Εύθικτοι Επώνυμοι Δικομανείς, ΕΞΩ απ το διαδίκτυο! Ευγνωμονώ τους ανώνυμους συκοφάντες μου!

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ στους συκοφάντες μας! ΑΝΩΝΥΜΙΑ άνευ ορίων και άνευ όρων… (Χωρίς πλάκα. Μην το γελάτε καθόλου. Κυριολεκτώ).

UPDATE 2: Σημαντικό άρθρο του προγραμματιστή Παναγιώτη Βρυώνη blogs και ανωνυμία: η σημασία της ανωνυμίας στην έκφραση.

Περίληψη του UPDATE 3 (Κλικ ΕΔΩ, ή scroll down and put the KOT down):

  • Για την ακρίβεια, ευχαριστώ θερμά  ΚΑΘΕ ανώνυμο συκοφάντη μου, διότι… όχι μόνο με έμαθε κάποιες αρετές υπομονής, ψυχραιμίας ή ανεκτικότητας, αλλά και ουσιαστικά με… ευεργέτησε.
  • Ε ναι, μάλιστα το φχαριστήθηκα ιδιαιτέρως, όταν τον… ΞΕΣΚΙΣΑ, καταρρίπτοντας ΟΛΗ τη λάσπη του, όταν τον έκανα κομμάτια ΧΩΡΙΣ τύψεις, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ήταν ανώνυμος ! ΧΑΧΑΧΑ…

Εγραψε πρόσφατα ο κ. Μωυσής Μπουντουρίδης:

Μωυσής Μπουντουρίδης
Μωυσής Μπουντουρίδης

 #blogsgr Ό,τι και να λένε τώρα οι υπερασπιστές της, στην Ελλάδα δεν έχουμε ούτε την κουλτούρα της ανωνυμίας, ούτε πολύ περισσότερο την κουλτούρα της ευπροσηγορίας (το civility) και της αμοιβαιότητας στον διάλογο. Για συγκεκριμένους λόγους και θεσμικά ελλείμματα. Μ’ αποτέλεσμα τη σύγχυση μεταξύ του δικαιώματος για ανωνυμία και της διεκδίκησης της κοινωνικής δικαιοσύνης. Γιατί το κοινωνικά δίκαιο δεν είναι επίπλαστο, ψευδεπίγραφο, κρυμμένο κάτω από ανωνυμίες. Δεν γίνεται, δεν μπορούν να γονιμοποιηθούν οι καρποί, οι πόροι της ανωνυμίας έξω από, με παραβίαση κάθε μορφής κοινωνικής δικαιοσύνης. Το παράδοξο της ανωνυμίας (που είναι μια κανονικότητα σε μας) είναι μια μη αποσκοπούμενη συνέπεια-της, η αδικία.

Ε, δίκιο έχει κι αυτός σε κάποια πράματα. Μόνο που… κάπου υπονοεί (αλλά δεν το λέει καθαρά) ότι… στο δικαίωμα της  διαδικτυακής ανωνυμίας υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπου πρέπει να αναιρείται υποχρεωτικά (από το εκάστοτε κράτος). Εκεί έχει μεγάλο λάθος [αν τον κατάλαβα σωστά…] Διότι:

  • ΚΑΜΙΑ αξιοπιστία δεν έχει πλέον ΚΑΝΕΝΑ κράτος, όταν… ολοένα και πιο άπληστο, αδηφάγο για περισσότερη αστυνόμευση, απαιτεί ολοένα και περισσότερους περιορισμούς της ελευθερίας των πολιτών του.

Οσα υπονοεί ο κ. Μπουντουρίδης για κάποιες…  δολιότητες στο διαδίκτυο, κρυμμένες πίσω από ανωνυμίεςδεν αναιρούν την ακόμη χειρότερη δολιότητα του κράτους, απείρως πιο επικίνδυνη και καταστροφική από την εκάστοτε…  βαρβάτη λάσπη του διαδικτύου ή τα βρισίδια του (φαινόμενα τόσο συνηθισμένα ώστε… κανένας υγιής άνθρωπος δεν τα παίρνει στα σοβαρά, τώρα πια). Μάλιστα… οι σημερινές συνθήκες επιτάσσουν στροφή σε ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση, από νομοθετική άποψη. Π.χ. έγκυροι νομικοί έχουν ήδη προτείνει την απο-ποινικοποίηση της (απλής) εξύβρισης στο διαδίκτυο (ΚΑΙ γενικότερα, ορισμένοι). Ειδικά στο διαδίκτυο, το βρισίδι δεν μετράει πια, σαν επίθεση. Επιβαρύνει μόνο τον… υβριστή. Εχει ακυρωθεί πολιτιστικά.

Εξακολουθεί να είναι μεγάλο πρόβλημα, βέβαια, η λάσπη (μαζί με την παραπληροφόρηση) αλλά… όσο μεγάλα προβλήματα κι αν είναι αυτά, ΔΕΝ πρόκειται να μειωθούν, ούτε ελάχιστα, μέσω… περισσότερης αστυνόμευσης ή υποχρεωτικής επωνυμίας. Απλά… μια κρύα μέρα θα (μας) συκοφαντούν μόνο όσοι έχουν γερές πλάτες και/ή οικονομική επιφάνεια. Αυτοί δηλαδή που δεν φοβούνται δικηγορικά έξοδα, ή άλλες συνέπειες, επειδή διαθέτουν «άκρες»,  οικονομική δύναμη, «κύρος» ή… τ’ αρχίδια του Καράμπελα. ΑΥΤΟΙ θα (μας) προσβάλλουν, θα λογοκρίνουν άδικα χώρους διαλόγου και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα μας συκοφαντούν, ότι δήθεν τους… συκοφαντήσαμε, έτσι ώστε να εξαπολύουν και τραμπουκίστικες απειλές για μηνύσεις, καθε λίγο και λιγάκι, ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΣ κάθε αντίθετη άποψη.

  • Το «έργο» αυτό, το έχουμε ξαναδεί. Μετά την (ενδεχόμενη) ψήφιση ενός ανελεύθερου μπλογκο-τρομο-νόμου, ο… ιδιότυπος βόθρος κρυμμένου τραμπουκισμού, εγωπαθούς  δικομανούς ευθιξίας και απύθμενης υποκρισίας κάποιων (ΔΗΘΕΝ αξιοπρεπών) επώνυμων …[αυτός ο εξω-διαδικτυακός βόθρος] θα ξεχυθεί στο διαδίκτυο, θα ενταθεί και θα οργιάσει ασχημονώντας μέχρι αηδίας, σε βάρος της ελευθερίας, της κοινωνίας και των διαδικτυακών κοινοτήτων.

Δηλαδή, κ. Μπουντουρίδη, στηλιτεύοντας (αρκετά εύστοχα) τα κακώς κείμενα της νοοτροπίας «μας»… ξεχνάτε την ξεφτίλα πάρα πολλών αηδιαστικών επώνυμων στην Ελλάδα… εκτός διαδικτύου. Αυτοί κουβαλούν τους βόθρους τους (της σάπιας κοινωνικής τους ζωής) ΚΑΙ στο διαδίκτυο. ΑΥΤΟΙ καταστρέφουν το διαδίκτυο, όχι το διαδίκτυο αυτούς. Και μετά το ρίχνουν… στην παλαβή, π.χ. πετσοκόβουν σχόλια που τους ασκούν θεμιτή κριτική, συκοφαντούν ασύστολα, πουλώντας και τσαμπουκά εκμεταλλευόμενοι την επωνυμία τους, κ.ο.κ.

  • Επίσης, δεν είναι δυνατόν ποτέ, να συνηγορήσουμε υπέρ μείωσης πολιτικών και κοινωνικών ελευθεριών, λόγω μιας υποτιθέμενης  (είτε υπαρκτής είτε όχι) «ανωριμότητας» κάποιου λαού ή έθνους, κ.ο.κ. (Σαν γενίκευση που ισοπεδώνει, ω… μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι).
  • Κάτι τέτοιο, εκτός του ότι αποτελεί έμμεσο (έστω ακούσιο) ρατσισμό, θυμίζει και ιδεολόγημα Χουντικών «γυψαδόρων» συνταγματαρχών.

Εεεμ… ΠΩΣ την πατήσατε, έτσι, ΚΑΙ εσείς κ. Μπουντουρίδη (που σας εκτιμώ λόγω άλλων άρθρων σας) ΔΕΝ το κατανοώ καθόλου. ΜΗ γενικεύετε σε θέματα όπου ΔΕΝ έχετε πλήρη στοιχεία. Ασχοληθείτε καλύτερα με τις μεταφράσεις του Ζίζεκ και τα δοκίμιά σας (που εκτιμώ). ΔΕΝ ξέρετε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κουλτούρα του διαδικτύου. Αυτή την ξέρουμε πολύ καλύτερα εμείς που φάγαμε ΚΑΙ τα αρνητικά της στη μάπα, χωρίς την αιγίδα κάποιου σεβαστού ονόματος ή θεσμού. Μη νομίζετε ότι μιλάω…αφηρημένα. Σε ΕΣΑΣ μιλάω, που κάποτε, μια φορά κι έναν καιρό, όταν είχα γίνει… στόχος πολλαπλών άδικων επιθέσεων στο ελληνικό διαδίκτυο, δεν είχατε πάρει χαμπάρι τίποτε, διότι διαβάζατε τα… βιβλία σας (όπως ο Χριστόδουλος επί… χούντας). χαχαχα…

  • Ε, ΔΕΝ… μπυράζει αυτό κ. Μπουντουρίδη, αλλά… ΜΗ μας σερβίρετε και Μύθο, καλοκαιριάτικα. (Μία… Κάϊζερ, από μένα, στον κ. Μωυσή)! 😉

Εν κατακλείδι, η υποχρεωτική κατάργηση της διαδικτυακής ανωνυμίας… (εκτός του ότι είναι τεχνικά πολύ δύσκολη έως ανέφικτη) ΔΕΝ έπεται άνοδο της ποιότητας ή της κοινωνικής δικαιοσύνης στο διαδίκτυο. Παραδόξως, το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, λόγω μιας (ενδεχόμενης) υποχρεωτικής επωνυμίας στα πλαίσια του επικείμενου μπλογκονόμου. Δηλαδή, η διαδικτυακή αδικία, ο τραμπουκισμός και η λάσπη ΑΥΞΑΝΟΥΝ όλα μαζί, λόγω της προοπτικής να επιβληθεί ο μπλογκο-τρομονόμος. Αυτή η χειροτέρευση, είναι μάλιστα… σχεδόν νομοτελειακή. Αυτό (το παράδοξο) μπορώ και να το αποδείξω, αναλυτικά. Αξιοποιώντας  νέα στοιχεία από συγκεκριμμένα παραδείγματα, πρόσφατων διαλόγων σε μπλογκ. Υπάρχουν στοιχεία, πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι… μόλις άρχισε να κυκλοφορεί η είδηση του μπλογκο-κουκουλο-νόμου, άρχισε να οργιάζει και η βουλιμία… δικομανών παρεξηγιάρηδων επώνυμων, τουλάχιστον ένας εκ των οποίων… ξεσάλωσε σε ασύλληπτου μεγέλθους ωμό τραμπουκισμό, προσβάλλοντας χυδαία μια μπλόγκερ που διαφώνησε (κόσμια) μαζί του, απειλώντας την (τώρα) ΚΑΙ με… μήνυση ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, επικαλούμενος (εμμέσως πλην σαφώς) τα «δικαιώματα άρσης ανωνυμίας» που υπόσχεται ο ΠΑΣΟΚικός μπλογκο-τρομο-νόμος !

UPDATE: Αν και δεν έχω χρόνο ΤΩΡΑ να αναλύσω κάποια στοιχεία, ορίστε τα ΧΩΡΙΣ ενεργούς συνδέσμους, ώστε να μην κοπιάσει ΚΑΙ εδώ ο… εύθικτος τσαμπουκαλής ΕΠΩΝΥΜΟΣ… μπλογκο-πατέρας που εκτόξευσε την απειλή:

1.  [Προσβλητικό, υβριστικό ΚΑΙ συκοφαντικό «σχόλιο» που αδικεί κατάφορα μία σχολιάστρια (και σοβαρή ιστολόγο) επειδή διόρθωσε λάθος του οικοδεσπότη ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ, αμυνόμενη κόσμια από προηγούμενη προσβολή]:

http://panosz.wordpress.com/2011/07/19/civil_war-113/#comment-122506

Αυγούστου 5, 2011 στο 7:02 πμ

(όπως έκαναν συστηματικά οι φίλιες στην καλύβα δυνάμεις)


Πάνος

Αυτό, κυρά-Βασιλική, είναι καραμπινάτος, αλλά και φτηνιάρικος ταυτόχρονα γκαιμπελισμός. Η απάντησή μου θα είναι ευγενική αλλά και περιεκτική, κατά το δυνατόν και αναλόγως του (θλιβερού, αλλά και χαμερπούς) αιτίου που προκάλεσε την γκαιμπελίστικη τοποθέτησή σου:

– Ρε ούστ, από ‘δω!

2. [Αδικη ΑΠΕΙΛΗ μήνυσης, με έμμεση επίκληση του επικείμενου Μπλογκο-τρομο-νόμου]:

http://panosz.wordpress.com/2011/07/19/civil_war-113/#comment-122546

Αυγούστου 5, 2011 στο 11:30 πμ

Πάνος

Ουστ, λέμε!

Τα υπόλοιπα θα σου τα πει ο δικηγόρος μου, όταν θα σου κοινοποιηθεί η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που θα καταθέσω εναντίον σου.

___________________________

Σε λίγο όμως… φεύγω,  λόγω επείγουσας υποχρέωσης (και ετοιμασίας για διακοπές) και σας αφήνω να (ξανα)σκεφτείτε το εξής… κουφό:

Ζήτω η ΑΝΩΝΥΜΙΑ, άνευ όρων και άνευ ορίων.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ στους… συκοφάντες μας !

Στηρίζω τους συκοφάντες μου. Διότι… ΑΥΤΟΙ με έκαναν άνθρωπο (δημοκρατικότερο)!

Α χα χα χα….

Για την ακρίβεια… (με αυτή την ευκαιρία) θα ήθελα να απευθύνω ένα… μήνυμα αγάπης και ευγνωμοσύνης προς ΟΛΟΥΣ όσους με… συκοφάντησαν κάποτε.

Τάσσομαι αναφανδόν υπέρ της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ τους να με… συκοφαντούν ανώνυμα (αν και… το “επώνυμα” ΔΕΝ με χαλάει κι αυτό -χεχε).

Τους ευγνωμονώ ιδιαιτέρως διότι…. ΑΥΤΟΙ “με έκαναν άνθρωπο”
(ανεκτικό ΚΑΙ δημοκράτη, όχι μαλακίες…)

ΚΑΤΩ η υποχρεωτική επωνυμία, ζήτω η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ με τους συκοφάντες μας.

Σκατά στη μούρη των… παρεξηγιάρηδων… δικομανών [*] ΑΥΤΟΙ είναι οι Ιούδες και οι “κερκόπορτες”! :-) χαχαχα [κάνοντας copy/paste το σχόλιό μου ΕΔΩ].

UPDATE 3 (ίσως και νέο ποστ):

ΕΡΩΤΗΣΗ: Εκτός από τους… παρεξηγιάρηδες, ΠΟΙΟΣ άλλος ενοχλείται υπέρμετρα, ΕΙΔΙΚΑ από την ανωνυμία στο διαδίκτυο?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ενοχλείται όποιος έχει πραγματικά «λερωμένη τη φωλιά του». Αν και ο καθένας μας είναι φυσικό να ενοχληθεί (ή και να υποστεί κάποιες βλάβες) από την ακραία συκοφαντία, αυτό είναι εντελώς διαφορετικό θέμα από την ανωνυμία και το δικαίωμα γι’ αυτή. Είναι φυσικό να ενοχλεί η λάσπη, αλλά… «το αποτέλεσμα μετράει» (μη μας… καραφλιάζετε). Η συκοφαντία που δημοσιεύεται ανώνυμα έχει πολύ λιγότερη αξιοπιστία από την επώνυμη. Για την ακρίβεια, έχει… σχεδόν μηδενική αξιοπιστία, αν δεν περιέχει και τεκμηρίωση με ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Επομένως (λογικά) εκείνος που ενοχλείται από την ανωνυμία, στην πραγματικότητα ενοχλείται από τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ, λόγω δικής του αδυναμίας να τα αντικρούσει. Νοιώθει πως εκτίθεται, διότι πραγματικά έχουν δίκιο οι ανώνυμοι (και μη-) «συκοφάντες» του. ΑΝ δηλαδή, μπορούσε ο θιγμένος να καταρρίψει τα στοιχεία, θα έκανε πολύ εύκολα δική του ιστοσελίδα ή μπλογκ με  αποστομωτική απάντηση σε ΟΛΗ τη λάσπη. (Στο παρελθόν κάτι τέτοιο είχα αναγκαστεί να κάνω κι εγώ). Θα μου πείτε… βαρετό, άχαρο, ίσως και περιττό είναι, το να απαντάς σε λασπολόγους. Μα… ΦΥΣΙΚΑ και ΕΙΝΑΙ, όλα αυτά, αν η λάσπη είναι ασήμαντη. Σε περιπτώσεις ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ λάσπης, όμως, που δημοσιεύεται ανώνυμα στο διαδίκτυο, υπάρχει πανεύκολη δυνατότητα κατάρριψής της. Επομένως… ΓΙΑΤΙ να μη γίνει?

Ας μην κοροϊδευόμαστε, λοιπόν. ΚΑΘΕ φορά που κάποιος θίγεται υπέρμετρα από ΑΝΩΝΥΜΗ λάσπη στο διαδίκτυο κι απαιτεί τη φίμωσή της, έχει ΛΕΡΩΜΕΝΗ τη φωλιά του (εκτός αν είναι αδαής ή δειλός ή δυσκολεύεται χωρίς λόγο να απαντήσει). Εκείνοι που απαιτούν υποχρεωτική ΕΠωνυμία στο διαδίκτυο, είναι εκείνοι που έχουν συμφέρον να κρύψουν στοιχεία εις βάρος τους, ΑΛΗΘΙΝΑ στοιχεία που δεν μπορούν να αντικρούσουν. ΔΕΝ απαιτούν μόνο κατάργηση της ανωνυμίας. Αυτό είναι ΜΕΣΟ για το σκοπό τους. Ο Πραγματικός τους σκοπός είναι η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ και η ΦΙΜΩΣΗ των ανώνυμων (δήθεν-) «συκοφαντών». Γι’ αυτούς τους «σταυροφόρους κατά της ανωνυμίας», η υποχρεωτική επωνυμία είναι μέτρο καταστολής και λογοκρισίας που τους ΣΥΜΦΕΡΕΙ. Τίποτε παραπάνω. Ο πραγματικά αδικημένος και συκοφαντημένος δεν (θα έπρεπε να) ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την ανωνυμία της λάσπης, εκτός αν είναι… παρεξηγιάρης. Βέβαια, για την ακρίβεια, ίσως θυμώσει κάποιος τόσο πολύ, ώστε να θέλει να μάθει ΠΟΙΟΣ τον συκοφαντεί. Αυτό το νιώσαμε σχεδόν όλοι, όσοι «ψηθήκαμε» στο διαδίκτυο. Είναι ανθρώπινο βέβαια, αλλά και… εντελώς δευτερεύον. Αν κάτσει κανείς να το σκεφτεί πιο ψύχραιμα, η ανώνυμη λάσπη είναι πολύ προτιμότερη από την επώνυμη. Εσείς τι θα προτιμούσατε? Να σας συκοφαντεί… επωνύμως ένας γνωστός δημοσιογράφος, με γερές «πλάτες», ή να σας συκοφαντεί ένας ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ που… δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του (ακόμη κι αν φανέρωνε το ονοματάκι του)? Προσωπικά, προτιμώ ΧΙΛΙΕΣ φορές το δεύτερο. χαχαχα…

🙂

  • Για την ακρίβεια, ευχαριστώ θερμά  ΚΑΘΕ ανώνυμο συκοφάντη μου, διότι… όχι μόνο με έμαθε κάποιες αρετές υπομονής, ψυχραιμίας ή ανεκτικότητας, αλλά και ουσιαστικά με… ευεργέτησε.
  • Ε ναι, μάλιστα το φχαριστήθηκα ιδιαιτέρως, όταν τον… ΞΕΣΚΙΣΑ, καταρρίπτοντας ΟΛΗ τη λάσπη του, όταν… τον έκανα κομμάτια ΧΩΡΙΣ τύψεις, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ήταν ανώνυμος ! ΧΑΧΑΧΑ…

Ξανα-ματα-δίνω ορισμένα καυτά λινκ, προς το παρόν:

Enhanced by Zemanta

21 comments

  1. Ρεεε τι πάθαμε, βγαίνει τώρα από το ντουλάπι ο κάθε τζιτζιφιόγκος σκατο-ΠΑΣΟΚος ΔΗΜΙΟγράφος, να επιτεθεί σε ΕΜΑΣ τους μπλόγκερ ότι είμαστε «χυδαιολόγοι» για φίμωμα. Οπως ο Μπαρτζινόπουλος του Εθνους, που έγραψε:

    …Ή τι να πει ο μόνιμα λαλίστατος Α. Τσίπρας που πρόσφατα είχε αποφανθεί με το ανάλογα δραματικό ύφος ότι «θα ξεχάσουμε το πανεπιστήμιο που ξέραμε» όταν ακριβώς είναι εδώ και χρόνια το ζητούμενο: να ξεχάσουμε επιτέλους ένα πανεπιστήμιο που είναι ανίκανο να συμπορευτεί με τις εξελίξεις και τις ανάγκες των καιρών και αναδεικνύει θέματα όπως το περίφημο «άσυλο» σε μείζονος σημασίας προβλήματα σε μια εποχή που το ζητούμενο είναι να μπει επιτέλους κάποιος φραγμός στην ασυδοσία των μπλογκς που διεκδικούν το δικαίωμα ακόμη και να χυδαιο­λο­γούν ανώνυμα έτσι ώστε ο θιγόμενος να μην είναι σε θέση ν’ αντιδράσει.
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22790&subid=2&pubid=63283283

    Μπαρτζινόπουλε, ΜΑΖΕΨΟΥ μη σου ΓΑΜHΣΟΥΜΕ ό,τι έχεις και δεν έχεις στο διαδίκτυο. ΕΙΤΕ «χυδαιολογικά» ΕΙΤΕ και λογικά, με επιχειρήματα. ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ.

    Αντε και γαμήσου αρχιψευταράκο. ΕΔΩ έχεις την ελευθερία να μιλήσεις και ΚΡΥΒΕΣΑΙ πίσω από τη ρολάρα σου, μέσα στη σκατο-πασοκο-φυλλάδα.

    Στη δεινοσαυρο-σκατοφυλλάδα σου ΚΑΝΕΝΑΣ αναγνώστης δεν μπορεί να εκφραστεί τόσο ελεύθερα όσο στο διαδίκτυο, στα μπλοογκ. Αμα απολύσετε και το Δελαστίκ είστε ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.

  2. Μπομπολοφυλλάδα τώρα, τι περιμένεις.
    Αλήθεια, γιατί έπεσε το bobolasgate.info? Ετσι θα πέφτουν πλέον όλα τα δυσάρεστα blogs?

    • Ναι, αλλά… το παράκανε. Μπήκε σε διεθνή ύδατα και θα πνιγεί.

      ΔΕΝ ήξερα ότι έπεσε το άλλο που λες. Δυσάρεστη είδηση, ΠΑΡΑ πολύ. Κράτησα κάποιες σελίδες, που τις φύλαξα για παν ενδεχόμενο, αλλά σχετικά λίγες.

      Αν έπεσε από την αιτία που φανταζόμαστε, πρέπει το επόμενο να ανεβεί σε σάητ που να ΜΗΝ κατεβαίνει εύκολα. Θα επιχειρήσω να μάθω ΤΙ έγινε.

      • Όχι μόνο έχει πέσει, αλλά έχει χαθεί και από την google cache.
        Ψηφιακή λογοκρισία στην απόλυτη μορφή της.

  3. «ώστε ο θιγόμενος να μην είναι σε θέση ν’ αντιδράσει»:

    -(tm) Asshole Bartzinopoulos

    Και τα σχόλια στα μπλογκ ΤΙ τα έχουμε, ρε… περίττωμα δεινοσαύρων?

    Και το δικαίωμα να φτιάξει ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπλογκ ΤΙ είναι, ρε κλαψουροκλανιάρη?

    ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ είναι σε θέση να αντιδράσει?

    Τη φυλλάδα σου και ΔΡΟΜΟ, το διαδίκτυο ΔΕΝ σε παίρνει. Κλείστο το μαγαζί.

  4. @Crazy Penguin… Λαβράκι.

    Ο ΙΔΙΟΣ ο Μπόμπολας κυνήγησε νομικά το bobolasgate.info, στοιχεία εδώ:

    Bobolas v. Does 1-100
    STATUS: Plaintiff’s Motions for Temporary Restraining Order and for Preservation of Documents denied. Plaintiff’s Motions for Expedited Consideration and Sealing of Documents granted.

    D. Ariz.: Blog Host Can’t Be Bound by TRO for User Posts

    Eric Goldman
    This lawsuit involves Bobolasgate.info, a Greek-language blog/website that appears to criticize Greek real estate and media mogul George Bobolas. Bobolas seeks a TRO against both the blog authors [Does] and against non-party GoDaddy, which appears to host the blog and act as its domain name registrar. . . The court rejects the TRO against the US Does, saying that Bobolas hasn’t been able to show that the allegedly defamatory posts were made by them and did not provide enough evidence to support that the published statements were actionable defamatory (as opposed to non-actionable opinions or lacking the requisite scienter). The court also rejects a request to shut down the blog entirely, properly noting that doing so would be an impermissible prior restraint.
    http://mlrc.informz.net/z/cjUucD9taT0xMDY0OTIwJnA9MSZ1PTAmbGk9NDM1NzA5OA/index.html

    –Opinion: Bobolas v. Does 1-100
    http://mlrc.informz.net/z/cjUucD9taT0xMDY0OTIwJnA9MSZ1PTAmbGk9NDM1NzA5OQ/index.html
    Last updated by MLRC on 10/13/2010 0 comments Links to this post
    Email This BlogThis! Share to Twitter Share to Facebook Share to Google Buzz
    Labels: Blog comments, Libel, Prior restraints / TRO

    —————
    το βρήκα σε αυτό το μπλογκ,. πρώτη μούρη ακόμη ανάμεσα σε άλλα
    http://mlrcblogsuits.blogspot.com/

    • Κατέβασα και το pdf της υπόθεσης Μπόμπολα εναντίον bobolasgate.
      Διατίθεται εδώ

      Click to access 0.pdf

      ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος για τις μπούρδες σου, κουφάλα Μπαρτζινόπουλε? ….

      ΜΗ θιχτεί το «μεγάλο αφεντικό», να μπορεί να κλείνει σάητ στα μουλωχτά.

      Ε, ντάξει, δεν είναι και δύσκολο να κλείσει σάητ στο godaddy.com
      Υπάρχουν providers πιο ζόρικοι (και η Ισλανδία ή άλλα μέρη).

      Αλλά… ακόμη δεν κατάλαβα πότε και ποια απόφαση έκλεισε το σάητ.

      Ας διαβάσουμε το pdf.
      ______
      (λίγο αργότερα)…
      Το ΔΙΑΒΑΣΑ. Είναι μόνο 11 αραιές σελίδες. ΔΕΝ προκύπτει ότι πέτυχε ο μηνυτής, τουλάχιστον σε αυτό το έγγραφο. Στην καθομιλουμένη… πήρε τ’άρχίδια του κανονικά (αλά αμερικάνα).

      ΠΩΣ λοιπόν κατάφερε τελικά, να κλείσει το σάητ, και πότε?

      The plot thickens! :mrgreen:

      • Ισως και να βρέθηκε ΗΔΗ η απάντηση, που είναι… κάπως κωμική.

        Ρε παιδιά (του bobolasgate.info)… αφού το ξέρουν και οι κότες, πια, στο διαδίκτυο, ότι το godaddy.com.. κάνει πιάτσα στη Συγγρού και είναι ΜΕΓΑΛΟΣ ρουφιάνος, για ψύλλου-πήδημα κατεβάζει ο,τιδήποτε άμα λάχει, ΠΟΥ πάτε και βάζετε τις αποσκευές σας? ΑΝ είχατε βάλει τις «βαλίτσες» σε φιλικότερο μέρος, όχι μόνο θα είχαν σωθεί, θα έσκαγε κι από το κακό του ο μηνυτής, ο οποίος κίνησε γη και ουρανό, κυνήγησε και κατηγόρησε τους πάντες (ακόμη και την Ελλάδα ότι.. βρίθει τρομοκρατών που τον απειλούν)… και υπέστη μεγάλη νομική ήττα στο τέλος.

        Τελικά κατάφερε όμως να σας κλείσει μέσω του παρόχου, δηλαδή του godaddy.com, αλλά… νομίζω ότι ο Μπόμπολας που κίνησε βαριές νομικές διαδικασίες και πλήρωσε τεράστια ποσά, ΔΕΝ το ήξερε αυτό, στην αρχή. ΑΝ το ήξερε, θα σας είχε κλείσει σχεδόν αμέσως, διότι ο πάροχός σας είναι ΓΝΩΣΤΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ (όπως είχα διαβάσει και αλλού, με αποτέλεσμα να ΜΗΝ αγοράσω χώρο εκεί).
        UPDATE: Αυτό το συμπέρασμα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Στην πραγματικότητα, ένα μήνα μετά, νέα συνεδρίαση δικαστηρίου δέχτηκε να κλείσει το σάητ, ΧΩΡΙΣ να δώσει εξήγηση, κλπ.
        Δείτε τα νέα στοιχεία στο σχόλιο λίγο πιο κάτω, εδώ
        https://omadeon.wordpress.com/2011/08/08/anonymity-is-freedom/#comment-59850

        ΑΥΤΑ τουλάχιστον συμπεραίνω, μέχρι στιγμής, από τις τελευταίες 3 παραγράφους άλλου λινκ για την υπόθεση.
        http://blog.ericgoldman.org/archives/2010/10/blog_host_cant.htm

        […..]
        The court doesn’t say it outright, but the net effect of this ruling is that (like in Blockowicz) the plaintiff may end up with no ability to judicially force the content off the Internet. Bobolas may not be able to find the Does, or they may not be in countries that will recognize Bobolas’ claims, or US courts may not recognize a foreign injunction (see Global Royalties v. Xcentric). If the content is truthful, this is a great outcome; if the content is wrong, it is less than optimal.

        Of course, even without judicial compulsion, GoDaddy could help out Bobolas voluntarily. I’ve noted before that GoDaddy is not the fiercest champion of its users’ interests (1, 2). As a result, a more likely scenario is that GoDaddy will intervene in deference to even minimal judicial provocation. In contrast, the Blockowicz conundrum arose only when Ripoff Report declined to honor a default judgment.

        In any case, seeking a TRO against critical content is misdirected. The court rejects the TRO against the US Does, saying that Bobolas hasn’t been able to show that the allegedly defamatory posts were made by them and did not provide enough evidence to support that the published statements were actionable defamatory (as opposed to non-actionable opinions or lacking the requisite scienter). The court also rejects a request to shut down the blog entirely, properly noting that doing so would be an impermissible prior restraint.

        UPDATE: Paul Levy adds some thoughts about the lack of jurisdiction.
        http://pubcit.typepad.com/clpblog/2010/10/federal-judge-denies-greek-tycoon-preliminary-injunction-against-go-daddy-but-misses-the-lack-of-fed.html

        ΠΡΟΣΕΞΤΕ το τελευταίο λινκ μέσα στο εδάφιο, στο τέλος.

        Tuesday, October 12, 2010
        Federal judge denies Greek tycoon preliminary injunction against Go Daddy — but misses the lack of federal jurisdiction

        by Paul Alan Levy

        Καλά… τώρα βρήκαμε πραγματικά μία άκρη.

        Ακούστηκε κάτι από όλο αυτό το θόρυβο στην Ελλάδα?
        -Μπααα…. Εδώ ΘΙΩΠΗ, αλλά ακούμε τις ΠΑΠΑΡΙΕΣ των Μπαρτζινόπουλων..

  5. Επίσης ενδιαφέρον, συνοπτικό και κατατοπιστικό αυτό εδώ το κείμενο (από τη σελ. 2 και μετά)
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:XBF0WNJU9tEJ:www.graydonhead.com/index.php?option%3Dcom_docman%26task%3Ddoc_download%26gid%3D202%26Itemid%3D48+%22He+claims+in+the+suit+that+an+anonymous+party+registered+the+www.bobolasgate.info%22&hl=en

    GoDaddy Not an Agent for Bloggers

    The domain name registrar and Super Bowl advertiser GoDaddy.com could not be ordered to disable access to content hosted on a domain name, in a defamation lawsuit in which it was not named as a defendant, because the plaintiff could not convince the court that GoDaddy acted as the bloggers’ agent. That’s the ruling from a federal court in Arizona.

    The plaintiff, is a resident of Greece. He claims in the suit that an anonymous party registered the http://www.bobolasgate.info domain name with GoDaddy, and then used it to post and allow others to post defamatory content about him. Although the contents of the posts were written in Greek, and concerned Greek political and social issues, the plaintiff contended that at least some of the contributors to the web site were located in the United States.

    Butler Warren
    at University Pointe
    513.755.9500
    Visit us online at
    http://www.graydonhead.com

    He filed a defamation suit in Arizona, and asked the court to issue a temporary restraining order barring the anonymous defendants from posting defamatory information. Although he did not make GoDaddy a party to the suit, he did ask the court to order GoDaddy to shut down the Web site and prohibit the content from being posted on any other sites. The fact that plaintiff did not name GoDaddy as a party complicated matters. The Arizona court noted that courts generally cannot determine the rights of parties who are not before the court. In an effort to avoid this hang-up, the plaintiff argued that GoDaddy acted as the
    anonymous parties’ agent. But the plaintiff did not make that allegation in his complaint, and provided no factual or legal proof on that point to the court.
    «As a result, the Court cannot enter a TRO against GoDaddy,» the court said, citing opinions that required a showing of a link between a party and non-party to support an injunction against a non-party.

    What a relief for GoDaddy. Now it can focus on getting one of those offensive commercials ready for the Super Bowl.

  6. ΠΟΛΥ λίγα βρίσκει κανείς ΣΗΜΕΡΑ για το σάητ που κατέβηκε, εκτός από σποραδικές αναδημοσιεύσεις κάποιων αναρτήσεών του (όχι των πιο «καυτών») σε μερικά μπλογκ, όχι πάρα πολλά. Εντύπωση μου έκανε πάντως το ακόλουθο κείμενο – καταγγελία που έκανε το σάητ και αναδημοσιεύτηκε σε πολλά άλλα σάητ (το βρίσκετε με λίγο κόπο, αλλά δεν δίνω λινκς, για να μη τα… χαρίσω στο μεγιστάνα ή όσους θέλουν να σβήσουν ΚΑΙ τα υπολλείματα της συσκότισης)
    _______________

    «Ελευθερία του Τύπου»: κάνουν την Ελλάδα… Κίνα!»

    Η κυβερνο-συμμορία του Γιώργου Παπανδρέου και ο στενός τους συνεργάτης Γιώργος Μπόμπολας αποφάσισαν να κάνουν σε όρους ελευθεροτυπίας την Ελλάδα… Κίνα…

    Μόλις την προηγούμενη Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010, ξεκίνησαν μια συντονισμένη “καμπάνια” τρομοκράτησης δημοσιογράφων που βγάζουν την ελληνική πραγματικότητα εκτός Ελλάδος. Έβαλαν λουκέτο στον εξαιρετικό ραδιοσταθμό AIR 104,4 FM, που αποτελούσε σημείο αναφοράς χιλιάδων αλλοδαπών από όλες τις χώρες, που εργάζονται στην Ελλάδα. Το λουκέτο μπήκε κυριολεκτικά “εν μία νυκτί”. Με αυτό τον τρόπο, η μαφιόζικου τύπου Κυβερνο-Μπομπολαιϊκή σύμπραξη περνάει το μήνυμα ότι η εγχώρια ενημέρωση προς τους ξένους εργαζομένους, τους Έλληνες της διασποράς αλλά και προς τον υπόλοιπο κόσμο είναι πλέον στον γύψο!…

    Ο ίδιος ο Μπόμπολας παράλληλα, διέταξε τον τεχνολογικό διευθυντή του συγκροτήματος (Χ.Π.) να μπλοκάρει με ειδικού τύπου κατασκοπευτικό λογισμικό την πρόσβαση εκατοντάδων δημοσιογράφων και υπαλλήλων τους Έθνους στον κόμβο BOBOLASGATE. Και ακόμα, απειλεί με απολύσεις όσους εξακολουθούν να υπερβαίνουν την εσωτερική χούντα, μέσω τρίτων κόμβων και ιστοσελίδων οι οποίοι αναμεταδίδουν τα εγκλήματα του Μπόμπολα και των εταιριών του…

    Επειδή και το δικό μας λογισμικό είναι εξίσου “διεισδυτικό”, αποκρυπτογραφούμε μέσω των εισερχόμενων και εξερχόμενων IPs των υπαλλήλων του, τον αγώνα που γίνεται στο Έθνος… αφενός τον αγώνα του Μπόμπολα να επιβάλει τα “Νέα Μέτρα” εσωτερικής φίμωσης και αφετέρου τον αγώνα ορισμένων δημοσιογράφων που θέλουν να ενημερωθούν αντικειμενικά για το αφεντικό τους…

    Εμείς πιστεύουμε στην δύναμη της Αλήθειας που εξακολουθούν να υπηρετούν και να υπερασπίζονται κάποιοι δημοσιογράφοι. Τους έχουμε δώσει το χέρι, προκειμένου να συνεισφέρουν μαζί με μας και οι ίδιοι, με όποιον τρόπο επιθυμούν, στο να φέρουμε στο φως όλα τα γνωστά και άγνωστα εθνικά εγκλήματα του Γιώργου Μπόμπολα!..

    bobolasgate.info

  7. ΜΗ χάσετε την αναβάθμιση αυτής της ανάρτησης σήμερα
    https://omadeon.wordpress.com/2011/08/08/anonymity-is-freedom/#update3
    (αν διαβάσατε ΗΔΗ το ποστ, μπορεί να μη την προσέξατε)

    Επίσης… ΝΕΑ στοιχεία που λύνουν μια προηγούμενη απορία.
    ____________
    http://www.citizen.org/litigation/forms/cases/getlinkforcase.cfm?cID=626

    Προσέξτε όσα μπήκαν με έντονα γράμματα.
    1.
    Ο Μπόμπολας ζήτησε κάτι απαράδεκτο, ΚΑΙ να λογοκριθεί το σάητ ΚΑΙ να μείνουν… ΜΥΣΤΙΚΟΙ οι λόγοι που λογοκρθηκε. Αυτό ΤΙ σας λέει? χεχε
    2.
    Επίσης το δικαστήριο ΔΕΧΤΗΚΕ να σφραγίσει το σάητ, τελικά, αλλά… ΧΩΡΙΣ να δώσει εξηγήσεις (βρωμάει πολύ αυτό, κι εγινε 19 Νοεμβρίου 2010, δηλαδή1 μήνα μετά από τα άλλα που βρέθηκαν χεθς).

    Bobolas v. Doe
    Topic(s): Open-Court Proceedings
    Related Documents:

    Motion for Leave to Intervene (11/19/2010)
    Motion to Unseal (11/19/2010)

    Description:

    A Greek construction and media magnate filed a defamation action in federal court in Arizona against several John Doe defendants, complaining about their Greek-language blog about him at http://bobolasgate.info/ . In addition to asking for a temporary restraining order («TRO») taking the blog down, the magnate asked that the affidavits and exhibits filed with the motion be maintained under seal, explaining that the sealed material could hurt his reputation. The district court denied the TRO but granted the motion to seal, albeit without any explanation. The plaintiff then dismissed the action. Public Citizen moved for leave to intervene and to unseal the papers filed in support of the TRO motion, arguing that the public has a presumptive right of access to judicial records and that a plaintiff cannot both ask a court to suppress public criticism and demand that the reasons for the requested suppression be kept confidential.

    Τώρα όμως φεύγω για αρκετές ώρες.
    Τυχόν νέοι σχολιαστές δυστυχώς θα περιμένουν για «έγκριση».
    Αν είστε παλιοί, φυσικά σχολιάζετε ελεύθερα

    • mirror για το bobolasgate.info δεν υπαρχει καπου κατα τα προτυπα του wikileaks? ειναι πολυ σημαντικο να μεινει αυτο το σαιτ «ζωντανο». εστω κ σαν τορεντ στο piratebay. εαν χρησιμοποιουσαν το prq.se για χοστινγκ δεν θα ειχε πεσει..

  8. Ο Μανώλης Ανδριωτάκης έκανε ένα ποστ που… με εκνεύρισαν οι εμμονές του. Εκανε κι ένα άλλο, πολύ πιο ήπιο, αλλά όπου σε κάποια πράματα διαφωνώ.

    Παραθέτω τις απαντήσεις μου, σχόλια που εγκρίθηκαν.

    1. http://andriotakis.wordpress.com/2011/08/04/anonimity_blogs/#comment-2649
    (στο «ήπιο ποστ»)

    Σε μία κοινωνία αποτελούμενη σε μεγάλο βαθμό από παρανοϊκούς δικομανείς, ΔΕΝ της δίνουμε σχοινί να κρεμαστεί απελευθερώνοντας τις πιο βάρβαρες φαντασιώσεις τους να μηνύουν τους πάντες για ψύλλου πήδημα (όπως ΗΔΗ κάνουν).

    Και σε μία κοινωνία κυβερνούμενη από μια άτυπη χούντα με ανώνυμους ένστολους τραμπούκους που σπάζουν κεφάλια αθώων πολιτών ΟΥΤΕ ΚΑΝ συζητάμε το ενδεχόμενο να μας μηνύουν κιόλας για “δυσφήμηση” όταν ξεσκεπάζουμε (με ρίσκο) τη σαπίλα τους.

    Ζείτε κ. Ανδριωτάκη σε μια πολιτισμένη δημοκρατική κοινωνία. Δυστυχώς είναι μόνο μέσα σας.

    Το σχόλιό σας περιμένει έγκριση

    2. http://andriotakis.wordpress.com/2011/08/09/anonimity_2/#comment-2650

    Είστε εκτός πραγματικότητας. Μιλάτε σαν νιούμπης. Π.χ. λέγοντας αυτό εδώ

    “Κανείς μας δεν επιθυμεί να λογοκρίνει ή να φιμώσει το Διαδίκτυο”

    ΛΑΘΟΣ κάνετε κ. Ανδριωτάκη. ΠΑΡΑ πολλοί που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο επιθυμούν να λογοκρίνουν και να φιμώσουν… τους άλλους. Πολύ απλά με το να κυριαρχήσει η δική τους άποψη και (αν χρειαστεί) να λερωθεί η υπόληψη του αντιπάλου.

    ΞΕΧΑΣΤΕ τα περί “συκοφαντικής δυσφήμησης”. Εϊναι η ΑΛΥΣΙΔΑ που κρατάει ανελεύθερο τον Τύπο. Θέλετε να αλυσοδέσετε τώρα ΚΑΙ το διαδίκτυο. ΠΩΣ σας κόλλησε τόσο πολύ αυτή η ιδέα και ΓΙΑΤΙ?

    ΓΙΑΤΙ δεν ανέχεστε την ΑΚΡΑΙΑ αντίθετη άποψη? ΓΙΑΤΙ δεν ανέχεστε το βρισίδι? Είστε ΤΟΣΟ πολιτισμένος ώστε βαλθήκατε να… εκπολιτίσετε και ΟΛΟΥΣ τους άλλους? Είστε… σταυροφόρος? Υπερ ΤΙΝΟΣ και σε ΠΟΙΑ χώρα? Στη χώρα των μπάτσων και του ΔΝΤ?

    Κοιτάξτε… εμένα μου ΑΡΕΣΕΙ το βρισίδι, ΕΙΜΑΙ βάρβαρος όταν και όπου πρέπει και γι’ αυτό το λόγο ΔΕΝ φοβάμαι πια την “ανώνυμη λάσπη”. ΕΣΑΣ φοβάμαι διότι είστε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ επώνυμοι. EΠΙΚΙΝΔΥΝΑ “πολιτισμένοι”. (όχι εσάς προσωπικά). Διότι πιθανότατα δεν ξέρετε καν να βρίζετε σωστά. Δεν ξέρετε και ΠΩΣ να απαντάτε στη λάσπη, και θέλετε το ΔΕΚΑΝΙΚΙ της επωνυμίας σας και του κύρους σας, ώστε να την εξουδετερώσετε “αποστειρωμένα” και “Ιατρικά”. Για σας η ανθρωπότητα είναι ένα νηπιαγωγείο χωρίς τρόπους. Εσείς έχετε τρόπους.

    Στην πραγματικότητα μάλλον δεν έχετε τρόπο να τα βγάλετε πέρα με την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ανθρωπότητα, με τη βίαιη και χυδαία και υβριστική της διάσταση.

    Ισως θα πρέπει να θυμηθείτε τον… ορισμό που έδωσε για το “ΤΙ είναι τζέντλεμαν” κάποιος συγγραφέας (νομίζω ο Οσκαρ Ουάϊλντ). Είπε πως “πολιτισμένος και τζέντλεμαν είναι όποιος ξέρει πότε ακριβώς πρέπει να είναι αγενής (και πότε όχι)”.

    Γι’ αυτό το λόγο σας ΦΟΒΑΜΑΙ. Διότι τους ανώνυμους δεν τους φοβάμαι, αλλά το ΤΙ κρύβει ο δικός σας “πολιτισμός” ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το φοβάμαι.

    Φοβάμαι ότι ίσως (αν και είναι απίθανο) δεν θα ελευθερώσετε αυτό το σχόλιο. Φοβάμαι ότι συντελείτε στην απονέκρωση του διαδικτύου σβήνοντας κάποια άλλα σχόλια. Φοβάμαι ότι φοβάστε τις μάχες με τους άλλους και θέλετε να καταργήσετε την ίδια την έννοια της μάχης.

    Εμένα μου αρέσει κάτι διαφορετικό. Μου αρέσει να μιλάω σε εσάς με σεβασμό, ΕΦΟΣΟΝ το ανταποδίδετε, αλλά σε όποιον τολμήσει να με λασπώσει ΕΧΩ τον τρόπο να τον ξαποστείλω μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα εκεί που θα μαζεύει χόρτα, ή τα… σώβρακά του.

    Εσείς ΕΧΕΤΕ αυτή τη δυνατότητα? ή μήπως είστε “παιδί από σπίτι”, περιηγητής εν διαδικτύω?

    ΟΚ, δε λέω, δικαίωμά σας, αλλά… αφήστε μας ΕΞΩ από τα πλοκάμια ενός δρακόντιου νόμου που θα επιδιώξει, ακολουθώντας το Νόμο του Μέρφυ (αφού ζούμε στη… χώρα του Μέρφυ)… αντί να υλοποιήσει τις δικές σας φαντασιώσεις “πολιτισμού”… θα επιδιώξει να τρομοκρατήσει και να καταστείλει κάθε αντίθετη άποψη και κάθε επικίνδυνο ενοχοποιητικό στοιχείο για τους κρατούντες, μέσω της… πινακίδας αυτοκινήτου που θέλετε να μας κολλήσετε ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ.

    ΝΑ σας πω μια καλύτερη ιδέα. Κολλήστε μας ένα σήμα, σαν το αβατάρ μου, που να δηλώνει “ακατάλληλος δι’ ανηλίκους”, ή “σχολιαστής που δαγκώνει” ή “μπλόγκερ άγριος σα θηρίο”.
    Ετσι θα μπορούμε να βρίσουμε (εκείνους που πρέπει) χωρίς να μας παρεξηγείτε εσείς οι πολιτισμένοι που δεν τα βγάζετε πέρα μαζί τους. χαχαχα

    https://omadeon.wordpress.com/2011/08/08/anonymity-is-freedom/#update3

    Το σχόλιό σας περιμένει έγκριση

  9. ο κ. Ανδριωτακης ειναι τζεντλεμαν και ακολουθει τυφλα το savoire-vivre:
    «με βρισατε κυριε? θα σας γαμησω, αλλα δεν θα σας χαλασω την χωριστρα!»

    • Καλημέρα ξεκουκουλοφόρε εκδικητή. ΧΑΧΑΧΑ….

      Δεν ξέρω ΠΩΣ φέρεται όταν τον βρίσουν, αλλά το ΜΟΝΟ που μου απάντησε είναι το εξής

      «Την πολιτισμένη δημοκρατική κοινωνία τη συνιστούμε όλοι μας, με τις καθημερινές πράξεις και τα έργα μας.»

      Εύχομαι να τα σκεφτεί, όσα του είπα. Υπάρχουν άλλοι που του είπαν πολύ χειρότερα. Ξεκαθάρισε πάντως τη θέση του, ότι είναι υπέρ της άρσης του απορρήτου ΚΑΙ σε περιπτώσεις συκοφαντικής δυσφήμησης, οπότε έχει θεμελιώδες λάθος κατ’ εμέ.

      • Επειδή σε όσους επιδεικνύουν πολιτισμό, μιλάω πολιτισμένα, του είπα κάτι… που ελπίζω (έστω και αμυδρά) πραγματικά να βοηθήσει ώστε να καταλήξουμε κάπου, για να ΜΗ βοηθάει ο ίδιος την κρατική καταστολή (όπως κάνει τώρα…)

        Του είχα πει

        […] …Ζείτε κ. Ανδριωτάκη σε μια πολιτισμένη δημοκρατική κοινωνία. Δυστυχώς είναι μόνο μέσα σας.

        Μου απάντησε…

        Την πολιτισμένη δημοκρατική κοινωνία τη συνιστούμε όλοι μας, με τις καθημερινές πράξεις και τα έργα μας.

        Και αντ-απάντησα προ ολίγου (αλλά δεν εγκρίθηκε ακόμη το σχόλιο)

        Εχετε απόλυτο δίκιο σ’ αυτό. Διορθώνω το λάθος μου ως εξής

        “ΕΜΕΙΣ συνιστούμε την πολιτισμένη δημοκρατική κοινωνία, με τις καθημερινές πράξεις και τα έργα μας, ΟΧΙ το κράτος”. (Χεχε)

        Εκτιμώ ιδιαιτέρως την ψυχραιμία και τη νηφαλιότητά σας και αντί να συνεχίσω την κριτική, θα προτείνω ένα δημιουργικό συμβιβασμό.

        Είμαι αναφανδόν υπέρ της αυτο-οργάνωσης των κοινοτήτων στα μπλογκ (ΚΑΙ γενικότερα). Επομένως, θα πρότεινα να θεσπιστούν κανόνες, με συνέλευση όλων των μπλογκ να συμφωνήσουν σε αυτούς, όπου η (ακραία) συκοφαντική δυσφήμηση καταδικάζεται απολύτως και ΣΒHΝΕΤΑΙ. Αν μάλιστα ο λασπολόγος επιμείνει ξανά και ξανά, η ιστολογική κοινότητα να ΜΗΝ προστατεύει ΟΥΤΕ καν τα προσωπικά του δεδομένα (αν είναι και όσα είναι γνωστά). Αυτό τον κανόνα κ. Ανδριωτάκη τον έχουμε ΗΔΗ εφαρμόσει, στο δικό μας… θερμόαιμο ομαδικό μπλογκ, όπου… οι υβριστές κακοπερνάνε ΠΟΛΥ, αλλά οι τίμιοι σχολιαστές τιμώνται με απόλυτο σεβασμό.

        Είναι κρίμα να χαραμίζεστε, για μια λεπτομέρεια που μπορεί τελικά να συζητηθεί και να οδηγήσει και σε ομοφωνία. Είναι κρίμα για σας να υπερασπίζεστε ΕΜΜΕΣΑ ένα βάρβαρο αδηφάγο κράτος, που δεν έχει καμμία σχέση με τον πολιτισμό των δικών μας κοινοτήτων.

        Καλή σας μέρα.

        __________
        Υ.Γ. Επειδή… έριξα στο τουήτερ αυτό εδώ το σχόλιο, προσθέτω και τα εξής.

        1. Η επιθυμία του Μανώλη Ανδριωτάκη για μεγαλύτερο ποσοστό ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ επώνυμων μπλογκ, εκ πρώτης όψεως μου φάνηκε σωστή, αλλά… έχω και ενστάσεις, που θα δείτε σε λίγο.
        2. Παρόλ’ αυτά, ο ίδιος «μας τα χαλάει» όταν π.χ. ζητάει άρση του απορρήτου (από το κράτος) για «περιπτώσεις συκοφαντικής δυσφήμηησης». Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον «εθελοντισμό της επωνυμίας»! Ουσιαστικά αποτελεί έμμεση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ επωνυμία, απέναντι στο κράτος. Διότι το κράτος ενδιαφέρεται μόνο να καταστείλει, όπως και οι… παρανοΪκοί εύθικτοι δικομανείς ενδιαφέρονται να πάνε σε δικαστήριο ΜΟΝΟ όσους «τους συκοφαντούν». Ελοχεύει εδώ σοβαρός κίνδυνος για την ελευθερία της έκφρασης, που ο Μανώλης υποτιμά.
        3. Υπάρχει όμως κι άλλος λόγος, που ο Μανώλης έχει λάθος, ακόμη και στο [1]. Περιγράφεται εκτενώς σε ένα εκπληκτικό άρθρο, στα αγγλικά (tweeted by StazyboHorn):
        http://people.oii.ox.ac.uk/hogan/2011/08/real-name-sites-are-necessarily-inadequate-for-free-speech/

        (θα επανέλθω με κάτι ακόμη. Κάντε ρηφρες)

  10. […] έχει κάποια αντικανονικά στοιχεία] θα βρείτε στα σχόλια προηγούμενου ποστ, αρχίζοντας από αυτό ΕΔΩ. Επίσης περίεργο είναι ότι… ούτε φύλλο δεν […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s