Συμμαζέψου Σαρκοζύ…

Παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στη Γαλλία, όπου σύσσωμος ο λαός έχει ξεσηκωθεί κατά των νεοφιλελεύθερων επιδρομών του αυταρχικού νάνου Νικολά Σαρκοζύ εις βάρος όλης της κοινωνίας και υπέρ – εννοείται – των τραπεζών. Όπως έγινε και παλιότερα, με τα επεισόδια που ξέσπασαν λόγω του υπέρμετρου τσαμπουκά της εκεί μπατσαρίας (ομοιότητες με τη δική μας υπόθεση Κορκονέα είναι καθαρά… «συμπτωματικές»), η οποία έχει εκπαιδευθεί να αντιμετωπίζει ως υπάνθρωπο όποιον δεν έχει αμιγή Άρια/Καυκάσια χαρακτηριστικά, όσοι εξεγέρθηκαν χαρακτηρίστηκαν αυτομάτως «ταραξίες», «αλήτες» κλπ. Το ότι οι άνθρωποι αυτοί ζούσαν και ζουν σε ένα ιδιότυπο καθεστώς απαρτχάιντ και γκετοποίησης είναι, βεβαίως, «ψιλά γράμματα» για τον λιλιπούτειο αυτό γίγαντα της πολιτικής. Αμέσως λοιπόν ξεκίνησε μια εκστρατεία βάναυσης καταστολής, αφού πρώτα το καθεστώς φρόντισε να «στολίσει» καταλλήλως κάθε αντιφρονούντα: «αλήτες», «ταραξίες» κλπ.

Έτσι λοιπόν και τώρα, με τη «συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση» που ετοιμάζεται να κάνει, οι διαδηλωτές χαρακτηρίσθηκαν αμέσως «αλήτες», «ταραξίες» κλπ. Προσωπικά τον Σαρκοζύ τον θεωρώ αρχομανή και επικίνδυνα κοντά στο φασισμό – σίγουρα οι πρακτικές του είναι φασίζουσες, είναι άτομο που δεν δέχεται καμία διαφωνία εκ μέρους του λαού για τις πολιτικές που αυτός, ο πεφωτισμένος μονάρχης, εφαρμόζει για τη… σωτηρία των τραπεζών του κοινωνικού συνόλου. Στο… δημοκρατικό (και άκρως νεοφιλελεύθερο) μυαλό του Σαρκοζύ, ο ίδιος είναι κράτος, νόμος, εξουσία, τα πάντα. Όλοι οι άλλοι πρέπει να τα δέχονται όλα αδιαμαρτύρητα, χωρίς να βγάλουν τσιμουδιά. Κι αν τολμήσουν να βγουν στους δρόμους… Κατευθείαν δακρυγόνα και βρωμόξυλο από τα ΜΑΤ. Γαλλική αβρότητα λέμε. Βεβαίως, ο Σαρκοζύ είναι απατεώνας, ακριβώς όπως απατεώνες είναι και οι δικοί μας που, τοις ρήμασι του ΔΝΤ πειθόμενοι, ρήμαξαν τις συντάξεις: οι εργαζόμενοι έχουν ήδη καταβάλει τις εισφορές τους και, συνεπώς, το ασφαλιστικό ταμείο είναι υποχρεωμένο να πληρώσει συντάξεις χωρίς καμία απολύτως χρονοτριβή, αναβολή, παράταση ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Θα πείτε… «Μα απατεώνας ο Σαρκοζύ;». Ναι, απατεώνας. Άλλωστε, δεν είναι ο μόνος στην κυβέρνηση αυτή. Σας θυμίζω την υπόθεση των επιπλέον Super Puma που πήγε, εν κρυπτώ και παραβύστω, να αγοράσει σε εξοργιστικά υψηλές τιμές η κυβέρνηση Καραμανλή το 2009. Έγραφα τότε:

Ο τότε ΥΕΘΑ Βαγγέλης Μεϊμαράκης, σε μια προσπάθεια για damage control (για να περιορίσει λίγο τις θυελλώδεις επικρίσεις που δέχθηκε), διαβεβαίωσε τους πολίτες ότι η συμφωνία είναι διακρατική κι ότι η προμήθεια θα γινόταν “state to state”. Ουδέν ψευδέστερον! ΠΟΤΕ δεν προμηθευτήκαμε από τη Γαλλία υλικό με διακρατική συμφωνία, γιατί απλά τέτοια διαδικασία δεν υπάρχει στο γαλλικό κράτος! Τι θέλετε να πρωτοαναφέρουμε; Τα μαχητικά Mirage; Τα αντιαρματικά MILAN; Τα βλήματα Exocet; Τα αντιαεροπορικά Crotale; Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη; Όλα αυτά τα αγοράσαμε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από τις εταιρείες. Η Γαλλία ΔΕΝ διαθέτει καμία υπηρεσία αντίστοιχη της αμερικανικής DSCA (FMS).

Η μοναδική υπηρεσία στρατιωτικών προμηθειών του γαλλικού κράτους είναι η DGA (Direction Générale pour l’Armement) που πραγματοποιεί αγορές αποκλειστικά για τις ανάγκες των γαλλικών Ενόπλων Δυνάμεων. Από εδώ λοιπόν συμπεραίνουμε πως, όταν ο κ. Μεϊμαράκης διαβεβαίωνε τους πάντες ότι τα ελικόπτερα και οι φρεγάτες θα αγοράζονταν με διακρατική συμφωνία, απλώς έλεγε ψέματα ή, στην καλύτερη γι’αυτόν περίπτωση, αναμετέδωσε ανακρίβειες που του μετέφεραν άνθρωποι του “συναφιού”.

Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι στη Γαλλία ήδη συστήθηκε εταιρεία-φάντασμα μεταξύ των Eurocopter-DCNS (ο αρμόδιος όμιλος για τις φρεγάτες) και DGA, η οποία θα χειριστεί το θέμα ως δήθεν γαλλικό κράτος. Η όλη υπόθεση είχε στηθεί πριν ακόμα από τη μυστική, διά περιφοράς, απόφαση του ΚΥΣΕΑ. Οι “αρμόδιοι” αυτοί καθοδήγησαν τότε το Γάλλο ΥΕΘΑ Hervé Morin να αποστείλει στις 2 Δεκεμβρίου 2008 στον Έλληνα ομόλογό του Βαγγέλη Μεϊμαράκη επιστολή στην οποία του έγραφε τα κάτωθι (μεταφρασμένα από τα Γαλλικά):

“…Όπως οι δυο κυβερνήσεις το εύχονται, σας προτείνω κάθε μια από τις υποθέσεις (σ.σ.: ελικόπτερα-φρεγάτες) να αποτελέσει αντικείμενο διακρατικής συμφωνίας…”

Για τους λόγους όμως που εξηγήσαμε παραπάνω, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Οπότε τι έγινε; Χάψανε το παραμύθι οι κ.κ. Μεϊμαράκης και Βασιλάκος ή προσποιήθηκαν ότι το έχαψαν, γνωρίζοντας ότι διακρατική συμφωνία με τη Γαλλία για την προμήθεια οπλικών συστημάτων δε μπορεί να υπάρξει;

Έτσι λοιπόν, ο «κύριος» Hervé_Morin (Υπουργός Άμυνας της Γαλλίας) και η κουστωδία του απέστειλαν επιστολή με ψευδείς δηλώσεις και ψευδείς ισχυρισμούς προς τον εδώ ομόλογό τους, για να παρακάμψουν τον όρο για διακρατική συμφωνία… Αλλά είναι δυνατόν ένας υπουργός τόσο σημαντικού υπουργείου να είναι απατεώνας χωρίς η ηγεσία της κυβέρνησης να είναι κι αυτή ίδιου επιπέδου; Όχι. Γιατί αν ο Σαρκοζύ ήταν σοβαρός και έντιμος, τον «κύριο» Morin θα τον είχε στείλει σπίτι του. Αλλά τέτοιο κουμάσι είναι κι αυτός. Δε θυμάστε που, την ώρα που ο ΓΑΠ μας πούλαγε δούλους στο ΔΝΤ, Σαρκοζύ και Μέρκελ μας πιέζανε να πάρουμε κι άλλα οπλικά συστήματα από αυτούς, αλλιώς δεν υπέγραφαν τίποτα;

Γι’αυτό Νικολάκη Σαρκοζύ, κάτσε καλά… Συμμαζέψου… Και κατάλαβε ότι χωρίς το λαό που κυβερνάς, εσύ δεν υπάρχεις, γιατί δεν έχει νόημα η ύπαρξή σου. Κι αντί να βρίζεις και να ξυλοφορτώνεις (κρυμμένος πίσω από τις ασπίδες, τα άλογα και τα μούσκουλα των ΜΑΤατζήδων, γιατί εσύ δεν είσαι ικανός να τα βάλεις ούτε μ’εργάτη ούτε με φοιτητή ούτε με συνταξιούχο) αυτούς που σε ψήφισαν κι αυτούς που κυβερνάς, κοίτα καλύτερα στον καθρέπτη τα χάλια σου. Σοβαρά, δεν είσαι ούτε παντογνώστης ούτε είναι υποχρεωμένοι όλοι να συμφωνούν μαζί σου και να συναινούν στο να καταστρέψεις τις ζωές τους για να κάνεις το χατίρι των μεγαλοσαράφηδων και των πολυτελών πλυντηρίων βρώμικου χρήματος που λέγονται τράπεζες.

ADDENDUM: Ο συνεργάτης μας dennisVtheterrible συνεισέφερε ένα πολύ ωραίο link:

«France: Can You Hear Us Now?»

Ο τότε ΥΕΘΑ Βαγγέλης Μεϊμαράκης, σε μια προσπάθεια για damage control (για να περιορίσει λίγο τις θυελλώδεις επικρίσεις που δέχθηκε), διαβεβαίωσε τους πολίτες ότι η συμφωνία είναι διακρατική κι ότι η προμήθεια θα γινόταν “state to state”. Ουδέν ψευδέστερον! ΠΟΤΕ δεν προμηθευτήκαμε από τη Γαλλία υλικό με διακρατική συμφωνία, γιατί απλά τέτοια διαδικασία δεν υπάρχει στο γαλλικό κράτος! Τι θέλετε να πρωτοαναφέρουμε; Τα μαχητικά Mirage; Τα αντιαρματικά MILAN; Τα βλήματα Exocet; Τα αντιαεροπορικά Crotale; Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη; Όλα αυτά τα αγοράσαμε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ από τις εταιρείες. Η Γαλλία ΔΕΝ διαθέτει καμία υπηρεσία αντίστοιχη της αμερικανικής DSCA (FMS).

Η μοναδική υπηρεσία στρατιωτικών προμηθειών του γαλλικού κράτους είναι η DGA (Direction Générale pour l’Armement) που πραγματοποιεί αγορές αποκλειστικά για τις ανάγκες των γαλλικών Ενόπλων Δυνάμεων. Από εδώ λοιπόν συμπεραίνουμε πως, όταν ο κ. Μεϊμαράκης διαβεβαίωνε τους πάντες ότι τα ελικόπτερα και οι φρεγάτες θα αγοράζονταν με διακρατική συμφωνία, απλώς έλεγε ψέματα ή, στην καλύτερη γι’αυτόν περίπτωση, αναμετέδωσε ανακρίβειες που του μετέφεραν άνθρωποι του “συναφιού”.

Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι στη Γαλλία ήδη συστήθηκε εταιρεία-φάντασμα μεταξύ των Eurocopter-DCNS (ο αρμόδιος όμιλος για τις φρεγάτες) και DGA, η οποία θα χειριστεί το θέμα ως δήθεν γαλλικό κράτος. Η όλη υπόθεση είχε στηθεί πριν ακόμα από τη μυστική, διά περιφοράς, απόφαση του ΚΥΣΕΑ. Οι “αρμόδιοι” αυτοί καθοδήγησαν τότε το Γάλλο ΥΕΘΑ Hervé Morin να αποστείλει στις 2 Δεκεμβρίου 2008 στον Έλληνα ομόλογό του Βαγγέλη Μεϊμαράκη επιστολή στην οποία του έγραφε τα κάτωθι (μεταφρασμένα από τα Γαλλικά):

“…Όπως οι δυο κυβερνήσεις το εύχονται, σας προτείνω κάθε μια από τις υποθέσεις (σ.σ.: ελικόπτερα-φρεγάτες) να αποτελέσει αντικείμενο διακρατικής συμφωνίας…”

Για τους λόγους όμως που εξηγήσαμε παραπάνω, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Οπότε τι έγινε; Χάψανε το παραμύθι οι κ.κ. Μεϊμαράκης και Βασιλάκος ή προσποιήθηκαν ότι το έχαψαν, γνωρίζοντας ότι διακρατική συμφωνία με τη Γαλλία για την προμήθεια οπλικών συστημάτων δε μπορεί να υπάρξει;

20 comments

  1. «Βεβαίως, ο Σαρκοζύ είναι απατεώνας, ακριβώς όπως απατεώνες είναι και οι δικοί μας που, τοις ρήμασι του ΔΝΤ πειθόμενοι, ρήμαξαν τις συντάξεις»

    Aiρετικε,για αλλη μια φορα τα γραφεις πολυ σωστα.Ετσι ειναι.Δεν εχω κατι να γραψω πλην ενος:η προτροπη «συμμαζεψου» στους απατεωνες,δεν εχει καποιο νοημα,ο απατεωνας δε θα συμμαζευτει ποτε.Εμεις πρεπει να τον (τους) συμμαζεψουμε.Κ οσο δε τους συμμαζευουμε,θα μαζευουμε τα ιδια μας τα νεκρα κ αδεια κουφαρια,απο τον δρομο
    (Αν κ δε σου λεω κατι που δε γνωριζεις ηδη,απλα θελησα ετσι να το γραψω)

    • Η προτροπή είναι η προειδοποίηση. Κι επειδή δεν θα συμμαζευτεί ούτε ο Σαρκοζύ ούτε κανένας άλλος από αυτό το συνάφι, θα τους συμμαζέψουμε εμείς. Γιατί προτιμώ να σβήσει το πολιτικό άστρο ενός, δέκα, εκατό, πεντακοσίων πολιτικάντηδων παρά να πεινάσουν εκατομμύρια άνθρωποι ή, ακόμα χειρότερα, να οδηγηθούν σε παγκόσμιο πόλεμο.

  2. Εδώ τα μέτρα που έχουν περάσει μέχρι στιγμής δεν είναι χειρότερα?Και όποτε σε συζητήσεις κράζω τους μαλάκες τους ΕΛληνες με λένε ελιτιστή.Τώρα που κάναμε 2 μέρες κατάληψη για να κατεβούμε στην πορεία την πέμπτη , μας την έπεσαν όλοι οι Δονκιχώτιδες της γνώσης για το πόσο φασίστες είμαστε που «κλείσαμε την γνώση» και πως είμαστε ψευτοεπαναστάτες.Ρε μήπως είμαστε εμείς οι μαλάκες?Γιατί σίγουρα μειοψηφία είμαστε το κέρατό μου…

    • Μη μασάτε. Έχουμε πόλεμο πια. Όποιος δε μπορεί ν’αντέξει τις συγκρούσεις κι είναι μη μου άπτου σαν την Κυρία με τας Καμελίας, να κάτσει σπίτι του ή να πάει σε κάνα σανατόριο στην Ελβετία να μαζεύει Edelweiss.

  3. Αποκοιμηθήκαμε.
    Η νεολαία βρίσκεται μεταξύ καφετερίας και μπαρακίου.
    Εγκλωβιστήκαμε.
    Οι μεγαλύτεροι βρίσκονται μεταξύ δόσεων τζιποειδών και δόσεων πιστωτικών καρτών.
    Και κυρίως, αποβλακωθήκαμε.
    Όλοι μας βρισκόμαστε μεταξύ ριάλιτυ εκπομπων και ειδήσεων καναλιών…

    • Το τραγούδι αυτό μου αρέσει πολύ, σε ευχαριστώ mbiker που με έκανες και το θυμήθηκα, ιδίως εφόσον προσφέρεται και για… Trance Remix!🙂

      (όσον αφορά το προ-προηγούμενο σχόλιό σου) Γενικά ΔΕΝ έχω το χρόνο ή τη διάθεση να… ψυχοπλακωθώ (περισσότερο) με την τρέχουσα κατάσταση, ή να… εξάγω και γενικεύσεις μαστιγώνοντας τα χάλια της πλειοψηφίας (ή οποιουδήποτε). Επίσης ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ κανένα απολύτως «εμείς«, όπως αυτό που -ατυχώς- χρησιμοποιείς κι εσύ. ΚΑΝΕΝΑ νόημα δεν έχει πια, το πρώτο πρόσωπο πληθυντικού.

      Ο επαναστάτης πρέπει να έχει πάθος και συναίσθημα σαν κινητήρια δύναμη, αλλά ΨΥΧΡΗ ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ και αποστασιοποίηση σαν ΜΕΘΟΔΟ και ΤΡΟΠΟ ΔΡΑΣΗΣ.

  4. Το πρώτο πληθυντικό, το χρησιμοποιώ για λόγους ευγενείας.
    Τίποτα περισσότερο. Δεν ανήκω σ αυτούς που περιγράφω (ανέκαθεν δεν έμπαινα στα καλούπια που μ΄έσπρωχναν), μα τέλος πάντων είναι ο ευγενικός τρόπος να αποφεύγω να εξηγώ πως δεν βλέπω όλους αυτούς υποτιμητικά κι εγώ διαφέρω ο υπερόπτης…
    Όσον αφορά τον «Ηλεκτρικό Θησέα», παράπονο τόχω να τ ακούσω μια φορά στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ. Χόρτασα υποτονικά τραγούδια τύπου «Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ»…
    Επίτηδες το κάνουν?

  5. Αιρετικε,ζηταω προκαταβολικα συγγνωμη για το ασχετο σχολιο,
    αλλα βλεποντας τη φραση αυτη του mbiker…

    «Όσον αφορά τον “Ηλεκτρικό Θησέα”, παράπονο τόχω να τ ακούσω μια φορά στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ. Χόρτασα υποτονικά τραγούδια τύπου “Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ”…
    Επίτηδες το κάνουν?»,

    ….θυμηθηκα κατι που εγραψα μολις χθες,κ αφορα κατι που ισως θα φανει δευτερευον,αλλα εγω σημειολογικα,το θεωρω πολυ σημαντικο.
    Ελεος με τη μιζερια που αποπνεουν τα τραγουδια και γενικα η ολη φρασεολογια της εγχωριας Αριστερας.
    Εγραψα στα σχολια αυτης εδω της αναρτησης,
    http://celinathens.blogspot.com/2010/10/ghostwriter.html
    το παρακατω σχολιο ως απαντηση σε εναν φιλο μπλογκερ που αντεδρασε οταν εκραξα τη μουσικη της Αριστερας

    «Θεοδωράκης, Μαρκόπουλος, Ρίτσος, Λουντέμης, Σαββόπουλος, κ.α»
    Εδω σηκωνει ξεχωριστη αναρτηση.
    Στη Ελληνικη Αριστερα,παντου,απο τα τραγουδια της μεχρι τα συνθηματα της,υπαρχει κατι κακο:Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΤΤΑΣ.Ο ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ.
    Εμενα φιλε μου βγαζουν μια μιζερια ολα αυτα.
    Θελουμε καινουρια πραγματα,καινουριους ανθρωπους,κανουρια ψυχολογια.Ακομα κ καινουρια μουσικη,οσο κ αν σου φαινεται περιεργο αυτο.
    Δε θελω να ξανακουσω οτι χτυπαν το βραδυ στην ταρατσα τον Ανδρεα.Τελος.Τον χτυπησαν τον Ανδρεα κ ολους τους αγωνιστες.
    Τωρα πρεπει να βρουμε καινουριους αγωνιστες.
    Εγω βλεπω μια ανακυκλουμενη φρασεολογια-τυπολογια που μου μυριζει ηττα.Δε θελω ηττα,εγω θελω να κερδισω.
    Επαναλαμβανω,για ολο αυτο το ζητημα που εσυ μπορει να θεωρεις δευτερευον,αλλα εγω ως τριανταρης κ οντας σε επαφη με συνομηλικους μη-αριστερους,ξερω πολυ καλα τι λεω.
    Κ θα το εκφρασω αυτο σε ξεχωριστη αναρτηση,με χρονο κ χωρο περισσοτερο.

    Οσον αφορα τους καλλιτεχνες που ανεφερες,εγω δεν ακουω κανεναν.Δε με ενδιαφερει η μουσικη τους.Αναγνωριζω οτι αγωνιστηκαν σε δυσκολα χρονια κ οτι ειχαν καρυδια που κανεις απο τη νεα γενια δεν εχει δειξει ως τωρα,θαυμαζω τον τσαμπουκα κ την τοτε ακεραιοτητα τους.
    Αλλα δε μου αρεσει η μουσικη τους.Και ξερεις κατι;σε ελαχιστους κατω των 40 αρεσει η μουσικη τους.
    Τερμα,παλιωσε,ψοφησε.Δεν εμπνεει τιποτα κανεις απο αυτους στο συνολο των σημερινων νεων.
    Θελουμε νεα πραγματα.Ακομα κ νεα μουσικη.
    Χιλιες φορες να ακουω rage against the machine στις διαδηλωσεις.Η κ πιο νεα πραγματα ακομα.

    υγ κ σε παρακαλω μη μου λες για Σαββοπουλο.Σεβασμος για το παρελθον του,ντροπη κ αηδια για το 80 κ μετα.Μακρυα απο μενα απολογητες κ υπερασπιστες Μητσοτακηδων κ Σημιτηδων »

    Θυμηθηκα τη παραπανω φραση διαβαζοντας το σχολιο του mbiker,κ θελησα να το σχολιασω κ εδω.

  6. Celin,
    όλα αυτά συζητιώνται και… τίποτε (από όσα είπες) δεν είναι άσχετο.
    Στη μουσική, όπως ξέρεις είμαι… τρανσάς (και πρώην ροκάς).
    Σκέφτομαι να κάνω κάνα ποστ για το θέμα, από… Ζιζεκική άποψη μάλιστα!🙂
    Δηλαδή η μουσική trance (όχι όλη, αλλά η ΚΑΛΗ trance…) αποτελεί ίσως τη μοναδική… εφικτή προσέγγιση του «πραγματικού» – ™ Zizek / Lacan.

    Πράγματι, όπως έδειξε ο Ζίζεκ, όσο προσπαθούμε να προσεγγίσουμε το πραγματικό, οδηγούμαστε σε ένα κενό, αντί αυτού, ενώ ταυτόχρονα βυθιζόμαστε σε ακόμη πιο ισχυρή μορφή αυταπάτης. Ε, αντί η μουσική trance να θέλει «να φτάσει κοντύτερα στο πραγματικό» (όπως όλες σχεδόν οι άλλες μορφές μουσικής, ιδίως όσες έχουν σαν βάση τους το στίχο) …επιδιώκει μια απομάκρυνση από το πραγματικό η οποία οδηγεί σε μία απροσδόκητη μεγάλη ανύψωση της «ενέργειας του παρατηρητή». Η trance ΔΕΝ αποσκοπεί να απεικονίσει εξωτερικές καταστάσεις, ΔΕΝ αποτελεί καν μία «απεικόνιση της πραγματικότητας». Είναι η ΙΔΙΑ μια πραγματικότητα, στο βαθμό που απομακρύνεται από την προσπάθεια για προσέγγιση του πραγματικού, κι έτσι κατορθώνει να ανεβάσει την επίγνωση της υποκειμενικότητας του ακροατή.

    Στις 2 Οκτωβρίου είχα πάει σε μια βραδυά live του DJ Tiesto στο Παλαιό Φάληρο, που είχε έρθει εκτάκτως στην Ελλάδα, κι ήθελα να γράψω κάτι γι’αυτό, αλλά δεν φαινόταν να ταιριάζει με τη θεματολογία του μπλογκ, όπως είναι τώρα…
    Πάντως… χόρεψα περίπου πέντε ώρες, σχεδόν ασταμάτητα (χαχαχα)… Σήμερα λοιπόν βρήκα και μερικά βίντεο εκείνης της βραδιάς, κάπως υποφερτά. Π.χ.

    • Υ.Γ. Δεν το εξήγησα καλά, μάλλον… το φαινόμενο της trance.
      http://www.delicious.com/omadeon/trance?setcount=100
      Ο καταιγισμός από ήχους, με κυρίαρχο στοιχείο το ρυθμό (και αρμονίες ματζόρε επικής υφής) αποσκοπεί σε μία μετωπική σύγκρουση με το «πραγματικό» η οποία όμως έχει τη λογική της (ακριβώς αντίστροφης σε φορά) απομάκρυνσης από αυτό.
      Η κατάλυση της κυριαρχίας του ελέγχου από το Εγώ και το Υπερεγώ είναι μία συνέπεια αυτού του καταιγισμού. Υπάρχει κι επιστημονική προσέγγιση σε όλα αυτά, όπως του γνωστού «trance institute». Δυστυχώς τίποτε από όλα αυτά όμως δεν αξιοποιήθηκε από την αριστερά. Ο μόνος που ασχολείται με trance remixes αριστερών τραγουδιών φαίνεται πως… είμαι εγώ:

    • omadeon,πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα.Σε προτρεπω να κατσεις να γραψεις μια ολοκληρη αναρτηση οπου εκει θα εισαι πιο αναλυτικος.Πανω κατω καταλαβαινω τι λες,οχι τοσο λογω αναγνωσης του Ζιζεκ,οσο λογω αναγνωσης του Λακαν,γνωριζω δηλαδη το λακανικο Πραγματικο κ θα σου εκφρασω εδω τις αντιρρησεις μου για το αν μπορει να προσεγγιστει..ο Λακαν δεν ελεγε οτι ειναι κατι σαν απροσπελαστο για τον Ανθρωπο,η μαλλον για τη συνειδηση του,μιας κ δε μπορει να σημανθει συμβολικα,δε μπορει δηλαδη να περιγραφει με λεξεις;

      Δεν εχει σημασια παντως η αντιρρηση μου!
      Σημασια εχει να γραψεις αυτο το ποστ που για μενα τουλαχιστον,φανταζει τρομερα ενδιαφερον!!

      (Ακουγα πολυ τιεστο το 2004 κ μεχρι το ο6 περιπου..δηλαδη κ τωρα,μπορει να ξεθαψω καποιο σιντι κ να ακουσω.Επισης γουσταρω πολυ τον Βαν Νταικ κ τον Βαν Μπιουρεν)

      • Ααα… ώστε είσαι κι εσύ μέσα σε όλα αυτά! O Paul Van Dyk είναι πρώην κάτοικος Ανατολικής Γερμανίας, όπως εξήγησε σε συνέντευξή του, και άκουγε στη λούφα τα πρώϊμα δυτικά techno και house, ή γενικά την ηλεκτρονική μουσική δεκαετίας 80. Μόλις έπεσε το Τείχος, χύμηξε σε όλα τα κλαμπ του Δυτικού Βερολίνου και απορρόφησε όλους τους ηλεκτρονικούς ήχους που βρήκε μπροστά του. Σήμερα είναι κορυφαίος, επίσης σαν συνθέτης, με συνοδεία κλασσικής ορχήστρας στο κομμάτι «For An Angel»:

      • (πάει… ξεφύγαμε τελείως από το θέμα. Σόρυ Αιρετικέ!🙂 )
        Και το ίδιο κομμάτι «For an Angel» σε πιο «ροκ-τρανς» εκτέλεση

        • ωραιο το for an angel,
          εμενα το δικο μου αγαπημενο απο βαν νταικ πριν λιγα χρονια,ειναι αυτο εδω

          τα σπαγε τρελα το κομματι!Καλο ξημερωμα!

  7. Πω πω εξέλιξη το παράπονό μου για τα πεσιμιστικά τραγούδια που συνοδεύουν τις αριστερές συγκεντώσεις, ειδικά του ΚΚΕ ρε παιδιά.
    Λίγο ως πολύ, προχωρημένη η τράνς για τα γούστα μου (παρεπιπτόντως τα «παιδιά σηκωθείτε», έγινε καταπληκτική διασκευή, η πιο προχώ ακουστική μου είναι οι active member (πέρασα προ πολλού τα 30 του celin, 53ρης πια), μα χαίρομαι που διαπιστώνω πως δεν είναι παραξενιά μου η εντύπωσή μου, πως η μουσική της αριστεράς σαν κάπως να σέρνεται, ειδικά όταν την έχεις σαν άκουσμα σε συγκεντρώσεις που αν μη τι άλλο, επιβάλλεται να εξυψωθεί η όποια αγωνιστική διάθεση των συμμετασχόντων.

    • @mbiker
      Συμφωνώ σε όλα, ακόμη και για το… παράπονό σου με την trance. Κι εμένα με ενοχλούν πολλά δεύτερης διαλογής κομμάτια, που δυστυχώς κυριαρχούν σε πολλά κλαμπ. Γι’ αυτό και προσπαθώ να φτιάξω ένα είδος trance που αρέσει ακόμη και σε όσους… δεν ακούνε trance (π.χ. σε σένα, το «παιδιά σηκωθείτε»). Φυσικά δεν μπορεί κανείς να ικανοποιήσει ΟΛΑ τα γούστα, πάντα. Τώρα… όσον αφορά τις ηλικίες, ΜΗ νομίζεις πως είμαι… τόσο μικρός! (χεχε) Περίπου σαν κι εσένα είμαι. Οταν όμως, πριν πολλά χρόνια, ξεκίνησα πόλεμο κατά της… φθοράς, ΔΥΟ ήταν και είναι τα βασικά όπλα: [1] το χειμερινό κολύμπι και [2] η χορευτική (κυρίως) trance.
      Είναι απαραίτητο ΚΑΙ για τον πενηντάρη (και τον εξηντάρη ακόμη… και βάλε) να ΜΠΟΡΕΙ να χορέψει όπως ο εικοσάρης, με την ίδια ακριβώς μουσική, διότι η χορευτική μουσική κάθε εποχής είναι η βέλτιστη για να δώσει την κατάλληλη «ταχύτητα διαφυγής» από το εκάστοτε «Πεδίο Φθοράς» (σαν να λέμε πεδίο βαρύτητας) της εκάστοτε εποχής. Καθώς ο κόσμος ολοένα και επιταχύνεται, στους ρυθμούς της ζωής, επιταχύνεται κι «αγριεύει» ΚΑΙ η χορευτική μουσική, διότι χρειάζεται πιο ισχυρή δύναμη ώθησης για να ξεφύγει από το «βαρυτικό πεδίο» της εκάστοτε κατάστασης (συλλογικής) φθοράς. Τα ροκ της δεκαετίας 60 ή 70 δεν μπορούν πια να «απογειώσουν», έχουν ξεπεραστεί με ένα τρόπο που ισχύει για ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους, όχι μόνο ορισμένες ηλικίες.

      Παρεμπιπτόντως, σε ένα φεστιβάλ της ΚΝΕ, όπου είχα πάει πριν 3-4 χρόνια προσκεκλημένος ενός φίλου (που ανήκει στο ΚΚΕ αλλά διατηρεί μια κάπως ανεξάρτητη άποψη)… τα μεγάφωνα έξω από το χώρο του φεστιβάλ είχαν εμβατήρια και αντάρτικα, αλλά… τα μεγάφωνα ΜΕΣΑ στο κέντρο του φεστιβάλ είχαν εντελώς άλλου είδους μουσικές, μεταξύ των οποίων ΚΑΙ trance (διότι είχανε καλεσμένα συγκροτήματα που παίζανε)… (δεν θυμάμαι αν ήταν το 2007 ή το 2006).

      Υ.Γ. Κάτι άλλο, που ο κόσμος δεν ξέρει συνήθως…
      Αρκετοί ΣΥΝΘΕΤΕΣ μουσικής trance είναι πενηντάρηδες (και βάλε). Π.χ. ο William Orbit

      «…He is currently working on the 7th Britney Spears album, slated for a 2011 release….»


      …είναι γεν. 1956 (54 ετών) κι έδωσε τα πιο καλά του δείγματα χορευτικού trance κοντά στα πενήντα του. Υπήρξε παλιός ροκάς. Γενικά, ενώ οι DJ είναι συνήθως νεότεροι (το πολύ 40-45 ετών, συνήθως 30+) οι ΣΥΝΘΕΤΕΣ είναι πολύ μεγαλύτεροι σε ηλικία, κι είναι συνήθως όσοι… έφαγαν ροκ με το κιλό, το εξάντλησαν και το βαρέθηκαν κάποτε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s