Πολλοί δεν κατάλαβαν ΤΙ ακριβώς είπε ότι θα κάνει ο Σαμαράς. Π.χ. ακόμη και το άρθρο της «Σεισάχθειας» εδώ. Νομίζουν ότι ο Σαμαράς προτείνει επικύρωση της Δανειακής Σύμβασης από «μεταβατική κυβέρνηση». Αυτό ΔΕΝ ισχύει. Από την παρούσα βουλή προτείνει την επικύρωση της σύμβασης. Αλλά η αποδοχή της Δανειακής Σύμβασης (της 27ης Οκτωβρίου 2011) με πλειοψηφία πάνω από 180 βουλευτές, υποχρεώνει ΚΑΙ κάθε μελλοντική κυβέρνηση να υποκύψει τυφλά στους όρους της τρόικας, 100%. Δηλαδή… από τη μπλόφα (ή ανοησία) του ΓΑΠ για «δημοψήφισμα» ο Σαμαράς εκβιάζεται και ξεσκεπάζεται…
Η τρόικα ήδη ξεκαθάρισε ότι δεν δέχεται την παραμικρή διαπραγμάτευση, κι έτσι ο Σαμαράς, από τη στιγμή που θα επικυρώσει τη Δανειακή Σύμβαση στην παρούσα βουλή. εμποδίζει κάθε επόμενη κυβέρνηση να προβάλλει την παραμικρή αντίσταση. Μετατρέπεται σε άξιο συνεχιστή της πολιτικής ΓΑΠ και σε τυφλό όργανο των μεγάλων τραπεζικών συμφερόντων, με μοναδική διαφορά ίσως κάποιες… φορο-ελαφρύνσεις για επιχειρηματίες, χάριν «ανάπτυξης» (my ass).
-
UPDATE 4: Σαμαράς ως συνεχιστής Παπανδρέου (του Γ. Δελαστίκ)
Επίσης δείτε (αν δεν είδατε ήδη) περί Δανειακής Σύμβασης, το εξής video (12 Οκτ. 2011):Το ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ είναι το δεύτερο μέρος της έρευνας του Ράδιο 9 για τη δανειακή σύμβαση που υπέγραψε η Ελλάδα πέρυσι και τη δένει χειροπόδαρα. Η Ελλάδα παραιτήθηκε ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ και ΆΝΕΥ ΌΡΩΝ από την κυριαρχική της ασυλία.
Ο Πανεπιστημιακός Νότης Μαριάς αποκωδικοποιεί βασικά σημεία της δανειακής σύμβασης που δεν ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων γιατί με τροπολογία που κατατέθηκε την επόμενη μέρα της ψήφισης του μνημονίου… «οι δανειακές συμβάσεις θα ισχύουν από τη στιγμή της υπογραφής τους». Και ενώ είχαν υποσχεθεί ότι -έστω κατόπιν εορτής- αυτές οι συμβάσεις θα έρθουν στη Βουλή, μετά από ένα χρόνο και ένα μήνα ακόμη δεν έχει έρθει στην Ολομέλεια. Αυτή τη δανειακή σύμβαση με τα μυστικά της την κράτησαν κρυφή και πριν και μετά την υπογραφή της….
_____________
-
UPDATE 1: Μια… καλλιτεχνική σάτιρα του Αντωνάκη, μας έφερε σε σχόλιο ο Julien Fevre (του eagainst.com). Επειδή έχει πρόβλημα το site της εικόνας, την αναπαράγω εδώ από αντίγραφό της που είχα σώσει:

-
UPDATE 2: Μία προηγούμενη ανάρτηση για το Σαμαρά, σε αυτό εδώ το blog: «H ΝΔ Εγγυάται Ότι Θα Τηρήσει Τις Δεσμεύσεις Που Αναλαμβάνει Η Χώρα Μας Με Το ΔΝΤ…» – Αντωνάκης, Στο Συνέδριο Της ΝΔ (Και Α Και ΟΥ Και ΔΑΠ-Και-Δου-Νου-Του) ! (02/07/2010)
-
UPDATE 3: Δείτε ένα πολύ σημαντικό video, που ανεβάστηκε 25 Οκτώβρη 2011, από τους grbloopers και αποκαλύπτει τη συσκότιση (από τα ΜΜΕ, αλλά και τη Βουλή) της Δανειακής Σύμβασης, που είναι ο “σκληρός πυρήνας” πίσω από το μνημόνιο. Έχει και πολλές εκπλήξεις (συναρμολογημένες από άλλες πηγές) αυτό το video:
Κυρίαρχα ΜΜΕ, χούντα ή όχι, και μία σύμβαση για Γουδί:
Κείμενο που συνοδεύει το βίντεο:
Κυρίαρχα ΜΜΕ, χούντα ή όχι, και μία σύμβαση για Γουδί…
Αφιερωμένο στους έξυπνους μεν, δεξιούς δε ανκορμεν-δημοσιογραφάρες, που ξέρουν καλά πότε ακριβώς πρέπει να επεμβαίνουν ώστε να εκτρέψουν την συζήτηση και να αποσιωπήσουν κάθε αναφορά σε απαγορευμένα γεγονότα, όπως η συνεννόηση του ΓΑΠ με τον Σαμαρά για την ΜΗ ψήφιση με 180 βουλευτές, ή όπως η ύπαρξη μη κυρωμένης διεθνούς σύμβασης, την οποία από κοινού ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛάΟΣ αποφάσισαν να αποκρύψουν από την βουλή και από τον λαό.
UPDATE 5: Από μέηλ αναγνώστριάς μας:
Γνωρίζει άραγε ο κ Παπανδρέου ποιο είναι το πολίτευμα της Ελλάδας ;;;1. “Κάνω δημοψήφισμα γιατί φοβάμαι πραξικόπημα”, ΕΙΠΕ Ο Κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ“Ο Παπανδρέου επέλεξε το δημοψήφισμα για να αποφύγει στρατιωτικό πραξικόπημα”, είναι ο τίτλος άρθρου στην εφημερίδα “Liberation”,«Papandréou, coup d’éclat et coup d’Etat – Libération – Le Premier ministre grec aurait inventé une menace de putsch militaire pour justifier le référendum.»Αναρωτιέται ο ξένος τύπος : Ο Παπανδρέου προετοιμάζει ή φοβάται στρατιωτικό πραξικόπημα ;Is Papandreou Preparing for a Military Coup or Afraid of One? – Mike …
2) «Πιστεύω προσωπικά στη Δημοκρατία και στην άμεση Δημοκρατία. Το ξαναλέω, γιατί γι’ αυτό ζήτησα και το δημοψήφισμα,» » Να φύγουμε από τις παραδόσεις του βυζαντινισμού, να πάμε στις παραδόσεις τις αρχαιοελληνικές, της άμεσης Δημοκρατίας», ΕΙΠΕ Ο Κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ http://www.primeminister.gov.gr/2011/11/03/6925 και http://www.primeminister.gov.gr/2011/11/04/6932 [Σημείωσηαπό OMADEON: ΕΝΕΡΓΟΥΣ συνδέσμους στο site του ΓΑΠ… δεν αναρτώ ποτέ. Αν θέλετε να τους δείτε, κάντε copy-paste σε browser].Αναρωτιέμαι εγώ : Ξέρει ο κ Παπανδρέου ότι το πολίτευμα της Ελλάδας είναι η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, δηλαδή ξέρει ότι έχουμε αντιπροσωπευτική δημοκρατία και όχι άμεση ;;; Ξέρει ότι η αλλοίωση του πολιτεύματος αποτελεί έσχατη προδοσία και τιμωρείται από το ποινικό κώδικα με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη ;
- «business as usual» κύριε “πρωθυπουργέ”;;; – Ροϊδη «εμμονές»
- Ζήτω ο σοσιαλισμός: Παπανδρέου vs Πρόεδρος της Ισλανδίας (update) – L’Enfant De L’Haute Mer
- ΧΑ(Ζ)ΟΣ: η ώρα της «εθνικής σωτηρίας» – Cripplehorse / Παραλληλογράφος
- […]
Related articles
- Πώς θα γίνει το Δημοψήφισμα. Τι ισχύει για την συμμετοχή του εκλογικού σώματος (parallhlografos.wordpress.com)
- Τρία αστεία κόμματα (kavvathas.wordpress.com)
- Είπε το ΝΑΙ την ημέρα του ΟΧΙ (coverp.wordpress.com)
- Η Ελλάδα στη σχεδία της Μέδουσας (roides.wordpress.com)
- Μίλησε Κανείς Για Χούντα; (Φαρμακόγλωσσα Κίρκη) – σχετικό… άσχετο!
- «Ο Σαμαράς θέλει να γίνει πρωθυπουργός και αδιαφορεί για τη χώρα» (mediacopy.wordpress.com)
- Αν Μπει Σε Τετοια Παιχνιδια Η Νδ Αυτοκτονησε!!! (olympia.gr)
Θα τα πούμε…
αύριοσήμερα το μεσημέρι ! 🙂Μπράβο παιδιά!
Δείτε και το (ταπεινό) κείμενό μας.
3 Νοέμβρη 2011 – Το Πραξικόπημα των Τραπεζιτών
http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2011/11/3-2011.html
@κοινωνική αριστερά
Καλημέρα. και ευχαριστούμε.
Το διάβασα το «ταπεινό» κείμενό σας, αλλά… διαπίστωσα ότι έχει μερικά ΠΟΛΥ σοβαρά προβλήματα η προσέγγιση που ακολουθεί.
Μα… φυσικά και θα ΗΤΑΝ «αριστερή διέξοδος» ένα δημοψήφισμα,
(γι’ αυτό ακριβώς τρόμαξε τόσο κόσμο του κατεστημένου).
Ανεξάρτητα από τον «εκβιασμό» που περιέχει, ή το ότι αποτέλεσε «γκάφα» (ή και μπλόφα -το πιο πιθανό) του ΓΑΠ.
Τρόμαξε την ίδια την ηγεσία της τρόικας (που έσπευσε να κάνει πραγματικό εκβιασμό) αλλά και το Σαμαρά.
Μετά…
Τελείως αδικαιολόγητη και λογικά ΑΠΟΛΥΤΩΣ αστήρικτη αυτή η λυσσαλέα επίθεση που εξαπολύετε, κατά του Καζάκη, ειδικά:
Ο χαρακτηρισμός του Καζάκη σαν
«αριστερού ψάλτη και συνοδοιπόρου του GAP στην επί δύο χρόνια προπαγάνδα για χρεοκοπία της χώρας»…
είναι τσουβαλιαστική συκοφαντία, εκτός πραγματικότητας, άνευ προηγουμένου!
Ούτε καν ο πιο φανατικός αριστερός αντίπαλος του Καζάκη, ο Κώστας Καλλωνιάτης, δεν τόλμησε ποτέ να τον «στολίσει» έτσι!
Σε άλλες εποχές, θα είχα τσακωθεί μαζί σας, αλλά… είναι άχρηστα και βλαβερά τέτοια διχαστικά λάθη.
Αντίθετα, ακόμη και με τον Καλλωνιάτη έκανα εποικοδομητικούς διαδικτυακούς διαλόγους,
αφού δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το θέμα της εξόδου από το ευρώ.
Ομως τη συγκεκριμένη εμφάνιση του Καζάκη στο «Ράδιο 9» τη μελέτησα χθες και τη βρίσκω εξαιρετική.
Υπάρχει και βίντεο που εκτός από ήχο έχει ΚΑΙ εικόνα, με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο:
Μετά, λέτε κάτι… αντιφατικό με τα προηγούμενα:
Κατ’ αρχάς, ΚΑΙ εδώ υπάρχει ένα ακραίο και αδικαιολόγητο τσουβάλιασμα.
Το παράδοξο είναι ότι… μαζί με τους υπόλοιπους «ράθυμους πολιτικούς εγκέφαλους της «ριζοσπαστικής» αριστεράς»,
θα έπρεπε (λογικά) να συμπεριλάβετε KAI τους εαυτούς σας, εφόσον ΚΑΙ εσείς ξεσπαθώνετε ΚΑΤΑ του δημοψηφίσματος,
σε μια… «απίθανη συμπόρευση με» τις δυνάμεις του… ΔΝΤ (χαχαχα) 🙂
και των… επιχειρηματιών, διαμορφωτών κοινής γνώμης κ.ά. που… καταγγέλλετε στη συνέχεια:
Εδώ… (ενώ λέτε ΚΑΙ σωστά πράματα)… κάπου ξεφύγατε κι εσείς τελείως. Π.χ. ΚΑΙ εσείς, εφόσον…. πετάτε στα σκουπίδια τον Καζάκη σαν «ιεροκήρυκα της χρεωκοπίας» (κλπ. – προηγουμένως)… θα μπορούσατε να θεωρηθείτε «ιεροκήρυκες της 6ης δόσης και της αποφυγής της υποτιθέμενης χρεοκοπίας».
Αλλά… εδώ προκύπτει ΑΛΛΟ ένα σοβαρό πρόβλημα του κειμένου:
-ΓΙΑΤΙ λέτε τη χρεωκοπία «υποτιθέμενη»?
Λογικά δεν στέκει, ούτε ανταποκρίνεται με την πραγματικότητα.
Εξάλλου υπάρχουν μόνο δύο περιπτώσεις
1) ΑΝ η χρεωκοπία είναι «υποτιθέμενη» τότε… ΤΙ σας ενοχλεί ο Καζάκης? ΤΙ σας ενοχλεί το δημοψήφισμα? (κ.ο.κ.)
2) ΑΝ ΔΕΝ ειναι «υποτιθέμενη» η χρεωκοπία… τότε γιατί έχουν άδικο όσοι τη φοβούνται?
Αλλά η «λύση» στο παραπάνω δίλημμα είναι ακόμη πιο… φευγάτη από τον «ιεροκήρυκα της χρεωκοπίας» Καζάκη.
Λέτε: η χρεωκοπία «την οποία φυσικά οι ίδιοι αυτοί μεθοδεύουν συστηματικά ακριβώς στο όνομα της αποφυγής της«.
Ε, καλά… εδώ «δέσαμε».
Σε λίγο θα βγάλουμε και τον Καζάκη… πράκτορα των τραπεζών!
Εδώ, είπατε επιτέλους και… πάρα πολλά ΣΩΣΤΑ πράματα. Αλλά… μετά καταλήγετε.
ΟΚ.
Και… σε ΤΙ διαφέρει τελικά, αυτό το αίτημα (σε bold) από εκείνο του… Σαμαρά? ΧΑΧΑΧΑ 🙂
Χμ… Αντιπαρέρχομαι το «καμία λύση συγκυβέρνησης» (κλπ.) ως λογικά ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟ, ή και ΑΣΧΕΤΟ.
Εφόσον ζητάτε εκλογές, απλώς ελπίζετε, όπως και… εγώ (και όλοι) ότι τα μεγάλα κόμματα θα χάσουν.
Και μετά… ΤΙ? Και σε ΤΙ διαφέρει αυτό το αίτημα από το αίτημα για εκλογές ΟΛΩΝ των άλλων?
Ακούστε να δείτε.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να βγάλετε τελείως ορισμένες λέξεις από το λεξιλόγιό σας.
Να πάψετε να τις σκέπτεστε, για ένα διάστημα. Σαν να μην υπήρξαν ποτέ.
Π.χ. τη λέξη «συμπόρευση».
Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι για το ποιός «συμπορεύεται» με ποιόν.
Μια… αποτοξίνωση από ορισμένες αρνητικές (και διχαστικές για το λαό) μορφές στοχασμού, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
Τη… χρειάζομαι ΚΑΙ εγώ (και σόρυ)! 🙂
@κοινωνική αριστερά
ΞΑΝΑ-άκουσα προσεκτικά το βίντεο που παραθέσατε στο κείμενό σας, εδώ:
http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2011/11/3-2011.html
Η ακόλουθη δήλωσή σας είναι ΑΚΡΩΣ συκοφαντική ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ όσων είπε ο Καζάκης:
OXI, o Καζάκης ΔΕΝ κατηγόρησε «επί λέξει» σαν «πεμπτο-φαλαγγίτες»ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ που λέτε εσείς.
Χαρακτήρισε έτσι μόνο όσους τάσσονται υπέρ της… αποχής από ένα (ενδεχόμενο) δημοψήφισμα.
Για «πρακτοράκια του συστήματος» μίλησε στο σημείο 8.19 του δικού σας video (ΚΛΙΚ εδώ για να πάτε εκεί)
ή στο σημείο 8.12 στην εκδοχή του ίδιου video που έφερα εγώ.
Για «πεμπτοφαλαγγίτες», μίλησε στο σημείο 8.42 (για τον ίδιο λόγο, την προπαγάνδα υπέρ της αποχής).
Κατά της αποχής (γενικά) τάχθηκα κι εγώ, όπως πολλοί άλλοι.
Εξήγησα εκτενώς τους λόγους, σε τρεις αναρτήσεις:
https://omadeon.wordpress.com/?s=%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%AE
Τόσο πολύ μίσος, κατά του Καζάκη, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω, αλλά το θεωρώ ΚΑΙ αιτία γενικότερου λαϊκού διχασμού.
Οσο για _αποδεδειγμένες_ συκοφαντίες,
γι’ αυτές τηρούμε (και προτείνουμε) πολιτική ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΟΧΗΣ στο διαδίκτυο (και σόρυ γι’ αυτό).
Θα επισημάνω ότι και εσείς τάσσεστε κατά της άρνησης πληρωμών για το (εντελώς παράνομο) χρέος που συσσώρευσαν όλα τα λαμόγια στη χώρα, ρίχνοντας νερό στο μύλο της διαιώνισης της κατοχής που μας έχουν επιβάλει οι «δεν πρέπει να χρεοκοπήσουμε, είναι ζήτημα τιμής» (το ότι οι ίδιοι συγκαταλέγονται στα πιο ανέντιμα ανθρωποειδή της οικουμένης είναι άλλο θέμα) με τη λυσσαλέα (γιατί άραγε;) επίθεση κατά του Καζάκη.
Αυτό που δε μας λέτε – και περιέργως όλη η «καλέ μη χρεοκοπήσουμε» πτέρυγα του πολιτικού φάσματος (ανεξαρτήτως του αν προέρχονται από το νεοναζιστικό χώρο, αν προέρχονται από το νεοφιδελεύθερο χώρο ή από τον ευρωαριστερό) είναι ότι η ΙΣΛΑΝΔΙΑ (ναι, είναι ένα παράδειγμα που το χρησιμοποιώ συνέχεια σε συζητήσεις, γιατί έχω κουραστεί πια ν’ακούω μαλακίες και χυδαία προπαγάνδα από παντού):
1. Κήρυξε όχι απλά στάση πληρωμών, αλλά ΑΡΝΗΣΗ πληρωμών για το χρέος της (το οποίο δημιούργησαν τράπεζες, ενώ εδώ δημιουργήθηκε από τη διαπλοκή τραπεζών, επιχειρήσεων και «κράτους»). Δηλαδή, με απλά λόγια έκανε αυτό που εσείς κουνάτε σαν απειλή για εμάς: ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ.
2. Όπως ακριβώς και η Αργεντινή, ΔΕΝ μπήκε σε κανέναν… Τειρεσία. ΟΚ, ξυνίσανε λίγο τα μούτρα των μετοχομούρηδων και των χαρτόμουτρων του διεθνούς χρηματιστηριακού συστήματος, αλλά και οι δυο χώρες ανέκαμψαν.
3. Παρέχει το ισχυρότερο αντεπιχείρημα στο «ναι, αλλά η Ελλάδα δεν είναι Ισλανδία ή Αργεντινή, γιατί δεν είναι αυτάρκης αγροτικά κλπ κλπ κλπ, δεν παράγει τίποτα κλπ κλπ κλπ και θα πεινάσει ο λαός και θα έχουμε συσσίτια με λιμοκτονούντες συνανθρώπους μας όπως στην Κατοχή και κλαψ λυγμ και θα έρθει ο 666 να μας ξεκάνει και θα γίνει της Αποκαλύψεως του Ιωάννη». Αυτό είναι ότι ούτε η Ισλανδία έχει σπουδαία παραγωγή – μόνο θερμοπίδακες που εξυπηρετούν την ίδια τη χώρα ενεργειακά και… ρέγγες. Μόνο που… Δεν πεινάσανε οι Ισλανδοί. Αντίθετα, μια χαρά τα περνάνε, η οικονομία τους ανακάμπτει και τα λαμόγια περιμένουν εναγωνίως να δικαστούν και να μπουν για πολλά χρονάκια στη μπουζού.
Αυτά τα πραγματάκια, γιατί ΔΕ μας τα λέτε; Είστε ανίκανοι να γουγλίσετε το παράδειγμα της Ισλανδίας ή έχει πέσει από τους ινστρούχτορες kibosh και σιωπητήριο για την Ισλανδία; Απαγορεύεται δηλαδή κάθε αναφορά στην επιτυχημένη επανάσταση που κήρυξε ο Ισλανδικός Λαός; Γιατί δεν θέλετε και ο δικός μας Λαός να ξαποστείλει τα παλιολαμόγια από εκεί που ήρθαν; Ή μήπως πιστεύετε ότι με πασαρέλες έξω από το Κυνοβούλιο και με ανοχή στη ναζιστική βαναυσότητα των χρυσαυγιτών ταγματαλητών που αποκαλούνται ΜΑΤ θα πετύχει κάτι η χώρα;
Καλά ξέραμε τι είναι… τώρα θα τον μάθουμε τον τρελαντώνη

XAXAXA… thanx Julien. Μεταφέρω το λινκ που έφερες σαν ζωντανή εικόνα:
Πάντως εμένα αυτό που με φοβίζει σε όλη αυτήν την ιστορία είναι ότι ο κόσμος μπορεί να απογοητευτεί εύκολα και άνετα λέγοντας «κοίτα πόσο δύσκολα πέφτει μια κυβέρνηση…» Ειδικά όταν η ΕΕ δεν αφήνει κανένα περιθώριο επιλογής! Από τη μια γίνεται κατανοητό ότι το έλλειμμα δημοκρατίας εντός της ΕΕ είναι τεράστιο (ας μην το λέμε δημοκρατία γιατί τεράστια προσβολή το θεωρώ), και από την άλλη πόσο δύσκολη είναι η θέση μας… τί θα γίνει δηλαδή αν θελήσουμε αλλαγή; Θα μας στείλουν μερικά βομβαρδιστικά φαντάζομαι! Ήδη εδώ που βρίσκομαι στο Κωλονδίνο ακούγονται κάτι για συλλογή υπογραφών και περιορισμό των Ελλήνων μεταναστών, ή για τις εταιρίες να μην προσλαμβάνουν Έλληνες επειδή είναι «τεμπέληδες» και «ανεύθυνοι»… βέβαια αυτές οι δράσεις είναι μιας μικρής περιθωριακής μειοψηφίας, όπως μιας μικρής γνώμη ήταν και πριν από 5 χρόνια ότι οι είμαστε «τεμπέληδες» και διάφορα τέτοια…
Συμβουλή μου, μην μεταναστεύσετε…
Economist Roubini slams New Democracy
American economist Nouriel Roubini has used his account on social media network Twitter to launch an attack on New Democracy, which he accused of lacking credibility because of the way the conservatives handled the Greek economy when they were in power between 2004 and 2009.
“The corrupt (New Democracy) who ramped up fiscal deficits to 15% of GDP & shamlessly lied about it now want to run Greece’s government again,” wrote Roubini.
“The Greek fox (New Democracy party) that raided the chicken coop now claims it wants to guard it again. Their credibility is dirtier than mud.”
Roubini claims to have predicted both the collapse of the United States housing market and the worldwide recession which started in 2008, earning him the nickname of “Dr Doom.”
http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite1_2_04/11/2011_413259
Ευχαριστώ θερμά, Enfant. Για πολλοστή φορά… με πρόλαβες ! 🙂
Σπατάλησα πολύ χρόνο στο twitter αλλά και σε σχόλια στον «Παραλληλογράφο», σε ποστ σχετικό με το θέμα Σαμαρά, ξεκινώντας εδώ
http://parallhlografos.wordpress.com/2011/11/03/%cf%87%ce%b1%ce%b6%ce%bf%cf%83-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%c2%ab%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%cf%83%cf%89%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%af%ce%b1%cf%82%c2%bb/#comment-97990
Μεταφέρω εδώ μερικά τμήματα σχολίων που έκανα εκεί.
ΠΑΡΑ πολύ σημαντικό βίντεο (των grbloopers):
Ανεβάστηκε 25 Οκτώβρη από τους grbloopers και αποκαλύπτει στοιχεία για τη συσκότιση (από ΜΜΕ και Βουλή) της Δανειακής Σύμβασης, που είναι ο «σκληρός πυρήνας» πίσω από το μνημόνιο, κλπ.
Κείμενο που συνοδεύει το βίντεο:
Στο μεταξύ, απόλαυσε αυτό το σύντομο, αλλά τρομερά εύστοχο (όπως πάντα) άρθρο του Zero Hedge:
http://www.zerohedge.com/news/could-be-g-paps-most-prophetic-statement-ever
Το κείμενο είναι ταμάμ, ειδικά για όσους ξέρουν αγγλικά.
Πάντως, ΕΛΕΟΣ – η μάνα μου μια χαρά κατάλαβε τι πήγε και δέχτηκε ο Αντωνάκης ο Λίγος και δεν έχει μελετήσει το πολιτικό και οικονομικό σύστημα όσο εμείς. Τόσοι αστεράτοι δεν πήραν ακόμα είδηση τι παίχτηκε; Ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν;
Ισως το μοναδικο καλο που εκανε ο Γαπ αυτη τη διετια, οτι μεσα σε λιγες ωρες ξεβρακωσε κι αποκαλυψε -δε καταλαβαινω τον λογο, μονο εικαζω-
το ρολο του Σαμαρα:)
(Με ολα αυτα τα τερτιπια για το δημοψηφισμα, για το οποιο, οπως εγραψα εδω, σε ενα σατιρικο κειμενο
http://celinathens.blogspot.com/2011/11/jigsaw.html
συμφωνησα απο το πρωτο δευτερολεπτο )
Σαμαρας, ενας Γαπ διχως σαρδαμ!
Ετσι ακριβώς, Celin…
Ο Σαμαράς… σαμαρώθηκε ! χαχαχα 🙂
Είδα και στο κανάλι της Βουλής… θριαμβολογίες για την αλλαγή Σαμαρά, από διάφορους πανηλίθιους ΠΑΣΟΚους βολευτές
(ε, καλά… το τι χοιροστάσιο, ή τι βουστάσιο κατάντησε η Βουλή, δεν περιγράφεται πια)
Αν και δεν έχω τηλεόραση, τα βλέπω στο κανάλι εδώ
http://thepressproject.gr/headline.php?id=6313
(και πολλά τα γράφω σε σκληρό δίσκο, μπας και πουν καμιά μαλακία άξια να αποθανατιστεί)
Στο μεταξύ,
Νουριέλ Ρουμπινί κατά Ν.Δ. στο twitter: «Οι διεφθαρμένοι που έφτασαν το έλλειμμα στο 15% του ΑΕΠ και χωρίς ντροπή είπαν ψέματα γι’ αυτό τώρα θέλουν να ξανακυβερνήσουν την Ελλάδα. Η ελληνική αλεπού που έκανε επιδρομή στο κοτέτσι τώρα υποστηρίζει ότι θέλει να το ξαναφυλάξει. Η αξιοπιστία της είναι πιο βρόμικη κι από τη λάσπη»
_____________
Μεταφέρω εδώ κι άλλα, από twitter
Ενα τουητ του γνωστού Σταύρου Λυγερού (link σε σημαντικό άρθρο του):
http://twitter.com/#!/TOPONTIKI/status/132528070988017666
———-
———-
Ομαντεον, ασχετο, αλλα αν οι πολιτικοι της Αριστερας διαβαζαν αυτον που αναφερεις
(Αυτες τις μερες τελειωνω την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, Ρουμπινι με Στηβεν Μιμ)
θα ειχαν πολλα επιχειρηματα παραπανω στη φαρετρα τους οταν μιλανε ΕΝΑΝΤΙΟΝ του νεοφιλελευθερου καπιταλισμου, μολονοτι ο Ρουμπινι δεν ειναι παρα ενας νεο-Κευνσιανος απολογητης του..
(Ενας Μπογιοπουλος, ενας Πετρος Παπακωνσταντινου κι ενας ciaoant1(Tσαφογιαννης), δε φτανουν.)
Οποιος δε καταλαβαινει να εξηγησει στον λαο τι εστι cds και cdo, θα αναμασαει κομματικα τσιτατα και θα απωθει.
Celin, εδώ είπες μια κορυφαία αλήθεια. Οι πολιτικοί (για να μην πω τίποτα για το ποίμνιο) της Αριστεράς στην ΕΛ-λάδα δε διαβάζουν. Στην καλύτερη περίπτωση έχουν ψιλομελετήσει Μαρξ, αλλά από εκεί κι έπειτα, έτσι και τους ρωτήσεις τι είναι η οικονομική σχολή του Σικάγου, τι πρεσβεύει ο Χάγεκ, τι πρεσβεύει ο Φρίντμαν, πού και πώς εφαρμόστηκε ο νεοφιλελευθερισμός, πότε πρωτοεφαρμόστηκε, τι κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες είχε… Άγνοια πλήρης και τραγική. Κι αυτή λόγω μιας άρνησης να μελετήσουν πηγές άλλες από τις κομματικές.
Αν προσθέσεις δε σε αυτό το γεγονός ότι στις σομόν σελίδες γράφουν κατά βάση νεοφιλελεύθεροι, υποπροϊόντα της προπαγάνδισης του σχήματος Πόνζι και του τζόγου η οποία συντελέστηκε στα ελληνικά πανεπιστήμια και πολυτεχνεία μεταξύ 1995 και της εποχής μας, καταλαβαίνεις πόσο τραγική είναι η κατάσταση. Ο εχθρός (γιατί πλέον είμαστε σε καθαρά εμπόλεμη κατάσταση) βρίσκεται, σε επίπεδο προπαγάνδας, σε πλεονεκτική θέση, γιατί:
1. Δεν είναι εμφανώς κομματική η ταυτότητα και η ρητορική των εκπροσώπων του (φοβερά σημαντικό αυτό).
2. Δεν είναι αριστεροί οι εκπρόσωποί του (γιατί η Αριστερά έχει κατασυκοφαντηθεί μέσω της δράσης των εργατοπατέρων του ΜΠΑΤΣΟΚ και της συνεπαγόμενης αντιαριστερής προπαγάνδας της Δεξιάς)
3. Οι εκπρόσωποί του μιλάνε λογικοφανώς.
4. Οι εκπρόσωποί του ξέρουν πάρα πολύ καλά το παιχνίδι της τρομοκράτησης του πληθυσμού με απειλές που θα τις ζήλευε ακόμα κι ο πρεζάκιας που έγραψε την Αποκάλυψη.
Επίσης, η Αριστερά πάσχει από έναν απίστευτο κομπλεξισμό. Πέραν του ότι είναι τίγκα στους σκατόμυαλους και σκατόψυχους συκοφάντες που, για να συνεχίσουν να κονομάνε κάτι ψιχουλάκια ευρωπαϊκής προέλευσης (όπως μαρτυρά η εμμονή των συκοφαντών μας υπέρ του ευρώ), σπιλώνουν και λασπολογούν χωρίς αύριο για να μην περάσει η άποψη ανθρώπων ικανότερων και σοβαρότερων από αυτούς. Έχουμε δει, για παράδειγμα, πώς ο Νοσφεράτος εξαπέλυσε παλιότερα μια σκαιότατη επίθεση κατά του Δημήτρη Καζάκη, για να μην πούμε τίποτα για το σκιάχτρο του εθνικισμού/εθνολαϊκισμού που υψώνουν σα λάβαρο κάθε φορά που μιλά κανείς για εθνική κυριαρχία – μια απολύτως αυτονόητη προϋπόθεση για να είναι ένα κράτος ανεξάρτητο και να μην είναι μπανανία και προτεκτοράτο (εδώ ακόμα χειρότεροι είναι κάτι κρετίνοι που ντύνονται το μανδύα του αναρχικού για να βγάλουν καμιά γκόμενα). Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πολλοί αριστεροί δεν έχουν λέγειν ούτε σκέπτεσθαι, απωθεί τον κόσμο. Ο κόσμος έχει κουραστεί από την παπαγαλία.
Η Αριστερά έχει τεράστιες ευθύνες για τη σημερινή κατάστασή της (και για την κατάσταση του Λαού), γιατί (α) εφησύχασε κι ο κόσμος το έχει πάρει χαμπάρι εδώ και πολύ καιρό, (β) δε φρόντισε να ξορκίσει τους δαίμονές της, (γ) είναι πολυδιασπασμένη λόγω ηλίθιων κομπλεξισμών, (δ) δε φρόντισε να μάθει περισσότερα για τον εχθρό κι έτσι τώρα τρέχει και δε φτάνει, (ε) βολεύτηκε μια χαρά, (στ) ό,τι δεν έχει κομματική ταυτότητα δική της το αποσιωπά ή ακόμη και το πολεμά.
Τι εννοώ;
Σε προηγούμενο σχόλιό μου άρπαξα απ’το γιακά τους «τρεις λαλούν και δυο χορεύουν» του μπλογκ «Για την Κοινωνική Αριστερά». Πέραν του ότι η συκοφάντηση του Καζάκη ως «αριστερού ψάλτη του ΓΑΠ» (έλεος, να δω τι άλλο θα διαβάσω πια) μαρτυρά ή ηλιθιότητα ή ύποπτη σκοπιμότητα, αποσιωπούν, όπως σύσσωμη η κομματικοποιημένη Αριστερά, την Επανάσταση της Ισλανδίας, η οποία στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Γιατί; Γιατί απλά ήταν λαϊκή εξέγερση και όχι κομματική.
Αυτά βλέπει ο κόσμος και γυρνά την πλάτη στα αριστερά κόμματα. Και μετά τι του μένει; Οι απατεώνες του ΜΠΑΤΣΟΚ, της ΝΔ, του ναζιστικού ΛάΟΣ και τα εξαπτέρυγά τους (ΔΗΣΥ, ΦΙΣ, Δράση, ΔηΆρι κι άλλες αηδίες) – για να μην πω τίποτα για τους εγκληματίες της Χρυσής Αυγής και τους ψυχοπαθείς της ΟΑΚΚΕ. Μόνη της βάζει τα χέρια της η Αριστερά και βγάζει τα μάτια της και δεν καταφέρνει ποτέ την οργή του κόσμου να τη μετουσιώσει σε σοβαρό πολιτικό κίνημα, συνδυασμένο με ισχυρά τεκμηριωμένη, τολμηρή και απόλυτα εφικτή πολιτική πρόταση.
Ο Celin έχει απόλυτο δίκιο. Βγήκε ένας από την Αριστερά να ξεβρακώσει το Μάνο, τον Ανδριανόπουλο, τον Ανδρέα Γεωργίου, την Παναρίτη; Να εκθέσει την ιδεολογία τους; Να τους ρωτήσει γιατί συντάσσονται ιδεολογικά με τον Φρίντμαν, εκείνο το απάνθρωπο κάθαρμα που πρόθυμα έγινε οικονομικός σύμβουλος του Πινοσέτ! Να εκθέσει φράση-φράση τις θέσεις των Φρίντμαν και Χάγεκ και να τους στριμώξει, να τους πει «πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν αυτά;», να απαιτήσει να δικαιολογήσουν τη θέση τους. Να τους θέσει σκληρά ερωτήματα και μετά να μην ξέρουν από πού να φύγουν.
Aιρετικε, εγω τη λεξη haircut την ακουσα πριν εναμιση χρονο απο τον Πετρο Παπακωνσταντινου, πουθενα απο επισημα -πολιτικα- χειλη, δε την ειχα ξανακουσει. Και να, υστερα απο τοσον καιρο, ο,τι προεβλεψε τοτε, εγινε.
Δυστυχως, ετσι ειναι τα πραγματα. Δε διαβαζουνε τα περισσοτερα στελεχη, δε ξερουν παρα μονο να επαναλαμβανουν πεντε τσιτατα.
Λες και ειναι δυσκολο να εκλαικευτουν πεντε εννοιες..Δε λεω οτι ειναι κι ευκολο, αλλα, στην τελικη, οφειλουν να το κανουν.
Και το ερωτημα της τελευταιας σου παραγραφου ειναι ανατριχιστικο.
«Βγήκε ένας από την Αριστερά να ξεβρακώσει το Μάνο, τον Ανδριανόπουλο, τον Ανδρέα Γεωργίου, την Παναρίτη; Να εκθέσει την ιδεολογία τους; Να τους ρωτήσει γιατί συντάσσονται ιδεολογικά με τον Φρίντμαν, εκείνο το απάνθρωπο κάθαρμα που πρόθυμα έγινε οικονομικός σύμβουλος του Πινοσέτ! Να εκθέσει φράση-φράση τις θέσεις των Φρίντμαν και Χάγεκ και να τους στριμώξει, να τους πει “πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν αυτά;”, να απαιτήσει να δικαιολογήσουν τη θέση τους. Να τους θέσει σκληρά ερωτήματα και μετά να μην ξέρουν από πού να φύγουν.»
Ανατριχιαστικο, διοτι ,προσπαθωντας καποιος να το απαντησει, αρχιζει να υποψιαζεται διαφορα για βολεμενους που δε τους πολυνοιαζει να αλλαξει το πραγμα.
Τελοσπαντων, μολαταυτα, δεν εχουμε αλλη επιλογη -ετσι το βλεπω τουλαχιστον εγω-
πλην της στηριξης των αριστερων κομματων (Οπως βεβαια και στηριξη του Καζακη, αυτα που διαβασα εδω για «αριστερους ψαλτες του Γαπ»
ειναι στη καλυτερη περιπτωση, κωμικα.)
Δυστυχώς είναι πολλοί οι βολεμένοι στην Αριστερά. Στη μεν κυνοβο(υ)λευτική της εκδοχή (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ), όταν δεν έχουμε τους δυο γαϊδάρους να τσακώνονται σε ξένο αχυρώνα [όπως τώρα που, ενώ η Αριστερά ενισχύεται με δυνάμει ψηφοφόρους, το κολλημένο στη μνήμη του Στάλιν ΚΚΕ δε θέλει ν’ακούσει για συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ κι ο ΣΥΡΙΖΑ δε θέλει ν’ακούσει για Καζάκη, Βατικιώτη, Λαπαβίτσα κ.α. παρά μου μοστράρει συνέχεια τους Καλλωνιάτη και Λαπατσιώρα – οπότε πάλι ενισχύεται ο δικομματισμός και η γραμμή των διεθνών τοκογλύφων και οικονομικών τρομοκρατών, οι οποίοι τώρα, όπως υπαινίχθηκε ο ελληνικής καταγωγής Γερμανός ευρωβο(υ)λευτής Χατζημαρκάκης μας απειλούν ακόμη και με έξωση από την Ευρωπαϊκή Ένωση που θα γίνει με ειδική ρύθμιση που θα περάσουν, αν χρειαστεί, στο Ευρωκυνοβούλιο. Αυτά τα είδα στο ΣΚΑΪ προ μίας ώρας περίπου], έχουμε το φαινόμενο με τα μικρομάγαζα: τους τιποτένιους, μισοαμόρφωτους και ημιμαθείς ινστρούχτορες που:
1. Έχουν βολευτεί σε μια θεσούλα (σε κρατικοδίαιτη-ευρωδίαιτη ΜΚΟ που κάποιες φορές στερείται αντικειμένου ή σε δημόσια υπηρεσία) και πορεύονται έχοντας τη σιγουριά του «μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει, εγώ πληρώνομαι» και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να νιώσουν την αγωνία του ελεύθερου επαγγελματία και του εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα που βρίσκεται υπό καθεστώς ομηρίας. Άλλωστε, γι’αυτούς, ο ελεύθερος επαγγελματίας είναι μια μινιατούρα μπουρζούα και καπιταλιστή, άρα στον Καιάδα.
2. Έχουν φτιάξει αγέλες κλακαδόρων-τσανακογλειφτών (και τσανακογλειφτριών), στις οποίες κάθε σκέψη για κριτική στον «πατερούλη» αποτελεί… άγνωστη λέξη και, αν κανείς «βέβηλος» τολμήσει να αμφισβητήσει το Μπαμπα-Στρουμφ της αγέλης, πέφτουν να τον φάνε με λύσσα που θυμίζει Sturmabteilung.
3. Δε βγαίνουν να μιλήσουν καθαρά, απλά, κατανοητά και σταράτα στον κόσμο – για να μπορέσει κι αυτός που δεν έχει μελετήσει Μαρξ, Λένιν, Τρότσκυ και δε συμμαζεύεται να καταλάβει ορισμένα πράγματα, αλλά μιλάνε επίτηδες μπουρδουκλωμένα, ακαταλαβίστικα και ψαρωτικά. Έτσι, ενισχύουν την προσωπολατρεία της αγέλης τους και αποτρέπουν τον περισσότερο κόσμο από το να ασχοληθεί σοβαρά μαζί τους. Έτσι, γλιτώνουν την κριτική (καθώς παραμένουν πάντα περιθωριακοί) και γλιτώνουν και το να χάσουν την ηγετική τους θέση.
4. Εφαρμόζουν παντού έναν απίστευτο ελιτισμό και προάγουν την επικράτηση της αγέλης (ή της κλίκας τους – ό,τι έχει δημιουργήσει ο καθένας τους).
5. Κουνάνε πάντα το σκιάχτρο του «εθνικισμού/εθνολαϊκισμού» (όπως ο γνωστός βολεμένος βρυκόλακας) κατά όποιου τολμήσει να μιλήσει για εθνική κυριαρχία (sovereignty). Από πότε είναι «διεθνισμός» το να υποτάσσεται μια χώρα σε διεθνείς τοκογλύφους και χρηματιστηριακούς τζογαδόρους; Αυτό δε μας το λένε τα βολεμένα ευρωδίαιτα βαμπίρια και διάφοροι άλλοι, όνομα και μη χωριό.
Αυτά τα γνωρίσματα της Αριστεράς έχουν απωθήσει πάρα πολύ κόσμο, ο οποίος θα μπορούσε και θα έπρεπε να εκπροσωπείται από αυτήν. Είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ μια ισχυρή Αριστερά, με σκληρά επιχειρήματα, που να μπορεί να μιλήσει τη γλώσσα του απλού ανθρώπου που δεν επιζητεί την ανατροπή του πολιτεύματος και τη μετατροπή της χώρας σε μίνι-ΕΣΣΔ (αυτή η προοπτική, είτε αρέσει στον Περισσό είτε όχι, τρομάζει τους πάντες και δικαίως) και ο οποίος αυτήν τη στιγμή μένει χωρίς φωνή, χωρίς εκπροσώπηση και χωρίς ταυτότητα, έρμαιος του κάθε λαμόγιου του δικομματισμού και του κάθε τυχοδιώκτη του κρυφοναζιστικού Λά.Ο.Σ., των φριντμανικών/πινοσετικών (δηλαδή φασιστικών) ΔΗΣΥ, Δράση και ΦΙΣ καιτων κατά καιρούς προθαλάμων του ΠΑΣΟΚ (όπως είναι σήμερα το ΔηΆρι). Η Αριστερά έχει υποχρέωση να μιλήσει γι’αυτόν που του’χουν στερήσει τη φωνή, να πληροφορήσει αυτόν που τον έχουν κρατήσει στο σκοτάδι και να παλέψει γι’αυτόν που του’χουν κόψει τα χέρια και τα φτερά.
Αλλιώς δεν είναι Αριστερά, αλλά αριστερός ψάλτης του νεοφιλελευθερισμού-νεοναζισμού-κορπορατισμού (δηλαδή εταιρικού φασισμού) και, στην ουσία, λίγο διαφέρει από τους δεξιούς ψάλτες.
Τώρα, αν αυτό μου το σχόλιο προκαλέσει την μήνιν διαφόρων μπλογκοσφαιρικών ινστρουχτόρων ουδόλως μ’ενδιαφέρει. Δε μ’ενδιαφέρει να γίνω αρεστός στον κάθε κομπλεξικό μικροηγετίσκο της πορδής, στους συκοφάντες και στους τσανακογλείφτες, μ’ενδιαφέρει ν’αρχίσει ο κόσμος να σκέφτεται και να ρίξει αυτό το φαύλο, πανάκριβο, διεφθαρμένο και διαπλεκόμενο μέχρι εκεί που δεν παίρνει γραφειοκρατικό-τοκογλυφικό οικοδόμημα που εξυπηρετεί μόνο το 0.1% του πληθυσμού.
Τελικά ο ΓΑΠ είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Νομίζει πως, όταν μιλάει στα αφεντικά του (το ζεύγος Μερκοζύ και την Κριστίν Λαγκάρντ), απευθύνεται σε
πασόκουςκρετίνους. Τι πήγε και τους είπε ο άθλιος!Ότι – και καλά – στην προκήρυξη του μουσαντένιου δημοψηφίσματος προχώρησε επειδή… υπάρχει – και καλά – κίνδυνος στρατιωτικού πραξικοπήματος στην Ελλάδα! Γι’αυτό πήγε κι άλλαξε την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων… Για να μπορέσει να έχει κάποια βάση αυτό το επιχείρημα.
Η αποκάλυψη έγινε από τη Liberation και την είδηση την είδαμε στα ελληνικά από το The Insider.
Βεβαίως, ούτε η Λαγκάρντ ούτε οι Μερκοζύ είναι
πασόκοικρετίνοι. Ούτε και οι υπόλοιποι εκεί στις Κάννες που του τραβήξανε τ’αυτιά. Κι έτσι ο ΓΑΠ δεν έγινε καθόλου πιστευτός. Πραγματικά είναι επικίνδυνος. Εντελώς επικίνδυνος. Και πρέπει να απομακρυνθεί όχι μόνο από την εξουσία, αλλά από τον πλανήτη. Κι όχι μόνο αυτός, αλλά και το κόμμα του και οι ψηφοφόροι του.To video της ανάρτησης αναπαράχθηκε από πολύ κόσμο, ακόμη και από το blog «anti-ntp»
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/11/blog-post_804.html
Εχω βέβαια κάποιες σοβαρές διαφωνίες, με κάποια πράματα που προωθεί αυτό το blog,
αλλά πιστεύω ότι μπήκε σε σωστότερο δρόμο, με τις πρόσφατες διαπιστώσεις του.
Αυτή η αλλαγή πλεύσης δεν είναι η μόνη. Πολύς κόσμος ρίχνει ροχάλες στο Σαμαρά ενώ λίγο πριν είχε ελπίδα στον ίδιο…
Αν δεν το μάθατε, επίκειται «μεταβατική κυβέρνηση» με επικεφαλής το Λουκά Παπαδήμο.
http://athenstock.blogspot.com/2011/11/blog-post_06.html
http://athenstock.blogspot.com/2011/11/blog-post_3299.html
http://www.zerohedge.com/news/and-g-pap-gone
http://www.zerohedge.com/news/latest-greek-headlines
Κλυδωνίζεται σοβαρά ο Μπερλουσκόνι και η Ιταλία
http://athenstock.blogspot.com/2011/11/blog-post_8114.html
Και τι μας έβγαλαν; Πω πω!
καλύτερα να μην το πω…
Το ότι δεν είδαμε τανκ και πηλίκια αλλά βανάκια και κουστουμιές δεν σημαίνει ότι η δημοκρατία (όση τέλος πάντων είχε απομείνει) δεν καταλύθηκε.
Αγαπητή Πιγκουίνα, ΕΤΣΙ ακριβώς.
—–
Δες κι αυτό (άσχετο και λιγότερο σημαντικό τις μέρες αυτές αλλά…)
http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.com/2011/11/blog-post_2833.html
-Ηταν ανάρτηση του Αιρετικού. Την αναπαρήγαγε η αγαπητή μάγισα Κίρκη ΜΑΖΙ με ΟΛΑ τα σχόλια.
(όχι τίποτ’ άλλο, αλλά τον συκοφαντούνε τον άνθρωποι μερικοί που ξέρεις)
Υ.Γ. Πιστεύω να ξέρεις καλά ΚΑΙ αυτό
http://www.newscientist.com/article/mg21228354.500-revealed–the-capitalist-network-that-runs-the-world.html
(φεύγω…..)
Φεύγω σε λίγα λεπτά….
Some people are ass

Thanks again, Julien.
Αυτός ο Σαμαράς (Some-are-Ass) τελικά… είναι πιο πολύ φλώρος και βουτυρομπεμπές από το Γιωργάκη.
Τουλάχιστον ο Γιωργάκης ¨»παίζει βρώμικα», δίνει και σασπένς στο παιγνίδι.
Ο Αντωνάκης όμως είναι βαρετός και προβλέψιμος μπετόβλακας (σκέτο). 🙂
Μεταφέρω το δώρο σου σε «ζωντανή» μορφή. Στο μεταξύ, έγραψα και νέο ποστ: https://omadeon.wordpress.com/2011/11/08/the-greatest-lie/
@omadeon
Ευχαριστω για την απαντηση σου στο youtube (εκει σε ρωτησα αλλωστε). Αν και δεν συμφωνω σε ολα, σε παρακολουθω με ενδιαφερον! συνεχισε ετσι!
Κι εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Δεν περιμένω να συμφωνήσει ΚΑΝΕΙΣ σε όλα.
Εδώ… δεν συμφωνώ μερικές φορές ούτε με τον εαυτό μου (χαχαχα) 🙂
(λέμε τώρα, εννοώντας παρελθόν)
Τελικά…
Η δημοκρατία δεν χτίζεται μέσω «συμφωνίας σε θέσεις»,
ακόμη λιγότερο οικοδoμείται έτσι ένα ευρύ μέτωπο.
Χτίζεται οριοθετώντας μαζί έμπρακτα (όχι θεωρητικά)
τα επιτρεπτά όρια,
ΕΝΤΟΣ των οποίων
μπορούμε να διαφωνούμε! 🙂
Χρόνια Πολλά!
[…] Ο Σαμαράς ξεσκεπάζεται (νέο video) #greekrevolution 04/11/2011 […]