Δημοψηφίσματα, σοφίσματα, ψοφίσματα, σκαρφίσματα…

Στο άλλο μου blog:

Κι έχω πολλά να προσθέσω. Τα περισσότερα όμως τα είπα ήδη στην Καλύβα.
UPDATE: Αυτό το ποστ παρα-έγινε μεγάλο. Επομένως προστέθηκαν τοπικά link:
__________

1. Για το γράμμα του μεγάλου μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη:

Εχω απογοητευτεί πολύ με τις νέες δηλώσεις του Μίκη. Ισως γράψω κάνα ποστ γι’ αυτό, σε στυλ “ανοιχτό γράμμα προς το Μίκη” (κλπ)… αλλά προς το παρόν θέλω να πω τα εξής για τις 3 επιστολες του (http://www.ardin.gr/node/2660):

1) Εφόσον έχουμε να κάνουμε με αποδεδειγμένα ψεύδη, που διαδίδονται τώρα πια ταχύτατα μέσω διαδικτύου, μήπως θεωρεί πως είναι κι αυτά «για το καλό της χώρας» – δηλαδή… «πατριωτικά ψεύδη» κατά προσώπων?
2) Είπε μια τεράστια ιστορική ανακρίβεια (ευρέως διαδεδομένη παρανόηση στη χώρα μας) – Πως οι δυτικές δυνάμεις διέλυσαν τη Γιουγκοσλαβία. ΟΧΙ, αυτό δεν συνέβη, αποτελεί πεπαλαιωμένη Σερβική προπαγάνδα (του Μιλόσεβιτς). Εκείνο που συνέβη είναι ότι η Γιουγκοσλαβία διαλύθηκε από μόνη της και η Δύση επενέβη, όχι απαραίτητα (ή πάντα) με… αγνό σκοπό.
3) Αποτελεί ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ της τεράστιας ανακρίβειας (2) το… τεράστιο λάθος του Μίκη Θεοδωράκη (και πολλών άλλων) να νομίζει ότι το CDRSEE (Κέντρο για την Δημοκρατία και την Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη) ιδρύθηκε…  “για πλάκα”, ή με το σκοπό “να διαλύσει τη χώρα”, κ.ο.κ.

ΟΧΙ, κυρίες και κύριοι (και Μίκη). Το CDRSEE ιδρύθηκε διότι είχε ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ, τότε, μετά τη φρίκη των εγκλημάτων πολέμου που έγιναν, πως σημαντική αιτία για τις φρικαλεότητες (ΚΑΙ για τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας) ήταν και η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ του Εθνικιστικού ΜΙΣΟΥΣ στα σχολικά βιβλία (και αλλού). Και προκειμένου να αποτραπεί επανάληψη παρόμοιων δεινών αποφασίστηκε -ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ- ότι έπρεπε να καταπολεμηθεί το μίσος και ο ακραίος εθνικισμός μέσα στα σχολικά βιβλία όλων των βαλκανικών χωρών (και όχι μόνον).

Τώρα… το ότι ανάμεσα στις προσωπικότητες που ίδρυσαν το CDRSEE ή συμμετείχαν σε αυτό, ήταν και μερικά άκρως αμφιλεγόμενα άτομα, ή άτομα που εξυπηρετούσαν άλλου είδους συμφέροντα… αυτό το γεγονός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ για ολοκληρωτική (συνομωσιολογική) απόρριψη εκείνου του εγχειρήματος. Θα μπορούσε να είχε γίνει διαφορετικά, πιο διάφανα και πιο αποδεκτά, χωρίς αμφιβολία. Ομως ΔΕΝ ιδρύθηκε  το CDRSEE, για τους λόγους που ο Μίκης και πολλοί άλλοι νομίζουν. Και το νομίζουν αυτό διότι ΑΓΝΟΟΥΝ (ή υποτιμούν) τους πραγματικούς λόγους, τα πραγματικά φρικιαστικά εγκλήματα (κυρίως των Σέρβων) και την πραγματική ανάγκη να αλλάξει η παλιά διδακτέα ύλη στα σχολικά βιβλία των Βαλκανίων σε πιο ανθρωπιστική κατεύθυνση, κ.ο.κ.

  • Το ότι έγιναν μετά… ΠΟΛΛΑ λάθη, όπως και ορισμένα λάθη στο βιβλίο Ιστορίας της 6ης δημοτικού, ΔΕΝ αρκεί για να στοιχειοθετήσει μια τόσο ακραία δαιμονοποίηση ΟΛΩΝ όσων συμμετείχαν στο CDRSEE, όσο εκείνη που κάνει και ο Μίκης – μια δαιμονοποίηση που οδήγησε στις λυσσαλές ψευτιές κατά της Θάλειας Δραγώνα, κατά του Νίκου Μουζέλη, κ.ά.

Με όλα αυτά, ΔΕΝ υποστηρίζω -απαραίτητα- την κ. Θ.Δ. ή άλλα πρόσωπα, απλώς επισημαίνω τις ρίζες της ΠΑΡΑΝΟΪΚΗΣ ΑΚΡΑΙΑΣ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗΣ, την οποία υιοθέτησε και ο Μίκης, όπως και πολλοί άλλοι “αριστεροί πατριώτες”.

  • Για όλους αυτούς τους λόγους, ένα από τα πιο επικίνδυνα πράματα στη χώρα μας σήμερα είναι αυτός ο αφελής παρανοϊκός πατριωτισμός.

Ο κάθε αφελής Ελληνας αριστερός πατριώτης, που… «ενημερώνεται» με ΣΤΡΕΒΛΟ τρόπο διαβάζοντας τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ του “Ρεσάλτο”, που ΝΟΜΙΖΕΙ πως κάποτε “η Δύση διέλυσε τη Γιουγκοσλαβία” και πως μετά ίδρυσε εκ του πονηρού και το CDRSEE για να… διαλύσει ακόμη πιο πολύ και τα υπόλοιπα Βαλκάνια (πρωτίστως τη χώρα μας)… ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ άθελά του (λόγω της θεμελιώδους άγνοιας που τον διακατέχει) σε ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟ της ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ.

Πατριωτικό μέτωπο (σαν αυτό που ζητάει ο Μίκης) με συμμετοχή ΚΑΙ της ακροδεξιάς, πολύ απλά ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ, και ΑΝ μπορεί να υπάρξει, τότε θα γίνει απλό συμπλήρωμα της ακροδεξιάς. Η λογική του Φασισμού είναι απλή, είναι σαν… μαύρη τρύπα που απορροφάει κάθετι, σύμφωνα με την… εξίσwση:

Φασισμός + Χ (όπου Χ=οποιοσδήποτε άλλος) = Φασισμός.

Το Ρεσάλτο έχει ΚΑΙ ακροδεξιούς αρθρογράφους (που γράφουν ταυτόχρονα και στις “Ελληνικές Γραμμές”). Το ότι μερικοί από αυτούς είναι… έξυπνοι ή παραπλανητικά σωστοί, κ.ο.κ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι έχει δίκιο το Ρεσάλτο στις βασικές θέσεις του (π.χ. το παλιό εκείνο άρθρο που κήρυττε την… ευελιξία και τη δημιουργική άνθηση των… ακροδεξιών, σαν “μαχητών κατά της Νέας Τάξης”). ΟΛΑ αυτά πρέπει μάλλον να τα γράψω στο Μίκη, σε ένα ανοιχτό γράμμα – ποστ, διότι πολύ αμφιβάλλω αν κάθησε ποτέ κανείς να του τα εξηγήσει. Από λανθασμένα αξιώματα βγαίνουν λανθασμένα θεωρήματα.

  • Ζούμε την εποχή της ανόδου της ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ, που είναι ΔΗΘΕΝ “αντίσταση στη Νέα Τάξη” αλλά… στην πραγματικότητα αποτελεί τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΙΛΟ της (της πραγματικής Νέας Τάξης, όχι της εικονικής και… παρανοϊκής).

1.1) Το CDRSEE και η… διάλυση της Γιουγκοσλαβίας

Τώρα… κάποιος ανάφερε, σαν ιστορική πηγή, σε σχετική συζήτηση, το «Underground» του Emir Koustourica. Αυτή την ταινία την έχω δει αλλά ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ιδιαίτερα χρήσιμη “αλληγορία”. Δίνει μια ΚΑΠΩΣ ΣΤΡΕΒΛΗ εικόνα για τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία.

Εμίρ Κουστουρίτσα

Με τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας έχω ασχοληθεί εκτενώς το περασμένο καλοκαίρι, όταν έγραψα το ποστ για τους Χρυσαυγίτες που πήγαν στη Σρεμπρένιτσα:

https://omadeon.wordpress.com/2009/07/31/srebrenitsa-trance

Οποιος θεωρεί τον Κουστουρίτσα 100% αξιόπιστη πηγή κάνει λάθος. Μεγάλο μέρος του προβλήματος ήταν η σιδερένια θέληση του Μιλόσεβιτς να διατηρήσει πάσει θυσία την εθνική ενότητα (και εν ανάγκη να επεκτείνει τα όρια) της Σερβίας. Οι φανατισμοί από την πλευρά του Ιζετμπέκοβιτς ήρθαν ΠΟΛΥ αργότερα. Οσον αφορά τους μουσουλμάνους που ήρθαν ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ (από Αραβικές χώρες, κλπ) να βοηθήσουν τους άσχημα εκπαιδευμένους, άθλια εξοπλισμένους ή και άοπλους Βόσνιους… σημαντικό είναι να ΜΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ και ΑΙΤΙΑ, νομίζοντας ότι επιτέθηκαν πρώτοι, σταλμένοι για να σφάξουν τους Σέρβους.

Μερικοί τα ρίχνουν και στην πολυπολιτισμικότητα, ότι τάχαμου αυτή έφταιγε για τη διάλυση, αν όχι η Δύση. Στην πραγματικότητα όμως… ΜΙΑ ΧΑΡΑ λειτουργούσε η “πολυπολιτισμικότητα” της Γιουγκοσλαβίας, όταν υπήρχε και η συστηματική αποθάρρυνση του μονομερούς εθνικισμού. Απόδειξη ήταν και οι μεικτοί γάμοι και οι φιλικές σχέσεις μεταξύ εθνοτήτων. Ο Τίτο ήταν πολύ έξυπνος (αν και δεν έκανε αρκετά). Αυτόν άλλωστε νοσταλγούσε κι ο Κουστουρίτσα. Εγώ όμως κατέληξα ότι ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ διάλυσε τη Γιουγκοσλαβία, μαζί με την απληστία, τον επεκτατικό εθνικισμό και τον αυταρχισμό του Μιλόσεβιτς.

  • Επίσης… στην περίπτωση της Σερβίας, ειδικά, μεγάλο ΜΕΡΟΣ της ευθύνης για τις φρικαλεότητες είχε και η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία που συστηματικά ενίσχυε τους  Σέρβους (και συγχωρούσε τα πάντα στη συμπεριφορά τους λόγω Ορθοδοξίας)…. ενώ ακόμη και εγκληματίες όπως ο Αρκάν δήλωναν πιστοί Ορθόδοξοι. Η βουλιμία της Republica Srpska για αρπαγή εδαφών από τη Βοσνία και τα συνεπαγόμενα εγκλήματα οδήγησε και στις επόμενες φάσεις (των μουτζαχεντίν που ήρθαν να “βοηθήσουν” τους Βόσνιους, κλπ.)

Εν κατακλείδι, όποιος δεν κατανοεί τον ολέθριο ρόλο του εθνικιστικού μίσους στην περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας, είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ να μην κατανοεί και ΓΙΑΤΙ ιδρύθηκε το CDRSEE. Τα αρχικά του είναι απολύτως λογικά («Center for Reconciliation and Democracy in South-Eastern Europe«).

Η Δύση δεν ωφελήθηκε τόσο, όσο νομίζουμε, από εκείνο το διαμελισμό. Μόνο η Αμερική (εκ των υστέρων) ωφελήθηκε με κάποιες στρατιωτικές βάσεις  (και οικονομικά συμφέροντα) στο Κόσσοβο ή με την τεράστια σε όγκο πρεσβεία της στην ΠΓΔΜ, κλπ. Γενικά, η συμπεριφορά της Δύσης ήταν εύλογη, ενώ… φυσικά ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.

Επαναλαμβάνω ότι ορισμένες προσωπικότητες που αναμείχθηκαν στο CDRSEE (και γενικότερα) ΕΙΝΑΙ αμφιλεγόμενες, έως πολύ ύποπτες και ένοχες. Ουδείς αμφισβητεί π.χ. ότι ο Τζωρτζ Σόρος βρήκε τρόπο να ΚΕΡΔΙΣΕΙ από τη συμφορά, ή ότι εκπροσωπεί τη Διεθνή Τράπεζα και άλλα συμφέροντα, χώρια τα δικά του. Ομως ο ρόλος του υπερτονίστηκε από τη συνομωσιολογική παράνοια (Στην Ελλάδα και στη Σερβία) που ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ την ανάγκη για το ξεπέρασμα του μίσους στα Βαλκάνια.  Σαν αποτέλεσμα…

Σχεδόν ΚΑΜΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ των κειμένων του CDRSEE δεν δημοσιεύτηκε ποτέ στην Ελλάδα. Σχεδόν όλοι οι επικριτές του ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ υπέθεσαν πως έχει έναν εξ ολοκλήρου κακό σκοπό και επίσης (με το λογικό σφάλμα του “Guilt by Association”) θεώρησαν ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ του, ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους επιστήμονες που συνεργάστηκαν μαζί του. Ακόμη και ΜΚΟ που δεν έχουν πλέον καμμία σχέση με χρηματοδότηση από τον Τζωρτζ Σόρος, συκοφαντούνται σαν «όργανα του Σόρος» και οι ερευνητές που συνεργάζονται μαζί τους σαν «Σοράκια» (δηλαδή πληρωμένοι… προδότες).

Ομως η πραγματικότητα είναι ΠΟΛΥ διαφορετική από αυτή την παράνοια. Π.χ. ο κ. Νίκος Μουζέλης, του οποίου κάποια άρθρα διάβασα, είναι ΠΟΛΥ σοβαρός διανοητής και επιστήμων με ΠΟΛΛΑ σωστά πράματα. Το θέμα όμως είναι… ΑΝ αυτά τα σωστά πράματα υλοποιούνται σωστά, αν η θεωρία εφαρμόζεται στην πράξη. Η κεντρική θέση του κ. Μουζέλη, ότι η δημοκρατία θα διασωθεί μέσω των “κινήσεων πολιτών” (και τις ΜΚΟ) ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ πως είναι λάθος. Το ενδεχόμενο λάθος όμως ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ είναι απλούστατα η ΟΛΙΣΘΗΣΗ αυτών των Κινήσεων Πολιτών σε  κάποια είδη Λόμπυ που καταντάνε ανεξέλεγκτα, όπως π.χ. στην Αμερική (ορισμένα). Μια ΣΩΣΤΗ κριτική θα ήταν όμως ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική, από την απλοϊκή παράνοια της ολικής δαιμονοποίησης των πάντων (ΚΑΙ της κ. Θ.Δ.)

Τώρα… όσον αφορά το θέμα της κ. Θάλειας Δραγώνα, ΔΕΝ τυγχάνω θαυμαστής της. Αντίθετα, ίσως και να συμμερίζομαι κάποιες κριτικές εναντίον της, που είναι όμως κριτικές ΕΝΤΟΣ κάποιων ΟΡΙΩΝ, που δεν αποτελούν χτυπήματα κάτω από τη ζώνη και που δεν ρέπουν προς τον εθνικισμό ή προς τη μπουρδολογία (ακόμη λιγότερο στη συκοφαντία).

  • Δώσανε όμως… ρεσιτάλ ψευτιάς, παράνοιας και βλακείας διάφοροι, από ακροδεξιοί συκοφάντες έως και “αριστεροί πατριώτες”. Ολα αυτά είναι ανησυχητικά. Μεταξύ άλλων, αναχαιτίζουν έμπρακτα και ΚΑΘΕ υγιή κριτική προς τις απόψεις της Θ.Δ.

____________

2. Το ξεσκέπασμα της λάσπης κατά της Θάλειας Δραγώνα

Μετά το ποστ-βόμβα του Jungle-Report, που απέδειξε με στοιχεία πως όλες οι επίμαχες «φράσεις από το βιβλίο της Θάλειας Δραγώνα» ήταν αγρίως παραποιημένες, ο τίμιος blogger Ακρίτας παραδέχτηκε θαρραλέα πως είχε κάνει λάθος, εξαπλώνοντας αυτά τα ψέμματα – και ζήτησε μάλιστα συγνώμη. Ετσι στις 5 Ιουνίου 2009, ανάγγειλλα στην «Καλύβα» ότι…

MHN πτοείσθε Καλυβιανοί και λοιποί… (χεχε)
Ζούμε στα μπλογκ μια ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ:
Ενας εκ των κύριων υπαίτιων της εξάπλωσης της λάσπης, ο Μακεδονομάχος Ακρίτας, παραδέχτηκε ΕΝΤΙΜΑ και ΑΝΤΡΙΚΙΑ πως έκανε λάθος, πως εξάπλωσε ψεύδη χωρίς να τα ελέγξει, και ανάφερε την ΑΡΧΙΚΗ ΠΗΓΗ του ψεύδους…
…δηλαδή το ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ “ΡΕΣΑΛΤΟ”: (είχα κάνει λάθος όμως… λόγω βιασύνης. Η αρχική πηγή ήταν το blog του πρώην βουλευτή της Ν.Δ. Δημήτρη Κωσταντάρα, γιού του ηθοποιού Λάμπρου Κωσταντάρα).

http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2010/01/blog-post_3822.html

Στον Ακρίτα έδωσα ήδη συγχαρητήρια. (θα εγκριθούν σε λίγο).
Αλλά… αυτός ο κυρ-Θύμιος (του Ρεσάλτο) θέλει ΕΝΑ ΧΕΣΙΜΟ ΧΟΝΤΡΟ.

Γεννηθήτω αντι-φασιστικό αντι-ψευδολογικό ΜΕΤΩΠΟ.

LINKS / UPDATES:

__________

3. Οι παρενέργειες της μετανάστευσης (που εμείς οι αντιρατσιστές αγνοούμε)

Νομίζω ότι… δυστυχώς όλη η trendy επιχειρηματολογία γύρω από το θέμα της μετανάστευσης στην Ελλάδα (και όχι μόνο αυτό το θέμα) εξαντλείται σε μόνο δύο ακραίες αντίπαλες παρατάξεις, ενώ υπάρχει και μια τρίτη παράταξη, η λεγόμενη «Πατριωτική Αριστερά«, που κάνει παρόμοια λάθη παρανοήσεων με τη δεύτερη, την Ακροδεξιά. Η πρώτη παράταξη, η αντι-ρατσιστική και αντι-εθνικιστική, κάνει κι αυτή τα δικά της λάθη, που μερικές φορές αποδεικνύονται (εκ των υστέρων) ολέθρια. Ενα από αυτά τα λάθη είναι και η υποβάθμιση ή -μέχρι και- η πλήρης συσκότιση ορισμένων αρνητικών πτυχών της (υπερβολικής) μετανάστευσης.

Στο blog του Ακρίτα γράφτηκε ένα σχόλιο που το θεωρώ σαν… ένα από τα ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ σχόλια που γράφτηκαν ποτέ, σε μπλογκ, για το θέμα της μετανάστευσης. Το πέρασα και στην «Καλύβα» για περαιτέρω προβληματισμό. Το θέμα της μετανάστευσης είναι πρωτίστως οικονομικό και κοινωνικό (εκτός από ανθρωπιστικό). Και όπως  είπε ο ανώνυμος, δεν υπάρχει καμμία ΜΚΟ που να φροντίζει να μην αδικούνται οι Ελληνες κάτω από τα όρια  της φτώχειας. Ελλείψει μιας τέτοιας ΜΚΟ, αναλαμβάνει να τoυς «εκπροσωπήσει» η… ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ. Κι ΑΥΤΟ ακριβώς είναι η ΤΡΑΓΩΔΙΑ που ΖΟΥΜΕθα ζήσουμε).

Μακάρι να μπορούσε κάθε ξένος μετανάστης στη χώρα μας να νοιώσει Ελληνας και να γίνει Ελληνας. Ομως αντί γι’ αυτό εξωθείται να  υποκριθεί πως θέλει κάτι τέτοιο, για λόγους συμφέροντος-πιο καλά- επιβίωσης). Τίποτε κακό δεν θα  πάθαινε, όμως, αν οι προϋποθέσεις για να γίνει Ελληνας πολίτης εξασφάλιζαν μια ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ Ελληνοποίηση όσων πραγματικά θέλουν κάτι τέτοιο, και ταυτόχρονα ίσα δικαιώματα σε όλα τα άλλα θέματα (χωρίς την  υπηκοότητα όμως) με τον Ελληνα πολίτη.

Με το τωρινό νομοσχέδιο, η ψηφοθηρία της ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ Ελληνοποίησης είναι εμφανέστατη. Και… δεν εξαντλήσαμε τις πτυχές του προβλήματος. Ορίστε λοιπόν μία από τις πτυχές που ΑΓΝΟΟΥΜΕ, στο σημαντικό σχόλιο του Ανώνυμου:

Για να μη φτάνουμε στο άλλο άκρο…

Η άποψη ότι οι πολίτες πρέπει να συμμετέχουν πιο ενεργά στα θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων τους, είναι σωστή και αυξάνει (θεωρητικά) το επίπεδο της δημοκρατίας και αυτό επιτυγχάνεται μέσω των ΜΚΟ. Η ενίσχυση του ρόλου των ΜΚΟ είναι μία από τις κύριες πολιτικές της ΕΕ.

Το πρόβλημα είναι ότι διεθνώς οι ΜΚΟ έχουν γίνει άλλη μία «βιομηχανία», με ότι αυτό συνεπάγεται. Από την άλλη, σε πολιτικό επίπεδο στην Ευρώπη λειτουργούν σαν τα λόμπυ των ΗΠΑ, εξυπηρετώντας συμφέροντα παντός είδους, από επιχειρηματικά μέχρι εθνικά.

Το κακό είναι ότι πολύς κόσμος δεν έχει συνειδητοποιήσει αυτή τη νέα πραγματικότητα και έχει πιαστεί στον ύπνο.

Για παράδειγμα στην περίπτωση της μετανάστευσης, οι ΜΚΟ για τα δικαιώματα των μεταναστών υποστηρίζουν τα συμφέροντα των μεταναστών, γιατί αυτός είναι ο ρόλος τους και καλώς κατά τη γνώμη μου, γιατί πρέπει να τους εκπροσωπεί κάποιος μέσα στα πλαίσια μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Το πρόβλημα δημιουργείται από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια ΜΚΟ να υπερασπιστεί τα συμφέροντα άλλης ομάδας ανθρώπων που πλήττονται από τα συμφέροντα των μεταναστών.

Για να γίνω πιο σαφής… Σύμφωνα με τις περισσότερες μελέτες περί οικονομικών επιπτώσεων της μετανάστευσης, έχει βρεθεί ότι από τη μετανάστευση πλήττεται το ανειδίκευτο και το ημι-ανειδίκευτο κομμάτι του πληθυσμού μιας χώρας, το οποίο ταυτόχρονα είναι και το φτωχότερο. Για τον υπόλοιπο πληθυσμό μιας χώρας ισχύει σε γενικές γραμμές, ότι όσο πιο υψηλό εισόδημα έχει, τόσο περισσότερο επωφελείται. Τα ευρήματα αυτά αποσιωπούνται, γιατί δεν υπάρχει κάποια ΜΚΟ που να εκπροσωπεί αυτό το κομμάτι του πληθυσμού, που στην περίπτωση της Ελλάδας αφορά περίπου το 1/4 (βάσει των στατιστικών για το ποσοστό κάτω από το όριο της φτώχειας)

Μικρή παρένθεση:  Σε δημοσιονομικό επίπεδο έχει βρεθεί ότι δεν υπάρχει κανένα σοβαρό όφελος ή ζημία για ένα κράτος (ούτε καν στον ασφαλιστικό τομέα –σε αντίθεση με την αντίθετη προπαγάνδα που γίνεται, αν και στην περίπτωση της Ελλάδας, οι ερευνητές λένε ότι θα οφεληθεί βραχυπρόθεσμα, αλλά μακροπρόθεσμα θα ζημιωθεί). Το πρόβλημα με την μετανάστευση είναι ότι τα κέρδη τα αποκομίζει το πλουσιότερο κομμάτι του πληθυσμού, ενώ τις ζημίες (από την χρήση των υποδομών υγείας, εκπαίδευσης, ασφάλειας κλπ. τις πληρώνει το σύνολο του πληθυσμού, με συνέπεια οι οικονομικές ανισότητες να διευρύνονται.

Τι θα γινόταν όμως αν υπήρχε μία ΜΚΟ να υπερασπιστεί τα συμφέροντα αυτού του 1/4 του πληθυσμού;;;

Και κάτι τελευταίο, για να διαφανεί το πόσο «αγαθός» είναι ο ρόλος των ΜΚΟ που υπερασπίζονται την άνευ ορίων μετανάστευση… Όσο συνεχίζεται η μετανάστευση, η πρώτη ομάδα που πλήττεται είναι οι παλαιότεροι μετανάστες και μετά το φτωχότερο κομμάτι του γηγενούς πληθυσμού.

Νομίζω γίνεται σαφές πλέον ΠΟΙΟΥΣ εξυπηρετεί η μετανάστευση…

υ.γ. Για όποιον ενδιαφέρεται να δει την πιο τελευταία μελέτη για τις επιπτώσεις της μετανάστευσης στην Ελλάδα, η οποία έστω και μη εξετάζοντας όλους τους τομείς (σε αντίθεση με μελέτες για άλλες χώρες) δίνει μία εικόνα
http://ftp.iza.org/dp3754.pdf

(Ανώνυμος 03 Ιανουαρίου 2010 2:45 μ.μ.)

Οπως είπε και ο ανώνυμος, δεν υπάρχει ούτε μία ΜΚΟ που να  μεριμνεί για τα δικαιώματα των ντόπιων, των ιθαγενών. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχει ούτε μια ΜΚΟ που να ΕΛΕΓΧΕΙ τις ΑΛΛΕΣ, εκείνες που ασχολούνται (και καλώς ασχολούνται) με τα δικαιώματα όλων των ΑΛΛΩΝ (μειονοτήτων ή μεταναστών, κλπ). Αν δεν γίνει αυτό, αν δεν υπάρξουν (έστω)… blogger σαν τον Ακρίτα(!) που να βλέπουν και την «άλλη πλευρά», τότε… θα αναλάβουν ΑΚΡΟΔΕΞΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ να «υπερασπιστούν» τα δικαιώματα των Ελλήνων και φυσικά… ξέρουμε ΠΟΥ οδηγεί αυτό!

Ας μην ξεχνάμε όμως… ότι μιλάμε για ΜΚΟ (ή και για κάτι σαν “συνηγόρους πολιτών”) και ΟΧΙ για πολιτικό χώρο. Διότι (ακριβώς ΑΥΤΟ είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ)… Ελλείψει τέτοιων ΜΚΟ, τη σκυτάλη της εκπροσώπησης δικαιωμάτων θα την πάρει, ΑΡΓΑ ή ΓΡΗΓΟΡΑ, πολύ απλά, η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ! Εξάλλου… ο συνδυασμός εθνικισμού και σοσιαλισμού είναι -πολύ απλά- εθνικοσοσιαλισμός. ΤΟΣΟ απλά. Θέλετε και τα δύο? ΔΕΝ γλυτώνετε, σόρυ! 1+1=2. Game over. Sieg Heil !:mrgreen:

  • Δυστυχώς, οι μεμψιμοιρίες περί εθνικής ταυτότητας και η παράνοια «κατά του εθνομηδενισμού» αποτελούνσυνήθως- περιττολογίες ΑΝΑΣΦΑΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, που αντλούν νόημα στη ζωή από ΜΠΟΥΡΔΕΣ όπως διάφοροι εθνικισμοί και άλλοι… “-ισμοί”.

Το προβλημα είναι ΑΛΛΟΥ.  Π.χ. ο Σλαβόϊ Ζίζεκ (Slavoj Žižek) δεν τρέφει ΚΑΜΜΙΑ αυταπάτη ότι η υπερβολική μετανάστευση ενέχει κινδύνους, ή ότι συμφέρει την πλουτοκρατία. Αναφέρει ο ίδιος το παλιό παράδειγμα του Λαφοντέν, στον οποίο δίνει ΔΙΚΙΟ για το φόβο του (κάποτε) ότι οι φτηνοί εισαγόμενοι εργάτες θα μείωναν μισθούς ιθαγενών. Καταδικάζει τη συκοφάντηση του Λαφοντέν ότι ήταν «ρατσιστής«. Ενα εκπληκτικό άρθρο του Ζίζεκ (δύσκολο αλλά δυνατό) με αναφορά στο θέμα είναι:

Πρόσφατα, κάποιος το έφερε αυτό σαν σύνδεσμο στο «Αρδην«, και πιθανολογώ ότι ο Γιώργος Καραμπελιάς ΗΔΗ -ΜΑΛΛΟΝ- επηρεάζεται από τον Ζίζεκ, αλλά μετά προσθέτει… σάλτσες αντι-εθνομηδενιστικές και μπαχαρικά ελληνοπρέπειας, ώστε να σερβίρει… Παστίτσιο “κατά της Νέας Τάξης”.🙂 (Ε, ευχαριστώ, αλλά… δεν θα πάρω! Φτιάνουμε κι εμείς παστίτσιο... αλλιώς!🙂 ). Βρήκα επίσης στη Wikipedia τον Pierre-André Taguieff, με το εξής εκπληκτικό στο τέλος του λήμματος:

About so-called antifascist” and “antiracist” groups:
…Pierre-André Taguieff wrote Les Contre-réactionnaires (Denoël, 2007) in which he opposed both antiracism and antifascism. He considers them as ideologies which are instrumentalized by far-left groups (p.576) «aiming to regularize as many illegal immigrants as possible without any regulation»!

Αρα, ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ στην Ελλάδα. ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ αντι-φασίστας, ΝΟΥΜΕΡΟ 1 στον αγώνα κατά της Νέας Δεξιάς, κατά του ρατσισμού, έγραψε κι αυτά τα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!

Η προσφορά του Pierre-André Taguieff στον αγώνα κατά του ρατσισμού είναι τεράστια και πέραν αμφισβήτησης. Ο ίδιος, παρόλο που επεσήμανε τα προηγούμενα… δυσάρεστα, διεύρυνε και τη θεωρητική κατανόηση του «νεο-ρατσισμού» ή «Πολιτιστικού Ρατσισμού» (σήμερα κυρίαρχου είδους) με τον εξής τρόπο:

In attempting to undo the ontological status of “race”, antiracism has become aware of the need to challenge, what sociologist Pierre-Andre Taguieff has termed neo-racism’: a system of human differentiation that bases its judgements not on biological but cultural categories. Because it has adapted itself to the scientific findings cited above by replacing “race” with  “culture”, it can be said that neo-racism has to a certain extent learned from antiracism. Taguieff went even so far as to blame anti-racism for facilitating this development. He argues that because anti-racism sought “to combat racism by  insisting upon the equal valorisation of all cultures and a respect for difference”, the basic operations of racism – the assigning of difference to a single category – remained unchallenged…

(πηγές: Taguieff, P-A. (2001). «The Force of Prejudice: On Racism and Its Doubles» – University of Minnesota Press); Lentin, A. (2000). “’Race’, Racism and Anti-Racism: Challenging Contemporary
Classifications.” Social Identities 6 (1), pp. 91-106).

________________

4.  Για μία δημιουργική κριτική στην  «Πατριωτική Αριστερά»

  • H «Πατριωτική Αριστερά» στην Ελλάδα περιπλέκει και εντείνει τα δύσκολα σημερινά μας προβλήματα, με ένα πλέγμα παρανοήσεων και άλλων λαθών που προβάλλονται -ολοένα και περισσότερο- σαν «Αντίσταση κατά της Νέας Τάξης» – ενώ στην πράξη αποτελούν εθελοντική βουτιά στα ίδια τα… σκατά (τα οποία προσπαθεί να… καθαρίσει η Πατριωτική Αριστερά, με την λαλίστατη «πατριωτική»… γλώσσα της).🙂

Π.χ. ο αδόκιμος και (διεθνώς) ΣΧΕΔΟΝ ανύπαρκτος όρος «εθνομηδενισμός» κυριάρχησε πλέον, στη ρητορική της Πατριωτικής Αριστεράς, που… μέσω του «αντι-εθνομηδενισμού» της (από κάθε πρακτική άποψη) ταυτίζεται λογικά και ρητορικά με την Ακροδεξιάθέλοντας και μη. Επίσης… άλλες έννοιες (προσφιλείς στη ρητορική της Π.Α.) όπως η «πολυπολιτισμικότητα»συνήθως ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ με έναν τρόπο που ο… ίδιος ο Slavoj Zizek (που χρησιμοποιεί τον όρο αυτό) θα θεωρούσε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

Ο τρόπος που ο Ζίζεκ ορίζει την (ΑΡΝΗΤΙΚΗ) πολυ-πολιτισμικότητα (σαν ιδεολογία της Παγκοσμιοποίησης του Κεφαλαίου) είναι σαν το αντίθετο μιας άλλης, ΘΕΤΙΚΗΣ -όμως- Κατάστασης, την οποία ονομάζει «UNIVERSALITY« (κάτι σαν ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ή και «παγκοσμιότητα«)… δηλαδή ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που κι εγώ υποστηρίζω σαν «Κουλτούρα ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΜΟΡΦΩΝ«. Δείτε το εδώ, είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ:

He (Zizek) defines multiculturalism as:
…the ideal form of ideology of this global capitalism … The relationship between traditional imperialist colonialism and global capitalist self-colonisation is exactly the same as the relationship between Western cultural imperialism and multiculturalism: in the same way that global capitalism involves the paradox of colonization without the colonizing Nation-State metropole, multiculturalism involves patronising Eurocentrist distance and/or respect for local cultures without roots in one’s own particular culture. In other words, multiculturalism is a disavowed, inverted self-referential form of racism, a ‘racism with a distance’ – it ‘respects’ the Other’s identity, conceiving the Other as a self-enclosed ‘authentic’ community towards which he, the multiculturalist, maintains a distance rendered possible by his privileged universal position.

Against such multiculturalism he (Zizek) counterposes a universality based on the interests of those excluded by it, exemplified in the slogans «we are all immigrant workers», or «Sarajevo is the capital of the WORLD» !

(από μελέτη/pdf paper του Ethnic and Racial Studies, Department of Sociology, University of Dublin, Trinity College, Dublin, Ireland και επίσης: Zizek, Slavoj. 1997. «Multiculturalism, Or, the Cultural Logic of Multinational Capitalism», New Left Review, 225, September/October, pp. 28-51.).

  • Δηλαδή… η ΓΙΑΛΑΤΖΙ – Ελληναράδικη ή και η Πατριωτικο-Αριστερή  εκδοχή, όσων λέει ο Ζίζεκ, αντί να προβάλλει και να στηρίξει την «UNIVERSALITY» (συνδεόμενη ίσως με έναν  «πατριωτικό αριστερό διεθνισμό«) προβάλλει την… ΜΟΝΟ-ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ και τον ΜΟΝΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (ή ακόμη και τον  ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ) σαν το αντίθετο της (κακής) «πολυ-πολιτισμικότητας», με αποτέλεσμα να γίνεται ΕΥΚΟΛΗ ΛΕΙΑ της ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ και του Εθνικισμού….

Ουάου… ! 🙂

Ακόμη πιο ξεκάθαρα τα λέει ο Zizek σε άλλο κείμενο του:

Two interconnected traps are to be avoided at all costs apropos of the fashionable topic of the `end of ideology’ brought about by the present process of globalization: first, the commonplace according to which today’s main antagonism is between global liberal capitalism and different forms of ethnic/religious fundamentalism; second, the hasty identification of globalization (the contemporary transnational functioning of capital) with universalization. As we have already seen, the true opposition today is rather between globalization (the emerging global market New World Order) and universalism (the properly political domain of universalization of one’s particular fate as representative of global injustice). This difference between globalization and universalism becomes more and more palpable today, when capital, on behalf of penetrating new markets, quickly renounces requests for democracy in order not to lose access to new trading partners. This shameful retreat is then, of course, legitimized as `respect of cultural difference‘, as the right of the (ethnic-religious-cultural) Other to choose the way of life it suits it best-as long as it does not disturb the free circulation of Capital. (πηγή: For a leftist appropriation of the European legacy» –κάπου στη μέση)

[…]

Multiculturalist openness versus new fundamentalism is thus a false dilemma: they are the two faces of today’s post-political universe. In this universe, the conflict of global ideological visions embodied in different parties who compete for power is replaced by the collaboration of enlightened technocrats (economists, public opinion specialists, etc.) and liberal multiculturalists; via the process of negotiation of interests, a compromise is reached in the guise of a more or less universal consensus. This late-capitalist solution is best epitomized by the name ‘Singapore’, designating the paradoxical combination of capitalist economic logic with a corporate communitarian ethics which precludes any politicization of social life. It is deeply significant that, in the last years of his life, the late Deng himself, the father of Chinese reforms expressed his admiration for Singapore as the model to be followed in China. The motto of the ‘wise’ Asian rulers like Singapore’s Lee Kwan You-the combination of the full inclusion of their economies into global capitalism with the traditional Asian values of discipline, respect for tradition, etc.-points precisely towards globalization without universalism, i.e. with a suspended political dimension. In a different way, the model towards which the USA seems to move-the permissive co-existence of the multitude of ways of life within the global capitalist framework-approaches in another way the same result of depoliticization.

The opposition of globalization to particular cultural identity embodied in a specific way of life is thus misleading: what is effectively threatened by globalization is not the cosa nostra (our private secret way of life from which others are excluded, which others want to steal from us), but its exact opposite: universality itself in its eminently political dimension. One of the common wisdoms today is that we are entering a new Medieval society in the guise of the New World Order-the grain of truth in this comparison is that, like Medieval times, the New World Order is global, but not universal, since it strives for a new global order with each part at its allocated place

Ας δούμε όμως, ξανά, το άλλο εδάφιο κειμένου του Zizek, από link που δόθηκε πριν:

…One should be attentive here to how even those elements which appear as pure Rightist racism are effectively a displaced version of workers’ protests: of course there is racism in demanding the end of immigration of foreign workers which pose a threat to our employment; however, one should bear in mind the simple fact that the influx of immigrant workers from the post-Communist countries is not the consequence of some multiculturalist tolerance – it effectively IS part of the strategy of Capital to held in check the workers’ demands – this is why, in the US, Bush did more for the legalization of the status of Mexican illegal emigrants than the Democrats caught in the trade union pressures. So, ironically, the Rightist racist populism is the today the best argument that the «class struggle,» far from being «obsolete,» goes on – the lesson the Left should learn from it is that one should not commit the error symmetrical to that of the populist racist mystification/displacement of the hatred onto foreigners, and to «throw the baby out with the dirty water,» i.e., to merely oppose populist anti-immigrant racism on behalf of multiculturalist openness, obliterating its displaced class content – benevolent as it wants to be, the mere insistence on multiculturalist openness is the most perfidious form of anti-workers class struggle…

Typical is here the reaction of German mainstream politicians to the formation of the new Linkspartei for the 2005 elections, a coalition of the East German PDS and the Leftist dissidents of the SPD – Joschka Fischer himself reached one of the lowest points in his career when he called Oscar Lafontaine «a German Haider» (because Lafontaine protested the import of cheap East European labor to lower the wages of German workers). It is symptomatic in what an exaggerated and panicky way the political (and even cultural) establishment reacted when Lafontaine referred to «foreign workers,» or when the secretary of the SPD called the financial speculators «locusts» – as if we are witnessing a full neo-Nazi revival. This total political blindness, this loss of the very capacity to distinguish Left and Right, betrays a panic at politicization as such. The automatic dismissal of entertaining any thoughts outside the established post-political coordinates as «populist demagoguery» is the hitherto purest proof that we effectively live under a new Denkverbot [=a prohibition against thinking] . (The tragedy, of course, is that the Linkspartei effectively IS a pure protest party with no global viable program of change.)

http://www.lacan.com/zizpopulism.htm

  • Εκείνο που χρειάζεται, λοιπόν -υπονοεί ο Zizek– είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ένα «viable GLOBAL program of change«, αλλά… αυτό ακριβώς ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΕΙ η… Αντι-εθνομηδενιστική μυωπία της «Πατριωτικής Αριστεράς» – προτάσσοντας (εμμέσως πλην σαφώς) το εσφαλμένο εθνικιστικό «αντίδοτο» της… ΜΟΝΟ-κουλτούρας ή ΜΟΝΟ-πολυπολιτισμικότητας και -φυσικά- του Εθνους.
  • Ομως η αντίσταση στη συγκεκριμμένη μορφή εισαγωγής φτηνών εργατών που αναφέρει ο Zizek ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ στο όνομα του «αντι-εθνομηδενισμού» (ανύπαρκτος όρος γι’ αυτόν) ΟΥΤΕ  υπέρ της μονο-κουλτούρας, ΟΥΤΕ ΚΑΝ χάριν «αντίστασης στην πολυ-πολιτισμικότητα». Εκείνο που ΟΝΟΜΑΖΕΙ ο Ζίζεκ «multiculturalist openness» δεν είναι ίδιο με την Ελληνική… γιαλατζί εκδοχή της «πολυ-πολιτισμικότητας», είναι κάτι σημαντικά διαφορετικό, που δεν αφορά καν «εθνικά θέματα». Αφορά τις ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ του καπιταλισμού για εξεύρεση τρόπων να κατεβάσει μισθούς. Και ο πειρασμός να δοθεί σε αυτό το θέμα μια «εθνική διάσταση»«αντι-εθνομηδενιστική» ή –ακόμη χειρότεραρατσιστική) είναι σαν να λέμε στον Λαφονταίν να… προσχωρήσει στη Γερμανική Ακροδεξιά, δικαιώνοντας και τις συκοφαντίες εναντίον του!
  • Η μετανάστευση έχει λοιπόν πολλές πτυχές και διαστάσεις. Η απλή αντίθεση στο ρατσισμό και στην ξενοφοβία δεν αρκεί. Απαιτείται και πάλη για ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των εργαζόμενων, είτε ξένων είτε ντόπιων, καθώς και υποχρέωση του Κεφαλαίου ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που εισάγει εργάτες να τους αμοίβει εξίσου καλά με τους ντόπιους (κάτι ανέφικτο κάτω από συνθήκες νεο-φιλελευθερισμού αλλά εφικτό κάτω από άλλες συνθήκες πραγματικής σοσιαλιστικής πολιτικής).
  • (Ισως επανέλθω σ’ αυτά. Προς το παρόν… τα συμπεράσματα δικά σας!🙂 )

Ο Γιάννης Παγιασλής στο blog του «Left-Liberal Synthesis» έγραψε ένα σημαντικό ποστ κριτικής: «H λατρεία της σταθερής ταυτότητας και της επανάληψης. Οι αντιρρήσεις προς την πατριωτική αριστερά«. Σε αυτό το κείμενο ανταποκρίθηκε διαφωνώντας… δημιουργικά, στο ποστ «Πατριωτική αριστερά» ο HerrK – από την πλευρά της ίδιας της «Πατριωτικής Αριστεράς». Τέλος, για την παρανόηση της ύπαρξης του «Εθνομηδενισμού» (βασικό σημείο διαφωνίας μου με την «Πατριωτική Αριστερά») υπήρξαν παλιά ποστ σε αυτό εδώ το blog:

5. Περί αιτήματος για «δημοψήφισμα» -και άλλα τινα…

Σημαντικό ήταν το σχόλιο του κ. Ντρίνια, στο “Αρδην” (5/1/2010):
http://www.ardin.gr/node/2666#comment-287

Για να ξεκαθαρίσουμε κάπως τα πράγματα. Το ζήτημα της ιθαγένειας δεν το βάζει ο ΓΑΠ. Το ζήτημα τίθεται από την ίδια την πραγματικότητα 21 χρόνων μετανάστευσης προς τη χώρα καθώς σε λίγο θα μιλάμε για τα παιδιά των παιδιών των πρώτων μεταναστών που ήρθαν στην Ελλάδα! Ο ΓΑΠ και οι ομόσταυλοί του δίνουν μια συγκεκριμένη απάντηση, από τσαπατσούλικη έως ύποπτη. Αυτό δεν αναιρεί, όμως, την άμεση ανάγκη για απάντηση! Από το ύφος κάποιων σχολίων φαίνεται καθαρά ότι το πρόβλημα δεν είναι το ύποπτο νομοσχέδιο του ΓΑΠ/ΠΑΣΟΚ αλλά οι ίδιοι οι μετανάστες. Γι’ αυτό και ορισμένοι ελάχιστα ασχολήθηκαν με τις ίδιες τις δύο τελευταίες παραγράφους της ανακοίνωσης καθώς αυτό που ουσιαστικά τους ενδιαφέρει είναι να μην πάρει κανένας μετανάστης ελληνική υπηκοότητα και όχι ο τρόπος με τον οποίο θα την πάρει. Οι φόβοι μου περί ακροδεξιάς κυριαρχίας καθόλου αβάσιμοι δεν είναι. Ούτε ενισχύονται από την πολιτικώς ορθή πραγματικότητα της ανέξοδης καταγγελίας, γενικώς και αορίστως, της “ακροδεξιάς”. Είναι αποτέλεσμα μιας συγκεκριμένης απόλυτα ορθολογικής, έως κυνικής, ανάλυσης του πολιτικού τοπίου. Ολοένα και περισσότεροι θα ομονοούν από δω και μπρος με την άποψη:

[…] αλλά ΣΗΜΕΡΑ αν πρόκειται να σώσω ή έστω να περισώσω κάτι από την πατρίδα μου, δεν στο κρύβω είμαι διατεθειμένος να “κλίνω” ολίγον επί (“ακρο) δεξιά”! […]

η οποία ευθαρσώς κατατέθηκε από συνσχολιαστή. Αυτή η τάση θα είναι και η ταφόπλακα για κάθε γνήσια απελευθερωτική, δημοκρατική και πατριωτική απάντηση στην ολόπλευρη κρίση στην οποία μπαίνουμε με τα μπούνια. Και αυτό γιατί σαν τάση πριμοδοτείται ανοιχτά από το ίδιο το σύστημα και είναι ιδιαίτερα βολική, ατομικά και συλλογικά. Εκπλήσσομαι που αξιολογότατοι σύντροφοι και φίλοι ενώ την αναγνωρίζουν, δείχνουν μερικές φορές να υποτιμούν τη δυναμική της. Μακάρι να αποδειχτεί ότι είμαι ένας προκατειλημμένος, ύποπτος επ’ αριστερισμώ και όχι μάντης κακών επών…

[συνεχίζεται – refresh for UPDATES]

Reblog this post [with Zemanta]

32 comments

  1. Αντιγράφω σχόλιο από το Left Liberal Synthesis:

    http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/2010/01/h.html?showComment=1263162927104#c3642219633278568686

    January 10, 2010 9:05 PM
    Anonymous said…

    to ksero oti einai probokatoriko alla eilikrina otan to eida den to pisteua
    adigrafo
    http://www.ediktyo.gr/2009/12/blog-post_10.html

    kai
    http://www.ardin.gr/node/2624

    apoti blepo to synolo tis patriotikis aristeras dexete adiamartirita tin parousia neonazi ethinikiston stis ekdiloseis tis syboreumenh malista mazi tous

    gia osous den kseroun oi en logo kurioi apotelpoun paratima tis blood and honor
    parte
    http://skinhatecrew.blogspot.com/
    apo to chat tou en logo site
    Guest «ti pesimo egine re paidia stous aplytous?enhmerwste.trexan pali ta aplyta lagoudakia?auta einai..»
    anaferete se auto
    http://dytikessynoikies.wordpress.com/2009/12/22

    Details
    2009-12-21 1:50 AM

    http://chaos88.blogspot.com/
    kai auto

    kai kurios
    http://www.28hellas.blogspot.com/
    opou anaferete
    Αλληλεγγυη
    Ρουμελιώτης Παναγιώτης
    Κατάστημα κράτησης Δομοκού
    Τ.Κ. 35010

    gia osous den kseroun giati briskete filaki o roumeliotis
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=576177

    fusika gia kapious auto den einai problima na apodexodai stis poreies tous tous filous tou . ego ti na po .
    To problima me tin patriotiki aristera den einai oi apopseis mono, ekei uparxei o dialogos
    to problima einai oi prakseis . Me autous pou kleinoun to mati stous neonazi ti akribos dialogo boreis na kaneis? poso mallon otan to pazoun kai aristeroi
    ekei uparxei problima. Kurios problima ebistosinis .

  2. Γιατί θα πρέπει να υπάρχουν ΜΚΟ για τους μετανάστες αναξιοπαθούντες, για τους ορθόδοξους αναξιοπαθούντες, για τους ντόπιους αναξιοπαθούντες, για τους μουσουλμάνους αναξιοπαθούντες κτλ.κτλ.? Γουργουρίζει αλλιώτικα το στομάχι του πεινασμένου Πακιστανού από του πεινασμένου Έλληνα; Κρυώνει λιγότερο ή περισσότερο ο άστεγος Ελληνας από τον άστεγό Κούρδο; Πολύ φοβάμαι ότι ακόμα και αν τα σύνορα της χώρας ήταν στεγανά θα είχαμε παρόμοια φαινόμενα περιθωριοποίησης και ρατσισμού, στραμμένα ενάντια σε εσωτερική μειονότητα (πιθανότατα τους Ρομά, οι οποίοι ήταν το φτηνό εργατικό δυναμικό πρίν την μαζική εισροή μεταναστών και αντιμετωπιζόντουσαν με τον ίδιο ρατσισμό που αντιμετωπίζονται οι μετανάστες σήμερα).
    Αυτή τη στιγμή έχουμε ανθρωπιστική κρίση, κάτι αναπόφευκτο σε καθεστώτα όπου συνυπάρχει ακραίος καπιταλισμός, διαπλοκη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και άνιση κατανομή πλούτου. Όποιος είχε πάρει μυρωδιά τι γινόταν στις φαβέλες της Βραζιλίας, καταλαβαίνει. Όπως έλεγε ο Μιγιαμότο Μουσάσι «πρέπει να διαλογιστούμε ενδελεχώς πάνω σ’αυτό». Οι πλέον ευάλωτοι είναι οι μετανάστες και ίσως οι ελληνικές ελίτ προτιμούν να έχουν μια ξένη underclass παρά μια ελληνόφωνη.
    Παρένθεση: Έχει γίνει πουθενά μια έρευνα σχετικά με τη στάση των Ρομά απέναντι στουςμετανάστες ή τη γενικότερη πολιτική τους στάση; Τό μόνο που ξέρω από προσωπική ανεκδοτολογική εμπειρία είναι ότι ο πρώτος σε ψήφους νεοδημοκράτης πολιτευτής της περιοχής μου προσεταιρίστηκε(=αγόρασε) ψήφους πολλών Ρομά της περιοχής. Έχω μια υποψία ότι θα βγάζαμε πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
    Από εκεί και πέρα, η πατριωτική αριστερά φοβάμαι ότι έχει χάσει αυγά και καλάθια κι έχει συνταχθεί μαλακωδώς με την τοπική ελίτ και τους φασίστες τραμπούκους της θεωρώντας εξίσου μαλακωδώς ότι έχουν κοινά συμφέροντα και κοινό εχθρό. Οι φασιστικές ιδέες έβαλαν το πόδι στην πόρτα και σε λίγο θα μπουν και οι ίδιες μέσα. Φασισμός+Χ=Φασισμός και game over.
    Αυτό που είπα πάντως για σύνταξη με τοπικές ελίτ ενάντια στην υπόλοιπη εργατική τάξη δεν αφορά μόνο τους ντόπιους αλλά και τους μετανάστες. Ειδικά οι μωαμεθανοί μετανάστες είναι εύκολο να επηρεαστούν από τις ισλαμικές ελίτ και να στραφούν ενάντια στους ντόπιους -τους οποίους οι μουλάδες παρουσιάζουν ως υπανθρώπους. Εδώ χρειάζεται προσοχή κι επιδέξιο χέρι από ικανούς υπεύθυνους μεταναστευτικής πολιτικής, όχι αγριότητες που θα εξάπτουν τα πνεύματα ή παραλυτική απραξία.
    Προσωπικά θα έκανα ευκολότερη, αλλά όχι τετριμμένη τη λήψη ελληνικής ιθαγένειας με ένα σύστημα μοριοδότησης. Μόρια θα προσμετρούνταν για κάθε χρόνο που ο μετανάστης πέρασε στη χώρα (με ιδιαίτερη βαρύτητα για τα χρόνια σχολικής εκπαίδευσης σε ελληνικό σχολείο), για το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού, για την πλήρη τήρηση υποχρεώσεων απέναντι στο ελληνικό κράτος και για την πρόθεση προσφοράς σε αυτό (εθελοντισμός, στράτευση, συμμετοχή σε αθλητικές ή καλλιτεχνικές διοργανώσεις με τα χρώματα της χώρας κτλ.) ενώ μόρια θα αφαιρούνταν για σοβαρά παραπτώματα και ενδείξεις απροθυμίας ενσωμάτωσης.

  3. @Pygoskelis Obnoxii

    Θενκς για το ΠΟΛΥΤΙΜOΤΑΤΟ αυτό σχόλιο.

    Ξέρεις… επί σειρά ημερών διαφωνούσαμε σε πολύωρες συζητήσεις για το θέμα αυτό (με το οποίο ξεκίνησες την παρέμβασή σου) και οφείλω να ομολογήσω ότι συμφωνώ τώρα… ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ με εσένα παρά με φιλικό μου πρόσωπο που τάχθηκε με την αντίθετη άποψη. Αν και… (προσοχή εδώ) το πρόβλημα ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΛΥΤΟ, όσον αφορά την αδυνατότητα ΕΛΕΓΧΟΥ των Μ.Κ.Ο. (ακόμη και των οικονομικών τους στοιχείων) από κάποιον άλλον…
    …που δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πια ούτε το κοινό ούτε η Βουλή ούτε καν η κυβέρνηση. Μιλάμε δηλαδή για εγγενείς «Τρύπες» του συστήματος, όχι για… ανάγκη να διακρίνουμε «στηρίξουμε» σε εθνική ή σε ρατσιστική βάση τους ντοπιους και… να τους στρέψουμε (ο μη γένοιτο) κατά των ξένων.

    Επομένως τάχθηκα υπέρ της ύπαρξης μηχανισμών ΕΛΕΓΧΟΥ και ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ή Μ.Κ.Ο. που να έχουν αποστολή τον περιορισμό πιθανών λαθών ΑΛΛΩΝ Μ.Κ.Ο. (λάθη τα οποία ενδεχομένως μπορούν να ενισχύσουν ΚΑΙ το ρατσισμό).

    Βέβαια… η ιδέα ενός «MKO-watch» δεν είναι νέα, και την έχουν ΗΔΗ υλοποιήσει (και σε άλλες χώρες) με απαίσιους τρόπους (μηχανισμοί προπαγάνδας μασκαρεμένοι σαν ΜΚΟ – π.χ. στο Ισραήλ, όπου υπάρχει ΠΑΡΟΜΟΙΑ ακροδεξιά λάσπη κατά όλων των ΜΚΟ).

    Είπες επίσης…

    Παρένθεση: Έχει γίνει πουθενά μια έρευνα σχετικά με τη στάση των Ρομά απέναντι στουςμετανάστες ή τη γενικότερη πολιτική τους στάση; Τό μόνο που ξέρω από προσωπική ανεκδοτολογική εμπειρία είναι ότι ο πρώτος σε ψήφους νεοδημοκράτης πολιτευτής της περιοχής μου προσεταιρίστηκε(=αγόρασε) ψήφους πολλών Ρομά της περιοχής. Έχω μια υποψία ότι θα βγάζαμε πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

    ΠΟΛΥ ενδιαφέροντα, ΣΙΓΟΥΡΑ….
    Θα σου αναφέρω ένα άααλλο τώρα. Τους δικηγόρους που ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ τους μετανάστες για θέματα αδειών παραμονής. Βγάζουν «αντι-ρατσιστικές» ανακοινώσεις τώρα… αλλά… κράτα ΜΙΚΡΟ καλάθι. -Διότι έχουν ΚΑΙ το κίνητρο να μη χάσουν τους πελάτες τους (ή τα κέρδη τους)… Αστα να πάνε.
    ΕΔΩ ακριβώς θα χρησίμευε ένας ΕΛΕΓΧΟΣ -που έλεγα.
    (π.χ. από κάποια ΜΚΟ που ελέγχει την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ άλλων, ή οποιουδήποτε άλλου προβάλλει -δήθεν- «αντι-ρατσισμό»…)

    Από εκεί και πέρα, η πατριωτική αριστερά φοβάμαι ότι έχει χάσει αυγά και καλάθια κι έχει συνταχθεί μαλακωδώς με την τοπική ελίτ και τους φασίστες τραμπούκους της θεωρώντας εξίσου μαλακωδώς ότι έχουν κοινά συμφέροντα και κοινό εχθρό. Οι φασιστικές ιδέες έβαλαν το πόδι στην πόρτα και σε λίγο θα μπουν και οι ίδιες μέσα. Φασισμός+Χ=Φασισμός και game over.

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    Ειδικά οι μωαμεθανοί μετανάστες είναι εύκολο να επηρεαστούν από τις ισλαμικές ελίτ και να στραφούν ενάντια στους ντόπιους -τους οποίους οι μουλάδες παρουσιάζουν ως υπανθρώπους. Εδώ χρειάζεται προσοχή κι επιδέξιο χέρι από ικανούς υπεύθυνους μεταναστευτικής πολιτικής, όχι αγριότητες που θα εξάπτουν τα πνεύματα ή παραλυτική απραξία.

    ΝΑ ένα πρόβλημα, ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο με όσα είχα κατά νου…

    Προσωπικά θα έκανα ευκολότερη, αλλά όχι τετριμμένη τη λήψη ελληνικής ιθαγένειας με ένα σύστημα μοριοδότησης. Μόρια θα προσμετρούνταν για κάθε χρόνο που ο μετανάστης πέρασε στη χώρα (με ιδιαίτερη βαρύτητα για τα χρόνια σχολικής εκπαίδευσης σε ελληνικό σχολείο), για το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού, για την πλήρη τήρηση υποχρεώσεων απέναντι στο ελληνικό κράτος και για την πρόθεση προσφοράς σε αυτό (εθελοντισμός, στράτευση, συμμετοχή σε αθλητικές ή καλλιτεχνικές διοργανώσεις με τα χρώματα της χώρας κτλ.) ενώ μόρια θα αφαιρούνταν για σοβαρά παραπτώματα και ενδείξεις απροθυμίας ενσωμάτωσης.

    ΠΟΛΥ εποικοδομητική ιδέα, εύχομαι να ΑΚΟΥΣΤΕΙ και αλλού. Δεν το είχα σκεφτεί. Δυστυχώς πολύς κόσμος ολισθαίνει σε ακραίες θέσεις και ΠΟΛΥ λίγοι σκέφτονται θετικά.

  4. @messenger
    θενκς, υπάρχουν κι άλλα χρήσιμα στο ποστ του Γιάννη (και στη συζήτηση – όπου ΑΠΑΝΤΗΣΑ μετά την ειδοποίηση).

    @πυγοσκελίς,
    Ξέχασα να πω ότι…
    Οπωσδήποτε μερικοί ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ από τις αντι-ρατσιστικές ιδέες και δραστηριότητες, εν μέρει ΕΠΙΣΗΜΑ και ΝΟΜΙΜΑ (π.χ. σαν χρηματοδοτημένες ΜΚΟ) εν μέρει έμμεσα ή και παράνομα (π.χ. δικηγόροι που «τακτοποιούν»¨μέσω λαδώματος και κερδίζουν ΑΚΟΜΗ περισσότερα οι ίδιοι – και ΔΕΝ εννοώ από τίμιους πελάτες, αλλά π.χ. από νομιμοποίηση Εισαγόμενων σκλάβων και Πορνείας όπου ΚΑΘΕ παραθυράκι θα το στηρίξουν ΧΩΡΙΣ να νοιάζονται αν στέκει ηθικά ή όχι)….
    Αυτό πρέπει να αντιμετωπισθεί κάποτε, γιατί είναι ΒΟΜΒΑ και στην αξιοπιστία ορισμένων θέσεων που προβάλλονται. Σήμερα όμως δεν αντιμετωπίζεται. ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ χωρίς κριτική όλο το φάσμα των ανθρώπων αυτών, που ανάμεσά τους ΕΙΝΑΙ και ιδεαλιστές και ειλικρινείς αλλά… σ’αυτή τη χώρα ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ κυριαρχούν στο τέλος… (νιαμ-νιαμ)
    -Ο ΜΥΘΟΣ του «εθνομηδενισμού» έχει άμεση σχέση ΚΑΙ μ’ αυτό.😉

    Διευκρίνιση: ΔΕΝ θέλω να δώσω τώρα και… όπλα σε συκοφάντες, αλλά το ΘΕΩΡΩ ΒΛΑΚΕΙΑ εκ μέρους του αφελούς κοινού να πιστεύει συνομωσιολογικές εξηγήσεις για ορισμένα …περίεργα, τη στιγμή που υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο πεζές αιτίες και κίνητρα,
    π.χ. ΤΙ κάνει νιάρ-νιάρ σε… ξένα κεραμίδια, πριν ρίξει ψηφοδέλτιο ΠΑΣΟΚ σε κάλπη?🙂
    ΣΙΓΑ μην υλοποιήσουν και «point system»,
    χαρτιά από… Κλαδικές ΠΑΣΟΚ = ιθαγένεια!

    (τα ίδια θάκανε και η ΝΔ, αλλά…κολλώνει λόγω… Ελληναραδότερων ψηφοφόρων)

  5. Υ.Γ.2 Ενδιαφέρουσα και… συγκροτημένη κριτική στο νομοσχέδιο μετανάστευσης έκανε ο «Διηνεκής Ποντικός»

    http://d-politiki.blogspot.com/2010/01/blog-post_10.html

    ΔΕΝ συμφωνώ σε όλα, ΟΥΤΕ θεωρώ τον ίδιο 100% σωστό ή λάθος (γενικά). Πάντως ικανότητα να επιχειρηματολογεί σωστά, ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ.
    Εκεί που συμφωνώ μαζί του, είναι στον εντοπισμό της ΨΗΦΟΘΗΡΙΑΣ εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ, ή και προχειρότητας στις διατάξεις.

    ΘΕΤΙΚΕΣ Ιδέες όπως εκείνη της φίλης Πυγοσκελίδας (πριν) είναι ΣΩΣΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ που… κανείς δεν σκέφτηκε.

    Τουλάχιστον ο «Ποντικός» δείχνει πως νοιάζεται για σοβαρές λύσεις, όχι μόνο για στείρο «όχι» ή για «έξω οι ξένοι».

  6. (τα ίδια θάκανε και η ΝΔ, αλλά…κολλώνει λόγω… Ελληναραδότερων ψηφοφόρων)

    Δεν είναι μόνο αυτό… Είναι και το ότι η ΝΔ δεν έχει φαντασία. Ό,τι λαμογιά κάνει το ΠΑΣΟΚ την επαναλαμβάνει εκείνη αργότερα, ίδια κι απαράλλαχτη, με αποτέλεσμα να την παίρνουν όλοι χαμπάρι. Βλέπεις… Όταν πήγαινε η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ γύριζε…

    Πάντως το σύστημα της μοριοδότησης για τους μετανάστες μου άρεσε. Εγώ θα το συνδύαζα και με μια αμείλικτη πάταξη της μαύρης εργασίας, για να μην τολμά κανένας αληταράς «εργοδότης» να προβαίνει σε βάναυση και χυδαία εκμετάλλευση των εργαζομένων με το πρόσχημα της προσφοράς φθηνής εργασίας από τους μετανάστες.

  7. Από τα στοιχεία που παραθέτει ο «Διηνεκής Ποντικός», βλέπω πάντως ότι πρέπει το νομοσχέδιο να αποκτήσει ορισμένες δικλείδες ασφαλείας.

  8. Αιρετικέ, το ΙΔΙΟ διαπίστωσα κι εγώ για τον Ποντικό. Χρήσιμος είναι. Ομως…

    Η πρόταση της πυγοσκελίδας είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ αξίας, γιατί… ενώ καθιστά την ιθαγένεια ευκολότερη, εξασφαλίζει ΚΑΙ τη γνησιότητά της ΚΑΙ τη γενικότερη ωφέλεια όλων (του μετανάστη που ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ πιο καλά, της κοινωνίας, κ.ο.κ.)
    Αντιγράφω πάλι εδώ την πρόταση, γιατί επικαλύφθηκε από πολλά άλλα:
    (για βιαστικούς που διαβάζουν μόνο τα τελευταία σχόλια):

    Προσωπικά θα έκανα ευκολότερη, αλλά όχι τετριμμένη τη λήψη ελληνικής ιθαγένειας με ένα σύστημα μοριοδότησης. Μόρια θα προσμετρούνταν για κάθε χρόνο που ο μετανάστης πέρασε στη χώρα (με ιδιαίτερη βαρύτητα για τα χρόνια σχολικής εκπαίδευσης σε ελληνικό σχολείο), για το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού, για την πλήρη τήρηση υποχρεώσεων απέναντι στο ελληνικό κράτος και για την πρόθεση προσφοράς σε αυτό (εθελοντισμός, στράτευση, συμμετοχή σε αθλητικές ή καλλιτεχνικές διοργανώσεις με τα χρώματα της χώρας κτλ.) ενώ μόρια θα αφαιρούνταν για σοβαρά παραπτώματα και ενδείξεις απροθυμίας ενσωμάτωσης.

  9. Αλήθεια, Μη Κυβερνητική Οργάνωση για τα παράσιτα, τις βδέλλες και τους υπουργούς-προστάτες τους, υπάρχει;
    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=09/01/2010&s=naytilos

    Που να ήξερε δηλαδή, ότι είναι πολύ περισσότερες…

    «Στοιχεία και έρευνες έχουν καταγράψει 32.000 μη κυβερνητικούς φορείς στη χώρα μας. Χωρίς αυτή η ποσοτική διάσταση του φαινομένου να προσδιορίζει απαραίτητα την δυναμική του χώρου, σε κάθε περίπτωση προσδιορίζει ένα ενεργό φαινόμενο που δεν μπορεί να αγνοηθεί και δεν είναι αμελητέο.
    Η αύξηση των πόρων που διαχειρίζονται οι ελληνικές ΜΚΟ και η ανάπτυξη της αντίστοιχης οικονομίας. Συνολικά υπολογίζεται ότι οι ελληνικοί ΜΚΟ για τη διετία 2005-2006 διαθέτουν το χαρακτηριστικό της επιλεξιμότητας και έχουν τη δυνατότητα να διαχειρισθούν περίπου 220,000,000 ΕΥΡΩ. Με πρόχειρους υπολογισμούς οι διαθέσιμοι εγχώριοι κρατικοί πόροι για τη διετία 2005-2006[1] μόνο στην Ελλάδα ανέρχονται σε περίπου 170.000.000 ΕΥΡΩ…»

    http://www.ierd.duth.gr/courses/mps/syl_mps_mko_sklias.htm

    Ενδιαφέρον θα είχε επίσης να μαθαίναμε σε πόσες διαφορετικές ΜΚΟ είναι στελέχη διάφοροι ακαδημαϊκοί και τι ποσά αποκομίζουν από αυτές, εκτός από τον μισθό τους στα πανεπιστήμια, μια και αρκετούς από αυτούς τους βλέπουμε σε τουλάχιστον τρεις χωρίς ιδιαίτερη έρευνα

    Ενδιαφέρον άρθρο (αν και άσχετο με το θέμα του ποστ) όπου επικρίνεται (μεταξύ άλλων) η χρηματοδότηση ΜΚΟ και ιδιωτικών συλλόγων
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100016_10/01/2010_386159

    Μακάρι να μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά που προτείνουν

  10. @KnowDame
    Ομοβροντία πολύτιμων στοιχείων βλέπω ότι έφερες…
    Θα επανέλθω, αφού τα μελετήσω.

    Mille Merci / Many Thanx!🙂

  11. Όσο για το πόιντ σύστεμ… Δες λίγο καλύτερα στον Διηνεκή, έχει σχετικό ποστ
    http://d-politiki.blogspot.com/2010/01/point-system.html

    Ο Διηνεκής έχει παραθέσει εδώ και μέρες σε σειρά ποστ τις νομοθεσίες ιθαγένειας αρκετών κρατών, σε αντιπαραβολή με το προτεινόμενο νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ, όπου γίνεται εμφανές το πόσο προχειροφτιαγμένο είναι

    Κριτική στο νομοσχέδιο κάνει και ο Νίκος Ξυδάκης
    http://vlemma.wordpress.com/2010/01/06/ithageneia/

    Και τα αποτελέσματα σχετικής δημοσκόπησης

  12. @KnowDame
    Είδα όλα τα λινκ.
    Με το Νίκο Ξυδάκη συμφωνώ. Με τις προτάσεις του Διηνεκούς Ποντικού συμφωνώ σε ορισμένα αλλά όχι σε όλα, π.χ. δεν συμφωνώ με τις εμμονές του για θρησκευτική παιδεία (σε άλλο ποστ) και με άλλες λεπτομέρειες, αρκετές μάλιστα…. για το νομοσχέδιο.

    Για τη δημοσκόπηση δεν εκπλήσσομαι, και… απλώς το θεωρώ ΠΑΡΑΛΟΓΟ να νομίζουν ορισμένοι πως ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ άνθρωποι που ζητούν «αυστηρές προϋποθέσεις» για ιθαγένεια είναι ΚΑΙ ρατσιστές ή ακροδεξιοί. ΤΡΙΧΕΣ….

    Από την πλευρά μου έγραψα σημερινό σχόλιο στο νέο ποστ του Ακρίτα:
    http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2010/01/blog-post_12.html?showComment=1263300010811#c4821779565471792188

    Ακρίτα, η δαιμονοποίηση των ΜΚΟ δεν είναι υγιής τακτική. ΚΡΙΤΙΚΗ χρειάζεται, όχι αυτή η στάση του περιοδικού, η απόλυτα εχθρική (έως και παρανοϊκή). ΠΟΥ βρίσκεται η λεγόμενη «απάτη»? Μπορεί κανείς να κάνει πολλές κριτικές, όχι όμως και για «απάτη». Ο τίτλος των «Επικαίρων» είναι ΣΚΑΝΔΑΛΟΘΗΡΙΚΟΣ και ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΟΣ.

    Προσωπικά θα συμφωνούσα σε πολλά, εδώ. Π.χ. την ανάγκη για διαφάνεια, ανοιχτή συζήτηση, κλπ. κλπ.

    Ομως… από την ερώτηση του «ανώνυμου» (12 Ιανουαρίου 2010 12:59 μ.μ.) είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο άνθρωπος ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τι είναι οι ΜΚΟ, και ότι το ΜΟΝΟ που ξέρει είναι ορισμένες αρνητικές πτυχές τους. Ειναι σαν να μην ξέρει κανείς αγγλικά και να ξέρει πέντε βρωμόλογα νομίζοντας ότι τα αγγλικά είναι βρώμικη γλώσσα.

    Με αυτό τον τρόπο βάζει κανείς… ΑΥΤΟΓΚΟΛ, διότι δεν βλέπει δημιουργικές απαντήσεις που παράγει η ΥΓΙΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗ.

    Π.χ. από την πλευρά μου μπορώ να προτείνω κάτι καινούργιο, όσον αφορά το νομοσχέδιο, το οποίο αναιρεί τις «Τρύπες» που εντόπισε ο Σταύρος Λυγερός: Την χορήγηση ιθαγένειας ΜΟΝΟ με την ενηλικίωση κάθε ξένου, αλλά με προϋποθέσεις ΠΑΙΔΕΙΑΣ κλπ. που εξασφαλίζουν καλύτερη ενσωμάτωσή του. Οσο για τα παιδιά που γεννιώνται στην Ελλάδα, μπορούν να αποκτούν αυτομάτως μόνιμη παραμονή αντί ιθαγένειας και ένα στάτους «ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΟΛΙΤΗ».

    ΟΛΑ αυτά βέβαια είναι άσχετα και περιττά, αν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αντιρρήσεις κάποιων δεν είναι για διατάξεις του νομοσχεδίου αλλά για το ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝ να ελληνοποιούνται ξένοι. Σε αυτή την περίπτωση ΤΙΠΟΤΕ δεν μπορεί ποτέ να τους αρέσει.

    (δες το νέο ποστ μου, αν εχεις χρόνο, οι διαφωνίες μας θέλω να είναι δημιουργικές).

  13. Και κάτι ακόμα:
    Σαν κράτος έχουμε υπογράψει μια την Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και έχουμε δεσμευθεί ότι θα τα σεβόμαστε για οποιονδήποτε παρεπιδημεί στο κράτος. Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τη δέσμευσή μας αυτή. Ανεκδοτολογικά και περιπτωσιολογικά μιλώντας, οι περισσότεροι θεωρούν αυτή τη σύμβαση κουρελόχαρτο ή σαν κάτι που ισχύει μόνο για τους έλληνες και τους φίλους τους και πάντως κάτι που δεν ισχύει για κάποιον παραβάτη των νόμων ή κάποιον αλλοδαπό. Πράγμα που είναι λάθος, γιατί μιλάμε για Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, όχι διακήρυξη των Προνομίων του Κατα Χώραν Υπηκόου.
    Υποθέτω ότι οι περισσότεροι ενήλικες αλλοδαποί που επιζητούν την ιθαγένεια (μια άλλη πονεμένη ιστορία η ιθαγένεια και η ταύτισή της με την υπηκοότητα) την επιζητούν όχι επειδή ταυτίζονται με τη χώρα-κάτι πιο πιθανό για παιδιά που μεγάλωσαν και σπούδασαν εδώ και τα οποία αδικούνται κατάφωρα με το σημερινό καθεστώς, θαυμαστές της χώρας, συζύγους ή συντρόφους ντόπιων και Ελλήνων γενικότερα- αλλά επειδή ελπίζουν ότι θα μπορούν να βρούν το δίκιο τους ευκολότερα σε μια χώρα που θεωρεί ότι η ζωή και η αξιοπρέπεια δεν είναι δικαίωμα του κάθε ανθρωπίνου όντος, αλλά προνόμιο κατά προτεραιότητα του ΕΛληνα με το καθαρό DNA (χρώμα οφθαλμών κυανόλευκο) και το πιστοποιητικό υγιών κοινωνικών φρονημάτων από τον παπά και τον χωροφύλακα.
    Και ένα μικρό, επειδή με τρώνε τα δάχτυλά μου. Τα σύγχρονα κράτη βασίζονται στην έννοια της υπηκοότητας. Θεωρούμαι μέλος του κράτους στου οποίου τους νόμους και τους θεσμούς υπακούω και με το οποίο ταυτίζομαι. Η Ελλάδα για κάποιους ιδιαίτερους ιστορικούς λόγους-για να το πω πολιτικώς ορθά και να μην εκνευρίσω εθνίκια και διεθνιστές- δεν εμπιστεύεται τόσο την υπηκοότητα όσο την ιθαγένεια. Ιθαγενής είναι εκείνος που γεννήθηκε σε αυτό τον συγκεκριμένο τόπο με το συγκεκριμένο πολιτιστικό και φυλετικό υπόβαθρο. Θεωρείται δε ότι ο έλληνας κατά την ιθαγένεια, για κάποιο μυστικιστικό λόγο -το ελληνικό DNA που λέγαμε- είναι πολύ πιο έλληνας από κάποιον συνειδητά νομιμόφρονα στο ελληνικό κρατος.
    Ο Ραφαηλίδης θα έλεγε πιθανώς ότι βλέπουμε τη χώρα σαν οικοπεδό μας και προσπαθούμε να μειώσουμε τον αριθμό των νομίμων κληρονόμων ή/και να αποδειχθούμε εμείς πιο νόμιμοι κληρονόμοι για να μεγαλώσει το μοιράδι μας. Θέλουμε να δηλώνουμε γνήσιοι απόγονοι για να έχουμε το trademark και την Π.Ο.Π. του ελληνικού πολιτισμού και της ελληνικής γής για να παίρνουμε τα πνευματικά δικαιώματα και να ξεπουλάμε ή να υπενοικιάζουμε τους πόρους της ελληνικής γης προνομιακά. Προσωπικά το θεωρώ κατάντια και ξεφτίλα.
    Για το Διηνέκη έγραφα και έσβηνα, άλλη φορά. Μετά μεγάλης προσοχής πρέπει να χρησιμοποιείται ο συγκεκριμένος σαν πηγή.

  14. Βρίσκω πολύ καλή την ιδέα του Πυγοσκελη περι μοριοδότησης των μεταναστών προκειμένου να καθορίζεται ποιοι θα παίρνουν την υπηκοότητα και ποιοί όχι. Χρήζει φυσικά παραπέρα επεξεργασίας αλλά πρόκειται πραγματικά για μία καλή ιδέα που θα άξιζε να μελετηθεί από την κυβέρνηση, αν και πολύ αμφιβάλλω πως υπάρχει η διάθεση εκ μέρους της κυβέρνησης για κάτι τέτοιο.

    Για την πατριωτική αριστερά τι να πει κανείς? Το ότι επιτρέπουν οι ανήκοντες σε αυτή την συμμετοχή φασιστών, ναζιστών, και λοιπων ρεμαλιών, στις πολιτικές εκδηλώσεις που διοργανώνουν, δείχνει ότι κατά βάθος εκλαμβάνουν αυτά τα φασιστορεμάλια ως πολιτικούς συντρόφους, με τους οποίους όπως ισχυρίζονται έχουν, και καλά, ιδεολογικές, πολιτικές, ή άλλες, διαφορές.

    ΥΓ. Μπήκα σε μερικά από τα φασιστοσαϊτ, λινκ προς τα οποία παρατίθενται παραπάνω, και μου ‘ρθε να ξεράσω με αυτά που είδα και διάβασα. Η απανθρωπιά σε όλο της, το αποκρουστικό, μεγαλείο…

  15. Γειά σας, είμαι… εκτός έδρας, με λαπτοπ και έχω εμπλακεί σε.,.. δημιουργική ανταλλαγή απόψεων με τον Ακρίτα (πάααλι -χεχε).

    http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2010/01/blog-post_5303.html

    Ασκούμαι στην τέχνη της δημιουργικής διαφωνίας γιατί από… φλόγες είμαστε γεμάτοι. Μέχρι κι ο… διάολος στην Κόλαση θα βαριέται να μας βλέπει.

    Κάψαμε τα καταστήματα Δραγώνα? Αποθεώσαμε την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου? Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι.,

  16. Κι όμως, φίλε Δύστροπε, αυτοί οι νεοναζί και φιλοναζί περνιούνται για πατριώτες… Αυτοί, που είναι τα ΑΠΟΒΛΗΤΑ (γιατί η λέξη «απόγονος» ταιριάζει μόνο σε όντα του ζωικού βασιλείου και, βεβαίως, σε ανθρώπινα όντα) των δωσιλόγων, των ταγματασφαλιτών, των λαδεμπόρων και των κουκολοφόρων της Κατοχής, έχουν το θράσος να βάζουν στο ζύγι τον πατριωτισμό όλων ημών των υπολοίπων.

    Μακάρι ο Μίκης να καταλάβει πού πήγε κι έμπλεξε και σε τι φασίστες πήγε κι έδωσε νομιμοποίηση…

  17. Αιρετικέ τα έχω πει και εγω αλλού, είναι κωμικό, ή μάλλον κωμικοτραγικό, να αποδίδουν πιστοποιητικά πατριωτισμού, και γενικότερα «ορθής εθνικής διαγωγής», οι ακροδεξιοί, αυτοί οι οποίοι έχουν κάψει την Ελλάδα στα εθνικά θέματα. Τελευταίο παράδειγμα η στρατιωτική δικτατορία, η οποία με τις «εθνικές» πολιτικές της οδήγησε στην τουρκική εισβολή της Κύπρου, με τελικό αποτέλεσμα την στρατιωτική κατοχή του 40% του νησιού.

  18. Κι όμως βγαίνουν θρασύτατα και μιλάνε για τον πατριωτισμό των άλλων…

  19. Λέει ο Μίκης μεταξύ άλλων, σε ομιλία του στη Λέσχη αξιωματικών (31.12.09):

    «Ειδικά σήμερα που ο Πατριωτισμός τείνει να καταστεί κυρίαρχο στοιχείο στην ζωή της χώρας μας καθώς αντιμετωπίζουμε μεγάλους κινδύνους, φανερούς και ύπουλους που απειλούν την πεμπτουσία της Ελληνικότητας και φτάνουν ακόμα και στο σημείο να έχουν στο στόχαστρό τους την ίδια την εδαφική μας ακεραιότητα.»…

    Ε, ναι, ο πατριωτισμός ΕΧΕΙ καταστεί κυρίαρχο στοιχείο στη ζωή της χώρας μας.
    Οπότε… ΤΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙ?
    ΠΩΣ νιώθει φοβισμένος μην τυχόν και χάσει την «εθνική ταυτότητά του?»

    ΠΟΥ βρίσκεται η σημερινή «εσωτερική απειλή»?
    -Στους τεχνοκράτες των ΜΚΟ? Μααα… αυτοί είναι ΑΜΕΛΗΤΕΑ ΟΝΤΑ, αφού… με το παραμικρό που θα πουν, ξεσηκώνονται λαϊκές ΘΥΕΛΛΕΣ εναντίον τους (ενίοτε βασισμένες και σε υπερβολές, ακόμη και σε ΨΕΜΑΤΑ)….

    Αρα, η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ότι «κυριαρχεί η Νέα Τάξη» ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, κι ας πείστηκε γι’ αυτην κι ο Μίκης μας.
    Κυριαρχεί ΜΟΝΟ το Κεφάλαιο, το οποίο για… όλα τα Μεγάλα Ζητήματα που μας καίνε, ή για το ποιοί είμαστε, απλώς ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. Θάθελε μάλιστα να είμαστε ΚΑΙ εθνικιστές, όχι πάρα πολύ αλλά… ακριβώς τόσο ώστε να αγοράζουμε και τα… όπλα που πουλάει στη χώρα μας.
    Στο μεταξύ, ας πάρουμε και χάπια υπνωτικά, χάπια… ΕΙΡΗΝΗΣ (αλλά και Computer Game πατριωτικά).

    Αγαπητέ Μίκη, σίγουρα προάγεις την ομοψυχία και την Ενότητα σήμερα?
    Εσύ…. ο πρώην διεθνιστής, που δεν έβλεπες διαφορά ανάμεσα σε Ελληνικότητα και Ελευθερία και Διεθνισμό και Κομμουνισμό? ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?
    Π.χ. (λέει ο Μίκης)

    «…Ελλάδα, Πατρίδα, Ελευθερία.
    Τα δόγματα, οι δοξασίες και οι θεωρίες όπως ο Χριστιανισμός, η Ορθοδοξία, ο Κομμουνισμός και ο Διεθνισμός, που κατά διαστήματα επέλεξα, συνδέονται άμεσα με αυτά τα τρία ιδεώδη. Όπως η διδασκαλία της αγάπης που την θεωρώ συνεκτικό κρίκο μιας ιδανικής κοινωνίας, η Ορθοδοξία που συνδέεται με την διαφύλαξη της Ελληνικότητας και του Ελληνισμού, ο Κομμουνισμός ως το αποκορύφωμα της κοινωνικής αλληλεγγύης, της παλλαϊκής ευθύνης και εξουσίας και της απόλυτης ελευθερίας (όραμα που έμεινε άπιαστο φυσικά, δεν εφαρμόστηκε πραγματικά ποτέ και πουθενά, ώστε να παραμένει ακόμα σήμερα μια ουτοπία) και τέλος ο Διεθνισμός που σφυρηλατήθηκε μέσα μας τον καιρό του αγώνα όλων των λαών κατά του φασισμού-ναζισμού για μια παγκόσμια κοινωνία χωρίς σύνορα και πολέμους.

    Αγαπητέ Μίκη, δες καλύτερα ΠΟΙΟΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ στο «Ρεσάλτο» – που σε φιλοξενεί.

    ΠΟΙΟΙ ηταν εκείνοι που έγραψαν εκεί.. ΥΜΝΟΥΣ υπέρ της αγωνιστικότητας… ακροδεξιών και ναζιστών?
    π.χ. Το όνομα «Αναγνώστου», λέει τίποτα, Μίκη μου?

  20. Παραθέτω αποσπάσματα 2 παλιών “αριστερών” άρθρων του «Ρεσάλτο», που…. όχι μόνο ΑΘΩΩΣΑΝ και επο-ενοχοποίησαν την ακροδεξιά, αλλά την καθαγίασαν και την πρόβαλλαν κιόλας, σαν… ΜΟΝΑΔΙΚΗ (ή ΚΥΡΙΑ) ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ των εθνών του κόσμου κατά της “Νέας Τάξης”!

    ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ γνώμη εξέφρασε και ο Ομέρ του «Πόντος και Αριστερά» -πρόσωπο ΥΠΕΡΑΝΩ ΥΠΟΨΙΑΣ- όταν είπε πως αυτά τα αποσπάσματα του φάνηκαν “νεοναζιστικά” (χωρίς να ξέρει από ΠΟΥ πάρθηκαν).

    (σαν απόδειξη, η δήλωση του Ομέρ είναι το σχόλιο 91, εδώ
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/06/05/5-6-2009/ – σχόλια 87-91)

    1) πρώτα αυτό
    http://www.e-grammes.gr/article.php?id=2639
    άρθρο σε site του ΛΑ.ΟΣ., σκρολ πιο κάτω, όπου λέει τα εξής,
    για το άρθρο του Ιάσονος Αναγνώστου “ο μπαμπούλας του Εθνικισμού”:

    αξίζει όμως τελειώνοντας να αναφερθώ στο πολιτικό περιοδικό «Ρεσάλτο» του μηνός Ιανουαρίου 2007 το οποίο εκδίδεται και συντάσσεται κατ’ εξοχήν από πρώην ή και νυν αριστερούς στο οποίο στην σελ. 56 με τίτλο «Ο τεχνητός μπαμπούλας του Εθνικισμού», ο αρθρογράφος του κ. Ιάσων Αναγνώστου προς το τέλος του δισέλιδου δημοσιεύματος αναφέρει μεταξύ άλλων: «Είναι ξεκάθαρο πλέον, ότι στην εποχή της κατάργησης των εθνικών συνόρων, ο Εθνικισμός προβάλλει υπό την φυσιολογική του μορφή ως η μοναδική μορφή Αντίστασης στο κοσμοπολιτισμό της παγκοσμιοποίησης γι’ αυτό και σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο των υποτακτικών της. Εκείνο, ωστόσο, που είναι άδικο, είναι να «χρεώνουμε» στον Εθνικισμό τις συνέπειες των πράξεων του καπιταλιστικού Ιμπεριαλισμού (που στην ουσία και στις διακηρύξεις του είναι αντεθνικός). Όλα τα δεινά της ιστορίας προέρχονται, όχι από τον Εθνικισμό, αλλά από την προσβολή του. Όταν υπάρχει σεβασμός στην εθνική ιδιαιτερότητα και στην γη κάθε λαού, τότε ο Εθνικισμός γίνεται πηγή πνευματικών αξιών. Όσο δεν υπάρχει Ιμπεριαλισμός, ο Εθνικισμός δεν υποχρεώνεται σε αναμέτρηση. Κι όσο δεν υπάρχει εθνική αλλοτρίωση από εισροές ξένων, ο Εθνικισμός δεν αμύνεται».

    2) μετά αυτό
    http://ethnikismos.blogspot.com/2007/05/blog-post.html
    (εθνικιστικό blog για το ίδιο θέμα με σχόλιο-ύμνο στο φασισμό)

    3) και μετά,το ΕΠΙΣΗΜΟ άρθρο του «εθνικοτροτσκιστικού»(?) Ρεσάλτου το οποίο απο-ενοχοποεί την ακροδεξιά, ένα άρθρο που υμνούν οι ακροδεξιοί ξανά και ξανά:
    http://www.resaltomag.gr/118.mag
    [«Εθνικισμός – πατριωτισμός – νέος φασισμός» – Θύμιος Παπανικολάου]

    “Οι «ακροδεξιές» ομάδες κάτω από το μαστίγιο της πραγματικότητας μεταλλάσσονται σε όλα τα επίπεδα. Η σκέψη τους έχει γίνει διαλεκτική, αγωνιούν για τα προβλήματα της κοινωνίας και ο λόγος τους απομακρύνεται από τα ιδεολογικά κλισέ του παρελθόντος και από τον προφητικό και αφοριστικό λόγο των φασιστικών καθεστώτων….”

    Μόνο που… ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τα πράματα ΤΟΣΟ απλά όσο τα παρουσιάζει το πρώτο άρθρο, ούτε το δεύτερο, ούτε το τρίτο….

    ΕΠΕΙΓΟΝ:
    Σκαναρισμένο χρειάζομαι το άρθρο του Ιάσονος Αναγνώστου “Ρεσάλτο” Ιαν. 2007, τίτλος “ο μπαμπούλας του Εθνικισμού”.

    Διότι…
    Πολλοί νεοναζιστές (και το ΛΑΟΣ) αναφέρθηκαν σε αυτό το άρθρο ξανά και ξανά. Ηταν το ΘΕΜΕΛΙΟ της “προσέγγισης” μεταξύ ακροδεξιάς και Ρεσάλτου (με τον Αδωνι Γεωργιάδη να διαφημίζει το περιοδικό στην τηλεοπτική του εκπομπή, με αρθρογράφους ΑΠΟ τις “Ελληνικές Γραμμές” να γράφουν ΚΑΙ στο Ρεσάλτο, κ.ο.κ.)

    ΟΛΑ αυτά γινόντουσαν κάτω από τη μύτη μας, μια εποχή που όλοι… είχαν στρέψει το βλέμμα στη “λαϊκή κινητοποίηση” για το (ηλίθιο) βιβλίο της Ρεπούση, κι έτσι πέρασαν εντελώς ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ στους πολλούς (και σε μένα επίσης).

  21. Είμαι ένας από αυτούς που θεωρούν πως, αν υπάρχει ένα ρεύμα ιδεών το οποίο ευθύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό για την ιδεολογική σύγχυση που διακατέχει κείμενα όπως η απάντηση του Μίκυ Θεοδωράκη στην Θάλεια Δραγώνα, και όχι μόνο, είναι αυτό που ονομάζω η θεωρία της ‘νέας τάξης πραγμάτων’.
    Προσωπικά αμφισβητώ ολόψυχα την ορθότητα της «νέας τάξης» ως αναλυτικού εργαλείου κατανόησης της κοινωνικο-πολιτικής και οικονομικής πραγματικότητας που μας περιβάλλει. Δυστυχώς όμως η πατριωτική αριστερά, όπως επίσης πλέον και η ακροδεξιά (αλλά και ένα σημαντικό κομμάτι της ΜΗ πατριωτικής αριστεράς), χρησιμοποιεί αυτή την θεωρία ως κάτι το αυταπόδεικτο, ως ένα κλειδί για την κατανόηση των πάντων ,με αποτέλεσμα την δημιουργία μίας πολύ παραμορφωμένης αντίληψης περί πραγματικότητας η οποία με την σειρά τηςοδηγεί στην υϊοθέτηση εσφαλμένων μορφών πολιτικής δράσης.

    Η όλη θεωρία περί της «νέας τάξης πραγμάτων» όχι μόνο δεν συμβάλλει σε μία πιο περιεκτική κατανόηση της πραγματικότητας αλλά το τελείως αντίθετο, συμβάλλει στην πληρέστερη δυνατή συσκότισή της.

  22. Δύστροπε,
    Είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνος με αυτό που είπες.

    Πρόκειται ίσως για την ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ μορφή απόλυτης πολιτικής ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ που έπληξε ποτέ την Ιδεόσφαιρα της χώρας μας.

    Κι είναι το ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ που χρήζει επείγουσας κριτικής.

    Δες και στο τέλος ενός άρθρου του Θύμιου
    http://www.resaltomag.gr/118.mag
    ΠΩΣ διαστρέφει και κακοποιεί ΚΑΙ την πολιτική ορολογία, όταν ονομάζει τη Διεθνή Νέα Τάξη «νεοναζιστική». Μα… η Καπιταλιστική Διεθνής Νέα Τάξη, όπως την προσεγγίζουν υγιή άτομα όπως ο Ζίζεκ, ΜΟΝΟ νεοναζιστική δεν είναι….
    Χρησιμοποιεί βέβαια φασιστικά καθεστώτα (αν χρειαστεί) ή ναζιστικές μεθόδους (σφαγές άμαχων, βασανιστήρια) αλλά το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ο (νεο-)φιλελευθερισμός, και άλλα τινα, Αποτελεί κατάχρηση όρου και κακοποίηση της γλώσσας να πεις ότι είναι νεοναζιστική, αν μη τι άλλο γιατί ΥΠΑΡΧΕΙ νεοναζισμός, που χαρακτηρίζεται από εχθρότητα απέναντι στη Νέα Τάξη. Μεταξύ δύο κακών βρισκόμαστε. Ατυχώς, το Ρεσάλτο είναι ευθυγραμμισμένο με το ένα από αυτά: Τη φαιοκόκκινη ακροδεξιά.

  23. Από τότε που ήμουν στην πρώτη γυμνασίου, καμιά εικοσαριά χρόνια πριν, μας έχουν ΠΡΗΞΕΙ θεολόγοι, «εθνικά ορθοί» καθηγητές μέσης εκπαίδευσης και δε συμμαζεύεται με τη «Νέα Τάξη Πραγμάτων». Τότε ήταν το 666, τα barcodes, ένα σωρό ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ με τις οποίες τρομοκρατούσαν τα παιδιά της γενιάς μου. Μας μάθανε στο σχολείο τη γνωστή ΠΑΡΑΜΥΘΑ για τη δήλωση του Κίσινγκερ (που ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ μάθαμε ΚΑΠΟΙΟΙ – ΛΙΓΟΙ – ότι δεν έγινε ποτέ, οι υπόλοιποι ακόμα νομίζουν ότι τα είπε αυτά…), στο μάθημα της «Εκφρασης-Έκθεσης». Μας φλωμώσανε στο παραμύθι ότι εμείς είμαστε οι αιώνιοι καλοί κι αδικημένοι, σε μια ατέλειωτη μαρθαβούρτσικη μυθολογία όπου για όλα, μα ΓΙΑ ΟΛΑ φταίνε οι ΑΛΛΟΙ. Στην «ιστορία» των βυζαντινών χρόνων μας μάθανε ότι για ΟΛΑ φταίγανε οι Φράγκοι, οι Ενετοί, οι Σελτζούκοι και οι Οθωμανοί. Μετά φταίγανε μόνον οι Μεγάλες Δυνάμεις και ο Μέττερνιχ. Μετά έφταιγε η Αντάντ. Μετά φταίγανε οι Αμερικάνοι και οι Εβραίοι… Κι όταν μας έπιανε η θεολογικιά (των «Αγωνιζομένων Χριστιανών») θεολόγος, μας άρχιζε στις ΜΑΛΑΚΙΕΣ για τους εβραιομασόνους, για τους παγανιστές, για τους κακούς καθολικούς, για τους ουνίτες, για τους σατανιστές, για το ότι ακόμα κι ο Elton John είναι σατανιστής και γάμησέ τα…

    Και δώστου «απειλείται το έθνος», «τι θα γίνει η εθνική μας ταυτότητα», «κινδυνεύει η γλώσσα», «κινδυνεύει ο πολιτισμός μας» (ο παγκοσμίως ανύπαρκτος – αν είχαμε πολιτισμό δικό μας, αξιόλογο και αυθύπαρκτο, δε θ’ασχολιόμασταν με το τι κάνανε οι πολύ μακρινοί μας πρόγονοι δυο και τρεις χιλιετίες πριν) και λεονταρισμοί με Οτσαλάν, Βρακάδες και ΜΑΒΗ και μοσκοκούζουλους Ζουράριδες (αυτός ήταν από τους πρωτοπόρους), Πλεύρηδες, Καρατζαφέρηδες, Γεωργιάδηδες και άλλα υποκείμενα (νοσταλγούς της χούντας, του ναζισμού κλπ κλπ) να συκοφαντούν κάθε μετριοπαθή άνθρωπο ως εθνοπροδότη, ανθέλληνα (μακάρι να’ξερα γιατί όλα αυτά μου θυμίζουν τις συκοφαντίες των Ισραηλινών εθνικιστών κατά του Goldstone ως… «self-hating Jew»), τσιράκι των Εβραίων, των νεοταξιτών, των Αμερικάνων, του Σόρος, της μασονίας κλπ.

    Ε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΡΛΑ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!

  24. Ο Συνήγορος του Πολίτη για την ιθαγένεια και για το αν ειναι ανθρώπινο δικαίωμα
    Προειδοποίηση: στην αρχή θα φάτε στη μάπα τον μπουμπούκο

    Τώρα γιατί ο e-lawyer προσπαθεί να πείσει ακόμα και νομικούς!!! για το αντίθετο, είναι ένα καλό ερώτημα. Αχ αυτές οι «διασταλτικές» ερμηνείες
    http://elawyer.blogspot.com/2010/01/blog-post_20.html

    Επίσης περί δημοψηφίσματος, ιθαγένειας και αν είναι ανθρώπινο δικαίωμα ή ΠΟΛΙΤΙΚΟ δικαίωμα

    http://anamorfosis.net/blog/?p=1840

  25. ΚΑΙ πρόβλημα αντισυνταγματικότητας το νομοσχέδιο
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=311467&ct=114&dt=24/01/2010

    Άλλη μία απόδειξη του πόσο προχειροφτιαγμένο είναι και ότι δεν πρέπει να νομοθετούν ΜΚΟ με ιδεοληψίες, ή άνευ

    Και για τους δημοσιογράφους που ασχολούνται με την προώθηση (για να μη πω προπαγάνδα), είναι προφανές ότι ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
    http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_2140.html

  26. @Knowdame
    many thanx για τα λινξ.
    Προς το παρόν άφησα τα εξής σχόλια στο ένα από αυτά, στο «ταχάλια»

    OMADEON είπε…

    Για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη, κανείς δεν είπε, ούτε χρηματοδότησε ποτέ κανείς από την Ε.Ε. την προώθηση του συγκεκριμμένου νομοσχεδίου ή κάποιου άλλου κρατικού μέτρου.
    Είναι πολύ λογικό η Ε.Ε. να θέλει τη μείωση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας παντού. Το παράλογο είναι να ταυτίζουν μερικοί αυτό το στόχο, με το συγκεκριμμένο νομοσχέδιο, το οποίο μπορεί κάλλιστα να… προκαλεί ρατσισμό και ξενοφοβία, με ορισμένες διατάξεις του. Ο νοών νοείτω…
    Κυρ Ιαν 24, 10:27:00 μμ 2010
    OMADEON είπε…

    Υ.Γ. εννοούσα τη ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ προώθηση (για να μην παρεξηγιόμαστε).
    Τώρα… το να «δημοσιογραφεί» κάποιος προωθώντας την ίδια τη δουλειά που κάνει (με άλλη ιδιότητα)… είναι αντιδεοντολογικό.

    ΑΛΛΟ θέμα η χρηματοδότηση projects, ΑΛΛΟ θέμα η ενίσχυση δημοσιογράφων. Αν οι δύο ρόλοι συμπίπτουν, λογικό είναι απλώς να ευλογεί κάποιος τα… γένια του! (την καλύτερη δουλειά αν είχε κάνει, θα τη χάλαγε, με αυτό τον τρόπο…)

    Να το πω ΠΙΟ λιανά?
    Θεωρώ πως η αχόρταγη ψηφοθηρία του ΠΑΣΟΚ θα επιβαρύνει τη χώρα μας με περισσότερο ρατσισμό (σαν αντίδραση) και θεωρώ επίσης πως ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ άνθρωποι που συμμετέχουν σε κάποιο project να «δημοσιογραφούν» χωρίς να αναφέρουν ΡΗΤΩΣ κάτω από το όνομά τους, τη συμμετοχή τους στο ίδιο το project το οποίο… εγκωμιάζουν ή διαφημίζουν.

    http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_2140.html?showComment=1264364875034#c6241985526268031628

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s