Του Νορβηγού μακελάρη βούκινο, της Μοσάντ κρυφό καμάρι, η Σιωνιστική Στροφή του Φασισμού φύτρωσε χορτάρι (EDL, BNP, Anders Behring Breivik, Robert Spencer, Adonis Georgiadis, etc.)

Ελάχιστοι φασίστες κατανοούν σωστά το φασισμό. Φασισμός δεν είναι μόνο να μισείς τους μαύρους, ή να χαιρετάς ναζιστικά. Ο φασισμός είναι στάση ζωής (attitude, πως το λένε;) και βαθύς διαλογισμός! Δηλαδή… φασισμός δεν είναι π.χ. να τα ρίχνεις όλα στην καμπούρα των Εβραίων (άσε που δεν είναι και όλοι… καμπούρηδες -χαχα) ή (έστω) των Αφγανών.  Μπορεί να πορεύεσαι… περίπου στο σωστό δρόμο τότε (του φασισμού) αλλά (λυπάμαι) ΔΕΝ φτάνουν αυτά.  Διότι (κυρίες και κύριοι) ο γνήσιος, o αυθεντικός φασίστας  (ή «εθνικοσοσιαλιστής») δεν διστάζει να θυσιάσει τα πάντα για χάρη του «Αγώνα». Ε, ναι. Οπως ο Μπρέηβικ: 

Anders Behring Breivik
Anders Behring Breivik

Μέρος 1. Συνεπής φασισμός = Εγκληματικός Φασισμός

Προσωπικά, αν και… δηλώνω αναρχο-κομούνι (και ακραιφνής αντι-φασίστας, όπως θα ξέρετε), εκτιμώ πάρα πολύ έναν τίμιο φασίστα, σαν άξιο (θανάσιμο) αντίπαλο. Δηλαδή έναν πραγματικό φασίστα, που να είναι πραγματικά συνεπής με τις (απάνθρωπες) αρχές του (for a change)! Τουτέστιν, να μην είναι (άλλος ένας) νερόβραστος, μικροπρεπής, θρασύδειλος μπετόβλακας με I.Q. ραδικιού, ή ένας ασπόνδυλος ψευταράκος και υποκριτής, που ξέρει μόνο να λασπολογεί και να τρολάρει. Εκτιμώ πολύ ένα φασίστα ευφυή, διαβασμένο διανοούμενο, που να μπορεί να ξυγγράψει και μανιφέστο… 1500 σελίδων (όπως ο Breivic) άμα λάχει. Εναν πραγματικά αδίστακτο φασίστα, λογικά συνεπή με τον ιδεολογικό… παραλογισμό του(!) που να μη διστάζει  (αν το απαιτεί ο Αγών) ακόμη και να εκτελεί εν ψυχρώ, χωρίς αναστολή, αμέτρητους αθώους. Διότι αυτό ακριβώς είναι ο φασισμός, par excellenceΕ, αν νομίζετε κάτι άλλο, είστε νυχτωμένοι με νομίσματα… κίβδηλα. Διότι ο φασισμός αδιαφορεί για ΚΑΘΕ ανθρώπινη ζωή, όταν την κρίνει αρνητική για τη Φυλή ή το Εθνος. Δηλαδή (με τα λόγια του ίδιου του Μπρέηβικ):

As a Justiciar Knight you are operating as a jury, judge and executioner on behalf of all free Europeans. Never forget that it is not only your right to act against the tyranny of the cultural Marxist/multiculturalist elites of Europe, it is your duty to do so.  There are situations in which cruelty is necessary, and refusing to apply necessary cruelty is a betrayal of the people whom you wish to protect.

The preferred method is to attack in a violent and deceptive form (shock attack), usually with limited forces (1-2 individuals).  Once you decide to strike, it is better to kill too many than not enough, or you risk reducing the desired ideological impact of the strike. Explain what you have done (in an announcement distributed prior to operation) and make certain that everyone understands that we, the free peoples of Europe, are going to strike again and again. Do not apologise, make excuses or express regret for you are acting in self-defence or in a preëmptive manner. In many ways, morality has lost its meaning in our struggle. The question of good and evil is reduced to one simple choice. For every free patriotic European, only one choice remains: Survive or perish.Some innocent will die in our operations as they are simply at the wrong place at the wrong time. Get used to the idea. The needs of the many will always surpass the needs of the few.

Γιατί λοιπόν «τον εκτιμώ»΄? Μα… απλούστατα, τον θεωρώ τίμιο, ειλικρινή και συνεπή (με τις αντι-ανθρωπιστικές αρχές του). Τον θεωρώ (επομένως) αξιο-πολέμητο, προτιμητέο εχθρό (πως το λένε?) Είναι άλλωστε κάποιος που αν (κάποτε) αναγκαστείς να τον… σφάξεις, θα το… φχαριστηθείς! Φτουράει ο φόνος του, ρε παιδί μου! (χεχε) Οχι σαν τα καημένα τα γουρουνάκια, που όταν σφάζονται (για μπριζόλες) τα λυπόμαστε. Αντίθετα, τον συνεπή, τον αδίστακτο, τον πραγματικά απάνθρωπο και εγκληματικό φασίστα, τον σφάζεις και το φχαριστιέσαι, χωρίς  ενοχή! Ο αφανισμός του είναι γιορτή. Οπως… γλέντησαν κι εκείνοι οι παρτιζάνοι που εκτέλεσαν κάποτε τον Μουσολίνι. Αποτελεί σπάνιο είδος, βέβαια, ο συνεπής φασίστας. Μετά χαράς θα συνέβαλε κάθε αντι-φασίστας, στον αφανισμό του, διότι (ας μη το κρύβουμε) ΚΑΙ η Πηγάδα του Μελιγαλά έχει… πολύ χώρο ακόμα (χαχαχα)… ΚΑΙ τα αιμοβόρα ένστικτα υπάρχουν, ακόμα.

:twisted: :mrgreen:

Εκτιμώ λοιπόν και αναγνωρίζω, ως 100% τίμιο και λογικά συνεπή, εγκληματικό φασίστα (που τάχει τετρακόσια), τον (καθόλου τρελό αλλά γνησίως… τρελαμένο) Νορβηγό «αντι-νεοταξίτη»… φιλο-σιωνιστή, ισλαμοφάγο ακροδεξιό Anders Behring Breivik. Κοιτάχτε, τον είπα «καθόλου τρελό» αλλά επίσης «τρελαμένο«. ΔΕΝ είναι αντίφαση αυτό. Εντελώς άλλο πράμα είναι, το να είσαι τρελός, από το να είσαι «τρελαμένος» (και λογικά συνεπής). Τρελός δεν ήταν π.χ. ο Χίτλερ, όταν αποφάσισε (εν ψυχρώ) τον πλήρη αφανισμό της εβραϊκής φυλής (κ.ά.) σε στρατόπεδα θανάτου. Τρελαμένος ήταν, από την (εγκληματική και απάνθρωπη) ιδεολογία του, αλλά χωρίς καθόλου το «ακαταλόγιστο» (που χαρακτηρίζει τους τρελούς και προκαλεί… επιείκειες δικαστηρίων). Κάθε φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί κάλλιστα να καταντήσει «τρελαμένος» (από μια ιδεολογία) χωρίς καθόλου να είναι «τρελός» (με «ακαταλόγιστο»). Είναι ανώφελο να τον πας σε ψυχίατρο. Δεν πάσχει από τίποτε απολύτως. Ο ατελής ανθρώπινος εγκέφαλος έχει ευπάθεια σε… τρελαμένο, χαλασμένο software (όπως ο φασισμός) χωρίς να «πάσχει» από καμία τρέλα ή ψυχοπαθολογία, ακριβώς όπως ένας υπολογιστής που κολλάει ιό, χωρίς κανένα πρόβλημα hardware. Οπως έγραψε και η Hannah Arendt, οι εγκληματίες ναζί Ες-Ες στην καθημερινή τους ζωή (εκτός υπηρεσίας) ήταν απόλυτα φυσιολογικοί άνθρωποι, που δεν υστερούσαν σε τίποτα, ούτε καν σε τρυφερότητα και αγάπη για την οικογένειά τους. Η πλειοψηφία των (τρελαμένων) Γερμανών που στήριξε κάποτε τον Χίτλερ ήταν επίσης «φυσιολογικοί άνθρωποι», διόλου τρελοί. Οπως ακριβώς «τάχουν τετρακόσια» και οι σημερινοί… τρελαμένοι Ισραηλινοί (στην πλειοψηφία τους) που στηρίζουν εγκληματικές πολιτικές (απάρτχάιντ). κ.ο.κ. Όμως… το χαλασμένο λογισμικό της φασιστικής ιδεολογίας του Breivic, ανήκει σε καινούργια «γενιά» φασιστικών «ιών»

Για να τελειώνει, λοιπόν, η γελοία… υπεράσπιση του μακελάρη σαν «τρελού» με «ακαταλόγιστο» (που προτάσσει και ο… δικηγόρος του) δείτε  το εξαιρετικό άρθρο στο Huffington Post:

_____________________

Μέρος 2. Η Σιωνιστική Μετάλλαξη της Ακροδεξιάς

Συνεπής με τις γνήσιες φασιστικές του αρχές, δεν είναι μόνο ο Μπρέηβικ. Είναι και… ο Nick Griffin, ηγέτης του βρετανικού ακροδεξιού κόμματος BNP (British National Party), αντίστοιχου του δικού μας ΛΑΟΣ, όταν… μετά την αποτρόπαια σφαγή της Γάζας το 2008, αντί (όπως όλος ο δημοκρατικός κόσμος) να καταδικάσει τη σφαγή, την… επαίνεσε, χαρακτηρίζοντας τους Παλαιστίνιους μουσουλμάνους σαν «μόλυνση», που το Ισραήλ είχε δικαίωμα να… «καθαρίσει» με «επιχείρηση απολύμανσης»! Ο ίδιος δήλωσε και ότι οι γηγενείς Ευρωπαίοι «πρέπει να συνηθίσουν τις απώλειες αμάχων» (μουσουλμάνων, εννοείται), προκειμένου να… καθαρίσει η Ευρώπη από τα «ισλαμικά μιάσματα» (όπως και το Ισραήλ από τους Παλαιστίνιους «τρομοκράτες»). Ετσι η «Operation Cast Lead» («επιχείρηση χυτό ατσάλι») της συλλογικής τιμωρίας της Γάζας, με βόμβες φωσφόρου και με φριχτές οδύνες για χιλιάδες αμάχους (και παιδιά) ήταν απόλυτα δικαιολογημένη, ή μάλλον… επιβεβλημένη, κατά την άποψη αυτού του μοντέρνου Βρετανού ακροδεξιού, προκειμένου να καταπολεμηθεί ο μισητός ισλαμισμός, που «απειλεί την Ευρώπη», με «πρώτο στόχο το Ισραήλ». Εφόσον, δηλαδή, η «μεγαλύτερη σύγχρονη απειλή» κατά του «ευρωπαϊκού πολιτισμού», σύμφωνα με την ίδια ιδεολογία, είναι οι μουσουλμάνοι (και όχι πια οι Εβραίοι)… είναι αναγκαία και συνεπής η (νέα) φιλική και αλληλέγγυα στάση (της ακροδεξιάς) προς το  (εξίσου ακροδεξιό σήμερα)  Ισραήλ.

Έτσι περίπου κορυφώθηκε, η φιλο-σιωνιστική μετάλλαξη του παραδοσιακού φασισμού και της ακροδεξιάς στην Ευρώπη, που είχε ήδη αρχίσει να συντελείται αθόρυβα (στην αρχή) εδώ και αρκετά χρόνια. Επηρέασε τα περισσότερα ευρωπαϊκά ακροδεξιά κόμματα, αλλά… εκφράστηκε και μέσα από εντελώς καινούργια, π.χ. από το βρετανικό EDL (English Defense League, «Αγγλική Αμυντική Λέσχη»), ένα νέο κίνημα που αναφέρει συχνά (και στηρίζει) στο μανιφέστο του ο Μπρέηβικ.

ΠΟΥ στηρίχτηκε η νέα αυτή συμμαχία ακροδεξιών και ακραίων σιωνιστών? -Την απάντηση έδωσε με λίγα λόγια, στο μανιφέστο του, ο ίδιος ο Μπρέηβικ. Κοντολογίς, επεσήμανε ότι κάθε ακροδεξιός που επικαλείται (εδώ και χρόνια) το «δίκιο της Παλαιστίνης», τείνει άθελά του, να… πληγώνει τον… τίμιο Ισραηλινό ακροδεξιό, ο οποίος έχει εθνικότητα και κράτος που… θέλει να υπερασπιστεί, κάνοντας τη δική του εθνοκάθαρση, σε βάρος των μισητών μουσουλμάνων Παλαιστίνιων. Και είναι εντελώς αδύνατον, για… τίμιο φασίστα, να μη… συγκινηθεί, από την ανάγκη ενός άλλου έθνους που θέλει να διώξει (ή να εξοντώσει) τους δικούς του ανεπιθύμητους ξένους. Οπότε, εκείνο που προέκυψε είναι μια «αλληλο-κατανόηση», ανάμεσα σε ακροδεξιούς Ισραηλινούς και «μοντέρνους» ευρωπαίους ακροδεξιούς. Οι ακραίοι εθνικιστές του Ισραήλ θεωρούν πως απειλούνται (κι αυτοί) από τους πολυ-πολιτισμικούς, κοσμοπολίτες Εβραίους του εξωτερικού! Εκείνους που υπερασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των Παλαιστίνιων, ειδικότερα. Αυτούς, τους θεωρούν «προδότες», ακριβώς όπως οι δικοί μας ακροδεξιοί τους «θολο-κουλτουριάρηδες». Ο Εβραϊσμός για τους ακροδεξιούς του Ισραήλ, έχει πατρίδα με ανάγκη εθνοκάθαρσης. Ο αφανισμός ή έξωση των Παλαιστίνιων είναι το πατριωτικό τους καθήκον, ακριβώς όπως για τους ευρωπαίους ακροδεξιούς η έξωση (ή και η εξόντωση) των μουσουλμάνων «παρείσακτων» στην Ευρώπη. Τα συμφέροντα και οι στόχοι ταυτίζονται. Οι ιδεολογίες ακολουθούν τα συμφέροντα και τους (εθνικούς) στόχους, ποτέ το αντίστροφο. Καλή σφαιρική ανάλυση αυτής της ακροδεξιάς στροφής, υπέρ του Ισραήλ, υπάρχει εδώ:

 …In 2009, the [BNP] party’s leader, Nick Griffin, boasted that his was the only British party to support Israel’s war “against the terrorists” in Gaza…

Το EDL ιδρύθηκε από μια παρέα Αγγλων… χούλιγκαν, στο Luton. εξαπλώθηκε σε πολλές άλλες αγγλικές πόλεις, ταχύτατα, κατέβασε 5 χιλιάδες άτομα σε πρόσφατη ρατσιστική διαδήλωση, επιτέθηκε βίαια σε πολλούς μουσουλμάνους (ακόμη και σε γυναίκες με μικρά παιδιά).  Είναι αντίστοιχο με τη δική μας Χρυσή Αυγή, με μοναδική διαφορά το εξής:  Στηρίζει σθεναρά και το… Ισραήλ(!), φωνάζοντας φιλο-ισραηλινά και αντι-παλαιστινιακά συνθήματα, κουβαλώντας δεκάδες… Ισραηλινές σημαίες στις συγκεντρώσεις του. Ορίστε τώρα, ο… χουλιγκανο-ειδής αρχηγός του EDL:

Stephen Lennon (EDL leader)
Stephen Lennon (EDL leader)

Πολλά (ή και τα περισσότερα) σύγχρονα ευρωπαϊκά ακροδεξιά κόμματα έχουν υποστεί αυτή τη «φιλο-ισραηλινή μετάλλαξη». Λέγεται ότι συναποφασίστηκε συνειδητά από τις ηγεσίες τους, σε διεθνές επίπεδο, λόγω συσπείρωσης κατά του «ισλαμικού κινδύνου». Σαν συνέπεια, τώρα πια συνήθως εκφράζουν αλληλεγγύη για το Ισραήλ και μίσος για τους (εχθρούς του Ισραήλ) μουσουλμάνους (αντί «αντι-σημιτισμού»). Αυτή η «σιωνιστική στροφή της ακροδεξιάς» είχε ήδη κορυφωθεί, εδώ και χρόνια, σε άλλες χώρες, εντελώς φανερά. Παρόλ’ αυτά (μέχρι και το 2009 περίπου) δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ΤΙ ακριβώς συνέβαινε, στην Ελλάδα. Εν μέρει, λόγω του ότι οι περισσότεροι νεοναζί στη δική μας χώρα έμειναν… πίσω στις εξελίξεις (μιλώντας ακόμη για «παγκόσμια σιωνιστική συνωμοσία»), εν μέρει λόγω ενός ιδιότυπου ελληναράδικου «πολιτιστικού αντισημιτισμού» (που εκφράζει ακόμη και το «αριστερό» κίνημα «ΕΑΜ Β»). Εν μέρει (τέλος) λόγω της δράσης… Ελληνο-εβραίων φιλο-ισραηλινών προπαγανδιστών που έριχναν (και ρίχνουν) στάχτη στα μάτια με διάφορους τρόπους (π.χ. δείτε το ποστ ΕΔΩ). Σαν συνέπεια, σε αρκετούς Ελληνες, η πρόσφατη «φιλο-σιωνιστική» στροφή κωλοτούμπα του Καρατζαφέρη φάνηκε… κωμική:

«Χαιρετίζω τη διαδικασία πλησιάσματος με το Ισραήλ, εγώ ο οποίος στο παρελθόν έχω κάνει δριμυτάτη κριτική στο σιωνισμό, πιστεύω όμως ότι τώρα αποτελεί λύση, ίσως και μονόδομο εις τη νέα τάξη πραγμάτων που δημιουργείται εδώ με την επελαύνουσα Τουρκία». – Γ.Καρατζαφέρης, Ιούλιος 2011, στο «Alter», βίντεο ΕΔΩ.

Για περισσότερα, περί Ελλάδας και Μπρέηβικ, συνιστώ ανεπιφύλακτα τη νέα ανάρτηση του Jungle Report:

Μερικά δείγματα, από την ανάρτηση του Jungle Report:
1.  Παρά του ότι η ιδεολογία και οι θεωρίες μίσους του εθνικιστή Νορβηγού δολοφόνου Anders Breivik ταυτίζονται 100% με αυτές του ελληνικού ακροδεξιού συρφετού, οι εφημερίδες, τα μπλογκς και γενικά τα ΜΜΕ του αυτού χώρου έσπευσαν αμέσως να αποστασιοποιηθούν από αυτόν ισχυριζόμενα πως είναι μασόνος και σιωνιστής…

Αυτά που αναφέρει στο βίντεό του και γράφει στο μανιφέστο του δεν μας είναι καθόλου καινούρια. Τα ακούμε και τα διαβάζουμε επί καθημερινής βάσεως στις εκπομπές του Άδωνη, του Καρατζαφέρη και του Βελόπουλου, στις σελίδες της Χρυσής Αυγής και του «Στόχου», στις εφημερίδες Άλφα Ένα, Ελεύθερος Κόσμος και Ελεύθερη Ώρα και όπου αλλού λαλεί νεοφασιστικό πουλί.

Για παράδειγμα, ποιοί από τους παραπάνω δεν αποκαλούν προδότες τους «κουλτουριάρηδες Μαρξιστές» («θολοκουλτουριάρηδες» στην εδώ αργκό), ή ποιός από αυτούς δεν αντιτίθεται μετά βδελυγμίας κατά της πολυπολιτισμικότητας και των αλλοθρήσκων, ή ποιός Έλληνας ακροδεξιός δεν θεωρεί τους μετανάστες «επικίνδυνους για το έθνος του» και δεν θέλει να τους απελάσει όπως θα ήθελε και ο Μπρέιβικ;

Από την άλλη, εκεί που γίνονται όλα μαντάρα για την ελληνική ακροδεξιά, μη ξέροντας τι να μαζέψουν και τι να μπαλώσουν, είναι ότι ισχυρισμοί της για τον Breivik έρχονται σε πλήρη αντίφαση με τις γνωστές ανόητες θεωρίες συνωμοσίας που παπαγαλίζει για τους μασόνους και τους σιωνιστές.
Γιατί ως τώρα τους ακούγαμε συνεχώς να λένε ότι οι μασόνοι και οι εβραίοι σιωνιστές προκαλούν συνωμοτικά τάχα τη «λάθρο»μετανάστευση και την επικείμενη πολυπολιτισμικότητα, για να διαλύσουν τα έθνη και άλλα παρόμοια πράσινα άλογα.
Με τον Breivik, που …είναι αφ’ ενός μασόνος και σιωνιστής και αφ’ ετέρου ακροδεξιό φασιστόμουτρο σαν τους ιδίους, προφανώς χάθηκε τελείως η μπάλα

2. …O Breivik, στο κεφάλαιο «3.108 Europe, Anti-immigration parties/orgs – Nationalist parties/orgs« του Μανιφέστου του, και πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 1245, αναφέρει τα αγαπημένα του κόμματα και οργανώσεις στην Ελλάδα, τα οποία δεν είναι άλλα από αυτά τις ακροδεξιάς.

[…]
_______________________________

Μέρος 3. Οι πνευματικοί γονείς του… τίμιου μακελάρη

Δεν είναι εύκολο, να γράψει κανείς μανιφέστο 1500 σελίδων στα… 32 χρόνια του. (Γενικά δεν είναι εύκολο, ανεξάρτητα από ηλικίες). Γεγονός είναι ότι… αν κάθεσαι και γράφεις τόσα πολλά, σε τόσο νεαρή ηλικία, πιθανότατα χάνεις… άλλα. Π.χ. τις γκόμενες (αν είσαι νέος, μόνος και ωραίος… άρειος). Το κωμικό αυτό θέμα, της αγαμίας του Μπρέηβικ, το αποκάλυψε ένας φίλος του

Παρόλ’ αυτά, η αγαμία δεν σημαίνει (απαραίτητα)… πνευματική κενότητα. Ο Μπρέηβικ δούλεψε σκληρά για το μανιφέστο του, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Επηρεάστηκε και από άλλους, που παραθέτει μέσα στο μανιφέστο.

Robert Spencer [founder of jihadwatch.org]
Robert Spencer [founder of jihadwatch.org

Π.χ. πρώτον και καλύτερο, τον επιφανή ισλαμοφάγο συγγραφέα και φιλο-ισραηλινό προπαγανδιστή  Robert Spencer. Αυτός είναι… βίος και πολιτεία, διεθνώς, αν κι είναι μέχρι στιγμής σχεδόν άγνωστος στη χώρα μας. Ιδρυτής του (προσφιλούς στο Ισραήλ) site jihadwatch.org, όπου σύχναζε και ο Breivik, είναι ο πιο γνωστός ισλαμοφάγος «φιλόσοφος» του διαδικτύου (και του δυτικού κόσμου, πιο γενικά). Αν και πολλοί τον νομίζουν (λανθασμένα) Εβραίο λόγω  της φυσιογνωμίας του, στην πραγματικότητα είναι χριστιανός ορθόδοξος «μελκίτης»,  από γονείς που μετανάστευσαν κάποτε στην Αμερική, λόγω θρησκευτικών διακρίσεων που αντιμετώπιζαν στη Μέση Ανατολή. Ο Σπένσερ διέπρεψε κάποτε στο ισραηλο-φιλές σπορ της… ισλαμοφαγίας, με το εξής βιβλίο του:

Ο τίτλος αυτού του βιβλίου, από μόνος του, προδίδει τον εμφανώς προκατειλημμένο, προπαγανδιστικό στόχο του. Ας λάβουμε υπ’ όψη και το γεγονός ότι ο συγγραφέας δεν έκρυψε ποτέ (από το βιογραφικό του) την επαγγελματική προπαγανδιστική του δράση σαν «εκπαιδευτής» … Αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών και στρατιωτικών, κλπ. [ρίξτε μια ματιά και ΕΔΩ, όπου… ξεμπροστιάζεται συνοπτικά]. Το βιβλίο, είναι προπαγανδιστική προβοκάτσια κατά του Ισλάμ. Εξαιρετικά χρήσιμη μάλιστα, στην Αμερικανική και την Ισραηλινή πολιτική. Διότι (και οι πλέον άσχετοι με Ιστορία ξέρουν ότι) π.χ. στην οθωμανική αυτοκρατορία, παρά τις σποραδικές διώξεις αλλόθρησκων (ιδίως όταν επαναστατούσαν), επικρατούσε (και θεσμικά) μια σημαντική ανοχή για τους αλλόθρησκους, π.χ. με χριστιανικές εκκλησίες και συναγωγές χτισμένες δίπλα σε τζαμιά, κ.ο.κ. Δεν λέω ότι δεν υπήρχαν και διακρίσεις βέβαια, ή διαφορές σε δικαιώματα και υποχρεώσεις, ή ακόμη και (σποραδική) φονική βία κατά άλλων θρησκειών, κλπ. αλλά… και ο πλέον τουρκοφάγος ή ισλαμοφάγος ξέρει καλά, ότι εκείνη την εποχή το αντίστοιχο κλίμα απέναντι σε άλλες θρησκείες στη χριστιανική Δυτική Ευρώπη, δεν ήταν καθόλου, μα καθόλου καλύτερο. Είναι επίσης γνωστό ότι το πρώιμο Ισλάμ παράμενε σχετικά ήπιο σε ξένους και αλλόθρησκους, μέχρι και την εποχή των  Σταυροφοριών. Οι Σταυροφόροι διέπραξαν απίστευτα αίσχη και μαζικά εγκλήματα κατά των μουσουλμάνων, με αποτέλεσμα να τους «αγριέψουν» (δικαιολογημένα) και να τους εκβαρβαρίσουν, σε κάποιο βαθμό αδιανόητο για τον αραβικό πολιτισμό, λίγο πιο πριν. (Μια φίλη μου που έχει διαβάσει βιβλία για το θέμα, είχε φέρει πολλά στοιχεία σε ιδιωτική συζήτηση, πριν καιρό, που ίσως παρατεθούν αργότερα).

Pamela Geller
Pamela Geller

Μια δεύτερη… διεθνής ισλαμο-φαγική προσωπικότητα που επηρέασε πολύ τον Μπρέηβικ (και τη μνημονεύει) είναι κι η φανατική οπαδός της Ayn Rand, πιστοποιημένη… παραμυθατζού, νεο-φιλελεύθερη μπουρδο-ιστολόγος Pamela Geller. Μια πιστοποίηση της αξεπέραστης μπουρδολογίας της, υπάρχει π.χ. εδώ:

Νάτοι τώρα… μαζί:

Robert Spencer (left), Pam Geller(right) + Iranian emigre
Robert Spencer (left), Pam Geller(right) + Iranian emigre
  • Περισσότερα για την περίεργη αυτή φυλή… ισλαμοφάγων «φιλοσόφων», θα βρείτε στο δημοσίευμα the anti-muslim inner circle.
  • Φυσικά δεν είναι μόνο αυτοί, που… ενέπνευσαν τον Μπρέηβικ. Είναι π.χ. και ο Daniel Pipes:

Λοιπόν, ειλικρινά δεν ξέρω, το αν και κατά πόσον ο μακελάρης… πήδηξε στο χορτάρι οπλισμένος ΚΑΙ με στήριξη άλλων, σκοτεινότερων κύκλων. Ακόμη και… της Μοσάντ, η οποία μπορεί κάλλιστα να… διείδε, μέσα στον τίμιο…  φασίστα σιωνιστή, έναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο… ηλίθιο. Χρήσιμο και στην ίδια, ή π.χ. για τη «συλλογική τιμωρία» της (δήθεν) «αντι-σημιτικής» Νορβηγίας, κ.ο.κ.  Αν προβληματίζεστε για κάτι τέτοια, χρήσιμα είναι και τα εξής δύο αποκαλυπτικά links (που έστειλε μια φίλη):

…όπου αποκαλύπτεται μια περίεργη προϊστορία, μεταξύ Νορβηγίας και… Μοσσάντ, ενώ αναδύεται και μία σοβαρή πιθανότητα εμπλοκής της τελευταίας ΚΑΙ στο έγκλημα του Μπραίηβικ. Την προηγούμενη μέρα της επίθεσης εκφράστηκαν αντι-σιωνιστικά σλόγκαν, μερικά υπέρ του μποϋκοτάζ του Ισραήλ, ενώ η στάση της Νορβηγίας (σε σημαντικό βαθμό δίκαιη ή δικαιότερη απέναντι στους Παλαιστίνιους) είναι απολύτως φυσικό να ενόχλησε σοβαρά κάποιους κύκλους στο Ισραήλ. Παρόλ’ αυτά, τίποτε δεν είναι σίγουρο ακόμη, ενώ ο αξιόλογος αρθρογράφος (στο δεύτερο λινκ) είναι ο Wayne Madsen, που έβγαλε στη φόρα πολλά σημαντικά πράματα κατά καιρούς, κάνοντας όμως (μερικές σπάνιες φορές) και κάποια λάθη…

Εκείνο που ξέρω σίγουρα, είναι μόνο η τιμιότητα του… εγκληματία, δηλαδή ξέρω τη λογική του συνέπεια απέναντι στην ίδια την εγκληματική του φύση. Ο φασισμός του, είναι 100% γνήσιος, δηλαδή. Και γι’ αυτό, πιστεύω ακράδαντα πως έδρασε με τη δική του θέληση, βασιζόμενος κυρίως (ή και αποκλειστικά) στα δικά του σχέδια θανατερής δράσης. Σαν αποτέλεσμα, η αυθόρμητη εγκληματική πράξη του, που φτάνει στα όρια Εγκλήματος κατά της Ανθρωπότητας, εκτός του ασύλληπτου πόνου που προκάλεσε στους συγγενείς των θυμάτων, σκορπώντας άδικα τόσο πολύ θάνατο, είχε και κάποιες… θετικές παρενέργειες. Προκάλεσε δηλαδή, ένα απροσδόκητο ξεμπρόστιασμα, όλου του αηδιαστικού συρφετού των υπόλοιπων ισλαμοφάγων φασιστοειδών ερπετών. Πρώτα-πρώτα, ξετίναξε τελείως τον «μέντορα» του Μπρέηβικ, Ρόμπερτ Σπένσερ:

Robert Spencer in Damage Control After Terror Attack in Norway

Posted on 24 July 2011 by Rousseau+

Το έγκλημα αυτό έθεσε αδυσώπητα, κάποια νέα ερωτήματα. Π.χ  ΠΩΣ τόλμησε κάποτε, ή ΠΩΣ εξηγεί,  ο (υποτιθέμενα) σοβαρός και «δημοκράτης» διανοούμενος Σπένσερ, το ότι είχε εκφράσει δημόσια (όπως και η Πάμελα Γκέλερ) σθεναρή στήριξη στα… ασπόνδυλα φασιστοειδή σιωναζιστικά ανθρωπίδια της EDL? Δηλαδή, αν δεχτούμε τη δική του απολογία, όσον αφορά τον Μπρέηβικ, ότι δήθεν «δεν έχει καμία σχέση μαζί του», ή ότι δεν (του) είπε ποτέ να «δράσει τρομοκρατικά», κ.ο.κ. τότε… ΠΩΣ εξηγεί τη στήριξη που παρείχε σε άλλους νεοναζί / σιωνιστές εγκληματίες? (που έχουν κάνει αρκετές βίαιες επιθέσεις σε άμαχους μουσουλμάνους)

Ορίστε λοιπόν, τα παλληκάρια του EDL, σε διάφορες δημόσιες εμφανίσεις τους:

1. Με… φασιστικούς χαιρετισμούς και σημαίες, στο Stoke της Αγγλίας, έξω από μουσουλμανικό τέμενος,  το οποίο… βεβήλωσαν (κι ένας από δαύτους ομολόγησε τη συνενοχή του στη βεβήλωση):

EDL Stoke
EDL Stoke

Are any of you shocked that an EDL member did this? Wow, I can’t believe that a group of thugs who hate Muslims and regularly throw their hands up in Seig Heils would attack a mosque! Of course both Pamela Geller and Robert Spencer continue to defend them. (via. Europeans Against Islamophobia)…

2. Μία από τις «κλασσικές εμφανίσεις» τους, με… Ισραηλινές Σημαίες:

English Defense League
English Defense League

3. Αλλά για να μην ξεχνιόμαστε (δηλαδή να μην ξεχάσουν τα παιδιά τις… αρχές τους, ως… νεοναζί) καίνε κι ένα αντι-ναζιστικό σύμβολο (έτσι, για πλάκα):

«Αχ, πόσο θάθελα νάμουν μαζί με την EDL» -Pamela Geller

3. Ορίστε άλλη εμφάνιση τους, με ισραηλινές και με αμερικανικές σημαίες, στην Αμερική (όπου διαδήλωναν κατά της οικοδόμησης ισλαμικού πολιτιστικού κέντρου, κοντά στους δίδυμους πύργους):

At least seven EDL supporters take part in demonstration after far-right group's leader is reportedly turned away at airport
At least seven EDL supporters take part in demonstration after far-right group’s leader is reportedly turned away at airport

Σημείωση: Τις περισσότερες φωτογραφίες τις πήρα από το εξαιρετικό άρθρο Who Are Atlas’s Thugs? Inside the Weird Alliance of the Pro-Israel Fringe and Far-Right British Football Hooligans

Δυστυχώς πρέπει να σταματήσω, αλλά… ίσως επανέλθω, με δεύτερη παρόμοια  ανάρτηση. Διότι… ακόμη δεν είδαμε ΤΙ ρόλο παίζει ο David Horowitz, o πραγματικός  εγκέφαλος  (και χρηματοδότης) του «Jihad Watch» (που διευθύνει ο Robert Spencer). Ο Horowitz είναι (εκτός από φανατικός σιωνιστής)… αρχιδάσκαλος της ιδεολογικής.. κωλοτούμπας, που ξεκίνησε σαν «μαρξιστής», τη δεκαετία 70, για να καταντήσει ακραιφνής νεο-φιλελεύθερος συντηρητικός, στυλοβάτης των ελεεινότερων Αμερικανών προέδρων.
David Horowitz
David Horowitz
Επίσης δεν ανάφερα τις εμετικές αντιδράσεις  (αρκετές από αυτές… χαιρέκακες για το έγκλημα του Μπραίηβικ) αμέτρητων Ισραηλινών σχολιαστών σε εβραϊκά σάητ, που  μεταφράστηκαν (από αντι-σιωνιστές Εβραίους) και παρατέθηκαν π.χ. εδώ:
  • Israeli netizens share their feelings about Norway massacre

  • Τι «εμετικές αντιδράσεις»? Χμ… η πιο ήπια ίσως, ήταν το «καλά να πάθουν οι Νορβηγοί, να μάθουν ΤΙ εστί τρομοκρατία». Πιο κοντά στο μέσο όρο εμετικότητας, ήταν σχόλια όπως…«το Ισραήλ πρέπει να τιμήσει τον Μπραίηβικ μετονομάζοντας την πλατεία Ραμπίν σε πλατεία Μπραίηβικ, έτσι ώστε να τελειώσει αισίως αυτό το… υπέροχο σαββατοκύριακο»!  (όπου η πλατεία Ραμπίν τιμά τον δολοφονημένο από ακροδεξιούς πρώην πρωθυπουργό του Ισραήλ). 
«Σημαία Ευκαιρίας» του blog «Εβραίοι Χωρίς Σύνορα»
 Παρόλ’ αυτά, τα εμετικά, πρέπει να λάβουμε  υπ΄ όψη ΚΑΙ το τιτάνειο… ανθρωπιστικό / αντι-ρατσιστικό έργο, που έχουν αναλάβει (τον κύριο όγκο του) κάποιοι άλλοι Εβραίοι, αντι-σιωνιστές και αντι-φασίστες, που διαφωνούν με την κατάντια της Ισραηλινής πολιτικής. Κι αυτοί είναι πάρα πολλοί. Είναι βέβαια εκείνοι που θεωρούνται «προδότες», από τους ακροδεξιούς του Ισραήλ, κάτι…  «θολο-κουλτουριάρηδες» που αντιτίθενται στην κακομεταχείριση των Παλαιστίνιων και στην κατοχή της Γάζας.
Π.χ. το blog «Jews Sans Frontieres» («Εβραίοι Χωρίς Σύνορα»), ένα εβραϊκό αντι-σιωνιστικό blog που στηρίζει τη διεθνή καμπάνια μποϋκοτάζ του Ισραήλ.  

http://jewssansfrontieres.blogspot.com

[…συνεχίζεται…]

_____________________

UPDATE 1:

http://www.guardian.co.uk/politics/2008/apr/10/thefarright.race

Ruth Smeed of the Board of Deputies of British Jews observed with astonishment, “The BNP website is now one of the most Zionist on the web – it goes further than any of the mainstream parties in its support of Israel and at the same time demonises Islam and the Muslim world.

κύρια πηγή εδώ
http://www.huffingtonpost.com/max-blumenthal/who-are-atlass-thugs-insi_b_486502.html

When Israel attacked the Gaza Strip in 2008 and ’09, leading BNP figures celebrated. “This sort ofdisinfecting’ process whereby Israel is required to sterilise areas of radical Islamist support … is what all nations have to do in order to eradicate Islamist cells who have managed to take over territory either within or on the edges of their borders,” BNP head of legal affairs Lee Barnes proclaimed on his blog on January 4. He continued, “Get used to the casualties – for without them any nation so infected with Islamism will surrender, rot away into liberal apathy and then dies as it is taken over.”

32 comments

  1. Ο νεοναζισμός, ο ναζισμός αλλά και ο φασισμός , υπήρξαν και πάντα θα ειναι οι παράπλευρες συνέπειες της ατιμωρησίας διαχρονικά , όσων κατέλυσαν την λαϊκή κυριαρχία, χρησιμοποιώντας την άγνοια ως πυλώνα μετατροπής του μύθου σε ιστορια , προκείμενου να αιτιολογήσει τα αποτρόπαια εγκλήματα τους κατά της Ανθρωπότητας και της δημοκρατιας ….
    Ο ταξικός στόχος και χώρος ειναι το απύθμενο βαρέλι της ξενιτιάς, της ίδιας δηλαδή της ανθρώπινης φύσης να αναζητεί μέσω της μετανάστευσης λύτρωση απο όσα απειλούν την επιβίωση της όπως πχ σήμερα η ξηρασία, στο αφρικανικό άκρο της δύσης …
    Η διαφορετικότητα , το αίσθημα της ιδιοκτησίας στα στοιχεία της φύσης, όπως πχ η γη και το νερό η ο αέρας , η διαφορετική γλώσσα , θρησκεία , τα ήθη και έθιμα , η ενδυμασία και οι τρόποι ζωης , ερεθίζουν την φαντασία μας και δημιουργούν εστία για καλλιέργεια φοβικών ερεθισμάτων και εχθρότητας, συχνα με την αιτιολογία της προάσπισης εθνικων , φυλετικών θρησκευτικών η υλικών συμφερόντων …
    Η ίδια η δημιουργία του γραπτού λόγου, ειχε προφανώς σαν γενετήσια αιτία την μύηση μέρους του αδαούς όχλου στην άσκηση της εξουσίας …
    Η παρέμβαση στην συλλογική μνήμη με σαφή στόχο την διαμόρφωσή της , έδινε στην άρχουσα τάξη το δικαίωμα επιλέχτηκα να ‘θυμάται » η να ‘ξεχνάει » γεγονότα και συμβάντα με στόχο να διαμορφώνει απο τον μύθο το ηθικό περίγραμμα της κοινωνίας, το «κοινωνικό συμβόλαιο » αποδοχής η απόρριψης καθε νέου μέλους .
    Τι κοινό είχαν μεταξύ τους ο Μεταξάς , ο Σαμψών , ο Παπαδόπουλος , ο Ιωαννιδης , ο Νορβηγός μακελάρης, ο Χίτλερ η ο Μουσολίνι ?
    1.Όλοι τους αναζητούσαν στον μύθο τις πηγές μιας εκλεκτής φυλής Άριστων, ο καθε ένας τους με διαφορετικά κριτήρια …
    2.Πως θα έπρεπε να ξεχωρίσουν οι Άριστοι απο τους μη άριστους ?
    Εδώ φαίνεται η διαλεχτικη ανυπαρξία και η βαρβαρότητα όλων αυτών των ανωμάλων και ακοινώνητων ανθρωπόμορφων ζώων , αφου όλοι τους επιλέγουν συστηματικά και πάντα με την ανοχή της εξουσίας τον θάνατο, δηλαδή την ριζική λύτρωση απο την παρουσία τους , γιατί η ιδεολογία τους στηρίζεται στην συγγένεια αίματος ! Όποιος γεννήθηκε «μολυσμένος «,
    θα πεθάνει «μολυσμένος» !
    3. Ουδείς τους ειχε προβλέψει σχέδιο αποχώρησης η τακτική απόσυρση , καταγράφοντας ένα κοινό χαρακτηριστικό αυτής της κτηνώδους συμπεριφοράς, την αδυναμία προσαρμογής, που ειναι ίδιο χαμηλότατης νοημοσύνης και ψυχοπαθολογικής προσωπικοτητας !

    • @κ. Κανελλόπουλε,
      εξαιρετικό βρίσκω το σχόλιό σας, και συμφωνώ απόλυτα, αλλά… με μικρή ένσταση σε όσα γράφετε στο τέλος. Δεν αμφιβάλλω, βέβαια, ότι πολλοί φασίστες και ακροδεξιοί (κλπ.) είναι χαμηλής νοημοσύνης, αρκετοί μάλιστα είναι και ψυχοπαθολογικές προσωπικότητες, ακοινώνητες, κλπ.
      Ομως υπάρχουν και εξαιρέσεις, ΠΑΡΑ πολλές, όπου δεν έχουμε να κάνουμε με χαμηλό δείκτη ευφυίας ή ψυχοπαθολογία, αλλά με άτομα που είναι ΚΑΙ ευφυή ΚΑΙ απαλλαγμένα από οποιοδήποτε ψυχοπαθολογικό σύμπτωμα. Αρρωστη είναι η ιδεολογία τους, ΟΧΙ οι ίδιοι. Οσα γράφει η Hannah Arendt για τους Ες-Ες, ότι ήταν φυσιολογικοί άνθρωποι (δεν έχω σύνδεσμο πρόχειρο, αλλά το ξέρω καλά το κείμενο)… πρέπει να τα λάβουμε σοβαρά υπ’ όψη. Τα εγκλήματα πολέμου διαπράττονται από «φυσιολογικούς ανθρώπους» κάτω από ορισμένες συνθήκες. Κάτω από ορισμένες συνθήκες αποδείχτηκε ότι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ του πληθυσμού ΕΙΝΑΙ ικανή, σε απίστευτα σύντομο χρονικό διάστημα, να μετατραπεί σε ανθρωπόμορφα κτήνη που διαπράττουν τα χειρότερα αίσχη (πείραμα Stanford, πάλι χωρίς σύνδεσμο, αλλά μπορεί κανείς να το βρεί εύκολα με αναζήτηση)… Το θέμα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

  2. ΚΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΗΤΑΝ, ΚΙ Ο ΛΕΝΙΝ, ΚΙ Ο ΠΟΛ-ΠΟΤ, ΚΙ Ο ΜΑΟ… ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΤΕ….

  3. Πολυ ωραιο και δημοσιογραφικα ολοκληρωμενο αρθρο.Αν και το ιδιο το θεμα δεν σου κανει καρδια να βαλεις like.

  4. Πριν να γράψεις το άρθρο θα μπορούσες τουλάχιστον να ρίξεις μια ματιά στον ορισμό του φασισμού γιατί το κείμενο κάπου χάνει την μπάλα.

    http://www.merriam-webster.com/dictionary/fascism

    Marriam-Webster Dictionary

    Definition of FASCISM

    1
    often capitalized : a political philosophy, movement, or regime (as that of the Fascisti) that exalts nation and often race above the individual and that stands for a centralized autocratic government headed by a dictatorial leader, severe economic and social regimentation, and forcible suppression of opposition
    2
    : a tendency toward or actual exercise of strong autocratic or dictatorial control
    — fas·cist noun or adjective often capitalized
    — fas·cis·tic adjective often capitalized
    — fas·cis·ti·cal·ly adverb often capitalized
    See fascism defined for English-language learners »
    See fascism defined for kids »

    Italian fascismo, from fascio bundle, fasces, group, from Latin fascis bundle & fasces fasces
    First Known Use: 1921

    • @onemorepoint
      Το «στυλάκι σου» είναι απαράδεκτο. Αν συνεχιστεί θα πεταχτείς έξω γιατί ΔΕΝ έχω χρόνο να ασχολούμαι με τις υπεροπτικές κοινοτοπίες σου.

      Λεξικό δεν χρειάζεται να ανοίξω, για να μάθω «τι εστί φασισμός». Κάποτε ήμουν ΚΑΙ λεξικογράφος. Το λεξικό «HyperLEX» το ξέρεις? Το ηλεκτρονικό λεξικό εννοώ (1992-1998)? Δικό μου ήταν.

      Ε λοιπόν κατάλαβέ το, μια για πάντα, ότι υπάρχουν και σημαντικές πτυχές του φασισμού που σπάνια θα βρει κανείς σε λεξικά. Και μία από αυτές είναι η απόλυτη προτεραιότητα που έχει η φυλή και το έθνος απέναντι στο άτομο και στην ανθρώπινη ζωή.

      Οποιοσδήποτε κριθεί βλαβερός για έθνος ή φυλή, για τους φασίστες είναι αναλώσιμος, μπορεί και να εκτελεστεί χωρίς τύψεις.

      Υ.Γ. Και επίσης οι αθώοι που ίσως χρειαστεί να θυσιαστούν, για χάρη του έθνους ή της φυλής, ΔΕΝ μετράνε…

      _____________
      Εξού και η ακλόνητη πεποίθησή μου, ότι ο Μπρέηβικ είναι ΑΠΟΛΥΤΑ συνεπής, σαν φασίστας Par Excellence. Αν δεν ήταν προετοιμασμένος να σκοτώσει, αδιαφορώντας και για τους αθώους (που σίγουρα ήξερε ότι θα σκότωνε και αθώους), αν δεν δήλωνε ότι οφείλει να είναι «σκληρός», κ.ο.κ. με τον τρόπο που τα έγραψε ΚΑΙ έδρασε, δεν θα ήταν φασίστας, αλλά ακραίος ευρω-εθνικιστής (ή ΣΚΕΤΟΣ ακροδεξιός, ή κάτι ανάλογο).

      • με όλο το θάρρος και τη συνείδηση του να παρεμβαίνω απρόσκλητος, αδερφέ προσοχή λίγο γιατί η συμπεριφορά σου φασιστοφέρνει..
        και δε μιλάω για την έπαρση, καλά κάνεις να κομπάζεις (?) για την άποψη σου και αυτά που όντως έχεις κάνει στη ζωή σου. αλλά το να αποφασίζεις ποιος θα διαγραφεί ή ποια είναι η καθ’ημάς ερμηνεία του φασισμού, κάπως ακραίο είναι.

        Φασισμός για μένα είναι η δογματική επιβολή (και η βάσει αυτής αποπομπή ή επίθεση) μιας άποψης που δεν ανέχεται το Αλλο. όπου το διαφορετικό είναι και βάσει φυλετικής ή κοινωνικής ταυτότητας , αλλά κατα βάσει είναι προϊόν ιδίων χαρακτηριστικών, όπως άγνοια και φόβος λόγω περιορισμένων ερεθισμάτων και κακής παιδείας.

        εμένα δε με καίει αν ο Μπρέβικ είναι άξιος ή ευρωεθνικιστής ή ανώμαλος. Φευ!
        μήπως να εξετάζουμε λίγο τα υγιή , μπας κ ταιριάξουμε? αρκετά με τα αντι-

        • Δεν έχω χρόνο να απαντάω σε τέτοιες… μπουρδολογίες,
          όπως «αδερφέ προσοχή λίγο γιατί η συμπεριφορά σου φασιστοφέρνει..»
          κα μετά… προτροπές «μήπως να εξετάζουμε λίγο τα υγιή [του Μπρέιβικ], μπας κ ταιριάξουμε?«

          ΑΠΟΚΛΕΙΕΣΑΙ σχολιασμού.

          Υ.Γ. αδελφός ΔΕΝ είσαι, πήγαινε να ταιριάξεις με τον μακελάρη που δικαιολογείς.

  5. @no11888 νάσαι καλά φίλε και… συμφωνώ ότι το θέμα δεν σου κάνει καρδιά να πεις «μου αρέσει». Ούτε μαύρο χιούμορ δε σηκώνει, εδώ που τα λέμε.

    @Crazed alien penguin, ευχαριστώ για τα λινκ. Δεν ήξερα ότι ο Gilad Atzmon είχε γράψει για το θέμα, αλλά για τον ίδιο είχα διαβάσει, πιο παλιά. Αντιγράφω από το πρώτο σου λινκ τα εξής… ανησυχητικά:

    Being an admirer of Israel, Behring Breivik does appear to have treated his fellow countrymen in the same way that the IDF treats Palestinians.

    Devastatingly enough, in Israel, Behring Breivik found a few enthusiastic followers who praised his action against the Norwegian youth. In the Hebrew article that reported about the AUF camp being pro Palestinian and supportive of the Israel Boycott Campaign, I found the following comments amongst other supports for the massacre:

    24. “Oslo criminals paid”

    26. “It’s stupidity and evil not to desire death for those who call to boycott Israel.’

    41. “Hitler Youth members killed in the bombing of Germany were also innocent. Let us all cry about the terrible evil bombardment carried out by the Allied…We have a bunch of haters of Israel meeting in a country that hates Israel in a conference that endorses the boycott.. So it’s not okay, not nice, really a tragedy for families, and we condemn the act itself, but to cry about it? Come on. We Jews are not Christians. In the Jewish religion there is no obligation to love or mourn for the enemy.

    Το τελευταίο ρίχνει πιο πολύ φως και στο μέγεθος της καφρίλας του Glenn Beck, που πρώτος δήλωσε ότι οι σκοτωμένοι ήταν «χιτλερική νεολαία»…

  6. Σε ευχαριστώ γιατί το κείμενο αυτό το είχα διαβάσει και δεν πρόλαβα να το ψάξω ώστε να το παραθέσω κι εδώ.

    ΞΑΦΝΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΗΜΙΤΙΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ. Ξεχάστε όσα γνωρίζατε για την ευρωπαϊκή ακροδεξιά. Ενας μετά τον άλλον οι πολιτικοί της εκπρόσωποι σπεύδουν να δηλώσουν εμπράκτως τα φιλοϊσραηλινά τους αισθήματα. Ο αντισημιτισμός δεν είναι πλέον της μόδας… Πρόκειται, άραγε, για δομική μεταστροφή ή για συγκυριακό φαινόμενο;

    Οι νέοι «φίλοι» του Ισραήλ

    Είναι πάρα πολύ σημαντικό κείμενο, κι επίσης καταρρίπτει τον ελληναράδικο εθνικιστικό μύθο ότι δήθεν ο «Ιός» δουλεύει για τη «Νέα Τάξη». Δεν λέω ότι είναι αλάνθαστος ή υπεράνω κριτικής ο Ιός, ή ότι δεν έχει κάνει και λανθασμένες εκτιμήσεις κάποτε, αλλά [1] σε γενικές γραμμές είναι τεράστιας αξίας ορισμένες έρευνές του και [2] στα στοιχεία του σχεδόν ποτέ δεν έπεσε έξω.

  7. Ενα προβοκατόρικο και… ανόητο σχόλιο λάβαμε χθες, το οποίο παραθέτω αυτούσιο αλλά χωρίς να το ελευθερώσω (διότι αν ελευθερωθεί όλες οι επόμενες μπούρδες του ίδιου σχολιαστή θα μπουκάρουν εδώ ανεξέλεγκτες).

    Kapoios
    Υποβλήθηκε 28/07/2011, 20:21
    ΚΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΗΤΑΝ, ΚΙ Ο ΛΕΝΙΝ, ΚΙ Ο ΠΟΛ-ΠΟΤ, ΚΙ Ο ΜΑΟ… ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΤΕ…

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    [1] είσαι ηλίθιος, [2] βιαστικός και [3] προκατειλημμένος (ΕΣΥ, όχι εμείς).

    Υπάρχουν ποστ σε αυτό το μπλογκ που ασκούν δριμεία κριτική στο σταλινισμό και σχόλια που ξεκαθαρίζουν τη θέση μου για τον Λένιν, τον οποίο ΔΕΝ έχω διαβάσει αρκετά για να εκφέρω 100% έγκυρη γνώμη.

    Το ότι ο Πολ-Ποτ ήταν μεγάλος χασάπης το ξέρω. Δεν έτυχε να ασχοληθώ όμως μαζί του διότι (όπως και ο Μάο) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ το θέμα τους.

    Για τον Μάο ΔΕΝ είμαι σίγουρος και… για να το πω με ειλικρίνεια ΧΕΣΤΗΚΑ κιόλας (αφού ο μαοΪσμός πέθανε πια και τα όποια ατοπήματά του είναι παρελθόν). «Χέστηκα» διότι ασχολούμαι κυρίως με το ΠΑΡΟΝ.

    Πήγαινε να τρολάρεις κάνα μαοΪκό ή σταλινικό. χαχαχα

  8. Έχω πει εκατομμύρια φορές ότι δεν υπάρχει καλός ρατσισμός. Ότι δεν υπάρχει καλός εθνικισμός. Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι οι ακροδεξιοί είναι έστω και δυνάμει τρομοκράτες, γιατί στον πυρήνα, στα θεμέλια της ιδεολογίας τους, βρίσκεται η «ανωτερότητα» (άραγε ποιος και πώς την αποφασίζει?) μιας φυλής ή θρησκευτικής ομάδας έναντι των άλλων, οι οποίες πρέπει να:

    1. Υποταχθούν
    2. Υποδουλωθούν
    3. Εξοντωθούν

    Η καθυπόταξη, υποδούλωση και εξόντωση είναι ή δεν είναι πράξεις βίας; Έρχονται ή όχι ως αποτελέσματα βίας;

    Αυτά να τα βλέπουν όσοι γελοίοι (ειδικά κάτι σούπερ υποκριτές «αντιρατσιστές») γλείφουν εθνικιστικά καθεστώτα και συνεργάζονται με πρεσβείες κρατών που εφαρμόζουν πολιτικές απαρτχάιντ. Αλλά και οι αφελείς – για να μη χρησιμοποιήσω πολύ βαρύτερους χαρακτηρισμούς – που κάθονται και παίρνουν στα σοβαρά αυτούς τους υποκριτές και αρχιψευταράδες.

  9. Αιρετικέ έτσι είναι τα πράματα, αλλα τις πραγματικές συνδέσεις μεταξύ ιδεολογίας και πράξης, στην περίπτωση του Μπρεηβικ, σχεδόν κανείς δεν συζητάει σωστά (κι οι ομοΪδεάτες του καθόλου, φυσικά).

    Νομίζω ότι 3 πτυχές της περίπτωσης Μπραίηβικ ισχύουν ΠΟΛΥ γενικότερα:

    1. Ο ρατσιστικός Λόγος ή «Hate Speech» δεν είναι κακός για λόγους «πολιτικής ορθότητας», αλλά γιατί προετοιμάζει (και προτρέπει σε) εγκλήματα. Αν δεν είχε την παραμικρή σχέση με αδικίες κι εγκλήματα σε πραγματικούς ανθρώπους, τοτε δεν θα ήταν κακό πράμα, ή θέμα που να αξίζει την παραμικρή συζήτηση.

    2. Ιδεολογία δεν είναι αυτό που ΝΟΜΙΖΕΙ κάποιος πως πιστεύει, αλλά αυτό που πιστεύει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και ιδίως αυτό που ΕΚΦΡΑΖΕΙ μέσω των πράξεών του. Ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι είναι θεάρεστος ή καλοκάγαθος δημοκράτης, με το… να εξοντώνει μιαρές φυλές (π.χ. σαν «οικολογικό» χρέος του) αλλά τότε τα νομίσματα του είναι κίβδηλα. Το αποτέλεσμα μετράει (όταν… μας καραφλιάζει).

    3. Ο φασισμός δεν είναι μόνο ιδεολογία ή θεωρία, αλλά ΚΥΡΙΩΣ πράξη ή πρακτική. Αν σεβόταν τα ανθρώπινα δικαιώματα, δεν θα μπορούσε να υπάρξει ! Η βίαιη παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων είναι κύριο συστατικό, όχι «απλό μέσο», σε κάθε ρατσιστική ή φασιστική ιδεολογία. Η φυλή και το έθνος τίθενται υπεράνω ανθρώπων ή ανθρώπινων δικαιωμάτων. Τα υπόλοιπα _έπονται_…

    Και τα 3 αυτά συστατικά υπάρχουν άφθονα, στην περίπτωση Μπρέηβικ.

    Το έγκλημά του δεν ήταν στιγμή τρέλας ή απώλειας αυτο-ελέγχου, αλλά πράξη σχεδιασμένη λεπτομερώς και υλοποιημένη σχεδόν χωρίς συναίσθημα, «για το καλό της Ευρώπης». Επομένως είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ στιγμή απόλυτα συνεπούς έκφρασης ΚΑΙ της ιδεολογίας του, η οποία επιβαρύνει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ και όλους ανεξαιρέτως τους ομοΪδεάτες του. ΔΕΝ μπορεί κανείς να λέει ότι «συμφωνεί με τις ιδέες» αλλά «διαφωνεί με την πράξη», διότι η τελική πράξη του «ιδεολόγου» αυτού φονιά, είναι απόλυτα λογική συνέπεια της ιδεολογίας του. Μάλιστα δίνει και καθοριστικές απαντήσεις σε ορισμένα ασαφή σημεία ή ερωτήματα. Απαντά π.χ. στο ερώτημα «ΤΙ θα κάνουμε με τους μουσουλμάνους στην Εΰρώπη», ή το λεγόμενο «μουσουλμανικό ζήτημα» (που θυμίζει το «εβραϊκό ζήτημα» επί Χίτλερ).

    Μπορεί να βαριέστε, αλλά… αν διαβάσατε μέχρι εδώ, δώστε βάση στην εξής ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ, απροσδόκητη ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι αυτό το συμπέρασμα αληθεύει.

    -Στο «περίεργο» (ακρο-)δεξιό site «Occidental Observer», όπου γράφουν… μέντορες του Μπρέηβικ όπως ο Robert Spencer και διάσημοι διανοούμενοι της λεγόμενης «Νέας Δεξιάς» (όπως ο Alain De Benoist, o Kevin MacDonald κ.ά.)…

    http://www.theoccidentalobserver.net/2011/07/breivik-sending-a-message-to-the-elites/
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ αυτό το μικρό άρθρο, αποτελεί ΟΜΟΛΟΓΙΑ ότι η πράξη του Μπρέηβικ, όχι μόνο ήταν απόλυτα λογική (και «με σώας τας φρένας»), αλλά περιείχε και μια εκπληκτικά αποτελεσματική ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ. σχεδόν ΣΑΤΑΝΙΚΗ, θάλεγα:

    Breivik: Sending a message to the elites
    Yggdrasil on July 26, 2011 — 163 Comments

    Is this the very first time that a gathering of leftists in a Western Nation, post 1960, has been made to pay the ultimate price for their anti democratic multicultural impositions?

    If so, then I suspect that the pictures of dead young adults will have a rather powerful deterrent effect on parents who might otherwise encourage their kids to be leftists.

    It is hard to imagine a more powerful and socially compelling deterrent than to inject the sort of horrific risk that these pictures implant into the minds of multiculturally inclined parents .

    Viewed without emotion, this incident implies a multi-layered level of calculation that I find quite remarkable – an example not to be emulated to be sure – but remarkable nonetheless.

    Thus far, Islamic terrorism has been confined to subway commuters in Spain, Street car commuters in Britain, and primarily, office workers in Manhattan – all nobodies that the elites could, quite frankly, care less about losing.

    Τέλος…

    Ηθικό αυτουργό του Μπρέηβικ έφερε στο φως ο αντισιωνιστής Εβραίος μουσικός Γκίλαντ Ατζμον (σχόλιο Πιγκουίνας, τρίτο λινκ).

    http://www.gilad.co.uk/writings/gilad-atzmon-massacre-in-norway-more-about-the-jewish-right.html#entry12257241

    …I have now learned that, just one day before last Friday’s Massacre in Norway, former Trotsky-ite turned neo-con David Horowitz carried an article by Joseph Klein in his Front Page magazine, entitled «The Quislings of Norway,» which might as well have provided mass murderer Anders Behring Breivik with all the motivation he needed to commit his crime.

    You are advised to read the article in full…

  10. (tweeted by Glenn Greenwald)

    Craig Murray – Britain’s former UN Ambassador – examines: «Who funded Breivik?»
    // more here:
    http://www.craigmurray.org.uk/archives/2011/07/who-funded-breivik/

    Who Funded Breivik?
    by craig on July 29, 2011 1:54 pm in Uncategorized

    There is an extremely important article here on Breivik’s funding, by Justin Raimondo.

    It also makes plain that not only did Pamela Geller post a string of virulent anti Norwegian-Muslim articles on her website, not only did she travel to Norway to address a hate rally, not only did Brehvik post to her website and quote it as an influence. She actively supported and encouraged those planning to use terrorism.

    This is an excerpt from an email she says she received and posted on her blog:

    “I am running an email I received from an Atlas reader in Norway. It is devastating in its matter-of-factness.

    “Well, yes, the situation is worsening. Stepping up from 29 000 immigrants every year, in 2007 we will be getting a total of 35 000 immigrants from somalia, iran, iraq and afghanistan. The nations capital is already 50% muslim, and they ALL go there after entering Norway. Adding the 1.2 births per woman per year from muslim women, there will be 300 000+ muslims out of the then 480 000 inhabitants of that city.

    “Orders from Libya and Iran say that Oslo will be known as Medina at the latest in 2010, although I consider this a PR-stunt nevertheless it is their plan.

    “From Israel the hordes clawing at the walls of Jerusalem proclaim cheerfully that next year there will be no more Israel, and I know Israel shrugs this off as do I, and will mount a strike during the summer against all of its enemies in the middle east. This will make the muslims worldwide go into a frenzy, attacking everyone around them.

    We are stockpiling and caching weapons, ammunition and equipment. This is going to happen fast.

    As Raimondo says, Geller goes on to say that she is protecting the proto-terrorist’s identity so he won’t be arrested. We do not know how this wannabe terrorist in Norway relates to Breivik or his other “cells”. Geller may know but the police are not asking her.

    There can be no doubt at all that, were Geller a Muslim, this amount of evidence and connection would have her in jail by now. Do not hold your breath.

    http://original.antiwar.com/justin/2011/07/28/anders-behring-breivik-mystery-man/

  11. Κι επίσης, είναι κι αυτό που είδα ότι έβαλες στο Twitter σου, από το μπλογκ του Craig Murray, πρώην πρεσβευτή της Αγγλίας στον ΟΗΕ:

    http://www.craigmurray.org.uk/archives/2011/07/who-funded-breivik/

    Ποιος χρηματοδότησε τον Μπρέιβικ;

    Κι έχει κι ενδιαφέροντα links, όπως:

    http://original.antiwar.com/justin/2011/07/28/anders-behring-breivik-mystery-man/

    Αναφέρονται ρατσιστικά παραληρήματα της ακροδεξιάς Εβραίας Pamela Geller (της οποίας τα κείμενα, αν ήταν γραμμένα στα ελληνικά, θα ταίριαζαν μια χαρά στις σελίδες φασιστοφυλλάδων όπως ο «Στόχος», η «Χρυσή Αυγή», η «Α1», η «Ελεύθερη Ώρα» και ο «Ελεύθερος Κόσμος») κατά των νορβηγικής υπηκοότητας μουσουλμάνων (π.χ. αυτό εδώ: http://www.craigmurray.org.uk/archives/2011/07/norwegian-killer-linked-to-tea-party-and-edl/), ταξίδι της στη Νορβηγία όπου πήγε και μίλησε σε ρατσιστική συγκέντρωση (http://www.craigmurray.org.uk/archives/2011/07/is-anders-breivik-in-this-photograph/)… Ο Breivik έγραφε στο μπλογκ της, το φασιστικό «Atlas Shrugs» και το επικαλείται ως επιρροή.

    Η ίδια μάλιστα υποστηρίζει και ενθαρρύνει ενεργά την ανάληψη αντιμουσουλμανικής τρομοκρατικής δράσης.

    Επίσης… Παρατίθεται στο μπλογκ της email που έλαβε:

    http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2007/06/email-from-norw.html

    Ιδού ένα τμήμα του:

    “I am running an email I received from an Atlas reader in Norway. It is devastating in its matter-of-factness.

    “Well, yes, the situation is worsening. Stepping up from 29 000 immigrants every year, in 2007 we will be getting a total of 35 000 immigrants from somalia, iran, iraq and afghanistan. The nations capital is already 50% muslim, and they ALL go there after entering Norway. Adding the 1.2 births per woman per year from muslim women, there will be 300 000+ muslims out of the then 480 000 inhabitants of that city.

    “Orders from Libya and Iran say that Oslo will be known as Medina at the latest in 2010, although I consider this a PR-stunt nevertheless it is their plan.

    “From Israel the hordes clawing at the walls of Jerusalem proclaim cheerfully that next year there will be no more Israel, and I know Israel shrugs this off as do I, and will mount a strike during the summer against all of its enemies in the middle east. This will make the muslims worldwide go into a frenzy, attacking everyone around them.

    “We are stockpiling and caching weapons, ammunition and equipment. This is going to happen fast.

    Η Geller (η οποία ανήκει ακριβώς στο ίδιο στρατόπεδο με την ακροδεξιά κυβέρνηση του Ισραήλ και τους απανταχού προπαγανδιστές της – π.χ. τον Israelyesgr και τα φιλαράκια του) υποστηρίζει, συγκαλύπτει και ενθαρρύνει τη διεθνή τρομοκρατία. Το ίδιο και οι Alan Dershowitz, David Horowitz και όλο ανεξαιρέτως το ακροδεξιό συνάφι.

    Η Pamela Geller σίγουρα ξέρει πολλά. Γιατί λοιπόν δεν την καλούν οι διωκτικές αρχές να δώσει εξηγήσεις; Αλλά ξέχασα: τρομοκράτες είναι μόνον οι μουσουλμάνοι (και κυρίως οι Παλαιστίνιοι), οι αριστεροί και οι αναρχικοί. Ισραηλινοί, εβραίοι (στο θρήσκευμα), φιλοϊσραηλινοί, σιωνιστές ή/και ακροδεξιοί… Άπαπα! Τι λέτε τώρα; Δε γίνεται με τίποτα! Όλοι αυτοί εξ ορισμού είναι πέραν πάσης υποψίας!

    EDIT: Ταυτόχρονα γράφαμε.

  12. Ναι, γράφαμε μαζί το ίδιο εύρημα.

    Συμπληρωματικά, το καλύτερο άρθρο για το θέμα του Νορβηγού που «μάζευε όπλα» και την Πάμελα, είναι ίσως αυτό
    http://littlegreenfootballs.com/article/38949_Pamela_Geller_Edits_Post_to_Conceal_Violent_Rhetoric_in_Email_from_Norway#rss

    Αξίζει να διαβαστεί μέχρι το τέλος, είναι πολύ σποκαλυπτικό.

    Λίγο πιο ήπιο, αλλά παρόμοιο, είναι κι αυτό
    http://gawker.com/5826208/the-anti+islam-blogger-and-the-weapons+stockpiling-norwegian

    Η Πάμελα φυσικά υπάρχει και στη Βικυπαίδεια
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pamela_Geller
    Αρνήθηκε όλα τα εγκλήματα των Σέρβων στη Βοσνία, υπερασπίστηκε ακόμη και τον Κάρατζιτς (εκτός του Μιλόσεβιτς), ισχυρίστηκε ότι οι μαύροι της Νοτίου Αφρικής διέπραξαν… γενοκτονία σε βάρος των λευκών. Εγινε υποστηρίκτρια του Eugène Terre’Blanche, ενός από τους πιο ακραίους λευκούς νοτιοαφρικανούς ρατσιστές ΚΑΙ εγκληματίες (στη φυλακή 3 χρόνια για απόπειρα φόνου ενός μαύρου, κλπ). Είναι γνωστή διεθνώς για σειρά… εξωφρενικών ψευδολογιών, π.χ. το μύθο ότι ο Ομπάμα δεν γεννήθηκε στην Αμερική αλλά… παραχάραξε το πιστοποιητικό γεννήσεώς του (μύθος που υιοθέτησαν κι έλληνες ακροδεξιοί). (Ο Ομπάμιας ΕΙΝΑΙ βέβαια καθαρματάκι, αλλά… για άλλους λόγους -χεχε).

    Εκπληκτική ήταν και η συμμετοχή της σε συνέδριο που ελεγχόταν από οργάνωση… αρνητών του ολοκαυτώματος! (το θέμα αυτό το ερευνώ)
    http://www.chasingevil.org/2009/04/pam-geller-goes-full-frontal-nazi.html
    (το άρθρο τη χαρακτηρίζει «δεδηλωμένη νεοναζί» και «αρνήτρια του ολοκαυτώματος», αν και είναι Αμερικανοεβραία, φυσικά)

    Υπέρ του Ισραήλ, η φανατίλα της είναι τόσο μεγάλη, ώστε συμβούλεψε να ρίχνει το Ισραήλ, σαν αντίποινo για κάθε αραβική ρουκέτα, μία… mega-βόμβα 10 τόνων, αυτήν εδώ
    http://en.wikipedia.org/wiki/Massive_Ordnance_Air_Blast

    Στο μεταξύ ο Γκρηνουαλντ βρήκε ότι υπήρξε κι άλλη περίπτωση που έσβησε… ακραίες ή ενοχοποητικές δηλώσεις από το μπλογκ της
    http://www.twitlonger.com/show/c2631g

    …εκτός από την περίπτωση που είδαμε πριν, με σύνοψη εδώ
    http://www.twitlonger.com/show/c1v3q8

    Τόσο μεγάλη… καργιόλα στο διαδίκτυο δεν υπήρξε άλλη, ποτέ, από ό,τι ξέρω. Το 1 εκατομμύριο επισκέψεων το μήνα, στο ελεεινό μπλογκ της, δείχνει πως η δημοτικότητα δεν είναι απαραίτητα μέτρο ποιότητας. Αν και σίγουρα την επισκέπτονταν μερικοί και για χαβαλέ, ο αριθμος των επισκέψεων δείχνει τη… γενική ιδεολογική ψυχοπάθεια του ακροδεξιού ισλαμοφοβικού διαδικτύου. Επίσης πολλά αμερικάνικα κανάλια τη λάτρεψαν και την καλούσαν να μιλήσει συχνά (σαν προφανώς συμφέρουσα).
    ____________
    Το πιο ανησυχητικό είναι ότι η Πάμελα δεν είναι μόνη. Εκτός των αμέτρητων οπαδών της, συνεργάστηκε στενά και με τον «αντι-ισλαμιστή φιλόσοφο» Robert Spencer. ΜΑΖΙ ίδρυσαν τις οργανώσεις «Στοπ στην Ισλαμοποίηση της Αμερικής» (Stop Islamization of America), και «Freedom Defense Initiative organization» (FDI), και τις δύο το 2010. Επίσης έγραψε μαζί με τον Σπένσερ το βιβλίο «The Post-American Presidency: The Obama Administration’s War on America», ένα λιβελογράφημα κατά του Ομπάμα (που θα μας κάνει να τον συμπαθήσουμε στο τέλος… χαχαχα)

    • Αυτό το είδες;

      http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,777175,00.html

      Εγώ βέβαια τα περίμενα αυτά και δεν πέφτω από τα σύννεφα. Άλλωστε, τα σύγχρονα εθνικιστικά κόμματα της Ευρώπης έχουν τις ρίζες τους στις φασιστικές τραμπουκικές ομάδες της δεκαετίας του ’30. Το Likud, αντίστοιχα, έχει τις ρίζες του στην εθνικιστική-σιωνιστική οργάνωση Irgun (συγγενική με τη Lehi ή Stern Gang).

  13. Βρε πως αλλάζουν οι καιροί…

    Έχει φοβερή πλάκα να βλέπεις ημιναζιστές όπως οι Sverigedemokraterna να ανεμίζουν ισραηλινές σημαίες…

    (Η Σουηδία συγχαίρει το Ισραήλ για τα 60 χρόνια του)

    • Ευχαριστούμε Κάρολε φορ γιορ κοντριμπιούσιον.

      Ετσι, για να μη νομίζουν οι αφελείς ότι έχουμε να κάνουμε με 3-4 τρελούς, ή ότι η αγγλική οργάνωση EDL είναι «μεμονωμένο περιστατικό».

      Σε λίγο καιρό, οι ακροδεξιοί που είναι κατά του Ισραήλ θα αποτελούν μειοψηφία στο χώρο τους (αν δεν έγιναν ήδη).

      Αλλωστε μπορούν να απολαύσουν (κρυφά) τον παραδοσιακό τους αντισημιτισμό σε νέα, πιο αποτελεσματική μορφή:
      ΔΕΝ θα κυνηγούν πια Εβραίους (σκέτο).
      Θα κυνηγούν ΜΟΝΟ «αυτο-μισούμενους Εβραίους»,
      θολο-κουλτουριαραίους, προδότες του Ισραήλ,

      όπως ο Τσόμσκυ κι ο ΦινκελστάΪν. μαρξιστικά μιάσματα.
      (με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, ΚΑΙ Εβραίοι ΚΑΙ θολοκουλτουριαραίοι).

      Ζηγκ ΧάΪλ, Χάβα Ναγκίλα.:mrgreen:
      _____
      Υ.Γ. η εικόνα που έφερες Κάρολε, ΑΜΕΣΑ:

      Swedish far-right salutes Israel

  14. Εξαιρετικό το άρθρο και η έρευνα που έχεις κάνει Omadeon και με καλύπτει απόλυτα. Να πω μόνο -σχετικά με το σχόλιό σου πως «ο αντι-σημιτισμός δεν είναι πια της μόδας» -πως ουσιαστικά δεν υπάρχει πια αντισημιτισμός. Πάνω στον μύθο του Ολοκαυτώματος (και λέω μύθο γιατί δεν εξοντώθηκαν μόνο Εβραίοι από τους ναζί αλλά και Τσιγγάνοι, ομοφυλόφιλοι, ψυχικά άρρωστοι κ.ά.) και του αντισημιτισμού στήθηκε μια τεράστια προπαγάνδα με τη βοήθεια του Εβραικού λόμπυ και της Αμερικής με σκοπό να υποστηριχθεί το Ισραηλ. Όλα αυτά ξεκίνησαν μετά τον πόλεμο των 6 ημερών όπου το Ισραήλ έδειξε την ισχύ του-ελάχιστες ήταν οι αναφορές στο Ολοκαύτωμα και τον αντισημιτισμό πριν τον πόλεμο του 1967. Η προπαγάνδα έγινε με τόσο «έντεχνο» τρόπο μέσα απο τα ελεγχόμενα ΜΜΕ αλλά και το Χολιγουντ, που φτάσαμε στο σημείο να κατηγορείται για αντι-σημίτης (δηλ. ρατσιστής, φασίστας κλπ) όποιος τολμούσε να βάλει στο στόμα του το Ισραήλ. Τέλος θα έλεγα πως αφού «σημίτης» είναι ο Άραβας, ο μοναδικός αντι-σημιτισμός που υπάρχει αυτή την εποχή και εξαπλώνεται σε ανησυχητικό βαθμό στη Δύση, είναι ο αντι-σημιτισμός εναντίον των Μουσουλμάνων.

    • Πάνω στην [υπερβολική] [χρήση] του Ολοκαυτώματος (και λέω [υπερβολική] γιατί δεν εξοντώθηκαν μόνο Εβραίοι από τους ναζί αλλά και Τσιγγάνοι, ομοφυλόφιλοι, ψυχικά άρρωστοι κ.ά.)…
      θα μπορούσα να διαβάσω και τα υπόλοιπα, μέχρι να και να συμφωνήσω.
      Έτσι όπως είναι το κείμενο με παράθεση ότι γνήσιο υποσύνολο αλήθειας είναι [μύθος] γιατί δεν περιέχει όλη; την αλήθεια ακυρώνει όλη την προσπάθεια. ΛΥΠΑΜΑΙ.
      Όλοκαύτωμα έχει ονομαστεί ένα συγκεκριμένο έγκλημα των ΝΑΖΙ.

      • Πολύ σωστή παρατήρηση φίλε kitsmansit
        και… την ώρα που την έγραφες, έγραφα κι εγώ το δικό μου σχόλιο, που ελπίζω ότι… σε κάλυψε.

        Η έντονη τάση πολλών Αράβων να φτάνουν σε Αρνηση του Ολοκαυτώματος, βλάπτει μόνο τους ίδιους. Είναι το πιο καλό επιχείρημα της προπαγάνδας του Ισραήλ, διότι «αποδεικνύει ότι είναι αντισημίτες» (ενώ μπορεί να είναι απλώς παραπληροφορημένοι ή να… θέλουν να εθελοτυφλούν, ΜΗ διαβάζοντας τα υπαρκτά αδιάσειστα στοιχεία).

    • Αγαπητή Φιλιστίνα σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια.

      Θα διαφωνήσω όμως λιγάκι, με το «ουσιαστικά δεν υπάρχει πια αντισημιτισμός». Βέβαια καταλαβαίνω ΤΙ εννοείς και ότι η έμφαση σε αυτή τη φράση σου, είναι στη λέξη «ουσιαστικά», όχι στο «δεν υπάρχει πια». Και είναι αλήθεια, ότι υπάρχει _ουσιαστικά_ ελάχιστος «παλαιού τύπου αντισημιτισμός», σήμερα, με την έννοια του Χίτλερ. Ομως υπάρχει έντονος (ή και εντονότερος) αντι-εβραϊκός αντισημιτισμός σήμερα, με άλλες έννοιες, όχι την προπαγανδιστική (του Ισραήλ) ή τη χιτλερική έννοια.

      Αυτό είναι αναμφισβήτητο γεγονός και υπάρχει πληθώρα στοιχείων γι’ αυτό.
      Π.χ. είχα κάνει και πρόσφατο ποστ για τον (πολύ ακραίο) αντισημιτισμό του Παναγιώτη ΤραΪανού (ΕΑΜ Β’):
      https://omadeon.wordpress.com/2011/08/12/panagiotis-traianos-eam-b/

      Επίσης ο συν-ιστολόγος Αιρετικός είχε ξεμπροστιάσει έναν άλλο ακραίο αντισημίτη, τον «πάτερ» Απόστολο Γάτσια, σε δική του ανάρτηση:
      https://omadeon.wordpress.com/2010/06/17/the-discreet-charm-of-plevritis/

      Τώρα… το ότι στήθηκε η φιλο-ισραηλινή προπαγάνδα με τον τρόπο που εξηγείς δεν το αμφισβητώ καθόλου. Εκείνος που έγραψε τα καλύτερα βιβλία όμως, για το θέμα που εξηγείς, είναι ο Εβραίος αντι-σιωνιστής Norman FinkelsteinThe Holocaust Industry«), ο οποίος κυνηγήθηκε από το εβραΪκό λόμπυ και συκοφαντήθηκε από τη σιωνιστική «Anti-Defamation League», σαν… «αρνητής του ολοκαυτώματος», παρόλο που ο ίδιος είναι παιδί επιζώντων του ολοκαυτώματος και ποτέ δεν αρνήθηκε ότι συνέβη… η τραγωδία που έζησαν οι γονείς του!

      Εκεί όμως που… διαφωνώ απόλυτα, είναι στη χρήση του όρου «μύθος του ολοκαυτώματος», διότι ο περισσότερος κόσμος δεν χρησιμοποιεί αυτό τον όρο όπως εσύ. Εννοεί απλώς «Αρνηση του Ολοκαυτώματος». Ε, αν δέχεται κανείς τα αδιάσειστα στοιχεία (που δεν αρνήθηκε ποτέ ούτε και ο Finkelstein) ότι το ολοκαύτωμα των Εβραίων _έγινε_ πραγματικά, δεν έχει νόημα και η λέξη «μύθος».

      Το ότι εξοντώθηκαν και πάρα πολλοί Τσιγγάνοι ή ομοφυλόφιλοι (κλπ.) δεν αναιρεί το γεγονός ότι εξοντώθηκαν μερικά εκατομμύρια Εβραίων (από 2 έως 6 εκατομμύρια, με πιο πιθανό νούμερο πάνω από 4). Ούτε αρνούνται αυτό το γεγονός οι ίδιοι οι Εβραίοι. Επομένως (και πάλι) δεν δικαιολογείται η λέξη «μύθος». Βέβαια η προπαγάνδα του Ισραήλ επικεντρώνεται στα εβραϊκά θύματα, αλλά… δεν κρύβει κιόλας τα μη-εβραϊκά, οπότε (πάλι) δεν υφίσταται «μύθος». (Υφίσταται όμως σίγουρα «βιομηχανία» εκμετάλλευσης ή προπαγάνδας. Εκεί δεν διαφωνώ καθόλου)

      Είναι σημαντικό, για σοβαρούς λόγους, να ΜΗΝ αρνούμαστε το Ολοκαύτωμα και να είμαστε σε αυτό το θέμα απολύτως ξεκάθαροι. Υπάρχει πλημμυρίδα στοιχείων. Μερικά τα έβαλα σε παλαιότερο άρθρο, κυρίως για όποιον (καλοπροαίρετο) έχει παραπληροφορηθεί (από Αρνητές):
      https://omadeon.wordpress.com/2009/12/27/evidence-against-holocaust-deniers/
      Ας σημειωθεί ότι ο πιο σημαντικός Αρνητής, ο David Irving, ανακάλεσε πλήρως όσα ισχυριζόταν, μόλις διάβασε νέα στοιχεία σε φακέλλους του Adolf Eichmann. ΚΑΙ αυτός παραδέχεται πια, ότι τουλάχιστον 2 εκατομμύρια Εβραίοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εξοντώθηκαν από τους ναζί (κυρίως σε θαλάμους αερίων).

      Επίσης είναι λάθος και η τάση αρκετών Αράβων μουσουλμάνων να αρνούνται ότι συνέβη το ολοκαύτωμα (με πρώτο και καλύτερο τον Αχμαντινετζάντ). Μια τέτοια άρνηση απλώς ενισχύει τη Σιωνιστική Προπαγάνδα και δεν προσθέτει τίποτε στο δίκαιο αγώνα της Παλαιστίνης. Ισα-ίσα, τον βλάπτει κιόλας. Το φαινόμενο της εξάπλωσης στον Αραβικό κόσμο της Αρνησης του Ολοκαυτώματος και ο απόλυτος ανορθολογισμός που αυτή συνεπάγεται με είχε απασχολήσει και σε παλαιότερα ποστ, π.χ. εδώ
      https://omadeon.wordpress.com/2009/07/11/holocaust-denial-and-other-net-memes/
      Holocaust Denial, Roger Garaudy, μιμητές του ZeitGeist… (παρανοϊκές ιδεοληψίες σερβιρισμένες μαζί με αλήθειες)

      Η μετατροπή (ή και συκοφάντηση) του κάθε αντι-σιωνιστή σε αντισημίτη, μπορεί να συμφέρει το… Ισραήλ, που δεν νιάζεται καν (κατά βάθος) για τα… αυξανόμενα βίαια κρούσματα κατά απλών Εβραίων (που αρκετοί σφάχτηκαν στη Γαλλία τα τελευταία χρόνια) αλλά… δείχνει ότι ο σιωνισμός τρέφει τον αντισημιτισμό και ότι ο αντισημιτισμός ΔΕΝ μειώθηκε καθόλου τα τελευταία χρόνια. Ισα-ίσα, λόγω του Ισραήλ αυξάνεται μάλλον. Αυτό είχα εξηγήσει και σε πιο παλιά ποστ:
      https://omadeon.wordpress.com/2009/07/17/israel-aggravates-antisemitism/
      https://omadeon.wordpress.com/2009/10/18/sane-critique-of-israel-by-larry-derfner/

  15. Το σχόλιο μου ήταν πολύ συνοπτικό των απόψεών μου και εύκολο να παρεξηγηθεί, αλλά νομίζω πως ήμουν σαφής. Δεν μίλησα για άρνηση του Ολοκαυτώματος. Με τη λέξη «μύθος» αναφερόμουν στον τρόπο που παρουσίασαν οι σιωνιστές το ναζιστικό έγκλημα σα να αφορούσε μόνο τους Εβραίους-θύματα και για τον τρόπο που εκμεταλεύτηκαν αυτά τα θύματα για πολιτικά και υλικά τους οφέλη. Οι επιζήσαντες του Ολοκαυτώματος είναι γύρω στους 100.000 και οι αποζημιώσεις που δώθηκαν πάνω από 1.000.000. Με παρόμοιο τρόπο και παίζοντας πολύ καλά το ρόλο του μοναδικού θύματος, οι εβραϊκές κοινότητες στον αραβικό κόσμο εισέπραξαν τεράστια ποσά που διευκόλυναν την εβραϊκή μετανάστευση από την Ανατολική Ευρώπη. Αυτοί οι ίδιοι ήταν λοιπόν που πρώτοι αμαύρωσαν την μνήμη των θυμάτων αυτού του αποτρόπαιου γεγονότος. Αυτά και άλλα πολλά αποδεικνύονται από τον Φίνκελστάιν στο βιβλίο του «Η βιομηχανία του Ολοκαυτώματος» όπως είπες κι εσύ.
    Για τον αντι-σημιτισμό τώρα, σίγουρα υπάρχει με την έννοια που θέτεις. Χρησιμοποίησα τη λέξη «ουσιαστικά» εννοώντας ότι αυτή την εποχή δεν διώκονται οι Εβραίοι ούτε κινδυνεύουν με εθνοκάθαρση όπως -πολύ καλά ξέρουμε-οι Παλαιστίνιοι. Καλώς όμως έκανες την διευκρίνηση για να μη γίνονται τέτοιες παρεξηγήσεις. Έχω αντιδράσει επανειλλημένα σε λεκτικές επιθέσεις που γίνονται εναντίον των Εβραίων και τονίζω πάντα πως είμαι εναντίον του σιωνισμού και όχι εναντίον των Εβραίων, ανάμεσα στους οποίους υπάρχουν και αγωνιστές που πολεμούν τον σιωνισμό.
    Θα μου επιτρέψεις μόνο να επαναλάβω κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό. Κι αυτό είναι η παγίδα που μπορεί να πέσει κανείς από το πολύ καλά στημένο κομμάτι της σιωνιστικής προπαγάνδας, που επιδιώκει να σε κάνει να νιώθεις ενοχές και φόβο μηπως χαρακτηριστείς αντι-σημίτης στην περίπτωση που καταγγείλεις τα εγκληματα των σιωνιστών.
    Και πάλι συνοπτικά είναι αυτά για αυτό το τεράστιο θέμα αλλά ελπίζω να έγινα περισσότερο κατανοητή. Και μακρυά από εμάς οι ρατσιστικές αντιλήψεις..

    • Ετσι είναι Φιλιστίνα και… τα διευκρίνισα διότι δεν έχω όρεξη να… βοηθάμε τη σιωνιστική προπαγάνδα, από μια εκφραστική λεπτομέρεια. Δεν είναι θέμα «φόβου μη χαρακτηριστούμε αντισημίτες», είναι και θέμα ουσίας. Το πραγματικό ολοκαύτωμα κάθε άλλο παρά μύθος ήταν. Στην πραγματικότητα συνένοχοι των ναζί ήταν και αρκετοί φανατικοί σιωνιστές, μερικοί εκ των οποίων ήταν ανοιχτά φασίστες και φοίτησαν σε… στρατιωτική σχολή του Μουσολίνι. Ειδικό μετάλλιο κόπηκε από το Τρίτο Ράϊχ για να βραβεύσει την αποστολή ενός μεγαλο-στελέχους του ναζιστικού κόμματος στην προπολεμική Παλαιστίνη, όπου έζησε και συνεργάστηκε με φασίστες Εβραίους για κάμποσους μήνες !!! Εχω ΟΛΑ τα στοιχεία και ετοιμάζω νέα ανάρτηση για το θέμα.

      Βέβαια σήμερα το Ισραήλ είναι ανοιχτά ακροδεξιό και δεν έχει πρόβλημα με «πρώην αντισημίτες» όπως ο Γκλεν Μπεκ, που… δοξάστηκε σαν φίλος του Ισραήλ ενώ κάποτε έριχνε όλο το φταίξιμο στους Εβραίους και ερωτοτροπούσε με την Αρνηση του Ολοκαυτώματος. Τον δέχτηκαν γιατί τώρα τους υπερασπίζεται, όπως δέχονται και την υποστήριξη της English Defense League (κατά τα πρότυπα της Jewish Defense League), παρόλο που έχει και στελέχη φανατικούς «πρώην αντισημίτες».

      Ενα τραγικό χαρακτηριστικό της πρόσφατης εξέλιξης είναι και το εξής. Το Ισραήλ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ τον αντισημιτισμό για να δικαιωθεί, επομένως χρειάζεται ΚΑΙ την ύπαρξη Αρνησης Ολοκαυτώματος στους αντιπάλους του, ώστε να τους συκοφαντήσει πιο αποτελεσματικά (αν και όπως είπα μπορεί να έχουν άγνοια). Κατά πάσαν πιθανότητα, το Ισραήλ επομένως δεν νοιάζεται καν για την αναμόχλευση του αντισημιτισμού, αρκεί να ενισχύονται οι πολιτικές του. Το αν αμέτρητοι Εβραίοι του κόσμου πληρώσουν έμμεσα τα σπασμένα της πολιτικής του, υφιστάμενοι έναν νέο αντισημιτισμό, δεν ενδιαφέρει πια το Σιωνισμό. Αλλωστε τους θεωρεί «αυτο-μισούμενους Εβραίους» αν δεν συμφωνούν με τις πολιτικές του.

      Ευτυχώς οι Παλαιστίνιοι είναι σήμερα ένας ιδιαίτερα μορφωμένος λαός και διάβασα μέχρι και αφήγηση ενός Παλαιστίνιου που συγκρίνει την κατάσταση στη Γάζα με τα βιώματα της Εβραίας Αννας Φρανκ. Η Αρνηση του Νάκμπα (έξωσης των Παλαιστίνιων) έχει μεγάλη ομοιότητα σαν ανορθολογικό ιδεολόγημα με την Αρνηση του Ολοκαυτώματος. Και δεν είναι τυχαίο ότι αμέτρητοι Εβραίοι επιζώντες των ναζιστικών στρατοπέδων τάσονται ανοιχτά κατά του σημερινού σιωνισμού, ενώ μερικοί που πολέμησαν κάποτε για την ανεξαρτησία του Ισραήλ δηλώνουν πως έπεσαν θύμα απάτης. Η αλληλεγγύη Παλαιστίνιων και αντι-σιωνιστών Εβραίων είναι ίσως η πιο σημαντική σημερινή εξέλιξη, που ενδέχεται να νικήσει εκεί που δεν νίκησαν βόμβες και πύραυλοι. Το μποϋκοτάζ αρχίζει και πονάει σοβαρά το Ισραήλ. Η Εβραία Ναόμι ΚλάΪν ηγείται του μποϋκοτάζ.

      Στη χώρα μας υπάρχει μεγάλη άγνοια για αυτά τα θέματα ακόμη. Σε ευχαριστώ που σχολίασες και… που διευκρινίσαμε μαζί αυτά τα πράματα.

  16. «Η αλληλεγγύη Παλαιστίνιων και αντι-σιωνιστών Εβραίων είναι ίσως η πιο σημαντική σημερινή εξέλιξη»…Συμφωνώ απολύτως και νομίζω πως πρέπει να υποστηρίξουμε και να διαδώσουμε τον αγώνα των αντι-σιωνιστών Εβραίων. Μαζεύω κι εγώ στοιχεία για να γράψω κάτι γι’ αυτό. Δες κι αυτό το site:
    http://sites.google.com/site/jewsagainstracistzionism/
    Eπίσης το μποϋκοτάζ είναι μια πολύ αποτελεσματική μορφή αγώνα και το ισραήλ το τρέμει! Θα ξέρεις για το νόμο που ψήφισαν πρόσφατα για το μποϋκοτάζ. Αυτά για την ώρα και σε ευχαριστώ κι εγώ.

  17. Αστεία του ότι η EDL έχει οδηγήσει από ένα άτομο με το όνομα του Lennon, ο Lennon είναι ένα ιρλανδικό όνομα!

  18. Το «πόρισμα» αυτής της ανάρτησης… δικαιώθηκε από Νορβηγικό δικαστήριο!

    Κι εμεις αυτό λέγαμε, ότι είναι ένας… γνήσιος και συνεπής νεοναζί με 100% ΣΩΑΣ τας φρένας
    (αλλά… ποιος μας άκουγε, τότε?)

    π.χ. (απόσπασμα)

    Εκτιμώ λοιπόν και αναγνωρίζω, ως 100% τίμιο και λογικά συνεπή, εγκληματικό φασίστα (που τάχει τετρακόσια), τον (καθόλου τρελό αλλά γνησίως… τρελαμένο) Νορβηγό “αντι-νεοταξίτη”… φιλο-σιωνιστή, ισλαμοφάγο ακροδεξιό Anders Behring Breivik. Κοιτάχτε, τον είπα “καθόλου τρελό” αλλά επίσης “τρελαμένο“. ΔΕΝ είναι αντίφαση αυτό. Εντελώς άλλο πράμα είναι, το να είσαι τρελός, από το να είσαι “τρελαμένος” (και λογικά συνεπής). Τρελός δεν ήταν π.χ. ο Χίτλερ, όταν αποφάσισε (εν ψυχρώ) τον πλήρη αφανισμό της εβραϊκής φυλής (κ.ά.) σε στρατόπεδα θανάτου. Τρελαμένος ήταν, από την (εγκληματική και απάνθρωπη) ιδεολογία του, αλλά χωρίς καθόλου το “ακαταλόγιστο” (που χαρακτηρίζει τους τρελούς και προκαλεί… επιείκειες δικαστηρίων).

    (σε μια εποχή, αυτά, που όσοι λέγαμε πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τρελός είμασταν μειοψηφία μικρή…)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s