Γεννηθήτω… ΑΝΤΙ-ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ !

Πριν 10 χρόνια ο Μίκης Θεοδωράκης καταδίκαζε το «Δίκτυο 21», μια εθνικιστική κλίκα που τρομοκρατούσε κόσμο (και τον ίδιο) με μπαράζ μηνύσεων:

Μίκης Θεοδωράκης κατά Δικτύου 21
Μίκης Θεοδωράκης, σε επιστολή, κατά... Δικτύου 21 !!!

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (κλικ εδώ): Ο φθοροποιός ρόλος του ΕΛΙΑΜΕΠ

Αλλά…

Σήμερα κάποιοι δυστυχώς έπεισαν το Μίκη να… προσχωρήσει ο ίδιος στο «Δίκτυο 21» (εκ των πραγμάτων). Οπως προσχώρησαν πολλοί άλλοι «πατριώτες αριστεροί», π.χ. το δημοφιλές blog «antinews» με πρώτη μούρη το Φαήλο Κρανιδιώτη (ιδρυτικό στέλεχος του «Δικτύου 21») π.χ. στο ποστ εδώ (με σχόλιο στην «Καλύβα» που το αναπαρήγαγε εδώ).

 

ΕΞΩΔΙΚΟ από το Δίκτυο 21 κατά... Μίκη Θεοδωράκη
ΕΞΩΔΙΚΟ από το Δίκτυο 21 κατά... Μίκη Θεοδωράκη

 

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ κατά Δικτύου 21 στην "Ε"
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ κατά Δικτύου 21 στην "Ε"

Τώρα… το ότι στη σημερινή πολιτική ζωή κυριάρχησε μια κλίκα που αντιτίθεται στην (πολύ μεγαλύτερη) «παραδοσιακή κλίκα» του Δικτύου 21, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ και ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ. Ισως, με τις τωρινές παπαριές του ΠΑΣΟΚ, να κυριαρχήσει πάλι η άααλλη κλίκα, μέσα σε ελάχιστα χρόνια. Οπότε, ας το ΕΧΟΥΜΕ ΥΠ’ ΟΨΗ αυτό κι ας ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ!

  • Δείτε το (χιουμοριστικό) «ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ του Α.Π.Α.Π.Α» («ΑντιΕθνικιστική Πατριωτική Ανθρωπιστική Πληροφορική ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ») !🙂

Γενικά… Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

  • ΥΠΑΡΧΕΙ όμως… ΜΙΖΑΔΟΡΙΣΜΟΣ, ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ και ΨΗΦΟΘΗΡΙΣΜΟΣ!:mrgreen:

  • Εχουμε μια… (ΡΕ-)ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (απο τη μια μεριά) και μια… ΤΥΦΛΩΜΕΝΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΒΛΑΚΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ (από την άλλη).
  • Γενικά, όλοι έχουνε… ΣΑΛΤΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!🙂

Δηλαδή… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ «πατριωτική αριστερά» [*]. Αλλά…

[*] Θετική εξαίρεση, σε κάποιο βαθμό, θα μπορούσα να πω ότι αποτελεί το «Αρδην» και η «Ρήξη». Αν και διαφωνώ σε αρκετά θέματα μαζί τους, π.χ. η εμμονή τους στον αδόκιμο όρο «εθνομηδενισμός» με βγάζει από τα ρούχα μου, παρόλ’ αυτά…

  • ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να μην αναγνωρίσω π.χ. το ΘΕΤΙΚΟ ΒΗΜΑ που έκανε πρόσφατα το «Αρδην», μαχόμενο ΜΟΝΟ για την αλήθεια, σχετικά με τη βίαιη ματαίωση (από ακροδεξιούς) της παρουσίασης του βιβλίου του Βασίλη Γκουρογιάννη. Δείτε το άρθρο του Αρδην εδώ, την εκτενέστερη ανάλυση εδώ και τη συνέντευξη εδώ του συγγραφέα. Ιδού χαρακτηριστικό απόσπασμα ΣΩΣΤΗΣ ανάλυσης:

…Ωστόσο για τον Στόχο και διάφορους ανεγκέφαλους, που επιτέθηκαν με αισχρές και αχαρακτήριστες εκφράσεις στον συγγραφέα, το ζήτημα δεν ήταν να επισημανθούν τα λάθη του Γκουρογιάννη, στη συνέντευξη του στον Σκιαδόπουλο, αλλά να αποσιωπηθούν οι ευθύνες των χουντικών, που είτε από προδοσία, είτε από ανικανότητα, είτε και τα δύο μαζί, άνοιξαν τον δρόμο στην τουρκική εισβολή. Γι’ αυτούς, λοιπόν οποιοσδήποτε κριτικάρει την στάση των χουντικών, τρέφει μίσος κατά της Ελλάδας και μόνο οι φασίστες πραξικοπηματίες είναι πατριώτες…

Προτεινόμενη Σημαία... Ρεσαλταρισμένων
Προτεινόμενη Σημαία των... Ρεσαλταρισμένων του κυρ-Θύμιου

Χθες βράδυ, πάντως (γεγονός άσχετο, αλλά… όχι και τόσο)… το κέντρο της Αθήνας είχε ασπρίσει. Εκείνο το άσπρο είχε στρώσει όλους τους κεντρικούς δρόμους. Δυστυχώς όμως, δεν ήταν χιόνι. Ηταν άσπρες προκηρύξεις της «Χρυσής Αυγής» για «δημοψήφισμα». Με θανατερά μαύρα γράμματα, που φέρνουν μαύρα μαντάτα. Τα μπέρδεψα καθώς οδηγούσα με τη νύχτα (ή με τις υπόλοιπες βρώμες της ασφάλτου) και θεωρώ ΗΘΙΚΟ ΑΥΤΟΥΡΓΟ, για αυτό το ΚΥΜΑ αναβίωσης του νεο-ναζισμού, την… άπληστη ψηφοθηρία (του νομοσχεδίου) του ΠΑΣΟΚ. Είναι προφανές ότι το νομοσχέδιό τους για τη μετανάστευση, ενώ επικαλείται τον αντι-ρατσισμό, ΠΡΟΚΑΛΕΙ έναν ΑΚΟΜΗ μεγαλύτερο ρατσισμό

…Διότι η μετανάστευση δεν είναι ΜΟΝΟ θέμα ανθρωπιστικό (που σίγουρα είναι ΚΑΙ αυτό). Είναι και θέμα που θυμίζει τη… χωρητικότητα ενός Club. 🙂 Δηλαδή… ΣΙΓΟΥΡΑ μπορείς να κατηγορήσεις τον πορτιέρη, που κάνει face control, όταν π.χ. δεν αφήνει να μπουν κάποιοι λόγω της φάτσας τους (αν είναι κίτρινοι ή μαύροι, κλπ), αλλά… ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να τον κατηγορήσεις όταν αναγγέλλει με ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ πως… ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΑΛΛΟΙ, στο Club!🙂 Ετσι… καμμία Ευρωπαϊκή χώρα δεν κατηγόρησε (π.χ.) την… κυβέρνηση της (σοσιαλδημοκρατικής) Ισπανίας, που επέβαλλε αυστηρούς περιορισμούς στην είσοδο περισσότερων (λαθραίων) μεταναστών. Ουσιαστικά είναι περίπου εξίσου αυστηροί περιορισμοί όπως της Ιταλίας αλλά… χωρίς τον Ιταλικό Μπερλουσκονικό Ρατσισμό. Επιπλέον…

  • Η Ισπανία επέβαλλε ΠΡΟΣΤΙΜΟ σε εργοδότες που προσλαμβάνουν φτηνούς παράνομους μετανάστες, το 2005, 60.000 Euro (ΕΞΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ) για κάθε παράνομο εργαζόμενο. Δείτε τα στοιχεία στο έγγραφο PDF εδώ. Αργότερα, το πρόστιμο ΑΥΞΗΘΗΚΕ!

  • Το 2005, όταν η Ισπανία νομιμοποίησε 800 χιλιάδες παράνομους μετανάστες δέχτηκε σκληρή κριτική από πολλές χώρες (δείτε π.χ. το άρθρο της «Ελευθεροτυπίας» εδώ). Δείτε επίσης τις αναφορες σε άλλες χωρες το 2006 στην «Καθημερινή».

Γεγονός είναι βέβαια, ότι εμείς εδώ στη Δύση (σαν κυβερνήσεις, ΟΧΙ απαραίτητα σαν λαοί), ΕΧΟΥΜΕ κάποια σοβαρή ευθύνη για τον όλεθρο που πλήττει σήμερα το Πακιστάν ή το Αφγανιστάν. Ομως… και πάλι, το δικό μας «club» ΔΕΝ ΕΧΕΙ άπειρες θέσεις για νάρθουν ΟΛΟΙ εδώ σαν πρόσφυγες. Είτε νομιμοποιούμε τους πάντες που ΗΔΗ ήρθαν, είτε όχι, το μακροπρόθεσμο πρόβλημα ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.

Επομένως, για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και επειδή… η κυριαρχούσα κλίκα Επιστημόνων (και ΜΚΟ) που έχει ΣΗΜΕΡΑ την εξουσία, ενδιαφέρεται ΜΟΝΟ για την… τσέπη της (π.χ. τα Ευρωπαϊκά προγράμματα κατά του ρατσισμού) – και για την ψηφοθηρία των… ιθαγενο-νονών του ΠΑΣΟΚ, συμπεραίνω ότι ήρθε ο καιρός για μια ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Μια αριστερά που να ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ και για τούτη τη χώρα, που έτυχε νάναι… δική μας!

Και… δεν πα να γαμηθεί το Μεταφυσικό Νόημα και η «συνέχεια», ακόμη και η «ομοιογένεια» του Εθνους? -ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ αν υπήρχε ή δεν υπήρχε, το ελληνικό έθνος, εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρόνια πριν. Μας νοιάζει όμως, πολύ περισσότερο, το ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ, σαν λαός και σαν ΧΩΡΑ!

__________________

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Κριτική στο φθοροποιό ρόλο του ΕΛΙΑΜΕΠ

Μετά από εξονυχιστικές έρευνες που διάρκεσαν πολλές εβδομάδες (κυρίως όχι από μένα) βρέθηκαν αδιάσειστα στοιχεία, για το γεγονός ότι η μόνη χώρα της Ε.Ε. που… ΔΕΝ εκπροσωπείται σωστά στα θεσμικά όργανα και στις επιτροπές της Ε.Ε. είναι η Ελλάδα! Αυτό οφείλεται στον (πράγματι) φθοροποιό, έως και ολέθριο ρόλο του ΕΛΙΑΜΕΠ, το οποίο… αντί να εκπροσωπεί τα συμφέροντα της χώρας και των εργαζόμενων (είτε Ελλήνων, είτε και ξένων)…. εκπροσωπεί ΜΟΝΟ τα συμφέροντα εργοδοτών και… Ευρω-ατλάντιων κεφαλαιοκρατών, ενίοτε με κατάπτυστο τρόπο ΧΩΡΙΣ ούτε ΠΡΟΣΧΗΜΑ! Θα επανέλθω στο θέμα σύντομα, σε ειδικό ποστ. Προς το παρόν δίνω σαν «preview» ορισμένα στοιχεία που βρήκαμε:

1) Ενώ η Ισπανία (όπως τεκμηρίωσα πριν) επέβαλλε αυστηρότατα πρόστιμα σε εργοδότες που προσλαμβάνουν παράνομα , ενώ και η Ε.Ε. συνιστά κάτι τέτοιο, γενικά… η Ελλάδα ΟΧΙ ΜΟΝΟ  δεν επέβαλλε τέτοια πρόστιμα, ΟΧΙ ΜΟΝΟ δεν τηρεί -γενικά- την ισχύουσα εργατική νομοθεσία, αλλά και (παρα-)»εκπροσωπείται» από ανθρώπους που -τελικά- ενδιαφέρονται ΜΟΝΟ για τα συμφέροντα της «αγοράς εργασίας» – διάβαζε συμφέροντα εργοδοτών για… χαμήλωμα μισθών και για ελαστική εργασία: Συμφέροντα που εξυπηρετούνται κι από τις τωρινές αποφάσεις για τη μετανάστευση, εκ διαμέτρου αντίθετες με το πνεύμα της Ε.Ε. αλλά ΚΑΙ αντίθετες με τα συμφέροντα των εργαζόμενων (τόσο Ελλήνων όσο και ξένων), κάτι που καθόρισε τις διατάξεις του τρέχοντος νομοσχεδίου…

2) Για να κατανοήσετε το (1) διαβάστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα pdf στο εξής site:

…και πάνω απ’ όλα το εξής pdf,

(θα επανέλθω δριμύτερος:mrgreen: )

7 comments

  1. Ατυχέστατη και επίφοβη σε περίεργους συνειρμούς η μετάλλαξη του εμβλήματος της 4ης Διεθνούς στο προτεινόμενο έμβλημα των ρεσαλταρισμένων. Αν μη τι άλλο, και απ’ όσο γνωρίζω τουλάχιστον, οι κάθε λογής Τροτσικιστές έχουν τηρήσει συνεπή διεθνιστική και αντιεθνικιστική στάση.

  2. Όχι όμως και οι «national bolshevik» (περισσότερα εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Third_Position , http://en.wikipedia.org/wiki/National_Bolshevism , http://en.wikipedia.org/wiki/Strasserism και http://strasserism-online.blogspot.com/2008/08/nemesis-story-of-otto-strasser-by.html) καπηλευτές του τροτσκισμού. Στο τελευταίο μάλιστα, γράφει το εξής (φαίνεται ότι το ισχυρίζεται ο Otto Strasser, αδελφός του Gregor Strasser – ο Gregor ήταν εσωκομματικός αντίπαλος του Χίτλερ και δολοφονήθηκε τη Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών, ενώ ο Otto αποβλήθηκε από το εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα και φαίνεται ότι θεωρήθηκε γραφικός και ακίνδυνος):

    Lenin and Trotsky were plague-carriers, sent to Russia by the Germans to promote their war-aims. They did their work, and achieved what seemed impossible; they created in Russia a far worse tyranny than that of the Tsars, which in retrospect to-day looks positively benevolent beside it. Benesh and Masaryk returned to Prague, and put democracy into actual practice; this was the one example in post-war Europe of a State which truly embodied some of the ideals for which the 1914-18 war was fought – by the men who fought. It was a great achievement. Pilsudski returned to Warsaw, and was less successful.

    Δηλαδή ο Otto Strasser, ο οποίος μετά το θάνατο του αδερφού του διαμόρφωσε τον στρασσερισμό όπως αυτός εκφράζεται σήμερα από οργανώσεις σαν το «Μαύρο Κρίνο» (του οποίου ιδεολογικός καθηγητής είναι ο αμετανόητος νεοναζί βομβιστής Αριστοτέλης Καλέντζης), λέει ότι ο Λένιν κι ο Τρότσκυ ήταν πράκτορες των Γερμανών.

  3. @Vrennus

    Ατυχέστατη και επίφοβη σε περίεργους συνειρμούς η μετάλλαξη του εμβλήματος της 4ης Διεθνούς στο προτεινόμενο έμβλημα των ρεσαλταρισμένων. Αν μη τι άλλο, και απ’ όσο γνωρίζω τουλάχιστον, οι κάθε λογής Τροτσικιστές έχουν τηρήσει συνεπή διεθνιστική και αντιεθνικιστική στάση.

    Οι κατ΄εξοχήν «ρεσαλταρισμένοι» είναι οι… εθνο-Τροτσκιστές του «Ρεσάλτο», ίσως οι μόνοι στον κόσμο που κατάφεραν να συνδυάσουν Τροτσκισμό με ΑΝΟΙΧΤΗ στήριξη των ακροδεξιών («μπροστάρηδων» κατά της παγκοσμιοποίησης) -όπως τεκμηριώθηκε κι εδώ:
    https://omadeon.wordpress.com/2010/01/18/greek-nazi-censors/#resalto
    Επομένως, το σύμβολο είναι… _όλο_δικό τους και… ΚΑΝΕΝΟΣ άλλου -χαχαχα.

    Επιπλέον, δεν είναι επίφοβον το σύμβολον αλλά (ει δυνατόν) ικανό να εμπνεύσει.. φόβον και τρόμον, ώστε να προκαλέσει τους… ΣΩΣΤΟΥΣ συνειρμούς (επιτέλους)!🙂

    Υ.Γ. Το επίθετο «ρεσαλταρισμένος» ΠΡΟΗΛΘΕ από το… σαλτάρισμα του «Ρεσάλτο», 100%, δηλαδή του ιδρυτή του, κ. Θύμιου Παπανικολάου, όταν αυτός… σαλτάρισε για ΛΑΘΟΣ λόγους, ανάγοντας την ΑΚΡΑΙΑ πολιτική ΠΑΡΑΝΟΙΑ σε ιδεολόγημα, ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ (και ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ) την «πατριωτική αριστερά» (ακόμη και όσους διαφώνησαν μαζί του). Ο κυρ-Θύμιος ήταν ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΗΣ και συνεχίζει να κάνει ΨΕΥΔΟ-τροτσκιστικές αναλύσεις από το βήμα του περιοδικού του. Επίσης… ΣΑΛΤΑΡΙΣΕ ανεπανόρθωτα (για τον ίδιο ΚΑΙ για τους άλλους) όταν αποφάσισε την ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ δαιμονοποίηση (ΚΑΙ δόλια κατα-συκοφάντηση) του «Ιού» της Ελευθεροτυπιας, ο οποίος… ΠΑΡΑ τα όποια λάθη του, έχει συνεισφέρει ΚΑΙ πολύ σημαντικά πράματα, στην αριστερά και στην πληροφόρηση του κόσμου γύρω από το παρακράτος και την ακροδεξιά….

  4. Για όνομα του θεού. Όχι και καπηλεία του διεθνιστικού Τροτσκισμού ο εθνοκεντρικός Στρασσερισμός! Σταλινίζον μόρφωμα θα το δεχόμουν. Άλλωστε το σταλινικό καθεστώς ήταν το κατ’ εξοχήν «εθνομπολσεβικικό».

    «Εθνο-Τροτσκιστές» οι του Ρεσάλτο; Η έννοια εθνο-τροτσκιστής είναι τόσο αντιφατική όσο το αντιεκμεταλλευτικός καπιταλισμός! Το ότι κάποιος μπορεί να ήταν σε Τροτσκιστική οργάνωση στα νιάτα του δεν τον καθιστά αιωνίως Τροτσκιστή. Πρώην Τροτσκιστής ήταν κι ο Αντρέας, ενώ πρώην Μαοϊκός ήταν κι ο …Τατούλης!!!!

  5. Ωραία. Εφ’όσον λοιπόν βλέπεις ότι υπάρχει καπηλεία του τροτσκισμού, δε νομίζεις ότι είναι σκόπιμο να αρχίσουν λίγο να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους και να κατεδαφιστούν επιτέλους τα παρανοϊκά φληναφήματα του «Ρεσάλτο»; Μπορείς κι εσύ να βοηθήσεις σ’αυτό – και πολλοί άλλοι. Ήρθε η ώρα για δουλειά!

  6. @Vrennus
    Χαίρομαι που είσαι πάνω απ’ όλα ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΗΣ και μόνος σου συμπέρανες ΣΩΣΤΑ πράματα (και συμφωνώ με τη θετική υπόδειξη του «Αιρετικού»).

    Το έμβλημα που φιλοτέχνησα έχει σκοπό να ταρακουνήσει, να κάνει ανθρώπους ΟΠΩΣ ΕΣΥ να ΣΚΕΦΤΟΥΝ πιο καθαρά, να δουν το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα του ΔΗΘΕΝ εθνο-τροτσκισμού (που μόνο τροτσκισμός δεν είναι)…
    να ΑΝΑΡΡΩΤΗΘΟΥΝ το ΠΩΣ κατάφεραν να κάνουν κάτω από τη μύτη μας, στο «Ρεσάλτο»… ΑΠΟΔΕΚΤΗ πρακτική την αρθρογραφία ακροδεξιών όπως ο Ιάσων Αναγνώστου και ο Γιάννης Κολοβός (του Ελληνικού Μετώπου, που γράφει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στο Ρεσάλτο και στις Ελληνικές Γραμμές).

    ΕΞΩ οι φασίστες που ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΙ τους τροτσκιστες, να βάλει μυαλό κι ο κυρ-Θύμιος που ΣΑΛΤΑΡΙΣΕ κανονικά… (και να ΜΗΝ πουλάει τρέλλα πως είναι «αριστερά»).🙂

    Εγώ πάντως… ΚΑΘΕΤΙ θετικό, από την πλευρά της πατριωτικής αριστεράς, το ΕΠΑΙΝΩ, π.χ. εδώ
    http://eksapodo.wordpress.com/2010/01/15/503/#comment-3349
    και στο UPDATE εδώ
    https://omadeon.wordpress.com/2010/01/31/apa/#ardin

    Επίσης…
    @Αιρετικέ, σπάσε πλάκα με το ΠΟΛΥ σωστό και αστείο ποστ του Vrennus εδώ:
    http://vrennus.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
    a ha ha🙂
    …και μετά δες το ΣΩΣΤΟ σοβαρό του σχόλιο εδώ
    http://eksapodo.wordpress.com/2010/01/15/503/#comment-3303
    (τα δικά μου σχόλια εκεί αρχίζουν πολύ πιο κάτω…)

  7. @Αιρετικέ
    Για σένα, ειδικά, προτείνω τώρα μια… ΔΥΣΚΟΛΗ αποστολή.
    Να διαβάσεις (αν θες κι αν έχεις χρόνο) το άρθρο του Αρδην
    http://www.ardin.gr/node/525
    «Υπό κατοχήν: ο νεοθωμανισμός στην εξουσία»
    Συγγραφέας: Γιώργος Καραμπελιάς, Άρδην τ. 58
    (όχι ότι ο Vrennus δεν μπορεί να βγάλει λαβράκια ΚΑΙ εκείνος εκεί)…

    Tο άρθρο αυτό λοιπόν (που αλίευσε η KnowDame) έχει ΚΑΙ αλήθειες, αρκετές νομίζω,
    …αλλά ταυτόχρονα έχει ΚΑΙΡΙΕΣ υπερβολές ή λεπτές σημαντικές ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ -σύμφωνα και με την πάγια συνήθεια των διανοουμένων (που είχαμε ξανα-εντοπίσει) για ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ «pattern completion»:
    https://omadeon.wordpress.com/2009/09/06/dishonesty-as-defense-against-cognitive-dissonance/ («Intellectual Dishonesty as defensiveness against Cognitive Dissonance – a Research Proposal for Gestalt Psychology»)
    π.χ.
    Θα σας πω ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ του Καραμπελιά που ΗΔΗ εντόπισα, το οποίο ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ σε αυτό το κείμενο:
    -Νομίζει ΚΑΙ αυτός (όπως κι ο… Μίκης) ότι «η Δύση διέλυσε τη Γιουγκοσλαβία». ΞΕΧΝΑΕΙ την Ιστορική ΑΛΗΘΕΙΑ, ότι η Δύση ΑΠΛΩΣ ΩΦΕΛΗΘΗΚΕ προσπάθησε να ωφεληθεί) από την ΗΔΗ συντελούμενη (χάρις στο Μιλόσεβιτς κλπ) διάλυση της Γιουγκοσλαβίας.
    Δηλαδή:
    -Τα… ΚΟΡΑΚΙΑ, αγαπητέ κ. Καραμπελιά μου, ΔΕΝ προκαλούν και τον… ΘΑΝΑΤΟ του ζώου, στο πτώμα του οποίου προσέρχονται -ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ- για να φάνε…:mrgreen:

    Ο νοών νοείτω… και αν…. ΜΗ-νοείτω, ΜΟΡΦΩΘΕΙΤΩ… εδώ:
    https://omadeon.wordpress.com/2010/01/10/psofisms/#cdrsee
    (και… ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ δεν είπε ο Γιώργος Καραμπελιάς για το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα του εθνικιστικού μίσους, που επιχείρησε να λύσει το CDRSEE. Η κριτική που άσκησε ο Γ.Κ. στο CDRSEE είναι ΕΝΤΕΛΩΣ επιφανειακή, βασιζόμενη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε «guilt by association«, δηλαδή σε ΕΛΑΧΙΣΤΑ πονηρά πρόσωπα που αναμείχτηκαν στο CDRSEE και σε τσουβάλιασμα ΟΛΩΝ των υπόλοιπων, ΜΟΝΟ εν μέρει σωστό για άλλες φάσεις..)

    ________
    Υ.Γ. Επιπλέον,
    1) ΟΛΗ η γεωπολιτική ΛΟΓΙΚΗ του Καραμπελιά (περί «Νεο-Οθωμανισμού») ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΕ ιστορικά, πολύ πρόσφατα, μερικά χρόνια ΜΕΤΑ από εκείνο το άρθρο (και το βιβλίο) λόγω της ΡΗΞΗΣ ανάμεσα σε Ισραήλ και Τουρκία, με αποτέλεσμα το ΝΕΟ φαινόμενο… ΓΛΥΨΙΜΑΤΟΣ προς το Ισραήλ που κάνουν ορισμένοι Ελληναράδες Εθνικιστές ΣΗΜΕΡΑ, π.χ. ο Φαήλος Κρανιδιώτης στο «antinews» (άρθρο που συζητήσαμε εκτενώς ΚΑΙ στην «Καλύβα»). Το ότι γλύψιμο του Ισραήλ ΜΑΖΙ με αντισημιτισμό ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ, τους διαφεύγει βέβαια (και Ισραηλινοί ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ κάνουν τα ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ, αφού… έχουν κι αυτοί αποκτήσει ΠΑΡΑΝΟΙΑ κατά του Τζώρτζ Σόρος και λένε πως ΓΙΑ ΟΛΑ τους φταίνε οι ανθρωπιστικές Μ.Κ.Ο.)
    2) ΠΟΙΟΣ «Νεο-Οθωμανισμός», κ. Καραμπελιά μου? Εδώ… το State Department παραπονείται για την καταπίεση των Πομάκων της Θράκης από την Τουρκία (!!!!) και το Human Rights Watch έχει κάνει ΡΕΖΙΛΙ την ΠΓΔΜ για τις ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων στη δική της επικράτεια. Το πρόβλημα είναι ΑΛΛΟΥ, είναι μάλλον στο ότι τα «ανθρώπινα δικαιώματα» ΠΟΛΛΟΙ εν Ελλάδι τα αναφέρουν ΜΟΝΟ μέσα σε ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ (όπως ο ίδιος ο Γ.Κ, στο άρθρο).
    3) Τελικά… ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ υπαρκτός Νεο-Οθωμανισμός εν Ελλάδι είναι ΕΙΤΕ ορισμένων επιχειρηματιών (που κάνουν business με την Τουρκία) ΕΙΤΕ των… ΣΚΥΛΑΔΩΝ που χορεύουν ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ στα σκυλάδικα!🙂 χαχαχα (μαζί σου Γιώργο αν τους πολεμήσεις, ΕΙΔΙΚΑ τους δεύτερους).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s