕΙΣ, οι ΙΔΙΟΙ, που ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ τον ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ?
    «Εμείς» -δηλαδή όποιοι.. ΔΕΝ εννοούμε (και ΔΕΝ συμφωνούμε με-) την οποιαδήποτε ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ της φιλαλήθειας και της αξιοπιστίας του
    όταν λέει ο ποιητής (ΑΠΟΛΥΤΩΣ και ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΑΦΗΣ) π.χ.

    » τα πράγματα πήγαιναν καλά, ώσπου έμαθα ότι ο Τρεμόπουλος είπε να το βουλώσω και να μην μιλάω δημόσια εγώ, παρά μόνο αυτός. Και όπως είδα κατόπιν, ήθελε να με ελέγξει τι θα πω για τον πολιτισμό, εάν είμαι κατατοπισμένος για τη θέση των Οικολόγων Πράσινων κ.λπ.

    ….????!!!

    αλλά.. ξέχασαααα…

    ξέχασα, ορέ Νοσφεράτε,
    πως…. είμαι ΚΑΙ εγώ ένα «κομπλεξικό γαϊδούρι»
    που «εμπλέκει» τον μεγάλο αυτό ποιητή…
    (του οποίου δεν είμαι ικανός να «σκουπίσω τα παπούτσια» – όπως ΕΙΠΕΣ ΗΔΗ)…
    στα «προσωπικά» μου «συμπλέγματα» (κλπ. κλπ. κλπ.)

    ΑΑΑΑΧ, το ξέχασααα….
    πως ΠΡΕΠΕΙ _και_ εγώ…
    να ΖΗΤΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ
    από το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ των Πράσινων (Ελλάδος ΚΑΙ Ευρώπης)
    ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ (καν) για τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

    ...ΔΕΝ εγκρίθηκεν, ακόμη….
    (από την ΗΓΕΣΙΑ του ΚΟΜΜΑΤΟΣ
    -αυτού του «κόμματος-χωρίς-ηγεσία»)…
    η «προσωπική μου άποψη»
    για τον… ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ !

    Ε, ναι!
    ΔΕΝ θα πρέπει να μιλάω εγώ…

    Αφού… ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ
    ΟΥΤΕ καν ο ΙΔΙΟΣ, ο ΜΕΓΑΣ ποιητής, ο Νάνος Βαλαωρίτης
    να μιλάει για τον Πολιτισμό,
    – ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ,
    ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ.……

    Αααχ, τουλάχιστον…
    να ΠΡΟΛΑΒΩ να του… πλύνω τα πόδια,

    -πρώτα-

    πρινσταυρωθώ !
    (ΤΙ ΝΑ ΠΩ?🙂 )

    ….τα πόδια του ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ, -φυσικά- εννοώ….

    – ΟΧΙ τα πόδια του ποιητή (ΟΥΤΕ να το διανοηθώ, αυτό!)
    διότι….
    -«ΟΥΤΕ να σκουπίσω τα ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ του» (ποιητή) δεν είμαι «άξιος», δεν μπορώ….

    (Επομένως…)
    – ΠΩΣ θα μπορέσω (λογικά) να πλύνω τα πόδια του ; {σημείωση 1}

    ΤΙ λέμε τώρα…
    εμείς οι κομπλεξικοί,
    οι «ΓΑΪΔΑΡΟΙ»…

    ________________
    {σημείωση 1} εκτός κι αν (αποβληθείς απ’ το ΚΟΜΜΑ) κυκλοφορεί… ξυπόλητος
    (τότε… ΙΣΩΣ μπορέσω, να πλύνω τα πόδια ΚΑΙ του ποιητή) -χα χα χα🙂

    __________
    {σημείωση 2} -Με άλλα λόγια… (κυρίες και κύριοι των Ο-Π)
    ΝΑ…. ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ !!!

  5. Υ.Γ.2
    Οσον αφορά -τώρα- την εφημερίδα «Αριστερά», ΔΙΑΦΩΝΩ οριζοντίως και καθέτως και με ΚΑΘΕ τρόπο, με την εξής δήλωσή της

    Επιπλέον, επισημαίνουμε ότι επιλέξαμε να μην δημοσιεύσουμε (και δεν θα το κάνουμε ούτε τώρα) τις πλέον αιχμηρές επιθέσεις του κ. Βαλαωρίτη εναντίον της ηγεσίας των Οικολόγων Πράσινων.

    http://www.koel.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3283&catid=171&Itemid=30

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    1) ΑΝ ΔΕΝ τις δημοσιεύσετε ΟΛΕΣ και ΑΥΤΟΥΣΙΕΣ, χωρίς να κόψετε ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, είσθε… ΑΝΑΞΙΟΙ και προξενείτε ΜΟΝΟ τεράστια ζημιά, ΤΟΣΟ στον ίδιο, ΟΣΟ και σε εμάς που παρακολουθούμε την κατάσταση, ΤΟΣΟ στην ΚΑΘΕ αλήθεια, ΤΟΣΟ και σε εσάς τους ΙΔΙΟΥΣ, κ.ο.κ.

    DON’T EVEN DREAM of it…

    -ιδιαίτερα ΕΦΟΣΟΝ κάνατε κι εσείς μετά, την εξής ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    Ακόμα μπορώ να σας πω ότι η δήλωση διάψευσης του Ν.Β. που βγήκε αργότερα, και βρίσκεται στο site των Ο-Π είναι πλαστή. Αυτό από επικοινωνία με τον ίδιο τον ποιητή. http://efhbos.wordpress.com/2009/06/05/nanos_valaoritis_elections2009/#comment-1459

    2) ΟΛΕΣ οι δηλώσεις του Νάνου Βαλαωρίτη, ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ έγιναν μέσα στα πλαίσια ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ και ΟΧΙ «ιδιωτικής συνομιλίας» , θα ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να δημοσιευτούν, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το αν ή όχι στενοχωρήσουν κάποιους, ή προσβάλλουν κάποιους άλλους, ή… (ακόμη και ΑΝ) αλλάξει -μετά- γνώμη ο ίδιος (για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λόγο και για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ, π.χ. είτε «για το όφελος των πολλών» είτε για το «καλό» κάποιων ατόμων)

    ΑΥΤΟ είναι το ΝΕΟ ΗΘΟΣ (της Αριστεράς) του 21ου αιώνα, το ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ (όχι το σάπιο ήθος του κατεστημένου)….

    ΑΥΤΟ είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΟΒΑΡΟ κάλεσμα που αντιμετωπίζετε ΤΩΡΑ.

    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ (αν διαβάζετε)….

    (πολύ λίγα είπα, έπεται συνέχεια, ή και…. λεπτομερής ανάλυση / τεκμηρίωση)

    Υ.Γ. 3 αναμένω δημοσίευση λοιπόν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, τουλάχιστον… μετά τις εκλογές !!

  6. @Μαύρο Πρόβατο
    Λοιπόν…
    ΜΟΛΙΣ επέστρεψα…

    Και ΑΘΕΛΑ ΜΟΥ,
    ΕΝΤΕΛΩΣ συμπτωματικά
    ΕΠΕΛΕΞΑ
    (όπως η συντριπτική πλειοψηφία νομίζω…)

    το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
    που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άξιζε (Τελικά)
    τη ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ..

    Το κόμμα του μέλλοντος

    το κόμμα της ΠΡΟΟΔΟΥ

    και της ΑΜΕΣΗΣ (ψηφιακής) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (+ADSL…)

    από μία ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΩΜΙΚΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ
    (από μια ΛΑΘΟΣ ιστοσελίδα, ευρωπαϊκή…)

    ΕΠΕΛΕΞΑ

    να ψηφίσω το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ
    το ΠΙΟ δυνατό (πλέον) σήμερα:

    Την Α*Π*Ο*Χ*Η!!!!!

    χμ….. (γκουχ-γκουχ)…

    Ας μου επιτραπεί, κατόπιν τούτου, να ψάλλω και ολίγον… ΕΘνικόν ΥΜΝΟΝ

    (κάπως… αναβαθμισμένον, βεβαίως-βεβαίως😉 )

    «Σε γνωρίζω
    από την ΚΟΨΗ
    του ΣΠΑΘΙΟΥ
    την ΑΑΑΑ-ΠΟ-χήηη…..

    Σε γνωρίζω από την ΟΨΗ
    που με βία (oh yes, βία, ΩΜΗ)….
    μετράει τη ΓΗ…

    Απ’ τα ΜΠΡΟΟΟ-ΚΟ-ΛΑ βγαλμένη
    Των Ελλήνων οι-κολογικά
    Και ΠΡΩΤΑ-ΠΡΩΤΑ
    ΔΙ-ΚΤΥ-Ω-ΜΕ-ΝΗ
    Χαίρε, ω Χαίρε
    Λευτεριά…

    (κλαπ-κλαπ-κλαπ)

    ΖΗΤΩΩΩ….
    (εδώ χωράει και… κονσέρβα ΑΛΛΗΛΟ-χειροκροτήματος)

    ΖΗΤΩ ΜΑΣ!!!! ΟΕΟ….

    ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΕΕΕΝ !!!

    ΕΣΤΩ και ΑΘΕΛΑ ΜΑΣ
    (πλην όμως..) ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΩΣΤΑ.

    ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ
    ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ
    με τον ΙΔΙΟ Ιερό Σκοπό
    (τον ΑΠΩΤΕΡΟ και αμεσοδημοκρατικό)

    προς το παρόν εμφανισμένη,
    σαν η ΤΙΜΙΑ αποχή
    Αλλά ή στο ΜΕΛΛΟΝ ΔΟΞΑΣΜΕΝΗ
    Σαν Αμεση Δημοκρατία Ψηφιακή

    – ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ?

    Διότι… – η Ευρωπαϊκή Ιστοσελίδα που είχα συμβουλευτεί για τις ΩΡΕΣ της ψηφοφορίας έλεγε «σε όλη την Ευρώπη οι εκλογές θα διεξάγονται από τις 7πμ μέχρι τις 10μμ. Μάλλον τα…. μπέρδεψα εγώ, βέβαια, δηλαδή μπέρδεψα το «ανώτερο και κατώτερο όριο» με τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ώρες… και καθώς ΑΠΕΧΩ από παρακολούθηση Τηλεόρασης πραγματικά ΕΙΧΑ ΑΠΟΡΗΣΕΙ με…. -αλλά δεν μου πέρασε κι από το μυαλό να ΕΛΕΓΞΩ την ώρα λήξης 10μμ…)

  7. Υ.Γ. τώωρααα…
    ΤΙ θα ψήφιζα ΑΝ ΕΙΧΑ ψηφίσει?

    ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, μετά από ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ
    (τόση πολλή, σαν τον «χοίρο που ετοιμάζεται να ΚΛΑΣΕΙ» – όπως λένε σε κάποια επαρχία…)
    Είχα αποφασίσει -τελικά- να ψηφίσω ΛΕΒΕΝΤΗ
    ΚΑΘΑΡΑ σαν ψήφο διαμαρτυρίας
    κατά του ΑΘΛΙΟΥ αυτού και ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ
    Πολιτικού Συστήματος
    που είναι ΕΝΤΕΛΩΣ για τα πανηγύρια (ή για τα ΜΠΑΖΑ…)

    Η Βουλή δεν αξίζει ΟΥΤΕ ΜΙΑ τρίχα από τα αρχίδια ενός μέσου… blog!

    (Διότι,,,, ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.
    ΑΑΑΑΑΛΛΛΑ πράματα δεν έχουμε….)

  8. @ομαδεωνα

    Χαιρομαι που ψηφισες και εσυ την ΣΩΣΤΗ επιλογη! Προσυπογραφω τα παντα στο πρωτο σχολιο! Ειχα μπει και εγω στον πειρασμο να το ριξω στους Ο-Π σαν διαμαρτυρια, αλλα μετα απο τετοια συμπεριφορα «Μαριας Αντουανετας απο τα Πετραλωνα» καραξενερωσα… Αυτο το ποστ επιβεβαιωνει ολες τις υποψιες μου για την παρτη τους, το κομματικο αντιστοιχο του νεοπλουτου που εμαθε οτι κερδισε το Τζοκερ, αγορασε απευθειας μια βιλλα, μια Φερραρι και ενα κοτερο, μονο για να μαθει οταν πηγε στο τυχερων παιγνιων οτι …κανανε λαθος, και εμεινε με την πολυτελεια και τα χρεη! Αστους να πανε, ασθουν! Αν υπαρχει κατι χειροτερο απο τον πολιτικο Μακιαβελισμο, ειναι ο ΚΑΚΟΣΤΗΜΕΝΟΣ πολιτικος Μακιαβελισμος.

    ΥΓ: Εχουμε και αποκυρυξεις διαφωνωντων; Ισως να το αλλαξουν το συμβολο του κομματος σε μια πρασινουα εκδοχη του σβαστικοσπαθοσφυροδρεπανου των Εθνικομπολσεβικων και ενα αλλο ενδεικτικο λουλουδι να φυτρωνει απο πανω (ο ναρκισσος ισως;)

  9. Dennis
    ΧΑΙΡΕ, ΧΑΙΡΕ…

    όπως είδες επιδόθηκα σε…. δοξολογικές ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ δραστηριότητες… βελτίωσης των σχολίων μου…
    (και… είδα λίγο καθυστερημένα το σχόλιό σου)…

    Στο μεταξύ…
    ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ το απόγευμα, αφού είχα ΧΑΣΕΙ τη δυνατότητα να ασκήσω το εκλογικό μου… συζυγικό δικαίωμα καθότι ως γνωστόν μας ΠΑΝΤΡΕΨΑΝΕ με το ζόρι… όλους με αυτή τη γριά καρακάξα την Ταβαντζιλίδικη (έμμεση) Δημοκρατία κι η άτιμη απειλεί και να μας… κράξει, αν δεν ασκήσουμε το συζυγικόν μας δικαίωμα κάθε… 4 χρόνια περίπου… χεχε
    ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ το απόγεμα λοιπόν…
    έφτασε ΚΑΙ στο κινητό μου,
    μια ΣΠΑΡΑΞΙΚΑΡΔΙΑ προτροπή να ψηφίσω το κόμμα του… Νέου Πατριάρχη Χρυσόγελου (που ως γνωστόν θα αντικαταστήσει τον θανόντα Χριστόδουλον, αφού ο άαααλλος, ο τρεμάμενος ηγέτης μας. ΔΕΝ αντέχει τον τρόμο….)

    Ισως τελικά να _εγκαλέσω_ τον Πατριάρχη (άμα τη ενθρονίσει του…) για το θέμα του… Νάνου και τις ΕΦΤΑ ΧΙΟΝΑΤΕΣ…

  10. Aχ αυτη η Εμμεση σαν την στερεοτυπικη Ελληνιδα συζυγο, τεσσερα χρονια πονοκεφαλος, αλλα αμα θελει να σε βαλει κατω δεν την γλυτωνεις με τοποτα! Απο την αλλη η Ελληνιδα συζυγος καθεται και βλεπει το τελευταιο επισοδειο της «Παμελας της Ατιθασης» ενω η Εμμεση σου στελνει τους μπατσους της αμα της παραπονεθεις ή σε παραπεμπει στους …χαρτο-μπατσους (γνωστοι και ως γραφειοκρατες)! Ηθελα να αλλαξω την Ιντερνετικη μου συνδεση, και η Εμμεση (μεσω των υπαλληλων-εκπροσωπων της) μου ζητησε της Παναγιας τα εγγραφα, μεχρι και …γνησιο της υπογραφης ενω ειχα υπογραψει μπροστα τους. Πως θα ζησω, μωρη Εμμεση, χωρις την σουπερ ντουπερ συνδεση μου! Μηπως το εχεις μαθει οτι καταγραφουν τις πομπες σου ιστοναυτες του εσωτερικου και εξωτερικου, και για αυτο μας κανεις την ζωη δυσκολη! (Ασχετο αλλα σχετικο)

    Αυτος ο Χρυσογελος γιατι …χρυσογελα αραγε; Βλεπει τα ποθητα τρια (%) να ανερχονται; Εχει ΚΑΙΡΟΟΟ ακομη!

    Πλακα-πλακα Ομαδεωνα, ξερεις τι ειναι να εχεις ενεργον πολιτικον κομμα την σημερον ημεραν; Εμαθα σημερα μια τρομερη ιστορια με της επιδοτησεις της ΕΟΚ στα κομματα. Ειναι λεει ενας μπαμπογερος στην Κρητη που εχει κανει τοπικο κομμα εκει. Ε λοιπον, καθε διμηνο, παει ο γερος στας Αθηνας (συγκεκριμενα στα δικαστηρια!) και καταγγελει οτι του κατεβει. Ετσι οι Θησαυροφυλακες-Σαινηδες (απο τον Αστυνομο Σαινη)της ΕΕ του εχουν καραεπιδοτησει το κομμα επειδη δειχνει ενδιαφερον δια τα κοινα, αν και συνολικα παιρνει ψηφους …40. Ο γερος χαρις την τους κουτοφραγκους εχει χτισει μια βιλλα μουρλια και μια μαντρα μεγαλη, ενω τα κομματα που πανε Ευροεκλογες που δεν ειναι ενεργα αλλα χτυπανε το 200 αδελφε, παιρνουν Αερα Κοπανιστο. Το ηθικο συμπερασμα σε αφηνω να το βγαλεις εσυ!

  11. Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, Ντέννις…

    Για το ποσοστό των Ο-Π αν και ΔΕΝ έχω τηλεόραση από κάτι ματιές αλλού είδα ότι μάλλον είναι γύρω στο 4.5% 3.5%. Το ΚΑΛΟ είναι ότι… ξεφορτωθήκαμε πλέον τον μπάστακα Τρεμόπουλο, θα μπει στην Ευρωβουλή όπου και θα παραμείνει… αυτο-εξόριστος επί μακρόν, πιθανώς αποκλείοντας έτσι το ενδεχόμενο να τον… φάμε και στη μάπα Πανελλαδικώς στην ΝΤΟΠΙΑ σκατο-Βουλή (των κανιβάλων που θα τον… τρώγανε ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ για… λάθος λόγους, κλπ).

    Εξάλλου έτσι μπορεί και να τη βγάλει καθαρή με φιλαράκια όπως ο περιβόητος Παρίσης (ο οποίος δήλωσε ότι δεν θέλει να είναι «Τάταρος» ή «Βούλγαρος» αλλά… ντόπιος ‘εθνικά Μακεδών» ΓΝΗΣΙΟΣ iso-certified απόγονος του…. Μεγάλου Αλεξάνδρου του Μακεντόνσκι…!!!!) ΔΕΝ κάνω πλάκα, αν και ΕΧΕΙ πλάκα… δηλαδή…
    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να τον ρωτήσουν οι συνάδελφοί του εκεί στην Ευρωπουλή «who is Parisis» (το πολύ-πολύ να ρωτήσουν «any relationship to Mrs. Paris Hilion»?)… οπότε μας βλέπω ΛΙΓΩΤΕΡΟ παρενοχλημένους από σκατανθρώπους που μας περνάνε για «σκοπιανά προδοτάκια» (ή προδοτάκια σκέτο).
    ΑΣΤΟΝΕ να τρώει αυτός όλα τα σκατά στη μούρη, στην Ευρωβουλή, μπορεί να κάνει και καμμία γκάφα (πάααλι) ολκής, αλλά… δεν θα πονηρευτεί κανείς πως κινδυνεύουμε να αλωθεί η Μακεδονία (μας)… από τα UFO του Αλεξάντρ Μακεντόνσκι!🙂

    Για τον άλλον τον πονηρό Κρητικό πρώτης τάξεως λαμόγιο είναι, αλλά… τέτοιες λαμογιές δεν είναι κι εύκολες, χρειάζεται να έχεις και την ψευτιά ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ σου…
    οπότε… ΧΛΩΜΟ το βλέπω να ακολουθήσομεν το παράδειγμα της επιτυχίας του, π.χ. ιδρύοντας (για πλάκα – έστω) κάνα… Παναρχικό Αμεσοδημοκρατικό Πειρατικό Κόμμα!🙂

  12. @ omadeon,

    Μήπως βιάζεσαι να σκεφτείς τα «περί ξεφορτάματος Τρεμόπουλου»;

    Νομίζω ότι μετά την συντριπτική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ και τη καθαρή νίκη Ο. Π., ανοίγει τα σενάριο στενής σχέσης ανανεωτικής πτέρυγας του ΣΥΝ και Ο.Π. που μπορεί να φτάσει υποό προϋποθέσεις μέχρι και κοινό κατέβασμα σε εθνικές εκλογές, με ή χωρίς διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ.

    Αυτό το σενάριο μπορεί να ξετυλιχτεί με το Μιχάλη ξεφορτωμένο; Δεν το πιστεύω ούτε το εκτιμώ.

    Εξάλλου το μεγάλο παιχνίδι των Σκάι και λοιπών ΜΜΕ (άρα μεγάλων οικονομικών συμφερόντων) για πρασίνισμα στον καπιταλισμό, θέλει την ηγεσία των Ο.Π. στην πρώτη γραμμή…

    Κάνω κάπου λάθος;

  13. @manitari
    ΙΣΩΣ και νάναι έτσι τα πράματα…

    ΠΑΝΤΩΣ, ο Τρεμό άρχισε ΗΔΗ τις ΜΕΓΑΛΕΣ γκάφες…
    – είπε τον Βεργή… διανοητικά καθυστερημένο

    2-3 τέτοιες να κάνει εις τας Ευρώπας,τον θεωρώ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ.

  14. Υ.Γ. Επιπλέον η κατάσταση εμένα μου φαίνεται ΠΙΟ σύνθετη…

    π.χ. το να προωθεί ένας Αλαφούζος ένα κόμμα, ΜΠΟΡΕΙ να είναι κακό, αλλά υπάρχουν ήδη ΠΟΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ κακά…

    ΔΕΝ είναι ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ κριτήριο π.χ. ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.

    Διότι υπάρχουν και (σπάνιοι) άνθρωποι, που προωθήθηκαν από άλλους (μεγάλης δύναμης) αλλά κάποια στιγμή ΚΛΩΤΣΗΣΑΝ την εξάρτηση, είπαν την ΑΛΗΘΕΙΑ (σε πλανητικό επίπεδο ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ βέβαια)…
    Κι όπως είπε κι ο Ελύτης
    «ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ»
    !!! χεχε

  15. @ omadeon,

    μα εδώ το Σκαι δεν προωθεί άτομα μόνο, αλλά όλο το … πρασίνισμα.

    Πάντως γενικά συμφωνώ με την παρατήρηση περί κλωτσίσματος. Αυτό μπορεί να γίνει από ένα -δυο πρόσωπα. Όταν όμως είναι … Λεγεών, ε τότε το πράγμα πάει .. συμπαντικές διαστάσεις…

    ΥΓ ο εχθρός του καλού δεν είναι το χειρότερο, αλλά το καλύτερο.. χεχχεχεχχχε

  16. Μανιτάρι μου,
    Το υστερόγραφό σου είναι… ΟΛΑ τα λεφτά.

    Θα σου πω μια γνώμη για τα υπόλοιπα τώρα,,,

    ΑΝ ο Σκάϊ προωθεί «όλο το πρασινισμα» και ΠΑΛΙ αυτό δεν είναι ΑΠΑΡΑιΤΗΤΑ, ΜΟΝΟ κακό.

    Π.χ.
    1) Μπορεί να θέλει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να… ανοίξει αλυσίδα νέων καταστημάτων με… βιολογικά προϊόντα (χεχε – ΜΗΝ ΤΟ ΓΕΛΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ αυτό!!!)

    2) Μπορεί να βλέπει ότι οι Οικολόγοι ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ την ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ προώθηση ΑΛΛΩΝ εμπορικών συμφερόντων (τώρα που…. Green Investments προωθούνται ΠΑΝΤΟΥ στον πλανήτη – αν διάβαζες αγγλικά άρθρα γι’ αυτό θα έτριβες τα μάτια σου με το φαινόμενο)….

    3) Μπορεί να επενδύει σε ανερχόμενο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ προϊόν, την Οικολογία σαν ΜΕΘΟΔΟ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΜΗΝ το ξεχνάς αυτό, πρωτίστως ΑΥΤΟ το προϊόν ΠΑΡΑΓΕΙ ένα ΜΜΕ).

    4) Μπορεί να έχει κάποια συγγένεια ο Τάδε Επιχειρηματίας με… συγγενή του Τρεμόπουλου, κ.ο.κ.

    5) Γενικά ΔΕΝ είναι τίποτα σίγουρο. Το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι θέλει ΚΟΤΣΙΑ ΓΕΡΑ, να ΜΗΝ εξαγοραστεί κανείς, ΑΝ ΚΑΙ «προωθείται» (και επίσης σημαντικό είναι ΠΟΙΑ είναι τα ανταλλάγματα που του ζητάνε, γιατί ΥΠΑΡΧΟΥΝ και τίμια ανταλλάγματα ή θεμιτά, κ.ο.κ.)

  17. Υ.Γ. Π.χ. λένε για τον Χρυσόγελο ότι ΜΟΝΟ αυτός κατάφερε να χρηματοδοτείται η οργάνωσή του «Μεσόγειος S.O.S.» μια εποχή που άλλες οργανώσεις είχαν… φτύσει τους ίδιους εκείνους τους χρηματοδότες (κυρίως υπουργεία κλπ).

    ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ δεν είναι αρνητικό, αν δεν ΜΕΛΕΤΗΣΩ και τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ στοιχεία. Διότι π.χ. μπορεί ΑΠΛΩΣ ο Χρυσόγελος να… είχε ταλέντο στο να… χαμογελάει πιο «χρυσά» (πιο κερδοφόρα) για κάποιους άαααλλους, ΧΩΡΙΣ (όμως) να αμελεί το δικό του έργο. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ, ακόμη αυτό…

  18. @ omadeon,

    … άργησα, αλλα απαντω:

    1) Όλα τα ενδεχόμενα που καταθέτεις ως αναλυτης είαν πιθανά και ενδεχομενως (χεχεχεχεχ) πιθανά

    2) Ο Τρεμόπουλος είπε στον Χατζη και Νικολάου… «τώρα μιλά τε με ένα ευρωβουλευτη» πιθανα χαριτολογώψντας εν .. εξουσια κάποια….

    Τα λεμε

  19. @Manitritoubounou
    ΚΑΙ εγώ άργησα (έχοντας χωθεί ΠΑΛΙ στη δουλειά, από χθες…)

    Χαίρομαι που συμφωνείς με το «πιθανά»…

    Το τελικό ποσοστό 3,49% είναι ένα από τα… ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ του… «ευρωβουλευτή-τώρα-πια»-Τρεμόπουλου!!!
    ΧΩΡΙΣ αυτόν (και τα λάθη του) μπορεί να ήταν ΚΑΛΛΙΣΤΑ… διπλάσιο!

    (εεεμ…. ΕΧΟΥΝ, ΤΕΛΙΚΑ, ΜΥΑΛΟ? (οι Ο-Π)? -ΙΔΟΥ το Μέγα Ερώτημα…)

    (Ας αφήσουμε ότι… ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ακόμη, να αργούσαν οι εκλογές, θα ήταν… ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ βολευτής ΚΑΙ αυτός… και ΚΑΜΜΙΑ έδρα δεν θα πήγαινε στο ταλαίπωρο κόμμα...)

  20. Πολύ σημαντικές οι τελευταίες συζητήσεις στην…. Καλύβα (χαχα, oh yes!!!) στις οποίες η κριτική του Πάνου Ζέρβα κατά της ηγεσίας των Ο-Π (και ιδιαίτερα κατά του Χρυσόγελου και του Τρεμόπουλου) με βρίσκει σχεδόν απόλυτα… ΣΥΜΦΩΝΟ.

    Το γεγονός ότι με τον Πάνο έχω ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ… παράπονα και μία μακροχρόνια… προσωπική διένεξη, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ να εμποδίζει την ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΚΡΙΣΗ, που _οφείλω_ να έχω, αυτή τη φορά… ΟΛΟΨΥΧΑ ΥΠΕΡ όσων λέει:

    http://panosz.wordpress.com/2009/06/09/ecogreens-40
    («Οδός Κεμάλ ή η ακατανίκητη ροπή προς την πολιτική αυτοκτονία», Ιουνίου 9, 2009).

    Εκείνο που με απασχολεί πραγματικά είναι η περίπτωση όλη αυτή η (ακατανόητη, για λογικούς ανθρώπους) σαχλαμάρα με τον Κεμάλ να εντάσσεται σε μια συγκεκριμένη πολιτική διπλωματίας μέσω της ονοματοδοσίας των δρόμων, με πηγή τας Ευρώπας. Αν υποθέσουμε ότι ισχύει αυτό, όντως μπλέξαμε…
    http://panosz.wordpress.com/2009/06/09/ecogreens-40/#comment-61220

    αλλά…

    ….Οσο για τους “προδότες” και τους “πράκτορες” είναι λέξεις που εγώ δεν τις χρησιμοποίησα ΠΟΤΕ – και ούτε πρόκειται να τις χρησιμοποιήσω στα πλαίσια μιας πολιτικής συζήτησης. Ευτυχώς, η σκέψη μου δεν είναι τόσο απλοϊκή.
    http://panosz.wordpress.com/2009/06/09/ecogreens-40/#comment-61174

    ΦΥΣΙΚΑ και είναι έτσι. ΔΕΝ χρειάζονται παρανοϊκές θεωρίες και συνομωσιολογίες για «πρακτοριλίκια». ΑΡΚΕΙ π.χ. η ΑΠΛΗ «συμμόρφωση της γραμμής» των Ο-Π με ιδέες και ντιρεκτίβες που πηγάζουν από «ανώτερους κύκλους» των Ευρωπαίων Πράσινων ή συγκεκριμμένα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που ίσως στηρίζουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ στελέχη της ηγεσίας των Ο-Π.

    Επίσης (απαντώντας σε ρητορείες του Χρυσόγελου):

    …..Όχι μόνο δεν ακούς τους συνομιλητές σου, αλλά προσπαθείς να τους απαξιώσεις με τον πλέον απαράδεκτο τρόπο, επιχειρώντας να τους ταυτίσεις με τους ακροδεξιούς, το ΛΑΟΣ κλπ. Δες για μια τελευταία φορά, σε παρακαλώ πολύ, μη τυχόν δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά μήπως είσαι εσύ που αρμενίζεις στραβά. Οι διαχωριστικές γραμμές που χαράζεις με την ελληνική κοινωνία, ακολουθώντας καταπόδας τον Τρεμόπουλο, είναι πραγματική καταστροφή για τους Ο-Π. Και, σε καμμιά περίπτωση δεν είναι επιλογή (πολιτική) των Οικολόγων – Πράσινων συνολικά, αλλά δική σου (σας)!
    http://panosz.wordpress.com/2009/06/09/ecogreens-40/#comment-61191

    και…

    Όχι – δεν είναι άποψη της παράταξης! Εννοώ συζητημένη, ψηφισμένη κλπ. Είναι προσωπική άποψη που ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ επιβάλεται από αυτούς που την εκφέρουν ως άποψη της παράταξης!

    Κι αν δε μπορούσαμε να το πούμε αυτό προεκλογικά (ίσως θα έπρεπε…) ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να το πούμε τώρα – για να μη ξανασυμβεί!

    Σημαντικό: κανένας απολύτως δεν “ηγείται” στους Ο-Π. Μεταξύ δύο συνεδρίων κουμάντο κάνει το Πανελλαδικό Συμβούλιο, ένα σώμα με 32 μέλη. Αρχηγοί στους Ο-Π δεν υπάρχουν. Αν ποτέ υπάρξουν, θα πρόκειται για ΑΛΛΟ κόμμα – όχι γι’ αυτό που είναι τώρα.
    http://panosz.wordpress.com/2009/06/09/ecogreens-40/#comment-61194

    – ΜΠΡΑΒΟ Πάνο. Τα ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΟΛΑ.

  21. Υ.Γ. Εννοείται ότι το τελευταίο σχόλιο… ΔΕΝ μπορεί να εκφραστεί μέσα στην Καλύβα, λόγω του ότι ΚΑΘΕΤΙ που στέλνω εκεί, ο Πάνος το στέλνει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ στο… spam. Προσέξτε: ΟΥΤΕ ΚΑΝ στο moderation, στο spam!
    Δηλαδή, για να το κάνω λιανά, ο Πάνος (λόγω της παλιάς μας διένεξης) έχει… εμποδίσει τον ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, από το να ακούει… εμένα!🙂

    UPDATE / ΔΙΟΡΘΩΣΗ: ΔΕΝ ισχύει αυτό, αν δείτε τα επόμενα σχόλια (κι ένα του… ιδίου του Πάνου!)

    Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ μετατροπή σχολίων κάποιου σε spam είναι κάτι αντιπαραγωγικό, ανόητο, και… αυτο-καταστροφικό, εν προκειμένω. Εγώ δεν το έκανα ποτέ και ΟΥΤΕ θα το κάνω ποτέ, διότι… (απλούστατα) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ. ΑΝ κάποιος είναι σε λίστα αποκλεισμένων, μέσω του κανονικού moderation, (η διαφορά από το spam είναι ότι) ο μπλόγκερ ΕΙΔΟΠΟΙΕΙΤΑΙ για την ΥΠΑΡΞΗ του λογοκριμμένου σχολίου, και ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ αν το θέλει ή αν δεν το θέλει. Οταν όμως κάποιος χρησιμοποιεί τη σπαμέστρα αντί για το moderation list, αυτό εκφράζει μια ΑΚΡΑΙΑ ΟΡΓΗ, μια επιθυμία να… ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ποτέ, τις απόψεις του άλλου.

    ΧΕΣΤΗΚΑ βέβαια, για το θέμα, όσον αφορά εμένα προσωπικά. ΚΑΜΜΙΑ ανάγκη δεν νιώθω να «εκφραστώ στην Καλύβα». ΑΝΗΣΥΧΩ ΟΜΩΣ για το μέλλον της… δημοκρατίας στο διάλογο, όταν έχουμε φτάσει σε μία ΠΑΡΑΛΟΓΗ -πλέον- κατάσταση ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗΣ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΑΣ, σε βαθμό απερίγραπτο – και προσβλητικό για την ΙΔΙΑ την Ελευθερία της Εκφρασης.

    Υπενθυμίζω κι ότι… το ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ του ποιητή Νάνου Βαλαωριτη είχε ΛΟΓΟΚΡΙΘΕΙ ΨΗΦΙΑΚΑ στο site των ΔΗΘΕΝ «αμεσο-δημοκρατικών» Οικολόγων-Πράσινων, αλλά… ανακυκλώθηκε «οικολογικά» -χεχε- όταν ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ (τους) ΣΥΜΦΕΡΕΙ !🙂 Ομως…. ΚΑΝΕΙΣ δεν διαμαρτυρήθηκε, για την αρχική ΨΗΦΙΑΚΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ του μεγάλου ποιητή !

    ΑΝ δω ότι κάποιος άλλος blogger εφαρμόζει τέτοιες ανατριχιαστικές πρακτικές, θα τον… επιπλήξω πολλαπλάσια. Για τον Πάνο Ζέρβα, όμως, απλώς… ξέρω τα ελαττώματά του κι αδιαφορώ, ενώ με κάποιες ΑΠΟΨΕΙΣ του, τηρώντας ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ 100%, ΣΥΜΦΩΝΩ.

  22. ADDENDUM (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ)
    ******************************************
    Καταδικάζω ΚΑΘΕ «συμμόρφωση γραμμής» ή άλλη ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ που οδηγεί σε ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ή πλήγματα κατά ανθρώπων, γενικά.

    Π.χ. την ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΣΤΑΣΗ του… «Νοσφεράτου», που… ΕΠΕΙΔΗ (προφανέστατα) «ΠΗΡΕ ΓΡΑΜΜΗ» από την ΗΓΕΣΙΑ των Ο-Π, στο θέμα των διαμαρτυριών του μεγάλου μας ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη, πούλαγε… τρέλλα ότι (δήθεν) «δεν πρέπει να εμπλέκουμε τον ποιητή στα προσωπικά ή τα ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ μας συμπλέγματα» (και… άααρες, μάρες, κουκουνάρες), ενώ…. (ταυτόχρονα με τις μπουρδολογικές ηθικολογίες του) είχε κάνει ποστ που προωθούσε και χειροκροτούσε τη «στήριξη των Ο-Π» από το μεγάλο ποιητή, δηλαδή τον ΕΝΕΠΛΕΚΕ στα ΔΙΚΑ ΤΟΥ μικροπολιτικά συμφέροντα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙ αν ήταν σύμφωνος ο ποιητής – τη στιγμή που ήταν αφάνταστα ταλαιπωρημένος, και η κριτική του κατά του Τρεμόπουλου ΘΑΦΤΗΚΕ παντού:
    http://nosferatos.blogspot.com/2009/06/blog-post_1983.html

    Και τον ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, τον «Νοσφεράτο«, διότι ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ πως είναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ αναξιόπιστος, στο θέμα αυτό, κραυγαλέα ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ, απλό ΠΙΟΝΙ της ηγεσίας των Ο-Π. Να… πάει στο ΔΙΑΟΛΟ, λοιπόν, όπου και… ανήκει άλλωστε (υιοθετώντας κάποτε το ΓΕΛΟΙΟ… psycho-Ψευδώνυμο «Νοσφεράτος»). -χεχε

    Δείτε το διάλογο ΕΔΩ (ή λίγο πριν) και θα καταλάβετε αμέσως ΤΙ εννοώ
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/06/05/5-6-2009/#comment-22510
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/06/05/5-6-2009/#comment-22514
    …καθώς και τον προγενέστερο διάλογο που ξεκίνησε ΕΔΩ
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/05/27/27-5-2009/#comment-22338
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/05/27/27-5-2009/#comment-22342

    Χώρια η… ΚΤΗΝΩΔΗΣ αχαριστία και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, στην οποία επιδόθηκε, ο… τρελλαμένος, για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά μάλιστα! Ουφφ… ΒΑΡΕΘΗΚΑ !

    ΟΛΟΙ οι σύνδεσμοι σε ΟΛΑ τα (4) μπλογκ του «Νοσφεράτου» ΞΗΛΩΘΗΚΑΝ χθες.

    (εννοείται πως ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ να διαμαρτυρηθεί ή να εκφραστεί ΕΔΩ).

  23. Γιώργο,

    αφού σε χαιρετίσω (μετά από πολύ καιρό που έχουμε να τα πούμε) σε διαβεβαιώνω ότι διαβάζω όλα τα σχόλιά σου που έρχονται στην καλύβα, ως spam. Σα να είναι σε moderation.

    Αυτά για τα …κανονιστικά. Για τα υπόλοιπα, θα τα πούμε εν καιρώ. Φαντάζομαι ότι ο χρόνος θα αποδειχθεί, ως συνήθως, ο καλύτερος σύμβουλος – αλλά δεν υπάρχει λόγος να τον εκβιάζουμε, πριν αιστανθούμε αμφότεροι την ανάγκη για διαφοροποίηση της παρούσας κατάστασης 🙂

    ΥΓ. Επί τη εικαιρία, χειρίστηκες, σε επίπεδο επιχειρημάτων, άψογα το διάλογο στους Π & Α για την υπόθεση Βαλαωρίτη/ ΟΠ. Αν δεν είχες και τις συνήθεις φραστικές υπερβολές (δες τον τίτλο του ποστ…) θα ήταν ακόμα καλύτερα!

  24. Πάνο,

    ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι τέλειος, και… ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ εγώ!🙂

    Θα ήθελα να ευαισθητοποιηθείς περισσότερο, εν καιρώ, ΟΧΙ σε μένα προσωπικά αλλά στην ανάγκη για περισσότερη διαφάνεια, σωστό διάλογο και όλα αυτά που ΗΔΗ εκφράζεις (σε σχέση με τους Ο-Π).

    Δεν περίμενα να σχολιάσεις κι ήταν… ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ η έκπληξη (Χεχε).

    Είπα την άποψή μου μόνο, ΧΩΡΙΣ να επηρεαστώ από προσωπικές διενέξεις ή άλλα δευτερεύοντα ζητήματα.

  25. Υ.Γ.
    Τώωωρα… ΓΙΑΤΙ ο άνθρωπος τα ρίχνει στο σπαμ και τα διαβάζει μετά από εκει,… παραμένει μυστήριο μέγα

    ΔΕΝ αντιλέγω, τόχω δει να το κάνουνε κι άλλοι, αυτό, αλλά…

    1) Το κάνουνε… ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, όχι.. εξεπίτηδες
    2) Μου θυμίζει κάποιον που πάει στο μπαρ, ζητάει μια μπύρα κι ένα ποτήρι, κάθεται κάτω… και μετά…. πίνει τη μπύρα ΧΩΡΙΣ το ποτήρι

    (100% ΚΟΥΦΗ αναλογία. εεεε? Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ🙂 )

  26. Καλησπέρα!
    http://manosbee.blogspot.com/2009/06/blog-post_5461.html
    δείτε και εδώ σχετικά και άσχετα όταν τους θίξαμε τον υποψήφιο ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ, προσκείμενο και προστατευόμενο, κλπ τις σχετικές αντιδράσεις σε τοπικό επίπεδο:
    http://manosbee.blogspot.com/2009/05/blog-post_15.html

  27. @Busy bee
    Μάνο, ΠΟΛΥ σημαντικά λινκ έφερες, ευχαριστώ!

    Πάντως για την περίπτωση Βαλαωρίτη, ειλικρινά έχω… ξενερώσει και απογοητευτεί, από πολλές απόψεις.

    Διαβάστε το τελευταίο σχόλιο κάποιου «frumious bandersnatch» στο μπλογκ του Εφηβου και… (επειδή μάλλον έχει δίκιο) θα καταλάβετε:

    http://efhbos.wordpress.com/2009/06/05/nanos_valaoritis_elections2009/#comment-1483

  28. Υ.Γ. όσοι διαβάζετε, συνιστώ να ΔΕΙΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ το δεύτερο λινκ που μας έφερε ο Μάνος, και ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ από κάτω, κάποιου που… τον ΕΓΚΑΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, για το… μοναδικό του παράπτωμα, το ότι ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ σχετικά με άαααλλη μία γκάφα (και ψευτιά ή ανακρίβεια) κάποιων Ο-Π:

    http://manosbee.blogspot.com/2009/05/blog-post_15.html

    ΓΙΑΛΑΤΖΙ Πράσινοι, ΓΙΑΛΑΤΖΙ «αμεση δημοκρατία», ΓΙΑΛΑΤΖΙ στήριξη από μεγάλους ποιητές…

    Επίσης εχω και… προσωπικά παράπονα, με κάποιον φανατίλα υποψήφιο βουλευτή τους (ΟΧΙ τον Πάνο Ζέρβα αλλά γνωστό του… κόλακα) ο οποίος… ούτε λίγο ούτε πολύ, τόλμησε να πει δημόσια αισχρά ψεύδη για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ μου, ότι -δήθεν- «σκέφτηκα να κλέψω το λαπ-τοπ μιας εταιρείας» (που ανήκε σε φίλο του) η οποία… ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕ. Είναι αλήθεια -βέβαια- ότι το ΣΚΕΦΤΗΚΑ αυτό, αλλά το σκέφτηκα (όχι σαν «κλοπή») αλλά σαν ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΤΑΣΗ προς την ίδια την εταιρεία (έναντι χρημάτων που μου όφειλε). Η εταιρεία όμως δεν το δέχτηκε, κι έτσι… ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ το λαπ-τοπ (που μου είχαν ΗΔΗ παραχωρήσει) την επόμενη μέρα, αλλά ο… φανατίλας οικολόγος φίλος-του-αφεντικού δεν έπαψε να με συκοφαντεί και να στηλιτεύει αυτο το… «εγκλημα της σκέψης» (μαζί με διάφορες άλλες ψευτιές και αισχρότητες, που με θίγουν επαγγελματικά και θα μπορούσα να του είχα κάνει μήνυση...)

    Σαν αποτέλεσμα, η εταιρεία αυτη μου χρωστάει ΑΚΟΜΗ (από το 2007), περίπου 1200 ευρώ, αλλά… εφόσον έκανα τη βλακεία να δεχτώ (κάτω από πίεση) κάποιους άδικους όρους (στο τέλος)… ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ: – Zητούσαν να περάσω πρώτα μια διαδικασία, ένα είδος «τεστ εκμάθησης» κάποιου εξειδικευμένου λογισμικού, …ΠΡΙΝ με πληρώσουν. Αυτό ήταν ΠΡΟΦΑΣΗ, διότι απλά… ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ (ή ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ) να πληρώσουν. Κρατούσαν όλο το προσωπικό τους απλήρωτο ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ, αλλά είχαν την παράλογη απαίτηση να δουλεύει κανείς ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ τέσσερεις μήνες (και βάλε) για να «περάσει ένα τεστ πιστοποίησης» που απαιτούσε ιδιαίτερα επίπονη (και ΑΠΛΗΡΩΤΗ) προεργασία εκμάθησης. Αυτές τις παράλογες απαιτήσεις, όμως, τις πρόβαλλαν ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, παραβιάζοντας την προηγούμενη ΡΗΤΗ διαβεβαίωσή τους (ΠΡΙΝ προσληφθώ) ότι «όλο το διάστημα της προεργασίας» θα πληρωνόταν κανονικά. Είπαν ΨΕΜΑΤΑ και μετά ο «οικολόγος» κ. υποψήφιος βολευτής έριξε το φταίξιμο σε μένα. Ε, σκατά στη μούρη του, ΑΝ τον ξαναδώ «υποψήφιο βολευτή» των Ο-Π θα μιλήσω για το σκάνδαλο σε ΟΛΑ τα επίπεδα, ΚΑΙ σε ευρωπαϊκό…

    Υ.Γ. 2 Το εξωφρενικό γεγονός ότι αυτός ο… «ιδεολόγος» κ. υποψήφιος βολευτής (με το διαδικτυακό ψευδώνυμο «bioannis») ΔΕΝ καταδικάστηκε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ νουθετήθηκε από κανέναν, αλλά -αντίθετα- συνέχισε με απειλές για… ξυλοδαρμό, έτσι και… αποκαλύψω την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ του ταυτότητα, συκοφαντίες, κλπ. (ακόμη και ΜΕΣΑ σε αυτό εδώ το μπλογκ) θα πρέπει να προβληματίσει τους Οικολόγους-Πράσινους ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Τέτοιες συμπεριφορές σε ΚΑΝΕΝΑ πολιτισμένο πολιτικό χώρο δεν πρέπει να γίνονται ανεκτές. Δυστυχώς, το ξεσαλωμένο αυτό άτομο ανήκει στην ιδιαίτερη «κλίκα Τρεμόπουλου», και ο Τρεμόπουλος αρνήθηκε να ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝ το συμβάν, ακόμη και σε ιδιωτικό μέηλ (όπως του είχα ζητήσει). Αντί αυτού έλεγε «να τα πούμε από κοντά». Ε όχι, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ από κοντά. Τα βολευτιλίκια σας και ΔΡΟΜΟ…

    Υ.Γ.3
    Διαπίστωσα επίσης, αυτές τις μέρες,, την ατέλειωτη κατρακύλα του αηδιαστικότατου (πλέον) Νοσφεράτου, συνειδητού ψεύτη και πειθήνιου, πωρωμένου οπαδού της «κλίκας Τρεμόπουλου». Τον είδα να λέει διάφορες μπούρδες (αλλού), προκειμένου να προπαγανδίσει το… ΨΩΜΑΚΙ ΤΟΥ: Είναι πολύ γνωστό και τεκμηριωμένο, το γεγονός, ότι έχει -θεμιτό- ΣΥΜΦΕΡΟΝ από τον Τρεμόπουλο. Αλλά αυτό το γεγονός, το ανεχτήκαμε και το παραβλέψαμε, ενώ και τον ίδιο τον σεβαστήκαμε, τον προβάλλαμε και τον στηρίξαμε παντού, ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ, πάρα πολλοί.
    Αυτές τις μέρες όμως απέδειξε ο ίδιος ότι (πέρα από «θέματα κουλτούρας» – στα οποία μεροληπτεί ΟΤΑΝ και ΟΠΟΥ τον συμφέρει) δεν είναι παρά ένα ΕΣΧΑΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΘΜΗΣ, ελεεινότατο και επικίνδυνο ΜΟΥΤΡΟ.
    Ενα ΓΕΛΟΙΟ υποκείμενο που υιοθέτησε ένα διαδικτυακό όνομα ΕΞΙΣΟΥ γελοίο. ΔΕΝ καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΕ από αλληλεγγύη (την οποία έφτυσε και πρόδωσε επανειλλημένα) ενώ… ο ΔΗΘΕΝ «διώκτης του» Πάνος Ζέρβας, στην τελευταία τους διαμάχη είχε -νομίζω- ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ δίκιο. ΟΛΑ τα παράπονά του, αυτή τη φορά, ήταν σωστά. Και το λέει αυτό ποιός? Εγώ, ένας άνθρωπος που κάποτε συκοφαντήθηκε από… κόλακες του Πάνου (ενώ και τα παράπονά μου από τον ίδιο, δεν ήταν καθόλου λίγα).

    Το να τσακωθούν ή το να παρεξηγηθούν δύο άνθρωποι, παρομοίων ιδεών, για… ψύλλου-πήδημα, είναι ένα πολύ ανθρώπινο φαινόμενο, που συχνά ξεπερνιέται. Η ηθική ξεφτίλα όμως, της συμπεριφοράς του «Νοσφεράτου», ΔΕΝ νομίζω ότι μπορεί ποτέ να ξεπεραστεί – ενώ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΞΕΓΕΛΟΥΣΕ κόσμο. (αν κι έχει το ελαφρυντικό ότι είναι ΚΑΙ «psycho»).

  29. Υ.Γ.4 ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ το ακόλουθο σχόλιο του Πάνου Ζέρβα:
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/06/08/8-6-2009/#comment-22633
    ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ που εξαπολύει ΠΑΝΤΟΥ ο (ξεσαλωμένος πλέον) Νοσφεράτος (ΚΑΙ με το νέο του ψευδώνυμο «Ναζιμ Χικμέτ»), κατά ΠΟΛΛΩΝ αξιόλογων ανθρώπων, είναι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ.

    Επαναλαμβάνω ότι… είχα ΚΑΙ εγώ σοβαρά παράπονα από τον Πάνο Ζέρβα, κάποτε. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει, όμως, ότι όταν τυχαίνει να έχει δίκιο 100%, θα το παραβλέψω και θα μεροληπτήσω επειδή… έτσι με συμφέρει. (π.χ. θα ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΚΑΛΛΙΣΤΑ, τώρα πια… να επιτεθώ ΚΑΙ στους δύο, εξισώνοντάς τους για να «βγω από πάνω», κλπ.).

    Εκπλήσσομαι επίσης, με την… αφέλεια του νεαρού Ομέρ, που δήλωσε (μετά) τα εξής:

    «Ναζίμ, ελπίζω να μην προσωποποιείς τις πολιτικές διαφορές πετώντας υπονοούμενα. Και ειδικά τέτοια περί “μακαρθισμού”, “πατρίς-θρησκεία-οικογένεια”, “δωσιλογισμός” και τα τοιαύτα.

    Πώς μπορούμε αυτά να τα λέμε για κάποιους Ο-Π πρώην υποψήφιους βουλευτές και ευρωβουλευτές, συμπεριλαμβανομένου και του Ν.Βαλαωρίτη, που βγήκαν και κατήγγειλαν την προσωπολατρεία και τις υπόγειες ανήθικες μεθοδεύσεις των αρχηγίσκων;

    Ε, ναι. ΑΚΡΙΒΩΣ. Και όμως… ΜΠΟΡΕΙ και τα λέει ! Η συκοφαντική λύσσα του Νοσφεράτου στρέφεται ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ κατά ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ (των αθώων) διότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ όριο, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ηθικούς φραγμούς. Ο «Νοσφεράτος» είναι ΚΑΙ psycho, και -ως γνωστόν- ο ΟΡΙΣΜΟΣ της «ψυχοπάθειας» είναι η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να ΜΠΕΙ κανείς στη ΘΕΣΗ του άλλου (γενικά), τον οποίο μπορεί να λασπώνει ΧΩΡΙΣ ενδοιασμούς, χωρίς καν -ίσως- να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ότι το κάνει από ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Ομως το ΣΥΜΦΕΡΟΝ (και η ΑΤΙΜΙΑ) ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ, το αν ή όχι έχει «ελαφρυντικό την ψυχοπάθεια» ΔΕΝ ακυρώνει το ότι η συμπεριφορά αυτή είναι κατάπτυστη…

    Πλιιζ. Μην ξαναπεράσουμε πάλι τα ίδια! Προς το παρόν βάζω τα σχόλια στο μοντερέισον και οτιδήποτε “μεμπτον” οποιουδήπουτε θα κόβετε!

    Ομέρ (και πάλι) ο Μέγας Αδμινίστωρ ή “μάθε τέχνη κι άστηνε κι άμα πεινάσεις πιάστηνε”

    -Ομέρ, δυστυχώς (στόχω ξαναπεί) έχεις ακόμη πολλά να μάθεις (όπως… όλοι μας -χεχε).
    Στην περίπτωση του Νοσφεράτου, δεν έχεις καταλάβει -νομίζω- ορισμένα απλά πράματα:

    1) ο άνθρωπος ΜΠΟΡΕΙ να υπήρξε θύμα, αλλά τον… τρώει ο κώλος του να γίνει ΘΥΤΗΣ, το οποίο ΗΔΗ έγινε (και δυστυχώς τον ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ, επανειλλημένα).

    2) Τον καλύπτεις διότι… (π.χ.) ΔΕΝ φτάνει ο νους σου μέχρι του σημείου να δει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ. Διότι… (π.χ.) ΟΛΑ τα υπονοούμενα που σκορπάει ο Νοσφεράτος, ΕΙΝΑΙ συνειδητά, και ΕΧΟΥΝ ακριβώς τους ανθρώπινους στόχους (και τους βρώμικους σκοπούς) που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ή ΕΛΠΙΖΕΙΣ ότι δεν έχουν.

    3) Η βρώμα ΔΕΝ καλύπτεται από το… μοντεραίησον. Στην τελική, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ «προσωπικές συγκρούσεις». Υπάρχουν ΜΟΝΟ πολιτικές συγκρούσεις (και η ατιμία και η ψευτιά ακόμη είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ γεγονός – πρωτίστως).

    4) ΔΕΝ είναι δυνατόν να υπάρξει ΥΓΙΗΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ, μετά από όλα αυτά. Τον Νοσφεράτο έπρεπε να τον ΕΓΚΑΛΕΣΕΤΕ για τα τεράστια παραπτώματά του, να του ζητήσετε να τα αντιληφθεί και δείξει μεταμέλεια, και ΑΝ δεν το κάνει, θα έπρεπε απλούστατα να τον ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΕΞΩ, όμορφα και δημοκρατικά…

    5) Μετά από… 15 χρόνια διαδικτυακού διαλόγου, έχω καταλήξει ότι ΜΟΝΟ ΕΝΑ είδος κακής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο είναι απολύτως ασυγχώρητo. Κι αυτό είναι η συστηματική (καθ’έξιν) συκοφαντία, ΙΔΙΩΣ αν βασίζεται σε ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Ο συνειδητός συκοφάντης, αν είναι έξυπνος (κι αν έχει κάποιες αρετές ή ικανότητες) είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ από τον απλό υβριστή ή τρολ και τραμπούκο. Και μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπισθεί. ΣΙΓΟΥΡΑ όμως, ΔΕΝ αντιμετωπίζεται επιτυχώς με βάση το «είμαστε φιλαράκια, έλα τώρααα», ή το ότι… «τον κάναμε μπαμπά / μασκώτ του μπλογκ (και τώρα.. ΤΙ θα κάνουμε χωρίς αυτόν?)»….

    ΟΛΑ αυτά -σορυ που το λέω- είναι «ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ»:

    – Η συνολική σχέση του Νοσφεράτου με το μπλογκ «Πόντος και Αριστερά», υπήρξε πολύ ΑΡΡΩΣΤΗ, από την αρχή. Εμποτισμένη από ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ και ΑΝΑΓΚΕΣ (στην αρχή υπέρ του… αιώνιου αντιπάλου του, του Πάνου, τώρα υπέρ του ιδίου – ΕΣΤΩ και «με μισή καρδιά»…), ΔΕΝ κατάφερε ποτέ, ούτε καν να αγγίξει, τα απαιτούμενα MINIMUM Standard Eιλικρίνειας και φιλαλήθειας, για σωστό διάλογο και σωστή ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

    Η ανάγκη του blog Π&Α νά έχει «θεωρητικό backing» για τις απόψεις του, έβαλε τα θέματα αυτά στο περιθώριο, επανειλλημένα. Στο πρόσωπο του Νοσφεράτου, οι Πόντιοι και Αριστεροί βρήκαν κάποιον που τους ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ, για πολιτικούς σκοπούς. Αυτό είναι όλο: Ο Νοσφεράτος έπαιξε το ρόλο «αντι-εθνικιστικού ξεκαρφώματος», για ένα blog με πολλές και διάφορες εύκολα παρεξηγήσιμες εμμονές. Ομως… (άσχετα με το ότι πολλές από αυτές τις εμμονές είναι σωστές) ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, για σωστή πολιτική και υγιή διάλογο!

    ΑΝ βέβαια, μερικοί λένε«πολιτική», την ατέλειωτη συκοφαντία, δολοπλοκία, αλληλο-προδοσία και… ιδεολογική αερο-μπουρδο-λογία, ή την σκέτη…. «καφρίλα» ( ™ – Μιχάλης Μιχελής) που συνηθίζεται σε ορισμένους πολιτικούς χώρους (όπως οι Ο-Π) τότε… πάω πάσο (μεν) αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΩ να έχω ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ μαζί τους (δε):

    …Ειπώθηκαν πολλά άλλα και προπαντός για τον Τρεμόπουλο και τον Χρυσόγελο. Δεν ήξερα τι ν’ απαντήσω, γιατί δεν ήθελα στα καλά καθούμενα ν’ αρχίσω τον εξάψαλμο. Τους μίλησα για τη δομή των οικολόγων, που δεν έχουν αρχηγό κλπ. Μου είπε ένας γέρος, ότι αφού είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι, γιατί δεν βγαίνουμε όλοι, ή έστω πολλοί μόνοι τους; Εσένα γιατί δεν σε βγάζουνε; Πάλι κόμπιασα. Πως ν’ απαντήσεις στις ερωτήσεις που η μόνη απάντηση, που πραγματικά μπορείς να δώσεις είναι: Καφρίλα;
    – Μιχάλης Μιχελής.

    http://panosz.wordpress.com/2009/06/13/mihelis-20/

  30. Την αμέριστη συμπαράστασή του στον…. E-lawyer δήλωσε ο… Νοσφεράτος (κατά το «birds of a feather flock together»):

    1) post ΥΠΕΡ του E-lawyer .(και ΕΝΑΝΤΙΑ στην Ελευθερία… ξεσκεπάσματος Δημοσίων Σκανδάλων):
    http://nosferatos.blogspot.com/2009/06/e-lawyer.html

    2) σχόλιο που ρίχνει τα… ΣΥΝΗΘΗ θρασύδειλα και ΠΑΡΑΝΟϊΚΑ (μετα-)συκοφαντικά βελάκια… αλλού:

    http://nosferatos.blogspot.com/2009/06/e-lawyer.html?showComment=1245067223091#c4308230999614351029

    Νοσφεράτος είπε…

    Παντως Ροδιαμ και Χωρις να ξερω ολες τις διαστασεις της υποθεσεις εμένα μου φαινεται σωστη και μια Δικαστική παρεμβαση σε ορισμένα συκοφαντικά δημοσιευματα στο Ιντερνετ..

    Εξαλλου οπως πολύ καλά ξερεις εχω υποστει καποιες απιστευτες ΒΡΩΜΙΕΣ

    και δεν ειδα καμμια – οχι συμπραρασταση αλλά ουτε κουβεντα απο μερικους που τωρα σχιζονται κατά της ..λογοκρισιας και τα ρεστα …
    Αυτορρυθμιση θα υπήρχε αν η κοινοτητα των Μπλογκερς σεβοταν καποιους στοιχειωδεις κανόνες ..Ηθους ..

    Ω, ναι, ναι, ναι!!! χαχαχα
    Για…. ΕΦΑΡΜΟΣΕ τους ίδιους «κανόνες» σε ΣΕΝΑ,
    γελοιωδέστατε…

  31. Υ.Γ. Αυτή η μοχθηρή «αόριστη» αναφορά σε «μερικούς που τώρα σκίζονται κατά της λογοκρισίας και τα ρέστα», από τον βλαμμένο… Τρεμοπουλό-δουλο θεομπαίχτη, _ίσως_ και να έχει στόχο… εμένα τον ίδιο, διότι σε παρελθούσες συζητήσεις (μαζί του) δεν έπαυα να τονίζω, ξανά και ξανά, τη σημασία του αγώνα κατά της λογοκρισίας.

    Μόνο που ο…. ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ξεχνάει επιμελώς ΠΟΙΟΣ του συμπαραστάθηκε και ΠΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΑ, κάποτε (που έγινε θύμα ιδιωτικής λογοκρισίας) και φυσικά ξεχνάει ΑΚΟΜΗ περισσότερο το ΠΟΣΟ ΑΧΑΡΙΣΤΑ (μου) φέρθηκε…

  32. Έχουν ξεφύγει εκεί στους Ο-Π.

    Δες αυτό:

    http://panosz.wordpress.com/2009/08/25/ecogreens-56/

    Θέλει κάποιο μέλος του πανελληνίου συμβουλίου ή κάτι τέτοιο των Ο-Π να στραφούν δικαστικά κατά του Μιχάλη Μιχελή για αυτό του το ποστ στην «Καλύβα»:

    http://panosz.wordpress.com/2009/08/05/mihelis-31/

    ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ OPRICHNIKI ΤΟΥ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ…

  33. Σοβαρά, ε? ΕΓΙΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ? τσκ, τσκ, τσκ….

    ΑΚΟΥ εκεί «δικαστικά» κατά του Μιχελή !!!

    ΣΤΗΡΙΖΩ το Μιχελή ΚΑΙ τον Πάνο Ζέρβα 100%

    (και δίνοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟ τέλος, προ πολλού στην… προσωπική μου διένεξη με τον δεύτερο, ελπίζω ότι ΚΑΤΙ ίσως μάθουν κι από αυτή τη ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ οι…. ΤΡΕΛΛΑΜΕΝΟΙ αυτοί)…

  34. Άσε βρε Omadeon, τους ταιριάζει απόλυτα το «Να Δεις Που Κάποτε Θα Μας Πούνε Και Μαλάκες» του Μηλιώκα και οι «Κωλοέλληνες» του Σαββόπουλου.

    «Των συντρόφων τους θύτες
    Γι’αμνηστία οι αλήτες
    Τώρα διοικητές»

    Έχουν καβαλικέψει για τα καλά το καλάμι…

    Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

  35. Ααα
    Εγώ… θέλω να μάθω, τώρα…

    ΠΟΙΟ είναι το ΟΝΟΜΑ αυτού του ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ που έκανε την πρόταση για ΑΠΕΙΛΗ μήνυσης….

    Γιατί (μέσα στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ μπλογκόσφαιρα) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝ να φανταστεί ΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ τον… περιμένει ΕΔΩ, στο blog….:mrgreen:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s