Μια Ηλίθια Επιτροπή θα… δείρει τη Θάλασσα του Διαδικτύου (με τον ανεφάρμοστο μπλογκονόμο)!

Η επιβολή υποχρεωτικής επωνυμίας στα blog μου θύμισε τη… βλακώδη μεγαλομανία ενός αρχαίου βασιλιά:

Ο Ξέρξης… [….] …διέταξε να μαστιγώσουν τη θάλασσα γιατί δεν υπάκουσε στις διαταγές του, ενώ της πέταξε και αλυσίδες για να τη δέσουν.

Πηγή: Ελληνική Βικιπαίδεια, «Ξέρξης Α’ της Περσίας».

ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΔΙΧΩΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ... (κλικ στο ποστ του Celin)
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΔΙΧΩΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ... (κλικ στο ποστ του Celin)

Χρειάζεται άραγε να πω περισσότερα?

  • ΟΧΙ, αν ξέρετε ΠΩΣ λειτουργεί το διαδίκτυο και πόσο εύκολα μπορεί να παρακαμφθεί, να ακυρωθεί και να αχρηστευθεί πρακτικά, κάθε ΗΛΙΘΙΟΣ αντι-δημοκρατικός νόμος, σαν αυτόν που ετοιμάζει η κυβέρνηση.

-Θέλετε και… απόδειξη? Ουφ, ΣΙΓΑ μη φάω και το χρόνο μου (που έχω… πολύ λίγο αυτές τις μέρες -χαχαχα) να τα… εξηγήσω όλα, από τώρα. Τώρα είναι πολύ νωρίς (και έχουμε διακοπές). Προτιμώ να απολαύσω το επικείμενο… Βατερλώ της κυβέρνησης, η οποία (για πολλοστή φορά) αυτο-ξεφτιλίζεται. Ακόμη κι αν δεν ηττηθεί τυπικά, ακόμη καλύτερα… Διότι ΑΝ αποθρασυνθεί και παραλογιστεί τελείως, νομίζοντας πως «νομοθέτησε» (ντε και καλά), τότε θα την… ξεχέσουμε όλοι λεπτομερώς, σερβίροντάς της και μπόλικη… φασουλάδα.😉

Γεγονός είναι, ότι έχουμε κυβέρνηση φιλόδοξη, αποφασισμένη να ξεπεράσει σε αντι-δημοκρατικότητα ακόμη και τη χούντα (του 1967) ή τουλάχιστον… ακόμη και την Κίνα! Μια κυβέρνηση… κινεζικότερη της Κίνας. Φιλοδοξεί να πετύχει σε ένα παράλογο εγχείρημα, στο οποίο η Κίνα ήδη απέτυχε και το εγκατέλειψε. Ε ναι, η Κίνα ΔΕΝ μπόρεσε να επιβάλλει υποχρεωτική επωνυμία (στα κινέζικα blog), όπως θα διαπιστώσετε αν το ψάξετε λιγάκι. Φυσικά… άλλο που δεν ήθελε! Δηλαδή, ΑΝ μπορούσε, η Κίνα σίγουρα θα το είχε κάνει (αφού ποδοπατάει τα ανθρώπινα δικαιώματα πολλών αντιφρονούντων).

E, ναι. Και αν μπορούσε  ο Ξέρξης να συνετίσει τη θάλασσα δέρνοντάς την, δεν θα υπήρχαν… τρικυμίες και τσουνάμια, από τότε!

:mrgreen:

Κοντολογίς:

Μια επιτροπή ηλιθίων που δεν ξέρει καλά-καλά να σερφάρει, που δεν ξέρει ούτε… κολύμπι, «νομοθετεί» για το πως θα συμπεριφερθεί η… θάλασσα (σε διεθνή ύδατα), μπουρδολογεί για το αν ή όχι… επιτρέπονται τρικυμίες, στον Ωκεανό του Διαδικτύου. Με έναν ηλίθιο… ξεπουλημένο ναυαγοσώστη (της κυβέρνησης) μέσα στην επιτροπή:

_______________

Α ρε ΗΛΙΘΙΟΙ, το Τσουνάμι δεν αργεί, ζυγώνει

Τις παρανομίες σας σιγά-σιγά περικυκλώνει

ΠΑΣΟΚοι, μπάτσοι, γουρούνια δολοφόνοι

Διαβάστε επίσης:

[…]

[περισσότερα links κλπ. θα προστεθούν αργότερα]

38 comments

  1. «Μια επιτροπή ηλιθίων που δεν ξέρει καλά-καλά να σερφάρει, που δεν ξέρει ούτε… κολύμπι, “νομοθετεί” για το πως θα συμπεριφερθεί η… θάλασσα»

    Ν’ αγιάσει το πληκτρολόγιο σου🙂

  2. μια και αναφέρθηκες σε θάλασσα και διακοπές..,
    ίσως και να ρίχνει άδεια για να πιάσει γεμάτα….

    • Σωστό κι αυτό, σαν ενδεχόμενο…

      Eχω καταλήξει στο ότι η αναγγελία του παράλογου νομου έγινε (πολύ πιθανώς) για να κατευνάσει τις ΔΙΚΕΣ τους φωνές, αγριοφωνάρες και βογγητά πολιτικών προσώπων, που απαιτούν το ανέφικτο (=απόλυτο έλεγχο των μπλογκ) λόγω τεχνικής άγνοιας. Ετσι η κυβέρνηση θα επιτύχει δύο τινα, νομίζω.

      1) Θα αποδείξει σ’ αυτό το συρφετό των βλακών ότι «έκανε ό,τι μπορούσε»
      2) Θα αποδείξει (στο τέλος) ότι «προτίμησε να παραμείνει δημοκρατική».

      Μόνο που… λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο, που είναι η ΔΙΕΘΝΗΣ κοινή γνώμη.

      Πρώτος και καλύτερος στο… μούγκρισμα είναι ο (λυκόφιλος της κυβέρνησης) Καρατζαφέρης. Δεν δίστασε να επιτεθεί ακόμη και σε επώνυμο «πατριώτη» μπλόγκερ που του πήρε συνέντευξη, τον Δημήτρη Σωτηρόπουλο του μπλογκ «Ελλάς-Ορθοδοξία». Το σχετικό βίντεο είναι εκπληκτικό (ιδίως για διεθνή δεδομένα) και σκέφτομαι να το μεταφράσω αγγλικά, να το δουν κι έξω:

    • Από την άλλη πλευρά… ιδού και κάποιες απαισιόδοξες σκέψεις, π.χ.

      1) Η χώρα μας έχει γίνει… πείραμα αντιδημοκρατικότητας και ίσως να θεωρούν πως θα πετύχουν, έστω εν μέρει, εκείνο που δεν πέτυχε η Κίνα (οπότε θα επαναλάβουν το “πείραμα” και αλλού, προφανώς). Το “εν μέρει” αφορά την ελπίδα να ξεγελάσουν τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μπλογκ, όχι όσους ξέρουν τα “αντίδοτα” όπως εσύ κι εγώ. Γι’ αυτό… κακώς είπα, ίσως, μερικά που είπα. Χρειάζεται μαζική ενημέρωση και πολλή δουλειά, όχι τυφλή αισιοδοξία.

      2) ενα άλλο πρόβλημα (που αφορούσε και τους αρχαίους) είναι όσοι “μηδίζουν”.

  3. Επίσης, στηρίζουμε σθεναρά το δικαίωμα της ανωνυμίας ακόμη και κάποιοι όπως εγώ που… δεν μας συμφέρει, πάντα.

    Π.χ. πολύ θα ήθελα να έκλεινα ένα φασιστικό μπλογκ που με έχει μονίμως φακελλωμένο δημοσίως εδώ και χρόνια, ή να πιάνανε τον ιδιοκτήτη του, αλλά ΔΕΝ θεωρώ καθόλου σημαντικές αυτές τις επιθυμίες. μπροστά στο πολύ μεγαλύτερο θέμα της ανωνυμίας.

    Προτιμώ δηλαδή να ΜΗΝ κλείσει ποτέ το μπλογκ που με φακελλώνει,
    παρά να… δικαιωθούν μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι (χεχε).

  4. Αν θεωρεις φακέλωμα την αναδημοσίευση μιας αποψης με την οποια συμφωνω εν πολλοις…τοτε την βγάζω και σου ζητώ και συγγνωμη.Να εισαι καλα..

    • Μα… όχι, καθόλου.

      Φίλε μου δεν θεωρώ καθόλου φακέλλωμα την (ανα-)δημοσίευση απόψεων. Ούτε καν ξέρω σε ΤΙ αναφέρεσαι.

      Εγώ αναφέρθηκα σε κάποιο μπλογκ που έχει παράνομα δημοσιοποιήσει προσωπικά στοιχεία ΜΑΖΙ με συκοφαντίες και έχει ήδη καταφέρει να χάσω κάποιες δουλειές. Είναι μάλιστα μπλογκ που φανερά ανήκει σε νεοναζί. ΔΕΝ έχει καμμία σχέση με όσα υπέθεσες ! χεχε

  5. »πολύ θα ήθελα να έκλεινα ένα φασιστικό μπλογκ που με έχει μονίμως φακελλωμένο δημοσίως εδώ και χρόνια, ή να πιάνανε τον ιδιοκτήτη του, αλλά ΔΕΝ θεωρώ καθόλου σημαντικές αυτές τις επιθυμίες. μπροστά στο πολύ μεγαλύτερο θέμα της ανωνυμίας.»
    Εγω πάντως δεν θα ήθελα να δω κανέναν στην φυλακή…Ακόμα και αυτούς που διαφωνώ…Θα προτιμούσα να πιω μαζι εναν καφέ και να συζητήσουμε…Αλλά μπορεί να είμαι και αφελής που θέλω τον απλό λαό ενωμένο.

    • Εξαρτάται…

      Εγώ -ναι- θα ήθελα π.χ. να πάει ο Νορβηγός φονιάς φυλακή με ισόβια, ενώ ακόμη και η εκτέλεσή του δεν θα με χάλαγε τόσο (συζητιέται αυτό). Επειδή είναι φονιάς, όχι επειδή… διαφωνώ μαζί του. Και ιδίως επειδή ιδεολογικά έχει αποφασίσει ότι είναι ΟΚ να σκοτώνει (και αθώους ακόμη). Σαν κι αυτόν υπάρχουν πολλοί στο διαδίκτυο. ΔΕΝ έπεται ότι θα έπινα και… καφέ μαζί τους (χεχε).

      Υπάρχουν, ωστόσο… πάρα πολλοί άνθρωποι ειλικρινείς, με διαφορετικές απόψεις, με τους οποίους ΕΧΩ πιει καφέ ΚΑΙ συζητήσει εκτενώς, με συχνό αποτέλεσμα κάποια προσέγγιση,.

        • Νομίζω ότι όσο υπάρχει συνδυασμός δύο στοιχείων,
          1) αλληλο-σεβασμός
          2) τιμιότητα…
          (στους… μη-φονιάδες -χεχε)

          ΟΛΟΙ μπορούν και ΠΡΕΠΕΙ να συζητήσουν, ΙΔΙΩΣ τώρα.

          Πρέπει να χτίσουμε, άλλωστε, ένα ευρύ λαΪκό μέτωπο.
          Ολα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.

  6. Κάτι άλλο ακόμη. Στη βράση κολλάει το σίδερο,
    στη δύσκολη στιγμή ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι.

    Μπορεί σε άλλα ζητήματα να… τσακωνόμουν κιόλας, με τον τίμιο μπλόγκερ που έχει το «Ελλάς Ορθοδοξία», αλλά ΟΤΑΝ είδα το βίντεο που έφτιαξε, και την δική του (ολόσωστη) άποψη για τον (απαράδεκτο ακροδεξιό) Καρατζαφέρη, ένιωσα… πραγματικά στενοχωρημένος, έστω και λίγο, με το γεγονός ότι συγκρούεται συχνά ο ίδιος με άλλους (δικούς μου ομοΪδεάτες) και ότι… κανείς δεν κατάφερε ποτέ μαζί του κάποιο σοβαρό ξεκαθάρισμα, με σκοπό το κοινό όφελος ΟΛΩΝ.

    Ενας ανειλικρινής και πραγματικά ακροδεξιός μπλόγκερ δεν θα έκανε ποτέ τέτοιο βίντεο. Θλίβομαι που δεν υπήρξε μια στοιχειώδης προσέγγιση, ή στοιχειώδης αλληλο-κατανόηση, μεταξύ αυτού του νέου (Δημήτρη Σωτηρόπουλου) και ημών.
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να τον απορρίψω επειδή έχει, πράγματι, κάποια εθνικιστικά στοιχεία έντονα, ή επειδή είναι χριστιανός ορθόδοξος. Θα ήθελα να ξεκινήσει κάποιος υγιής διάλογος με άτομα σαν κι αυτόν, μπας και βγει κάποια άκρη. Αν σφάλλει κανείς σε στοιχεία, ή έχει παραπληροφορηθεί, αυτό μπορεί να ξεπεραστεί.

    Από την άλλη πλευρά, ΔΕΝ ξέρω αρκετά για τον ίδιο, ούτε διαβάζω συχνά το μπλογκ του. Τις λίγες φορές που το διάβασα, διαφώνησα. Αλλά το βίντεο που έκανε ΤΩΡΑ, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
    Το μόνο σίγουρο για μένα είναι ότι… η παρρησία επιβάλλει να αναγνωρίσουμε κάθε αλήθεια, από όπου και αν προέρχεται.

    • Υ.Γ. Προ ολίγου έκανα μια μικρή έρευνα. Δυστυχώς πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που επέμενε σε παντελώς αστήρικτες, επιθετικά εκφρασμένες απόψεις π.χ. εδώ
      http://jungle-report.blogspot.com/2011/07/blog-post_26.html#comment-265925560

      Απαντα σε αυτο που εγραψα-ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ-και ασε τις παπαριτσες.
      Αμφισβητεις οτι ειναι ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ,οπως εγραψε η ΕΒΡΑΙΚΗ Jerusalem Post;
      Μηπως κι εκεινοι ειναι μισανθρωποι,ρατσιστες,ξενοφοβοι,Χριστιανοι,θελουν να διωξουν τους μεταναστες και τα υπολοιπα που αραδιαζεις;
      Παλι σας ξεβρακωσαν τα αφεντικα σας…

      Μερικές φορές η παρρησία και η ειλικρίνεια δεν αρκούν, δυστυχώς. Το βλέπω, το ότι είναι ειλικρινής, αλλά βλέπω επίσης π.χ. ότι πιστεύει ακράδαντα κάτι αναληθές για τον Μπρέηβικ, όπως προσπάθησαν άλλοι να του εξηγήσουν, ματαίως. Είναι τόσο μεγάλο το βάρος των παρανοήσεων που κάνει, ώστε το ξεκαθάρισμα που χρειάζεται είναι πολύ δύσκολο, αν όχι αδύνατο. Ακόμη χειρότερα, όταν δεν προσπαθεί καθόλου ο ίδιος να καταλάβει.
      Π.χ. το ότι «ο Μπρέηβικ είναι σιωνιστής» (όπως είπε επανειλλημένα ο «Ελλάς Ορθοδοξία») αν και αληθές, δεν είναι καθόλου αντιφατικό με το ότι είναι ΚΑΙ ακροδεξιός. Αν δεν το καταλαβαίνει αυτό κάποιος, ΠΛΗΡΩΣ, ενώ το λέει… ΚΑΙ ο ίδιος, προχωρώντας ΚΑΙ σε… αστήρικτες συκοφαντίες, ότι όσοι το κατανοούν είναι… πράκτορες της νέας τάξης ή σιωνιστές, ΔΕΝ φταίνε οι άλλοι που οργίζονται μαζί του.

      Επιφανειακά ΦΑΙΝΕΤΑΙ σα να κατανοεί όσα παραθέτει, αλλά… του διαφεύγει μια κρυμμένη παραδοχή, που κάνει. Λογικά, είναι σαν να λέει «όποιος είναι ακροδεξιός σιωνιστής ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι και μισάνθρωπος, ρατσιστής, ξενόφοβος Χριστιανός, κ.ο.κ.». Εμ, ΕΚΕΙ είναι το θέμα. Ο πρώην πρόεδρος Bush, ο Breivik κ.α. είναι Χριστιανοί KAI φιλο-σιωνιστές ΚΑΙ…. No problem.

  7. προσωπικα δεν ειμαι και τοσο πολυ αισιόδοξη…..😕

    η αρση της ανωνυμιας θα ειναι προβλημα….

    και οσο η κοινωνικη εξαθλίωση εντεινεται, θα εντεινεται και η καταστολη προκειμενου να μην κινειται κουνουπι και να μην υπαρχουν αντιδρασεις

    • @Xanadu
      Καλώς ήλθες. Κοίτα… αν η άτυπη χούντα του ΓΑΠ τολμήσει να εφαρμόσει μια υποχρεωτική άρση ανωνυμίας, η οποία (ακόμη και τώρα) στην Αμερική θεωρείται σοβαρή παραβίαση προσωπικής ελευθερίας, ενώ… ΟΥΤΕ η Κίνα δεν κατάφερε να την εφαρμόσει, κλπ.
      …τότε θα βρεθεί μπροστά σε ΠΟΛΥ δυσάρεστες εκπλήξεις.

      Κατ΄ αρχάς, ήδη, ορισμένοι μπλόγκερ (αν και δεν θυμάμαι ποιος το ξεκίνησε) είπαν πως θα κλείσουν τα τωρινά μπλογκ τους (με ημι-ανιχνεύσιμα στοιχεία) και θα ανοίξουν νέα μπλογκ, ΟΛΑ ανώνυμα ΚΑΙ προστατευμένα απολύτως από κάθε (τεχνική) δυνατότητα εντοπισμού ταυτοτήτων. (Αυτό μπορεί κι εγω να το κάνω). Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με το freenet, που χρησιμοποιεί και η φίλη μας Πιγκουίνα, δες το σύντομο ποστ της πάλι
      http://alienpenguinsangryfeet.wordpress.com/2011/08/02/miltos-opos-mitso/
      (υπαινίσσεται κάποια πράματα εκεί, όχι κατανοητά σε όλους…)

      …αλλά αυτή η «τεχνική ανωνυμοποίηση» μπορεί να γίνει κι αλλιώς, π.χ. πληρώνοντας ένα μικρό ποσό κάθε χρόνο μπαίνει κανείς σε μη-ανιχνεύσιμο VPN.
      Αυτά από τεχνική άποψη, δηλαδή για ΠΛΗΡΗ ακύρωση του μπλογκονομου, από όσους το θέλουν.

      Αλλά και από μη-τεχνική άποψη, η «πρωτοτυπία» αυτή της κυβέρνησης ΔΕΝ θα της βγει σε καλό. ΘΑ της κηρύξουν πόλεμο διεθνώς οι πάντες, από ομάδες χάκερ «ανώνυμοι» μέχρι και διάφορες οργανώσεις ελευθερίας του λόγου ή ανθρώπινων δικαιωμάτων.
      Επίσης θα εμφανιστούν μπλογκ προστατευμένα (από κάθε ανίχνευση στοιχείων), ελληνόφωνα, με ΠΟΛΥ μεγαλύτερη επιθετικότητα, κι επίσης μεγαλύτερη δίψα του κόσμου να τα διαβάσει.

      Απλώς, θα μεταφερθεί (και θα ενταθεί) ένας πόλεμος σε πολλά νέα μέτωπα.

      Το ΑΚΡΩΣ προσωρινό αποτέλεσμα του εκφοβισμού των πολλών (αδαών) ή της (μερικής) καταστολής, ενδέχεται να ωχριά μπρος στα νέα αρνητικά που θα βαρύνουν την κυβέρνηση.

      ____
      Από μια εντελώς πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα
      http://openvpn.net/
      https://www.ipredator.se/?lang=en
      http://freenetproject.org/download.html

      (κάπου έχω πολλά περισσότερα λινκ, θα τα… ξεσκονίσω και θα αρχίσουμε τη… λαΪκή επιμόρφωση για ΤΕΧΝΙΚΗ υλοποίηση μιας ΑΠΟΛΥΤΗΣ ανωνυμίας)

  8. If the Greek government acts like China, we wiill become… Chinese !:mrgreen:
    e.g.

    Anonymous Blogging Guide Updated (re Tor) and Security Links

    […] 2009
    In case you missed it the guide to anonymous browing published by Global Voices was updated in March this year to take account of the changes in TOR.

    http://advocacy.globalvoicesonline.org/projects/guide/

    The simple to understand guide is online as html or downloadable as a pdf.

    With all the raids a going on where police seem to increasingly favour taking all computer equipment and the rise of online social networking use, maybe it’s time people review their attitudes towards security. See links below…

    An early draft of this guide was written by Ethan Zuckerman on April 13, 2005 and updated on October 1, 2006.

    On August 8, 2007 Global Voices Advocacy published an updated and linkable, blogging-friendly, HTML version of the guide, along with a downloadable PDF file.

    On March 10th, 2009, the guide has been updated once again so that all the tips are also compatible with Tor’s recent update.

    SECURITY LINKS:

    RiseUp: Digital Security for Activists
    It is all in our new, 60 page zine, which is full of daring tales of adventure and geeky narratives about how we can protect and advance our movement.
    http://zine.riseup.net/

    Activist Security UK 2007
    http://www.activistsecurity.org

    Security, Privacy, & Anonymity for Autonomy…
    http://security.resist.ca/

    Also see:
    http://www.indymedia.org.uk/en/static/security.html
    […]

    Source: http://www.indymedia.org.uk/en/2009/06/432055.html

  9. η πασοκικη μαφια ειδικευεται στα προσχηματα κατα πρωτον, και δευτερον θα αντλησει κοινωνικες συμμαχιες απο τους ασχετους και φοβικους με τα ιντερνετικα και τα τεχνολογικα ειδικοτερα! οι λειτουργικα αναλφαβητοι ειναι η σπονδυλικη στηλη του καθε λογης φασισμου…

    π.χ. δεν ειναι μονο τα μπλογκ: http://topontiki.gr/article/20200

  10. Ο κ. Μανδραβέλης είναι Δημοκράτης Αριστερός δεν είναι ΠΑΣΟΚ. Απλώς δεν έχει ιδεολογικές αγκυλώσεις και συντηρητισμούς.

    • Καλώς ήλθατε κ. Υπεύθυνε.

      Και εγώ δηλώνω υπεύθυνα… άδολος θαυμαστής σας, όπως και θαυμαστής του έτερου εκλεκτού μπλογκ «ΠΑΣΟΚ ή Τέφρα». 😉
      http://pasokhtefra.blogspot.com/

      Αίμα, Τιμή, ΠΑΣΟΚική Αυγή.

      Επί της ουσίας, έχετε δίκαιον.

      π.χ. όπως και ο κ. Μιχαλολιάκος είναι Εθνικοσοσιαλιστής… μαυριδερός, δεν είναι Πακιστανός… νεοναζί. Απλώς δεν έχει φυλετικές αγκυλώσεις και… επιδερμικούς συντηρητισμούς.:mrgreen:
      Είχατε κάνει εξαιρετικόν ποστάκιον και για τη Σώτη Φον Τριανταφύλλου, που μου θυμίζει λιγάκι η φάτσα της τη Λένι Ρίφενσταλ. Με… ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ υπεύθυνα
      http://ipefthinos.wordpress.com/2011/07/10/soti/

  11. Λοιπόν…

    Ισως πρέπει να αφιερώσω κάποιο ποστ στο ΠΡΑΚΤΙΚΟ ζήτημα του ΠΩΣ μπορεί να χτιστεί «ένα ευρύ λαϊκό μέτωπο». Υπάρχουν κάποια σημαντικά πράματα που κατάλαβα, πολύ πρόσφατα, σημεία-κλειδιά για το στόχο αυτό.

    Σήμερα συνέβη ένα περίεργο… φαινόμενο που αφορά το ποστ (και το… μέτωπο).

    Αυτή η ανάρτηση αναπαράχθηκε ταυτόχρονα από δύο μπλογκ με… εκ διαμέτρου αντίθετες πολιτικές κατευθύνσεις.

    1) Από το πατριωτικό μπλογκ «Περί Πάτρης»
    2) Από το κομμουνιστικό μπλογκ «Βαθύ Κόκκινο».

    Η δεύτερη αναδημοσίευση υπάρχει ακόμη
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/08/blog-post_1027.html

    Η πρώτη αναδημοσίευση όμως, ενώ έφερε… τεράστιο αριθμό επισκέψεων, ξαφνικά αποσύρθηκε πριν λίγο. ΣΒΗΣΤΗΚΕ εντελώς, σαν να μην υπήρχε ποτέ.
    Δηλαδή αυτή εδώ
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_cRp_xW3xGIJ:peripatris.blogspot.com/2011/08/blog-post_07.html+site:http://peripatris.blogspot.com/2011/08/blog-post_07.html&cd=1&hl=en&ct=clnk&source=www.google.com
    (από το google cache).

    Για μένα ήταν βέβαια… ευχάριστες και οι δύο αναδημοσιεύσεις, αλλά πιο μεγάλης αξίας ήταν το γεγονός ότι η ανάρτηση… έσπασε το «πολιτικό φράγμα» ανάμεσα σε πατριώτες και αριστερούς, με το να δημοσιευτεί σε ακραιφνώς πατριωτικό μπλογκ (με το οποίο κάλλιστα θα μπορούσα να διαφωνήσω έντονα σε πολλά ζητήματα).

    Για την ακρίβεια, το «Βαθύ Κόκκινο» το θεωρώ περίπου ίδιας πολιτικής κατεύθυνσης με μένα και είμαι τακτικός αναγνώστης του. Για το «Περί Πάτρης» όμως, που πολύ σπάνια διαβάζω, φοβάμαι πως ισχύουν κάποιες παρανοήσεις, που το κάνουν να έχει προκατάληψη εναντίον κάποιων ιδεών, όπως οι δικές μου.
    Σχεδόν φυσικό (αν και λυπηρό) βρίσκω το γεγονός ότι… όταν έψαξε καλά το δικό μου «πολιτικό στίγμα» μετάνιωσε που έκανε την ανάρτηση, την οποία είχε κάνει αρχικά με ειλικρίνεια, συμφωνώντας απόλυτα μαζί της. Κρίμα…

    Αυτό ΕΙΝΑΙ λυπηρό και ταυτόχρονα διδακτικό. ΜΠΟΡΟΥΜΕ, άραγε να κάνουμε άλματα προσέγγισης πέρα από τις καθιερωμένες παλιές πολιτικές γραμμές, ώστε να χτίσουμε ένα «ευρύ λαΪκό μέτωπο»?

    Αν είστε… αριστεροί (όπως εγώ) πιθανότατα θεωρείτε ένα τέτοιο εγχείρημα ανέφικτο ή μάταιο. Εχετε μάθει ίσως και να ταυτίζετε (ή να τσουβαλιάζετε) τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό, και τον εθνικισμό με την ακροδεξιά, κ.ο.κ.

    Αν πάλι είστε… πατριώτες με υπερβολικό πάθος, ίσως θεωρείτε τον εαυτό σας συκοφαντημένο (από τους προηγούμενους) διότι ξέρετε πολύ καλά ότι δεν θεωρείτε τους εαυτούς σας ούτε ακροδεξιούς, ούτε καν εθνικιστές, ίσως….

    Πρέπει λοιπόν να βρεθεί μια ΑΠΛΗ φόρμουλα προσέγγισης, η οποία θα μας επιτρέψει, αν όχι να σχηματίσουμε «λαΪκό μέτωπο», τουλάχιστον να μη… χαλάμε τον κοινό αγώνα (που επιβάλλουν οι τρέχουσες ακραίες περιστάσεις) χάριν των οποιωνδήποτε ιδεολογιών του καθενός μας.

    Η θέση στην οποία κατέληξα είναι ότι ο αριθμός των παρανοήσεων οι οποίες κρύβονται πίσω από ορισμένες ιδεολογικές διαφορές, είναι απείρως πιο μεγάλος από τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ διαφορές μεταξύ απόψεων.

    Ενδεχομένως π.χ. αν είστε πατριώτες, να θεωρείτε (αυτομάτως) κάθε αριστερό σαν ύποπτο για έλλειψη πατριωτισμού ή και προδοσία ακόμη.

    ΜΕΓΑΛΟ λάθος. Προσωπικά συχαίνομαι την υποκρισία του… ΓΑΠ, ιδίως όταν αυτός παριστάνει ότι κάνει τα πάντα «για το καλό της χώρας». Αυτό όμως δεν σημαίνει καθόλου ότι δεν αγαπώ τη χώρα μου. ΟΥΤΕ σημαίνει ότι θεωρώ κάθε πατριώτη… υποκριτή, όπως θεωρώ τον ΓΑΠ.

    Θεωρήστε λοιπόν σαν ΠΡΩΤΟ θετικό βήμα, το χτίσιμο εμπιστοσύνης, αν μη τι άλλο εμπιστοσύνης στην ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ του άλλου.

    Το επόμενο… συμφιλιωτικό παραμιλητό μου θα εμφανιστεί προσεχώς, εδώ.

  12. Η ανάρτηση που αναφέρεις υπάρχει ξανά και μπήκε εκ νέου στο περι πατρης.Σβήστηκε απο παρεξήγηση μιας και απο λάθος θεώρησα οτι δικό σου σχόλιο αναφερότανε σε μένα.
    Όσο για το ιδεολογικό σας στίγμα το γνωρίζω μιας και υπάρχει στα προτεινόμενα λινκ του μπλογκ εδω και παρα πολύ καιρό όπως και αυτό του βαθύ κόκκινου που αναφέρεις.Αν δείς έχω μπλογκ απο όλο το ιδεολογικό φάσμα.Ο καθένας έχει κάτι ενδιαφέρον να πέι.Αρκεί να είναι καλοπροαίρετος και όχι βαλτός.
    Προσπαθώ να είμαι ενωτικός,οσο μπορώ.
    Στο κάτω μέρος του μπλογκ γράφω »λαος ενωμένος ποτέ νικημένος».Το πιστεύω ακράδαντα.

  13. Και κάτι άλλο…ήμουν κάθε μέρα στο Σύνταγμα και μίλησα με πάρα πολύ κόσμο.Κατάλαβα οτι τον λαό δεν τον χωρίζει τίποτα και μπορούμε να τα βρούμε πολύ εύκολα μεταξύ μας.
    Οι εξουσιαστες για αυτό τον λόγο λύσσαξαν να διαλύσουν τους αγανακτισμένους.Δεν μπορούσαν να πιστέψουν οτι άνθρωποι όλων των ιδεολογιών κάθησαν μαζί στο ίδιο πεζοδρόμιο,ήπιαν μαζί καφέ,συζήτησαν τα βρήκαν…Είναι γνωστό οτι το »διαίρει και βασίλευε» τους εξυπηρετει και κάνουν τα πάντα για να διαιωνίζεται.
    Υπήρχε βέβαια ο διαχωρισμός της πάνω-κάτω πλατείας,αλλά μεταξύ αυτών υπήρχε κινητικότητα….ο κόσμος ανεβοκατέβαινε και συμμετείχε σε όλες τις εκδηλώσεις.Γενικά ήταν μια φοβερή εμπειρία που ανεξαρτήτως αν δεν είχε απτά αποτελέσματα ,αφήνει μια πολύτιμη υποθήκη για το μέλλον.Ένα μέλλον που προοιωνίζεται πολύ σκληρό.
    Ο λαός ακόμα δεν έχει καταλάβει τι του συμβαίνει στην συντριπτική του πλειοψηφία..υπάρχουν ακόμα πολλά στάδια συνειδητοποίησης.Όσο ο καθένας την βολεύει έστω και λίγο για τα αναγκαία δεν κατεβαίνει στο πεζοδρόμιο.
    Για αυτό χτυπάνε λίγο λίγο και την κάθε κοινωνική ομάδα ξεχωριστά,ώστε να μην μπορεί να υπάρξει παλλαική αντίσταση.

    • @ant
      Φίλε μου τα δύο σου σχόλια είναι πολύ ευχάριστα και επίσης… «ξηγημένα».

      Μου έλυσες και την απορία… ΤΙ στο καλό εννοούσες χθες! χαχαχα…

      Με ΟΛΑ όσα είπες συμφωνώ.
      Κι όποιος πει ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι όσα λες είναι λάθος, ή αντίθετα με τις αριστερές του αντιλήψεις, παίρνει βραβείο… CD με ομιλίες του ΓΑΠ σε ρημίξ χορευτικό, σε ΦΑ δίεση.🙂

      Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να γράψω ένα ποστ με θέμα την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εθνική συμφιλίωση. ΟΧΙ την πλαστή ψευτο-συμφιλίωση, που μαγείρεψαν κάποιοι… πολιτικάντηδες (γιατί θέλανε μπίζνες). Πρέπει επίσης να φροντίσω να έχει πολύ χιούμορ αυτό το ποστ, μαζί με ανθρωπιά και ανοιχτότητα.

      ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ένα νέο είδος καλοπροαίρετου αυτο-σαρκασμού, όλων μας των προκαταλήψεων, οι οποίες μας διχάζουν. Σκέφτομαι για τίτλο post: «Απλά μαθήματα πραγματικής εθνικής συμφιλίωσης, όχι… μ@λ@κίες», ή εναλλακτικά «ΠΩΣ να τα βρείτε με τον (δήθεν κακό) πολιτικό σας αντίπαλο», κλπ.

      Πιο… κουλτουριάρικα, πιθανοί τίτλοι είναι π.χ.

      «Θεμελιώδεις Μύθοι και Παρανοήσεις μεταξύ Αριστερών και Πατριωτών».

      «Το Χτίσιμο Εμπιστοσύνης, 1ο βήμα για χτίσιμο ΛαΪκού Μετώπου»

      κλπ.

      Αυτό το προτεινόμενο ποστ ίσως πρέπει να ξεκινάει από τις… ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ προκαταλήψεις, διότι… αυτές τις ξέρω ΠΑΡΑ πολύ καλά, τώρα πια. (Το ίδιο συνιστώ να κάνουν και άλλοι, γενικά).:mrgreen:

      Λείπει (ίσως) από τη λαΪκή μας κουλτούρα μια θεραπευτική δόση ΑΥΤΟσαρκασμού. Υπάρχει βέβαια κάποιο τέτοιο στοιχείο, αλλά σε ελληνικές ταινίες είναι μάλλον πλαστό, τείνει προς το… καραγκιοζιλίκι και αποτελεί επινόηση του σεναριογράφου, για να παρουσιάσει τον εκαστοτε ήρωά του σαν γελοίο. ΔΕΝ πείθει ότι είναι πηγαίος, αυθεντικός αυτο-σαρκασμός…

      Ισως το πιο σημαντικό μάθημα που παίρνουμε από την τωρινή κρίση, είναι ακριβώς το χτίσιμο μιας τέτοιας αλληλο-συνεννόησης.

      Επίσης έχει σημασία, όταν κάποτε περάσουμε στην κριτική, έχοντας χτίσει ένα στέρεο έδαφος αλληλο-κατανόησης, να το κάνουμε με ΜΗ-επιθετικό τρόπο, που να μην ΠΡΟΚΑΛΕΙ τη σύγκρουση χωρίς λόγο με τις προκαταλήψεις του Αλλου.

  14. Είμαι… συγκινημένος! Παραληρώντας υπέρ Ενωτικού ΛαΪκού Μετώπου, βιώνω επιτέλους ότι… δεν είμαι καλαμπόκι, αν και οι… κότες (του ΓΑΠ) ΔΕΝ το ξέρουν.

    Γιατί?
    -Διότι (μέσω του μπλογκ «Βαθύ Κόκκινο») η τρέχουσα ανάρτηση μπήκε ΚΑΙ στο indymedia σήμερα.

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1324508

    Πατριώτες, είδατε ΤΙ πλεονέκτημα είναι, νάχεις ΜΑΖΙ σου την αριστερά? Αν πεις κάτι σωστό φτάνει μέχρι και το ιντυμήντια και τους αναρχικούς ακόμη.

    Παλιές προκαταλήψεις καταρρέουν. ΠΟΙΟΣ θα το περίμενε, ελάχιστα χρόνια πριν, ότι υπάρχουν αλήθειες που ενώνουν τους πάντες, από αριστερούς και αναρχικούς μέχρι και πατριώτες… παρεξηγημένους από τους προηγούμενους?

    _________
    ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
    1. Γεγονός είναι, ότι επιλέγοντας ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ να μην ανήκω σε κανένα κόμμα, διευκολύνω την ενωτικότητα ή όσους θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας, ΧΩΡΙΣ ανησυχία για ενδεχόμενο πολιτικό καπέλλωμα. Κατέληξα μάλιστα ότι όποιος γράφει κείμενα σε μπλογκ ή έντυπα θέλοντας να εκφραστεί με παρρησία, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να υπακούει σε «γραμμή κόμματος», άρα δεν πρέπει ούτε και να ανήκει σε κάποιο κόμμα (τουλάχιστον με την παραδοσιακή έννοια, του κόμματος στην Ελλάδα και την ιεραρχική δομή τους).

    2. Το πρώτο βίντεο με τον Μαξ Κάϊζερ (που όταν ανέβηκε… δεν τον ήξερε κανείς στην Ελλάδα) σήμερα έφτασε τα 499,198 views. Ισως να βγει το ποστ για εθνική συμφιλίωση ταυτόχρονα με τη συμπλήρωση 500 χιλιάδων θεάσεων αυτού του βίντεο, διότι ήταν το πρώτο βίντεο στην Ελλάδα που προωθήθηκε άδολα και μαζικά από εκατοντάδες ιστοσελίδες ΟΛΩΝ των πολιτικών χρωμάτων (πλην… δωσιλόγων του ΔΝΤ).

  15. χε χε περιμένω το άρθρο σου…Για μένα πατριώτης που δεν είναι επαναστάτης δεν είναι πατριώτης.Για αυτο και τις ημέρες των κινητοποιήσεων των αγανακτισμένων τσακώθηκα με πολλούς πατριώτες bloggers που προβόκαραν τους αγανακτισμένους και έλεγαν στον κόσμο να μην κατέβει στηρίζοντας την κρίσιμη στιγμή την κατοχική κυβέρνηση .Αποδεικνύοντας οτι την κρισιμη ώρα αποδείχθηκαν δεκανίκια του καθεστώτος.

  16. ασε την γνωμη μου για το indymedia καλύτερα να μην την εκφράσω γιατί θα χαλάσουμε τις καρδιές μας…

    • Και όμως, κατανοώ απόλυτα ΤΙ θες να πεις διότι ακόμη και σε μένα, ορισμένα που είχα δει στο ιντυμήντια κάποτε ΔΕΝ μου άρεσαν, παρόλο που εκτιμώ ΚΑΙ τα θετικά του (π.χ. αυτή τη δημοσίευση σήμερα) και τάσσομαι ΚΑΤΑ της κατάργησής του με λογοκρισία.

      Για την ακρίβεια… (με αυτή την ευκαιρία) θα ήθελα να απευθύνω ένα… μήνυμα αγάπης και ευγνωμοσύνης προς ΟΛΟΥΣ όσους με… συκοφάντησαν κάποτε.

      Τάσσομαι αναφανδόν υπέρ της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ τους να με… συκοφαντούν ανώνυμα (αν και… το «επώνυμα» ΔΕΝ με χαλάει κι αυτό -χεχε).

      Τους ευγνωμονώ ιδιαιτέρως διότι…. ΑΥΤΟΙ «με έκαναν άνθρωπο»
      (ανεκτικό ΚΑΙ δημοκράτη, όχι μαλακίες…)

      ΚΑΤΩ η υποχρεωτική επωνυμία,
      ζήτω η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ με τους συκοφάντες μας.

      Σκατά στη μούρη των… παρεξηγιάρηδων… δικομανών [*]
      ΑΥΤΟΙ είναι οι Ιούδες και οι «κερκόπορτες»! 🙂 χαχαχα

      [*] δείτε τα χάλια της… εγωπαθούς δικομανίας ΕΔΩ
      http://panosz.wordpress.com/2011/07/19/civil_war-113/#comment-122506
      με ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ απειλή μήνυσης (=ΕΠΙΚΛΗΣΗ του Μπλογκονόμου):
      http://panosz.wordpress.com/2011/07/19/civil_war-113/#comment-122546

      Αυγούστου 5, 2011 στο 11:30 πμ

      Πάνος

      Ουστ, λέμε!

      Τα υπόλοιπα θα σου τα πει ο δικηγόρος μου, όταν θα σου κοινοποιηθεί η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που θα καταθέσω εναντίον σου.

  17. σημαντικό UPDATE έκανα στο τέλος του προηγούμενου σχολίου. Ισως και να έπρεπε να γίνει νέο σχόλιο, γιατί το θέμα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.

    Κάντε refresh (και αν διαβάζετε μέσω feed-reader, προσοχή διότι τέτοιες αναβαθμίσεις συνήθως ΔΕΝ μεταφέρονται εκεί).

  18. εξαιρετικός όπως πάντα!
    ίσως για να μας αποζημειώσεις για τις μεγάλες (χρονικά) απουσίες σου…
    με τον φόβο να μην καταντήσω γραφικός θέλω να βάλω και μία διεθνή παράμετρο:
    η δεκαπενταετία «του τρομοκρατικού πολέμου» πέρασε αργά ή γρήγορα. Ας Προσέξουμε ότι το νέο δόγμα του Νατο έγινε «CyberWar». ότι και αν σημαίνει σε αντιστοιχία του τότε που νομίσαμε ότι πέντε σκηνές στην κοιλάδα Μπεκαα θα ήταν ο καινούργιος «εχθρός».
    Τυχαίο ή αναγκαιότητα στον Νορβηγό Μακελάρη τα ΜΜε έπαιζαν αρκετά το «κοινής λογικής» ερώτημα : Πως 1500 σελίδες και βίντεο αναρτημένα δεν βρήκαν την απαιτούμενη προσοχή από τις … Αρχές.
    Πάντα ως τυχαίο και ασύνδετο γεγονός στην σύνοδο ή την μάζωξη καλέστηκαν οι Fa(?)eBook και o G(iant)oogle. Στην ελλαδίτσα γιατί να μην ξεκινήσει η καμπάνια του Νόμου και της Τάξης; Άλλωστε η νομοθέτηση την Ελλάδα είναι το ποιό εύκολο βλέπωντας το τσιγάρο στα σκυλάδικα…
    Κοντένωντας τα λόγια είναι το θέμα που θα μας απασχολεί διεθνώς την επόμενη δεκαπενταετία…

    • Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ξανά-κόκκινε. Χαίρομαι που ξανα-ήρθες.

      Ηταν νομοτέλεια να ξανα-έρθω κι εγώ στο μπλογκ. Αλλωστε δεν έλλειψα τόσο πολύ. Το πολύ 2 μήνες, με ένα βίντεο που… πήρε ολόκληρο μήνα να φτιαχτεί.

      Κοίτα, τις μαλακίες να τις κόψουν οι Αμερικάνοι γιατί τους κυνηγάνε κι οι Κινέζοι και πολλοί άλλοι που ανησυχούν πια για τα δολλάριά τους.

      Νομοτελειακά ΟΛΟΙ θα πάρουν τ’αρχίδια τους, είναι θέμα χρόνου, οπότε… να μην τραβάνε πολύ την ουρά της γάτας στο διαδίκτυο γιατί γρατζουνάει.

      Ισως το βλέπω πολύ αισιόδοξα, αλλά η ιστορία που επαναλαμβάνεται γίνεται φάρσα. ΣΙΓΑ μην κηρύξουν τρομοκράτες κι όσους πιτσιρικάδες τους κατεβάζουν σάητ. Ας πρόσεχαν με το σεκιούριτυ.

      Νομοτελειακά η σύγκρουση εξουσίας με διαδίκτυο είναι δεδομένο να ενταθεί. Μόνο που ο Νόμος του Μέρφυ είναι ΜΑΖΙ μας και εναντίον τους.

      __________
      Υ.Γ. Το «νομοτελειακά» εμπεριέχει και έντονο αυτο-σαρκασμό. Μάλλον θάπρεπε να πω… μαυροκυκνικά, εκ του «Μαύρος Κύκνος». [απρόβλεπτο συμβάν που… είναι αναμενόμενο, άρα και αντίφαση…]
      http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Swan_%28Taleb_book%29

  19. […] ΚΑΤΩ η υποχρεωτική επωνυμία, ζήτω η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ με τους συκοφάντες μας. Σκατά στη μούρη των… παρεξηγιάρηδων… δικομανών [*] ΑΥΤΟΙ είναι οι Ιούδες και οι “κερκόπορτες”! χαχαχα [κάνοντας copy/paste το σχόλιό μου ΕΔΩ]. […]

  20. Το παρόν ποστ είχε αναδημοσιευτεί και αλλού, π.χ. από το μπλογκ «Βαθύ Κόκκινο» (με επιμέλεια του συμπαθούς ciaoant1)!
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/08/blog-post_1027.html

    …και από εκεi, o ίδιος ο ciaoant1 το αναδημοσίευσε επίσης στο indymedia (χωρίς να το ξέρω)
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=748603

    Αυτά τα αναφέρω για 2 λόγους
    1) Γιατί οι πιέσεις κατά της ανωνυμίας εντείνονται χάρις σε διενέξεις όπως η πρόσφατη, στους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα» (σχετικά με ΠΔ/ΤΦ)
    2) Γιατί ψάχνω να βρω ΤΙ δικά μας ποστ αναδημοσιεύτηκαν και αλλού, ιδίως στο ίντυ, όπου δεν νομίζω να έστειλα κάτι ο ίδιος, επί μακρόν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s