Πανελλήνιο Συμβούλιο Οργάνωσης Καπιταλισμού -ΠΑΣΟΚ

Σήμερα θα είμαι σύντομος, κατά το «μία εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις». Ακολουθεί animated «αφίσσα» για το «ΠΑνελλήνιο Συμβούλιο Οργάνωσης Καπιταλισμού» (=ΠΑΣΟΚ) και… όχι μόνο αυτό! 😉 Κατά τα άλλα, διαβάστε τις Πρωτοβουλίες Ενάντια στα Μέτρα της Κυβέρνησης (της CYNICAL) και τα υπόλοιπα ποστ που αναρτώνται κάθε μέρα στο blog YouPayYourCrisis.

Χειραψίες Μεγάλων Πατριωτών
Χειραψία Πατριωτών, υπέρ του ΔΟΥ ΝΟΥ ΤΟΥ...

UPDATE (20-4-2010) Σημαντικές αποκαλύψεις στο blog του Χρήστου Μόρφου

Προτεινόμενα άρθρα:

  • […under construction…]

______________________

Reblog this post [with Zemanta]

26 comments

  1. Το ανακάλυψα σήμερα και ο εγκέφαλός μου χτύπησε tilt.
    Ωρες-ώρες νοσταλγώ την παλιά χριστιανική μου πίστη και την ελπίδα για μια Αποκάλυψη-reboot.
    Η ανθρωπότητα χρειάζεται άμεσα reboot και αλλαγή λειτουργικού σε open source σύστημα, μπάς και γλιτώσουμε την ολική κατάρρευση.

    http://www.nytimes.com/2009/09/06/business/06insurance.html?_r=1

    «After the mortgage business imploded last year, Wall Street investment banks began searching for another big idea to make money. They think they may have found one.

    The bankers plan to buy “life settlements,” life insurance policies that ill and elderly people sell for cash — $400,000 for a $1 million policy, say, depending on the life expectancy of the insured person. Then they plan to “securitize” these policies, in Wall Street jargon, by packaging hundreds or thousands together into bonds. They will then resell those bonds to investors, like big pension funds, who will receive the payouts when people with the insurance die.

    The earlier the policyholder dies, the bigger the return — though if people live longer than expected, investors could get poor returns or even lose money. «

    • Ε, ναι.

      Εχει κάνει κι ομιλίες ο Max Keiser για τον τρόπο που ορισμένοι κερδοσκόπησαν στέλνοντας ανθρώπους στο νοσοκομείο και ενίοτε ΚΑΙ στον τάφο….

      Συμφωνώ απόλυτα με τo ρημπουτ που λες….

      Το σύστημα πρέπει να αλλάξει, αλλά… επειδή χλωμό το βλέπω να αλλάζει μόνο του, για όσο διάστημα εξακολουθεί να κατρακυλάει έτσι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ιδρυθούν ολοένα και περισσότερες εναλλακτικές κοινωνικές και παραγωγικές δομές.
      Πολλοί φίλοι μου εδώ και καιρό σκέφτονται ΠΩΣ να «την κάνουν» για επαρχία φυτεύοντας τα δικά τους λαχανικά και επιδιώκοντας την ΠΛΗΡΗ αυτάρκεια. Ενας μάλιστα από αυτούς έχει ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ gigabytes από Χρήσιμη Πληροφορία για ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ τρόπους αυτο-οργάνωσης και επιβίωσης χωρίς σχεδόν καμμία σχέση με το υπόλοιπο σύστημα. Τα λινκ που μου δίνει κατά καιρούς είναι π.χ. εδώ
      http://delicious.com/omadeon/permaculture

    • Ωωω… είναι ΠΟΛΥ σημαντικό αυτό, τόχει ψάξει καλά και ο φίλος μου που ανέφερα. Εγώ μαζεύω και βίντεο για το θέμα, π.χ. αυτό

  2. Υπάρχει σημαντική συνέντευξη του Κοντογιώργη εδώ
    http://herrkstories.wordpress.com/2009/10/22/contogiorgis/
    όπου λέει π.χ.

    (Ερώτηση) Μήπως το σύστημα της ψηφοφορίας έχει αποτύχει;
    […]

    Υπάρχει η ψήφος που απλώς διαιτητεύει μεταξύ των μονομάχων που τους ορίζουν οι μηχανισμοί, όπως σήμερα. Αυτό το σύστημα όντως είναι ξεπερασμένο. Η αντιπροσωπευτική ψήφος αποδίδει στον πολίτη την ιδιότητα του εντολέα, ενώ η δημοκρατική ψήφος, ολόκληρο το πολιτικό σύστημα. Το θέμα δεν είναι να διεκδικήσει κάποιος σήμερα την αντιπροσώπευση ή τη δημοκρατία, διότι στην εποχή μας δεν αποτελούν αίτημα. Είναι όμως σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε τις έννοιες, διότι μόνον έτσι θα αντιληφθούμε γιατί υπάρχει σήμερα έλλειμμα αντιπροσώπευσης και θα διερωτηθούμε πώς θα ξεπεραστεί. Αποδεχόμενοι ότι το σύστημα είναι δημοκρατικό αυτομάτως συνάγουμε ότι ολοκληρώθηκε η εξέλιξή του.

    (Ερώτηση) Πότε θα αποκτήσει ενεργό ρόλο η κοινωνία;

    Οχι μέσω της λεγόμενης «κοινωνίας πολιτών», των ομάδων συμφερόντων, όπως διατείνονται οι θεωρητικοί της νέας τάξης, που δίδαξαν την ιδέα της αυτορύθμισης της οικονομίας. Ο συνεταιρισμός αυτός, όχι μόνο δεν οδήγησε σε μια αντιπροσωπευτική σύνθεση με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας, αλλά αποτέλεσε την κύρια αιτία για τη γιγάντωση των ανισοτήτων και της κρίσης που μαστίζει τις κοινωνίες.

    (Ερώτηση) Ο λαός είναι τόσο ανήμπορος;

    Δεν είναι ανήμπορος, δεν υπάρχει ως πολιτικός συντελεστής, διότι είναι θεσμικά ανυπόστατος. Δεν αποτελεί μέρος του πολιτικού συστήματος. Λέγεται ότι οι πολιτικοί είναι η εικόνα της κοινωνίας. Λάθος. Τους πολιτικούς τούς «επιλέγουν» οι μηχανισμοί, η κοινωνία τούς νομιμοποιεί απλώς στη θέση τους.

    (Ερώτηση) Γράφετε στο βιβλίο σας: «Να απελευθερωθεί η κοινωνία από το κράτος». […] Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

    Με την αντιπροσωπευτική μετεξέλιξη του πολιτικού συστήματος. Για την ώρα, η κοινωνία διαπιστώνει το έλλειμμα αντιπροσώπευσης, το θέτει όμως με ηθικούς όρους. Δεν έχει διατυπώσει θετικό αίτημα. Εξού και το παρόν σύστημα μπορεί να εξακολουθήσει να σέρνεται αντιμέτωπο με τη σήψη του. Ερωτώμαι συχνά πώς θα γίνει αυτό, με επανάσταση; Η απάντηση είναι ότι το ίδιο το σύστημα δεν θα αντέξει το βάρος της κατάρρευσης και θα προστρέξει στην κοινωνία, εμπλέκοντάς τη στις λειτουργίες του.

    […]

    Τώρα… αν εξαιρέσουμε κάποια σημεία (κυρίως άσχετα με το θέμα) όπου διαφωνώ με τον Κοντογιώργη, καθώς και τη διαφωνία μου για τη χρήση του αμφιλεγόμενου όρου «Νέα Τάξη»… νομίζω ότι σε πάρα πολλά ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.

    Εκείνο που ΙΣΩΣ του διαφεύγει κάπως, είναι τεχνολογικές εξελίξεις που επιτρέπουν σε μια πολύ πιο ΑΜΕΣΗ δημοκρατία να υπάρξει, για πρώτη φορά στην Ιστορία. (Αλλά για να φτάσουμε εκεί έχουμε πολύ δρόμο, καθώς και την ανάγκη για ΑΚΟΜΗ πιο προχωρημένες εξελίξεις όπως το Semantic Web – το οποίο θα επιτρέψει σε μεγάλα πλήθη να μπορούν να συντονίζονται ευκολότερα στη συλλογική τους διαβούλευση (Αμεσο-δημοκρατικής συνεδρίας και διακυβέρνησης), ακόμη και… αυτομάτως, σε κάποιο βαθμό).

    __________
    Υ.Γ. Σε μία είδηση του in.gr, φαίνεται καθαρά ΠΟΣΟ εκτεταμένη είναι η Πλύση Εγκεφάλου της (φιλο-)κυβερνητικής προπαγάνδας. σε ένα ψηφιακό γκάλλοπ / poll. Το ΠΑΝΑΘΛΙΟ poll ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ καν, σαν επιλογή, αναδιαπραγμάτευση χρέους και/ή στάση πληρωμών, ενώ η αναδιαπραγμάτευση αναφέρεται ειδησεογραφικά μέσα στο άρθρο:
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1127934&lngDtrID=251

    Η ερώτηση του poll είναι «Πρέπει η Ελλάδα να ενεργοποιήσει το μηχανισμό στήριξης της οικονομίας που αποφασίστηκε στην ΕΕ;». Και οι άθλιες επιλογές είναι:

    1. Το συντομότερο δυνατόν
    2. Πρέπει να προσφύγει απ’ευθείας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο
    3. Όχι ακόμη Αν χρειαστεί αργότερα
    4. Να αντιμετωπίσουμε την κρίση μόνοι μας
    5. Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
  3. Κάτι τις που βρήκα στο διαδίκτυο:

    http://tribes.tribe.net/year2025/thread/d498ea70-cf82-460f-ad4d-f8193bd0a719

    Και μια περιγραφή του πώς «δουλεύουν» τα hedge funds:

    «But it wasn’t magic. It amounted to the return of the age-old scam called «bucket shops.» Also sometimes known as «boiler rooms,» bucket shops emerged after the Civil War. Usually, they were storefronts where people came to bet on stocks without owning them. Unlike their customers, the shops actually owned blocks of stock. If customers were betting that a stock would go up, the shops would sell it and the price would plunge; if bettors were bearish, the shops would buy. In this way, they cleaned out their customers. Frenetic bucket-shop activity caused the Panic of 1907. By 1909, New York had banned bucket shops, and every other state soon followed.»

    Και μια σύντομη, αλλά εύστοχη περιγραφή των παραγώγων:

    «Credit derivatives are breaking and will continue to break the world’s financial system and cause an unending crisis of liquidity and gummed-up credit. Warren Buffett branded derivatives the «financial weapons of mass destruction.» Felix Rohatyn, the investment banker who organized the bailout of New York a generation ago, called them «financial hydrogen bombs.»

    Both are right. At almost $600 trillion, over-the-counter (OTC) derivatives dwarf the value of publicly traded equities on world exchanges, which totaled $62.5 trillion in the fall of 2007 and fell to $36.6 trillion a year later.

    The nice thing about public markets is that they act as canaries that give warnings as they did in 1929, 1987 (the program trading debacle), and 2001 (the dot-com bubble), so we can scramble out with our economic lives. But completely private and unregulated, the OTC derivatives trade is justly known as the «dark market.»»

    «The environment from the top of the chain – derivatives gang leaders – to the bottom of the chain – subprime, no-doc loan officers – became «criminogenic,» Black says. The only real response? Aggressive prosecution of «elites» at all stages in this twisted mess. Black says sentences should not be the light, six-month slaps that white-collar criminals usually get, or the Madoff-style penthouse arrest.»

    Και πολλά ακόμα…

    • ΠΟΛΥ καλο εύρημα κι αυτό Penguin,
      thanks! 🙂
      Μάλιστα έχει και ορισμένα ιστορικά στοιχεία (όπως για το παλιό «Bloomberg machine») που δεν τα ήξερα καθόλου.

      Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία φράση που έβαλες σε bold, σαν «μοναδική αληθινή απάντηση αντίδραση»…

      …The only real response? Aggressive prosecution of «elites» at all stages in this twisted mess. Black says sentences should not be the light, six-month slaps that white-collar criminals usually get, or the Madoff-style penthouse arrest.

      Πιστεύω ξέρεις καλά τις στατιστικές για το μέγεθος της JP Mοrgan κ.ά. τέτοιων κολοσσών, συγκρινόμενο με… προϋπολογισμούς κρατών, ή με την υπόλοιπη οικονομία, π.χ.
      http://globalguerrillas.typepad.com/globalguerrillas/2010/04/journal-the-financial-oligarchy-hikes-taxes.html

      ..γεγονός.που δείχνει ότι ΑΝ συνδυάζουμε τέτοια μεγέθη με τις γνωστές επικίνδυνες μεθόδους βλέπουμε ένα πραγματικό Φρανκενστάϊν οπλισμένο με Weapons of Economic Mass Destruction.

  4. Ένα ενδιαφέρον άρθρο στο Βήμα διάβασα σήμερα το πρωϊ. Λοιπόν σύμφωνα με το άρθρο το έλλειμμά μας θα αναθεωρηθεί και θα πάει από 12,7% στο 13,7% ενω το χρέος θα αναθεωρηθεί και αυτό και θα πάει από το περίπου 105% του ΑΕΠ που είναι τώρα στο 120% του ΑΕΠ…

    Αυτή η αναθεώρηση θα λάβει χώρα από αύριο και υπεύθυνη για αυτή είναι η Ευρωπαϊκή επιτροπή.

    Παραθέτω ολόκληρο το άρθρο,

    «Σε ακόμη δυσχερέστερη θέση αναμένεται να βρεθεί από αύριο η ελληνική οικονομία καθώς, σύμφωνα με κοινοτικές πηγές, η Κομισιόν θα ανακοινώσει όχι μόνο πως το έλλειμμα ήταν υψηλότερο από το 12,7% που αρχικά είχε υποστηρίξει η κυβέρνηση, αλλά και πως το δημόσιο χρέος ήταν μεγαλύτερο από ό,τι είχε δηλωθεί.

    Οι εκτιμήσεις της Κομισιόν για το χρέος και το έλλειμμα, καθώς και οι «χαμηλές επιδόσεις» στην εκτέλεση του προϋπολογισμού εκτροχιάζουν το Πρόγραμμα Σταθερότητας. Η τρόικα Ε.Ε.- ΕΚΤ- ΔΝΤ αναμένεται να ζητήσει πρόσθετα μέτρα. Έτσι εκ των πραγμάτων, λένε οι ίδιες πηγές, βρίσκονται στον αέρα οι προβλέψεις του Προγράμματος Σταθερότητας και ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για την αναθεώρησή του με την προσθήκη νέων μέτρων, κατά πάσα πιθανότητα σε συνδυασμό με την προσφυγή στον μηχανισμό στήριξης Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και Ευρώπης.

    Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», η Κομισιόν θα ανακοινώσει εκτός απροόπτου ότι το έλλειμμα της Ελλάδας το 2009 ήταν 13,7%, αντί 12,7%. Αντιστοίχως, αναθεώρηση αναμένεται αύριο και για το ύψος του δημοσίου χρέους. Ετσι, αντί για λίγο πάνω από το 100% του ΑΕΠ, το δημόσιο χρέος αναμένεται να κινηθεί περί το 120% του ΑΕΠ, ύψος- ρεκόρ για την ευρωζώνη.»

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=327064&dt=21/04/2010

    Να δω πως (και πότε) θα καταφέρουμε να ξεπληρώσουμε το χρέος μας με αυτές τις τρικλοποδιές που μας βάζει η Ευρ. επιτροπή.

    Το ερώτημα είναι η κυβέρνησή μας τι θα κάνει? Θα συναινέσει? Θα αρνηθεί? Τι διάολο θα κάνει?

    ΥΓ. Κάπου πήρε το αυτί μου oτι τα spreads ξεπεράσανε το νούμερο 500 σήμερα…

    • Καλημέρα Δ.Π.

      Εεεε… ΣΙΓΑ μη σχολιάσω κιόλας, να χάσω το χρόνο μου με τις ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ που γράφτηκαν εκεί (και τις είδα όλες) και… να μην μπορώ να πω τα πράματα με το όνομά τους.

      Ξέχασέ το…
      Αυτή τη στιγμή τελειώνω τους υπότιτλους και τα Εφφέ, σε ένα νέο βίντεο με τον Μαξ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από το άλλο (των 321 χιλιάδων θεάσεων) οπότε… και να ήθελα ακόμη (που ΔΕΝ θέλω με τίποτε) δεν θα ΜΠΟΡΟΥΣΑ να χασομερήσω σχολιάζοντας (δηλαδή… κολυμπώντας στα ΣΚΑΤΑ, ως… σκατο-μάχος).

      Η πολιτική μου ΑΛΛΑΖΕΙ, διότι η κατάσταση γενικώς ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. Δεν μας παίρνει άλλο να αποδεικνύουμε ξανά και ξανά ότι ο ήλιος ανατέλλει από την ανατολή κι όχι από τη δύση (και να ΜΗΝ μπορούμε να λέμε ούτε καν «μαλάκα», όποιον επιμένει στο αντίθετο)….

      (πάντως για το ποστ περί Κάϊζερ ΙΣΩΣ απαντήσω λεπτομερώς σε ΕΙΔΙΚΟ ποστ, σε όλες τις μπούρδες μία προς μία… ΑΝ αντέξω τη δυσωσμία τους καθώς τις μαζεύω…)

    • Δύστροπε, δεν ξέρω τι θα σου απαντήσει ο Omadeon, αλλά θα σου πω τα πράγματα όπως τα βλέπω εγώ και, ενδεχομένως, κι εκείνος:

      Όταν τα κολλητιλίκια ορισμένων με υβριστές, συκοφάντες και κομματόσκυλα θεσμοθετούν ένα καθεστώς «δύο μέτρων και δυο σταθμών», δηλαδή ένα καθεστώς αδικίας και επαπειλούμενης λογοκρισίας όπου επιτρέπεται στα προαναφερθέντα κομματόσκυλα να βρίζουν, να λοιδορούν και να συκοφαντούν απολύτως ανενόχλητα και χωρίς κανείς να τους βάζει στη θέση τους για τη βρωμερή τους συμπεριφορά, ενώ όποιος τολμήσει να αντιταχθεί στον οχετό τους να στοχοποιείται από τις κλίκες, οι αξιοπρεπείς άνθρωποι (που τα ζουν ή/και τα βλέπουν να γίνονται) σηκώνονται και φεύγουν από το συγκεκριμένο χώρο και τινάζουν και τη σκόνη απ’τα σανδάλια τους.

      Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Όποιος θέλει να τα πίνει με κομματόσκυλα, λαμόγια, υβριστές και συκοφάντες και να τους ευνοεί σκανδαλωδώς στις διάφορες διαδικτυακές συζητήσεις για μένα δεν αξίζει ούτε δεκάρα και το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους χώρους που συγκυβερνά.

      • Αιρετικέ όπως ξέρεις η δική μου άποψη και στάση είναι αισθητά διαφορετική, σεβόμενος βέβαια τη δική σου (πάντα…)

        Επ’ ουδενί δεν θέλω να παρανοήσει κανείς ότι τίθεται θέμα… συλλογικής ευθύνης (στον συγκεκριμμένο χώρο), ή θέμα κακίας ή αντιδικίας προς τον (σε όλα άψογο) ιδιοκτήτη του χώρου….

        Φαινόμενα συλλογικής πλάνης εμφανίζονται βέβαια, όπως και στην υπόλοιπη κοινωνία ΚΑΘΕ στιγμή, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και απαιτεί ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ λεπτό χειρισμό που είναι… σκληρή και ζόρικη δουλειά, ΟΧΙ «παίξε – γέλασε»….

        Οταν κάνει βέβαια κανείς (εξω-διαδικτυακή) παρέα με άτομα που εντός διαδικτύου είναι εντελώς αρνητικά και βρίθουν… ασυγχώρητων ελαττωμάτων (που διαφαίνονται διάφανα)… πρέπει να προσέχει ΠΑΡΑ πολύ, αλλιώς ΟΥΤΕ ο ίδιος δεν κατανοεί το βαθμό της ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ που υφίσταται, ή τις συνέπειες αυτής της διάβρωσης στη συμπεριφορά του. Ε, αν κάτσω κι εγώ να πίνω κρασιά π.χ. με φασίστες… ΚΑΤΙ θα χαλάσει ΚΑΙ σε μένα. Γι ‘αυτό ακριβώς και ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ….

        Αλλά… με ΤΙΠΟΤΕ δεν καταλογίζω αυτό (ή άλλο αρνητικό) στον Πάνο μας. Καθένας έχει το στυλ του, κι αν κανείς νομίζει ότι είναι ΕΥΚΟΛΟ πράμα, να συντονίζει τέτοιο πλήθος ατόμων κάθε μέρα, με ΟΛΕΣ τις… μπουρδολογίες και τις μαλακίες τους, ας πάει να του υποβάλλει αίτηση με… Καλυβόσημο (χεχε) για… αντικαταστάτης!

        Eίμαι σίγουρος ότι ΚΑΙ στον Πάνο, η κατάσταση ώρες-ώρες του τη δίνει ΤΟΣΟ, ώστε μετά χαράς θα προσλάμβανε για λίγο κάνα… αντικαταστάτη, ώστε να αφοσιωθεί στο δημιουργικό λογοτεχνικό έργο του ΚΑΙ εκείνος!
        🙂 χαχαχα….

        Υ.Γ. Πάντως νομίζω ότι είναι και θέμα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, εφόσον κυκλοφόρησε η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ υπόνοια ότι βλάπτω (ή βλάπτουμε) το χώρο αυτό, ας τον αφήσουμε ΗΣΥΧΟ (τουλάχιστον για ένα διάστημα, που ΕΛΠΙΖΩ να είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ, όχι σύντομο…)

        • Omadeon, εγώ συμπληρώνω τα εξής:

          1. Το να κάνεις παρέα με αναξιοπρεπείς ανθρώπους (κομματόσκυλα, συκοφάντες, λαμόγια) δρα καταστρεπτικά για την αξιοπρέπειά σου και γίνεσαι όμοιός τους όταν αρχίζεις να μεροληπτείς υπέρ τους.

          2. Ένας αξιοπρεπής άνθρωπος αντιδρά στη χυδαιότητα – και προσφάτως, από troll που τιμάται ιδιαίτερα από πολύ συγκεκριμένα άτομα, τη ζήσαμε μια χαρά και κανείς δε διανοήθηκε να του πει το παραμικρό. Κάθε άλλο…

          Η υπομονή έχει τα όριά της, όπως και η ανοχή στη μεροληψία και στην εθελοτυφλία. Μπορεί να είμαι πολύ αυστηρός. Δε μ’ενδιαφέρει.

          Το θέμα είναι να μπορούμε να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη και να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όσους προσβάλλουν τη νοημοσύνη μας όπως τους αξίζει.

  5. Στάσου Αιρετικέ γιατί εδω δεν έχεις δίκιο…

    Σου απαγόρευσε ποτέ κανείς την δυνατότητα να εκφράζεσαι ελεύθερα εκεί? Όχι βέβαια.

    Επίσης, σε επιθέσεις που έχουν κάνει σε σένα και στον Ομαδέωνα κάποιοι εκ των πασοκων εκεί σε αρκετές περιπτώσεις υπήρξε υποστήριξη, και δεν αναφέρομαι μόνο σε μένα εδω πέρα.

    Τώρα το αν κάποιοι συν-σχολιαστές έχουν ενδεχομένως μία φιλική σχέση με κάποιους από τους πασοκους ε, δεν είναι κανένα έγκλημα αυτό! Πολιτικές απόψεις κρίνουμε, όχι ποιός κάνει παρέα με ποιόν.

    Προσωπική μου άποψη είναι πως αντί να αποχωρείς από κάπου και έτσι ουσιαστικά να κερδίζουν αυτοί στους οποίους εναντιώνεσαι είναι χίλιες φορές προτιμότερο να παραμείνεις, προσπαθώντας να εκφράζεις με ένα *σχετικά ήρεμο*, το τονίζω, τρόπο την αντίθεση σου σε αυτούς και αρα να εκθέτεις συνεχώς στο φώς τις ασάφειες, τα ψεύδη, τις παρανοήσεις τους.

    Να ξεκαθαρίσω εδω πως δεν συμπεριλαμβάνω στην κριτική αυτή των απόψεών τους το με ποιον κάνουν παρέα εκτος δικτύου.

    Δεν ξέρω για σένα αλλά εγω προσωπικά προτιμώ να μείνω παρά να φύγω. Και στην τελική μην το παίρνεις τόσο πολύ προσωπικά το όλο πράγμα, το ότι υπάρχουν μερικοί που ενδεχομένως είναι καθεστωτικά φερέφωνα δεν σημαίνει πως σου έλαχε εσένα ο κλήρος να τους την πέφτεις σε προσωπικό επίπεδο κάθε τρεις και λίγο… 😉

    Eίναι πολύ προτιμότερο, και δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω, να κάτσεις εκεί και να ξεσκεπάζεις το αστήρικτο των απόψεων του κάθε καθεστωτικού φερέφωνου παρά να φύγεις.

    Ο Ομαδέωνας έχει νομίζω μία πολύ πιο σωστή τοποθέτηση επι του ζητήματος.

    Όπως και να έχει, εύχομαι ειρήνη.

    • Δ.Π. Δεν τίθεται θέμα «μη ειρήνης»….

      Ισα-ίσα ΚΑΙ η (προσωρινή) αποχή έχει στόχο την ΕΙΡΗΝΗ….

      Χαίρομαι που θεωρείς τη δική μου τοποθέτηση πιο σωστή.
      Η διαφορά με τον Αιρετικό είναι ίσως στον καταλογισμό ευθυνών.
      ΔΕΝ ψάχνω για ενόχους και ΔΕΝ επιρρίπτω ευθύνες στον Πάνο.

      Οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ένοχοι είναι γνωστοί, άλλωστε, βρωμάνε από χιλιόμετρα μακρυά, και είναι οι υπαίτιοι για τη Συλλογική Πλάνη, η οποία διαπίστωσα ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ είναι πλέον ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΗ, με κίνδυνο να ενταθεί περισσότερο καθώς ΔΕΝ συνειδητοποιεί ότι αργά ή γρήγορα θα ψάξει να να ρίξει το βάρος της σε βολικούς αποδιοπομπαίους τράγους, δηλαδή… ΕΜΑΣ (εν προκειμένω).

      Εχω κουραστεί πολύ άλλωστε, στο παρελθόν, για να κάνω την αναγκαία αυτοκριτική και για ΦΙΛΙΑ (όχι μόνο ειρήνη) με τον Πάνο, κι αυτό είναι αμοιβαία μας κατάκτηση που ΔΕΝ την εγκαταλείπω και ΔΕΝ την προδίδω με τίποτα. Ακόμη και να είχε ο Πάνος λάθος είναι αμελητέο μπροστα σε εκείνα άλλων, κι άλλωστε (για μένα) είναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.

      Λυπάμαι αλλά ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ καθόλου με ορισμένα που λες, τα οποία ατυχώς είναι ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΕΣ λογικοφανείς ενστάσεις που τις έχω ξαναδεί παντού στο διαδίκτυο και ΕΧΟΥΝ κάποια βάση, αλλά (εν προκειμένω) δεν νομίζω….

      Οταν μια κατάσταση σπάσει τα όρια του μη-ιάσιμου, ΔΕΝ θα κάτσω να «παίξω το γιατρό». Η ίδια η λογική καταλύεται και επομένως ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ η ψευδαίσθηση της «ορθολογικής κατατρόπωσης αντιπάλων». Τα είπα ξανά και ξανά, διάβασα και μερικές μπούρδες από… ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ άτομα, μερικές φορές (τα οποία εν πολλοίς εκτιμώ αλλά διαφωνώ μαζί τους)…
      …οπότε ΔΕΝ θα κάτσω να αποδείξω ότι «1+1=2» ΟΥΤΕ να υποστώ τις ΠΡΟΒΟΛΕΣ του ΝΟΥ τους (αναφέρομαι εδώ στους αξιότιμους και αγαπητούς Παππούλη και Σχολιαστή και ΕΝ ΜΕΡΕΙ στον αξιοπρεπή αλλά… άγνωστο σε μένα ακόμη Αναγνώστη Αθηναίο που… ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ νερόβραστος και αν-αποτελεσματικός συζητητής για τα γούστα μου, ΠΑΡΑ την αξιέπαινη μετριοπάθειά του).

      Εφόσον ο Παππούλης ΤΣΙΜΠΗΣΕ στην προπαγάνδα του Καργούδη ότι υπάρχουν «κομμάντο αντι-ΒΚ» και ότι αυτοί ειμαστε… εμείς, ενώ πίνει κρασιά με τον ανεκδιήγητο βρωμιάρη Ζέπο, ΚΑΚΟ δικό του (και λυπάμαι γιατί είναι ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟΣ).

      Στο θέμα της παρέας εκτός διαδικτύου τα ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑ με το νι και με το σίγμα στον Παππούλη και ΜΟΥΠΡΗΞΕ τα αρχίδια ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΗ αλήθεια. Εθεσα θέμα ΜΗ-επηρεασμού των διαδικτυακών συζητήσεων από εξω-διαδικτυακή παρέα και κόντεψα να βρω το μπελά μου.
      Θέλει ΚΑΙ την πίττα γερή ΚΑΙ το σκύλο χορτάτο. Δηλαδή… ΚΑΙ να μεροληπτεί λόγω παρεών ΚΑΙ να το αρνείται. Ε, σόρυ….

      Επιπλέον διαφωνώ μαζί σου ότι «δεν είναι έγκλημα μια ενδεχόμενη φιλική σχέση με…» (όχι διότι είναι ΠΑΣΟΚοι αλλά γιατί ΕΙΔΙΚΑ ο Ζέπος είναι μια βρωμερή και ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ανθρώπινη ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ, κι όποιος πίνει κρασιά μαζί του να ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ μαζί του. Αααα, μα πια…)

  6. Δεν θα συμφωνήσω με όλα οσα λές Ομαδέωνα αλλά από την άλλη ούτε μπορώ ούτε και έχω το δικαίωμα να σου επιβάλλω την αποψή μου. Ας είναι.
    Εκεί που ΣΙΓΟΥΡΑ θα συμφωνήσω μαζί σου είναι ότι ουδεμία ευθύνη φέρει ο Πάνος επειδή διάφοροι γράφουν αυτά που γράφουν. Τα καθεστωτικά φερέφωνα πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν.

    • Δ.Π.

      Το πρόβλημα που έχουμε είναι ΑΛΛΟΥ, τώρα πλέον…
      Π.χ. μόλις εντόπισα ένα σχόλιο του Παππούλη που με εκνεύρισε.
      http://panosz.wordpress.com/2010/04/24/gap_gov-63/#comment-86212

      Αιρετικέ ( και Ομαδεώνα )

      Δεν θέλω να σας πώ τι ακριβώς έχετε ανάγει σε επιστήμη….. 😉

      Η απάντηση είναι ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΙΣΟΥ, κωλόγερε, μη σου ρίξω τα… κρασιά (που πίνεις μαζί με την.. ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ) στη μούρη.

      • Υ.Γ. Και να φανταστεί κανείς ότι… ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ έντονα (κατ’ ιδίαν) με τη δήλωση του Αιρετικού «Όμοιος ομοίω αεί πελάζει».

        Παρόλ’ αυτά…
        όπου υπάρχει ψευδής συνείδηση, τείνει να ΑΥΞΑΝΕΙ…

        (κι ο Αιρετικός ΔΕΧΕΤΑΙ την κριτική, δεν έχει ψευδή συνείδηση)

  7. Σε μια αποστροφή του λόγου του ο Γ.Γ. της ΑΔΕΔΥ, κος Ηλίας Ηλιόπουλος, μετά από ερώτηση του ν. Χατζηνικολάου , στο ΑΛΤΕΡ, είπε: «το πρωί είπα στον κ. Πρωθυπουργό, κε Πρόεδρε είναι δυνατόν να κόψουμε από τους συνταξιούχους των 400 ευρώ, το 13 και 14 μισθό, να μην τους αφήσουμε τουλάχιστον να μπορούν να χαίρονται λίγο τις γιορτές. Και ο Πρωθυπουργός μου απάντησε: σωστό είναι αυτό, αλλά άλλοι παίρνουν τις αποφάσεις…..»

    καί ένας σχολιαστής από κάτω:

    Γιωργακη παμε για κανο???????
    -Τι να σου πω,δεν ξερω, αλλοι παιρνουν τις αποφασεις………….

    • XAXAXAXA….

      To άκρον άωτον τότε θα είναι….

      «Κύριε πρωθυπουργέ, έχετε τα μαγαζιά ανοιχτά» (λέει μια σύμβουλος κοιτάζοντας το… φερμουάρ του παντελονιού του Γιωργάκη)….

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ Γ.Α.Π.
      «-Τι να κάνω, άλλοι παίρνουν τις αποφάσεις»!!! χαχαχα 🙂

  8. Και θυμίζω το «You’re The Voice» του John Farnham:

    We have the chance to turn the pages over
    We can write what we want to write
    We gotta make ends meet, before we get much older

    We’re all someone’s daughter
    We’re all someone’s son
    How long can we look at each other
    Down the barrel of a gun?

    Chorus:
    You’re the voice, try and understand it
    Make a noise and make it clear
    We’re not gonna sit in silence
    We’re not gonna live with fear

    This time we know we all stand together
    With the power to be powerful
    Believing, we can make it better

    We’re all someone’s daughter
    We’re all someone’s son
    How long can we look at each other
    Down the barrel of a gun?…

    You’re the voice, try and understand it
    Make a noise and make it clear
    We’re not gonna sit in silence
    We’re not gonna live with fear

    We’re all someone’s daughter
    We’re all someone’s son
    How long can we look at each other
    Down the barrel of a gun?…

    You’re the voice, try and understand it
    Make a noise and make it clear
    We’re not gonna sit in silence
    We’re not gonna live with fear

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s