Mikis Theodorakis trance remixes

UPDATE (2/9/2021): Πέθανε ο Μίκης Θεοδωράκης. Καρφιτσώνω αυτή την ανάρτηση (του 2010) στην κορυφή του blog.

Πάει πολύς καιρός τώρα… από το 2006, όταν συναντήθηκα για πρώτη φορά με το Μίκη Θεοδωράκη (στο σπίτι του) -μία συνάντηση που είχα επιδιώξει μέσω e-mail, για να του παρουσιάσω κάτι διασκευές (trance remixes) της μουσικής του. Η αντίδρασή του υπήρξε απίστευτα θετική και ενθαρρυντική, στο διάστημα που ακολούθησε. Αυτή η θετική στάση περιλαμβάνει και μία υπογεγραμμένη συστατική επιστολή του, προκειμένου να πείσουμε… κάποιους άλλους να βοηθήσουν σε αυτή τη δουλειά, η ολοκλήρωση της οποίας δυστυχώς -μέχρι στιγμής- αναβλήθηκε (ή πήγε χαμένη) λόγω διαφόρων δυσκολιών (π.χ. τη διάλυση της ορχήστρας του Μίκη, κλπ).  Ακολουθεί μια από εκείνες τις διασκευές (2010): 

 
Η εικόνα που ακολουθεί είναι σκαναρισμένη ανοιχτή συστατική επιστολή του Μίκη, με θετική αξιολόγηση (και την προσωπική του έγκριση)  γι’ αυτές τις διασκευές, παρά το ότι υπήρξαν και αρνητικές αντιδράσεις από… «Θεοδωρακικότερους του ιδίου του Θεοδωράκη» (όπως του είχα πει και… είχε γελάσει, τότε):

  • Ενας σκοπός αυτής της (κάπως… εγωκεντρικής) ανάρτησης  🙂 είναι και να… (αυτο-)παρακινηθώ στη συνέχιση των διασκευών, που χρειάζονται «τελειώματα» ή βελτιώσεις (πιο εύκολα τώρα, χάρις στην πείρα που αποκτήθηκε). Ενας άλλος λόγος που το κάνω είναι για να… μην πάει χαμένη όλη αυτή η δουλειά: – Kαμμιά δεκαριά remixes, αρκετά εκ των οποίων (όπως αυτό εδώ) δεν βγήκαν ποτέ προς τα έξω, μέχρι τώρα….

  • Η ιστορία αυτών των διασκευών άρχισε… σχεδόν τυχαία, όταν έπιασα κάποιο κομμάτι του Μίκη να το μελετήσω καλύτερα και να το διασκευάσω, μπας και γίνει πιο «μπητάτο» και χορευτικό. Σε λίγες βδομάδες είχα στα χέρια μου 6 διασκευές, αρκετά πρωτόγονες εκείνη την εποχή (2006) και… την επιθυμία να πάρω την άδεια του Μίκη Θεοδωράκη προκειμένου να εμφανίσω τις διασκευές στο διαδίκτυο. Ετσι του έστειλα ένα μέηλ, το οποίο απαντήθηκε σε ελάχιστες μέρες (2 αν θυμάμαι καλά) με πρόσκληση να πάω σπίτι του. Πήγα… Άκουσε το πρώτο remix («Της Δικαιοσύνης Ηλιε Νοητέ» – που δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ, μέχρι τώρα). Του άρεσε, οπότε… άκουσε και όλα τα υπόλοιπα, από την αρχή ως το τέλος. Δεν τον ενόχλησαν τα (αρκετά) λάθη των διασκευών, από τη στιγμή που διαμόρφωσε γενικά μια θετική άποψη -προς έκπληξή μου! Στους μήνες που ακολούθησαν, συνέχισα τις διασκευές και κάποια στιγμή επιδίωξα συνεργασία με κάποιους γνωστούς μου DJ, ώστε να γίνει σοβαρότερη και… ομαδικότερη (πάντα -χεχε) δουλειά. Δυστυχώς (το 2006)  μόνο ένας DJ ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα να κάνουμε ομαδικές διασκευές. Ξεκίνησε μια ενδιαφέρουσα διασκευή, την οποία -ωστόσο- δεν θέλησε αργότερα να μοιραστεί  (ούτε και την… τελείωσε). Ισως επιδίωκε να κάνει μόνος του όλη τη δουλειά -δεν ξέρω- πάντως χάσαμε επαφή, ενώ ένας άλλος, παρά τις υποσχέσεις του, δεν βρήκε διέθεσε παρά ελάχιστο χρόνο, για να ασχοληθεί σοβαρά (αργότερα, αρχές του 2007). Μετά… ένας Γερμανός DJ ενδιαφέρθηκε, αλλά… προσπάθησε κι αυτός να φτιάξει και να παρουσιάσει μια εντελώς δική του νέα διασκευή (του «Ενα το Χελιδόνι») σε Φεστιβάλ Ηλεκτρονικής Μουσικής στη νήσο Κω, τον Αύγουστο του 2007. Τη διασκευή αυτή δεν την άκουσα ποτέ, γιατί το φεστιβάλ… ματαιώθηκε! (Κάποιοι άλλοι που την άκουσαν, είπαν ότι δεν είχε πετύχει σε αρμονική ανάπτυξη, αλλά από άποψη ρυθμού ήταν καλή). Επισκέφτηκα δεύτερη φορά το Μίκη Θεοδωράκη, το φθινόπωρο του 2007, έχοντας φέρει μαζί μου νέες εκδόσεις των remix – οι οποίες του άρεσαν ακόμη περισσότερο. Η αλληλογραφία μας συνεχίστηκε, αλλά οι αλλεπάλληλες ασυνέπειες συνεργατών, καθώς και άλλα εμπόδια (όπως η διάλυση της «Ορχήστρας Μίκη Θεοδωράκη») με αποθάρρυναν απ’ το να συνεχίσω τις προσπάθειες. Χωρίς τη βοήθεια επαγγελματικών στούντιο, δεν ήταν εύκολο να συνεχιστεί ΣΩΣΤΗ δουλειά. Πάντως… δύο καλοί μου φίλοι DJ  βοήθησαν σε ένα θέμα, το «mastering» (και την τελική μορφή κάποιων remix): Ο DJ John (Γιάννης Γαβαλάς) και o DJ E-styles. θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην τους ευχαριστήσω (άσχετα με τις ασυνέπειες άλλων)….

Προηγούμενα ποστ για το Μίκη, τη μουσική του και τα remixes:

[ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΔΕΝ είναι  ΟΛΑ τα ποστ, υπάρχουν και άλλα…]

Δείτε / ακούστε επίσης:

_________________________________

Add to DeliciousAdd to DiggAdd to FaceBookAdd to Google BookmarkAdd to MySpaceAdd to NewsvineAdd to RedditAdd to StumbleUponAdd to TechnoratiAdd to Twitter

Advertisement

15 comments

  1. Εννοείται ότι όλη αυτή η μουσική ενασχόληση δεν είχε (και δεν έχει) την παραμικρή σχέση με τις δημόσιες δηλώσεις του Μίκη (κυρίως μετέπειτα, δηλαδή μετά το 2006, για άλλα θέματα, φυσικά)… με αρκετές των οποίων διαφώνησα κατά καιρούς σε διάφορα σημεία τους… και ότι όλη αυτή η ιστορία κόστισε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόπο και πόνο, για διάφορους λόγους….

    Πάντως… οι ΠΙΟ τελευταίες δηλώσεις του Μίκη με βρίσκουν σε πολλά σύμφωνο, όταν μίλησε για το ΔΝΤ και για την οικονομική αφαίμαξη της χώρας μας, κλπ.

    Ισως ήρθε ο καιρός να ξαναρχίσει αυτή η δουλειά, ανεξάρτητα από πολιτική (με την εξαίρεση του ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ κοινού αγώνα ΟΛΩΝ μας κατά του καζινο-καπιταλισμού).

    Υ.Γ. Οπως πολλοί άλλοι που αγαπήσαμε τη μουσική του Μίκη (ΚΑΙ τον ίδιο) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τυχόν διαφωνίες μας με τις δηλώσεις του (μετά το 2006)… το βρήκα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ επίπονο, βασανιστικό και άβολο να ισορροπώ ανάμεσα σε 2 άκρα: Να μην προδώσω ΟΥΤΕ όσα πιστεύω, ΟΥΤΕ την εκτίμησή μου για το Μίκη (σαν μεγάλη προσωπικότητα μακροχρόνιων αγώνων). Εκείνο που συνέβη είναι ότι… μπλοκαρίστηκα, κι αυτό συνετέλεσε σε μία αναβλητικότητα, γι’ αυτή τη δουλειά, αλλά και στη διακοπή της αλληλογραφίας μας (που είχε ξεκινήσει με ιδιαίτερα δημιουργικό τρόπο). Σε κάποια φάση υπερασπίστηκα το Μίκη από όσα (εναντίον του) θεώρησα συκοφαντικά ή λανθασμένα, ΧΩΡΙΣ όμως να συμφωνώ σε όλα μαζί του. ΔΕΝ ΗΤΑΝ εύκολο, αλλά οδήγησε σε μια διαδικασία πολιτικής συνειδητοποίησης (από το 2007 μέχρι σήμερα).

  2. Η αληθεια ειναι οτι για να ακουσει καποιος την εξαισια αυτη διασκευη και να μην ανατριχιάσει χρειαζεται μεγαλη προετοιμασια: Να εχει κανει ολικη αποτριχωση.
    Παλι καλα που η Ιουλίτα, δασυτριξ ουσα, δεν επαθε καμιά αλωπεκία (αυτο που επαθε η αλωπηξ οταν της εκανε κανταδα ο κοραξ).

    • Ευχαριστώ για τον κόπο του σχολιασμού. 🙂
      Έχω ακούσει και χειρότερα…
      Πάντως ο Μίκης δεν πτοήθηκε να εγκωμιάσει αυτό που σε άλλους προκαλεί ανατριχίλα.

      Είναι παλιά διασκευή, πάντως, με αρκετές ατέλειες, 10+ χρόνια παλιά.
      Ελπίζω να υπάρξει νέα έκδοση που να… καραφλιάσει λιγότερο.
      Και όπως λέει παλιά διαφήμιση «Το αποτέλεσμα μετράει, DHI». 🙂 🙂

  3. Λοιπόν αγαπητέ, περα απο πλάκα, η δουλειά σου μου αρέσει. Ο ρυθμος ειναι μπιτάτος, σαν να υπαρχει μεσα του ενα αστερι που χορευει, η μουσικη παταει αρκετά γερά, αλλά πασχει λιγο ο ηχος, καθώς η ενορχιστρωση ειναι καπως φτωχή. Νομιζω οτι αν δοκιμαζες να προσθεσεις ενα τσουβαλι με γάτους, ισως θα την ενισχυε σημαντικά.

    • Αν σου αρέσει πραγματικά η δουλειά μου δεν θα συνιστούσες… τσουβάλι με γάτους (ΧΑΧΑΧΑ).
      Πάντως… ειλικρινά δεν προσβάλλομαι εύκολα και όπως είπα… έχω ακούσει πολύ χειρότερα.

      Οι μόνοι που επαίνεσαν τις διασκευές μου είναι… ο ίδιος ο Μίκης καθώς και.. πιτσιρικάδες που αρέσκονται σε μπιτάτη μουσική έτσι κι αλλιώς. Υπήρξαν και μερικοί… πουρέηβερ που τους άρεσε, αλλά γενικά τα μισά σχόλια ήταν υπέρ, τα άλλα μισά φανατικά επικριτικά (στο βίντεο).

      Το ότι «πάσχει λίγο ο ήχος και η ενορχήστρωση είναι κάπως φτωχή», είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστές κριτικές. Ο Μίκης είχε πει σχετικά (το 2006) «τα λάθη διορθώνονται, αλλά οι ιδέες σου είναι καλές» (όταν του είπα ότι έχω αρκετά λάθη).

      Παρεμπιπτόντως, το… ιδιότυπο καυστικό χιούμορ σου, μου θυμίζε έντονα έναν παλιό μου φίλο, τον Διονύση Βάδεν. Δυστυχώς παρόλο που τον ξέρω δια ζώσης από το… 1992, τελικά για ασήμαντη αιτία με… μπλόκαρε στο φέησμπουκ κι έπαψε κάθε επαφή μεταξύ μας.

      Αν είσαι ο… Διονύσης δεν θα εκπλαγώ καθόλου. Αν όχι, του μοιάζεις στο στυλ. 🙂

  4. Δυστυχως δεν ειμαι ο φιλος σου που αναφερεις, ομως σε θυμαμαι απο παλιά, σε καποιο μπλογκ που παρακολουθουσα (νομιζω «Καλυβα» ή καπως ετσι). Χαιρομαι παντως που δεν παρεξηγιεσαι με το επικριτικο χιουμορ, αυτο σημαινει οτι εισαι φτιαγμενος απο γερο μεταλο. Προκειται για σπανια αρετη καθοτι οι περισσοτεροι δεν ανεχονται να τους αμφισβητουν και γινονται επιθετικοι.

    • A… στην Καλύβα του Πάνου Ζέρβα, είχα πει πολλές μαλακίες. 🙂 Με ελαφρυντικό την άγνοια και την απόλυτη έλλειψη πολιτικής εμπειρίας, βέβαια, τότε (2006).

      Ξεκίνησα αυτό εδώ το μπλογκ, όταν ο Ζέρβας έκανε ορισμένες… άδικες λογοκρισίες, σβήνοντας μακροσκελή σχόλια (όχι μόνο δικά μου) χωρίς βάσιμο λόγο.

      Εκτιμώ ιδιαιτέρως τις θετικές διαπιστώσεις σου, πάντως.

      Το να μην αρέσει μια μουσική είναι το πιο φυσικό πράμα στον κόσμο. Κι εμένα… μικρός δεν μου άρεσε το… κουνουπίδι (ΧΑΧΑΧΑ). Τώρα άλλαξα γνώμη, μου αρέσει πολύ, αλλά δεν αλλάζει κάτι.

      Εκείνο που έχει σημασία είναι να μην υποτιμάμε τους ανθρώπους (και τους εαυτούς μας μαζί). Κι εκεί έπεσες μέσα, διότι πράγματι νιώθω ότι «οι λέξεις δεν με θίγουν» («Words cannot hurt me» είναι το μότο μου στο φέησμπουκ) και συνειδητά επιδίωξα να απαλλαγώ από το βάρος περιττών εγωισμών κι εγωπαθειών.

  5. Μπραβο, η Καλυβα ηταν, τι εγινε αυτο το μπλογκ, γιατι το κλεισατε; Ειχα σχολιασει κι εγω μερικες φορες εκει, αλλά το παρακολουθουσα για χρονια σιωπηρως. Ωραιο μπλογκ αλλά ησασταν ολοι μες την παρεξηγηση και με το παραμικρο τραβουσατε το σπαθι απ΄τη θηκη.
    Παντως διαπιστωνω οτι εσυ ηρεμησες και αυτο ειναι θετικό, γιατι σημαινει οτι ωριμασες.
    Θυμαμαι και καποιον θειο Αναργυρο, που επερνε παντα το μερος σου και καποιον Suigeneris, που τον ηξερα απο το Πανεπιστημιο και ηταν παλιος φιλος του Tomsen (της Τρόϊκα).

    Αν θελεις παντως την ειλικρινη γνωμη μου για τη μουσικη του Μικη (και του καθε Μικη), το καλυτερο που εχεις να κάνεις ειναι να την ακους χωρις να τη …παρενοχλεις, γιατι λόγω και της πολιτικης ορθοτητας που επικρατει, ετσι και σε καταγγείλει η Μαργαριτα προβλεπω να ‘χεις την τυχη του Χαϊκάλη. Αν, σωνει και καλα, νοιωθεις την αναγκη ‘ασχοληθεις με κατι κοινο, εχεις αλλα ταλέντα, οπως το χαρισμα της αναλυτικης σκεψης, εκει επικεντρωσου, χωρις να πολυδιασπασαι και -κυρίως- μακρυα απο πολιτικες και λεκτικες ακροτητες.

    • Αγαπητέ… δημιουργικά-κριτικέ σχολιαστή 🙂
      Σε πολλά που λες, πάλι έπεσες μέσα. Όμως για να είμαι ακριβής, δεν φταίω εγώ (ή άλλοι θαμώνες της Καλύβας) που… έκλεισε! Ο αφέντης της φταίει, ο μόνος υπεύθυνος Πάνος Ζέρβας. Πρώτη φορά ακούω μάλιστα ότι έκλεισε και… είδα ότι υπάρχει ακόμη: https://panosz.wordpress.com/. Πιο πρόσφατη ανάρτηση ήταν στις 13/03/2022.

      Ο Ζέρβας σίγουρα… εξαφάνισε πολλές συζητήσεις, αλλά θα ήταν τραγικό λάθος αν την έσβηνε εξ ολοκλήρου. Κάποιες συζητήσεις είχαν την αξία τους, νομίζω… και εξάλλου ποτέ δεν μου άρεσε γενικά στο διαδίκτυο η εξαφάνιση πληροφορίας. Πιστεύω σε μία βασική αρχή, που ήταν και βασική αρχή του πρωτεργάτη του διαδικτύου Ted Nelson: Την αρχή της Ακεραιότητας του Διαδικτυακού Λόγου (και διαλόγου). Τίποτα δεν πρέπει να σβήνεται, όσο το δυνατόν! Αν κάτι είναι λάθος, ή αν μετανιώσαμε που το γράψαμε, μπορούμε πάντα να κάνουμε UPDATE με διορθώσεις, ακόμη και αυτοκριτική. Αλίμονο αν καθόμουνα να σβήσω τις… πατάτες που έγραψα κι εγώ, κατά καιρούς. Στις πιο σημαντικές ξαναμπαίνω και προσθέτω διορθώσεις, ακόμη και αυτοκριτική (εννοώ σε χώρους όπως αυτό το μπλογκ, ή άλλα όπου είμαι διαχειριστής).

      Όσον αφορά την απόκτηση ωριμότητας μέσα από το διάλογο, πάλι έπεσες μέσα, διότι μια άλλη βασική μου αρχή είναι η δημιουργική χρήση του διαλόγου, σαν μέθοδο αυτογνωσίας και προσωπικής εξέλιξης, πολύ ταχύτερης και πιο αποτελεσματικής από την «αργή εξέλιξη» που προσφέρει η καθημερινότητα και ο δια ζώσης διάλογος. Αυτό προϋποθέτει βέβαια, κάποιο επίπεδο διαλόγου, καθώς και μια προσπάθεια ανάλυσης σχολίων εκ των υστέρων…

      Η πρώην σύντροφος ενός παλιού καλού μου φίλου, του Λάμπρου Χρονόπουλου (facebook profile εδώ)) …είχε πει κάποτε, μπαίνοντας να διαβάσει εδώ στο μπλογκ συζήτηση… εκατοντάδων σχολίων, ότι «εσύ Γιώργο, δεν κάνεις απλό διάλογο. Κάνεις… ομαδική ψυχοθεραπεία». Η ίδια είναι ψυχολόγος ειδικευμένη σε ομαδικές θεραπείες, οπότε η γνώμη της δεν είναι τυχαία. Ψυχολόγος έγινε κι ο Λάμπρος, αργότερα, αλλάζοντας επάγγελμα (αρχικά ήταν πληροφορικάριος). Κι έχει την ίδια γνώμη!
      Ο γραπτός διάλογος έχει αυτή τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, αν το θέλουν οι συμμετέχοντες! Αυτό αξίζει μεγάλη συζήτηση. Προσπαθώ μάλιστα να γράψω βιβλίο για το θέμα, μαζί με κριτική της φθοράς του διαλόγου στο facebook, λόγω της προβληματικής δομής του (π.χ. το μπλοκάρισμα σαν αμοιβαία αναδρομική… τύφλωση, που καταστρέφει τον ίδιο το Δημόσιο Διάλογο, κλπ.) Αλλά ας μην επεκταθώ περισσότερο σε όλα αυτά και σε κουράσω…

      Πάμε τώρα στο θέμα της μουσικής. Ο Μίκης ήταν ασφαλώς τεράστια προσωπικότητα, κι όχι μόνο λόγω μουσικής φυσικά (εξαιρώντας κάποια γνωστά πολιτικά λάθη του). Όταν πρωτοπήγα σπίτι του, μαζί με ένα CD που είχε 7 διασκευές κομματιών του, δεν περίμενα ότι θα του άρεσαν, ούτε καν ότι θα καθόταν μαζί μου να τις ακούσει προσεκτικά! Όμως το έκανε, και είπε πράματα που με εξέπληξαν θετικά. Η βασική του θεώρηση ήταν ότι οι διασκευές περιείχαν ενδιαφέρουσες μουσικές ιδέες, παρά τα λάθη τους (που όπως είπε «τα λάθη διορθώνονται»). Η δική μου βασική ιδέα ήταν ότι (ειδικά) τα επικά κομμάτια του Μίκη θα μπορούσαν να διασκευαστούν δημιουργικά με τρόπο χορευτικό, μπητάτο και κατάλληλο για τη νεολαία, από μουσική άποψη προσθέτοντας συγχορδίες ματζόρε σε διάφορα σημεία τους, χωρίς να αλλοιώνεται η ουσία. Ο Μίκης συμφώνησε απόλυτα με αυτή την ιδέα, γι’ αυτό κι έγραψε την εγκωμιαστική συστατική επιστολή του. Υπήρξε και εκτενής ανταλλαγή μέηλ μεταξύ του Μίκη και εμού, όπου ανάπτυξα περισσότερο αυτές τις ιδέες, χωρίς ποτέ να… καβαλήσω το καλάμι, νομίζοντας τον εαυτό μου… αξιόλογο μουσικό (που ΔΕΝ είμαι).

      Γι αυτό το λόγο, παρόλα τα λάθη (που ακόμη υπάρχουν) στις διασκευές, δεν μπορώ να τις θεωρήσω «παρενόχληση». Πέρασαν χρόνια, έγραψα κι άλλα κομμάτια (δικά μου, +άλλες διασκευές) και εκκρεμεί… επάνοδος στο θέμα, μετά από μερικά χρόνια… μουσικής «χειμερίας νάρκης» για να ασχοληθώ με άλλα θέματα, π.χ. με την Τυπική Λογική, σε μια εργασία πολλών ετών. Θα βρεις πρώιμη περιγραφή της εδώ.
      Multiple Form Logic by George A. Stathis v1.44a
      Υπήρξε ειδικό site γι αυτή τη δουλειά που… έπεσε διότι φαλήρισε η εταιρεία που παρείχε το χώρο, αλλά… σώθηκε το μεγαλύτερο μέρος της στο «Μουσείο του Διαδικτύου»
      Multiple Form Logic: An extension of George Spencer-Brown’s LAWS of FORM

      Υπήρχε επίσης εδάφιο στη βικιπαίδεια που ανάφερε αυτή τη δουλειά ως έγκυρη επιστημονικά, αλλά… σβήστηκε για άγνωστους λόγους μετά το 2015. Ασφαλές αντίγραφο εδαφίου (2015) εδώ.
      Σχετικό ποστ μου στο facebook εδώ.

      Αυτά, αγαπητέ. 🙂

    • Κάτι ακόμη… αγαπητέ Σώζο.
      Εφόσον ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης έγραψε ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ συστατική επιστολή υπέρ των διασκευών μου, κάθε προσπάθεια νομικής (ή άλλης)… παρενόχλησής μου από τη Μαργαρίτα (ή άλλους) θα πέσει στο κενό. Το πολύ-πολύ να με… διαφημίσει κιόλας (και δεν είναι βλάκες οι επικριτές μου για να με διαφημίσουν). Εξάλλου, ο Μίκης είχε δώσει άδεια να κυκλοφορήσουν δωρεάν όλα τα κομμάτια του στο διαδίκτυο. Τέλος, δήλωσα πολλές φορές ότι δεν διεκδικώ (ούτε πήρα ποτέ) το παραμικρό ποσό γι αυτές τις διασκευές, ενώ πρόσφερα το κόπυράιτ στον ίδιο το Μίκη (ή στους κληρονόμους του, τώρα πια)…

      Στα χρόνια που πέρασαν, προχώρησα από μουσική και τεχνική άποψη πολύ περισσότερο. Τα λάθη μειώθηκαν, αν και πολλές σχετικά πρόσφατες δουλειές παράμειναν στην αφάνεια διότι δεν βιάζομαι να τις δημοσιοποιήσω. Απόκτησα μουσικά εργαλεία και βιβλιοθήκες ήχων μεγέθους πολλών… γιγαμπάητ, διάβασα πολλά και μαθαίνω ακόμη. Θέλω, όταν αποφασίσω να ξανα-ασχοληθώ, να το κάνω με… τελειομανία όσο το δυνατόν. Αλλά… για να μη σκορπίζομαι σε πολλά θέματα, έχω την τακτική να ασχολούμαι ΜΟΝΟ με ένα θέμα κάθε φορά, για περίοδο μηνών.

      Δυστυχώς έπεσε για άγνωστους λόγους τον Αύγουστο του 2021 το κανάλι μου στο YouTube, με πολλά μουσικά video, που αρκετά δεν σώθηκαν διότι… χάλασε κι ένας σκληρός δίσκος όπου είχα κάποια αντίγραφα. Ευτυχώς υπάρχει δυνατότητα να ξανα-αποκτηθεί το κανάλι, διότι το χακάρισμα του λογαριασμού μου (τότε που έπεσε) δεν εμποδίζει να αποδείξω την ταυτότητά μου, ξαναμπαίνοντας στο μέηλ με κατάλληλο επίσημο διάβημα. Περισσότερα θα πω σύντομα…

      Αυτά προς το παρόν.

      Υ.Γ. για το χακάρισμα του μέηλ μου και την απώλεια του καναλιού μου στο YouTube, είχα γράψει εκτενώς ποστ ΜΑΖΙ με επιστολή στο YouTube, αλλά ποτέ δεν απάντησαν.
      Plea to Google about my hacked Gmail and YouTube

      Στη συνέχεια, έκανα μήνυση «κατά αγνώστων» για το χακάρισμα, που επίσης ποτέ δεν απαντήθηκε (από τις αρμόδιες αρχές). Πρόσφατα, βρήκα όμως ατράνταχτες αποδείξεις ότι είμαι ο κάτοχος του μέηλ και θα στείλω εξώδικο στην κωλο-εταιρεία που έγινε… δερβέναγας της Γής μαζί με το άλλο… κωλόπαιδο τον Ζούκερμπεργκ με νομικές απειλές αν δεν απαντήσουν ούτε και τώρα. Έπεται συνέχεια, και… ποτέ δεν το βάζω κάτω.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s