UPDATE (27-4-2010): Νέο video με πιο πρόσφατη εμφάνιση του Max Keiser στο Αλ Τζαζίρα: Max Keiser on the Greek Crisis 2 (Nέο video στα Ελληνικά)
Ποιός είναι ο Max Keiser; – Μάθετε, με κλικ εδώ.
UPDATE (3-4-2010): Το video… απήχθη από την τηλεόραση του Antenna, όπου εμφανίστηκε ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΟ: – Xωρίς τίτλους, χωρίς τις δηλώσεις Υφαντή, κλπ. και με το ελεεινό συμπέρασμα (του παρουσιαστή) στο τέλος, ότι… «εμείς οι Ελληνες ΕΙΜΑΣΤΕ μαζόχες» (ΕΤΣΙ κατάλαβε το νόημα;) ΔΕΝ είπαν ΠΟΥ βρήκαν αυτό που άρπαξαν, ΟΥΤΕ καν με απρόσωπη (έστω) αναφορά σε«κάποιον μπλόγκερ» στο YouTube (με 263 χιλιάδες θεάσεις μέχρι σήμερα). Αναρρωτιέμαι ΠΩΣ λέγεται εκείνη η… μαλάκω (π.χ. εδώ) που αναγγέλλει στην αρχή «το βίντεο που σας έφερα σήμερα…» – Θάπρεπε να λέει «το βίντεο που ΕΚΛΕΨΑ και ΠΕΤΣΟΚΟΨΑ σήμερα» (από το YouTube και τα blog) 🙂
Δείτε επίσης: ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ τον Max Keiser… ΠΡΟΕΔΡΟ των Ελλήνων! και Σύμφωνο στήριξης Τραπεζών κατά Ελλήνων εργαζόμενων
- (κλικ στην εικόνα για το blog YOU PAY YOUR CRISIS)
Ο κ. Max Keiser, διεθνούς φήμης οικονομικός αναλυτής με πολλές σωστές προβλέψεις στο ενεργητικό του, μίλησε (στο Al Jazeera) για την Ελληνική κρίση, σε μία συνέντευξη – καταπέλτη. Συναρμολόγησα ένα video όσων είπε, προσθέτοντας μετάφραση σε Ελληνικούς υπότιτλους. Η μετάφραση αυτή παρατίθεται και σαν κείμενο, πιο κάτω…
- To νέο blog YOU PAY YOUR CRISIS ήταν το πρώτο που ανέβασε με ΤΙΜΙΟ ΤΡΟΠΟ το ΠΛΗΡΕΣ και ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ video (στο ποστ ΕΔΩ) μαζί με το εξής κειμενάκι:
O Max Keiser για την απαρχή της κρίσης στην Ελλάδα. Δείτε τον και ακούστε τι γνώμη έχει για την Golden Sachs. Πρώτα όμως ακούστε τι έχουν να πουν τα «ελληνικά παλληκάρια» για τα μέτρα.
Μια μόνο φράση: Τ.Ι.Ν.Α (Τhere Is No Alternative!)
UPDATE: ΟΛΑ όσα είπε ο Max Keiser στο video, στα Ελληνικά:
Η Ροδιά στο ποστ της έκανε τον κόπο να μεταφέρει σε γραπτή μορφή και τη μετάφρασή μου του αρχικού τμήματος της συνέντευξης, ΠΡΙΝ μιλήσει ο Max Keiser). Ορίστε τα, λοιπόν:
AL Jazeera: Στη συζήτησή μας, καλεσμένοι είναι ο κ. Γιώργος Υφαντής, πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Ευρωπαϊκών Μελετών, απο Αθηνα επίσης, ο κ. Τζόν Σφακιανάκης, οικονομολόγος-επικεφαλής, γενικός διευθυντής της Τράπεζας Saudi Franzi, κι απο το Παρίσι θα μας μιλήσει ο οικονομικός αναλυτής κ. Max Keizer. Ευχαριστώ όλους σας που ήρθατε!
AL Jazeera: – κ. Υφαντή, προφανέστατα, χιλιάδες έλληνες θύμωσαν! Πόσοι είναι άραγε; Πόσο μαζική θεωρείτε την αντίθεση του ελληνικού λαού στα νέα μέτρα;
Υφαντης: – Εεε.. εχμ.. είναι δύσκολο να το προσδιορίσουμε αριθμητικά… Νομίζω όμως ότι η πλειονότητα των ελλήνων έχουν αντιληφθεί ότι η κατάσταση είναι σοβαρή, τραγική.. και όλα αυτά τα χρόνια ζούσαμε σπαταλώντας περισσότερα από τα έσοδά μας και τώρα… (μπλα μπλα μπλα) [σημ. Omadeon: διάφορες… πολυλογίες εδώ παραλείφθηκαν, αλλά υπάρχουν στο πρωτότυπο αγγλικό video ΕΔΩ] …Πρέπει να μπει τάξη στο σπίτι μας!
AL Jazeera: – Λέτε, δηλαδή, ότι οι διαδηλώσεις δεν αντιπροσωπεύουν τη πλειονότητα; Ομως, χιλιάδες βγήκαν στους δρόμους! Είναι δίκαιο; Πολλοί έλληνες λένε «Γιατί να υποφέρουμε εμείς, αν δεν είμαστε εμείς η αιτία της Κρίσης;»
Υφαντης: – Ε, αυτό είναι η εύκολη λύση! Ενας τρόπος σκέψης που μας απαλλάσσει από τις δικές μας ευθύνες για όσα συνέβαιναν. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εμείς οι έλληνες ποτέ δεν πληρώναμε τους φόρους μας σωστά.. Κάναμε πρωταθλητισμό φοροδιαφυγής, ζητούσαμε τα πάντα από το κράτος, δαιμονοποιούσαμε τον ιδιωτικό τομέα και την ιδιωτική πρωτοβουλία, οπότε, πραγματικά, δεν νομίζω ότι μερικές χιλιάδες που διαδηλώνουν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για μια σωστή ερμηνεία της καταστασης (μπλα μπλα μπλα)
AL Jazeera: – κ. Σφακιανάκη, εσείς θεωρείτε αυτές τις διαμαρτυρίες αντιπροσωπευτικές για την οργή του ελληνικού λαού; ..επειδή υποχρεώνεται ο λαός να “σφίξει το ζωνάρι” λόγω του χρέους;
Σφακιανάκης: – Καταρχήν, ευχαριστώ κι εγώ για την πρόσκληση. Θά’λεγα ότι οι διαδηλώσεις δεν ήταν αντιπροσωπευτικές, και θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο καλεσμένο σας!
[ σημ. Omadeon: εδώ παράλειψα κάποια άλλα –μάλλον βαρετά– λεχθέντα του Σφακιανάκη… που υπάρχουν στο πρωτότυπο βίντεο ΕΔΩ]
AL Jazeera: – Max Keizer, οι άλλοι δυο κύριοι είπαν για το ελληνικό πρόβλημα πως «Δεν υπάρχει άλλη λύση!»* Εσυ τι λες;
Λοιπόν, ας αφήσουμε τα… ούζα,
κι ας πιάσουμε τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ:
Το ποσοστό του Χρέους στο
ΑΕΠ(=ακαθάριστο εθνικό προϊόν)
(που σακατεύει την Ελλάδα) ήταν
ΙΔΙΟ, σαν ποσοστό, το έτος 2000 !
– ΓΙΑΤΙ λοιπόν δεν είχε αποκαλυφθεί;
-Διότι η Goldman Sachs, σε συνεργασία
με την Ελληνική κυβέρνησή…
..απέκρυψε ΠΑΡΑ πολλά Δις. χρέους !
ΙΔΟΥ το πρόβλημα: Η ΣΥΝΕΡΓΙΑ τραπεζιτών
(της Goldman Sachs και της Wall Street)…
…με την Ελληνική κυβέρνηση,
για Χάλκευση Δεδομένων !
Για να διορθώσει το πρόβλημα, η
Ελλ. κυβέρνηση έστειλε πράκτορες,
και έβαλε πρώην τραπεζίτη της Goldman
Sachs, σαν…. επικεφαλής στην έρευνα !
Δηλαδή, πάσχουν από το…
«Σύνδρομο της Στοκχόλμης» !
Πιάστηκαν ΟΜΗΡΟΙ διεφθαρμένων
τραπεζιτών της WALL STREEΤ και…
κατηγορούν τον εαυτό τους
και αυτο-μαστιγώνονται…
…για τη διαφθορά άλλων
(της WALL STREET) !
Ε, αυτή η κατάσταση,
είναι εντελώς γελοία !
-ΔΥΟ Ελληνες αναλυτές μας είπαν
πως «χρειάζονται κι άλλοι φόροι»,
ή «να μειωθεί η διαφθορά»…
αλλά η Goldman Sachs, που
έδωσε τέτοιες συμβουλές,
πλήρωσε φόρο πέρυσι,
λιγότερο από 1 % !
Δηλαδή για να πάρουν δωράκια τα
golden boys της Goldman Sachs…
…ζητάτε από τον Ελληνικό λαό
να πληρώσει κι άλλους φόρους ;
Αποζημιώνεται από τη Goldman Sachs
ο λαός σας, ή μήπως… έχει μετοχές της;
-Αυτό είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ !
-Γιατί ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ τους συμπατριώτες σας;
Είναι ΨΕΜΑ το «δεν υπάρχει άλλη λύση»!
Λύση μπορεί να είναι και η… ΕΞΕΓΕΡΣH !
Γιατί δεν πετάτε έξω την κυβέρνησή σας;
Αφού είναι… ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ !
(Αλ Τζαζίρα): Max Keizer, ξέρουμε ότι δεν θα γίνει εξαγορά του χρέους από άλλες κυβερνήσεις της Ε.Ε. Μήπως πρέπει να πάει η Ελλάδα στο ΔΝΤ ; -ή θα ήταν χειρότερα, έτσι ;
-ΣΙΓΑ μην πηδήξει απ’ το… τηγάνι στη φωτιά !
Αφού το ΔΝΤ… είναι η ίδια η Goldman Sachs !
Το ΔΝΤ, η Goldman Sachs, η Wall Street,
η Διεθνής Τράπεζα, ΟΛΟΙ είναι ίδια κλίκα !
ΟΛΟΙ αυτοί έχουν στενή συνεργασία, που
φάνηκε στην αρχή της Κρίσης, πριν 2 χρόνια.
Οπως είπε κι ο Γουώρεν Μπάφετ,
«Οταν φεύγει η παλίρροια, τότε
βλέπεις ποιος… ΔΕΝ φορά μαγιώ» !
Τώρα, όσον αφορά την Κρίση Χρέους,
στερεί τις δανειοληπτικές δυνατότητες
εταιρειών – ή χωρών όπως Ελλάδα.
Αλλά το ίδιο είναι και η Ισπανία
και οι άλλες χώρες των «PIGS»…
…και η Ισλανδία, που στις 6 Μαρτίου
ψήφισε να ΜΗΝ πληρώσει το χρέος της.
(οι οικονομικοί τρομοκράτες της Wall Street
είχαν κάνει παρόμοια ζημιά στην Ισλανδία)
– Οσον αφορά Γαλλία και Γερμανία, όμως…
Η Γερμανία σε εξαγωγές είναι 2η διεθνώς!
Αρα, δεν νοιάζεται για «πτώση του Ευρώ»,
Αρα, χρησιμοποιεί την Ελλάδα,
σαν εξιλαστήριο θύμα της !
Λέει «Ορίστε το κακό παιδί η Ελλάδα,
που έβαλε το Ευρώ σε μπελάδες»…
ή «πρέπει να συνετίσουμε την Ελλάδα»,
αλλά οι ίδιοι ωφελούνται αφάνταστα…
(αφού είναι εξαγωγικές χώρες,
ενώ η Ελλάδα δεν είναι…)
(Αλ Τζαζίρα): Το θέμα είναι όμως… ΠΩΣ να δικαιολογήσουν οι άλλες χώρες στους δικούς τους λαούς, να πληρώσουν αυτοί την Ελλάδα!
Ε, μπορεί να μην κάνουν τίποτα, διότι ξέρουν
ότι οι κερδοσκόποι έβαλαν ΣΤΟΧΟ το Ευρώ!
Με λίγα λόγια, τα αρνητικά στοιχήματα κατά
του Ευρώ, έχουν φτάσει σε ιστορικό ΖΕΝΙΘ !
Πάρα πολλά δισεκατομμύρια έχουν παιχτεί
σαν στοίχημα, υπέρ της πτώσης του Ευρώ.
Μεγάλος κερδισμένος θα γίνει η Γερμανία
-που είναι μια τεράστια Αγορά Εξαγωγών!
Ετσι -βασικά- ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ την Ελλάδα.
Οι φτωχοί Ελληνες χάνουν δουλειές
και υφίστανται «μέτρα λιτότητας».
Τα μέτρα όμως, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ καμμία σχέση
με ριζικές μεταρρυθμίσεις της οικονομίας!
Οι Ελληνες είναι …λουκάνικα που ρίχνονται
στο Τραπεζικό Εργοστάσιο της Wall Street !
Πρέπει να ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ
μπίζνες της Goldman Sachs, στην Ελλάδα!
Εσείς οι Ελληνες πρέπει να ΔΙΩΞΕΤΕ όλες τις
εταιρείες της Wall Street, από τη χώρα σας !
Αν ΔΕΝ απαλλαγείτε απ’τους Οικονομικούς
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ στη χώρα σας, θα χάνετε
δουλειές, η ανεργία σας θα ανεβαίνει και το
βιοτικό επίπεδό σας συνεχώς θα πέφτει !
Διότι… γίνατε ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ. Δεν τό’ χετε καταλάβει;
-ΔΙΩΞΤΕ τους! Εκτός αν… σας αρέσει κιόλας!
Μπορεί να… γουστάρετε να σας ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ
τρομοκράτες! Μπορεί να’ ναι το… βίτσιο σας!
τους Οικονομικούς ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ στη χώρα σας!
ΤΙ είναι το blog «YOU PAY YOUR CRISIS«;
1) Δεν είναι μόνο του… διεθνώς. Υπάρχει π.χ. το αντίστοιχο Αμερικανικό κίνημα «Make Wall Street Pay» που ξεκινάει κινητοποιήσεις (δείτε εδώ) τώρα -το Μάρτιο του 2010- κατά των μεγάλων τραπεζών:
2) Iδρύθηκε «ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την άνιση πολιτική λιτότητας σε μια κρίση που δεν δημιουργήσαμε εμείς. Ας πληρώσουν όσοι ευθύνονται για την κρίση και όχι οι απλοί χαμηλόμισθοι υπάλληλοι και εργαζόμενοι τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα» και «δεν αντιπροσωπεύει συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Φτιάχτηκε από ανθρώπους που ήδη είχαν σελίδες προβληματισμού στο διαδίκτυο με αφορμή τα σκληρά οικονομικά μέτρα» (όχι από μένα). Διαβάστε την ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ από κάτω, «ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΕΙΣΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ«:
Ο ΚΎΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ
η κυβέρνησις τοις κείνων ρήμασι πειθόμενη
αλλά και με δική ΤΗΣ απόλυτη ευθύνη
μάς οδηγεί στη φτώχεια και την ισοπέδωση των εργασιακών και κοινωνικών μας δικαιωμάτων
τα »μετρα» μας τα πήρε,
ας πάρουμε ΤΩΡΑ κι εμείς τα δικά μαςΤο Blog «YOU PAY YOUR CRISIS» αποτελεί μια πρώτη προσπάθεια
- Ενημέρωσης για τις πραγματικές αιτίες της παγκόσμιας και της ελληνικής οικονομικής κρίσης
- Ενημέρωσης για τις λαϊκές κινητοποιήσεις και εκδηλώσεις που ευχόμαστε ότι θα λαμβάνουν χώρα από δω και στο εξής
- Συγκέντρωσης άρθρων από τον ελληνικό και διεθνή έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο
Ζητάμε
- την υποστήριξή σας
- τις ιδέες και προτάσεις σας για περαιτέρω κινητοποιήσεις
- τη συμμετοχή σας με την υπόδειξη ή αποστολή ανάλογης αρθρογραφίας και φωτογραφικού υλικού
- τη διεύρυνση του παρόντος σε site συγκέντρωσης υπογραφών πάνω σε θέμα που θα συγκεκριμενοποιηθεί στην πορεία
_______________________________________
O Max Keiser είναι καταξιωμένος σαν διεθνής προσωπικότητα. Αν και το άρθρο γι’ αυτόν στη Βικιπαίδεια τον αδικεί κάπως (ξεκινώντας από το ότι ένα πρόγραμμα τηλεόρασής του μεταδίδεται στο Ιράν) περιέχει όμως κι ένα σωρό εντυπωσιακά στοιχεία γι’ αυτόν. Π.χ. είναι γνωστός για τις ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΙΣ των προβλέψεών του:
Throughout Keiser’s shows he has been known for making predictions:
(ΜΟΝΟ στο τελευταίο λάθεψε, γιατί ήταν θέμα πολιτικού παρασκηνίου, το οποίο δεν μπορούσε να ξέρει, αλλά… η επιλογή Ομπάμα από τους ΙΔΙΟΥΣ τους τραπεζίτες -σαν αγαπητό τους παιδί- εξηγεί καλύτερα το ΤΙ έγινε. Σε ΟΛΑ τα άλλα οι προβλέψεις του Keiser δικαιώθηκαν από τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ). Περισσότερες πληροφορίες για τον Μαξ Κάϊζερ εδώ:
- www.youtube.com/user/MaxKeiserTV (YouTube Channel)
- About Max Keiser (δική μου συλλογή από links)
- To site του Max Keiser: http://maxkeiser.com
Για την Ελλάδα μίλησε αρκετές φορές. Π.χ. στη βαθειά ανάλυση, εδώ:
…και στo Ελληνικό ραδιόφωνο 104.4 (στα αγγλικά) εδώ:
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (στα Ελληνικά):
- Ο Αρης Χατζηστεφάνου μιλάει για το ρόλο της Gοldman Sachs στην Ελλάδα
- ΟΛΑ Τα link που μάζεψα για την Ελληνική Κρίση
- https://omadeon.wordpress.com/videos/zanon: Νέα σελίδα με 6 video (και Ελληνικούς υπότιτλους) για το ΑΥΤΟ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ «ΖΑΝΟΝ» στην Αργεντινή
- […refresh for updates…]
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ (για το video):
- Η πλήρης συνέντευξη (στα αγγλικά) είναι ΕΔΩ και ΕΔΩ.
- Αυτοτελές τμήμα λεχθέντων του κ. Κώστα Υφαντή (επιεικώς… απαράδεκτο) παραλείφθηκε και αντικαταστάθηκε από… γραφιστικό αστειάκι με τη χαρακτηριστική του… γκριμάτσα! 😛 (Αυτά ίσως βγούν σε ξεχωριστό video ΧΩΡΙΣ περικοπές, αλλά μαζί με την… αρμόζουσα ΑΠΑΝΤΗΣΗ!
)
____________________________________________
The remarkable Mr. Max Keiser spoke out against the «financial terrorists» (as he called them)… defending the rights and decency of the Greek people! Well, I’d like to thank Mr. Keiser, very warmly, on behalf of… many Greeks who watched this video, as well as apologize to him for the fact… I didn’t ask for his permission to compile my video; although I feel 100% sure that he would give his permission, IF he could… find the time to look into it! 🙂
Related Links and News in English:
- “The Shock Doctrine” by Naomi Klein (very relevant extract of the book, about how Wall Street speculators ALMOST destroyed Canada – with additional links)
Related articles by Zemanta
- Iceland Parliament Members Revolt Against Banksters (grantlawrence.blogspot.com)
- Max Keiser: Is Soros a Progressive or Just Another Opportunistic Hedge Fund Manger? (huffingtonpost.com)
- Max Keiser: China’s Addiction to the Dollar Will Cost Them (seekingalpha.com)
- Max Keiser on the U.S. Economy (seekingalpha.com)ρ
- The Greek Gods Yogurt Announces 2010 Video Contest for U.S. High Schools (eon.businesswire.com)
- On the Collateralization of Greek Debt (seekingalpha.com)
- Goldman Sachs bullies in as creditor (thestar.com)
- Goldman Sachs Sued (dailykos.com)
- «Greece: the next ashes to be spread across Europe?» and related posts (iea.org.uk)
- Greek Unemployment Hits 12.1% (online.wsj.com)
- Max Keiser: My Interview in Moscow on 99.6 FM Talking About Hank Paulson and Wall St. Scandals (huffingtonpost.com)
Aρχαίος Έλληνας θεός ο Yφαντής!
H Γόλδμαν Σαχς είναι φίλη μας. Mην το λησμονείτε.
(Aρτέμης Mάτσας).
Πολσμάνε μου ΒΕΒΑΙΑ…
Ο Υφαντής…
Ειναι Ελλην Θεος… Τραγωδός ΜΙΝΙΜΑΛΙΣΤΗΣ
(κατάφερε ΟΛΗ την Τραγωδία να την εκφράσει με 1 γκριμάτσα)
!!!
Για την Γολδμαν δεν θυμάμαι ΤΙ είχε πει ο Αρτέμης Μάτσας.
(Πάω να ρωτήσω τον ασφαλιστή μου, ΜΗΠΩΣ το ξέρει αυτός…)
Υπάρχει θέμα χρεωκοπίας για την Ελλάδα;
ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ
Η κυβέρνηση μαζί με τα ποικίλα «παπαγαλάκια» των εγχώριων και διεθνών κυκλωμάτων έχουν στήσει μια ολόκληρη επιχείρηση για να πείσουν ότι η χώρα δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα χρεωκοπίας, όσο ακολουθεί πιστά τις έξωθεν εντολές και όσο παραδίδεται ανυπεράσπιστη και ανοχύρωτη στις πιέσεις των αγορών και των ευρωκρατούντων. Το παράξενο είναι ότι αυτό το παραμύθι φαίνεται να πιάνει περισσότερο στο εσωτερικό της αριστεράς. Για πολλούς στην αριστερά η φιλολογία περί χρεωκοπίας δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα κόλπο της κυβέρνησης και των αγορών για να επιβάλουν την αντιλαϊκή τους πολιτική. Δεν υπάρχει ζήτημα χρεωκοπίας, λένε, μόνο πρόβλημα κόστους και διαθεσιμότητας δανεισμού, αυτό είναι όλο. Άλλωστε η Ε.Ε. έχει συμφέρον να μην αφήσει την Ελλάδα να χρεωκοπήσει, επαναλαμβάνουν μαζί με την επίσημη προπαγάνδα.
Υπάρχει, λοιπόν, ζήτημα χρεωκοπίας για την Ελλάδα; Όποιος δεν έχει τυφλωθεί ακόμη από την επίσημη προπαγάνδα, γνωρίζει πολύ καλά ότι ολόκληρο το οικονομικό σύστημα της χώρας τελεί υπό καθεστώς χρεωκοπίας. Αυτή είναι η αλήθεια. Κι αυτό γιατί η χρεωκοπία δεν επέρχεται μόνο όταν βγαίνουν επίσημα οι κυβερνώντες και αναγγέλλουν το γνωστό από την εποχή του Χ. Τρικούπη «δυστυχώς, επτωχεύσαμεν». Ούτε η χρεωκοπία εξαρτάται από το αν και κατά πόσο θα συνεχίσει να βρίσκει το κράτος πηγές δανεισμού. Αυτό ίσως να επιδράσει στο πότε θα γίνει η επίσημη αναγγελία της, αλλά η αληθινή χρεωκοπία ισοδυναμεί με την αδυναμία να καλυφθούν οι τρέχουσες υποχρεώσεις που προκύπτουν από τον δανεισμό. Επομένως και μόνο το γεγονός ότι το κράτος σήμερα χρειάζεται δανεικά για να εξυπηρετήσει το δημόσιο χρέος είναι αρκετό για να μιλάμε για μια εκ των πραγμάτων χρεωκοπία. Κι αυτό ανεξάρτητα από το πότε ή το πώς η Ε.Ε., το ΔΝΤ, οι τράπεζες και οι κερδοσκόποι των χρηματαγορών θα κρίνουν ότι τους συμφέρει να προχωρήσουν και στην επίσημη πτώχευση της χώρας.
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Μόνο το 2009 για την εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους δαπανήθηκαν πάνω από 41 δισ. ευρώ ως τοκοχρεωλύσια (βλ. Πίνακα 1). Πράγμα που αντιστοιχεί στο 47% του συνόλου των δημοσίων δαπανών και στο 17% του ΑΕΠ της χώρας. Αν σ’ αυτά συνυπολογιστούν και οι εξοφλήσεις βραχυπρόθεσμων τίτλων, οι οποίες αφορούν κυρίως τίτλους Euro Commercial Paper (ECP) που εκδίδονται για ένα σύντομο χρονικό διάστημα -κατά μέσο όρο 182 ημέρες- και έχουν σαν βασικό στόχο την άμεση άντληση «κεφαλαίου κίνησης», τότε οι συνολικές δαπάνες εξυπηρέτησης εκτινάσσονται σε δυσθεώρητα ύψη. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο για το 2009 οι εξοφλήσεις βραχυπρόθεσμων τίτλων έφτασαν κοντά στα 36 δισ. ευρώ. Έτσι το συνολικό κόστος εξυπηρέτησης του δημόσιου χρέους για το 2009 ξεπέρασε τα 77 δισ. ευρώ, όταν τα δημόσια έσοδα για την ίδια χρονιά μόλις που υπερβαίνουν τα 59 δισ. ευρώ. Έτσι, το συνολικό κόστος εξυπηρέτησης αντιστοιχεί πια σχεδόν στο 90% των δημοσίων δαπανών και στο 32% του ΑΕΠ της χώρας. Ποιος είναι αυτός που με σοβαρότητα μπορεί να υποστηρίξει ότι μια οικονομία -και μάλιστα τόσο παραγωγικά αναιμική όσο η οικονομία της Ελλάδας- είναι σε θέση να αντέξει μια τέτοια εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους;
Πώς είναι δυνατόν να υπάρξει έστω και υποψία άλλης δημοσιονομικής πολιτικής, όσο ο κρατικός προϋπολογισμός και γενικά τα δημόσια οικονομικά βαρύνονται από αυτό το ανυπόφορο κόστος; Πόσο πρέπει να συρρικνωθούν οι δημόσιες δαπάνες για να γίνει δυνατή μια μερική έστω αποπληρωμή του χρέους; Η προοπτική πραγματικής μείωσης του δημόσιου χρέους δεν υφίσταται σε κανένα από τα πακέτα «διάσωσης» που συζητά η Ε.Ε. και το ΔΝΤ για την ελληνική οικονομία. Μάλιστα οι Βρυξέλλες εκτιμούν ότι το 2011, με το πέρας του «προγράμματος σταθερότητας», το δημόσιο χρέος θα έχει σκαρφαλώσει στο 135% του ΑΕΠ. Μόνο που ένα τέτοιο χρέος θα έχει εκτινάξει τις ετήσιες δαπάνες εξυπηρέτησής του τουλάχιστον στα 46 δισ. ευρώ σε τοκοχρεωλύσια και στα 38 δισ. ευρώ σε εξοφλήσεις βραχυπρόθεσμων τίτλων. Με άλλα λόγια, το σύνολο των ετήσιων δαπανών εξυπηρέτησης θα φτάσει να ξεπερνά το 35% του ΑΕΠ της χώρας. Κι όλα αυτά χωρίς να έχει συνυπολογιστεί η εκτίναξη του κόστους δανεισμού, το οποίο πέρυσι σχεδόν διπλασιάστηκε και φέτος έχει ήδη τριπλασιαστεί σε σύγκριση με το 2008, χωρίς κανείς να γνωρίζει μέχρι πού μπορεί να φτάσει.
Πίν.1: Δαπάνες εξυπηρέτησης δημόσιου χρέους (εκατ. ευρώ)
Τοκοχρεολύσια Εξοφλ. Σύνολο % Δημοσ. % ΑΕΠ
βραχυπρ. Α+Β Δαπανών
2000 22.688 6.342 29.030 66,0 21,3
2001 20.946 2.401 23.347 52,4 15,9
2002 28.874 1.303 30.177 65,0 19,3
2003 30.041 2.228 32.269 62,5 18,7
2004 27.799 7.631 35.430 61,2 19,1
2005 30.066 5.085 35.151 59,8 18,0
2006 26.065 8.091 34.156 56,3 16,2
2007 31.923 24.773 56.696 84,4 25,0
2008 37.452 25.674 63.126 84,2 26,4
2009 41.340 35.904 77.224 89,8 32,1
Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων Προϋπολογισμού και Εθνικών Λογαριασμών
Η αλήθεια είναι ότι όσοι μισθοί κι αν περικοπούν, όσο κι αν λεηλατηθεί το λαϊκό εισόδημα, όσο κι αν ξεπουληθεί η χώρα στις διεθνείς αγορές, όχι μόνο είναι πρακτικά αδύνατο να αναχαιτισθεί το δημόσιο χρέος και η διαρκώς ογκούμενη εξυπηρέτησή του, αλλά οδηγούμαστε με μαθηματική βεβαιότητα σε μια μεγαλύτερη έξαρση. Είναι χαρακτηριστικό ότι τη διετία της «δημοσιονομικής προσαρμογής» 2010 και 2011 το ελληνικό δημόσιο θα χρειαστεί σχεδόν 90 δισ. ευρώ μόνο για τοκοχρεωλύσια, όταν τα προϋπολογιζόμενα δημόσια έσοδα αναμένεται να φτάσουν τα 134 δισ. ευρώ. Πώς είναι δυνατόν να μιλά κανείς για αποφυγή της χρεοκοπίας όταν με το «καλημέρα σας» πρέπει να πληρώσει στους δανειστές του το 67% των προσδοκόμενων εσόδων του; Και άρα τι νόημα έχουν οι «θυσίες» που καλείται η χώρα και ο λαός της να υποστούν για να βγούμε δήθεν από την οικονομική κρίση;
Η Ε.Ε., όπως και το ΔΝΤ, δεν ενδιαφέρεται να ξεπεράσει την οικονομική κρίση η Ελλάδα, αλλά να προστατεύσει αφενός το ευρώ και αφετέρου τους κερδοσκόπους κατόχους των τίτλων του ελληνικού χρέους -εκ των οποίων οι χρηματοπιστωτικοί οίκοι της Γαλλίας, της Ελβετίας και της Γερμανίας κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος- από τη χρεωκοπία της χώρας. Τα μέτρα που επιβάλλονται έχουν σαν πρώτο και κύριο σκοπό να εξασφαλίσουν ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει απρόσκοπτα να πληρώνει τους δανειστές της, ακόμη κι αν χρειαστεί να ξεπουληθεί ολόκληρη η χώρα και ο λαός της. Πρόκειται για έναν αληθινό φόρο αίματος στον βωμό των διεθνών κερδοσκόπων και τοκογλύφων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο τα τοκοχρεωλύσια που έχει καταβάλει το ελληνικό δημόσιο για τη δεκαετία 2000-2009 ανέρχονται στα 297 δισ. ευρώ! Με άλλα λόγια, το ελληνικό δημόσιο έχει προεξοφλήσει ήδη ολόκληρο σχεδόν το σημερινό δημόσιο χρέος του που ανέρχεται στα 298 δισ. ευρώ για το 2009! Κι όλα αυτά δίχως να έχουμε συνυπολογίσει τις εξοφλήσεις των βραχυπρόθεσμων τίτλων για την ίδια περίοδο. Πρόκειται για ένα αληθινό φόρο αίματος στους διεθνείς κερδοσκόπους και τοκογλύφους που θέτει επί τάπητος την ίδια την βιωσιμότητα της εθνικής οικονομίας
Ποιος ευθύνεται για τη σημερινή κατάσταση;
Η συνήθης δικαιολογία του συρμού που ακούγεται για τις ευθύνες της σημερινής κατάστασης, είναι ότι φταίει το σπάταλο και διεφθαρμένο κομματικό κράτος. Όμως, η αλήθεια βρίσκεται πολύ πιο βαθιά. Από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 επιβλήθηκε στη χώρα ένα καταστροφικό μοντέλο «εξωστρεφούς» ανάπτυξης, ανοιχτό στις πιο ασύδοτες και μονοπωλιακές δυνάμεις των διεθνών αγορών. Ανοχύρωτη η χώρα και κλειδωμένη στον αυτόματο πιλότο της Ε.Ε., οικοδόμησε μια παρασιτική οικονομία που αποτέλεσε και αποτελεί έναν παράδεισο κερδοφορίας για το μεγάλο κεφάλαιο. Θα αναφέρουμε χαρακτηριστικά ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το μερίδιο του επιχειρηματικού κέρδους στην ετήσια προστιθέμενη αξία στις ΗΠΑ κυμάνθηκε την τελευταία δεκαετία γύρω από το 32%, στην Ευρωζώνη κατά μέσο όρο στο 36%, ενώ στην Ελλάδα ξεπέρασε το 56%! Την ίδια ώρα που στην Ελλάδα η αποζημίωση της εργασίας κυμάνθηκε στο 35%, ενώ στην Ευρωζώνη στο 55%!
Για να στηριχθεί λοιπόν η κερδοφορία του κεφαλαίου και να διατηρήσει αυτά τα εξωφρενικά επίπεδα μέσα σε μια χειμαζόμενη οικονομία όπου η αγοραστική δύναμη και η παραγωγική ικανότητα της εγχώριας αγοράς συμπιεζόταν διαρκώς όλο και πιο πολύ, χρειάστηκε η εκρηκτική επέκταση του δανεισμού. Και μάλιστα σ’ όλα τα επίπεδα. Έτσι φτάσαμε στο σημείο το μέσο νοικοκυριό σήμερα να χρωστά το 70% του διαθέσιμου εισοδήματός του, οι τράπεζες να έχουν εξωτερικό χρέος που ξεπερνά το 52% του ΑΕΠ της χώρας και το δημόσιο χρέος να βρίσκεται στα ύψη. Όλα αυτά ήταν το αναγκαίο αποτέλεσμα ενός ολόκληρου τρόπου ανάπτυξης που υπέταξε τη χώρα σε μια πλασματική (κυρίως δανειακή) επέκταση της εσωτερικής ζήτησης, η οποία στηριζόταν κυρίως στην αναγωγή ενός ολόκληρου συστήματος αγυρτείας και απάτης σε βασικό μοχλό της οικονομίας, μέσα από την προνομιακή ενίσχυση της κερδοσκοπίας στις χρηματαγορές, στην πιστωτική και χρηματιστική αγορά.
Την τραγική εικόνα της ελληνικής οικονομίας ήρθε να συμπληρώσει η είσοδος στην ΟΝΕ και η επιβολή του ευρώ. Μπορεί η ΟΝΕ και το ευρώ να μην αποτελούν τις αιτίες των προβλημάτων και των αδιεξόδων της χώρας, αλλά είναι πλέον πασιφανές ότι λειτούργησαν καταλυτικά στη δραματική επιδείνωση της συνολικής κατάστασης. Λειτούργησαν σαν ασφυκτικός «κορσές», που προκαλεί ασφυξία στην οικονομία και την κοινωνία, σαν θανάσιμος «βρόγχος» στον λαιμό μιας ήδη προβληματικής και εντελώς εξασθενημένης οικονομίας. Έτσι οδήγησαν από την πρώτη στιγμή ολόκληρη την οικονομία, το λαϊκό εισόδημα και την εγχώρια αγορά σε βαθύτατη κρίση, η οποία προηγήθηκε της παγκόσμιας κρίσης που ξέσπασε το 2007-2008. Τόσο η κυβέρνηση όσο και η Ε.Ε. απάντησαν στην κρίση αυτή ενισχύοντας με κάθε τρόπο τον δανεισμό. Κι έτσι δημιούργησαν μια οικονομία-φούσκα για την στήριξη του «ισχυρού ευρώ», η οποία εμφανιζόταν εικονικά να αναπτύσσεται ταχύρρυθμα, ενώ στην πραγματικότητα κατέρρεε.
Όταν ξέσπασε η παγκόσμια κρίση και η τρομακτική υπερσυσσώρευση κυρίως πλασματικού κεφαλαίου άρχισε να καταρρέει διεθνώς, τότε άρχισαν να σπάνε μία-μία και οι διάφορες φούσκες. Τα οικονομικά θαύματα τύπου Ιρλανδίας έσβησαν εν μία νυκτί. Χώρες σαν την Ισλανδία χρεωκόπησαν. Μαζί τους έσκασε και η φούσκα της ελληνικής οικονομίας, ενώ κινδυνεύει από στιγμή σε στιγμή να σκάσει και η τεράστια χρηματοπιστωτική φούσκα που δημιούργησε το ευρώ στο σύνολο της ευρωζώνης. Η τεράστια διευκόλυνση της χρηματοπιστωτικής κερδοσκοπίας που έφερε το ευρώ οδήγησε σήμερα τις τράπεζες της ευρωζώνης -κυρίως των ισχυρών εταίρων- να κατέχουν τίτλους (ομόλογα, παράγωγα, κ.ο.κ.) συνολικής αξίας άνω των 41 τρισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 26 τρισ. να ανήκουν στην κατηγορία των «τοξικών προϊόντων», όπως ονομάστηκαν τα παράγωγα υψηλού ρίσκου που προκάλεσαν το μεγάλο κραχ το φθινόπωρο του 2008. Αν σκεφτούμε ότι το συνολικό ΑΕΠ της ευρωζώνης ανέρχεται μόλις στα 9,6 τρισ. ευρώ, μπορεί να καταλάβει ο καθένας ότι αυτή η τεράστια συγκέντρωση σε χρηματοπιστωτικούς τίτλους είναι μια βόμβα στα θεμέλια της ευρωζώνης που είναι έτοιμη να εκραγεί ανά πάσα στιγμή.
Εδώ βρίσκεται και ο κίνδυνος για το ευρώ, που δεν προκάλεσαν ούτε οι επιθέσεις των κερδοσκόπων, ούτε το έλλειμμα της Ελλάδας, ή των άλλων χωρών, αλλά η ίδια η επιτυχία του ως διεθνές μέσο αποθησαυρισμού, συσσώρευσης και κερδοσκοπίας στις αγορές κεφαλαίου. Εδώ εντοπίζεται και το ενδιαφέρον των Βρυξελλών, όπως και των διεθνών αγορών. Δεν τους ενδιαφέρει αυτό καθαυτό το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας, αλλά να μην θιγεί η βιωσιμότητα του ευρώ και η ενότητα της ευρωζώνης. Να μην γίνει η Ελλάδα αφορμή για ένα ντόμινο χρεωκοπιών και αποχωρήσεων από την ευρωζώνη που θα υπονομεύσουν το ευρώ και θα πυροδοτήσουν την κατάρρευση της ΟΝΕ κάτω από ήδη δυσβάσταχτο βάρος της υπερσυσσώρευση «τοξικών» τίτλων.
Η χώρα αντιμετωπίζει μια νέα ιδιότυπη κατοχή
Η χώρα οδηγείται σε ένα ασφυκτικό καθεστώς δημοσιονομικής κατοχής, γιατί η «δημοσιονομική προσαρμογή» που ζητούν οι αγορές και οι Βρυξέλλες ισοδυναμεί με πολιτική αυτοχειριασμού, καταστροφής και διάλυσης. Το κύριο μέλημα των Βρυξελλών δεν είναι η αποτροπή της χρεωκοπίας αυτής καθαυτής, αλλά να αποφευχθεί για όσο αυτό είναι δυνατό η επίσημη ανακοίνωσή της. Αν και τα δεδομένα λένε ότι δεν θα την αποφεύγουν ακόμη για πολύ. Η χώρα έχει καταδικαστεί σε ολοκληρωτική καταστροφή, προκειμένου με την τελευταία ικμάδα της οικονομίας της, με ό,τι έχει απομείνει από την αγοραστική δύναμη των λαϊκών στρωμάτων και της εγχώριας αγοράς να συνεχίσει να πληρώνει τους δανειστές της.
Η κυβέρνηση έχει ήδη παραδώσει τα κλειδιά της χώρας στις Βρυξέλλες και τις αγορές. Δεν κάνει τίποτε περισσότερο από το να υποτάσσεται στις έξωθεν εντολές. Η ίδια η έννοια της εθνικής κυριαρχίας τουλάχιστον στο πεδίο της οικονομίας και της οικονομικής πολιτικής, αποτελεί φρικτή φάρσα. Η παλιά λογική της ψωροκώσταινας και των ιστορικά πιο άθλιων καθεστώτων εθνικής υποτέλειας γνωρίζει νέα μεγαλεία. Η πολιτική ηγεσία της χώρας νοιάζεται μόνο για το πώς θα «αποκαταστήσει την αξιοπιστία της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές», δηλαδή στους κερδοσκόπους. Και για να το πετύχει είναι διατεθειμένη να τα δώσει όλα, ό,τι και να της ζητηθεί.
Μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση, οι απλοί εργαζόμενοι δεν έχουν απλά να αντιμετωπίσουν μια άγρια αντιλαϊκή πολιτική, αλλά την χρεωκοπία ενός ολόκληρου συστήματος που καταρρέει και απειλεί να συμπαρασύρει ολόκληρη τη χώρα και τον λαό της. Τι πρέπει να γίνει; Να αναζητήσουμε πρόσθετες πηγές δανεισμού; Να αναζητήσουμε ευρωομόλογα, λαϊκά ομόλογα, κινέζικα, ρωσικά ή αραβικά κεφάλαια, κ.λπ., προκειμένου να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τον φόρο αίματος στους δανειστές κερδοσκόπους; Ή να σπάσουμε εδώ και τώρα τον φαύλο κύκλο του δανεισμού; Κι αυτό μπορεί να γίνει προς όφελος της χώρας και του λαού της μόνο με έναν τρόπο: την μονομερή παύση πληρωμών προς τους δανειστές. Στο κάτω-κάτω της γραφής οι εργαζόμενοι δεν έχουν καμιά υποχρέωση να αποπληρώσουν χρέη, που αποτελούν προϊόντα τοκογλυφίας, ρεμούλας και κερδοσκοπίας. Και τα οποία τα έχουν ήδη πληρώσει διπλά και τρίδιπλα όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Το μέτρο αυτό είναι ένα αμυντικό μέτρο ανάγκης, το οποίο θα μας επιτρέψει να διασώσουμε τους τεράστιους πόρους, που σήμερα κατασπαταλιούνται για το χρέος, και να τους διοχετεύσουμε σε έναν ριζικά διαφορετικό τρόπο ανάπτυξης, ο οποίος θα βασίζεται στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας με πρωταρχικό κριτήριο τις πιο επείγουσες ανάγκες του εργαζόμενου λαού και της χώρας. Πρόκειται για ένα μέτρο που χρειάζεται να συνοδευτεί άμεσα με την επιβολή δραστικών ελέγχων στην κίνηση του κεφαλαίου, που πρόσφατα ακόμη και το ΔΝΤ χαρακτήρισε ως ένα «χρήσιμο εργαλείο της οικονομικής πολιτικής», καθώς και με την εθνικοποίηση των κύριων τραπεζών, ώστε να πάψει το πιστωτικό σύστημα να απομυζά την οικονομία και το εισόδημα.
Μπορεί να ασκηθεί μια τέτοια πολιτική εντός της ΟΝΕ και με το ευρώ; Σαφώς όχι. Όσο η χώρα βρίσκεται υπό το καθεστώς του ευρώ είναι υποχρεωτικά εκτεθειμένη στις πιέσεις, τους εκβιασμούς και τις επιδρομές της διεθνούς κερδοσκοπίας, είναι παντελώς ανοχύρωτη απέναντι στις πιο ασύδοτες δυνάμεις της αγοράς και λειτουργεί ως αναλώσιμο είδος για τα διευθυντήρια της Ευρωζώνης. Η οικονομία της χώρας πρέπει να αποκτήσει τη νομισματική της ελευθερία για να είναι σε θέση να απελευθερώσει τις δυνατότητές της, να ανασυγκροτήσει την παραγωγική της βάση και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που προσφέρει η διεθνής οικονομική ζωή. Το ιστορικό δίλημμα που δίχασε παλιότερα την αριστερά σήμερα βρίσκει την τελειωτική του απάντηση στην πράξη. Σήμερα, κάθε πρόταση που δεν αγγίζει το ευρώ, όσο φιλολαϊκή ή αριστερή κι αν εμφανίζεται, όσο αγνές προθέσεις κι αν έχει, στην πράξη εξαπατά τους εργαζόμενους και βάζει πλάτη στην κυρίαρχη πολιτική.
Ξέχασα να δώσω το λινκ του άρθρου του Καζάκη http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=528342
και δυστυχώς ο πίνακας δεν μου βγήκε εντάξει…
*************************************************************
Θα με συγχωρέσεις για το διπλό σεντόνι… αλλά μετά από αυτά, νομίζω ότι τα λέει μια χαρά ένα παλιό τραγούδι του Iggy Pop
*************************************************************
DRINK NEW BLOOD
Blood!
Stupid is stupid, Dumb is dumb,
Bloody is bloody, Cum is cum,
Fake is fake, A dick is a dick,
You’re a target in the new demographic.
We must need victims to be beaten,
Real rotten semen to be beaten,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood
We got no dicks, We need some bucks,
So we need to drink some blood,
Drink new blood, Drink new blood
Drink drink drink drink drink new blood,
Mom and dad who are they?
You got any money buddy you’re gonna pay
You’re gonna pay for shit music, Pay for shit food,
Pay for everything ’cause nobody wants you
We must need victims to be beaten,
These nasty kids need to be eaten,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
We got no dicks, We need some bucks,
So we need to drink new blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
Blood! Blood!
Nobody likes you, Nobody cares at all,
Your money is fucked up,
Everything is fucked up in your life,
Money money money, That’s all that will save you,
But you’ll never get enough anyway
We must need victims to be beaten,
These nasty kids need to be eaten,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
We got no dicks, We need some bucks,
So we need to drink some blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
Outburst! Outburst! Outburst! Outburst!
Infantile violent outburst!
Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink drink drink drink drink new blood,
We got no dicks, We need some bucks,
So we need to drink some blood,
Drink new blood, Drink new blood,
Drink, drink, drink new blood
KnowDame,
ΠΟΛΥ ωραία σχόλια, thanx,
Με… «έστειλες» διπλά, όχι απλώς κανονικά... χεχε 🙂
Να… σε φτιάξω ΚΑΙ εγώ λίγο τώρα? (την… ώρα που ΜΕΛΕΤΩ όσα έφερες)? χεχε
Μπραβο!!! Πολυ καλοοοοο Αριστα λεμε :))
Μολις το πετυχα το μεσημερι στο youtube, το αντεγραψα και το ανεβασα. Ευχαριστω :)) Πρεπει να ξυπναμε επιτελους. Τερμα οι καραγκιοζληδικες υποκλισεις._
@Ροδιά
Ευχαριστώ θερμά και…
όσον αφορά το «Τερμα οι καραγκιοζληδικες υποκλισεις.»…
…θυμήθηκα ένα στίχο του Ελύτη (απόφθεγμα από τη «Μαρία Νεφέλη»):
Υ.Γ. Στο δικό της ποστ η Ροδιά έκανε έναν κόπο που… δεν έκανα μέχρι τώρα. Μετέφερε σε γραπτή μορφή ΚΑΙ τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν στο βίντεο:
http://rodiat7.blogspot.com/2010/03/max-keiser-on-greek-crisis-with-greek.html
[τα υπόλοιπα τα παράθεσα ΗΔΗ κι εγώ]
Ελα.. με κανεις και κοκκινιζω.. 🙂
Να σε στειλω στο ποστ του Κωστη, που ανεβηκε (νομιζω πρωτο) με «αντιδραστικη» αποψη μετα απο μια παρασταση Καρακιοζη ; Ε, Πήγαινε δες και μονος σου!
Γραφει περι Καραγκιοζη:
«…κατά τους σπουδαγμένους του Σπαθάρειου Μουσείου-: «Το δέχεται κι αυτό σαν μια κακοτυχία του και σαν συνέπεια της κακοκεφαλιάς του, με την ίδια εύθυμη εγκαρτέρηση και το ίδιο ειρωνικό του κέφι»
Τίποτα δεν άλλαξε από τότε… για τον Καραγκιόζη.
Κι εξακολουθεί να μπαίνει ο πονηρός στο μυαλουδάκι κάθε παιδιού, να γεννάει καραγκιοζάκια πνευματικά ξυπόλητα, σφαλιαροεισπράκτορες και παραμυθιασμένα τίποτα.»
Ροδιά μου έτσι είναι….
όμως ήρθε -ίσως- ο καιρός για… ΑΠΟ-καραγκιοζοποίηση ! 🙂
Ανακαλύψαμε ένα ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΟΠΛΟ για το λαό,
το λεγόμενο «VIRAL VIDEO strategy».
Π.χ.
http://viralvideochart.unrulymedia.com/youtube/max_keiser_on_the_greek_crisis_with_greek_subtitles?id=AbH1JsOTInk
…που σημαίνει ότι (κόντρα στα κλασσικά ΜΜΕ) υπάρχει κι αυτή η δυνατότητα, ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ, να εξαπλώνεται η αλήθεια με αυτό τον τρόπο. Δεν προλαβαίνω να παρακολουθώ τα μπλογκ που διαδίδουν το μήνυμα, αν και αναφέρθηκαν 32 στο προηγούμενο report, εγώ βρήκα μόνο 10 προς το παρόν…
_______
Υ.Γ. αυτή τη στιγμή που γράφω, ο μετρητής του YouTube έφτασε τα…
7,139 views,
55 «5-star-ratings»
Κάτι ακόμη…
Ετοιμάζω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλλα δύο video με παρόμοιο θέμα…
Για τους 2 Ελληνες που… ξεφτίλησε τόσο πολύ ο μέγας ΜΑΞ…
1) Για τον Κώστα Υφαντή έχω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ εντύπωση. ΕΝΤΕΛΩΣ απαράδεκτος, ΔΕΝ θάπρεπε νά’ ναι «πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Ευρωπαϊκών Σπουδών», ΟΥΤΕ ΚΑΝ καθηγητής. ΤΟΣΕΣ μπούρδες και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ψεύδη που λέει, καλά κάνει ο κόσμος και τον φτύνει. ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ… Ακόμη κι αν μου καταλογιστεί ότι παράλειψα άλλα λεχθέντα του, αυτά ειναι ΑΥΤΟΤΕΛΗ και ΠΕΡΙΤΤΑ μάλλον.
Δηλαδή ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ παραποίηση λεχθέντων του, μόνο… διευκόλυνση του κοινού να ΜΗΝ… κουραστεί πολύ χωρίς λόγο και να… εγκαταλείψει το βίντεο πρόωρα…
(και θα επανέλθω γιατί όμως… έκανε κι ΑΛΛΕΣ πατάτες…)
2) Για τον Τζων Σφακιανάκη, πάλι έχω κακή γνώμη, κυρίως διότι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ δηλωσε (όπως είδατε) πως «συμφωνεί με τον προηγούμενο καλεσμένο» στο ότι «οι διαδηλώσεις δεν ήταν αντιπροσωπευτικές» (μια μπούρδα και μισή… σάμπως ΡΩΤΗΣΕ το λαό? Εκανε… ιδιωτικό γκάλοπ?)…
…αλλά παρόλ’ αυτά, οφείλω να αναγνωρίσω ότι αργότερα επανόρθωσε κάπως... ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ με σχεδόν όλα όσα είπε ο Μαξ ΚάΪζερ, κι αυτό δεν το βλέπετε στο τρέχον βίντεο, έγινε κυρίως ΑΡΓΟΤΕΡΑ. Αν θέλετε να το δείτε, ψάξτε καλά το ΔΕΥΤΕΡΟ από τα δύο βίντεο-ΠΗΓΕΣ
Ο Σφακιανάκης είναι όμως… ΧΑΜΑΙΛΕΩΝ, αρχικά πηγαίνοντας με τα νερά του… προέδρου (γαμώ την ατυχία μου)… ΛΟΥΚΑΝΙΚΟΠΩΛΗ Υφαντή («Λουκάνικα Τραπεζών Υφαντής Α.Ε.» = ΟΛΟΙ οι Ελληνες -χαχαχα 😛 )….
…και μετά ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕΝΟΣ μέχρι και το ότι ΠΡΕΠΕΙ να διερευνηθούν ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ της Goldman Sachs κ.ά. και άλλα πολλά… (και μπράβο του, αν και… χαμαιλέων και ολίγον-τι… βουτυρο-μπεμπές στη φάτσα, πάαααλι καλά! 🙂 )
Επανέρχομαι όμως στο ΚΥΡΙΟ θέμα, με αναφορά σε ΠΟΛΥ σημαντικές δηλώσεις του ΕΞΙΣΟΥ έγκυρου (με τον Μαξ) οικονομικού αναλυτή Gerald Celente. Προς το παρόν σας δίνω
1) το λήμμα για τον ίδιο, στη Βικιπαίδεια
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerald_Celente
2) ένα βίντεο-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ του ιδίου, που διαψεύδει 100% τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ του Υφαντή (εκείνες που… δεν ακούσατε ακόμη, όπου χαρακτηρίζει «υπερβολές» την απειλή πτώσης του Ευρώ) !!! (κι έπεται συνέχεια σε ΑΛΛΟ βίδεο, από μένα):
Gerald Celente – Greece Hedge Fund Crisis Being Used to Deflect What is Really Going On
Οχι απλώς μπράβο,
πολλά μπράβο!!!!!
Είναι εκπληκτικά τα ελληνικά παπαγαλάκια και ο χείμαρος του Κάϊζερ
Ange-ta thanx! 🙂
Το… ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ όμως… ΔΕΕΕΝ το είδες ακόμη…..
-Σε λίγα λεπτά βγάζω ποστ με POLL / ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
προτείνοντας τον Max Keiser για… ΠΡΟΕΔΡΟ !!
(αν όχι της… Ελληνικής Δημοκρατίας, τότε… τουλάχιστον της Ελληνικής Οικονομίας, – ή επικεφαλής)! 🙂
Του ετοιμάζω και VIDEO- ΑΦΙΕΡΩΜΑ με ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ, που θα… απαγγείλω ο ΙΔΙΟΣ, στα Αγγλικά (με μπόλικο χιούμορ βέβαια και… Αγγλική προφορά) χαχαχα
Εεεμ ΤΙ δηλαδή? Μόνο τον Ζιζεκ θα στηρίζουμε?
Μονοκουλτούρα θα καταντήσω κι εγώ? Ε, όοοχι…. 😛
το ανέβασα, παραυτα!!!!
Βλέπω επίσης, ότι η άποψη των μπλόγκερ αρχίζει να διαφοροποιείται απο τις πρώτες μέρες. Μετά το δάκτυλο της Αφροδίτης η μισή μπλογκόσφαιρα έσπευσε να κατηγορήσει τους ελληνες ως τεμπέληδες, κλέφτες, φοροφυγάδες, μπαγαπόντιδες κλπ. κλπ. Οχι πως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε , αλλά αυτο είναι άλλη υπόθεση εργασίας. Και αυτη τη διαφοροποίηση δεν έκαναν ούτε οι σοβαροί!
Περιμένω την ανάδειξη του Κάϊζερ σε πρόεδρο.
[…] Ψηφίστε ΤΩΡΑ τον κ. Max Keiser σαν ΠΡΟΕΔΡΟ ΟΛΩΝ των ΕΛΛΗΝΩΝ!….
…Ιδανικά, σαν Πρόεδρο ΚΑΙ της Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά… (ΑΝ αυτό αποδειχτεί ανέφικτο) οπωσδήποτε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ σαν πρόεδρο ή επικεφαλής των ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ υποθέσεων της Ελλάδας, για τη ΣΩΣΤΗ διαχείριση της τρέχουσας ΚΡΙΣΗΣ (αφού είδαμε το post με το video). […]
[…] of primitive 21st century Internet data, scientists now believe that the infamous “Max Keiser Greek Crisis video with Greek subtitles“ was in reality a time-traveller’s SOS message targeting the future: -The guy must […]
News, and economic talk for all the issues partaining to the crisis in Greece is a fenomenon which we need to understand the core of its origin.
Many countries will face the same hard economic as Greece and the USA in many states.
Need more discussions of Economic and Political funds.
Ntina,
I agree 100%…
One only needs to see some Max Keiser videos..to realize immediately HOW BIG the problem is, HOW MANY countries are adversely affected, HOW CORRUPT the big banks are.
Here is an example, a recent video (also concerning Greece and Goldman Sachs scandals ABOUT Greece)
VERY important …especially towards the end of it:
[…] ΠΗΓΗ: omadeon.wordpress.com […]
@kretanos
Ευχαριστούμε για το pιngback.
Τώρα… επειδή κάποιος ΓΕΛΟΙΟΣ καραγκιόζης, γεμάτος δηλητήριο, μουρμούραγε… ανυπόστατες λάσπες κατά του video (που είναι το θέμα του ποστ) καθώς και κατά της αξιοπιστίας του Max Keiser (στο μπλογκ της Ροδιάς, εδώ… και ΔΕΝ σας λέω ποιός είναι γιατί ΒΑΡΙΕΜΑΙ τους καυγάδες! Aλλωστε ΦΑΙΝΕΤΑΙ ποιος είναι, στον έμπειρο αναγνώστη)
Οποιος αμφιβάλλει για όσα είπε ο Μαξ κατά της Goldman Sacks, ας τα συγκρίνει με το αποκαλυπτικό σοβαρό άρθρo ενός οικονομικού αναλυτή στον «Κόσμο του Επενδυτή«, του κ. Δημήτρη Κωσταντακόπουλου στο blog του:
http://konstantakopoulos.blogspot.com/2010/03/goldman-sachs.html
(«ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ: ΠΩΣ Η GOLDMAN SACHS ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ«)
Finally…
If any English-speaking reader doubts the validity of Max Keiser’s criticisms against Wall Street & Goldman Sachs, it might be a good idea to listen to Gerald Celente, in the following recent video (12 March 2010):
Here is a more recent Max Keiser video, VERY worthwhile, where Ms. Brigitta Jonsdottir, a member of Iceland’s parliament, sends an important MESSAGE to the Greek people:
Αδέλφια μου βαλόμεθα πανταχόθεν χωρίς να φερουμε καμμία ευθύνη.
ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Δελεαστικό το σημερινό άρθρο του… Δελαστίκ: 🙂
WSJ article:
http://online.wsj.com/article/SB20001424052748704207504575129684198694078.html
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&
@kaizer v. Alexandratou
Το παιγνίδι κερδήθηκε (χαχαχα)… 😈
Για ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γέλιο, δες εδώ 🙂
http://panosz.wordpress.com/2010/03/22/ten-years-after/
__________
(My last serious comment for the day now…)
Oρίστε και μια ΣΟΒΑΡΗ πρόταση πολιτικής από ξένο αναλυτή – μπλόγκερ:
http://beyondthecurtain.wordpress.com/2010/03/05/financial-warfare-exposed-soros-goldman-sachs-hedge-funds-attack-greece-to-smash-euro/
ΤΟ εδάφιο του προηγούμενου σχολίου είναι εκπληκτικό για τις σοβαρές προτάσεις του. Τις έκανε ένας άνθρωπος σοβαρός, ριζοσπαστικά προοδευτικός, αλλά και… ιδιόρρυθμος, ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ σε ΟΛΑ και ΠΑΝΤΑ σωστός… που όμως έχει γράψει και βιβλία πολύ αξιόλογα, με πολλά σωστά πράματα, ο Webster Tarpley:
http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_Tarpley
Αν καταλάβατε τι λέει, συγκρίνετέ το με το ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ εδώ:
http://panosz.wordpress.com/2010/03/22/gap_gov-42/
(ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ… αναπηρικών καροτσιών, στην Ελλάδα ΤΩΡΑ)
23 – 3 – 2010, blog “You Pay Your Crisis”
“Παραλύει” σήμερα η Γαλλία. Επίσης Απεργίες στη BA και Lufthansa
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/03/ba-lufthansa.html
____________
ΑΛΛΗ μια… συμβουλή
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601039&sid=aJse3uC98pWg
Βρε Γιωργο κι άλλη επιστολή; θα τους πει κανεις οτι στούμπωσε το γραμματοκιβώτιο και δεν δεχόμεθα πλέον; 😀
Βηκα ενα προφητικο post (25 Σεπτ. 2010)–>> http://pantelismitsiou.blogspot.com/2009/09/blog-post_25.html
Stous upotitlous tou protou video pano pano eprepe na grafetai oti i Islandia tha psifisei stis 4 Martiou kai oxi oti psifise stis 4 Martiou.
@Alex
Σωστή είναι η διαπίστωσή σου. Ομως… το έχω εξηγήσει αυτό στα σχόλια του βίντεο, απαντώντας σε παρόμοια αντίρρηση:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=AbH1JsOTInk&fromurl=/watch%3Fv%3DAbH1JsOTInk
@Alex
Αυτό το διαπίστωσες -φυσικά- επειδή… κατάλαβες τα αγγλικά! 🙂
(αν δεν ήξερες καθόλου, ΤΙ θα ήταν προτιμότερο να μάθεις?- -στα περιορισμένα χρονικά και οπτικά όρια της σκηνής?…)
@Ροδιά
ειναι όντως προφητικό κείμενο εφόσον η κατάσταση πάει προς τα κει. ΦΑΙΝΕΤΑΙ πως πηγαίνει, αλλά… θα πάει?
Εν τω μεταξύ, φαίνεται ότι οι Άριοι Γερμαναράδες, οι εντιμότατοι που κουνάνε το δάχτυλο στους νότιους απατεώνες των PIGS, μάλλον τη δωροδοκία και την απατεωνιά την έχουν χούι…
Θυμάται κανείς το σκάνδαλο Μίζενς;
Ε, τώρα ξέσπασε
(όχι στη χώρα μας)[δυστυχώς ΚΑΙ στη χώρα μας] και σκάνδαλο με τη Mercedes-Benz:http://carscoop.blogspot.com/2010/03/daimler-caught-in-international.html
Daimler (σ.σ. Daimler-Benz είναι η επίσημη επωνυμία της Mercedes) Caught in International Multimillion-Dollar Bribery Scandal
Toyota isn’t the only powerhouse auto firm that likes to get involved in shady business practices. The Detroit News reports that Mercedes-Benz’s parent company Daimler AG has paid a lot of cash – «tens of millions» in the form of bribes – to governments and/or officials of twenty-two (yes, that’s 22!) countries. That’s a lot.
The Justice Department has officially charged the manufacturer with violating the Foreign Corrupt Practices Act, which prevents U.S. firms from paying off (or offering «gifts» to) foreign officials (for an explanation on how this affects Germany, scroll down for an excerpt from FCPA Enforcement).
Between 1998 and 2008, Daimler is said to have been «investing» in China, Croatia, Egypt, Greece, Hungary, Indonesia, Iraq, Ivory Coast, Latvia, Nigeria, Russia, Serbia and Montenegro, Thailand, Turkey, Turkmenistan, Uzbekistan, and Vietnam (and more!) with the intent of «securing contracts with government customers for the purchase of Daimler vehicles valued at hundreds of millions of dollars.»
It’s believed that Daimler earned upwards of $50 million by distributing bribes «through shell companies and in one case, Daimler created a specific U.S. shell company to pay bribes.»
And now, a chance for fans of ‘Amurrica’ and freedom to get pissed off: Daimler scored contracts that American car builders were going after! Those sneaky bastards; it’s like a double-whammy.
Other examples include Russia (between 2000-2005), where $5 million was paid to government officials, and Turkmenistan (2000), where a $300,000+ armored S-Class was awarded as a birthday present to a «high-level executive [government] official».
«Investigators reportedly traveled to 25 countries and interviewed dozens of people, including former Daimler chairman Juergen Schrempp and other executives. Investigators also uncovered evidence of secret bank accounts.»
All this is not to say Daimler hasn’t tried to rectify some of the problems; they cut net income down by $84.5 million and operating profit by $21 million for financial year 2005 – and released executives – when it was discovered that some «‘improper payments’ were made in Asia, Africa and Eastern Europe.»
Reuters reports, «The charges consist of two counts: conspiracy, and falsifying books and records under the Foreign Corrupt Practices Act.»
It’s been speculated that Daimler (more like CRIME-ler) will be slapped with a $185 – 200 million fine. Ouch.
– By Phil Alex
ΓΟΥΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
Άρια επιχειρηματική εντιμότητα, ολοκάθαρη σαν την Άρια φυλή!!!
Oops, λάθος! Omadeon, διόρθωσε το σχόλιό μου… ΚΑΙ στην Ελλάδα (όπως προκύπτει από το κείμενο) λάδωνε κόσμο η Μερσεντέ!!!
ενα βιντεακι για μεταναστευση–>> http://www.ukip.org/content/video-zone/1489-the-mep-for-wales-tells-voters-why-ukip-is-the-only-party-with-a-real-solution
@Αιρετικέ ΔΕΝ κατάλαβα ΤΙ διόρθωση θέλεις…
@Ροδιά ακόμη δεν το είδα, διότι έφτιαχνα το ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ:
🙂
Αρχικά έγραψα ότι στο σκάνδαλο ΔΕΝ ήταν η ΕΛ-λάδα.
@Αιρετικέ ααα…. ΟΚ, τότε
θα διορθωθεί αμέσως! 🙂 – ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ!@Ροδιά,
Είδα το βίντεο που έφερες…, αλλά δεν πολυ-κατάλαβα ΤΙ μέτρα προτείνει, εκείνος ο Ουαλλός που αγορεύει. Επίσης αυτό το βίντεο… μάλλον ταιριάζει σε άλλο ποστ, σχετικό με τη μετανάστευση, π.χ.
https://omadeon.wordpress.com/2010/02/11/paparies-gemistes/
https://omadeon.wordpress.com/2010/01/10/psofisms/
https://omadeon.wordpress.com/2010/02/03/hatzares/
______________
Υ.Γ. Ανανεώνω συχνά τα λινκ στο delicious.
Και επειδή οι καινούργιοι αναγνώστες (4ψήφιος αριθμός κάθε μέρα) ίσως δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτά…
1) Στην αριστερή στήλη του μπλογκ, λίγο πιο κάτω, εκεί που λέει «6500+ Omadeon links» αναρτώνται ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ τα 10 πιο τελευταία λινκ.
2) Εναλλακτικά, η διεύθυνση όλων των λινκ είναι:
http://delicious.com/omadeon
ή …για 100 σε κάθε σελίδα (που ενδείκνυται):
http://delicious.com/omadeon?setcount=100
3) Για την Ελληνική κρίση ΟΛΑ τα λινκ είναι:
http://delicious.com/omadeon/Greek.crisis?setcount=100
4) Για τo θέμα «κρίση» (γενικά) τα λινκ είναι:
http://delicious.com/omadeon/crisis?setcount=100
5) Για τον Max Keiser:
http://delicious.com/omadeon/Max.Keiser?setcount=100
______
Μόλις ενεργοποίησα 3 «επίπεδα βάθους» σχολίων και ratings ( αξιολόγηση σχολίων με δική σας βαθμολόγηση).
Επίσης… όσοι σχολιάζουν μπορούν τώρα να ζητήσουν και να ειδοποιούνται αυτομάτως για νέα σχόλια (ή απαντήσεις στα σχόλιά τους) μέσω e-mail.
Lampro blog post, symfono mazi sas, Max Kaizer yia Proedro.
Kai OMADEON se Rwsia Simera, Mpravo!
@Asteri,
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Το δικό σας ποστ για τον Μαξ είνα:
http://thestarofvergina.blogspot.com/2010/03/max-keiser-for-president-of-greece.html
Μόνο που… δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια ή αντιπάθεια για τη Ρωσία (ούτε κρύο, ούτε ζέστη)! 🙂
Περί… αντιφρονούντων στην παλιά ΕΣΣΔ συνιστώ το παλιό δικό τους… αστείο (όπως μας το διηγείται ο ΜΕΓΑΛΟΣ πλακατζής Ζίζεκ):
https://omadeon.wordpress.com/2010/02/20/slavoj-zizek/
(μπορεί και να μην αρέσει σε κάποιους Ρώσους… αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ να τάχουν… όλα)
🙂
Οι ξένοι μας μισούν και δεν μας αφήνουν ποτέ να σηκώσουμε κεφάλι.
Στην Eurovision όμως θα τους κατατροπώσουμε.
Εεεεμ… ΑΚΓΙΒΩΣ γι’ αυτό μας δώσανε τη γιουρο-ΒΥΖΙΟΝ…
…για να πάνε κάτω τα άαααλλα τα φαρμάκια…
Υ.Γ. ΣΙΓΑ μη μας μισούν, κιόλας!
(ξέερω ότι ΔΕΝ ΜΑΣΑΣ… αλλά λέμε τώρα… -χαχα)
Ε, ΟΧΙ βέβαια !
(π.χ. εσύ μισείς τη… μπριζόλα που θα ΦΑΣ?)
-Μια ΜΙΣΗ μερίδα μίσους, παρακαλώ…
)
(την άλλη μισή θα την πληρώσω με γραμμάτια…
ΕΙΔΗΣΗ: Βρήκα ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ νέο site,
κάποιων ανθρώπων που… ψάχνουν τη Goldman Sachs,
καταχωρώντας και φακελλώνοντας τα… ατοπήματά της:
http://www.goldmansachs666.com
Οι ιδρυτές του site αυτο-περιγράφονται εδώ:
http://www.goldmansachs666.com/2009/02/about-us-and-goldmansachs666com.html
O Max Keiser παρατίθεται από το site και εδώ:
http://www.goldmansachs666.com/2010/03/max-keiser-takes-offense-to-golsman.html
__________
[…] Τεχνολογία γ…omadeon on Climategate Videos and… …omadeon on Max Keiser on the Greek Debt C…omadeon on Climategate Videos and… …omadeon on Max Keiser on the Greek Debt […]
[…]το καυτό άρθρο του κ. Πάνου Παναγιώτου «Σε Ευχαριστούμε, Ελλάδα…» […]
Τελευταία νέα:
Ο δημοσιογράφος Νίκος Χατζηλάκης της «Ελευθεροτυπίας»… “ανακαλύπτει” ΑΥΤΗ τη συνέντευξη με ΣΑΡΑΝΤΑ ΜΕΡΕΣ καθυστέρηση, χάρις στο Viral Video των 262 χιλιάδων θεατών (μέχρι τώρα) που ΚΑΤΑΚΛΥΣΕ το διαδίκτυο, αλλά… ο δημοσιογράφος… ΔΕΝ είδε το video, ΟΥΤΕ άκουσε τίποτα! (χαχαχα).
Απλά… έτρεξε να πάρει ΚΑΙ αυτός συνέντευξη, από τον Μαξ Κάϊζερ:
(διαβάστε την εδώ) «Οικονομική υποδούλωση» γράφει η σημαία του ΔΝΤ
– Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΜΑΞ ΚΑΪΖΕΡ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ «ΛΑΪΤ» ΣΕΝΑΡΙΑ… ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΑΜΙΞΗΣ)!
Καλά του ξυπνητούρια! 😉
Εχει και….. συνέχεια το πράμα, Ροδιά μου.
ΞΥΠΝΗΣΕ επιτέλους ο βλαξ…
ΟΧΙ ΤΟΣΟ πολύ από εμάς εδώ στο ιντερνέτ,
όσο από την ΚΛΟΠΗ και ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ
που διέπραξε στο βίντεο η τηλεόραση του Αντέννα, 2-3 μέρες ΠΡΙΝ γράψει το ρεπορτάζ του ο… δημιογράφος!
Οχι μόνο άρπαξαν / έκλεψαν το βίντεο (χωρίς έστω μια μικρή και απρόσωπη παραδοχή ότι «το έκανε κάποιος μπλόγκερ» κι ότι έγινε δημοφιλές στο YouTube)…
….αλλά και ΧΩΡΙΣ κάποιες ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ δηλώσεις του Μαξ Κάϊζερ στο τέλος, όπου λέει π.χ.
πως «έχετε μια κυβέρνηση ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ», ότι χρειάζεται εξέγερση, κλπ.
Βρίστε τους στα σχόλια του ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΟΥ κλεμμένου βίντεο ΕΔΩ και ΕΔΩ !
[…] Το νέο video είναι καλύτερο και από τεχνική άποψη (HD με ανάλυση 1280*720 pixels, διάφορα video-εφφέ, κλπ.).Το προηγούμενο παρόμοιο video “Max Keiser on the Greek Crisis” (που ανέβασα στις 15 -3-2010) ξεπέρασε τις 321 χιλιάδες θεάσεις σήμερα. Το σχετικό ποστ ήταν: Max Keiser on the Greek Debt Crisis. […]
[…] Το προηγούμενο παρόμοιο video “Max Keiser on the Greek Crisis” (που ανέβασα στις 15 – 3 – 2010) ξεπέρασε τις 322 χιλιάδες θεάσεις σήμερα. Το σχετικό ποστ ήταν: Max Keiser on the Greek Debt Crisis. […]
Υπάρχει ένα άτομο, αρκετά γνωστό στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, που συκοφαντεί συστηματικά τον Max Keiser μαζί με… εμένα τον ίδιο.
Για αυτό το ενοχλητικό άτομο, ένας άλλος, ο blogger Πάνος Ζέρβας, με τον οποίο έχω άριστες φιλικές σχέσεις σήμερα (έχοντας επιλύσει προ μηνών μαζί του μια παλιά μας διένεξη) ….είχε αναφερθεί, εδώ:
http://panosz.wordpress.com/2009/03/04/theodoridis-2/
(και σε άλλα ποστ).
Τώρα…
το θέμα αυτό, από κάθε ΑΛΛΗ άποψη πλην εκείνης που θα παραθέσω... θα ήταν αμελητέο (ή συνηθισμένο) αν δεν υπήρχε στην ιστορία αυτή μια ΑΛΛΗ διάσταση, βλαβερή για τη μπλογκόσφαιρα πιο γενικά, ή τη δημόσια ζωή:
O Νοσφεράτος αποφάσισε κάποια στιγμή να στρέψει τα βέλη του ΚΑΙ κατά του Max Keiser, τον οποίο… χαρακτήρισε υβριστικά και τον συκοφάντησε για ΕΝΑ ΣΩΡΟ πράματα, απολύτως ψευδή. Αυτό το έκανε -βέβαια- πολύ πιθανώς διότι… ενοχλήθηκε από την επιτυχία των δικών μου βίντεο με μεταφράσεις ομιλιών του Μαξ, οπότε η μοχθηρία του επεκτάθηκε ΚΑΙ στον Μαξ. Στην αρχή δεν είχα δώσει σημασία, μετά όμως διαπίστωσα ότι επαναλαμβάνει τη λάσπη κατά του Max Keiser (ΚΑΙ εμού) σε διάφορα ιστολόγια.
Η λάσπη του, κατά του Max Keiser είναι δύο ειδών.
(1) κατά του Μαξ σαν προσώπου και
(2) κατά των ΑΠΟΨΕΩΝ του Μαξ Κάιζερ, ότι -δήθεν- είναι βαλτός με «συμφέρον» να προκαλέσει αναταραχή στην Ελλάδα (ή νίκη της Δεξιάς κλπ).
(κι αυτό δεν βλάπτει ΤΟΣΟ πολύ τον ίδιο τον Max Keiser, βέβαια, όσο τον ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ… Ελληνα αναγνώστη, τον ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟ τώρα – εξ αιτίας του Ν.).
Υπάρχει και τρίτο είδος λάσπης βέβαια, που αφορά τον Μαξ αλλά ΚΥΡΙΩΣ εμένα, ότι -τάχαμου- παραποίησα λεχθέντα άλλων στο γνωστό δημοφιλές βίντεο (των 380 χιλιάδεων θεάσεων).
Αν κι αυτό το τελευταίο είδος λάσπης είναι (για μένα) το πιο εκνευριστικό, δεν είναι το πιο επικίνδυνο, γιατί μπορεί εύκολα να αποδειχτεί ψευδές μέσω σύγκρισης του πρωτότυπου βίντεο (που μετάφρασα και συντόμευσα) με το τελικό βίντεο που κυκλοφόρησα.
ΚΑΜΜΙΑ αλλοίωση δεν έκανα. Απλά ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΑ στο τελικό βίντεο αυτοτελείς δηλώσεις άλλων ΑΣΧΕΤΕΣ με το κύριο θέμα (=τα λεχθέντα του Μαξ Κάιζερ).
Ομως, τα πρώτα 2 είδη λάσπης είναι πιο επικίνδυνα να σπείρουν καχυποψία (ως και απέχθεια) στην Ελλάδα ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, κατά του Max Keiser…
-τον οποίο ΚΑΘΟΛΟΥ δεν έχει μελετήσει ο αυτο-χρισθείς… Ηθικολόγος Βρυκόλαξ, παρά μόνο επιφανειακα, ΟΠΩΣ τον βολεύει.
Σκέφτομαι να κάνω ειδικό ποστ με το θέμα, αλλά… θυμάμαι τη συμβουλή του Πάνου, ότι δεν αξίζει να ασχολείται κανείς (και συμφωνώ). Ομως έκανα αυτό το σχόλιο, σαν πρόχειρη λύση.
Στο μπαράζ βρισιδιού και συκοφαντιών τα σκάγια του βρυκόλακα βρήκαν ΚΑΙ τον Πάνο σαν στόχο (όπως… πάντα)
Μια αλλοιωμένη εκδοχή του παρελθόντος εξαπλώνεται απο τον ίδιο όπου χαρακτηρίζομαι από τον ίδιο σαν χαμαιλέων που «γλύφει εκεί που έφτυνε», κ.ο.κ. (υποτιμώντας και λασπώνοντας τη ΔΥΣΚΟΛΗ δουλειά της συμφιλίωσης με τον Πάνο, δηλαδή το ξεπέρασμα της παλιάς διένεξης ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ του ΙΔΙΟΥ του Νοσφ.)
(Η διένεξή μου με τον Πάνο Ζέρβα οφειλόταν στην ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ που είχα δώσει κάποτε στον Π.Θ., ΚΑΤΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ του Π.Θ. όταν τσακώθηκε με τον Πάνο… μέχρι τη στιγμή που κατάφερε να «τα βρει» μαζί του και να ξαναμπεί στο μπλογκ του, ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΕΜΕΝΑ, σαν αχάριστο ιδιοτελές υποκείμενο που είναι… ΟΛΑ αυτά έγιναν όμως πριν ΧΡΟΝΙΑ και στο τέλος η ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ του Π.Θ. αποκαλύφθηκε επανειλλημένα, π.χ. στη ΜΟΧΘΗΡΗ επίθεση που εξαπόλυσε κατά του ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη, καταφέρνοντας ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να ξεγελάει τους πάντες ότι… τον υπερασπιζόταν, κλπ. κλπ. κλπ.)
Δυστυχώς ο Νοσφεράτος καταφέρνει να έχει κάποια ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ. προβάλλοντας τις… ποιητικές δημιουργίες και τις «αντι-δεξιές» απόψεις του σαν… πιστοποιητικά προδευτικότητας.
Το ΜΟΝΙΜΟ παραμύθι της λάσπης του πως «εξέθεσα προσωπικά του στοιχεία», το επαλαμβάνει παντού, τη στιγμή που ΑΝ ψάξει κανείς θα βρεί ότι ΠΡΩΤΟΣ εκείνος αποκάλυψε την πραγματική του ταυτότητα (και μετά άλλαξε γνώμη – βέβαια). Ομως, ενώ ΞΕΡΕΙ την αλήθεια, εξαπλώνει επανειλλημένα την ΙΔΙΑ ΛΑΣΠΗ παντού.
Εγώ ΠΑΝΤΑ έκανα εκείνο που ήθελε εκείνος. Οταν θέλησε να αποκαλύψει το ονοματεπώνυμό του, το χρησιμοποίησα. Οταν πάλι άλλαξε γνώμη, κι εγώ το ΕΚΡΥΨΑ (μετά από μικρή καθυστέρηση – αυτό το παραδέχομαι).
Ομως… όταν -τώρα- εξαπολύει στο διαδίκτυο ολόκληρη εκστρατεία λάσπης κατά ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ προσώπου (του Max Keiser) για να τον καταστήσει αναξιόπιστο και μισητό ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, σε ένα λαό στον οποίο ο Μαξ συμπαραστάθηκε…. εεε… ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αποδεκτό από μένα, αυτό!
Κι επίσης ΔΕΝ μπορεί να ισχυριστεί ότι αποκαλύπτω «ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του» τη στιγμή που… ΑΠΛΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ στο google φέρνει αμέσως αυτό ΕΔΩ το ποστ που αναφέρεται σε δεδομένα ΗΔΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ -ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ και ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ.
http://panosz.wordpress.com/2009/03/04/theodoridis-2/
(το δίνω δεύτερη φορά)
Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να επισημάνω τη ΓΝΩΣΤΗ και ΦΑΝΕΡΗ σχέση του ιδίου με την ΜΚΟ «Αντιγόνη», οργάνωση η οποία προωθεί ΚΑΙ το (μοναδικό) βιβλίο του, και η οποία έχει διευθυντή τον Νάσο Θεοδωρίδη. Το θεωρώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ θεμιτό να ΡΩΤΗΣΩ δημόσια, ΑΝ έχει ο Π.Θ. ΣΥΓΓΕΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ με το Νάσο Θεοδωρίδη και επίσης ΑΝ ΕΧΕΙ συμμετοχή στα προγράμματα της «Αντιγόνης», που να εξηγεί και τις μεροληψίες του, π.χ. τον τρόπο που υπερασπίζεται τώρα ΟΛΕΣ τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ – κόμμα εξουσίας, που ΛΟΓΙΚΟ είναι να το στηρίζει (ή να το δικαιολογεί) μια χρηματοδοτούμενη ΜΚΟ (ή συνεργάτης της).
Α, αυτό το ερώτημα, μου στοίχισε ΠΟΛΛΗ ΛΑΣΠΗ από τον ίδιο, ενώ ειναι 100% ΘΕΜΙΤΟ το ερώτημα.
Μη-θεμιτή είναι η ΥΠΟΓΕΙΑ προπαγάνδα του Νοσφ. υπέρ του ΠΑΣΟΚ, όχι η δική μου απορία αν υπάρχει μια τέτοια λογική εξήγηση.
Παράδειγμα λάσπης του Π.Θ. ειναι η συζήτηση εδώ:
http://celinathens.blogspot.com/2010/05/blog-post_09.html
Υ.Γ. Για το (πρώτο) video του Max Keiser (κι εμένα) ο Νοσφεράτος είχε δηλώσει τα εξής ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ:
Σε αυτό (και χειρότερα) είχα απαντήσει στο σχόλιο ΕΔΩ. Τότε ο blogger «40milakokkina» επέτρεψε μπαράζ οχετών (σαν ανταπάντηση του Νοσφ), ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΣ την άμυνά μου. Ομως τα σχόλιά μου εκεί τα έσωσα.
___________
Υ.Γ.2
Ο Νοσφεράτος είναι… Οικο-Ταλιμπάν, υποτακτικός της κλίκας Τρεμόπουλου… Τρεμοπουλικότερος του ιδίου του Τρεμόπουλου!
Λασπώνει λυσσαλέα ΚΑΘΕ αντίπαλο του Τρεμόπουλου ΜΕΣΑ στο κόμμα των Οικολόγων Πράσινων. π.χ. τον Μιχάλη Μιχελή -δείχνοντας μεγάλη περιφρόνηση ΚΑΙ προς το ΚΚΕ, στα σχόλια εδώ:
http://zantegreens.blogspot.com/2009/05/blog-post_5227.html
(φυσικά το ότι είναι Οικο-Ταλιμπάν ΚΑΘΟΛΟΥ δεν τον εμποδίζει να θέλει να μετριάσει το φταίξιμο του ΠΑΣΟΚ, ότι τάχαμου «δεν είναι διεφθαρμένο», κλπ.)
____________
Υ.Γ.3
Ο Νοσφεράτος ανακάλυψα πρόσφατα ότι είχε ποστάρει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο φορές κείμενα λάσπης και μίσους για μένα, χωρίς να με κατονομάζει όμως ΦΑΝΕΡΑ. Το ένα από αυτά είχε τίτλο που αποτελεί… ΚΛΕΜΜΕΝΟ λεχθέν μου (που είχα γράψει κάποτε σαν «αστείο με νόημα»), το ρητό «Τρώγε το φαί σου, Αγάπα το PιCί σου και σέρφαρε πολύ«… 🙂
Ομως…. ΑΝΤΙ να ΓΕΛΑΣΕΙ (ο… ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ παρανοΪκός) το ΑΡΠΑΞΕ και το μετέτρεψε σε ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟ για ποστ – λίβελλο όπου με καταγγέλλει σαν ξεπεσμένο… «μπλογκάθρωπο», αργότερα και σαν (ψεύτικο) «μπλογκο-επαναστάτη», σε ΔΕΥΤΕΡΟ ποστ μίσους!
Πάντως… σήμερα το πρωϊ διαπίστωσα ότι ΟΛΑ αυτά τα εξαφάνισε μετατρέποντας το κύριο blog του ( http://nosferatos.blogspot.com ) σε… ΙΔΙΩΤΙΚΟ, μόνο για «καλεσμένους». Προτίμησε να ΚΡΥΦΤΕΙ, για να επιδοθεί σε ΓΛΟΙΩΔΙΚΗ ΠΙΣΩΠΛΑΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ, παρά σε φανερή, τελικά…
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΚΑΙ τα 2 hate-posts, τα είχα ΣΩΣΕΙ… ΠΡΙΝ τα σβήσει!
😈
Ρε συ Ομαδέωνα μην σπαταλάς τόση ενέργεια προκειμένου να αντιπαρατεθείς με παρανοϊκούς, σταλινοφασίστες, πανηλίθιους βρυκόλακες όπως ο λεγάμενος. Το άτομο αποτελεί το αποκορύφωμα της ασυναρτησίας στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, είναι μέχρι σκασμού γεμάτο στις ιδεοληψίες και τις εμμονές, και η παραληρηματική, βλακώδης μνησικακία του προκαλεί εμετό.
Αντί να κάθεσαι και γράφεις το ένα σεντόνι μετά το άλλο για αυτό τον ασυνάρτητο αρχιμπετόβλακα, και δίνοντας του έτσι και αξία, μία αξία που ΔΕΝ έχει, άστον να πάει στο διάολο…
Για τα μπάζα είναι, τι κάθεσαι και ασχολείσαι μαζί του σπαταλώντας ενέργεια και χρόνο? 😉
Τώρα… όσον αφορά το Νοσφεράτο,
Υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ σε κάθε κανόνα.
Ενας ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΣ που ΓΡΑΦΕΙ ΒΙΒΛΙΑ και κάνει ΚΑΙ πολιτικές εκστρατείες στο διαδίκτυο, με ταυτότητα ΗΔΗ γνωστή -για τον άλφα ή βήτα λόγο, εν μέρει λόγω ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ απόφασης κάποτε, εν μέρει λόγω ΑΛΛΩΝ – (π.χ. του Πάνου Ζέρβα που τον κατονόμασε, ΟΧΙ εμού)... ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ από μένα «ασυλίας ψευδωνύμου», πλέον, ΔΕΝ θα του δώσω άλλο τη ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ, διότι ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ τον ΗΘΙΚΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ και την αδιάκοπη συκοφαντία (πως «τον έδωσα»). Ας πρόσεχε! Ας πάει στο ΔΙΑΟΛΟ όπου ανήκει ή να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ, αδειάζοντάς μας τη γωνιά.
(κι αααν ήθελε τελικά να κρυφτεί, και ΤΟΟΟΣΟ πολύ τον απασχολεί, ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, εεεεε… τότε ας έφευγε πρώτα, κι ας ξανάμπαινε στο διαδίκτυο με ΑΛΛΟ ψευδώνυμο, κρύβοντας ΚΑΘΕ σχέση του με το παλιό).
(ΔΕΝ πρόκειται για ταπεινό σεμνό… υπάλληλο που κρύβει ταυτότητα π.χ. γιατί «φοβάται κάποιο εργοδότη». Πρόκειται για ΠΟΜΠΩΔΗ και ΠΑΝΤΑΧΟΥ παρόντα στο Ελληνικό διαδίκτυο ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟ, που περνάει ΟΛΗ την ώρα του στο διαδίκτυο επιδίδόμενος σε ΣΥΝΕΧΕΙΣ λάσπες κατά άλλων, πουλώντας μούρη και υπονομεύοντας υπολήψεις με ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ αντιδραστικά πολιτικά αποτελέσματα. Βρισκόμαστε πλέον σε ΠΟΛΕΜΟ. Αν έχει πράγματι συμφέρον να υπερασπίζεται την κυβέρνηση, να το πει ΦΑΝΕΡΑ και να ΜΗ μας συκοφαντεί πως τον… συκοφαντούμε ή πως «τον δίνουμε»).
__________
Υ.Γ. ΣΙΓΑ μην υπομείνουμε αυτό το ΖΥΓΟ, του να… «προστατεύουμε» (υποτακτικά) την ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΗ ταυτότητα κάποιου, ο οποίος ΔΗΘΕΝ «την κρύβει» (σαν… ΠΟΥΤΑΝΑ που έκανε… ΠΑΡΘΕΝΟ-ραφή) αλλά αυτό το
κάνειΑΠΑΙΤΕΙ μόνο για τα μάτια, μόνο ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ, για να μας ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ και για να μας ΤΑ ΠΡΗΖΕΙ, ενώ… την ίδια στιγμή… αναρριχάται ΠΟΛΙΤΙΚΑ μέχρι του σημείου… να βρεθεί ίσως -κάποτε- και σε σημαντικό πόστο ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ μια μέρα, αλλά και εμείς… να ΜΗ μιλάμε, να ΜΗ δικαιούμαστε ΚΑΝ, να φανερώσουμε το ποιός ΕΙΝΑΙ. Ε, όχι ρε πούστη, εφόσον θες ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΧΥ και ΑΔΙΑΚΟΠΑ μας συκοφαντείς πως δεν τηρούμε τη σιωπή που σου «οφείλουμε», τότε… ΔΕΝ σου την ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ. Θα σε ΓΑΜΙΣΟΥΜΕ όπως μπορούμε, είσαι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ όπως ΚΑΘΕ διεφθαρμένος πολιτικός.Κι επιτέλους, ας καταλάβουν ορισμένοι ότι η τακτική «τα’χω καλά με όλους/δεν παίρνω θέση/βλέπω τη βρώμικη συμπεριφορά κάποιου αλλά ΣΙΩΠΩ για να παριστάνω τον καλό» είναι εξ ίσου ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ με τη συκοφαντία και την εν γένει μοχθηρή συμπεριφορά.
Αιρετικέ ας ΜΗΝ πάμε στο άλλο άκρο.
Τις διαφωνίες μου μαζί σου τις ξέρεις, είναι θέμα στυλ και αρχών.
ΔΕΝ μπορώ να κυνηγήσω κάποιον που ΘΕΛΕΙ να τάχει καλά με όλους, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δική μου δουλειά ΟΥΤΕ μου πέφτει λόγος. Μπορεί ο άλλος νάχει και τους λόγους του, ή να νομίζει πως δουλεύει για την Ειρήνη.
ΔΕΝ μπορώ να κυνηγήσω, μπορώ όμως άνετα να κριτικάρω. Και ΔΕΝ είναι σωστή κριτική η δαιμονοποίηση –για τις δικές μου αρχές.
Το πρόβλημα Νοσφεράτου είναι από τα ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ στο ελληνικό διαδίκτυο, η περίπτωσή του έιναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ. Εδώ… άτομα που ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΒΑΘΕΙΑ π.χ. ο Greek Rider, τον εκτιμάει κι αυτός, το Νοσφεράτο. ΤΙ θα κάνουμε τώρα? Θα… κυνηγήσουμε ΚΑΙ τον Greek Rider? – ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑΑΑ…. 😛
Αν ήταν… ΤΟΣΟ απλά τα πράματα, Αιρετικέ μου. τότε… θάπρεπε να είχα κυνηγήσει ΚΑΙ εγώ… ΕΣΕΝΑ, επειδή όταν…. γκρίνιαζα για τον Πάνο Ζέρβα ΑΡΝΗΘΗΚΕΣ να πάρεις θέση. Ομως… εκ των υστέρων αποδείχτηκε πως ΕΙΧΕΣ ΔΙΚΙΟ κι ότι ΟΡΘΩΣ δεν έπαιρνες θέση, εκείνο τον καιρό. Εκείνος που είχε ΑΔΙΚΟ -απλούστατα- ήμουν ΕΓΩ !! 🙂 😛
Άλλο η διαφωνία (και η πικρία) όμως κι άλλο η συκοφαντία. Στην περίπτωση της διαφωνίας σου με τον Πάνο είχατε διαφωνία, στην οποία ο καλύτερος τρόπος για να βρεθεί άκρη ήταν να συζητήσετε οι δυο σας το όλο ζήτημα, όπως και έγινε. Αν έμπαινα εγώ στη μέση – ή ο οποιοσδήποτε άλλος – , τα πράγματα θα γίνονταν εκατό φορές χειρότερα. Το να βγαίνει όμως κάποιος και να συκοφαντεί διάφορους δεξιά κι αριστερά είναι κάτι στο οποίο έχουμε χρέος να πάρουμε θέση. Να του κοπεί ο βήχας. Ας γράφει τα ωραιότερα ποιήματα του κόσμου, ας είναι ο πιο υπεργαμάτος φωτογράφος του κόσμου, ας είναι ο νέος Euler, ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Όταν κάποιος φέρεται άτιμα, θα πρέπει να υπάρχει αντίδραση από το κοινωνικό σύνολο.
Γιατί ο ανέντιμος, ο μοχθηρός, ο συκοφάντης, ο λασπολόγος, όλοι τους ΒΡΙΣΚΟΥΝ και τα κάνουν. Βρίσκουν μια κοινότητα μπόσικη που λέει «ε, δεν τρέχει και τίποτα» ή, ακόμα χειρότερα, «α, κάτσε να βγάλω μέσω αυτού κι εγώ τη χολή μου για τον Α ή τον Β». Αυτό πρέπει να κοπεί ΜΑΧΑΙΡΙ. Κι ο καθένας ας κάνει ένα background check (κι ας το ανανεώνει μάλιστα πού και πού), δεν είναι κακό. Εγώ όταν ξεκίνησα είχα δεχθεί προσκλήσεις φιλίας από ιστολόγια που σήμερα απέδειξαν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι είναι φασιστικά-ρατσιστικά-ναζιστικά ή θέατρο του παραλόγου (σαν τα κρυφοχρυσαυγίτικα δωδεκαθεούσικα). Τι έκανα; Ξεσκαρτάρισμα, για να μη λερώνομαι.
Σε όλα αυτά συμφωνώ….
Γι’ αυτό κι η ισορροπία ειναι μερικές φορές ΔΥΣΚΟΛΗ !
Εκείνο που δυστυχώς αναδύεται… όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά ΚΑΙ στην καθημερινότητα, είναι μια νέα αδιαφορία του κόσμου προς το συνάνθρωπο και προς τις αδικίες που υφίστανται άλλοι, που έχει συνηθισμένη αιτία την παρατεταμένη Τηλεθέαση!
Π.χ. βλέπουν τόσους σκοτωμούς κάθε μέρα στην τηλεόραση, ώστε κάποιος σφάζεται στο δρόμο μπροστά στα μάτια τους και τον προσπερνάνε χωρίς ούτε ένα βλέμμα. ΠΑΡΟΜΟΙΑ πράματα συμβαίνουν ΗΔΗ στο διαδίκτυο, όπου (αντί της τηλεόρασης) η Υπερφόρτωση Πληροφορίας δίνει την ψευδή εντύπωση πως καποια αδικία δεν αποδεικνύεται ή δεν ισχύει, ή και δεν συνέβη (ενώ ΒΛΕΠΕΙ ο κόσμος ότι συνέβη).
Ah well, στους λιβέλλους του ο λεγάμενος πρόβαλλε τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ κακό εαυτό στο διαδίκτυο, χωρίς να το πάρει χαμπάρι. Ο «μπλογκο-άνθρωπος» και ο «μπλογκο-επαναστάτης» που ΕΠΛΑΣΕ μέσω προβολής ο Νους του (ΜΗ κατανοώντας ότι… μιλάει για τον ΙΔΙΟ τον εαυτό του) είναι καραγκιοζάκια με τα οποία ΝΟΜΙΖΕΙ πως μπορεί να «παίζει» ανενόχλητος, να τα τσιγκλάει, κ.ο.κ.
Στην πραγματικότητα ο νιούμπης που έχει ΗΔΗ κάποια σοβαρά ελαττώματα (εκτός διαδικτύου) μπορει να γίνει ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ «μπλογκάνθρωπος» -ιδίως όταν πέφτει με τα μούτρα στο διαδίκτυο για αναπλήρωση άλλων αναγκών επικοινωνίας… και δεν έχει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ αξία η τυχόν συμμετοχή του σε κόμματα ή πολιτικους αγώνες ΠΡΙΝ μπει στο διαδίκτυο, όπως αποδείχτηκε επανειλλημένα (π.χ. περίπτωση Καργούδη).
Αλλά… ξέφυγα ΠΟΛΥ από το ποστ! 🙂
Ομαντεον
1) πραγματικά εβγαλα το Βιβλιο Οι Μεταμορφωσεις της Ταυτοτητας εθνος νεωτερικοτητα και εθνικιστικος λόγος στην Αντιγονη
2) με τον κυριο που αναφερεις ως δντη της Αντιγονης δεν εχω καμμια συγγενική ουτε αλλη σχεση
3) Δεν εχω καμμα σχεση με την Αντιγονη περαν της 1) (εξεδωσε το βιβλιο μου )
4)δεν εχω καμμια σχεση με το Πασόκ
5) Δεν θελω να δημοσιευεις το ονομα μου και σου ζητω να βγαλεις τα σχετικά σχολια οπου δημοσιευεται το ονομα μου χωρις την δική μου αδεια
6 ) ζητω α δημοσιευσεις αυτο μου το σχολιο
Νοσφεράτε
1) Εφόσον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΣΥ έβγαλες το βιβλίο «Οι Μεταμορφώσεις της Ταυτότητας» ΔΕΝ μπορείς να εμποδίσεις τις αναφορές στο βιβλίο αυτό ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τις αναφορές στο όνομά σου και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τις αναφορές π.χ. σε ΑΥΤΟ το σχόλιό σου. Επομένως ΔΕΝ μπορείς να εμποδίσεις αναφορές στο όνομά σου συνδεόμενο με το ψευδώνυμο «Νοσφεράτος».
2) Τέτοιο αίτημα σαν αυτό, υπό κανονικές συνθήκες ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ και ΘΕΜΙΤΟ, π.χ. για την αποφυγή ανεπιθύμητων επισκεπτών μέσω google, ΠΑΡΟΛΟ που δεν είναι δυνατόν να κρυφτεί το όνομά σου ΠΡΑΚΤΙΚΑ. Ομως εσύ εξαπολύεις επανειλλημένα λάσπη. Επομένως, οι αναφορές στο όνομά σου που έγιναν εδώ θα σβηστούν όλες, ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ότι το όνομά σου ΠΡΩΤΟΣ ΕΣΥ το αποκάλυψες και το ότι ο ισχυρισμός σου, ότι -δήθεν- «σε έδωσα» ήταν ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΛΑΣΠΗ.
Ας… θυμηθούμε όμως την ΤΕΡΑΣΤΙΑ αχαριστία και ΠΡΟΔΟΣΙΑ που διέπραξες ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ, π.χ. όταν μέσα από μυστικές και ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ επικοινωνίες κατάφερες να ξαναμπείς στην «Καλύβα» ΧΩΡΙΣ όμως…. ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ (μετά από τον πρώτο καιρό) για την ΑΜΕΡΙΣΤΗ υποστήριξη που σου παρείχα, η οποία μου κόστισε -τότε- μακροχρόνια αποκλεισμό από εκεί. Το ΜΟΝΟ που σε ένοιαζε, ήταν να (ξανα-)γίνεις «πρώτη μούρη» στα σχόλια της Καλύβας, καθώς και να ΔΑΓΚΩΣΕΙΣ το χέρι που σε στήριξε. Το ότι ΥΠΗΡΞΕ αυτή η στήριξη μπορεί να αποδειχτεί, π.χ. με επίκληση ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ σχολίων εκείνης της εποχής, σε αυτό το μπλογκ. (Δείτε το ΕΠΟΜΕΝΟ σχόλιο με λινκ σε ΕΚΕΙΝΑ τα σχόλια)).
_______________
Υ.Γ.
Η ΒΡΩΜΕΡΗ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ αυτού εδώ του Σκατάνθρωπου επεκτάθηκε και στην ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ του γεγονότος ότι… καθυστέρησε να εμφανιστεί το σχόλιό του, όπως είπε εδώ:
Νοσφεράτος είπε…
http://celinathens.blogspot.com/2010/05/blog-post_09.html?showComment=1273934560137#c1924526652772832158
ΤΙ σου «προσάπτω ψευδώς και συκοφαντικώς», ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ?
Αϊ σιχτίρ από δω χάμου….
ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ καθόλου! Είμαστε ΜΟΝΟ στην αρχή…
Υ.Γ.2 Αν το έστειλες το σχόλιο «και εκεί και εδώ και ΑΛΛΟΥ» τότε ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ φανερώνεις την ταυτότητά σου ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά.
______________
Κατ’ αρχήν… το σχόλιο του σκατάνθρωπου ΑΡΓΗΣΕ να εμφανιστεί διότι (όπως πολλά άλλα σχόλια, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ δικά μου) είχε χαθεί μέσα στη ΣΠΑΜΕΣΤΡΑ.
Δεύτερον, με ΠΟΙΟ δικαίωμα ο ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΣΚΑΤΑΝΘΡΩΠΟΣ αμφισβητεί τους αγώνες μου κατά της λογοκρισίας, γενικά στο διαδίκτυο? (που μου κόστισαν και ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ διένεξη με τον Πάνο κάποτε)?
Προφανώς είναι… ΤΟΣΟ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ώστε να νομίζει πως ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ αυτοί οι αγώνες στη στήριξη του… ΙΔΙΟΥ.
Ε, ορίστε ΑΛΛΟ παράδειγμα, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ:
ΚΑΤΩ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ (Καταγγελίες για ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟΨΕΩΝ και Φασιστοειδείς Τραμπούκους στο http://www.diorismos.gr)
Y.Γ.3
Μία ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι ο Νοσφεράτος ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΠΡΩΤΟΣ την ταυτότητά του ΔΗΜΟΣΙΑ, αλλά μετά μας ζήτησε να την… ΞΑΝΑ-κρύψουμε (το οποίο και ΚΑΝΑΜΕ, αρκετοί…) βρίσκεται σε ένα ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ παλιό του σχόλιο εδώ, σε αυτό το μπλογκ:
https://omadeon.wordpress.com/2007/07/02/j95/#comment-404
Νοσφεράτος, στο 03/07/2007 στο 18:02 Είπε:
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Χάριν της συμφιλίωσης (με τον Πάνο Ζέρβα) και την ΕΠΙΛΥΣΗ της παρεξήγησης μεταξύ μας έχω ΣΒΗΣΕΙ (ή καταστήσει ιδιωτικά) ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα ποστ μου για το θέμα αυτό, εκείνης της εποχής. Ομως μερικά (ελάχιστα) τα κράτησα ανέπαφα, εφόσον δεν περιέχουν άδικους χαρακτηρισμούς, για ιστορικούς λόγους. Σε ένα από αυτά, οι… ευχαριστίες του Νοσφεράτου εκφράστηκαν ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ:
https://omadeon.wordpress.com/2007/07/02/j95/
Ακολουθούν δείγματα σχολίων του ιδίου, όπου ΟΜΟΛΟΓΕΙ τη δική μου συμπαράσταση (εκείνη την εποχή, ΠΡΙΝ καταλάβω το ΠΟΙΟΝ του) και… με ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ κιόλας:
https://omadeon.wordpress.com/2007/07/02/j95/#comment-407
Επίσης ο ΙΔΙΟΣ σχολίασε… αυτοβούλως στο ΙΔΙΟ εκείνο ποστ σαν Πέτρος #########, «ΔΙΝΟΝΤΑΣ» τον ίδιο τον.. εαυτό του: https://omadeon.wordpress.com/2007/07/02/j95/#comment-426
(ΤΟΣΟ άσχετος και ΤΟΣΟ μαλάκας είναι…)
Παραθέτω -τέλος- ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ παλιό του σχόλιο, από άλλο ποστ (τώρα κρυμμένο αλλά… ορατό στους συν-editors / μέλη αυτού του blog):
https://omadeon.wordpress.com/2007/07/05/censorship/#comment-551
___________
κλπ. (μπορεί να προσθέσω κι άλλα εδώ… κάντε ρηφρες!)
ΤΙ σου “προσάπτω ψευδώς και συκοφαντικώς”, ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ?
Mου προσαπτεις Ψευδως και συκοφανικώς σχεση με την Αντιγονη αλλη (συνεργατης)περαν απο της εκδοσης του Βιβλιου μου
Και μου προσαπτεις Ψευδως και συκοφανικώς σχεση με το Πασοκ και μαλιστα ..χρηματοδοτησης
»Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να επισημάνω τη ΓΝΩΣΤΗ και ΦΑΝΕΡΗ σχέση του κ. Πέτρου Θεοδωρίδη με την ΜΚΟ “Αντιγόνη”, οργάνωση η οποία προωθεί ΚΑΙ το (μοναδικό) βιβλίο του, και η οποία έχει διευθυντή τον Νάσο Θεοδωρίδη. Το θεωρώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ θεμιτό να ΡΩΤΗΣΩ δημόσια, ΑΝ έχει ο Πέτρος Θεοδωρίδης ΣΥΓΓΕΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ με το Νάσο Θεοδωρίδη και επίσης ΑΝ ΕΧΕΙ συμμετοχή στα προγράμματα της “Αντιγόνης”, που να εξηγεί και τις μεροληψίες του, π.χ. τον τρόπο που υπερασπίζεται τώρα ΟΛΕΣ τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ – κόμμα εξουσίας, που ΛΟΓΙΚΟ είναι να το στηρίζει (ή να το δικαιολογεί) μια χρηματοδοτούμενη ΜΚΟ (ή συνεργάτης της).»
————————————————————————–
Επιπλεον με υβριζεις αφου εχεις αποκαλυψει το Ονομα μου.. αποκαλωντας με οπως πιο πανω με αποκαλεσες ..
——————————————————————–
Ελπίζω να δημοσιευσεις και αυτο τοσχόλιο
@Νοσφεράτε είσαι ΑΓΥΡΙΣΤΟ κεφάλι αλλά…
στο τέλος θα το ΦΑΣ το κεφάλι σου ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
Ελπίζω να ΕΙΔΕΣ ένα σχόλιο το οποίο με κριτικάρει γιατί… ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ καν μαζί σου, εδώ
https://omadeon.wordpress.com/2010/03/16/max-keiser-in-greek1/#comment-38703
Ορίστε τώρα οι απαντήσεις μου…
1)
Και ΓΙΑΤΙ να εκδόσει η Αντιγόνη ΕΙΔΙΚΑ το δικό σου βιβλίο?
ΓΙΑΤΙ να το προβάλλει, μαζί με τη… σκατόφατσά σου?
Μήπως γιατί είχες τα «κονέ»?
ΧΕΣΤΗΚΑ αν έχεις άλλου είδους συνεργασία. Η έκδοση και προβολή του βιβλίου σου ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Μπορεί κάλλιστα -άλλωστε- να είσαι τόσο… άχρηστος ή βλαβερός που να ΜΗ συνεργάστηκαν μαζί σου έκτοτε. ΔΕΝ το ξέρω, το ΜΟΝΟ που ξέρω είναι η ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ που επέδειξες να ΜΗ μαθευτεί αυτή η συνεργασία σε σχέση με το ψευδώνυμό σου.
Επίσης, ΑΝ θεωρείς ΕΣΥ… έγκλημα (ή «συκοφαντικό ψεύδος»), τη συνεργασία σου με την Αντιγόνη, τότε… ΕΣΥ έχεις τη μύγα και μυγιάζεσαι.
Εξάλλου… το να εκδόσει η Αντιγόνη το βιβλίο σου ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΗ συνεργασία είναι ΑΚΟΜΗ πιο ΠΕΡΙΕΡΓΟ…
2)
ΕΣΥ είσαι ο ΒΡΩΜΕΡΟΣ κι ΕΛΕΕΙΝΟΣ βρυκόλακας συκοφάντης. Εγώ ΑΝΑΡΡΩΤΗΘΗΚΑ ΘΕΜΙΤΑ ΑΝ ο λόγος που στηρίζεις ΛΥΣΣΑΛΕΑ τον Τρεμόπουλο (άλλο υψηλό στέλεχος της «Αντιγόνης») (και τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ) είναι λόγω της ΥΠΑΡΚΤΗΣ σύνδεσής σου με την Αντιγόνη, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΠΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ, ΦΑΝΕΡΑ.
Θες να πεις πως ΔΕΝ εξέδωσαν το βιβλίο σου με τα κονδύλια της Αντιγόνης?
– ΠΩΣ το εξέδωσαν ? Με τις… ΚΛΑΝΙΕΣ σου?
ΕΣΥ στηρίζεις και/ή δικαιολογείς ΜΟΥΛΩΧΤΑ και ΥΠΟΚΩΦΑ όλες τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ. Επομένως.. .ΑΝΤΕ και γαμίσου από δω χάμω.
3)
E, Ναι, σε βρίζω. ΒΑΡΕΘΗΚΑ μάλιστα…. γιατί ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ το χρόνο μου.
Αϊ σιχτίρ, λοιπόν…
ΜΕ ή χωρίς το όνομα, για το οποίο σου απάντησα ΗΔΗ εδώ:
https://omadeon.wordpress.com/2010/03/16/max-keiser-in-greek1/#comment-38684
(όρος νούμερο 2).
»Και ΓΙΑΤΙ να εκδόσει η Αντιγόνη ΕΙΔΙΚΑ το δικό σου βιβλίο?
ΓΙΑΤΙ να το προβάλλει, μαζί με τη… σκατόφατσά σου?»
Γιατί ειναι ενα πολύ καλό Βιβλιο .. Επιλεον δεν το προβαλε μνο η Αντιγονη αλλά και η καλυβα του Πανου, Ο Πόντος και Αριστερά . ολες σχεδον οι εφημεριδε οταν βγηκε -τα περιοδικά Πολιτική και Κοινωνικής θεωριας κανανε εγραψαν κριτικές και κανανε αναφορές-οπως αναφορες υπάρχουν και σε πολλές μεταπτυχιακές εργασιες , επιστημονικά αρθρα και βιβλια και Διδακτορικά .. και οσοι το διαβασαν το θεωρουν ως ενα απο τα αξιολογωτερα συγγραμματα σε οτι αφορά την Πολιτική κοινωνιολογια του εθνους κα εθνικισμου.
Φυσικά αντιλαμβανομαι οτι ολα αυτά σε κανουν να …βριζεις οπως βριζεις..
αλλά θα εκανες καλυτερα αντι να Βριζεις και να συκοφαντεις τοσοα απροκαλυπτα και Απερισκεπτα
μονο και μόνο γιατι ανατιλαμβανεσαι οτι εγραψα ενα πολύ καλό βιβλιο ..
να κατσεις και να το Διαβασεις ..
(κι εσυ και ο Αιρετικός και οι διαφοροι ανωνυμοι που με »καταγγελουν» στα μπλογκια ως ..ανωνυμο
Το ότι είσαι ένα ΒΡΩΜΕΡΟ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ από άποψη χαρακτήρα, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ από το σχόλιο αυτό.
-ΠΟΙΟΣ σου είπε ΑΧΑΡΙΣΤΕ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ, ότι «ζήλεψα» το βιβλίο σου?
– ΞΕΧΑΣΕΣ ποιος σε ΠΑΙΝΕΥΕ κάποτε?
– ΞΕΧΑΣΕΣ ποιός ΕΔΩΣΕ ΜΑΧΗ για τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΞΙΑ, κάποτε?
– ΞΕΧΑΣΕΣ ποιος σε ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ?
Το βιβλίο σου ποτέ δεν το κατηγόρησα, κι αν υπήρχε τέτοιος ΒΡΩΜΕΡΟΣ λόγος που μου αποδίδεις, για να σε κυνηγήσω, εξ αιτίας του βιβλίου, τότε θα το είχα κάνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.
Το να γράψεις ένα «πολύ καλό βιβλίο» ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ, ΔΕΝ είναι ένδειξη καλού χαρακτήρα. Κάποτε θα το διαβάσω, γιατί είχα… θαμπωθεί από ορισμένα αποσπάσματα (που πρόβαλλαν και οι Πόντιοι… σαν ΤΕΛΕΙΑ θύματά σου, όπως ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ).
Και επίσης το να λες ότι ΕΙΔΙΚΑ το δικό σου βιβλίο εκδόθηκε με ΧΡΗΜΑΤΑ τηςΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ (μόνο και μόνο) επειδή «ήταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ», απλούστατα ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ, τώρα πια.
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ
(στις ταβέρνες όπου τα πίνεις με τον ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟ... και με τα κονέ σου)…
ας δουμε εναν απο οσους Προβαλλαν το Βιβλιο περαν της Αντιγονης
»Οι μεταμορφώσεις της ταυτότητας
Μαρτίου 4, 2007 in βιβλία | by Πάνος
Χθες ήμουνα χωρίς ίντερνετ και καλύβα – και μου βγήκε σε καλό: διάβασα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον βιβλίο, από τη στοίβα με τα αδιάβαστα. Πρόκειται για το βιβλίο του Πέτρου Θεοδωρίδη οι μεταμορφώσεις της ταυτότητας – έθνος, νεωτερικότητα και εθνικιστικός λόγος, Εκδ. ΑΝΤΙΓΟΝΗ, Θεσσαλονίκη 2004.
Καταρχήν θέλω να σημειώσω πως έμεινα έκπληκτος από την ίδια τη γραφή: σπάνια, σπανιότατα, συναντάει κανείς βιβλία γραμμένα με αυτή τη θουκυδίδεια πυκνότητα, την ακριβολογία και την αποφυγή του περιττού! Ο λόγος του Θεοδωρίδη λιτός, δωρικός, ευθύβολος, σαφής – η χαρά του αναγνώστη!
Όπως προκύπτει από τον τίτλο, ο συγγραφέας ασχολείται με θέματα που είναι και ενδιαφέροντα και επίκαιρα. Το κείμενο διαρθρώνεται σε τέσσερα μέρη, επίμετρο, βιβλιογραφία και ευρετήριο όρων και ονομάτων. Προηγείται μια περιπλάνηση στις σύγχρονες ερμηνείες του εθνικισμού (προβλήματα ορισμού και ερμηνείας, οι εθνοτιστές, η «πρώτη ύλη» του έθνους), ακολουθούν οι διακρίσεις της εθνικιστικής ιδεολογίας (πολιτικός και πολιτιστικός εθνικισμός), έπεται η νεωτερικότητα της εθνικιστικής ιδεολογίας και, τέλος, εξετάζονται οι ταυτότητες στη νεωτερικότητα: προσωπική ταυτότητα, εθνική ταυτότητα και ιδιότητα του πολίτη. Στο επίμετρο (οι ταυτότητες στη εποχή της «ανακλαστικής» νεωτερικότητας) ο συγγραφέας ασχολείται, με τον ίδιο συνοπτικό τρόπο που χαρακτηρίζει ολόκληρο το βιβλίο, με το σήμερα και τις πιθανές προεκτάσεις στο μέλλον.
Η τελευταία παράγραφος του βιβλίου είναι η εξής:
Η αποσύνθεση και η ανασύνθεση των προσωπικών, πολιτικών και συλλογικών ταυτοτήτων τις μεταμορφώνει σε άπιαστες και φευγαλέες. Γι’ αυτούς τους μετασχηματισμούς των ταυτοτήτων προσπαθούμε ακόμα να μιλήσουμε, χρησιμοποιώντας παλαιές λέξεις, είδωλα μιας παλαιότερης εποχής. Προσπαθούμε να διακρίνουμε μέσα από τις χαραμάδες των παλαιών εννοιών και λέξεων το νέο οργιαστικό τοπίο που διαμορφώνεται στην παγκόσμια κοινωνία. Όμως, οι ίδιες λέξεις που μας εκφράζουν, μας εμποδίζουν κιόλας – σαν παρωπίδες- να διακρίνουμε αυτό που βρίσκεται μπροστά μας. Η πραγματικότητα, πολιτική και κοινωνική και το νέο της ήθος, συνεχίζει να περιφέρεται πλάι μας αδιάφορη, προκλητικά περίπλοκη και, κυρίως, ανέκφραστη. Όπως θα έλεγε και ο Ulrich Beck την ώρα που το πολιτικό ή η ταυτότητα -σαν το λιοντάρι – έχει προ πολλού ξεφύγει και περιπλανάται σε νέους αγριότοπους, εμείς συνεχίζουμε να ταΐζουμε το άδειο κλουβί του.
*
Διαβάζοντας το βιβλίο σημείωσα πολλές αντιρρήσεις, καθώς αυτά που (νομίζω ότι) γνωρίζω ερχόντουσαν συχνά σε αντίθεση με τις θέσεις του συγγραφέα. Αλλά, δεν είναι αυτό το αντικείμενο του ποστ: εδώ θέλω απλά να σας παρουσιάσω ένα έργο που εκτίμησα ιδιαίτερα – και που αξίζει την προσοχή και το ενδιαφέρον σας.
—————————————————————————-
http://panosz.wordpress.com/2007/03/04/%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82/
Γιατι νομιζεις οτι τα εγραψε αυτά ο Πάνος ;Γιατί προβαλλε το βιβλιο ;ειχε κανα ..συμφερον; για …κονέ;
Μηπως απλώς του φανηκε ενα πολύ καλό Βιβλιο
Αληθεια εσυ το διαβασες; Τοσα χρονια εχεις παρε δωσε μαζι μου ; Σου περασε απο το μυαλό οτι το βιβλιο αυτο μπορει να αξιζει;
Νοσφεράτε σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ να συνεχίσεις εδώ την ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ σου.
ΑΠΟΚΛΕΙΕΣΑΙ από τα σχόλια δια παντός.
Είσαι ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΣ και ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑΣ, αν μου αποδίδεις πως είπα ποτέ κάτι εναντίον του βιβλίου σου (ακόμη χειρότερα πως -τάχαμου- το «ζήλεψα»…)
Ομαντεονδεν σου περνά απο το μυαλό οτι καποιοι μπορει να εκτιμουν ενα πολύ καλό βιβλιο τοσο ωστε να το εκδωσουν και να μη ζητουν την εγκριση Χαρακτηρα απο σενα ή καποιο πιστοποιητικό κοινωνικών φρονηματων;
ΑΝΤΕ και ΓΑΜΙΣΟΥ, ΕΛΕΕΙΝΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ.
ΤΟΣΟΝ καιρό που σε ΣΤΗΡΙΖΑ,
σου ΖΗΤΗΣΑ ποτέ «πιστοποιητικό φρονημάτων»?
Το να γράψεις ένα “πολύ καλό βιβλίο” ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ, ΔΕΝ είναι ένδειξη καλού χαρακτήρα. Κάποτε θα το διαβάσω, γιατί είχα… θαμπωθεί από ορισμένα αποσπάσματα (που πρόβαλλαν και οι Πόντιοι… σαν ΤΕΛΕΙΑ θύματά σου, όπως ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ).
Φυσικά δεν ειναι ενδειξη καλου χαρκατηρα .. Δεν μου λές; Τι θεωρεις εσυ ως ενδειξη …καλου χαρακτηρα;
.
Πηγαινε ρώτα…
τους υπόλοιπους ανθρώπους που ΠΡΟΔΩΣΕΣ.
Υ.Γ.
ΕΙΔΙΚΟ ποστ θα γίνει για τον Νοσφεράτο σε ΣΧΕΣΗ ΜΕ τη λάσπη που πέταξε κατά του Max Keiser και εμού, κλπ.
Αν θέλει να σχολιάσει, θα περιμένει ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ.
ΤΥΧΟΝ σχόλιά του ΕΔΩ ούτε καν θα τα διαβάσω μέχρι τότε, αλλά θα παραμείνουν σε αναμονή.
Αλλοιώς… έχει ΚΑΜΠΟΣΑ μπλογκ απο όπου μπορεί να συνεχίσει να πετάει τη μοχθηρή λάσπη του σε…. ειδικά ποστ για μένα.
_____________
Υ.Γ.2
ΚΑΘΕ άλλο σχόλιο υπέρ ή κατά του Νοσφεράτου, θα ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΕΙ από αυτό εδώ το συγκεκριμμένο ποστ, που αφορά ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ και ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ (το οποίο ΕΚΕΙΝΟΣ προσπάθησε να ΒΡΩΜΙΣΕΙ επανειλλημένα)
___________
Υ.Γ.3
Ισως να μεταφερθούν σε ΑΛΛΟ ποστ και όλα τα σχόλια εδώ που αφορούσαν το Νοσφεράτο, ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ – δεν έχω αποφασίσει ακόμη.
ΤΟΣΟΝ καιρό που σε ΣΤΗΡΙΖΑ, ..
Μα Ομαντεον δεν σου ζητησα ποτε να με ..στηριξεις ..
Αντιλαμαβνομαι ομως οτι νωθεις πληγωμένος …
Eλπίζω να αντιληφθεις κι εσυ οτι δεν φταιω εγώ για οτι ατα καιρους νιωθει καποιος που δεν τον ξερω παρά ελαχιστα..
_____________________
)
ADMIN / OMADEON:
Στους ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και ΟΧΙ στις ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ,
(που θυμίζουν… «Μεταμόρφωση» του Κάφκα…
το να ΣΤΗΡΙZΕΙ κανείς τον (κάθε) αδικούμενο είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ πράμα….
ΣΙΓΑ μην περίμενα να το ΖΗΤΗΣΕΙΣ κιόλας, ΑΡΧΙΔΙ.
Εχω ΔΕΙ τη ΒΡΩΜΕΡΗ σου σκατόφατσα, ΟΧΙ ΜΟΝΟ σε φωτό
αλλά ΚΑΙ στην πραγματική ζωή… και ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ να παραβλέψω
τις ΕΛΕΕΙΝΕΣ εντυπώσεις που αποκόμισα, αλλά… δυστυχώς ήταν ΣΩΣΤΕΣ….
__________________
Και το ΖΩΟΝ απάντησε:
Η φυσιογνωμία ενός ανθρώπου είναι ΕΝΔΕΙΞΗ (όχι απόδειξη) για το χαρακτήρα του…
Βρε σεις αγορια, ηρεμειστε λεμε.. μη τα ψειριζετε τοσο. Παω στοιχημα πως αν βρεθειτε απο κοντα θα γινετε και οι πρωτοι φιλοι! Καλα παιδια ειστε και οι δυο, απλως λιγο αψικοροι!!! Σαν να βλεπω δυο λιονταρια να μαχονται… 😉 LoL
…σας αγαπω και εκτιμω διαδικτυακα το ιδιο και δεν μπαινω σε πειρασμο να παρω το μερος κανενος. οκ; Ειναι κριμα λεμε να μαλλωνουμε μεταξυ μας οι στυλοβατες του ελληνικου ιντερνετ. Διαφορές παντα υπαρχουν και θα υπαρχουν. Ειναι πιο σημαντικα τα ζητηματα εκεινα που μας ενωνουν.
Ροδιά ΑΛΛΟΥ αυτά σε παρακαλώ
Πηγαινε να παίξεις το «παιγνίδι των ίσων αποστάσεων» ΑΛΛΟΥ.
ΛΑΘΟΣ σε ΟΛΑ έχεις και κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΖΗΜΙΑ.
Κι αν θεωρείς «ίσες τις δύο πλευρές», σε παρακαλώ ΦΥΓΕ.
Εχεις κάνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΖΗΜΙΑ.
Από τις ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΜΑΛΑΚΙΕΣ πήρε αέρα ο άλλος.
Από την τάση σου να «τα έχεις με όλους καλά».
Ε, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ πια να τα έχεις με όλους καλά.
Ροδιά, δεν ξέρω αν θα σου φανώ στρυφνός, κακός ψυχρός κι ανάποδος, αλλά ιδού οι αρχές μου, από τις οποίες αρνούμαι να παρεκκλίνω:
1. Με συκοφάντες δε θέλω να έχω καμία απολύτως σχέση ή επαφή.
2. Δεν πιστεύω ότι είμαι «στυλοβάτης» του ελληνικού ίντερνετ ή όποιου άλλου ίντερνετ.
3. ΔΕΝ είναι απλή διαφορά αυτό που έχουμε εδώ πέρα. Εδώ έχουμε ένα άτομο που, εκμεταλλευόμενο με το χειρότερο τρόπο τη στάση πολλών ατόμων σαν εσένα (που συνοψίζεται ως «τα’χω καλά με όλους και δεν κάνω στην άκρη ούτε το συκοφάντη, γιατί θέλω… δικτύωση με όσο γίνεται περισσότερους για να’μαστε όλοι μια μεγάλη παρέα τραλαλί-τραλαλό»), πηγαίνει και συκοφαντεί ανθρώπους πισώπλατα για να περάσει ΥΠΟΥΛΑ συγκεκριμένη πολιτική γραμμή υπέρ του να πεινάσει ο Ελληνικός λαός για να συνεχίσουν να παίρνουν τα μπόνους τους οι banksters. Και ΞΕΡΕΙΣ ότι το εν λόγω άτομο έχει ενεργήσει έτσι πολλές φορές στο παρελθόν και εις βάρος άλλων.
4. Για μένα, κανείς συκοφάντης δεν έχει δικαίωμα να θεωρείται «στυλοβάτης» σε κανένα οικοδόμημα.
Τόσο απλά!
Και να σου πω και κάτι άλλο Ροδιά;
ΦΤΑΙΣ.
Στο δικό σου μπλογκ άρχισε ο Νοσφεράτος τον οχετό των συκοφαντιών του… Κι εσύ έκανες τουμπεκί ψιλοκομμένο. Γιατί; Επειδή είναι… στυλοβάτης του ΕΛ-ληνικού ίντερνετ; Ή μήπως δεν είδες τη συκοφαντία;
Και, για να στο πάω στις διεθνείς σχέσεις, μου θυμίζεις εδώ πέρα την πολιτική που δεκαετίες τώρα εφαρμόζει η διεθνής κοινότητα στο παλαιστινιακό. Αν λοιπόν σου αρέσει να τηρείς «ίσες αποστάσεις» από τον συκοφάντη και τον συκοφαντούμενο και δε θες (για λόγους που μόνον εσύ γνωρίζεις κι εγώ ΔΕΝ θέλω να ξέρω) να στηλιτεύσεις τη συκοφαντία, είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ. Οι δικές μου αρχές είναι ΑΛΛΕΣ και, για να στο πω πιο απλά, ΠΟΤΕ δεν ένιωσα την ανάγκη να τα έχω καλά με όλους, γιατί ξέρω ότι εκεί έξω υπάρχουν κι ένα σωρό άτομα παντελώς ανάξια λόγου, αλλά και απολύτως κακόψυχα.
Αιρετικέ,
σωστά…
Η «πολιτική ίσων αποστάσεων», ΔΕΝ μπορεί να εφαρμοστεί σε καταστάσεις όπου υπάρχει κατάφορη αδικία κατά της μίας πλευράς, γιατί ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με ΠΡΟΔΟΣΙΑ (του αδικούμενου) και ΣΥΝΕΡΓΙΑ (με την πλευρά που αδικεί, όχι εκείνη που αδικείται).
Οσο για το «προσωπικό ζήτημα» εδώ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ προσωπικό, αλλά ΒΑΘΥΤΑΤΑ πολιτικό. Οι λάσπες που εκτόξευσε ο ΒΡΩΜΕΡΟΣ βρυκόλακας κατά του Max Keiser είναι το ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ, όχι… το αν ή όχι μου άρεσε η φάτσα του βρυκόλακα, και άλλα δευτερεύοντα….
Και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ θέμα «άποψης», είναι κάτι ΠΟΛΥ παραπάνω… με ΟΛΕΘΡΙΕΣ πολιτικές επιπτώσεις αν αυτή η λάσπη γίνει πιστευτή….
Π.χ. (υπενθυμίζω ότι) για το βίντεο του Μαξ Κάϊζερ (κι εμένα που το έφτιαξα) ο βρυκόλακας είχε δηλώσει τα εξής ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ:
Ε, αν θεωρεί η Ροδιά πως αυτά είναι ΟΚ, τότε…
σόρυ, αλλά για μένα η ΙΔΙΑ η Ροδιά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.
Πολύ απλά:
Ο Νοσφεράτος προωθεί τη γραμμή του ΠΑΣΟΚ και προσπαθεί με συκοφαντίες να ακυρώσει κάθε αντίθετη άποψη. Και δε θα διστάσει να χρησιμοποιήσει – στο μέτρο βεβαίως που του δίνουν αυτήν τη δυνατότητα – άλλα ιστολόγια για να πετύχει το σκοπό του, δηλαδή για να ασκήσει μια χυδαία, γκαιμπελική προπαγάνδα, σαν αυτήν που ασκούν τώρα με το ΔΝΤ οι Παπαχελάς, Μανδραβέλης και Τέλλογλου (ειδικά ο τελευταίος, που ονειρεύεται… πραξικόπημα για να μπορέσουν να επιβληθούν τα μέτρα ΛΙΜΟΥ που θέλει να εφαρμόσει ο ΓΑΠ).
Δυστυχώς όμως για το Νοσφεράτο, είναι πάμπολλοι οι ξένοι οικονομολόγοι (και λιγότερο φωνακλάδες, αν αυτό ήταν που τον ενόχλησε) που ξεφτιλίζουν τους οπαδούς των μέτρων ΛΙΜΟΥ και του Προγράμματος «Σταθερότητας» και «Ανάπτυξης» το οποίο θα βυθίσει τη χώρα σε βαθιά ύφεση και θα στείλει (σύμφωνα με παραδοχή της ΙΔΙΑΣ της κυβέρνησης) εντός τριετίας το δημόσιο χρέος στο 149%.
Θέλετε παραδείγματα;
Mark Weisbrot στην εκπομπή του Riz Khan στο Al Jazeera, όπου ο Γιάννος Παπαντωνίου είπε ότι… ιστορικά και πολιτιστικά ΔΕΝ έχουμε την ικανότητα να παίρνουμε από μόνοι μας αποφάσεις ως χώρα:
Δείτε επίσης κι εδώ άλλη ανάλυση του Weisbrot, όπου αποδεικνύεται ότι τα μέτρα που τόσο υπερασπίζεται ο Νοσφεράτος θα ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ τη χώρα.
Αλλά και στο Infowar βγήκαν πολλά στη φόρα…
Π.χ. εδώ (αναμετάδοση από το «Λες Μαλακίες», που στράφηκε κατά του ΓΑΠ και του ΠΑΠΑΚ). Κι εδώ.
Επίσης…
αξίζει να μελετηθούν με ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ προσοχή όλα τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σχόλια μοχθηρίας και λάσπης που έκανε ο βρυκόλακας στο πόστ της Ροδιάς, εδώ
http://rodiat7.blogspot.com/2010/03/max-keiser-on-greek-crisis-with-greek.html
Η Ροδια, επι 16 συναπτά ετη, αποφευγει να σχηματιζει εικονες στο μυαλο της για τους διαδικτυακους φιλους και συνομιλητες της, αυτο κι αν ειναι γνωστο! Σε καθε ευκαιρια, διαδιδω αυτο το μαθηματακι που ειχα λαβει στα πρωτα βηματα μου στον άϋλο κοσμο μας απο ενα μικρο (15χρονο τοτε) κοριτσι.
Αυτο που διακρινω εδω σε αυτη τη διαμαχη, ειναι πως εχουν σχηματιστει εικονες και οταν συμβαινει αυτο δυσκολα γινεται η.. απεξαρτηση! Ισως μοναχα απο κοντα…
Αυτη τη γνωμη εξεφρασα και δεν προκειται να επεμβω ξανα, οσο και αν προκληθω. Δεν κρατω ισες αποστασεις απο εχθρους, απλά δεν κρατω καμμια αποσταση απο εκεινους που θεωρω φιλους. Δεδομενου οτι δεν σχηματιζω εικονες, ολοι ειστε φιλοι μου εν δυνάμει, εκτος αν… μου τη στησετε σε καμμια γωνια!!! 😀
Χαίρετε.. σας χαιρετισα;..
Αμα κραταγα «ισες αποστασεις», σκασιλα μου κι αν σφαζοσασταν ωρεεεεεεεεεεεεεεεε :))))
..και.. ειπα και πριν: Υπαρχουν παρα πολλα που συμφωνουμε.. Ετσι δεν ειναι; κανω παλι λαθος;
(υποψη οτι φευγω απο τα σχολια αυτου του ποστ, για να μη μπαινω σε πειρασμο να απαντω)
ΛΥΠΑΜΑΙ Ροδιά αλλά από σήμερα ΔΕΝ σε θεωρώ φίλη.
Εκανες ΤΕΡΑΣΤΙΑ ζημιά με μοναδικό όφελος ΕΣΕΝΑ την ίδια και την ησυχία σου και τις φιλίες σου.
Ε.. για πες μου τωρα το οφελος που εχω! Στο τελος τελος, εσενα σε γνωριζω περισσοτερο καιρο. Ετσι δεν ειναι;
Βεβαια, υπαρχει και η παροιμια «οποιον ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρων οι κοτες» και μαλλον δεν επρεπε να ανακατευτω. Το εκανα με πολυ καλη προθεση, επειδη στενοχωρηθηκα να βλεπω να τσακωνεστε, ξεχνωντας το αλλο ρητο που λεει οτι εκεινος που μπαινει σε ενα καυγα για να χωρισει, τρωει τις περισσοτερες! Κριμα βρε συ… κριμα.
(παντως, ο,τι και να κανεις, εικονα δεν σχηματιζω. Εισαι καλο παιδι)
Ροδιά, το όφελος που έχεις είναι ΨΥΧΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ.
Θέλεις να ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ για νάχεις την ΨΥΧΙΚΗ σου ΗΡΕΜΙΑ.
Λυπάμαι αλλά έκανες ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΟΥΛ, τεράστιων διαστάσεων. ΑΝ πραγματικά ήθελες να ΜΗΝ ανακατευτείς μπορούσες να ΜΗ μιλήσεις καν.
Μπορούσες επίσης να στείλεις προσωπικό μέηλ.
Δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ σε κατάσταση «τρα-λα-λα» και ΦΙΛΙΑΣ ΣΑΛΟΝΙΟΥ. Η κοινωνία που ζούμε έχει ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ και οι συνήθειες του σαλονιού ΒΛΑΠΤΟΥΝ.
Στο σχετικό ποστ που είχες κάνει για το βίντεο του Κάιζερ, μια χαρά τον άφησες το Νοσφεράτο να βρίζει και να συκοφαντεί. Δε σου πέρασε ούτε για μια στιγμή απ’το μυαλό ότι το σωστό ήταν να τον υποχρεώσεις να σταματήσει αυτό το σιχαμερό παραμύθι, έστω και επιστρατεύοντας κάτι που λέγεται «αυστηρότητα»;
Πριν λιγες ωρες (το μεσημερι) μια νεαρη φιλη μου βρεθηκε νεκρη στη μπανιερα της απο ανακοπη._
[typing aloud]Αν τώρα πω το προφανές κι αυτονόητο, ότι δηλαδή αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το θέμα, θα φανώ και αναίσθητος από πάνω…[/typing aloud]
Η σωστή απάντηση μάλλον είναι
1) ΑΝ πράγματι συνέβη αυτό, ΓΙΑΤΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ η Ροδιά εδώ? Μήπως για να βρει… ψυχική ικανοποίηση, ηρεμία, φιλία με ΟΛΟΥΣ, τρα-λα-λα τρα-λα-λα
2) Αν όμως ΔΕΝ συνέβη αυτό (πράγμα που ΔΕΝ γνωρίζω) μπορεί ΚΑΛΛΙΣΤΑ να το λέει για να προκαλέσει ΟΙΚΤΟ και ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ, σε μία στιγμή ΔΥΣΚΟΛΗ.
Ε, λυπάμαι αλλά κι εγώ έχασα ΠΟΛΛΕΣ ώρες σήμερα και ΤΩΡΑ ακούω τέτοια συνταρακτικά πράματα….
…και λόγω ευαισθησίας ΕΒΑΛΑ ΤΗ ΡΟΔΙΑ ΣΕ ΜΟΔΕΡΑΙΗΣΟΝ για να ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ κι άλλες ΠΑΤΑΤΕΣ.
ΚΑΚΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ τότε Ροδιά μου….
Στο είπα και χθες, μιλώντας κάπως σκληρά…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να αποδώσει κανείς, αντικειμενικά σαν σωστός συζητητής όταν του έχει συμβεί ΤΕΤΟΙΟ γεγονός σαν αυτό που λες και τον / την έχει επηρεάσει….
Λοιπόν…. (επειδή ΕΙΔΑ το ποστ της Ροδιάς που μιλάει για το θάνατο της φίλης της σήμερα το πρωί…)
@Ροδιά τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για τη φίλη σου, το εννοώ αυτό και ζητώ συγνώμη που ΔΕΝ είχα καταλάβει πως το εννοούσες πραγματικά. Κι εγώ ανάμεσα σε θανάτους επέζησα, ορφανός προ πολλών ετών, κλπ. κλπ.
Σήμερα το πρωί ΑΦΑΙΡΕΣΑ και το προληπτικό (και τελείως) προσωρινό moderation… (που είχα βάλει χθες γιατί κατάλαβα ότι ΚΑΤΙ δεν πήγαινε καλά. Τελικά ήταν ο θάνατος της φίλης σου που σε απασχολούσε τόσο ώστε μάλλον δεν έδινες πολλή σημασία σε όσα σχολίαζες).
Ομως………………..
(εδώ είχα γράψει κάτι πράματα που εκ των υστέρων τα βρίσκω ΑΣΚΟΠΑ, ΑΣΧΕΤΑ και ΑΧΡΗΣΤΑ…)
…αντί για όσα είχα γράψει, ΟΛΟΙ οι άλλοι (πλην Ροδιάς που… ίσως δεν είναι ψυχολογικά σε θέση να το αντιληφθεί σωστά)…
δείτε π.χ. αυτά εδώ….
http://efhbos.wordpress.com/2009/06/05/nanos_valaoritis_elections2009/#comment-1449
(Ουάου… ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΛΟΣ !)
http://efhbos.wordpress.com/2009/06/05/nanos_valaoritis_elections2009/#comment-1453
http://efhbos.wordpress.com/2009/06/05/nanos_valaoritis_elections2009/#comment-1456
(μεταξύ ΠΟΛΛΩΝ άλλων παραπομπων στο ίδιο πρόσωπο και στο ίδιο θέμα – την ΑΠΟΛΥΤΗ ξεφτίλα του και ΠΟΣΟ καλά κρυμμένη είναι)
________
Υ.Γ.
@Ροδιά χειρότερη ΒΙΑ και ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ (στο διαδίκτυο) δεν μπορεί να υπάρξει από το ρόλο της «μαμάς του διαδικτύου» που ατυχώς επέλεξες, με ΚΑΘΕ ΚΑΛΗ πίστη… και ΚΑΘΕ καλή πρόθεση…. (είναι σαν να πηγαίνεις μάρτυρας σε δικαστήριο για να ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ κάποιον…)
Πολύ λυπηρό γεγονός αυτό, ιδίως εφόσον μιλάμε για ένα νέο άνθρωπο. Τα θερμά μου συλλυπητήρια Ροδιά.
Θα πει κανείς «μα ο Νοσφεράτος δεν τάσσεται ρητώς υπέρ των μέτρων, από πού λοιπόν τεκμαίρεται ότι προπαγανδίζει υπέρ του ΓΑΠ;».
Προσέξτε λίγο. Στο γνωστό πλέον οχετό που ξεκίνησε από το ιστολόγιο της Ροδιάς (και τον οποίο συνέχισε μετά όπου στάθηκε κι όπου βρέθηκε σπαμάροντας όλη την ελληνική μπλογκόσφαιρα), έκανε τα εξής:
1. Κατηγόρησε τον Omadeon ότι «λογόκρινε» και «γελοιοποίησε» τους δυο Έλληνες σχολιαστές.
Στην πραγματικότητα όμως, ο Omadeon συμμορφώθηκε με τον περιορισμό των 10 λεπτών (το αρχικό βίντεο ήταν πάνω από 20 λεπτά) του Youtube. Επίσης, οι θέσεις των Ελλήνων σχολιαστών ήταν, όπως φαίνεται ΚΑΙ στο βίντεο του Omadeon ΚΑΙ στο αρχικό του Al Jazeera, «φταίει ΟΛΟΣ ο Ελληνικός λαός για την οικονομική κρίση, άρα πρέπει ΟΛΟΙ να υποφέρουν». Όλοι, εκτός βεβαίως από τους banksters, τους φοροφυγάδες και τα παράσιτα που προκάλεσαν την κρίση.
Τάσσεται ο Νοσφεράτος εδώ πλαγίως στο πλευρό των «αδικημένων» σχολιαστών που έλεγαν «πείνασε λαουτζίκο για να συνεχίσει το κράτος να πληρώνει τα χρέη που έφτιαξε ο Σημίτης»!
2. Προσπέρασε (κλασικό κόλπο όσων νιώθουν άβολα με τις εκφραζόμενες θέσεις) τις θέσεις του Max Keiser και τα όσα είχε να πει για το όλο ζήτημα και ασχολήθηκε μόνο με τη χροιά της φωνής του.
Πιθανώς να ήθελε να ψαρέψει άτομα από την αριστερά, δημιουργώντας συνειρμό που να παραλληλίζει τον Keiser με τον Άδωνη Γεωργιάδη – πλην όμως ο τελευταίος έχει ταχθεί σαφώς ΥΠΕΡ των μέτρων.
Εδώ έχουμε ένα μηχανισμό που λειτουργεί στο υπόβαθρο, χωρίς να έχει δηλωθεί κάτι ανοιχτά. Εστίασε σε ένα χαρακτηριστικό του Keiser (τη φωνή) για να κάνει τον αναγνώστη να τον παραλληλίσει με τον Γεωργιάδη και να τον παρασύρει έτσι σε ένα κλασικό λογικό fallacy:
Ο Keiser είναι «τσιριχτός».
Ο Άδωνης Γεωργιάδης είναι «τσιριχτός».
Ο Άδωνης Γεωργιάδης είναι γελοίος.
Άρα, αφού ο Keiser είναι «τσιριχτός» όπως ο Γεωργιάδης, είναι κι αυτός γελοίος.
Δηλαδή, προσπαθεί ο Νοσφεράτος να παρασύρει τους αναγνώστες του σε λογικές του στυλ «ο αστυφύλαξ είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυφύλαξ είναι μπουζούκι».
Για την ταμπακιέρα, βεβαίως, ούτε λέξη…
3. Προσπάθησε να παρουσιάσει τον Keiser – και όσους εκφράζουν ίδιες απόψεις μ’αυτόν – ως δεξιό (στην καλύτερη περίπτωση), για να μην πω και ακροδεξιό.
Βεβαίως, εδώ πολύ θα ήθελα να δω πώς αποδεικνύει τον ισχυρισμό του αυτό ο Νοσφεράτος. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν έχει καμία απολύτως απόδειξη περί αυτού, αντιθέτως η ελληνική ακροδεξιά (Λά.Ο.Σ.) τάχθηκε σαφώς στο πλευρό των φιλικών προς τη Goldman Sachs μέτρων της ΓΑΠοκυβέρνησης και υπέρ της εξαθλίωσης του Ελληνικού λαού.
Πολύ ωραία. Πού μας οδηγεί όμως ο Νοσφεράτος;
Σύμφωνα με το Νοσφεράτο, «αδικήθηκαν» και «γελοιοποιήθηκαν» οι Έλληνες σχολιαστές του Al Jazeera που τάσσονταν υπέρ του να πεινάσει ο πολίτης για να πληρώνει τα σπασμένα του Παπαντωνίου, του Σημίτη, του Χριστοδουλάκη, του Αλογοσκούφη, Του Καραμανλή, του Παπακωνσταντίνου, του ΓΑΠ κλπ.
Σύμφωνα με το Νοσφεράτο, είναι «ακροδεξιός» όποιος συμφωνεί με τον Keiser ότι έχουμε μια διεφθαρμένη κυβέρνηση που, σε αντίθεση με όλα όσα επισημαίνουν διακεκριμένοι οικονομολόγοι (δε σας αρέσει ο Keiser; Πάρτε τον Paul Krugman. Τον Webster Tarpley. Τον Mark Weisbrot. Τον Joseph Stiglitz. Κι ένα σωρό άλλοι υπάρχουν) που λένε ότι αυτά τα μέτρα θα οδηγήσουν τους πολίτες στην εξαθλίωση, τη χώρα σε ένα θανάσιμο βρόχο ύφεσης και σε δραματική αύξηση του δημοσίου χρέους, επιμένει να εξαναγκάζει τους πολίτες να πληρώσουν – με απώλεια εισοδημάτων, βαριά (και μη ρεαλιστική) φορολόγηση, εκχώρηση (διά παντός…) εθνικών πλουτοπαραγωγικών πηγών – τα σπασμένα ΑΛΛΩΝ.
Είδαμε επίσης το fallacy που πήγε να περάσει.
Άρα, πού οδηγείται αναπόδραστα ο αναγνώστης; Μα πού αλλού;
Στο «μην αντιδράς, δεν υπάρχει άλλη λύση, σφίξε κι άλλο το ζωνάρι». Δεν το λέει ρητώς ο Νοσφεράτος (και οι συν αυτώ), αλλά χειραγωγεί τον αναγνώστη προς τα εκεί. Χωρίς καν ο αναγνώστης να το καταλάβει! Πανέξυπνη τακτική, που χρησιμοποιείται συχνά στο χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ.
Συνδυάστε αυτήν τη χειραγώγηση με την κατασυκοφάντηση του Omadeon και καταλαβαίνετε γιατί λέω ανοιχτά ότι ο Νοσφεράτος ασκεί μια χυδαία γκαιμπελική προπαγάνδα.
Κι εδώ είναι που οι ευθύνες των μπλόγκερ είναι τεράστιες. Όταν κάποιος σπαμάρει από εδώ κι από εκεί για να συκοφαντήσει κάποιον προκειμένου να περάσει μια συγκεκριμένη πολιτική γραμμή, θα πρέπει ν’αφήνουν τις «φιλίες» (δηλαδή την ανταλλαγή κίνησης και αναγνωσιμότητας, δηλαδή διαστάσεων με τις οποίες οι μπλόγκερ νιώθουν ότι… κάτι είναι, όταν αυτές είναι μεγάλες) στην άκρη και να μην ανέχονται τακτικές συκοφάντησης και σπίλωσης προσώπων και χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Θα πει κανείς ότι το πάω πολύ μακριά. Όχι, δεν το πάω μακριά. Απλά, το διακύβευμα εδώ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Μιλάμε όχι μόνο για τα 110 δισεκατομμύρια ευρώ του δανείου από ΔΝΤ και Ε.Ε. (τα οποία έχουν σκοπό να πάρουν πίσω στο διπλάσιο, ίσως και τριπλάσιο – θυμηθείτε τα επιτόκια που θα πληρώσουμε, από τα οποία η «καλή» Γερμανία θα βγάλει ένα σωρό λεφτά), αλλά και για τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους της χώρας, τους οποίους έχουν βάλει στο μάτι οι εθισμένοι στο χρήμα (money junkies) banksters – κι από εκεί διάφοροι πολιτικάντηδες, opinion makers και λοιποί παρατρεχάμενοι ελπίζουν να κάνουν μια ακόμα αρπαχτή. Και βέβαια υπάρχουν πάντα οι κατά Λένιν χρήσιμοι ηλίθιοι.
Αυτό το σχόλιο είναι «όλα τα λεφτά»…
Τα υπόλοιπα είναι ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ
(ή θέμα στυλ, όπου… δεν συμφωνούμε πάντα…)
Για κακή του τύχη, του βρυκόλακα, κάτι τέτοια σχόλια ΡΙΧΝΟΥΝ ΦΩΣ ΗΜΕΡΑΣ στη ΒΡΩΜΕΡΗ σπηλιά του….
ΕΙΔΙΚΑ αφιερωμένο…..
Προς «ερημίτη» (τακτικό σχολιαστή του βρωμερού νεκρόφιλου βρυκόλακα που λέρωσε αυτό το ποστ χωρίς να απαντήσει σε ΤΙΠΟΤΑ ουσιώδες παρά μόνο μας ΦΛΟΜΩΣΕ στη λάσπη):
Τα δύο… ΜΠΟΥΡΔΟ-σχόλια που έκανες (ένα σήμερα κι ένα την Κυριακή) θα ελευθερωθούν ΟΤΑΝ (με το καλό) φτιαχτεί ΕΙΔΙΚΟ ποστ για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ θέμα (όπως δήλωσα επανειλλημένα ότι θα γίνει)….
Αλλά ΕΙΔΙΚΑ το σημερινό σου μπουρδο-σχόλιο, επειδή είναι ΚΑΙ σύντομο, ΚΑΙ εκνευριστικό, το παραθέτω αυτούσιο, από ΤΩΡΑ….
χωρίς όμως να το ελευθερώσω, διότι ΑΝ το ελευθερώσω θα αποκτήσεις ελεύθερη είσοδο στο μπλογκ και ΒΑΡΙΕΜΑΙ να σου την κόψω μέσω ειδικού μοδεραίησον:
Είπες λοιπόν… (σήμερα)
erhmitis (19/05/2010 at 00:14)
Η απάντησή μου είναι σε δύο σκέλη:
1) ΑΝΤΕ και γαμήσου Κι εσύ και η βρωμερή σου φάρα των ψευτο-ποιητών ΔΗΘΕΝιστών σκατο-βρυκολάκων λασπολόγων
2) Να γίνεις ΕΣΥ πρόεδρος του «Α.ΣΥ.Λ.Ο.» (Ανεξάρτητος ΣΥκοφαντικός Λασπολογικός Ομιλος)
Έσκασε κι άλλη σπέκουλα της Goldman Sachs, αυτήν τη φορά σχετικά με τη Washington Mutual:
http://www.nytimes.com/2010/05/19/business/19client.html?th&emc=th
ΠΟΛΥ ενδιαφέρον, Αιρετικέ !
Εχω όμως μία… τεχνική απορία. ΠΩΣ κατόρθωσες να γράψεις σχόλιο που καταχωρήθηκε… ΠΡΙΝ το δικό μου;
Η ημερομηνία του σχολίου σου είναι σωστή, αλλά… η ώρα πρέπει να είναι λάθος, για έλεγξέ το… 🙂
Ιδέα δεν έχω για την ώρα. Το PC συμφωνεί με την ώρα που δείχνει το ρολόι μου. Τρέχα γύρευε…
Κι από Λαπαβίτσα σήμερα…
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=163738
Ας μας πει ο… ψυχοπονιάρης υπουργός εργασίας, ο «Νίκος Ξανθόπουλος» της ΓΑΠοκυβέρνησης πόσο ακριβώς είναι το «άνοιγμα» των ασφαλιστικών ταμείων.
Ας μας πει τι έγινε στην «επιτροπή σοφών» για το ασφαλιστικό… Και ποιος του είπε να παραιτηθεί.
Ας βγει να πει ότι προβλέπονται συντάξεις 200 ως 370 ευρώ το μήνα κι αυτές ΑΝ υπάρχουν χρήματα στα ταμεία. Ας βγει να πει στον κόσμο ότι σε τρεις μήνες δε θα καταβάλλονται πια συντάξεις κι ότι, ουσιαστικά, όσοι είναι άνω των 60 ετών θα βγουν ΣΤΗ ΖΗΤΙΑΝΙΑ.
[…] λάσπη έριξε και κατά του… Max Keiser (δείτε το παλιό σχόλιο ΕΔΩ), κατά του γνωστού βίντεο (που μετάφρασα) με τις 405 […]
[…] Ακατάσχετη λάσπη έριξε και κατά του… Max Keiser (δείτε το παλιό σχόλιο ΕΔΩ), κατά του γνωστού βίντεο (που μετάφρασα) με τις 405 […]
[…] Το προηγούμενο παρόμοιο video “Max Keiser on the Greek Crisis” (που ανέβασα στις 15 – 3 – 2010) ξεπέρασε τις 322 χιλιάδες θεάσεις σήμερα. Το σχετικό ποστ ήταν: Max Keiser on the Greek Debt Crisis. […]
και ας μην ξεχναει κανεις οτι αυτος ο Υφαντης ειναι συμβουλος της ντοριτσας!!!
Μεταφέρω εδώ αντίγραφο σχολίου μου, που περιμένει έγκριση από τη φίλη μας την Κίρκη, στο εξής ποστ της
http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.gr/2012/07/2010.html
———-
σχόλιο:
Ωραία κι αυτή η «Κόκκινη Μηλιά» (που ανέβασε το… κλεμμένο βίντεο). Και λέω «κλεμμένο» όχι διότι είχε εμπορική αξία το ρημάδι. Αλλά γιατί το άρπαξε… κλέφτικα, στο σκοτάδι, χωρίς ειδοποίηση, ούτε καν αναφορά στην πηγή.
Και χωρίς την παραμικρή σκέψη ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ για διαδικτυακή διάδοση του ΑΡΧΙΚΟΥ βίντεο, έτσι ώστε να μαζέψει τόσες θεάσεις που θα το καθιστούσαν δυνατότερο σαν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ με ΜΑΖΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΒΑΣΗ.
Το αρχικό βίντεο… δηλαδή η μετάφραση, οι υπότιτλοι, καθώς και το δύσκολο μοντάζ, ώστε να συντομευθεί και να χωρέσει το σημαντικότερο υλικό της συνέντευξης μέσα στα χρονικά όρια που μας επέβαλλε το YouTube…
…ήταν δικό μου:
[link στο βίντεο]
Το κυκλοφόρησα μάλιστα πολύ νωρίτερα (14 Μάρτη 2010, αντί Απρίλη 2010) σε μια εποχή που τον Μαξ Κάϊζερ ελάχιστα τον ήξερε το ευρύ ελληνικό κοινό.
Ε, ντάξει να ούμε, μπορεί να είχε και κάποια… ναρκισσιστική αξία για μένα το γεγονός ότι εγώ έφτιαξα ΚΑΙ τη μετάφραση ΚΑΙ τους υπότιτλους ΚΑΙ την πολύ δύσκολη συντόμευση του βίντεο (ενώ ήμουν και πρωτάρης στα βίντεο).
Οπότε, η αναίτια και παγερή ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΗ και πλήρης ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ του κόπου που έκανα (μαζί με τα στοιχεία μου όλα) την οποία διέπραξε ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΑ με απίστευτη ακρίβεια, η εν λόγω γιουτουμπίστρια («Κόκκινη Μηλιά») ίσως έχουν και τη θετική… παρενέργεια καταπολέμησης του… αφελούς επαναστατικού εγωϊσμού μου (χαχαχα).
Μόνο που… δεν μασάω κουτόχορτο, ούτε τρώω… κολοκύθια με ΠΑΠαΡΉΓΑΝΗ. ΞΕΡΩ ότι είχε κάποιο μοχθηρό σκοπό, αυτό το εγχείρημα λογοκλοπής και συσκότισης. Ηθελαν προφανώς να σβήσουν τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ στοιχεία, π.χ. τα λινκ προς άρθρα στο μπλογκ μας, που υπήρχαν στο αρχικό βίντεο, για λόγους ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ.
Αξιοσημείωτα, εκείνη την εποχή, κάποιος άλλος γιουτουμπάς (ακροδεξιός) έκανε το ίδιο με την «Κόκκινη Μηλιά». Για παρόμοιους λόγους σκοπιμότητας. Ομως του έστειλα γράμμα όπου του εξηγούσα ότι συμφέρον όλων των Ελλήνων είναι να ανεβαίνει στα διεθνή charts το ΙΔΙΟ (αρχικό) βίντεο, έτσι ώστε να δυναμώνει σε αποτέλεσμα. Παραδόξως, ο ακροδεξιός στον οποίο τα έγραψα αυτά… ΣΥΜΦΏΝΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ αντίγραφο. Εβαλε στην άκρη τη διάθεση να… μη διαφημίσει εμένα το κομμούνι (χαχαχα).
οκ. ΤΙ να κάνουμε? ένας ακροδεξιός σκέφτηκε κατ΄ εξαίρεση… λογικότερα (από μια Κόκκινη Μηλιά).
Υ.Γ. Εκ των υστέρων, διαπιστώνω ότι (τουλάχιστον) τη σύντομη αναφορά στο μεταφραστή (που υπήρχε στο αρχικό βίντεο) η «Κόκκινη Μηλιά» (αντίθετα με άλλους λογοκλόπους, μερικούς… σε τηλεοπτικούς σταθμούς) ΔΕΝ την έσβησε. Απλώς αναπαρήγαγε χωρίς αλλαγή όλο το βίντεο.
Μάλλον λόγω αφέλειας κι ανοησίας το έκανε, σε συνδυασμό ίσως με κάποια καχυποψία της για το μεταφραστή. Διότι δεν μπόρεσε να φανταστεί όσα εξήγησα στον… «λογικό ακροδεξιό».
Υ.Γ.2 Μόνο που… αυτή η Μηλιά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «κόκκινη».
Ενα άλλο βίντεο που είχε ανεβάσει, υπερασπίζεται σθεναρά τον… Κωσταντίνο Πλεύρη και στηλιτεύει Εβραίους
(=> εθνικοσοσιαλιστική η μηλιά…)
[…] […]