Κορόϊδο Ελληνα Αντι-εθνομηδενιστή, Αγαθιάρικό μου αρνί, ΦΑΕ τώρα καυτερές πιπεριές, παρανοϊκές παπαριές γιαχνί

Είδα τη συζήτηση στη Βουλή για το μεταναστευτικό και ΕΠΗΞΑ στη μπούρδα, μιλάμε: -Καλά… ο Τσίπρας, σε ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ νόμιζε ότι μπήκε; Ακόμη και τον αντι-φασιστικό αγώνα τον μαγάρισε, έτσι όπως όλα στους ναζί και στον κόκκορα τά ‘ριξε (του ΛΑΟΣ). Πάρτον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου. Και του Χρυσοχοϊδη η (O)μπάμια κελάηδησε. Αλλά… σάμπως και η Παπαρήγα ήταν ΟΚ; – Μισές αλήθειες ψέλλισε…

UPDATE 3: ΜΑΥΡΟΑΣΠΡΟ αντίγραφο αυτού του ποστ ΕΔΩ.

  • Τα λαμόγια ΑΠΕΙΛΟΥΝ τη χώρα. ΤΟΣΟ απλά, σύντροφοι…

…Αλλά ΟΧΙ ΤΟΣΟ πολύ με το νομοσχέδιο, που θα μπορούσε να είχε γραφτεί και σε καφενείο ή πάνω σε χαρτί τουαλέτας, όσο με τη διαφθορά και τη ΜΗ-ΕΦΑΡΜΟΓΗ του (κύριε Κατσανέβα μου), που θα διευρύνει -μοιραία- τις τρυπάρες του, μέχρι να γίνουν Ανοιχτή Εθνική Οδός χωρίς διόδια, για να μπουκάρει μέσα εις τας Ευρώπας όλος ο Τρίτος Κόσμος, ώστε να θησαυρίσουν κάποιοι δουλέμποροι

(του ΚΥΡ)
(του ΚΥΡ - κλικ οδηγεί στην πηγή)

Artificial Idiocy Liberation Front (Hellas) S.A.

Στον Καρατζαφύρερ του έκατσε λαχείο. ΜΗ μασάτε που ωρύεται και κλαίαιει. Δείτε τον πιο καλά: Kρυφογελάει με το γέλιο της… κολοβής 😉 αρκούδας, που της έφεραν κατάλογο εστιατορίου να… απαγγείλλει! (έτσι δεν είναι, κ. Κολοβέ? 😉 )

  • UPDATE 1: Κι αν θέλετε να… εντρυφήσετε στις απίστευτες παπαριές όλης της συζήτησης, σε ένα από τα ελεεινότερα κείμενα… Τεχνητής Νοημοσύνης Βλακείας της Ελληνικής Βουλής, για την 8η Φεβρουαρίου 2010, από τώρα και στο εξής… επέτειο Εορτασμού της ΑΠΟΛΥΤΗΣ Σουρεαλιστικής Παπαρολογίας, η πλήρης συζήτηση βρίσκεται ΕΔΩ (Word Doc).

Ελληνικέ λαέ, κορόϊδο «αντι-εθνομηδενιστή» μου, εσύ… :mrgreen:

  • Φοβάσαι μη σε φάνε Πακιστανοί κι Αφγανοί, αγαθιάρικο αρνί μου εσύ;

Aμ… δεν θα σε φάνε, ΕΣΕΝΑ ειδικά, διότι ΔΕΝ τρώγεσαι, παρα-ψήθηκες τώρα πια, υπερβολικά πολύ:  -Μάγκα μου κάηκες, αφού πρώτα ΚΟΛΛΗΣΕΣ και στο «αντι-εθνομηδενιστικό» σου το τηγάνι, αλλά και… τόκαψες, το μονο-πολιτισμικό σου το κεφάλι. Εξάλλου… ΤΙ να φάνε, τώρα πια, από ΣΕΝΑ ειδικά, (Ρε-)σαλταρισμένε μπουμπούνα μου, εσύ;

(γελοιογραφία του ΚΥΡ)
(γελοιογραφία του ΚΥΡ - κλικ για την πηγή)

Διάβαζε λοιπόν, διάβαζε, αλλά και… μηδένα προ του τέλους κακάριζε:

Γιατί; -Διότι δεν υπάρχουν δουλειές. Εξού και το… νέο ανέκδοτο – ™ Omadeon:


(ΑΝΕΚΔΟΤΟ για το μεταναστευτικό)

– Μετανάστης σε γραφείο του ΠΑΣΟΚ, μπαίνει μέσα και λέει:

«Καλημέρα, εγκώ μετανάστι άνεργκο, ψάχνει ντουλιά«

Κι ένας ΠΑΣΟΚος του απαντάει:

-ΟΧΙ, δουλειά δεν έχει! Καμμιά… ιθαγένεια, θες;

Μετανάστης:

Οχι, φκαριστώ.  Ντεν μπορή να ΦΑΕΙ ιταγκένεια… 🙂

_____________

Υ.Γ. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ άρχισα να… (τα) ψέλνω!

ΠΡΟΒΕΣ κάνω (1-2, 1-2, φου-φου… μικρόφωνο, ΟΚ?)

Πάμε, λοιπόν… ( 1-2-3-4…)

Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΠΛΑΝΗ της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

Η θεμελιώδης Πλάνη της Αριστεράς για τη μετανάστευση, ότι -δήθεν- η αθρόα μετανάστευση «δεν βλάπτει», ή ότι (ίσα-ίσα) είναι και ωφέλιμη, απλούστατα δεν ισχύει. Δυστυχώς το αντίθετο ισχύει, απολύτως και αποδεδειγμένα. Μερικοί κορυφαίοι οικονομολόγοι στον κόσμο (π.χ. ο George J. Borjas – με το blog εδώ),  έχουν αποδείξει επανειλλημένα, σε μακροχρόνιες έρευνες, βιβλία και πανεπιστημιακά papers, τις αρνητικές συνέπειες της ανεξέλεγκτης και αθρόας μετανάστευσης. Επιπλέον, σύμφωνα και με τον κορυφαίο ζώντα αντι-ρατσιστή μαρξιστή φιλόσοφο της εποχής μας, τον Slavoj Zizek, η στρατηγική του Καπιταλισμού περιλαμβάνει  και τη  μετανάστευση, κάτι που βόλεψε πολύ, εκ των υστέρων, όχι απαραίτητα όμως «σχεδιασμένα», ή από την αρχή… ώστε να μπορέσει να ανεβάσει τα κέρδη, κατεβάζοντας μισθούς. Πρόκειται για μια απλή και αποδεδειγμένη αλήθεια, την οποία όμως…. εξακολουθεί να αρνείται πεισματικά,  ένα πολύ μεγάλο μέρος της αριστεράς σήμερα ιδιαίτερα στη χώρα μας!

  • Από κει και πέρα, όμως… ΔΕΝ συμμερίζομαι την αντι-μεταναστευτική υστερία, ούτε τις «ανησυχίες για την Εθνική ταυτότητα», ούτε κάποιο πογκρόμ «κατά των εθνομηδενιστών», που στοχοποιεί τον κάθε διαφωνούντα (με την αντι-μεταναστευτική υστερία) σαν ανθέλληνα και προδότη «εθνομηδενιστή».
  • ΟΛΑ αυτά είναι… 100% εκ του πονηρού. Εξάλλου, στις περισσότερες περιπτώσεις, όλα αυτά είναι αναπόφευκτο ότι θα πλήξουν αθώους πολίτες, όχι τουςδιαπλεκόμενους μιζαδόρους, ούτε και τους τεχνοκράτες του Κεφαλαίου (ή κάποιων ΜΚΟ) που εκπονούν νόμους οι οποίοι (τους) συμφέρουν ποικιλλοτρόπως!

Η πλάνη της «απειλούμενης εθνικής ταυτότητας των Ελλήνων«

Μια σειρά από θεμελιώδεις πλάνες και ιδεολογικά σφάλματακυριαρχούν ολοένα και περισσότερο στη δημόσια ζωή της χώρας μας και στη νοοτροπία της καθημερινότητάς μας. Μία τέτοια σοβαρή θεμελιώδης πλάνη, είναι και η αυξανόμενη ανησυχία για την  «απώλεια της εθνικής ταυτότητας» των Ελλήνων…

Κανένα νομοσχέδιο μετανάστευσης, ακόμη και το πιο… ανθελληνικό, δεν έχει την παραμικρή δύναμη να… «αλλοιώσει την Εθνική Ταυτότητα»! Αυτό ισχύει απολύτως και αποδεδειγμένα, διότι η πιο άμεση συνέπεια της αθρόας μετανάστευσης (όπως και κάθε άλλης απειλής, είτε πραγματικής είτε και φανταστικής) είναι -ακριβώς- η φανατική ενίσχυση της Εθνικής Ταυτότητας του (οποιουδήποτε) λαού. Εξάλλου, αν η Εθνική Ταυτότητα μπορούσε ποτέ να καμφθεί, τότε… ΔΕΝ θα ξεσπάθωνε ήδη τόσος πολύς κόσμος, κατά του νομοσχεδίου (παρά τη «γραμμή» που προπαγανδίζουν τα περισσότερα ΜΜΕ), ούτε και θα αύξαναν τόσο πολύ την επιρροή και τη δύναμή τους, ένα σωρό  ακροδεξιές οργανώσεις!

Στην πραγματικότητα η Εθνική Ταυτότητα (ίσα-ίσα) ενισχύεται πολλαπλάσια, γίνεται ολοένα και πιο σκληροπυρηνικά εθνικιστική, μέχρι και ρατσιστική, λόγω της (είτε αληθινής είτε και ψεύτικης) «ξένης απειλής«! Δηλαδή, το άμεσο αποτέλεσμα μιας πιθανής «αλλοίωσης της σύνθεσης του πληθυσμού της χώρας», ακόμη και στο πιο ακραίο σενάριο της (μελλοντικής) μετατροπής μας σε «μειοψηφία στη χώρα μας» (όπως λέγεται συχνά)… είναι η αλματώδης άνοδος του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ, ολοένα και περισσότερο… σέρνοντας την πλειοψηφία των Ελλήνων σε έναν ιδιότυπο παρανοϊκό, υστερικό, φοβικο-επιθετικό Εθνικισμό, σε μία Συλλογική Παράνοια – με ΟΛΑ τα δυσάρεστα ψυχοπαθολογικά επακόλουθα, τόσο για την προσωπική, όσο και για τη συλλογική μας Συνειδητότητα.

  • Η άνοδος του εθνικισμού και του ρατσισμού, είναι  τεκμηριωμένο πως έπληξε όλες τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, ακόμη και χώρες με πολύ λιγότερη μετανάστευση από εμάς. Αποτελεί επίσης σοβαρή ανησυχία πολλών παλιών μεταναστών και σοβαρός λόγος για μια μη-ρατσιστική, δημιουργική κριτική στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης.
  • UPDATE: Δυστυχώς όμως, ο πρόεδρος της «Ενωσης Μεταναστών» Ντανιέλ Κολομπανί, που μίλησε για την «ψηφοθηρική υστεροβουλία» του νομοσχεδίου, κλπ. …αποδείχτηκε (μήνες μετά) πως είχε μια… άλλου είδους υστεροβουλία: Eίναι αποδεδειγμένα πλέον, εγκάθετος του ΛΑ.ΟΣ. (ενώ και η «Ενωση Μεταναστών» στήθηκε από το ΛΑ.ΟΣ. για να προπαγανδίζει ξενοφοβικές θέσεις σε… παλιούς μετανάστες, κατά των καινούργιων)! [Και μία αναφορά σε δημοσίευμα του Κολομπανί που… υποκριτικά υπερασπιζόταν τη δασκάλα Στέλλα Πρωτονοταρίου για τη διδασκαλία Ελληνικών σε ξένους… ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΕ από αυτό το ποστ, σαν συνέπεια…]

Ομως… δεν εξαντλήσαμε το θέμα, ίσα-ίσα άρχισα ΜΟΝΟ να ξύνω επιφάνειες.

Σε αυτό το ποστ ΠΡΕΠΕΙ (και ελπίζω) να γίνουν updates, όπως…

  1. Κριτική της Καπιταλιστικής Μεταναστευτικής Πολιτικής
  2. Κριτική της Νέας Παρανοϊκής Φιλολογίας περί «Νέας Τάξης»
  3. Κριτική του λανθασμένου διπόλου [«Νέα Τάξη» – «Εθνικισμός»]
  4. Κριτική της ξενο- και αλλο-φοβικής Εθνικιστικής Αμυντικότητας
  5. Κριτική της (λεγόμενης) «πατριωτικής αριστεράς» στην Ελλάδα
  6. Κριτική του ψευδο-αριστερού και φιλο-νεοναζιστικού «Ρεσάλτο»
  7. Κριτική της κρυπτο-ρατσιστικής (Ψευδο-)Πολυ-πολιτισμικότητας

(κ.ο.κ.)

Προς το παρόν… προτείνω τα εξής:

UPDATE 2: Το εξαιρετικό, βαθυστόχαστο και… λεπτεπίλεπτα καυστικό άρθρο του Ευγένιου Αρανίτση (ίσως και του… τελευταίου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ διανοούμενου στην Ελλάδα):

Σε αυτό το blog:

Στο άλλο μου blog:

(to be continued – refresh often)

46 comments

  1. Nομίζω ότι ο Xρυσοχοϊδης ακούει πολύ Alex Jones (Aμερικανική ακροδεξιά).

    Obama iz a mozleem ρε μαδαφούκα!!! 😛

    Όσο για τις 80.000 μουσουλμάνους εν Eλλάδι… περισσότεροι είναι οι μουσουλμάνοι της Θράκης άθρωπέ μου τσ τσ τσ… Aμετροέπεια και άγιος ο Σουβλακέας…

  2. Πολσμάνε μου, ΑΝΕΡΓΟ λουκανικοπώλη σε κόβω σύντομα….

    Φάγανε ΤΟΣΑ λουκάνικα (χοτ-ντογκ) από γάτες και… φρεγάτες, ώστε ΚΟΡΕΣΤΗΚΕ πια η αγορά.

    Καλύτερα να αρχίσεις μπίζνα με… (εθνο-)γλυφιτζούρια! 🙂

    Εθνο-γλυφιτζουραδόροι εσμέν.

  3. Οι περισσότεροι δεν αντιλήφθηκαν ότι η γκάφα του Χρυσοχοΐδη ήταν διπλή 😉

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=09/02/2010&id=130109

    Αφορμή στάθηκε μια φράση του Γ. Καρατζαφέρη περί ύπαρξης 500.000 μουσουλμάνων μεταναστών στη χώρα μας, αλλά και περί στενών σχέσεων του υπουργού με τους Αμερικανούς.

    Απαντώντας ο κ. Χρυσοχοΐδης, του είπε επί λέξει: «Εάν οι Αμερικανοί θεωρούν ότι έχουμε 500.000 μουσουλμάνους, το ακούν από σας. Εσείς δυσφημείτε τη χώρα. Εμείς έχουμε μόνο 50.000 μουσουλμάνους μετανάστες. Αλλωστε και οι ΗΠΑ έχουν μουσουλμάνο πρόεδρο».

    Μέσα σε μία φράση κατάφερε να προσβάλλει τους μουσουλμάνους και την αμερικανική κυβέρνηση. Αναρωτιέμαι για πόσο θα μείνει ακόμα στη θέση του

    btw η Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος λέει ότι είναι 830.000-1.000.000 από τους οποίους περίπου 700.000 είναι μετανάστες που προέρχονται από αραβικές και άλλες μουσουλμανικές χώρες

    http://equalsociety.com/islam/about-greek-muslims/

  4. @KnowDame
    Σωστό….
    αλλά -για την ακρίβεια- τα λάθη ήταν μάλλον ΤΡΙΑ, όχι δύο.
    1) Το ότι νόμιζε πως ο Ομπάμιας είναι μουσουλμάνος (πιθανόν να διαβάζει… χρισθιανικά φονταμενταλιστικά μίκη-μάους ή και να βλέπει… Alex Jones, όπως σπεκουλάρισε κι ο φίλος Πόλσε)…
    2) Το ότι νόμιζε ότι ήταν μόνο 50.000 (αριθμητικό λάθος)
    και
    3) (το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, το ρατσιστικό λάθος… δια συνεπαγωγής εξαγόμενο)… το ότι «εσείς δυσφημείτε τη χώρα» ΔΙΟΤΙ (ιδού η κρυμμένη συνεπαγωγή)… είπατε πως είναι δεκαπλάσιοι οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα. ΑΥΤΟ κι αν ήταν λάθος…
    (δηλαδή όταν ανέβει ο αριθμός των μουσουλμάνων, η χώρα μας δυσφημείται -χαχαχα-….)

    Ε, ΦΥΣΙΚΑ και δυσφημείται, ΤΙ λέμε τώρα… :mrgreen:
    Δυσφημείται στην εκτίμηση φιλικών χρισθιανικών εθνών, όπως…
    Η Κίνα, η Κάτω Δανεία, η Ανω Επιτοκεία,
    ακόμη και η άθεος (πλην όμως… σεμνή και τιμία) ΠΡΩΗΝ χρισθιανική (Βόρειος) Δανία….
    🙂

  5. Τώρα KnowDame νομίζω ότι ο Χρυσοχοΐδης πρέπει να φιγουράρει για τα καλά στο «Λες Μαλακίες»… Την κέρδισε τη θέση του εκεί με το σπαθί του!

  6. Αιρετικέ μόλις τελείωσα με ένα γρήγορα πέρασμα των πρακτικών της Βουλής και διαπίστωσα ότι δεν ηταν οι μόνες μπούρδες που είπε ο Χρυσοχοΐδης και το ακόμα χειρότερο ότι δεν ηταν ο μόνος.

    Όποιος αντέξει να διαβάσει τα πρακτικά και ταυτόχρονα γνωρίζει το θέμα μετανάστευση, μεταναστευτική πολιτική κλπ., θα αναφωνήσει:

    Ελλάδα, η χώρα του υπαρκτού σουρεαλισμού!!! :mrgreen:

  7. «- Μετανάστης σε γραφείο του ΠΑΣΟΚ, μπαίνει μέσα και λέει:

    “Καλημέρα, εγκώ μετανάστι άνεργκο, ψάχνει ντουλιά…“

    Κι ένας ΠΑΣΟΚος του απαντάει:

    -ΟΧΙ, δουλειά δεν έχει! Καμμιά… ιθαγένεια, θες;

    Μετανάστης:

    -Οχι, φκαριστώ. Ντεν μπορή να ΦΑΕΙ ιταγκένεια… :)»

    😀 😀 😀 😀 😀

  8. OMADEON

    χαιρετώ.

    Το διάβασα γρήροα το … χρωματιστό πόστ σου και μου άρεσε σε γενικές γραμμές. έχεις να πεις το κατι τις σου φίλε…. πέρα από τα ιδεολογήματα…

    Νάσαι καλά….

  9. @Manitaritoubounou
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…
    …και όσο για τα χρώματα, σκέφτομαι να αρχίσω να κάνω τα κείμενά μου μαυρόασπρα (όπως όλος ο… καλός ο κόσμος)
    🙂
    UPDATE: ΑΝτίγραφο του ποστ… ΜΑΥΡΟΑΣΠΡΟ, ανάρτησα ήδη ΕΔΩ.

    @DennisV
    Σου άρεσε, ε? δυστυχώς ΟΥΤΕ αυτό (το αστείο) τρώγεται 😛

    @KnowDame
    Σκέτο χρυσωρυχείο, αυτός ο Χρυσοχοϊδης, μιλάμε…
    …κι εγώ που τον είχα συμπαθήσει που τάβαλε με τους ναζί, απογοητεύτηκα με τις γκάφες του. Καλά… μα δεν σερφάρει …εεε… διαβάζει καθόλου αυτός ο άνθρωπος? 🙂

    @Αιρετικέ
    Και ΠΟΥ να δεις σε τι… Hall of Fame θα τον βάλουνε οι φίλοι ημών σύμμαχοι. Με τέτοιους συμμάχους ΤΙ να τους κάνουν τους εχθρούς… Σαλάαμ Αλέϊκουμ, δηλαδή Γειά σας!

  10. @Αιρετικέ,
    Ενδιαφέρον το λινκ (για τη ναζιστική υπηρεσία Φυλετική Καθαρότητας των SS που εξέδιδε άδειες γάμου ΜΟΝΟ αν οι μελλόνυμφοι ήταν 100% άρειοι)…

    …Μόνο που έχουμε εντελώς διαφορετικά προβλήματα, τώρα.
    Π.χ. τις μπούρδες του Τσίπρα, της Παπαρήγα, του Γιωργάκη και άλλων… που για πρώτη φορά ξεπέρασαν τις κλασσικές μπούρδες της ακροδεξιάς. Η μόνη εξήγηση για τις μπούρδες του Τσίπρα (πέραν του χαμηλού επιπέδου του -τελικά…) είναι για να επιφέρει τόνωση ΨΗΦΩΝ από μετανάστες στο ΣΥΡΙΖΑ!

    Τα αντιφασιστικά επιχειρήματα έχουν τεθεί στην υπηρεσία του στυγνού κομματικού συμφέροντος (και των εργολάβων που θέλουν φτηνά εργατικά χέρια χωρίς όριο). Ως εκ τούτου, η αναφορά σε αυτά αποτελεί Strawman argument, τώρα πια.

    Δεν μου αρέσει αυτή η κατάσταση. Με βάζει σε δύσκολη θέση, γιατί (αν και δεν συμφωνώ σε όλα με κανέναν) ΔΕΝ θέλω να βάλω στο στόχαστρο κόμματα ή ανθρώπους που είναι (θεωρητικά τουλάχιστον) κατά του φασισμού.

    Τώρα… σε αντιδιαστολή με τον σπάνιο διανοούμενο Ευγένιο Αρανίτση, ο Σεραφείμ Φυντανίδης έγραψε ένα άρθρο για το θέμα της «φυλετικής καθαρότητας», που… (αν και σωστό) δεν έχει καμμία σχέση με τα προβλήματα της κοινωνίας ΤΩΡΑ (και με την ψηφοθηρία του νομοσχεδίου):
    http://www.foreignpress-gr.com/2010/02/blog-post_735.html
    Ε, πολύ σωστά (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) κάποιος σχολιαστής από κάτω έγραψε (για το άρθρο του Φυντανίδη) «όλα αυτά εξυπακούονται» (και λοιπόν τι?)…
    Δυστυχώς όμως πρόσθεσε και τόσα πολλά… ρατσιστικά μπαχαρικά στο σχόλιό του, ώστε… δεν τρώγεται, ενώ (γενικά) 90% των σχολίων κάτω από το άρθρο του Φυντανίδη είναι για τα μπάζα…
    Πρόσθεσα κι εγώ αρκετά σχόλια εκεί, προ ολίγου:
    http://www.foreignpress-gr.com/2010/02/blog-post_735.html?showComment=1266132272846#c4204297834351922788

  11. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ σε σοβαρότητα ήταν η…. ειρωνική απάντηση κάποιας κ. Πυργιώτη, στη ΜΕΓΚΑ-ΜΠΟΥΡΔΑ που ανακοίνωσε στη ΝΕΤ η κ. Δούρου (υπεύθυνη Διεθνών Σχέσεων του Συνασπισμού) μιλώντας για το νομοσχέδιο και την απόδοση ιθαγένειας σε μετανάστες.

    Είπε (μεταξύ άλλων) η κ. Δούρου:

    Η κυβέρνηση έχασε ιστορική ευκαιρία σε ό,τι αφορά τη χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας στους μετανάστες στη χώρα μας. Η κυβέρνηση υποχώρησε στο απαράδεκτο μέτωπο παπάδων και τηλεαστέρων, που κυριαρχεί στις τηλεοράσεις, ένα μέτωπο αμορφωσιάς, που μαρτυρά σε ποιο βαθμό ο απαραίτητος διάλογος για ένα τόσο κρίσιμο θέμα δεν έγινε με τη σοβαρότητα με την οποία θα έπρεπε να είχε γίνει”.

    Ω ναι, και είχαμε.. «διάλογο με σοβαρότητα«, στη Βουλή, εεε? :mrgreen:
    Η μήπως… ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ το ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετο, στα ΜΜΕ από αυτό που ισχυρίζεται η κ. Δούρου?
    Ε, ΣΙΓΑ τα ΑΥΓΑ, τις ΤΡΙΧΕΣ και τις… ΨΗΦΟΘΗΡΙΕΣ. Η κ. Δούρου ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ το θέμα, λες κι έκανε καμμιά σοβαρή «υποχώρηση» το ΠΑΣΟΚ, διότι… ζήλεψε τις ψήφους ξένων στο ΠΑΣΟΚ και θέλει να καρπωθεί ΜΕΡΙΔΙΟ κι ο ΣυΡιΖα!

    Η ΣΩΣΤΗ (ειρωνική) απάντηση της κ. Πυργιώτη (εδώ) θα ΜΠΟΡΟΥΣΕ να ήταν ανακοίνωση του… ΣυΡιΖΑ, ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΟΒΑΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ! 🙂 Την κ. Πυργιώτη ΔΕΝ τη γνωρίζω, ΟΥΤΕ ξέρω ΠΟΥ ανήκει, αλλά… δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σημασία αυτό:

    Προσωπικά εκλαμβάνω την ιδιότητα της αμόρφωτης σαν τίτλο τιμής. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω, ώστε να στηρίξω το… μέτωπο παπάδων και τηλεαστέρων, που αρνούνται να δεχτούν χωρίς ενστάσεις την απόδοση ιθαγένειας σε νομιμοποιηθέντες μετανάστες στη χώρα-μπάχαλο, που λέγεται Ελλάδα. Μια χώρα που δεν γνωρίζει τον αριθμό των νομιμοποιηθέντων -κυμαίνεται μεταξύ των 540.000 και 640.000- ούτε των λαθρομεταναστών, μια χώρα όπου πωλούνται και αγοράζονται πλαστά ή επίσημα έγγραφα από κυκλώματα και συμμετέχουν διεφθαρμένες δημόσιες υπηρεσίες. Μια χώρα η οποία έχει πολλαπλά προβλήματα με γείτονες και διεκδικήσεις, είναι βασική πύλη εισόδου από την Ασία και τη Μ. Ανατολή. Σαν αμόρφωτος άνθρωπος, λοιπόν, απαιτώ να μη με δουλεύουν οι μορφωμένοι που βαφτίζουν την απόδοση ιθαγένειας σε αλλοδαπούς… “δικαίωμα”, λες και είναι στη χάρτα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όχι στη χάρτα των κυριαρχικών δικαιωμάτων ενός κράτους, το οποίο αποδίδει ή σε ακραίες περιπτώσεις αφαιρεί(!) την ιθαγένεια από τους πολίτες του. Και απαιτώ πρώτα να καταγραφούν μέχρι τον τελευταίο, να αποκτήσουν άδειες παραμονής και εργασίας, όπως επίσης και να ασφαλιστούν οι μετανάστες και αμέσως μετά να δω πόσους και ποιους θα αγκαλιάσω και θα αποδεχτώ σαν συνέλληνες. Όπως ακριβώς συμβαίνει σε άλλες χαμηλού μορφωτικού επιπέδου χώρες της Ε.Ε., ειδικά του Βορρά, τις οποίες επικαλούνται οι μορφωμένοι, αποσιωπώντας όλως τυχαίως την εξής…λεπτομέρεια: Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι εκεί μεταναστεύσαντες πήγαν εξαρχής νομίμως με τσεκαρισμένα χαρτιά και σκληρότατους ελέγχους. Δεν μπουκάρισαν από θαλάσσια και χερσαία σύνορα και στη συνέχεια “χάθηκαν” εντός της επικράτειας επειδή τίποτε δεν λειτουργεί σ’ αυτό το κράτος! Και σε αυτούς να προσθέσουμε τους έλληνες μετανάστες, που επίσης επικαλούνται οι μορφωμένοι, εξισώνοντάς τους με τους παρ’ ημίν μετανάστες. Τέλος, αλλά όχι τελευταίο: Ας μην επικαλεστούν ξανά οι έχοντες τη φώτιση τα στοιχεία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης για την ίση παραβατικότητα – εγκληματικότητα Ελλήνων και αλλοδαπών. Διότι αυτή είναι ποσοστιαία… Ακόμη και οι αγράμματοι, όπως εμείς, γνωρίζουν ότι αν δύο σύνολα δεν είναι ίσα αριθμητικά -αριθμός ενηλίκων ελλήνων πολιτών 6 εκατ. / αριθμός μεταναστών 600.000 έως 1εκατ.- τότε η παραβατικότητα στο μικρότερο σύνολο είναι στην πραγματικότητα πολλαπλάσια σε ποσοστό. Εν κατακλείδι: Οι Έλληνες δεν είναι ξενόφοβοι αλλά απέχουν πολύ λίγο από το να γίνουν με τις αλλοπρόσαλλες και παντελώς ανερμάτιστες πρακτικές όλων των κυβερνήσεών τους στο μεταναστευτικό και τον υπαρκτό -και όχι φαντασιωτικό- φόβο τους για τη συνέχεια που θα γραφεί τα επόμενα 20 – 30 – 40 χρόνια. Και έχουν κάθε δικαίωμα να ανησυχούν όσο οι κυβερνήσεις τους χαζοπαίζουν τις προοδευτικές ή τις συντηρητικές κουμπάρες.

    Υ.Γ. Το πληροφορήθηκα κι από εδώ
    http://dhmopshfisma.blogspot.com/2010/02/blog-post_3659.html
    Αυτή η ΞΕΦΤΙΛΑ συμπληρώνεται από το ΠΟΛΥ ΘΛΙΒΕΡΟ γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία όσων μπλόγκερ στηρίζουν το «δημοψήφισμα» (και το ομώνυμο μπλογκ) ΕΙΝΑΙ ακροδεξιοί, ΔΥΣΤΥΧΩΣ…

    ______________
    Υ.Γ.2 ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ την εξής φράση της κ. Πυργιώτη:

    Και απαιτώ πρώτα να καταγραφούν μέχρι τον τελευταίο, να αποκτήσουν άδειες παραμονής και εργασίας, όπως επίσης και να ασφαλιστούν οι μετανάστες και αμέσως μετά να δω πόσους και ποιους θα αγκαλιάσω και θα αποδεχτώ σαν συνέλληνες.

    Δηλαδή… πραγματικά,
    θα ΜΠΟΡΟΥΣΕ να ήταν ανακοίνωση του… ΣυΡιΖΑ, ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΟΒΑΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ! 🙂

  12. Υ.Γ.3 Δειτε και τα σχόλια της φίλης ΚnowDame, που ξεκινούν από εδώ:
    http://www.foreignpress-gr.com/2010/02/blog-post_735.html?showComment=1266144297829#c5386070030844816004

    Τα αντιγράφω όλα, χωρίς παρεμβολές, και… χρωματίζω αναλόγως: 🙂

    Άξιος ο μισθός σας κ. Φυντανίδη!
    Διπλή υπηρεσία παρέχετε στο ΠΑΣΟΚ. Από τη μία υπερασπίζεστε αυτό το κατάπτυστο ψηφοθηρικό νομοσχέδιο και τις ιδεοληψίες και σκοπιμότητες του κ. Παπανδρέου και του ΣΥΡΙΖΑ, από την άλλη στήσατε με αυτό το άρθρο σας μία ωραιότατη παγίδα σε εκείνους τους έλληνες που είναι πράγματι ανεγκέφαλοι και ρατσιστές, για να αμαυρώσετε την αντίδραση της πλειοψηφίας των ελλήνων, οι οποίοι φυσικά δεν αντιδρούν για τους λόγους που ισχυρίζεστε, αλλά γιατί βλέπουν τις σκοπιμότητες που κρύβονται πίσω από αυτό.

    @Νοσφεράτε
    Καιρός να αρχίσεις να σκέφτεσαι ορθολογικά και να μη πέφτεις στην παγίδα του κρυφού λαϊκισμού του ΠΑΣΟΚ. Οι έλληνες δεν αντιδρούν στην απόδοση ιθαγένειας στα παιδιά δεύτερης γενιάς που πραγματικά την χρειάζονται. Αντιδρούν στις σκοπιμότητες που κρύβονται πίσω από αυτό που πάνε να κάνουν. Η υποκρισία είναι τεράστια από όλες τις πλευρές.

    Αναρωτήσου γιατί τόσα χρόνια δεν νομοθέτησαν (ΠΑΣΟΚ και ΝΔ) σκληρές ποινές για τους εργοδότες που απασχολούν μετανάστες χωρίς χαρτιά και για τους δουλέμπορους. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι η Ισπανία ήδη το 2005 επέβαλλε πρόστιμο 60.000 ανά εργαζόμενο, σε αυτούς τους εργοδότες και τώρα το έχει αυξήσει ακόμα περισσότερο. Ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν το ζήτησε ποτέ; Μήπως γιατί όλοι κέρδιζαν τεράστια ποσά από αυτή την κατάσταση, εκμεταλευόμενοι τη μαύρη εργασία των μεταναστών και 1 εκ. ελλήνων; (Μη ξεχάσουμε ότι και ο κ. Τσίπρας έχει κατασκευστική εταιρεία)

    Αναρωτήσου γιατί ο κ. Παπανδρέου ψήφισε σαν Υπουργός Εξωτερικών τη συνθήκη του ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ που είχε και θα συνεχίσει να έχει αυτές τις καταστροφικές συνέπειες για την Ελλάδα; Σκέψου μόνο ότι ακόμα και οι ΜΚΟ που ασχολούνται με τους μεταναστάτες, έχουν καταγγείλει επανειλημμένα το ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ.
    Αναρωτήσου γιατί μειώθηκαν οι παροχές ασύλου από τέλη δεκαετίας ’90, δηλ. από εποχή που κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ και ξεχνάνε να το πούνε τώρα που διαρρηγνύουν υποκριτικά τα ιμάτια τους για τα δικαιώματα των μεταναστών;

    Αναρωτήσου γιατί η τωρινή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αρνήθηκε την προσφορά της γαλλικής κυβέρνησης για την παροχή βοήθειας στον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης στο Αιγαίο και αντίθετα συμφώνησε με την τουρκική κυβέρνηση να βοηθήσει η τουρκική ακτοφυλακή, όταν υπάρχουν βίντεο και φωτογραφίες ότι η ίδια η τουρκική ακτοφυλακή είναι που κάνει δουλεμπόριο;

    […]

    @Νοσφεράτε
    (συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο)

    Και επειδή μάλλον δεν κατάλαβες από που πηγάζει η απογοήτευση και ο προβληματισμός της αξιοθαύμαστης κ. Κούνεβα στο άρθρο που έδωσες, δες αυτό
    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=13610&catid=3

    και μετά ξαναδιάβασε αυτό

    ««Οταν συνέβη το περιστατικό, πίστεψα ότι κάτι πάει να γίνει. Οταν μάθαινα γι’ αυτήν τη φοβερή κινητοποίηση, πίστεψα ότι το μήνυμα είχε περάσει και ότι θα γίνονταν πράξη όλα αυτά που χρόνια προσπαθούσαμε με τα κορίτσια στο Σωματείο. Τώρα όμως που μαθαίνω ότι τα πράγματα χειροτερεύουν αντί να καλυτερεύουν, αναρωτιέμαι: Πού βρίσκονται αυτοί οι άνθρωποι; Τι νομίζουν, ότι η ζωή δεν τελειώνει; Οτι πρέπει να πάρουμε τα πάντα σε αυτή τη ζωή χωρίς να δώσουμε αγάπη; Δεν μπορώ να τους καταλάβω. Ολους. Τους εργολάβους, τα συνδικάτα, τα υπουργεία. Ολοι είναι πλοκάμια του συστήματος, από αυτούς εξαρτάται η κοινωνία μας».»

    -από τις δηλώσεις της κ. Κούνεβα και άνοιξε επιτέλους τα μάτια σου και δες τι κρύβεται πίσω από το τεράστιο θέατρο που παίζουν όλοι αυτοί οι δήθεν υπερασπιστές των δικαιωμάτων των μεταναστών.

    Επίσης δες και αυτό (το βίντεο που ακολουθεί)
    και σημείωσε ότι ο έντιμος και θαρραλέος κ. Κολομπανί προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντα των μεταναστών που βρίσκονται ήδη εδώ. Ο κ. Κολομπανί ξέρει ότι απειλούνται πρώτα από όλα τα συμφέροντα των μεταναστών με τα πονηρά παιχνίδια που παίζει το ΠΑΣΟΚ, γιατί οι ήδη υπάρχοντες μετανάστες είναι οι πρώτοι που πλήττονται με την συνέχιση της λαθρομετανάστευσης

    KnowDame

    ________________
    UPDATE: Εδώ πέσαμε ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ, διότι…
    ο Κολομπανί ήταν ΜΟΥΦΑ, υπάλληλος του… Καρατζαφέρη ο οποίος τον στήριξε για να παρουσιάσει δήθεν «φιλική ΚΑΙ στους (νόμιμους) μετανάστες πολιτική».
    Ξεμπροστιάστηκε αργότερα, πλήρως, από το «Jungle Report»
    http://jungle-report.blogspot.gr/2010/11/blog-post_29.html

    Ζαν Ντανιέλ Κολομπανί – Το τσιράκι του Καρατζαφέρη στις κοινότητες των μεταναστών

  13. @Omadeon

    Ευχαριστώ για τη δημοσίευση του σχολίου μου. Να συμπληρώσω κάτι στο τελευταίο μέρος του σχολίου μου.

    Στο βίντεο αυτό όπου εμφανίζεται ο κ. Κολομπανί (για το μέλλον του οποίου ανησυχώ από εδώ και μπρος, μια και είχε το θάρρος να συγκρουστεί με τα συμφέροντα του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ), από τη μία τους ξεβράκωσε όλους, από την άλλη ανέδειξε κάποια αυτονόητα πράγματα.

    Η απόδοση ιθαγένειας δεν είναι μέτρο για την ένταξη των μεταναστών. Σε μία σωστή μεταναστευτική πολιτική, πρώτα προηγείται η διασφάλιση των ανθρωπίνων διακαιωμάτων, μετά των εργασιακών και λοιπών κοινωνικών δικαιωμάτων και αφού πράγματι έχουν ενταχθεί σε μία κοινωνία, τότε τους αποδίδεται η ιθαγένεια.
    Ο κ. Κολομπανί επίσης ανέδειξε κάτι άλλο πολύ σοβαρό. Ότι ο τρόπος που μεθοδεύει την απόδοση ιθαγένειας το ΠΑΣΟΚ έχει πολώσει την ελληνική κοινωνία. Έχει πυροδοτήσει διαδικασίες αύξησης του ρατσισμού. Και μάλιστα επικίνδυνου ρατσισμού που δεν θα προέρχεται μόνο από τα περιθωριακά στοιχεία της ΧΑ. Ήδη έχουν υπάρξει επεισόδια επιθέσεων σε καινούργιους μετανάστες από μικτές ομάδες ελλήνων και παλαιότερων μεταναστών.

    Ο κ. Κολομπανί αναγνωρίζει (όπως φαίνεται σε δελίτα τύπου 1 χρόνου παλιά) ότι το όριο της Ελλάδας για απορρόφηση και άλλων μεταναστών, έχει ξεπεραστεί. Αναγνωρίζει ότι η έκρηξη της παραβατικότητας σε διάφορα σημεία της Αθήνας έχει γίνει πλέον επικίνδυνη. Ξέρει πολύ καλά ότι από εδώ και πέρα, οι πρώτοι που χάνουν τη δουλειά τους με τη συνέχιση της λαθρομετανάστευσης, είναι οι νόμιμοι μετανάστες. Ξέρει ότι σε ενδεχόμενες ρατσιστικές επιθέσεις, θα την πληρώσουν όλοι οι μετανάστες, είτε είναι νόμιμοι είτε είναι παράνομοι. Με λίγα λόγια, ξέρει τι βόμβα βάζει στην ελληνική κοινωνία ο ιδεοληπτικός ΓΑΠ

  14. UPDATE: Εδώ πέσαμε ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ, διότι…
    ο Κολομπανί ήταν ΜΟΥΦΑ, υπάλληλος του… Καρατζαφέρη ο οποίος τον στήριξε για να παρουσιάσει δήθεν «φιλική ΚΑΙ στους (νόμιμους) μετανάστες πολιτική».
    Ξεμπροστιάστηκε αργότερα, πλήρως, από το «Jungle Report»
    http://jungle-report.blogspot.gr/2010/11/blog-post_29.html

    Ζαν Ντανιέλ Κολομπανί – Το τσιράκι του Καρατζαφέρη στις κοινότητες των μεταναστών

    (και το γεγονός ότι ο Κολομπανί είπε ΚΑΙ αλήθειες είναι μάλλον ανησυχητικό…)

    @KnowDame, συμφωνώ και επαυξάνω, ΙΔΙΩΣ σε αυτό εδώ:

    Ο κ. Κολομπανί επίσης ανέδειξε κάτι άλλο πολύ σοβαρό. Ότι ο τρόπος που μεθοδεύει την απόδοση ιθαγένειας το ΠΑΣΟΚ έχει πολώσει την ελληνική κοινωνία. Έχει πυροδοτήσει διαδικασίες αύξησης του ρατσισμού. Και μάλιστα επικίνδυνου ρατσισμού που δεν θα προέρχεται μόνο από τα περιθωριακά στοιχεία της ΧΑ. Ήδη έχουν υπάρξει επεισόδια επιθέσεων σε καινούργιους μετανάστες από μικτές ομάδες ελλήνων και παλαιότερων μεταναστών.

    ΟΚ.
    Θα συμπληρώσω κι εγώ δυο λόγια… περί «πολυ-πολιτισμικότητας».
    Κατ΄ αρχήν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πολιτισμένη συνύπαρξη η γκεττοποίηση,
    η αναφομοίωτη συμβίωση με άλλους ΜΟΝΟ εξ ανάγκης, κ.ο.κ.

    Ο απλοΪκός Ελλην (συνήθως ακροδεξιός) κριτικάρει την «πολυ-πολιτισμικότητα»… από ΛΑΘΟΣ οπτική γωνία, από την άποψη της ΜΟΝΟ-κουλτούρας και του ΜΟΝΟ-πολιτισμού, κ.ο.κ.
    Στην πραγματικότητα, η συνύπαρξη διαφορετικών πολιτισμών ΔΕΝ διευκολύνεται από τη γκεττοποίηση, ίσα-ίσα καθίσταται προβληματική, καθώς και ΑΙΤΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ.. ΑΥΤΗ είναι και η ΥΓΙΗΣ κριτική του φαινομένου από τον Ζίζεκ, ο οποίος διαβλέπει μέσα σε αυτή την (ψευδή και επιφανειακή) «πολυ-πολιτισμικότητα», τον κρυμμένο ΡΑΤΣΙΣΜΟ, πίσω από το «ανεκτικό» προσωπείο της.
    Δηλαδή «ανεχόμαστε» τους άλλους, αλλά ΜΟΝΟ ΑΝ… κλείνονται στον εαυτό τους,
    ή στο δικό τους γκέτο και/ή ΔΕΝ τους (πολυ-)βλέπουμε.
    Αυτό ισχύει και αντίστροφα,
    π.χ. οι φανατικοί ισλαμιστές ζουν στη Δύση, αλλά… ΧΩΡΙΣΤΑ,
    και νοιώθουν καλά αν ΔΕΝ την…. (πολυ-)βλέπουν !

    Ο καθένας στην ΚΟΣΜΑΡΑ του, δηλαδή, ….ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ !!! 😛

    Ε, ναι…
    Ο καθένας στην τρελλάρα του, να ζει μες στην ΚΟΣΜΑΡΑ του,
    Κι ο εργοδότης ρατσιστής, να… ΓΕΜΙΖΕΙ την ΚΟΙΛΑΡΑ του!
    :mrgreen:

  15. @Omadeon

    Δεν είναι απλά ότι ζούνε στην κοσμάρα τους. Είναι στυγνό συμφέρον που αποδεικνύεται με πάρα πολλά γεγονότα.

    Το ότι δε φρόντισαν να διασφαλίσουν τα εργασιακά δικαιώματα εδώ και χρόνια, το έχω αποδείξει ήδη. Το ότι τα παραβιάζουν ακόμα και αυτοί που τόσο υποκριτικά κόπτονται για τα πολιτκά δικαιώματα και νομοθετούν για αυτά, το έχω επίσης αποδείξει.

    Θα σου δείξω τώρα κάτι που με γεμίζει με απίστευτη φρίκη και οργή.

    Σε πρόσφατο δημοσίευμα στα Νέα, είδα και αυτό το απόσπασμα
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4557155&ct=1

    Κοντά στις εννέα το βράδυ κάνουν την εμφάνισή τους οι πόρνες. Νιγηριανές οι περισσότερες, αλλά εμφανίζονται και κοριτσάκια 12-14 ετών στην Ευριπίδου και τη Σωκράτους, τα περισσότερα Ρομά και από την Αλβανία. Ένα κοριτσάκι σπρώχνεται από τον νταβατζή του να σταματήσει να κρύβεται και να βγει στον δρόμο.

    Εδώ έχουμε κατάφωρη παραβίαση βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων παιδιών.

    Θα ήθελα να μου δείξει κάποιος μία ανακοίνωση ή δράση, από τις εκατοντάδες εκατοντάδων ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων μεταναστών και χρηματοδοτούνται με εκ. ευρώ από την ΕΕ και το ελληνικό κράτος, όπου ασχολούνται με αυτό το γεγονός. Θα ήθελα να μου δείξει ότι κάποιοι προσπάθησαν να προστατεύσουν αυτά τα πολλαπλώς κακοποιηθέντα παιδιά. Θα ήθελα να μου δείξει ότι υπάρχουν και κάποιες ΜΚΟ που είναι ειλικρινείς στις προθέσεις τους

  16. @KnowDame, λες:

    Δεν είναι απλά ότι ζούνε στην κοσμάρα τους. Είναι στυγνό συμφέρον που αποδεικνύεται με πάρα πολλά γεγονότα.

    Μα… δεν είναι ΑΙΤΙΑ, το ότι «ζούνε στην κοσμάρα τους». Είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ του συμφέροντος (καθώς και της ΑΝΑΓΚΗΣ).

    Ο λόγος που το έγραψα έτσι… ομοιοκαταληκτικά, είναι για να το κάνω πιο λιανό και πιο κατανοητό, το ΤΙ συμβαίνει, όσον αφορά την (κίβδηλη) «πολυ-πολιτισμικότητα». Είναι ΠΑΡΑ πολύ σημαντικό να λυθούν ορισμένες παρεξηγήσεις σε αυτό το θέμα, π.χ. η κύρια παρερμηνεία που κάνουν ακροδεξιοί, οι οποίοι φαντασιώνονται κάποια πολιτισμική ή φυλετική καθαρότητα και μονο-κουλτούρα ή μονο-πολιτισμό, σαν απάντηση…

    ΚΑΝΕΙΣ δεν τσιτάρει π.χ. τις μελέτες του Ζίζεκ, πάνω στο ΡΑΤΣΙΣΜΟ που κρύβεται πίσω από αυτό, το «ο καθένας στην κοσμάρα του». Παρομοίως, κανείς από τους δογματικούς αριστερούς δεν βλέπει το… δεύτερο σκέλος της ρίμας που σκάρωσα, δηλαδή το «Κι ο εργοδότης ρατσιστής, να… ΓΕΜΙΖΕΙ την ΚΟΙΛΑΡΑ του!»... (πολύ πιο σημαντικό αυτό).

    Ας μη γελιόμαστε, ο καπιταλισμός (όπως λέει κι ο Ζίζεκ) χρησιμοποιεί ξένους φτηνότερους εργάτες για να κατεβάζει μισθούς. ΑΥΤΟΣ είναι ο κύριος στόχος του, ΟΧΙ κάτι άλλο. ΟΧΙ η «καταστροφή των εθνικών πολιτισμών». Ισα-ίσα, τους «εθνικούς πολιτισμούς» ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ πως τους ΣΕΒΕΤΑΙ κιόλας, ο διεθνής καπιταλισμός. Τους προσφέρει και «ανεκτικότητα», μάλιστα, η οποία -όμως- κρύβει ΠΑΝΤΑ εκμεταλλευτικότητα και ρατσισμό.

    Πάμε τώρα στην εκμετάλλευση παιδιών, που αναφέρεις (και οργίζεσαι δίκαια)…
    Ε, αυτό το πρόβλημα θα ΜΠΟΡΟΥΣΕ να λυθεί μέσα από κάποιες συστηματικές παρεμβάσεις. ΗΔΗ υπάρχουν κάποιες διεθνείς ΜΚΟ που ασχολούνται κυρίως με ΑΥΤΟ το πρόβλημα (και με το γενικότερο «trafficking»).
    Ομως -και πάλι- ακόμη και στην καλύτερη των περιπτώσεων, δηλαδή σε περίπτωση που αυτές οι παρεμβάσεις πετύχουν κάποια αποτελέσματα, το ΜΟΝΟ που κάνουν είναι να ΕΞΩΡΑϊΖΟΥΝ και να ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ την αποδοτικότητα των κερδών, σε άλλους τομείς, πιο μαζικούς και λιγότερο… (φανερά-) εγκληματικούς.

    Γι’ αυτό, όχι μόνο χρειάζεται αντιμετώπιση αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις, αλλά χρειάζεται λύση το ΕΥΡΥΤΕΡΟ πρόβλημα, που πηγάζει εν μέρει από την ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ μετανάστευση, η οποία αυξάνει την ανεργία και κατεβάζει μισθούς, προς όφελος του Κεφαλαίου. Και ΑΥΤΟ είναι το πρόβλημα που αρνείται να δει μεγάλο τμήμα της αριστεράς. Το άλλο πρόβλημα, που αναφέρεις δεν το αρνείται. Ισα-ίσα, ΝΟΜΙΖΕΙ και πως θα το λύσει με την άνευ ορίων χορήγηση ιθαγένειας, σε ΟΛΟΥΣ, ανεξαιρέτως..

    Το προηγούμενο σχόλιό σου, εξήγησε ήδη τους λόγους που η ανεξέλεγκτη ιθαγενειο-δότηση ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ προβλήματα….

    Και η ιθαγένεια παίζει επίσης το ρόλο ενός νέου ΤΟΤΕΜ στο οποίο πιστεύουν αφελείς αντι-ρατσιστές, ενώ τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δικαιώματα ΔΕΝ διασφαλίζονται, διότι π.χ. έλεγχος στους εργοδότες ΔΕΝ τηρείται, κ.ο.κ.
    _________
    Υ.Γ. Κάτι ακόμη, σχετικά με τις Μ.Κ.Ο. –που συχνά ΞΕΧΝΑΜΕ (ή αγνοούμε)….

    -Στο διεθνή χώρο, η ανθρωπιστική δράση πολλών Μ.Κ.Ο. έχει αξία πολύ υπαρκτή και ΟΧΙ αμελητέα. Π.χ. στο Ισραήλ έχουν κάνει θαύματα όσες ΜΚΟ ασχολούνται με Παλαιστινιακά δικαιώματα. Και γι’ αυτό η κυβέρνηση εκεί τις κριτικάρει, ενίοτε άδικα ή συκοφαντικά.

    Το πρόβλημά μας εδώ, είναι όμως διαφορετικό. Π.χ. η διαπλοκή μεταξύ ορισμένων ΜΚΟ και της κυβέρνησης, ή και δυνάμεων του Κεφαλαίου που θέλουν αποτελέσματα για ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ όφελος…

  17. Εν κατακλειδι…

    1) Το ΒΑΣΙΚΟ πρόβλημα με την δογματική Ελληνική αριστερά, η οποία περιλαμβάνει τώρα -δυστυχώς- ΚΑΙ τον ΣυΡιΖα…
    …(πέραν των ιδεοληψιών της) είναι το ότι ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ το ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ λάθος της, το ότι δεν παραδέχεται πως ο καπιταλισμός έχει -τώρα- πάγια στρατηγική την αθρόα μετανάστευση, προκειμένου να επιτύχει χαμηλότερο κόστος εργασίας, δηλαδή… ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ στους εργαζόμενους.

    2) ΑΝ (και ΜΟΝΟ αν) κάποια στιγμή κάποιοι αντιληφθούν το λάθος (1), ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ τότε θα μπορέσουμε να ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και σοβαρό διάλογο πάνω στο ΠΩΣ θα λυθεί μεταναστευτικό πρόβλημα, με ΤΙ μέτρα, ΤΙ νόμους, ΤΙ όρους, κ.ο.κ.
    (όχι ότι η ανθρωπιστική διάσταση δεν είναι επίσης πολύ σημαντική! -ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ)

    3) Η ακροδεξιά ΣΤΕΙΡΑ ΑΡΝΗΣΗ του νομοσχεδίου ΔΕΝ βοηθάει το (2), διότι (ίσα-ίσα) ΕΝΙΣΧΥΕΙ την τύφλα, την ΜΗ-αναγνώριση του προβλήματος (1) και άλλα κακά… …μεταξύ των οποίων και η ΣΤΡΕΒΛΗ λανθασμένη κατανόηση όρων όπως «πολυ-πολιτισμικότητα», ή παρανοϊκών προβολών του Νου όπως «Νέα Τάξη» (που είναι στρεβλή κατανόηση του Διεθνούς και ντόπιου Κεφαλαίου, κ.ο.κ.)

    4) «Η πατριωτική αριστερά», έχει πέσει με τα μούτρα σε ένα ΔονΚιχωτικό ΑΔΙΕΞΟΔΟ κυνηγητό… ανύπαρκτων δράκων (ακόμη και υπαρκτών δράκων, δεν έχει σημασία) και δεν επικεντρώνεται στα ουσιώδη. Και τα ουσιώδη είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ θέματα, θέματα ΙΣΟΤΗΤΑΣ, θέματα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, θέματα εργασιακού δικαίου (που ΔΕΝ τηρείται), κ.ο.κ.

    5) Σε τελευταία ανάλυση, η ρήση του Ζίζεκ «είμαστε ΟΛΟΙ μετανάστες», αξίζει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ προσοχή και στοχασμό. Οχι τόσο γιατί ισχύει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ (που δεν ισχύει) αλλά γιατί αποκαλύπτει π.χ. φαινόμενα ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ χειροτέρευσης ΟΛΩΝ των εργαζόμενων, σε περίπτωση που… μέσω της ΣΤΡΕΒΛΗΣ νομιμοποίησης (μέσω ιθαγένειας) ΟΛΩΝ των μεταναστών επιτυγχάνεται ΠΑΛΙ η μείωση του εργατικού κόστους μέσω της αφθονίας διαθέσιμων εργατικών χεριών (που κατεβάζει την αξία της εργασίας ΣΥΝΟΛΙΚΑ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από εθνότητα, ακόμη και στην καλύτερη των περιπτώσεων…)
    __________
    Επίσης ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ στόχος πρέπει να είναι και η καλλιέργεια ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, με συνειδητοποιημένους εργαζόμενους ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο, ώστε να οικοδομηθεί σιγά-σιγά μια ΚΟΙΝΗ στρατηγική και μια σειρά από ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ κινήσεις στο μέλλον. Η ΑΔΙΕΞΟΔΗ πολιτική των δεξιών, ακροδεξιών και πατριωτών κάθε είδους, να βλέπουν το θέμα με ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ την «απειλή για το έθνος» είναι ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ για πολλούς λόγους, π.χ.
    1) Οταν το διεθνές κεφάλαιο ΕΝΩΝΕΙ τις δυνάμεις του, ΜΟΝΟ μια διεθνής ένωση «αντιδότων» μπορεί να ΕΙΝΑΙ αποτελεσματικός αντίπαλός του…
    2) Οταν ο ρατσισμός εξαπλώνεται και επίσης αποτελεί ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ του διεθνούς συστήματος για τις πολιτικές του, χρειάζεται ΓΝΗΣΙΟΣ αντι-ρατσισμός, ΟΧΙ η παρούσα… απο-ενοχοποίηση του ΙΔΙΟΥ του ρατσισμού (που παρατηρούμε στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια)
    3) η ΥΠΕΡΒΑΣΗ των εθνών δεν είναι ΜΟΝΟ καπιταλιστική. Μπορει να γίνει και εναντίον του Κεφαλαίου, ή υπέρ της διεθνούς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ λαών και πολιτισμών. Εξαιρέσεις υπάρχουν βέβαια (π.χ. ΠΟΙΟΣ μπορεί να «τα βρεί» με ακραίους και αποφασισμένους για θανατερό αγώνα ισλαμιστές? -ΚΑΝΕΙΣ…)
    4) η ΔΙΗΘΗΣΗ πολιτισμών και η μετακίνηση εργαζόμενων δεν μπορεί ποτέ να εξαλειφθεί. Ισα-ίσα μπορεί η δεύτερη μπορεί και να αποτελέσει κάτι θετικό, κάτω από προϋποθέσεις, ενώ η πρώτη συνήθως ΕΙΝΑΙ θετική (με την εξαίρεση… πολιτιστικών σκουπιδιών). Τα στεγανά τείχη ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ, έτσι κι αλλιώς (π.χ. το διαδίκτυο δημιουργεί διεθνείς εργασιακές σχέσεις, εντελώς καινούργιες)
    5) ο ΤΡΟΠΟΣ που αντιλαμβανόμαστε ΣΗΜΕΡΑ το δικό μας πολιτισμό ή έθνος, δεν μπορεί να μείνει στάσιμος. Η ενοποίηση της (ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ) κουλτούρας που επιφέρει το διαδίκτυο είναι γεγονός, και μάλιστα ΘΕΤΙΚΟ γεγονός.

  18. @Omadeon

    Πάλι βιάζεσαι. Μελετώντας την κατάσταση σε όλη την Ευρώπη, διαπίστωσα (με πολύ κόπο είναι η αλήθεια) ότι αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα έχουν ήδη συμβεί σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Για να υπάρξει συνεργασία με τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς λαούς, πρέπει πρώτα να προηγηθούν κάποια άλλα βήματα.

    1. Να υπάρξει συνειδητοποίηση ότι τα προβλήματα είναι κοινά
    2. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει πρώτα να αποτιναχτεί αυτό το φασιστικά επιβαλλόμενο πέπλο της σιωπής από νεοφιλιλεύθερους γραφειοκράτες και ιδεοληπικές ομάδες της αριστεράς, που προπαγανδίζουν την πολυπολιτισμικότητα και πνίγουν την αλήθεια πίσω από το ιδεολόγημα του πολιτικά ορθού.

    Τότε και μόνο τότε είναι δυνατό να υπάρξει συνεργασία. Σε αντίθετη περίπτωση το μόνο που θα αυξάνει είναι η ακροδεξιά και ο ρατσιμός ξεχωριστά σε κάθε χώρα.

    Το κοινωνικό κράτος καταρρέει σε όλη την Ευρώπη και ταυτόχρονα αυξάνονται τα γκέτο σε όλες τις κοινωνίες. Η οικονομική κρίση πρόκειται να χτυπήσει αμείλικτα το μεγαλύτερο ποσοστό των ευρωπαϊκών λαών αργά ή γρήγορα. Πως θα υπάρξει κοινό μέτωπο όμως, όταν έχουν δημιουργηθεί τόσες παράλληλες κοινωνίες (με την πολύτιμη βοήθεια των δογματικών υπερασπιστών της πολυπολιτισμικότητας) μέσα σε όλα τα κράτη;

  19. @KnowDame
    (για το πρώτο σου σχόλιο, πριν το άλλο με τα λινκ)…

    Πολύ σωστά όλα αυτά και…. ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ σωστά! 🙂
    ΕΤΣΙ θα πρέπει να ξεκινήσουμε, αν θέλουμε μια πραγματική αλληλεγγύη που να έχει ΠΡΑΚΤΙΚΟ νόημα.
    Αλλιώς… τα πάντα είναι ΚΟΥΦΙΑ λόγια, σαν τα λόγια της… Αλέκας (στη συζήτηση στη Βουλή) που ξέρεις πολύ καλά (και σε λίγο θα τα παραθέσω εδώ, μαζί με άαααλλα…) :mrgreen:
    Η «διεθνιστική αλληλεγγύη» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κούφιο σύνθημα, περνάει ΠΡΑΚΤΙΚΑ μέσα από τη συνειδητοποίηση ότι «τα προβλήματα είναι κοινά», κλπ.

    «Πέπλα σιωπής» επιβάλλονται με διάφορους τρόπους, (ΠΛΗΝ του διαδικτύου όπου… ισχύει το ΑΝΤΙΘΕΤΟ). Ο πιο απλός τρόπος είναι η ΑΠΟΥΣΙΑ προσπάθειας για να μάθει ο κάθε λαός το ΤΙ συμβαίνει γύρω του (όχι μόνο μέσα του) σε συνδυασμό με το ισχυρό φιλτράρισμα ειδήσεων που επιτυγχάνουν τα ΜΜΕ (π.χ. και στην Ιταλία σχεδόν ΟΛΑ του Μπερλουσκόνι, εδώ κάποιων άλλων ΠΟΛΥ λίγων, κ.ο.κ.)

    Τώρα… στο διαδίκτυο ΠΟΛΥΣ κόσμος μιλάει με τους όρους που χρησιμοποιείς _και_ εσύ, ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ πολύ κατά τη γνώμη μου!
    Ομωςδεν θα επικεντρωθώ στα σωστά -που λες- αλλά κάπου αλλού, σε κάποια σωστά που δεν είπες (ακόμη).

    -Εκείνο που εμποδίζει τον κάθε λαό (και κάθε άνθρωπο) να αντιληφθεί την ΚΟΙΝΗ ΜΟΙΡΑ και ΚΟΙΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ με άλλους, είναι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ο ίδιος ο… εαυτός του. Και αυτό, σε επίπεδο εθνών ή κοινωνιών, μεταφράζεται πάρα πολύ απλά στην… υπερβολική ενασχόληση με τον εαυτό του... Εγωκεντρισμός και εθνοκεντρισμός, από ΑΥΤΗ την οπτική γωνία, είναι -τελικά- ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.

    Π.χ. ακόμη…. δεν μάθαμε ΚΑΝ σωστά ΤΙ είναι η περιβόητη «πολυ-πολιτισμικότητα». Οι περισσότεροι που μιλάνε γι’ αυτήν αντι-προτάσσουν απατηλές ιδέες, π.χ. μια εθνική καθαρότητα ή μονο-κουλτούρα, όπως είπα. Και όταν… π.χ. ο Σαμαράς, δασκαλεμένος από κάποια βιβλία ή ανθρώπους ΠΡΙΝ μιλήσει στη Βουλή, αναφέρθηκε σε μερικά απλά χαρακτηριστικά, αυτής της «πολυ-πολιτισμικότητας», ο πρώτος που… «παραξενεύτηκε» ήταν ο Τσίπρας(!), λες και… δεν τα είχε ακούσει αυτά, ποτέ στη ζωή του. Βέβαια, ΚΑΙ ο Σαμαράς τα ΥΠΕΡ-απλούστευσε κάπως επιτηδευμένα, δεν έλεγε ΟΥΤΕ αυτός τα πράματα όπως είναι. Δυστυχώς τον ξεπέρασε κατά πολύ η μπουρδολογία κι η εθελοτυφλία της αριστεράς.

    ΠΟΛΥ πριν φτάσουμε στην κριτική του «multi-culturalist tolerance» (όπως τη λέει κι ο Ζίζεκ) πρέπει να δούμε πιο καθαρά το αδιέξοδο της μονομερούς ενασχόλησης με τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ προβλήματα, με την ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ πως είμαστε οι μόνοι στον κόσμο και με την παράνοια ότι… ΕΙΔΙΚΑ εμάς «κυνηγάνε».
    Εκεί… Η ακροδεξιά παίζει το ρόλο του «τσιμέντου» και των «τούβλων», με τα οποία κάθε λαός χτίζει το ΣΤΕΓΑΝΟ του, κλείνεται στον εαυτό του και αντιδρά ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ από πολλές απόψεις.

    Η φιλελεύθερη «κατεστημένη αριστερά», πάλι…
    ΔΕΝ μπορεί να αντιμετωπιστεί ΜΟΝΟ καταγγέλλοντας, την (είτε υπαρκτή είτε ιδεοληπτική) υποκρισία της, ΟΥΤΕ θεωρώντας την «προδοτική» και «βαλτή». Διότι… ΑΚΟΜΗ κι αν είναι έτσι, αυτό ΔΕΝ βοηθά, εντείνει τη ΣΥΓΧΙΣΗ.
    Κατά τη γνώμη μου ΜΠΟΡΕΙ να αντιμετωπισθεί αποδοτικά όταν τεθούν ζητήματα που ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ να ΔΕΙ, ή άλλα στα οποία συναινεί στην απόκρυψη τους. Π.χ. το θέμα της μαύρης εργασίας στην Ελλάδα, ή η πολύ γνωστή ανάγκη για φτηνά εργατικά χέρια, την οποία κάποια στιγμή ύμνησε ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ο… Τσίπρας, χωρις καν να του περάσει από το νου ότι -έμμεσα- παραδέχτηκε εκείνη τη στιγμή ένα από τα θεμελιώδη «πονηρά κίνητρα» για την αθρόα μετανάστευση, την οποία στηρίζει...

    Οι βασικές αρχές, τώρα, του φιλελευθερισμού, ΟΧΙ του «νεο-φιλευθερισμού», βεβαια, ΔΕΝ είναι εφικτό να υποστούν κριτική με βάση π.χ. τον… απο-ενοχοποιημένο ρατσισμό κάποιων νεο-ακροδεξιών. Επίσης, πολλές από αυτές τις αρχές είναι σωστές, αλλά ο τρόπος που εφαρμόζονται είναι λάθος. Εκείνο που σχεδόν κανείς δεν καταλογίζει, εδώ στην Ελλαδα, σε βάρος της πολυ-πολιτισμικότητας, είναι μάλιστα το… ΚΥΡΙΟ χαρακτηριστικό της, κατά τον Ζίζεκ (και όχι μόνο): Δηλαδή το γεγονός ότι αποκρύπτει έναν θεμελιώδη ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ.

  20. Ωραία τα λες αλλά μου γεννήθηκε η εξής απορία: Μας έχει ωφελήσει σαν χώρα που ασχολούμαστε τόσο πολύ με το τι θα πει η αριστερά;

  21. @Ωραίε,

    Ωραία ερώτηση….

     Ισως…
    «σαν χώρα» δεν θα έπρεπε να σκεφτόμαστε ΤΟΣΟ πολύ το θέμα του με ΠΟΙΟΝ θάπρεπε να ασχολούμαστε… :mrgreen:
    Κανείς δεν πρέπει να σκέφτεται τόσο πολύ, τι θα πει ο Αλλος.

    Ο «Μεγάλος Αλλος» (όπως τον λέει κι ο Λακάν)… ΔΕΝ υπάρχει, καν.

    Υπάρχει… αριστερά? 😛
    ___________
    Υ.Γ.
    Υπάρχει αριστερά λοιπόν?
    (Π.χ. ΑΝ η αριστερά δρα όπως ο γνωστός στα μπλογκ Νοσφεράτος, στην «επίθεση» που κάνει ΕΔΩ:
    http://www.foreignpress-gr.com/2010/02/blog-post_735.html?showComment=1266235605973#c1916428214279972293
    τότε...ζήτω που καήκαμε. Ξοφλήσαμε, ως λαός! 🙂 )

    Και ΑΝ υπάρχει, χρησιμεύει σε κάτι? ΤΙ ακριβώς?
    Και ΠΟΙΑ ακριβώς αριστερά υπάρχει?
    Και με ΠΟΙΑ έννοια, ΕΙΝΑΙ «αριστερά» η αριστερά?
    Μήπως είναι… «κατα φαντασίαν αριστερά»?
    Μήπως… αντί να δρα ανατρεπτικά, δρα ΜΟΝΟ φαντασιακά, υποθάλπτοντας μια ναρκισσιστική φαντασίωση ΑΡΝΗΣΗΣ του πραγματικού, την οποία (μετά) ΣΥΓΧΕΕΙ με την ανατροπή αλλά στην πραγματικότητα δρα για να διαιωνίσει το πρόβλημα ή το κατεστημένο, στο οποίο ΝΟΜΙΖΕΙ ότι αντιστέκεται?

    Ο «αντιρατσισμός» ΔΕΝ αποτελεί «συνομωσία της Νέας Τάξης». Πολύ συχνά όμως αποτελεί έννοια ΓΙΑΛΑΤΖΙ, που θέτει υψηλούς φαντασιακούς στόχους ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ με την πραγματικότητα την οποία αποδέχεται ΚΑΙ διαιωνίζει. Η άρνηση της επίγνωσης πως δρα συντηρητικά, οξύνει την εμμονή στο ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟ επίπεδο της ψευδαίσθησης πως επιτελεί αυτό το προοδευτικό έργο που ΝΟΜΙΖΕΙ πως επιτελεί, όπως ΑΡΧΙΣΑ να διαπιστώνω στο σχόλιο εδώ:
    http://www.foreignpress-gr.com/2010/02/blog-post_735.html?showComment=1266273742662#c3123422131279939470
    Αρα…
    Μια απλή ερώτηση, φαινομενικά απλοϊκή, οδηγεί σε ένα βαθύτερο ερώτημα, όχι μόνο για τη χώρα, αλλά για τον καθένα, το «Che Vuoi?» («τι Θέλεις»), του Ζίζεκ – και όχι μόνο:
    http://www.lacan.com/zizkubrick.htm

  22. Υ.Γ.2 Ζούμε σε μια χώρα ΤΡΕΛΛΟΚΟΜΕΙΟ, ασφαλώς…

    Οι διαμάχες των ιδεών και ιδεολογιών και ιδεοληψιών ΔΕΝ διαδραματίζονται πλέον στο χώρο του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ, στον οποίο κυριαρχεί η διαφθορά, η υπακοή στο μεγάλο Κεφάλαιο και σε κυριαρχούσες κλίκες εξουσίας, κ.ο.κ.
    …αλλά διαδραματίζονται στο χώρο της Σύγκρουσης μεταξύ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ, οι οποίες είναι ΤΟΣΟ φανατικές ΟΣΟ ακριβώς χρειάζεται, για να εντείνουν την ψευδαισθησιακή τους εμμονή αυτο-εξαπάτησης, πως είναι αυτό που ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι είναι.

    Ετσι και το «Αρδην» κάνει επίθεση στη Δραγώνα, ΟΧΙ τόσο πολύ γιατί η ίδια αποτελεί (σε επίπεδο προσώπων) μέλος μιας κλίκας εξουσίας, αλλά γιατί θεωρεί τις ιδέες της επικίνδυνες για τη συντήρηση της ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΗΣ ιδέας που έχει αυτός ο λαός, για τον εαυτό του, συλλογικά. Ολα τα άλλα μπορούν να αντιμετωπισθούν, ΠΛΗΝ της διάλυσης του… Φαντασιακού, όπως ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ αναφέρει το άρθρο του Αρδην, εδώ:
    http://www.ardin.gr/node/2707

    Σύμφωνα με την κυρία Δραγώνα, το σχολείο θα πρέπει να προσαρμοστεί πλήρως στην νέα «παγκοσμιοποιημένη» πραγματικότητα της χώρας μας εγκαταλείποντας κάθε αναφορά στο συλλογικό φαντασιακό αυτής της κοινωνίας, τις ιδιαίτερες αξίες, τα ήθη, τα έθιμα και τον πολιτισμό της. Για την κυρία Δραγώνα, όλα αυτά, καταδικάζονται συλλήβδην ως οπισθοδρομικός εθνοκεντρισμός.

    ΠΟΙΟ είναι το περιβόητο «συλλογικό φαντασιακό» αυτής της κοινωνίας? ΠΟΙΕΣ οι περιβόητες «ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ αξίες της»? ΠΟΙΟΣ ο «πολιτισμός» της ΣΗΜΕΡΑ?
    Το… κοκορέτσι, το τσιφτεντέλι, η… Τουρκοφαγία, ή το… τσάμικο? 🙂
    ΤΡΙΧΕΣ ΜΠΛΕ, η αυτο-νομιμοποίηση… της εκάστοτε (παρανοϊκής) ΑΜΥΝΑΣ απέναντι στην (πολυ-φοβούμενη) ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ των ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ (του κάθε λαού, ή και προσώπου…)

    Αν ο (οποιοασδήποτε) λαός είχε τη δύναμη μιας πραγματικά αυθόρμητης και αυτόνομης αυτο-θέσμισης (σύμφωνα και με τον Καστοριάδη) του «συλλογικού φαντασιακού» του (και των θεσμών του), τότε… δεν θα φοβόταν ΤΟΣΟ πολύ μην τυχόν… το χάσει. 😉 (SO very much ….afraid that «we’ve lost it»).
    Η επιθεση του Αρδην στη Δραγώνα αποκαλύπτει τη ΣΑΘΡΗ ΒΑΣΗ ακριβώς αυτού του συλλογικού φαντασιακού.

    Κι έτσι η Δραγώνα μετατρέπεται σε αποδιοπομπαίο τράγο (για τη μία μεριά) ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥ του μεγάλου «Κακού άλλου«, δηλαδή κατά της απειλούμενης παγκόσμιας διάλυσης (από την «κακιά Νέα Τάξη» – όπου… NEW ORDER = BIG OTHER – ™ Lacan ) των ψευδαισθησιακών μύθων του «συλλογικού φαντασιακού», παντού στον κόσμο, αλλά και (για την άλλη μεριά -των υποστηρικτών της) σε… «Ιερομάρτυρα» μιας ΔΗΘΕΝ ηρωϊκής μάχης, υπέρ ενός «εναλλακτικού συλλογικού φαντασιακού», ΔΗΘΕΝ αντι-εθνικιστικού ή εκσυγχρονιστικού, το οποίο όμως -με τη σειρά του- αποτελεί ΑΛΛΗ μια …ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΟΛΚΗΣ, εφόσον είναι ΜΟΝΟ φαντασίωση, φυγή από (την ΠΑΡΑΔΟΣΗ προς) το κατεστημένο και ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ότι συντελείται «αγώνας» για την επιτυχή ανατροπή του, η οποία όμως συντελείται ΜΟΝΟ δογματικά και ψευδαισθησιακά σαν επικράτηση ενός «άλλου φαντασιακού» (my ass).

    _______
    Υ.Γ.3 Μια διευκρίνιση τώρα… για ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ αναγνώστες (ή… γνώστες).
    ΞΕΡΩ την πολύ μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε «φαντασίωση» και σε «φαντασιακό» (π.χ. της κοινωνίας) – που χάνεται εύκολα στα Ελληνικά λόγω ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ (The «imagined» is NOT «illusory» or a fake…)

    ΞΕΡΩ την πολύ μεγάλη παρεξήγηση ή ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ορισμένων «πατριωτών» κι ακροδεξιών, π.χ. για τις ιδέες του Anderson (τα βιβλία του οποίου ΕΧΩ στην κατοχή μου εδώ και καιρό). Δηλαδή την τάση να παρανοούν πως «φαντασιακό» = «φαντασιωσικό», κ.ο.κ.
    Η παρεξήγηση αυτή διαιωνίζεται από τους ίδιους, τη σύγχιση την έχουν ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ οι ίδιοι, πολύ πριν «τα ρίξουν στον κόκκορα» (Anderson, ή… «εθνομηδενισμό») και μάλιστα με πολύ χονδροειδή τρόπο,… συνήθως ΑΝΙΚΑΝΟΙ να κατανοήσουν πως ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ οι ΙΔΙΟΙ το δικό τους φαντασιακό, και πως αυτό είναι φυσιολογικό (μόνο) ΑΝ ΕΧΕΙ κανείς ΕΠΙΓΝΩΣΗ γι’ αυτό, κ.ο.κ.

    -ΑΜΥΝΑ απαιτείται όταν δεν υπάρχει ΕΠΙΓΝΩΣΗ, συνειδητή φαντασιακή δόμηση, κ.ο.κ.
    Διότι τότε εκείνο απέναντι στο οποίο αμύνεται κανείς, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ΕΠΙΓΝΩΣΗ, η ΓΝΩΣΗ της απόκρυψης ή απώθησης.
    Για να μπορέσει να… πάρει ο διάολος το «φαντασιακό», δηλαδή για να μετατραπεί σε ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ, πρέπει να ΜΗΝ υπάρχει (πλήρης) ΕΠΙΓΝΩΣΗ.
    Η επίγνωση δεν φοβάται ποτέ αυτό που ΕΙΝΑΙ. Εκείνο που φοβάται ΔΕΝ ΕΧΕΙ επίγνωση.

    Κανένας δημιουργός δεν σταμάτησε ποτέ να δημιουργεί,
    λόγω… επίγνωσης της δικής του δημιουργικότητας.
    Ο φανατικός πιστός όμως, ή ο ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ιδεολόγος, ο -ιστής κλπ….
    είναι φανατικός διότι φοβάται να ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ πως ο ΙΔΙΟΣ κατασκευάζει αυτό στο οποίο «πιστεύει» (ή φοβάται), κ.ο.κ.

  23. ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ – ιστοριούλα:

    1)
    Ενας λαός πρωτόγονων ιθαγενών σε νησί κάπου στον Ειρηνικό, λατρεύει κάποια κομμάτια αεροσκαφών που έπεσαν κάποτε στο νησί του, σαν Ιερά Αντικείμενα Θεών.
    2)
    Οταν λευκοί από τη Δύση επισκέπτονται για πρώτη φορά το νησί, γελάνε με τα Ιερά Αντικείμενα και λένε στους ιθαγενείς πως δεν θα έπρεπε να τα λατρεύουν γιατί είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
    3)
    Μερικοί ιθαγενείς αντιδρούν έντονα, ενώ μια έξυπνη ιθαγενής δασκάλα στο σχολείο της φυλής αρχίζει να στηρίζει την ιδέα των λευκών πως τα ιερά αντικείμενα ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
    4)
    Ορισμένοι λευκοί έχουν συμφέρουν να πείσουν τους ιθαγενείς να ΠΑΨΟΥΝ να λατρεύουν τα Ιερά Αντικείμενα γιατί βρήκαν… Χρυσό κάτω από τον τόπο λατρείας τους, με ειδικά όργανα ανίχνευσης! :mrgreen:
    5)
    Η φυλή λυντσάρει τη συνειδητοποιημένη δασκάλα και… δολοφονεί 2-3 λευκούς. ΜΕΤΑ από αυτό, ελικόπτερα φτάνουν στο νησί από τη Δύση, απελευθερώνουν τους εποιζώντες λευκούς και καταλαμβάνουν το χώρο λατρείας των Ιερών Αντικειμένων, τον οποίο κηρύσσουν δικό τους (ώστε να αρπάξουν και το… χρυσάφι ! -χεχε)

    ΕΙΧΕ δίκιο η εξυπνη ιθαγενής δασκάλα?
    ΕΙΧΕ δίκιο ο άξεστος ιθαγενής λαός, και σε ΤΙ ακριβώς? (εύκολη ερώτηση αυτή)
    ΠΩΣ θα βοηθούσατε ΕΣΕΙΣ το λαό αυτό? – Φιμώνοντας τη δασκάλα? (η οποία… παρεμπιπτόντως υπάρχουν ΚΑΙ υπόνοιες πως «τα έπαιρνε» από τους λευκούς)? 🙂
    – Διαιωνίζοντας το ΜΥΘΟ των Ιερών Αντικειμένων? κ.ο.κ. (πείραμα σκέψης)

  24. Υπάρχει τώρα… ένα ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ πρόβλημα με τις ιδεοληψίες περί «Νέας Τάξης», στην Ελλάδα. Για την Παράνοια κατά της «Νέας Τάξης», έχουν σημασία και τα εξής:

    The Return of the big Other:
    Paradoxically, then, Žižek argues that the typical postmodern subject is one who displays an outright cynicism towards official institutions, yet at the same time believes in the existence of conspiracies and an unseen Other pulling the strings. This apparently contradictory coupling of cynicism and belief is strictly correlative to the demise of the big Other. Its disappearance causes us to construct an Other of the Other in order to escape the unbearable freedom its loss encumbers us with…

    από: http://www.artandpopularculture.com/Big_Other

    Ας στοχαστούμε τα εξής του Ζίζεκ, με την προσθήκη του νέου «αξιώματος» «New Order = Big Other» (ακριβέστερα «New Order» = «The-Other-of-the Lost_Other«):

    what I desire is predetermined by the big Other, the symbolic space within which I dwell. Even when my desires are transgressive, even when they violate social norms, this very transgression is conditioned by what it transgresses. Paul knew this very well when, in the famous passage in Romans, he describes how the law gives rise to the desire to violate it. Since the moral edifice of our societies still turns around the ten Commandments – the law Paul was referring to -, the experience of our liberal-permissive society confirms Paul’s insight: it continuously demonstrates that our cherished human rights are ultimately, in their innermost, simply the rights to violate the ten Commandments.
    «The right to privacy» – the right to adultery, done in secret, when no one sees me or has the right to probe into my life. «The right to pursue happiness and to possess private property» – the right to steal (to exploit others). «Freedom of the press and of the expression of opinion» – the right to lie. «The right of the free citizens to possess weapons» – the right to kill. And, ultimately, «freedom of religious belief» – the right to celebrate false gods.

    http://www.lacan.com/zizkubrick.htm
    -ένα κείμενο που… επεκτείνεται μετά σε αρκετά πράματα άσχετα με το θέμα μας, αλλά επανέρχεται ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ επίκαιρο όταν καταλήγει επιγραμματικά:

    For Lacan, the ultimate ethical task is that of the true awakening: not only from sleep, but from the spell of fantasy which controls us even more when we are awake.

    __________
    Για να μη γεμίσω τα σχόλια με υπέρογκες παραπομπές, συνέχισα σε νέο ποστ:
    http://omadeon.blogspot.com/2010/02/new-world-order-and-zizeks-non-existent.html
    («The New World Order and Žižek’s Non-Existent Big Other»)

  25. Πολυ ενδιαφερον Omadeon. Σιγουρα οταν εχω περισσοτερο χρονο θα σχολιασω!

    Προς το παρον αφιερωνω τον «Καταζητουμενο» στους παρανοικους ΟΛΩΝ των παραταξεων:

    (και ο νοων νοειτο!)

  26. @Odyssey
    Ελεύθερα η «κλοπή» (το μονο που ζητάμε όλοι είναι μια μικρή αναφορά στην πηγή)… χεχε
    (και θενκς)

    @Dennis
    Η συζήτηση στο ποστ του Φυντανίδη είχε ένα μάλλον λυπηρό τέλος, αφού εμφανίστηκε κι ένας «Μιχάλης» που κόντεψε να με θεωρήσει… Χρυσαυγίτη (χαχα) κι ήταν μάλλον ο ίδιος μετανάστης, όπως αποδείχτηκε από τα λάθη του (οπότε κι εγώ δεν επέμεινα στο… γινάτι, λες και μούχε βγάλει κάνα… μάτι -χαχα) ενώ ο Νοσφεράτος (ΕΙΔΕΣ πως) τα… σκάτωσε εντελώς (που είναι κάτι… αναμενόμενο πλέον, κατά καιρούς -χαχαχα 🙂 )….

    ….οπότε το πιο θετικό που μπορώ να βρω, σαν συνέχεια εκείνης της συζήτησης είναι το παρεμφερές ποστ του φίλου μας Greek Rider
    http://greekrider.blogspot.com/2010/02/blog-post_19.html
    «Οι μετανάστες στην Ελλάδα θεωρούνται υποδεέστερα όντα…»
    (με κάποια ΠΟΛΥ σοβαρά και σωστά σχόλια από κάτω…)

    @KnowDame
    εσύ κι εγώ έχουμε ΠΟΛΛΑ να αποκαλύψουμε από όσα βρήκαμε (από τις δικές σου έρευνες κυρίως)…
    …πάντως θέτω υπ’ όψη όλων το ΠΟΛΥ σοβαρό θέμα της παιδείας των μεταναστών, αρχικά μόνο 3 ετών φοίτησης και τελικά 6, δηλαδή… δημοτικού. ΚΑΝΕΝΑΣ στη συζήτηση του Φυντανίδη δεν κατάλαβε ΓΙΑΤΙ λέγαμε ότι χρειάζεται πιο πολλά χρόνια παιδείας ο ξένος που γεννήθηκε στην Ελλάδα (ή δεν ήθελε να καταλάβει…). Αναπαράγω εδώ 2 σχετικά σχόλιά σου εκεί, KnowDame:
    http://www.foreignpress-gr.com/2010/02/blog-post_735.html?showComment=1266265192308#c4303781802389192828

    Καλώς ή κακώς στα σχόλια μου δεν επικεντρώθηκα στο άρθρο του κ. Φυντανίδη και δεν δικαιολόγησα την αντίδραση μου. Ίσως γιατί αφορμή για να παρέμβω ήταν η αναφορά του Νοσφεράτου στην κ. Κούνεβα και η οργή μου για την υποκρισία των εθνοπατέρων μας, που από τη μία νομοθετούν για τα πολιτικά δικαιώματα των μεταναστών και από την άλλη αδιαφορούν (στην καλύτερη περίπτωση) για την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων τους, εκμεταλευόμενοι μάλιστα κάποιοι από αυτούς (σύμφωνα με την καταγγελία που έγινε) τη μαύρη εργασία τους.

    Στην ουσία του άρθρου του κ. Φυντανίδη δεν έχω να αντιτάξω κάτι. Ο κ. Φυντανίδης επικεντρώνεται στη γλώσσα σαν μέσο ενσωμάτωσης. Μάλιστα κλείνει το άρθρο του με το απόσπασμα «Καλά το είπε ο κ.Παπανδρέου: «Έλληνας και γεννιέσαι και γίνεσαι». Ένα παιδί από γονιούς μετανάστες που γεννήθηκε εδώ, που πήγε σε ελληνικό σχολείο, μιλάει άπταιστα ελληνικά και γνωρίζει την ελληνική Iστορία, γιατί να μην πάρει την ελληνική ιθαγένεια;» για να υποστηρίξει τον κ. Παπανδρέου.

    Όμως αναρωτιέμαι, ο κ. Φυντανίδης άλλο νομοσχέδιο διάβασε κι εγώ άλλο; Γιατί το νομοσχέδιο που κατέβασε αρχικά το ΠΑΣΟΚ ανέφερε σαν πρϋπόθεση τα 3 χρόνια σχολείου, τα οποία μετά από τις τεράστιες αντιδράσεις που υπήρξαν έγιναν 6, δηλ δεν μπαίνει σαν προϋπόθεση ούτε καν η εννεαετής υποχρεωτική εκπαίδευση που ισχύει για τα ελληνόπουλα, τα οποία έχουν επιπλέον το πλεονέκτημα ότι είναι η μητρική τους γλώσσα. Το γεγονός αυτό έρχεται σε αντιδιαστολή με το βασικό επιχείρημα του κ. Φυντανίδη. Άρα τι μένει; Αυτό που είπα αρχικά. Ότι ο κ. Φυντανίδης το μόνο που κάνει με το άρθρο του είναι να υπερασπίζεται τον κ. Παπανδρέου και τις επιδιώξεις του, ξεχνώντας ότι εντελώς άλλα πράγματα προωθούνται με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Φαίνεται ότι με τη πάροδο του χρόνου, από το περίφημο εκείνο «Στηρίζουμε την αλλαγή, Ελέγχουμε την εξουσία» έμεινε μόνο το «Στηρίζουμε την εξουσία»

    KnowDame
    15 Φεβρουαρίου 2010 10:19 μ.μ.

    Όποιος κάθησε και διάβασε το νομοσχέδιο, κατάλαβε ότι βασική επιδίωξη του ΠΑΣΟΚ είναι να αποδώσει μεσοπρόθεσμα, στους περισσότερους μετανάστες που βρίσκονται εδώ (ακόμα και σε αυτούς που δεν πρόλαβαν να νομιμοποιηθούν ήδη) πολιτικά δικαιώματα, αποκτώντας έτσι ένα σεβαστό αριθμό από ημι-αμόρφωτους (και εύκολα χειραγωγίσιμους) ευγνωμονούντες ψηφοφόρους.

    Για όποιον αντιδράσει στη λέξη «ημι-αμόρφωτοι» μάλλον δε γνωρίζει ποια είναι τα πραγματικά δεδομένα για την εκπαίδευση όχι μόνο των μεταναστόπουλων αλλά και των ελληνόπουλων. Τα ποσοστά της σχολικής διαρροής των μεταναστόπουλων είναι υψηλά, φαινόμενο που δεν συναντάται μόνο εδώ αλλά και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, αυξάνεται συνεχώς και η σχολική διαρροή των ελληνόπουλων, σα συνέπεια της διεύρυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων. Και να ήταν μόνο αυτό; Η ελληνική κοινωνία εξελίσσεται σε κοινωνία λοβοτομημένων υπηκόων [link σε ποστ του Greek Rider]

    Τι καλύτερο επομένως για το ΠΑΣΟΚ; Ποιοι θα αντισταθούν στις νέο-φιλελεύθερες πολιτικές του; Πως θα συνεργαστούν αυτές οι παράλληλες κοινωνίες λοβοτομημένων υπηκόων και πολιτογραφημένων μεταναστών ενάντια στη διάλυση και των τελευταίων εργασιακών τους δικαιωμάτων; Δε θεωρώ τυχαία τη χρονική στιγμή που διάλεξε να περάσει το νομοσχέδιο, ούτε και τον τρόπο που το έκανε. Επιδίωξε να πολώσει την κοινωνία εν μέσω μίας από τις χειρότερες κρίσεις. Το «διαίρει και βασίλευε» σε πλήρη εφαρμογή.

    KnowDame

    Να συμπληρώσω εγώ ότι ο τρόπος που μεθοδεύτηκε το Νομοσχέδιο, αλλά και τα περιεχόμενά του, καθώς και η προπαγάνδα τσουβαλιάσματος κάθε διαφωνούντα σαν ακροδεξιού κλπ…. μάλλον αποτελούν είδος ΣΟΚ, όπως το περιγράφει η Naomi Klein στο βιβλίο της «Shock Doctrine» (που ΕΧΩ… αλλά δεν το έχω διαβάσει όλο ακόμη)
    ___________
    Ορισμένα σχόλιά μας σε εκείνη τη συζήτηση, ίσως γίνουν τμήμα νέου ποστ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ τα δικά μου σε μια παλιότερη συζήτηση της «Καλύβας». Τα δικά μου σχόλια ξεκινούν εδώ
    http://panosz.wordpress.com/2010/01/19/emigrans/#comment-75863

  27. Υ.Γ. Προς το παρόν… αναπαράγω εδώ ορισμένα σχόλιά μου στην Καλύβα, που είχαν πληθώρα στοιχείων από παραπομπές, μέσα στα πλαίσια μιας… ΓΕΛΟΙΑΣ διαφωνίας ενός σχολιαστή της «Καλύβας» που λέγεται «καπετάνιος«, ο οποίος (σε άλλο ποστ) έχει καυχηθεί πως… απέδωσε στο Ελληνικό Δημόσιο ΦΠΑ 1.200.000 ευρώ, κάποιο έτος και… ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ τον… αντι-ρατσιστή προοδευτικό (χαχαχα :mrgreen: ) -ενώ ΕΠΙΣΗΣ παραδέχτηκε πως είχε προσλάβει ΚΑΙ παράνομους φτηνούς μετανάστες… αλλά είχε ΚΑΙ το ΘΡΑΣΟΣ να αποκαλέσει «ακροδεξιό επιχείρημα», τη διαπίστωση (δική μου) ότι η αθρόα μετανάστευση ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ:
    _________________________________________
    [αρχή σχολίων από «Καλύβα»]

    @Καπετάνιε…
    To ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟ ΨΕΜΑ της… χαζής αριστεράς, είναι το ότι η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ μετανάστευση ΔΕΝ μειώνει μισθούς.
    Ομως επιφανείς αριστεροί (π.χ. ο SLAVOJ ZIZEK) διαφωνούν.

    Εξάλλου, οι έρευνες έχουν δείξει ξανά και ξανά το αντιθετο. Π.χ.
    “…Με βάση την έρευνα εργατικού δυναμικού της Στατιστικής Υπηρεσίας το β’ τρίμηνο του έτους καταστράφηκαν 104.026 θέσεις εργασίας γηγενών (Ελλήνων) πολιτών και δημιουργήθηκαν 53.816 θέσεις απασχόλησης αλλοδαπών.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=111746

    και επίσης…
    “….On the negative side, immigrants are thought to have helped the expansion of the already large informal economy, in some cases they have substituted Greek unskilled and semi-skilled workers (although according to others, they have freed up the labour force, leading to a better division of labour and higher product per worker) leading to increased income inequality, unemployment and slow growing wages, especially for those with low skills, and contributed to the slowing down of technological developments since firms found it easier to hire cheap labour than to invest in capital intensive production techniques. In some other issues, such as the impact of immigrants on overall employment and unemployment, a definite answer is not clear. Public services do not seem to have been overburdened by the presence of immigrants, with the exception of services related to public order.
    Due to their low incomes, immigrants pay very little direct taxes, whereas the impact of immigrants on the social security system is considered positive in the short-run, but it is expected to become negative in the long-run.”

    Click to access dp3754.pdf

    Το όφελος από τη μετανάστευση (δημιουργία θέσεων εργασίας κλπ) καταρρέει όταν η μετανάστευση γίνει υπερβολική και ανεξέλεγκτη.

    Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία, γιατί το θέμα είναι σοβαρό.

    Πάντως… ΥΠΑΡΧΕΙ και γι’ αυτό… αριστερή θεραπεία.
    Η ΟΛΟΣΧΕΡΗΣ, ΑΛΥΠΗΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ κάθε είδους ΜΑΥΡΗΣ εργασίας.

    Στην πραγματικότητα (όπως είπα και πριν) το πλέγμα διαφθοράς, μαύρης εργασίας και φοροδιαφυγής είναι εκείνο που δημιουργεί το πρόβλημα, και -ταυτόχρονα- εκείνο που καθιστά τη μαζική μετανάστευση ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ (για τους πλούσιους) και ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ (για τους φτωχούς μετανάστες). Επίσης αυτό είναι που (σε συνδυασμό με την υπερβολική προσφορά εργατικών χεριών) κατεβάζει μισθούς και στερεί από δουλειές.

    ΟΜΩΣ, σε συνθήκες πραγματικής ισότητας, ο Ελληνας εργοδότης είναι… ρατσιστής! -ΓΙΑΤΙ να προσλάβει ξένο? Εχει κάνα λόγο? Κι ο ξένος… αν δεν βρίσκει δουλειά ΓΙΑΤΙ νάρθει εδώ?

    Ιανουαρίου 20, 2010 στο 3:38 πμ
    omadeon

    Ο πατέρας μου ήταν οικονομολόγος. Πέθανε πριν πολλά χρόνια, αλλά… πρόλαβε να με μάθει 2-3 πράματα.

    -Στον καπιταλισμό “πρέπει να υπάρχει” ένα “βέλτιστο ποσοστό ανεργίας”. Ούτε μεγάλο, ούτε μικρό. Αν είναι μικρό, περιορίζει την ευελιξία, την κινητικότητα, έχει και διάφορες άλλες αρνητικές επιπτώσεις. Προτιμότερο είναι να υπάρχει ΙΣΧΥΡΟ ταμείο ανεργίας, για τους λίγους άνεργους παρά να μην υπάρχει ανεργία καθόλου.
    Αν όμως το ποσοστό ανεργίας είναι μεγάλο, τότε μία από τις πιο απλές επιπτώσεις της, τις ΠΙΟ ΧΑΖΕΣ μάλιστα, που είναι μπροστά στα μάτια μας αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να τη δούμε (σήμερα)…
    …είναι η μείωση μισθών. Διότι ακολουθεί η προσφορά εργατικών χεριών (ΚΑΙ ΑΥΤΗ) τους απαράβατους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης.
    Π.χ. Αν διπλασιαστεί η ανεργία, περισσότεροι άνθρωποι υπάρχουν που περιμένουν πως-και-τι να συμβιβαστούν όπως-όπως, με βασικούς μισθούς (ακόμη και λιγότερα και ΜΑΥΡΑ, όπως συμβαίνει σήμερα). Αν αυτός ο διπλασιασμός οφείλεται σε εισροή ξένων υποψήφιων για εργασία, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ να μη μειωθούν οι μισθοί ΟΛΩΝ, έστω και με τις καλύτερες… αντι-ρατσιστικές προδιαγραφές ισοτητας (αμοιβών, κλπ.)
    -ΑΠΛΑ τα πράματα!

    Εν πάσει περιπτώσει…
    …Importantly, we find that if the proportion of illegal migrants of total labor force is sufficiently high, then domestic economy could be in endogenous decay. Also, a developing country with a poor education sector is more likely to decay under illegal migration…
    http://dspace.cityu.edu.hk/handle/2031/4959

    Eπίσης ρίξτε μια ματιά σ’ αυτό το paper, που ασχολείται ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ με την χαμηλο-αμειβόμενη (παράνομη) μετανάστευση:

    Click to access immigration2.pdf

    όπου λέει -μεταξύ άλλων- (σελ. 17) ότι
    Thus, our results suggest that for the baseline parameterization, an increase in immigration leads to a more unequal distribution of wealth. More generally, we can say that unless the penalty is set above 2/3 of the unskilled wage, the wealth distribution of the domestic economy will become more unequal as immigration increases…

    _______________________________
    [Τέλος παράθεσης από «Καλύβα»]
    +θενκς στην KnowDame που βρήκε τα πιο πολλά στοιχεία / links! 🙂

  28. Υ.Γ.2 Και μερικά ακόμη, που είπα τότε στην Καλύβα:
    ___________________

    Ιανουαρίου 20, 2010 στο 3:54 πμ
    omadeon

    Υ.Γ. Kαι εδώ, μία από τα ίδια:
    …The model predicts that in the long run illegal immigration is a boon, but the employment opportunities of domestic workers are strongly negatively affected. The model also predicts that the level of domestic consumption has a U-shaped relationship with the share of illegal immigrants…
    http://mpra.ub.uni-muenchen.de/15469/

    Αν θέλουμε να βοηθήσουμε τόσο τους μετανάστες, όσο και τους ντόπιους εργαζόμενους, η ψαλίδα αμοιβών μεταξύ τους πρέπει να ΚΛΕΙΣΕΙ το συντομώτερο, ακόμη κι αν δεν συμφερει το Κεφάλαιο (που κερδίζει από τους φτηνούς σκλάβους). Αλλά… δυστυχώς ΔΕΝ φτάνει αυτό.

    Click to access MPRA_paper_15469.pdf

    Καληνυχίζω λέγοντας ότι…
    Εγώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ της “πατριωτικής αριστεράς” να αρχίσω να σας λέω… ΜΠΟΥΡΔΕΣ περί “απώλειας της εθνικής ταυτότητας” ή να λαλώ σον κοκκόρι “κατά του εθνομηδενισμού”… και να μην… ξημερώσει ποτέ ! χαχαχα

    Είμαι της ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ αλλά όχι της χαζής και ΤΥΦΛΗΣ, που δεν βλέπει αυτό που γίνεται ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ της και μας έχει… ΜΑΓΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ να μην το βλέπουμε ΟΥΤΕ εμείς (οι αντιρατσιστές και διεθνιστές).

    Ο Slavoj Zizek είπε «ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ».
    Αυτή είναι και η δική μου στάση, κι είμαι ΥΠΕΡ των μεταναστών, αλλά… όταν εισάγονται για να δημιουργηθεί ΠΛΗΘΩΡΑ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΧΕΡΙΩΝ, δεν είμαι ΤΟΣΟ ΤΥΦΛΟΣ ώστε να μη βλέπω πως αυτό θα ΜΕΙΩΣΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ.
    Αυτό είναι ΠΑΓΙΑ στρατηγική του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ. (οπως τόνισε και ο ΖΙΖΕΚ)

    Είναι επίσης… το “ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ” των ντόπιων… λαμόγιων (Δεν προκάλεσαν αυτοί τη μετανάστευση, όμως τη βρήκαν ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΗ…)

    Ιανουαρίου 20, 2010 στο 8:42 πμ
    Πάνος:

    Ο Slavoj Zizek είπε ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

    Τον εκτίμησα …ακόμη περρισσότερο! 🙂

    Ιανουαρίου 20, 2010 στο 12:51 μμ
    omadeon

    Καλημέρα Πάνο, Καπετάνιο, Μ, κ.ά.

    @M
    Ορέα.
    Ζεις κι εσυ σε μια… Ιδανική Ελλάδα, όπου οι νόμοι… εφαρμόζονται ! χαχαχα

    Μα… το παλιό νομοσχέδιο έχει πρώτα-πρώτα ΤΡΙΑ σοβαρά προβλήματα.

    1) Το ότι… ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ. Δηλαδή…. άσχετο με το νομοσχέδιο, αλλά επισης υπαρκτό πρόβλημα είναι το γεγονός ότι πρεπει με κάποιο τροπο να απλοποιηθούν οι γραφειοκρατικες διαδικασίες για την απονομή μακρος διαμενοντος
    Και αυτό θελει προφανώς κάποια νομοθετική λύση (ή λύση ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ).

    2) Το γεγονός τα παιδιά που δεν υπαρχουν πρεσβειες εδώ (και άρα δεν είναι εφικτο να αποκτήσουν διαβατήριο κλπ.) πρέπει να έχουν αποδεικτικά της ιθαγενειας τους για να μην τους εμποδίζει πχ. για ταξίδια στο εξωτερικό για σπουδες και διάφορα άλλα τέτοια…

    3) Το ότι σε περιοχές όπως π.χ. ο Αγιος Παντελεήμονας, όπου ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ είναι ήταν οι ΝΟΜΙΜΟΙ ΞΕΝΟΙ, αντί να εκλέγεται ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ εκπρόσωπος στη Βουλή, εκλέγεται … ακροδεξιός που μας ΖΑΛΙΖΕΙ τη ζάχαρη με τόσα πολλά δηλητήρια, ώστε να μη λύνεται κανένα ΠΡΑΚΤΙΚΟ πρόβλημα. Και στα ΜΜΕ τους εκπροσωπεί ο ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟΣ φιλο-ναζιστής και πρώην ΠΑΣΟΚος κ. Χατζάρας, ο οποίος δήλωσε
    “ΥΓ. Για όσους παραμένουν αφελείς. Ούτε ακροδεξιοί υπάρχουν, ούτε Νεοναζί .Εβραιοναζί υπάρχουν και οι Νεοφασίστες του ΣΥΡΙΖΑ.” ™ – Hatzaras

    Αρα, τα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των ξένων είναι ΑΚΡΩΣ απαραίτητα, αν μη τι άλλο για να περιορίσουν την κυριαρχία ακροδεξιών. Ομως… με ΜΕΤΡΟ!
    (όχι να… εισάγονται ψηφοφόροι “ιθαγενείς”με συνοπτικές διαδικασίες…)
    Εγώ είχα παντρευτεί κάποτε ξένη, από την περιοχή Αγ. Παντελεήμονα, και σας διαβεβαιώ ότι κυκλοφορούν ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ για την περιοχή αυτή. Η πλειοψηφία των κατοίκων είναι ήταν ΝΟΜΙΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν Ελληνες πολίτες, κάνανε παιδιά και θα μείνουν για πάντα εδώ….

    Υπάρχουν και άλλα προβλήματα βέβαια… αλλά αυτά ίσως είναι τα 3 πιο σημαντικά. Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ του νέου νομοσχεδίου είναι σωστή. Ο διάβολος είναι στις λεπτομέρειες. Και το σημαντικότερο πρόβλημα = η ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ, που θέλει νομιμοποιώντας εκατοντάδες χιλιάδες ξένους να χαρίζει ΑΙΩΝΙΑ την εκλογική νίκη στο… ΠΑΣΟΚ !!!!

    Ιανουαρίου 20, 2010 στο 1:06 μμ
    omadeon

    διορθωση (περί Αγ. Παντελεήμονα)
    Η πλειοψηφία των κατοίκων ΗΤΑΝ νόμιμοι μετανάστες, τουλάχιστον μέχρι πριν ελάχιστα χρόνια. Το ότι σήμερα υπάρχει ΧΑΟΣ και άπειρα προβλήματα δεν το αμφισβητώ, όπως και το ότι ΙΣΩΣ η πλειοψηφία είναι λαθραίοι. Ομως και πάλι, εκείνοι που αποφασίζουν είναι οι ελάχιστοι, και οι πλέον φανατικοί.

    Ο Χατζάρας εμφανίστηκε στην τηλεόραση και ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ότι “ΗΔΗ από το 1993 δεν μπορούσες εύκολα να κυκλοφορήσεις χωρίς φόβο στην περιοχή”.
    (κι εγώ όχι μόνο ΕΖΗΣΑ εκεί για ένα διάστημα αλλά και πήγαινα για καφέ μέχρι το 2007 περίπου ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ).

    Ιανουαρίου 20, 2010 στο 1:33 μμ
    omadeon

    Για ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΩΣΤΗ κριτική του νομοσχεδίου, διαβάστε τι λέει ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ κ. Καμίνης:
    http://www.apogevmatini.gr/?p=60376
    …….“Η ιθαγένεια δεν είναι δικαίωμα αλλά πράξη της κρατικής εξουσίας”, ξεκαθάρισε ο Συνήγορος του Πολίτη Γ. Καμίνης, ο οποίος ερωτηθείς για το σχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση σχετικά με την απονομή της ελληνικής ιθαγένειας φρόντισε να κρατήσει προσεκτικές αποστάσεις.

    Η άποψη του Συνηγόρου του Πολίτη πως «η ιθαγένεια δεν είναι δικαίωμα. Είναι μία από τις πράξεις της κρατικής εξουσίας που διατηρεί τον απόηχο της κρατικής κυριαρχίας», διατυπώθηκε μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γ. Φλωρίδη…
    ….Αφού ο κ. Καμίνης υπογράμμισε με νόημα, για το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση, πως «αποφεύγει να τοποθετηθεί, αλλά αν κληθεί από το υπουργείο θα το πράξει», πρόσθεσε ότι τελικά η απονομή ιθαγένειας είναι μια διοικητική πράξη στη διαδικασία έκδοσης της οποίας ο πολίτης έχει δικαιώματα…

    Επίσης… δείτε με ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ (διότι κάνει και… προπαγάνδα υπέρ της ΝΔ) ο γνωστός “Διηνεκής Ποντικός” (περί ΨΗΦΟΘΗΡΙΑΣ):
    http://d-politiki.blogspot.com/2010/01/2011.html

    Απογραφή 2011: γιατί βιάζεται τόσο η κυβέρνηση για την ιθαγένεια
    Υπάρχουν δύο μεγάλες απορίες για την στάση της κυβέρνησης στο ζήτημα της χορήγησης ελληνικής ιθαγένειας

    * Γιατί υιοθετούνται τόσο χαλαρές προϋποθέσεις
    * Γιατί το μέτρο προωθείται με τόση βιασύνη

    Οι χαλαρές προϋποθέσεις συνίστανται κυρίως στους μικρούς χρόνους παραμονής που απαιτούνται (από “10 στα 12″ στα “5 στα 10″), στην κατάργηση κριτηρίων ενσωμάτωσης (όπως η γνώση ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού), και στη κτήση της ιθαγένειας από ανήλικους (με ελάχιστες προϋποθέσεις είτε γέννησης είτε φοίτησης για λίγα χρόνια σε σχολεία).

    Η απάντηση είναι σχετικά απλή: οι χαλαρές προϋποθέσεις σε συνδυασμό με την υιοθέτηση πολιτογραφήσεων με απλή δήλωση και προθεσμίας διετίας για την απάντηση αποσκοπούν στην πολιτογράφηση του μεγίστου δυνατού αριθμού μεταναστών. Επιπλέον η κτήση ιθαγένειας από άβουλους ανηλίκους έχει ως στόχο να κατοχυρώσουν ελληνική υπηκοότητα όσο το δυνατόν περισσότεροι έτσι ώστε να μην μπορεί να τους αφαιρεθεί μετά από ενδεχόμενη νέα αλλαγή του δικαίου ιθαγένειας.

    Η απογραφή του 2011

    Τα προαναφερθέντα αφορούν την προφανή πρόθεση του ΠΑΣΟΚ να αποκτήσει μια μεγάλη νέα δεξαμενή πράσινων ψηφοφόρων. Η δε βιασύνη του να περάσει ένα διχαστικό νομοσχέδιο από την αρχή της κυβερνητικής θητείας έχει ως στόχο να κάνουν χρήση των ευνοϊκών διατάξεων ο μέγιστος δυνατός αριθμός ψηφοφόρων….

    Λέει όμως και κάτι πολύ ΑΣΤΕΙΟ αλλά… ΠΟΛΥ ΑΛΗΘΙΝΟ:

    …Τουλάχιστον το 1/2 των μεταναστών ηλικίας έως 35 ετών (δηλαδή οι άνδρες) δεν πρόκειται να δείξουν καμιά ζέση να γίνουν Έλληνες, αφού αμέσως θα πρέπει να καταταγούν στον Στρατό. Κι αν/όταν περάσει η κυβερνητική ρύθμιση θα δείτε την μεγάλη δυσαναλογία αιτημάτων πολιτογράφησης ανάμεσα στα δύο φύλα….

    !!!!
    hahaha 🙂

    _____________________
    (τέλος παραθέσεων από «Καλύβα»)

  29. Σημαντικό άρθρο για τη μετανάστευση, μέσα στα πλαίσια σημαντικών αγώνων το 2009 στη Βρεταννία ήταν:
    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=15/08/2009&id=73250

    «Ο ρατσισμός, η Ε.Ε. και το πείραμα του Λίντσεϊ»
    [……………]

    ¨Η αναποφασιστικότητα οδήγησε κάποιους απεργούς στο να χρησιμοποιήσουν το σύνθημα «βρετανικές δουλειές για βρετανούς εργάτες», με σκοπό να χλευάσουν τον πρωθυπουργό, ο οποίος δεν είχε διστάσει να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο σύνθημα της άκρας δεξιάς στο συνέδριο των Εργατικών, το 2007.

    Στην πραγματικότητα, το εν λόγω σύνθημα δεν ανήκε ποτέ στα αιτήματα της επιτροπής των απεργών, η οποία, αντιθέτως, απαιτούσε την τήρηση των ίδιων κανόνων για όλους τους εργαζόμενους στο Ηνωμένο Βασίλειο, κάθε εθνικότητας, όπως και την αυστηρή εφαρμογή των συλλογικών συμβάσεων σε όλα τα εργοτάξια.

    Μόλις δύο ή τρεις μέρες μετά την εμφάνισή τους, τα εθνικιστικά συνθήματα εξαφανίζονται από το Λίντσεϊ για να δώσουν τη θέση τους σε αφίσες γραμμένες στα ιταλικά που καλούσαν τους μετανάστες να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση. Συνθήματα όπως «Προλετάριοι όλων των χωρών, ενωθείτε» καλύπτουν τα πλακάτ των απεργών. Ο κίνδυνος, υπαρκτός εντούτοις, να πάρει η διαμάχη ξενοφοβική χροιά αποσοβήθηκε εντελώς. Οι αγωνιστές των συνδικάτων είχαν την προσοχή τους τεταμένη.

    Η επαγρύπνησή τους εκμηδένισε και τις απόπειρες διείσδυσης της άκρας δεξιάς, αυτές κυρίως του Εθνικού Βρετανικού Κόμματος, που τελικά έφυγε άπρακτο. Ποτέ οι απεργοί δεν στοχοποίησαν τους ξένους εργάτες: μόνο οι εργοδότες και η κυβέρνηση ήταν ο στόχος.

    Εν πάση περιπτώσει, τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης γοητεύτηκαν τόσο πολύ από το κλισέ της απειλής του προστατευτισμού και του ρατσισμού εναντίον των ξένων των εργατών, που προσάρμοσαν την πραγματικότητα στη δική τους κοσμοθεωρία. Στις 2 Φεβρουαρίου, στο βραδινό δελτίο «News at ten» του BBC, βλέπουμε έναν απεργό να δηλώνει για τους ιταλούς και πορτογάλους εργάτες: «Δεν μπορούμε να δουλεύουμε μαζί τους».

    Το δεύτερο σκέλος της φράσης του «εξαιτίας των διακρίσεων που μας χωρίζουν»- κόπηκε στο μοντάζ, έτσι ώστε να δημιουργείται η εντύπωση ότι οι ντόπιοι εργάτες αρνούνται να συναναστρέφονται τους μετανάστες συναδέλφους τους. Την ίδια στιγμή, δημοσιογράφοι που είχαν σταλεί επιτόπου από τα ταμπλόιντ, προσπαθούσαν να πείσουν τους απεργούς να ποζάρουν πίσω από μια βρετανική σημαία.

    «Η παρουσίαση των απεργιών από τα μέσα ενημέρωσης (3) βασιζόταν σε μια ψευδή ιδέα» δηλώνει ο Πολ ΜακΝτόουαλ, εκπρόσωπος του συνδικάτου Unite στο Λίντσεϊ. «Ο αληθινός στόχος της δράσης μας ήταν απλούστατα να υπερασπιστούμε τις συμβάσεις, τους μισθούς, την κοινωνική προστασία και ασφάλιση που κατακτήσαμε ύστερα από χρόνια, και αυτό παραμένει το ζητούμενο».

    Τελικά, η απεργιακή κινητοποίηση στο διυλιστήριο του Λίντσεϊ έληξε, στις 4 Φεβρουαρίου, με μια συμφωνία που εγγυούνταν 102 θέσεις εργασίας στους ντόπιους εργάτες -χωρίς επιπτώσεις για τους ιταλούς και πορτογάλους εργάτες- όπως και την αναγνώριση του δικαιώματος των συνδικάτων να ελέγχουν τις συνθήκες εργασίας και αμοιβής και των μεν και των δε. Η νικηφόρος εξέλιξη έβαλε επίσης τέλος στην καραντίνα που είχε επιβληθεί στους μετανάστες. Αντί να οξύνει τις εντάσεις μεταξύ βρετανών και ξένων εργατών, η απεργία τούς έφερε σε επαφή. Οι εργοδότες στο εξής θα δυσκολευθούν πιο πολύ να φέρουν τους μεν σε αντιπαράθεση με τους δε.

    ___________
    Για την περιβόητη «οδηγία Bolkenstein», που επιτρέπει π.χ. σε εταιρείες να… δίνουν Βουλγάρικους μισθούς σε Βουλγάρους υπαλλήλους τους στην… Ελλάδα, μαζεύω λινκ εδώ: http://delicious.com/omadeon/Bolkenstein

    _____________
    Σχετική μ ‘αυτά, μια σημερινή συζήτηση στην Καλύβα.
    π.χ. το σχόλιό μου (για τον Καπετάνιο) εδώ:
    http://panosz.wordpress.com/2010/02/21/germany/#comment-78416

    Πιο τελευταίο μου (προς τον «Καπετάνιο»):

    @Καπετάνιε,
    ΔΕEEΝ μας τα λες καλά (από άποψη Λογικής εννοώ).

    Διότι…
    1) Σχόλιό σου (Φεβρουαρίου 21, 2010 στο 11:48 πμ)

    ….Ροδιά
    νομίζω ότι το τοποθέτησες λάθος 😉
    αν μου επιτρέπεις –συναδελφικά- μια μικρή διόρθωση:
    “..Οσο για εργατικο δυναμικο, **δεν**εχουμε μπολικο….: νομιζεις οτι οι ελληνικες επιχειρησεις (κυριως οικοδομικες) **βρίσκουν** ελληνες εργατες;..”

    Λογικές Συνεπαγωγές:
    -Είστε συνάδελφοι ΚΑΠΩΣ (που έχει σχέση με οικοδομικά?)
    -Υπάρχει έλλειψη Ελλήνων εργατών σε οικοδομικές επιχειρήσεις

    2) Σχόλιό σου (Φεβρουαρίου 21, 2010 στο 11:58 πμ)

    (μετά από ένσταση της Ροδιας)
    Ροδιά μου ,
    δεν μιλώ για τους αγρότες……. bla bla bla….. αλλά για τον οικοδομικό κλάδο.

    3) Σχόλιό σου (Φεβρουαρίου 21, 2010 στο 12:15 μμ)

    ροδιά μου
    θα με αναγκάσεις να σου ζητήσω να γίνεις πιο συγκεκριμένη 😉
    Θέλοντας όμως να το αποφύγω θα επανατοποθετηθώ:
    μιλώ για τον οικοδομικό κλάδο της Θεσ/νίκης
    (τι πάει να πει ντοματαδες, η οικοδομή δεν είναι πανεπιστήμιο ούτε κι ξεχωρίζει ανθρώπους. Όποιος είχε ενδιαφέρον και όρεξη για δουλειά μπόρεσε και έκανε χαΐρι -προ κρίσης πάντα- , όποιος κοιτούσε τρεις και λίγο το ρολόι ανειδίκευτος εργάτης ξεκίνησε και ανειδίκευτος και ακαμάτης εργάτης έμεινε )

    Ε, ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να ξερω αν… αντιφάσκουν όλα αυτά με εντελώς _άλλα_ σχόλιά σου, ΑΛΛΟΥ. ΔΕΝ είμαι καν σε θέση να διαβάζω ΠΑΝΤΑ το ΚΑΘΕΤΙ που γράφεις στην Καλύβα, και αν είσαι ΟΝΤΩΣ τόσο… αντιφατικός.
    ΔΕΝ βλέπω την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ συμφωνία μεταξύ όσων έγραψε η «Μακεδονία» και όσων είπες ΕΔΩ (που είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ πράματα)…

    Λυπάμαι, αλλά στην επεξεργασία δεδομένων και επιχειρημάτων, ΔΕΝ λειτουργώ σαν Γιώργος, αλλά σαν… Τεχνητά Ευφυές ΡΟΜΠΟΤ! 🙂
    Π.χ. Βάζω ΟΛΕΣ τις συμπάθειες ή αντιπάθειες στην άκρη, και ΟΛΕΣ τις… αντιφάσεις στη φόρα.

    ΠΩΣ θα μπορούσαν τα δικά σου σχόλια να γίνουν εξαίρεση?
    Και με ΠΟΙΟ τρόπο?
    Sorry captain…
    It does NOT compute:mrgreen:

  30. 😆 😆 😆 😆
    Αυτό ήταν!
    Μία που διάβασα τον τίτλο του ποστ, μία που είδα και το σκίτσο του Στάθη, ξεράθηκα στα γέλια!

    Ομαδέωνα τα σέβη μου! 😉

  31. Να τα γέλια, να και τα λάθη! 🙂

    Μικρή διόρθωση,
    Το σκίτσο του ΚΥΡ.

  32. Δύστροπη Πραγματικότητα,

    Ε, όποιος δεν ξέρει να γελά,
    παριστάνει ότι… δυστροπεί !!!

    ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΜΑ είσαι…
    οπότε γέλασες κι εσύ πολύ ! 🙂

  33. Συμφωνώ με οσα λές πάνω-κάτω. Η αθρόα μετανάστευση στο τέλος θα οδηγήσει σε πολύ προβληματικές καταστάσεις και για τους Ελληνες αλλά και για τους μετανάστες, ιδίως αυτούς που είναι νόμιμοι.

    Για την Συριζαιϊκη (κατά κύριο λόγο) αριστερά τι να πει κανείς…το ‘χουν πάρει χαμπάρι, καιρό τώρα, πως με τις παπαριές που λένε περί οικονομίας δεν πρόκειται νο δουν άσπρη μέρα εκλογικά οπότε έχουν στραφεί, αναγκαστικά, σε άλλα ζητήματα, όπως η μετανάστευση, μπας και τσακώσουν καμιά ψήφο παραπάνω. Το πρόβλημα βέβαια είναι πως και εκει ακολουθούν μία άκρως λαϊκίστικη, αλλά και επικίνδυνη, γραμμή η οποία μακροπρόθεσμα πιο πολύ κακό θα κάνει παρα καλό.
    Όπως και να τους δει κανείς, είναι θλιβεροί μέσα στην χωρίς τέλος πολιτική παρακμή τους…

  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ OMADEON ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΙΛΟΙ.ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ… ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΡΩΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ?ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟ ΚΑΡΑΜΑΝ ΑΛΗ?Η ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΓΙΩΡΓΑΚΗ?ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΚΗΣ?ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ ΜΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΜΟΥ,ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕΝΑ ΣΧΟΛΗ ΚΙ ΕΓΡΑΦΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΙ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ.

    Ω ΜΕΓΑΛΕ ΔΙΑ
    ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ
    ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥ
    ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

    ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ
    ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ
    ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ΜΑΣ ΣΚΙΣΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟ

    Ο ΚΩΣΤΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
    ΜΑΣ ΕΙΠΙΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΜΑ
    ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΡΘΕΝΑ

    ΚΙ ΑΦΟΥ ΤΟΝΕ ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ
    ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΡΟΥΦΑΝ
    ΚΑΦΕ ΜΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙ.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΣΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΛΟΓΟΚΡΙΝΩ.

  35. @Satiropoihtis
    Ευχαριστώ πολύ φίλε, είσαι… ονομα και πράμα κι εσύ !
    χαχαχα

    Υ.Γ. ΟΛΑ καλά και το σατιρικό πολιτικό ποίημα μια χαρά. Μονο… ΑΝ το θυμηθείς, απόφευγε να τα γράφεις όλα με κεφαλαία, γιατί στο διαδίκτυο έχει επικρατήσει η συνήθεια να γράφουμε με κεφαλαία όσες λέξεις… φωνάζουμε.
    (κι εγώ φωνάζω αρκετές λέξεις βέβαια… χαχα)

  36. Όλα τα Έθνη επιδιώκουν να κερδίσουν την εκτίμησιν, με όσα έκαναν και όχι με όσα έπαθαν.
    Όλα τα Έθνη θέλουν να έχουν τον θαυμασμόν του κόσμου και όχι την λύπη του.
    Μόνον οι ΝεοΕΛ-ληνες προβάλλουν όσα έπαθαν (Αληθώς ή ψευδώς. Δικαίως ή αδίκως) και ζητούν να τους λυπούνται.
    Ουδέποτε στην Ιστορίαν υπήρξε λαός, που ανήγαγε εις εθνικήν του πολιτικήν να τον λυπούνται οι άλλοι.
    Μόνον οι ΝεοΕΛ-ληνες συμπεριφέρονται έτσι.

  37. @Αιρετικέ, καλημέρα και… ΟΧΙ ακριβώς (χεχε)

    ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ του… Μαρθα-βουρτσισμού (κλαψομουνισμού)
    έχουν (προ πολλού) καταστεί ΚΑΙ οι… Γερμανοί
    που ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ «ΘΥΜΑΤΑ»
    του Β’ Παγκοσμίου πολέμου (τα πουλάααακιααα μου…)
    π.χ. συν-εορτάζουν ΜΑΖΙ με τους νικητές (τους)
    την 8η Μαϊου 1945, ημέρα παράδοσης άνευ όρων του Γ’ Ράϊχ
    ως «μέρα απελευθέρωσης ΚΑΙ των Γερμανών» (ΔΗΘΕΝ αθώων)
    από την «τυραννία» μιας ΔΗΘΕΝ μειοψηφίας «κακών ναζί»
    ενώ… οργίζονται, ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι Γερμανοί, όταν βγαίνουν στη φόρα
    ΚΑΙ τα Εγκλήματα Πολέμου της WehrMacht
    http://en.wikipedia.org/wiki/Wermacht#War_crimes
    http://en.wikipedia.org/wiki/War_crimes_of_the_Wehrmacht

    (σε Δημόσια Εκθεση στοιχείων για τα εγκλήματα της Wehrmacht τη δεκαετία ’90 που προκάλεσε μαζικές διαμαρτυρίες «θιγέντων Γερμανων», αποσύρθηκε μετά αλλά στη συνέχεια ΞΑΝΑ-ανέβηκε δημόσια βελτιωμένη – και έκτοτε δεν μπόρεσε κανείς τους να βγάλει τσιμουδιά, πλην κάποιων νεο-ναζί στο Βερολίνο, χιλίων περίπου…)

    (έπεται ομοβροντία λινκς, ίσως και ποστ, μετά από εκτενή έρευνα της KnowDame…)
    _______
    Υ.Γ. @Αιρετικέ,
    Δίνω προς το παρόν τα εξής στοιχεία…
    http://www.h-net.org/reviews/showrev.php?id=2647
    The Wehrmacht: A Criminal Organization?«)

    και περί ΜΗ-αποζημίωσης της Ελλάδας από τη Γερμανία:
    http://delicious.com/knowdame/Germany_War_Reparations_Greece

    Γενικά, ΟΛΑ τα λινκ της KnowDame
    http://delicious.com/knowdame

    Το γνωστό βιβλίο του Hagen Fleischer για τη συγκάλυψη των Γερμανικών εγκλημάτων και την επικράτηση των Ελλήνων δωσίλογων (UPDATE: δείτε τη διόρθωση της φίλης KnowDame που ακολουθεί) περιήλθε στα χέρια της KnowDame και θα το «χτενίσω» κι εγώ σύντομα…
    Μια πρώτη γεύση δίνει κι ο Νίκος Σαραντάκος, εδώ:
    http://sarantakos.wordpress.com/2010/02/27/fleischer/

  38. @Omadeon

    Μϊα διόρθωση. Το βιβλίο του Χάγκεν Φλάισερ με τίτλο, «Οι πόλεμοι της μνήμης : ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος στη δημόσια ιστορία», δεν αφορά τη «συγκάλυψη των Γερμανικών εγκλημάτων και την επικράτηση των Ελλήνων δωσίλογων» όπως λες.

    Το βιβλίο στην ουσία ξεσκεπάζει την υποκρισία (ηθελημένη ή αθέλητη) ΟΛΩΝ των ευρωπαϊκών λαών και των ηγεσιών τους, σε σχέση με το τι συνέβη το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, έτσι όπως αποτυπώνεται μέσα από τη δημόσια θεώρηση αυτού (δηλ. τόσο μέσω της δημοσιογραφικής, όσο και της «επίσημης»)

    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την εισαγωγή του βιβλίου

    […]Οι νέες υπερδυνάμεις που ηγούνταν των στρατοπέδων του Ψυχρού Πολέμου, αντλούσαν την ηθική νομιμοποίηση του ηγετικού ρόλου τους (πέρα από την υλική υπεροχή) από την αποφασιστική συμβολή τους στη συμμαχική νίκη στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο -σε μικρογραφία ίσχυε το ίδιο για τα νεοπαγή κομμουνιστικά καθεστώτα στις δορυφόρες χώρες. Αναπόφευκτα, οι επίσημες εκδοχές αντικρούονταν, οι πόλεμοι της μνήμης άρχισαν και με διάφορους τρόπους και μετατόπιση των εστιάσεων, συνεχίζονται έως σήμερα. Μετά την τομή του 1989-1990 μάλιστα, η νέας μορφής ένταση δείχνει ότι η μεταπολεμική ευρωπαϊκή ταυτότητα, που είχε βασιστεί στη συμμαχική νίκη με παράλληλη αποσιώπηση εκτεταμένων σκοτεινών πλευρών της εποχής αυτής, αρχίζει να αλλάζει. Επομένως η διερεύνηση των, κάθε άλλο παρά στατικών, «τύπων» της μνήμης και των διακυβευμάτων της συζήτησης είναι σημαντική για την διερεύνηση των ευρύτερων τάσεων της κοινής γνώμης και των στρατηγικών χειραγώγησής της.[…]

    Στις δεκαετίες που πέρασαν υπήρχε και εξακολουθεί να υπάρχει -ιδίως όσο ζουν οι τελευταίοι αυτόπτες μάρτυρες- τεράστιο χάσμα ανάμεσα στις επίσημες, τις συλλογικές και τις συχνά τραυματικές ατομικές μνήμες. Έτσι, παράλληλα με τη μελέτη της ιστορίας έγινε και η μνήμη ιστορικός τόπος και θέμα διεπιστημονικών μελετών. Ποιές είναι λοιπόν οι σχέσεις της μνήμης και της Ιστορίας με τους μύθους (και τα ταμπού), που συχνά θεωρούνταν αναγκαία για την επούλωση των πληγών, για την εσωτερική συνοχή της κοινωνίας -πχ. με την υποβάθμιση του φαινομένου του δωσιλογισμού και τον υπερτονισμό του φαινομένου της Αντίστασης. Η συντήρηση των μύθων, η άρνηση να αντιμετωπίσει κανείς με ειλικρίνεια τη σκοτεινή πλευρά της οικείας ιστορίας, συχνά θέτουν σε κίνδυνο τις σχέσεις με τους γείτονες[…]

    Η ιστορία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, μετά το 1989 ξαναγράφεται και όλοι οι πρωταγωνιστές διεκδικούν το ρόλο του θύματος, συνήθως με σκοπό την τόνωση της εθνικής ταυτότητας και την κατασκευή ενός (κατά περίπτωση) όσο το δυνατόν λιγότερο προβληματικού εθνικού παρελθόντος.[…]

    Και όλα αυτά, ενώ παρατηρείται (όπως καταγγέλει ο Φλάισερ) το φαινόμενο ενός αυξανόμενου ιστορικού αναλφαβητισμού σε όλες τις χώρες. Για την Ελλάδα και τη γνώση της ιστορίας από τους Έλληνες, ο Φλάισερ αναφέρει ότι κάποτε οι ξένοι διπλωμάτες εντυπωσιάζονταν (και συχνά ενοχλούνταν) από τις απίστευτες γνώσεις των Ελλήνων για τη σύγχρονη ιστορία τους, ενώ τώρα αρχίζει να εμφανίζεται και εδώ το φαινόμενο του ιστορικού αναλφαβητισμού. Μάλιστα εκφράζει αιχμές για τις ευθύνες της επίσημης πολιτείας και τη συμβολή της στο φαινόμενο αυτό, έτσι ώστε «η ελληνική νεολαία να κινδυνεύει να περιπέσει στην κατάσταση ιστορικού αναλφαβητισμού, που συναντάται σε πολλές χώρες.» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

    Εν κατακλείδι, το βιβλίο είναι ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ και καταρίπτει πολλούς μύθους που έχουν καλλιεργηθεί (σκόπιμα;) στην Ελλάδα, για το τι αυτοκριτική έχει γίνει από όλους του λαούς και για το τι πραγματικά πιστεύουν. Συστήνω το διάβασμά του ανεπιφύλακτα.

    υγ.1 Επειδή το σχόλιο αυτό είναι άσχετο με το θέμα του ποστ, Omadeon καλό είναι να το μεταφέρεις όταν κάνεις το κατάλληλο ποστ.

  39. Ομαδεωνα, ειδα την συζητηση σου στου Πανου. Ειδα και το σαιτ που σου προτεινε ο Πεον.

    Διαβασα αυτο το σαιτ και θεωρω οτι και οι δυο εχετε δικιο! Ειναι φανερο αν διαβασει κανεις τα κειμενα του Keith Preston οτι δεν ειναι «φασιστας», απλα υποστηριζει τους εθνικοαναρχικους για λογους που εχουν σχεση με τις πολιτικες δυναμικες των ΗΠΑ αυτη την στιγμη.
    Π.χ. δες αυτα

    http://attackthesystem.com/free-enterprise-the-antidote-to-corporate-plutocracy/

    http://attackthesystem.com/why-i-am-not-a-cultural-conservative/

    Το θεμα ειναι οτι εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο στο οτι η «Αντι-νεοταξολογια» στην Ελλαδα, ειναι σχεδον κατεστημενη, ενω η «θολοκουλτουρα» εκφραζεται μονο απο τα προοδευτικα (εντος ή εκτος εισαγωγικων) μπλογκ και καποια freepress. Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι επειδη ειναι οι ηττημενοι στην Ελληνικη εκδοχη του πολιτισμικου πολεμου γινεται υποστηρικτεα καθε μπουρδα που εκφραζουν. Το αντιθετο! Πρεπει να γινει κατανοητο οτι με «πολιτικα ορθη» αριστερη ατζεντα τυπου Δημοκρατικου Κομματος των ΗΠΑ, στην Ελλαδα δεν κερδιζεις ουτε την Παναχαικη 🙂 Απλα ειναι λαθος να πυροβολεις καποιον που ειναι ηδη πολιτικα νεκρος. Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να τον πεισεις οτι οι πολιτικες του 1) δεν εχουν πιθανοτητα επιτυχιας 2) και πως να πετυχουν δεν θα εχει καμια σημασια.

    Το προβλημα της Αριστερας και της Δεξιας στην Ελλαδα οπως εχω εξηγησει αλλου στο μπλογκ ειναι οτι εχει μια επισημη ιδεολογια αριστερη αλλα και δεξια. Βεβαια αυτο ειναι fake σε μεγαλο βαθμο, αλλα και παλι αυτο το ιδεολογικο μιγμα βολευει απιστευτα την ΕΛληνικη Πολιτικη ταξη. Το να κυρηττεις επανασταση κατα του Νεοφιλελευθερισμου και της Νεας Ταξης στην Ελλαδα, δεν ειναι ριζοσπαστικο, ειναι αυτονοητο! Ακομη και το χειροτερο δειγμα ΕΛληνικης παρεοκρατικης εμποροκρατιας, ο ΔΟΛ, δινει δωρεαν ως ενθετο των ΝΕΩΝ …το σκοινι που θα τον κρεμασει! (Το Κομμουνιστικο Μανιφεστο του Μαρξ). Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οι πολιτικες των αντιπερα στρατοπεδων («νεοφιλελευθερισμος», «πολιτικη ορθοτητα») ειναι πανακεια! Το αντιθετο! 1) Δεν ειναι δημοφιλεις, και δινουν ευκολους στοχους για την κυριαρχουσα ταξη ωστε να αποφυγει ουσιαστικες αλλαγες. 2) Ειναι σε μεγαλο βαθμο απο μονες τους λανθασμενες πολιτικες οπως αποδεικνυεται σε βαθος χρονου, αλλα δινουν και αφορμη για διαφορετικες μορφες τυραννιας. 3) Η εφαρμογη τους αποσπα την προσοχη απο αλλες εναλλακτικες, με αλλα λογια δημιουργουν αρνητικες εξωτερικοτητες στην αναπτυξη πιο ουσιαστικων λυσεων

    Για να γυρισω στο σαιτ attackthesystem θεωρω οτι σε μεγαλο βαθμο πεφτω στην πολιτικη σκεψη του συγγραφεα του («ριζοσπαστικος φιλελευθερισμος») αν και διαφωνω καθετα με την στρατηγικη του, ειδικα σε …ΕΛ-ληνικο πολιτικο πλαισιο. Κατανοω ομως και γιατι την διαλεξε. Ειναι σημαντικο να ξεχωρισουμε αυτους που κανουν κριτικη στην «Νεα Ταξη» για αυταρχικους λογους και «ελευθεριακους». Αν δεν μπορεις να κανεις αυτην την διακριση, τοτε ναι εισαι και πολυ …θολοκουλτουριαρης!!! 😀 😀 😀

  40. @peon,
    Μάλλον έχει πιάσει τα… αρχίδια του και τα ζουλάει ΠΟΛΥ και μας στενοχωρεί. Απάντησα ΗΔΗ εδώ
    http://panosz.wordpress.com/2010/03/04/europarliament/#comment-79730
    εδώ
    http://panosz.wordpress.com/2010/03/04/europarliament/#comment-79738

    και -ιδίως- εδώ:
    http://panosz.wordpress.com/2010/03/04/europarliament/#comment-79871
    και εδώ
    http://panosz.wordpress.com/2010/03/04/europarliament/#comment-79874

    ΚΑΙ εδώ
    http://panosz.wordpress.com/2010/03/04/europarliament/#comment-79906

    Είναι ΑΚΡΩΣ εκνευριστικό μετά από ΟΟΟΟΛΑΑΑ αυτά νάρχεσαι και να λες ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ.

    ΨΥΧΟΝΑΡΚΩΤΙΚΟ τόχεις κάνει το θέμα…

  41. Σε χρεοκοπία το αμερικανικό σύστημα μετανάστευσης, λέει ο Μπαράκ Ομπάμα

    Χρεοκοπημένο χαρακτήρισε το αμερικανικό σύστημα μετανάστευσης ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα και ζήτησε υποστήριξη για να διώξει τις αμερικανικές εταιρείες που σκόπιμα προσλαμβάνουν εργάτες χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα.

    «Αυτό που επιθυμώ είναι ένα σύστημα στο οποίο θα διασφαλίζει τα σύνορα μας… θα καταδιώξουμε τις εταιρίες που σκόπιμα προσλαμβάνουν εργάτες χωρίς έγγραφα για να περικόπτουν τους μισθούς των αμερικανών εργαζομένων», δήλωσε ο Ομπάμα στην Ουτουμούα, της Αϊόβα.

    Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το Κογκρέσο πρέπει να επεξεργαστεί μια «νομοθεσία κοινής λογικής», που θα λάβει υπόψη της την ενίσχυση των συνόρων και τις ανθρωπιστικές ανησυχίες εκατομμυρίων παράνομων μεταναστών που ζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες.

    «Ελπίζω ότι θα το κατορθώσουμε αυτό κάποια στιγμή και σύντομα», κατέληξε ο αμερικανός πρόεδρος.

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1130902&lngDtrID=245

    Μετά από αυτά τι να πει κανείς;;; Άλλο ένα έγκλημα των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ σε βάρος των ελλήνων εργαζομένων, που με τα παπαγαλάκια τους σε ΜΜΕ και ΜΚΟ προσπάθησαν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου για να μη σκεφτόμαστε το αυτονόητο και να συνεχίσουν να κερδοσκοπούν μεγαλοεργολάβοι και λοιπά λαμόγια

Αφήστε απάντηση στον/στην omadeon Ακύρωση απάντησης