Περί εκλογών και λάσπης κατά της CATASTROIKA, κατά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κλπ.

Δείτε (αν δεν είδατε ήδη) το εξαιρετικό ντοκυμαντέρ CATASTROIKA, που διατίθεται δωρεάν μέσω διαδικτύου και… (αν μπορείτε) ενισχύστε τους δημιουργούς του.  Η τολμηρή εναλλακτική παραγωγή του βασίζεται στη γενναιοδωρία όσων θέλουν και μπορούν να το ενισχύσουν οικονομικά, αλλά δεν εξαναγκάζει κανέναν να το πληρώσει. Το ντοκυμαντέρ είναι άμεσα διαθέσιμο σε υψηλή ανάλυση, σε ανάρτηση του άλλου blog μου, ΕΔΩ (ή σε ακόμη μεγαλύτερη ανάλυση 1920*1080, μέσω του torrent που δίνεται εκεί).  

  • Η CATASTROIKA έχει τεθεί στο στόχαστρο οχετών λάσπης, από τον ίδιο άνθρωπο που λάσπωνε συστηματικά και το (προηγούμενο παρόμοιο ντοκυμαντέρ) DEBTOCRACY, δηλαδή τον Τάκη Φωτόπουλο (για τον οποίο ξέρω ότι πολλοί… χασμουριέστε μόλις δείτε αναφορά στο όνομά του -χεχε). Οι λεπτομέρειες αυτής της νέας «βόμβας διασποράς λάσπης» του Τάκη Φωτόπουλου, που αναπαρήγαγε και προσυπέγραψε, «πρώτο στον αγώνα» (της λάσπης) το blog Lenin Reloaded, βρίσκονται στο σχόλιο εδώ και στο σχόλιο εδώ. ΔΕΝ θα επεκταθώ περισσότερο, τώρα. Όλα τα στοιχεία υπάρχουν σε εκείνα τα σχόλια…

Οι ανεπάρκειες της ελληνικής αριστεράς είναι πολλές και είναι αργά, τώρα, στο παρά πέντε των εκλογών,  να συζητηθούν (πόσω μάλλον να διορθωθούν). Θα χρειαστεί επίπονη, μακροχρόνια περίοδος εξέλιξης, με μπόλικη τίμια κριτική από πολύ κόσμο (και πολλούς άλλους ανένταχτους). Προς το παρόν καταθέτω κάποιες σκέψεις και διαπιστώσεις. Δεν έχω καταλήξει ακόμη(!) ΤΙ θα ψηφίσω, αλλά κατέληξα στο ΤΙ ΔΕΝ θα ψηφίσω. Αποκλείοντας λοιπόν, τα κόμματα που δεν θα ψηφίσω, μένουν τα ακόλουθα δύο (παρά τα δικά τους… σοβαρά μειονεκτήματα):

  1. ΣΥΡΙΖΑ. Site: http://www.syriza.gr
  2. ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Site: http://www.antarsya.gr

_______________________

Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχω μαζέψει και σχολιάσει πολλά στοιχεία στην προηγούμενη ανάρτηση (για το Γιώργο Ρούση):

Omadeon Λέει:

24/04/2012 at 00:07Να κι ένα αισιόδοξο (σχεδόν) νέο ποστ, του (συμπαθέστατου και σε μένα) Παναγιώτη Μαυροειδή
(που κι αυτός ειδικά ΠΡΕΠΕΙ να μπει στη Βουλή…)http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/04/h.html
http://aristeroblog.gr/node/691(H ‘’χαμένη ψήφος’’ και η χαμένη τιμή της αριστεράς)[…]

_____________________

Γιατί δεν έβαλα τo ΕΠΑΜ

Στη λίστα των επιλογών μου, κανονικά θα έβαζα και το ΕΠΑΜ, αφού πιστεύω ακράδαντα ότι ο Δημήτρης Καζάκης είναι πολύ τίμιος, οξυδερκής, ιδιαίτερα χρήσιμος, και έχει συκοφαντηθεί πολύ. Ομως… δεν γουστάρω  «μπάστακα» μαζί του στη Βουλή, το… χαμένο κορμί του Παπαθεμελή (χαχαχα). Λυπάμαι Δημήτρη, δεν φταις εσύ, ο ειλικρινής… ερασιτέχνης της πολιτικής! ΟΛΑ τα λάθη ανθρώπινα είναι. Τα δικά σου λάθη, τα θεωρώ μικρά και συγχωρητέα. Μόνο που… δεν μας παίρνει (τέτοιες μέρες, τέτοια λόγια) να ψιλοκοσκινίζουμε ληγμένο θέμα!  Διότι, τώρα πια, το …χαμένο κορμί του Παπαθεμελή (που «ένας ναύτης αμελεί» -κατά το Λαζοπούλειο άσμα) απομάκρυνε ΗΔΗ και όλους τους (ανένταχτους κυρίως) αριστερούς ψηφοφόρους του ΕΠΑΜ! Επομένως… ΤΩΡΑ κινδυνεύει ο Καζάκης να μη μπει στη Βουλή λόγω του Παπαθεμελή, αλλά και λόγω του… ημι-ακροδεξιού μπουνταλά Καμμένου, που… άρπαξε όλους τους δεξιούς (και ηλίθιους) κι έφυγε (αφήνοντας στο διάβα του… Καμμένη γη), οπότε… σόρυ, τώρα πια όποιος ψηφίσει ΕΠΑΜ παίζει «τζόγο», αφού κάθε ψήφος σε μικρά κόμματα (που δεν θα μπουν στη Βουλή) ευνοεί το πρώτο κόμμα, λόγω του καλπονοθευτικού εκλογικού νόμου. ΣΚΛΗΡΗ είναι η πραγματικότητα, αγαπητέ Δημήτρη (ας πρόσεχες)! Μην πτοείσαι, όμως, διότι έχεις ακόμη… πολύ μέλλον μετά τις εκλογές (και μετά τη βραχύβια δοσιλογική συγκυβέρνηση που πολύ πιθανώς θα προκύψει). (Δείτε και το τέλος αυτής της ανάρτησης, όπου παραθέτω κάποια σχόλιά μου, περί Καζάκη…)

  • UPDATE:  Παρόλο που δεν έβαλα το ΕΠΑΜ στη λίστα των δικών μου προτιμήσεων, ωστόσο νοιώθω την ανάγκη να κάνω μια έκκληση,  σε όσους από σας δεν συμπαθείτε την αριστερά, ή έχετε απογοητευτεί από κόμματα κι από κομματόσκυλα. Ε, ΑΝ θέλετε να βάλετε κάποιον που ΑΞΙΖΕΙ στη Βουλή, μη χαλάτε ψήφους στον Καμμένο, που είναι… όνομα-και-πράμα, καπιταλιστής μπουνταλάς με νεοφιλελεύθερο πολιτικό πρόγραμμα και βολευτές κομματόσκυλα της ΝΔ έτοιμα να προδώσουν, επιστρέφοντας στο μαντρί. Αντί Καμμένο, ΨΗΦΙΣΤΕ Καζάκη, έστω κι αν έχει κάποιο ρίσκο αυτή η επιλογή (όπως εξήγησα). Δείτε το  σχόλιό μου πιο κάτω (κλικ εδώ) για το θέμα.

_________________

Γιατί όχι Κόμμα Ελλήνων Πειρατών?

Στην ίδια λίστα, θα ήταν κανονικά και το «Κόμμα των Πειρατών Ελλάδας,»  αλλά… λόγω του καλπονοθευτικού εκλογικού νόμου δεν μπορώ να ρισκάρω τέτοια επιλογή, εφόσον κάθε ψήφος σε μικρό κόμμα (που δεν μπαίνει στη βουλή) καταντάει ενίσχυση για το πρώτο κόμμα (το λέω ξανά και ξανά μπας κι εμπεδωθεί). Βέβαια, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ αποτελεί επίσης, για τον ίδιο λόγο,  μια σχετικά ριψοκίνδυνη επιλογή γιατί δεν είναι σίγουρο ότι θα μπει στη Βουλή (αλλά πιθανότερο από το ΕΠΑΜ). Αν όμως το καταφέρει, τότε το συνολικό όφελος για την αριστερά και το λαό   θα είναι πολλαπλάσιο, όπως αποδείχτηκε με αμείλικτο ορθολογισμό (και κάποιους υπολογισμούς). Δείτε το σαν τζόγο… με έξτρα δωράκι (εγώ το μελετάω και δεν αποφάσισα ακόμη).

  • UPDATE: Εχω ιδιαίτερη συμπάθεια, βέβαια, για τους πειρατές. Νοιώθω πως ΗΔΗ ανήκω, κατά κάποιον τρόπο (πολιτιστικά δηλαδή) στην αριστερή πτέρυγα (του μέλλοντός) τους. Διαβάστε το εξαιρετικό άρθρο ενός Πολωνού πειρατή μεταφρασμένο στα ελληνικά και… θα καταλάβετε:  Εμείς, τα παιδιά του internet

__________________________

Περι ΣΥΡΙΖΑ

Με τον ΣΥΡΙΖΑ έχω αρκετά παράπονα. Δεν με εκφράζουν πολλές επιλογές του. Αποτελεί όμως… το «μικρότερο κακό» από πολλές απόψεις, όπως έχει καταδείξει με αμείλικτο, ψυχρό ορθολογισμό και ο εξαιρετικός Τέκη Τσάν στην ανάρτησή του «Δεν υπάρχουν αθώοι (μέρος δεύτερο)«. Ελπίζω να μη χάσατε και το Δεν υπάρχουν αθώοι (μέρος πρώτο) του ιδίου, καθώς και το Δεν υπάρχουν αθώοι (τρίτο πακέτο), όπου… το τρίτο άρθρο είναι χρήσιμο κυρίως σαν διασκέδαση.

Τα παράπονά μου με τον Τσίπρα (παρά τις μεγάλες επικοινωνιακές βελτιώσεις του) είναι πολλά. Π.χ. δεν υποστηρίζει μία ολική στάση πληρωμών, αν κι αυτό είναι (τεχνικά) αναπόφευκτο. Τα περί «διαπραγμάτευσης με την ΕΕ» που λέει, είναι επίσης μάταια, αλλά… κανείς δεν ξέρει σίγουρα αν τα διακηρρύσσει για να αποδείξει ότι εξάντλησε κάθε πολιτισμένη δυνατότητα, πριν το τελειωτικό «μεγάλο όχι». Τα περί «διαπραγμάτευσης με την Ε.Ε. και το Eurogroup», που διακηρύσσει ο Τσίπρας, είναι δηλαδή κολοκύθια με (παπα)ρήγανη, αλλά… μέσω αυτών ίσως θέλει να αποδείξει στον φιλο-ευρωπαϊκό (!) ελληνικό λαό (και τους αφέντες του) ότι εξαντλεί κάθε διαθέσιμο «ειρηνικό» μέσο, πριν φτάσει στο τελειωτικό «όχι σε όλα». Πολλοί λένε το αντίθετο (που λέει και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ), ότι δηλαδή ετοιμάζεται κι ο Τσίπρας για φιλο-μνημονιακή κωλοτούμπα, αλλά… μετά από πολλή σκέψη, λαμβάνοντας υπ΄όψη και άλλα στοιχεία,  χλωμό το βλέπω, όπως εξήγησαν κι άλλοι ανένταχτοι αναποφάσιστοι, π.χ. στο άρθρο «Απολογία τακτικιστή:Γιατί θα ψηφίσω Σύριζα» (στο blog της φίλης μας Φαρμακόγλωσσας Κίρκης). Θεωρώ επίσης κάποιους αξιόλογους υποψήφιους του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο Στάθης Κουβελάκης, σαν εγγύηση ότι τέτοια κωλοτούμπα δεν θα υπάρξει.  Για το θέμα αυτό, προτείνω και το  άρθρο του Στάθη Κουβελάκη: «Αυτό που φοβάται η Αριστερά είναι τον ίδιο της τον εαυτό»

Πάντως, ο Κίρχνερ της Αργεντινής είχε προχωρήσει σε άμεση στάση πληρωμών και σε άλλα τολμηρά μέτρα, πολύ πιο… αριστερά από όσα διακηρύσσει (φανερά) ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα, παρόλο που ο Κίρχνερ δεν ήταν καν αριστερός! Από αυτή την άποψη, ορισμένες προτάσεις του (συκοφαντημένου) Δημήτρη Καζάκη είναι πολύ πιο… αριστερές από κάποιες προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ, αν και… λόγω συγχρωτισμού με τον Παπαθεμελή ο Καζάκης απώλεσε πλήθος αριστερών ψηφοφόρων (ενώ τον Καζάκη τον αντιπαθεί και ο… συμπαθής σε μένα Τέκη Τσαν αλλά δεν συμμερίζομαι την άποψή του. -Βγάλτε άκρη… -χεχε).

_____________________________

Περί του ΚΚΕ, κλπ.

Στη λίστα των επλογών μου δεν έβαλα το ΚΚΕ, για πολλούς λόγους… σχεδόν προφανείς, αν είδατε προηγούμενες αναρτήσεις μας. Κοντολογίς, γιατί έγινε ανυπόφορη πια η μπόχα της ακατάσχετης λάσπης που ρίχνει το ΚΚΕ σε όλους τους άλλους. Π.χ. ακόμη και στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, παρά το γεγονός ότι το ΚΚΕ έχει ελάχιστες ιδεολογικές ή προγραμματικές διαφορές μαζί της. Εξάλλου, η χειρότερη λάσπη μέσα στη blogόσφαιρα, ρίχτηκε από ορισμένους φανατικούς υποστηρικτές (και συνοδοιπόρους) του ΚΚΕ, σε  καλοπροαίρετους, που δεν είχαν αντιπάθεια για το ΚΚΕ (τουλάχιστον αρχικά), ακόμη και… σε μένα τον ίδιο. Αν σας βολεύει, θεωρήστε το θέμα «προσωπικό», αλλά… ΔΕΝ είναι! Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στη στάση του ΚΚΕ, γενικότερα. Δυστυχώς όμως, η υπόλοιπη αριστερά συνήθως δεν το αντιμετωπίζει σωστά:

Εντύπωση μου κάνει η υπέρμετρη  διαλλακτικότητα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η οποία έχει εθιστεί να… σκουπίζει τις ροχάλες που τρώει στη μούρη από φανατικούς φαν του ΚΚΕ, όπως ο Αντώνης Μπαλασόπουλος, στην κατάπτυστη λάσπη του εδώ, που ειρωνεύεται και συκοφαντεί κάποια μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.  Είναι περιπτωσάρα αυτός ο φανατικός «στρατευμένος διανοούμενος» και εξω-κομματικός (αυτόκλητος) προπαγανδιστής του ΚΚΕ, καθηγητής συγκριτικής λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου (με αξιόλογη δουλειά) και… blogging-addict (που γράφει πολλές αναρτήσεις κάθε μέρα και αμέτρητα σχόλια):

  • Μέχρι σχετικά πρόσφατα, ο Μπαλασόπουλος διαφήμιζε τον εαυτό του επωνύμως, προωθώντας φανερά και τη σύνδεση με το blog του, μέσα σε δημόσια άρθρα του, με μαζική κυκλοφορία στον «αστικό τύπο» (π.χ. μέσα σε ένθετο της «Ελευθεροτυπίας»), αλλά τώρα εγκαλεί συκοφαντικά (με λογική «δύο μέτρα και δύο σταθμά») κάποιους δημοσιογράφους (και εργαζόμενους στα ΜΜΕ)  που δήλωσαν δημόσια ότι στηρίζουν την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, υπονοώντας γι’ αυτούς ότι είναι πουλημένοι (ή -έστω- χρήσιμοι ηλίθιοι) επειδή δουλεύουν σε «αστικά ΜΜΕ», αντί π.χ. στο Ριζοσπάστη! (ουάου…) Ο Μπαλασόπουλος ξανάρχισε  και τις γνωστές του κλάψες περί (δήθεν) «δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων του» (από μένα, αντί… από τον ίδιο) π.χ. στο εξής υβριστικό και συκοφαντικό σχόλιό του:

Ω ναι, καλάαα! :mrgreen: Κοίτα ποιος μιλάει: Ο εμπαθής και αναιδής εγωκεντρικός στρεψοδίκης, που σε δημόσιο video (επώνυμης συνέντευξής του) απευθυνόταν στους… μελλοντικούς βιογράφους του (ω ναι, τόσο σημαντικό θεωρεί τον εαυτό του!), ενώ ταυτόχρονα… δημοσιοποιούσε και προωθούσε ο ίδιος, τα (δήθεν) «προσωπικά» στοιχεία του, με φανερή τη σύνδεση τους και με το blog του, μέχρι και… μέσα σε ένθετο της «Ελευθεροτυπίας», όπως τεκμηριώνεται εδώ:

Θα αναφερθώ όμως εκτενέστερα, σε όλα αυτά (και στον εν λόγωμετά τις εκλογές, όχι τώρα

______________________________________________________

Για το ΚΚΕ διαβάστε επίσης:

____________________________
Γενικά περί εκλογών, εκλογικού νόμου, κλπ. (αν δεν ξέρετε ή τα ψάχνετε) :
Σύντομο... σκονάκι για αδιάβαστους ψηφοφόρους
Σύντομο… σκονάκι για αδιάβαστους ψηφοφόρους

_______________________________

Περί Χρυσής Αυγής (και περί μνημονιακών ΝΔ/ΠΑΣΟΚ/ΛΑΟΣ/ΔΗΜΑΡ/κλπ.)

Πρέπει να είστε ΠΟΛΥ ηλίθιοι για να ψηφίσετε όλο αυτό το σκυλολόϊ, αλλά… εγκληματικά ηλίθιοι αν ψηφίσετε ειδικά τη Χρυσή Αυγή. Παρόλ’ αυτά (και εκτός αυτών) (ΑΝ ψηφίζετε τέτοια πράματα) είστε αποδεδειγμένα και πολύ άτυχοι, που διαβάζετε αυτό το blog. (Ας προσέχατε ΤΙ διαβάζετε! Τώρα μπορείτε να… πάτε να γαμηθείτε)  :twisted:

-Need I say anything more?  :mrgreen:

Α, ναι… σερβίρουμε ομελέττα με Χρυσά Αυγά! Π.χ. «Χρυσή Αυγή: Όλο το πακέτο» (από τον Παραλληλογράφο) και το άρθρο του Jungle Report, που αναπαρήγαγε ο Αιρετικός με δικό του πρόλογο ΕΔΩ. Ισως προσθέσουμε και κάνα… κινέζικο τηγανητό ρύζι, με χρυσά αυγά, αργότερα. :twisted:

_______________________

ADDENDUM (Chinese fried Rice)

Τον Καμμένο, δεν τον συζητάω, φυσικάΓιατί «φυσικά»?  Διότι [1] είναι ανίατος μπουνταλάς (στα όρια του ακροδεξιού), και διότι [2] να τη βράσω, την ειλικρίνεια και το αντι-μνημονιακό του πάθος, αφού το πρόγραμμα του κόμματός του έχει ένα σωρό θολούρες, π.χ. δεν καταδικάζει πουθενά τη δανειακή σύμβαση ενώ προτείνει και νεο-φιλελεύθερα μέτρα, ενίοτε.. πιο αντι-λαϊκά κι από το μνημόνιο!

Απορώ ΠΟΥ βρήκαν ομοιότητες, Τσίπρας και Καμμένος, «στην οικονομική πoλιτική»! Πιθανότατα, εννοούν την «αντι-μνημονιακή» τους κατεύθυνση, αλλά… πιάστο τώρα το (χρυσό) αυγό και κούρευτο.  Πάντως ο Τσίπρας δεν είχε δηλώσει διάθεση «συμπαράταξης» με τον Καμμένο! Εντελώς άλλο πράμα εννοούσε, και… πιστεύω ότι είχε δίκιο, όπως εξήγησα στο σχόλιο εδώ.

Εύχομαι βέβαια να απορροφήσει ο Καμμένος τα… καμμένα μυαλά όσων (βλακών) κανονικά θα ψήφιζαν Χρυσά Αυγά (ημέρας), που όμως αποδείχτηκαν καμμένα στο τηγάνι, από τα… νέα σκάνδαλα των ηγετών τους, που… αν δεν τα μάθατε, σπάστε πλάκα τώρα:

_________________________

Υ.Γ.  Περί Οικολόγων-Πράσινων

Λυπάμαι αλλά… ούτε καν τους σκέφτηκα (και δεν τους συνιστώ, με τίποτα). Ζουν στη δική τους κοσμάρα, μιλάνε για οικολογία αγνοώντας ή υποτιμώντας πολλά άλλα σημαντικά πράματα, ακόμη και αγνοώντας θέματα που αφορούν την ίδια την Οικολογία (όπως το Permaculture και το Peak Oil), κ.ο.κ. Επίσης είναι ύποπτοι για μνημονιακές τάσεις, ή (έστω) για συνεργασία με αμφιλεγόμενες προσωπικότητες των Ευρωπαίων Πράσινων (που δεν εμπιστεύομαι ακόμη περισσότερο). Π.χ. μία πρόσφατη φωτογραφία, όπου ποζάρουν χαρούμενα, Ελληνες ηγετικοί Ο/Π, παρέα με τον (αντιπαθέστατο πολιτικάντη) Κον-Μπεντίτ και χαζογελάνε… τα λέει σχεδόν όλα. Η μεγαλύτερη πατάτα τους, που άκουσα (από ορισμένους, όχι όλους) είναι ότι «η Κρίση είναι κυρίως οικολογική«. Εεε, καλά… πράσινα κρασιά!

_______________________

Υ.Γ.2 Περί Καζάκη, είχα γράψει (παιγνιδιάρικα) στον νυν πολέμιο και πρώην σύντροφό του, Δ. Πατέλλη, τα εξής:

Omadeon says:

Εγώ κατάλαβα ένα πράμα κυρίως, από όοοολαααα αυτά…-Οτι όσοι δεν έχετε ΨΗΘΕΙ στον ΤΙΜΙΟ διάλογο του διαδικτύου, ΚΑΘΕ μέρα για ΠΟΛΛΑ χρόνια, αντιμετωπίζοντας τους ΠΑΝΤΕΣ, από τρολ μέχρι κακόβουλους λασπολόγους και θεότρελλους, όσοι ζείτε ακόμη στις ΚΟΣΜΑΡΕΣ σας “τρέχοντας” ΣΑΠΙΟ λογισμικό μέσα στα… Νεαντερνταλένεια προ-ιντερνετικά μυαλά σας, είστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ στον 21ο αιώνα…Κατά τα άλλα, ΤΙ να πει κανείς στον σύντροφο Πατέλλη? που λέει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σωστά ΚΑΙ έξυπνα πράματα… αλλά ενίοτε πολυλογεί πολυβολώντας ατέλειωτα βολικά πιλάφια μαγειρεμένα με… αφηρημένη εργασία μπόλικης σάλτσας υψιπετών ξύλινων εννοιών?ΟΚ. Να σου φτιάξουμε σύντροφε κάνα… Πατέλη-generator (σε στυλ ΚΚΕ-generator) έτσι ώστε να… απο-πιλαφοποιηθείς μέσω αυτογνωσίας? Μετά θα μας βρίζεις κι από πάνω…ΧΑΧΑΧΑ…🙂 Τουλάχιστον ο Καζάκης όταν τα πάρει στο κρανίο χέζει κανονικά. δεν κλάνει μουλωχτά…
(αλλά κι εκείνος αποδείχτηκε απαίδευτος στην… Τεχνητή Νοημοσύνη του διαδικτύου).Τώρα… επί της ουσίας, σύντροφε Πατέλη έχεις πολύ δίκιο, ίσως και το περισσότερο.Γράφε λιγότερα όμως και πιο ανθρωπινά, μπας και τα διαβάσει κάνας άλλος. :-)Αναλυτικά θα σε αναλύσω αργότερα. ΟΧΙ απορριπτικά. Ισα-ίσα, ελεεινός ήταν τελικά ο χειρισμός των διαφωνιών σου από άλλους. Αλλά ο Καζάκης βιαζόταν, δεν είχε χρόνο…(Στις επισημάνσεις σου π.χ. για Παπαθεμελή έχεις κρυστάλλινη λογική και πολύ δίκιο).  _______________________

ΑΝΕΚΔΟΤΟ (αρχικά ήταν για σουβλατζή και σουβλάκια)

Πάει ένας στο ΕΠΑΜ και ανακοινώνει
-”ο Πατέλης έγραψε 99 παραγράφους… κριτικής”.Ενα μέλος απορεί:
”Γιατί όχι 100“?Και ο Καζάκης:
-”Ελα μωρέ… τότε ποιος θα τις διαβάσει?🙂🙂🙂 (original: “-99 σουβλάκια!”, “-να τα κάνω 100?”, “-έλα μωρέ, ποιος θα τα φάει?”)

________________________________________________

(Αλλά μετά, αποπειράθηκα μια πιο σοβαρή, φιλική κριτική, στο σχόλιο εδώ).

________________________

Related articles

47 comments

  1. Η περίπτωση των Ο-Π είναι παράδειγμα προς αποφυγή. Στην αρχή τους εκτιμούσα αρκετά, τους έριξα ψήφο στις ευρωεκλογές αλλά μετά η κατηφόρα παραήταν απότομη όχι για μένα και τους ψηφοφόρους τους αλλά γι αυτούς… Κρίμα.

  2. Κι όσο για το συμπαθέστατο αλλά και χρήσιμο Κόμμα των Πειρατών, αν δεν ήταν αυτό το εντελώς ανιστόρητο όσο κι ατυχέστατο βιντεάκι θα είχαν καλύτερη μεταχείριση από στόμα σε στόμα διάδοση στους ιντερνετικούς μαχαλάδες.

    • Φίλτατε JustAnotherGoneOff συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ…
      και θλίβομαι που δεν θα μπει στη Βουλή (κατά τα φαινόμενα) το κόμμα-νεοσσός των συμπαθών πειρατών !

      Πιστεύω ότι έχει πολύ μέλλον, αλλά και… ότι μια μοιραία ΚΑΙ αναγκαία διάσπασή του στο μακρινό μέλλον, θα είναι καθοριστική.
      Οι πειρατές πιστεύω ότι θα χωριστούν στο μέλλον στα δύο,
      1) Στους αριστερούς πειρατές (όπου… ανήκω κι εγώ ΜΕΧΡΙ το κόκκαλο, σαν «παιδί του διαδικτύου», δηλαδή… «παιδί» ΛΕΜΕ τώρα -χεχε)
      2) και στους… χαζούς πειρατές (όπου θα ανήκουν όλοι οι άλλοι, κυρίως ενδιαφερόμενοι για δωρεάν υλικά ντάουν-λόουντ αλλά και… με απατηλά μικροαστικά όνειρα να γίνουν και πλούσιοι ακολουθώντας τα μονοπάτια του κάθε Στηβ Τζομπς ή και Ζούκεμπεργκ).

      Οι αριστεροί πειρατές του μέλλοντος ίσως να γίνουν κάποτε… πρώτο κόμμα. Οι προοπτικές τους είναι ήδη μεγάλες. Γιατί και πολλοί αριστεροί διανοούμενοι έχουν στραφεί σε τέτοια κατεύθυνση, άκρως κομμουνιστική (με την έννοια των commons και όχι μόνο).

      Και οι… παλαιο-κομματικοί αριστεροί και παλαιο-κομμουνιστές ή σταλινικοί, θα γίνουν κάποτε αντικείμενα μελέτης… προσομοιώσεων Τεχνητής Νοημοσύνης (αφού πρώτα μας… τα πρήξουν κανονικά με τη λάσπη και το μοχθηρό επιθανάτιο ρόγχο των σάπιων εγκεφάλων τους) (ονόματα δε λέω, αν και… ΜΗ νομίζεις ότι αναφέρομαι σε μόνο έναν -χεχε)

  3. Ο Καζάκης κατά τη γνώμη μου είναι αυτός που ουσιαστικά «έδωσε» τη σωστή πολιτική διάσταση της συγκυρίας και την οποία υιοθέτησαν ο Τσίπρας και ο Καμένος και γι αυτό θα είναι οι νικητές των εκλογών, κυρίως βέβαια ο Τσίπρας.

    Ο Καζάκης είναι σπουδαία πολιτική προσωπικότητα και η συνάντηση με τον Παπαθεμελή, με τον τρόπο που έγινε είναι επίσης οδηγός που θα έπρεπε και άλλοι να ακολουθήσουν. Είναι μια ισότιμη συνεργασία, μια καθαρή συμφωνία με πέντε βασικά σημεία δημοσιοποιημένα, την ώρα που όλα τα άλλα κόμματα της αριστεράς επιδιώκουν να καπελώνουν με το χειρότερο τρόπο.

    Το ζητούμενο είναι ο λαός, όχι η αριστερά. Αυτή τη σοφή κουβέντα, – που εξάλλου σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και ο λόγος του Θεοδωράκη, και του Γλέζου, διότι εκεί μιλάει η σοφία – την είπε ο Καζάκης.

    Και προς τα εκεί πρέπει να πάμε, αν μας ενδιαφέρει πραγματικά η βάση και όχι οι ηγεσίες και η εξουσιαστές κάθε είδους.

    Το πολιτικό και κοινωνικό μέλλον είναι στο δρόμο που ανοίγει ο Καζάκης – με τον Παπαθεμελή προς τιμή του, που συμφώνησαν σε δημοψήφισμα για τη ευρώ και όχι να αποφασίζουν οι ηγεσίες για μας.

    Η αξία του «ΟΧΙ» δεν θα αποτυπωθεί όσο θα άξιζε στο εκλογικό αποτέλεσμα, για τους λόγους που μεταξύ άλλων αναφέρεις κι εσύ. Αλλά πιστεύω πως έχει μέλλον αυτή η αντίληψη για την πολιτική.

    • Πολύ σημαντική επισήμανση, κ.κ.

      Για την ακρίβεια… οφείλω να πω ότι (ναι)
      είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ, με τα δεδομένα που ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ… αυτό που είπες
      (κι ας μη το καταλαβαίνει κανείς έξω από το ΕΠΑΜ)
      -αυτό εδώ:

      Ο Καζάκης είναι σπουδαία πολιτική προσωπικότητα και η συνάντηση με τον Παπαθεμελή, με τον τρόπο που έγινε είναι επίσης οδηγός που θα έπρεπε και άλλοι να ακολουθήσουν. Είναι μια ισότιμη συνεργασία, μια καθαρή συμφωνία με πέντε βασικά σημεία δημοσιοποιημένα, την ώρα που όλα τα άλλα κόμματα της αριστεράς επιδιώκουν να καπελώνουν με το χειρότερο τρόπο.

      Προσυπογράφω απόλυτα !

      Αλλά… δεν υπάρχει ΚΑΘΟΛΟΥ χρόνος για να εξηγήσει ΤΩΡΑ ο Καζάκης,
      όλα αυτά (και πολλά άλλα) στο ευρύ κοινό.

      Αντιλαμβάνομαι επίσης ότι αντιμετώπισε κατάσταση «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα»
      (την οποία προσπάθησα να εξηγήσω κι εγώ).

      Δυστυχώς όμως πιστεύω ότι ειδικά ο Παπαθεμελής, ανεξάρτητα από το πόσο άψογη κλπ. είναι αυτή η συμφωνία…
      είναι ΘΑΝΑΤΟΣ για τη δημοτικότητα του Καζάκη στη συγκεκριμμένη συγκυρία.
      Θαρρώ πως κέρδισε έτσι (το ΠΟΛΥ) μερικές χιλιάδες Παπαθεμελικούς αλλά…
      επίσης ΕΧΑΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ που απωθήθηκαν.

      Σαν ΕΝΤΙΜΟΣ άνθρωπος, που είναι ο Καζάκης, ξέρω ότι δεν μπορούσε όμως και να κάνει πίσω, να πει «δεν σε πάω» στον Παπαθεμελή.
      Και αυτό ακριβώς είναι το ΤΡΑΓΙΚΟ στοιχείο, της ιστορίας, όπως το αντιλαμβάνομαι (και λογικά συμπεραίνω).

      Ετσι κι αλλοιώς, από το λαό εξαρτάται το αποτέλεσμα.
      Και είμαι πολύ απαισιόδοξος για αυτές ειδικά τις εκλογές.
      ΑΝ από τις εκλογές βγει κερδισμένος ο λαός (το πιο απίθανο ή αδύνατο)
      τότε… θα πάω πάσο σε… πολλά στραβά που εντόπισα.

      Αν όμως, χάσει κατά κράτος ο λαός, θα εξαπολύσουμε (ο Αιρετικός κι εγώ) ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ επίθεση στους φταίχτες,
      μέσα από το…. μικρό μας μπλογκ (που δεν είναι και τόοοσο μικρό, όσο νομίζουν κάποιοι άλλοι)

      Ο Καζάκης,έκανε λοιπόν, ασήμαντα και μικρά λάθη.
      ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ (εν μέρει) να τα κάνει.
      Οποιος θέλει να του το αποδείξω, ας με ρωτήσει… μετά τις εκλογές
      (γιατί τώρα έχουμε άλλες προτεραιότητες).

      Παρεμπιπτόντως,
      κ.κ. με έκανες να λυπηθώ πραγματικά που δεν είναι tο ΕΠΑΜ στη λίστα μου.

      Και επίσης ξέχασα κάτι σημαντικό, το να προτείνω το ΕΠΑΜ σαν άριστη επιλογή
      για όσους δηλώνουν μη-αριστεροί, ή αηδιασμένοι από την αριστερά.
      (Ισως και να το κάνω, σε επόμενο ποστ, αύριο ή μεθαύριο).
      ΜΠΗΚΕ ΕΙΔΙΚΟ «UPDATE» κοντά στην αρχή της ανάρτησης (εκεί που μιλάω για το ΕΠΑΜ).

      Παρεμπιπτόντως…
      (με ειδική αφιέρωση σε… γνωστό συκοφάντη μου):🙂

      :mrgreen:

      • Μη στεναχωριέσαι. Για όλα αυτα φταίει οτι ανακοίνωσαν την ημερομηνία των εκλογών αιφνιδιαστικά και κατ’ εντολή υποθέτω – ενώ σερνόταν το θέμα μήνες – τότε που θα είχαν τις λιγότερες ζημιές, αλλά και μη επιτρέποντας έτσι να οικοδομηθούν συμμαχίες στην κοινωνία και στους πολιτικούς χώρους, που απαιτούν χρόνο.

        Πάντως είμαι αισιόδοξη παρόλ’ αυτά.

        Το αφισσάκι με τα κομματόσκυλα φοβερό!!!

      • Δεν νομίζω ότι έκανε κακό στην δημοτικότητα του Καζάκη. Δεν είναι στην δική μου λίστα επιλογών ακριβώς για τους ίδιους λόγους που περιέγραψες παραπάνω, αλλά δεν επηρρεάζει την γνώμη μου για αυτόν και το ΕΠΑΜ.
        Τελικά κάνει κακό μόνο στο εκλογικό αποτέλεσμα του, αλλά το εκλογικό αποτέλεσμα δεν είναι το μόνο που μένει.

        • @myystt
          Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, αν και… από όσα λες συνεπάγεται κάτι κάπως αντιφατικό. Δηλαδή…
          ΑΝ κάτι «έκανε κακό στο εκλογικό του αποτέλεσμα», τότε αυτό ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ κακό στη δημοτικότητά του!🙂

          Ο Καζάκης είναι βαθύτατα παρεξηγημένος και πολύ συκοφαντημένος. Το blog «Βαθύ Κόκκινο» δεν του φέρθηκε όπως θάπρεπε,
          αλλά… και ο ίδιος βιάστηκε να εκφράσει υπερβολικά το θυμό του, σε κάποιο βαθμό _παρεξηγώντας_ υπέρ το δέον.

          Ημουν παρών σε σχετικό διάλογο εκεί. Διαπίστωσα ότι κανείς δεν προσπάθησε αρκετά να λυθεί η ΑΡΧΙΚΗ παρεξήγηση,
          με αποτέλεσμα να ενταθεί πολλαπλάσια στη συνέχεια, φτάνοντας σε ανεπανόρθωτα άκρα, π.χ. με το εξής πρόσφατο άρθρο
          http://vathikokkino.com/2012/05/%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B5%CE%B1%CE%BC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B6%CE%AC%CE%BA%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83/

          Ε, τώρα πια οι δαιμονοποιήσεις του Καζάκη έφτασαν σε απίστευτα μεγέθη μίσους και φανατίλας εναντίον του.
          Εκανε κι εκείνος κάποια λάθη βέβαια, που τα θεωρώ απολύτως ανθρώπινα.
          Εντοπίζω το γενικό του λάθος στο εξής, στο ότι
          δεν έκρινε σωστά συνεργάτες και συνεργασίες, δεν χειρίστηκε καλά ούτε επέλεξε σωστά κάποιους ανθρώπους.

          Και επίσης (φυσικά) δεν έχει πείρα από… έντονους διαλόγους στο διαδίκτυο,
          αν και σε γενικές γραμμές είναι κόσμιος και ορθολογικός, δίκαιος διαχειριστής του λόγου στο blog του, κλπ.

          Τον θεωρώ ευάλωτο στις κακές προθέσεις των άλλων, αλλά όχι άνθρωπο κακών προθέσεων.
          Αντίθετα, όσα λέει και πιστεύει τα εννοεί πραγματικά, διότι προέκυψαν ορθολογικά.
          Σχεδόν κανείς δεν έκανε σωστό και εποικοδομητικό διάλογο με τον ίδιο τον Καζάκη.
          Η επιστολή Πατέλη (στην οποία απάντησα ΕΔΩ) ήταν γεμάτη «τρύπες» και «ξύλινη γλώσσα»,
          αν και είχε αρκετά σωστά (που αναγνώρισα κι εγώ).

  4. Τελικα , οσο περισσοτερο διαβαζω , τοσο μου ειναι αδυνατο να αποφασισω ! Αποκλειω καποιους για τη σταση τους στα εθνικα θεματα και καποιους αλλους για το καπιταλιστικο τους υποβαθρο και παρελθον .
    Ο Τσιπρας μου αρεσει επικοινωνιακα, ειναι υπερ της Ευρωπης δεν εχει ομως προγραμα αξιολογο , ο Καμμενος εχει ημιτελες προγραμμα αλλα ειναι κομμα καινουργιο και θα πρεπει να του δωθει χρονος , ειναι ομως δεξιος αν και εχει και αριστερους πλεον μεσα στους ΑΕ . Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ απορυπτεται γιατι δεν θελει να συνκυβερνησει , το ΚΚΕ μαλλον θα πρεπει να διωξει την Αλεκα , να φαει την σφαλιαρα της μειωσης του ποσοστου του στο μισο , θα χαρω πολυ να το δω να φτανει με τα βιας το 5% για να αλλαξει σταση, οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ μου δινουν την εντυπωση οτι υπαρχουν γιατι «ειναι της μοδας» .

    Για την «δημιουργια ξανα» εχετε να κανετε καποιο σχολιο?

    • @Μαρία-Μαρία,
      κι εμένα μου είναι δύσκολο. Δυστυχώς… πιεζόμαστε στη λογική του «μικρότερου κακού»,
      αποτέλεσμα του καλπονοθευτικού νόμου.
      ΜΟΝΟ με απλή αναλογική μπορεί να αποφασίσει ελεύθερα και ΕΥΚΟΛΑ κανείς ΤΙ να ψηφίσει
      -Ξέροντας (τότε) ότι ό,τι κι αν ψηφίσει δεν θα πάει χαμένο.
      Το σοβαρότερο, κεντρικότερο αίτημα (τελικά) της αριστεράς και του λαού
      (όσον αφορά το πολιτικό σύστημα, όχι τα οικονομικά) είναι η απλή αναλογική.

      Η «Δημιουργία Ξανά» (που ρώτησες) είναι ό,τι χειρότερο, εξακριβωμένα μνημονιακό και νεοφιλελεύθερο κόμμα, ή… απόκομμα.
      Σχετική σάτιρα έγινε κι εδώ:

      μεγέθυνση εικόνας εδώ: http://3.bp.blogspot.com/-4xcnlvRH6Qs/T6GDj3Sq6hI/AAAAAAAAA9k/pNlEvUJF_Io/s1600/DHKSA+miaaptaidia.jpg

      Ο Καζάκης ΔΕΝ είναι αλάνθαστος. Κάθε άλλο. Π.χ. έφριξα με όσα… υπερβολικά έσουρε στο Γλέζο

      Σχόλιό μου στο βίντεο:

      Λες ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ Καζάκη μου…
      Ο Γλέζος ΚΑΙ έφαγε χημικά ΚΑΙ σωστές δηλώσεις έκανε ΚΑΙ μίλησε στις πλατείες. Το πρόβλημα ΤΙ ειναι? ότι επιδιώκει κι αυτός τη ΧΑΜΕΝΗ δυνατότητα για ενότητα της αριστεράς? Ε, σόρυ να ‘ούμε. Ολη η ρητορική είναι αστήρικτη. Ασε κάτω το Γλέζο και σοβαρέψου.

      • Παραείσαι επιεικής με τον Καζάκη. Τώρα άρχισε να βρίζει και το Νότη Μαριά. Α, και είπε επίσης ότι ο Καμμένος πήγε να τον δωροδοκήσει για να μπει στο Επικρατείας με τους «Ανεξάρτητους Έλληνες»… Ας πούμε ότι ο Καμμένος πήγε όντως να του χώσει φράγκα για να τον εντάξει στο ψηφοδέλτιο. Δηλαδή ο εντελώς ακροδεξιός και κολλητός με παραεκκλησιαστικές οργανώσεις Παπαθεμελής είναι τίμιος. ΟΚ, whatever.

        • @Grumpy Open Source Guy

          Ναι, έχεις δίκιο, παρα-είμαι επιεικής μάλλον, ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ! (κρίνοντας ΗΔΗ από το βίντεο κατά του Γλέζου).

          Δυστυχώς… δεν τα προλαβαίνω κι όλα. ΤΩΡΑ έμαθα όσα λες.
          Αλλά μπορώ να δω και τη σαφή χειροτέρεψη του Καζάκη, στον τρόπο σκέψης του,
          που οφείλεται μάλλον στον τρόπο σκέψης που έμαθε… όταν ήταν μέλος του ΚΚΕ !!!

          Δηλαδή, η προβοκατορολογία, σαν παράδειγμα, ή το ανελέητο τσουβάλιασμα,
          η όξυνση των συγκρούσεων που φτάνει μέχρι το «σημείο μη-επιστροφής» (στην ομαλή επικοινωνία).

          Ο Νότης Μαριάς πάντως… από ό,τι ξέρω, έκανε κι αυτός μεγάλα λάθη.
          Το ότι δέχτηκε να προσχωρήσει πλήρως στον Καμμένο είναι ένα από αυτά.

          Γάμισέ τααα…🙂🙂

          Βέβαια, προηγουμένως άσκησα έντονη κριτική ΚΑΙ στον Κόκκινο Τύπο,
          που απομόνωσε ένα στιγμιότυπο του Καζάκη για να τον διασύρει.
          Τόλμησα να τους «την πω» ως εξής

          Απομονώσατε ένα ΑΣΗΜΑΝΤΟ περιστατικό και το κάνατε σημαία ΛΑΣΠΗΣ γιατί μέσα στο ΒΟΘΡΟ της ΛΑΣΠΗΣ μεγαλώσατε (σαν εκείνο τον καραγκιόζη του Lenin Reloaded). Και ΛΙΓΑ έχωσε ο Καζάκης. Αλλά έχει κάνει βέβαια λάθη κι εκείνος, Και δεν θα τον ψηφίσω

          -για το βίντεο που… έσπευσε να εκμεταλλευτεί κι ο μοχθηρός λενινιστής εδώ:
          http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/blog-post_6880.html

          …αλλά αυτό δεν με εμπόδισε να «την πω» ΚΑΙ στον Καζάκη (για την επίθεσή του στο Γλέζο).

          Φοβάμαι ότι ο Καζάκης ΔΕΝ απέβαλλε τις κακές συνήθειες
          του παλαιο-κομματικού παρελθόντος που καταδικάζει (αλλά αποτελεί ο ίδιος ΠΑΙΔΙ του).

      • Η αληθεια ειναι οτι την «δημιουργια ξανα» δεν την ξερω καθολου δεν εψαξα και πολυ , απλα ενας γνωστος μου που τους υποστηριζει με εχει ταραξει στα mail .
        Τωρα, επειδη διαβαζω αρκετα blogs και δημοσιευματα και επειδη το ψαχνω να διαβαζω κυριως αντιθετες αποψεις μεταξυ τους, τοσο ο Καζακης οσο και ο Γλεζος εχουν κατηγορηθει και οι δυο γιατι εχουν υποστηριξει την ανεξαρτησια της Θρακης και οι περισσοτεροι που τους κατηγορουν πατουν πανω σε αυτο .
        Για τον Γλεζο εχου ναναφερθει πολλα κυριως σε σχολια αναγνωστων σε παλαιοτερα κειμενα του Π. Τραιανου , για οσα τον κατηγορουν ομως δεν εχω ακομα διασταυρωσει αποψεις .
        Διαφωνω ομως με τον Καζακη που αναρωτιεται στο παραπανω βιντεο γισ το πού ηταν ο Γλεζος τα τελευταια δυο χρονια, μια και προσωπικα τον εβλεπα συχνα μεσα απο καναλια να φωναζει .
        Δυστυχως για την ωρα οι γνωσεις μου σχετικα με την περιοδο απο τον εμφυλιο εως την χουντα αφορουν τα βασικα , προσπαθω ομως να διασταυρωσω αποψεις.

        • Πολύ καλά κάνεις Μαρία και τα ψάχνεις όλα…

          Και μια δική μου φίλη ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΤΑΙ με σπαμ-μέηλ από τη «Δημιουργία Ξανά», ενώ ΔΥΣΚΟΛΑ θα βρεις κριτική τους στο διαδίκτυο…
          (δεν έχω πρόχειρα όσα βρήκα, αλλά τα στοιχεία είναι αδιάσειστα, όπως και τα… ύποπτα πρόσωπα που συμμετέχουν στην κίνηση)

          Για τον Παναγιώτη Τραϊανού όμως, τα είχα ψάξει κι εγώ, και ΔΕΝ τον βρήκα αξιόπιστο κριτή άλλων (όπως ο Γλέζος).
          Εχει έναν παθολογικό (σχεδόν) αντι-κομμουνισμό και (ιδίως) αντι-σημιτισμό.

          Υπήρξε και σχετική ανάρτηση:
          Επικίνδυνος Αντισημιτισμός είναι ο “Σταλινικός Μονεταρισμός” τoυ Παναγιώτη Τραϊανού / ΕΑΜ Β’
          https://omadeon.wordpress.com/2011/08/12/panagiotis-traianos-eam-b/

          • ναι, ο Τραιανου μερικες φορες μου δινει την εντυπωση οτι ειναι για το δαφνι ….και ξερεις , βρεθηκα σε κεντρικο βιβλιοπωλειο πριν το Πασχα και ζητησα να δω βιβλια του, ουτε ενα δεν εχει βιογραφικο αλλα και φωτο . Υποπτο ….

      • Πραγματικά πολύ άσχημη τοποθέτηση, και το λέω εγώ που το blog μου είναι γεμάτο ύμνους για τον Καζάκη. Πάρα πολύ άδικο αλλά και πολιτικά λάθος από κάθε άποψη, για ένα τέτοιο σύμβολο όπως ο Γλέζος. Κρίμα! Έπεσα από τα σύννεφα! Ακόμα και αν υπάρχει κάτι σωστό σε αυτό που θέλει να πει, όλος ο τρόπος, το timing, όλο είναι λάθος, πολιτικά, ανθρώπινα, όλα.

        • Γειά σου κ.κ.

          Χαίρομαι πραγματικά την παρρησία σου και είναι δυστύχημα (για τον Καζάκη) που δεν ΑΚΟΥΕΙ ανθρώπους όπως εσύ
          (αν όχι… εμένα, που με… θεωρώ κατά καιρούς λίγο υπερβολικό -χεχε)

          ΑΝ άκουγε ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ κριτική από ανθρώπους που τον συμπαθούν και τον στηρίζουν αποδεδειγμένα,
          θα απέφευγε να… ξεφεύγει έτσι.

          Εικάζω ότι πρόκειται για συναισθηματική έκρηξη,
          θέμα που εντάσσεται ΤΕΛΕΙΩΣ στο χώρο του θυμικού, του συναισθηματικού…
          …αλλά που δυστυχώς τρέφεται πολύ πιθανώς κι από λανθασμένους τρόπους σκέψης,
          τους οποίους «κόλλησε» ο Καζάκης πιο παλιά,
          περίπου σαν «ιούς» (=»μιμήδια»/memes) από τη συμμετοχή του στο… ΚΚΕ.
          http://delicious.com/omadeon/memes

          Στο ΚΚΕ έχουν ισχυρή και ασυνήθιστα παθογόνα δόση τέτοιων «ιών». Κάτι σαν… ΚΚΕδίτιδα (χεχε).

          Τέτοιοι… δαιμονοποιητικοί τρόποι σκέψης (που οδηγούν και στη λάσπη) είναι πολύ διαδεδομένοι»ιοί».
          Μάλλον… ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι απολύτως αμόλυντος, από δαύτους
          (ή ίσως είσαι… εσύ η ίδια, σαν εξαίρεση, αλλά… ποτέ μη λες ποτέ -χαχαχα)

          ΤΙ άλλο να πω?
          Οτι αγαπάμε και εκτιμούμε τον καθένα «μαζί με τα ελαττώματά του»?
          Ε, ναι, αλλά…
          -στην πολιτική «παίζουμε» με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ «πυρά».
          ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα για… ήπιες προσεγγίσεις «θεραπευτικού τύπου».

          Τα είπαμε και με τον Αιρετικό.
          Εικάζω ότι ο Καζάκης εξερράγη μετά από κτηνώδεις ποσότητες δολοφονικής λάσπης που του έριξαν,
          αλλά αυτό δείχνει ότι… παρα-είναι ευαίσθητος
          και ΥΠΕΡ το δέον ευάλωτος σε τεχνικές τύπου «character assassination»,
          http://en.wikipedia.org/wiki/Character_assassination
          -τις οποίες ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ να πολεμήσει μάλιστα,
          παρά μόνο… πετώντας το «καυτό μπαλάκι» σε άλλους (αθώους μάλιστα, όπως το Γλέζο).

          Για το Νότη Μαριά δεν διάβασα ούτε ειδα τίποτε ακόμη,
          αλλά όσα είδα για το Γλέζο ήδη φτάνουν, με το παραπάνω.

          Φυσικά θλίβομαι. ΔΕΝ αντλώ… «ηθική υπεροψία»,
          όπως (προφανώς) ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ άλλοι που… τώρα τρίβουν τα χέρια τους χαιρέκακα σε βάρος του Καζάκη.

          ΑΝ ο Καζάκης είναι όντως ευαίσθητη, ευπαθής ή «καλλιτεχνική» ψυχή,
          θα βρεθεί τρόπος στο μέλλον να γλυτώσει, από όλα αυτά…
          Αλλά προς το παρόν έκανε φάουλ ανεπανόρθωτο.

          Ενυγουαίη… ΚΑΙ εγώ υπέστην σήμερα σημαντική βρώμικη επίθεση.
          ΤΙ θάπρεπε να κάνω? ΝΑ εκραγώ κι εγώ?🙂 χαχαχα

          -Γύρισα σπίτι από πολλές ώρες απουσίας και… βρήκα αυτό εδώ
          το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ σχόλιο (στο γνωστό φανατικό μπλογκ):

          http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/e.html?showComment=1336050462764#c8896709966927454796

          Αντώνης:
          Πάνω από 1.000 χιτ υπολογίζω ότι έγιναν πέραν του φυσιολογικού αριθμού επισκέψεων χθες στο ιστολόγιο. Ανάμεσα σε αυτά από εχθρικά ιστολόγια με τα οποία υπάρχουν προηγούμενα. Ένα από αυτά, του Omadeon, έχει ξεκινήσει νέα καμπάνια εναντίον μου, ως κάποιου που σπιλώνει τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τα στελέχη του, στο μπλογκ του και στο τουίτερ, δίνοντας για πολλοστή φορά τα προσωπικά μου στοιχεία στη δημοσιότητα ως «τιμωρητικό» μέτρο.

          Eεε, καλά…
          -ΕΙΝΑΙ δυνατόν να ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ αυτό το ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ και ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣ ΨΕΜΑ ?
          περί ΔΗΘΕΝ «δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων»?
          Αααα μα πιαα…

          ΟΡΙΣΤΕ η ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ απάντησή μου:
          (που δίνω για πολλοστή φορά επειδή… έχουμε αυξημένη κίνηση από πολύ καινούργιους αναγνώστες σήμερα)
          http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/
          «Η εξίσωση του googlίζειν με… χαφιεδίζειν!»

          Αλλά… επειδή ΔΕΝ Φτάνει αυτή, προφανώς, για να το βουλώσει ο εν λόγω καθ’έξιν ψεύτης…
          …θα υπάρξουν ΠΟΛΛΕΣ αναρτήσεις στο κοντινό μέλλον για το ίδιο θέμα, καθώς και βίντεο.
          ΤΟΣΟ στα ελληνικά, ΟΣΟ και στα αγγλικά.😎

          Στο τέλος τον βλέπω, τον Σαλταντωνάκη, να… μπαίνει ΚΑΙ σε εγκυκλοπαιδεια,
          εφόσον αναμασάειΤΟΣΟ μεγάλο ψέμα που προσβάλλει βαθιά ΚΑΙ τα ήθη του διαδικτύου.
          Τόσο σε σοβαρή εγκυκλοπαίδεια, όσο και στην… πλακατζίδικη «Encyclopedia Dramatica».
          __________
          Ε, ναι. Εμείς ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ… Καζάκηδες, Αντωνάκη μου!:mrgreen:
          Είμαστε βέβαια KAI άνθρωποι με σάρκα και οστά, που ενίοτε… νευριάζουμε,
          αλλά σε _τέτοια_ ΣΟΒΑΡΑ θέματα είμαστε _και_ ΣΤΥΓΝΟΙ, ΨΥΧΡΟΙ «εκτελεστές» – Cyborg. 😈

          • Για τον Καζάκη: If you can’t handle the heat, stay the fuck out of the kitchen. Αν δεν είναι ικανός να αντιμετωπίσει τη λάσπη και τη σπίλωση, να μείνει εκτός της εκλογικής αρένας.

            Για τον «Lenin Reloaded»: Κάποιος να του πει ότι το μαγαζάκι που λεγόταν ΕΣΣΔ έκλεισε γιατί απέτυχαν και ο λενινισμός και ο σταλινισμός. Αρκετά με τα ζωντανά απολιθώματα (που τα μόνα συμπαθή και χρήσιμα ζωντανά απολιθώματα είναι οι λίμουλοι, γνωστοί και ως ξιφόσουροι).

          • @Grumpy Open Source Guy

            Ως προς το πρώτο που είπες, αναγκαστικά… συμφωνώ. This is life !

            Ως προς το δεύτερο…
            O εν λόγω λενινιστής, ΞΕΚΙΝΗΣΕ τη δική του καμπάνια ΠΡΩΤΟΣ εναντίον του blog μας
            διαδίδοντας τις σταλινοειδείς λάσπες κάποιου άλλου (του ΤΦ).
            UPDATE:
            Ορίστε η ΑΡΧΗ της διένεξής μας
            http://metaomadeon.wordpress.com/2012/01/01/netspeak1/
            (όπου… πουλούσε τρέλλα, σε παράπονα που του είχα τεκμηριώσει πιο κάτω,
            στον πίνακα με κίτρινο φόντο)

            Και κατέληξε να προκαλεί ΤΙ?
            -ΑΠΕΧΘΕΙΑ ακόμη και για το λενινισμό,
            συμβάλλοντας στην εξίσωσή του με το σταλινισμό.

            Επειδή μου αρέσει όμως να μην αδικώ κανέναν και να ακριβολογώ,
            ΚΑΙ ο Γιώργος Ρούσης πιθανότατα δηλώνει λενινιστής…
            …αλλά παραμένει αντι-σταλινικός
            http://stalinreloaded.wordpress.com/docs/george-rousis-on-stalinism-2008/
            και δήλωσε ότι «αυτό που απέτυχε στον υπαρκτό σοσιαλισμό,
            δεν ήταν ο κομμουνισμός αλλά ένα ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ του κομμουνισμού».

            Επίσης, ο… τραπών σε φυγή επικριτής του ΚΚΕ,
            του (αυτο-λογοκριμμένου) μπλογκ «Good Morning Lenin»…
            http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/03/14/good-night-leninist/
            …που συκοφαντήθηκε σαν χαφιές και ασφαλίτης αμέτρητες φορές από οπαδούς του ΚΚΕ,
            δήλωνε λενινιστής.

            Προσωπικά ΔΕΝ κατανοώ ΤΙ θα πει «λενινιστής» ΣΗΜΕΡΑ,
            αφού όσες φορές εξέτασα κάποια χαρακτηριστικά του λενινισμού,
            είδα ότι δεν αφορούν τη δική μας εποχή, ή δεν εφαρμόζονται.

            Αλλά… ΔΕΝ επιτρέπω στον εν λόγω καθ’ έξιν ψεύτη να με πει «αντι-λενινιστή»
            (αφού ΔΕΝ είμαι. ΕΡΕΥΝΩ την αλήθεια ΚΑΙ για τον Λένιν, βέβαια).

            Ας απαντήσει ΕΚΕΙΝΟΣ στις κριτικές της Ρόζας Λούξεμπουγκ ή του Pannekoek (στον Λένιν).
            http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/03/18/pannekoek-balasopoulos/
            ΗΔΗ το έκανε βέβαια, αλλά καθόλου πειστικά.
            Κάποιος γνωστός μπλόγκερ και σχολιαστής του, ο Vrennus, τον «έπιασε αδιάβαστο» επανειλλημένα…
            (αλλά στο τέλος ο Αντωνάκης τον απέβαλλε, εξευτελίζοντάς τον, νομίζω χθες)🙂

          • Ω καλά τώρα… Έτσι και μπλέξεις με τους νεοσταλίνες δε βγάζεις άκρη. Τους φάγαμε στη μάπα στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ με το βλαμμένο δασκαλίστικο υφάκι τους, τη μανία τους να πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα και να παριστάνουν πάντα το θύμα της παγκόσμιας καπιταλιστικής και ιμπεριαλιστικής συνωμοσίας που έχει βάλει στο στόχαστρο την ενενηκοστή πέμπτη ανθυποπαραφυάδα του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ ή κάποιας άλλης ομαδούλας με πολυσύλλαβο, δυσκολοπρόφερτο όνομα που είναι βέβαια αρχικά για να συντομευτεί ο σιδηρόδρομος που κρύβεται από πίσω. Τους φάγαμε στη μάπα να περιφέρουν την τριχωτή τους ύπαρξη από αίθουσα σε αίθουσα διακόπτοντας τα μαθήματα για να μοιράσουν τα κωλοφυλλάδιά τους (με κείμενα που μοιάζουν βγαλμένα ΟΛΑ από την Πράβδα των ημερών του Μπρέζνιεφ στην καλύτερη περίπτωση) και να μας παίξουν για πολλοστή φορά την ίδια κασέτα που κατάπιαν όταν τους κλωνοποιήσανε εκεί στον Περισσό ή στα γραφεία κάποιου κακέκτυπου του Περισσού (αντί να στρώσουν τον κώλο τους κάτω να διαβάσουν και να περάσουν κάνα μάθημα οι μαλακοπίτουρες). Γάμησέ τα κι άφησέ τα.

            By the way, άρχισα να διαβάζω αυτό τον πόλεμο που ξεκίνησε αυτός ο Τάκης Φωτόπουλος. Τι μέρος του λόγου είναι αυτός; Κάτι σεντόνια-οχετούς είδα ότι γράφει στο site του και βρίζει όποιον βρει μπροστά του. Πες μου ότι αυτόν τον απίθανο τύπο τον έχουν σε εκτίμηση στην Αριστερά (που τους έχω ικανούς γι’αυτό, αφού όλοι τους γουστάρουν πάρα πολύ το να ακούνε βαρετές «αναλύσεις» που δεν είναι τίποτα άλλο παρά κακή αποστήθιση σε Μαρξ και Λένιν, χωρίς ποτέ να μπαίνουν σε θέματα ουσίας)! Και μόνο το ότι κάθεται και τσακώνεται με τις ώρες στο ίντερνετ με τον καθένα είναι απόδειξη για πλήρη έλλειψη σοβαρότητας. Αν είχε κάτι σοβαρό να δείξει, δε θα καθόταν να βρίζει τους πάντες!

            Κι όσο γι’αυτόν τον Δήμο Τάσση (αλήθεια, ποιος στα κομμάτια είναι αυτός;) και τον ηλίθιο συνωμοσιολογικό λίβελο που έγραψε και περιέλαβε και το ΕΛ/ΛΑΚ, είχα δει κάτι στις κοινότητες Linux, αλλά δεν είχα δώσει σημασία τότε. Θα το ξαναδώ τώρα κι αν χρειαστεί θα τους περιλάβω κι εγώ. Άντε, γιατί μας έχουν πρήξει κανονικά όλοι αυτοί οι ινστρουχτορίσκοι που κάθονται και μιλάνε για πράματα που δεν κατέχουν, δεν καταλαβαίνουν και δε θέλουν να καταλάβουν, αλλά θέλουν να τα βάλουν στα δικά τους καλούπια!

  5. Μερικές σκέψεις:

    Εκτός από όλους τους άλλους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες, χρειαζόμαστε επειγόντως κι έναν αγώνα…
    για ήθος στην επικοινωνία (μεταξύ μας) με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ στη λάσπη, με παρρησία και αποφυγή κάθε λογικής πλάνης.
    -Με λίγα λόγια, με ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ και αλληλο-σεβασμό.

    Αλλά… ΔΕΝ βλέπω στα κόμματα ή στα κομματόσκυλα καμμία τέτοια τάση, δυστυχώς.
    Αρα, αυτή την αναβάθμιση οφείλουμε να την κάνουμε ΕΜΕΙΣ, οι απλοί ανένταχτοι πολίτες (ιδιαίτερα όσοι είμαστε ενεργοί στο διαδίκτυο).

    Επίσης, η αναγνώριση των θετικών του (όποιου) αντιπάλου μας, ακόμη και άσπονδου εχθρού μας, έχει κι αυτή μεγάλη σημασία, πιστεύω.
    -Σαν ένα _νέο ήθος_ στην πολιτική και στο διάλογο.

    Π.χ. μπορεί να βρίζει και να συκοφαντεί ο Μπαλασόπουλος, αλλά όταν φτιάχνει ποστ όπως το εξής, το αναγνωρίζω σαν πολύ καλό:
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/blog-post_03.html
    Διάλεξα κάτι που βρήκα μπροστά μου ΤΩΡΑ, αλλά κατά καιρούς έχω δει κι άλλα, καλά ποστ. Δυστυχώς όχι (πια) τα περισσότερα.

    Τα άκρως απαράδεκτα, λασπολογικά ή και… ανορθολογικά ποστ (εκείνου του μπλογκ) κάνουν πολύ μεγαλύτερη ζημιά, δυστυχώς.
    (Και με φιμωμένο κάθε _ουσιαστικό_ αντίλογο εκεί, η ζημιά που κάνουν είναι _ακόμη_ μεγαλύτερη).
    Μετά τη λάσπη κατά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, προσπάθησε να «ισορροπήσει» τις εντυπώσεις καλοπιάνοντάς την εδώ
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/05/e.html
    Ε, συγνώμη, ΚΑΛΑ όλα αυτά τα βίντεο, αλλά… παρακολούθησα αρκετά λεπτά του πρώτου βίντεο και σκυλο-βαρέθηκα.
    Το ανέβαλα γι’ αργότερα (κατεβάζοντάς το όλο πρώτα).
    Δυστυχώς…
    Οι κομματισμένοι συνδικαλιστές δεν αποφεύγουν να είναι βαρετοί ώρες-ώρες. Λυπάμαι γι’ αυτό, αλλά έτσι είναι.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πια οι «κλασσικοί» εργαζόμενοι, που μπορούν να αποτελέσουν αιχμή του δόρατος για επαναστατικές αλλαγές.

    Αντίθετα, η πιο μαχητική πλευρά της εργατικής τάξης σήμερα είναι οι ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ νεο-προλετάριοι.
    -Η γενιά των πτυχιούχων-χωρίς-δουλειά (ή με μισθό πείνας) που ξέρουν το διαδίκτυο σαν το σπίτι τους
    «Εμείς, τα παιδιά του διαδικτύου» όπως εξηγεί και το ποστ του κόμματος πειρατών:
    http://omadeon.blogspot.com/2012/03/internet-cc-www.html

    Από ένα ψεύδος, μύρια έπονται. Στη λογική «από ψευδή πρόταση συνεπάγεται ΚΑΘΕ άλλη πρόταση» (ακόμη και οι ψευδείς).
    Επομένως, η δομή του διαδικτυακού Λόγου οφείλει να στραφεί και 100% ενάντια στο ψέμα (πιο θεμελιώδες από τη λάσπη),
    -πηγαίνοντας κόντρα στις κακές συνήθειες των ακατάσχετων ψεμάτων (που μας λένε οι πολιτικοί, ενίοτε λασπώνοντας αλλήλους).

    Αλλά ο Μπαλασόπουλος αυταπατάται οικτρά όταν μας υποτιμά νομίζοντας π.χ. ότι… «δεν έχουμε ιδεολογία».
    (εκτός αν το δούμε με άααλλη έννοια, σαν αποφυγή της ιδεοληψίας και απόρριψη της «ιδεολογίας» σαν… ψυχικής νόσου).

    Αντίθετα όμως, έχουμε και παρα-έχουμε ιδεολογία !

    Ακόμη και όταν (ίσως) ΝΟΜΙΖΕΙ κάποιος ότι δεν έχει, στην πραγματικότητα ΕΧΕΙ ιδεολογία
    (το ίδιο κι εμείς οι σκεπτόμενοι ανένταχτοι).
    Κι έχει μεγάλη σημασία να ΞΕΡΕΙ κανείς ακριβώς ΤΙ ιδεολογία εκφράζει,
    ή μεταφέρει, ή και κατασκευάζει, κάθε στιγμή.

    Ολόκληρη η κλασσική μαρξιστική (όπως και η αντι-εξουσιαστική) πολιτική παράδοση
    πρέπει να αναβαθμιστεί, από τα νέα δεδομένα της εποχής μας.
    Ενα από αυτά, είναι (ακριβώς) η Διαφάνεια που έφερε ο διαδικτυακός διάλογος
    (σαν υλοποιήσιμη, καθημερινή μας δυνατότητα).
    -που ακυρώνει (ή αναβαθμίζει) και τον παραδοσιακό (λενινιστικό) «δημοκρατικό συγκεντρωτισμό»
    (=την ιδέα ότι οι διαφωνούντες σιωπούν δημόσια, κλπ.) -όπως άρχισα να εξηγώ κι εδώ:
    http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/03/03/democratic_centralism/
    («Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός και Διαδικτυακός Διάλογος»)

    • Ευχαριστώ για την πληροφορία, δυστυχώς δεν το είχα υπ’ όψιν (και τις τελευταίες μέρες πολύ σπάνια μπαίνω στο διαδίκτυο για να δω τι γίνεται και στο μπλογκ, να εγκρίνω νέα σχόλια, κλπ.)

      Δεν είδα ακόμη το βίντεο, αλλά αν πράγματι ο Γλέζος υπέπεσε σε τέτοιο σοβαρό ατόπημα τότε εξηγείται και το ξέσπασμα του Καζάκη, το οποίο όμως… (ακόμη κι έτσι) ήταν υπερβολικό, παρόλο που αποδεικνύεται πολύ ανθρώπινο.

      Η λασποθύελλα κατά του Καζάκη έχει πάρει διαστάσεις επικίνδυνες, τον τελευταίο καιρό.
      Η συμμαχία του όμως με τον Παπαθεμελή χειροτέρεψε τα πράματα. ΤΙ ακριβώς προτίθεται να κάνει ο Παπαθεμελής με την εκκλησιαστική περιουσία? Αν υπερασπιστεί τα φορολογικά και άλλα προνόμια της Εκκλησίας, τότε δεν έχει νόημα και η «αντιμνημονιακή» τοποθέτησή του…

      Με πολύ δισταγμό ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ σήμερα. Εύχομαι πάντως να μπει ο Καζάκης στη Βουλή και θα τον στηρίξω σε ο,τιδήποτε βρίσκω ότι αδικείται, συκοφαντείται ή υποτιμάται. Πιστεύω ότι έχει πολύ μέλλον και είναι πολύ παρεξηγημένος.

      • Από σχόλιο σε μένα πληροφορήθηκα κι εγώ οτι ο Γλέζος σε ομιλία του στην Αρτέμιδα, λίγες μέρες πριν, παρομοίασε το ΕΠΑΜ με την οργάνωση ΕΣΠΟ, που όπως βρήκα από γουγλάρισμα, ήταν ναζιστική οργάνωση που ιδρύθηκε το 1941 με σκοπό να ογρανώσει στην Ελλάδα κάτι αντίσοιχο με τα Waffen SS!

        Έψαξα και βρήκα ολόκληρο το βίντεο με την ομιλία Καζάκη, από το οποίο κάποιοι «έξυπνοι» κόψανε το απόσπασμα και το διαδώσανε στο διαδίκτυο. Αν αυτό δεν είναι παραπληροφόρηση, λογοκρισία και βρώμικο πολιτικό παιχνιδάκια, τι είναι; Επειδή ψηφίσαμε ΣΥΡΙΖΑ – εξ ανάγκης – δεν σημαίνει οτι δεν θα λέμε το δίκιο.

  6. Δε μας χέζεις ρε μαλακοπίτουρα Ιβάν; Ξέρεις εσύ. Τράβα πίσω στα παρανοϊκά κομματικά σου αφεντικά, wannabe κομματόσκυλο της κακιάς ώρας. Και μη νομίζεις ότι επειδή τώρα χρησιμοποίησες άλλο ψευδώνυμο και greeklish δε μπορώ να σε πάρω χαμπάρι.

  7. Το troll που ξέχεσα στο αμέσως προηγούμενο σχόλιό μου (απάντηση σε σχόλιο που δεν πρόκειται να ελευθερωθεί – βήμα σε κομματόσκυλα που έρχονται μόνο και μόνο για να παρενοχλήσουν τη λειτουργία του μπλογκ εγώ προσωπικά δεν δίνω) είναι ένα ακόμα σταλινοσοβιετικό απολίθωμα, ένας εκπρόσωπος της παράνοιας του Περισσού, στην οποία όμως ο Περισσός (και τα μαντρόσκυλά του) εκπαιδεύτηκε από τη «μητέρα» Σοβιετική Ένωση που ακόμα δεν ξεπέρασε το σταλινισμό.

    Βλέπετε, συνήθειο το’χουν οι σταλινικοί (ορίτζιναλ και νεοσταλινικοί) να κατασκευάζουν ενόχους, αποδιοπομπαίους τράγους και να δαιμονοποιούν ανθρώπους. Ειδικά όταν κάτι από τα σχέδιά τους πάει στραβά, φταίει πάντα κάποιος «αντιήρωας», κάποιος «κοσμοπολίτης», κάποιος «ροζ αριστερός», κάποιος «πράκτορας».

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα είχαμε στις 15 Ιανουαρίου 2012, όταν έπεσε (δυστυχώς) άδοξα η αυλαία της ρωσικής αποστολής Phobos-Grunt που επρόκειτο να είναι η πρώτη που θα έφερνε στη Γη δείγμα εδάφους από δορυφόρο του πλανήτη Άρη (ναι, πέρα από τους αργόσχολους σεχταριστές ινστρουχτορίσκους που κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μην υπάρξει ποτέ συνεννόηση για την υπεράσπιση του λαού, σε κάποια άλλα μέρη του κόσμου υπάρχουν και σοβαροί επιστήμονες – αληθινοί επιστήμονες – που προσπαθούν να χαράξουν καινούργιους δρόμους για την Ανθρωπότητα). Το διαστημόπλοιο Phobos-Grunt εκτοξεύθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2011, αλλά οι προωθητήρες που θα το έβαζαν σε πορεία προς τον Άρη δε λειτούργησαν ποτέ, κάθε επαφή με τον Έλεγχο Εδάφους διακόπηκε και τελικά, μετά από δυο μήνες που περιφερόταν στην τροχιά της Γης ακυβέρνητο, έπεσε ή στον Ειρηνικό ή στον Ατλαντικό Ωκεανό. Ακόμα δεν ξέρουμε πού έπεσε κι ίσως ν’αργήσουμε πολύ να το μάθουμε. Αφού δεν έπεσε το βάρους 13,5 τόνων διαστημόπλοιο στο κεφάλι κανενός, πάλι καλά.

    Η σημασία αυτής της αποστολής ήταν τεράστια, γιατί θα αναζωογονούσε το αδρανές εδώ και κάπου 15 χρόνια ρωσικό πρόγραμμα διαπλανητικής εξερεύνησης – κι αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι ο Αναπληρωτής Πρωθυπουργός και πρώην Αντιπρόσωπος της Ρωσίας στο ΝΑΤΟ, Ντμίτρι Ρογκόζιν, ανέλαβε προσωπικά τον έλεγχο της έρευνας για τα αίτια της αποτυχίας. Αυτή η αποτυχία, σύμφωνα με κάθε σοβαρό επιστήμονα, είναι απόρροια χρόνιων προβλημάτων και αδυναμιών του ρωσικού προγράμματος, οι οποίες εμφανίστηκαν μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ. Ο Βλαντίμιρ Ποπόβκιν, Διευθυντής της Ρωσικής Διαστημικής Υπηρεσίας (Roskosmos), υπαινίχθηκε (κατά την προσφιλή συνήθεια όλων ανεξαιρέτως των ιθυνόντων της τσαρικής, σοβιετικής και σύγχρονης Ρωσίας) ότι η αποτυχία οφείλεται σε «δάκτυλο» ξένων δυνάμεων: Ω ναι αγαπητοί αναγνώστες, πάλι πρακτορολογία…

    Από την άλλη, ο Ρογκόζιν είπε ότι περιμένει από τη Roskosmos «να κατονομάσει τους ‘αντιήρωες’ που είναι υπεύθυνοι για την τελευταία από μια αλληλοδιαδοχή διαστημικών αποτυχιών». Βέβαια, πάλι για αποδιοπομπαίους τράγους ψάχνουμε… Η βολική λύση, γιατί το να στρώσεις τον κώλο σου κάτω και να βρεις τι πήγε στραβά, τι δεν προσέχθηκε στη σχεδίαση του διαστημοπλοίου ή στην κατασκευή του ή στις υπόλοιπες διεργασίες είναι ζόρικο κι απαιτεί αποδοχή ευθυνών εκ μέρους της ίδιας της διοίκησης.

  8. Φίλε Omadeon,

    Αφού, σύμφωνα με τη λογική των blogs της wordpress.com την οποία μου εξήγησες, για να γράψω κάτι για τον Τσίπρα και τις κρίσιμες επιλογές για σχηματισμό κυβέρνησης και για τις ομοιότητες του μηνύματος της κάλπης της 6ης Μαίου 2012 με του μηνύματος που έδωσε ο λαός στις βουλευτικές εκλογές του 1920, πρέπει να γράψω σχόλιο κάτω από το άρθρο σου περί «Τσίπρα, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και λασπολογίας», προχωρώ, αν και έχω αμφιβολία αν θα μας πάρει κανείς χαμπάρι, στο σημείο αυτό, όπου οι αναγνώστες μάλλον θα έχουν βαρεθεί να ανοίγουν.

    Τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι:

    α) Το «στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα» και «ο λαός έδωσε σαφές μήνυμα στις εκλογές» τα οποία πρέπει να δεχθούμε ως «απόλυτες αλήθειες με τη μορφή αξιωμάτων» ή όχι;

    β) Πως είναι τόσο σίγουροι οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ ότι οι δανειστές, η Ε.Ε. και η Μέρκελ μπλοφάρουν;(αν είναι, υπάρχει και το ενδεχόμενο να ξέρουν τι συμβαίνει και να λένε άλλα). To 1920 οι Άγγλοι και οι Γάλλοι, μπλόφαραν όταν έλεγαν σαφέστατα ότι «αν επανέλθουν στην εξουσία οι οπαδοί του Κωνσταντίνου, η Ελλάδα θα εθεωρείτο εχθρική χώρα και θα σταματούσε η βοήθειά τους την οποία χρειαζόταν η Ελλάδα λόγω της στρατιωτικής εμπλοκής της στη Μικρά Ασία;

    γ) Πως ο Ελληνικός Λαός μπορεί να είναι σίγουρος για το αν θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ να παραμείνει η Ελλάδα στη ζώνη του ευρώ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού άλλα λένε (και γράφει ο Τσίπρας σε επιστολές που στέλνει στην Ε.Ε.) τη μια μέρα και άλλα την άλλη; Τι ισχύει, η «καταγγελία του Μνημονίου», η «αναδιαπραγμάτευση», η «επανεξέταση», η «απαγκίστρωση» (άγνωστος νομικά όρος) και σε τί διαφέρει η προβολή της θέσης από τον Τσίπρα με την ανάλογη θέση της κυβέρνησης Γούναρη (φιλοβασιλικής του Κωνσταντίνου) που εκλέχτηκε από το λαό το 1920 και οδήγησε στη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922;

    δ) Τι θα μπορούσε να πιστέψει ο ελληνικός λαός ως θέση του ΣΥΡΙΖΑ για την Ευρωπαϊκή Ένωση, το ευρώ και την Ευρωζώνη, όταν τις αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ καθορίζουν οι δώδεκα (12) συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, ανάμεσα στις οποίες είναι οι «Διεθνιστική Εργατική Αριστερά- Τροτσκιστές κομμουνιστές, «Ενωτικοί κομμουνιστές-αριστεροί», «Κόκκινο -τροτσκιστές κομμουνιστές», «Κομμουνιστική Οργάνωση Ελλάδας – μαοϊκοί κομμουνιστές», «Ρόζα», «Αντικαπιταλιστική Πολιτική Ομάδα»;

    ε) Τι στοιχεία υπάρχουν που να δείχνουν ότι ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ με την σκληρή μορφή που θα έχει η συναίνεση με όλες αυτές τις παραπάνω γραφικές κομμουνιστικές-μαοϊκές σύνιστώσες που θα έχουν δικαίωμα συναποφάσισης, θέλει πράγματι να κυβερνήσει ή να συγκυβερνήσει ή αντίθετα δεν είναι προετοιμασμένοι ή είναι απλά άπειροι για οτιδήποτε άλλο εκτός από την εκτόξευση συνθημάτων σε δρόμους και πλατείες, γι’ αυτό και στέλνουν διφορούμενες επιστολές σε ευρωπαίους αντί να τους συναντήσουν, το περιεχόμενο των οποίων αναιρούν δηλώσεις ταβερνιάρηδων στην όψη εκπροσώπων του ΣΥΡΙΖΑ σε τηλεοπτικές μάχες εντυπωσιασμού;

    (αν είναι δυνατόν κάποιος να πάρει χαμπάρι ότι στο σημείο αυτό – άσχετο με την προεκλογική λασπολογία που είναι ο τίτλος – και να σχολιάσει με κάτι άλλο εκτός από το «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε». Φίλε omadeon εσύ που ξέρεις από μπλογκς μάθε από εμένα ότι το μπογκ σου χρειάζεται πολλή μνήμη να έχουν οι επισκέπτες σου αν θελήσουν να γράψουν και εγώ ταλαιπωρούμαι με προσπάθεια και εκνευριστική αναμονή εισόδου στο διάλογό σου για 1-2 ώρες περίπου και γι’ αυτό χρειάζεται να κάνεις κάποιο ξεκαθάρισμα σε παλιά σου αρχεία).

  9. Ενόψει της μετάβασης αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ σε Παρίσι και Βερολίνο, παραθέτουμε talking points που θα χρησιμοποιήσει ο Τσίπρας κατά τις συνομιλίες που θα έχει:

    Madame Merkel,

    The Greek Peoples have decided in the election that the Mnimonio is finished!

    We dont talk about our dept. You talk. The Left is rise in many countries and they all say «No» to you. I suppose you can understand the England I speak to you.

    Do you hear me? Mister Stratoulis has made a plan about our banks and our Economy. He says that I have reason to demand that we stay in Euro zone and you can’t kick us out of it. The peoples of Italy, Portugal ans Spain shall defeat you tomorow.

    Do you understand Madame Merkel. We are outside of the Mnimonio and you can negociate with us a new one, if you like. But we have to agree to it. Understand?

    Do you have any questions Madame Merkel?

    Hello!

  10. Λυπάμαι Josef, αλλά το βρίσκω ανούσιο να αρχίσω να ασχολούμαι με τα υπέρ και κατά του Τσίπρα η του ΣΥΡΙΖΑ. Κάθε κριτική δεκτή, αλλά… είναι εκτός θέματος. Το θέμα έιναι το εξής, όπως έγραψα σε σχόλιο στο «Βαθύ Κόκκινο» προ ολίγου, σε αναμονή έγκρισης:

    Αν εγκρίνουν το σχόλιό μου, θα το βρείτε κάπου εδώ (λίγο πιο κάτω)
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/05/blog-post_577.html?showComment=1338613506456#c9035240776904964061

    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πολλά ελαττώματα αλλά αυτή τη στιγμή είναι η μόνη ευκαιρία για το λαό.

    Και μιλάμε για μια στοιχειώδη ευκαιρία να αποφευχθούν τα ΠΟΛΥ χειρότερα, τίποτε παραπάνω.

    Αν έχει κανείς άλλος μια ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΗ εκλογική πρόταση, ας τη συζητήσουμε. Ομως ΔΕΝ υπάρχει. Και δεν υπάρχει διότι το ΚΚΕ επέλεξε από την αρχή το δρόμο της Συριζομαχίας, ενώ με τα πολύ μεγαλύτερα δικά του εκλογικά ποσοστά (στην αρχή) θα μπορούσε να δεσμεύσει τον ΣΥΡΙΖΑ να σεβαστεί τις δικές του επιλογές (του ΚΚΕ) σε μια ενδεχόμενη συνεργασία.

    Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, ή μάλλον… να μισούμαστε.

    Ας σχολιάσετε εσείς οι φανατικοί του ΚΚΕ το ΤΙ έγινε στον Ισημερινό, στην Αργεντινή και στην Ισλανδία, κι αν είσασταν εκεί πείτε μας ΤΙ θα κάνατε. Μάλλον… τίποτε απολύτως. Επομένως… ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ.

    Λυπάμαι αλλα΄και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ επέλεξε να μην απογαλακτισθεί από το ΚΚΕ, οπότε δεν θα τσιμπήσω να την ψηφίσω. Αυτόνομη κάθοδος στις εκλογές και μαλακίες… ΠΟΥ πα ρε Καραμήτρο?

  11. Εξαιρετικές βρήκα τις προσεγγίσεις κάποιου Μαραγκού, που αναδημοσίευσαν οι
    ΣΧΣ και η ΕΟΣ.

    1) http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/06/06/%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%AF-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7/

    2)
    O ίδιος αμείλικτα πρακτικός, προσγειωτικός πολιτικός ορθολογισμός, εκφράζεται σε άλλο άρθρο του ιδίου (Μαραγκού).
    http://enosy.blogspot.gr/2012/06/blog-post_08.html

    Ισως η λογική πλάνη χρειάζεται το… μαραγκό της (χεχε).

    Αντιγράφω το… One Trillion Dollar Question που θέτει: (in bold)

    Ας πούμε για παράδειγμα τα μέλη και οι φίλοι της Ανταρσύας. Έστω, ότι ο Σύριζα είναι τέτοιος που λένε στην κριτική τους. Έστω, ότι το δικό τους σχέδιο είναι αποτελεσματικότερο και έστω ότι παλεύουν με κάθε ειλικρίνεια για την επιτυχία του. Τότε, ας τοποθετηθούμε και καθαρά. Ο αγώνας για το μεροκάματο, ενάντια στην ανεργία, για την παιδεία και την υγεία, για τα δημοκρατικά δικαιώματα, ενάντια στην φασιστική απειλή και το ρατσισμό, θα είναι πιο αποτελεσματικός αν στις 18 Ιούνη έχουμε κυβέρνηση Σύριζα, ή με το αστυνομικό κράτος του Σαμαρά;

    Το ίδιο καυτό ερώτημα το διατυπώνει στη συνέχεια ακόμη σαφέστερα, μετά από ένα… συνεπαγόμενο ερώτημα 2:

    Και καλά το ΚΚΕ που διεκδικεί (και είναι βέβαιο ότι θα έχει) μια κοινοβουλευτική παρουσία. Η Ανταρσύα και τα υπόλοιπα ψηφοδέλτια της «εξωκοινοβουλευτικής» που διεκδικούν (αλλά είναι βέβαιο ότι δεν θα έχουν) κοινοβουλευτική παρουσία, για ποιον ακριβώς λόγο κατεβαίνουν σε αυτή την εκλογική αντιπαράθεση; Σε τι βοηθάει κάτι τέτοιο; Όχι σε τι βοηθάει γενικά το λαό, την εργατική τάξη, ή την υπόθεση της επανάστασης. Σε τι βοηθάει το δικό τους «επαναστατικό σχέδιο». Δηλαδή, αν το ίδιο το δικό τους «επαναστατικό σχέδιο» εξυπηρετείται καλύτερα, όταν η Ανταρσία λάβει ένα ποσοστό ας πούμε 1,2% με μια κυβέρνηση Σαμαρά, ή όταν δεν κατέβει στις εκλογές στηρίζοντας τον Σύριζα, με μια κυβέρνηση της Αριστεράς.

  12. Φίλε omadeon,

    Υποθέτω ότι για να «είναι κανείς εντός θέματος» πρέπει να υποστηρίζει ότι:

    α) Ο Τσίπρας, ο νέος Έλβις Πρίσλεϋ, γοητεύει τα πλήθη με τα μελετημένα και μακρόπνοα σχέδιά του, με τα οποία θα φέρει καπάκι τη Μέρκελ και ξέρει καλά ότι η Μέρκελ κλπ μπλοφάρουν.

    β) Θα νομιμοποιηθούν όλοι οι παράνομοι λαθρομετανάστες (όρος από το λεξικό Μπαμπινιώτη και ας διαφωνεί το ΚΚΕ) και όσοι θέλουν θα εφοδιαστούν με ένα ταξιδιωτικό έγγραφο για να ταξιδέψουν στη Δ. Ευρώπη, που δεν προβλέπεται από καμμία εθνική νομοθεσία ή διεθνές δίκαιο αλλά το ξέρουν οι Σκουρλέτης, Βούτσης, Τσίπρας και Λαφαζάνης (εικονίζεται στο έστω και αν η Σύμβαση Γενεύης του 1951 λέει άλλα για το σε ποιους δίδεται).

    γ) χρήματα θα εξοικονομηθούν από ανύπαρκτες επιχειρήσεις που το έχουν ήδη βάλει στα πόδια και έχουν εγκατασταθεί στην υπόλοιπη βαλκανική χερσόνησο.

    δ) Θα παίξουν ζάρια μεταξύ τους οι Συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ (ανένταχτοι κομμουνιστές, αναρχικοί, Μαοϊκοί, ΔΙΚΚΙ, Γιαννόπουλος, Ομάδα Τσαπάγιεφ, Ομάδα Ρόζα εγκατάστασης λαθρομετανατών στη Νομική κλπ) ώστε να αποφασιστεί ποια γραμμή θα προταθεί για να ριχτεί στο Τραπέζι με την Άνγκελα Μέρκελ,

    ε) Δεν μπορεί να μας οδηγήσει κανείς στη δραχμή, αφού δεν προβλέπεται αυτό από τη Σύμβαση για την Ευρωζώνη, και «αν σταματήσουν τις δόσεις των δανείων κακό του κεφαλιού τους θα κάνουν»,

    στ) Έχει ενταχθεί στο ΣΥΡΙΖΑ όλο το βαθύ ΠΑΣΟΚ και όλοι οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές ακόμα και της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ,

    Ερώτημα: «Αν κάποιος έχει 100.000 στην Ελβετία και θέλει οπωσδήποτε να αγοράσει μονοκατοικία στην Εκάλη με τα λεφτά αυτά, τι πρέπει να ψηφίσει στις εκλογές ώστε μετά τις εκλογές να του φτάσουν τα λεφτά για την αγορά;»

    Υ.Γ. Που είχες χαθεί τόσο καιρό; Ήσουν με καμιά συνιστώσα;
    .

    • Ναι, Josef, όλα αυτά είναι όντως εκτός θέματος ΤΩΡΑ, όπως και ο… ίδιος ο Τσίπρας, αυτός-καθ-εαυτός, είτε είναι o… Ελλην Ελβις Πρίσλεϋ, είτε όχι…

      ΟΛΑ αυτά (που λες) διαγράφονται με την εξής ερώτηση.
      -ΑΡΑ, λόγω όλων αυτών, είναι καλύτερο να κυβερνήσει ο Σαμαράς?

      -ΝΑΙ ή ΟΧΙ?
      1) Αν ναι, δεν σχολιάζω, δεν έχει νόημα, έχουμε ξεφύγει τελείως.
      2) Αν όχι, τότε… πάλι δεν έχει νόημα να σχολιάσω (όσα είπες), διότι όλα τα άλλα είναι εκτός θέματος.

      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κάθε άλλο παρά αλάνθαστος, όπως και ο Τσίπρας. Η ίδια η πραγματικότητα τους έχει ξεπεράσει. π.χ. Αυτή τη στιγμή κορυφαίοι οικονομολόγοι διεθνώς, όπως ο Στίγκλιτς, ο Κρούγκμαν και (σήμερα) ο Ρουμπινί, εκφράζουν τις ίδιες περίπου αντιρρήσεις όπως ο ΣΥΡΙΖΑ κατά της λιτότητας χωρίς να είναι καν αριστεροί.

      Ως πότε θα πηγαίνουμε κόντρα στην κοινή λογική, χάριν κάποιων λαμόγιων που είναι καλλιτέχνες της λάσπης και του ψέματος? ΑΥΤΟ είναι το θέμα.

      Ο ΣΥΡΙΖΑ θα δοκιμαστεί στην πράξη, αν νικήσει στις εκλογές. Δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχει. Κάθε άλλο. Από την άλλη πλευρά, δεν έχει καν το δικαίωμα να… μην πετύχει, τουλάχιστον στα στοιχειώδη (που επιβάλλει η κοινή λογική)

      Κατά τη γνώμη μου, ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να προσεγγίσει το Γιάννη Βαρουφάκη και να τον κάνει εκπρόσωπο τύπου του (και αυριανό υπουργό οικονομικών). Κι αυτό δεν είναι το μόνο που πρέπει να κάνει. Υπάρχει λίστα ολόκληρη…

      Οταν το πρώην μέλος της διεφθαρμένης κυβέρνησης της Αργεντινής, ο Κίρχνερ (πρώην τοπ-συνεργάτης του λαμόγιου Κάρλος Μένεμ) ανέλαβε την εξουσία, είχε πολύ λιγότερες πιθανότητες να πετύχει (και λιγότερη αξιοπιστία) από τον… Τσίπρα.
      Ομως πέτυχε, στα απολύτως στοιχειώδη. Και η Αργεντινή σώθηκε στοιχειωδώς. Φυσικά θα μπορούσε να είχε διασωθεί ακόμη καλύτερα. Ομως δεν λέει κάτι αυτό…

      Μετά χαράς θα συμμετείχα στη 13η ή… 23η συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ αρκεί να γινόταν ένα πραγματικά πολύμορφο, πολυ-συλλεκτικό αριστερό ΜΕΤΩΠΟ.
      Οπου… όλοι οι καλοί να χωράνε. ΚΑΙ ο Βαρουφάκης ΚΑΙ ο Λαπαβίτσας, ακόμη και ο Δημήτρης Καζάκης (αυτός για το «Plan B»).

  13. Όχι, omadeon, δεν «διαγράφεται» τίποτα, με καμία ερώτησή σου.

    Κατ’ αρχήν χαίρομαι που ξαναεμφανίστηκες στο μπλογκ σου. Τι έπαθες; Νόμιζα πως σου έκανε κάποιο κακό η Βίκυ.
    Δεν μπορώ να δεχθώ ότι επειδή το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ ήταν διεφθαρμένα κόμματα, θα πρέπει να με κυβερνήσει ο Έλβις Πρίσλεϋ. Ευτυχώς κανένα από τα δύο κόμματα δεν θα έχει αυτοδυναμία.

    Τώρα, εσύ με προτρέπεις να μη συνεχίσω να γράφω εδώ, αφού στο ερώτημά σου «ΝΑΙ-ΟΧΙ» απαντάς προκαταβολικά ότι δεν υπάρχει νόημα για συνέχιση της συζήτησης.

    Οι οικονομολόγοι Στίγκλιτς, Κρούγκμαν και Ρουμπινί δεν έχουν πει ότι «δεν πρέπει να γίνουν μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα έτσι ώστε να μειωθεί το έλλειμμα και να μπορεί η Ελλάδα να σταθεί στα πόδια της». Οι οικονομολόγοι Στίγκλιτς, Κρούγκμαν και Ρουμπινί δεν έχουν πει ότι δεν πρέπει να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα. Οι οικονομολόγοι Στίγκλιτς, Κρούγκμαν και Ρουμπινί δεν έχουν πει ότι δεν πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων για να φύγουν οι τσαμπουκαλίδικες ρυθμίσεις που μας επέβαλαν επί τόσες δεκαετίες οι εκάστοτε δικηγόροι ως Υπουργοί Δικαιοσύνης. Οι οικονομολόγοι Στίγκλιτς, Κρούγκμαν και Ρουμπινί δεν είπαν ότι πρέπει να συνεχιστεί το απαράδεκτο καθεστώς να μην πληρώνουν φόρο οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δήλωναν ετήσιο εισόδημα πάντα κάτω από το αφορολόγητο. Οι οικονομολόγοι Στίγκλιτς, Κρούγκμαν και Ρουμπινί δεν είπαν ότι πρέπει να συνεχιστεί το προνομιακό καθεστώς των τυφλών οδηγών ταξί. Όλα αυτά κράτησαν με τις ευλογίες της αριστεράς που δυνάμωνε τη φωνή κάθε εξυπνάκια συντεχνιακού αλήτη που κρατούσες σιδηρόδρομους και Ολυμπιακή Αεροπορία έτσι ώστε να φτάσει κάποτε η Ελλάδα στη χρεωκοπία όταν – λόγω διεθνούς οικονομικής κρίσης – να σταματήσουν τα δάνεια από τις Ευρωπαϊκές τράπεζες προς το «βαρέλι χωρίς πάτο».

    Τα λαμόγια, που λες, έχουν φύγει από το ΠΑΣΟΚ και έχουν αγκυροβολήσει στο ΣΥΡΙΖΑ, σε εκείνο το δάσος όπου φυτρώνει κάθε λογής συνιστώσα, η αποτύπωση των ιδεολογικών προσανατολισμών της οποίας θα χρειάζονταν πολλούς τόμους για να καταγραφεί (Ρόζα, ανένταχτοι κομμουνιστές, αναρχικοί, Τσαπάγιεφ, Μαοϊκοί κλπ)

    Η λογική «ο ΣΥΡΙΖΑ θα δοκιμαστεί στην πράξη αν νικήσει στις εκλογές» είναι σαν να δίνεις την περιουσία σου σε έναν άγνωστο για να κάνει για λογαριασμό σου την οποιαδήποτε επένδυση στο Χρηματιστήριο θα κρίνει ως επωφελή, χωρίς να σε ξαναρωτήσει. Στην Πορτογαλία, στην Ιρλανδία, στην Ισπανία είναι πιο κουτοί οι άνθρωποι που δέχονται ορισμένα πράγματα, παρόλο που η οικονομία τους δεν είναι στο χάλι της ελληνικής και τα ελλείμματά τους δε είναι τόσο τεράστια; Είναι δηλαδή ότι είναι άτυχες οι χώρες που δεν είχαν ένα Αλέξη Τσίπρα για να πάρει το τιμόνι της διακυβέρνησής τους; Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να δεχόμαστε ο,τιδήποτε και από οποιονδήποτε, αφού θα έπρεπε να δοκιμάσουμε μέχρι και Ινδούς πνευματιστές και φακίρηδες, αφού και αυτοί έχουν ως επιχείρημα «κάτσε να δεις, και αν δεν σ’ αρέσει τότε τα λέμε».

    Τώρα αν θα κάνει το Βαρουφάκη Υπουργό Οικονομικών ή τον Βούτση ή τον Στρατούλη ή τον Σκουρλέτη, δεν έχει σημασία, αφού σημασία θα έχει τι θα πουν τελικά οι αινιγματικές και γριφώδεις Συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, ότι θα είναι η εξωτερική πολιτική η αμυντική πολιτική και η οικονομική πολιτική της χώρας και θα στελεχώσουν από τέτοιο αλαλούμ ανθρώπων που εμφανίζονται στην τηλεόραση ως «εκλεγμένοι βουλευτές» και λένε άλλα αντ’ άλλων.

    Και μου φέρνεις για παράδειγμα την Αργεντινή, προφανώς επειδή θεωρείς ότι έχει πολλές ομοιότητες με την Ελλάδα (ορυκτός πλούτος, γεωργική παραγωγή, κτηνοτροφία, κρέατα, σιτάρι αμέτρητα εργοστάσια κλπ). Είχα πάει το Μάιο 2010 στο Πάρκο Γουδή σε ένα αντιρατσιστικό φεστιβάλ του ΣΥΡΙΖΑ και άκουγα ανάλογες εξυπνάδες ιδιαίτερα μάλιστα από αξιότιμους Αργεντινούς καθηγητές προσκεκλημένους, οι οποίοι συμβούλευαν «να κάνετε και εσείς οι Έλληνες ό,τι κάναμε και εμείς, να καταλάβετε τα εργοστάσια και να διοικήσετε εσείς». Του είπα δημόσια «μα δεν έχουμε πλέον διαθέσιμα εργοστάσια για να κάνουμε κατάληψη, πού να κάνουμε κατάληψη;» Απάντηση δεν πήρα, αλλά ούτε τα λόγια μου προκάλεσαν την παραμικρή εντύπωση, αφού οι σύντροφοι συνέχισαν τις δικές τους στημένες κομματικές παρεμβάσεις που είχαν μάθει απέξω «Όταν πάτε στα ATM να πάρετε τους μισθούς και τις συντάξεις σας και έχουν περικοπεί, να διαμαρτυρηθείτε στα ΑΤΜ». Μου αρέσουν πραγματικά αυτές οι δημόσιες παρεμβάσεις. Θυμάμαι στο στρατό είχα πει στο διοικητή του στρατοπέδου «χάθηκε το έγγραφο» και εκείνος μου απάντησε «βγάλε φωτοτυπία».

    «Καλό είναι» κατά την άποψή σου «να υπάρχουν και περισσότερες συνιστώσες, 20-30». Υπάρχουν και καλύτερα. Οι Ευρωπαϊκοί θεσμοί όμως και οι διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, έχουν ορισμένες προϋποθέσεις και δεν είναι υποχρεωμένοι να συνομιλούν ή να συνδιαλέγονται με κάθε μία χωριστά συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ που αλλάζει ή διαμορφώνει άποψη με ταχύτητα 5 φορές τη μέρα, και οι Ευρωπαϊκοί θεσμοί είναι ιδιαίτερα σκληροί με όσους διακηρύσσουν προκαταβολικά ότι δεν πρόκειται να δώσουν πίσω τα λεφτά που πήραν δανεικά, δεν θα κάνουν καμία μεταρρύθμιση και θα κάνουν παράδεισο την Ελλάδα με τόσο τρομερό έλλειμμα που έχει σήμερα και αύριο θα εκλιπαρεί δάνεια από την Αλβανία, τα Σκόπια και τη Βουλγαρία, που δεν θα δέχονται ως υποθήκη τον «απύθμενο τσαμπουκά» των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ.

    Δεν πιάσαμε και το πολύ ρεαλιστικό σχέδιο του να δοθούν «ταξιδιωτικά έγγραφα» σε όλους τους λαθρομετανάστες για να φύγουν προς τη Δ. Ευρώπη. Προφανώς, ελλείψει τέτοιων «ταξιδιωτικών εγγράφων» στην ελληνική και διεθνή πρακτική και νομοθεσία, κάθονται και τα σχεδιάζουν σε συσκέψεις των Συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ.

    • Πραγματικά, από πού ν’αρχίσω και πού να τελειώσω μαζί σου…

      Θα ξεκινήσω από το θέμα της μετανάστευσης. Θες «λαθρομετανάστευσης»; ΟΚ, αλλά να θυμάσαι ότι η ίδια η ελληνική μυθολογία είναι τίγκα στους λαθρομετανάστες ήρωες (ποιον θες; Τον Περσέα; Την Ανδρομέδα; Τους ήρωες των – αυτοί κι αν είναι λαθρομετανάστες – Δωριέων;). Άσε που τη λέξη «λαθρομετανάστευση» μας την έβαλε στη δεκαετία του ’20 η αμερικανική πρεσβεία περιγράφοντας με αυτόν τον όρο σε πληρωμένες καταχωρήσεις τους Έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ. Ω ναι, σου χαλάω το παραμυθάκι ότι οι δικοί μας μετανάστες σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Σουηδία, Γερμανία κλπ κλπ ήταν… νομιμότατοι. Πάνε ρώτα και κάναν παλιότερο να σου πει, γιατί οι εθνικιστικές μαλακίες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ (που αυτά τα δυο κόμματα, υπογράφοντας χωρίς καμία επιφύλαξη την άθλια Συνθήκη του Δουβλίνου και τη δεύτερη έκδοσή της, δημιούργησαν το πρόβλημα – και τώρα παριστάνουν ότι θα μας το λύσουν) είναι ΓΤΠΚ. Κι επίσης, το θέμα μας δεν είναι οι μετανάστες, αλλά το ΔΝΤ.

      Όλο το υπόλοιπο κείμενό σου είναι μια απέραντη κλαούνα για το τι θα πάθουμε #an_bgei_o_tsipras, μαζί με κάμποσο #ftaiei_o_syriza. Παπαριές που ακόμα και το ΔηΆρι πλέον δεν τολμά να πει κι έχουν μείνει μόνον η ΝουΔούλα (αυτή που λέει «η Χρυσή Αυγή είναι κεντροδεξιά αδελφική παράταξη» – ναι, ναι, ο ναζισμός βαφτίστηκε «κεντροδεξιά» τώρα από τον έκπτωτο Παναγιώτη Ψωμιάδη), η οποία προφανώς τελεί υπό καθεστώς απόλυτου πανικού.

      Για να σου λύσω την απορία:

      Αν βγει ο Τσίπρας (και ακριβώς γι’αυτό θα τον ψηφίσω), θα συγκροτηθούν ένοπλες μονάδες εαμοβουλγάρων που θα αρπάξουν ολόκληρες φαμίλιες νοικοκυραίων σαν κι εσένα, θα σας ντύσουν με πράγματα από τον κατάλογο της Wicked Temptations και θα σας πουλήσουν σε κωλάδικα της Βουλγαρίας, των Σκοπίων και της Βόρειας Κορέας, τις δε περιουσίες και τις καταθέσεις σας θα τις μοιραστούμε εμείς. Για πρώτο θύμα έχεις επιλεγεί εσύ και θα σε δώσουμε στον ίδιο το Βούλγαρο πρωθυπουργό.

      Αμέσως μετά, θα έρθει, προσκεκλημένος του ίδιου του Τσίπρα, ο Αντίχριστος και ο σταυρός στη σημαία θα αντικατασταθεί με το 666.

      Ο Απόστολος Γκλέτσος θα διοριστεί υπουργός δημοσίας τάξεως και, αφού δείρει τον Τσακ Νόρρις, θα περιποιηθεί με αλυσοπρίονο τους χρυσαυγίτες.

      Επιπλέον, όσα μέλη της ΟΛΚΕ είναι ΣΥΡΙΖΑίοι θα κανονίσουν να γαμηθεί δημοσίως ο Δίας και θα βιντεοσκοπήσουμε το θέαμα για να το πουλήσουμε μέσω των κατάλληλων δικτύων διανομής πορνογραφικού υλικού.

      Happy now?

      Να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά (πράγμα που δεν αρμόζει στην τρομοκρατική σου μπουρδολογία, αλλά anyway).

      Σε χαλάει που ο ΣΥΡΙΖΑ φιλοξενεί πολλές διαφορετικές απόψεις και επιτρέπεται στους φορείς τους να τις εκφέρουν δημοσίως. Ε, συνήθισέ το. Η δημοκρατία αυτό ακριβώς προβλέπει. Αλλά ξέχασα: εσύ προτιμάς τις στάνες και τις στρούγκες που, έτσι και διαφοροποιηθείς έστω και ελάχιστα από τη γραμμή του κόμματος, τρως μια διαγραφή ίσα με το μπόι σου (για να σε ξαναπάρουν μετά στην παράταξη μόλις δουν ότι δεν τους βγαίνουν τα κουκιά – και γαμώ τους Κομανέτσηδες λέμε). Και σου είναι αδύνατο να καταλάβεις ότι, ασχέτως του τι πιστεύει το κάθε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα έχει μια συγκεκριμένη επίσημη γραμμή.

      Θα πεις «μα, καλά, κι αν διαφωνούν»; Ε, και τι έγινε; Δεν έχεις ακούσει για κάτι που λέγεται «συναίνεση»; Δε σου έχουν πει ποτέ ότι πλευρές που δε συμφωνούν απόλυτα μεταξύ τους, αλλά αντίθετα μπορεί και να διαφωνούν έντονα σε πολλά θέματα, είναι ικανές να συμφωνήσουν σε ένα πλαίσιο απόψεων και να αφήσουν τις διαφορές στην άκρη για να τις συζητήσουν αργότερα; Τόσο ξένες είναι προς την κοσμοθεωρία και τη νόησή σου (την όποια νόηση…) έννοιες όπως «διάλογος», «επίτευξη συμφωνίας» κ.ο.κ.;

      Σε ό,τι αφορά τις μεταρρυθμίσεις, εσύ τις ορίζεις με έναν τρόπο που θυμίζει George W. Bush, να μη σου πω και Τάκη Φωτόπουλο. Θέτεις το ερώτημα: Είστε υπέρ ή κατά των μεταρρυθμίσεων;»

      ΠΟΙΕΣ μεταρρυθμίσεις όμως; Δεν το προσδιορίζεις. Δεν το διευκρινίζεις. Για ποιες μεταρρυθμίσεις μιλάς; Για την οριζόντια μείωση μισθών κι όποιον πάρει ο Χάρος (δηλαδή βασικά τα χαμηλομεσαία στρώματα); Για την κατακόρυφη, αδιάκριτη, οριζόντια και άδικη φοροεπιδρομή σε άτομα που ήδη τα φέρνανε δύσκολα βόλτα; Για το ότι ένας μηχανικός του ΤΣΜΕΔΕ πληρώνει τώρα κάνα τετραχίλιαρο ευρώπουλα για περίθαλψη που ΔΕΝ θα έχει ποτέ και για σύνταξη που ΔΕΝ θα πάρει ποτέ επειδή τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ (τα οποία προκρίνεις να ψηφίσουμε, κι ας μην το λες ξεκάθαρα, πονηρούλη… Αλλά οι πουστίτσες εδώ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ και μη νομίζεις ότι θα καλοπεράσεις μαζί μου) χρησιμοποιήσανε τα ασφαλιστικά ταμεία για να δίνουν μπουναμάδες στα χρηματιστηριακά αρπακτικά με τα οποία συναγελάζονται;

      Επίσης, στην Ιρλανδία και στην Πορτογαλία – που μας τις φέρνεις σαν παραδείγματα επειδή οι πολίτες τους υπέκυψαν στους χυδαίους εκβιασμούς που μας επαναλαμβάνεις εδώ πέρα – τα Μνημόνια δεν έφεραν τίποτε απολύτως που να είναι θετικό. Άρα, ή είσαι ηλίθιος-κουτοπόνηρος ή μας περνάς για ηλίθιους.

      Πάμε τώρα στους ελεύθερους επαγγελματίες. Όπως στη Γερμανία είχαν παλιά για εύκολο αποδιοπομπαίο τράγο τους Εβραίους, έτσι και στη νεοφιδελεύθερη Ελλάς έχουμε σήμερα τους δημοσίους υπαλλήλους, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους ΣΥΡΙΖΑίους, τους Εβραίους και τους «θολοκουλτουριαραίους» – φταίνε για όλα, όπως η Coca-Cola πάει με όλα.

      Σε πληροφορώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ελευθέρων επαγγελματιών στην Ελλάδα ποτέ δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στο φαγοπότι. Όχι ότι δεν ήθελε, απλά δεν είχε πρόσβαση. Ήταν αποκλεισμένη. Το τσιμπούσι ήταν πριβέ: για νουδουλοπασοκικά κομματόσκυλα, μεγαλοεργολάβους και μεγαλοεκδότες και για όσους τέλος πάντων μπορούσαν να χαρτζιλικώνουν χοντρά τους πολιτικάντηδες που κατέστρεψαν τη χώρα και που μας λες σήμερα να ξαναψηφίσουμε, γιατί ποιος ξέρει τι θα γίνει #an_bgei_o_tsipras. Ο ελεύθερος επαγγελματίας, άσχετε, δεν έχει δικαίωμα να θεωρηθεί άνεργος. Πώς; Το αναγνωρίσανε επί «κυβερνήσεως» του λατρεμένου σου Παπαδήμου; Ναι, πρώτα όμως πρέπει να έχει μείνει χωρίς δουλειά για μήνες, να έχει κλείσει βιβλία και μετά. Σόρρυ μάγκα, αλλά δεν πάει έτσι: οι λογαριασμοί και τα ενοίκια δεν περιμένουν. Α, και πρέπει ο ελεύθερος επαγγελματίας να σκάει και ένα χαράτσι κάθε χρόνο στη ΔΝΤοκινούμενη δικτατορία για το προνόμιο του να είναι ελεύθερος επαγγελματίας με μπλοκάκι.

      Ξέρεις τι εστί μπλοκάκι; Μιλάμε για τη χειρότερη σκλαβιά. Κι εσύ κάθεσαι και πετάς τη ρατσιστική μαλακία ότι «όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι φοροφυγάδες, λαμόγια κλπ». Ε, σόρρυ, αλλά είσαι για τον πούτσο.

      Σε ό,τι αφορά δε τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και άλλες μαλακίες, σε ενημερώνω ότι τα Μνημόνια που με τόσο πάθος υπερασπίζεσαι είναι έωλα από κάθε άποψη και, ακόμα περισσότερο, εσύ μας πλασάρεις μια Ευρώπη των εκβιαστών, των ακριβοπληρωμένων από τους φορολογουμένους και μη εκλεγμένων μανδαρίνων που δε σηκώνουν αντιρρήσεις από την πλέμπα (δηλαδή είναι χουντικοί κι εσύ είσαι ένας γλίτσας υπερασπιστής των χουντικών λαμόγιων της Κομισιόν κι αν σε προσέβαλα, ξυδάκι) και των τοκογλύφων, οι οποίοι δαιμονοποιούν – με απολύτως ναζιστικό/χρυσαυγίτικο τρόπο – ολόκληρους λαούς και απευθύνονται στα χειρότερα ένστικτα των κοινωνιών, ένστικτα που ελπίζαμε ότι είχαμε θάψει βαθιά στις 8 Μαΐου 1945 (μια αποφράδα μέρα για σένα).

      Πού είναι το όραμα της Ευρώπης των Λαών και της αλληλεγγύης στα παραληρήματά σου; Πουθενά. Λοιπόν, κάνε μου τη χάρη και πάρε τον πούλο, γιατί αρκετά ασχοληθήκαμε με τη σιχαμένη πάρτη σου και πολύ καιρό βαριόμουν να σου ρίξω το κράξιμο που σου αξίζει κι άφηνα τις μαλακίες σου να ρυπαίνουν αναπάντητες το ιστολόγιο.

      • Φαντάζομαι ότι με τέτοιο λεκτικό που χρησιμοποιούν ορισμένοι συριζαίοι όπως ο παραπάνω, θα μπορέσουν να συγκυβερνήσουν όχι μόνο με τους Ανεξάρτητους Έλληνες αλλά και με τη Χρυσή Αυγή, ενδεχομένως και με τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού ή Ολυμπιακού, όταν βγαίνουν από αγώνα και συμπεριφέρονται «κατά τα γνωστά».

        • Τις μαλακίες σου να τις πουλήσεις πουθενά αλλού νεοφιδελεύθερε μνημονιακέ ψευταράκο, προπαγανδιστούλη της συμφοράς. Τη ναζιστική συμμορία την ενίσχυσαν και τη βοήθησαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, τα δυο κόμματα που μας φέρανε στο Μνημόνιο και που εσύ μας λες να ψηφίσουμε. Πες το καθαρά ρε μαλάκα νουδούλη (γιατί η λέξη «συριζαίος» είναι δεξιάς προέλευσης) και μη ρίχνεις τη μπάλα στην εξέδρα: θες να μας σπρώξεις στο Σαμαρά.

          Και για τη ΝΔ του Σαμαρά και του Ψωμιάδη, «αδελφή παράταξη» είναι η Χρυσή Αυγή, με την οποία έχετε αρχίσει συνεργασίες στη Βόρεια Ελλάδα. Ε λοιπόν, μνημονιακέ παπαρολόγε, πάρε τον πούλο κι εσύ και η ΝΔ σου και η Χρυσή Ψωλή και όλο το ναζιστικό σκυλολόι. Νόμισες ότι δε σε είχα πάρει χαμπάρι από πιο νωρίς… Γελοίε. Απλά περίμενα την ευκαιρία, να μη μπορείς πια να κρυφτείς, να φανερωθείς σε όλο σου το «μεγαλείο». Κι αποκαλύφθηκες, γιατί θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει. Πάρε δρόμο και μην τολμήσεις να ξαναεμφανιστείς εδώ πέρα, οπαδέ και συνοδοιπόρε των δοσιλόγων και πρόθυμε συγκάτοικε των νεοναζί στην ακροδεξιά πολυκατοικία.

          Και να ξέρεις ότι εγώ δεν είμαι ποτέ ευγενικός με ψευταράδες, συκοφάντες, πουλημένα τομάρια, δοσίλογους, ταγματασφαλίτες και με καθίκια που προσπαθούν να τρομάξουν τον κόσμο για να εκλεγεί ένα ΣΙΧΑΜΕΝΟ κόμμα που συνεργάζεται ΑΝΟΙΧΤΑ πια με τους ναζί. Γιατί κάτι τέτοια τσουτσέκια σαν εσένα ΔΕΝ την αξίζουν την ευγένεια. Ουστ από’δω χάμου λοιπόν.

          • Γελοίε.
            μαλάκα νουδούλη
            μαλακίες σου να τις πουλήσεις πουθενά αλλού
            οπαδέ και συνοδοιπόρε των δοσιλόγων
            Ουστ από’δω χάμου λοιπόν.
            παπαρολόγε
            πάρε τον πούλο
            πρόθυμε συγκάτοικε των νεοναζί
            ΣΙΧΑΜΕΝΟ
            τσουτσέκια

          • josef, είσαι τελικά πολύ μαλάκας και ιδού το γιατί:

            Αντί να απαντήσεις στο ότι ήρθες εδώ πέρα, αρχικά γλείφοντας και κολακεύοντας για να παραστήσεις τον ειλικρινή συνομιλητή και σχολιαστή (που δε σου βγήκε, γιατί ως γνωστόν θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει κι εσύ σαν ηθοποιός είσαι χειρότερος κι από τους «ηθοποιούς» του Χονγκ-Κονγκ που κάνουν μεταγλωττίσεις σε ταινίες κουνγκ-φου), με μοναδικό σκοπό να διαδώσεις όλη αυτή την τρομοκρατική προπαγάνδα που ασκεί το κόμμα σου (γιατί ξεβρακώθηκες από μόνος σου ότι είσαι ένα νουδούλικο οργανάκι) κατ’εντολήν των χρηματοδοτών του για το τι θα πάθουμε #an_bgei_o_tsipras, ρίχνεις τη μπάλα στην εξέδρα επειδή είχα το… θράσος να σε ξεχέσω όπως σου αρμόζει.

            Λοιπόν, για να τελειώνουμε με τον ηλίθιο λαϊκισμό του καθωσπρεπισμού:

            1. Ο σεβασμός κερδίζεται, δεν προαπαιτείται. Κερδίζεται με αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια, εντιμότητα. Εσύ δεν επέδειξες τίποτε από αυτά. Αντίθετα, προσπαθείς να εκβιάσεις τους αναγνώστες του ιστολογίου παπαγαλίζοντας (αλήθεια, πόσα σου δίνουν γι’αυτό; Γιατί πρέπει να είσαι πολύ κοροϊδάρα για να κάθεσαι στο πληκτρολόγιο και να αραδιάζεις από ιστολόγιο σε ιστολόγιο αυτές τις πίπες χωρίς να σε πληρώνουν κατιτίς ρε παιδί μου) όλη την καταστροφολογία με την οποία ΕΣΥ και οι όμοιοί σου καταστρέφετε ακόμα περισσότερο την οικονομία και την επιχειρηματικότητα. Και τολμάς να μιλάς από πάνω;

            2. Δικό μας τσαρδί είναι εδώ πέρα, όπως γουστάρουμε μιλάμε και ρίχνουμε και καντήλια και χριστοπαναγίες άμα χρειαστεί, ειδικά σε κάτι ανέντιμους προπαγανδιστούληδες σαν κι ελόγου σου. Αν ήρθες απροετοίμαστος, ας πρόσεχες.

            3. Τόλμησες να υπονοήσεις ότι θα συνεργαζόμουν εγώ με τους χρυσαυγίτες. Ε, περίμενες να μη σ’αρχίσω στο βρίσιμο ρε ψωλοκοπάνα; Και λίγα σου έριξα. Αν τολμούσες εκτός διαδικτύου να αποδώσεις σε οποιοδήποτε πολίτη αυτής της χώρας ξέρει τι ναζιστική συμμορία είναι η «αδελφή παράταξη» του κόμματός σου (καρφώθηκες από τους όρους που χρησιμοποιείς ότι είσαι σαμαρικός και γι’αυτό τράβα σε κάνα βόθρο τύπου antinews ή olympia.gr – εμείς εδώ φασίστες δεν ανεχόμαστε) αυτήν τη μομφή, στην καλύτερη θα έτρωγες μια μήνυση και αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση που θα’ταν όλη δική σου. Κάποιοι άλλοι μπορεί και να σε αντιμετωπίζανε με πολύ λιγότερο πολιτισμένο τρόπο.

            4. Τα βρισίδια στο ίντερνετ επιτρέπονται. Απόδειξη γι’αυτό είναι τα βρισίδια που σου έχω ήδη ρίξει κι άμα έχω όρεξη μπορώ να σου ρίξω κι άλλα, απόδειξη είναι τα σατιρικά μπλογκ που ρίχνουν το κράξιμο της αρκούδας σε κάτι λεμέδες σαν κι ελόγου σου, κι άμα δε γουστάρεις, ξυδάκι. Κι άμα θες να βρίσεις, βρίσε κι εσύ. Στ’αρχίδια μου. Στην τελική, και να βρίσεις, δε θα δει τις βρισιές σου η μαμά σου για να σε μαλώσει. Κυρίως επειδή γαμιέται μαζί μου.

  14. Ο omadeon καλείται να πάρει θέση. Διαφορετικά οι παραπάνω εκφράσεις του συντρόφου του θα χαρακτηρίζουν το ποιον του συγκεκριμένου μπλογκ.

    • Αντε και γαμήσου από δω χάμου που «πρέπει και να πάρω θέση»…

      Είσαι και ΠΟΛΥ μουνόπανο να χαρακτηρίσεις ΕΣΥ, το νεο-φιλελεύθερο τσουτσέκι αυτό εδώ το μπλογκ.

      ΔΕ σου φτάνουν όλα τα κανάλια και οι τόνοι προπαγάνδας που προωθούν τις άρρωστες μνημονιακές «απόψεις» σου? Σιγανό ποταμάκι, άη σιχτίρ κι από μένα λοιπόν. Στα μπλογκ ΔΕΝ περνάνε τέτοια κόλπα.

    • Σαμαρικέ προπαγανδιστούλη της πορδής, σου απάντησα ήδη. Μην ελπίζεις ότι θα έχεις την τελευταία λέξη. Πάρε τον πούλο μαλάκα. Τους σαμαρικούς εκβιασμούς να τους αφήσεις στην άκρη – ούτε ο Σόιμπλε δεν τολμά πια να τους ξεστομίσει. Τράβα λοιπόν καλύτερα να κλαφτείς για τους θολοκουλτουριάρηδες συριζαίους που προπηλακίζουν κακόμοιρους μνημονιακούς. Τράβα στο antinews, στο olympia.gr… Σου ταιριάζουν πιο πολύ αυτοί οι χώροι. Και δεν απάντησες για τις συνεργασίες της παράταξής σου με τη Χρυσή Αυγή. Καλά ρε, είστε τόσο ξεφτίλες εκεί στη ΝΔ ώστε συνεργάζεστε ανοιχτά ακόμα και με τους Ναζί; Παλιά τουλάχιστον γαμώ το ξεσταύρι μου το κάνατε στη ζούλα μη σας πάρει κανείς χαμπάρι. Τόσο απελπισμένοι είστε ρε άχρηστοι γαμώ τα κουμπαράκια σας και τα «ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό»; Άντε μου στο διάολο γελοίε.

      ΥΓ. Τα ξεχέσματα που σου ρίχνω, ελεεινέ εκβιαστή της πορδής που η ύπαρξή σου είναι το καλύτερο επιχείρημα υπέρ των εκτρώσεων και της αντισύλληψης, τα έχω ήδη συζητήσει με τον omadeon. Και λίγα σου έχω ρίξει μαλάκα. Συμφωνούμε και οι δυο απόλυτα. Η γραμμή μας ήταν πάντα: μηδενική ανοχή στους ψεύτες, τους εκβιαστές, τους συκοφάντες και τους προπαγανδιστές (και ειδικά τους μουλωχτούς σαν κι εσένα). Ας πρόσεχες. Τα’θελε ο κώλος σου.

    • Και σου έχω κι άλλο χέσιμο γελοίε. Εξαιτίας του κόμματός σου και του ΠΑΣΟΚ ούτε καν πενικιλλίνη δεν υπάρχει στα νοσοκομεία για να αντιμετωπιστεί μια αμυγδαλίτιδα. Ναι ρε άθλιε προπαγανδιστή της πορδής, ούτε καν πενικιλλίνη. Εξαιτίας αυτών που υποστηρίζεις με θράσος χιλίων πιθήκων. Και τολμάς να παριστάνεις και το θιγμένο.

      Και μην τολμήσεις καν να διανοηθείς να πεις ότι γι’αυτό «φταίνε οι μετανάστες» όπως λέει η παραφυάδα σας η ναζιστοσυμμορία. Τις λαμογιές τις κάνατε ΕΣΕΙΣ και τώρα έχετε το θράσος να μιλάτε από πάνω και να έχετε την απαίτηση να σας φερόμαστε κι ευγενικά; Άντε μου στο διάολο παλιοκανάγιες, που ρίξατε στην έσχατη εξαθλίωση ένα λαό που τόσα χρόνια τον είχατε έρμαιό σας. Ναι ρε, έρμαιο τον είχατε το λαό: για να μπορέσει ένας άνθρωπος να κάνει κάτι σ’αυτή τη χώρα, είχατε την απαίτηση να σας γλείψει, να σας λαδώσει, να σας φέρει ψηφοφόρους.

      Ε λοιπόν, άντε στο διάολο βρωμολαμόγια. Φάγατε, φάγατε, φάγατε και τώρα μου κάνετε και τους θιγμένους για το χέσιμο που τρώτε. Τραβάτε να ξανατυπώσετε κάνα φυλλάδιο της Χρυσής Αυγής όπως παλιά – αλλά τι λέω; Εδώ ρίχνετε γέφυρες για εκλογική συνεργασία με τους Ναζί, με τα μπαστάρδια των δοσιλόγων και των ταγματασφαλητών.

      Φάγατε από τους αμυντικούς εξοπλισμούς (και γαμώ τα φαγοπότια – κι εσείς και ο Άκης και όλοι), φάγατε από τα C4I, φάγατε από εδώ, φάγατε από εκεί, Βατοπέδια, δομημένα ομόλογα… Ρε αλήτη, πάνε φέρε πίσω όσα φάγατε από τα ασφαλιστικά ταμεία, που τολμάς να λες ότι σε έθιξα κιόλας! Άει σιχτίρ κομματόσκυλο!

  15. Προς τον σαμαρικό spammer με το ψευδώνυμο «josef»:

    Όπως βλέπεις, τα σχόλιά σου δεν εγκρίνονται πλέον αυτόματα, γιατί απέδειξες ότι είσαι ένα κομματόσκυλο πλήρες αήθειας που έρχεται για να εκβιάσει τους αναγνώστες του ιστολογίου και να κάνει προπαγάνδα υπέρ του Μνημονίου. Δεν πρόκειται να ξαναεγκριθεί ΚΑΝΕΝΑ σχόλιό σου, γιατί είσαι συκοφάντης, ψευταράκος και απειλείς (ειδικά αυτό περί «Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος» – κι είσαι και ηλίθιος, γιατί δεν καταλαβαίνεις ότι η ΔΗΕ δεν ασχολείται με το αν κάποιοι διαφώνησαν στο ίντερνετ, αλλά με πιο σοβαρά θέματα).

    Κι επίσης, ακροδεξιούλη (η εμμονή σου στη χρήση των λέξεων «συριζαίοι» και «λαθρομετανάστες» σε καρφώνει από χιλιόμετρα μακριά), πραγματικά τα’χεις χάμενα.

    Πώς είναι δυνατόν να έχει κάποιος για φίλους και τους «λαθρομετανάστες» και τους χρυσαυγίτες (με τους οποίους το δικό σου κόμμα αποδεδειγμένα συνεργάζεται);

    Καλά σου ξεκουμπίδια josef και δεν πρόκειται να λείψεις σε κανέναν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s