Σημαντική επισήμανση: Διαπίστωσα πριν λίγο με οργή ότι σε αυτό το άρθρο έβαλε «like» ένας νεοναζί αληταράς με το ψευδώνυμο «timikaiaima» και με το σήμα της νεοναζιστικής τρομοκρατικής, προδοτικής και παρακρατικής συμμορίας «Χρυσή Αυγή» στο gravatar του. Ξεκαθαρίζω ότι με τους νεοναζί μας χωρίζει αγεφύρωτη άβυσσος ιδεολογικά και ηθικά. Είμαστε εχθροί του ναζισμού και του φασισμού. Οι ναζί, σε αγαστή συνεργασία με τους προδότες ταγματασφαλίτες (οι οποίοι είναι οι ιδεολογικοί και φυσικοί μπαμπάδες των χρυσαυγιτών) και δοσίλογους, εξολόθρευσαν κοντά στο μισό εκατομμύριο συμπατριώτες μας στην Κατοχή. Σιχαινόμαστε τους ρατσιστές και απαγορεύουμε στα δίποδα περιττώματα αυτής της σιχαμερής τραμπουκικής και προδοτικής κλίκας να έρχονται εδώ.-
.
Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας: θέμα-ταμπού για όλους μας (καθώς, έτσι και τολμήσει κανείς να του ασκήσει κριτική, αυτομάτως χαρακτηρίζεται «αντικομμουνιστής», όπως οι εθνικιστές του Ισραήλ και τα πανταχού παρόντα τσουτσέκια τους χαρακτηρίζουν αντισημίτη όποιον ασκήσει κριτική στο ισραηλινό απαρτχάιντ). Σύμφωνα με την επίσημη φυλλάδα της ΔΝΤικής Κομαντατούρ «Die Tägliche» και τα νεοφιδελεύθερα ελεεινάκια της μπλογκόσφαιρας, είναι ο ένας από τους δυο βασικούς πυλώνες της «παλαβής Αριστεράς», αλλά όχι ο κύριος: αυτόν το ρόλο τον έχουν δώσει στο ΣΥΡΙΖΑ εν γένει και στον Αλέξη Τσίπρα ειδικά, στον οποίο προσωπικά έχουν χρεώσει ελαφρά τη καρδία την «υποκίνηση» όλων όσων έγιναν το Δεκέμβρη του 2008 και παραλίγο να τον βγάλουν «πράκτορα» που λειτουργούσε για ξένα συμφέροντα που ήθελαν να αποσταθεροποιήσουν την τότε κυβέρνηση – για μια πολύ σοβαρή τοποθέτηση επ’αυτού δείτε το άρθρο του Άρη Δαβαράκη στο Protagon με τίτλο «Ο Τσίπρας και η βία«, ένα άρθρο-όαση μέσα στη συγκεκριμένη έρημο. Αν θυμάστε, η Γ.Γ. του ΚΚΕ τότε είχε κατηγορήσει τον Τσίπρα ότι χάιδευε τ’αυτιά των νέων, κι έτσι το ΚΚΕ έκανε μια ακόμα υπέροχη αβάντα (από τις πολλές) στο δικομματισμό.
.
Το τμήμα μάρκετινγκ του Περισσού παρουσιάζει το ΚΚΕ ως το μοναδικό γνήσιο εκφραστή των χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων: των εργατών, των χαμηλοσυνταξιούχων, των φοιτητών. Την ίδια στιγμή βέβαια φροντίζει να «στολίσει» κάθε άλλη δύναμη της Αριστεράς (με βασικό στόχο πάντα το ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος «φταίει για όλα») με διάφορα ακαταλαβίστικα κοσμητικά επίθετα αποτελούμενα από τουλάχιστον δέκα συλλαβές το καθένα, που μόνον όποιος έχει εντρυφήσει στη σταλινική ορολογία ίσως ψιλοκαταλάβει.
.
Θα τολμήσω μια πολύ σκληρή και δυσμενή τοποθέτηση για το «ιερό τέρας» της Αριστεράς, το «τιμημένο» ΚΚΕ. Στην επερχόμενη παρωδία εκλογών, κάθε ψήφος προς το ΚΚΕ θα είναι ουσιαστικά ψήφος προς το Κόμμα του Μνημονίου (ΠΑΣΟΚ/ΔημΑρ, ΝΔ/ΛάΟΣ/ΔηΣυ/ΦΙΣ, Χρυσή Αυγή). Γιατί; Ας κάτσουμε κάτω να το αναλύσουμε.
.
Κατ’αρχάς, ξεκαθαρίζω ότι στο ΚΚΕ έχω πολλά μαζεμένα από το 1998. Τα έλεγα και τότε στους συμφοιτητές μου, τα λέω και τώρα, 14 χρόνια μετά. Το ΚΚΕ δεν είναι αλληλέγγυο προς τα κινήματα των εργατών, των φοιτητών κ.ο.κ. Έχετε αντιρρήσεις; Κατ’αρχάς, σας φέρνω ως εξαιρετικά πρόσφατο παράδειγμα τη συκοφάντηση του κινήματος «Δεν Πληρώνω» από τους ινστρούχτορες του Περισσού, για την οποία το ιστολόγιό μας είχε απευθύνει ανοιχτή επιστολή στο Νίκο Μπογιόπουλο. Θα μου πείτε τώρα «τι είχε γίνει το 1998;». Σίγουρα, οι περισσότεροι δε γνωρίζετε, λόγω της Ομερτά που είχε επιβληθεί για να μη θιγεί ο τότε υπουργός Παιδείας Γεράσιμος Αρσένης και οι παρατρεχάμενοί του (πολιτικοί και «ακαδημαϊκοί»). Με λίγα λόγια, για να μη σας κουράσω: Τότε, οι φοιτητές του Πολυτεχνείου Κρήτης ξεκινήσαμε κατάληψη που κράτησε επί ένα εξάμηνο (αλλά κανείς δεν την πήρε είδηση – η Ομερτά που λέγαμε…) κατά των Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (ένα έκτρωμα φτιαγμένο για να διασπαθιστούν ευρωπαϊκά κονδύλια, να γίνουν μερικά ακόμα πάρκινγκ ανέργων, να γίνουν μερικά ακόμα ρουσφέτια νουδούληδων και πασόκων κομματαρχών και για να καταργηθούν διά της πλαγίας οδού τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΑΕΙ) που ιδρύθηκαν εκεί με πρακτικό Συγκλήτου που δεν είχε καμία σχέση με το πραγματικό (να δεις πώς το λένε αυτό; Α ναι! Πλαστογραφία!) και στα οποία έγινε ένα απίστευτο φαγοπότι από νουδούληδες και πασόκους. Οι τότε «πρυτάνεις» (Δημήτρης Σωτηρόπουλος, Χρήστος Σκιαδάς, Μανόλης Χριστοδούλου) εξαπέλυσαν ένα κύμα βίας κατά των φοιτητών και των «μη συμμορφουμένων προς τας υποδείξεις» καθηγητών και υπαλλήλων του ιδρύματος, προσλαμβάνοντας 15 μπράβους, των οποίων αρχηγός ήταν ένας «κύριος» που είχε γίνει και μήλον της έριδος για δυο κόμματα. Δώσαμε τον αγώνα μας ολομόναχοι. Θα το πω πολύ χοντρά, για να το καταλάβετε: Κάθε μέρα δεν ξέραμε αν θα γυρνάγαμε ζωντανοί στα σπίτια μας, γιατί οι μπράβοι (των οποίων πληροφοριοδότες ήταν όλοι οι μεγαλοΔΑΠίτες και μεγαλοΠΑΣΠίτες του Πολυτεχνείου Κρήτης) στήνανε καρτέρι και ξεμοναχιάζανε όποιο φοιτητή τους υπεδείκνυαν οι «εκλεκτοί» ΔΑΠίτες και ΠΑΣΠίτες. Και ξύλο με τη μηχανή, έτσι; Συμπαράσταση από το ΚΚΕ δεν είδαμε. Γιατί το κίνημά μας δε βρισκόταν κάτω από την ομπρέλα του Περισσού. Ειρήσθω εν παρόδω, με υπουργικές και δικαστικές αποφάσεις που «κανόνισε» η ΝΔ το 2006 (και τις οποίες έχω στο αρχείο μου κι επιφυλάσσομαι να δημοσιοποιήσω εν ευθέτω χρόνω), οι «πρυτάνεις» της βίας και της αρπαχτής βγήκαν λάδι, καθώς ακυρώθηκαν οι φορολογικοί έλεγχοι (και αυτό το έκανε γαργάρα ο Περισσός)…
.
Αυτά, για να μην ξεχνιόμαστε. Έχω λοιπόν προσωπική εμπειρία από την υποκρισία του Περισσού που θεωρεί ότι έχει την αποκλειστικότητα στους κοινωνικούς αγώνες. Αν το ΚΚΕ έλεγε «παιδιά, φέρνω το Σωματείο των οικοδόμων και την ΚΝΕ», σας το λέω ανοιχτά πως οι μπράβοι θα είχανε λουφάξει (κι έχουν απόλυτο δίκιο όσοι λένε πως, αν ήθελε το ΚΚΕ, οι χρυσαυγίτες δε θα τολμούσαν ούτε καν να αναπνέουν, πολλώ δε μάλλον να τσαμπουκαλεύονται). Δεν έγινε όμως κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον το ΚΚΕ είχε τότε τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να μη μας συκοφαντήσει – αξιοπρέπεια την οποία απώλεσε το 2008 με τη στροφή του προς το σταλινισμό και την παράνοια και την κατασκευή ενόχων που τον συνοδεύει (μια στροφή που οδήγησε στην αποχώρηση του Γιώργου Ρούσση, του Αλέκου Χαλβατζή κ.α. σοβαρών ανθρώπων). Τώρα όμως;
.
Τώρα, το ΚΚΕ απλά κάνει ό,τι μπορεί για να μην υπάρξει ποτέ ενιαίο μέτωπο της Αριστεράς. Συνεργασία με ΣΥΡΙΖΑ κ.α. αριστερούς σχηματισμούς; Ούτε κατά διάνοια! Για πρώτη φορά στα πολιτικά χρονικά της Ελλάδας (από τον καιρό που έχουμε δημοσκοπήσεις) καταφέρνει η Αριστερά να συγκεντρώνει ποσοστά της τάξης του 40% κι έρχεται το ΚΚΕ να πει «όχι, δε δεχόμαστε συνεργασίες με κανέναν».
.
Τι σημαίνει αυτό; Με απλά λόγια: Συνολικά η Αριστερά βγάζει μεταξύ 40-45%, βάσει των τελευταίων δημοσκοπήσεων. Είναι όμως κατακερματισμένη. Κανένα κόμμα της Αριστεράς από μόνο του δε βγάζει πάνω από 12-13%. Το ΚΚΕ, με την ύποπτη εμμονή του να μη δέχεται καμία συνεργασία με τις υπόλοιπες δυνάμεις της Αριστεράς, δίνει ένα καταπληκτικό δωράκι στο Κόμμα του Μνημονίου, καθώς το πρώτο κόμμα (που, όπως όλα δείχνουν, θα είναι η ΝΔ) θα πριμοδοτηθεί αγρίως βάσει του καλπονοθευτικού εκτρώματος που λέγεται «εκλογικός νόμος», κλέβοντας επίσης και τις ψήφους των κομμάτων που δε θα μπουν στη βουλή (ναι, πριμοδοτείται και από εκεί) και τα ποσοστά της αποχής (την οποία διάφοροι πλασάρουν ως «πολιτική επιλογή» – με τέτοιες βλακείες μπήκαν οι Ναζί δολοφόνοι στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας) και η Αριστερά θα μείνει πάλι με το πουλί στο χέρι.
.
Ας δεχθούμε τώρα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αποτελείται από ατομάκια που τρέμουν μη χάσουν τη βουλευτική τους καρεκλίτσα. Ωραία; Ωραία! Θεωρώ – και το δηλώνω ανοιχτά – έγκλημα εκ μέρους της Αριστεράς το ότι, την ώρα που ο ξενόφερτος πρωθυπουργεύων Λουκάς Παπαδήμος άρχισε το ξεθεμέλιωμα κάθε έννοιας οικονομικής αξιοπρέπειας των Ελλήνων πολιτών για χάρη των τραπεζικών μαφιόζων που εκπροσωπεί, δεν τράβηξαν τα κόμματά της μια παραίτηση από τη Βουλή για να οδηγηθεί η χώρα άμεσα σε εκλογές (ΔΙΟΡΘΩΣΗ: ακόμη και 150 βουλευτές να παραιτούνταν, χρειάζεται απώλεια της δεδηλωμένης για να πέσει η κυβέρνηση – και πάλι όμως, συμμετοχή σε αυτή την παρωδία Βουλής απλά νομιμοποιεί τη χούντα). Άντε, να πω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μόνο είναι «συστημικός», ότι είναι συμβιβασμένος κλπ. Το ΚΚΕ; Το ασυμβίβαστο ΚΚΕ που είναι πρωτοπόρο στον αγώνα απ’την αρχή του αιώνα; Αν κακίζω μια φορά το ΣΥΡΙΖΑ για το ότι νομιμοποιεί με την παρουσία του στη Βουλή αυτήν την Κομαντατούρ, κακίζω δέκα φορές το ΚΚΕ, γιατί όχι απλά τη νομιμοποιεί, αλλά με την υποκρισία πεντακοσίων Φαρισαίων έχει το θράσος και κουνά το δάχτυλο σε όλους. Ρε δε μας παρατάτε; Και μη μας πρήζετε με τις βολτίτσες που κάνει το ΠΑΜΕ. Το ξέρετε πολύ καλά ότι είναι ένα θέατρο αντίστοιχο της «αναγνώρισης» που κάνει ο σκοπός στον εφοδεύοντα. Δε μασάμε πια.
.
Κι εν τω μεταξύ, το ΚΚΕ συνεχίζει να σπέρνει τη διχόνοια στο χώρο της Αριστεράς εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία συγκεκριμένων ατόμων στην καλλιέργεια παράνοιας και στην καταστροφή κάθε δυνατότητας διαλόγου μεταξύ των δυνάμεων της Αριστεράς. Αφού λοιπόν το ΚΚΕ έχει την απαίτηση να μην υπάρχουν κινήματα «από τα κάτω» (και δε μ’ενδιαφέρει τι βλαμμένο όρο θα ξεθάψουν από το λεξικό του Πατερούλη τα συντρόφια για να συκοφαντήσουν πάλι τα κινήματα των απλών πολιτών), αφού την «επανάσταση» την έχει αναβάλει πιο πολύ κι απ’ό,τι αναβάλλουν τη Δευτέρα Παρουσία οι χιλιαστές, αφού δεν έχει την αξιοπρέπεια να συνεργαστεί με την υπόλοιπη Αριστερά (αλλά αντίθετα την κρατά διασπασμένη, εξυπηρετώντας έτσι τις μνημονιακές δυνάμεις), δε συνιστώ σε κανέναν να ρίξει έστω και μία ψήφο στο ΚΚΕ.
.
Ψήφος στο ΚΚΕ = ψήφος στη ΝΔ = ψήφος στο ΠΑΣΟΚ = ψήφος στη ΔημΑρ = ψήφος στο ΛάΟΣ = ψήφος στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
.
Ενίσχυση του ΚΚΕ = ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ.
.
Σας έτσουξε «σύντροφοι»; Ξυδάκι. Τα θέλατε και τα πάθατε. Και άει σιχτίρ πια με την εμετική σας πρακτορολογία και προβοκατορολογία και τα σιχαμένα σας «στιγμιαία λάθη» – ο Πασχάλης Αρβανιτίδης ένα έκανε κι έγινε ρεζίλι, εσείς μόνο τέτοια κάνετε. Και σας αφήνω με ένα ωραιότατο τραγουδάκι του Μαυροπρόβατου:
.
.
Αν βρήκατε το άρθρο προσβόλα, αφήστε υβριστικό/συκοφαντικό/πρακτορολογικό σχόλιο για να γελάω με τα χάλια σας.
.
Shortlink: http://wp.me/p3Ayp-44A
το τραγουδι τα σπαει λεμε!
ωραίο άρθρο. θα περίμενα επόμενο με προτάσεις για τις εκλογές (γιατί το κράξιμο είναι εύκολο, στην αντιπρόταση κολλάν οι περισσότεροι..)
τι λέτε για τους πειρατές ; την ανταρσύα ; κάτι άλλο ;
Θα μιλήσω ψυχρά και πραγματιστικά. Ο εκλογικός νόμος είναι τέτοιος που πριμοδοτεί με 50 έδρες το πρώτο κόμμα (ή συνασπισμό κομμάτων), κλέβοντας τις ψήφους των κομμάτων που δε μπαίνουν στη βουλή. Πρόκειται για ένα ανοσιούργημα, το οποίο είναι ο ορισμός της καλπονοθείας. Και σκέφτομαι μάλιστα να ετοιμάσω κι ένα άρθρο στο οποίο θα εκθέσω τις μηχανορραφίες των μνημονιακών δυνάμεων, οι οποίες σχεδιάζουν την οριστική περιθωριοποίηση της Αριστεράς ώστε να αλωνίζουν ελεύθερα. Επί του πρακτέου τώρα:
Εκ πρώτης όψεως, τα μικρά κόμματα (αυτά δηλαδή που συγκεντρώνουν-δε συγκεντρώνουν το πολυπόθητο 3% για να εκπροσωπηθούν κυνοβουλευτικά) είναι πεταμένη ψήφος, καθώς ο εκλογικός νόμος θα πριμοδοτήσει με τα ποσοστά τους το πρώτο κόμμα. Ας δούμε τώρα τα δεδομένα…
Συνεργασία ΚΚΕ με οποιοδήποτε κόμμα της Αριστεράς δεν πρόκειται να υπάρξει μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα. Άλλοι αυτό το αποδίδουν σε μυωπική πολιτική του ΚΚΕ, εγώ το αποδίδω σε άλλες επιδιώξεις της ηγεσίας του. Συνεπώς, από τα «mainstream» αριστερά κόμματα το μόνο που μας μένει είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ συνεργαστεί με το Κόμμα Πειρατών και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τότε ΝΑΙ, προτείνω ψήφο και σ’αυτά τα κόμματα. Ανάλογα προτείνω ψήφο και στο ΕΠΑΜ, εάν αποφασίσει να κατεβεί στις εκλογές. Το κίνημα του Νότη Μαριά μένει να δούμε πόσο ισχυρό θα είναι και αν θα συνεργαστεί με άλλα αριστερά κόμματα. Προσωπικά, καλοβλέπω ένα ενιαίο μέτωπο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΠΑΜ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ-Κόμματος Πειρατών-κινήματος του Νότη Μαριά και, γιατί όχι, της ΕΛΑΔΑ των Θεοδωράκη-Γλέζου. Μακάρι ένας τέτοιος συνασπισμός να βγει πρώτος σε ψήφους και να κόψει τα κωλαράκια του Κόμματος του Μνημονίου (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΣΥ-ΔημΑρ-ΛάΟΣ-Χρυσή Αυγή). Προφανώς δεν προτείνω σε καμία περίπτωση ψήφο στο ΚΚΕ. Αρκετά ανεχτήκαμε τους Γόντικες, τους Μαΐληδες κι όλο αυτό τον εσμό που δρα διασπαστικά και λόγω σταλινογενούς παράνοιας και λόγω άλλων σχεδιασμών που υποπτεύομαι. Άσε που δεν τους χωνεύω καθόλου, επειδή έχουν βαλθεί να κατασυκοφαντήσουν κινήματα που δεν ελέγχουν οι ίδιοι.
Αυτά σε ό,τι αφορά την Αριστερά. Από Δεξιά τώρα… Εκεί τι να ψηφίσει κανείς; ΝΔ; Με την καμία! Με Βορίδη, Μπουμπούκο και Δίκτυο 21 μέσα; Να λείπει το βύσσινο. ΛάΟΣ; Με καμία κυβέρνηση. Κάτι απόστρατους, στρατόκαυλους και δε συμμαζεύεται; Ούτε. Χρυσή Αυγή; Ε ΟΧΙ! Σε χώρα που έχασε μισό εκατομμύριο ψυχές λόγω Χίτλερ οι Ναζί δεν έχουν καμία απολύτως θέση. Μαγαρίζουν αυτά τα χώματα και μόνο που υπάρχουν. Άρα, ποιος μένει; Καμμένος. Με όλα του τα ελαττώματα (κι έχει πολλά), τουλάχιστον δεν είναι κάθαρμα και μπορεί να κάτσει σ’ένα τραπέζι να συζητήσει με άλλες πολιτικές δυνάμεις για να γίνει κάτι που να μην είναι καταστροφικό για τους πολίτες.
Καλά, ΠΑΣΟΚ, ΔημΑρ, ΔΗΣΥ, Δράση, ΦΙΣ, ΟΑΚΚΕ κι άλλα τέτοια περιττώματα… Μακριά. Το ΔηΆρι είναι η κολυμπήθρα του Σιλωάμ που θα ξεπλύνει όλους τους άθλιους μνημονιακούς πασόκους και τίποτε άλλο. Μαύρο. Τι λέω; ΚΑΙΑΔΑΣ. Όσο για τα fanbois της Ayn Rand (ΔΗΣΥ, ΦΙΣ, Δράση), μόνο ένας αντικοινωνικός ψυχοπαθής θα μπορούσε να θεωρεί ότι τον εκφράζουν ιδεολογικά – ή ένας εντελώς ηλίθιος. Και για την ΟΑΚΚΕ, τι να πούμε; Εκεί το βλακόμετρο τερματίζει και σπάει.
Αιρετικέ, ο Καμμένος δεν είναι κάθαρμα που έλεγε «τα παλικάρια μας οι ΟΥΚΑΔΕΣ» όταν αυτοί ήταν στα δικαστήρια για τα εμετικά συνθήματα τους? Ο άνθρωπος είναι καραφασισταριό, απλά πουλάει αυτό που πουλιέται σχεδόν τζάμπα σε τέτοιους καιρούς.
Oblivion, δεν έχω καμία συμπάθεια προς τη Δεξιά και το ξέρεις. Ξέρεις όμως αυτό που λένε «το μη χείρον βέλτιστον». Δύσκολα θα πείσεις έναν παραδοσιακό δεξιό να ψηφίσει αριστερό κόμμα. Πολύ δύσκολα. Είναι τα κολλήματα που έχει. Από το να ψηφίσει λοιπόν πατριδεμπόρους του ΛάΟΣ που μυρίστηκαν mainstream κόμμα και μπήκαν στη ΝΔ του Σαμαρά, καλύτερα να ψηφίσει Καμμένο, γιατί αυτός τουλάχιστον ακόμα και τις χαζομάρες που πλασάρει τις πιστεύει. Το μη χείρον βέλτιστον. Νομίζω ότι και ο Omadeon θα σου τα εξηγήσει ακόμα καλύτερα.
Αλλά βέβαια, αυτό που συμφέρει τη χώρα είναι να αναδειχθεί μια Αριστερά που θα είναι δυνατή και ικανή να αντισταθεί – όχι όπως μου τη θέλει το ΚΚΕ (και μαζί του οι εξουσιαστές) διασπασμένη, με μικρομάγαζα διαφόρων ινστρουχτορίσκων της κλανιάς και απαξιωμένη.
Αλλά είπαμε: Αν ο άλλος δε θέλει να ψηφίσει Αριστερά κι επιμένει στη Δεξιά, τουλάχιστον ας ψηφίσει το μικρότερο κακό.
Σιγά μην κάτσω να εξηγήσω ρε Αιρετικέ το… καμμένο θέμα του Καμμένου. ΤΙ ήθελες και τον ανάφερες?
Τέτοια αποκόμματα… καμμένα τοστ να πάει να κάνει με την Κατσέλη που ειναι και φίρμα-όνομα στο ψωμί. (Χαχαχα)
ΔΕΝ ασχολούμαι με ηλίθιους και… καμμένους από χέρι. Εν πάση περιπτώσει, τα περί Καμμένου, τα εξήγησες ήδη.
Ε, αν κανείς είναι τόσο δεξιούλης ώστε να μη βρίσκει ούτε τον Καζάκη υποφερτό, ας πάει να… καεί ψηφίζοντας Καμμένο.
Αλλά το θέμα του ποστ κρύβει πολλά, που θα βγουν στο φως με τη συζήτηση, εν καιρώ.
Αυτή τη στιγμή το ΚΚΕ αρνείται να συνεργαστεί με ένα μίνιμουμ πρόγραμμα αντι-μνημονιακών μέτρων που πρότεινε ΗΔΗ ο Καζάκης, αλλά έφαγε λάσπη αντί απάντησης. Οι ψήφοι στο ΚΚΕ, είναι σχεδόν χαμένες. λόγω της μη-συνεργασιμότητάς του με οποιονδήποτε άλλον, Οι μνημονιακοί θα εκμεταλλευτούν αυτή την αδιαλλαξία, γιατί αυτοί δεν έχουν πρόβλημα να συνεργαστούν με οποιονδήποτε, έτσι ώστε να ενωθούν όλοι σε μια κυβέρνηση τύπου Παπαδήμιος-2.
Κανείς δεν είπε στο ΚΚΕ να προδώσει τις αρχές του. Μία λίστα επειγόντων μέτρων χρειάζεται να προσυπογράψει και να σχηματίσει κυβέρνηση (μαζί με άλλους) για να τα εφαρμόσει. Δεν αναμένεται έτσι να έρθει σοσιαλισμός, αλλά θα αποφευχθούν τα πολύ χειρότερα.
Αν δεν το καταλαβαίνει, το απλό αυτό πράμα το ΚΚΕ, ας πάει να γαμηθεί.
Ορίστε και το αλαζονικό ελιτίστικο θράσος, ενός φανατικού υποστηρικτή του ΚΚΕ που όλοι ξέρουμε.
Εχω φρίξει:
http://leninreloaded.blogspot.com/2012/03/1941-48.html
Omadeon, όντως αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα με τον Καμμένο. Δεν είμαστε δεξιοί, αλλά άμα κάποιος έχει τέτοιο κόλλημα στο μυαλό ώστε τα μοναδικά αριστερά πράγματα που δέχεται στη ζωή του είναι η αριστερή μεριά του σώματός του και το τιμόνι του αμαξιού του που είναι στα αριστερά, ας ψηφίσει το μη χείρον βέλτιστον. Για τη Λούκα τώρα… Τι μου τη θύμισες; Έχω ράμματα για τη γούνα της. Πάμε τώρα στο ΚΚΕ… Αυτή του η μανία να συκοφαντεί τους πάντες και να μονοπωλεί (δηλαδή: καπελώνει) την εργατιά, τους αγώνες κλπ και να απεχθάνεται έννοιες όπως «αυτοδιαχείριση» κλπ δείχνει ότι μόνο κομμουνιστικό δεν είναι. Για σταλινικό πάντως, μια χαρά τα πάει. Όπως κι ο ναζί Νικόλαος Μιχαλολιάκος μόνο Άριος δεν πείθει ότι είναι, αλλά για Πακιστανός μια χαρά τα πάει. Επίσης, δεν πιστεύω ότι τα μεγάλα κεφάλια του ΚΚΕ δεν καταλαβαίνουν αυτό που λες. Μια χαρά το καταλαβαίνουν, αλλά δε θέλουν ισχυρή Αριστερά. Θέλουν ένα μαγαζάκι που να το ελέγχουν αυτοί. Αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν είναι τα μπεεεεεεε που αποτελούν τη βάση του κόμματος. Κι όσο για τον άλλον που πήγες κι έδωσες λινκ, καλά τώρα… Τώρα θα μάθουμε τι κουβαλάει στο μυαλό και στην ψυχή του;
Πάλι συμφωνώ μαζί σου σήμερα…περιέργως…. 🙂 Αλλά αυτό στο οποίο συμφωνούμε είναι και το βασικότερο της συγκυρίας!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
«Προσωπικά, καλοβλέπω ένα ενιαίο μέτωπο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΠΑΜ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ-Κόμματος Πειρατών-κινήματος του Νότη Μαριά και, γιατί όχι, της ΕΛΑΔΑ των Θεοδωράκη-Γλέζου. Μακάρι ένας τέτοιος συνασπισμός να βγει πρώτος σε ψήφους και να κόψει τα κωλαράκια του Κόμματος του Μνημονίου (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΣΥ-ΔημΑρ-ΛάΟΣ-Χρυσή Αυγή). »
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Από κολλητό μου φίλο που έγινε μέλος του ΕΠ.Α.Μ. έμαθα σήμερα ότι το εσωτερικό δημοψήφισμα του Επ.Α.Μ. έβγαλε αποτέλεσμα 60% υπέρ του να γίνει κόμμα.
Σαν αποτέλεσμα το Ε.Πα.Μ. κατεβαίνει στις εκλογές. Ειναι σχεδόν σίγουρο ότι θα γίνω κι εγώ μέλος του, για ΟΣΟ διάστημα χρειαστεί, σαν εξαίρεση στη βασική αρχή μου να είμαι ανένταχτος. Παραμένω αναρχο-κομμούνι βέβαια, θεωρώντας εαυτόν στο αριστερότερο άκρο (αν υπάρχει) του Ε.Πα.Μ.
Omadeon, αφού θα γίνεις μέλος – εγώ θα παραμείνω φίλος, δεν το αποφασίζω ακόμη να στερηθώ αυτή την εναπομείνουσα ελευθερία του να μην ανήκω πουθενά – πες τους οτι αν δεν κατέβουν με κάποιους άλλους, θα είναι χαμένη ψήφος, αφού δεν μπορεί να μαζέψουν 3%. Και είναι επιτακτική η ανάγκη κάτι να γίνει με αυτό, γιατί κι εγώ θέλω να τον ψηφίσω, αλλά δεν έχω όρεξη η ψήφος μου να πάει εκτός βουλής και εντός να κάνουν παιχνίδια οι άλλοι.
Τα γράφω και στο blog αλλά δε νομίζω να με διαβάζει ο Καζάκης 🙂
Αγαπητή κ.κ.
κι εγώ δεν είμαι 100% σίγουρος ακόμη αν θα γίνω μέλος, διότι… αν δεν υπάρξει μέτωπο όπως λες θα είναι χαμένη ψήφος, κάτω του ορίου των 3%.
Εμαθα σήμερα και για ένα τεράστιο πρόβλημα που δημιούργησε κάποιος Ιφικράτης Αμυράς στο Ε.Πα.Μ. (ο οποίος έκανε και βίντεο υπέρ της ένοπλης λαΪκής βίας, κλπ.)
Ωχ, παντού … οι πάντες. Ε, αυτά κάπου είναι επόμενα σε κάθε οργανωμένο χώρο. Γι αυτό παραμένω ανένταχτη…
βέβαια αν ο Καμμένος ηταν αριστερός αρχηγός, ή το «εθνικό» δράμα μας θα είχε λήξει προ πολλού ή θαχε φάει καμμιά σφαίρα, κανέναν καρκίνο φυτευτό κλπ, κλπ. Αλλά προτιμάει να είναι αυτος που ειναι πρώτα ; ελεύθερος και ανεξάρτητος απο παλαιολιθικούς -ισμούς. Μάλλον δεν κάνει για πολιτικός σ αυτή την καταραμένη χώρα μιας και μιλάει όπως μιλάει. Οσο για την φαραώ του ΚΚΕ, καιρός να αποσυρθεί στην πυραμίδα της και ν ανοίξει τον δρόμο στην Λιάνα λ.χ. Ο Τσίπρας καλός είναι, αλλά το μαγαζί έχει περάσει απο τα χίλια κύματα και χέρια με πολλά χιλιόμετρα στο ρολόι….
Η Αριστερά ενω έχει άνετα το 50% (σχεδόν), αφήνει την χώρα στο έλεος των τοκογλύφων και ασχολείται με τις ατελείωτες εσωτερικές της διαφορές χορεύοντας στην αίθουσα χορού καθώς ο κοσμάκης πηδάει απ τα μπαλκόνια, τρώει σκουπίδια και στέλνει τα παιδιά του να σωθούν εργάτες στην ξενητιά. Η χώρα μεταβάλλεται σε ενα τεράστιο γηροκομείο φρενοβλαβών και νεκροταφείο ψυχών. Μετά τις ζομπι τράπεζες και το ζόμπι κράτος, καλοσωρίστε εντος ολίγου και τους ζόμπι ψηφοφόρους-πολίτες….
Περί Καμμένου… ίσως τα παρα-είπα λιγάκι, θέλοντας να εκφράσω βαρεμάρα για το νέο κόμμα του. Είχα γράψει εκτενέστερα για τον ίδιο στους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα», κάτω από ανάρτηση που εγκωμίαζε τον Καμμένο. Αντιγράφω εδώ τα πιο σημαντικά, όπου περιλαμβάνω και 2 σχόλια του Λασκαράτου, με στοιχεία για τα αρνητικά του Καμμένου.
http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/01/05/%ce%b1%ce%bd-%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%ce%b5%ce%be%ce%b9%cf%8c%cf%82-%cf%84%cf%8c%cf%84%ce%b5-%ce%b7-%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%ac-%cf%84/comment-page-1/#comment-83158
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 00:28
[….]
Το σουρεαλιστικό ερώτημα είναι βέβαια… “άραγε θα ιδρύσει δική του συνιστώσα του ΣυΡιΖα ή θα μπει σε υπάρχουσα?” (γνωστό αστείο του τουήτερ).
Ομως ρε Παύλο βλέπεις πουθενά να μαστιγώνει ο ίδιος ο Καμμένος την αριστερά? Εγώ δεν είδα…
Πιο πολύ μαστιγώνεις εσύ την καημένη την… καμμένη την αριστερά, παρά ο Καμμένος, ο οποίος έχοντας δει αληθινά απαράδεκτα πράματα τα καταγγέλλει χωρίς να κολώνει στο να χρησιμοποιήσει π.χ. ακόμη και δηλώσεις του Τσίπρα.
Ο άνθρωπος αυτός είναι μοναδικός από πολλές απόψεις, και… στο κάτω-κάτω της γραφής, ΠΟΙΟΣ βλάκας είπε ότι δεν μπορούν και οι δεξιοί να λένε καυτές αλήθειες, όταν οι ίδιοι είναι φιλαλήθεις?
Ο Καμμένος είναι απλούστατα φιλαλήθης. Προσπαθεί να πει την αλήθεια σε μία Βουλή υποκριτών (στην πλειοψηφία τους) ή… μίζερων αριστερών που φοβούνται μην καούν από τις αλήθειες που λέει ο Καμμένος.
Γαμώ τη φαλάκρα του Λένιν και το μούσι του Μαρξ. Χωρίς αλήθεια όλα είναι ΤΡΙΧΕΣ. Και η αριστερά οφείλει να σεβαστεί την αλήθεια πρώτα, και τον εαυτό της ή τα ιδανικά της μετά. Ετσι πάει το πράμα, όχι ανάποδα.
Γιατί τώρα… ειδικά ο Καμμένος? Γιατί όχι και άλλοι (της παράταξής του)? Εδώ σε θέλω κάβουρα…
Διότι (ίσως) ο Καμμένος έχει ανατραφεί σαν φιλαλήθες πλουσιόπαιδο που δεν λογαριάζει κανέναν. Μπορεί κάλλιστα να πιστεύει ΚΑΙ ψέματα στον ιδεολογικό τομέα. Ομως τα πιστεύει, δεν το κάνει υποκριτικά. Και τα πλουσιόπαιδα σαν κι αυτόν (όχι όλα) δεν διανοούνται, ΑΝ έχουν αρχές τιμιότητας, να τις προδίδουν. Είναι οι τελευταίοι ενάρετοι αστοί, σπάνιο είδος σήμερα. Μ’ αυτούς μπορούσες να διαπραγματευτείς, κι αν ήσουν υπάλληλός τους να κλείσεις και μια συμφωνία που να μη σε ρίχνει, να μη σε κοροΪδεύει. Οι περισσότεροι αστοί δεν είναι έτσι, είναι κακοήθεις καταφερτζήδες σαλτιμπάγκοι (και είτε νεόπλουτοι είτε κακομαθημένοι γόνοι οικογενειών που πλούτισαν με απάτες και προνόμια).
Το φαινόμενο Καμμένος αξίζει μελέτη.
—————–
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 00:43
Υ.Γ. Παύλο ξέχασα να αναφέρω το “κλειδί” που βρήκα για να κατανοήσω τον Καμμένο.
Θαρρώ πως είναι το εξής. Εχει τόσα λεφτά που δεν λογαριάζει κανέναν. Τα είχε πάντα, κι έμαθε να έχει περηφάνεια στο να μην εξαγοράζεται, να μην προδίδει αρχές για συμφέρον. Σχεδόν όλοι οι άλλοι, οι καραγκιόζηδες της ΝΔ έχουν μάθει νάναι απατεώνες κυρίως, πάνω από όλα… Αυτά.
—————–
laskaratos
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 10:54
Λίγη σοβαρότητα και λίγη μελέτη, δεν έκαναν ποτέ κακό σε κανέναν. Σήμερα υπάρχει και το Google, άλλοι στην ηλικία σας έχασαν πολλά ενδιαφέροντα ραντεβού για να τρέχουν στις βιβλιοθήκες και στα Αρχεία.
1.
http://www.iospress.gr/ios2009/ios20090125.htm
“ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΑΣ 1995
1, 2, 3, πολλά δεκαεξάχρονα
Ο Νοέμβρης του 1995 είχε κάτι από Δεκέμβρη του 2008. Και βίαιη επίθεση αστυνομικών σε 16χρονο, και δυσφήμηση του παιδιού, και ολίγη από Κούγια. Μια τηλεοπτική δίκη μάς θυμίζει την ιστορία η οποία επαναλαμβάνεται ως τραγωδία.
………….
Αμέσως μετά, ο βουλευτής Πάνος Καμμένος ανέλαβε να υπερασπίσει τον αστυνομικό. Με αξιοσημείωτο ζήλο, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι τότε βρισκόταν στην αντιπολίτευση:
«Ο εν λόγω νεαρός συνελήφθη και εδέχθη ότι δεν είναι ένας απλός πολίτης, αλλά ότι υπηρετεί κάποιες αναρχικές ομάδες, και δεύτερον αντιστάθηκε….”
2.
http://www.iospress.gr/mikro2002/mikro20020119.htm
“Επάγγελμα: κυνηγός κεφαλών τρομοκρατών
“Πότε και πού συνάντησε ο Μιχάλης Ράπτης τους τρομοκράτες”
…………………….
Ο κορυφαίος σύγχρονος “λιστογράφος” είναι όμως ένας άλλος θιασώτης των συνωμοτικών θεωριών και ΠΑΚοκυνηγός, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Πάνος Καμμένος. Βεβαίως, όποιος έχει διαβάσει το πόνημα του κ. Καμμένου για την τρομοκρατία (“Τρομοκρατία. Θεωρία και πράξη”, “Ελληνική Ευρωεκδοτική”, Αθήνα 1992), δεν περιμένει αξιόπιστα στοιχεία από το συγγραφέα.
Αποκαλύψεις…
Εχουμε ασχοληθεί παλιότερα με τις αντιφάσεις, τις ψεύτικες “πληροφορίες”, τα οφθαλμοφανή λάθη του βιβλίου (20/3/99 και 1/4/01). Ομως ο κ. Καμμένος δεν αρκείται στις παλιές εκείνες αντιτρομοκρατικές του δάφνες. Ξεσπαθώνει τώρα και δηλώνει ότι γνωρίζει τα ονόματα 4 τρομοκρατών. Η συνταρακτική του δήλωση φιλοξενείται πρωτοσέλιδη και με μεγάλους τίτλους στην Espresso ……………..”.
3.
http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010401a.htm
Ελευθεροτυπία, 1/4/2001
ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Τα πρωτόκολλα των σοφών της Ελλάδας
1. 2.
Τιμούμε τους σημαντικότερους εκπροσώπους των συνωμοτικών θεωριών στη χώρα μας. Η μέρα που διαλέξαμε ίσως δεν είναι η πλέον κατάλληλη. Διότι το χαρακτηριστικό των συνωμοτικών θεωριών δεν είναι τόσο το ίδιο το “ψέμα” όσο η κατασκευή μιας αληθοφανούς τερατολογίας………….
….ο βουλευτής της Ν.Δ. Πάνος Καμμένος έχει αναδειχθεί στον κατεξοχήν «μετρ» του είδους…..”
4.
http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010401a.htm
“Η ΕΞΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Η δημοσιογραφία της κουκούλας
1. / 2.
Εξίσου περιζήτητος είναι και ο Πάνος Καμμένος, ο οποίος εξακολουθεί να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα του είδους. Τον παρακολουθούσαμε όλοι να μας «ενημερώνει» τηλεφωνικά από το κότερό του στη Φολέγανδρο για τις εξελίξεις των ερευνών και να υποδεικνύει πρόσωπα και πράγματα. Την εγκυρότητά του ο κ. Καμμένος αντλεί από τη «μελέτη» του «Τρομοκρατία, θεωρία και πράξη» (Ελληνική Ευρωεκδοτική, 1992). Πρόκειται για το βιβλίο που πλασάρισε ο Γρυλλάκης και προκάλεσε σκάνδαλο, εφόσον διαπνέεται από τη γνωστή προσπάθεια να αποδοθεί στο ΠΑΚ-ΠΑΣΟΚ η ευθύνη της τρομοκρατίας. Αλλά το σοβαρότερο είναι ότι βρίθει ανακριβειών, ψεμάτων και λαθών (βλ. σχετικές αναφορές του «Ιού» στις 20/3/99, 1/4/01 και 19/1/02) και κυρίως καθορίζεται από μια ταύτιση με τις «υπηρεσίες ασφαλείας» της χούντας και μια απέχθεια για την αντίσταση. Κάτι παραπάνω ξέρει ο κ. Εβερτ που φρόντισε να διαχωρίσει τη θέση του, όταν συναντήθηκε με το νεότερο συνάδελφό του στα φιλόξενα παράθυρα του Mega (5.9)….”.
5.
http://www.iospress.gr/ios1998/ios19980419c.htm
“ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΣΤΟΝ ΟΤΕ
Οι οπτικές ίνες της χούντας
1. 2. 3.
……Γεώργιος Γεωργαλάς “Η ιδεολογία της Επαναστάσεως. Οχι δόγματα αλλά ιδεώδη” (Αθήνα, χχ). Χονδροειδής απόπειρα άρθρωσης “ριζοσπαστικού” πολιτικού λόγου από ένα άλλο αστέρα της χουντικής προπαγάνδας, μικρότερου σαφώς βεληνεκούς από το διανοούμενο Παπακωνσταντίνου. Ο συγγραφέας επανήλθε πρόσφατα στο προσκήνιο, προσφέροντας τα φώτα του σε ανερχόμενους εθνικόφρονες όπως ο βουλευτής της ΝΔ Πάνος Καμμένος………..”.
Και για να μην μακρυγορώ, με απλό γκουγκλάρισμα στην ιστοσελίδα του Ιου:
6, 7. 8:
SAS εναντίον Ναξάκη – α
http://www.iospress.gr/…/ios20010414a.htm
14 Απρ. 2001 – Ακόμη πιο προχωρημένες υπήρξαν, ωστόσο, οι εμπνεύσεις του δημιουργού του SAS από την επαφή του με τον Πάνο Καμμένο. Ενα από τα …
Για το βιβλίο «Φάκελος 17Ν»
http://www.iospress.gr/extra/papatel.htm –
9 Φεβ. 2003 – Το βιβλίο «Φάκελος 17 Ν» θα μείνει στη σχετική βιβλιογραφία δίπλα σε αντίστοιχα πονήματα του Δήμου Μπότσαρη ή του Πάνου Καμμένου. Οσο …
Το μυστικό της Ηγουμενίτσας – β
http://www.iospress.gr/…/ios20010923b.htm – Προσωρινά αποθηκευμένη
23 Σεπτ. 2001 – *Ο Πάνος Σόμπολος αναπαράγει τις «πληροφορίες» αξιωματούχου της … ενώ ο βουλευτής Π. Καμμένος όπου να ‘ναι θα εξαρθρώσει τη διεθνή …
Τέλος λίγο πολιτικό κουτσομπολιό:
9.
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=26.09.2006,id=55912164
“Αγωγή Παπαθανασίου κατά Κουλούρη, που κατονομάζει Καμμένο
Στις 8 Φεβρουαρίου 2007 θα εκδικαστεί η αγωγή του υφυπουργού Ανάπτυξης Γιάννη Παπαθανασίου εις βάρος του Κίμωνα Κουλούρη, καθώς ο τελευταίος δεν επανόρθωσε τα όσα είπε για σχέσεις Φιλίππου, ΦΑΓΕ με Παπαθανασίου. Και μάλιστα δεν αρκέστηκε σ’ αυτό, αλλά το βράδυ είπε (στο MEGA) ότι αυτός που του έδωσε την πληροφορία για την εκδήλωση υπέρ Παπαθανασίου στο σπίτι του κ. Φιλίππου ήταν ο βουλευτής της Ν.Δ. (και πρώην γαμπρός του ιδιοκτήτη της ΦΑΓΕ) Πάνος Καμμένος……..Ο Π. Καμμένος, πάντως, μιλώντας νωρίτερα στην «Ε» από τις ΗΠΑ όπου βρίσκεται, διέψευσε οποιαδήποτε δική του εμπλοκή στο θέμα, ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος όταν ρωτήθηκε για το θέμα, το χαρακτήρισε «δευτερευούσης σημασίας…..”.
Απάντηση
——————–
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 11:18
Καλώς ήλθατε κ. Λασκαράτε… Χαίρομαι ιδιαίτερα που τα φέρατε, όλα αυτά.
Ετοιμαζόμουν να τα ψάξω αλλά… βαριόμουν πολύ !!! ΧΑΧΑΧΑ
Απλούστατα τον Καμμένο τον έχει… κάψει κανονικά ο “Ιός”, ο οποίος παρά τα σποραδικά λάθη ερμηνείας του είναι πολύ αξιόπιστος στα στοιχεία του. Μόνο για το τελευταίο λινκ που φέρατε έχω επιφυλάξεις. Ο λόγος που δεν έκανε τη μήνυση είναι γιατί το θέμα είναι σχεδόν αστείο και θα έχανε τη δίκη. ΤΟΣΟ απλά…
Εγώ δεν τον θεωρώ ανέντιμο άνθρωπο. Απλώς… μπουνταλά και ημι-ακροδεξιό στο παρελθόν. Σίγουρα ΔΕΝ θα μας σώσει αυτός τώρα, αλλά όταν λέει κάποιες αλήθειες είναι ανέντιμο να κωφεύουμε.
——————–
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 14:12
ΕΚΤΑΚΤΟ υστερόγραφο (εκτός “πλαφόν” -χεχε- λόγω διορθώσεων που επείγουν)
Κ. Λασκαράτε, σόρυ αλλά…
καθώς κάνατε (προφανώς) copy κείμενό σας από αλλού, δεν αντιγράφτηκαν σωστα μερικά λινκ.
1) λάθος ήταν το λινκ σε “SAS εναντίον Ναξάκη -α”. Το σωστό είναι αυτό
http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010414a.htm
Το ξαναδιάβασα, αλλά δεν βρήκα κανένα ΣΟΒΑΡΟ στοιχείο κατά του Καμμένου.
Κάτι… ψιλοπράματα μόνο, που τον εμπλέκουν έμμεσα σε μπούρδες άλλων.
2) Επισης λάθος λινκ στο “μυστικό της Ηγουμενίτσας -β”. Το σωστό είναι αυτό
http://www.iospress.gr/ios2001/ios20010923b.htm
Εκεί έψαξα για τη λέξη “Καμμένο” αλλά βρήκα ΜΟΝΟ μία φράση ειρωνείας κατά του Καμμένου, στο τέλος
“ενώ ο βουλευτής Π. Καμμένος όπου να ‘ναι θα εξαρθρώσει τη διεθνή τρομοκρατία και το ΠΑΣΟΚ”.
(Καλά κρασιά) – πάντως όντως υπήρξε μπουνταλάς κι έκανε λάθη κωμικά, έως εξοργιστικά…
3) Ο “ιός” δεν είναι πάντα αξιόπιστος. Διαπιστώνω τώρα ότι ένα ποστ που προβάλλει υπέρ το δέον περιέχει μια οφθαλμοφανή ανακρίβεια. Αυτό εδώ
http://www.iospress.gr/texts_2011/20110130.htm
(με τον πομπώδη τίτλο “Σπίθα, Τιμή, Χρυσή Αυγή;”). Το κείμενο στο λίνκ είναι μικρό, το εξής
Το ΜΙΣΟ όλων αυτών, ΕΙΝΑΙ σωστό. Δηλαδή τα περί Χρυσαυγίτικου Βίντεο.
Το πρώτο μισό όμως είναι ΛΑΘΟΣι, διότι ΔΕΝ ήταν βίντεο του Alex Jones αλλά η “θεωρία του ΣΟΚ” της Naomi Klein. Ετερον Εκάτερον κ. Ψαρρά…
[………..]
———————
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 11:01
Καλημέρα…
Απλούστατα, τον Καμμένο τον έπιασε αμόκ (και ορθώς τον έπιασε, είναι υγιής αντίδραση) όταν ξύπνησε από τα… χαβιάρια και τους αστακούς (κλπ. κλπ.) και κατάλαβε ότι γενικά όλη η χώρα κινδυνεύει, όχι μόνο ο απλός λαός αλλά και ΚΑΘΕ ντόπιος αστός.
Είχε πει κάτι ακροδεξιές μπούρδες στο μακρινό παρελθόν, τότε που δεν είχε ΤΙ άλλο να ασχοληθεί και είχε πωρωθεί εθνικιστικά. Και τώρα εθνικιστικά πωρώθηκε, αλλά… αυτή τη φορά σχεδόν σωστά. Γιατί τώρα πραγματικά κινδυνεύει η χώρα, δηλαδή ο λαός της (πλην ελάχιστων διαπλεκόμενων κροίσων). Εικάζω ότι… αν και πολύ πλούσιος, δεν είναι διαπλεκόμενος, οπότε όσους κάνανε λαμογιές τους μισεί (πολύ δικαίως).
Πολλοί αριστεροί και ανάρχες όμως, είναι τόσο μαλάκες, ώστε… μόνο που σχολιάζω το ποστ αύριο θα με πουν “πατριδοκάπηλο” (κάποιος ήδη το είχε κάνει, και αν το ξανακάνει θα το μετανοιώσει αυτή τη φορά).
Αλλά… σόρυ, ΔΕΝ με συγκινεί καθόλου το ελληνικό έθνος, ή η σημαία, ή η “ένδοξη ιστορία”, κλπ. κλπ.
ΔΕΝ χρειαζόμαστε τον Καμμένο για να πει το αυτονόητο, ή και… να το χαλάσει κιόλας, γιατί συμμαχία με “εξωκοινοβουλευτική δεξιά” ΔΕΝ μπορεί ποτέ να γίνει ανεκτή. Για μένα όποιος ανέχεται σύμμαχο το φασισμό μπορεί να πάει να γαμηθεί. Υπάρχει μια εξίσωση που ισχύει για το θέμα αυτό:
Φασισμός + X = Φασισμός
(όπου το σύμβολο “+” σημαίνει συμπαράταξη).
Ο πραγματικός φασισμός μαγαρίζει ότι αγγίζει, σαν τα σκατά. Αν αναμείξεις σκατά με φαγητό ΔΕΝ θα έχεις κάτι που τρώγεται. Θα έχεις ΜΟΝΟ σκατά (για κάθε πρακτικό σκοπό). Αλλιώς… φάτα (μόνος σου μεγάλε).
Εχω πολλά άλλα να πω αλλά βαριέμαι. ΕΚΤΙΜΩ τις δηλώσεις του Καμμένου (τις πιο πολλές) αλλά δεν τον θεωρώ απαραίτητο. Απλά… καλό είναι να γαβγίζει σε μια βουλή υποταγμένων ευνούχων πεκινουά. Αλλά ΔΕΝ περιμένω αποτέλεσμα, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση. Ο λαός δεν ξυπνάει αν δεν πεινάσει πάααρα πολύ.
Οο κι αν φωνάζει ο (κάθε) Καμμένος, από την πλειοψηφία των ηλιθίων είναι “γραμμένος”.
——————-
laskaratos
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 12:03
Επιτρέψτε μου να πω δυο λόγια ακόμη:
Διαγράφω το παρελθόν Καμμένου.
Είναι ένας τίμιος πατριώτης που θέλει να σώσει τον λαό μας.
Μπράβο του.
Πριν όμως ξεκινήσετε μαζί του για να καταλάβετε τα χειμερινά ανάκτορα Παπαδήμου, ρωτείστε τον:
1. Ποιά είναι η θέση του για την φορολόγηση του Κεφαλαίου, των εφοπλιστών κλπ
2.Ποιά είναι η θεση του για την φορολόγηση της Εκκλησίας και για τον χωρισμό της από το Κράτος;
3. Ποιά είναι η θέση του για τους Υπερεξοπλισμούς, που γονάτισαν οικονομικά τη χώρα, θέριεψαν το μίσος με τους γείτονες, έχτισαν βίλες υπουργικές και χρηματοδότησαν τη δυτικη βιομηχαία όπλων;
4. Ποιές είναι οι θέσεις του για τα δικαιωματα των μεταναστών;
5. Ποιές είναι οι θέσεις του για τα εργατικά δικαιώματα;
6. Ποιές είναι οι θέσεις του για τα ατομικά δικαιώματα;
7. Τι ψήφιζε αυτός όταν η ΝΔ εφερνε τους Νόμους περί ευθύνης υπουργών;
8.Ποιές είναι οι θέσεις του για τα σκάνδαλα Καραμανλή, Ζαχόπουλου, Παυλίδη, Βουλγαράκη, της ΝΔ γενικά κλπ;
9. Ποιά είναι η θέση του για το Βατοπαίδι;
10. Ποιές είναι οι θέσεις του για τους αστυνομικούς που βασανίζουν μετανάστες, φυλακισμένους κλπ
11. Τι πιστεύει για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια;
Θα μπορούσα να απαριθμήσω δεκάδες ακόμη ερωτήματα, αλλά ας σταματήσω εδώ.
Απάντηση
————————–
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 12:12
Κύριε Λασκαράτε.
Κάνατε ματ σε 11 κινήσεις (ομιλώ ως παρατηρητής, διότι… δεν έπαιξα καν, ως αντίπαλος).
Οπότε… ας σκεφτούν ΣΟΒΑΡΑ τις 11 ερωτήσεις σας άλλοι ενδιαφερόμενοι, μην τυχόν και καούμε όλοι.
Εγώ θα εφαρμόσω αυτο-πειθαρχία πολυλογίας… 11 σχολίων από άλλους (μέχρι να επανα-πολυλογήσω).
Λαός ποτέ νικημένος, και προ πάντων ποτέ καμμένος! XAXAXA
—————————
(μετά από πολλά σχόλια άλλων)
—————————
omadeon
Ιανουαρίου 6, 2012 στις 14:57
Αδυνατώ να τηρήσω το… πλαφόν [πολυλογίας] μου, αλλά… φεύγω εκτός νετ σε λίγο (και θα… αναπληρώσω μέσω σιωπής).
Κάτι σημαντικό. Αυτή εδώ η συζήτηση, έτσι όπως εξελίχτηκε, νομίζω ότι ξεπερνάει τα στενά όρια των συνηθισμένων αντιπαραθέσεων (που απλώς επιβεβαιώνουν τις απόψεις του κάθε σχολιαστή στο μυαλό του). Είναι νομίζω μια κατ’ εξοχήν “διαλεκτική συζήτηση”, που έχει θέσεις και αντιθέσεις, αλλά ΚΑΙ συνθέσεις. Προσωπικά συμφωνώ με σημαντικά πράματα που είπαν όλοι, ενώ κι εγώ ακόμη έφερα διαφορετικές πτυχές στο φως, από τη φύση τους αντιφατικές.
Ενα πράμα μόνο, λέω στο φίλο fantomas και φεύγω.
Η άποψή του, θέτει σαν προϋπόθεση οποιουδήποτε αγώνα την απόρριψη σχεδόν όλων των θεσμών και πραγματικών καταστάσεων που υπάρχουν σήμερα. Αυτό είναι άτοπο. ΜΕΣΑ από όσα υπάρχουν σήμερα, ΤΩΡΑ, παλεύει κανείς για το αύριο. Οχι ρεφορμιστικά, αλλά ούτε και… με “δογματική επαναστατικότητα”.
Το λάθος εδώ είναι μια μονομέρεια, νομίζω, που οδηγεί σε αδιέξοδο ή και κατάργηση κάθε πάλης.
Δηλαδή όπως λέει, στο τέλος…
Στην πραγματικότητα, ΑΝ περιμένουμε εξέγερση τόσο ακραία ώστε να καταργήσει ΚΑΙ τη Βουλή κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον, κι ευχόμαστε κιόλας να χειροτερέψει η κρίση, προκειμένου να γίνει αυτό, μάλλον έχουμε “ξεφύγει” σε τελείως λάθος δρόμο (βοηθώντας κάτι πολύ επικίνδυνο μέσω απραξίας).
Οπως εξήγησε και ο αναρχικός ανθρωπολόγος David Graeber (googlable) ΟΛΑ τα συστήματα οικονομίας και πολιτικής οργάνωσης ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ταυτόχρονα, εν παραλλήλω. Ακόμη και ο πιο άγριος καπιταλισμός (λέει) “χρειάζεται κάποια κομμουνιστικά συστατικά”, γιατί χωρίς αυτά θα είχε ήδη καταρρεύσει.
Π.χ. κι εμείς χρειαζόμαστε τούτη εδώ την περιορισμένη “άμεση δημοκρατία διαλόγου” για να προχωρήσουμε πιο πέρα, αλλά ΚΑΙ το σύστημα χρειάζεται να ΜΗΝ την απαγορεύει (γιατί αν μας φιμώσει τότε θα γίνει πιο φασιστικό, άρα και πιο ευάλωτο σε ανατροπή, κ.ο.κ.)
Με άλλα λόγια δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη επιλογής “μαύρου ή άσπρου”, ή μεταξύ π.χ. κοινοβουλευτισμού και αμεσο-δημοκρατίας, ή μεταξύ ρεφορμισμού και επανάστασης.
Αντίθετα υπάρχει ανάγκη ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ επεξεργασίας (ξέεερει ο αναρμόδιος ΤΙ εννοώ) ΚΑΙ στο ένα ΚΑΙ στο άλλο ΚΑΙ σε πολλά άλλα. Πρέπει να συνηθίσει και ο εγκέφαλός μας την “παράλληλη επεξεργασία”. Οταν π.χ. υπάρχουν δύο πιθανά ενδεχόμενα, Α και Β, με ποσοστά πιθανότητας 10% και 90% αντίστοιχα, ΔΕΝ καταργούμε το Α επειδή έχει μόνο 10%, αλλά το κρατάμε στο νου μαζί με όλες τις συνέπειές του. Ακόμη περισσότερο λαμβάνουμε υπ΄όψη ΚΑΙ τα δύο, τα Α και Β, όταν ΗΔΗ συμβαίνουν ταυτόχρονα.
[……..]
—————————-
(παραλείπω διάφορα άλλα που είπα – και είπαν…)
…αλλά τελειώνω με ένα τουητ του ίδιου του Καμμένου, που δείχνει πόσο… αμετανόητος παραμένει (σε άλλο θέμα)
Ήταν τεράστιο fail του Καμμένου που πήρε το μέρος των αμφιβίων λιμανόμπατσων κι έχω πάμπολλους λόγους για να το πω αυτό – και μάλιστα λόγους όχι μόνον αρεστούς στην Αριστερά, αλλά και λόγους που θα μπορούσαν και τους αυτοπροσδιοριζόμενους ως πατριώτες (λες κι οι υπόλοιποι που δεν κάνουμε σημαία και trademark τη φιλοπατρία και δεν κορδακιζόμαστε για το πού υπηρετήσαμε φαντάροι και πόσο γαμάτοι ήμασταν με το G3 είμαστε εκ γενετής προδότες) να τους πείσουν. Θα τα πούμε όμως αργότερα αυτά.
Σημερινό μου σχόλιο στο You Pay Your Crisis
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2012/03/blog-post_3376.html?showComment=1332408012359#c4868765786948515076
________________
Αν βαριέστε να κάνετε κλικ, η προηγούμενη στιχομυθία στην οποία απάντησα ήταν
____________________
Επίσης… πολύ καλό βρίσκω το άρθρο, που «υπάρχει και σε άλλες γλώσσες»:
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2012/03/blog-post_3376.html
Για ένα μαζικό ευρωπαϊκό κίνημα αλληλεγγύης στον ελληνικό λαό και ενεργής αντίστασης στις πολιτικές λιτότητας*
Μια πρόχειρη κριτική τώρα, στο άρθρο του Μπαλασόπουλου:
(το παρόν σχόλιο ίσως γίνει νέο ποστ)
«Σύντομες παρατηρήσεις για τη διαμάχη σχετικά με τη στρατηγική του ΚΚΕ στην περίοδο 1941-48»
http://leninreloaded.blogspot.com/2012/03/1941-48.html
Ουσιαστικά, εδώ ο Μπαλασόπουλος στηρίζει το ΚΚΕ, για τη σημερινή μη-συνεργασία του με άλλους (της αριστεράς) με βάση τα εξής
Κατ αρχάς είναι βλακώδες να λέμε ότι μια τέτοια πολιτική συμμαχία «θα βρίσκεται αναπόφευκτα υπό αστική και μικροαστική ηγεμονία», με δεδομένο ότι η ισχυρότερη δύναμη (εκλογικά) σε αυτή τη συμμαχία θα είναι (εξ ορισμού, λόγω αριθμού ψήφων) το _ίδιο_ το ΚΚΕ.
Δεύτερον, εδώ… ο Μπαλασό (όπως και η πολιτική του ΚΚΕ) ζει τελείως στην κοσμάρα του, αποδεδειγμένα. Διότι ΔΕΝ υπάρχει καμμία ανάγκη να «εγκρίνει» (το ΚΚΕ) τον λεγόμενο «εθνικό» χαρακτήρα ενός «αντιμνημονιακού μετώπου», πάνω από το «ταξικό πρόταγμα». Τα πράματα είναι πολύ πιο πεζά και εξαιρετικά απλά.
-Είτε λαμβάνονται ορισμένα απλά σημαντικά μέτρα κατά του μνημονίου (που έχει προτείνει μεγάλος αριθμός αντι-μνημονιακών, μεταξύ των οποίων και το ίδιο το ΚΚΕ) ώστε να γλυτώσει ο λαός τα ΠΟΛΥ χειρότερα (που επίκεινται)
-Είτε δεν λαμβάνεται κανένα μέτρο και η εξαθλίωση του λαού θα ενταθεί.
Εξάλλου, ας δεχτεί ΤΩΡΑ τη συνεργασία για να μπει στη Βουλή (ενισχυμένο) και ας κάνει _μετά_ όσα θεωρεί σωστά.
ΠΟΥ είναι το πρόβλημα?
ΠΟΙΟΝ κοροϊδεύει δηλαδή, το ΚΚΕ??? Μήπως… τον ίδιο του τον εαυτό? 😛
Ε, προφανώς το ΚΚΕ νομίζει ότι θα κερδίσει και πολιτική δύναμη, έτσι. Αυταπατάται όμως, διότι (στη χειρότερη των περιπτώσεων) μετά από μερικά ακόμη χρόνια εξαθλίωσης, ο λαός θα φτύσει _και_ το ΚΚΕ, αν αυτό τον προδώσει ΤΩΡΑ, στα πολύ απλά πράματα όπου το ΚΚΕ αρνείται τη συνεργασία με άλλους.
Απαντήσεις:
1) ΚΑΚΩΣ μπερδεύεται εδώ μια παλιά ενέργεια του Ανδρέα Παπανδρέου, πολλά χρόνια πριν, σε διαφορετικό θέμα… με το σημερινό θέμα της κρίσης και των έκτακτων συνθηκών (και απαιτήσεων για δράση) που τη συνοδεύουν. Το να νομιμοποιήσει κανείς (μέσα σε συνθήκες ομαλότητας) μια παρελθούσα περίοδο αντίστασης σε κατοχή, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το ίδιο πράμα, με το να δρα στο ΠΑΡΟΝ (σε συνθήκες ακραίας κρίσης), έτσι ώστε να διευκολύνει την αναγκαία ΤΩΡΙΝΗ αντίσταση του λαού.
2) Εδώ, η… κομμουνιστάρα (ο Αντωνάκης, όπως και το ίδιο το ΚΚΕ) εκμεταλλεύεται έναν ασήμαντο σήμερα «αντικομμουνισμό», σαν δικαιολογία για να λασπώσει τους πάντες (στην αριστερά) σαν είτε αντι-κομμουνιστές, είτε (κρυφο-)ΠΑΣΟΚους, είτε κάτω από «αστική και αντιδραστική ηγεμονία», πράμα άτοπο γιατί αναφέρεται κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ και άλλα αριστερά κόμματα, που ΔΕΝ είναι έτσι, παρά τα ελαττώματα τους…
Ααα, καλάαα!…
Εδώ, η κατα-συκοφάντηση των πάντων (πλην-ΚΚΕ) σαν «ΠΑΣΟΚων νέας κοπής» συνδυάζεται με κραυγαλέα αλαζονεία και εξοργιστική βλακεία. Τον «θολοπασόκικο εθνοαπελευθερωτισμό» (που έπλασε κυρίως η φαντασία του) ο Αντωνάκης να τον… βάλει εκεί που ξέρει (χωρίς βαζελίνη).
Η _ουσία_ είναι η εξής. Οτι η χώρα και ο λαός της αντιμετωπίζουν ΤΩΡΑ μια ακραία κατάσταση, που ισοδυναμεί με έγκλημα οικονομικής γενοκτονίας. Οπότε, απαιτείται μια σειρά από άμεσα, πολύ απλά μέτρα αντίστασης, τα οποία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εφικτά χωρίς τη συνεργασία _και_ του ΚΚΕ, σε επίπεδο _πολύ_ στοιχειώδες, μιας λίστας μέτρων που θάπρεπε να προσυπογράψουν όλοι, έτσι ώστε να εμποδιστεί η επικράτηση του Μαύρου Μετώπου, σαν κυβέρνηση «Παπαδήμιος 2».
Αλλά… οποιαδήποτε απαίτηση, εκ μέρους του ΚΚΕ, να έχει αυτό την «ηγεμονία», είναι βλακώδης, αφού εκ των πραγμάτων (λόγω αριθμού ψήφων) θα ΗΓΕΙΤΑΙ έτσι κι αλλοιώς το ΚΚΕ, σε μία τέτοια αριστερή κυβέρνηση συνεργασίας. Στην πραγματικότητα όμως, δεν νοιάζεται τόσο για την «αστική και μικροαστική ηγεμονία», όσο για το να… βγάζει σπυράκια κατά της απλής συμπαράταξης με συμμάχους (κυρίως από το χώρο της αριστεράς) τους οποίους το ΚΚΕ δεν εγκρίνει και κατα-συκοφαντεί.
Φυσικά, η… αρθράρα του αλαζόνα λενινιστή προσέλκυσε και αρκετά δυσμενή σχόλια, στα οποία απάντησε ο ίδιος με τόνους… λάσπης κατά σχολιαστών, αλλά και με «επιχειρήματα» του ΚΩΛΟΥ.
Υπάρχει κι ένας τακτικός (πια) σχολιαστής του, που υπογράφει σαν «Δημήτρης», κι έφαγε μπόλικη λάσπη αλλά παραμένει απτόητος. Στο τέλος έκανε όμως ένα ασήμαντο λάθος, που το εκμεταλλεύτηκαν: Εκανε κόπυ-πέηστ εκεί, κάποιο άλλο σχόλιο από άλλο χώρο (πολύ πιθανώς δικό του αλλά υπογεγραμμένο ανώνυμα) με αποτέλεσμα να φάει την… τελειωτική λάσπη, ότι είναι και… τρολ (!):
Ε, όοοχι, ΚΑΘΟΛΟΥ «κλασική περίπτωση». ΚΑΜΜΙΑ σχέση δεν έχει με τρολ, ο πάντα-στο-θέμα και με υψηλού επιπέδου επιχειρήματα και γνώσεις, σχολιαστής Δημήτρης! Αν το πάμε έτσι… αλίμονο δηλαδή και σε μένα, που (όπως πολύς κόσμος) κατά καιρούς σε διάφορα μπλογκ έκανα κόπη-πέηστ τμήματα σχολίων μου, από κάπου αλλού.
Αλλά αυτοί οι επικίνδυνοι φανατικοί, μπετόβλακες Κνίτες λασπολόγοι, που αποτελούν την (κύρια) κλάκα του Αντώνη ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ το διαδίκτυο και τις συνήθειές του!
Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που μπουκάρανε λουδίτικα χτήνη στο διαδίκτυο και ΔΙΕΣΤΡΕΨΑΝ τις έννοιές του. Ενυουαίη…
Αντιγράφω εδώ τα περισσότερα σχόλια του Δημήτρη, μαζί με άλλα ενδιαφέροντα από εκεί (όπου υπάρχει και κίνδυνος να σβηστούν).
_____________________________________________
—————————–
————————–
Αυτή η κλάκα των… Κνιτο-ταλιμπάν του Αντωνάκη επιδίδεται σε ΑΓΡΙΑ συκοφάντηση κόσμιων σχολιαστών σαν «τρολ», π.χ. με το που ανακάλυψαν κάποιο ασήμαντο τμήμα κόπυ-πέηστ από κάπου αλλού, διαστρέφοντας τις ίδιες τις έννοιες όρων στο διαδίκτυο όπως «troll»….
…αλλά επιδίδονται και σε άλλες ΑΣΦΑΛΙΤΙΚΕΣ χαφιεδο-τακτικές: Ενα άλλο «λαγωνικό» ταυτοποίησε έναν άλλον κόσμιο και φιλικό σχολιαστή, σαν «συντελεστή του Τρομπαχτικού», ΕΠΟΜΕΝΩΣ απορριπτέο σαν κακόβουλο τρολ. Ομως αυτός ο σχολιαστής, ο «kouna moyta», είπε πολλά ενδιαφέροντα με ευγενικό τρόπο. Τη μη-προσβλητικότητά του αναγκάστηκε τότε να… υπερασπιστεί ακόμη κι ο ίδιος ο Αντώνης! Ορίστε τα:
———————
(ακολουθεί… μπουρδοθύελλα ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ «απαντήσεων» του Αντώναρου. Και μετά:)
———————
————————-
To «σεντόνι» του Αντώνη αποτελεί… μπουρδοθύελλα ολκής (και εκτός θέματος για όσα επεσήμανε ο σχολιαστής). Δείτε το εδώ (και ίσως απαντήσω αργότερα):
http://leninreloaded.blogspot.com/2012/03/1941-48.html?showComment=1332353772100#c8972035040921841615
(ομοβροντία σχολίων)
————————-
Δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς το πάει ο Μπαλασόπουλος. Δηλαδή τώρα μας λέει ότι οι αντιμνημονιακοί είναι… πασόκοι; ΟΚ, whatever.gif.
Πάμε τώρα στο Δήμο, τον υπερασπιστή του Στάλιν… Πραγματικά πολύ μυστήρια η στάση του, με δεδομένο ότι ο ίδιος ο Δήμος παραβιάζει το άρθρο 121 του Σοβιετικού Ποινικού Κώδικα, το οποίο προσέθεσε το 1933 ο Ιωσήφ Στάλιν και βάσει του οποίου θα έτρωγε πέντε χρονάκια καταναγκαστικά έργα.
Κι άλλο ένα αφιερωμένο στο Δήμο… Εξαιρετικά:
http://www.unhcr.org/refworld/docid/3ae6ad788c.html
Όχι ότι αυτά που καταγράφει η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες σ’αυτή της την αναφορά από το 1993 έχουν σταματήσει. Αρκετά με την ηλίθια υποκρισία του.
Κι επανέρχομαι στο Δήμο, που βγαίνει και υπερασπίζεται το Στάλιν…
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_culture_in_Russia
Και
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_history_in_Russia
Φακ γαία λέμε, άρθρο 121 που το έβαλε ο Στάλιν στον Ποινικό Κώδικα το 1933, επαναφέροντας το τσαρικό άρθρο 995.
Τώρα, το να είναι κανείς – δηλωμένα – ομοφυλόφιλος και ταυτόχρονα να είναι υπέρ του Στάλιν που τους ομοφυλόφιλους τους έστελνε στη Σιβηρία (και φόρτωνε και στους αντιφρονούντες την κατηγορία της ομοφυλοφιλίας στις δίκες-παρωδία που ακόμα κι αόμματος θα έπαιρνε χαμπάρι, για να παρατείνει τον εκτοπισμό τους) είναι ο ορισμός της ΞΕΦΤΙΛΑΣ.
Αλλά ξέχασα, η Wikipedia είναι καταραμένη, γιατί δεν ελέγχεται από το ΚΚΕ, άρα είναι «ιμπεριαλιστική»…
[…] ανάρτηση προήλθε από μακροσκελές σχόλιό μου στο κύριο blog μας (εδώ). Ο γνωστός… ακούραστος υπερασπιστής του ΚΚΕ στη […]
Αιρετικέ αυτή τη στιγμή τούτη η ανάρτησή σου έγινε νο.26 πανελλαδικά στη WordPress.
http://botd.wordpress.com/top-posts/?lang=el
(κάτι που αλλάζει κάθε στιγμή φυσικά)
Στο μεταξύ, έγραψα εκτενείς σημειώσεις στο άλλο blog «Stalin Reloaded» με αποσπάσματα από τη Ρόζα Λούξεμπουργκ, για το συγκεντρωτισμό του Λένιν
http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/03/03/democratic_centralism/#comment-55
(από κείμενο του 1904)
Σημερινό μου σχόλιο στο μπλογκ του φίλου Celin
http://celinathens.blogspot.com/2012/03/blog-post_23.html?showComment=1332575135443#c577964072948659278
___________________
Εμείς όπως ξέρεις, Celin, στηρίξαμε τη θέση που υποστηρίζεις και πριν τις δημοτικές εκλογές του 2010, στα εξής ποστ (κι ένα video).
OXI Άλλη Αποχή! (Greek Zombie Nation Trance Remix 2010)
https://omadeon.wordpress.com/2010/11/14/greek-zombie-nation-remix/ 14/11/2010
Σκέψεις Για Τις Εκλογές (ΟΧΙ Στον ΓΑΠ, Όχι Όμως Και Αποχή) ! 07/11/2010
https://omadeon.wordpress.com/2010/11/07/vote-left/
Τώρα… το θέμα με το ΚΚΕ είναι λυπηρό, γιατί όπως ξέρεις ήταν ψηλά και στις δικές μας προτιμήσεις σαν προτεινόμενο κόμμα. Μέχρι σχετικά πρόσφατα ήμουν διατεθειμένος να το ψηφίσω κι εγώ, αλλά
ΟΧΙ ΤΩΡΑ. Ισα-ίσα θεωρώ την ψήφο στο ΚΚΕ απολύτως χαμένη τώρα πλέον, δεδομένης της αταλάντευτης άρνησής του να συνεργαστεί με άλλους κατά του μνημονίου. Το θέμα είναι σοβαρό και… μια και βλέπω σοβαρούς κομμουνιστές να σχολιάζουν εδώ, όπως ο νηφάλιος Trash, θα ήθελα να μας εξηγήσουν λιγάκι ΤΙ σκοπεύουν να κάνουν, πέραν του να… ρουφήξει ψήφους το κόμμα τους και να γίνει δυνατότερο (και λοιπόν τι?)
Εφόσον πάρθηκε σχετική απόφαση (προφανώς) από την Κ.Ε. δεν υπάρχει και τρόπος να αλλάξει, τώρα πλέον. Ούτε καν υπάρχει περίπτωση να πάρει διαφορετική θέση από αυτή κανένα μέλος ή οπαδός του κόμματος.
Συγχαρητήρια σύντροφοι. Είστε η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ για την επικράτηση συγκυβέρνησης δοσίλογων υπέρ του μνημονίου. Καλή σας πρώτη θέση στην αντιπολίτευση. Είναι γνωστό ότι δεν σας νοιάζει καν η αύξηση της εξαθλίωσης του λαού, αν είναι… για το καλό του, για να ξυπνήσει από το λήθαργο του καπιταλισμού. Μόνο που… πέσατε έξω κατά τη γνώμη μου. Διότι όταν με το καλό θα γίνει αυτό, το κόμμα σας ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ λόγω της δυνατότερης θέσης του στη Βουλή. Ισα-ίσα θα αποδυναμωθεί κι ο κόσμος θα το φτύσει, όπως (για μια ακόμη φορά) θα φτύσει (άθελά του) και τον ίδιο το σοσιαλισμό. Γιατί? Μα… γιατί θα λερωθεί. Θα μετατραπεί ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ σε συνένοχο των μνημονίων (τα οποία θα πολεμάει βέβαια με κάθε καλή πίστη).
Επίσης, φίλοι και μέλη του ΚΚΕ, δεν μας είπατε ποτέ, όταν… με το καλό, και ΑΝ έρθει κάποτε, ο «σοσιαλισμός του Κεντρικού Σχεδιασμού», ΠΟΙΟΙ θα μανατζάρουν αυτό τον κεντρικό σχεδιασμό. Προφανώς… ΕΣΕΙΣ οι ίδιοι? χαχαχα (Κούνια που σας κούναγε…)
ΑΝ νομίζετε ότι η κοινωνία θα σας ανεχτεί, σαν Κεντρικούς Σχεδιαστές, με τον ίδιο τρόπο που εσείς πειθαρχείτε σήμερα στην εσωκομματική σας ιεραρχία, είστε ΠΟΛΥ βαθιά νυχτωμένοι.
Αλλά… σήμερα η κοινωνία βράζει. Και ο ελιγμός του ΚΚΕ να πάρει ψήφους, εκμεταλλευόμενο τη συγκυρία ΧΩΡΙΣ συνεργασία με άλλες δυνάμεις, θα καταστεί παγίδα που θα βλάψει _και_ το λαό _και_ το ΚΚΕ.
Μην ακούω μαλακίες περί πολιτικού προγράμματος. Η Ισλανδία έδιωξε τα χειρότερα συμφωνώντας σε μία λίστα 10 περίπου στοιχειωδών μέτρων, πέρα από κομματικές και ιδεολογικές αντιθέσεις. Αν σταθείτε ανίκανοι να κάνετε το ίδιο, είστε ΑΝΑΞΙΟΙ και ΒΛΑΒΕΡΟΙ.
Read more: http://celinathens.blogspot.com/2012/03/blog-post_23.html#ixzz1q1F3xREx
Το είδα εκεί το σχόλιο σου νωρίτερα.
Έγραψα τη γνώμη μου στου celin για το θέμα γενικά.
Πραγματικά, όπως λες υπάρχει το παράδειγμα της Ισλανδίας. Ακόμα υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη συνεχείς εξελίξεις.
Στη Γαλλία μεγάλη δυσαρέσκεια για τη Μέρκελ και ενισχύεται ο Ολάντ, που είναι κατά του Δημοσιονομικού Συμφώνου.
Στην Ισπανία πολύ μεγάλες απεργίες και διαδηλώσεις ενάντια στη λιτότητα.
Στην Πορτογαλία το ίδιο.
Όλα είναι ρευστά και οι απόλυτες θέσεις σχετικά με ευρώ, ΕΕ, που λειτουργούν ως το επιχείρημα της μη συμπόρευσης και συνεργασίας, και από ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΚΚΕ, είναι αίολες. Όπως έγραψα και στον celin, ας ρωτήσουν και το λαό τον οποίο όλοι επικαλούνται τελικά.
Επομένως εκείνο που θα είχε προτεραιότητα τώρα είναι να βρεθούν στην εξουσία άνθρωποι που τον ακούνε και θέλουν να του απευθύνουν το λόγο.
Εφόσον γινόταν αυτό, με αληθινή ενημέρωση, ανοιχτή συζήτηση και διαδικασίες αμεσοδημοκρατικές, όπως δημοψηφίσματα, θα μπορούσε να αποφασίσει ο κόσμος αν θέλει ευρώ ΕΕ κλπ.
Σχετικά με τον Ολάντ όμως, έχω να πω ότι (καθόλου τυχαία…) τα πρόσφατα βίαια γεγονότα στη Γαλλία αλείψανε βούτυρο στο ψωμί του καραφασίστα Σαρκοζί.
[…] προηγούμενο άρθρο μου είχα αρπάξει από τα μούτρα το ΚΚΕ για την πεισματική […]
[…] Περί ΚΚΕ (ανάρτηση του Αιρετικού στο omadeon.wordpress.com) […]
[…] Περί ΚΚΕ (του Αιρετικού, ιδιαίτερα… σκληρή κριτική) […]
Σήμερα το είδαμε.
Αιρετικέ μπράβο για το άρθρο σου.( Μην αργήσεις πάντως να καταθέσεις τα στοιχεία που έχεις από το πανεπιστήμιο κρήτης! Τώρα παίζονται όλα.)
Σχετικά με τη στάση του ΚΚΕ διαβάστε και το άρθρο μας. Το φαινόμενο ΚΚΕ είναι πολύ σοβαρό και έχει μελετηθεί πολύ λίγο γιατί οι περισσότεροι που έχουν το κύρος να το κάνουν είναι της ίδιας θρησκευτικής καταγωγής.
«Ας τελειώνουμε με τις «ονειροφαντασίες». Η Αριστερά δεν μπορεί να «βάλει στο χέρι το ΚΚΕ» γιατί, εδώ και δεκαετίες, έχουν προλάβει και το έχουν ήδη βάλει στο χέρι οι δυνάμεις του Αστικού Καθεστώτος.»
http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html
@κοινωνική αριστερά
κι εγώ σήμερα είδα το εκπληκτικό και αποκαλυπτικότατο άρθρο σας (στο λινκ)…
Ετριβα τα μάτια μου διαπιστώνοντας ότι η συναρμολόγηση του «παζλ» της πολιτικής του ΚΚΕ σχηματίζει τέτοια εικόνα.
Διάβασα κι ένα άλλο σας άρθρο, όπου έγραψα (σε σένα και στην κ.κ.) το εξής σχόλιο, προ ολίγου
http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2012/04/28042012.html?showComment=1336024041667#c5862264868189573684
________________
Κάτι ακόμη (σαν υστερόγραφο). Αυτοί οι επικίνδυνοι ψυχοπαθείς που μας βρίζουν και μας συκοφαντούν με διάφορους τρόπους, ας μάθουν κάτι σημαντικό για τη δική μου πολιτική προϊστορία.
Προς… ρεμάλια του Lenin Reloaded:
Σαν πρώην κάτοικος Αγγλίας, δεν είχα καμμία ανάμειξη σε ελληνική πολιτική, αλλά ούτε και στην Αγγλία μπήκα σε κάποιο κόμμα (αν και μιλούσα συχνά με άλλους ανένταχτους πολιτικοποιημένους, που ήταν ελάχιστοι).
Ετυχε όμως, γυρίζοντας πίσω στην Ελλάδα να γνωρίσω έναν υπέροχο άνθρωπο μεγαλύτερης ηλικίας, τον τυπογράφο Χρυσόστομο Γκουζέλο, τον άνθρωπο που τύπωνε το «Ριζοσπάστη» την εποχή της παρανομίας, που πολέμησε σαν έφηβος με το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ και πήγε κάποια χρόνια στη Μακρόνησο, βασανίστηκε, ταλαιπωρήθηκε, και… προδόθηκε από τις ίντριγκες κάποιων πρώην συντρόφων του στο ΚΚΕ, τους οποίους (έλεγε συχνά ότι) χαρακτήρισε «Γκεσταπίτες».
Ε, ΤΩΡΑ καταλαβαίνω ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ τους έλεγε «Γκεσταπίτες»,
έχοντας βιώσει τη Γκεσταπίτικη νεο-σταλινική ΣΑΣ νοοτροπία, στο διαδίκτυο.
Ο (αείμνηστος) Χρυσόστομος Γκουζέλος δεν είχε υπερβάλλει καθόλου, σε εκείνο το χαρακτηρισμό.
Μιλούσαμε καθημερινά, γιατί είμασταν γείτονες, κι έγινε κάτι σαν «δάσκαλός μου» στην ελληνική πολιτική.
Με δίδαξε όχι μόνο το μαρξισμό αλλά και αμέτρητα άλλα πράματα, μερικά που δεν τα βρίσκει κανείς πουθενά,
παρά μόνο σε τίμιους και αλύγιστους εποιζώντες του εμφυλίου, όπως ο ίδιος.
Απογοητευμένος ήταν από το ΚΚΕ κι από την αριστερά. Θεωρούσε και αρκετούς του ΣΥΡΙΖΑ… καραγκιόζηδες
(όπως τον Κουναλάκη, τον οποίο είχε κατακεραυνώσει και σε επιστολή του στην «Ελευθεροτυπία»).
Ο Χρυσόστομος δεν συμβιβάστηκε ποτέ και με κανέναν. Παράμεινε αγέρωχος και ανεξάρτητος από κάθε άποψη.
Τύπωνε μόνο ποιοτικά βιβλία (που γούσταρε ο ίδιος) με πολύ ελάχιστα βιβλία έξω από τα ενδιαφέροντά του.
Ηταν καλλιτέχνης τυπογράφος. (και… βιβλιοφάγος, ή… κινούμενη βιβλιοθήκη).
Δυστυχώς, κάποια στιγμή που έχασα επαφή μαζί του (λόγω αλλαγής τόπου κατοικίας)
έμαθα ότι είχε προσβληθεί από καρκίνο και ότι του έμενε ΠΟΛΥ λίγος χρόνος ζωής. Στενοχωρήθηκα αφάνταστα,
τον επισκέφτηκα κάποιες φορές αλλά… δεν ήθελε ούτε ο ίδιος να τον βλέπω.
(διότι δεν ήθελε ποτέ τον οίκτο κανενός, ούτε να προξενεί τη λύπη).
Πρέπει να πέθανε κάποια στιγμή, πριν λίγα χρόνια.
Θα επισκεφτώ συγγενείς του να μάθω, γιατί ειλικρινά μου έλειψε η ΠΟΛΙΤΙΚΗ σοφία του.
Εσείς όμως είστε ΚΑΙ Γκεσταπίτες ΚΑΙ Καραγκιόζηδες.
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Θα σας κάνω μια μικρή διόρθωση: Πολυτεχνείο Κρήτης, όχι Πανεπιστήμιο Κρήτης (ακόμα – ποτέ δεν ξέρεις με τους υπουργούς «παιδείας»). Το άρθρο σας το διάβασα και είναι πραγματικά μια εξαιρετική, λεπτομερέστατη και φοβερά τεκμηριωμένη ανάλυση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί το ΚΚΕ – και μάλιστα αναδεικνύετε κομμάτια που πέρασαν απαρατήρητα (προφανώς μέσα στην υπερφόρτωση πληροφορίας της πολυλογίας), τα οποία αποκαλύπτουν πάρα πολλά. Συνεχίστε την εξαιρετική σας δουλειά. Θα ήθελα επίσης να αναδημοσιεύσω αυτό το άρθρο σας, γιατί καταδεικνύει πολλά για τον τρόπο δράσης της ηγεσίας του ΚΚΕ.
Σε ό,τι αφορά τώρα το Πολυτεχνείο Κρήτης, εκεί μια αριστερή, ανεξάρτητη παράταξη μεταλλάχθηκε προς το χειρότερο μέσω μεθοδεύσεων ατόμων που πρόσκεινται στο ΚΚΕ (μεταξύ τους ένας θαυμαστής του Πολ Ποτ).
Να σας δω τωρα, μετά από τόσους πολιτικούς ελιγμούς και ευχολογα για τους Στρασσερικούς του ΕΠΑΜ και των ΑΝΕΛ, και μετά από τις πατάτες της ΛΑΕ και του ΣΥΡΙΖΑ, μετά από τόσα χρόνια που πέρασαν από τότε που γράφτηκε αυτό το σάπιο κείμενο, τι έχετε να πείτε για το ΚΚΕ!
Και μετά ξύνετε το κεφάλι να δείτε γιατί σας λέει το ΚΚΕ οπορτουνιστές και αντικομμουνιστές.
Εσείς είστε παρανοϊκοί. ΤΟΣΟ απλά. Και η ηγεσία σας πουλημένη. Κι είστε και κολλημένοι φανατίλες.
Οσα έχουν γραφτεί για το ΚΚΕ, σ’ αυτό εδώ το μπλογκ, ισχύουν, είναι εξίσου αληθινά όσο αληθινή ήταν και η παλιά μου δημόσια επιστολή στο Νίκο Μπογιόπουλο (μια ΑΚΡΩΣ φιλική επιστολή). Φυσικά δεν απάντησε ποτέ. Αν δεν την ξέρεις, βρες την εσύ (μέσω αναζήτησης) διότι… ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ.
Αντε μπράβο… εξυπνάκια κνίτη με μυαλό τούβλου.
Υ.Γ. Είναι πολύ εύκολο να βρίζεις ένα κείμενο χωρίς επιχειρήματα. Από που κι ως που «σάπιο»?
Πέρασαν πολλά χρόνια και το κείμενο αυτό ίσως να τόγραφε σήμερα πολύ διαφορετικά ο συνιστολόγος μου (που το έγραψε, τότε).
«Πολιτικούς ελιγμούς», πάντως, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ εδώ. Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ διέπραξε προδοσία ολκής κι εσύ μιλάς για… πταίσματα, δηλαδή για «πατάτες». ΤΟΣΑ ξέρεις, ΤΟΣΑ λες.
Την αλήθεια ψάχνουμε, μόνο, αλλά εσείς, κομματόσκυλα του κερατά όπως εσύ, μας λερώνετε με λάσπη. ΟΥΣΤ από δω χάμω…
Υ.Γ.2 Είχα πολύ καιρό να (ξανα-)διαβάσω αυτό το κείμενο. Προέτρεπε σε ψήφιση του ΣΥΡΙΖΑ, τότε, κι αυτό εξηγείται με βάση τα δεδομένα εκείνης της εποχής, που φυσικά ήταν λάθος, αλλά δεν το ξέραμε. ΠΟΛΛΑ δεν ξέραμε… Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι «δικαιώθηκε το ΚΚΕ», πλην ελαχίστων θεμάτων στα οποία -άλλωστε- ποτέ δεν διαφωνήσαμε. Με ΑΛΛΟΥΣ τσακωθήκαμε (και με τον Μπαλασόπουλο που ξεκίνησε προσωπική βεντέτα επειδή του έθιξα τον δικό του πολιτικό ελιγμό της συμμαχίας με τον Τ. Φωτόπουλο).
Υ.Γ.3 Εκ των υστέρων μετανιώνω για το στιλ μου σ’ αυτό το σχόλιο, αλλά… βαριέμαι να κάνω πολιτισμένη πολιτική συζήτηση με ανθρώπους όπως εσύ, που έρχονται εδώ για να αφοδεύσουν και να βγάλουν κέρδος από τη συμφορά (της ολικής προδοσίας που διέπραξε ο ΣΥΡΙΖΑ). Δυστυχώς φοβάμαι ότι και η ΛΑΕ θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο ή χειρότερο (μιλώντας για την ηγεσία της πάντα).
Οσο για το ΚΚΕ, είχα πει τότε και ξαναλέω… ότι το ΚΚΕ (AN ήταν τίμια η ηγεσία του, κάτι που δυστυχώς ΔΕΝ νομίζω ότι ισχύει)… έπρεπε να πιέσει τον ΣΥΡΙΖΑ -εκβιαστικά- να συνυπογράψει κείμενο αρχών και φιλο-λαΪκών μέτρων, οπότε με την παραμικρή κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ θα μπορούσε να απειλήσει με ρίξιμο της «κυβέρνησης μετώπου». Ενα μέτωπο με τον (τότε-)ΣΥΡΙΖΑ στις μακρινές εποχές του 1ου μνημονίου θάφερνε πιθανώς μεγάλες αλλαγές στην κοινωνία και σε εκλογές θάπαιρνε απόλυτη πλειοψηφία, ενώ οποιαδήποτε προδοσία (που θα διέπραττε ο ΣΥΡΙΖΑ) θα είχε εντελώς άλλα (και πολύ λιγότερο ολέθρια) αποτελέσματα, από όσα ζούμε σήμερα… (π.χ. μπορεί να προξενούσε λαϊκό ξεσηκωμό).
Δυστυχώς, ακόμη κι αυτό που εξήγησα θα αποτύγχανε στο τέλος, λόγω της κατάντιας του ΣΥΡΙΖΑ (δυστυχώς όχι μόνο της ηγεσίας του) αλλά ΚΑΙ λόγω της… εικονικής πραγματικότητας όπου ζείτε εσείς (του ΚΚΕ). ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΥΣΗ, εκ των υστέρων, αλλά μπορώ να φανταστώ άλλες εξελίξεις και δυνατότητες που χάθηκαν.
ΜΕΓΑΛΗ συζήτηση αυτή, αλλά απαιτεί ευφυία και σχολαστική χρήση της λογικής, ΟΧΙ ταμπέλες και ξύλινα επιχειρήματα.
Τώρα δεν ξέρω άμα θα απαντήσω με ηρεμία σε ένα τόσο χυδαίο και επιθετικό κείμενο που βγάζει συμπεράσματα για την κομματική μου καταγωγή, αλλά θα προσπαθήσω να κρατήσω τον επίπεδο που λείπει από τον ίδιο τον άνθρωπο που έκανε την ανάρτηση.
Πρότων θα απαντήσω με μία αποδοκιμαστικη αποδόμηση του ίδιου του κειμένου που δέχτηκα ως»ενήλικη» κριτική:
» Εσείς είστε παρανοϊκοί. ΤΟΣΟ απλά. Και η ηγεσία σας πουλημένη. Κι είστε και κολλημένοι φανατίλες.» ( Εμείς συγκεκριμένα? Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος που νευρίασε με την μεθοδική σας βιομηχανία ψεύδους που έφερε εδώ τον ΣΎΡΙΖΑ? Μπράβο μας… Όλοι δηλαδή οι αριστεροί που θύμωσαν από το γλυψιμο στον ΣΥΡΙΖΑ μετατρέπονται τωρε σε μέλη του ΚΚΕ, αλλά ακολουθούν και την περιβόητη ηγεσία του ΚΚΕ, που με κάθε διάσπαση αλλάζει.)
«Οσα έχουν γραφτεί για το ΚΚΕ, σ’ αυτό εδώ το μπλογκ, ισχύουν, είναι εξίσου αληθινά όσο αληθινή ήταν και η παλιά μου δημόσια επιστολή στο Νίκο Μπογιόπουλο (μια ΑΚΡΩΣ φιλική επιστολή). Φυσικά δεν απάντησε ποτέ. Αν δεν την ξέρεις, βρες την εσύ (μέσω αναζήτησης) διότι… ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ. (Δεν με νοιάζει τι είπατε σε έναν Χρουτσιοφικό χασάπη)
«Αντε μπράβο… εξυπνάκια κνίτη με μυαλό τούβλου.» (Δεν είμαι σε κάποιο κόμμα, αλλά έχω καθαρά τον τίτλο ενός αριστερού παιδιού… Ωραία… Σε τι φαση χρησιμεύει η εξύβριση της νοημοσύνης μου? Επιδεί εχω άλλη άποψη? Είναι πολύ γνωστό το τι απόψεις έχουν μερικοί ψευδολάγνοι Στρασσερικοί για τον κόσμο που απλά δεν γνωρίζει διάφορες μορφές μπουρδολογίας, αλλά τέτοια ρατσιστική λεκτική συμπεριφορά δεν την περίμενα. Συγνώμη εάν οι απλοι εργάτες είναι πολύ χαζοί, θα φροντίσουν να είναι πιο έξυπνη την άλλη φορά.)
«Υ.Γ. Είναι πολύ εύκολο να βρίζεις ένα κείμενο χωρίς επιχειρήματα. Από που κι ως που «σάπιο»?» (Διότι λόγο έλλειψης σεβασμού προς τους ανθρώπους που μου έλεγαν ψέματα τόσον καιρό για τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχω πια καμήα συμπάθεια προς τα τα φιλικά σκουντίγματά τους)
«Πέρασαν πολλά χρόνια και το κείμενο αυτό ίσως να τόγραφε σήμερα πολύ διαφορετικά ο συνιστολόγος μου (που το έγραψε, τότε).» (Έχετε δίκιο, ή εσκεμμένη παραπληροφόρηση πρέπει πάντα να χρήζει συμπάθειας απο εμάς.)
««Πολιτικούς ελιγμούς», πάντως, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ εδώ. Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ διέπραξε προδοσία ολκής κι εσύ μιλάς για… πταίσματα, δηλαδή για «πατάτες». ΤΟΣΑ ξέρεις, ΤΟΣΑ λες.» (Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε καμία προδοσία. Στο πρόγραμμα των μεταρρυθμίσεων του είταν ήδη κανονισμένα τα βήματα πίσω, για να καταφέρει να εκπληρώσει τους στόχους του. Επίσης εάν εγώ ανήω σε μία νεολαία για παιδάκια των αριστερών, τότε εσείς με τα καλά λόγια προς τους Μουσολινικούς του ΕΠΑΜ και τους Στρασσερικούς του ΑΝΕΛ που ανήκετε?)
» Την αλήθεια ψάχνουμε, μόνο, αλλά εσείς, κομματόσκυλα του κερατά όπως εσύ, μας λερώνετε με λάσπη. ΟΥΣΤ από δω χάμω…» (Ντροπή σκέτη θα έπρεπε να νιώθετε, ποζάροντας ως οι μόνοι που έχουν την αλήθεια, και μολις κάποιος πει κάτι, αμέσως το κόκκινο χρώμα να αποκαλύψει το μαύρο που κρύβεται από πίσω. Λες και δεν φένεται γιατί οι εργάτες σας λένε ίδιους με τους Ναζί.)
«Υ.Γ.3 Εκ των υστέρων μετανιώνω για το στιλ μου σ’ αυτό το σχόλιο,» (εντάξει δεν έγινε και τίποτα)
αλλά… βαριέμαι να κάνω πολιτισμένη πολιτική συζήτηση με ανθρώπους όπως εσύ,» (όπως εγώ? Τι έχω εγώ κύριοι και σας δίνω το δικαίωμα να με βριζετε και να μου μιλάτε με αυτόν τον τρόπο?
«που έρχονται εδώ για να αφοδεύσουν και να βγάλουν κέρδος από τη συμφορά (της ολικής προδοσίας που διέπραξε ο ΣΥΡΙΖΑ).» (κέρδος έ? Εμείς είμαστε εργάτες κύριοι. Δεν ήμαστε εργατοπατέρες όπως εσείς και οι κάθε Μίληοι, Πετρόπουλοι, και Σία. Που βγάζουν λεφτά από τις μπούρδες και τα ψέματά τους, με τα οποία μας φλόμωσαν για να μας κάνουνε να πιστέψουμε ότι ο ευροκομμουνισμός είταν κατι καλύτερο. Εμείς δεν βγαζουμε κανένα κέρδος. Σταματήστε να μας κουνάτε την υπεροψία σας και να μας λέτε ψέματα τα οποία θα πληρωνουμε μετά.)
«Δυστυχώς φοβάμαι ότι και η ΛΑΕ θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο ή χειρότερο»
(Γιατί άραγε…)
«(μιλώντας για την ηγεσία της πάντα).»( Ε βέβαια, ο διάσπασης πάντα για τις ηγεσίες μιλάει, μόλις όμως εγώ εκφέρω μία άποψη, να πως γίνομαι κομματικό μέλος, και παιδί υπάκουο κι όλας)
«Οσο για το ΚΚΕ, είχα πει τότε και ξαναλέω… ότι το ΚΚΕ (AN ήταν τίμια η ηγεσία του, κάτι που δυστυχώς ΔΕΝ νομίζω ότι ισχύει)…» (ναι ή κακιά ηγεσία φτέει τώρα)
«έπρεπε να πιέσει τον ΣΥΡΙΖΑ -εκβιαστικά- να συνυπογράψει κείμενο αρχών και φιλο-λαΪκών μέτρων, οπότε με την παραμικρή κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ θα μπορούσε να απειλήσει με ρίξιμο της «κυβέρνησης μετώπου». Ενα μέτωπο με τον (τότε-)ΣΥΡΙΖΑ στις μακρινές εποχές του 1ου μνημονίου θάφερνε πιθανώς μεγάλες αλλαγές στην κοινωνία και σε εκλογές θάπαιρνε απόλυτη πλειοψηφία, ενώ οποιαδήποτε προδοσία (που θα διέπραττε ο ΣΥΡΙΖΑ) θα είχε εντελώς άλλα (και πολύ λιγότερο ολέθρια) αποτελέσματα, από όσα ζούμε σήμερα… (π.χ. μπορεί να προξενούσε λαϊκό ξεσηκωμό).» (Αυτά τα έκανε το ΚΚΕ με την κυβέρνηση ΝΔ, ΕΑΡ, ΠΑΣΟΚ. Έγινε κάτι? Όχι. Μόνο ή ΚΝΕ-ΝΑΡ σήκωσε ηρωικά κεφάλι, αλλά όλοι μαζί τής το έκοψαν. Τέτοια ψέματα πίστευε και ο κόσμος)
Δυστυχώς, ακόμη κι αυτό που εξήγησα θα αποτύγχανε στο τέλος, λόγω της κατάντιας του ΣΥΡΙΖΑ (δυστυχώς όχι μόνο της ηγεσίας του) αλλά ΚΑΙ λόγω της… εικονικής πραγματικότητας όπου ζείτε εσείς (του ΚΚΕ).» (Μάθετε να μιλάτε με με σεβασμό και να μην βγαζετε συμπεράσματα ανάγωγοι! Είμαστε με την ανανεωτική αριστερά, δεν είμαστε στελέχη του ΚΚΕ. Απλά βαρέθηκαμε τα ψευτοαλαμπουρνέζικα)
«ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΥΣΗ, εκ των υστέρων, αλλά μπορώ να φανταστώ άλλες εξελίξεις και δυνατότητες που χάθηκαν. ής πραγματικότητας όπου ζείτε εσείς (του ΚΚΕ). ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΥΣΗ, εκ των υστέρων, αλλά μπορώ να φανταστώ άλλες εξελίξεις και δυνατότητες που χάθηκαν.» (Μία κυβέρνηση αλά Αλιέντε, με την χούντα να ξαναγυρίσει επιδεί είμασταν μεταρρυθμιστές κι οχι επαναστάτες)
«ΜΕΓΑΛΗ συζήτηση αυτή, αλλά απαιτεί ευφυία και σχολαστική χρήση της λογικής, ΟΧΙ ταμπέλες και ξύλινα επιχειρήματα.»( Σαφώς. Γι αυτό πάψτε με τις λεκτικές επιθέσεις).
Αυτά για τώρα, διαβάστε το, αναρτήστε το, και καταστρέψετε με λεκτικά μετα, όπως ξέρουν να κάνουν καλά στους εργάτες οι ακραίοι.
Πολύ σύντομα θα σου απαντήσω και γενικά…
Μπορεί εσύ ειδικά να απαιτείς ευγένειες και καλούς τρόπους και να στηλιτεύεις στυλ, αλλά γενικά έχουμε φάει με το κουτάλι μεγατόνους ύβρεων, λάσπης και παράνοιας από οπαδούς και «φίλους» του ΚΚΕ στο διαδίκτυο, εδώ και χρόνια. ΔΕΝ είμαστε χθεσινοί.
(Μπορεί αυτό βέβαια να μας κάνει μερικές φορές να φυσάμε το γιαούρτι έχοντας καεί στο χυλό…)
Χυδαίοι είναι όμως όσοι έχουν τη λάσπη σαν πρόχειρη μέθοδο «επιχειρηματολογίας», ΟΧΙ εμείς.
Χυδαίοι και απολύτως καταδικαστέοι είναι όσοι έρχονται εδώ να μας πούνε ότι είμαστε και ενάντια «στους εργάτες».
Αν θες σοβαρό σχολιασμό των πράξεων και των λαθών του ΚΚΕ μάλλον ήρθες με λάθος στυλ σε λάθος ποστ.
Το ΚΚΕ σήμερα είναι αμελητέο θέμα, άλλωστε…