Η «Συνωμοσία των Ψευτο-Σπιθιστών» Καζάκη και Ληναίου, «Κακοήθης Ογκος» Προβοκατόρων από το «Διαδίκτυο του Σόρος» (και άλλες… παπαριές)

Στάχτη έγινε η Σπίθα, χωρίς τον Καζάκη…

Στις 15 Απριλίου 2011, ο Μίκης Θεοδωράκης έβαλε την υπογραφή του κάτω από ένα κείμενο που περιέχει… κραυγαλέες συκοφαντίες και οφθαλμοφανείς ψευτιές, εξαπολυόμενες κυρίως (εμμέσως πλην σαφώς) κατά του Δημήτρη Καζάκη (αλλά και του Στέφανου Ληναίου). Εκείνο που με ανησύχησε, με τράνταξε και με εκνεύρισε, είναι οι εξής δύο παράγραφοι:

Η απότομη στροφή μου της 1ης Απριλίου δεν ήταν τίποτε άλλο παρά το αποτέλεσμα του φόβου που με κατέλαβε όταν συνειδητοποίησα ότι η προπαγάνδα των ψευτο-Σπιθιστών μέσα στις γραμμές μας [που χρησιμοποίησαν αισχρές συκοφαντίες και σενάρια φανταστικά όσο και βρώμικα για να δημιουργήσουν αμφιβολίες ακόμα και για το ήθος και την ακεραιότητά μας (βλ. επιστολές των δύο παραιτηθέντων), με στόχο το οργανωτικό μου σχέδιο και που έφτασαν σε σημείο να με κάνουν να ντραπώ που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι που να έχουν το θράσος να εκστομίζουν δημόσια τέτοιες αθλιότητες] είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις, ώστε υπήρχε κίνδυνος διάλυσής μας.

Το τι συνέβη από κει και πέρα, θα αποτελέσει κάποτε τη μαύρη σελίδα της οργάνωσής μας. Ένα μονάχα μπορώ να σας πω τώρα, ότι όλα έγιναν κάτω από τον απόλυτο έλεγχό μου, ώστε να ξεσκεπαστεί τελικά η συνωμοσία και να απαλλαγούμε οριστικά από τον κακοήθη όγκο που μας απειλούσε. Έτσι βγήκαμε απ’ αυτή τη θλιβερή κρίση σοφότεροι και δυνατότεροι. Η πρόσφατη συνεδρίαση της Συμβουλευτικής είχε έναν σχεδόν πανηγυρικό χαρακτήρα. Από δω και στο εξής θα προχωρήσουμε πιο αποφασιστικά, πιο προσεκτικά και πιο δυναμικά. Φτάνει να αποκατασταθεί η τραυματισμένη εμπιστοσύνη ανάμεσά μας, που αποτελεί θεμέλιο λίθο στην προσπάθειά μας να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους που θέσαμε.

Ε, με μεγάλη μου λύπη, ΔΕΝ  θεωρώ ότι ο Μίκης συνέταξε (όλο) αυτό το κείμενο μόνος του! Θεωρώ ότι «άγεται και φέρεται» τώρα πλέον, από «κακές παρέες» κάποιων επικίνδυνων… κυκλωμάτων. Επομένως, δεν του αποδίδω 100% προσωπική ευθύνη για όσα παρατέθηκαν, παρόλο που υπάρχει -βέβαια- η υπογραφή του από κάτω. Εξάλλου,  δεν ξεχνώ ότι ο Μϊκης έχει βάλει την υπογραφή του και σε ένα σωρό άλλες «ανακοινώσεις» της Σπίθας που είναι… άκρως αμφιλεγόμενες (για να το πούμε ήπια). Η πρώτη αντίδρασή μου, σε σχόλιο για τις προηγούμενες δηλώσεις, ήταν:

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Αιωρούμενες συκοφαντίες και ψευτιές κατά αθώων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΕΣ, σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ούτε από το Μίκη, ούτε από κανέναν.
Επειδή εκνευρίστηκα ΠΑΡΑ πολύ, ας ξεκαθαρίσει κάποιος (αν όχι ο ίδιος ο Μίκης) ΤΙ ακριβώς και ΠΟΙΟΥΣ ακριβώς εννοεί.
ΑΝ η πρώτη παράγραφος (που παράθεσα) αποτελεί κατά οποιονδήποτε τρόπο συκοφάντηση του Δημήτρη Καζάκη, δεν είναι ανεκτή σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Και όποιος φανταστεί ότι (εγώ ή και οι υπόλοιποι) εδώ στο blog είμαστε ψεύτες, πλανάται οικτρά και ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ.

Αμέσως μετά, ανταποκρινόμενος στην «έκκληση για ξεκαθάρισμα», ένας σχολιαστής μας απάντησε (και συμφωνώ απόλυτα μαζί του):

sfsjvl:

Νομίζω ότι ειδικά η πρώτη παράγραφος που παραθέτεις, “χτυπάει” κατευθείαν τον Καζάκη…
Και ερωτώ… Ο Μίκης δηλαδή ΤΩΡΑ κατάλαβε ότι ο Καζάκης είναι.. “προβοκάτορας”..??? Τόσο καιρό που ήταν δίπλα του ο Καζάκης δεν ήξερε τις θέσεις και τις απόψεις του σχετικά με το επίμαχο ζήτημα..??
Δεν ξέρω, αλλά το ύφος και το σκεπτικό αυτού του συγκεκριμένου πονήματος, μου δίνει την αίσθηση ότι ένα μεγάλο μέρος του, δεν αποτελεί αυτούσια λόγια του θεοδωράκη…

17/04/2011 στις 01:44

Επαναλαμβάνω και τονίζω την τελευταία πρόταση αυτού του σχολίου, γιατί συμφωνώ απόλυτα και θάθελα να τη σκεφτείτε πάρα πολύ σοβαρά:

Δεν ξέρω, αλλά το ύφος και το σκεπτικό αυτού του συγκεκριμένου πονήματος, μου δίνει την αίσθηση ότι ένα μεγάλο μέρος του, δεν αποτελεί αυτούσια λόγια του θεοδωράκη…

Η αηδία και η αγανάκτηση που ένιωσα δεν περιγράφεται, διαβάζοντας εκείνες τις κατάπτυστες παραγράφους, ξανά και ξανά…

ΤΙ μας λέει δηλαδή ο Μίκης; -Οτι… (επιτέλους) απομάκρυνε το γνωστό φιλο-Χρυσαυγίτη Μιχάλη Βρεττό από το πόστο του διαχειριστή της κεντρικής ιστοσελίδας της Σπίθας? ή ότι έδιωξε τον αμφιλεγόμενο νεοδημοκράτη Δημητροκάλλη? ΠΟΙΑ συνωμοσία είναι αυτή, από την οποία «απαλλάχτηκε» τέλος πάντων? Λόγω αηδίας και οργής, δυσκολεύομαι να αρθρώσω μια απάντηση σε δεύτερο πρόσωπο, προς τον ίδιο το Μίκη, όπως θάπρεπε. Αλλά… ο κυριότερος λόγος που δυσκολεύομαι είναι άλλος. Είναι ότι δεν πιστεύω πια ότι αυτές τις παραγράφους ειδικά, τις έγραψε (μόνος του) ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Είμαι σίγουρος πλέον ότι κάποια άγνωστα πρόσωπα στέκονται από πάνω του και τον καθοδηγούν, προτείνοντάς του «πες αυτό» ή «γράψε το έτσι», κ.ο.κ. -και σ’ αυτή την υποψία μου (ή μάλλον βεβαιότητα) συντρέχουν πολλοί λόγοι, που ελπίζω να εκθέσω εκτενώς, σιγά-σιγά. Κατ’ αρχήν δεν θεωρώ ότι ο Μίκης μπορεί ποτέ να επέλεξε, να προτείνει στο κοινό της Σπίθας, ένα βίντεο (κακο)φτιαγμένο από… φανερό Χρυσαυγίτη (όπως είχε κάνει, πριν καιρό). Και δεν βλέπω ενιαίο στυλ στην τελευταία ανακοίνωση. Μοιάζει σαν να γράφτηκε μόνο ένα μέρος της, από τον ίδιο το Μϊκη!

Κάνοντας αναζήτηση για άρθρα γύρω από το θέμα, έπεσα (για πολλοστή φορά) πάνω σε Σπιθίτικο blog που… αυτο-λογοκρίθηκε, επειδή είχε δημοσιεύσει άρθρο του Δημήτρη Καζάκη, το οποίο κατέβασε  (μετά τη «νέα γραμμή άνωθεν»). Μπορείτε να το βρείτε ακόμη στο Google cache, εδώ. Το πρωτότυπο είναι βέβαια στο blog του Καζάκη, εδώ. Ψάχνοντας, το μάτι μου στάθηκε όμως στον… παρανοϊκό τίτλο μιας ανάρτησης του ίδιου blog:

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

..με ανάμειξη από συνθηματολογίες, κοινοτοπίες και μπούρδες, από κάτω. Και… ΟΚ, για τους «δρόμους του λαού» κανένα πρόβλημα, αλλά το διαδίκτυο είναι… «του Σόρος«? Σκατά στη μούρη του (αυτού που τόγραψε), είναι και ΠΟΛΥ παρανοϊκός ΣΟΥΠΕΡ-φλώρος!:mrgreen:

Αναρρωτιέμαι όμως… τώρα που ο Δημήτρης Καζάκης (ικανότατος οικονομολόγος) αποχώρησε, ΠΟΙΟΙ διαμορφώνουν την πολιτική της Σπίθας στα οικονομικά θέματα? -Ο τιτανο-τεράστιος σούπερ-οικονομολόγος… Γιώργος Καραμπελιάς (με ειδίκευση στα… καλά κρασιά)?🙂 ή μήπως ο περιβόητος Δημητροκάλλης, το παλιό κομματόσκυλο της ΝΔ? Σόρυ, αλλά χωρίς το Δημήτρη Καζάκη, ή -έστω- κάποιον αξιόλογο (και αριστερό) οικονομολόγο, π.χ. το Βατικιώτη ή το Λαπαβίτσα, η Σπίθα είναι στάχτη, ΚΕΝΗ περιεχομένου. Με… εθνικιστικές πορδές δεν βάφονται αυγά, και με πατριωτικές κορώνες ΔΕΝ φτιάχνεται οικονομική πολιτική !

[…συνεχίζεται…]

Πάντως ο Δημήτρης Καζάκης δεν πτοείται, συνεχίζει τη μαχητική αρθρογραφία του. Το τελευταίο του άρθρο είναι:

Μπορεί το «τέλος της ιστορίας» να μην ήρθε για την παγκόσμια κοινότητα, αλλά είναι σίγουρο ότι πλησιάζει για την Ελλάδα και τον λαό της. Η επίσημη ένταξη και της Πορτογαλίας στον μηχανισμό στήριξης συνιστά ένα ακόμη θύμα της κρίσης του ευρώ και προμηνύει το τι θα ακολουθήσει αναφορικά με την Ισπανία, την Ιταλία, το Βέλγιο και άλλες χώρες της ευρωζώνης.

Η εγκεφαλική επινόηση του ευρώ από μια χούφτα τραπεζίτες και εξαγορασμένους γραφειοκράτες αποδεικνύεται πολύ στενός κορσέςγια οικονομίες που βιώνουν ήδη καταστάσεις τραγικής ασφυξίας.

Όμως προέχει να διασωθούν οι τερατώδεις τράπεζες και το επινοημένο νόμισμά τους. Κι έτσι, με την οικονομία όλων των χωρών να έχει γίνει έρμαιο των αγορών και της ληστοσυμμορίας των τραπεζικών καρτέλ που κατέχουν το ευρώ, η πολιτική έχει κλειστεί μια για πάντα στα ανώτερα δώματα μιας εντελώς απρόσιτης, κρατικής και υπερκρατικής εξουσίαςκεκλεισμένων των θυρών. Κανένα όριο, καμιά αναστολή, κανένα εμπόδιο δεν μπορεί να τίθεται σήμερα στις σύγχρονες μορφές της απολυταρχίας και μάλιστα της υπερεθνικής.

Η διαπλοκή οικονομίας και πολιτικής έχει γεννήσει στις κορυφές της την πιο άθλια μορφήκοινωνικού παρασιτισμού στο πρόσωπο μιας κρατικομονοπωλιακής ολιγαρχίας που αναπαράγεται και δικτυώνεται μέσα από τα πολυεθνικά μονοπώλια, τα θεσμικά κυκλώματα των χρηματαγορών, τους μηχανισμούς των διεθνών οργανισμών και την ηγετική γραφειοκρατία των επιμέρους κρατών.

Η τυπική παραδοσιακή αντιπροσωπευτική δημοκρατία αποδεικνύεται πολύ στενή, άβολη, ακόμη και επικίνδυνη για τους κερδοσκοπικούς παροξυσμούς και τις επιχειρηματικές ορέξεις των σύγχρονων αρπακτικών της αγοράς. Κι έτσι σήμερα ό,τι δεν μπορεί να απαγορεύσει η κυβερνώσα ολιγαρχία διά της πυγμής, το ξεφτιλίζει, το ευνουχίζει και το συκοφαντεί σε τέτοιο βαθμό που μετατρέπεται σε μια καρικατούρα, άξια γενικής αποστροφής και χλευασμού.

Δικαιώματα κατακτημένα με ποταμούς δακρύων και αίματος, σήμερα μετατρέπονται σειδιωτική ιδιοκτησία στο τραπέζι της συναλλαγής, όπως κάποτε ήταν η πολιτική ιδιότητα του «Ρωμαίου πολίτη» για τους άκληρους της αρχαίας Ρώμης.

Η κομματική και πολιτική φαυλοκρατία έχει φτάσει πια στο απόγειό της. Τα επίσημα κόμματα επανέρχονται στη φυσική τους κατάσταση, ξαναγίνονται «κόμματα ισχυρών ανδρών», κλειστά κλαμπ κορυφής, απαλλαγμένα ακόμη και από τις παλιές τυπικές σχέσεις της ηγεσίας τους με τη μαζική τους βάση. Τίποτε περισσότερο από πολιτικές συμμορίες που απαλλαγμένες από το «πολιτικό κόστος» διαγκωνίζονται για τα λάφυρα της διακυβέρνησης.

«Ιδιωτική» η πολιτική

Η πολιτική ταυτίζεται ανοιχτά πια με τη διαχείριση και τη νομή της υπάρχουσας εξουσίας. Η πολιτική κατοχυρώνεται πια ως ιδιωτική υπόθεση, ως υπόθεση ατομικού βολέματος και επαγγελματικής καταξίωσης, ως προνομιακός χώρος δικτύωσης με κάθε λογής σκοτεινά συμφέροντα, ως συνώνυμο της πιο απροκάλυπτης σκοπιμότητας.

Στη συνείδηση της κοινωνίας πρέπει να πεθάνει οριστικά η πολιτική ως υπόθεση σύγκρουσης κοινωνικών τάξεων, ως υπόθεση μαζικής διεκδίκησης και ικανοποίησης άμεσων αιτημάτων, ως υπόθεση συνολικής αντιπαράθεσης κοινωνικών προγραμμάτων και ιδεολογιών.

Το σύνολο της πραγματικής κοινωνίας πρέπει να υποκύψει μια για πάντα στο ιδεατό, εξωπραγματικό άτομο, αποστειρωμένο από τις πιο άμεσες κοινωνικές και βιοποριστικές του ανάγκες, απαλλαγμένο από τα ιστορικά δεσμά μιας ασυμφιλίωτα ταξικής κοινωνίας.

● Ο ιδιώτης στην κοινωνία, η ιδιωτική πρωτοβουλία στην οικονομία, ο «ενεργός πολίτης» στην πολιτική.

● Η ανθρώπινη κοινωνία, η πραγματική κοινωνία των τάξεων, η κοινωνία των ανυπέρβλητων ανταγωνισμών στη βάση των πιο ζωτικών αναγκών του ανθρώπου, μετατρέπεται σε ένα εικονικό συνονθύλευμα ιδιωτών, σε μια εικονική «κοινωνία των πολιτών», όπου η ιδιώτευση αποτελεί την υπέρτατη αξία και η «συμμετοχή στα κοινά» μια απλή προέκταση τηςπροσωπικής ιδιοτέλειας.

Τα παλιότερα χρόνια η επιβολή του διαχωρισμού ιδιωτικού και δημόσιου βίου, η διάσπαση ανάμεσα σε «κοινωνία των ιδιωτών» και «κοινωνία των πολιτών», βασίστηκε στη δήθεν«ουδετερότητα» του κράτους και της εξουσίας, η οποία γνώρισε την κορύφωσή της στα φασιστικά καθεστώτα.

Γενική απονέκρωση

Σήμερα γίνεται με τη γενικευμένη αντιδραστική απονέκρωση ακόμη και των πιοστοιχειωδών δημοκρατικών δικαιωμάτων, μέσα από την ανοιχτή μετατροπή του κράτους και της εξουσίας σε αδίστακτο δυνάστη της εργαζόμενης κοινωνίας προς όφελος της αγοράς.

Ο λαός, η κοινωνία, οι εργαζόμενοι δεν έχουν πια θέση και ρόλο στο σύγχρονο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο ως υπεξούσιοι ενός εντελώς απρόσιτου, αποξενωμένου και απόμακρου συστήματος εξουσίας, ως άθλιοι υπήκοοι κρατικών και υπερκρατικών μηχανισμών, ολοκληρώσεων και οργανισμών, μακριά από κάθε έννοια δημοκρατικής αρχής….

[…διαβάστε ΟΛΟ το άρθρο ΕΔΩ…]

20 comments

  1. Αφού ο Μίκης επέλεξε να είναι με τους χρυσαυγίτες και με τους φασίστες, εξευτελίζοντας έτσι οριστικά και αμετάκλητα την πορεία μιας ολόκληρης ζωής, ας είναι αυτή η οριστική και αμετάκλητη γελοιοποίηση – την οποία κέρδισε με τον ιδρώτα του – ο επίλογος της πολιτικής του ύπαρξης.

    • Το θέμα παρόλ’ αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η τύχη της φήμης (ή της υστεροφημίας) του Μίκη, αλλά νομίζω δύο τινα…

      1) Το σταμάτημα της ζημιάς που κάνει, με όλα αυτά…
      και
      2) η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΑΣΙΜΗ υποψία (για μένα τώρα πια βεβαιότητα) ότι ο Μίκης άγεται και φέρεται από κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι… ας ΜΗ νομίσουν ότι θα κρύβονται για πάντα. Από ένα μικρό τους στραβοπάτημα θα ΕΚΤΕΘΟΥΝ.

  2. Νομίζω πως υπάρχει ένα ζήτημα τεκμηρίωσης.

    Ο Δ. Καζάκης, προχωράει σε συγκεκριμένες καταγγελίες, οι οποίες αφορούν ολόκληρο σχέδιο και όχι τις δράσεις ατόμων στην περιφέρεια της Σπίθας ή σε συνεργαζόμενες ομάδες.

    Επίσης, αναφέρεται σε πρόσωπα με επιρροή και σε δομές ελληνικές και ξένες, όχι απλά σε μια κακή περιρρέουσα ατμόσφαιρα.

    Ο Δ.Καζάκης, είναι άνθρωπος που τον έχουμε δει να μιλάει με τεκμήρια.

    Νομίζω πως έχει κάθε λόγο να συνεχίσει να μιλά με στοιχεία.

    Η πολιτική, έχει ανάγκη από πλήρη τεκμηρίωση. Η απουσία τεκμηρίωσης, θα έδινε την ευκαιρία στους αντιπάλους του Δ.Καζάκη, να τοποθετήσουν τις σοβαρές προειδοποιήσεις του στο χώρο μιας κρυφής πραγματικότητας που πλησιάζεται με την πίστη στα λόγια του ή να τις ανάγουν στην ανθρώπινη αδυναμία του να ερμηνεύεται το ακατανόητο ή το δυσάρεστο στον ίδιο με απόκρυφες καταγγελίες.

    Το χειρότερο όλων, εάν υπάρχει όντως πλεκτάνη γύρω από τον Μίκη Θεοδωράκη, θα υπηρετούνταν διπλά αυτή από τη σιωπή του Δ.Καζάκη:

    Καταρχήν, ο Μίκης Θεοδωράκης (ή όποιοι τον συμβουλεύουν) θα δικαιωνόταν απόλυτα ηθικά για τις αντι-Καζακικές επιλογές του, αφού, χωρίς αποδείξεις, θα είχε βληθεί αναίτια από τον Δ.Καζάκη.

    Επίσης, το ελληνικό στρατόπεδο της αμφισβήτησης του Μνημονίου θα υπονομεύοταν βαρύτατα διότι ένας από τους κορυφαίους επιστημονικούς πυλώνες του, θα μπορούσε να κατηγορηθεί από τους καλοθελητές για όλα όσα έχουν ακουστεί.

    Ο Δημήτης Καζάκης, δεν είναι απλά ορθό να μιλήσει.

    Είναι ανάγκη να μιλήσει άμεσα.

    • @Giorgos_T

      Πολλά που λες με βρίσκουν σύμφωνο, αλλά… σαν να μου φαίνεται ότι ζητάς ΠΑΡΑ πολλά, σε ατυχή στιγμή, από τον Καζάκη, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος του άρθρου του έκανε θεμιτή ΚΑΙ τεκμηριωμένη κριτική, κυρίως σε υπαρκτά και οφθαλμοφανή αρνητικά φαινόμενα στη Σπίθα, όπως την οργανωτική της δομή. Εκείνο που πρόσθεσε, σε όλα αυτά, σαν συμπέρασμα, τα περί οργανώσεων πέρα από τον ατλαντικό (Otpor, κλπ.) κι εμένα μου φάνηκαν κάπως υπερβολικά, δεδομένου ότι η Σπίθα πάσχει πολύ περισσότερο από νεοναζιστές που διείσδυσαν μέσα της (αποδεδειγμένα) παρά από «νεο-ταξίτες» της Οtpor. Ομως αργότερα, κάνοντας αναζήτηση στο διαδίκτυο, έπεσα πάνω σε διάφορα στοιχεία για το Δημητροκάλλη (κ.ά.)… τα οποία εξηγούν (εν μέρει) αυτή την εικασία του Καζάκη (γιατί περί εικασίας πρόκειται) πολύ πιο εύκολα από όσο νόμιζα στην αρχή. Ας σημειωθεί ότι ο Καζάκης ΔΕΝ καταφέρθηκε κατά ΠΡΟΣΩΠΩΝ, αλλά μίλησε σε πολύ γενικό επίπεδο, ενώ η συκοφαντική επίθεση που δεχτηκε μετά, στις 15 Απριλίου, τον φωτογραφίζει απολύτως προσωπικά. Σήμερα είδαμε μια ανάλογη (χειρότερη) εξαπόλυση προσωπικής επίθεσης και σε μένα τον ίδιο.

      Ειλικρινά ΔΕΝ νομίζω ότι ο Καζάκης έχει τη διάθεση, ή το χρόνο, για να κατεβεί σε τέτοια επίπεδα όπως αυτές οι απίστευτες προσωπικές επιθέσεις, οπότε καλά κάνει και παραμένει συγκρατημένος, ενώ αν ήταν να μιλήσει για ορισμένα ΠΡΟΣΩΠΑ που κατά τη γνώμη του είναι ρουφιάνοι υπερ-ατλαντικών οργανώσεων (είτε εσφαλμένα είτε οχι) θα έριχνε λάδι στη φωτιά.

      Επομένως, εκτιμώ το άρθρο του Καζάκη για ΟΛΑ τα άλλα που είπε, και ΟΧΙ ιδιαίτερα για την αναφορά στην «Otpor».

  3. «Με… εθνικιστικές πορδές δεν βάφονται αυγά, και με πατριωτικές κορώνες ΔΕΝ φτιάχνεται οικονομική πολιτική !»

    εισαι σίγουρος για αυτο; γιατι εγω δυστυχως το αντιθετο διαπιστώνω…😛

    «Το τι συνέβη από κει και πέρα, θα αποτελέσει κάποτε τη μαύρη σελίδα της οργάνωσής μας. »
    οτι να’ναι ο Μικης… τα υπολοιπα προβληματα της οργάνωσής του δεν τον ενοχλουν (οπως πχ οι χρυσαυγιτες που ειναι μελη της)… και επισης ποσο την εχουνε ψωνίσει μερικοί; κατα πασα πιθανοτητα η Σπιθα (που πραγματικα ποιος σοβαρος ανθρωπος δινει σημασια στη Σπιθα;;;;) θα διαλυθει σε κανα εξαμηνο το πολυ αντε χρονο βαρια βαρια… τι μιλαει για «καποτε στο μελλον»;;;

    γερασε ο Μικης και το’χασε, ας αποσυρθει καλυτερα για να περισώσει οση πολιτικη αξιοπρεπεια του εχει απομεινει

  4. ΟΚ, δεν μιλάμε για εκείνο τον βασιλιά που του έκανε μάγια ο κακός μάγος Σάρουμαν στο δεύτερο ντιβιντί του Άρχοντα του Δαχτυλιδιών. Για πολιτική μιλάμε, και ο Θεοδωράκης είναι γνωστό τοις πάσει ότι είναι αρχηγομανής. Τις δικές του φιλοδοξίες ακολουθεί ενσυνείδητα.

    Και φυσικά αποτελεί θλιβερό παρελθόν για την αριστερά εδώ και πάρα πολύ καιρό. Απλά, το βαρέλι δεν έχει πάτο, ως συνήθως, όταν αρχίσει η κατρακύλα.

    • Εγώ νομίζω ότι ο Μίκης μπερδεύει την εμπειρία της αναγνώρισης των μουσικών του ικανοτήτων με την αναγνώριση των «πολιτικών ικανοτήτων του», για τις οποίες πονάει πολύ, επειδή (κατά βάθος) ξέρει ότι υστερεί πάρα πολύ, ειδικά εκεί.

      Θα ήθελε να αναγνωριστεί ανεπιφύλακτα, από όλο τον κόσμο, σαν μεγαλύτερη πολιτική προσωπικότητα πάσης Ελλάδος, αλλά αυτή η ματαιοδοξία είναι μάταιη και ανέφικτη, κάτι που κατά βάθος ξέρει ΚΑΙ ο ίδιος, εξού και οι πάρα πολύ συχνές (αλλά συνήθως ιδιωτικές) «εκρήξεις μετριοφροσύνης» του. Η φιλοσοφική του καλλιέργεια (και παιδεία) ΔΕΝ αρκεί, για να του δώσει τον ηγετικό φιλοσοφικό και πολιτικό ρόλο που θάθελε τόσο πολύ. Εν μέρει διότι βασίζεται σε ΑΚΡΩΣ διαισθητικά και ΤΕΛΕΙΩΣ προσωπικά στοιχεία αυτο-εξερεύνησης, τα οποία ποτέ δεν μπόρεσε να ξεδιαλύνει (100%) ΟΥΤΕ ο ίδιος! Μόνο… πολύ ατελώς τον οδήγησαν στις ενοράσεις του περί «Συμπαντικής Αρμονίας», οι οποίες όμως ΔΕΝ φτάνουν για να εξαχθούν απτά και χρήσιμα (πολιτικά ή φιλοσοφικά) συμπεράσματα.

  5. χα! ο μικης!

    και ποιηματακια στον μεταξα και δηλωσιας και καραμανλικος και μητσοτακικος και και και —> http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Mouse

    σαν ιδεα οι σπιθες δεν ειναι ασχημη ομως αν και παραδοξως παλι τις καπελωσε ο μικης μας με το υπερτροφικο εγω του και το παθολογικο υπερεγω του.

    τεσπα – ποιος τον γαμαει τον μικη τωρα….φωτια μπορει ν’ αναψει?

    • Η ολίσθηση σε δαιμονοποιήσεις του Μίκη δεν βοηθάει κανέναν, ιδιαίτερα λόγω της ηλικίας του και των ατελειών του χαρακτήρα του.

      Τυχαίνει να έχω γνωρίσει το Μικη προσωπικά και έχω δει την άλλη όψη του, την ήπια και φιλική και διαλλακτική, αλλά… ορισμένες ιδέες του, ΙΔΙΩΣ όπως τις εκφράζει γραπτώς ή δημόσια, δεν έχουν καμμία σχέση με αυτό που δείχνει σε άμεση επικοινωνία με όποιον μιλήσει μαζί του.

      Χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι ο Μίκης σε ιδιωτική συζήτηση εξέφρασε έναν μεταφυσικό αγνωστικισμό, τόσο μεγάλο που ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ με την εικόνα που έδειχνε προς τα έξω, π.χ. σαν… υποστηρικτής της Εκκλησίας.

      Γενικά οι μεγαλοφυίες στον ένα τομέα μπορεί να είναι άχρηστες σε έναν άλλον τομέα. Εγώ εκτιμώ το Μίκη για τη δουλειά του στη ΜΟΥΣΙΚΗ.

  6. Τα τελευταία pingback δεν οδηγούν σε υπαρκτές διευθύνσεις στο διαδίκτυο, διότι οι… ατζαμήδες (νιούμπηδες) Σπιθίτες που έγραψαν το νέο τους λίβελλο… κατά εμού του ιδίου (χεχε), ΔΕΝ φρόντισαν να συντομεύσουν την ψηφιακή διεύθυνση του ποστ τους, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί το πασίγνωστο bug της WordPress, που συντομεύει τις ψηφιακές διευθύνσεις και τις αχρηστεύει.

    Εν πάσει περιπτώσει, το ποστ που έγραψαν είναι εδώ:
    http://spithailion.wordpress.com/2011/04/18/imf-collaborative-blog-omadeon-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85/
    Τίτλος: ANTI-IMF Collaborative Blog – Omadeon Και Η Εργολαβική Υποστήριξη Του κ. ΚΑΖΑΚΗ

    ——-
    Μια πρώτη μου εκτίμηση, είναι ότι πρόκειται περί ΠΟΛΥ ενοχλητικής… τρομοκρατικής αλητείας, αυτό που έκαναν. Τρομοκρατία ψυχολογική, με την έννοια ότι όποιος διαμαρτυρηθεί για τις ΒΡΩΜΕΡΕΣ συκοφαντίες κατά του Καζάκη, τρομοκρατείται ότι θα συκοφαντηθεί ΚΑΙ ο ίδιος. Και αλητεία είναι ο οχετός που έγραψαν, που αποδεικνύει ότι είναι παρανοϊκοί (αν μη τι άλλο) συκοφάντες…
    _________

    ANTI-IMF Collaborative Blog – Omadeon Και Η Εργολαβική Υποστήριξη Του κ. ΚΑΖΑΚΗ

    Από ΠΟΥ κι ως ΠΟΥ, η ΠΑΡΡΗΣΙΑ λέγεται τώρα «εργολαβία»?

    Εγώ ΔΕΝ πήρα χρήματα από κανέναν για να υπερασπιστώ τον Καζάκη, για να έχει νόημα η χρήση της λέξης «εργολαβία».

    ΟΥΤΕ ανήκω σε οργάνωση ή κόμμα, που να ωφεληθεί από την κριτική που κάνω.

  7. Αυτό είναι σημάδι ότι έκανες δουλειά πολιτικά και θα πρεπε να χαίρεσαι να σε βρίζουν άτομα τέτοιας ιδεολογικής φάρας.
    Μη μασάς.

    • Ευχαριστώ, νάσαι καλά, Αντώνη !🙂

      Διόρθωσα λίγο το προηγούμενο σχόλιό μου, διότι παραήταν ακραίο, προϊόν στιγμιαίας οργής. Μετά από ελάχιστα λεπτά, κατάλαβα αυτό ακριβως που λες, ΠΡΙΝ καν το πεις.

  8. Ξέρεις ότι είμαι αλληλέγγυος. Είμαι εκτός βάσης αυτές τις μέρες, αλλά θα έχω τον νου μου.

    Πήξαμε στους βρυκόλακες. Παντού βρυκόλακες.

    • Καλά, αυτοί οι τύποι της «Σπίθας Ιλιον» είναι και ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ μπετόβλακες. Λένε ό,τι τους κατέβη στο κεφάλι, χωρίς να σκέφτονται καθόλου !!!
      ΚΟΙΤΑ ΤΙ λένε εδώ…

      Οντως και αποδεδειγμένα “φίλε μας” Omadeon το διαδίκτυο ήτοι οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι οργανισμοί κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τον επιθετικό βραχίονα της συμμορίας του Σόρος και για μας τον απλό λαό δεν είναι εύκολο να τους χρησιμοποιήσουμε αντίστροφα.

      χαχαχα😈🙂
      Ακου εκεί «το διαδίκτυο ήτοι οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι οργανισμοί κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τον επιθετικό βραχίονα της συμμορίας του Σόρος» !!!!!!

      ROTFL (=Rolling on the floor laughing)

      Επίσης λένε ότι επιδόθηκα εδώ σε «λυσσαλέα επίθεση», κατά του Καραμπελιά. ΣΙΓΑ τ’ αυγά, εγώ απλώς τον ειρωνεύτηκα, το Γιωργάρα, λέγοντας «….ΠΟΙΟΙ διαμορφώνουν την πολιτική της Σπίθας στα οικονομικά θέματα? -Ο τιτανο-τεράστιος σούπερ-οικονομολόγος… Γιώργος Καραμπελιάς (με ειδίκευση στα… καλά κρασιά)?»

      Αν το «τιτανοτεράστιος… με ειδίκευση στα καλά κρασιά» συνιστά «λυσσαλέα επίθεση», τότε… ΤΙ να πω εγώ, ο άμοιρος, για το δικό μου χαρακτηρισμό από τους ίδιους (μπετόβλακες), «ΣΟΥΠΕΡ-καρακαιδόνα , που ξεκατινιάζεται»?🙂

  9. Επειδή μας διαβάζουν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ βρώμικα και ΠΟΛΥ μοχθηρά άτομα, από το βοθρο-μπλογκ της «Σπίθας Ιλιον» , που αποδεδειγμένα δεν κολώνουν πουθενά σε ψευδολογία και φαντασιόπληκτη λάσπη, ας προσθέσω κάποια λινκ που αφορούν το Μίκη Θεοδωράκη σε προηγούμενα ποστ, εδώ στο blog, ώστε να μη νομίσει κανείς ότι έχω καμμία… έχθρα για το Μίκη, προσωπικά (το ΑΝΤΙΘΕΤΟ μάλλον)!

    https://omadeon.wordpress.com/category/%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b1%cf%81%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%b1/

    https://omadeon.wordpress.com/category/theodorakis/

    Θα επαναλάβω κάτι που είχα ξαναπεί: Το μοναδικό μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ συμφέρον, θα ήταν να… μη μιλήσω καθόλου για τα λάθη του Μίκη, να κάνω την πάπια για να προχωρήσουν μουσικά projects μαζί του, τα οποία είχε ενθαρρύνει ΚΑΙ επαινέσει ο ίδιος. Η κριτική αυτή μου ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, προσωπικά. Κι όποιος ξέρει «να διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές», μπορεί να δεί ότι είναι μια κριτική που περιέχει ΚΑΙ οδύνη.

    https://omadeon.wordpress.com/category/about-mikis-theodorakis-and-my-trance-remixes-of/

    http://mikis-trance.blogspot.com

  10. Κατά την γνώμη μου νομίζω ότι αυτού του είδους τα άτομα που υπάρχουν μέσα στις σπίθες και που συμπεριφέρονται κατ’αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά ακυρώνουν με αυτό το φασιστικό σκεπτικό τους, τα πράγματα εκείνα που υποτίθεται ότι «πρεσβεύουν», δηλ. οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα κίνημα που έρχεται από «τα κάτω», και που προορίζεται από τον λαό ΓΙΑ τον λαό..

  11. Βάζω πρώτα εδώ, πρόχειρη απάντηση στο εξής ποστ:
    http://enosy.blogspot.com/2012/01/blog-post_15.html
    (scroll down στο τέλος…)
    Ισως γίνει ανάρτηση και στο μετα-Ομαντεόν με τίτλο
    «Περί Νοσφεράτου [1] Παιγνιδιάρικη, αλλά ΣΟΒΑΡΗ απάντηση (σταθερών αξιών)
    στο ασταθές ασπόνδυλο Βαμπίρ των blog»
    🙂
    Απαντώντας στο εξής σχόλιο (και σε προηγούμενα):

    Νοσφεράτος
    Jan 24, 2012 06:24 AM

    ενα παιοτερο σχολιο μου στο You pay your crisiς για την τοτε επισης ανωνυμη επιδθεση προβοκατορων
    http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/07/blog-post_7718.html

    νοσφερατος είπε…

    Σε τι διαφερουν τα παλαια αριστερα μετωπα της νεωτερικοτητας
    απο τα Μεταμοντερνα μετωπα του..Ιντερνετ;
    ———————————————————————————————-
    τα παλαια μετωπα απαιτουσαν προσωπική δεσμευση, σωματική συμμετοχή διακινδυνευση ,ολοπλευρη στρατευση,ιδεολογια,οργανωση,θεωρια
    =================
    Τα μετανεωτερικά »μετωπα ; αρκουνται στηνν στιγμιαια δραση , στην χαμαιλεοντική ρευστή σφαιρα της μπλογκοσφαιρας .. Μετωπα των 15 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗς ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ που κατευναζει την επιθυμια ο συγχρονος καπιταλισμός : Καταναλώνοντας ..
    ετσι ο κομφορμισμός παραμένει ακεραιος και ο καθενας αισθανεται για λίγο οτι Δρα
    οπως στην ταινια Matrix
    Η Κοινωνια Σμήνος που λεει και ο Μπαουμαν
    ——————————–
    το σχολιο το αφησα και στο Radical desire οπου συναντησα και εκει το ..σμηνος
    13 Ιουλίου 2010 7:52 μ.μ.

    Νοσφεράτε, ΚΑΝΕΝΑ απολύτως «σμήνος» δεν συνάντησες ποτέ, στο Radical Desire, ή αλλού.
    Αυτή είναι ΒΟΛΙΚΗ μυθομανία ΛΑΣΠΗΣ, που επαναλαμβάνεις παντού.

    Για την ακρίβεια, όταν έχεις απέναντί σου 2-3 άτομα, τα τσουβαλιάζεις πάντα έτσι,
    ενώ ΕΣΥ o ΙΔΙΟΣ, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ, και σε ΠΟΛΛΑ μπλογκ,
    χρησιμοποιείς πολλές ΨΕΥΔΕΙΣ ταυτότητες ταυτόχρονα, δημιουργώντας ΤΕΧΝΗΤΟ Σμήνος.

    Κι αν κάποτε, κάποιοι σε μιμήθηκαν (για να σου ανταποδώσουν τα ίδια) ΔΕΝ ήμουν εγώ και ποτέ δεν το κάνω αυτό.
    Αποδεδειγμένα άλλωστε, είπες ψέμματα, επανειλλημένα, γι’ αυτό το θέμα, σε βάρος του Αιρετικού,
    (οπότε… ΟΛΕΣ τις «τρολιές» ΟΛΩΝ θα τις άξιζες με το παραπάνω στη συνέχεια και ΧΕΣΕ μας, περί αυτού)

    Σε τούτο το σχόλιό σου, όμως… δεν συκοφαντείς ΜΟΝΟ εμένα.
    Κακοποιείς ΚΑΙ διαστρέφεις τον ίδιο τον Μπάουμαν!
    Διότι… (κατ΄αρχάς) ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙΣ ΕΣΥ ο ΙΔΙΟΣ, τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ που εκείνος καταδίκασε.

    Επίσης διότι (όπως πολλοί άλλοι) ΔΕΝ κατανοείς ΠΩΣ ακριβώς εφαρμόζονται ΣΩΣΤA οι ιδέες του στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

    Περιληπτικά, το διαδίκτυο απαιτεί ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ
    και ΟΧΙ… σταλινοειδείς ρουφιανιές, κατινιές και προδοσίες.
    Μόνο μια ΑΠΟΛΥΤΗ Ειλικρίνεια μπορεί να υπερβεί τον (ψηφιακά ενισχυμένο)
    Καταναλωτισμό Ασταθών Ταυτοτήτων.
    Καθώς και η ΑΠΟΛΥΤΗ τήρηση της «Ακεραιότητας του Ψηφιακού Λόγου»,

    -που είναι δική μου αρχή (κανονικά αυτονόητη) και πηγάζει από ιδέες του Ted Nelson.
    Μια Αρχή που πρότεινα και στο κείμενο της 1ης Σεπτεμβρίου 2007 (ημέρας γενεθλίων μου)
    -αλλά το ίδιο κείμενο ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕ και ΔΙΕΣΤΡΕΨΕ βάναυσα ο Τάκης Φωτόπουλος (όπως εξηγώ λίγο πιο κάτω)

    https://omadeon.wordpress.com/2007/12/26/xanadu/
    TED NELSON book cover
    https://omadeon.wordpress.com/?s=Ted+Nelson

    Αλλά αυτά είναι ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ιδέες. ΔΕΝ θα τις βρεις αλλού. Χρειάστηκε ΠΟΛΥΣ κόπος για να τις βρω.
    Οπότε… ΕΤΣΙ και σε τσακώσω να τις κλέβεις (σε δικό σου άρθρο ή βιβλίο) θα το μετανοιώσεις, λουδιτάκο.
    Αυτός είναι άλλος ένας λόγος, που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να καταγραφούν όλες σου οι «αταξίες» και ψευτιές, τεκμηριωμένα
    (αν και προς το παρόν… βαριόμαστε και δεν ευκαιρούμε):
    -Για να ξέρουν όλοι ΤΙ κακίες ΜΕΤΕΦΕΡΕΣ στο διαδίκτυο και ΤΙ ιδέες ΕΚΛΕΨΕΣ μετά από αυτό, ή εμάς εδώ.

    _____________________
    Και το ΤΕΛΙΚΟ μου σχόλιο για σήμερα (αν και τίποτα δεν μεταφέρω εκεί, παρά μόνο link):
    _____________________

    Νοσφερούκλα,
    Πήγες να ξαναγράψεις την ιστορία στο Radical Desire ΟΠΩΣ σε βολεύει,
    αλλά ξέχασες συζητήσεις (και ΚΛΩΝΟΥΣ συζητήσεων) που έχουν καταγραφτεί.
    ΔΕΝ είμαστε πρωτάρηδες, ω πονηρό βαμπίρ!

    Φυλάμε ΚΑΙ τα ρούχα μας για να τάχουμ’όλα! 😈🙂

    Κοίτα όμως, με ΑΥΤΕΣ τις συκοφαντικές παρανοϊκές μπούρδες που γράφεις,
    λόγω της λύσσας σου να επιτεθείς (αποκλειστικά σε ΕΜΑΣ) βρωμίζεις και διαστρεβλώνεις
    ακόμη και τον Μπάουμαν, ώστε να καθιαγιάσεις ακατάσχετες λάσπες,
    διαστρεβλώσεις και ξαναγραψίματα της Ιστορίας
    στο διαδίκτυο.

    Ετσι όμως, με/μας εξαναγκάζεις (νομοτελειακά) σε μια ΠΛΗΡΗ, ΕΦ’ ΟΛΗΣ της ΥΛΗΣ απάντηση, σε ειδικά ποστ.
    (αν και για καθαρά πρακτικούς λόγους, πρέπει να αναβληθεί αυτό το project!)🙂

    Σε λίγες μέρες πλησιάζει η ΠΕΜΠΤΗ επέτειος γενεθλίων του blog «Omadeon».
    ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ από τις στάχτες λογοτεχνικών δασών που… είχε κάψει κάποτε
    ο παλαιο-λογοτέχνης (προ-διαδικτυακού Λόγου) κ. Πάνος Ζέρβας.
    (πρώτη φορά χάθηκαν από προσώπου γης ΠΟΛΥΤΙΜΑ σχόλια λογοτεχνικής αξίας στο Ελλάντα).
    Ο κ. Ζέρβας είναι λογοτεχνιο-φόνος. Εσύ όμως είσαι ΚΑΙ ρυπαρογράφος, ηθικός αυτουργός.

    ΕΞΟΥ κι η Ανάγκη για «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ της ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ του Διαδικτυακού Λόγου»,
    (κείμενό μου που ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕ και ΔΙΕΣΤΡΕΨΕ ο αδαής-περί-διαδικτύου Τάκης Φωτόπουλος). Ορίστε το:
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=748603

    Και ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ έγραψε ο Τ.Φ.:

    “[5] Πράγμα καθόλου περίεργο, όταν πχ έγινε γνωστό ότι ένας από τους μεγαλύτερους ανώνυμους λασπολόγους εναντίον μου ήταν μέχρι πριν λίγα χρόνια (και πιθανότατα ακόμη είναι) μέλος των Οικολόγων-Πράσινων, που είναι τμήμα των Ευρωπαίων Πράσινων οι οποίοι έχουν στηρίξει κάθε εγκληματικό πόλεμο της υπερεθνικής ελίτ και φυσικά τρέφονται από τα κονδύλια της ΕΕ! (βλ http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=748603 όπου αγωνιζόταν για την ελευθερία του Διαδικτυακού Λόγου και Διαλόγου —δηλαδή, την ελευθερία λασπολόγησης από ανώνυμους κουκουλοφόρους, όπως αυτός ,ανθρώπων που καταθέτουν επώνυμα τις απόψεις τους!)” – Τάκης Φωτόπουλος

    Εκείνο το κείμενο όμως, δεν είχε καμμία σχέση με την (δήθεν) “ελευθερία λασπολόγησης από ανώνυμους κουκουλοφόρους, όπως… εγώ(!!!), ανθρώπων που καταθέτουν επώνυμα τις απόψεις τους”! Αυτές οι βαθύτατα προσβλητικές (και συκοφαντικές)… μπουρδολογίες του Τάκη Φωτόπουλου, μπορούν να ερμηνευτούν ΜΟΝΟ σαν… λανθάνουσα εξίσωση μεταξύ Ελευθερίας του Λόγου και λασπολόγησης (κλπ.) μέσα στο μυαλό του.

    Δήλωσα πάντως, ότι αποκηρύσσω τη στάση του Αντώνη γενικότερα, τη θεωρώ καιροσκοπική
    με πολιτικές σκοπιμότητες. Aυτή η ΓΕΝΙΚΗ κατινιά της «Αριστεράς» ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ λυκο-συμφιλιώσεις με άλλους.

    Εσένα, σε ξαναδέχτηκε στο «λενινο-παιδαγωγείο» του, παρά τις ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ταλαιπωρίες που προκάλεσες,
    τόσες ώστε είχε ΑΠΗΥΔΗΣΕΙ κάποτε, κι οι μόνοι ουσιαστικοί συμπαραστάτες του είμασταν εμείς
    (που συκοφαντείς).

    Π.χ. ορίστε δείγματα ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ που προκάλεσες (και δικής μας αλληλεγγύης σε παθόντες):

    Αντώνης Λέει:
    https://omadeon.wordpress.com/2011/04/18/kazakis-v-spitha2/#comment-52025
    18/04/2011 at 20:14
    Ξέρεις ότι είμαι αλληλέγγυος. Είμαι εκτός βάσης αυτές τις μέρες, αλλά θα έχω τον νου μου.

    Πήξαμε στους βρυκόλακες. Παντού βρυκόλακες.

    ——————–
    ( θα βρείτε κι άλλα στο τέλος αυτού του σχολίου )
    ——————–

    ΟΚ? 😈
    Αρα…

    ==================================
    ΩΔΗ στα on-line-Κομματόσκυλα του 20ού Αιώνα
    ==================================
    (πρώτο σχέδιο για τραγούδι vocal trance)

    Να τα ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΕ τα σταλινικά σας βίτσια,
    Σύντροφοι της «Αριστεράς» του ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ αιώνα !
    ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ κομματο-σκυλάδες «κύριοι»,
    που γυρνάτε σαν αδέσποτα, ασπόνδυλα σμήνη
    απ΄ τη μία κομματική στην άλλη
    κομματο-σκυλαδική Αυλή.
    ***[δις, ρυθμός trance]***

    Είστε των σφηκών τα ασπόνδυλα σμήνη
    ΟΧΙ τα μελισσόπουλα που φτιάξαν το «μελίσσι»
    όπως εμείς :mrgreen: ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟΙ αλλά σε αρχές ΣΤΑΘΕΡΟΙ,
    αέναοι μαθητές, αλλά στο μέλι μας ΙΔΙΟΙ
    και σε ταυτότητα εκτός ή εντός διαδικτύουεπίσης
    :mrgreen:
    «Μάντεψε, κοπίασε, νοιώσε, από την άλλη μεριά είμαι Ο ΙΔΙΟΣ» – ™ Elytis.
    «Μάντεψε, κοπίασε, νοιώσε, από την άλλη μεριά είμαι Ο ΙΔΙΟΣ«
    ***[γύρισμα trance]***

    Μέσα σ’ένα Διαδίκτυο που ΔΕΝ κατανοείτε,
    (και κατά βάθος μισείτε, μισείτε, μισείτε…)
    Είστε ΣΜΗΝΟΣ και μέσο… της ψευτιάς που είστε
    (κσι εν μέσω εχθρών που μισείτε, μισείτε…)

    Σταλινο-καννίβαλοι της προδοσίας, ούλοι,
    των πεταμένων στη δυσμένεια του κάθε πατερούλη !

    Είστε περιττοί, αηδιαστικοί και σάπιοι
    ΕΣΕΙΣ κι ΟΧΙ εμείς,
    σύντροφοι «κύριοι»…

    Είστε ΣΑΠΙΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ κι είμαστε τίμιο ΜΕΛΛΟΝ.
    ΕΣΑΣ ΟΙΚΤΙΡΕΙ η νεολαία (που μισεί και τα βαμπίρ)
    με την οποία συμπορευόμαστε όλοι,
    «νέοι που έχουμε στα στήθια 100 ΑΙΩΝΕΣ»
    (όπως έλεγε ο Ελύτης, ο ΜΕΓΑΣ διεθνιστής
    …με το ΕΝΑ αθώο βίτσιο, σε γλώσσα ελληνική

    [αλλαγή]

    …με ΕΝΑ αθώο βίτσιο, την Ελλάδα του όλη).
    (κι οι μαλάκες τον είδαν, μόνο εθνικιστή…)

    χαχαχα🙂

    ΣΙΓΑ μην κάτσω εδώ, ηλίθιε, να σου απαντάω συνέχεια
    ΣΙΓΑ μην κάτσω δω ρε βλάκα, να σου απαντώ με ανέχεια
    Αντε, πες και την επόμενη κοτσάνα φερέγγυα
    ΣΙΓΑ ρε κατσαρίδα, αρσενική, μα και έγκυα…
    χαχαχα🙂

    (μπλιαχ) [παύση]

    ΔΩΣΕ να φάει και το Robot που ακολουθεί.
    Δόστου να φάει, γδύσου και ΧΕΣΕ μας, εσύ.
    Τα σκατά σου είναι ΛΙΠΑΣΜΑ, του διαδικτύου τροφή.
    ΔΩΣΤΟΥ να φάει και του Χαφιέ που ακολουθεί.
    =======================================
    😈 χαχαχα🙂

    ________________________________________

    [*] Πλήρη παλιά σχόλια του Αντώνη για το Νοσφερούκλα:

    Αντώνης Λέει:
    https://omadeon.wordpress.com/2011/04/13/despithafied-kazakis/#comment-51978
    18/04/2011 at 11:50 e
    Ξέρει ότι ανέχομαι δεκάδες απόπειρες λάσπης και υβρισμού μου εκ μέρους του εδώ και πολλούς μήνες.

    Αλλά αν δεν αποσύρει την χυδαία σπίλωση του ονόματος του Σορέλ και δεν σταματήσει την απόπειρα ιδεολογικού εκφοβισμού για την κριτική ανάγνωση του έργου του στην Ελλάδα, δεν θα σταματήσω να τον εκθέτω για άγνοια, ημιμάθεια, και ιδεολογική ιδιοτέλεια.

    Η ιδεολογική τρομοκρατία αυτού του είδους δεν θα περάσει. Οι ιδέες της αριστερής παράδοσης σκέψης δεν ανέχονται μπαμπούλες και σκιάχτρα. Θα παρουσιαστούν ανοιχτά και θα συζητηθούν με πνεύμα κριτικό, όπως πάντοτε, είτε το θέλει αυτός και οι όμοιοι του είτε όχι.

    Αντώνης Λέει:
    https://omadeon.wordpress.com/2011/04/13/despithafied-kazakis/#comment-51981
    18/04/2011 at 11:54 e
    Δεν θα κρατιέται μια κοινωνία σε ομηρεία από μια χούφτα επιτήδειων που αυτοανακηρύχθηκαν ειδικοί επί παντός ενώ δεν ξέρουν να διαβάζουν ούτε τη wikipedia και απαντούν σε επιστήμονα “μα η μπαρούφα μου έχει πολλά χιτς στο γκουγκλ.”

    Αυτά στο χωριό τους. Πρώτα θα ερευνούν και μετά θα μιλούν. Δεν είναι παιχνίδια οι ανθρώπινες υπολήψεις, και δεν είναι καραμέλα η κατηγορία του φασισμού να την πιπιλάμε όταν δεν μας αρέσει να συζητιέται κάτι όπως η θεωρία της προλεταριακής βίας (εμάς τους “δημοκράτες”).

    Αντώνης Λέει:
    https://omadeon.wordpress.com/2011/04/13/despithafied-kazakis/#comment-51609
    15/04/2011 at 18:45 e
    Ξέρω πολύ καλά ότι σκυλεύει τον Σορέλ για να λασπώσει εμένα, αλλά αυτό είναι το ευαίσθητο σημείο μου. Για μένα ας γράφει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι (για ιταμότητες είναι φτιαγμένο, έτσι κι αλλιώς. Δεν είναι για τίποτε άλλο).

    Για τους νεκρούς όμως να βάλει τη γλώσσα μέσα στο στόμα γιατί θα τον κάνω σούργελο σ’ όλη την Ελλάδα.

    Αντώνης Λέει:
    https://omadeon.wordpress.com/2011/04/13/despithafied-kazakis/#comment-51521
    15/04/2011 at 10:53 e
    Όσο για την δήλωση στήριξης στον Ομαντ, το ήθος της και η ειλικρίνειά της αποκαλύπτεται από τον εμετό επάνω μου, που επέκρινα τον Καζάκη από την στιγμή που αντελήφθην συνεργασία με ΣΠΙΘΑ και είμαι ρητά κριτικότερος απέναντί στις πολιτικές του επιλογές από ότι ο Ομαντ.

    Αντώνης Λέει:
    https://omadeon.wordpress.com/2011/04/13/despithafied-kazakis/#comment-51519
    15/04/2011 at 10:48 e
    Επειδή είχα και εγώ την τιμητική μου (και μαζί και ο Georges Sorel που μεταφράζω) στο εν λόγω μπλογκ, αντιγράφω σχόλιό μου απ’ το RD:

    Ο πιο πάνω φέρελπις “Radical Desire generator” aka Νοσφεράτος –γνωστός και ως θεωρητικός της μνησικακίας– έγραψε, μεταξύ άλλων εξόχως μνησίκακων, το εξής:
    […] κλπ. κλπ.

    ______________________________________________________________________________

    ΟΚ, ώρα για… χειμερινό κολύμπι. Τα λέμε ΑΡΓΟΤΕΡΑ…:mrgreen:

    • Παράδειγμα (δημοσιοποιημένου) ΚΛΩΝΟΥ συζήτησης
      http://omadeon.blogspot.com/2010/07/radical-desire-142-best-rating-rss.html
      Τίτλος: «ΟΛΗ η συζήτηση στο Radical Desire (με λάσπη από το Νοσφεράτο στο Δημήτρη Καζάκη

      ___________________
      Οσον αφορά τον κομπασμό του Ν. για σχόλιό του στο You Pay Your Crisis:

      Νοσφεράτος είπε…
      η πλακα ειναι οτι πραγματι ολοι εν χορώ -μα ολοι-ορμηξαν στου Radical desire

      καιαρχισαν να μου τα σουρνουν κιεκει

      σαν σμηνος πανε

      Τουλαχιστον αφησανγια λίγο αυτο τον χωρο ησυχο..Μεχρι να ξανοδωθει το προσταγμα και βουρ …
      13 Ιουλίου 2010 6:58 μ.μ.
      http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/07/blog-post_7718.html?showComment=1279036713100#c7857140221959506718

      νοσφερατος είπε…
      Σε τι διαφερουν τα παλαια αριστερα μετωπα της νεωτερικοτητας
      απο τα Μεταμοντερνα μετωπα του..Ιντερνετ;
      ———————————————————————————————-
      τα παλαια μετωπα απαιτουσαν προσωπική δεσμευση, σωματική συμμετοχή διακινδυνευση ,ολοπλευρη στρατευση,ιδεολογια,οργανωση,θεωρια

      Τα μετανεωτερικά »μετωπα ; αρκουνται στηνν στιγμιαια δραση , στην χαμαιλεοντική ρευστή σφαιρα της μπλογκοσφαιρας .. Μετωπα των 15 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗς ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ που κατευναζει την επιθυμια ο συγχρονος καπιταλισμός : Καταναλώνοντας ..
      ετσι ο κομφορμισμός παραμένει ακεραιος και ο καθενας αισθανεται για λίγο οτι Δρα
      οπως στην ταινια Matrix
      Η Κοινωνια Σμήνος που λεει και ο Μπαουμαν
      ——————————–
      το σχολιο το αφησα και στο Radical desire οπου συναντησα και εκει το ..σμηνος
      13 Ιουλίου 2010 7:52 μ.μ.
      http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/07/blog-post_7718.html?showComment=1279039965043#c5046900007741740605

      ——————

      2) Απάντησή μου (σ’ αυτό αλλά κυρίως στο προηγούμενο):

      OMADEON είπε…

      Τουλαχιστον αφησαν για λίγο αυτο τον χωρο ησυχο..Μεχρι να ξανοδωθει το προσταγμα και βουρ

      Αυτό είναι σκέτη ΠΑΡΑΝΟΙΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν δίνει ΚΑΝΕΝΑ πρόσταγμα. Ειναι στα όρια κανονικής Μανίας Καταδίωξης….
      -όπως και οι υπόλοιπες καραμπινάτες… κρυπτο-λουδίτικες ΜΕΓΚΑ-μπούρδες, είτε περί «μεταμοντέρνων ιντερνετικών μετώπων», είτε περί «κονφορμισμού» και «χαμαιλεοντισμού», είτε περί «στράτευσης των 15 λεπτών», κ.ο.κ.

      ΟΛΑ αυτά είναι ένας βόθρος ολότελα λανθασμένων ΠΡΟΒΟΛΩΝ του Νου, που ίσως αποσκοπούν στον ΕΛΕΓΧΟ ενός μέσου (που ΔΕΝ ελέγχεται) από ΕΝΑ και μοναδικό άτομο που «την είδε» Ιεραπόστολος του Ρήαλ Λάϊφ εν μέσω ακατάπαυστης Virtuality (ΑΥΤΟ κι αν είναι αντίφαση…)
      13 Ιουλίου 2010 8:27 μ.μ.
      http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/07/blog-post_7718.html?showComment=1279042029521#c2944347782676965940

      😈🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s