Αποτελεσματα Περιφερειακων-Δημοτικων Εκλογων

Τα αποτελέσματα των Περιφερειακών-Δημοτικών Εκλογών ειναι εδω για όποιον τα ψάχνει:

Στην  Περιφέρεια Αττικής ο Ιωάννης Σγουρός προηγείται με 52,51% και ακολουθεί ο Βασίλης Κικίλιας με 47,49%

Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ο Παναγιώτης Ψωμιάδης κερδίζει με 52,70%, με ηττημένο τον Μάρκο Μπολάρη με 47,30%

Ο Γιωργός Καμίνης ηγείται στην Αθήνα με 51,94% και ο Κακλαμάνης συγκέντρωσε το 48,06%

Στην Θεσσαλονίκη θρίλερ έχουμε μεταξύ Μπουτάρη και Γκιουλέκα με τον πρώτο να έχει 50,02% και τον δευτερό να έχει 49,98%

Και στον τελευταίο μεγάλο δήμο, τον Πειραία, ο Βασίλης Μιχαλολιάκος έριξε τον Μίχα, με 52,23% και 47,77% αντίστοιχα…

Πως σας φαίνονται τα αποτελέσματα;

8 comments

  1. Χεστήκαμε….

    Τα πιο πολλά ΟΛΑ τα ονόματα, ΜΟΝΟ που αναφέρονται, ΛΕΡΩΝΟΥΝ το μπλογκ.

    (στην αρχή είχα κάποια αγωνία να μάθω, αλλά γρήγορα εξελίχτηκε σε αδιαφορία – και στο τέλος σε σκέτη αηδία!)

    __________
    Σαν να λέμε… στη Βοστώνη ο Στραγγαλιστής της Βοστώνης νίκησε τον (Αγγλο) το Τζακ τον Αντεροβγάλτη… αφού τον στήριξαν τοπικές Οργανώσεις Πολιτών.
    8)
    Αυτά τα άντερα κι αυτά τα λαιμά όμως… είναι δικά σας και δικά μας!😛

    • Πες το ψέματα… Είναι σαν να διαλέγεις ανάμεσα με πιστόλι, μαχαίρι, ή υδροκυάνιο…😦

  2. Τουλάχιστον (α) πήρε τον πούλο ο Κακλαμάνης, (β) χάλασε η σούπα του παναγριώτατου Άνιθου.

  3. Απ’τα σκατά και τα μποκ τι να διαλέξω;
    Από εκεί και πέρα ότι είπε ο Αιρετικός, λαμβάνοντας υπόψην το ότι ο Κ*****ς και ο Μ*******ς είναι τέκνα ευκαιρίας και όχι εξ αίματος του ΜΠΑΤΣΟΚ.
    Δεν ξέρω αν θα το μετανιώσω, αλλά χάρηκα που ο πρασινοτραμπούκος Μ***ς πήρε τον πούλο.
    Υ.Γ. για την αποχή + ορισμένες σκέψεις στα όρια της θεωρίας συνωμοσίας:
    Το κόστος για ένα άτομο, οδικώς μετακινούμενο σε απόσταση 350 χλμ από την Αθήνα είναι κατ’ελάχιστον 100 ευρώ (χωρίς τροφή και στέγαση στην επαρχία) με αυτοκίνητο, όχι πολύ μικρότερο αν χρησιμοποιήσει κανείς ΚΤΕΛ ή άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς. Σχεδόν απαγορευτικό για τους μέσου προς/και χαμηλού εισοδήματος ετεροδημότες, ειδικά για δύο μετακινήσεις και ειδικά τώρα που οι εκλογές αφορούν τους Δήμους και τις Περιφέρειες.
    Με βάζει σε πολλές, μαύρες σκέψεις.
    Πάρα πολλές σκέψεις. Ιδίως τώρα που σημαντικές αρμοδιότητες (π.χ. Υγεία, πιθανώς Παιδεία) θα περάσουν στις περιφέρειες.
    Πόσο εύκολο είναι να αλλοιωθούν οι Περιφερειακές εκλογές (π.χ. με εγγραφή «ομήρων» ψηφοφόρων στους καταλόγους) και με τι συνέπειες;

  4. Διευκρίνηση: Για το κόστος υπολογίζω
    Διαδρομή 700 χλμ με αμάξι που καιει 8 λίτρα στα 100 χλμ (αξιοπρεπής επίδοση υποθέτω, ο Αιρετικός που ξέρει παραπάνω ας με διαφωτίσει) = 56 λίτρα με 1,5 ευρώ το λίτρο = 84 ευρώ +12 ευρώ διόδια (περίπου) = 96 ευρώ με 4 ευρώ καφέδες, τυρόπιτες, νερά κτλ για το δρόμο. Δε μέτρησα ξενοδοχεία στο μέρος διαμονής, τροφή, κ.ο.κ.

    • Ειλικρινά ΔΕΝ το είχα σκεφτεί αυτό που λες, Πιγκουίνα!
      Ε, όπως φαίνεται διαφεύγουν ΚΑΙ από μένα ορισμένα ΑΠΛΑ πράματα.🙂

      Τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο που είπες ισχύουν 100%, κι όσον αφορά τη «συνωμοσία» ΔΕΝ είναι καν αναγκαία. Αρκεί η κακή πρόθεση του ΕΛΕΓΧΟΥ της πλειοψηφίας για να «πέσουν σε σωστή θέση στο παζλ» ΟΛΑ τα δεινά: – Κάτω από το «γενικό κριτήριο βελτιστοποίησης» που λέγεται αυταρχικός καπιταλισμός, τα αποτελέσματα ΕΙΝΑΙ να υπονομεύεται, με τον άλφα ή βήτα τρόπο, πρωτίστως η ψήφος των φτωχών, όπως ήδη συμβαίνει και στην Αμερική, αλλά κυρίως για άλλους λόγους – γιατί π.χ. εξαγοράζουν οι μεγάλες εταιρείες ΚΑΙ επίσημα τους πολιτικούς και τα κόμματα, κ.ο.κ.

      Πάντως… μια ΑΚΟΜΗ αρνητική πτυχή του θέματος, λογική συνέπεια όσων εγραψες, είναι ότι ο Καλλικράτης… όχι μόνο είναι [1] αντιδημοκρατικός, [2] αποτυχημένος (λόγω αδυναμίας διακυβέρνησης στην πράξη -ίσως) και [3] χρήσιμος στο οικονομικό στράγγιγμα του λαού και της Τ.Α. (κλπ.)…
      …αλλά είναι επίσης ένα σύστημα ΑΠΟΛΥΤΑ καταδικασμένο να αποτύχει οικτρά μόλις έρθει η περίοδος του Peak Oil.
      – ΠΩΣ είναι δυνατόν να ελέγχονται τόσο μεγάλες περιοχές, σε περίοδο έλλειψης πετρελαίου? Αυτό όμως -παραδόξως- είναι κι η μεγάλη Αχίλλειος πτέρνα, του Καλλικράτη ΚΑΙ του συστήματος γενικότερα.
      Το τρέχον σύστημα θα καταρρεύσει (ή θα υποστεί πολύ μεγάλα πλήγματα) λόγω της έλλειψης πετρελαίου. Μπορεί η Εξουσία να υπολογίζει ΗΔΗ την περίοδο εκείνη, σαν περίοδο όπου θα επιβάλλουν πιο συγκεντρωτικά και αυταρχικά μέτρα (που νομίζουν ότι θα διευκολύνει κι ο Καλλικράτης) αλλά… χλωμό το βλέπω. Μελέτες για την περίοδο εκείνη, του πηκ-όϊλ, έχουν ήδη συμπεράνει το απολύτως ανέφικτο διακυβέρνησης με συγκεντρωτισμό πέραν των ορίων ΠΟΛΥ μικρών κοινοτήτων. Ας το σκεφτούμε… σαν παρηγοριά!😛

    • Πιγκουίνα, 8 λίτρα στα 100 χλμ είναι εξαιρετική επίδοση σε ό,τι αφορά την κατανάλωση. Τώρα, το κόστος των μετακινήσεων έχει όντως καταστήσει κάθε υπεραστικό ταξίδι εντελώς απωθητικό, ειδικά αν απαιτείται χρήση κάποιας εθνικής οδού (αυτές με τα – παράνομα – διόδια). Όταν σου στέλνει τη βενζίνη στα 2 ευρώ το λίτρο ο ΠΑΠΑΚ, οι κατασκευαστικές γεμίζουν το δρόμο με διόδια και επιπλέον κινδυνεύεις και να σκοτωθείς στα δρομοσφαγεία, χωρίς να έχεις μάλιστα τη δυνατότητα χρήσης τρένου ή λεωφορείου για τη μετακίνησή σου, λες «σιγά μην πάω να ψηφίσω, θα κάτσω σπιτάκι μου».

      Βέβαια, δεν πιστεύω ότι αυτά είναι μέρος συνωμοσίας για να μην ψηφίζουμε. Απλά είναι παρενέργειες (βολικές για το καθεστώς – έτσι το αποκαλούσε ο «αντιστασιακός» Ευάγγελος Γιαννόπουλος) μιας άνευ προηγουμένου κερδοσκοπίας εις βάρος των πολιτών.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s