Αντίσταση ΤΩΡΑ στο Συμβόλαιο Ξεπουλήματος της χώρας που «…το δάνειο το εγγυάται με τις κινητές και ακίνητες αξίες που διαθέτει εντός και εκτός της επικράτειάς της…» (STOP the TREACHEROUS, TOTAL SALE of GREECE !)

UPDATE: Αυτό το ποστ δικαιώθηκε σε  όσα προειδοποίησε. Π.χ. εδώ:

«We are all Greek» / «Εiμαστε όλοι Ελληνες»  (Γερμανική αριστερή εφημερίδα)

Προσέξτε τα «ψιλά γράμματα του Συμβολαίου» για τα «δάνεια της Ε.Ε.»:

English Section: please click HERE.

…Τα δάνεια αυτά δεν θα συνοδεύονται από εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου με την μορφή ομολογιακών δανείων… […]

Τα διμερή δάνεια θα είναι στηριγμένα στη νομοθεσία της χώρας που θα δώσει το δάνειο και στην βάση αυτής της νομοθεσίας θα λειτουργήσουν και οι εγγυήσεις της αποπληρωμής τους. Αυτό σημαίνει όπως εξήγησε στο Capital.gr αρμόδιο κυβερνητικό στέλεχος ότι η χώρα που δέχεται το δάνειο το εγγυάται με τις κινητές και ακίνητες αξίες που διαθέτει εντός και εκτός της επικράτειάς της…

(Πηγή: http://www.capital.gr/News.asp?id=957100)

Προσέξτε ιδιαίτερα την τελευταία πρόταση, που τόνισα με κόκκινα bold γράμματα.  Σκεφτείτε και  ζυγίστε  καλά… ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ σημαίνει, ΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ αυτός ο όρος του Συμβολαίου  Προδοσίας, Παράδοσης και Ολοκληρωτικού Ξεπουλήματος της χώρας μας, που προτίθεται να υπογράψει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ (ή της… Goldman Sachs) σε λίγες μέρες. Η πλάκα είναι ότι… αυτά τα είχα ήδη πληροφορηθεί (από τα σχόλια της φίλης μας KnowDame στην «Καλύβα» εδώ) αλλά… ΔΕΝ είχα συνειδητοποιήσει καλά, ΤΙ σημαίνουν: Δηλαδή, με βάση αυτό τον όρο -πολύ απλά- η Ελλάδα σε λίγο… ΔΕΝ θα ΥΠΑΡΧΕΙ, παρά μόνο σαν ιδιοκτησία άλλων (εκείνων που θα τη δανειοδοτήσουν). Επιπλέον, πολλοί επιφανείς ξένοι οικονομολόγοι το θεωρούν σίγουρο, ότι τα λεφτά που θα δοθούν στην Ελλάδα ΔΕΝ θα αρκέσουν, ΟΥΤΕ θα αποτρέψουν τη χειροτέρεψη: – Η χρεωκοπία απλώς θα αναβληθεί για λίγο, αλλά είναι περίπου αναπόφευκτη, κάποια στιγμή. Σαν αποτέλεσμα, οι ξένοι δανειστές (αφού χορτάσουν… πίνοντας αίμα Ελλήνων εργαζόμενων) θα αρπάξουν κάποτε... -δικαιωματικά- την ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ «Εγγύηση«, δηλαδή… ΟΛΕΣ τις «κινητές και ακίνητες αξίες που διαθέτει (η χώρα) εντός και εκτός της επικράτειάς της»! Κοντολογίς, θα μας ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ τα ΠΑΝΤΑ!

E, τώρα, με βάση τα «ψιλά γράμματα» του Συμβολαίου για εθνικό ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, νομίζω ότι θα καταλάβετε ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΤΙ υπονοεί (και ΠΩΣ…. υλοποιείται) ΠΡΑΚΤΙΚΑ, η ακόλουθη (κατάπτυστη) Γερμανική γελοιογραφία (της «Φρανκφούρτερ Αλγκεμάϊνε»):

("Χαίρομαι, Γερτρούδη, που οι Τούρκοι έσωσαν την Ελλάδα και έτσι μπορέσαμε να κρατήσουμε τα λεφτά μας")
("Χαίρομαι, Γερτρούδη, που οι Τούρκοι έσωσαν την Ελλάδα και έτσι μπορέσαμε να κρατήσουμε τα λεφτά μας")

(Γαλλική διαδήλωση υπέρ της Ελλάδας που βρήκε ο Νίκος Σαραντάκος – ΕΔΩ)

______________________________

Η KnowDame τα εξήγησε καλά σε σχόλιό της (όπου πρόσθεσα τονισμούς):

….Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Πριν από λίγους μήνες δημοσίευσαν για πρώτη φορά την αποτίμηση της δημόσιας περιουσίας. Είναι περίπου 300 δις. Το χρέος μας αυτή τη στιγμή είναι αντίστοιχου ύψους. Όπως έχουν πει πολλοί έλληνες και ξένοι οικονομολόγοι έχουμε μπει στη λεγόμενη παγίδα χρέους. Ότι και να κάνουμε μόνο με ένα θαύμα μπορεί να αντιμετωπισθεί. Θα μεγαλώνει και δεν θα μικραίνει. Το ύψος της “βοήθειας” δεν επαρκεί καλά καλά ούτε για την πληρωμή των δανείων που λήγουν την επόμενη πενταετία (περίπου 150 δις -βλέπε σ.4 στο Δελτίο Δημόσιου Χρέους http://www.mof-glk.gr/ekdoseis/dhmosio_xreos/56.pdf). Επομένως τέλειωσε και το παραμύθι ότι η “βοήθεια” είναι για τους μισθούς και τις συντάξεις. Για όποιον ενδιαφέρεται, η κατάσταση έχει αναλυθεί επαρκώς από τον Επίκουρο ήδη από το Δεκέμβριο με τα στοιχεία του τότε προϋπολογισμού:

http://www.epicurus2day.gr/index.php/politicscomments/170-2009-12-02-13-21-46

Η συμφωνία (με εγγύηση κάθε κινητή και ακίνητη αξία εντός και εκτός επικράτειας) που πάει να κλείσει η πρόσφατα εκλεγμένη κυβέρνηση (με 2 εκ. περίπου ψήφους) σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗ ΧΩΡΑ!
Σε δύο χρόνια που το χρέος θα έχει φτάσει τα 450 δις (όπως υπολογίζουν επίσης πολλοί οικονομολόγοι) δεν θα φτάνει ούτε η ακίνητη περιουσία για να αποπληρωθεί το χρέος.

Η κυβέρνηση αυτή έχει χάσει κάθε νομιμοποίηση πλέον. Δεν εξουσιοδοτήθηκε από τον ελληνικό λαό για να πουλήσει την ΕΛΛΑΔΑ και τους κατοίκους της σαν δούλους. Το γιωργάπης πρέπει να αντικατασταθεί από εδώ και πέρα από τη λέξη γκαουλάιτερ.

Σύνταγμα της Ελλάδος
Άρθρο 1
1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Άρθρο 120
2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

Υπάρχουν πολλά ακόμα να ειπωθούν, αλλά δεν υπάρχει πλέον αρκετός χρόνος για λόγια και για εξηγήσεις. Εδώ μέσα υπάρχουν αρκετοί από τη γενιά του Πολυτεχνείου. Όσοι δεν έχουν διαφθαρεί τελείως στην πορεία του χρόνου, ας θυμηθούν τις αξίες που τους ξεσήκωσαν εκείνα τα χρόνια.

Είμαι μία από τους χιλιάδες Έλληνες και Ελληνίδες που δούλευαν όλα αυτά τα χρόνια χωρίς να συμμετάσχουν στη λεηλασία και στην κλεψιά. Αν και πολιτικοποιημένη, δεν συμμετείχα ποτέ σε κανένα κόμμα γιατί με απωθούσε το καθένα με τον τρόπο του. Πριν από δύο χρόνια άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο, γιατί τα γεγονότα της εποχής εκείνης άρχισαν να μη μου φαίνονται λογικά. Ας πούμε ότι “ξύπνησα” έγκαιρα.

Σας χαιρετώ τώρα, μια και ετοιμάζομαι να κατέβω για πρώτη φορά σε πρωτομαγιάτικη πορεία. Μόνο που η πορεία αυτή δεν θα είναι για να διαδηλώσουμε για τα δίκαια των εργαζομένων, αλλά για το μέλλον αυτής της ίδιας της χώρας ΜΑΣ και των επόμενων γενεών.

http://theamapati.wordpress.com/2010/04/30/ola/
http://olympia.gr/2010/04/28/horca-3/


Mερικά άλλα κείμενα που συνιστώνται:

ΟΧΙ στο ΔΝΤ
ΟΧΙ στο ΔΝΤ

Τελειώνω αυτό το ποστ… αναπαράγοντας (και προσυπογράφοντας εξ ολοκλήρου) το Πρωτομαγιάτικο κάλεσμα – μανιφέστο του Χρήστου Μόρφου:

1.

Εκείνο που προέχει αυτή τη στιγμή δεν είναι οι “τεχνικές [και τεχνητές] λεπτομέρειες” της κατάστασης. Γι’ αυτές συζητάμε ήδη εδώ και καιρό, και σίγουρα θα συνεχίσουμε να συζητάμε και στο μέλλον.

2.

Αυτό που είναι επιτακτικό αυτή τη στιγμή [πριν βυθιστούμε τελείως στην κρίση, και ο αγώνας για -απλή- επιβίωση, ο αγώνας για ένα κομμάτι ψωμί, μας απορροφήσει τελείως] είναι ένα διπλό ερώτημα, που ίσως έχουμε ακόμα την πολυτέλεια να συζητήσουμε και/ή να στοχαστούμε:

  • Πού βρισκόμαστε;
  • Πού θέλουμε να πάμε;

3.

Στην Ελλάδα έχει ήδη ξεκινήσει ένα τεραστίας κλίμακας πείραμα κοινωνικής μηχανικής ή, μάλλον, ανθρωπολογικής κοινωνικής μηχανικής. Όταν βγούμε απ’ τον δοκιμαστικό σωλήνα στον οποίο μας έχουν πετάξει -αν ποτέ βγούμε-, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο γύρω μας.

Ούτε εμείς θα είμαστε το ίδιο μ’ αυτό που είμαστε τώρα!

4.

Όσο διδακτικό κι αν είναι το να κάνουμε συγκρίσεις με παρόμοιες καταστάσεις του παρελθόντος, άλλο τόσο αποπροσανατολιστικό είναι να μείνουμε σ’ αυτές. Αυτό που θα βιώσουμε, αυτό που ήδη βιώνουμε, δεν έχει προηγούμενο στην παγκόσμια ιστορία. Οπότε, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

5.

Το κοινωνικό/οικονομικό/πολιτισμικό σύστημα που κυριαρχεί στον πλανήτη αυτή τη στιγμή, το σύστημα που γεννήθηκε πριν από δύο περίπου αιώνες και που διαρκώς επεκτείνει την κυριαρχία του, έχει όνομα. Λέγεται καπιταλισμός. Δεν λέγεται ούτε “νέα τάξη” ούτε “παγκοσμιοποίηση”. Λέγεται καπιταλισμός. [Ή, ορθότερα, καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής.] Η κοινωνική κατάσταση στην οποία κάποιος αγοράζει την εργατική δύναμη κάποιου άλλου. Τελεία και παύλα.

6.

Το ότι αυτό το σύστημα παίρνει, κατά καιρούς, διαφορετικές μορφές είναι γεγονός. Οι μορφές αυτές όμως σε καμία περίπτωση δεν αναιρούν την ουσία του, που είναι ο καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής. Τη σημερινή του μορφή θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε χρηματιστικό καπιταλισμό [ή κερδοσκοπικό ή όπως αλλιώς θέλουμε]. Εμφανίστηκε σε όλο του το μεγαλείο πριν από είκοσι χρόνια, όταν κατέρρευσαν τα καθεστώτα του “υπαρκτού κρατικού καπιταλισμού”, και όταν η Κίνα εντάχθηκε κι αυτή στη λεγόμενη “οικονομία της αγοράς”.

7.

Δύο λέξεις κλειδιά για την κατανόηση του χρηματιστικού καπιταλισμού είναι οι εξής:

  • εγγύηση
  • επισφάλεια

Εγγύηση των κερδών για τους μεγάλους “παίκτες” [τράπεζες (βλ. τα σχέδια διάσωσής τους μετά την κρίση του 2008), πολυεθνικές επιχειρήσεις κ.λπ.], και

Επισφάλεια για όλους τους μικρούς “παίκτες”, δηλαδή για όλους εμάς. Επισφάλεια σημαίνει: μη δικαίωμα στη σταθερή δουλειά, μη δικαίωμα στην περίθαλψη, μη δικαίωμα στη σύνταξη, μη δικαίωμα στην υγεία, μη δικαίωμα στην παιδεία, μη δικαίωμα στον πολιτισμό, μη δικαίωμα στην κοινωνικότητα, εν ολίγοις μη δικαίωμα στη ζωή.

8.

Στόχος και επιδίωξη; Η δημιουργία ενός ασπόνδυλου “ανθρώπου”, ενός νέου ανθρωπολογικού τύπου, η δημιουργία ενός ανθρώπου δίχως ιδιότητες, ενός ανθρώπου τρομοκρατημένου, πεινασμένου, μίζερου, υποταγμένου. Ενός ανθρώπου που δεν θα ξεχωρίζει από τον βούρκο μέσα στον οποίο θα ζει και θα κινείται.

9.

Κάπου εδώ βρισκόμαστε. Ας πάμε παρακάτω.

10.

Το παρακάτω σημαίνει ένα πράγμα: πού θέλουμε να πάμε;

Οι επιλογές μας -ως συνήθως- είναι δύο:

  • Ή να υποταχτούμε
  • Ή να αγωνιστούμε ενάντια και σ’ αυτό που μας έχουν ήδη επιβάλλει και σ’ αυτό που θέλουν σήμερα να μας επιβάλλουν.

11.

Αν υποταχτούμε, υποταχτήκαμε. Δεν θα υπάρξει γυρισμός! Για κανέναν!

12.

Πώς να αγωνιστούμε ενάντια σ’ αυτό που μας έχουν ήδη επιβάλλει και σ’ αυτό που θέλουν να μας επιβάλλουν;

Απλό, απλούστατο.

Να αρνηθούμε να γίνουμε ο ανθρωπολογικός βούρκος της κοινωνικής μηχανικής τους.

Να αναδείξουμε ό,τι πιο ανθρώπινο έχουμε μέσα μας, δηλαδή ό,τι πιο κοινωνικό.

Την αλληλεγγύη μας προς όσους έχουν ανάγκη [ανεξάρτητα από φυλές, χρώματα, «κοινότητες», καθοδηγητές, ινστρούχτορες κ.ο.κ.]

Το χαμόγελό μας και την ευγένειά μας προς όλους όσους συναντάμε στους δρόμους, στη δουλειά, στα λεωφορεία, στις πλατείες.

Την άρνησή μας να καταναλώσουμε τα σκουπίδια κάθε είδους που μας σερβίρουν [τρόφιμα/σκουπίδια, πολιτισμικά σκουπίδια, σκουπίδια «ενημέρωσης», φαρμακολογικά σκουπίδια, χημικά σκουπίδια, οικολογικά σκουπίδια, σκουπίδια γενικώς…]

Την αυτοοργάνωσή μας επί παντός του κοινωνικού. Στη δουλειά, στην πολυκατοικία, στη γειτονιά, στο σχολείο, στην πλατεία, στη διασκέδαση, παντού! Να τσακίσουμε την αντικοινωνικότητα και την εξατομίκευση που μας επιβάλλουν!

Όλοι στους δρόμους! Όλοι στις διαδηλώσεις! Όλοι στην Αγορά!

Γιατί, τίποτα δεν είναι προς πώληση, τίποτα δεν είναι προς αγορά! Τον ωφελιμισμό τους [την κυρίαρχη ιδεολογία του καπιταλισμού] ας τον χώσουν -επιτέλους- εκεί που ξέρουν! Σε λίγο θα μας υποχρεώσουν να πληρώσουμε και το σκοινί με το οποίο θα μας κρεμάσουν. Και τα έξοδα της κηδείας μας!

Αδέλφια στα όπλα!

Όλα τώρα αρχίζουν!

-Χρήστος Μόρφος, Πόλη των Αθηνών, 30 Απριλίου 2010 (ποστ «Όλα τώρα αρχίζουν!»).

English Section

The small print of the Loan Contract (to be signed) between Greece and the EU, includes a clause stating that Greece provides as a «guarantee» its entire assets!!! Now…  since the national debt is so large that it’s unlikely to be paid back, and since default is quite likely, anyway, in the near future, it follows that… Greek politicians are selling out SURRENDERING the whole country!

The owners of Greece in the near future will therefore be its creditors (after sucking dry the blood of ALL Greek working people…)

See also:

Add to DeliciousAdd to DiggAdd to FaceBookAdd to Google BookmarkAdd to RedditAdd to StumbleUponAdd to TechnoratiAdd to Twitter

Enhanced by Zemanta

113 comments

  1. δλδ μια χαρα τα λεει ο eamb.gr παρα που τα ριχνει συλληβδην και μακροσκελεστατα στους βρωμερους οβριους!
    😆

    • @deal of the day
      ΟΧΙ, ίσα-ίσα, ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ είναι το να «Τα ρίχνουμε στους βρωμερούς οβριούς». Από που κι ως που? Επειδή ορισμένοι τραπεζίτες είναι Εβραίοι;

      Μάλλον θα πρέπει να τα ρίξουμε στους…. ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΡΩΜΙΟΥΣ (της κυβέρνησης, κλπ.) που πουλάνε την ΙΔΙΑ τους τη χώρα, τώρα (κι ας λένε τόσοι άλλοι, μεταξύ των οποίων ΚΑΙ αρκετοί Εβραίοι, πως αυτό είναι κάτι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που πρέπει να ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ).

      Το ΕΑΜ Β’ έχει μερικές φορές δίκιο, αλλά όχι πάντα. Μερικές άλλες φορές είναι για ΚΛΩΤΣΙΕΣ.

      • ναι δε λεω!

        βασικα με το «δικιο εχει» αναφερομουνα στο περι ξεπουληματος της δημοσιας περιουσιας που κι αυτος εχει περιγραψει (γλαφυροτατα πρεπει να ομολογησεις!) εστω και αν το αποδιδει μονομανιακα και συνωμοσιολογικα στους απανταχου της γης εβραιους!

        εγραψα: «παρα που τα ριχνει… » και οχι: «που τα ριχνει…»
        😆

  2. Όσο διδακτικό κι αν είναι το να κάνουμε συγκρίσεις με παρόμοιες καταστάσεις του παρελθόντος, άλλο τόσο αποπροσανατολιστικό είναι να μείνουμε σ’ αυτές. Αυτό που θα βιώσουμε, αυτό που ήδη βιώνουμε, δεν έχει προηγούμενο στην παγκόσμια ιστορία.

    Πάρα πολύ σωστό.

    Βιώνουμε μία πρωτοφανή κρίση που ναι μεν μπορεί να έχει κάποιες ομοιότητες με ανάλογα φαινόμενα του παρελθόντος αλλά παρόλα αυτά έχει και πολλές πλευρές που είναι ριζικά διαφορετικές από φαινόμενα του παρελθόντος.
    Το να προσπαθήσουμε να «διαβάσουμε» σε τούτη την κρίση την επανάληψη κάποιας παρόμοιας κατάστασης από το παρελθόν είναι σίγουρο πως θα οδηγήσει σε ελλιπή κατανόηση και παρανοήσεις.

    Η κάθε κρίση, ιδίως κρίσεις με τέτοια εμβέλεια όπως αυτή που ζούμε σήμερα, συνιστά ένα πεδίο της πραγματικότητας όπου οι προβλέψεις, ιδίως οι μακροπρόθεσμες αλλά και οι μεσοπρόθεσμες, καθίστανται αδύνατες. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να συζητάμε και να ανταλλάσουμε προβληματισμούς, έχοντας πάντα επίγνωση πως, ακριβώς λόγω της φύσης της κατάστασης οι προβλέψεις είναι παρα πολύ επισφαλείς…

    Δεν γνωρίζω τι θα προκύψει στο τέλος όταν πλέον η κρίση θα έχει τελειώσει. Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι πως ζούμε το τέλος μίας εποχής…

    • Το θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση (και δυστυχώς είμαι εκτός έδρας με λαπτοπ – που δυσχεραίνει τη γραφή…)

      Προς το παρόν έχε το νου σου για την επικείμενη εμφάνιση ενός δημοψηφίσματος για ΠΡΑΚΤΙΚΑ ζητήματα άμεσης προτεραιότητας. Μόλις γυρίσω σπίτι θα σου στείλω προσωπικό μέηλ.

  3. Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις σου! Ας ξεχαστούν οι παλιές διαφορές και όλοι να πούμε όχι στον εξευτελισμό.
    Αν συμφωνείς, θέλω να βάλω λινκ για το post σου, στο http://www.democracycrisis.com .
    Aναμένω απάντησή σου και εκ των προτέρων ευχαριστώ!

    • @Γαριβάλδι
      Το σχόλιό σου σε τιμάει, αλλά και βοηθάει τον αγώνα ΟΛΩΝ ,μας.
      Στο διαδίκτυο δεν μπορεί κανείς να απαγορεύσει την ανάρτηση συνδέσμου σε κανέναν. Αν κρίνεις ότι βοηθάει το ποστ μου ΑΥΤΟ τον αγώνα, χαίρομαι.

      Θεωρώ αυτονόητο ότι τώρα πια βρισκόμαστε σε ένα είδος πολέμου, που απαιτεί την ευρύτερη δυνατή ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ, ΟΛΟΙ πλην ακροδεξιών…

  4. Οmadeon, η κατάσταση είναι απελπιστική (και έπονται χειρότερα…) Στην πορεία (που μάλλον πήγες και εσύ) υπήρχε σε σχέση με τα γεγονότα λίγος κόσμος. Δεν ξυπνούν! Μάλλον θα πρέπει να ευχηθούμε τα χειρότερα…

  5. Με την ευκαιρία της Πρωτομαγιάς (και όχι μόνο…) εμφανίστηκαν διεθνείς κινήσεις, άρθρα και διαδηλώσεις αλληλεγγύης προς τον Ελληνικό λαό.

    Π.χ. (και με βίντεο από διαδήλωση στη Γαλλία)
    http://sarantakos.wordpress.com/2010/05/01/gauche/

    Facebook group «Solidarity with the Working People of Greece»
    http://www.facebook.com/group.php?gid=114852855214650&__a=5

    Αρθρο της Γαλλικής Εφημερίδας «Ουμανιτέ» σε αγγλική μετάφραση («Είμαστε ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»)
    http://www.humaniteinenglish.com/spip.php?article1514

    κλπ. κλπ.
    ______________
    Capitalist system is still in crisis, we are all Greeks
    Union syndicale Solidaires, ESK, ELA, STEE-EILAS, EMF, SMIndaba (30 April 2010)
    http://www.europe-solidaire.org/spip.php?article17156

    Solidarity with Greek workers!
    From the Basque unions ELA, ESK and STEE-EILAS
    http://www.europe-solidaire.org/spip.php?article17156#outil_sommaire_0

    Greece in front of the abyss
    http://www.europe-solidaire.org/spip.php?article17148

  6. Οργή και από ορισμένους στην «Καλύβα»

    Μαΐου 1, 2010 στο 7:38 μμ
    Dralion

    Ας μην ζμπρωχνονται οι γαλλοι στην ουρα. Εχουν προτεραιοτητα οι γερμανοι.

    Ολοι θα παρουν απο το σωμα αυτης της ταλαιπωρης χωρας. Ολοι θα ικανοποιησουν τις αναγκες τους πανω της.
    Ας οψωνται οι ανικανοι που την ξεπουλησαν.
    […]

    http://panosz.wordpress.com/2010/05/01/sxoliasths-5-lepta/#comment-87060
    ____________

    Το να εκδιωχθει η Ελλαδα απο το ευρω ειναι νομικα αδυνατον. Γι’ αυτο μερικοι εχουν προτεινει την οικιοθελη εξοδο (επισης ουτοπικο).
    Παρ’ ολα αυτα, οι ξενοι επ’ ουδενι θα χασουν τα λεφτα που θα μας δανεισουν.
    Μπορει να μην τα παρουν πισω σε 5 χρονια. Αλλα σιγουρα θα τα παρουν – και με τους αναλογους τοκους – σε 20 χρονια. Ακομα και αν η χωρα μας δεν παραγει πλουτο, οπως διαπιστωνεις.

    Η ειδοποιος διαφορα ειναι αν εχουν την διακυβερνηση οι γερμανοι (παρντον, η ΕΕ) η οχι. Απο την στιγμη που κυβερνανε, πολλα γινονται. Ακομα και αν ο ελληνικος λαος δεν παραγει τιποτα.

    Π.χ. μπορουν να καβατζαρουν μια περιοχη του Αιγαιου και να στησουν αιολικα παρκα. Ποιος θα τολμησει να τους αρνηθει; Αφου ειναι δικη τους η χωρα – απο την περασμενη Κυριακη.
    Στην γερμ. επικρατεια οι διαθεσιμες εκτασεις για αιολικα παρκα εχουν εξαντληθει. Στο Αιγαιο οι εκτασεις ειναι ακομα παρθενες.

    Το Project Desertec χρειαζεται το Ακτιο σαν ενδιαμεσο σταθμο για την μεταφορα του ρευματος που θα παραγεται στην Σαχαρα και θα καταναλωνεται στην Γερμανια. Ηδη υπαρχει γραμμη HV απο το Ακτιο στην Ιταλια. Κανονικα, θα επρεπε να μας δινουν ενοικιο, για να περνανε το ρευμα τους απο τα εδαφη μας.
    Ε, θα “συμψηφιζουν” το ενοικιο με τα δανεια που θα μας δωσουν.
    Χαρακτηριστικο: οι ιδιωτικες εταιρειες που θα μας δωσουν “οικιοθελως” δανειο (δες προηγουμενο σχολιο μου) ειναι η Deutsche Bank, Allianz, Siemens. Ακριβως οι ιδιες εταιρειες ειναι οι βασικοι μετοχοι του Desertec. Το θεωρεις συμπτωση;

    Τριτο παραδειγμα: ακτοπλοια. Καιρος να ξεκουμπιζονται οι λατσηδοβαρδινογιαννηδες και να ερθουν οι φριτσηδες. Στο Αιγαιο θα διακινουνται γερμανικα εμπορευματα προς την Μ. Ανατολη με γερμανικα πλοια. Κατασκευασμενα απο γερμανικα ναυπηγεια.

    Οπως βλεπεις, υπαρχουν παμπολλοι τροποι για να παρουν οι κυβερνητες μας πισω τα λεφτα τους. Ακομα και ερημην του ελληνικου λαου. Ο οποιος θα πειναει και θα ζει εξαθλιωμενος.
    Η εξαθλιωση διαρκειας ειναι απαραιτητη για 2 λογους.
    Πρωτον για να μην αυξανονται οι δανειακες αναγκες. Οτι εδωσαν οι επικυριαρχοι, το εδωσαν.
    Δευτερον για να συνετιζονται τα αλλα γουρουνακια και να μην διανοηθουν να κανουν τα ιδια….

    http://panosz.wordpress.com/2010/05/01/sxoliasths-5-lepta/#comment-87054
    ______________

    Σημαντικά στοιχεία για τα δάνεια που ευθύνονται για το χρέος, εδώ
    http://panosz.wordpress.com/2010/05/01/sxoliasths-1996-2009/

    • @xamogelo
      To ΙΔΙΟ το συμβόλαιο (γραπτώς) ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ακόμη. Σε λιγες ώρες, ίσως…
      Πάντως, στη δική μου πηγή ΗΔΗ έδωσα λινκ, στο capital.gr (ΕΔΩ) – το οποίο είναι κατάπτυστα φιλο-πλουτοκρατικό αλλά σε τέτοια θέματα πληροφοριών «από κυβερνητικούς παράγοντες» δεν κάνει ποτέ λάθος (μέχρι τώρα).

      Επίσης ανακοινώθηκε το ΙΔΙΟ από την τηλεόραση χθες το βράδυ (κατά τη διάρκεια φιλικής επίσκεψής μου σε ένα άλλο σπιτι) και… έφριξαν όλοι, παρόλο που -δυστυχώς- ο όρος αυτός είναι «λογικός» (κανένα δάνειο δεν δίνεται χωρίς εγγύηση, και η συνήθης εγγύηση που είναι τα κρατικά ομόλογα έχει πλέον ΑΧΡΗΣΤΕΥΤΕΙ)…

      Αρα, καλύτερα να το… πιστέψεις, μάλλον!
      (εγώ… μακάρι να κάνω λάθος, ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ…
      -οπότε θα το διορθώσω… ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ !!!🙂 )

  7. Αντιγράφω από το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου…

    Οι Γερμανοί Νεοναζί του NPD διοργάνωσαν αποτυχημένη εκδήλωση διαμαρτυρίας με συμμετοχή ελάχιστων ατόμων έξω από το ελληνικό προξενείο στο Ντίσελντορφ, με σύνθημα «Οχι λεφτά γερμανών φορολογουμένων για τους Ελληνες».

    Οπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις στη Γερμανία, οι αντι-διαδηλωτές ήταν δεκαπλάσιοι, με σύνθημα «Είμαστε όλοι Ελληνες» !!!

    Πηγή: Ελευθεροτυπία
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=157510

    • Τους νεοναζί θέλει λοιπόν να προσεταιριστεί η Frau Angela «Kuh» Merkel-von Bismarck…

      Για να μας πουν τώρα τα χρυσαύγουλα, πώς νιώθουν που οι Γερμανοί ομοϊδεάτες τους μόνο φιλικά αισθήματα δεν τρέφουν για το λαό μας;

  8. η χώρα που δέχεται το δάνειο το εγγυάται με τις κινητές και ακίνητες αξίες που διαθέτει εντός και εκτός της επικράτειάς της

    Το παραπάνω απόσπασμα από το άρθρο του Capital.gr εύχομαι να ΜΗΝ είναι αληθινό. Και αν είναι αληθινό είναι στο χέρι μας (πλέον) να το διαψεύσουμε. Εαν είναι αληθινό τότε εύκολα συνάγεται το συμπέρασμα πως οι ανθυποκλητήρες που έχουμε για κυβέρνηση έχουν πλέον καταστεί απλοί εντολοδόχοι εντολών άλλων και τίποτα παραπάνω, έχουν μετατραπεί δηλαδή σε εκπροσώπους άλλων χωρών μέσα στην ίδια τους την χώρα…

    • Για ποιους λες; Για τον Gauleiter Herr Georg von Papandreou; Ή μήπως για τον Kommandant Herr Georg Papakonstantinou;

      Αλήθεια, ο Καργούδης κι ο κωλόγερος ο κολλητός του εξακολουθούν να λένε τις ίδιες μαλακίες;

    • Εδώ πούλησαν τη χώρα, σ’ αυτά θα κολήσουν τώρα;;; Πρέπει να το καταλάβουμε όλοι ότι μας κυβερνούν γκαουλάιτερ
      και ότι πρέπει να τους διώξουμε το γρηγορότερο δυνατό

  9. Όσο για τα δάνεια, πάλι για τις φτωχούλες τράπεζες καίγονται. Πρόσεξε κανείς το μέτρο για το Ταμείο Οικονομικής Σταθερότητας;

    Δελτίο Τύπου του ΔΝΤ
    http://www.imf.org/external/lang/greek/np/sec/pr/2010/pr10176g.pdf

    περισσότερες λεπτομέρειες εδώ http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aMSjDsoZ2x60

    • KnowDame ,καλημέρα…

      Επειδή με ειδοποίησες να ελευθερώσω τα σχόλια που μυστηριωδώς ΔΕΝ εμφανίζονταν….
      …και προ ολίγου τα βρήκα στο Spam-filter box, από όπου ΔΕΝ σώζονται αν δεν τα πάρει κανείς είδηση ΕΓΚΑΙΡΩΣ…
      …αλλά και επειδή μπορεί αυτό να συμβεί και σε άλλα σχόλια, ή άλλους σχολιαστές….

      εξηγώ τον ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ λόγο που συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα και συνιστώ… ψυχραιμία σε όλους!🙂
      – O λόγος είναι ΠΟΛΥ πιθανώς ότι κάποιοι έκαναν ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ κάποιου λινκ σε πολλά μπλογκ ή μέηλ, και σαν αποτέλεσμα θεωρήθηκε στο τέλος (αυτομάτως) spam, σε ΟΛΗ τη WordPress!

      Αν λοιπόν βλέπει κανείς σχόλια να εξαφανίζονται ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ (ούτε καν το μήνυμα «το σχόλιό σας αναμένει έγκριση» κλπ.)… καλό είναι να ΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ τους μπλόγκερ, γιατί μετά από 2-3 μέρες θα έχουν αυτομάτως ΣΒΗΣΤΕΙ και από τη σπαμέστρα, με αποτέλεσμα να χαθούν ΕΝΤΕΛΩΣ !
      (Με ψυχραιμία μεν, με ειδοποίηση δε…)

  10. 1. Οι Μάνος και Κοντογιαννόπουλος της «Δράσης» χαιρετίζουν τα μέτρα. Αυτοί έτσι κι αλλιώς δεν πλήττονται, άσε που ποτέ δε συμπάθησαν αυτόν που δουλεύει και παίρνει τρεις κι εξήντα:

    http://www.drash.gr/index.php?id=965&title=%CE%97%20%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%BD%CE%AD%CE%B1%20%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=158065

    2. Οι «πρυτάνεις» κι αυτοί λένε ΝΑΙ στα νέα μέτρα. Έτσι κι αλλιώς, αυτοί τρώνε με χρυσά κουτάλια:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=158014

    3. Αι ΗΠΑ βγάζουν λάδι τα CDS και προβλέπουν στάση πληρωμών:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=157921

    Προτείνω σε πρώτη φάση πολύ ξύλο στους πρυτάνεις για να μάθουν να δίνουν τα διαπιστευτήριά τους σε στρατεύματα κατοχής. ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ.

    Αμέσως μετά, ΜΑΥΡΙΣΜΑ σε Μάνο, Κοντογιαννόπουλο και σ’όλα τα καθάρματα της «Δράσης». Και, γιατί όχι, ΞΥΛΟ.

    Και προχωράμε.

  11. «Το ΠΑΣΟΚ δέν διαθέτει δημοκρατική νομιμοποίηση για τα μέτρα που θα ανακοινωθούν τα επόμενα 24ωρα .Να κάνουμε εκλογές;Δέν είμαστε αυτόχειρες .Αρα τι μένει; Μία κυβέρνηση σαν και εκείνη του Κωνσταντίνου Καραμανλή τον Ιούλιο του 1974 , απο όλους τους πολιτκούς χώρους .Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να εχει εκτακτες εξουσίες ,για να το πώ πιο απλά η χώρα είναι σε κατάσταση εκτακτης ανάγκης χωρίς δικτατορία αλλά ορισμένα αρθρα του συνταγματος πρέπει να βγούν «εκτός»…»

    «Στο κάτω-κάτω της γραφής ο κάθε λαός έχει τη δημοκρατία που του αξίζει .Μπορούμε να συμφωνήσουμε οτι είμαστε σε μία κατάσταση εκτακτης ανάγκης .Χρειαζόμαστε κυβέρνηση και μηχανισμούς αμεσης ανάγκης . Η αναστολή συνταγματικών διατάξεων δέν αφορά μόνο το δικαίωμα της αντίρρησης διαμαρτυρίας , θα μπορούσε να αφορά και αλλα ζητήματα, οπως το τραπεζικό απόρρητο,…»

    Τα παραπάνω απoσπάσματa είναι του Τάσου Τέλλογλου όπου ούτε λίγο ούτε πολύ προτείνει μία μορφή «ηπιας» (?) δικτατορίας.

    Το κύριο άρθρο του είναι αυτό,
    http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=2323&reftab=218&t=%CE%A4%CE%BF-%CF%84%CE%AF%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE%CF%82

    Το πρώτο απόσπασμα βρίσκεται στα σχόλια, τρίτο από το τέλος. Εαν συνεχίσει κανείς την ανάγνωση προς τα πάνω θα βρει και το σχόλιο από όπου το δεύτερο απόσπασμα.

  12. Διάφορα αρθρίδια ακόμα από εναν ακόμα μετανοημένο «οικονομικό δολοφόνο»:

    Goldman Sachs: Μια ενδιαφέρουσα και ανησυχητική προοπτική.

    Διαφορετικό αποκαλυπτικό άρθρο και ζοφερές προβλέψεις προς επίρρωσιν των οργασμικών δημοσιοκαφρικών δικτατορικών ονείρων:
    «People who are paying attention now to Greece can see what is coming—the end of cash transactions, the loss of sovereign land, the privatization of resources, massive taxation, the end of support for the lower classes, and an active police state. «

    Λιτότητα=Ομηρεία στις τράπεζες

    Μια ένδειξη ότι το παιχνίδι ήταν «στημένο κι απ’τα πρίν ξεπουλημένο»: Μια βασική πρόβλεψη του φορολογικού ήταν η απαγόρευση συναλλαγών πάνω από ένα συγκεκριμένο ύψος σε μετρητά και η υποχρεωτική πληρωμή μέσω τράπεζας (με το αντίστοιχο νταβατζιλίκι) τάχαμου δήθεν για «πάταξη της φοροδιαφυγής», λες και δεν ξέραμε ότι η μεγαλύτερη φοροδιαφυγή γίνεται με την συνεργασία των εφοριακών και με πλήρη επίγνωση των υπουργών οικονομικών (θυμάστε το «φιλικά και επιεικά»;) και όχι από τον φτωχομπινέ που παίρνει σαράντα άνευ αποδείξεως για δέκα ευρώ φόρο -που θα τα σκάσει έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή.
    Επιμένω πάντως, για να είμαι και λίγο αισιόδοξη, ότι η τραπεζική απολυταρχία είναι στον ίδιο δρόμο καταστροφής με την προεπαναστατική απόλυτη μοναρχία της Γαλλίας.

    • Penguin συμφωνώ φυσικά…

      Από το πρώτο σου λινκ αντιγράφω εδώ το τέλος, διότι είναι σημαντική μαρτυρία και για τον σχεδιαζόμενο νέο ρόλο του IMF σαν νέο είδος Κεντρικής Τράπεζας / FED – αυτή τη φορά όμως για ΟΛΟ τον πλανήτη, με νέο νόμισμα το SDR (Special Drawing Right) αντί του δολλαρίου (που θα καταρρεύσει). Επίσης διαφωτίζει τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κίνδυνο, μέσα στο πραγματικό (αθέατο) «παιγνίδι σκακιού» που παίζεται τώρα, μέσα από τη «θυσία της βασίλισσας Goldman Sachs«:

      The Game of the Century:” Bobby Fischer and the Queen Sacrifice

      But capos typically are not sacrificed unless doing so would serve a Machiavellian purpose. So what would be the purpose of sacrificing Goldman? Well, in one of the more famous games in chess history, 13-year-old Bobby Fischer brilliantly pounced on his opponent and guaranteed victory by boldly sacrificing his queen on move 17. The queen is the most powerful chess piece. Average people would narrowly play a game defensively protecting their queen and assuming any chance to take your queen would lead to victory. But that elementary view would be precisely the weakness upon which a true chess mind, a Godfather, would prey. Beware of the bait being laid in front of you.

      Goldman Sachs is very much analogous to a queen in the chess game being played by the ownership class—the richest pools of private capital controlled by multi-generational wealthy families that hover above countries via the central banking system. It has been one of the most potent pieces on the board for many years, its most recent attack being on the entire nation of Greece. But as the endgame comes into view, perhaps the most brilliant play to reach checkmate is now the queen sacrifice. Goldman employees had better be sending their resumes to JP Morgan Chase—a critical chess piece in the endgame that will be protected at all costs.

      The Great Global Restructuring

      What is the end game? The ownership class is attempting to restructure the world under a new financial system. We have had a global currency for a long time—the US dollar—but it has run its course. Wall Street has leveraged up the dollar as far as possible. The dollar now holds most nations hostage thanks to the power of the bond market, the central banking system. The ownership class needs a new debt-based currency and banking structure to maintain control as they pump the capital engine through the 21st century. This is why the G20 is working feverishly to build up the IMF, BIS, and new global financial rules. This time the production center will be China rather than the US, which is why China and Japan are the most asset-rich countries in the world while the western world is the most indebted. The west is on track for decades of slow decline while Asia is on the verge of seeing “the rising sun.”

      So unfortunately the government vs. Goldman Sachs story has nothing to do with reforming Wall Street in the interest of average Americans. Rather, it is a strategic move to further the endgame of consolidating Wall Street power, focusing public rage on Goldman to protect JP Morgan Chase, fueling new regulations to clamp down on the smaller banks that we so desperately need, and creating a global structure even bigger than the already “too big to fail” banking system. This may be setting up one of the biggest, most successful queen sacrifices in history. We should take the queen by all means—Goldman is a predator. But heed the lesson from 13-year-old Bobby Fischer. Be wary of checkmate.

      Για το νέο ρόλο του ΔΝΤ σαν FED του κόσμου είχε γράψει πρόσφατα κι ο Επίκουρος (απλώς το θυμίζω γιατί… το ξέρουμε όλοι εδώ):

      Και κάπου εδώ και κάπως έτσι φτάνουμε στο «σήμερα». Ένα σκασμένο κράτος, με υποχρεώσεις 60 τρις, με ανοικτούς λογαριασμούς παντού, οικονομικούς, στρατιωτικούς, διπλωματικούς, ένα ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ κράτος που το παίζει υπερδύναμη, «ξαφνικά» βιώνει μια μέγιστη οικονομική κρίση. Ουσιαστικά σκοντάφτει σε ΚΑΠΟΙΑ από τα προβλήματα που έχει κρύψει κάτω από την μοκέτα.

      Ο ρόλος της Αμερικής αλλάζει. Ο οικονομικός δερβέναγας πλέον είναι ανάπηρος. Η Αμερική έχει τώρα να επιλύσει το δικό της χρέος. Το δολάριο δεν είναι πια (και ούτε πρόκειται) το ισχυρό νόμισμα. Ο κύκλος του έχει κλείσει. Το ισχυρό νόμισμα πρέπει να προέλθει από αλλού. Από που; Από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Η Παγκοσμιοποίηση λαμβάνει χαρακτήρα Κεντροποίησης. Υφίσταται ανάγκη Διευθυντηρίου. Το οποίο, όπως ο ΟΗΕ, θα ελέγχεται από αυτούς που πρέπει. Και το οποίο θα μπορεί σε ένα βράδυ να γράψει ή να ξεγράψει την ιστορία ενός έθνους. Και το μέλλον του; Φυσικά, φυσικά…

      Το ΔΝΤ αποφασίστηκε το 2008 στο Πίτσμπουργκ. στην Σύνοδο των G20 και όπως λέγεται εκτός ατζέντας, να αποκτήσει τον ρόλο της Παγκόσμιας Τράπεζας. Του δόθηκε ως μποναμάς ένα πακέτο 500 δις, το οποίο αφορά τα εκδιδόμενα από αυτό SDRs. Η μεγαλύτερη έκδοση SDRs που έγινε ποτέ από το ΔΝΤ ήταν 10 φορές μικρότερη και προ 30 ετών. Τα πράγματα αλλάζουν. Ο (απερχόμενος τάχα) δερβέναγας εν τω μεταξύ θα κοιτάξει να απαξιώσει αργά ή σταθερά το νόμισμα του για να μπορέσει να απαξιώσει το χρέος του. Να αναγεννηθεί… Το ΔΝΤ θα παράγει χρήμα (από το πουθενά φυσικά) και θα παίζει τον ρόλο που η FED παίζει στις ΗΠΑ. Θα αγοράζει με χρήμα προερχόμενο από κοπανιστό αέρα, χρέη κρατών ανά την υφήλιο και θα τα κάνει δικά του. Όχι τα χρέη, τα κράτη. «Debt Monetization»

      Στην διαδρομή αυτή, κάτι έπρεπε να γίνει με το Ευρώ. Τα πράγματα είναι απλά. Ο πιο αδύναμος κρίκος επελέγη. Το δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας, ανακαλύφθηκε λες και επρόκειτο για την ανακάλυψη ότι η γη δεν είναι επίπεδη. Θα μπορούσε να είχε συμβεί προ 5ετίας ή 10ετίας ή 20ετίας, ή μετά από 10 ή 20 χρόνια. Είναι τόσο απλό. Όποτε κι αν κάποιοι αποφάσιζαν ότι θα πρέπει να διακόψουν τον δανεισμό μας, ή να μας δανείζουν με μεγαλύτερα επιτόκια, θα χρεοκοπούσαμε. Ο στόχος ήταν α. να πληγεί το Ευρώ, β. να μας στείλουν ως παράδειγμα χώρας – μέλους προς μίμηση στο ΔΝΤ, γ. να έχουν τον στρατηγικό έλεγχο μιας χώρας που εσχάτως έδειχνε να απολαμβάνει τα 35 χρόνια ανεξαρτησίας της και να ανακτά δυνάμεις (με τις όποιες φυσικά ατέλειωτες παθογένειες αυτού του λαού). Στην πορεία θα ακολουθήσουν και άλλοι. Έτσι δεν έγινε με δολιοφθορές και ανατροπές καθεστώτων στο παρελθόν; Με στρατιωτικά χτυπήματα ακόμα και στην Ευρωπαϊκή Σερβία. Με την αντιμετώπιση της «τρομοκρατίας»;
      (……..Κλπ………)

      Ο έλεγχος της αγοράς ομολόγων γίνεται από τις τράπεζες. Είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί μια false flag κρίση και έπειτα να αναλάβουν οι οικονομικοί τρομοκράτες να δημιουργήσουν κλίμα. Αν θέλουν μπορούν αύριο να αυξήσουν τα CDS

      http://www.epicurus2day.gr/index.php/economicsystem/177-2010-04-22-22-31-49-

  13. Ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για το Ταμείο Οικονομικής Σταθερότητας
    http://www.banksnews.gr/portal/home-page/124-top-story/717-lr—-

    Αν μπορεί κάποιος ας βρει και το πρωτότυπο άρθρο

    Το ζουμί νομίζω ότι είναι αυτό που έχω κάνει bold

    Τραπεζικά στελέχη που σχολίαζαν στο “B” τα προβλεπόμενα για τη λειτουργία του νέου Ταμείου, τόνιζαν ότι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αυτό θα λειτουργήσει σαν μηχανισμός κεφαλαιακής υποστήριξης όσων τραπεζών δεν μπορούν να εξασφαλίσουν κεφάλαια από την αγορά και τους βασικούς μετόχους τους, αλλά με ένα τρόπο που ενδέχεται στο μέλλον να οδηγήσει στη μεταβίβαση του ελέγχου ελληνικών τραπεζών σε ξένους ομίλους.

  14. omadeon
    αναδημοσιευω κειμενα απο το παρον ιστολογιο[αναγραφοντας εννοειται τη πηγη τους κ τα λινκ]σε συζητησεις που κανω με νεοφιλελευθερους σε αλλα ιστολογια
    το κανω για να στηριξω τα λεγομενα μου
    ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα,αν εκανα λαθος πες το μου να μην επαναληφθει

  15. http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=157913

    «Σικέ» η «μάχη» για 13ο και 14ο μισθό στον ιδιωτικό τομέα…

    Γιατί το ΔΝΤ ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!!!!

    Προσέξτε τι είπε ο «σκληρός» της τρόικας:

    Μάλιστα ο «σκληρός» της Τρόικας, ο Δανός Paul Thomsen από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο υπογράμμισε ότι «υπάρχουν τόσο μεγάλα περιθώρια προώθησης της ανταγωνιστικότητας του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας μέσω της προώθησης των διαρθρωτικών αλλαγών που καθιστούν περιττή τη σύσταση για μισθολογικές περικοπές». Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, οι εκπρόσωποι της τρόικας εκτιμούν ότι ο ιδιωτικός τομέας θα επηρεαστεί από το «μήνυμα του Δημοσίου, το οποίο αποτελεί και τον μεγάλο ασθενή». Συνεπώς αναμένουν ότι και στον ιδιωτικό τομέα είτε θα υποστούν απώλειες -λόγω της γενικότερης ύφεσης- ή στην καλύτερη περίπτωση θα «παγώσουν» οι μισθοί.

    Δηλαδή θα επέλθει ύφεση έτσι κι αλλιώς.

    Προσέξτε και τα υπόλοιπα που λένε:

    1. Ξανατονίζουν ότι ο ιδιωτικός τομέας χρειάζεται ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ κι ΟΧΙ μισθολογική συμπίεση!

    2. Τους εντυπωσίασαν στις – ΤΕΧΝΗΤΑ υποβαθμισμένες (α ρε Keiser πόσο σωστά τα λες!) – τράπεζές μας η κεφαλαιακή τους επάρκεια και η καλή τους κατάσταση (γιατί δεν επένδυσαν στα τοξικά…).

    Άρα, είμαστε σε ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ απ’ό,τι μας λένε ο ΓΑΠ και τα παπαγαλάκια του!

    • Οι Ελληνικές τράπεζες δεν έχουν πρόβλημα γιατί οι βασικές πηγές κέρδους τους είναι ο retail τομέας πουλούν δάνεια, όχι γιατί δεν ήθελα να επενδύσουν
      σε παράγωγα αλλά γιατί δεν είχαν εξειδικευμένο προσωπικό για τέτοιες εργασίες κάπως έτσι τη γλύτωσαν

      • Βασίλη θα αποκτήσουν πολύ σύντομα πρόβλημα από τα χιλιάδες δάνεια (στεγαστικά και επιχειρηματικά) που δεν θα μπορούν να πληρωθούν λόγω των μέτρων και της ύφεσης. Δες παραπάνω στα σχόλια όπου έδωσα λεπτομέρειες για το Ταμείο Οικονομικής Σταθερότητας.

        Το κόλπο είναι στημένο πολύ καλά. Πέρα από τη ληστεία όλων των πλουτοπαραγωγικών πόρων της χώρας, την εκποίηση όλης της δημόσιας ακίνητης περιουσίας, ο στόχος είναι και ο πλήρης έλεγχος του τραπεζικού συστήματος. Τα μεγάλα ψάρια θα φάνε όλα τα άλλα

        • Ε, ναι.
          (οι Ελληνικές Τράπεζες είναι… ψαράκια – τροφή για ΠΙΟ μεγάλα ψάρια)

          Στο τέλος και η ΕΚΤ θα παραγκωνιστεί από τη νέα Παγκόσμια FED, δηλαδή… το ΔΝΤ !!!
          (και το ευρώ, όπως και το δολλάριο από το νέο νόμισμα SDR…)

          Σχετικά με όλα αυτά δείτε και το σχόλιο ΕΔΩ.

          (χωρίς ΚΑΠΟΙΑ γνώση σκακιού και ΚΑΠΟΙΟ αυτο-έλεγχο στη… φαντασία, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ασχολούνται διάφοροι απλοϊκοί «αντι-νεοταξίτες», με τέτοια ΣΟΒΑΡΑ θέματα, που αφορούν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΙΤ του πλανήτη -χεχε)

  16. Διαμαρτυρία αδιόριστων εκπαιδευτικών στην ΕΤ1, για την οποία οι ΑΛΗΤΕΣ της διοίκησης της ΕΤ διαμαρτυρήθηκαν πως «παραβίασε τις αρχές του δημοκρατικού διαλόγου» (του ΠΟΙΟΥ??? χαχαχα)

  17. Να και μερικά από τα ακίνητα της δημόσιας περιουσίας που θα πουληθούν για ένα κομμάτι ψωμί. Τα μισά περίπου ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με ένα σμπάρο δυο τρυγώνια, ή μάλλον πολλά τρυγώνια. Πώληση ακίνητης περιουσίας, κατάργηση θέσεων και άρα απόλυση μερικών ακόμα χιλιάδων Δ.Υ. και χώρος για να αναπτυχθεί η ιδιωτική εκπαίδευση, μια και θα καταργηθούν 40.000 περίπου θέσεις εισακτέων. Ε ναι, τι να τους κάνουν τους μορφωμένους έλληνες οι επικυρίαρχοι; Αμόρφωτους δούλους χρειάζονται, που να μην έχουν τη δυνατότητα να σκέπτονται και να κρίνουν

    Και λουκέτο στα μισά ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=11496964

    • Εκεί που είχαμε ανάγκη για περισσότερη παιδεία θα χάσουμε κι αυτή που έχουμε.

      Σε ένα σημείο του άρθρου που έδωσες, KnowDame, λέει το εξής

      Το «λουκέτο» που έρχεται στις σχολές οδηγεί με ταχύτατους ρυθμούς σε δεκάδες απολύσεις των συμβασιούχων καθηγητών, σε στρατιές ανέργων, ενώ θα μειώσει δραματικά τις φοιτητικές παροχές σε συγγράμματα, σίτιση και στέγαση.

      Δηλαδή… το «ένα σύγγραμμα» θα γίνει… μισό???

      • Όχι, θα μειώσει τους εισακτέους κατά 40.000, δηλ. περίπου το 50% και είναι λογικό αφού δεν θα επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις μια και θα καταργήσουν τα μισά. Ήδη δεν επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις σε αρκετά από αυτά.
        Για να πάρεις μία ιδέα, το 2008 ο αριθμός των εισακτέων ήταν 82.640 (ΑΕΙ 39.210, ΤΕΙ 43.430), ενώ το 2009 83.610 (ΑΕΙ 40.180, ΤΕΙ 43.430)

        Όσο για τα συγγράμματα, σκοπεύουν να τα κάνουν ψηφιακά σιγά σιγά, κάτι που υπονοεί ότι θα έχουν τη δυνατόητα να τα χρησιμοποιήσουν μόνο όσοι θα έχουν την οικονομική άνεση να αγοράσουν e-readers.

        Είναι ξεκάθαρο το σχέδιο. Όσοι προέρχονται από φτωχές ή μικρομεσαίες οικογένειες θα είναι αδύνατο να σπουδάσουν.

        • Νομίζω ότι τα επόμενα μέτρα «εξυγίανσης» που θα ανακοινώσουν θα είναι η κατάργηση περιφερειακών νοσοκομείων και εκατοντάδων κέντρων υγείας

          Εννοείται ότι το νοσοκομειακό, φαρμακευτικό κύκλωμα που είναι μία από τις κυριότερες αιτίες για το τεράστιο χρέος, δεν θα το αγγίξουν.

  18. Το θέατρο της απόδοσης δικαιοσύνης στήθηκε: Οι φοροφυγάδες θα πληρώσουν!

    http://fimotro.blogspot.com/2010/05/blog-post_1678.html

    Αν θέλετε να χαρείτε την παράσταση, πάρτε το γαλάζιο σας χαπάκι, χειροκροτήστε την ένδοξη κυβερνησάρα μας και το Διευθυντήριο Νεοφιλελεύθερης Τρομοκρατίας για την «Επιχείρηση Αρετή» και μη διαβάζετε παρακάτω.

    Αλλιώς…

    Σημειώστε το όνομα της συμπαθούς μαντάμ που γράφει το δημοσίευμα, διαβάστε ολίγα για το ποιόν της στο bloopers-test.blogspot.com (μαζί με τα κείμενα του Δ.Γιαννακόπουλου), αφήστε τα να σιγοβράζουν στο πίσω πίσω του μυαλού σας.
    Ένα το κρατούμενο.

    Έχετε διαβάσει και το Quiet Coup? Έχω δώσει το λίνκ και το ξανάδωσε και ο Αιρετικός. Σημειώστε τα λεγόμενα του Simon Johnson για τις ελίτ και το τριπλό παιχνίδι μεταξύ ελίτ, κυβερνήσεων και ΔΝΤ. Αφήστε τα στην άκρη.
    Δύο τα κρατούμενα.

    Θα σας πω τώρα μια ιστοριούλα από την κατοχή: Μόλις έπεσε ο μεγάλος λιμός στην Αθήνα το 1941, οι γερμανοί και η κυβέρνηση των κουϊσλιγκ, προκειμένου να εκτονώσουν τη λαϊκή δυσαρέσκεια για την πείνα, απέδωσαν την πείνα στη μαύρη αγορά, συνέλαβαν μερικούς μικρούς μαυραγορίτες (αφήνοντας τους συνεργάτες τους απείραχτους) και τους κρεμάσανε μετά από διαπόμπευση.
    Τρία τα κρατούμενα.

    Και να ένα μικρό-μικρό που έγραψε ο Ραφαηλίδης στην «Κωμικοτραγική ιστορία του Νεοελληνικού Έθνους» -πόνημα που σε έναν ιδανικό κόσμο θα διδασκόταν στα σχολεία: Μετά τον εμφύλιο η γεωργική παραγωγή της Ελλάδας είχε πέσει στο 50% και ποτέ δεν ανέκαμψε πλήρως. Ούτε μετά την πράσινη επανάσταση, ούτε με τα γεωργικά μηχανήματα, ούτε με τα λιπάσματα, ούτε με τις νέες τεχνολογίες. Γιατί αλήθεια; Γιατί οι αγρότες μας – πλην της Κρήτης – παράγουν προϊόντα για επιδοτήσεις αντί για τρόφιμα (και γιατί η Κρήτη εξαιρείται); Τι έγινε με την ύπαιθρο στον εμφύλιο; Απαντήσεις του στύλ «γιατί είναι όλοι τεμπέληδες και χαραμοφάηδες» αποκλείονται και είναι δευτερεύουσας σημασίας.
    Hint: Ποιά είναι η «κυρία Κύκνου» και ποιανού είναι κυρία; Σε ποιά πολιτική παράταξη ανήκει ο εν λόγω κύριος της κυρίας;
    Τέσσερα τα κρατούμενα.

    Μια ερώτηση ακόμα, για να προσθέσουμε άλλη μια τελίτσα στο παιχνίδι μας.
    Στη ζωγραφική ο κενός χώρος είναι εξίσου σημαντικός με το ζωγραφισμένο θέμα. Αυτά που παραλείπονται είναι εξίσου σημαντικά με αυτά που σχεδιάζονται. Σας ρωτώ λοιπόν, ποιές μεγάλες κατηγορίες φοροκλεφτών και αισχροκερδών απουσιάζουν από την λίστα στόχου της «Επιχείρησης Αρετή»;
    Το παραπάνω hint που έδωσα ισχύει και εδώ.
    Πέντε τα κρατούμενα.

    Connect the dots – κι αν θέλετε, σας βρίσκω κι άλλα (όπως την ιστορία και τις καταβολές αυτών που ανάφερα στο πέμπτο κρατούμενο), αλλά… κάντε κι εσείς κάτι…

    • Κατάλαβα νομίζω, Penguin.

      Η κατεδάφιση της μεσαίας τάξης θα ενταθεί.
      Κόκκαλης, Μπόμπολας κ.ά. στυλοβάτες του κατεστημένου θα εξαιρεθούν – όπως πάντα.
      Ευστοχος ο παραλληλισμός που κάνεις με την επιχείρηση αρετής στην Κατοχή, αν και το όνομα της κυρίας που λες δεν το έψαξα ακόμη (και θα το κάνω εντός ολίγου).

      Για τον Simon Johnson, αν κανείς θέλει το πιο γενικό λινκ, είναι αυτό
      http://baselinescenario.com/

      Θα επανέλθω μάλλον (όντας εκτός έδρας με λαπτοπ που έχει… εκνευριστικά πλήκτρα)

    • και οι αγρότες στις κρήτη κάνουν τη παραγωγή μόνο για τις επιδοτήσεις η τιμή της σταφίδας, και του ελαιόλαδου έχει ξεφτιλιστεί, και οι μόνοι που επιβιώνουν είναι αυτοί είναι οργανωμένοι στους συνεταιρισμούς γιατί έτσι εχουν διαπραγματευτική δύναμη. Όλο το περιθώριο κέρδους του τρώνε οι μεσάζοντες.

      τό ίδιο και με την αγοράς εργασίας υπάρχει σιωπηλό
      καρτελ για αυτό ο μισθος εχει κολύσει στα 700 και
      θα αρχίσει να κατεβαίνει προς τα κάτω τώρα και συνήθως τα kartel αλλά εδω διατηρήται λόγω κοινωνικοπολιτικών συνθηκών

  19. Ο Βγενόπουλος έχει κάνει δύο προτάσεις ΠΟΛΥ γαμάτες (και δεν με ενδιαφέρει αν μερικοί τον φοβούνται σαν «Ελληνα – Μπερλουσκόνι» – κάτι που δεν νομίζω ότι ευσταθεί)…
    Τις δύο προτάσεις τις έκανα βίντεο, απομονώνοντας τμήματα μιας συνέντευξής του.

    1)

  20. 2) η δεύτερη πρόταση Βγενόπουλου, περιλαμβάνει και κάτι… πολύ σπέσιαλ σαν απορία για τον Κόκκαλη και τη Ζήμενς

  21. @omadeon η λύση του προβλήματοςβρίσκεται σε όλα τα βιβλία της ιστορία του λυκείου που έχουν ένα απόσπασα που αναφέρεται στον καποδίστρια και τη πατάτα. Το παραθέτω από τη wikipedia

    wikipedia

    <>

  22. «Όσον αφορά στην ελληνική οικονομία, ο Καποδίστριας επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την γεωργία, βασική πηγή πλούτου της Ελλάδας. Ίδρυσε την Γεωργική Σχολή της Τίρυνθας και έγινε η πρώτη απόπειρα για την καλλιέργεια πατάτας. Ο τρόπος που ο Καποδίστριας εισήγαγε την καλλιέργεια της πατάτας παραμένει περίφημο ανέκδοτο σήμερα: Παραγγέλλοντας ένα φορτίο πατάτες, πρώτα διέταξε ότι πρέπει να προσφερθούν σε όποιον θα ενδιαφερόταν. Όμως οι πατάτες αντιμετωπίστηκαν με αδιαφορία από τον πληθυσμό και ολόκληρο το σχέδιο φάνηκε να αποτυχαίνει. Όμως ο Καποδίστριας, έχοντας γνώση των ελληνικών συνηθειών, διέταξε ολόκληρη η αποστολή των πατατών να ξεφορτώνεται σε δημόσια επίδειξη στις αποβάθρες του Ναυπλίου, αλλά να φυλάσσονται από φαινομενικά αυστηρές φρουρές. Σύντομα, κυκλοφόρησαν φήμες για τις πατάτες, ότι αφού τόσο καλά φρουρούνταν, έπρεπε να είναι μεγάλης σπουδαιότητας. Και αφού ήταν έτσι, κάποιοι δοκίμαζαν να τις κλέψουν. Οι φρουρές είχαν διαταχθεί εκ των προτέρων να κάνουν με τρόπο τα στραβά μάτια και να επιτρέπουν ουσιαστικά την κλοπή. Έτσι, σύντομα όλες οι πατάτες του φορτίου είχαν κλαπεί και το σχέδιο του Καποδίστρια να τις εισαγάγει στην Ελλάδα είχε πετύχει. Προσπαθώντας να ενισχύσει την ελληνική οικονομία ίδρυσε την «Εθνική Χρηματιστική Τράπεζα», η οποία όμως απέτυχε, καθώς το δημόσιο εκμεταλλευόταν χωρίς όρους τα χρήματα των καταθέσεων.»

    • Βασίλη, αν και το σχόλιο αυτό ήταν πολύ ενδιαφέρον, ωστόσο δεν κατάλαβα ΤΙ προτείνεις ΣΗΜΕΡΑ, παίρνοντας κάποιο δίδαγμα από αυτό το ιστορικό περιστατικό.

      Θα ήθελες να το εξηγήσεις?

  23. Δείτε μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ από τους ίδιους τους Γερμανούς (αρθρογράφους των Financial Times Γερμανίας).
    Επειδή δεν ξέρω Γερμανικά, και ΕΠΕΙΓΕΙ να το διαβάσουν αυτό ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ όσοι/όσες δεν ξέρουν αγγλικά, μεταφράζω από αγγλική πηγή (που θα δείτε πιο κάτω):

    Κάτω από τον τίτλο «Συνωμοσία κατά των Ελλήνων», οι «Financial Times» Γερμανίας έγραψαν ότι «το πακέτο βοήθειας ήταν στην πραγματικότητα μια σωτηρία για τη Γερμανία και τις χώρες της Ευρωζώνης, και ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», προσθέτοντας: «Η Αθήνα θα είχε ωφεληθεί περισσότερο από μια χρεοκοπία«

    «Σας ευχαριστούμε, αγαπητοί Ελληνες, για το ότι μας επιτρέψατε να σας ‘σώσουμε’. Σας ευχαριστούμε που πήρατε τα δισεκατομμύριά μας, τα οποία οι δικές μας φορολογικές εισφορές έχουν την τιμή να εγγυώνται. Αλλά αυτό που δεν φαίνεται ξεκάθαρα, είναι ότι κρατάτε το… κοντύτερο καλάμι αυτής της δοσοληψίας! Με αυτό το πακέτο βοήθειας, στην πραγματικότητα κοροΪδεύουμε ΜΟΝΟ τους εαυτούς μας – διότι κάνουμε bailout ΜΟΝΟ τις δικές μας τράπεζες και τους επενδυτές μας. Μήπως έχετε την καλωσύνη να… αρπάξετε τα λεφτά από τους συνταξιούχους σας, τους δημοσίους υπαλλήλους σας, και (ελπίζουμε) να αρπάξετε και κατι-τις από τους υπερφίαλους στρατιωτικούς σας? – παρακαλούμε. Σας ευχαριστούμε που το κάνατε αυτό, για μας, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κι αν είναι η επιχειρηματολογία που χρησιμοποιήσατε.»

    __________
    Πηγές:

    FINANCIAL TIMES DEUTSCHLAND (Business)
    Under the headline «Plot against the Greeks», Financial Times Deutschland said the aid package was in fact a rescue for Germany and euro zone countries, not Greece, adding: «Athens would be better off with insolvency

    «Thank you, dear Greeks, for allowing us to ‘save’ you. Thank you for taking our billions, which my tax contributions will have the honour to guarantee. But is it not clear that you’re drawing the short straw with this deal? With this aid package, we’re really only aiding ourselves – we’re bailing out our own banks and investors. Would you kindly pinch the money from your pensioners, functionaries, and hopefully a bit from your bloated military please? Thank you for doing it for us, whatever your reasoning may be.»

    Πηγή: Τέλος κειμένου από Ρώϋτερς, εδώ: http://www.reuters.com/assets/print?aid=USLDE6430UX20100504
    Πρόκειται βέβαια για αγγλική μετάφραση γερμανικού πρωτότυπου, που βρήκαμε εδώ
    http://www.ftd.de/politik/europa/:vorteile-einer-pleite-komplott-gegen-die-griechen/50109845.html

  24. Μια διόρθωση: «bloated military» σημαίνει «παραφουσκωμένες ένοπλες δυνάμεις» κι εννοεί τις παράλογα υψηλές εξοπλιστικές μας δαπάνες.

    Αν και η αλήθεια είναι ότι τελευταία ελάχιστα πράγματα είχαμε πάρει, γιατί ο υπεύθυνος της ΓΔΑΕΕ δεν υπέγραφε τίποτα – ευθυνόφοβος γαρ, όπως και το αφεντικό του – , χώρια που δεν υπήρχε σάλιο.

    Κι επίσης, για να σταματήσουμε να ξοδεύουμε για όπλα, μήπως πρέπει να σταματήσουν ΗΠΑ και Ε.Ε. να αβαντάρουν τόσο προκλητικά τις αξιώσεις της Τουρκίας; Λέω…

  25. Το παρακράτος κέρδισε την πρώτη μάχη.
    Οι συνάδελφοί μου έχουν καταπιεί την προβοκάτσια (με τους νεκρούς) και μιλάνε ενάντια στις διαδηλώσεις.
    Ο νοικοκύρης, κλαίγεται για το αυτοκινητάκι του και την διαδρομή του στο λεωφορείο.
    Αηδία και εμετός…

    Στην επόμενη διαδήλωση θα πέσουν σφαίρες και ο μαλάκας νοικοκύρης συνάδελφός μου θα χειροκροτάει.

    Συγγνώμη, γράφω εν βρασμώ ψυχής το ποστ που δεν πρόλαβα, αλλά να τα πώ να ξεσπάσω.

    Όση αισιοδοξία κι αν είχα, την έχασα.

    Καληνύχτα μαλάκα, η ζωή έχει πλάκα. Για το θεατή, όχι για σένα, μαλάκα.

    Πιες το μπλέ χαπάκι σου και το νεράκι σου (ιδιοκτησίας Μπήχτελ προσεχώς) και κοιμήσου.

    • Από το κείμενο αυτό σταχυολογώ ΤΡΙΑ σημεία, Πεγκουίνα:

      1) …η εξέγερση γεννά πολιτισμό εντός του οποίου θα διαμορφωθούν οι νέες σχέσεις εξουσίας στην πατρίδα μας.

      2) Δείτε την διαπλοκή στην πραγματική της διάσταση και όχι στην συμβολική της απεικόνιση.

      3) Το πολιτικό σύστημα, το οποίο όλοι γνωρίζουμε δεν έχει πλέον…μέλλον, ούτε για τον πολίτη, ούτε για τους νταβάδες και το μαφιόζικο σύστημα της εξουσίας τους. Το ξέρουν και το ξέρουμε. Το ζήτημα πλέον είναι όχι πώς θα γκρεμιστεί η μεταπολιτευτική πολιτική υπερδομή, αλλά πώς θα αποφύγουμε η νέα να είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του νταβά.

  26. Τώρα θα δούμε μπόλικη προπαγάνδα από το ζεύγος Πρετεντέρη-Χατζηνικολάου, καθώς κι από τους ακροδεξιούς ψάλτες της προδοτικής «κυβέρνησης».

    Εν τω μεταξύ, δείτε εδώ:

    http://notayesmanseconomics.wordpress.com/2010/05/05/some-advice-for-spain-and-portugal-in-this-sovereign-debt-crisis/

    http://notayesmanseconomics.wordpress.com/2010/05/04/further-thoughts-on-the-greek-aid-package-and-its-consequences/

    http://notayesmanseconomics.wordpress.com/2010/05/03/greece-strikes-a-deal-but-at-the-end-of-it-she-is-unlikely-to-be-solvent/

    Κι αφήστε τα κωματόσκυλα τύπου Καργούδη ν’αλυχτάνε.

  27. Μια απορία που μου γεννήθηκε μόλις έμαθα οτι κάηκαν τρεις υπάλληλοι ήταν η εξής:
    «Δεν υπήρχε μια γαμημένη έξοδος κινδύνου στο κτίριο της ΜΑΡΦΙΝ? Μεγάλη εταιρεία είναι, με σπουδαίο CEO διοικητή, μια έξοδο κινδύνου στο κτίριο δεν είχε;»

    Ένοχοι είναι τα τομάρια (ότι σκατά ιδεολογίας κι αν είναι, όποιο κι αν είναι το κίνητρό τους) επειδή βάλανε φωτιά στο κτίριο. Αυτό το ξεκαθαρίζω και μακάρι να τους πιάσουν και να τους ξεσκίσουν.
    Αυτός ο καργιόλης ο διευθυντής που κλείδωσε τους υπαλλήλους μέσα και δεν τους άφησε να φύγουν δεν έχει ευθύνη;
    Κι ο άλλος ο λεβέντης, ο καραμπουζουκλής, που τα λέει ωραία αλλιώτικα στις συνεντεύξεις γιατί δεν είπε λέξη για τον διευθυντή του, αλλά τα έριξε όλα στους ηθικούς αυτουργούς και τους πολιτικούς; Γιατί άφησε τέτοιο πρόβλημα ασφαλείας στη μόστρα του, το κεντρικό του κατάστημα;
    Στο Κλεψιο… Πλαίσιο… της Στουρνάρη με τη μεγάλη φωτιά το Δεκέμβρη και την ελεεινή διαρρύθμιση(όσοι μπήκαν, θυμούνται τη σκάλα του τρόμου) γιατί δε θρηνήσαμε θύματα;
    Δεν ξέρω, θέλω να δω να πέφτουν κι άλλα κομμάτια του πάζλ στο τραπέζι… Θέλω να καταλάβω τι γίνεται εδω περα, γαμώτο!

    • Δεν το συζητάμε, αυτό το καθίκι του κερατά που απαγόρευσε στους υπαλλήλους να φύγουν την στιγμή που υπήρχε κίνδυνος για την σωματική τους ακεραιότητα πρέπει να βρεθεί εαν υπάρχει τρόπος να διωχθεί όχι μόνο στα αστικά δικαστήρια, αλλά εαν είναι δυνατόν και ποινικά.

      Τα δε τσογλάνια που βάλανε την φωτιά γνωρίζοντας πως μέσα υπήρχαν άνθρωποι μακάρι να βρεθούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά. 4 ζωές πήρανε στο λαιμό τους τα καθίκια.

      Αλλά με ενοχλεί πολύ και το γεγονός πως αρκετοί από τους υπόλοιπους διαδηλωτές που παρευρίσκονταν μπροστα στο περιστατικό, όχι μόνο δεν κάνανε τίποτα για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους της τράπεζας που κινδύνευαν να καούν ζωντανοί, αλλά τους ειρωνεύονταν και τους χλεύαζαν κιόλας.

      Ντροπή…

      • Εχουμε και την αντισταση που μας αξίζει, συν τοις άλλοις
        Τελικά η γάγγραινα έχει ποτίσει αυτή την κοινωνία.
        Game over, man! Game over!

        • Πάλι καλά που καταρρέει το… ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ σύστημα Πιγκουίνα.

          Ετσι -τουλάχιστον- ΑΝ (λέμε) εδώ η γάγγραινα υπερισχύσει στο τέλος, θάχει να αντιμετωπίσει νέα αντισώματα από ΑΛΛΟΥ…

          Προσωπικά δεν το πιστεύω, ότι θα επικρατήσει. Απλά θα μας ταλαιπωρήσει πολύ, για πολύ καιρό.

        • Πιγκουίνα

          Χθες παρακολουθούσα το τουίτερ και είδα μία αναφορά ότι διαδηλωτές αντί να βοηθήσουν τους εγκλωβισμένους υπαλλήλους που ζητούσαν βοήθεια τους χλεύαζαν. Δεν μπόρεσα να το ΠΙΣΤΕΨΩ, θεώρησα ότι μέσα στον χθεσινό πανικό, ήταν παραπληροφόρηση.
          Σήμερα διάβασα και άλλη προσωπική μαρτυρία και δεν έχω λόγια να περιγράψω τα συναισθήματά μου

          Ειλικρινά δεν ξέρω πόσες ελπίδες έχουμε πλέον σαν κοινωνία (αν υπήρξαμε ποτέ) ή σαν χώρα…

          Αλίμονο στη μειοψηφία που ακόμα προσπαθεί και αγωνίζεται

      • Αλλά με ενοχλεί πολύ και το γεγονός πως αρκετοί από τους υπόλοιπους διαδηλωτές που παρευρίσκονταν μπροστα στο περιστατικό, όχι μόνο δεν κάνανε τίποτα για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους της τράπεζας που κινδύνευαν να καούν ζωντανοί, αλλά τους ειρωνεύονταν και τους χλεύαζαν κιόλας.

        Εχει ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ το μυαλό μου σε αυτό το σημείο…

        Γιατί… να πούμε για προβοκάτορες, το δέχομαι και το θεωρώ πολύ πιθανό (ή έστω μπαχαλάκηδες)….

        Να λέμε όμως για πλήθος που έκανε αυτό που λες… «it does not compute». Θα ήθελα να είχε αποθανατιστεί αυτή ακριβώς η φάση σε βίντεο, να τη δω… (αν υπάρξει τέτοιο βίντεο ειδοποιήστε με)

        __________
        Y.Γ.
        Κάποιες πληροφορίες που βρήκα σε αφήγηση αυτόπτη μάρτυρα:

        Λίγο πιο κάτω η Α.Μπ. μου λέει ότι η πυροσβεστική έστειλε στους συντάκτες ότι έχουμε τρεις νεκρούς στην τράπεζα. Παγώνω. Παίρνω τηλέφωνα, για κάποιο λόγο θέλω να το πω και σε άλλους. Δεν είναι θέμα ενημέρωσης, θέλω να μοιραστώ κατά κάποιο τρόπο το βάρος. Ο Α. είναι στα προπύλαια. Το έχει ακούσει. Μου λέει: Όταν περνούσα από κει, είχε ανάψει μια μικρή φωτιά στην τράπεζα. Κάποιοι είχαν βγει στα μπαλκόνια. Ως συνήθως οι διαδηλωτές τους έβριζαν, λέγοντας τους ότι θα έπρεπε να απεργούν. Ένας άντρας απ’ το μπαλκόνι, λέει: «όχι έτσι ρε παιδιά. Θα καούμε ζωντανοί». Ένας ηλικιωμένος λίγο πιο μπροστά φωνάζει «να καείτε μουνάκια».
        *
        Ο Α. ήταν μετά έξω απ’ την τράπεζα. Με παίρνει και μου λέει ότι κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι ψέματα. Του λέω το είπε μέχρι και το BBC. Του λέω είναι τελείως μλκ αυτό. Πρέπει να φύγει ο κόσμος από κει. Μου λέει: Μόλις ήρθε ο Βγενό. Το πλήθος φωνάζει “να τος να τος ο πρωθυπουργός” και “προσοχή προσοχή δολοφόνος με γυαλί”. Είναι με δέκα μπράβους και μερικούς αστυνομικούς. Κάποιος του φωνάζει: “έτσι θα κυκλοφορείς από δω και πέρα”…

        Πηγή (περίπου στη μέση):
        http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/05/55.html

    • Καλημέρα,

      Το διάβασα και… κουφάθηκα. Δεν μπορεί ΟΛΑ όσα λένε εκεί για τη Μαρφίν και το Βγενόπουλο να είναι ψέμματα. Π.χ. οι σοβαρές παραλείψεις στον εξοπλισμό κτιρίων, ο αυταρχισμός και η τσιγκουνιά, οι απειλές για απόλυση όσων δεν θα πάνε την ημέρα της απεργίας γιά δουλειά….
      Επίσης μια καταγγελία (με λινκ) εκεί σχετικά με κάτι Ρωσικά συνταξιοδοτικά ταμεία, κλπ.

      Μου φαίνεται πρέπει να φτιάξουμε φακέλλους σε wiki ΟΧΙ ΜΟΝΟ για πολιτικούς αλλά και -ιδίως- για επιχειρηματίες, ΙΔΙΩΣ όσους απόκτησαν πολλά λεφτά ΠΟΛΥ γρήγορα…

      Η πλάκα είναι ότι ορισμένες δηλώσεις του Βγενό τις λάτρεψα (όπως είδατε) και μάλιστα… ΠΡΙΝ μάθω για τους νεκρους, προχθές έφτιαξα κι ένα… αθώο βίντεο (όχι καυστικό αλλά αστείο) με φανταστικό διάλογο Βγενόπουλου και… ΖΙΖΕΚ:

  28. O φίλος Αιρετικός αξίζει τα συγχαρητήριά μας διότι… απάντησε
    ΠΟΛΥ καλά σε ξένους σχολιαστές ενός ηλίθιου άρθρου στο «Economist», εδώ
    http://www.economist.com/world/europe/displayStory.cfm?story_id=16055623

    …π.χ. με το σχόλιό του εδώ
    http://www.economist.com/comment/538300#comment-538300

    …και εδώ
    http://www.economist.com/comment/538318#comment-538318
    http://www.economist.com/comment/538337#comment-538337

    (υπάρχουν άλλα ΠΟΛΥ καλά σχόλια εκεί, αλλά… όχι πολλά)

    • Omadeon, με τον Economist, ο οποίος είναι μια κωλοφυλλάδα που γλείφει το σφιγκτήρα του Milton Friedman και κάνει τα πάντα για να χαϊδέψει τ’αυτιά της αμερικλανικής ακροδεξιάς (μιλάω για το G.O.P. – Grand Ol’ Party, το ρεπουμπλικλανικό), της οποίας η ιδεολογία είναι λίγο πιο δεξιά απ’αυτήν του Καρατζαφύρερ, του Εθνικού Τσιρίδα και του Πλεύρη, μην περιμένεις προκοπή. Όπως είδες – και περίμενα κι εγώ, γιατί γνωρίζω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το πώς σκέφτεται η πλειοψηφία των Αμερικανών (που έχουν φάει αμάσητη την προπαγάνδα περί κακού σοσιαλισμού, ο οποίος φταίει για όλα τα δεινά του κόσμου) – , αρχίσανε μετά ξανά το Καργούδειο τρολλάρισμα.

      Ελπίδα δεν υπάρχει μ’αυτούς κι απορώ γιατί ασχολείσαι κι εσύ και η Knowdame μ’αυτά τα βρωμολαμόγια. Οι τύποι είναι χειρότεροι από τον Καργούδη, τον κωλόγερο και το Ζέππο.

      Γι’αυτούς, άμα είσαι φτωχός, είσαι de facto ΤΕΜΠΕΛΗΣ και παράσιτο της κοινωνίας. Έτσι τους έχουν γαλουχήσει απ’τα μικρά τους χρόνια, με το «AmeriKKKan Dream».

      Πόσο δίκιο είχε ο Frank Zappa με το «Bobby Brown»…

      • Αιρετικέ,
        εεε, ντάξει… υποθέτω ότι το εννοείς… ρητορικά εκείνο το «γιατί ασχολείστε»! Αφού άλλωστε… ΕΣΥ ασχολήθηκες (και πολύ καλά έκανες διότι… όσο κι αν ΕΙΝΑΙ κωλοφυλλάδα το Economist, δεν παύει να θεωρείται έγκυρο και νάναι πολύ μεγάλο το αναγνωστικό κοινό του – όπως θυμάμαι κι απ΄την Αγγλία όπου το έβλεπες σε ΚΑΘΕ newsagent ΚΑΙ σε ακαδημ. βιβλιοθήκες)…

        ΠΟΛΥ καλή δουλειά έκανες, αλλά… δεν φτάνει μόνο ένας.

        Πρέπει να ασχοληθούμε και με το διεθνές διαδίκτυο, να μειώσουμε την παραπληροφόρηση από τα παπαγαλάκια του ΠΑΣΟΚ (=και της Γκόλντμαν), που έκαναν εκτενείς εκστρατείες ΚΑΙ έξω.

        • Εγώ απορώ ρε γαμώτο μου με όλους αυτούς τους «εγκεφάλους» της οικονομίας και τους κρετίνους οπαδούς τους. Δεν καταλαβαίνουν ότι τα μαθηματικά του νεοφιλελευθερισμού ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ; Είναι ένα σύστημα σχεδιασμένο να ΑΠΟΤΥΧΕΙ!

  29. Ομαδέωνα, σε σχέση με τις αντιδράσεις μερίδας των διαδηλωτών προς τους υπαλλήλους της τράπεζας, σου μετέφερα πράγματα που άκουσα από τη τηλεόραση ή τα διάβασα στο διαδικτυο (το απόσπασμα που παρέθεσες το διάβασα και εγω στο μπλογκ Το Βυτίο). Ειλικρινά εύχομαι αυτή η μεριδα των διαδηλωτών να είναι οσο πιο μικρή γίνεται. Είναι μεγάλη ντροπή να υπάρχουν άνθρωποι που χλευάζουν ένα συνανθρωπό τους την στιγμή κατά την οποία αυτός ζητάει την βοήθειά τους προκειμένου να μην καεί.

    Πολύ καλά τα σχόλια του Αιρετικού στον Economist. Κάθε προσπάθεια να πληροφορήσουμε τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς λαούς (και όχι μόνο αυτούς) για το τι πραγματικά συμβαίνει εδω πέρα μόνο καλό κάνει.

    Και τέλος, ένα ενδιαφέρον άρθρο του Guardian,

    This Greek bailout is not a recovery plan – it is an economic death spiral

    http://www.guardian.co.uk/business/2010/may/04/greek-bailout-economic-death-spiral

    • Καλά, πες τα αυτά στο μαλάκα τον Καργούδη και στον κωλόγερο που πίνει κρασιά μαζί του και θ’αρχίσουν πάλι να λένε παπαριές.

  30. Ναι, ένα καλό άρθρο πράγματι. Θα Βρετανία συνηθισμένοι μιλήσουν για τα ζητήματα reall. Μερικοί hould μόνο να πω, ας τις Τράπεζες αποτύχει. Γιατί θα πρέπει να πληρώσει για Ελλάδα και πάλι; Η Βρετανία θα είναι σε αυτή τη θέση τον επόμενο χρόνο

    • @Αστέρι
      καλως-όρισες….
      Κάτι λαθάκια πληκτρολόγησης που έκανες όμως με άφησαν με την απορία, του ΤΙ έλεγες εδώ.

      Αν θες γράψε το σχόλιό σου σωστά και θα… διορθώσω το παλιό.

  31. Κάτι τώρα για τις δηλώσεις Σαμαρά.
    Μόλις έγραψα ένα σχόλιο σε σχετικό ποστ του http://www.antinews.gr/
    (σε αναμονή έγκρισης)

    @Factorx
    Σε προηγούμενο ποστ, όπου διαβάσαμε τις δηλώσεις Σαμαρά, σημαντικό ήταν το σημείο που έλεγε πως «η Ελλάδα θα σεβαστεί ΟΛΕΣ τις προηγούμενες συμφωνίες» (κλπ. κλπ).
    Επομένως… ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ για τους πανηγυρισμούς?

    Το να τάσσεται (ο Σαμαράς) «κατά του ΔΝΤ» , αυτή τη στιγμή είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ και προφανέστατα (έστω δυνάμει-) δημαγωγικό.

    Το να ταχθεί υπέρ της ΑΚΥΡΩΣΗΣ τωρινών συμφωνιών είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ που θα πρόσφερε ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ. Το ότι -αντίθετα- διαβεβαίωσε πως θα τις σεβαστεί μελλοντικά είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΟΙΩΝΟΣ.

    ποστ:
    http://www.antinews.gr/?p=43832
    το σχόλιό μου πρέπει να εμφανιστεί κάπου… πιο κάτω από αυτό:
    http://www.antinews.gr/?p=43832&cpage=1#comment-441229
    ___________

    Αντιγράφω εδώ απόσπασμα των δηλώσεων Σαμαρά που είναι… όλα τα λεφτά:

    «…Σήμερα σημειώνω ότι, ανεξάρτητα από τη θέση μας αυτή, θα σεβαστούμε τα χρήματα που δίνονται την κρίσιμη στιγμή στην Ελλάδα από κυβερνήσεις των εταίρων μας και από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

    Ασφαλώς εμείς δεσμευόμαστε από τις συμβάσεις που υπογράφει το Ελληνικό κράτος, ακόμα κι όταν διαφωνούμε. Η Ελληνική Πολιτεία έχει συνέχεια.

    Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε τα χρήματα αυτά να πιάσουν τόπο και να επιστραφούν όπως προβλέπει η Σύμβαση. Η Ελλάδα έχει αξιοπρέπεια…»

    http://www.antinews.gr/?p=43808

    • Υ.Γ. Κι άλλο σχόλιό μου, που περιμένει έγκριση στο αντινιουζζζζζ:
      Απαντώντας σε αυτό εδώ:
      http://www.antinews.gr/?p=43832&cpage=1#comment-440609

      1) Η αξιοπρέπεια ΑΠΩΛΕΣΘΗ δια παντός από ΟΛΟΥΣ τους Ελληνες πολιτικούς, μέχρι να ΔΕΧΤΟΥΝ να ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ τους και να ξέρουμε το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του καθενός. Πρόχειρη εκτίμηση (του… Χατζηνικολάου) για τον αριθμό των… κλεφτών είναι 2 στους 3.
      2) Την αξιοπρέπεια της Ελλάδας ας την ΑΦΗΣΕΙ κατά μέρος. Αποτελεί… αφηρημένη έννοια.
      3) Το ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΔΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ (και/ή όρων, ή επιτοκίων)… ΤΙ να τον κάνουμε? Ουσιαστικά εκείνο που προτείνει ο Αντωνάκης (πρώην συμμαθητής ΚΑΙ φίλος του Γιωργάκη) είναι… να ΔΕΣΕΙ τους Ελληνες σαν… γαϊδούρια, με το ΔΝΤ ο φιλαράκος του και μετά… να έρθει ο ΙΔΙΟΣ, να… ΣΑΜΑΡΩΣΕΙ (εμάς) τα γαϊδούρια.

      (κλπ. κλπ.) Κοντολογίς: Με αυτό το πλευρό ας κοιμάστε (το… Σαμαρωμένο στο ΔΝΤ).

  32. xa xa, Τι είπα καμένος καμία αίσθηση!

    Θα πω στα αγγλικά

    Some say the UK will be in the same situation by next year, may be maybe not. What ever happens no one just says, let the Banks fail! its not going to be the disaster they claim, if they do.

  33. Mου ήρθε με μέηλ

    Τελεία ο τόπος και πάμε για την παύλα

    Eνδιαφέρουσα ανοιχτή επιστολή που συγκλονίζει του ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου, στους Έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές κι αρχοντοδεσπότες.

    «Κυρίες και Κύριοι, αδελφοί Συνέλληνες. Τώρα που πέσανε πια όλες οι μάσκες, τώρα που η χώρα αυτή, για άλλους Πατρίδα, για άλλους χώρος επιχειρήσεων και για άλλους κερδοσκοπικός παράδεισος, κινδυνεύει όχι πλέον να πτωχεύσει αλλά να σβηστεί απ τον παγκόσμιο χάρτη κυριολεκτικά, σε ελάχιστα μονάχα χρόνια, τώρα λοιπόν που οι κατεργάρηδες μέσα κι έξω απ τον τόπο, είναι τόσοι πολλοί ώστε να μην υπάρχουν πάγκοι για να καθίσουν, ας κοιταχτούμε στα μάτια, στα ίσα, κι ας κουβεντιάσουμε σταράτα και κάθετα.

    Γνωριζόμαστε όλοι σ’ αυτό τον τόπο. Εννοώ κι εσάς τους 10.000 -δεν είσαστε περισσότεροι- κι εμάς που παροικούμε την Ιερουσαλήμ της Ενημέρωσης ως ένοικοι του Δημόσιου Βήματος αυτής εδώ της τραυματισμένης Δημοκρατίας.

    Δεν ωφελεί κανέναν μας πια, η Οπισθοδακτυλοκρυψία, το Συναξάρισμα, η Επαγγελματική Υποκρισία και το Αλληλοπαραμύθιασμα. Η Ελλάδα έγινε Μπατεσκυλαλεσταρία. Απευθύνομαι σ’ εσάς, -με ξέρετε όλοι, περνάτε καλά μαζί μου όταν «τα χώνω» από τηλεοράσεως, έχετε διασκεδάσει με τα τραγούδια μου, κοντά μισόν αιώνα τώρα, και σε κάποιες εξαιρέσεις σας μάλιστα, έχετε επικοινωνήσει και με τον καθαρό ποιητικό μου λόγο, κλπ.

    Απευθύνομαι σ εσάς, διότι εσείς κυβερνάτε εδώ και πολλά χρόνια τον τόπο. Αγοράζετε και εξαγοράζετε επίορκους, ανίκανους και φτωχομπινέδες πολιτικούς, -οι εξαιρέσεις, πασίγνωστες και φωτεινές δεν αρκούν να τουμπάρουν τη ζυγαριά- φτιάχνετε νόμους και καθιερώνετε διατάξεις σύμφωνα με τα κλειστά δικά σας συμφέροντα, γράφοντας στα παλιά σας τα παπούτσια το λαό αυτής της χώρας. Τον οποίο συχνά πυκνά φωνάζετε να σκύψει κι άλλο και να βγάλει απ τη μύγα το ξύγκι να το καταθέσει στις ατέλειωτες τεράστιες δεξαμενές χρημάτων που είτε κληρονομικά, είτε με τη δικιά σας μαεστρία και ικανότητα, έχετε αποθηκεύσει για πολλές-πολλές γενιές των οικογενειών σας.

    Απευθύνομαι σ’ εσάς γιατί δεν είσαστε όλοι παλιοτόμαρα, η συντριπτική σας πλειοψηφία έχει σπουδάσει, συνήθως στο εξωτερικό, έχετε λάβει και ελληνική παιδεία, ξέρετε γλώσσες αλλά μιλάτε και την ελληνική πολύ καλά.

    Έχετε διαβάσει ιστορία και μετέχετε των παραδόσεων στο βαθμό που οι τελετές τους σας εξασφαλίζουν ένα μίνιμουμ ψυχικής ευφορίας.

    Πολλοί από σας είσαστε και αληθινά φιλοπάτριδες. Και βοηθάτε μακριά από τη δημοσιότητα με συγκεκριμένο φιλανθρωπικό έργο.

    Κανείς δεν δικαιούται να σας βάλει σ’ ένα καζάνι όλους μαζί, έτσι απλουστευτικά και αφελώς.
    Απευθύνομαι λοιπόν σ εσάς, γιατί ετούτες τις μέρες η Ιστορία μας η Ελληνική, μας χτυπάει τα τζάμια των παραθύρων, έρχεται τη νύχτα στον ύπνο μας, κυκλοφορεί αμεταμφίεστη πλέον στους δρόμους μας, τη βλέπετε βουρκωμένη να κρεμιέται σαν την πρώτη τυχούσα πουτάνα στα περίπτερα…

    Κατ αρχήν, εσείς οι τραπεζίτες μας. Όπως η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδας ομολογεί, το ενεργητικό σας είναι 580 δισεκατομμύρια Ευρώ. Τα τελευταία χρόνια μονάχα, κερδίσατε 350 δις!

    Κι εσείς οι επιχειρηματίες μας. Τα «Νέα» γράφανε το Μάη του 09, αυτό που αποκαλύπτει το παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης, ότι έχετε 10.000 οφ- σορ εταιρίες δικές σας και κάνετε κάθε χρόνο τζίρο, 500 δις!
    6.000 από σας χρωστάτε 15 δις ευρώ στο κράτος! Αλλά τα ρέπος σας, γίνανε τα τελευταία χρόνια 277 δις ευρώ! Και οι προθεσμιακές σας καταθέσεις στις τράπεζες είναι άλλα 136 δις!

    Και το επίσημο Ενεργητικό των επιχειρήσεών σας, (τα λέει η ICAP αυτά) έχει φτάσει στα 700 δις! Την ίδια ώρα αυτή η κυβέρνηση, έχει κιόλας ανακοινώσει τη χρηματοδότησή σας με 10 δις ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ, με άλλα 7,2 δις ευρώ μέσω του Επενδυτικού Νόμου, με άλλα 6 δις μέσω των «Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», ενώ άλλα 4 δις ευρώ σας τα χαρίζει για τις πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών που οφείλετε!

    Τι άλλο θέλετε πια; ΄Ελεος!

    Εσείς οι εφοπλιστές μας, πάλι, το έλλειμμα των 30 δις ευρώ για το οποίο πάμε να βουλιάξουμε έναν ολόκληρο λαό στη μιζέρια, ισοδυναμεί, («Καθημερινή» (8/9/2009)), με μια και μόνο παραγγελία σας για τη ναυπήγηση των νέων 777 ποντοπόρων πλοίων σας εντός του 2009!

    Όσο για σας αρχοντοδεσπότες, με την αμύθητη περιουσία που δεν μπορεί να μετρηθεί καν, τι να πει κανείς, οι αριθμοί χλομιάζουν! Δισεκατομμύρια ευρώ, τεράστια φιλέτα της χώρας, χιλιάδες ακίνητα, κτήρια, μέγαρα, καταθέσεις, μετοχές, ΜΚΟ μαϊμούδες, λιβάδια, κοπάδια…

    Λοιπόν; Τι θα κάνουμε Κύριοι; Βλέπετε ένα λαό στη συντριπτική του πλειοψηφία ολιγογράμματο, μαστουρωμένο απ τον μπανιστηρτζίδικο λαϊκισμό, και πανικόβλητο. Έχετε κι εσείς, -ξέρετε ποιοι- ευθύνη γι αυτή την κατάντια.

    Βλέπετε αναρίθμητους προβοκάτορες να καταστρέφουν τα πάντα, να καίνε τη χώρα βάσει σχεδίου, να βομβαρδίζουν την όποια εναπομείνασα εθνική φυσιογνωμία, να διαλύουν τον κοινωνικό ιστό.

    Βλέπετε μια νεολαία ζαλισμένη, και με το δίκιο της. Βλέπετε την ξευτίλα, την υποτέλεια, την υποταγή, η Ελλάδα κινδυνεύει για πρώτη φορά μετά από την ΄Αλωση της Πόλης με μια καινούργια Άλωση.

    Θα το επιτρέψετε; Τι σόι αίμα κυλάει στις φλέβες σας; Πόσο νομίζετε ότι θα ζήσετε; Μια μπριζόλα χωράει η κοιλιά σας κι αυτή μετά από άδεια του γιατρού. Για τους απογόνους σας φροντίσατε δεν κινδυνεύουν για πολλές γενιές, τα είπαμε.

    Δεν υπάρχει ανάμεσα σας ένας Έλληνας μωρέ, μια αληθινή Ελληνίδα, να βουρκώσει επιτέλους, γαμώ τα λεφτά σας, γαμώ; Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο «νεοελληνικό» κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;

    Τα παιδιά μας μισογραμματιζούμενα, οι γέροι μας πανικόβλητοι, οι ψυχές μας πεταγμένες στα πεζοδρόμια, τα όνειρά μας σκέτοι εφιάλτες, ηγέτες δεν έχουμε, πολιτικούς δεν έχουμε, πνευματικούς ανθρώπους δεν έχουμε, μαλάκες οι περισσότεροι, τελεία ο τόπος και πάμε για την παύλα.

    ΥΣΤΕΡΟΛΟΓΙΟΝ:
    Ε, όχι λοιπόν, όχι! Εσείς κυβερνάτε! Κάντε κάτι. Τη σκόνη μονάχα να δώσετε, σώθηκε η πατρίδα. ΄Εχετε και τον τρόπο και τη δύναμη. Κρατείστε την Ελλάδα, γιατί φεύγει! Και δεν το θέλετε ούτε εσείς, που διαβάζετε την ιστορία, να σας σκατοψυχάνε οι μεταγενέστεροι! Δώσετε στην Ελλάδα τη σκόνη από τα αμύθητα πλούτη σας, για να μην διαλυθεί η σκόνη της μνήμης σας κάποτε, στους πέντε ανέμους. Κάντε αυτό που πρέπει. Τώρα. Εσείς, και αμέσως!

    http://www.schizas.com/site3/el/teleia-o-topos-kai-pame-gia-tin-payla.html

      • Τον Ιατρόπουλο τον είχα δει σαν τηλεοπτικό μαΪντανό κάποιου καναλιού – δεν θυμάμαι τώρα ΠΟΙΟΥ γιατί άλλωστε έχω χαρίσει την τηλεόρασή μου το 2004 και δεν βλέπω έκτοτε….
        Ειχε εμφάνιση… αρχοντο-χίππυ με μακρυά μαλλιά.
        Επίσης έγραφε άρθρα νομίζω στο «Εθνος» (επιφυλλίδες) ή κάπου αλλού…
        …και δεν θυμάμαι να διαφώνησα ποτέ με όσα έλεγε. Θα τον χαρακτήριζα… όχι ακριβώς ποιητή αλλά… Καλλιτέχνη του Λόγου, που…. πάει με όλα (όπως το ξύδι ή η μαγιονέζα -χεχε).

  34. re paidia eftase to telos to telos tou kosmou auto pou anaferetai sthn agia grafh…..-(de bijble).diabaste thn grafh na mathete perisotera.exw eishthrio etoimo narthw sthn Elladana dw thn katantia twn Ellhnwn. lupate h psuxh mou pou den andidroun oi Ellhnesna pane na piasoun tous karxaries autous na piasoun. na tous suroun sto suntagma, na tous anaggasoun na plhrwsoun na omologisoun ki den theloun na tous anaggasoun na plhrwsoun ekeinoi exoun na plhrwsoun exoun polla ki einai poloi pou exoun. an den to kanete tha exafanistoun . An detoxoun hdh kanei

    • @g.vises
      Λυπάμαι,
      τη Γραφή την έχω ΗΔΗ διαβάσει, ΔΕΝ είμαι Χριστιανός, και ΔΕΝ μου λέει τίποτε

      Ο μόνος Χριστιανός στα μπλογκ με τον οποίο συνεννοούμαι άριστα και φιλικά είναι ένας μπλογκερ που αποτελεί ΣΠΑΝΙΑ εξαίρεση. Γενικά θεωρώ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ τους θρησκόληπτους και μεγάλο πρόβλημα την Εσχατολογία περί «Τέλους του Κόσμου», που ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΑΣΧΗΜΑ το μυαλό και τη σωστή κατανόηση του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ κόσμου.

    • Εσύ προφανώς όταν παρουσιάστηκες να πας φαντάρος πήρες κατευθείαν Ι/5 λόγω νοητικής ανεπάρκειας μόλις άνοιξες το στόμα σου.

  35. http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_06/05/2010_336267

    Όντε το διάβασα, άρχισα κι αναρωτιόμουν «μα με γελούν τα μάτια μου; Διαβάζω σωστά για ονειρεύομαι;» Τσιμπήθηκα μα ήμουν ξύπνιος. Και το νερό που έπινα δεν είχε μέσα τίποτα ύποπτο. Άρα, ούτε LSD μου έβαλε κανείς ούτε κι ονειρευόμουν.

    Τέτοια κωλοτούμπα από τη Μέρκελ; Μα τέτοια κωλοτούμπα από τη Frau Angela Merkel-von Bismarck; Ούτε ο ημέτερος Κωλοτούμπας, ο Καρατζαφύρερ, δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοια πράματα.

    «Κακόβουλη η στάση των τραπεζών»

    ΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ καλέ… Τώρα το ανακάλυψες μωρή κάργια; Όταν τα λέγαμε εμείς, όταν έβγαζε τ’άπλυτα της Goldman Sachs στη φόρα ο Keiser, όλοι οι Ευρωπέοι ηθικολόγοι της πορδής σκούζανε πως τάχαμου για όλα φταίει η κακιά Ελλάδα που παραποιούσε τα στατιστικά της κι έβαλε την Ευρώπη σε κίνδυνο και δώστου ιερεμιάδες για το πόσο κινδυνεύει το ευρώ εξαιτίας των «κακών κι απατεώνων Ελλήνων» και δώστου βρωμερά ρατσιστικά-νεοναζιστικά άρθρα από την πρωκτοφυλλάδα «Bild», η οποία καθορίζει τη στάση της γερμανικής κοινής γνώμης (τι, νομίζατε ότι οι Γερμανοί, ο λαός που εξέλεξε τον Χίτλερ κι εκσπερματώνει στην ιδέα ότι τα χρέπια που παράγει αποτελούν τα αυτοκινητιστικά benchmarks για όλη την υφήλιο, κόψανε ποτέ το κουσούρι τους; Πρώτα βγαίνει η ψυχή, fuckάτοι μου, κι ύστερα το χούι!). Και δώστου εντολές προς τον αρχικρετίνο ΓΑΠ να μας κάνει πιο φτωχούς κι απ’τους Βούλγαρους και να μας γαμήσει στη φορολογία για να βυθιστεί η χώρα σε μια αυτοαναγεννώμενη ύφεση…

    Και δώστου μετά trollάρισμα στα ιστολόγια απ’τα πασοκοτρόλια (το ρ με σ, s’il vous plait), τους κολλητούς των βρωμερών πολιτικών απατεώνων που θέσπισαν την ασυδοσία και την ατιμωρησία των φοροφυγάδων και των ανεπάγγελτων λαμόγιων, ότι τάχαμου όσοι βλέπανε χυδαία κερδοσκοπία της Wall Street και της Deutsche Bank εις βάρος της Ευρώπης με πολιορκητικό κριό την Ελλάδα είναι γραφικοί…

    Τώρα που τα λέει η Merkel-von Bismarck τι έχουν να πουν;

    Ποιος ξέρει…

    Αλλά γιατί τέτοια στροφή η Oberste SA-Führerin Frau Angela Merkel-von Bismarck; Την έπιασε ξαφνικά πόνος για το λαό της; Για την Ευρώπη;

    Όχι fuckάτοι και fuckάτες μου! Το παχύδερμο αυτό δεν έχει ευαισθησίες. Προσέξτε την τελευταία της γραμμή:

    «έχουμε ανάγκη από παγκόσμιους κανόνες πιο αυστηρούς»

    Τι θέλει όμως να πει το ποιητή; Για ποιους είναι οι αυστηροί κανόνες που θέλει το μπάζο; Για τους λαούς ή μήπως για τις τράπεζες;

    Αν κρίνω από την ως τώρα καιροσκοπική της στάση, ΜΑΛΛΟΝ για τους λαούς…

    Μη μασάτε, το πολύ πολύ οι χαρτογιακάδες της Ε.Ε. και των (π)ΗΠΑ να κάνουν ένα «ψαλίδισμα» για τα μάτια του κόσμου στη Goldman Sachs και ν’αφήσουν τους άλλους λεχρίτες ανενόχλητους να ισχυροποιηθούν κι άλλο.

  36. Επαναλαμβάνω για να μη χαθεί:

    Τα σκάνδαλα σκάνε το ένα μετά το άλλο, παγκοσμίως.

    Αυτό που διάβασα μόλις τώρα και έχασα τον ύπνο μου είναι… δεν έχω πια λόγια. Απλώς κοιτάζω, γιατί η πραγματικότητα ξεπερνάει και την πιο αρρωστημένη φαντασία.

    http://classicalcapital.com/Mother_of_All_Frauds.html

    Υστερόγραφο: Όποιος ξέρει το μύθο του Ερυσίχθονα να σηκώσει το χέρι του και να τον πει απ’έξω.
    Η Μήστρα δεν ξέρω αν προλαβαίνει πια…

    • Καλημέρα Πεγκουϊνα,

      Αυτό το κόλπο με το Χρυσό, και κάπου αλλού το διάβασα…
      Επίσης η Morgan Chase λέγεται ότι «σορτάρει Χρυσό για να κρατήσει τις τιμές χαμηλές» (έτσι το διάβασα, δεν μπορώ ακόμη να το ελέγξω)… σε Γιουτιουμπική διαφήμιση, εταιρείας που εμπορεύεται Ασήμι και Χρυσάφι, η οποία έκανε έκκληση στους πελάτες της να αγοράσουν Ασήμι και Χρυσάφι (πραγματικό) ΕΓΚΑΙΡΩΣ, πριν… πάθει κάνα τραλαλά η Μόργκαν και ανέβουν οι τιμές τους στα ύψη….

  37. Δίνω 2 βίντεο τώρα, ειδικά αφιερωμένα σε ΑΔΑΕΙΣ «αντι-νεοταξίτες», οι οποίοι… καλό είναι να ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ τώρα που ο Καρατζαφύρερ αποδείχτηκε στυλοβάτης του… ΠΑΣΟΚ (και της Γκόλντμαν -χεχε).

    Τα βρήκα μέσω αναζήτησης για το συγγραφέα ενός ΠΟΛΥ σημαντικού άρθρου που μας έφερε η Crazy Alien Penguin. Είναι ο Damon Vrabel:
    …που έγραψε το άρθρο
    http://canadafreepress.com/index.php/article/20180
    «Greece’s Financial Crisis and the Myth of Modern America»(February 18, 2010)
    …το οποίο είχε ονομάσει η Πεγκουίνα «Λιτότητα=Ομηρεία στις τράπεζες», στο σχόλιό της ΕΔΩ.

    Ακολουθεί το ΠΡΩΤΟ από τα 2 βίντεο, που λέγαμε:

  38. Καλά τα λέει ο Damon, αλλά το Kool Aid που σερβίρει το μαγαζί είναι κάπως.
    ( για την έκφραση http://en.wikipedia.org/wiki/Drinking_the_Kool-Aid )

    Οι ανανήψαντες Σαούλ-Παύλοι λένε αλήθειες, αλλά κρατάμε τα μάτια μας ανοιχτά.

    Και για να γίνουμε και λίγο αισιόδοξοι, ενας άγνωστος κάνει μια πρόβλεψη για την επόμενη κρίση:

    • Καλησπέρα ΠιγκουΪνα… πολύμορφη (χεχε) που… μπερδεύεις το ΧΑΖΟ μοδεραίητορ-μπάτλερ του μπλογκ να σε θεωρεί ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ επισκέπτη (και φτου-κι-απ-την-αρχή)…🙂

      Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, με αυτό που είπες (και τεκμηρίωσες με το λίνκ – το οποίο… διόρθωσα γιατί είχε αχρηστευτεί λόγω της δεξιάς παρένθεσης), δηλαδή με το εξής:

      Οι ανανήψαντες Σαούλ-Παύλοι λένε αλήθειες, αλλά κρατάμε τα μάτια μας ανοιχτά.

      Ω, NAI NAI NAI… !

  39. … Διορθώνω, άγνωστος στο ευρύ κοινό… τον εξετάζω να δω από προβλέψεις πως πάει…

  40. Παραθέτω 2 σχόλια από το «Πραξικόπημα Παπακωνσταντίνου»:
    http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/05/blog-post_6995.html

    Odyssey είπε…

    Αυτοί παρέδωσαν τη διακυβέρνηση της χώρας στο ΔΝΤ.
    Η βουλή τους μάρανε.
    Κατοχική κυβέρνηση είναι και ο Τσολάκογλου- Ράλλης-Παπανδρέου.
    07 Μαΐου 2010 6:07 μ.μ.

    Ψευτοστέργιος είπε…

    Μένει τώρα και η δημιουργία παρακρατικών ταγμάτων ασφαλείας με τη βοήθεια του μαυρατζαφέρη για την αντιμετώπιση των διαδηλώσεων.
    Είναι σιχαμένη η κατάσταση πια

    07 Μαΐου 2010 6:15 μ.μ.

    Στο μεταξύ, στο διεθνή χώρο…
    Gerald Celente: Greek Crisis Will Become World Wide Crisis: May 5th 2010

  41. Αφήγηση ενός αυτόπτη μάρτυρα για το θάνατο των 3 αθώων προχθές… (απευθυνόμενος στις οικογένειές τους)

    …Ο τραγικός θάνατος των ανθρώπων σας, προήλθε από το προμελετημένο σχέδιο του απάνθρωπου αφεντικού τους. Είναι κρίμα που οι άνθρωποι σας δεν πρόταξαν την δική τους ευθύνη για τις ζωές τους και επετρεψαν ακόμη και σε μια μέρα που εκατοντάδες χιλιάδες είχαν παρατήσει τις δουλειές τους και όταν το συλλογικό συνδικαλιστικό τους όργανο τούς είχε προτρέψει να απεργήσουν, να γίνουν πιόνια ενός τέτοιου αφεντικού σε μια βέβαιη και προμελετημένη παγίδα θανάτου. Διαπαιδαγωγημένοι με μια νοοτροπία να μην πιστεύουν σε συλλογικούς αγώνες, ποτισμένοι με την αντίληψη να υπακοούν τυφλά στους προϊσταμένους τους, κυριευμένοι από έναν παράλογο φόβο για τους διαδηλωτές που αγωνίζονταν και για αυτούς, δολοφονήθηκαν άδοξα και αποτρόπαια.

    Όταν περνούσα από την marfin και ενώ δεν υπήρχε καμιά μεγάλη φωτιά που τους εμπόδιζε να βγουν, ούρλιαζα:
    ”ρε τι κάνετε εκεί πάνω! Kατεβείτε κάτω γρήγορα! α ρε Βγενόπουλε εγκληματία, θα κάψεις τους εργαζομένους σου!”

    Αυτός ο κύριος δεν σεβάστηκε ειδικά την έγγυο γυναίκα πολλαπλά. Γιατί ακόμη και αν κανείς δεν έκανε το έγκλημα τότε τι δουλειά είχε έγκυος σε κλειστό χώρο με δεκάδες δακρυγόνα να έχουν πεταχτεί έξω;

    Η οδύνη σας και η οργή σας είναι φυσικη και απόλυτα την συμμερίζομαι.

    Μαζί να βρούμε αυτούς που έριξαν το εκρηκτικό υλικό και να τους κομματιάσουμε. Αλλά αν η οργή εκτονωθεί μόνο σε αυτούς, τότε πολύ άδικα θα έφυγαν οι άνθρωποι σας.

    Αν η οργή δεν φτάσει στον ηθικό αυτουργό, τότε οι άνθρωποι σας θα βρίσκονται αδικαίωτοι και καταραμένοι εκεί που βρίσκονται…

    http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2010/05/06/to-απίστευτο-έγκλημα-του-βγενόπουλου-κα/

    Για μένα το ΠΙΟ σημαντικό που έγραψε ήταν ΑΥΤΟ:

    Όταν περνούσα από την marfin και ενώ δεν υπήρχε καμιά μεγάλη φωτιά που τους εμπόδιζε να βγουν, ούρλιαζα:
    ”ρε τι κάνετε εκεί πάνω! Kατεβείτε κάτω γρήγορα! α ρε Βγενόπουλε εγκληματία, θα κάψεις τους εργαζομένους σου!”

    _________
    Υ.Γ. Φυσικά ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ, ή δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ΤΙ έγινε και κατά πόσον τα λέει ΣΩΣΤΑ το άτομο που έγραψε τα προηγούμενα που παράθεσα,
    όμως… προκύπτει και ΔΕΥΤΕΡΟ είδος σοβαρής ευθύνης:
    (ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ εργαζόμενης στη MARFIN του Βγενόπουλου)
    http://pentanostimi.blogspot.c­om/2010/05/arfin.html

    Υ.Γ.2 Τέλος, δεν μπορώ να ξέρω αν τα στοιχεία από τον αυτόπτη μάρτυρα συνηγορούν στο ενδεχόμενο… -αντίθετα- να ΗΘΕΛΑΝ κάποιοι, το να καούν τα θύματα, και (αντί να τους λένε «κατεβείτε κάτω») να τους τρόμαζαν ΠΙΟ ΠΟΛΥ με σαδιστικό (κρυφό ή φανερό) σκοπό να ΜΕΙΝΟΥΝ και να ΚΑΟΥΝ…

    • Παρολο που μεριδιο ευθυνης ανηκει αναμφιβολα στον Βγενοπουλο, αυτο δεν σημαινει πως δεν θα καταδικαστουν οι «αναρχο»-χουλιγκαν ή οσοι ουρλιαζαν να καιτε. Ας μην κοροιδευουμε τους εαυτους μας, οι πολλοι απο τους ιδιους που τα σπαγαν προχθες ειναι αυτοι που τα εκλεβαν προ-προ-προχθες. Δεν εχω αμφιβολια οτι καμια πλευρα δεν αποτελειται απο αγγελους, ουτε οτι οταν λεμε σταση πληρωμων αυτοι καταλαβαινουν οτι το πανηγυρι τελειωσε τοσο για τους μεγαλοκαρχαριες οσο για αυτους, τα μικροπιρανχας.

      Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οτι οφειλουμε να ανεχθουμε την μετατροπη της Αθηνας σε αστυνομοκρατουμενη πολη (το κεντρο ειναι σαν το κεντρο της Βαγδατης ή της Καμπουλ), ουτε οτι ξαφνικα το bailout της Ελλαδας απο ΔΝΤ/ΕΕ ειναι τιποτα αλλο απο ειτε συνειδητη σφαγη της οικονομιας ωστε να σωθει το κρατος, ειτε μια απολυτα μη-ρεαλιστικη προσπαθεια των Ευρωκρατων να σωσουν την ΕΕ. Και αυτο το λεω ενω ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ εναντιος στο Greek-style καπιταλο-σοσιαλ-οικονομικου φασισμου (και το φοβερο και τρομερο «κοινωνικο κρατος» μας συμπεριλαμβανομενο)

      Οσο για τους «αναρχικους», εγω δηλωνω ως συνειδητα, αν οχι αναρχικος, σιγουρα επηρεασμενος απο αναρχικες ιδεες και ιδεωδη, οτι αν αυτοι αποκαλουνται «αναρχικοι» (εστω και ως υπουλη προσπαθεια των ΜΜΕ να βρωμισει τον χωρο), εγω δεν θα αυτο-αποκαλουμαι πια αναρχικος. Εξαλλου ο ορος ειναι αρκετα ασαφης ωστε να χωραει μεσα διαφορα πραγματα με τα οποια διαφωνω. Αυτοι οι «αναρχικοι» δεν ειναι τιποτα παρα χουλιγκανοι που ξερουν τοσα για ουσιαστικο ριζοσπαστισμο, οσα ξερω εγω απο τα τελευταια συνολακια του Χ οικου μοδας. Μηπως μας ειπαν ποτε αυτοι αφου ριξουν τον καπιταλισμο τι θα βαλουν στην θεση τους; ¨Η μηπως τελικα ο αναρχισμος υπαρχει μονο ως δικαιολογια για να πλακωνομαστε με τους κοινωνιοπαθεις της αλλης πλευρας; Ε τοτε και εγω δεν ειμαι προφανως αναρχικος, ουτε ποτε ημουν. Χιλιες φορες καλυτερος ενας ορθολογικος σοσιαλιστης οπως εσυ ομαδεωνα παρα χιλιοι τετοιοι κρυφο-φασιστες.

      Φυσικα πενθουμε για τους νεκρους στην MARFIN, ειτε ηταν προβοκατσια ή οχι. Οι νεκροι αυτοι ηταν αθωοι, και αλοιμονο ΑΝ ΔΕΝ καταδικαστει ο θανατος τους, με την δικαιολογια της προβοκατσιας, που θα μου ηταν βολικο να θεωρησω απολυτα σωστη, για να εχω την «ιδεολογικη συνειδηση» μου καθαρη. Αλλα προτιμω να καταδικασω τους καφρους που μολυνουν αυτο το σημαντικο σωμα ιδεων και κατεντησαν χειροτεροι απο τους Σταλινικους, παρα να «βολευτω». Και να τους πιασουν και να τους ριξουν να σαπισουν στην φυλακη, ΑΥΤΟ εχω να πω.

      Για να κλεισω στελνω αυτο το πολυ θετικο αρθρο, και ρωτω ποιος ειναι πιο «αναρχικος»: ο συγγραφεας ή οι «επαναστατες»; Νομιζω οτι εχω βρει την απαντηση….

      http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/news-voices/%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1

      • Στο ραδιόφωνο σήμερα (Δημοτικό Ραδιόφωνο Λάρισας 93.6) άκουσα ότι αυτοί που έριξαν τις μολότωφ ήταν ομάδα 20 ατόμων που δρούσε με ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.

        Σε ποιο «χώρο» πάει το μυαλό σας μ’αυτήν την επισήμανση; Ποια οργάνωση έχει ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ μεταξύ των μελών της;

      • Ντέννις
        Εγώ θάλεγα ότι… δεν χρειάζεται ΚΑΝ να προσδιορίσεις ΤΙ είσαι και ΤΙ είναι οι άλλοι, κ.ο.κ.

        Η κατάσταση είναι ρευστή, δηλαδή… βράζει…

        Οι ταυτότητες ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ….

      • Διαβάζοντας το άρθρο στην Athens Voice για το πογκρόμ στα Εξάρχεια, μου ήρθαν στο μυαλό τα μαζικά αντίποινα που κάνανε οι ναζί… Που φτάσαμε!

        Όσο για τη δολοφονική επίθεση στην Marfin, χθες μίλησα με μία φίλη μου (που ακόμα προσπαθεί να συνέρθει απο το ψυχολογικό σοκ) που ήταν αυτόπτης μάρτυρας την ώρα που γινόταν η επίθεση. Μου είπε ότι ήταν ομάδα από περίπου δέκα 15-17χρονα τα οποία λάμβαναν οδηγίες από έναν ψηλό… Στην απόπειρά της να τους σταματήσει φωνάζοντάς τους, η αντίδρασή τους ήταν επιθετική και απειλητική

        Ντένις δε νομίζω ότι αυτοί ήταν αναρχικοί. Το φαινόμενο έκανε μία απόπειρα να το περιγράψει ο Χ. Μόρφος το Δεκέμβριο 2008. Αυτά που περιέγραψε η φίλη μου για τα προχθεσινά γεγονότα, συνέβησαν και τότε. Ο Ομαδεόν έχει επίσης αντίστοιχη περιγραφή από κοντινό του πρόσωπο που υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας τέτοιου γεγονότος τον Δεκέμβριο 2008, δηλ. ότι δεν ήταν όλα αυθόρμητα και αθώα τότε. Ότι δρούσαν ομάδες πιτσιρικάδων που τους κατεύθυναν κάποιοι

        • Αυτά που είπες KnowDame τα ΕΠΪΒΕΒΑΙΩΝΩ 100%.

          Βέβαια ουδείς αμφιβάλλει για τη λαΪκή οργή (κλπ) και στις δύο περιπτώσεις, αλλά… «περίεργα πράματα» συνέβησαν.
          (Φυσικά ΚΑΙ κουκουλοφόροι που φωτογραφήθηκαν αργότερα παρέα με ασφαλίτες και ΜΑΤατζήδες)

          Νομίζω ότι είναι λάθος, γενικά, πάντως… (Αιρετικέ)
          να τα ρίχνουμε ΚΥΡΙΩΣ στους ναζί ή ακροδεξιούς.

          Το θέμα για το ΚΚΕ είναι βέβαια ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ αφού εσύ ο ίδιος προσκόμισες τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ κάτω από το αρθρο του Μανδραβέλη (και εδώ)…

  42. Αναδημοσιεύω εδώ, για να προλάβω τυχόν λογοκριτικές πρακτικές, σχόλιο που απέστειλα στον Πάσχο Μανδραβέλη της Καθημερινής:

    Αφορά το κάτωθι άρθρο του:

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_07/05/2010_1291613

    Και ιδού το σχόλιο:

    Κύριε Μανδραβέλη, το σύνθημα «να καεί, να καεί το μπ… η βουλή» ούτε αναρχικοί δεν το ξεστομίζουν: αποτελεί ως τώρα copyright της «Χρυσής Αυγής», νεοναζιστικής οργάνωσης που διοικείται από το Νικόλαο Μιχαλολιάκο, δρα με ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ (όπως κι αυτοί που ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ τους τραπεζικούς υπαλλήλους) κι έχει διεισδύσει εδώ και χρόνια στα σώματα ασφαλείας, ενώ χαίρει ουσιαστικής δικαστικής και αστυνομικής (αναμενόμενο) ασυλίας.

    Υ.Γ.: Υπ’όψιν ότι το σχόλιό μου αυτό το αποστέλλω και σε ιστολόγιο μεγάλης αναγνωσιμότητος, έτσι ώστε, ακόμη και αν αποφασίσετε ότι δε θέλετε να το δημοσιεύσετε (πιθανώς επειδή ορισμένα πράγματα δε βολεύει να ακουστούν για λόγους τιθάσευσης των οργισμένων φορολογουμένων μέσω της συκοφάντησης της διαμαρτυρίας τους), να βγει παραέξω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μια πραγματικότητα που ως τώρα περιφρονείται ή αποσιωπάται από τα ΜΜΕ. Να ξέρετε ότι στο διαδίκτυο είναι ΑΔΥΝΑΤΗ η επίτευξη λογοκρισίας, γιατί το διαδίκτυο την αντιλαμβάνεται ως βλάβη και την ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΙ. Έρρωσθε.

    • Α χαχαχα….
      Σοβαρά εε? Το σύνθημα είναι κλόπυράϊτ Ναζιστικό?

      ΔΕΝ το ήξερα… Κρίμα…😈

      (Ε, καλά ο Μανδραβέλης κατάντησε ολίγον… Μανδαρίνος πια)

    • @loom
      Καλώς όρισες στο μπλογκ.

      Ναι, ΣΙΓΟΥΡΑ είναι καιρός να ασχοληθούμε με αυτό το άρθρο.
      Και… είχαμε ΗΔΗ ασχοληθεί, διότι το λινκ το είχε φέρει η «certain crazed alien penguin»:
      https://omadeon.wordpress.com/2010/04/17/open-money-manifesto/#comment-36678

      (για μετάφραση χμμ…. είναι κόπος, κι αν ήταν ΜΟΝΟ αυτό το άρθρο δεν θα ήταν τόσο μεγάλο, το θέμα…)

    • Εχεις απόλυτο δίκιο για την μεταφραση και την διάδοση του κειμενου… και όχι μόνο

      Μέσα στο επόμενο διάστημα πρέπει να στηθούν δίκτυα που να αναλαμβάνει ο καθένας ότι μπορει

      Πρέπει να προετοιμαστούμε για να μπορούμε να βοηθήσουμε στο μέλλον και όσους δεν έχουν πάρει είδηση ακόμα ΤΙ πρόκειται να συμβει το επόμενο διάστημα. Λυπάμαι που το λέω, αλλά η πλειοψηφία ακόμα δεν έχει καταλάβει τι έρχεται

    • Καλώς όρισες στο μπλογκ erendira. Από τώρα και στο εξής ο… χαζός αυτόματος θαλαμηπόλος της WordPress θα επιτρέπει στα σχόλιά σου να εμφανίζονται ΑΜΕΣΩΣ !🙂
      (το λέω και για άλλους, αφού δυστυχώς χθες έλειπα και άργησα να ελευθερώσω τα σχόλιά σας)….

      Λοιπόν… η ΑΠΟΔΕΙΞΗ πως η Υπερφόρτωση Πληροφορίας είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ, είναι ότι… το μέηλ μου αναγράφεται με μαύρα γράμματα στην προμετωπίδα του blog (αριστερά). Ομως σχεδόν κανείς δεν το… προσέχει ! χαχαχα
      Ενυγουαίη, νάτο πάλι:
      omadeon ΠΑΠΑΚΙ gmail.com

      (ω ναι, και τώρα… σωθήκαμε από το spam, μέχρι τα έξυπνα προγράμματα αλίευσης μέηλ για spam αρχίσουν να καταλαβαίνουν ότι πρέπει να αντικαθιστούν το » ΠΑΠΑΚΙ » με «@»).🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s