UPDATE 3: Blog-OSCAR κουτοπόνηρης ΛΑΣΠΗΣ 2009 στον Israelman (ακροδεξιό Εβραίο που… συμμαχεί με νεο-ναζί, δημοσιοποιεί στοιχεία και απειλεί…)
UPDATE 2: ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΙ τα μποϋκοτάζ Ισραηλινών προϊόντων. Οι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο του Sussex (Αγγλία) ψήφισαν ΞΗΛΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΡΑΦΙΑ των καταστημάτων της Φοιτητικής Ενωσης. Αναμένονται παρόμοιες ενέργειες σε πολλά άλλα μέρη. Υπενθυμίζω παλαιότερο ποστ – κλικ στην Εικόνα (Bar Code του Ισραήλ = 729):
click για πληροφορίες
UPDATE: Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ του Ο.Η.Ε. σήμερα (5-11-2009) ψήφισε ΥΠΕΡ των προτάσεων της Αναφοράς Goldstone. 114 χώρες ψήφισαν υπέρ, 18 κατά και 44 απείχαν (από τα νέα του BBC). Η πολύμορφη πίεση του Ισραήλ και των Η.Π.Α. κατά της επιτροπής του αδέκαστου Εβραίου δικαστή ευθύνεται -κυρίως- για τις αποχές και τις αρνητικές ψήφους.
-
Ωστόσο, ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός των 114 χωρών, αλλά και ο τεράστιος αριθμός των προοδευτικών Εβραίων που ξεσηκώθηκαν ΥΠΕΡ της έκθεσης Goldstone… ΔΕΝ μπορεί να εξηγηθεί με βάση τον… αντισημιτισμό ή το «Αραβικό λόμπυ».
Εν κατακλείδι, ο κόσμος σείεται για την αναφορά Goldstone, αλλά η Ελλάδα… περί άλλων τυρβάζει. Το θέμα αγνοήθηκε στα Ελληνικά ΜΜΕ και στη μπλογκόσφαιρα (κι ένας πιθανός λόγος γι’ αυτό αναλύεται στο σχόλιο εδώ).
- Το Κογκρέσσο υπάκουσε όμως στη (νέα) κομματική γραμμή του Ομπάμα, που στριμώχθηκε από το συντηρητικό Εβραϊκό λόμπυ και αγνόησε τις προοδευτικές Εβραϊκές κινητοποιήσεις: Ψήφισε το θάψιμο της έκθεσης παρόλο που τη στήριξαν ΟΛΕΣ οι Ανθρωπιστικές Οργανώσεις του κόσμου. Και… μετά από αυτό το κατάπτυστο ψήφισμα, όλα τα μέλη του Κογκρέσσου που ψήφισαν το θάψιμο της έκθεσης… πληρώθηκαν γενναιόδωρα (και… φανερά) με δεκάδες χιλιάδες δολλάρια ο καθένας, από το ίδιο lobby…
Τελευταία νέα (στα αγγλικά) στο νέο ποστ ΕΔΩ.
_____________________________
(3-11-2009)
ΟΛΕΣ οι Ανθρωπιστικές Οργανώσεις
του ΚΟΣΜΟΥ (ΟΧΙ μόνο του Ισραήλ)
εκπέμπουν είχαν στείλει S.O.S.
για να ΜΗΝ περάσει
το ψήφισμα της λάσπης
στο Κογκρέσσο…
UPDATE: που πέρασε, δυστυχώς!
Δείτε το ποστ Baird on HR 867: ‘This is about whether it is right to restrict the movements and hopes of more than 1 million people every single day’ που αναφέρεται στην αντίδραση του Congressman Brian Baird, «Israel and Gaza Deserve Better than a Misguided Resolution«, όπου λέει:
First, why are we bringing this resolution to the floor without ever giving former South African Constitutional Court Justice Richard Goldstone a hearing to explain his findings? Have those who will vote on H.Res. 867 actually read the resolution? Have they read the Goldstone report? Are they aware that Justice Goldstone has issued a paragraph-by-paragraph response, available on my Web site at baird.house.gov, to H.Res. 867 pointing out that many of its assertions are factually inaccurate or deeply misleading?
(την Τρίτη 3/11/ 2009 -μια είδηση ΘΑΜΜΕΝΗ στα Ελληνικά ΜΜΕ)
υπογραφές μαζεύονταν εδώ: http://www.supportgoldstone.org
Εκκληση υπογραφών κάνουν έκαναν οι οργανώσεις Jewish Voice for Peace, Amnesty International, B’Tselem, Palestinian Centre for Human Rights, Independent Jewish Voices, Rabbis for Human Rights, Human Rights Watch[1], κ.ά. (όλες ανεξαιρέτως) .
Την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009, γίνεται ΕΓΙΝΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ στο Αμερικανικό Κογκρέσσο για να περάσει ψήφισμα λάσπης κατά του πορίσματος της Επιτροπής Goldstone για τη Γάζα. Ενας τεράστιος αριθμός ανθρωπιστικών και αντι-ρατσιστικών οργανώσεων του Κόσμου, δηλαδή… ΟΛΕΣ (!) ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΡΙΖΑΝ την έκθεση, αλλά -ταυτόχρονα- (όλες!) συκοφαντούνται πως “συνομωτούν κατά του Ισραήλ” από τη νέα Ισραηλινή κυβέρνηση της (ακρο-)Δεξιάς. Επίσης, πρωτοβουλία Εβραϊκών οργανώσεων μαζεύει Εβραϊκές υπογραφές (κλικ ΕΔΩ). ΑΝ περάσει η λάσπη στο Κογκρέσσο, θα θρέψει και νέα διαβήματα διαστροφής του Διεθνούς Δικαίου, που νομιμοποιούν επιθέσεις σε αμάχους, σύμφωνα με το Ισραηλινό στρατιωτικό «δόγμα Dahiya«.
δείτε ΕΔΩ παρεμφερή Ελληνικά ποστ
Watch More rare videos with Richard Goldstone
Here’s what different pro-justice pro-peace groups have to say about the Goldstone report:
- Jewish Voice for Peace: JVP Responds to the Goldstone Report
- Amnesty International: UN must ensure Goldstone inquiry recommendations are implemented
- B’Tselem: Israel must investigate army’s conduct in Operation Cast Lead
- Palestinian Centre for Human Rights: PCHR Welcomes Hamas Decision to Investigate Allegations of War Crimes, Comply With Goldstone Report,First Step Towards Justice: Human Rights Council Adopts Resolution Endorsing Goldstone Report’s Findings and Recommendations
- Taanit Tzedek – Jewish Fast for Gaza Leaders of Taanit Tzedek Support Goldstone Report
You can download the full Goldstone report here.
-
Jewish Appeal to Support the Goldstone Report here.
See also:
-
Goldstone member: Israel’s toxic munitions could leave Gaza uninhabitable
-
Tony Judt: Justice Goldstone and the Jews
-
There’s nothing you can do about it. Well actually, you can support the Goldstone report
A few of the previous human rights reports and testimonies on the attack on Gaza are available here:
- Amnesty International: Foreign Arms Supplies To Israel/Gaza Fueling Conflict
- Breaking the Silence
- Human Rights Watch: Rain of Fire: Israel’s Unlawful Use of White Phosphorus in Gaza
- National Lawyers’ Guild: Onslaught: Israel’s Attack on Gaza & The Rule of Law
- Physicians for Human Rights: Independent Fact Finding Mission into Violations of Human Rights in the Gaza Strip
- Image by dripab via Flickr
-
If you are an American citizen, send an e-mail to your Senator.
Ken Silverstein interviews «Desmond Travers, one of the four members of the United Nations Fact Finding Mission on the Gaza Conflict, which produced the controversial Goldstone Report:
«…We found no evidence that Hamas used civilians as hostages. I had expected to find such evidence but did not. We also found no evidence that mosques were used to store munitions. Those charges reflect Western perceptions in some quarters that Islam is a violent religion. Gaza is densely populated and has a labyrinth of makeshift shanties and a system of tunnels and bunkers. If I were a Hamas operative the last place I’d store munitions would be in a mosque. It’s not secure, is very visible, and would probably be pre-targeted by Israeli surveillance. There are a many better places to store munitions. We investigated two destroyed mosques—one where worshippers were killed—and we found no evidence that either was used as anything but a place of worship». –Desmond Travers (source: «Goldstone continued«).
«Let Goldstone testify in Congress before you rush to judgment»:
The Resolution instructs the Obama Administration to prevent further consideration of the Goldstone Report (as it is informally known) in any international body. For Congress to do so, without a hearing where Judge Goldstone can testify and based upon a Resolution rife with factual errors, makes a mockery of assertions by the United States that fundamental protections of human rights laws law apply equally to all. It leaves the United States, and especially Congress, without a thread of moral authority.
This Resolution is a rush to judgment. It is a rush to judgment made on the basis of serious factual errors and mischaracterizations of the Goldstone Report. The Goldstone Report documents in a dispassionate and even-handed manner “violations of international human rights and humanitarian law and possible war crimes and crimes against humanity” committed by all parties prior to, during, and after Israel’s assault on the occupied Gaza Strip in December 2008-January 2009.
The text of the Resolution is directly at odds with the actual mandate of the Fact-Finding Mission and its report. The Resolution asserts that the mandate of the Fact Finding Mission was aimed only at Israeli violations of the laws of war. This is a blatant lie. In a letter to the House Committee on Foreign Affairs, Judge Goldstone states that the mandate he “demanded and received clearly included rocket and mortar attacks on Israel and as the report makes clear was so interpreted and implemented.”
[…]
It is likewise with the spurious claim in the Resolution that the report “denied Israel the right to self-defense.” The Goldstone report examined the conduct of the party’s conduct of the war and not the right of Israel to use military force. As Judge Goldstone said, “Israel’s right to use military force was not questioned.”
_____________________
Παρεμφερή Ελληνικά ποστ:
-
Υπογραφές για Παλαιστίνη (indy.gr)
- Η φιμωμένη Γάζα ακούγεται στο Ιντερνετ
- Διαμαρτυρία προς την UNESCO (2 Οκτ. 2009)
- Ο ισραηλινός στρατός παραβιάζει την εκεχειρία πυροβολώντας ψαράδες και αγρότες στη Γάζα (Από το Palestinian Information Center, 20/6/08)
- ΟΗΕ: Κόβει τη βοήθεια στη Γάζα (Φεβρ. 2009, «World & People»)
- Ο δεκάλογος μιας τραγωδίας. Ψέματα και πικρές αλήθειες στη Γάζα
- Κάλεσμα για πορείες σε όλο τον κόσμο για τη Γάζα (Ιαν. 2009)
- Eνα τραγούδι για την Γάζα (Ιαν. 2009)
- Πεθαίνοντας στην Παλαιστίνη (Πόντος & Αριστερά)
- Η συλλογική τιμωρία στη Γάζα (2008 – blog του πρώην διευθυντή της Ελληνικής Διεθνούς Αμνηστείας κ. Κωστή Παπαϊωάννου)
- Γάζα: Time is not important (Θεαμαπάτες & Δικτυώματα 2008)
- […]
Σημειώσεις:
- [1] Το Human Rights Watch (αν και συνδέεται) ΔΕΝ είναι ίδιο με το Βαλκανικό «Human Rights Watch» (Ελσίνκι). Το τελευταίο δεν έκανε καμμία ανακοίνωση για τη Γάζα μετά τον Ιανουάριο του 2008 (Δείτε ΕΔΩ). ΟΛΕΣ οι άλλες οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων του κόσμου στηρίζουν την έκθεση Goldstone με διάφορους τρόπους.
Videos with Richard Goldstone:
UN Fact-Finding Mission on the Gaza Conflict (57′ with Richard Goldstone):
Related articles by Zemanta
- «Palestinians Accuse Clinton Of Hurting Peace Talks» and related posts (huffingtonpost.com)
- U.N. Rights Official Backs Gaza Report (nytimes.com)
- ‘Open fire and don’t ask questions’ (guardian.co.uk)
- Rights group contradicts Israel on deaths (cnn.com)
- Israeli troops ‘shot 11 unarmed Palestinians’ (guardian.co.uk)
Ενας λόγος που ασχολούμαι με όλα αυτά είναι γιατί… δεν μου αρέσει το ψέμα.
Μας ΓΕΜΙΣΑΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι η Χαμάς έχει ηγέτες τρελλούς και ανόητους, που θέλουν μόνο την καταστροφή του Ισραήλ. Ε, ανόητοι μπορεί να είναι – διότι οι επιθέσεις σε αμάχους (είτε με πυραύλους είτε με «καμικάζι») κατάφεραν μόνο να οξύνουν την κατάσταση (χώρια που αποτελούν έγκλημα πολέμου)… Αλλά τρελλοί (ή αμόρφωτοι) ή και πολεμοχαρείς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ. Ορίστε το γιατί:
-Στην πραγματικότητα, η Χαμάς έχει ΗΔΗ προτείνει στο Ισραήλ (εδώ και χρόνια) μια λύση ΕΙΡΗΝΗΣ που δεν είναι τίποτε άλλο από εφαρμογή των αποφάσεων του Ο.Η.Ε. και ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ των υποσχέσεων που δόθηκαν από Ισραήλ και Η.Π.Α. αλλά ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ.
Ομως το Ισραήλ ΟΥΤΕ ΚΑΝ απάντησε στις προτάσεις αυτές της Χαμάς (πιπιλώντας την καραμέλα ότι είναι «τρομοκράτες»). Ορίστε π.χ. ΤΙ λέει η… βίκυ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Khaled_Meshaal
(o ηγέτης της Χαμάς, κάτοχος πανεπιστημιακών διπλωμάτων στη Φυσική, κλπ.)
Αν βιάζεστε πηγαίνετε κατ’ ευθείαν στο εξής υπο-λήμμα, ή διαβάστε το απόσπασμα που παραθέτω:
http://en.wikipedia.org/wiki/Khaled_Meshaal#Representing_Hamas_internationally
______
Υ.Γ. (Παρατηρήσεις)
1) Οι Παλαιστίνιοι ΜΠΟΡΕΙ να είναι ενίοτε ακραίοι, κλπ. (τάχουμε πει αυτά) στη πλήγματα κατά αμάχων, αλλά το γεγονός ότι ΔΕΧΤΗΚΑΝ την έκθεση Goldstone (που καταδικάζει ΚΑΙ τα δικά τους εγκλήματα) δείχνει ότι ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΜΗ η ηγεσία τους (η δήθεν αδιάλλακτη) της Χαμάς.
2) Αντίθετα, η σαλταρισμένη κατα-συκοφάντηση όχι μόνο της έκθεσης αλλά ΚΑΙ του αδέκαστου Εβραίου δικαστή από το Ισραήλ, δείχνει ότι έχουμε να κάνουμε με ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ και ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ ηγέτες που -φυσικά- περιλαμβάνουν τον σεσημασμένο ρατσιστή Λίμπερμαν), οι οποίοι ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ. Σέρνουν τώρα κι από τη μύτη, τις ΙΔΙΕΣ τις Η.Π.Α. φτύνοντας το ίδιο το Διεθνές Δίκαιο, για το οποίο… αυθαδιάζουν λέγοντας ότι θέλουν να το κόψουν στα μέτρα τους. Για Ειρήνη… ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ. Η μοναδική τους διάθεση είναι για πόλεμο και/ή εξόντωση των Παλαιστίνιων, καθώς… και η προσάρτηση των παράνομα εποικισμένων (από 500.000 Ισραηλινούς) εδαφών που κατάκτησαν το 1967… (θα επανέλθω)
3)
Το Ισραήλ επιδεικνύει απέναντι σε κάθε κριτική περίπου τα ίδια αντανακλαστικά που επεδείκνυε η ΕΛ-λάς παλαιότερα. Οι ομοιότητες όμως σταματούν εκεί, γιατί ακριβώς σ’αυτό το σημείο αρχίζουν οι διαφορές:
1. Στο Ισραήλ η καταπάτηση βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι πολύ πιο εκτεταμένη από ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί – η έκταση και η έντασή της είναι τέτοια που μόνον αρρωστημένα μυαλά σαν αυτά που απαρτίζουν κόμματα όπως το ΛΑ.Ο.Σ. και τρομοκρατικές οργανώσεις όπως η «Χρυσή Αυγή» θα μπορούσαν να επικροτήσουν.
2. Η ΕΛ-λάδα δεν διαθέτει τα πανίσχυρα (και επίσης ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ και ΧΥΔΑΙΑ) λόμπι που διαθέτει το Ισραήλ – και μιλώ για καθίκια σαν αυτούς που απαρτίζουν την Anti-Defamation League (τους γελοίους που κατηγόρησαν τον Frank Zappa για.. αντισημιτισμό επειδή έγραψε ένα σκωπτικό-ηθογραφικό τραγούδι με τον τίτλο «Jewish Princess» στο οποίο σατίριζε ένα συγκεκριμένο τύπο κακομαθημένης κορασίδος εβραιοαμερικανικής καταγωγής), το συκοφαντικό κέντρο Σιμόν Βίζενταλ (που επετέθη ΧΥΔΑΙΑ στο Μίκη Θεοδωράκη όταν αυτός τόλμησε να πει το αυτονόητο, ότι η Βίβλος ΕΙΝΑΙ πηγή ρατσισμού και φασισμού), την AIPAC κ.α.
3. Ακόμα και ο χειρότερος ΕΛ-ληναράς δύσκολα θα δεχόταν να αντιμετωπίσει άλλον άνθρωπο με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους Παλαιστινίους οι αυτόκλητοι «περιούσιοι» (τι περιούσιοι δηλαδή, σαλταρισμένοι στρατόκαυλοι θεούσοι ρατσιστές νεοναζιστικών προδιαγραφών είναι). Έχουμε βεβαίως τέτοια «μπουμπούκια» και έχουμε και μπόλικες μαύρες (ΚΑΤΑΜΑΥΡΕΣ) σελίδες στην ιστορία μας, αλλά ο τρόπος με τον οποίον αντιμετωπίστηκαν οι Ιταλοί αιχμάλωτοι από το δικό μας στρατό και τον απλό κόσμο μετά τη νίκη μας το ’40 δείχνει ότι πολύ απέχουμε – μάλλον επειδή διασώζονται κάποια καλά κομμάτια πολιτισμού και σοβαρότητας – από τα καθάρματα της Wehrmacht και της IDF.
Αιρετικέ ΟΛΑ σωστά… δυστυχώς.
Θα σου δώσω όμως στοιχεία και για κάτι άααλλο, σε λίγο, που είναι… από κωμικό έως άκρως εξοργιστικό. Εν περιλήψει, είναι για μια… μαλάκω,που κατέχει θέση διευθύντριας σε νεοσύστατο (μάλλον) κέντρο προπαγάνδας υπέρ του Ισραήλ, η οποία… έφτασε στο ΕΞΟΡΓΙΣΤΚΟ σημείο να πει ότι «η έκθεση Goldstone θα μείνει στην Ιστορία σαν τα…
«ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ των σοφών της ΣΙΩΝ του 21ου αιώνα» (!!!) και επίσης σχετικό βίντεο (της οργάνωσής της) αποκαλεί την έκθεση «blood libel report»... (ξέρεις φυσικά ΤΙ είναι blood libel, η γνωστή αντισημιτική συκοφαντία πως τάχαμου πίνουν οι Εβραίοι αίμα… χριστιανόπουλων)… ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!
Και όμως, και όμως, είναι ΤΟΣΟ μεγάλη μαλάκω, που το έκανε…
Ε, μετά λέει ο βλάξ (ή και… βαλτός) Γιάννης Τριανταφύλλου στην «Ε», ότι «οι εχθροί των Εβραίων λένε πως το κράτος του Ισραήλ εκμεταλλεύεται το ολοκαύτωμα σαν δικαιολογία»…
ΠΟΙΟΙ «εχθροί των Εβραίων»?
Εδώ… είναι ηλίου φαεινότερον, πως… όχι μόνο το Ισραήλ, αλλά και κάθε… απόβρασμα της κοινωνίας τους, που επιστρατεύτηκε για να την προπαγανδίζει, βγάζει ΚΕΡΔΟΣ από ΚΑΘΕ είδους συμφορά που υπέστη ο κυνηγημένος (ιδίως παλαιότερα) εβραϊκός λαός, προκειμένου να επιτευχθεί ο εκάστοτε σκοπός…
Ομως ο Ελύτης έλεγε:
«τη συμφορά που βγάζει κέρδος, λογάριαζέ την σαν πόρνη»
(Αιρετική… μετάφραση: ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ στον… Μαρθα-βουρτσισμό ! )
🙂
Ο δε μύθος της παραδοσιακής Εβραϊκής Αλληλεγγύης (που εμείς, ή όσοι ΘΕΛΑΜΕ να είμαστε φιλοσημίτες, την είχαμε… εξιδανικεύσει, ΠΟΛΥ κακώς)… ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ με τις… ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ βρώμικες μαχαιριές στην υπόληψη του Goldstone…
«χάριν εθνικού συμφέροντος», 5000 φορές τον είπαν «self-hating Jew«!!!
(είναι και σαν να μεταλλάχτηκαν ξαφνικά σε… ΕΛΛΗΝΕΣ αλληλο-μαχαιροβγάλτες,
ΚωλοΕλληνες φονιάδες του Σωκράτη, Εξοστρακιστές του κάθε Παραβάτη... 😛 )
Εχει δίκιο ο Αμπραβανέλ λοιπόν, σε ένα πράμα (και όχι μόνο ένα φυσικά):
Στο ότι ο φιλοσημιτισμός είναι (τελικά) ίδιος με τον αντισημιτισμό…
ΣΙΓΑ μη μασήσω δηλαδή, ξανά, το μύθο της Αλληλεγγύης, που ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ.
Ευτυχώς βέβαια, η αλήθεια αποκαθίσταται αν σκεφτεί κανείς ότι ένας λαός… κυνηγημένος 2000 χρόνια, απλούστατα ανέπτυξε ενα ΑΑΑΛΛΟ επίκτητο κοινωνικό χαρακτηριστικό, που ΔΕΝ είναι -τελικά- ΤΟΣΟ πολύ η «αλληλεγγύη», όσο -απλούστατα- ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ η… (αυξημένη στατιστικά) προβατοποίηση.
Δηλαδή, όταν δεν έχει κανείς ΠΟΥ να στραφεί,
υποτάσσεται σαν πρόβατο στους βοσκούς του και ακολουθεί.
(π.χ. American Jewish Committee, AIPAC, και τα συναφή…)
«Είμαστε όλοι Εβραίοι» – όπως λέει και ο Ντέννις! 😆
Σπεύσανε σαν τα πρόβατα ΤΟΣΟΙ πολλοί να λιθοβολήσουν τον Goldstone.
Επειδή έτσι τους είπανε, έτσι κάνανε.
ΟΠΩΣ ακριβώς κι εμείς (θα κάναμε). Πρόβατα εμείς, πρόβατα κι αυτοί….
(θα μου πεις… «εμείς» είμαστε «λιγότερο»… ω, ναι, καλάαα… ΣΙΓΑ, τώρα πια)
(το …προβατοποιητικό μηχάνημα είναι ΠΑΝΤΟΥ ΙΔΙΟ τώρα πια: η TV)
(Ααα ρε Woody Allen, κάααατι ήξερες κι εσύ, πούβαλες τον ηθοποιό
…στην κωμωδία «All about Sex…», να ερωτεύεται… πρόβατο) 😆
Αρα, εκατομμύρια Εβραίων, απλών ανθρώπων… βοσκούν αμέριμνοι,
ενώ μερικές δεκάδες (το πολύ εκατοντάδες) ανθρωποβοσκοί επωφελούνται.
Κι είναι ΟΝΤΩΣ αυξημένο, αυτό το φαινόμενο, ως φαίνεται, στο λαό αυτό,
όπως αυξημένη είναι ΚΑΙ η εμφάνιση… αντίστασης σε αυτό
(που ΑΚΡΙΒΩΣ αυτή γέννησε… Μαρξ και Φρόϋντ και Αϊνστάϊν).
ΘΙΓΕΤΑΙ όμως η υπόληψη, η «συλλογική υπόληψη» των Εβραίων, αν πεις ότι έχουν στατιστικά συχνότερο (από άλλους) κάποιο ελάττωμα (γενικώς) ή ΕΙΔΙΚΑ αυτό…
Ετσι. θίχτηκαν κάποιοι… βοσκοί τους, όταν το ανεξάρτητο πνεύμα του Raul Hilberg (ερευνητή του Ολοκαυτώματος) κατέληξε πως η (προαναφερθείσα) «προβατοποίηση» ήταν ένα ελάττωμα που ΕΝΕΤΕΙΝΕ τη ναζιστική θηριωδία…
Διότι… ΘΙΧΤΗΚΑΝ οι βοσκοί, εκτιθέντες ενώπιον των προβάτων τους…
Εχουμε πολλά να μάθουμε,όμως, από τη Συλλογική Εμπειρία κάθε λαού,
Αυτό που μαθαίνουν οι Εβραίοι ΣΗΜΕΡΑ, νομίζω (ή… κάνα 2 αιώνες, τώρα! 🙂 )
είναι το να ΜΗΝ ακολουθούν τους ποιμένες τους.
Να σκέφτονται ΠΙΟ ανεξάρτητα, να κοιτάνε κι απ’έξω τους…
Να γίνουν ΠΙΟ πολύ διάνοιες και λιγότερο πρόβατα των ηγετών τους, κ.ο.κ.
Κι εμείς ,πάλι (αν χρησιμοποιήσω μια λέξη που ….-αντίθετα με σένα- απεχθάνομαι)…
….αυτή την καταγαμημένη λέξη «εμείς», «εμείς», «εμείς»…
….»εμείς» έχουμε να μάθουμε ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ.
Ε, π.χ. το ΤΙ έγινε στην Ιστορία «μας», κι o… Κωστής Παλαμάς,
στ’ αρχίδια μας κι εμάς, Ελλάς, Χαμάς, χέσε μας, κι εμάς… 🙂
-έχουμε τη δυνατότητα να ξεπεράσουμε, το Κόλλημα σε… εμάς?
(γιατί «ουδέν κακόν αμιγές καλού», κλπ. κλπ. κλπ.)
Αιρετικέ, θυμήσου το… «Τεστ του πονηρού Βατράχου»:
-ΕΠΕΙΔΗ σκεφτόσουν με βάση το… «Εμείς κι Αυτοί»
ξέχασες το ΤΙ έγινε, μια αλήθεια ΠΙΟ σημαντική.
Υ.Γ. Επομένωωως…. 😛
Ο μύθος της πνευματικής ανωτερότητας των Εβραίων, έχει μερικά κοινά χαρακτηριστικά με το μύθο του… μεγάλου αφρικανικού πέους. Οταν -τελικά- έγιναν ΕΡΕΥΝΕΣ σε μεγάλη κλίμακα (μεγεθών… ψωλής), διαπιστώθηκε ότι οι καημένοι οι αφρικανοί τελικά… ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ τις γιγάντιαιες ψωλές που οι κομπλεξικοί λευκοί ΝΟΜΙΖΑΝ πως απειλούν να… θέλξουν τις γυναίκες τους (και να τους φορέσουν κέρατα…)
ΟΧΙ, ΟΧΙ, κάαααθε άλλο…. 😛
Απλούστατα, οι καημένοι οι Αφρικανοί είχαν πιο πεπλατυσμένη την «Καμπανοειδή Καμπύλη» (Bell Curve in Statistics) κατανομής, έτσι ώστε… είχαν μεν (πράγματι) μεγαλύτερη συχνότητα μεγαλύτερων πεών, αλλά είχαν ΕΠΙΣΗΣ (πράγμα πρωτοφανές αλλά… τελικά αληθέστατο) ΚΑΙ μεγαλύτερη συχνότητα…. μικροσκοπικών ψωλών. 😆
Αλλά επειδή οι τελευταίες (οι μικρές ψωλές)… ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ (γενικώς και… ειδικά στις γυναίκες), μόνον οι πρώτες (οι πολύ μεγάλες) έτυχαν της περίλαμπρης και τρομεράς φήμης που… κάθε ξενέρωτος καταπιεσμένος ρατσιστής λευκός ΦΟΒΟΤΑΝ, μην τυχόν και ο μαύρος (που την έχει μεγαλύτερη) του πάρει τη γυναίκα, κλπ. κλπ. 🙂
Ε, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο φαινόμενο, πιθανολογώ…. αγρίως, πως συμβαίνει και με τη… μεγάλη ευφυία των Εβραίων. (Για τους Ισραηλινούς δεν το συζητάω, αυτοί ΑΚΟΜΗ και Ι.Q.=150 να έχουν, ΠΟΛΛΟΙ θα ΤΕΙΝΟΥΝ _στατιστικά_ να σκέφτονται σαν… λοβοτομημένα αγριογούρουνα)… Αλλά οι Εβραίοι γενικώς, οι τόσο, μα τόσο πολύ εύθικτοι (και δικαιολογημένα εύθικτοι λόγω του αντισημιτισμού) έχουν -τελικά- πολύ συχνά ένα μικρό, μικρό προβληματάκι να δεχτούν… το απλό γεγονός, ότι ΟΣΟ κι αν έχουν στατιστικά πολύ μεγαλύτερη την παρουσία ιδιοφυιών ανάμεσά τους, ΑΛΛΟ τόσο έχουν -στατιστικά- πολύ μεγάλη ΚΑΙ την παρουσία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ηλιθίων…
🙂
(The bell curve is PROBABLY flatter, that’s all….)
(just a thought, and it could be false, of course,,,)
χμ… τώρα που το σκέφτομαι, ΙΣΩΣ η «πεπλατυσμένη καμπύλη Bell»,
νάναι χαρακτηριστικό ΚΑΘΕ μειονότητας που δεν αναμείχθηκε τόσο με άλλους
ώστε να ενισχυθεί η Αιχμή ή ο «Μέσος Ορος», ή το «παν μέτρον μέτριον«…
(μόνο που εδώ μιλάμε ΚΥΡΙΩΣ για «μιμήδια« και ΟΧΙ ΤΟΣΟ για γονίδια…)
ΟΚ, όλα αυτά είναι ΑΝΕΥ αποδείξεως, για να γελάμε λίγο…μη-ρατσιστικά (ελπίζω).
Αλλιώς… ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ, ετσι και δώσουμε σημασία π.χ.
….σε ΤΟΥΤΗΝ ΕΔΩ την ΠΑΝΗΛΙΘΙΑ μαλάκω (στο video που ακολουθεί)….
____________
Ορίστε λοιπόν η ΣΟΥΠΕΡ-μαλάκω….
(εμφανίζεται αμέσως μετά την μαύρη οθόνη στα 4:37 λεπτά ακριβώς)
-όπου δίδονται και τα στοιχεία της, είναι και διευθύντρια Ινστιτούτου… τρομάρα της)
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ πως ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ να είμαι ευγενικός (έξω από το διαδίκτυο)
όταν μιλάω με τέτοια άτομα. Επομένως… ΓΡΑΦΩ τη φράση «πανηλίθια μαλάκω»
και ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ της σούρνω, την καταθέτω γραπτώς, κι ας μου κάνει… μήνυση….
😆
Μια διόρθωση: Η καμπανοειδής ή κωδωνοειδής καμπύλη δεν λέγεται καμπύλη Bell – το ονόμά της το παίρνει από το σχήμα της, όπως βλέπεις βλέπεις. Δεν υπάρχει κανένας Bell στην επινόηση και μελέτη της. Η κατανομή που αναπαρίσταται γραφικά από την κωδωνοειδή καμπύλη λέγεται κανονική ή κατανομή Gauss ή γκαουσιανή (Gaussian), από το Γερμανό μαθηματικό και επιστήμονα Carl Friedrich Gauss που τη χρησιμοποιούσε για την ανάλυση αστρονομικών δεδομένων.
Ας δούμε τώρα το θρύλο της «ανώτερης ευφυΐας» των Εβραίων. Αυτός είναι ένας ακόμα ηλίθιος ρατσιστικός μύθος περί «ανωτέρων γονιδίων» και «ανώτερου DNA» σαν τις ναζιστικές μαλακίες που θέλανε ξανθούς και γαλανομάτηδες (με τους οποίους είχε τρελλό φετίχ ο Χίτλερ) και σαν τις εξ ίσου ρατσιστικές και ατεκμηρίωτες λιακουροκεραμυδοφουρακοκαλογερακικές χοντρομαλακίες (με τις οποίες φλερτάρει – όχι τόσο ανοιχτά πλέον, λόγω φόβου γερού κραξίματος – το ΛΑ.Ο.Σ. από τα γεννοφάσκια του, δηλαδή από τότε που ο Βορίδης είχε το «ΕΛ-ληνικό Μέτωπο») περί «ΕΛ-ληνικού DNA», «γονιδίου Αίπσηλων» και δε συμμαζεύεται.
Το ίδιο DNA με τους υπόλοιπους homo sapiens και homo sapious μοιράζονται και οι Εβραίοι και οι Έλληνες και οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί και οι Γιαπωνέζοι και οι Ινδοί και οι Ινδιάνοι και οι «Άγγλοι Γάλλοι Πορτογάλοι» του Καραγκιόζη. Τι θα γίνει από εκεί κι έπειτα είναι καθαρά θέμα περιβάλλοντος, ανατροφής και εκπαίδευσης. Οι Εβραίοι δεν είναι ούτε ανώτεροι ούτε κατώτεροι από κανέναν. Δεν υπάρχουν διανοητικά ανεπτυγμένες φυλές ούτε διανοητικά καθυστερημένες φυλές. Όποιος καλλιεργεί τέτοιες παπάτζες είναι απατεώνας, ρατσιστής και κωλοφασίστας του κερατά, οι δε ιδέες του είναι τόσο άθλιες όσο τα ποντιακά ανέκδοτα.
Κι άλλη μια διόρθωση – σου ξέφυγε: Paul Hilberg αντί για Raul Hilberg. Για την προβατοποίηση των Εβραίων (η οποία τελικά βοήθησε τους ναζί στο να αυξήσουν την «αποτελεσματικότητα» του Ολοκαυτώματος), τα είχε πει κάποτε και η Λιλή Ζωγράφου. Θυμήσου το βιβλίο της «Οι Εβραίοι κάποτε (Μίκαελ)».
Αιρετικέ καλημέρα,
Λάθος η μία διόρθωσή σου (χεχε).
Τον Ραούλ Χίλμπεργκ ΟΡΘΩΣ ανάφερα σαν Raul Hilberg και όχι Paul.
Δες εδώ (τάχουμε ξαναπεί αυτά σε άλλο ποστ)
http://en.wikipedia.org/wiki/Raul_Hilberg
Το βιβλίο του (που θεωρείται «κλασσικό» και αναγνωρισμένο)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Destruction_of_the_European_Jews
Το οποίο ΕΧΩ στην κατοχή μου (BTW)…
(αλλά διάβασα μόνο μερικές δεκάδες σελίδες προς το παρόν, από ορισμένα κεφάλαια – όχι στη σειρά)
Το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ βιβλίο που λες ΜΑΛΛΟΝ τόχω στην κατοχή μου (θα ψάξω σε λίγο) ή το έχω σε pdf. Δυστυχώς πριν πολύ καιρό αποφάσισα να της δώσω πιο χαμηλή προτεραιότητα, μετά την εκτενή ανάλυση της (αρκετά εμφανούς) δόσης… ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΥ που περιείχε, το (κατά τα άλλα εξαιρετικό) βιβλίο της Λιλής, «ΑντιΓνώση – τα δεκανίκια του καπιταλισμού».
Ας σημειωθεί ότι αυτό ειδικά (ΑντιΓνώση) το είχα διαβάσει 5-6 φορές (και το δάνεισα άλλες τόσες φορές σε φίλους)… πριν πολλά χρόνια, και χρειάστηκα πολλά χρόνια για να καταλάβω ότι ΕΧΕΙ και ΛΑΘΗ, που οδηγούν σε μια ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστή κατανόηση Εβραίων και Αρχαίων Ελλήνων, και σε ένα αντι-Εβραϊκό μένος που τρέφει τον σύγχρονο (κυρίως αριστερόστροφο) Πολιτιστικό Αντισημιτισμό. Δηλαδή το μύθο της Προαιώνιας Διαμάχης μεταξύ Εβραίων και Ελλήνων, που καταρρίπτεται αν συγκριθεί με την ιστορική αλήθεια του ΠΟΣΟΙ Εβραίοι ζούσαν ΗΔΗ στην Αρχαία Ελλάδα, ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ, χωρίς κανένα πρόβλημα, και πόσοι άλλοι λαοί υπήρχαν ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ φιλοσοφικά με τους Αρχαίους Ελληνες (στις ιδέες ή και στην κοινωνία)… π.χ. Πέρσες, και όμως… επιλέχτηκαν ΕΙΔΙΚΑ οι Εβραίοι σαν δήθεν «αιώνιοι αντίπαλοι»... ΜΕΓΑΛΟ θέμα, αυτό. (ας το ανοίξουμε ΠΟΛΥ ευχαρίστως σε ΕΙΔΙΚΟ ποστ).
Ε.. ΔΕΝ είπα κι ότι ο Bell (εκτός του… τηλεφώνου) εφεύρε την Καμπανοειδή Καμπύλη, απλά συνήθισα να την ονομάζω «bell curve» αντί για Gauss Curve (έδωσα και λινκ χθες, για να το κάνω πιο σαφές).
Αν σε ενδιαφέρει, υπάρχει και ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ βιβλίο με τον ίδιο τίτλο «The Bell Curve»
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell_Curve
To οποίο κατηγορήθηκε για ρατσισμό (το αν ή όχι είναι… είναι ΦΛΟΥ) και οδήγησε σε έντονη διαμάχη εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell_Curve_Debate
και το… νέο βιβλίο – ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο προηγούμενο,
http://en.wikipedia.org/wiki/Inequality_by_Design:_Cracking_the_Bell_Curve_Myth
Ε, τώραα…
Πιάστο το, το… καμπανοειδές αυγό 😛 και κούρευτο.
Αλλά για να μη κουράσω πάλι… κουρεύοντας αυγά, σε όσα είπες (σε πρώτη _πλήρη_ ανάγνωση) σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όλα όσα είπες….
Σου συνιστώ να ΔΕΙΣ το βίδεο (εδώ), στο σημείο 4 λεπτά και 36 δεύτερα. Θα απομονώσω ΕΙΔΙΚΑ την ομιλία της ΠΑΝΗΛΙΘΙΑΣ μαλάκως για να βγάλω κάνα νέο βίντεο… ΑΝΤΙ-δογματικό! 🙂
Χμμ… το πρωϊ ξυπνώντας σκέφτηκα κάτι συναρπαστικά απλό. Σε λογισμικό προσομείωσης της εξέλιξης των ειδών (που υπάρχουν πολλά τώρα) ΑΞΙΖΕΙ να πειραματιστεί κανείς με το μοντέλο ΔΥΟ πληθυσμών, παρεμφερών γονιδίων, εκ των οποίων ο ένας είναι μειοψηφικός και δεν πολυ-ανακατεύεται με το δεύτερο, τον πλειοψηφικό. Ο σκοπός του (εικονικού) πειράματος είναι να διερευνηθεί η αλήθεια-ή-όχι της ΥΠΟΘΕΣΗΣ πως στον μειοψηφικό πληθυσμό, η Καμπανοειδής Καμπύλη είναι ΠΙΟ πεπλατυσμένη… (ο νοών νοείτω)
_______
H ΥΠΟΘΕΣΗ αυτή μου φαίνεται ΛΟΓΙΚΗ και ΠΙΘΑΝΗ, δεδομένου ότι…
η αύξηση της θερμοκρασίας ή ΚΙΝΗΣΗΣ μορίων ΧΑΛΑΕΙ κρυσταλλικές (κ.ά.) δομές.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εύλογο λοιπόν, είναι, το να υποθέσουμε πως…
ΟΣΟ ανακατεύεις τη σούπα και τη ζεσταίνεις
(το κοινωνικό ΚΑΖΑΝΙ όπου… βράζουμε ούλοι)…
ΤΟΣΟ εξομαλύνονται και οι «αιχμές»,
δηλαδή μειώνονται στατιστικά ΚΑΙ οι δύο «ουρές» της καμπύλης.
ΑΡΑ, η μειοψηφία έχει ΚΑΙ περισσότερους… μεγαλοφυείς, αλλά επίσης…
ΚΑΙ περισσότερους βλάκες από την (πιο καλά… βρασμένη) πλειοψηφία!!! 😆
I.e. There is NO such thing as a free meal, EVEN for… racists.
They ALSO get more IDIOTS, when they seek… more GENIOUSES !
(not to mention the advantage of naturally POSITIVE Natural Selection,
among the widest possible gene-combination, in the LAST phase,
which is NOT «homunculus degradation», but General Gene Elevation).
P.S.
Conversely, we may suppose that Racism and Segregation FEEDS _inequality_, as naturally as keeping a fragile crystal in a cool safe place PRESERVES STRUCTURE deceptively.
I said «deceptively», because -ultimately- such petrified pseudo-eternal crystals are a HINDRANCE TO EVOLUTION, inhibiting CHANGE, especially POSITIVE CHANGE.
________
P.S.2 I never expected to arrive at a prototype proposal for… VALIDATING the Evolutionary Advantage of Multi-Culturalism.
Most Nationalist IDIOTS think of mixed genes with DREAD, but my friend the Heretic and I think of them as a BLESSING.
There is NO SUCH THING as degradation – homogenisation, because of mixing genes and cultures together; there is only POSITIVE change in the genes or characteristics of the general population, or (as my friend the Heretic said)
«Bastards are ALWAYS BETTER».
**************************************
The real problem is elsewhere, of course (as usual):
The real problem is that Natural Selection does NOT TAKE PLACE «naturally», any more, because of modern life.
Therefore, the time has come (perhaps) to boost selection through CONSCIOUS evolution; the scientifically sound improvement of next generations through bio-technology.
(However… disgusting this may SEEM, to our… dogmatic ecologist friends!) 😛
___________
P.S.3 ΑΛΛΟ ένα… Εικονικό πείραμα (τώρα στα Ελληνικά).
ΕΣΤΩ ότι…
έχουμε έναν αριθμό γονιδίων εκ των οποίων ΟΡΙΣΜΕΝΑ είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ θετικά,
αλλά και ΠΟΛΥ λίγα σχετικά με το σύνολο…
Και έχουμε και δύο πληθυσμούς
1) μια πλειοψηφία όπου υπάρχει απεριόριστη ανάμειξη
2) μια μειοψηφία με μεγαλύτερη ΑΝΑΣΧΕΣΗ ανάμειξης.
Το Εικονικό πείραμα ειναι…
-να ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ότι στην περίπτωση 2, οι πιθανότητες του ΣΠΑΝΙΟΥ ΘΕΤΙΚΟΥ γονιδίου να εξαπλωθεί περισσότερο είναι ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ περιορισμένες… ΑΝ συγκριθούν με τις πολύ πιο μεγάλες πιθανότητες του θετικού γονιδίου να διαδοθεί πιο καλά στην (Χωρίς ανάσχεση ανάμειξης) ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ (1).
Νομίζω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ (σκεφτείτε το…)
Επομένως…
είναι προς το ΣΥΜΦΕΡΟΝ τόσο του Εβραϊκού όσο και ΟΛΩΝ των λαών να ΑΝΑΜΕΙΧΘΟΥΝ όσο το δυνατόν περισσότερο με όσο το δυνατόν περισσότερους…
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ το…
Υ.Γ.4
ΟΧΙ ακριβώς έτσι όμως...
ΥΠΑΡΧΕΙ μια μικρή ΕΠΙΠΛΟΚΗ.
1) ΑΝ το «σπάνιο θετικό γονίδιο» βρίσκεται ΕΞΩ από την περιοχή μιας απομονωμένης μειοψηφίας, ΔΕΝ θα το αποκτήσει ποτέ (σχεδόν)…
2) ΑΝ ΟΜΩΣ εισχωρήσει, κάποτε, το θετικό γονίδιο στην περιοχή της μειοψηφίας, τότε θα εξαπλωθεί πολύ περισσότερο….
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, αν (λέμε) υπάρχει ένα «γονίδιο μεγαλοφυϊας» που Εισχώρησε κάποτε σε μια ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ ομάδα ανθρώπων, εξαπλώθηκε πιο εύκολα σε ΟΛΗ την ομάδα αυτή.
Ενώ στην μη-απομονωμένη πλειοψηφία εξαπλώθηκε ΙΣΩΣ πιο αραιά, αν και σε περισσότερους…
(και αντιστρόφως)
Η απομονωμένη μειοψηφία ΙΣΩΣ έχει έλλειψη ΚΑΠΟΙΩΝ γονιδίων, με τα οποία δεν έτυχε να αναμειχθεί ποτέ…
Τα οποία όμως (κάλλιστα) μπορεί να είναι ΑΡΚΕΤΑ κοινής στατιστικής εμφάνισης στην πλειοψηφία…
ΜΕΧΡΙ τη στιγμή που έστω και ελάχιστα, ΕΙΣΧΩΡΗΣΑΝ στην μειοψηφία….
Πιάστε τα… αυγά, και ΚΟΥΡΕΥΤΕ τα… 🙂
ΜΟΝΟ οι προσομειώσεις (και οι αυτοψίες) θα ΔΕΙΞΟΥΝ.
(κι όλα αυτά ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ καν τους Εβραίους, μην παρεξηγούμεθα….
…Διότι οι Εβραίοι ΑΝΕΚΑΘΕΝ αναμείχθηκαν ΠΑΡΑ πολύ με ΠΟΛΛΟΥΣ άλλους
Εμ, τι? Για… μαλάκες τους περάσατε? χαχαχα 😆 )
UPDATE: Οι «μαλάκες» ίσως, ήταν κάποτε οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ… πίθηκοι,
🙂
που (αντίθετα με τους μακρυνούς προγόνους του Homo Sapiens – SAPIOUS)…
ΕΤΡΕΞΑΝ να ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΝ σκαρφαλώνοντας στα ΔΕΝΤΡΑ (χαχα 😈 )…
και ΧΑΣΑΝΕ το «τραίνο» της ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ! (καημένοι χιμπατζήδες…. 😦 )
-στερούμενοι την ΕΞΑΠΛΩΣΗ μιας –αρχικά ΣΠΑΝΙΑΣ- «Ευφυούς Μετάλλαξης«…
💡 ! 💡 !!!
__________
Υ.Γ.5 Και οι… ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ «μαλάκες» είμαστε… ΕΜΕΙΣ (και το… Ισραήλ !!! 😯 )
(δηλαδή όσοι από μας «μαχόμεθα την πολυπολιτισμικότητααα…»)
-Κι ας μην ξεχνάμε ότι… ΟΠΟΙΟΣ φοβάται μην τον… γαμίσουν,
τα ΘΕΛΕΙ ο (ομοφοβικός) κώλος του και ΣΙΓΟΥΡΑ θα τον γαμίσουν! 😛
(δεν ξέρω αν το ΛΕΝΕ αυτό τα μανιφέστα των… ΛΑΟΣΥΝΟ και ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ).
@Αιρετικέ…. ΦΕΡΕ το ΛΙΝΚ να το ΞΑΝΑΒΑΛΩ (στο δεύτερο)….
UPDATE: θενκς, ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ= http://laosydisa.blogspot.com/
ΟΣΟ για τους… Ισραηλινούς, ΙΣΩΣ την πάτησαν, ΟΠΩΣ κι οι… χιμπατζήδες, 💡 🙂
μαλάκες που ανεβήκατε στο Κράτος-δέντρο, ΦΑΤΕ τώρα ανανάδες της… Χαμάς! 😆
Και για να… λήξει η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ επιτυχώς, δείτε κι αυτά:
http://mondoweiss.net/2009/11/fresh-from-barring-halper-philadelphia-hillel-hosts-anti-arab-israeli-in-caravan-of-democracy.html
Αιρετικέ μου… ΚΑΤΙ έλεγες πριν μέρες ότι δεν είναι εφικτό να περιμένει κανείς τίποτε από τη «Λύση του Ενός Κράτος», εεε? Κοίτα τότε κι αυτό:
http://mondoweiss.net/2009/09/more-on-jimmy-carter-and-one-state.html
KAI… ΙΔΙΩΣ αυτό (ΑΚΟΜΗ καλύτερα):
http://mondoweiss.net/2009/09/in-the-washington-post-carter-speaks-of-the-more-likely-solution-one-state.html
ΙΔΟΥ η ΟΥΣΙΑ (στα λεχθέντα του Jimmy Carter):
_____________
As an aside…
Here is a draft/sketch for a new post, probably titled e.g.
«The Inherent Disadvantages of Isolationism:
Thoughts on Racism, Evolution, Memes, Culture, Information & Morphogenesis»
Proposals:
1) Isolated gene-pools or meme-pools or morphic / cultural idea-fields or networks have inherent disadvantages because of their isolation(ism): Only the (absolutely free) wide OPEN spaces of Information Exchange can help the rapid spreading-out of rare positive mutations, among the general population (of Information Agents).
2) Example: An isolated xenophobic country like e.g. North Korea, censoring most outside information and e.g. prohibiting Internet access, will ultimately reach a level of serious degradation, of ideas and cultural advantages (or whatever) MUCH sooner than -even- genes and other elements will (also) become stagnant. It is for THIS reason that it’s in the best interests of EVERY country to OPEN UP as widely as possible to the OTHER Cultures of the Rest of the World, A.S.A.P.
3) In the past, before the internet and other mass-media, it was STILL possible to preserve the isolation or the «continence» of entire countries or regions of the world, quite indefinitely; and the policy of authoritarian governments, to control very strictly the flow of information and cultural values, was matched by an ALMOST equally great PRAGMATIC difficulty, of more democratic regimes to open up to the flow of ideas (to/from their external environment). However, NOW, AFTER the Information Boom it’s NO longer POSSIBLE to even DREAM of sustaining such isolationism.
4) MUCH faster than world (or local) leaders realize, the POPULATION ITSELF is LEARNING more and more, through open access to information from the outside; e.g. Palestinians are ALREADY reading Naomi Klein in their own language (Arabic) even before close-minded Nationalist educated Israelis learn vaguely WHO she is and WHAT she’s saying. And since the BEST INTEREST of anyone oppressed is to study more carefully all information relevant to his/her oppression, it is reasonable to expect that in ONLY A FEW YEARS, from now, MANY Palestinians will have become proficient in the Cultural Weapons of the most advanced part of the Liberal West; while MOST Israelis, BECAUSE of their defensive need to remain hostile towards «traitors» who threaten their nationalism, will have become increasingly stagnant from a strictly cultural or intellectual point of view, despite their better education.
5) So, Palestinians have long-term advantages BOTH culturally AND population-wise (in numbers); and it is in the best interest of Israelis to REALIZE this, A.S.A.P. and stop dreaming (of keeping Palestinians forever in a situation close to Apartheid).
______
However, Palestinians DO have ONE VERY BIG problem:
*******
ISLAM
*******
(=the natural enemy of ALL USEFUL knowledge and information-flow;
THEREFORE… -also- the BEST «ALLY» 8) of… Israel 🙂 ).
NOTE: – ISLAM(ism) is also a MUCH more serious WORLD PROBLEM now:
http://yonanu.blogspot.com/2008/11/oic-takes-fight-against-freedom-of.html
-they’ve JUST passed a «UN resolution», «against the slander of religion»,
SUPPOSEDLY a «breach of human rights». I will tell Diagoras about it…
ΛΑΟΣΥΔΙΣΑ: http://laosydisa.blogspot.com
Η Ζωγράφου πήρε ανάποδες – όπως διαπίστωσα από την «Αντιγνώση» και τον «Μίκαελ» με τους Εβραίους. Αφ’ενός πήρε ανάποδες για τον χριστιανισμό (που δεν αποκλείεται κάποιες εβραϊκές ομάδες να θέλησαν να τον χρησιμοποιήσουν ως πολιορκητικό κριό – και τελικά ο χριστιανισμός κατέληξε να’ναι ο κορυφαίος φορέας του χειρότερου αντισημιτισμού/αντιεβραϊσμού), αφ’ετέρου για το ότι τόσοι πολλοί εξ αυτών παραδόθηκαν τόσο μοιρολατρικά στη σφαγή που εξαπέλυσαν εναντίον τους οι Ναζί. Δε μου φαίνεται η Ζωγράφου για άνθρωπος που συγχωρεί εύκολα την ηττοπάθεια, τη μοιρολατρεία και τη στάση «σφάξε με πασά μου ν’αγιάσω». Είναι τρομερά σκληρή και ανελέητη η κριτική της – τόσο που ίσως να θεωρηθεί και εχθρική. Αλλά με τον «Μίκαελ» έδειξε ότι όχι απλά δεν μισεί τους Εβραίους, αλλά ότι ήταν στο πλευρό τους απέναντι στη ρατσιστική λαίλαπα του ναζισμού.
Τουλάχιστον αυτά διέκρινα εγώ διαβάζοντας τα δυο αυτά έργα της. Για το τι άλλο μπορεί να βρει κανείς… Σου θυμίζω το «Ένας, Κανένας κι Εκατό Χιλιάδες» του Πιραντέλλο.
Θενκς για το λινκ Αιρετικέ…
Τελικά αναθεωρώ τη στάση μου, κάπως…
Πιστεύω ότι «το να πάρεις ανάποδες» με κάποια φιλοσοφία ή θρησκεία (ή ακόμη και στάση κάποιων) ΔΕΝ ισοδυναμεί καθόλου απαραίτητα με ρατσισμό (ή αντισημιτισμό).
Επίσης πιστεύω ότι απλώς ΑΡΠΑΧΤΗΚΑΝ άλλοι, αργότερα, από το έργο της «υπέροχης Λιλής» (όπως την αποκάλεσε κι ο Ελύτης) για να θρέψουν τα δικά τους ιδεολογικά οικοδομήματα, μερικά εκ των οποίαν είχαν αυτό που είπα, τον «πολιτιστικό αντισημιτισμό». Αλλά… δεν μπορούμε να τους θεωρήσουμε πιο σοβαρούς από όσο οι γελοίοι ναζί που τσαμπουνάνε αφίσσες της Χεζμπολλάχ.
(το βίντεο το φτιάνω, θα βγει σε λίγη ώρα και δημόσια)
Κι εγώ έχω πάρει ανάποδες – και όχι μόνο με το μαρθαβουρτσισμό του Ισραήλ… Αλλά με όλα τα κουλά και παράλογα που συμβαίνουν γύρω μου.
Ιδού το νέο μου βίντεο της… μαρθαβουρτσικής συκοφαντίας:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1125593.html
Η αναφορά Goldstone απορρίφθηκε.
Νομίζω ότι πρέπει όλοι να σκληρύνουμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τη στάση μας απέναντι στην εγκληματική συμπεριφορά που αναλύει η έκθεση και σε όσους συνήργησαν με οποιονδήποτε τρόπο.
Η δε κυβέρνηση Ομπάμα αποδείχτηκε ΣΚΕΤΗ μπάμια.
_____________
@Αιρετικέ, ΑΝ σε ξαναπεί κανείς «αντισημίτη», θα τον βάλω να χορέψει… τσάμικο πάνω σε λυωμένο σίδερο! 😉
Καλημερα σε ολους
δεν ξερω αν ειμαστε ακομη ΟΛΟΙ Εβραιοι, δεδομενης της κρυφο-μαγειρευομενης συμμαχιας των «περιουσιων» μαρθο-βουρτσιστων… Εκτος αν ο Σιωνισμος (π.χ. Γκολντστοουν) εχει ως στοχο πλεον την καταστροφη του Ισραηλ… Εξαλλου ολοι οσοι χρησιμοποιουν συχνα και αναρμοστα τον ορο δεν θα εχουν προβλημα να φτασουν σε αυτο το συμπερασμα
Αρα δεν ξέρω αν ειμαστε πια ΟΛΟΙ Εβραιοι, αλλα τουλαχιστον δεν ειμαστε ΟΛΟΙ ηλιθιοι (οπως αποδεικνυεται απο την …παρουσια μας στο μπλογκ)…
Αντε να κατεβουν και οι υπολοιποι απο την χουρμαδια (οπου διαβαζουν …Λιακοπουλο/Φουρακη ανεμελοι)! Εβραιοφοβοι KAI Εβραιοφιλοι!
Λες στο μελλον ομαδεωνα να μας κατηγορουν για ελλειψη εβραισμου… (χε, χε)
Dennis,
Σιγουρότατα, πάντως…
ένα… βρωμογούρουνο διαλαλεί πως «διαφωνεί».
(Αιρετικέ ρίχτου κάνα μπινελίκι- όϊνκ, όϊνκ- :mrgreen:)
Νέοι επισκέπτες διαβάστε περί αυτού εδώ
https://omadeon.wordpress.com/2009/10/29/israelman-slanderman-idiotman/
Σε λίγα λεπτά ανεβάζω στο YouTube ΑΓΝΩΣΤΗ ομιλία ενός Ισραηλινού γιατρού, εκπρόσωπου της Ισραηλινής Οργάνωσης «Γιατροί για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», μια ομιλία που ΘΑΦΤΗΚΕ και την ανέσυρα από το site του Ο.Η.Ε. (χρειάστηκε μάλιστα να κάνω επίπονο video-grabbing με ειδικό software γιατί δίνεται σε ΑΠΑΙΣΙΑ μορφή μόνο on-line)….
(εννοείται πως η οργάνωση αυτή ΣΤΗΡΙΖΕΙ 100% την έκθεση Goldstone).
__________
Υ.Γ.
ΤΟΛΜΗΣΕ να… γρυλλίσει ο Γουρούνερμαν (οι καινούργιοι δείτε περί αυτού εδώ):
ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΑΤΕΡΑ αποδεικνύει, η συμπεριφορά της Δύσης.
Είδα ΟΛΑ τα βίντεο ομιλιών στον ΟΗΕ.
ΟΛΕΣ οι χώρες της Δύσης πλην Αμερικής δέχτηκαν την αξία της έκθεσης, αρκετές από αυτές είχαν μόνο ήπιες επιφυλάξεις… …και φυσικά οι περισσότερες δεν θέλουν να πάνε 100% κόντρα στην «Επίσημη Γραμμή» της Αμερικής.
Ο Λίμπερμαν είχε πολλά τηλεφωνήματα με τον Ρώσο ομόλογό του και τσακώθηκε μαζί του επειδή η Ρωσία ΣΤΗΡΙΖΕΙ την έκθεση….
_______
(πριν φύγω -για αρκετή ώρα- ανέβασα ΗΔΗ το βίντεο)
ΟΡΙΣΤΕ η ΟΜΙΛΙΑ των Ισραηλινών «Γιατρών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»…
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ που κάνει σε βάρος του Ισραήλ και του IDF μετά από το πρώτο λεπτό, περίπου:
Εφιαξα και άλλο ένα video, που μόλις ανέβηκε, για τη στήριξη της Αναφοράς Goldstone από τη ΔΙΕΘΝΗ ΑΜΝΗΣΤΕΙΑ…
Ναζίστερμαν, σάλτα και αυτοπαλουκώσου, μαλακισμένο υποκείμενο, βρωμερό σκουλήκι που με την παρουσία σου αμαυρώνεις το είδος homo sapiens. Τράβα να αυτοκτονήσεις λιγδιάρικο νεοναζιστόνι του κερατά που τολμάς να υπάρχεις. Κάθαρμα, ε κάθαρμα. Είσαι ίδιος, βρωμιάρη, με τον Josef Salminger και όλα τα καθίκια των SS που αποτέλεσαν προδρόμους του ψωραλέου στρατόκαυλου του rogue state που ονομάζεται Ισραήλ – εκείνου του βρωμιάρη καραβανά που επινόησε το Dahiya Doctrine, διδαχθείς από τους Ναζί. Χοντρομαλάκα, τα ίδια που ζητάς να αποκτήσει το Ισραήλ το ελεύθερο (άτυπα το έχει, μόνον η επίσημη άδεια λείπει) να κάνει στους Παλαιστινίους όσα έκαναν οι Ναζί στους Εβραίους – κι ακόμα χειρότερα. Κοπρίτη, γαμώ το Γιαχβέ σου μουνόπανο το κερατά.
Μου φαίνεται πως στο τέλος θ’αρχίσουν ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ να βρίσκουν ηθικό έρεισμα οι αρνητές του Ολοκαυτώματος και δη όσοι λένε ότι «αν οι Εβραίοι είχαν ΟΝΤΩΣ υποστεί το Ολοκαύτωμα, δεν θα κάνανε αυτά τα εγκλήματα εις βάρος των Παλαιστινίων». Μαλάκα, μ’αυτά που κάνεις θα φαίνεται ο Πλεύρης δικαιωμένος. Αγύρτη, ε αγύρτη.
Λοιπόν, ήρθε η ώρα να αρχίσουμε όλοι να πιέζουμε για αποκλεισμό του Ισραήλ από κάθε εξοπλιστικό πρόγραμμα (εκεί παίζουν ΤΡΕΛΑ λεφτά) και από κάθε ευρωπαϊκή αθλητική διοργάνωση. Σε ό,τι αφορά τον goebbelsman… Τι να πει κανείς; Δε φταίει αυτός, ο πατέρας του φταίει που ξέχασε να βάλει καπότα – κι ο μαιευτήρας που δεν κατάφερε να πετύχει την έκτρωση. Ο hitlerman είναι, βλέπετε, προϊόν αποτυχημένης έκτρωσης. Υποκείμενα σαν κι αυτόν αποτελούν το καλύτερο επιχείρημα υπέρ της αντισύλληψης και των εκτρώσεων.
Σε ό,τι αφορά δε την IDF, δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα τσούρμο ΝΕΟΝΑΖΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ. Κι αφού οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν τους τρομοκράτες ως οντότητες που δεν καλύπτονται από το δίκαιο ανθρωπίνων δικαιωμάτων κλπ, ήρθε η ώρα να επικηρύξουμε το σύνολο της ισραηλινής «ηγεσίας» (στρατιωτικής και πολιτικής), καθώς και ΟΛΑ τα μέλη των φιλοϊσραηλινών οργανώσεων και να στήσουμε ένα Γκουαντάναμο ειδικά γι’αυτούς. Ή μάλλον όχι. Μια Γάζα μ’αυτούς στο ρόλο των Παλαιστινίων.
Αιρετικέ μου,
με την ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξαίρεση μιας απόλυτης γενίκευσης που έκανες (δικαιολογημένη όμως) περί «τσούρμου ΝΕΟΝΑΖΙ τρομοκράτες» (για τον IDF) οφείλω να ομολογήσω ότι… όχι μόνο βρίσκω τις βρισιές σου… καλλιτεχνικές αλλά ΣΥΜΦΩΝΩ κιόλας.
«Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται», άρα… εφόσον ο idiotman έκανε ΕΙΔΙΚΟ ποστ γεμάτο ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ψεύδη όπου λέει ότι τον έβριζα, μπορώ να πώ ότι ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΘΑ να του ρίχνουμε ΚΑΙ εμείς βρισίδια ΟΣΑ θέλουμε από τώρα και στο εξής -χεχε 🙂
Τώρα…
Εκανα update στο ποστ με κάτι νέα, και όσον αφορά το ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ποστ του Slanderman που… βγάζει γλώσσα ΚΑΙ στον τίμιο δικαστή λέγοντας ότι… δεν ξέρει γράμματα (για να γράψει… εκθέσεις γυμνασίου) του έγραψα ένα σχόλιο (που από όσα είδα δημοσίευσε, κάνοντας ΕΝΑ καλό στη ζωή του – στους αναγνώστες του)…
Η ηγεσία της IDF διαπνέεται από νεοναζιστικές αρχές φίλε Omadeon κι αυτές προωθεί και επιβάλλει στα στελέχη της. Σίγουρα και μεταξύ των γερμανικών στρατευμάτων του Β’ Π.Π. υπήρχαν εξαιρέσεις – υπήρχαν κι εκεί άνθρωποι. Αλλά έμεινε στην ιστορία η Wehrmacht για άλλα πράγματα… Για τα ίδια ακριβώς που μας πλασάρει ως «αυτοάμυνα» το τσούρμο των νεοναζιστικών (ακριβέστερα: νεοναζιστοειδών, αλλά άμα έχει γίνει κανείς ναζιστοειδής πάει ολοσούμπιτος για νεοναζί) κιουτσέκ τσογλάν της IDF. Κοπρίτες του κερατά είναι. Κι από αντριλίκι… Ναι, σπουδαίο αντριλίκι έχουν τα μουνόπανα… Να χέσω εγώ κάτι «άντρες». Μωρή κακιασμένες, σας εύχομαι ΨΩΛΗ ΝΑ ΓΥΡΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΟΥΤΕ ΔΑΧΤΥΛΟ.
Έτσι λοιπόν, εύχομαι στους «άντρες» της IDF αυτό ακριβώς: ΨΩΛΗ ΝΑ ΓΥΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΔΑΧΤΥΛΟ.
Και σ’ό,τι αφορά τον goebbelsman, του οποίου τα παραληρήματα μοιάζουν με το διαβόητο «blood libel», προειδοποιώ κάθε θηλυκό σπονδυλωτό ή ασπόνδυλο του πλανήτη ότι θα έχει προδώσει ακόμα και την ίδια τη Φύση αν του κάτσει.
Δε μας λες ρε goebbelsman, μουνί της λάσπης και του βούρκου εσύ, κωλοπαιδαρά ολκής (και σίγουρα είσαι και με την ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΗ έννοια του όρου κωλόπαιδο), τρανή απόδειξη ότι είναι εφικτή η παραγωγή ημιευφυών Golem από κόπρανα αγελάδος πάσχουσας από διάρροια, μήπως τα παλαιστινιόπουλα είναι οι υπαίτιοι του Ολοκαυτώματος και δε μας το λέτε εσείς οι «Περιούσιοι» ακροδεξιοί κοπρίτες;
Ρε γλείφτερμαν της οπής, μαλάκα που η μύτη σου είναι σ’όλο της το μήκος καφέ και ζέχνει σκατίλα (μια και τη μούρη σου την έχεις βαθιά χωμένη στους κώλους των νεοναζί που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΓΛΕΙΦΕΙΣ – Omadeon χώσε εδώ το link να τον κάνουμε ξανά ρόμπα τον αχρείο), χυδαία φλεγμόπτυση του βρωμερότερου homo sapious, πού τα πουλάς αυτά τα παραμύθια; Συκοφάντη της κακιάς ώρας!
Άει τράβα και πνίξου κάθαρμα. Κάτι αήθη υποκείμενα σαν κι εσένα κανονικά θα’πρεπε με λάζο μυτερό να βγάζουν τους τα σπλάχνα οι ίδιοι τους οι γονείς για να διορθώσουνε το λάθος και το κακό προς την ανθρωπότητα. Αλλά για να μην το’χουν κάνει, ίδιοι μ’εσένα θα’ναι, φασιστοτραμπούκε της δεκάρας, ξεπουλημένη πόρνη της χυδαιότερης προπαγάνδας που γνώρισε ο πλανήτης από το τέλος του Β’ Π.Π.
E, ναι… ναι…
Αιρετικέ μου εγώ ΜΟΧΘΗΣΑ να σε συγκρατήσω μιλώντας ευγενικά στο μαλάκα, ΟΤΑΝ υπήρχε καιρός…. ΠΡΙΝ μου δαγκώσει το ευγενικό μου χέρι.
ΠΑΓΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ του μπλογκ (όπως είχαμε θεσπίσει παλιά) είναι ότι άδικο έχει όποιος ΕΙΤΕ ξεκινάει εχθροπραξίες πρώτος, ΕΙΤΕ συκοφαντεί (πράμα πολύ χειρότερο)….
…εεεε τώρα θα προσθέσουμε και ΕΝΑ ακόμη παράπτωμα εντελώς ασυγχώρητο, το να κάνει κάποιος… ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΟΣΤ με ψευτιές επιθετικές. ΜΕΤΑ από αυτό, τα θέλει ο κώλος του, και τα… καλλιτεχνικά σου βρισίδια Αιρετικέ ΔΕΝ πάνε χαμένα. Μάθε τέχνη κι άστηνε… (Χεχε)
Το εν λόγω λινκ (για τους έχοντες… αδύναμη μνήμη) είναι αυτό:
https://omadeon.wordpress.com/2009/10/29/israelman-slanderman-idiotman/
Και το δικό του λινκ, της ΝΕΑΣ αυθάδειάς του κατά του Goldstone, είναι αυτό:
http://israelyesgr.bravejournal.com/entry/37560
(σόρυ το είχα γράψει λάθος)
ΟΠΟΙΟΣ θέλει, απευθύνεται για περαιτέρω όπου νομίζει καλύτερα (ή και εδώ).
Υ.Γ. Αιρετικέ… έχουμε να κάνουμε ΚΑΙ με Μαζόχα, κοίτα εδώ:
(ΠΩΣ τον «περιποιούνται» ΑΚΟΜΗ και οι… ναζιστές,
τους οποίους έγλυφε, σαν… μασκώτ-κλωτσοσκούφι):
http://battlefield.gr/index.php?topic=9695.0
Αιρετικέ σόρυ, ΤΩΡΑ κατάλαβα ΤΙ εννοούσες…
ΙΔΟΥ όλο το thread εδώ:
http://battlefield.gr/index.php?topic=9741.msg84119#msg84119
Σου λέω Omadeon, το κάθαρμα το είχα βάλει στη μπούκα από το 2008 με κάποιο συκοφαντικό και υβριστικό σχόλιο που μου είχε αφήσει τότε… Από τότε τον έχω υπό παρακολούθηση τον βρωμιάρη. Αλλά ξέρεις πως κάτι τέτοια θρασύδειλα ατομάκια δεν τολμάνε τις παπαριές τους αυτές να τις πούνε στο face to face, γιατί τότε στην καλύτερη περίπτωση θα φάνε το ξύλο της αρκούδας.
Μια και ασχολούμαστε τώρα με τον συκοφάντερμαν, μήπως θυμάσαι εκείνη τη φοβερή ατάκα του Ζήκου από το «Της Κακομοίρας»;
«Εμείς κάτι τέτοιους στο χωριό τους πνίγουμε στο νεροχύτη για να μη χαλάσει η ράτσα»
Ε, αυτού του «άντρακλα» του εύχομαι ολόψυχα να ψοφήσει αργά, μαρτυρικά, επώδυνα και εξευτελιστικά – με τρόπο ίδιο μ’αυτόν που πεθαίνουν οι Παλαιστίνιοι στο στρατόπεδο συγκέντρωσης που λέγεται Γάζα.
Αιρετικέ όχι δεν το θυμάμαι (ή δεν το είδα) το «της κακομοίρας».
Πάντως… ο καθένας πράττει όπως θεωρεί σωστότερο.
Εγώ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ κάνω τη χάρη να… γεμίσω μίσος ή (έστω) οργή που ζητάει ΤΕΤΟΙΑ ανταπόδωση, για χάρη του….
ΣΙΓΑ μη χαλάσω την πολύτιμη αυτοπειθαρχία και σύνεση που ΖΗΤΗΜΑ είναι αν έχω μάθει ο ίδιος καλά, τόσα χρόνια…. 🙂
Το «Της Κακομοίρας» είχε τον Χατζηχρήστο στο ρόλο του Ζήκου, του «μπακαλόγατου».
Ο κοπρίτερμαν είναι ο ορισμός του αλητηρίου. Κάτι τέτοιοι θέλουν ακριβώς αυτά που ζητούν να παθαίνουν οι άλλοι. Έτσι για να δούμε αν θα τους αρέσει.
Αιρετικέ,
ποτέ δεν φαντάστηκα ότι η… ιδιαίτερη «τέχνη» που κατέχεις (του καλλιτεχνικού βρισιδιού) θα… ΦΤΟΥΡΟΥΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!
χαχαχα
Αλλωστε -μην ξεχνάμε ότι- ΤΑ ΘΕΛΕΙ ο κώλος του, χώθηκε εκεί στους ναζί ΚΑΙ για κάνει «πόλεμο» μαζί τους ΚΑΙ για να τους προσελκύσει (με γλυψίματα) να… στηρίξουν το Ισραήλ…
Μόνο που… απλούστατα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ καταλάβει με ΤΙ… «καλλιτέχνη» έμπλεξε εδώ. Από σένα τώρα ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ.
«Ζούμε από τις εξαιρέσεις, όχι τους κανόνες» – ™ Ελύτης
(όσον αφορά ΚΑΙ τον κανόνα της σωστής συμπεριφοράς)
Άσε ρε με το μαλάκα… Μου φαίνεται ότι, αν δεν ήταν έμβιο ον, κανονικά θα έπρεπε να είναι πρωκτική τάπα (butt plug) για ελέφαντες.
Για να πω και κάτι σοβαρό τώρα….
Το να θριαμβολογεί κανείς επειδή το Κογκρέσσο ψήφισε «his master’s voice record» και μετατράπηκε σε ΚΟΤΕΤΣΙ είναι αστείο, αλήθεια…
Αλλά εκτός από αστείο είναι και ΜΕΓΑΛΟ λάθος αν σκεφτούμε ΤΙ αποβράσματα υποστήριξε κατά καιρούς η Αμερική λόγω των συμφερόντων της, ΤΙ Χιλή του Πινοσέτ, ΤΙ ελληνική χούντα, κ.ο.κ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κριτήριο αλήθειας, ούτε καν νίκη, αυτό που έγινε.
Ισα-ίσα, τόσο ΗΘΙΚΑ όσο και ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ,
αποτελεί ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ (τόσο της Αμερικής,
ΟΣΟ και των ίδιων των αξιών της, τις οποίες ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ)….
Αλλά…
Αμα το ίδιο το σύνταγμά τους το κάνανε σφουγγαρόπανο,
ΤΙ περιμένει κανείς να κάνουν με την αναφορά Goldstone?
Ψάχνω να βρω μια κωμική φωτό όπου κάποιος είχε τραβήξει -μυστικά- τους Congressmen, τη στιγμή που είχαν ανοιχτά τα λαπτοπ, ο καθένας τους και… παίζανε πασιέντζες ή βλέπανε μπαίηζ-μπωλ (σε ώρα ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ).
ΚΑΤΑΝΤΙΑ, μιλάμε….
(και μετά απορούν μερικοί με τον «αντι-αμερικανισμό». Μα…
ΚΑΝΕΝΑ τέτοιο πράμα δεν εκφράζω εδώ, τώρα.
ΑΗΔΙΑ που ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ τους εκφράζω -πρωτίστως).
Ο τύπος είναι πιο γλοιώδης κι από μύξα. Πιο εμετικός κι από φοντύ φτιαγμένο από παραψημένους κύβους συκωτιού ύαινας βουτηγμένους σε καυτό μίγμα σοκολάτας, γιαουρτιού, μαρμελάδας φράουλας, μουρουνέλαιου και μελιού. Πιο αισχρός κι από τον Εφιάλτη. Πιο γελοίος κι από τον George W. Bush και την Sarah Piglin μαζί. Πιο χυδαίος κι από τον Κακαουνάκη, τον Τράγκα και την ισραηλινή «κυβέρνηση» μαζί.
Κι αυτές τις συκοφαντίες ο ΓΕΛΟΙΟΣ τις αμολάει εδώ που (νομίζει ότι) τον σηκώνει… Κατά πρόσωπο δε θα τόλμαγε η ΚΟΤΑ (τι κότα δηλαδή, ΚΑΤΑΚΟΤΑ και βάλε – λειράτη και κουνιστή και λυγιστή) να κάνει κιχ, γιατί, αν ήταν Ισπανός, η… «αντρειοσύνη» (να χαρώ εγώ «άντρα») του θα έκανε τους πάντες να τον βαφτίσουνε Χοσέ Εκλασαμέντες. Δηλαδή τι αντρειοσύνη; Ποια αντρειοσύνη ρε παιδιά; Κάτι «γενναίοι» σαν κι αυτόν την ανάβουνε τη μενορά και τo ψήνουνε το άζυμο (κατά τα «δικά μας»: το σταυρώνει το πρόσφορο, το λαδώνει το καντήλι, τον στολίζει τον επιτάφιο, το ανοίγει το στασίδι, τη χτυπάει την καμπάνα κλπ). Να τον δούμε και ως υπερορθόδοξη τρελοκοτσιδού να του δώσουμε να βάλει φόρεμα παράνυμφου σαν αυτό που φόρεσε ο Baldrick στο πρώτο επεισόδιο του δεύτερου κύκλου του Blackadder!
Μωρή ξεσκισμένη κακίστρω ναζιστοκωλογλειφτοσυκοφάντερ»μαν», ΨΩΛΗ ΝΑ ΓΥΡΕΥΕΙΣ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΥΤΕ ΔΑΧΤΥΛΟ.
Εδωσα ήδη, σαν Update στο ποστ κι ένα ΣΩΣΤΟ άρθρο ενός σπάνιου ΣΩΣΤΟΥ Congressman, του Brian Baird. To ξαναδίνω εδώ:
http://www.baird.house.gov/index.php?option=com_content&task=view&id=1041&Itemid=99
UPDATE: Δίνω και κάτι αποσπάσματα…
ζωγραφισμένα (όπως συνηθίζω) για πιο εύκολη ανάγνωση:
Για τους αμερικανούς φίλε Omadeon νομίζω στα’χω πει… Υπηρέτησα σε μονάδα της αεροπορίας που φιλοξενεί και αμερικάνικη βάση. Ε, η μαλακία των αμερικανών καραβανάδων είναι εφάμιλλη (να μην πω ανώτερη) της εγχώριας!
Πρόσθεσα και απόσπασμα του εκπληκτικού άρθρου…
(κάνε refresh)
Δυστυχώς παντού τα ίδια, οι σωστοί άνθρωποι ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ….
____________
Κάποιο επόμενο ψήφισμα του Κογκρέσσου, ΔΕΝ θα εκπλαγώ αν θάναι για να…
μπλοκάρει τη… Θεωρία της Εξέλιξης από κάθε «further consideration»,
ή για να μπλοκάρει τη ΓΝΩΣΗ ότι «1+1=2″…
(αρκεί να βγει κάνας νέος πρόεδρος, χειρότερος του Μπους)
ΠΡΩΤΗ φορά νομίζω, το Κογκρέσσο ψήφισε…
ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ-ΑΝΑΛΗΘΕΙΣ προτάσεις ΤΟΣΟ εύκολα….
ΔΕΝ ΠΑΝΕ καλά….
Γιατί, πότε πήγαιναν καλά; Α ρε Οβελίξ… Και σου φαίνονταν μοσκοκούζουλοι οι Ρωμαίοι…
Είδες όμως που έχω δίκιο όταν λέω ότι οι ρεπουμπλικάνοι αποτελούν όνειδος για το ανθρώπινο είδος; Μια ρεπουμπλικλάνα χαμούρα έφερε αυτό το βδελυρό ψήφισμα στο Κονγκρέσο – και, βέβαια, το κωλοχανείο που λέγεται GOP (Grand Old Party – το ρεπουμπλικλανικό) έριξε όλο του το ειδικό βάρος… Βοήθησαν και οι ΓΕΛΟΙΟΙ οι «δημοκρατικοί» που έσπευσαν να καταπιούν το σπέρμα των μελών της AIPAC και της ADL… Και ιδού. Μωρέ bukkake κανονικό δεχτήκανε οι «αξιοσέβαστοι» αχρείοι του Κονγκρέσσου.
Πιστεύω ότι ΟΥΤΕ ο Ομπάμα ΟΥΤΕ οι σύμβουλοί του δεν είχαν εκτιμήσει σωστά το μέγεθος (ή προβλέψει την έκταση) της Πλουτοκρατικής ΛΑΙΛΑΠΑΣ… που σάρωσε τα πάντα γεμίζοντας τον πλανήτη ψέματα και απειλές διεκδικώντας τα «κεκτημένα προνόμιά της», που της είχε δώσει ο Μπους, κ.ά.
Και αποδείχτηκαν (ο Ο-μπάμιας και Σία) ΚΟΤΕΣ ΟΛΚΗΣ (bottom-down)….
Κι άλλη μια φορά κυριάρχησαν οι γνωστές κλίκες, αλλά…
τώρα πια έχουν βγει ΟΛΕΣ στο φως, τις έμαθαν ΚΑΙ οι… κότες. 🙂
ΟΛΟΙ όσοι έρριξαν πέτρες στο δικαστή δέσανε πέτρα στο λαιμό της εξουσίας τους ΑΥΡΙΟ...
_______________________
Να κι ένα ΠΟΛΥ ενδιαφέρον ΚΑΙ τολμηρό νέο ποστ
http://mondoweiss.net/2009/11/the-view-from-the-ground-the-only-choices-in-israelpalestine-are-genocide-ethnocide-or-a-one-state-solution.html
________________________
Τώρα… τον είχαμε βέβαια ΗΔΗ πάρει χαμπάρι, το μαλάκα…
ότι ήταν ΜΠΑΜΙΑΣ αντί Ομπάμα
αλλά τώρα έγινε… Bamia FRIED CHICKEN.
😆
Τα προνόμια δεν τα έδωσε στην AIPAC ο Bush. Τα είχε αποκτήσει ήδη από πολύ πιο πριν.
Μπερδεγουέι, τα τσιμπούκια που έκανε ο ελεεινός συκοφάντης φασίστερμαν στους νεοναζί εκλιπαρώντας τους (ο ΑΡΧΙΞΕΦΤΙΛΑΣ) να υποστηρίξουν το Ισραήλ γιατί μου θυμίζουν τα κουτοπόνηρα παρακάλια των ΕΘΝΙΚΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ LEHI ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ ΣΤΟ DEIR YASSIN;
Μας διαφεύγει μήπως;
Ελάτε τώρα…
Τα καλόπαιδα της Lehi (που τα τιμούν οι καρασαλταρισμένοι Ισραηλινοί ακροδεξιοΜΑΛΑΚΕΣ ως ΗΡΩΕΣ) είχαν προτείνει στο ναζιστικό καθεστώς να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ! Προσέφεραν «μεταφορά» των Εβραίων από την Ευρώπη προς την Παλαιστίνη (βοηθώντας δηλαδή τους βρωμιάρηδες τους Ναζί να κάνουν την Ευρώπη «Juden-frei», όπως οι σημερινοί Ισραηλινοί και φιλοϊσραηλινοί κωλοφασίστες θέλουν να κάνουν την Παλαιστίνη «Palestinien-frei») με αντάλλαγμα να διώξουν οι Ναζί τους Άγγλους από τα παλαιστινιακά εδάφη. Στα τέλη του 1940, ο Naftali Lubenchik, εκπρόσωπος της Lehi, συναντήθηκε επί τούτου με τον Werner Otto von Hentig.
Οι… ΕΘΝΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ προσφέρανε συνεργασία στους Ναζί στους τομείς του σαμποτάζ και της κατασκοπείας, ακόμη και ευρείας κλίμακας στρατιωτικές επιχειρήσεις.
Την 11η Ιανουαρίου 1941 η Lehi έστειλε, μέσω του Γερμανού αντιναυάρχου Ralf von der Marwitz, ναυτικού ακόλουθου του Τρίτου Ράιχ στην Άγκυρα, επιστολή με την οποία προσφερόταν «να πολεμήσει ΕΝΕΡΓΑ στο πλευρό της Γερμανίας» με αντάλλαγμα τη γερμανική υποστήριξη για την ίδρυση του ιστορικού εβραϊκού κράτους σε εθνική και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ (totalitarian – δηλαδή ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ) βάση.
Βεβαίως απάντηση δεν πήραν ποτέ. Και το γλείψανε το ναζιστικό καυλί οι… ΕΘΝΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ του Ισραήλ και φάγανε και το κλάσιμο από πάνω.
Να χαρώ εγώ ΕΘΝΟΣ που τιμά ως ΗΡΩΕΣ κάτι ξεφτιλισμένους τρομοκράτες-εκδοροσφαγείς που παρακάλαγαν τους χειρότερους διώκτες των Εβραίων για συνεργασία.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lehi_(group)#Contact_with_Nazi_authorities
ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ’ΔΩ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ. ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΕΝΟΣ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΑΠ’ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ (την ώρα που στην Ελλάδα υπήρχε ήδη πολύ ενοχλητική αντίσταση, για την οποία οι βρωμοναζί – των οποίων τους απογόνους ΓΛΕΙΦΕΙ ο αρχιξεφτίλας και σκατοπαπάρας μουνόπανομαν – εξαπέλυσαν άγρια αντίποινα κατά ΑΘΩΩΝ στην Ελλάδα κι ακόμα αρνείται ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ το μπουρδέλο που λέγεται Γερμανία να καταβάλει τις δέουσες αποζημιώσεις).
ΟΥΡΤ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ… ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΡΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΤΙΜΑΤΕ ΤΗ LEHI, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΙΤΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΓΛΕΙΦΕΤΕ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΨΩΛΕΣ; ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ; Ε;
Αιρετικέ,
Πραγματικά… (είσαι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ στο βρίσίδι, ουάου… 😆 )
αλλά επίσης και…
ΑΝ ένας ψύχραιμος αναγνώστης σε διαβάσει ΧΩΡΙΣ την παρουσία προκατάληψης για το έντονο ύφος, λέξεις, κλπ…
(κι εγώ ΔΕΝ είμαι προκαταλλειμένος νομιζω, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ όταν έχω να κάνω με άνθρωπο που οργίζεται για ΑΛΗΘΕΙΕΣ που θάφτηκαν κλπ. κλπ)…
…πραγματικά (λοιπόν)…
τότε είναι ΕΥΛΟΓΟ να κριτικάρει ΠΟΛΥ έντονα την έντονη ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ των ιστορικών γεγονότων, στα οποία αναφέρεσαι, από την Επίσημη Ιστοριογραφία του Ισραήλ.
Για μένα ήταν επίσης μια συγκλονιστική αποκάλυψη, όταν έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο του Ιλάν Παππέ, ΠΟΛΥ πρόσφατα… άνθρωπος που δια της βίας σχεδόν αναγκάστηκε να την κοπανήσει από το Ισραήλ…
Κοίτα… κατ’΄αρχήν η συνεργασία (ή έστω προσφορά για συνεργασία) με τους ναζί ΠΡΟΔΙΔΕΙ και το ότι οι εν λόγω «μαχητές» ήταν ΚΑΙ αδιάφοροι στο ίδιο το πρόβλημα του ναζισμού και του φασισμού ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ αν απειλούσε τους ίδιους (και το λαό τους)… τη στιγμή που ο φασισμός κι ο ναζισμός ήταν τεράστιες καταπιεστικές δυνάμεις για ΤΟΣΟΥΣ άλλους και ΤΟΣΑ άλλα…
Κάνω μικρό διάλειμμα όμως για… κωμικό λόγο. Στο μπουρδο-ποστ του,
ο idiotman νομίζω ότι χαρακτήρισε την Hillary Clinton… «άκρα αριστερά»!!!
ΚΑΤΙ έχει πάθει ο άνθρωπος…
…ΔΕΝ ΠΑΕΙ καλά… α χα χα χα χα
Άσε ρε με τους κωλοεθνικισταράδες… Δες τους μαλάκες, τους ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΕΣ τους Ισραηλινούς που έχουν τη Lehi για… ομάδα ηρώων και δεν έχουν πάρει ακόμα – τα ΖΩΑ – φόρα να κοπανήσουν (a la Μπόμπαν Γιάνκοβιτς) τα ακατοίκητα κρανία τους στο Τείχος των Δακρύων (μνημείο μαρθαβουρτσισμού) μπας και ραΐσει κανένα και μείνουν μερικοί λιγότεροι από αυτούς τους ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ.
Ήρωες η Lehi… ΚΑΙ ΚΑΛΑ. Ναι, όσο είναι αντιναζιστής (που ο ναζισμός είναι ο πιο καραμπινάτος εχθρός όχι απλά του σιωνισμού – ποιος τον γαμάει και το σιωνισμό στη συγκεκριμένη κουβέντα – αλλά του απλού ανθρώπου που ΕΤΥΧΕ να είναι Εβραίος, λες κι είναι δηλαδή κανένα έγκλημα αυτό…) ο fucktardman. Κάτι τύποι σαν τα «παλικάρια» της Lehi και τον dickheadman έχουν ξεζουμίσει τ’αρχίδια των ναζί και των νεοναζί απ’το πολύ τσιμπούκι…
ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΟΥΝΕ ΡΕ… ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ…
Και – κινδυνεύοντας να χαρακτηριστώ εθνικιστής – είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που ο παππούς μου ΠΟΛΕΜΗΣΕ τους Ναζί και είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που η χώρα μου αντιστάθηκε – με τις ελάχιστες δυνάμεις της – στον Άξονα (κι έδωσε και μερικά άσχημα μαθήματα σε κάτι κοκορόμυαλους Σοντού και Βισκόντι-Πράσκα), δίνοντας στους άλλους το μήνυμα ότι «ξέρετε, μπορείτε ΚΙ ΕΣΕΙΣ ν’αντισταθείτε στο Χίτλερ».
Οι Ισραηλινοί για τι πράγμα ακριβώς είναι περήφανοι; Για τις ονειροφαντασίες ενός παντελώς αγράμματου γιδοβοσκού που έλεγε ότι του μίλαγε ο… θεός (κι οι άλλοι, οι ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ, τον πίστευαν); Για τα… «παλικάρια» της Lehi που φιλάγανε κατουρημένες ναζιστικές ποδιές;
Ε λοιπόν, ας βάλουν και τη σημαία τους στον κώλο και το αντίγραφο των δέκα εντολών και το άστρο του Δαυίδ (αυτό ίσως να πονέσει λίγο) και καμιά μενορά μαζί…
Κι ας γιορτάσουν γι’άλλη μια φορά, φουσκώνοντας σα διάνοι απ’την ψωροπερηφάνια τους, την επέτειο της Lehi, της «ηρωϊκής» οργάνωσης που παρακάλαγε τους Ναζί να συνεργαστεί μαζί τους.
Δεν είναι έτσι οι ήρωες ρε ΓΕΛΟΙΟΙ!
Αιρετικέ με ρωτάς ΓΙΑΤΙ πρέπει να υπερήφανοι οι Εβραίοι ΣΗΜΕΡΑ?
Μα… για τον Goldstone, εν προκειμένω, Για τον Γκίντεον Λεβί,
για τον νεαρό εκείνο γιατρό που ΕΙΠΕ την αλήθεια στον ΟΗΕ,
κι ΑΣ ΜΗ συμφέρει το ΚΡΑΤΟΣ του (ή γενικά τη χώρα του)… κ.ά. κ.ά.
ΤΕΤΟΙΑ εντιμότητα διάνοιας σε ΤΟΣΟ μεγάλους αριθμούς, ΜΑΚΑΡΙ νάχαμε…
κι ας είχαμε λιγότερους ήρωες
(άσε που κι εγώ είμαι γιός «ήρωα» – της Αλβανίας/1940,
και ΔΕΝ το θεωρούσε ούτε εκείνος, κάτι ιδιαίτερο…)
Ανθρωπε, άνθρωπε (έλεγε ο Ελύτης)
Οσο θες πολέμα,
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΕΡΝΕΣ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ…. 🙂
Israelman
Με τις ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΕΣ και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΨΕΥΤΙΕΣ σου, είναι απολύτως φυσικό να εξοργίζεις τους άλλους και επομένως απολύτως φυσικό να σε βρίζει π.χ. ο Αιρετικός.
Κοίτα εγώ πέρασα από το μπλογκ σου γιατί με ΚΑΛΕΣΕΣ ο ίδιος, αφήνοντας λινκ εδώ, σε κάτι ΓΕΛΟΙΕΣ προσβλητικές συκοφαντίες που έγραψες εκεί εναντίον του Εβραίου δικαστή. ΑΥΤΕΣ τις προσβλητικές συκοφαντίες που έγραψες καυτηρίασα κάπως διότι τις θεωρώ ΑΛΗΤΕΙΑ, τίποτε άλλο.
Και έχεις και την εξοργιστική ικανότητα να ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ σε τίποτα, εκεί ΟΠΟΥ που δεν σε συμφέρει (π.χ. σε ΑΥΤΟ ΕΔΩ), δημιουργώντας νέες λάσπες από το ΤΙΠΟΤΑ, ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ που πλάθεις κάθε στιγμή, νέες διαστρεβλώσεις λεχθέντων και μεγαλόστομες εθνικιστικές ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
Εγώ ποτέ δεν λογόκρινα τίποτα, από όσα λες, επομένως ΜΗΝ περιαυτολογείς επειδή επέτρεψες να μιλάω στο μπλογκ σου (ΔΗΘΕΝ σε αντιδιαστολή με μένα και όσα επιτρέπω εδώ). ΦΥΣΙΚΑ και ισχύει «ουρά καθυστέρησης» εδώ (ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ – αν και ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΑΝΑΙΡΕΘΗΚΕ – update), διότι έχεις την ικανότητα σε δύο γραμμές να λες πολλαπλάσια ψέματα. Επίσης διότι (προφανώς) το δικό σου «fan club» έχει ΜΝΗΜΗ ΨΑΡΙΟΥ και πρέπει συνεχώς να ανατρέχουμε στα προηγούμενα να διορθώνουμε τις ψευτιές σου, πράμα ΑΧΑΡΟ και ΟΧΙ εφικτό άμα τις αμολάς ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΓΧΟ.
Μια ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΜΠΟΥΡΔΑ, ένα ακόμη ΨΕΜΑ, εκ μέρους σου.
Δηλαδή όποιος σε βρίσει είναι φασίστας?
Εσύ, ο βρωμιάρης που συχνάζει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ σε ΑΝΤΡΟ ναζιστών ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για να απολαμβάνει τα βρισίδια, έρχεσαι εδώ να πεις αυτό? …Οτι όποιος σε βρίζει είναι «εξτρεμιστής» και «φασίστας»…???
Καλά… ΠΟΣΟ ηλίθιος είσαι, τέλος πάντων? Εχεις κάνει τεστ?
Αντε ΧΕΣΕ μας, μπουνταλομαλάκα….
@Αιρετικέ,
Σε παρακαλώ, βρίζε ΛΙΓΟΤΕΡΟ. Τουλάχιστον μάζευέ τα σε ένα σχόλιο. (Γράφτο στο notepad και ΜΕΤΑ εδώ – να μια καλή ιδέα). 🙂
ΜΗ δίνεις ΠΑΛΙ το δικαίωμα στον ψευταράκο να αλλοιώνει το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΝΟΗΜΑ.
ΤΙ θα πεi «δεν αποδέχομαι κυβέρνηση»?
Αυτό είναι ΑΛΛΗ ΜΙΑ μεγαλόστομη ΜΠΟΥΡΔΑ.
ΠΟΙΟΣ είμαι εγώ? Μήπως είμαι.. εκπρόσωπος τύπου κάποιου κράτους ή κόμματος?
ΟΧΙ βέβαια… 🙂
ΧΕΣΤΗΚΑΝΕ οι κυβερνήσεις για το αν ή όχι εγώ (ο απλός πολίτης) τις «αποδέχομαι».
ΟΠΩΣ δεν «αποδέχτηκα» π.χ.. τον Καραμανλή (ότι ήταν τίποτε άλλο από ένα μεγαλόστομο κι επικίνδυνο ΒΩΔΙ), ΟΠΩΣ δεν αποδέχομαι τον Καρατζαφέρη (ακόμη πιο πολύ – εφόσον είναι ΚΑΙ φασίστας), ακριβώς έτσι δεν «αποδέχομαι» και τον Νετανιάχου ή και τον Λίμπερμαν (που είναι αποδεδειγμένος ρατσιστής).
Τώρα… το ότι οι Ισραηλινοί φανατίστηκαν ή μαλακίστηκαν (στην πλειοψηφία τους) να ψηφίσουν τέτοια βώδια, ΟΠΩΣ και οι Ελληνες ή οι Αμερικανοί (ή και οι… Γερμανοί κάποτε τον… Χίτλερ) ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ,
Δηλαδή… δεν σημαίνει ότι θα αρχισουμε και να… σκίζουμε τα ρούχα μας…
ή να πάρουμε τα… όπλα. ΚΡΙΤΙΚΗ κάνουμε (Ημαρτον)…. 🙂
Και (στην τελική) ΕΦΟΣΟΝ δεν παρανομώ,
ΓΟΥΣΤΟ μου και ΚΑΠΕΛΛΟ μου να ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΔΕΝ θα δώσουμε… όρκους εθνικο-νομιμοφροσύνης
(όπως παλιά στην Ελλάδα, ή… ΤΩΡΑ στo Ισραήλ).
Δημοκρατία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η ΥΠΟΤΑΓΗ στην άποψη της πλειοψηφίας,
Δημοκρατία είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ αντίθετης άποψης.
Καραγκιόζηδες είναι όσοι λένε ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΨΕΜΑΤΑ.
Guess WHO in this case.
Το ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΨΕΜΑ ότι η Χαμάς θέλει ΜΟΝΟ πόλεμο και ότι είναι ΤΟΣΟ αδιάλλακτοι αναλύθηκε στο ΠΡΩΤΟ σχόλιο αυτού του ποστ
https://omadeon.wordpress.com/2009/11/02/support-the-goldstone-report/#comment-30535
Απο κει και πέρα, θεωρώ ΟΛΟΥΣ όσους ρίχνουν πυραύλους σε αμάχους ή έστελναν (παλιά) επιθέσεις αυτοκτονίας ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΛΕΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ που ευθύνονται για ΠΟΛΛΑ δεινά του λαού τους. Αυτό είναι άλλο θέμα όμως…
Π.χ. ο ΠΡΩΤΟΣ διδάξας του εγκληματικού αυτού… σπορ ήταν ένας Ισραηλινός ακραίος, ο Baruch Goldstein, που έπεσε με εκρηκτικά σε δεκάδες Αραβες και τους σκότωσε. ,Ε, κάθε χρόνο ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ χιλιάδες ακραίοι Ισραηλινοί τον ΥΜΝΟΥΝ, πάνω από τον τάφο του, διαπράττοντας το ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ του «εγκωμιασμού εγκλήματος» – που…. ΟΡΘΩΣ τιμωρείται (στην Ελλάδα, για Ισραήλ ΔΕΝ ΞΕΡΩ). 🙂
REFERENCES:
http://mondoweiss.net/2009/11/us-non-profit-bankrolled-settlement-home-of-accused-jewish-terrorist-jack-tietel.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Baruch_Goldstein
@Israelman
Ε τελικα εισαι και πολυ μπουρδαμαν.
«Είσαστε τόσο ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΙΚΑ φιλελεύθεροι, που επιτίθεστε φασιστικά για την επιβολή του φιλελευθερισμού σας!!!!»
Σορυ ρε φιλε αλλα εγω δεν ειμαι liberal (οπως το εννοειτε στις ΗΠΑ τουλαχιστον) αλλα libertarian. Επισης κριτικη ας ασκειται και απο Αμερικανικους παλαιοσυντηριτικους κυκλους. Ολοι αυτοι ειναι liberal fascists ή Ναζηδες; Οχι βεβαια, σας ασκειται κριτικη (σωστη ή λανθασμενη, ολο θεμα) απο ολο το πολιτικο πεδιο. Το να strawmannαρετε τους αντιπαλους σας ως Ναζι (αν ειναι δεξιοι) ή liberal fascists (Εντελως εκτος θεματος το βιβλιο του Goldberg, επ’ ευκαιριας) – δειχνει οτι ειστε το ιδιο βρωμικοι με τους πιο βρωμικους εχθρους σας.
Το να λες τον omadeon εξτρεμιστη οιωνει-φασιστα προοδευτικο, ενω υπερασπιζεσαι ενα εγκληματικο καθεστως ειναι πολυ υπουλο εκ μερους σου, δεδομενου οτι ο omadeon δεν ζητησε ποτε να εκδιωχθουν οι Εβραιοι απο το Ισραηλ ή καν δικαιολογησε τις ακροτητες των Παλαιστηνιων. Εξαλλου η δουλεια που γινεται τωρα δεν ειναι για να προτεινει ο omadeon μια πολιτικη, αλλα για να ενημερωθουμε και να κανουμε γνωστο σε οσους δεν ξερουν για ενα θεμα για επι του οποιου τοσο η αριστεροστροφη πολιτικη ορθοτητα (Μη μου τους Εβραιους/Παλαιστηνιους ταραττετε) οσο η δεξιοστροφη πολιτικη ορθοτητα (Υπερασπιση Εβραιων = Νεοταξισμος ή Κατηγορια κατα του Ισραηλ = …Ισλαμοφασισμος) εχουν καταστησει τον διαλογο και την πληροφορηση στο θεμα αδυνατη. Εδω οσοι ασχολουμαστε με το θεμα μερες, ακομη μαθαινουμε νεα πραγματα, και ειμαστε δικτυωμενοι. Oσοι εξαρτωνται απο τα λαμογια της Ελληνικης και παγκοσμιας δημοσιογραφιας για την ενημερωση τους τι να πουν;
Ντέννις καλημέραα….
Θενκς για την επισήμανση, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ισχύει ότι
1) ΟΥΤΕ είπα ποτέ να εκδιωχθούν οι Εβραίοι από το Ισραήλ (το ΑΝΤΙΘΕΤΟ είπα και ΕΞΗΓΗΣΑ λεπτομερώς σε άλλο ποστ, κάνοντας κριτική ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ στον Norman Finkelstein – που έκανε ΛΑΘΟΣ εγκωμιάζοντας τη Χεζμπολλάχ, κλπ. κλπ. – και γι’ αυτό ίσως αφιερώσω ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΝΕΟ ΠΟΣΤ στο μέλλον…)
2) ΟΥΤΕ εγκωμίασα ή δέχτηκα ποτέ τις ακρότητες των Παλαιστίνιων, τις επιθέσεις κατά αμάχων, κλπ.
Για τη Μέση Ανατολή τώρα…
(το λέω για καινούργιους κυρίως)
Υποστηρίζω την ΠΑΓΙΑ θέση ΟΛΩΝ των προοδευτικών και των ειρηνιστών, ΑΚΟΜΗ και των μετριοπαθών Εβραίων της Αμερικής για ΔΥΟ ΚΡΑΤΗ ελεύθερων και ισότιμων πολιτών, σεβασμό των ψηφισμάτων του ΟΗΕ και επιστροφη του Ισραήλ στα σύνορα που είχε το 1967.
Τώρα… ΑΝ μια τέτοια λύση κατέστη ανέφικτη πρακτικά (επειδή το ακροδεξιό Ισραήλ θέλει να ΜΗ φύγουν οι έποικοι) αυτό περιπλέκει τα πράματα και ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ τις εξελίξεις. Τώρα τελευταία ειπώθηκαν πολλά για ΕΝΑ κράτος ΙΣΟΤΙΜΩΝ πολιτών από τον Ιορδάνη έως τη θάλασσα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικό μου θέμα να αποφανθώ γι’ αυτό. Με ενδιαφέρει όμως ο σεβασμός ανθρώπινων δικαιωμάτων, κλπ. κλπ.
Υ.Γ.
Επειδή ο IdiotMudMan ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ την Υπερφόρτωση Πληροφορίας (σε αδαείς) για να ΑΠΟΣΙΩΠΕΙ το ΠΟΣΟ αποδεδειγμένα είναι τα συκοφαντικά του ψέματα, έφτιαξα DIRECT LINK στο σημείο όπου εξηγείται λεπτομερώς η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΨΕΥΤΙΑ του δικού του Hate-post:
https://omadeon.wordpress.com/2009/10/29/israelman-slanderman-idiotman/#fraud
…και επίσης Direct Link στο σημείο («Παράρτημα 1″») όπου εξηγείται η…
ΒΡΩΜΟκρατική του δραστηριότητα… ως… Γλυψο-Ναζί,
στο δρόμο που χάραξέ η LEHI:
https://omadeon.wordpress.com/2009/10/29/israelman-slanderman-idiotman/#nazis
*************************************
Υ.Γ.2
Τέλος… ΕΦΟΣΟΝ ο idiotman ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ δικά μου σχόλια ΧΩΡΙΣ ουρά αναμονής (moderation queue) στο δικό του μπλογκ, αισθάνομαι την υποχρέωση να ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ και τα δικά του σχόλια εδώ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ. (όπως και ΕΚΑΝΑ τώρα).
Οταν έγραψα στο δικό του μπλογκ ΕΝΑ σχόλιο (μέχρι στιγμής) χθες, ΔΕΝ ήξερα ότι τα επιτρέπει χωρίς αναμονή.
ΟΤΑΝ ο άλλος σταματάει κάποια εχθρική πράξη, τη σταματάμε ΚΑΙ εμείς.
Αλλωστε ο Αιρετικός γράφει… ΔΕΚΑΔΕΣ σχόλια ευχαρίστως, σε απάντηση των ΜΠΟΥΡΔΩΝ και των ψευτιών του.
ΔΕΝ κινδυνεύουμε ΤΟΣΟ από τον Μπούρδαμαν,
όσο από τον… υπερβάλλοντα ζήλο το ΔΙΚΟ μας!
χαχαχαχα 😆
_________
Υ.Γ.3
@Αιρετικέ…
Τελικά ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑ τον IsAnIDIOTman από ΚΑΘΕ περιορισμό ή καθυστέρηση στο σχολιασμό του…
….και ΠΡΙΝ πεις ότι (ίσως) διαφωνείς, θα τονίσω ΔΥΟ τινα
1) Τελικά… αποτελεί ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΠΟ (εκ μέρους μου) να μπαίνω ΣΥΝΕΧΕΙΑ στη διαχείριση του μπλογκ για να δω ΑΝ υπάρχει νέο σχόλιό του!!!
χαχαχα…. ΑΣΕ το παιντί να εκφραστεί, λοιπόν, ΕΛΕΥΘΕΡΑ. 😈
Οχι μόνο… ΓΛΥΤΩΝΩ τον παραπανίσιο κόπο αλλά και μας κάνει… ΔΩΡΑ,
με το να ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ μόνος του, ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ.
2) Τουλάχιστον ΑΝ είναι να βρίζεις, βρίζε ΠΙΟ ελεύθερα, ΧΩΡΙΣ ανησυχία μήπως βρίζεις τον… φιμωμένο (έστω προσωρινά).
Τέλος….
@Israelman
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αφαίρεσα ΟΛΑ τα στοιχεία σου από το Moderation Queue. ΑΝ δεις ότι σχόλιό σου καθυστερεί, όμως, να ΞΕΡΕΙΣ ότι αυτό θα είναι ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΛΑΘΟΣ της WordPress, διότι… ΙΣΩΣ άρχισε να σε βλέπει ΚΑΙ αυτή με… κακό μάτι. Είσαι ΚΑΙ γκαντέμης, αν συμβεί αυτό, πάντως… γράφε εσύ ΜΠΟΥΡΔΕΣ και θα… συνετίσω ΚΑΙ τη WordPress να… ΜΗ σε ξανακάνει «ντα». ΟΚ?
A FAIR DEAL is a FAIR DEAL…. 😆
Θενκς στον DennisV που μου έστειλε ιδιωτικά το ακόλουθο κείμενο σε λινκ για τον ρατσιστή Λιμπερμαν
http://original.antiwar.com/justin/2006/10/27/a-jewish-hitler/
____________________
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (4 Νοεμβρίου)
Απάντηση της HUMAN RIGHTS WATCH στο ψήφισμα του Κογκρέσσου
http://www.hrw.org/en/news/2009/11/04/israel-congress-tolerates-abuse
Υπάρχει επίσης… -νομίζω- ΕΝΑΣ (τουλάχιστον) ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ, για τον οποίο… στην Ελλάδα το θέμα ΘΑΦΤΗΚΕ ΕΝΤΕΛΩΣ και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ούτε μία δήλωση ή σχετικό άρθρο (από ό,τι είδα μέχρι στιγμής)…
– Απλούστατα,
ΑΝ οι Ελληνάρες ΔΕΧΟΝΤΑΝ την αξία του Goldstone, που ήταν επίσης δικαστής στο Διεθνές Δικαστήριο για τα εγκλήματα πολέμου στην πρώην Γιουγκοσλαβία, αυτό θα ήταν σαν να παραδέχονται το ΛΑΘΟΣ τους, που… μονομερώς υποστήριξαν τη Σερβία και θεώρησαν το Διεθνές Δικαστήριο (ICTY) σαν «στημένο». Επίσης τώρα, ΑΝ δεχτούν τις ΟΜΟΦΩΝΕΣ κριτικές κατά του Κογκρέσσου από ΟΛΕΣ τις ανθρωπιστικές οργανώσεις μαζί (Διεθνή Αμνηστεία, Human Rights Watch, κ.ά.) τότε… θα έπρεπε να δεχτούν και την ΑΞΙΑ αυτών των οργανώσεων, τις οποίες… έβριζαν και συκοφαντούσαν τόσα χρόνια λόγω κάποιων «εθνικών θεμάτων» – στα οποία όμως, τελικά, οι οργανώσεις αυτές ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΙΧΘΗΚΑΝ παρά μόνο ορισμένα παρακλάδια τους, εντελώς τοπικά, και ΟΧΙ απαραίτητα (πάντα) με λάθος τρόπο.
Εγώ προσωπικά π.χ. διαφωνώ με ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ επιλογές του δικού μας κ. Δημητρά. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει όμως ότι απορρίπτω ΟΛΑ όσα λέει, ή όσα δηλώνει το ΤΟΠΙΚΟ τμήμα του Human Rights Watch (που χαίρει και… ανεξαρτησίας -άλλωστε- από το διεθνές). Και θα μπορούσα επίσης να αναφερθώ σε αυτά τα λάθη του Δημητρά σε άλλο ποστ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ το θέμα, π.χ. -αν μη τι άλλο- λόγω της ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ σε βάρος της οργάνωσης αυτής από τόσα και τόσα «πατριωτικά blog».
Οι Ελληνάρες όμως, με την ένοχη σιωπή τους για τα ΣΩΣΤΑ των οργανώσεων αυτών, έγιναν τώρα συνεργοί των εγκλημάτων του Ισραήλ (και όλων των άλλων χωρών που ποδοπατούν δικαιώματα)…
Προσωπικά…. ΔΕΝ ευθύνομαι για αυτή τη βλακεία και την αηδιαστική μεροληψία. Π.χ. Καταδίκασα αναλυτικά σε ΔΥΟ εκτενή ποστ, ΚΑΙ την Ελληνική συμμετοχή (νεοναζιστών) στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας (ένα για τη Σρεμπρένιτσα, κι ένα για τον Dr. Hoare στα αγγλικά – στα σχόλια κυρίως).
Είχα πει και παλιά…
ότι το πρόβλημα με τέτοιες Διεθνείς ΜΚΟ είναι… ΟΧΙ όσα καταγγέλλουν, αλλά όσα… αποσιωπούν ή ξεχνούν. Και αμφισβητώ ΑΝ μπορεί να βρεθεί ποτέ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ περίπτωση όπου είτε η Διεθνής Αμνηστεία, είτε το Human Rights Watch, μιλώντας για ΓΕΓΟΝΟΤΑ, είπαν ψέματα ή έκαναν αποδεδειγμένα λάθη. ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ποτέ αυτό.
Οι αυτιστικές ενασχολήσεις όμως με «εθνικά θέματα» ΜΙΚΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, π.χ. ΑΠΟΨΕΙΣ του κ. Δημητρά ή ΤΕΧΝΗΤΑ Ελληνικά «ΑΔΙΕΞΟΔΑ», που έγιναν μη-επιλύσιμα λόγω… βλακείας (κυρίως)… ΒΛΑΠΤΟΥΝ μακροπρόθεσμα όχι μόνο τα ανθρώπινα δικαιώματα (διεθνώς) αλλά και την χώρα μας….
___________
Υ.Γ.2 Θέλετε τώρα… ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ «λαθών του κ. Δημητρά»? ΟΚ, ιδού ένα:
-Αντί να ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ το ΙΔΙΑΖΟΝ πρόβλημα με τον αυτο-προσδιορισμό των λεγόμενων «Εθνικά Μακεδόνων» θα μπορούσε π.χ. να προτείνει στους ΕΛΛΗΝΕΣ Μακεδόνες να ιδρύσουν ΚΑΙ αυτοί σύλλογο… μειονότητας (μεγάλης βέβαια) με τίτλο «Μακεδόνες» (σκέτο) οπότε… οι ΔΗΘΕΝ «αποκλειστικοί» (σλαβόφρονες) Μακεδόνες θα έπρεπε να «παζαρέψουν» το όνομά τους σε ΑΥΤΗ τη βάση (copyright), αντί σε… ΣΑΘΡΗ «εθνική βάση» (ότι τάχαμου «Δεν υπάρχουν» – και άλλες ΜΠΟΥΡΔΕΣ του ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥ Ελληνικού κράτους). Αλλά… κάτι τέτοια ΑΠΛΑ πράματα, ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ της προσοχής, όταν κανείς ασχολείται μόνο με τη… φανατίλα του (όπως οι Ελληνες Μακεδόνες) ή με την… ΤΕΜΠΕΛΙΑ του, π.χ. όποιος είναι υπεύθυνος για το site του κ. Δημητρά που… ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ site είναι ΔΥΣΚΟΛΟ να βρει κανείς σε όλο τον κόσμο, από άποψη οργάνωσης, ΧΩΡΙΑ που… ΤΕΜΠΕΛΙΑΣΕ να αναφερθεί ξανά στη Γάζα, από τον Ιανουάριο του… 2008! Ω, ναι, 2 χιλιάδες ΟΚΤΩ, όχι εννιά, ΣΩΣΤΑ διαβάσατε! 🙂
Δείτε το νέο ποστ εδώ:
https://omadeon.wordpress.com/2009/11/05/justifying-impunity-with-malevolent-paranoid-fabrications-anne-bayefskys-mud-slinging-against-richard-goldstone/
Αααντε… και σαν ΠΟΛΥ… Ισραηλίστηκα(!) μου φαίνεται.
Θα καταντήσω… αντι-idiotman! 😆
ΔΕΝ θα γίνει άλλο ποστ για το ίδιο θέμα, μάλλον…
…μετά από τόσα πολλά που έγιναν. Απλώς… κάντε refresh για updates.
Θα δώσω μόνο μερικά πολύ βασικά ΓΕΓΟΝΟΤΑ:
1. Το Ισραήλ (του οποίου οι πολιτικοί έχουν βγάλει τις ακροδεξιές τους αντιλήψεις και τις μετράνε ποιος την έχει πιο μεγάλη) τιμά ως ήρωες τους τρομοκράτες-εγκληματίες της Lehi.
2. Η Lehi έγλειψε τους Ναζί και τους προσέφερε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.
3. Ο συκοφάντερμαν ΓΛΕΙΦΕΙ τους νεοναζί για να υποστηρίξουν το Ισραήλ.
4. Ο παπάτζαμαν μας κατηγορεί ότι δεν αναγνωρίζουμε μια νομότυπα εκλεγμένη κυβέρνηση.
5. Το Ισραήλ δεν αναγνωρίζει όμως – ούτε και οι φιλοϊσραηλινοί εξυπνάκηδες – τις κυβερνήσεις που εκλέγουν οι Παλαιστίνιοι…
6. Το Ισραήλ μας τα’χει κάνει Ζέππελιν με τα υποτιθέμενα πυρηνικά των ανύπαρκτων εχθρών του (αρχικά μιλάγανε – μαζί με το μαλάκα τον Μπους – για το Ιράκ και τώρα για το Ιράν).
7. Το Ισραήλ έχει 200 πυρηνικές κεφαλές για τις οποίες δε δίνει λόγο σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΕΘΝΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
8. Το Ισραήλ όχι μόνον δεν δέχεται να λογοδοτήσει σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΕΘΝΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ (τους οποίους επικαλείται άμα τολμήσει κανείς να το βρίσει), αλλά ΒΑΛΛΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ακόμη και με πυρά όπλων.
Άντε μου και σιχτίρι πια.
Αιρετικέ, ΟΛΑ σωστά (8/8).
Και επειδή… μερικοί είναι αγύριστα κεφάλια, θα σου δείξω κάτι πρόσφατα που… θα σου αρέσουν! 😉
Πολύ απλά, επειδή… ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ καταλαβαίνουνε, και επειδή…. δεν είμαστε τρομοκράτες, 🙂
Γενικές πληροφορίες εδώ: http://bdsmovement.net/
Τα μποϋκοτάζ Ισραηλινών πρoϊόντων εντείνονται σε όλο τον κόσμο. Προσωπικά έτσι και δω ισραηλινό προϊόν σε Ελληνικό ράφι στην περιοχή μου θα μιλήσω στον καταστηματάρχη να μην το ξανα-παραγγείλλει…
Ιδού το μποϋκοτάζ στο Sussex της Αγγλίας:
http://www.bdsmovement.net/?q=node/575
UPDATE: Ο φίλος μας ο Polsemannen έχει μονίμως αναρτημένο το σήμα (που είχα βρει πρώτος) του μποϋκοτάζ με βάση το BAR CODE του Ισραήλ (729). Θα… το ξανα-αναρτήσω στην προμετωπίδα του blog. (και θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ και το έμβλημα του Ο.Η.Ε. μονίμως).
Και ιδού τώρα το ΠΩΣ γίνεται το μποϋκοτάζ, στη χώρα του… γουρούνερμαν (με ειδικά αυτοκόλλητα που τα κολλάνε ΠΑΝΩ στα Ισραηλινά προϊόντα. Τελικά νομίζω ο καταστηματάρχης τα έβγαλε και από τα ράφια του):
Υ.Γ.
το μποϋκοτάζ στο Πανεπιστήμιο του Sussex άρχισε ΤΩΡΑ,
30 Οκτωβρίου του 2009, με πανηγυρικό ψήφισμα των φοιτητών.
Θα ακολουθήσουν και άλλα.
Ας σημειωθεί ότι ο δρόμος του μποϋκοτάζ καθίσταται πλέον ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ, μετά το «πισωγύρισμα» του Ο-μπάμια – που έπαψε να θέτει σαν όρο διαπραγματεύσεων την αποχώρηση των 500.000 εποίκων.
Η Δυτική όχθη μπορεί να μην έχει τα δεινά της Γάζας, αλλά έχει άλλα δεινά…
Oυσιαστικά αποτελεί περιοχή κάτω από καθεστώς Απάρτχαϊντ.
Παραθέτω αποσπάσματα της ανακοίνωσης των φοιτητών:
Ορίστε και γιατί πρόκειται για ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ
Θυμάται κανείς τις ναζιστικές αφίσες που γράφανε «Achtung Jude» και ενημέρωναν τους Εβραίους για τη θέση τους στη ναζιστική κοινωνία; Τι άλλο θα δούμε από τα ισραηλινά μουνόπανα; Αφίσες «Achtung Palästinenser»; Βάλθηκαν οι γαμιόληδες να κάνουν την Παλαιστίνη «Palästinenser-frei».
Μποϋκοτάζ σε ΟΛΑ τα ισραηλινά προϊόντα ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Και μολονότι το Aldi και το Lidl αρνούνται ότι χρηματοδοτούν την εκστρατεία του Ισραήλ, αποκαλύπτεται ότι και οι δυο αυτές επιχειρήσεις εμπορεύονται λαχανικά που καλλιεργούνται σε περιοχές που οι Ισραηλινοί ΕΚΛΕΨΑΝ από τους Παλαιστινίους:
http://www.inminds.co.uk/article.php?id=10273
Aιρετικέ…
συγκλονιστικά πράματα, ιδίως στα σχετικά βίντεο.
Επειδή έχουμε κόσμο (σήμερα πάνω από 300 επισκέψεις) τα παραθέτω εδώ, ΟΛΑ, 4 βίντεο στη σειρά…
Το προηγούμενο (το 2) ήταν ΑΚΟΜΗ πιο καλό από το 1.
Πάμε για το τρίτο τώρα…
Αυτό συνιστάται ΜΕΧΡΙ το σημείο που απευθύνεται σε μουσουλμάνους, σε κελεύσματα του Χομέϊνϊ κλπ.
(σόρυ, ΔΕΝ χρειαζόμαστε ειδική πειθώ, ούτε… σαλάμι αλέκου…) 🙂
(κατά τα άλλα, ΚΑΛΟ κι αυτό)
Προσωπικά με αφήνουν παγερά αδιάφορο τα ισλαμικά θρησκευτικά κηρύγματα – και καλό θα είναι επιτέλους οι Άραβες που παίρνουν πρωτοβουλίες κατά των εγκληματικών ενεργειών του Ισραήλ ν’αφήσουν τη θρησκείαστην άκρη. Εδώ δε μιλάμε για Γιαχβέ εναντίον Αλλάχ (άλλωστε κι οι δυο τα ίδια ακριβώς ΣΚΑΤΑ είναι), αλλά για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
Σωστά….
Κι ένα άλλο βίντεο τώρα, από εκείνα που… δεν δείξανε τα μεγάλα ΜΜΕ
Και… αποδείξεις ότι η μέθοδος του Μποϋκοτάζ ΑΠΟΔΙΔΕΙ:
http://www.inminds.co.uk/article.php?id=10286
Παρεμπιπτόντως…
Αιρετικέ η σούπερ-μαλάκω Anne Bayefsky απλώς -ΜΑΛΛΟΝ- παπαγάλισε τις μπούρδες του αφεντικού της, του ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΟΥ Alan Dershowitz. Μάλλον αυτός ξεκίνησε την εκστρατεία λάσπης που συνδέει την έκθεση Goldstone με το Blood Libel:
http://97.74.65.51/readArticle.aspx?ARTID=36325
Ενα κατάπτυστο άρθρο, που ξεκινάει με ηχηρή…. ΚΛΑΝΙΑ ψεύδους:
Καλά.. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ λίγο, να αποκαλεί ΕΙΔΙΚΑ τον Τζίμμυ Κάρτερ «παραχαράκτη της Ιστορίας»?
Δεν πα να…. ζητήσει καμμιά συγνώμη πρώτα,
για τις άαααλλες συκοφαντίες εναντίον του,
που κατέρρευσαν ΟΛΕΣ?
Γιατί… το να μισεί τον Τσόμσκυ και τον ΦινκελστάΪν, που ΚΑΙ οι δύο ξεμπρόστιασαν άαααλλες βρωμιές του, το καταλαβαίνω… και ΙΣΩΣ τρώγεται κάαααπως η άποψή του (δηλαδή αν και είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος, μπορεί ΚΑΠΩΣ να τη στηρίξει -σε αδαείς- με βάση όσα λέει ο ίδιος, αλλού)
-Αλλά για τον Κάρτερ, ο Dershowitz ΕΧΑΣΕ 100%.
Με τις συκοφαντίες του αποδείχτηκε ΚΑΘΑΡΜΑ, αρχι-μουνόπανο ΟΛΚΗΣ…
Οσοι βαριούνται να διαβάσουν…. τα κατεβατά που διάβασα, ας δουν 2 ΣΥΝΤΟΜΑ βίντεο, τρισήμισυ μόνο λεπτά το καθένα, όπου ο Τσόμσκυ περιγράφει ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ και καλά, το ΤΙ έγινε (με Φινκελστάϊν, Ντέρσοβιτς, και τον ίδιο):
1) http://www.youtube.com/watch?v=P8ENawcSliA
2) http://www.youtube.com/watch?v=eBclWDYuoxI
Υ.Γ.2
και για να… ΜΗΝ αφήνουμε ακόμη και… διαφωνούντες (μαζί μας) παραπονεμένους, ορίστε και μια άποψη / απολογισμός των εγκλημάτων της Χαμάς κατά τη διάρκεια του μικρού εμφύλιου πολέμου της με τη Φατάχ
http://97.74.65.51/readArticle.aspx?ARTID=33372
Υπ’ όψιν, όμως… αυτός που τα περιγράφει είναι άτομο ΔΙΟΛΟΥ αμερόληπτο, δουλεύει φανερά για Ισραήλ και Η.Π.Α. -οπότε ΙΣΩΣ τα παραλέει κάπου. Πάντως είναι δύσκολο να πιστέψω πως είναι όλα ψέματα.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 10% νάναι αλήθεια,
η Χαμάς ΔΕΝ διαφέρει από τα Ισραηλινά κτήνη, τους βασανιστές,
που βασανίζουν ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ (σαν ρουτίνα) τους συλληφθέντες
-κατά 85% ποσοστό, από το 1967 – σύμφωνα με τη Διεθνή Αμνηστεία, κ.ά.
Ε, προφανώς το Ισραήλ τους «εκπαίδευσε» (όπως λέει ειρωνικά κι ο Φινκελστάϊν).
Και φυσικά ΔΕΝ συζητάει το άρθρο αυτό τους ΛΟΓΟΥΣ που ξέσπασε ο Εμφύλιος, τη χρήση μέρους της Φατάχ (και του πολέμαρχου Μωχάμεντ Νταχλάν) σαν είδος «Παλαιστίνιων Κόντρας» με ενίσχυση από Ισραήλ και Η.Π.Α., κλπ. – κι ΑΝ θέλετε να μάθετε γι’ αυτό, δείτε αυτό
http://www.normanfinkelstein.com/democracy-in-action/
(αναδημοσίευση από το περιοδικό «Vanity Fair»)
Τέλος… αιρετικέ, ένα ΠΑΝΗΛΙΘΙΟ αλλά ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ pdf έπεσε στα χέρια μου που εκπαιδεύει… ΗΛΙΘΙΟΥΣ, όπως ο Idiot-man (χεχε) για το ΠΩΣ να κάνουν σωστή προπαγάνδα (που λέγεται τώρα «Israel Advocacy»). Θα στο στείλω ιδιωτικά γιατί ΔΕΝ έχει καμμία χρησιμότητα εδώ.
________
Υ.Γ.3 το site του Φινκελστάϊν είναι ΓΕΜΑΤΟ διαμάντια, όπως αυτό εδώ
http://www.normanfinkelstein.com/kill-arabs-cry-anti-semitism/
ΑΝ τα ξέραμε αυτά ΕΓΚΑΙΡΩΣ (εγώ τουλάχιστον) θα αντιμετωπίζαμε ΠΟΛΥ διαφορετικά αυτές τις συκοφαντίες και επίσης ΠΟΛΥ διαφορετικά τη γνωστή… κλαψούρα.
________
Υ.Γ.4
Ο ΦίνκελστάΪν επίσης έχει ΠΟΛΛΗ πλάκα
κάνω editing σε ένα δικό του βίντεο ειδικά για τα ΑΣΤΕΙΑ του
που κάποιος π.χ. του είπε…
«γιατί να υπάρχει το ΙΣραήλ, αφού πριν το 1948 δεν υπήρχε?»…
κι απάντησε…
«αν πας πίσω στο χρόνο ΚΑΙ εγώ δεν υπήρχα» (χαχα)
και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ υπέρ της καταστροφής του Ισραήλ
αλλά ΞΕΚΑΘΑΡΑ υπέρ της λύσης των 2 κρατών
(παρόλο που τώρα έγινε ΑΝΕΦΙΚΤΗ μάλλον… )
Επίσης, το σημαντικότερο ίσως ΨΕΜΑ του Ισραήλ, ότι δήθεν οι αντίπαλοί του κρύβονται ανάμεσα σε αμάχους και δήθεν τους χρησιμοποιούν σαν ασπίδες, ξεσκεπάζεται εδώ
http://www.salon.com/news/feature/2006/07/28/hezbollah/print.html
και εδώ
http://www.normanfinkelstein.com/hiding-among-civilians-a-myth/
καθώς και στην ΠΟΛΥ σημαντική διάλεξη
Εξαιρετική είναι κι αυτή η ομιλία του Finkelstein:
http://www.normanfinkelstein.com/finkelstein-on-hamas-current-crisis-lebanon-hezbollahburlington-vt-09302006/
Πρόσεξε ένα υπέροχο απόσπασμα (το οποίο αφοπλίζει αμέσως την ισραηλινή προπαγάνδα):
Or if you take it on a larger scale, if the United States said “we dropped the atomic bomb on Heroshima because we wanted to kill Hirohito.” Well, that’s just silly. You know you are knowingly using violence in a way that’s going to inflict massive civilian casualties. And so even quite conservative Israeli — smart but very conservative — Israeli legal scholars, I’ll quote to you Yoram Dinstein, he was the president of Tel Aviv University and he’s the leading authority on international law, he writes in one of his… [video glitch]… says “there’s no genuine difference between a premeditated attack against civilians” — what Hamas does — “and a reckless disregard of the principle to distinguish between civilians and combatants.” They are, under international law, equally forbidden. Well, that raises the obvious question. Why is it that the demand to renounce violence is only imposed on Hamas? Noone has imposed during this whole period — which as I’ll get to in a moment, is turning into quite a horrific state in Gaza — nobody’s imposed the same demand on Israel? Why is it only one side is being asked to renounce violence, and for those who care about the numbers, the side which is numerically far less culpable of terrorist acts by a ratio of one to four?
Τετράγωνη λογική Αιρετικέ….
Ο άνθρωπος είναι ΚΑΙ «ψυχούλα» ΚΑΙ διαμάντι….
Κάτι ακόμη πιο δυνατό, είναι ένα άρθρο που παραθέτει ο Φινκελστάϊν αλλά το έγραψε άλλος, o Henry Siegman
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Siegman
Το άρθρο είναι εδώ (στην αρχική του εμφάνιση)
http://www.lrb.co.uk/v31/n02/henry-siegman/israels-lies
Παραθέτω μόνο την αρχή:
(τα πιάνει ένα-ένα, μετά….)
O συγγραφέας είναι μεγάλη μορφή του Εβραϊσμού (και γενικότερα)
Σημείωση: To American Jewish Congress ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ με την American Jewish Committee. Eίναι εντελώς διαφορετική (ιστορικά σημαντική) οργάνωση:
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Jewish_Congress
Δες κι αυτό…
http://www.thepeoplesvoice.org/TPV3/Voices.php/2009/07/21/twitterers-paid-to-spread-israeli-propag-1
Κι αυτό…
http://netherworld.wordpress.com/2006/11/12/ten-tips-for-dealing-with-giyus/
If, like many people, you are disgusted by the behaviour of Israel and happen to blog about, say, the latest massacre in Gaza; the desperate situation the Palestinians are in; the carnage in Lebanon or the provocation of UNIFIL peacekeepers; the threat of attacking Iran or any of the other nefarious deeds that Israel is allowed to get away with, then there is a reasonable chance that you may attract the attention of GIYUS. You’ll know when that has happened when you find your post bombarded by comments (usually anonymous and looking remarkably similar) attempting to justify those actions and attacking you for daring to mention them. A quick look at your stats will confirm that you’ve been GIYUSed. If this bothers you, here are some tips which may put a stop to the attack, or at least lessen the flow of moronic comments. Of course I can’t guarantee that they will work, all I can say is that they seemed to work for me when I became their target. First of all don’t be intimidated, that’s what this little army of cyber soldiers want you to be. Instead you could try the following:
1. Update your post straight away explaining what has happened and adding a little bit about GIYUS for those unfamiliar with this annoying pressure group. This also lets the GIYUS bots know that you’re on to them.
2. If possible, add some links to previous posts you might have written on the issues to show that you are not going to be intimidated by their antics.
3. Refute their ‘arguments’ in the comments. This is easy as they really don’t have any. Their comments go along the lines of “it is about time that Israel completely ignore any condemnation of our effort to stay alive and have a simple life in a and keep pounding at the Palestinians…”. Also they don’t stick around to argue, debate is the last thing they want and its what they are trying to stifle. They just do as they are directed by GIYUS.
4. On no account say anything which they could construe as being anti-Semitic. That is exactly what they want. Not only is anti-Semitism so obviously wrong but you’ll be lowering yourself to their level. Their main objective is to ‘prove’ that anyone who disagrees with Israeli policies is a) anti-Semitic, b) a Holocaust denier, and c) an ‘Islamo-fascist’. To do this they try to blur the distinctions between ‘Zionist’, ‘Israeli’ and ‘Jewish’.
5. Use reliable news sources to back up your points. If you can find items from Israeli sources, so much the better. Haaretz and B’TSalem are useful.
6. Invite others to join in the fun, it makes the thread more balanced and much more interesting. It also saves you from having to repeat yourself or respond to every comment.
7. Don’t delete their comments unless they really are particularly offensive. That just makes it look like you haven’t got an answer to them. Leave their comments up so we can all have a good laugh at them.
8. Use humour. Believe me, these commenters have as much sense of humour as Ian Paisley on a bad day, and they don’t like having the piss taken out of them (who does?). The issues are deadly serious for both sides of the argument but the point here is to stop GIYUS bullying you into remaining silent about them.
9. If other bloggers link to your post then even more people will see it thus rendering their efforts to silence you completely counter-productive. I’ll take this opportunity to thank the Curious Hamster, Obsolete and D-Notice for linking to my post which helped GIYUS’s attack on me backfire.
10. GIYUS has been particularly effective in distorting or wrecking on-line polls. If you are conducting a poll about Israel and you find that GIYUS members turn up in great numbers to distort the result, my advice would be to shut it down immediately and post a message explaining why. I haven’t conducted a poll about Israel but it’s what I’d do if I found my poll being distorted by GIYUS.
When I was targeted by GIYUS I did most of the things on this list and the comments slowed down and then stopped very quickly. And it wasn’t because the GIYUS bots stopped visiting. As I write this they are still coming, they’re just not bombarding me with their silly justifications for what is by any standard criminal behaviour. Groups like this don’t like to be exposed in this way, so when a light is shined on them they tend to scuttle back to whatever dark recesses they emerged from. Mind you, having posted this I wouldn’t be surprised if they tried again.
If you have been GIYUSed and your post is genuine comment on Middle East news and not anti-Semitic or conspiracy theory garbage, feel free to drop me a comment and I’ll link to it. Freedom of speech is important and we have enough curtailment of it from our leaders, so we don’t need these idiots to bully us into silence. If all this sounds like behaving little better than GIYUS, it isn’t. I’m not advocating bombarding peoples web sites with comments or hurling abuse at anyone. This is just a defence tactic which may or may not work if you find yourself under a coordinated virtual attack from a state sponsored pressure group. No state is above criticism and when a state behaves the way Israel does it should expect to be criticised for its crimes. Unfortunately many governments, particularly the American and British governments refuse to criticise these atrocities and are complicit in them, so it’s up to us to do it.
Με απλά λόγια, ο συκοφάντερμαν είναι μέλος του GIYUS. Παπαγαλάκι είναι που εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Έμμισθος προπαγανδιστής-συκοφάντης, πρακτορίσκος της ισραηλινής πρεσβείας. Κάτι σαν ΚΥΠατζής δηλαδή.
Όπως βλέπεις φίλε Omadeon, το Ισραήλ έχει ανησυχητικά πολλά κοινά με το Τρίτο Ράιχ σε μεθοδολογίες και ιδέες…
Αιρετικέ θενκς για τις πληροφορίες, πάντως το δεύτερο λινκ που έδωσες ήταν του 2007 κι είναι μάλλον παλαιότερη πρωτοβουλία προπαγάνδας το GIYUS. Το πρώτο είναι όμως του 2009 και αφορά το twitter κυρίως.
Ο Ιdiotman (αν έχει επηρεαστεί) σε μεθοδολογία μοιάζει με κάτι άλλο, που σου έστειλα ιδιωτικά. Κάτι σαν… τσελεμεντές του καλού και ηλίθιου προπαγανδιστή (όταν απευθύνεται σε ακόμη πιο ηλίθιους).
Δεν συμφωνώ πάντως ότι αυτά έχουν κάποια σχέση με το τρίτο ράίχ, πεντακόσιες φορές έχω πει πως δεν ωφελεί αυτή η σύγκριση, τέλος πάντων δικαίωμά σου να επιμένεις.
To GIYUS είναι «ongoing project» απ’όσο ξέρω και ανήκει ακόμα και τώρα στον επίσημο προϋπολογισμό του Ισραήλ.
Αιρετικέ, ΟΚ, ένα άλλο θέμα τώρα.
Ο… αιρετικός Ισραηλινός συγγραφέας Israel Shahak
http://en.wikipedia.org/wiki/Israel_Shahak
Απόκτησα το βιβλίο του «Jewish History, Jewish Religion, The Weight of Three Thousand Years» (1994, Pluto Press, 112 σελίδες)
….όπου δείχνει (π.χ. στη σελ. 14) περί Ιουδαϊσμού και… Πλατωνισμού, ότι πάσχει ιδεολογικά το κράτος του Ισραήλ (και ο ΕβραΪσμός ανέκαθεν) από τις ιδέες του… Πλάτωνα, τις οποίες συνειδητά ακολουθεί -άλλωστε- από το… 150 π.χ. περίπου:
Το ότι ο Πλάτωνας ήταν μεγάλο… φασιστάκι,
ΔΕΝ αποτελεί -φυσικά- ιδιαίτερο μυστικό !! 🙂
Δυστυχώς ο ΕβραΪσμός… ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ Ελληνικός, τελικά ! (υλοποίησε τα… όνειρα του Πλάτωνα, δηλαδη τους εφιάλτες άλλων).
Ζήτω το… «Ζεν και η Τέχνη Επιδιόρθωσης Μοτοσυκλέτας» (το βιβλίο του Robert M. Pirsig εννοώ…χεχε)
Για το ότι ο Πλάτων ήταν μια φασιστοθεούσα του κερατά ο συγγραφέας κομίζει γλαύκαν εις τας Αθήνας. Αλλά δεν πιστεύω ότι τον αντέγραψαν οι Μακκαβαίοι. Μάλλον επεξέτειναν το βιβλικό φασισταριό τους.
Καλημέρα…
Νομίζω ότι η κριτική στον Πλάτωνα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για όσους Ελληνες διατηρούν αυταπάτες ανωτερότητας με βάση τα επιτεύγματα… ΑΛΛΩΝ (προγόνων) – και αυτό ακριβώς έκανε π.χ. ο φίλος stardust30: http://stardust30.wordpress.com/2009/10/29/το-μίσος-του-πλάτων-για-την-ελληνική-δη/
Αιρετικέ (όπως ξέρεις) πραγματικά ΟΛΕΣ οι μονοθεΪστικές θρησκείες έχουν μαύρα χάλια και όλες ανεξαιρέτως αν τηρηθούν κατά γράμμα καταστρέφουν την Ελευθερία.
Κάποια στιγμή θα κάνω ποστ για ΑΥΤΟ το θέμα, σε σχέση και με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Πάντως, αναφέρθηκα στον Israel Shahak διότι το συγκεκριμμένο βιβλίο του (που έφτασα προς το παρόν μέχρι το 5ο κεφάλαιο) αποδεικνύει πως ο ρατσισμός κατά των Παλαιστίνιων (και ΟΛΩΝ γενικά των μη-Εβραίων, αν και… δεν φαίνεται αυτό εκ πρώτης όψεως) αποτελεί κεντρικό χαρακτηριστικό ορισμένων παραδοσιακών Εβραϊκών δοξασιών, που δεν υστερούν σε τίποτε μπροστά στις πιο ακραίες Χριστιανικές ή (και ιδίως) μουσουλμανικές ακρότητες φανατίλας.
Π.χ. πόσοι από μας ξέρουμε ότι… (εγώ ΤΩΡΑ τα έμαθα…) υπάρχει απαγόρευση να περιθάλψει Εβραίος πληγωμένο εχθρό του, σύμφωνα με την ακραία παράδοση του Χασσιδισμού (Hassidism). Στη σελίδα 27 ο Shahak λέει:
__________
Υ.Γ. Βρήκα αυτόν που αναφέρει ο Shahak και πρόσθεσα το σύνδεσμο στο κείμενο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Menachem_Mendel_Schneerson
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως… ΔΕΝ μιλάμε για κάποια μικρή κι ασήμαντη μειοψηφία που πιστεύει σε ακρότητες, αλλά για κληρονομικό ηγέτη ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ μερίδας του Εβραϊσμού, που (το ΠΙΟ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ είναι ότι)…
Υ.Γ.
Δηλαδή… το Κογκρέσσο:
1) το 1994 απένειμε Κυβερνητικό Χρυσό Μετάλλιο σε ακραίο… Εβραίο ραββίνο που θεωρεί ΟΛΟΥΣ τους μη-Εβραίους «Σατανικά πλάσματα», που όταν πληγωθούν ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να τους δοθούν πρώτες βοήθειες
2 Το 2009 απέρριψε ΕΓΚΥΡΗ έκθεση, αναγνωρισμένη από ΟΛΕΣ τις ανθρωπιστικές οργανώσεις του ΚΟΣΜΟΥ, ότι το Ισραήλ… ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ τις διδασκαλίες αυτού του ακραίου Εβραίου…. (όχι μόνο σφάζοντας ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ αλλά και ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΟΥΣ, ή εμποδίζοντας την περίθαλψη τραυματιών Παλαιστίνιων, βομβαρδίζοντας ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ και σχολείο του ΟΗΕ, κλπ. κλπ.)
_____
(και στο μεταξύ… στο Ισραήλ, στη Δυτική Οχθη, ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ ραββίνοι της Οργάνωσης «Ραββίνοι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα« τρώνε μερικές φορές… ΞΥΛΟ αλύπητο από στρατιώτες επειδή υπερασπίζονται Παλαιστίνιους που τα σπίτια τους (ή τα ελαιόδεντρά τους) καταστρέφονται (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ), ενώ ο ραββίνος Michael Lerner βγαίνει δημόσια ΥΠΕΡ της Εκθεσης Goldstone. ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ…. όπως λέμε π.χ. εν Ελλάδι «πάρ’τον παπά», πραγματικά διάλεξέ τον και πάρτον, το ραββίνο που προτιμάς, σαν παράδειγμα! 🙂 )
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: έκανε λάθος στον αριθμό των αμάχων όμως, ήταν τελικά 15 – κατά τον Goldstone).
Ορίστε και μερικά… αποτελέσματα
http://mondoweiss.net/2009/11/anti-anti-semitism-colonist-rabbi-issues-book-giving-rules-on-when-its-cool-to-kill-gentiles.html
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1126890.html
_________
Nέες μόνιμες ιστοσελίδες σε αυτό το blog εγκαινιάσθηκαν σήμερα, με αποσπάσματα από βιβλία που διαβάζω:
1) Αποσπάσματα από το βιβλίο του Israel Shahak «Jewish History, Jewish Religion»
https://omadeon.wordpress.com/selected-posts/book-quotes/israel-shahak/
2) Αποσπάσματα από το βιβλίο της Naomi Klein «The Shock Doctrine»
https://omadeon.wordpress.com/selected-posts/book-quotes/naomi-klein/
Κεντρική σελίδα πρόσβασης εδώ:
https://omadeon.wordpress.com/selected-posts/book-quotes/
Υ.Γ. Ανακάλυψα ότι… το «Αρδην» του Καραμπελιά (με το οποίο διαφωνώ σε ΠΟΛΛΑ βέβαια)… έχει μεταφράσει στα Ελληνικά και αναρτήσει μεγάλα αποσπάσματα του βιβλίου του Israel Shakak στο οποίο αναφέρθηκα, καθώς και άλλα παρεμφερή κείμενα, που είναι όλα εδώ
http://www.ardin.gr/taxonomy/term/250
Βέβαια, δεν συμφωνώ -όπως είπα- σε πάρα πολλά πράματα με το Αρδην και τον Καραμπελιά, και… επίσης προβληματίζομαι ΑΝ τα κείμενα που παραθέτει επιφέρουν θετικό αποτέλεσμα, σε ένα κοινό που ΠΟΛΥ συχνά τείνει προς τον αντισημιτισμό. Αρκεί να δει κανείς αντιδράσεις «πατριωτών» σε ο,τιδήποτε αφορά Εβραίους, μέσα στο διαδίκτυο, για να καταλάβει ότι ΜΑΛΛΟΝ ο Σαχάκ ΧΑΝΕΤΑΙ ή ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ του…
Στο άμεσο μέλλον θα ετοιμάσω ένα ποστ – επισκόπηση του… αντισημιτισμού σε Ελληναράδικα μπλογκ, για να ισορροπήσει ΑΚΟΜΗ περισσότερο η προσέγγισή μου.
Οπως έγραψε κι ο ίδιος ο Σαχάκ κάπου, εκείνο που απαιτείται σήμερα είναι μια κριτική ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, τόσο του αντισημιτισμού, όσο και του Ισραηλινού ή και Εβραϊκού ΣΩΒΙΝΙΣΜΟΥ…
…διότι αν κανείς κάνει το ένα χωρίς το άλλο, μπορεί μέσα του να έχει τη σωστή άποψη αλλά το κοινό εύκολα χάνει τον προσανατολισμό του και παρασύρεται ακόμη κι από τις δικές του προκαταλήψεις.
__________
Υ.Γ.2 Υπάρχει βέβαια κι ένα… γνωστό προπαγανδιστικό μπλογκ που… φακελλώνει σε «μαύρη λίστα» όλα τα Ελληνικά μπλογκ που (κατά τη ΔΙΚΗ ΤΟΥ άποψη) παρουσιάζουν αντισημιτισμό. Είναι το γνωστό «Hellenic Report»: http://hellenicreport.blogspot.com
….το οποίο ως γνωστόν έχει συμπεριλάβει άδικα στη μαύρη λίστα του ΚΑΙ ορισμένα μπλογκ που είναι αθώα, π.χ. το σημαντικό μπλογκ «Ινφοπηγή» – http://infopigi.blogspot.com –,το οποίο και… ΕΚΛΕΙΣΕ αυτές τις μέρες, πράμα δυσάρεστο γιατί συχνά αναρτούσε σημαντικές ειδήσεις. (Οι ενδείξεις είναι ότι το έκλεισε ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ του, δεν υπάρχει μήνυμα ότι «παραβιάζει τους όρους χρήσης», όμως… η πείρα μου λέει ότι ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ να κλείσει, και ΠΙΘΑΝΩΣ έκλεισε οικειοθελώς ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ, που ΠΙΘΑΝΩΣ -αν και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ σίγουρο- οφείλονται στον προαναφερθέντα… «φακελλωτή αντισημιτικών μπλογκ»).
Το να συμπεριλάβει κανείς σε μια… «ξερή» μαύρη λίστα, όλα τα μπλογκ που θεωρεί ο ίδιος αντισημιτικά, είναι ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ επικίνδυνο εγχείρημα, και ως γνωστόν (ακόμη και) στη Δικαιοσύνη «είναι προτιμότερο να αθωωθούν δέκα ένοχοι ελλείψει στοιχείων, παρά να καταδικαστεί έστω και ένας αθώος» (μια αρχή που το συγκεκριμμένο… φακελλωτικό φιλο-εβραϊκό μπλογκ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΚΑΘΟΛΟΥ).
Οταν κανείς συντάσσει μαύρες λίστες, πρέπει να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πολύ προσεκτικός. Κι εγώ θα είχα συντάξει τέτοιες λίστες ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ εδώ και καιρό π.χ. με ακροδεξιά μπλογκ, όμως αποφεύγω να το κάνω προς το παρόν, όχι μόνο γιατί μερικά είναι αμφιλεγόμενα, αλλά και γιατί ΔΕΝ θεωρώ μια τέτοια αντιμετώπιση ιδιαίτερα θετική και ωφέλιμη – τουλάχιστον μέχρι τώρα…
Υπάρχουν όμως και ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΑΙΑ αντισημιτικά φαινόμενα στο διαδίκτυο και στη μπλογκόσφαιρα, που -αν μη τι άλλο- είναι ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ και να… χρειάζεται να αναλάβει αυτό τον άχαρο και δύσκολο ρόλο κάποιος άλλος, π.χ. Ελληνας Εβραίος. Ο αντισημιτισμός αφορά ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Εμένα προσωπικά με είπαν πολλές φορές «πράκτορα Εβραίων» και άλλα παρεμφερή, μερικοί…
Είναι απαραίτητο και το να ΑΠΑΛΛΑΞΟΥΜΕ τους Ελληνες Εβραίους συμπατριώτες μας από το βάρος να υφίστανται προσβολές και να πρέπει να απαντούν ΜΟΝΟ οι ίδιοι, επειδή σχεδόν κανείς άλλος δεν το κάνει, τις περισσότερες φορές. Διότι… πιστεψτε με, κυκλοφορεί ΠΟΛΛΗ αντισημιτική μπόχα.
Και -στην τελική- ΠΩΣ είναι δυνατόν να κάνουμε ΣΩΣΤΗ κριτική π.χ. στην πολιτική του Ισραήλ, αν δεν κάνουμε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ μια αποστασιοποίηση από τους αντισημίτες? ΠΩΣ είναι δυνατόν να διαμαρτυρόμαστε για τις ΑΔΙΚΕΣ συκοφαντίες κατά ΔΗΘΕΝ αντισημιτών (όπως οι ΦίνκελστάΪν, Εντγκάρ Μωρέν, κ.ά.) όταν δεν μας αγγίζουν οι ΣΩΣΤΕΣ καταγγελίες?…
__________
Υ.Γ.3 Ορίστε δείγματα ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ για ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ Αντισημιτισμό από ακραίους Εβραίους σε… προοδευτικούς Εβραίους:
1) http://peacepalestine.blogspot.com/2005/06/edgar-morin-has-been-sentenced-for.html (καταδίκη του Σεφαραδίτη – Σαλονικιού Γαλλο-Εβραίου φιλόσοφου Edgar Morin για ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ «αντισημιτισμό»)
2) http://www.normanfinkelstein.com/the-real-axis-of-evil/#georg (το γνωστό ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ «Anti-Defamation League» δήλωσε ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ πως ο… γιός Εβραίων εποιζώντων του ολοκαυτώματος Norman Finkelstein είναι «αρνητής του ολοκαυτώματος» – και ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝ συγνώμη, όταν το… θύμα αποστόμωσε τους συκοφάντες του)
ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΑ τα επιχειρήματα…
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ μεγάλου πολιτιστικού βάθους
και ΠΛΟΥΤΟΥ σκέψεως, δυσνόητων υψηλών εννοιών….
**********ΕΔΩ*********
(και πριν και μετά…
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ μετράει….
(όπως στις διαφημίσεις «πριν και μετά»)….
…καραφλιάσαμε, ρε παιδιάααα….)
D.H.I.
D.H.I.
πριν και μετά
το αποτέλεσμα μετράει, 😛
τα δόντια των καραφλών
φασιστογαϊδάρων μετράει… 😆
Ποιος θα το περιμενε, οτι ο Ισραελ-Μπουρδαμαν θα εκανε προπαγανδα εναντι σε self-hating Jews και αντι-σιωνιστες με την καλυψη νεοναζιστικου φορουμ οπου εχει ταμπουρωθει και δεν το κουναει παρα μονο για να κανει …διαφημιση των νεοσυντηριτικων πνευματικων πατερων του (Jonas Goldberg), των οποιων ο Μπουρδαμαν ειναι αξιος απογονος τοσο σε Φιλο-ισραηλισμο, οσο και σε Ψευδολογια.
ΟΤΑΝ ο final boss συνέλθει (ΑΝ βέβαια συνέλθει) από την παράνοια… να βλέπει Εβραίους παντού….
ΤΟΤΕ θα καταλάβει ότι Σιωνισμός σημαίνει καταπίεση ΚΑΙ των Εβραίων, ΙΔΙΩΣ των άθεων και των διανοουμένων…
Και ότι -στην τελική- ΔΕΝ υφίσταται τέτοιο πράμα όπως η… πλατωνική Ουσία «Εβραίος», όπως γενικά δεν υφίσταται ΚΑΜΜΙΑ Πλατωνική ουσία απολύτως. ΑΛΛΟΥ είναι το θέμα, κι όποιος έχει κότσια, θα ακούσει στο μέλλον τα κοτσύφια και τα αηδόνια…
Γιατί τελικά…
«Τη συμφορά που συμφέρει λογάριαζέ την σαν ΠΟΡΝΗ» – είχε πει ο ΜΕΓΑΣ Οδυσσέας Ελύτης, που τον παρεξήγησαν σαν εθνικιστή και τους τάλεγε ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ, όταν τους τάψελνε….
http://www.counterpunch.org/roberts12022009.html
για να μην ξεχνιομαστε…
[…] Falk, o Norman Finkelstein, o Richard Goldstone (δυο χαρακτηριστικά άρθρα: 1, 2), ο Noam Chomsky. Υποστηρίζουμε το μποϋκοτάζ σε κάθε […]