Ανταγωνισμοί

[Αυθεντικοί διάλογοι τετράχρονων κοριτσιών.  Οι διάλογοι έλαβαν χώρα χτες (15/5/2011) μέσα σε αυτοκίνητο στην Εγνατία οδό υπό καταρρακτώδη βροχή κάτω από ένα τεράστιο διπλό ουράνιο τόξο.]

Διάλογος Ι:  Ποιά είναι πιο μεγάλη (σε ηλικία)!

Κοριτσάκι Β:  Πηγαίνω τρίτη δημοτικού.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Α:  Πηγαίνω Γυμνάσιο.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Β:  Πηγαίνω Λύκειο.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Α:  Πηγαίνω Πανεπιστήμιο.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Β:  Πηγαίνω Πανεπιστήμιο και δουλεύω.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Α:  Είμαι γριά.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Β:  Είμαι και γω πιο γριά.  Σε πέρασα!

Κοριτσάκι Α:  Έχω πεθάνει.  Σε πέρασα!

Διάλογος ΙΙ:  Ποιά είναι πιο μεγάλη (σε διαστάσεις)!

Κοριτσάκι Α:  Είμαι σύννεφο!

Κοριτσάκι Β:  Είμαι φεγγάρι!

Κοριτσάκι Α:  Είμαι ο ουρανός!

Κοριτσάκι Β:  Είμαι ελέφαντας!

Κοριτσάκι Α:  Είμαι ένα κόκκινο τριαντάφυλλο που με πάτησες και τρυπήθηκες!

3 comments

  1. Ααα χα χα χα…🙂
    Το κοριτσάκι Α, στο τέλος, είπε το ΠΙΟ ζουμερό κι αληθινό.

    Επανα-Καλωσορίζω λοιπόν τον αγαπητό μας συνεργάτη στο blog, Ζώη Σταθερό, που ξανάγραψε ποστ μετά από καιρό, αυτό εδώ.

    Δυστυχώς η άτιμη… WordPress ΔΕΝ μας κάνει την τιμή να αναγράφει ΚΑΙ τα ψευδώνυμά μας κάτω από τον ΤΙΤΛΟ του εκάστοτε ποστ, σε αυτό το συγκεκριμμένο design (WordPress Theme). Ομως το ψευδώνυμο το βλέπετε στο τέλος (λίγο πριν τα σχόλια).

    Τα προηγούμενα (εξαιρετικά) ποστ του Ζώη, είναι εδώ:
    https://omadeon.wordpress.com/author/zstatheros/

    ΟΥΚ εν τω πολλώ το εύ!
    Ωραίο και χαριτωμένο αυτό το ποστ, όχι… πολυλογίες σαν και μένα. «Λίγα λόγια και σταράτα», που λέει κι η καινούργια μας σχολιάστρια αλλενάκι.🙂

Σχολιάστε

