Θυμάστε εκείνη τη σκοτεινή υπόθεση ομαδικού βιασμού στην Αμάρυνθο, το 2006; Τέσσερα χρόνια αργότερα (26 Μαρτίου 2010) το Δικαστήριο Ανηλίκων Χαλκίδας «αθώωσε ομόφωνα» τους (7) κατηγορούμενους για τον ομαδικό βιασμό της μικρής (αριστούχας και σημαιοφόρου) μαθήτριας από τη Βουλγαρία, διότι (κατά τους δικαστές) υπέστη «ασέλγεια εις βάρος της με τη θέλησή της» (δηλαδή, κάτι σαν…. «υπέστη ληστεία με τη θέλησή της«, ένα πράμα..).
Σε λίγο καιρό, θα ξεκινήσει κι ένας νέος, εφιαλτικότερος γύρος στην περιπέτειά της, διότι η (21χρονη πλέον) κοπέλα «θα αντιμετωπίσει μηνύσεις για ψευδορκία, ψευδή ανωμοτί κατάθεση, ψευδή καταμήνυση, παραπλάνηση σε ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμηση εναντίον των τεσσάρων ανηλίκων! Γιατί το έγκλημα πρέπει να ολοκληρώνεται μέσα από το θράσος της ατιμωρησίας και της συνενοχής» – όπως έγραψε στο ιστολόγιό της η συγγραφέας Νέλλη Ψαρρού, πριν δύο χρόνια.
Εκείνη την αθωωτική απόφαση, θυμάμαι ότι τη διάβασα (τότε) σε κάποια ιστοσελίδα, πολύ βιαστικά λόγω επικέντρωσης σε θέματα Κρίσης, εκείνο τον καιρό (Μάρτιος 2010, εποχή του πρώτου video με τον Max Keiser). Δεν πολυ-σκέφτηκα το θέμα, συνηθισμένος (καθώς είμαι) σε τέτοια κρούσματα «ελληνικής δικαιοσύνης» (=όρος που κατάντησε… ανέκδοτο δύο λέξεων).
Είχε προηγηθεί άλλωστε, και η πανηγυρική «αθώωση» του νεοναζιστή… Εβραιοφάγου Κωσταντίνου Πλεύρη, με βάση οφθαλμοφανείς ψευτιές που έχαψε (ΚΑΙ υιοθέτησε) το δικαστήριο,όπως περιγράφεται στην ανάρτηση ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ 2 (ο θρίαμβος του ψεύδους) Nazi’s proven blatant lie causes Greek Travesty of justice (12/04/2009), οπότε έπαψα να πιστεύω (γενικά) στην ελληνική δικαιοσύνη. Απλώς… ελπίζω, ότι που-και-που, λειτουργεί.
Δεν περίμενα όμως, ποτέ, ότι ένας από τους κύριους κατηγόρους του Κωσταντίνου Πλεύρη (κάθετα διαφωνών και με την αθώωσή του, τότε)… ένας πολύ γνωστός ακτιβιστής υπέρ «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», μαχητικός και λάβρος… αρχιδιεθνιστής, θα υπερασπιζόταν κάποτε την «αθωωτική απόφαση» του τοπικού δικαστηρίου, που χαντάκωσε ανεπανόρθωτα την άτυχη μικρή Βουλγάρα (και μάλιστα «παμψηφεί» -my ass): –Ο Παναγιώτης Δημητράς, διευθυντής του «Ελληνικού Παρατηρητηρίου Ελσίνκι», στο πρόσφατο άρθρο του «Οι «βιασμοί» της Αμαρύνθου: μύθοι και πραγματικότητα« (tvxs.gr), άρθρο εφάμιλλο αντίστοιχων… ακροδεξιών λιβέλλων (για το ίδιο θέμα), καταγγελτικό εναντίον όλων των ανθρωπιστικών και φεμινιστικών οργανώσεων που υπερασπίστηκαν την άτυχη κοπέλλα (ΚΑΙ κατά της αριστεράς γενικότερα).
Ετσι, μόλις… συνήλθα από ένα μείγμα έκπληξης και αηδίας, που μου επέφερε το άρθρο του Δημητρά, άρχισα μια επίμονη διαδικτυακή έρευνα. ΟΧΙ όμως διότι η κοπέλλα ήταν βουλγάρα και οι (φερόμενοι ως) βιαστές ήταν έλληνες. Μακριά από μένα τέτοιου είδους… αρχιδιεθνισμοί. Τέτοιες… αρχιδιεθνιστικές τσαχπινιές είναι ειδικότητα του κ. Δημητρά, που κατάφερε (π.χ.) να αναγάγει μια μικρή μειονότητα σλάβων (ή, έστω, σλαβοφώνων) της χώρας μας σε… μαχητική (και διασπαστική) πολιτική δύναμη ολκής (my ass), ρίχνοντας λάδι σε κάθε είδους εθνικιστικές φωτιές. Κατά τον ίδιο, ανέκαθεν σε όλα φταίγανε πάντα μόνο οι Ελληνες, ενώ όλοι οι άλλοι είχαν αυτομάτως δίκιο «διότι εμείς πολεμάμε μόνο το ρατσισμό της δικής μας χώρας», κ.ο.κ. Ε, τα ξέρετε αυτά, που έχουν καταντήσει και βαρετά, τώρα πια, στην εποχή του διαδικτύου, όπου οι πάντες υπάρχουν ταυτόχρονα, όλοι μαζί (και όλοι οι εθνικισμοί) εδώ και τώρα, ενώ η πολιτική απόσταση (π.χ.) Σκοπίων-Αθήνας είναι… τρία κλικ (το πολύ) προς τα βόρεια. (και ενώ η νεολαία της Υπηρεσίας Social Media του ΣΥΡΙΖΑ καυχιέται τώρα, πως έχει… «διαρκή τηλεφωνική επαφή» με τον… Ο-μπάμια).
Ας μην ξεφεύγω όμως από το κύριο θέμα, γιατί είναι τεράστιο. Τόσο τεράστιο, ώστε… ο συνιστολόγος Αιρετικός μου υποσχέθηκε πως θα συμβάλλει με δικό του άρθρο-καταπέλτη. Ε, OK. Ας πιάσω προς το παρόν μια μικρή σφεντόνα, να ρίξω μερικές εισαγωγικές πετριές. 🙂
Πετριά Πρώτη:
(σχόλιά μου στο άρθρο του Δημητρά)
Ο κ. Δημητράς περιφέρει παντού στο διαδίκτυο (μαζί με σύσσωμη την… ακροδεξιά) ένα άρθρο του που υποστηρίζει την αθωότητα των «θιγμένων αγοριών» της Αμαρύνθου, με βάση την «πανηγυρική αθώωσή τους» από ελληνικό «δικαστήριο» το έτος 2010 μ.χ. (ή έτος 0 μ.μ. – μετά μνημονίου).
Για την «ενοχή» της κοπέλλας που διασύρθηκε ΔΕΝ ΕΧΕΙ αμφιβολίες, ο κ. Δημητράς. Με αυτη τη στάση του, βέβαια, ο ίδιος, καθίσταται ηθικός αυτουργός νέου διασυρμού, ίσως χειρότερου κι από ομαδικό βιασμό, της άτυχης κοπέλλας.
Ο κ. Δημητράς έχει βέβαια, οφθαλμοφανώς ωφεληθεί πολύ από τη στάση του. Για πρώτη φορά δέχτηκε επαίνους ακόμη και από νεοναζί. Ε, Δεν θα εκπλαγώ αν γράψει τώρα κι ένα άρθρο υπέρ του… (επίσης αθωωθέντος πανηγυρικά) νεοναζιστή Κωσταντίνου Πλεύρη.
Εμείς πάντως, όσοι κάποτε τον εκτιμούσαμε, τον έχουμε ΗΔΗ προ πολλού ΞΕΓΡΑΨΕΙ, τον Παναγιώτη, λόγω της κατάπτυστης φιλο-μνημονιακής (και προφανέστατα συμφεροντολογικής) πολιτικής του στάσης.
Αυτή η απόφαση δικαστηρίου που αθώωσε τους βιαστές είναι ΑΔΙΚΗ, ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΩΣ ΓΕΛΟΙΑ και αποτελεί βιασμό της δικαιοσύνης. Διότι (πρώτα-πρώτα) ΔΕΝ υπάρχει «ασέλγεια σε βάρος σου ΜΕ ΤΗ θέλησή σου«. Αυτό είναι σχήμα οξύμωρο, όπως π.χ. «σε λήστεψαν με τη θέλησή σου«(!) Επίσης ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρηθούν «αθώοι», κατηγορούμενοι για βιασμό όταν η ίδια η υπεράσπισή ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ εμμέσως τα εκδικητικά τους κίνητρα π.χ. με τα λόγια «η κοπέλλα τους έθιγε τον ανδρισμό τους, οπότε… τι θέλετε να κάνουν«, κλπ. (ΟΡΙΣΤΕ τι ΕΠΡΕΠΕ να κάνουν. Επρεπε να έχουν ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ σε όσα κάνουν. Οχι να στήσουν παγίδα «για να πάρουν όλοι παρτούζα» την «πουτάνα» που τους «έθιξε τον ανδρισμό», ΠΑΡΑ τη θέλησή της).Το δικαστήριο εξέδωσε μια γελοία, κατάπτυστα σεξιστική, ρατσιστική απόφαση, η οποία (μεταξύ άλλων) είναι βαθύτατα υποτιμητική για τη σεξουαλικότητα των γυναικών.Μια γυναίκα έχει ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να κάνει (και) πολλαπλές ερωτικές σχέσεις, αλλά ΚΑΜΜΙΑ υποχρέωση να γίνεται θύμα ομαδικού βιασμού απο ζηλόφθονους μονογαμικούς εραστές, που θέλουν (πρωτίστως) να την εξευτελίσουν, να τη διασύρουν παντού μαζί με τις φίλες τους, που… βιντεοσκοπούσαν τα πάντα αλλά… ως δια μαγείας «έχασαν το βίντεο». ΓΙΑΤΙ το έχασαν? ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υπήρχε συναινετικό ομαδικό σεξ θα ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ από το βίντεο.Η υπόθεση βρωμάει πολύ από ΚΑΘΕ άποψη.
_____________________
Ακουσα και δύο ηχητικές μαρτυρίες από μια κατηγορούμενη στη «ζούγκλα». ΔΕΝ πείθουν καθόλου. Το θέμα βρωμάει BULLYING και υποχθόνια εκδικητικότητα, προφανώς γιατί κάποιοι/κάποιες ζήλευαν τη Βουλγάρα (σημαιοφόρο και άριστη μαθήτρια ΚΑΙ πιο έμπειρη ερωτικά).
_____________________
Πετριά δεύτερη
Προσέξτε κάποια πραματάκια…
1) Εκείνος που είπε την εκπληκτική (σε ειλικρίνεια) φράση, «η κοπέλλα τους έθιγε τον ανδρισμό τους, οπότε… τι θέλετε να κάνουν;», ήταν «ένας νεαρός από τη στενή παρέα των τεσσάρων», σύμφωνα με τη συνέντευξη στο «Βήμα» (ΕΔΩ) από τη Δήμητρα Κρουστάλλη. Τουτέστιν… όχι κάνας άσχετος, που πετάει κουβέντες χωρίς να ξέρει. Κι αυτό το «τι θέλετε να κάνουν» ΠΩΣ ερμηνεύτηκε από το δικαστήριο?
2) «Τη μαθήτρια εξέτασε και ο γυναικολόγος Κ.Βράκας, ο οποίος δήλωσε στη ΝΕΤ ότι δεν βρήκε στο σώμα της στοιχεία που να καταδεικνύουν βιασμό και παρέπεμψε στην -αναμενόμενη- εξέταση της κοπέλας από ιατροδικαστή. Σημείωσε ωστόσο ότι βρήκε μώλωπες στη γενετική περιοχή.» (Πηγή ΕΔΩ).
3) ΠΩΣ είναι δυνατόν να ΜΗΝ αντιλαμβάνονταν την πράξη τους σαν βιασμό (ή, έστω, σαν σοβαρό διασυρμό με σκοπό την εκδίκηση και/ή τον άρρωστο «χαβαλέ» με σκοπό το bullying), εκείνα τα αγόρια, μετά από τόσα και τόσα βρισίδια απίστευτης σεξιστικής χυδαιότητας και την επαναλαμβανόμενη συσχέτιση που πρόβαλλαν, μεταξύ γυναικείας σεξουαλικότητας (έστω πληθωρικής) με… πουτανιά? ΑΝ δηλαδή θεωρούν πως «κάθε γυναίκα που τα θέλει είναι πουτάνα», τότε ΠΩΣ τη σεβάστηκαν, τη συγκεκριμμένη κοπέλλα? Σοβαρολογούν, ότι «τους έθιγε τον ανδρισμό» αλλά και ότι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ (μαζί με αυτή την ξεκάθαρη αποστροφή) έκαναν μαζί της «συναινετικό«, όμορφο σεξ, «μια χαρά» για κάθε συμμετέχοντα? Σε ΠΟΙΟΝ πουλάνε τρέλλα?
4) ΠΩΣ συνέβη και έχασε τη δίκη ο… Κούγιας (και ποιος τον έχωσε στην υπόθεση και (στο τέλος) ΠΟΙΟΣ τον πλήρωσε… περισσότερα? 😉
5) Οι υποτιθέμενες «αντιφάσεις» που έπεσε η κοπέλλα, ΠΩΣ και δεν απαντήθηκαν ΣΩΣΤΑ, είτε από την ίδια, είτε από τον δικηγόρο της? (στο θέμα αυτό θα επανέλθω, διάβασα κάτι σαν… γκεμπελικού τύπου ανάκριση που ασφαλώς την τάραξε και την μπέρδεψε, την τελευταία μέρα της δίκης, όπου κατηγορήθηκε για «αμηχανία» να απαντήσει σε μπουρδο-ερωτήσεις-παγίδες, ενώ ψυχολογικά ΗΤΑΝ ΡΑΚΟΣ, αλλά και… το δικαστήριο ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ να λάβει υπ’ όψη ΕΠΙΣΗΜΗ γνωμάτευση ειδικού για την ψυχολογική της κατάσταση)
6) Ο φάκελλος της υπόθεσης πρέπει να ξανα-ανοίξει. Οπότε… (αν μη τι άλλο) να γλυτώσει η κοπέλλα τη συνέχιση της άδικης διαπόμπευσής της, μέσα από νέες δίκες (εναντίον της αυτή τη φορά), κ.ο.κ. Ο Δημητράς (ντάξει) μπορεί να θεωρεί (ή να θέλει να υποστηρίξει, π.χ. για λόγους ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ, κερδίζοντας «πόντους αξιοπιστίας» όπως ΗΔΗ έγινε, ακόμη κι από ακροδεξιούς) ότι «βιασμός δεν αποδείχτηκε». Η αθωότητα όμως των κατηγορουμένων, ΠΩΣ αποδείχτηκε? ΠΩΣ και θεωρήθηκε ΣΙΓΟΥΡΗ (αντί «απαλλαγής λόγω αμφιβολιών»)? Με βάση ΤΙ? Τις μαρτυρίες των ίδιων των βιαστών (ή/και των φανατικών υποστηρικτών τους)? ΠΟΥ είναι τα κείμενα ΣΟΒΑΡΩΝ καταθέσεων, εναντίον της κοπέλλας και ΓΙΑΤΙ δεν δημοσιοποιήθηκαν ΑΥΤΑ, ΑΝ υπήρξαν? ΠΟΥ είναι η ΙΔΙΑ η δικαστική απόφαση (που έφαγα το διαδίκτυο να τη βρω αλλά δεν βρήκα τίποτα) και ΓΙΑΤΙ δεν δημοσιεύτηκε (μετά από τόσο ντόρο)?
7) Το εξής… ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ καταγγέλθηκε από την (πρώτη) δικηγόρο της κοπέλλας, την κ. Μαρούπα:
«Yπάρχει πατέρας ο οποίος κατήγγειλε ότι τα συγκεκριμένα παιδιά είχαν αποπειραθεί να βιάσουν και τη δική του κόρη, εκείνη ξέφυγε όμως και περιορίστηκαν σε ασελγή δράση», επισημαίνει η κ. Mαρούπα. «O πατέρας δεν το κατέθεσε, σήμερα αισθάνθηκε όμως την ανάγκη να το πει».
(πηγή: Ρεπορτάζ ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ «Kαι δεύτερο «χτύπημα» στη 16χρονη», Σπύρος Kουντούρης, Kατερίνα Pοββά)
…
[συνεχίζεται]
…

Και δεν αρχίσαμε ακόμη, σκατο-φασιστάκια καράβλαχοι…
Εχετε να φάτε μπόλικο πράμα.
-
Εδώ είναι ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, όχι παίξε-γέλασε.
😈
Στο μεταξύ, διαβάστε κι αυτά εδώ:
-
Η σιωπή στην Αμάρυνθο σπάει από τις κραυγές των γυναικών
Από την Αμάρυνθο στην Πάρο
Από την Αμάρυνθο στην Πάρο
-
Reblogged this on Alien Penguin's Angry Feet and commented:
Από πολιτικής άποψης, φαίνεται παράλογο. Από πονηρολογικής άποψης, όμως, είναι εξίσου αναμενόμενο, όσο η δημιουργία της καθαρά σαδιστικής και παθοκρατικής κυβέρνησης συνενοχής μεταξύ των ελεεινών ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔηΑρι.
Ο γητευτής της παθοκρατίας θα υποστηρίξει τους παθοκράτες, όσο αντίθετοι και να είναι στην «ιδεολογία» που ευαγγελίζεται.
Πολύ ενδιαφέρουσα οπτική γωνία (και θενκς).
Μέσα από την διάσταση της «παθοκρατίας» πολλά εξηγούνται.
Είναι εκπληκτικά π.χ. όσα έβγαλες στη φόρα για μισάνθρωπα psychos της ΔΗΜΑΡ
(που δεν είναι άκακοι… ανθοπώλες αλλά κακιασμένοι κλώνοι κρυφο-μπουμπούκων).
Ο συγκεκριμμένος γητευτής παθοκρατών κατάφερε να αποσπάσει ακόμη και εγκώμια εχθρών,
Η παθοκρατική κυβέρνηση περιλαμβάνει, άλλωστε, ακόμα και τον Μπουμπούκο.
Πρέπει να διευρυνθεί λοιπόν το (πολιτικό) φάσμα της παθοκρατικής αλληλο-συμβατότητας,
Εγητεύθησαν πολλά ερπετά επιτυχώς. Ανθισε παντού το αδέκαστον του ανδρός.
Η πίστα γέμισε λουλούδια. Π.χ.
http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/08/blog-post_8933.html
(εδώ άνθισαν και ζιζάνια όμως, που ξεπέρασαν τα όρια του αναμενόμενου… Κήπου)
Μέχρι και η Χρυσή Αυγή είχε βγάλει κάποτε ανάλογο αρθράκι,
αλλά… δεν κατάφερε να το κάνει ΤΟΣΟ αποδοτική «βόμβα διασποράς» ΚΑΤΑ της αριστεράς,
Προφανής στόχος του, το ευρύ φάσμα αντι-μνημονιακών αριστερών δυνάμεων,
(τις οποίες άλλωστε δεν δίστασε να συκοφαντήσει κι άλλες φορές, αλλοιώς).
Το έγραψε ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ μια (έστω τυπική) έκφραση αποστασιοποίησης από τη σιγουριά των
δικαστώνΙεροεξεταστών.Αλλά…
Γιατί να νοιαστεί για ΜΙΑ φτωχή βουλγάρα,
απειροελάχιστη μειονότητα του ενός,
ο «αδέκαστος υπερασπιστής» άνθηρών μειοψηφιών?
_______________
Υ.Γ. Η «μόλυνση» εξαπλώνεται τώρα σαν «ιός».
Μέσα από ΟΛΑ τα «πατριωτικά» και φασιστικά ιστολόγια…
Ενα απλό γκούγκλισμα του τίτλου το αποδεικνύει.
Στο blog, στην κατηγορία Γυναίκα, προσπαθώ να αντικρούσω και να μιλήσω για πράγματα που είναι χτισμένα στις συνειδήσεις της κοινωνίας μας εδώ και αιώνες. Αυτή την υπόθεση, και άλλες αντίστοιχες, την είχα λίγο παρακολουθήσει, αλλά αισθάνομαι και αντιλαμβάνομαι τόσες πολλές λάθος αρχικές παραδοχές, τόσες βαθιά ριζωμένες αρρωστημένες – κατ’ εμέ – αντιλήψεις, που μόνο να μου προκαλεί ναυτία καταλήγει και ταυτόχρονα να νιώθω πόσο αδύνατο είναι, όχι φυσικά να αλλάξεις καν όλα αυτά, αλλά ακόμα και να μιλήσεις και πολύ περισσότερο να ακουστεί προσεκτικά ένας άλλος λόγος.
Όπως έχουν πει και οι Ένγκελς, Μαρξ, ο πρωταρχικός κοινωνικός διαχωρισμός και σχέση εκμετάλλευσης είναι αυτός άντρα – γυναίκας και γι αυτό είναι δύσκολο να αρθεί.
Δεν ξέρω τι έγινε στην Αμάρυνθο. Αλλά ξέρω τι εστί ελληνική επαρχία και εξ αυτού μπορώ να ερμηνεύσω την καθολική συμφωνία της συντριπτικής πλειοψηφίας της τοπικής κοινωνίας για τα γεγονότα και την υπόθεση. Πιο αναλυτικά άλλη ώρα, γιατί κάπως μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι με αυτές τις ιστορίες.
Αγαπητή κ.κ
Καταλαβαίνω απόλυτα όσα λες (και συγχίστηκα πολύ ο ίδιος καθώς έψαχνα και… έβρισκα πράματα).
Είχα παρακολουθήσει την υπόθεση αρκετά καλά το 2006, όταν ξέσπασε.
Κράτησα μάλιστα και συνδέσμους γι’ αυτήν που σήμερα πολλοί είναι ανενεργά λινκ !
Εκτοτε ΣΧΕΔΟΝ ξέχασα το θέμα, όπως κάνουμε όλοι, δυστυχώς.
Αναγκάστηκα να το ξαναψάξω πολύ καλά.
Οπως θα είδες, υπάρχουν μερικά ευρήματα σε αυτή την ανάρτηση,
που αποδεικνύουν κάποια σημαντικά πράματα….
(π.χ. εκείνος ο πατέρας που εκ των υστέρων δήλωσε κάτι,
κλπ.)
Αλλά και η ίδια η φρασεολογία που χρησιμοποιήθηκε εναντίον της κοπέλλας,
σε κάποια σημεία αυτο-ακυρώνεται αποκαλυπτικά.
Να σου πω Omadeon μου κάποια πράγματα, αν και εγώ, όπως και εσύ σωστά λες, βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα (για μένα, όμως) όχι ως προς εσένα φυσικά ή τους αναγνώστες σου, αλλά εννοώ πως και ως γυναίκα (μια και μπαίνει αυτή η διάσταση σε αυτή το θέμα), ζω όλη μου τη ζωή υφιστάμενη όλη την ηλιθιότητα, και κάπου σε κουράζει αυτό.
Λοιπόν, καταρχήν υπάρχουν ένα κάρο αγκυλώσεις και στην αριστερά και στις φεμινίστριες οι οποίες ιστορικά κατά τη γνώμη μου έχουν κάνει πολλά λάθη εις βάρος των γυναικών. Ένα τέτοιο χοντρό λάθος είναι η απόλυτη αθώωση της έκτρωσης η οποία δεν είναι τίποτε άλλο από μια βίαιη χειρουργική επέμβαση στο γυναικείο σώμα, με πολλές παρενέργειες φυσικά στην υγεία της. Και ενώ είναι σωστό πως, εφόσων φτάσει κανείς εκεί – για χιλιάδες κοινωνικούς λόγους που τώρα δεν χωράει να αναφέρω, αλλά που εκεί θα έπρεπε να υπάρχει η όποια «πρόβλεψη» ) – φυσικά πρέπει να μπορεί να το κάνει απόλυτα νόμιμα και με ασφάλεια – όπως και κατακτήθηκε στη Δύση – όμως τις περασμένες δεκαετίες και για κάποιες γενιές γυναικών σχεδόν ήταν παράσημο η έκτρωση και δείγμα απελευθέρωσης, με αποτέλεσμα να καταστρέφονται ζωές, αλλά και να καλλιεργείται η αντίληψη οτι στο πλαίσιο της σεξουαλικής απελευθέρωσης ό άντρας είναι εντελώς ανεύθυνος για τη σύλληψη, δηλαδή μιά από τα ίδια όπως και στις φαλλοκρατικές κοινωνίες. Τέλος πάντων, άλλο θέμα.
Τώρα, γενικά η υπόθεση «βιασμός» βρίθει φυσικά όλων των πιο βαθιά ριζωμένων αντιλήψεων για τις σχέσεις των δυο φύλων και τους ρόλους τους. Μάλιστα, με την ιστορία της Πάρου το καλοκαίρι σκεφτόμουνα πως ο Δίας – ναι, ο γνωστός αρχηγός του δωδεκάθεου – ο κορυφαίος Θεός του περίφημου αρχαίου ελληνικού πολιτισμού – είναι κατά συρροή βιαστής, και μπορεί να κάνω σχετική ανάρτηση με όλα τα μυθολογικά κατορθώματά του. Αλλά αυτό το παράδειγμά και μόνο αποδεικνύει οτι αγγίζουμε τα όρια του πολιτισμού μας σε αυτές τις υποθέσεις.
Αυτή η αντίληψη επιβιώνει όσο πιο ανατολικά πας, όσο πιο πολύ προς την επαρχία, χωρίς να θέλω να υπονοήσω ρατσιστικές αντιλήψεις, αλλά όμως είναι πολιτισμικό ζήτημα. Εδώ η Δύση πρωτοπορεί αναμφισβήτητα.
Για την Αμάρυνθο, δεν ξέρω τι έγινε, θα ήξερα μόνο αν γνώριζα πρόσωπα και πράγματα, γιατί σε αυτές τις υποθέσεις δεν εμπιστεύομαι καθόλου ούτε τα ΜΜΕ φυσικά, ούτε και τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες υπάγονται και οι «λειτουργοί» της υποτιθέμενης δικαιοσύνης, για της οποίας την αντικειμενικότητα πολύ σωστά αμφιβάλλεις! Δεν αποκλείω όσα λένε περί συναίνεσης να είναι αλήθεια. Και δεν το αποκλείω γιατί οι γυναίκες από την ώρα που γεννιόμαστε διδασκόμαστε από πολλές πηγές και με όλους τους τρόπους το ρόλο μας, μέσα στον οποίο μπορεί να περιλαμβάνεται το να αρέσουμε σεξουαλικά, το σώμα μας να είναι κάτι ξεκομμένο από τον εαυτό μας, ένα πράγμα σε κομμάτια – μπούτι, κώλος, στήθος – το οποίο πρέπει να ορέγονται οι άντρες και όσο πιο πολύ – και πολλοί – το ορέγονται – τόσο πιο μεγάλη αξια έχεις ως γυναίκα, αλλιώς … δεν έχεις! Για μένα όμως, ακόμα και αν έχεις βάλει η ίδια τον εαυτό σου σε μια τέτοια θέση – μαθαίνοντας σε όμως να το κάνεις αυτό το περιβάλλον σου – πάλι είσαι θύμα και σε τίποτα δεν αθωώνει αυτό τους άντρες. Η υπόθεση με τις εκδιδόμενες οροθετικές γυναίκες ήταν αποκαλυπτική. Και εκεί υπήρξαν ευτυχώς σωστές τοποθετήσεις που καταδίκαζαν καθαρά τον πελάτη και φυσικά μια πολιτεία που προωθεί με όλους τους τρόπους την πορνεία. Ρίξε μια ματιά στις αναρτήσεις μου εδώ http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/search/label/%CE%93%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B1. Η τελευταία της κατηγορίας είναι αναδημοσίευση ενός εξαιρετικού άρθρο του συγγραφέα μιας μελέτης για την πορνεία, αλλά σε σχέση και με τον πελάτη, στην Ελλάδα.
Όλοι αυτοί όμως οι πελάτες, είναι και παντρεμένοι – όπως αποδείχθηκε εξάλλου από την υπόθεση με τις οροθετικές – και φυσικά γονείς. Και πολλαπλάσιοι άλλοι ανάλογα διαπαιδαγωγημένοι που έχουν ερωμένες στις οποίες φέρονται σαν σε πόρνες – γνωστά πράγματα νομίζω λέω. Η δε ελληνική επαρχία με τη σιχαμένη υποκρισία της, τη θρησκοληψία και τη δήθεν τιμή στην οικογένεια, κρύβει στις νύχτες της πάρα πολλά περιστατικά…
Σε αυτό το περιβάλλον διαπαιδαγωγούνται και τα αρσενικά παιδιά!
Η Αμάρυθνος είναι στην πραγματικότητα μια εξαιρετικά λεπτή υπόθεση, δηλαδή ότι πιο ακατάλληλο για να το πιάσουν στο στόμα τους τα βρωμερά ΜΜΕ, αλλά και οι διεφθαρμένοι κουτσομπόληδες επαρχιώτες – ή και Αθηναίοι επαρχιώτες. Σε άλλο πλαίσιο έπρεπε να συζητιέται όλο αυτό, είτε είναι βιασμός, είτε κρυφοβιασμός, μια και σε κάθε περίπτωση υπάρχει κάτι βίαιο στην υπόθεση, αλλιώς δεν θα είχε δημοσιοποιηθεί ποτέ, αν και πίσω από πολλές κλειστές πόρτες κρύβονται εξαιρετικής βιαιότητας σχέσεις, που όμως δεν γίνονται ποτέ γνωστές ώστε να αντιμετωπιστούν, από πιο κράτος πρόνοιας άλλωστε!!!!
Reblogged this on ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ.
Σε λίγο θα δείτε και άρθρο του συνιστολόγου Αιρετικού, για το ίδιο θέμα.
Το δικό μου ρεζουμέ:
O Δημητράς μετέτρεψε σε κολυμβήθρα του Σιλωάμ (του εαυτού του) το θέμα της Αμαρύνθου
για να ξεπλύνει από πάνω του το στίγμα του ανθέλληνα που «πάντα κατηγορεί τους έλληνες».
(στίγμα όχι… πάντα αδικαιολόγητο, παρά τις διαρκείς ψευτιές, λάσπες και υπερβολές ακροδεξιών).
Ελπίζω πάντως να γλυτώσει τα χειρότερα η άτυχη κοπέλλα.
Το… νερό της «Κολυμβήθρας» να ΠΑΨΕΙ να είναι το δικό της αίμα.
__________________
Υ.Γ.Με ένα σμπάρο… πολλά τρυγόνια.
-ΚΑΙ χτυπάμε την αριστερά,
-ΚΑΙ εξουδετερώνουμε τις αντιδράσεις (και τις οργανώσεις) κατά της Κρατικής Βίας
(μέχρι του σημείου… χαϊδέματος χρυσών αυγών)
-ΚΑΙ δίνουμε άφεση αμαρτιών στην ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ (ολοένα και περισσότερο) «Δικαιοσύνη»
-ΚΑΙ χτυπάμε ανταγωνιστές στο χώρο μας (μη-ελεγχόμενους ακτιβιστές ανθρώπινων δικαιωμάτων)
-ΚΑΙ αυτο-επιβεβαιώνεται η πομπώδης στάση της δήλωσης (στο τέλος του άρθρου του)
Ναι, ναι, ναι, καλάαα… ΠΟΛΥ θα τόθελες, να σε πιστέψουμε, ε, Παναγιώτη? 😈
Το άρθρο ετοιμάζεται. Μπορεί να ήταν σύντομο το κείμενο του Δημητρά, αλλά με τα λίγα που είπε υπονόησε πολλά και θέλει δουλειά.
Οι παντός είδους ελληναράδες κατάφεραν και να… εξαφανίσουν από την ελληνική βικιπαίδεια ΚΑΘΕ αναφορά στην υπόθεση.
Δείτε μια (κάπως γελοία) σχετική συζήτηση (ελλήνων που διαχειρίζονται τη βικιπαίδεια) εδώ
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7:%CE%91%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%82
Είμαι ΗΔΗ μέλος της αγγλικής βικιπαίδειας, αλλά έχω καιρό να γράψω και… βαριέμαι να τους πω τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Η ελληνική βικιπαίδεια είναι καθρέφτης ΚΑΙ του χαμηλού επιπέδου των διαχειριστών της, αρκετοί εκ των οποίων ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ κοινής λογικής.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να σβηστεί κάθε αναφορά στην υπόθεση αυτή? Τότε… γιατί να μη σβήσουμε και τα περί της υπόθεσης Ντρέυφους (Γαλλία) καθώς και ΟΛΕΣ τις αναφορές σε κοινωνικά φαινόμενα που τάραξαν κάποιους τόπους, μην τυχόν και… θιχτούν όλοι αυτοί οι τόποι.
Είστε ΓΕΛΟΙΟΙ και ΗΛΙΘΙΟΙ, κ.κ. διαχειριστές της ελληνικής βικιπαίδειας (και πάρα πολλοί εθνικιστές κι ακροδεξιοί).
Αλλά με.. 70% αυτού του λαού… αποδεδειγμένα ηλίθιους (όπως αποδείχτηκε στις πιο πρόσφατες εκλογές) ΤΙ να περιμένει κανείς? ότι δεν θάταν πλειοψηφία ΚΑΙ μέσα στη βίκυ?
Παρεμπιπτόντως, ο Κούλογλου έγραψε ένα πύρινο άρθρο με τίτλο «κωλοέλληνες» μόλις πληροφορήθηκε την αθώωση των βιαστών της Αμαρύνθου. http://www.lifo.gr/mag/columns/2855
Εκανε εκεί ένα λάθος γενίκευσης, αναφέρθηκε δηλαδή (γενικά) στο «ρατσισμό των Ελλήνων» και το αποτέλεσμα ήταν τόνοι ύβρεων και λάσπης εναντίον του. Προσωπικά δεν τον πάω, έχει άλλου είδους τρωτά, που δεν είναι του παρόντος, και αναγνωρίζω ότι «γενίκευσε» λανθασμένα. Ε, οκ, ας έγραφε «ένα μεγάλο ποσοστό ελλήνων», να καθάριζε 100% (και πολύ θα ήθελα τότε να δω ΤΙ ύβρεις πάλι θα εισέπραττε).
Πάρτε γεύση και… θαυμάστε τους
http://trikalagr.blogspot.gr/2010/04/blog-post_3521.html
κλπ. (γκουγκλίστε «Κούλογλου Κωλοέλληνες» αν θέλετε κι άλλα).
__________________
Η οργάνωση του Δημητρά έχει κάνει, πάντως, πλήθος καταγγελιών για πολύ χειρότερες άδικες αθωώσεις βιαστών από την ελληνική δικαιοσύνη.
Π.χ.
Πηγή: Το ενδιαφέρον άρθρο του Terminal 119, http://www.terminal119.gr/show.php?id=450
UPDATE: Συμφωνώ με τα _περισσότερα_ που λέει το άρθρο, αλλά… διαφωνώ με την στήριξη που παρέχει, το άρθρο του τ199, στις ιδέες της ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ούλτρα-φεμινίστριας Andrea Dworkin, την οποία, άλλωστε, έχουν κριτικάρει επανειλλημένα πολλές άλλες φεμινίστριες.
____________
Είναι προφανές, ότι… με τόσους πολλούς βιασμούς ξένων γυναικών, όπου αθωώονται (ή πέφτουν στα μαλακά) τόσοι έλληνες βιαστές, το «Ελσίνκι» ΦΑΙΝΕΤΑΙ σαν να μεροληπτεί «κατά των ελλήνων», ενώ απλούστατα…
Τα ελληνικά δικαστήρια είναι εκείνα που μεροληπτούν, ΥΠΕΡ των ελλήνων (βιαστών).
Ε, μετά από τόσα χρόνια, στο θέμα της Αμαρύνθου, βρήκε επιτέλους ΜΙΑ περίπτωση, ο Δημητράς, όπου να πάρει το μέρους του κράτους και της δικαιοσύνης, ΥΠΕΡ ελλήνων, ώστε να ανακτήσει το «κύρος του»
Να πω και κάτι τώρα, και για την «κυρίαρχη εκδοχή» της ιστορίας της Αμαρύνθου,
εκείνη που (μάλλον αυτούσια) υιοθέτησε το δικαστήριο.
-ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως η μικρή Βουλγάρα ήθελε σεξ «με δύο αγόρια μαζί», και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι ΑΥΤΟ (από μόνο του) (παρόλο που δεν αποδείχτηκε) «αποδεικνύει» ότι «τα ήθελε» και ότι «επομένως» «δεν υπήρξε βιασμός».
Ε,
Αυτά είναι ΤΡΙΧΕΣ κατάλληλες για ΗΛΙΘΙΟΥΣ ανέραστους πουριτανούς του περασμένου αιώνα.
Διότι,
1) Αν π.χ. ήθελε σεξ με δύο άτομα και ξαφνικά εμφανίστηκαν από το πουθενά ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ, ΤΙ το λέμε αυτό?
2) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απόδειξη μη-τέλεσης βιασμού, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ η κοπέλλα ήθελε πράγματι (που χλωμό το βλέπω) να πειραματιστεί σεξουαλικά «με πολλούς συντρόφους».
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, όπως ξέρουμε και όσοι… κάναμε τέτοια πράματα στη νεότητά μας (με πλήρη συναίνεση βέβαια) η δραστηριότητα τέτοιου είδους είναι από τις ΠΛΕΟΝ ΕΥΑΛΩΤΕΣ σε ΚΑΘΕ μορφή βίας ή παρατράγουδου, που πληγώνει πολύ ευαίσθητα άτομα, ενώ σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν σημαίνει και (αυτομάτως) συναίνεση με κάθετι. ΜΟΛΙΣ ένα άτομο φωνάξει «σταμάτα» οι συμμετέχοντες έχουν ΑΠΟΛΥΤΗ (ΚΑΙ νομική) ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να σταματήσουν αυτό το οποίο πληγώνει ή ενοχλεί κατά οιονδήποτε τρόπο. ΑΝ ΔΕΝ Το κάνουν, τότε (ναι) ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΒΙΑΣΜΟ. (τον καημένο τον Julian Assange TI τον κυνηγάνε? Για ΠΟΛΥ λιγότερα, για… ένα προφυλακτικό).
ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΙ φασιστο-Αμαρύνθιοι εραστές-για-τα-μπάζα,
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΤΟΥΖΑ της ΠΡΟΚΟΠΗΣ, δεν είστε ικανοί να κάνετε!!!
(χωρίς πλάκα, είστε για ΚΛΩΤΣΙΕΣ στη μούρη, από ΚΑΘΕ μία που σας «έκατσε»)
ΛΗΜΜΑ: Οι «πολυαμορικοί» αυτοί δήθεν-εραστές, σύμφωνα με εκείνον τον πατέρα, είχαν αποπειραθεί να βιάσουν ΚΑΙ τη δική του κόρη.
-ΤΙ λέμε τώρα…
__________
ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΛΤΕ?
-Ξυδάκι….
ΠΑΜΕ από την αρχή, ΜΠΑΣ και καταλάβετε (ορισμένοι)….
1) ΑΝ (λέμε τώρα) μία κοπέλλα στα 16 χρόνια της, έχει επιθυμίες ή κρυφές φαντασιώσεις να κάνει έρωτα με πολλά αγόρια μαζί, αυτό είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ και συμβαίνει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ (αν όχι και τις περισσότερες) περιπτώσεις.
2) ΑΝ (με βάση αυτή τη φαντασίωση) μια κοπέλλα θελήσει να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ κάποιον ή κάποιους, να κάνουν κάτι ανάλογο και στην πραγματικότητα, υλοποιώντας μια φαντασίωσή της, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ «να πηδήξουν κι αυτοί» την (δήθεν) «εύκολη» και ΔΗΘΕΝ «πουτάνα» που τον/τους ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, το να φέρει κι άλλα αγόρια αργότερα, να συμμετάσχουν (εισπράττοντας κατά κανόνα ΑΡΝΗΣΗ της κοπέλλας στα 95% των περιπτώσεων), αυτός ο ΚΑΦΡΟΣ που έκανε τέτοιο πράμα ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΤΗΣ εφάμιλλος οποιουδήποτε άλλου βιαστή κάτω από άλλες συνθήκες.
Διότι (στο 2) ΔΕΝ ΕΠΕΤΑΙ ότι… με το που κάνετε σεξ με τον άντρα σας κυρία μου, αυτός έχει π.χ. δικαίωμα να ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ του (και να σας υποχρεώσει να τους κάτσετε). Γκέγκε, ΚΥΡΙΑ της Αμαρύνθου «οργισμένη για την πουτάνα τη Βουλγάρα». ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ κυρία μου, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ.
Ναι, το διάβασα αφού έγραψα το παραπάνω δικό μου σχόλιο. Σωστή βέβαια η παρατήρησή σου, αλλά νομίζω πρέπει να προηγηθεί ο δικός μου συλλογισμός, αν θέλουμε να δούμε όλη την εικόνα 🙂
Εχω οργιστεί πολύ με… τα βρωμερά σχόλια διαφόρων… κατηγόρων της κοπελλίτσας σε πολλά μπλογκ. Αυτοί, με τους βόθρους που εκστομίζουν, ΕΙΝΑΙ δυνάμει-βιαστές
(η… απεχθής Andrea Dworkin _τώρα_ δικαιώνεται…)
_______________________________________
Sorry, ΤΩΡΑ είδα το νέο σου σχόλιο (γράφαμε ταυτόχρονα).
Και… επειδή είμαι πολυλογας, θα… εξιλεωθώ (χεχε) για την επικάλυψη του σχολίου σου,
με το να το επαναλάβω ΟΛΟ εδώ (και απαντώ με update στο τέλος)
Κεράσια και Κρίνοι Λέει:
30/08/2012 at 17:18
_______
Απάντηση: Σε πρώτη ανάγνωση, συμφωνώ. Θα δω και τις σχετικές αναρτήσεις τώρα.
Με το θέμα της συναίνεσης όμως, στη συγκεκριμμένη υπόθεση, γνώμη μου είναι πως ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ συναίνεση. Τουλάχιστον ΣΙΓΟΥΡΑ δεν υπήρξε σε ΚΑΠΟΙΑ φάση των συμβάντων, όταν (πιθανότατα) η (μάλλον αφελής) κοπέλλα κατάλαβε ότι τη χρησιμοποιούσαν μόνο για να την εξευτελίσουν. Και σε ΕΚΕΙΝΗ τη φάση πιστεύω ειλικρινά ότι άρχισε να κλαίει ή να φωνάζει.
Αλλωστε οι «μώλωπες στη γεννητική χώρα» ΠΩΣ προέκυψαν?
Το ότι προέκυψε άρνηση (και βίαιη επιβολή) σε ΚΑΠΟΙΑ φάση, σημαίνει απλούστατα ότι ΥΠΗΡΞΕ βιασμός.
Αλλά… ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ δεν έγιναν έτσι τα πράματα, ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ότι ΔΕΝ έγιναν έτσι?
ΕΠΟΜΕΝΩΣ (και πάλι) το δικαστήριο έπρεπε να αποφανθεί «αθώοι ΛΟΓΩ ΑΜΦΙΒΟΛΙΩΝ»,
όχι ΣΚΕΤΑ αθώοι.
Δεν διαφωνώ, αλλά δύσκολο θέμα! Πραγματικά πιστεύω οτι απουσιάζουν εγκληματικά οι κοινωνικές δομές για να προλάβουν αλλά και να αντιμετωπίσουν σωστά εκ των υστέρων μια τέτοια ιστορία. Μιλάμε για ανήλικους, αν είναι δυνατόν! Είμαστε εντελώς ανθρωποφαγική κοινωνία! Και είναι σαφές οτι αυτά τα αγόρια έχουν διαπαιδαγωγηθεί με μίσος για το άλλο φύλο, ενώ το κορίτσι με αντιλήψεις σαν αυτές που ανέφερα πιο πάνω, αλλά και ίσως όπως λες δεν ήξερε τον κίνδυνο, και πώς να το ξέρεις άλλωστε όταν είσαι 16 χρονών;
Σωστά…
(πάλι γράφαμε μαζί)
Κάτι σημαντικό, που ρίχνει φως σε όσα αναρρωτιέσαι, είναι τα εξής στοιχεία για την κοπέλλα.
1) ΑΡΙΣΤΗ μαθήτρια, με μέσο βαθμό… 19.6 στα 20 (!!!) πιθανότατα ιδιαίτερης καλλιέργειας, ευφυίας και ποιότητας χαρακτήρα. ΥΠΕΡΕΙΧΕ σε όλα, δηλαδή (ΚΑΙ σημαιοφόρος ήταν στο σχολείο) εκτός από… ένα πράμα. Την εμφάνισή της (!!!) διότι ήταν (όπως είπε) 80 κιλά. Σύμφωνα με μαρτυρίες είχε εμφάνιση καλής μαθήτριας, όχι κοπέλλας που πήγαινε σε πολλά πάρτυ ή που γκομένιζε, κ.ο.κ.
2) (το κυριότερο) ΔΟΥΛΕΥΕ ταυτόχρονα με το σχολείο σε ΔΥΟ δουλειές (!!!) ΑΥΤΟ κι αν ήταν άθλος εκ μέρους της. Επομένως, δεν είχε και χρόνο να κάνει σχεδόν τίποτα άλλο από δουλειά-σπίτι-σχολείο-δουλειά. ΠΟΥ να ξέρει λοιπόν τον κίνδυνο από τα… ΤΟΥΒΛΑ – «εραστές»?
Ηταν προφανώς μόνη της με τις δικές της φαντασιώσεις, και κάποια στιγμή αφελώς τις ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ σε κάποια φιλικά της πρόσωπα. Πιθανότατα τότε… χυμήξανε οι λιγούρηδες, αφού πληροφορήθηκαν πράματα που οι (υποκρίτριες) συμμαθήτριές τους δεν έλεγαν συνήθως. Το θεωρώ πολύ πιθανό σενάριο.
Οποιος εμπιστευτεί… πονηρό καράβλαχο, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΚΡΙΒΑ την εμπιστοσύνη που έδειξε.
Εκαναν ένα μεγάλο λάθος, βέβαια… μάνα και κόρη, ένα ΠΟΛΥ ΑΘΩΟ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ κλασσικό λάθος.
-Προσπάθησαν και οι δύο να πείσουν δημόσια ότι η κοπέλλα… δεν είχε προηγούμενη ερωτική εμπειρία, πριν το βιασμό.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ από ΠΟΛΛΕΣ απόψεις.
1) Πρώτον διότι (ατυχώς) είναι ένα αποδεικτέο ψεματάκι. Αργά ή γρήγορα ΟΛΑ θα έβγαιναν στη φόρα, και ΠΡΩΤΑ από όλα αυτό….
2) Δεύτερον διότι (ίσα-ίσα) έπρεπε να διεκδικήσουν το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ δικαίωμα να ΜΗΝ ΕΧΕΙ καμμια σχέση η ύπαρξη σεξουαλικής πείρας με το αν ή όχι έγινε βιασμός. ΑΛΙΜΟΝΟ αν σήμερα απαιτείται… παρθενία σαν πιστοποιητικό φιλαληθείας. Εξάλλου ΚΑΜΜΙΑ μελέτη ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο δεν έβγαλε ποτέ το πόρισμα ότι… οι δεκαεξάχρονες που ΕΧΟΥΝ προηγούμενη σεξουαλική εμπειρία είναι… εκείνες που λένε «ναι» σε βιασμούς.
3) Τρίτον διότι τέτοιου είδους παρωχημένος πουριτανισμός ΣΥΣΚΟΤΙΖΕΙ την υπόθεση και δίνει «δικαιώματα» στους βιαστές. Οπως ακριβώς θεωρούν (πολύ κακώς) οι βιαστές ότι το θύμα «τα ήθελε» επειδή σε κάποια φάση ειπε ναι, «άρα» είπε ναι σε ΟΛΑ. ΔΕΝ συνεπάγεται αυτό.
Την εποχή που βγήκε στα κανάλια το σκάνδαλο ήταν λίγο πριν… χαρίσω την τηλεόρασή μου. Ισως έπαιξε ρόλο ΚΑΙ η αηδία μου για τη συγκεκριμμένη υπόθεση, στην απόφασή μου λίγο αργότερα να…χαρίσω το δέκτη μου σε μια γειτονική οικογένεια. Αηδίασα όμως για πολύ διαφορετικούς λόγους από ό,τι είδα να αηδιάζουν πολλοί άλλοι, τότε. Το πιο αηδιαστικό ήταν η ανάμειξη πορνο-λαγνείας ΚΑΙ πουριτανισμού που κυριαρχούσε στις αφηγήσεις και στις εκπομπές για το θέμα. ΚΑΜΜΙΑ μορφή υγιούς ερωτικής απελευθέρωσης δεν είδα σε ό,τι παρουσιάστηκε δημόσια. Και επίσης αγανάκτησα διότι πολλοί ενήλικες επέκριναν τους εφήβους και τις έφηβες (του 2006) για το ίδιο το γεγονός πως ήταν ερωτικά «πολυαμορικοί» (δηλαδή είχαν πολλαπλές ή εφήμερες σχέσεις). Κάτι τέτοιο το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ για τις νεαρές ηλικίες. Η μονογαμία είναι μάλλον η «ευγενής εξαίρεση», διότι (όπως και οι… χιμπατζήδες Μπονόμο) εμείς οι Χόμο Σάπιους ΕΙΜΑΣΤΕ εκ φύσεως πολυγαμικοί ή «πολυαμορικοί». ΕΤΣΙ πίστευα ανέκαθεν, κι όταν ήμουν έφηβος ΑΥΤΑ έκανα.
Υιοθετώντας λοιπόν, τις προκαταλήψεις της επαρχιώτικης κοινωνίας, το θύμα και η μητέρα της ΕΧΑΣΑΝ σε αξιοπιστία, μόλις αποδείχτηκε ότι η παρθενία ήταν ψέμα, ότι υπήρχε προηγούμενη σχέση, κ.ο.κ.
Αλλά και το ΚΥΡΙΟ θέμα, του ίδιου του βιασμού στη συγκεκριμμένη υπόθεση, ΔΕΝ μπορεί να αναλυθεί σωστά από μια κοντόφθαλμη και πουριτανική οπτική γωνία που μπερδεύει την πληθωρική σεξουαλικότητα εφήβων με,,, πορνεία ή έστω και αμαρτία, ή ακόμη και… «στοιχείο υπέρ των βιαστών».
Περιγράφεις όλο το αηδιαστικό πλαίσιο. Απλώς δεν θα ήθελα να είμαι ανακατεμένη σε αυτή την υπόθεση, διότι από πού θα βρεις το δίκιο σου, από όλους τους υποκριτές γύρω μας;
Ως κοριτσάκι που είμαι (!) πάντως μπορώ να σε βεβαιώσω οτι στα 16 δεν είναι και απαραίτητο οτι έχεις και τόση όρεξη να ανακατευτείς με τέτοιες υποθέσεις, ούτε είσαι πολυγαμικός ή μονογαμικός απαραίτητα. Μπορεί να θέλεις να αγγίξεις ή να σε αγγίξουν, αλλά στα πλαίσια μιας σχέσης και σίγουρα όχι να σε χρησιμοποιήσουν, όπως όμως κυρίως συμβαίνει και έτσι ξεκινάς στρεβλά την ερωτική σου ζωή. Ξέρω γυναίκες που τους συνέβει, και στη συνέχεια της ζωής τους δεν ήξεραν τι θα πει πραγματική ικανοποίηση, πώς άλλωστε; Μ’ αρέσει που όλος ο κόσμος μιλάει για τον έρωτα λες και είναι κάτι ιδανικό ενώ στην πραγματική ζωή συμβαίνουν κάθε μέρα πραγματικοί βιασμοί και εγκλήματα, πολύ περισσότερο από αυτό που λέγεται.
Κοινώς σκατόκοσμος!
Ντάξει… στα περί πολυγαμίας υπερβάλλω λιγάκι στα προηγούμενα.
Αλλά… έχω δει τόση πίεση από μεγαλύτερους να φέρουν τους νέους στα δικά τους μέτρα (φαντασίωσης) λες κι οι νέοι (ιδιως οι νέες) έχουν την υποχρέωση να ενσαρκώσουν τα ΜΗ-υλοποιημένα όνειρα και ιδανικά των μεγάλων (που δεν κατάφεραν ποτέ να φτάσουν και όμως υμνούν).
Η αφοσίωση σε ένα άτομο πηγάζει από την ελευθερία, και όχι τη δέσμευση. Και είναι δώρο σπάνιο, ΟΧΙ κάτι που θάπρεπε να θεωρείται κανόνας. Κάαατι ξέρουν κι οι ιθαγενείς της Πολυνησίας των νήσων Trobriand (που ανέφερε κι ο Βίλχλεμ Ράϊχ). Εκεί, σε μια κοινωνία όπου το έγκλημα και η ψυχική ασθένεια ήταν παντελώς άγνωστα και ακατανόητα φαινόμενα… οι ιθαγενείς έκαναν το εξής… απλό (που θα έλυνε ΚΑΙ τα προβλήματα σε στυλ Αμαρύνθου):
-Με τη συμπλήρωση (νομίζω) του… 13ου έτους της ηλικίας, η φυλή τελετουργικά έβαζε κάθε νέο παιδί σε ένα οίκημα ειδικά φτιαγμένο ΜΟΝΟ για παιδιά της ΙΔΙΑΣ ακριβώς ηλικίας, και τους προέτρεπε να δοκιμάσουν κάθε είδους ερωτικό πείραμα, είτε με ένα είτε με πολλά άτομα. Παραδόξως, κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε ποτέ, σε αυτά τα παιδιά. Εβγαιναν μετά από ένα διάστημα τέτοιας εμπειρίας πολύ πιο υγιέστερα στην κοινωνία από τα δικά μας παιδιά των λευκών. Οι λευκοί έφεραν μαζί τους τη μονογαμία όμως, τη θρησκεία και την… ψυχική ασθένεια (όλα μαζί πακέτο). Τα λέει καλύτερα από μένα κάπου ο Ράϊχ.
Οι τρυφερές και ρομαντικές σχέσεις ξεκινάνε πάντα από το σωματικό, υλικό επίπεδο, όχι από τον άϋλο ρομαντικό έρωτα που έπλασε η αστική φαντασία. Αλλά φυσικά η βασική προϋπόθεση είναι η ΜΗ-ύπαρξη μίσους. Οποιος μισεί το άλλο φύλο είναι ΗΔΗ (ερωτικά) ανάπηρος (από τη στιγμή εκείνη που μίσησε, και μετά).
Εχεις δίκιο, τα αγόρια μεγαλώνουν μέσα στο μίσος για τη γυναίκα, και τα κορίτσια μέσα στη χειραγώγηση να ενσαρκώνουν τις φαντασιώσεις των αγοριών. Η απελευθέρωση της (απίστευτα δυνατής ΚΑΙ ανεξέλεγκτης) γυναικείας σεξουαλικότητας είναι εκείνο που φοβούνται όλοι, σε όλες τις… Αμαρύνθους του κόσμου. Η μικρή… θεά, εκείνη η μικρή Βουλγάρα, ατύχησε, θέλοντας να διδάξει… ανεπίδεκτους τέτοιας μάθησης (χωρίς καλά-καλά να ξέρει τα πανάρχαια αρχέτυπα ερωτικής δύναμης που κουβαλάει κι εκείνη, όπως κάθε νέα κοπέλλα, μέσα της).
Α ρε, Ελύτης που τους χρειάζεται:
🙂
Χαχα, πολλά και μεγάλα θέματα… «Η αφοσίωση σε ένα άτομο πηγάζει από την ελευθερία, και όχι τη δέσμευση. Και είναι δώρο σπάνιο, ΟΧΙ κάτι που θάπρεπε να θεωρείται κανόνας». Θα μπορούσα να το έχω γράψει εγώ.
Γενικά με ενδιαφέρουν πολύ αυτά τα θέματα, αλλά είναι λεπτά και θέλουν προσεκτική προσέγγιση.
Άμα έχεις όρεξη ρίξε μια ματιά και εδώ:
http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/2012/03/blog-post_3380.html
http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/2012/07/blog-post_04.html
http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/2012/07/blog-post_04.html
Και μια δική μου παρουσίαση του σπάνιου κατά τη γνώμη μου βιβλίου «Ο ανατόμος»
http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/2012/03/federico-andahazi.html
Πολύ ένδιαφέροντα όλα, τα διάβασα!
(αν και ορισμένα κάπως βιαστικά -όπως συνηθίζω πάντα- γιατί διαβάζω γενικά σε 2 γύρους)
Εκεί που παρακινήθηκα να γράψω 2-3 σχόλια, ήταν εδώ
http://kerasiakrinoi.blogspot.com/2012/07/blog-post_04.html?showComment=1346364090845#c2593212470072443345
(και κάπου αλλού… αλλά δεν είπα κάτι σημαντικό)
Εγώ έχω να πω τα εξής:
1. Αυτά που αποκαλύπτει το ρεπορτάζ της κυρίας Κρουστάλλη (εδώ) δείχνουν ότι η Αμάρυνθος είναι ένα χωριό καννιβάλων και τίποτε άλλο. Πραγματικά δεν αξίζουν ούτε καν άνθρωποι να λέγονται.
2. ΑΥΤΩΝΩΝ το… δίκιο βρήκε να υπερασπιστεί ο Δημητράς; Αυτωνών που έπεσαν να καταστρέψουν τη ζωή μιας 15χρονης κοπέλας; Να χαίρεται τα συγχαρητήρια της Χρυσής Αυγής.
3. Πολύ ενδιαφέρον ήταν το αντιαριστερό σχόλιο του Δημητρά, την οποία κατηγόρησε ότι συνωμοτεί για να συκοφαντήσει ένα ολόκληρο χωριό. Ναι καλά. Κι αυτός ανακαλύπτει ανθέλληνες…
Δες και του Κριπλ Χορς τα σχόλια, ιδίως ένα σεντονάτο, που αντιγράφω κι εδώ
http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/oi-biasmoi-tis-amarynthoy-mythoi-kai-pragmatikotita-toy-panagioti-dimitra?fb_comment_id=fbc_10151085257664578_23173736_10151086672009578
Κριπλ Χορς · Top Commenter · 27 years old
Το διάβασα, μην ανησυχείς. Καλά τα λέει ο Κριπλ Χορς.
Η δική μου τοποθέτηση πάνω σ’αυτό το θέμα βρίσκεται εδώ. Θα επανέλθω σύντομα, επεκτείνοντας το θέμα και σε άλλες πτυχές που αφορούν τη βαθύτατα υποκριτική, σεξιστική, μισογυνική και ρατσιστική νοοτροπία που επικρατεί στη χώρα μας, νοοτροπία που βέβαια επηρέασε και αυτή την υπόθεση, όσο κι αν οι εγχώριοι… ουμανιστές προσπαθούν να μας πουν ότι «απλά κάποιοι πιτσιρικάδες ήθελαν να πηδήξουν» κι αυτό ήταν όλο.
Κάποια στιγμή θα γράψω ειδικό άρθρο για θέματα σεξουαλικότητας και ΕΛ-ληναράδικης (και όχι μόνον) υποκρισίας και για το πώς αυτή η υποκρισία ενδυναμώνεται από προϋπάρχουσες ρατσιστικές αντιλήψεις (π.χ. το «οι Βουλγάρες είναι εκ γενετής πουτάνες, προορίζονται γι’αυτό και τα θέλει ο απαυτός τους»).
Θα πω τέλος ότι ένας αληθινός ουμανιστής, ένας αληθινός αντιρατσιστής δεν επιτρέπει ΠΟΤΕ οποιαδήποτε τοποθέτησή του, οποιοδήποτε άρθρο του, οποιοσδήποτε λόγος του να εργαλειοποιηθεί από τους φασίστες. Πάντα φροντίζει να κρατά σαφέστατες αποστάσεις, είτε με τις απαραίτητες διευκρινίσεις μέσα στο επίμαχο κείμενο (που δεν υπήρξαν τέτοιες διευκρινίσεις) είτε με διευκρινίσεις και ξεκαθαρίσματα θέσεων after the fact, μόλις του επισημανθεί οποιοδήποτε πρόβλημα. Κάτι τέτοιο βεβαίως απαιτεί κάτι που λέγεται εντιμότητα.
Θυμήσου Omadeon τότε που γνωριστήκαμε σε μια συζήτηση σε άλλο μπλογκ που μου επισήμανες – και σ’ευχαριστώ ΘΕΡΜΑ γι’αυτό – ότι ένα άρθρο μου το είχαν αναδημοσιεύσει εθνικισταράδες και νεοναζί για να το εκμεταλλευτούν ώστε να πουν «να, κοιτάξτε, ένας μη εθνικιστής συμφωνεί μαζί μας άρα είμαστε σωστοί». Εκείνη σου η επισήμανση έγινε αφορμή για να γράψω ειδικό άρθρο για να ξεκαθαρίσω μια για πάντα ότι δεν επιτρέπω σε φασίστες να καπηλεύονται τις θέσεις μου και ότι η κριτική μου για οποιαδήποτε πλευρά τυγχάνει εκείνοι να μισούν δεν πρέπει ποτέ να ερμηνεύεται από κανέναν ότι τους δικαιώνω για το ρατσισμό και την εγκληματική τους νοοτροπία.