Η Χρυσή Αυγή υμνεί τον ΧΙΤΛΕΡ σε επίσημο blog της (και σε βιβλία της)

Αυτός ο ύμνος λέει κάπου:

Portrait of Adolf Hitler, post-processed for u...
Portrait of Adolf Hitler, post-processed for use as icon (Photo credit: Wikipedia)

«…Ο Χίτλερ είναι, κατά το ινδουιστικό πρότυπο που χρησιμοποιεί η Devi, ο αβατάρ, ο διάμεσος μεταξύ του θεϊκού και του ανθρώπινου, αυτός που, όπως υπόσχεται o Κρίσνα στη Μπαγαβαζίτα: «Όταν η δικαιοσύνη συντρίβεται, όταν το κακό θριαμβεύει, τότε επανέρχομαι. Για την προστασία του καλού, για την καταστροφή όσων απεργάζονται το κακό, για την εγκαθίδρυση της βασιλείας της Δικαιοσύνης, γεννιέμαι ξανά και ξανά, σε κάθε εποχή».

…και έχει πολλές άλλες,  χειρότερες υμνολογίες υπέρ του Χίτλερ, πιο πριν, αλλά… διάλεξα την πιο κωμική. Αυτά γράφτηκαν το 2010, πολύ πιο πρόσφατα από το (υποτιθέμενα «μακρινό») «αμαρτωλό παρελθόν» της Χ.Α. Ορίστε η πηγή:

A depiction of the Meandros, a classical Greek...

Το ιστολόγιο από όπου αλιεύτηκε αυτός ο λατρευτικός ύμνος προς τον Αδόλφο Χίτλερ, είναι το ΕΠΙΣΗΜΟ «ιδεολογικό ιστολόγιο» του… «Τμήματος Γυναικών» της Χρυσής Αυγής, όχι κάνα blog άσχετων… φρενοβλαβών.

  • Κοντολογίς, ΗΜΙΘΕΟΣ  ο Αδόλφος  (ΧΑ ΧΑ ΧΑ) ή (τουλάχιστον) Γκουρού και Μέντιουμ που «γεννιέται ξανά και ξανά σε κάθε εποχή».
  • Χμ… Λέτε νάναι επόμενη ενσάρκωση του Αδόλφου, ο Κασιδιάρης? Μπαα… αυτός παραείναι φλώρος, Πάντως, μάγος (ή βοηθός φακίρη) ίσως «το παίζει» ο Κασιδιάρης,  αφού σήμερα γλύτωσε και τη δίκη του για εμπλοκή (του αυτοκινήτου του) σε βίαιη επίθεση. «λόγω βουλευτικής ασυλίας» (ακυρώνοντας και τις υποτιθέμενες βελτιώσεις στο θεσμό της βουλευτικής ασυλίας,  που υποσχέθηκε ο Μπενίτο Βαζελίνι-Βενιζέλος προεκλογικά, κλπ.)
  • Προωθείται παντοιοτρόπως από το κατεστημένο, το Ελληνικό Νεοναζιστικό Κόμμα του 7%, που (δήθεν) «δεν είναι ναζιστικό, αλλά εθνικιστικό» (καλά μπλέ κρασιά)….

Παρόμοιο ναζιστικό υλικό βρήκα πολύ, κατά καιρούς, σε άλλα ιστολόγια (π.χ. στον «Τριτοθεσικό» νεοναζιστικό «Μαύρο Κρίνο») αλλά δεν θέλησα να τα συνδέσω με τη Χρυσή Αυγή (που άλλωστε δεν είναι και η μοναδική νεοναζιστική οργάνωση). Αποφάσισα όμως, να κάνω τούτη την ανάρτηση διότι [1] μου τη σπάει να πουλάνε τρέλλα οι νεοναζί, ψευδόμενοι ασύστολα απέναντι σε ΟΛΟ τον κόσμο (εντός και εκτός Ελλάδας) ότι δήθεν «δεν είναι ναζί», ενώ μας… δουλεύουν ψιλό γαζί. [2] διότι μου την έσπασε ο τρόπος που ξεγλύστρησε σαν χέλι από τη δικαιοσύνη ο νεαρός μάγος (ή βοηθός φακίρη?) Κασιδιάρης Μήπως ΝΟΜΙΖΕΙ πως ανακάλυψε το φάρμακο κατά υπέρ της καράφλας(?) όταν μας… καραφλιάζει!🙂

Μέχρι πρόσφατα, ελάχιστα ασχολήθηκα με αυτό το κώμα, διότι είχαν προτεραιότητα θέματα κρίσης, μνημονίων, ΔΝΤ κλπ. Επίσης πίστευα, μέχρι πρόσφατα, ότι η ενασχόληση με τους νεοναζί είναι και ένα είδος υποχώρησης σε προβοκάτσια αποπροσανατολισμού. Αυτό βέβαια ισχύει σε κάποιο βαθμό, αλλά δεν είναι τώρα τόσο σημαντικό, καθώς οι νεοναζί αναρριχώνται σε ρόλο πανελλαδικών αρχι-τραμπούκων του συστήματος. Επομένως, σήμερα ο αγώνας πρέπει να είναι ΚΑΙ αντι-μνημονιακός ΚΑΙ αντι-φασιστικός. (Το ένα χωρίς το άλλο, δεν αποδίδει).

Δείτε τώρα ΟΛΗ την παράγραφο που υμνεί τον Χίτλερ, και την… απίστευτη λατρευτική εικονογράφηση του άρθρου:

Ο Αδόλφος Χίτλερ στο Πάνθεον (Adolf Hitler in the Hall of Deities)
Ο Αδόλφος Χίτλερ στο… Πάνθεον (Hitler in the Hall of Deities)

“…Οι άνθρωποι που στέκονται «Ενάντια στο Χρόνο» συνδυάζουν τις αρετές της «Αστραπής» και του «Ήλιου» και είναι οι πραγματικοί ήρωες της Ιστορίας, οι χτίστες και οι υπερασπιστές, που αφιερώνουν τη ζωή τους στην πραγμάτωση μιας νέας βιώσιμης πραγματικότητας πάνω στο πρότυπο του οράματός τους για την Αλήθεια. Είναι αυτοί οι σπάνιοι μύστες, που επιταχύνουν την αναπόφευκτη πτώση, υποσχόμενοι ταυτόχρονα τον ερχομό της Χρυσής Εποχής. Ο κύριος εκπρόσωπος της κατηγορίας αυτής, ο πιο σημαντικός άνθρωπος «Ενάντια στο Χρόνο» είναι ο Αδόλφος Χίτλερ. Ο Χίτλερ είναι, κατά το ινδουιστικό πρότυπο που χρησιμοποιεί η Devi, ο αβατάρ, ο διάμεσος μεταξύ του θεϊκού και του ανθρώπινου….”

Εκανα μια έρευνα για την ιδεολογική πηγή του μπουρδολογήματος. Είναι μια παλιά ελληνίδα ναζίστρια, η Μαξιμιανή Πόρτα, που βαφτίστηκε ινδουίστρια με το όνομα Savitri Devi. Ηταν… πράκτορας των χιτλερικών στην Ινδία κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ακραιφνής… ζωόφιλη (sic) ναζίστρια διανοούμενη. Ισως γράψω κάτι για τις μπούρδες της στο μέλλον. Ηταν και μεγάλη… σεσημασμένη ψεύτρα (π.χ. διαδίδοντας το τσεκαρισμένο ψέμα ότι δήθεν ζούσε στην Ινδία πριν το 1932, κλπ.) Ορίστε μερικές φωτογραφίες της:

Σαβίτρι Ντέβι, μεγάλη γκουρού των ναζί (Ελληνίδα αρχικά)
Savitri Devi, γκουρού των ναζί (Ελληνίδα αρχικά)
Savitri Devi (έμοιαζε λίγο και με τη... Λαγκάρντ? ή μου φαίνεται)
έμοιαζε λίγο και με τη… Κριστίν Λαγκάρντ? ή μου φαίνεται? (χαχαχα)

___________________

UPDATE: Μετά από έρευνα, διαπιστώνω ότι η άνοδος των Ελλήνων νεοναζί, όχι μόνο δεν είναι ξεκομμένη από τη διεθνή άνοδο του νεοναζισμού, όχι μόνο είναι… υπάκουο «ιδεολογικό σκυλάκι» σε κάποια… διεθνή «αφεντικά» του σύγχρονου νεο-ναζισμού, αλλά τροφοδοτείται και ιδεολογικά από την διεθνή «επαν-ανακάλυψη» ορισμένων παλιών ναζιστών διανοουμένων, όπως η κυράτσα, προηγουμένως. Για την ακρίβεια, σχεδόν κανείς δεν ήξερε ποια ήταν η Savitri Devi, μέχρι πολύ πρόσφατα, δηλαδή… μέχρι τη στιγμή που ανακάλυψε τα (out-of-print-) βιβλία της και άλλα ξεχασμένα κείμενά της, ένας… μυστηριώδης Αγγλοσάξων διανοούμενος νεο-ναζί, ο R. G. Fowler, ο οποίος και αφιέρωσε στα έργα της Devi, ένα ολόκληρο ειδικό site.

___________________

Ασχολήθηκα λοιπόν με το θέμα, διότι μου την έσπασαν  και κάποιες προδοτικές και φιλο-μνημονιακές κινήσεις των νεοναζί βουλευτών:

  • Ψήφισαν υπέρ του κουκουλώματος του σκανδαλώδους ξεπουλήματος της Αγροτικής Τράπεζας. Ακόμη και στο «πατριωτικό» ιστολόγιο «Αντι-ΔΝΤ» (με το οποίο δεν συμφωνώ πάντα) αναδημοσιεύτηκε (από το left.gr) σχετικό άρθρο: Η Χρυσή Αυγή είπε όχι στην διενέργεια εξεταστικής για το ξεπούλημα της Αγροτικής Τράπεζας Επίσης γράφτηκαν (στο «ούτε λέξη από τη Χρυσή Αυγή για την ΑΤΕ») τα εξής:H λαλίστατη σε άσχετα θέματα Χρυσή Αυγή δεν θα πει ούτε μια λέξη για την ΑΤΕ. Στο site τους δεν βρίσκουμε κάτι για αυτό το θέμα των ημερών. Θα έλεγε κανείς ότι η Χρυσή Αυγή  δεν ειναι εκεί για να πλήξει τα συμφέροντα των νταβατζήδων και των παρασίτων  που οδήγησαν την χώρα στην χρεοκοπία. Ίσως είναι εκεί για να τα προστατέψει και να παρέχει υπηρεσίες Σεκιούριτι… Σε αυτό το πλαίσιο η Χρυση θα δέρνει Αριστερούς  που θίγουν τα συμφέροντα  των νταβατζήδων και θα αποπροσανατολίζει τμήμα της κοινής γνώμης με κάποιους Σύριους μετανάστες στον Έβρο. Λογικό!
  • Ψήφισαν υπέρ τροπολογίας που χαρίζει αμύθητα χρέη ποδοσφαιρικών ομάδων / ΠΑΕ.

    Επίσης, πολλά άλλα, π.χ. δείτε το άρθρο «ο Μιχαλολιάκος παραδέχεται ότι έχει τάγματα εφόδου…» και το άρθρο «Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ»στους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα». Το δεύτερο δείχνει πόσο ελάχιστα διαφέρουν από τους υπόλοιπους (διεφθαρμένους) πολιτικούς (που κατηγορούν) και το πρώτο δείχνει κάτι… πολύ χειρότερο. Η είδηση στο πρώτο άρθρο, όμως… δεν είναι τόσο πολύ το “έχουμε/είμαστε τάγματα εφόδου”, όσο το “θα ακονίσουμε τις ξιφολόγχες στα πεζοδρόμια”. Δεν δόθηκε η πρέπουσα βαρύτητα της ειδησεογραφίας σ’ αυτή τη λεπτομέρεια. Συνιστά απειλή επίθεσης σε άοπλο πλήθος με ξιφολόγχες (ή μαχαίρια), δεδομένου ότι οι “εχθροί” είναι πάρα πολλοί, όλοι δηλαδή οι αντι-φασίστες.

    Για το κράτος, δεν υφίσταται τέτοια απειλή, αφού διαθέτει μέχρι και τανκς, αν χρειαστεί. Εξάλλου, προφανώς δεν έχει νόημα να επιτεθεί κάποιος με… ξιφολόγχες σε μια αστυνομία που είναι πολύ καλά θωρακισμένη (σαν ΜΑΤ) ή έχει και περίστροφα στην τσέπη, χώρια ο στρατός που είναι πάντα σε εφεδρεία, αν χοντρύνει το παιγνίδι. Επομένως (λογικά) μόνο σε άοπλους αντιπάλους μπορεί να αναφέρεται ο φύρερ της Χ.Α. όταν απειλεί να «ακονίσουν ξιφολόγχες σε πεζοδρόμια». Ορίστε και η πρακτική υλοποίηση (“όπερ έδει δείξαι” -μαθηματιστί): http://www.koutipandoras.gr/?p=24598 Στις δύο τα ξημερώματα, της 27ης Αυγούστου 2012, στο τραμ στον Φλοίσβο, 14 χρυσαυγίτες με 7 μηχανές επιτέθηκαν σε νεαρό Μπαγκλαντεσιανό. Τον χτύπησαν στο κεφάλι με τις μπότες και με ρόπαλα και τον μαχαίρωσαν 4 φορές…

__________________

«…Όσο για την Χρυσή Αυγή,είναι η δεύτερη φορά,μετά το μπλοκάρισμα της συζήτησης στην αρμόδια Επιτροπή για την ΑΤΕ,που συναινεί με το πολιτικοικονομικό κατεστημένο.
Μάλλον,όπως όλοι περιμέναμε, εξελλίσεται σε υπάκουο σκυλάκι του συστήματος,η Χρυσή Αυγή-Λαικός Σύνδεσμος.
Χρυσή Αυγή-Λα.Συ. εν συντομία.»

(Εξαιρετική δουλειά του http://wonderjlawwall.blogspot.gr)

__________________________

Δείτε, τέλος (επειγόντως)

  • Screen-shot από το βιβλιοπωλείο του ναζιστικού κώματος, που πουλάει άλλον… ύμνο στο Χίτλερ σε βιβλίο:
όχι να τα εκατοστήσει, αλλά... να τα χιλάσει (λέμε)
όχι να τα εκατοστήσει, αλλά… να τα χιλάσει (λέμε)

______________________

[συνεχίζεται]

______________________

Τελειώνω προς το παρόν, με ένα ιδεολογικό μήνυμα (για να γελάσουμε και λίγο):

ΤΙ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ?

Image

ΔΕ  ΜΑΣΤΟΥΡΜΠΕΗΣΙΟΝ  ΓΚΩΟΥΖ  ΚΛΑΟΥΝΤ!!!!! (πηγή ΕΔΩ)

48 comments

  1. Χαχα, καλά, μπήκα σε αυτή τη διεύθυνση των γυναικών που δίνεις και έχουν έναν Πικάσο (νομίζω) και από δίπλα γράφει «η εποχή της πτώσης», χαχαχα, καλά αν δεν ήταν τόσο επικίνδυνοι, θα μπορύσε να ρίχνει κανείς πολύ γέλιο. Οι άνθρωποι είναι άρρωστοι μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Πρέπει να έχεις βγει από πολύ αρρωστημένο περιβάλλον για να καταλήξεις έτσι. Σε αυτές τις περιπτώσεις αναρωτιέμαι το τι φταίει, από ποια διαδρομή γίνεσαι έτσι και νομίζω οτι πρόκειται για κατεστραμμένες προσωπικότητες που όμως βγάζουν όλο τους το βαθύ μίσος στους άλλους, και κυρίως βρίσκουν χώρους που τους αξιοποιούν πολιτικά.

    Δεν ξέρω αν είχες ακούσει κάτι που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό, οτι η Χ.Α. «προσλαμβάνει» ουσιοεξαρτημένους, έλληνες και μετανάστες, τους δίνει δωρεάν μπλουζάκια, αθλητικά παπούτσια μάρκας, εκπτώσεις σε μεγάλα super market και μαγαζιά επώνυμων αθλητικών ειδών, τη δόση τους φυσικά και τίποτα 100-200 ευρώ και τους στέλνει σε αυτά τα ντου που κάνουν σε σπίτια μεταναστών και σφάζουν τον κόσμο. Που σημαίνει οτι η Χ.Α. χρηματοδοτείται από επιχειρηματίες….

    • Καλώς την Κεράσια και Κρίνοι (που ορθώς τα έχει κρίνει -χεχε)

      Ε, ναι. ΕΝΤΕΛΩΣ άρρωστοι, κατ’ ευθείαν για φρενοκομείο είναι και ΟΜΩΣ τους ψήφισαν τετρακόσιες τόσες χιλιάδες συμπολίτες μας. ΕΚΕΙ είναι το πρόβλημα, όπως καταλαβαίνεις. Αλλοιώς… τους είχαμε μόνο για να γελάμε που-και-που, πιο παλιά.

      Τη φήμη που αναφέρεις την άκουσα πολλές φορές. Νάμαστε σίγουροι ότι είναι ικανοί για ΟΛΑ, όπως οι χειρότεροι εγκληματίες.

  2. H φήμη (το κανονικό link έπεσε, δεν ξέρω γιατί)

    «”Σημερα ειδα ραμματα στο κεφαλι ενος γνωστου μου ρωσσοποντιου και τον ρωτησα τι του συνεβη.η απαντηση ηταν απιστευτη…συμμετειχε σε ενα ντου της χα σε ενα σπιτι οπου διεμεναν πακιστανοι υπηκοοι στον ασπροπυργο και κυριολεκτικα τους θερισαν!το’παιξα ανηξερος-σχεδον γοητευμενος- και αρχισα να τον ρωταω τι γινεται εκει.
    Οποιος λοιπον συμμετεχει ενεργα σε τετοιες επιχειρησεις εχει πρωτ’απ’ολα δωρεαν ρουχισμο(μπλουζακια-παντελονια-αρβυλες) της χα αλλα και εξοπλισμο(στιλετα-ροπαλα ακομα και πιστολια).επισης εχουν εκπτωση 40% σε συγκεκριμενα σουπερ μαρκετ και 65% εκπτωση σε πρατηρια της nike και της addidas!!!φυσικα δεν τελειωνει εδω…οποιος συμμετεχει σε επιχειρησεις μετα τις 10 το βραδυ(οι οποιες μου αφησε να εννοηθει οτι ειναι δολοφονικες απο τους σκληρους πυρηνες) λαμβανει ενα bonus το μηνα περι τα 500 ευρω!!!οι επιθεσεις ειναι πολυ καλα οργανωμενες με τσιλιαδορους και σε συννενοηση με τις αστυνομικες αρχες!!!στις επιχειρησεις αυτες η πλειοψηφια που λαμβανει μερος ειναι αλλοδαποι μεταναστες(ρωσσοι-αλβανοι κ.α.)και οι ”ελληνες” που συμμετεχουν κανουν χρηση κοκαινης η οποια κι αυτη ειναι δωρεαν φυσικα…”ελα να δεις πως ειναι..περναμε πολυ ωραια…” μου ειπε…πισω απ’αυτη τη μαστιγα που ονομαζεται χα υπαρχουν οπως διαφαινεται ευποροι μεγαλοκαταστηματαρχες και μεγαλοκαρχαριες οι οποιοι πριμοδοτουν την οργανωση αυτη με σκοπο αλλου ειδους οφελη ενω οι θεσμοι και οι νομοι του κρατους δεν ισχυουν γι’αυτους αφου η αστυνομια τους προστατευει πολυ καλα!!!μεταναστες για λιγα χρηματα χτυπουν και σκοτωνουν μεταναστες…κραμερ εναντιον κραμερ και η τρελα αυτη που θα καταληξει?ομως το χειροτερο ειναι οτι ολοι εμεις τους παρακολουθουμε αποσβολωμενοι ενω αυτοι γιγαντονωνται μεσα στην ελλειπη δημοκρατικης παιδειας αστικη ταξη η οποια προκειμενου να διαφυλαξει τη περιουσια και την εκμεταλευση της αλλα και τα τοσα χρονια ανοχης σ’ενα ατελειωτο πολιτικο αλισβερισι τωρα εναποθετει τις ελπιδες της στη βια,στην επιβολη,στην τρομοκρατια και τον φασισμο της εγκληματικης οργανωσης που ονομαζεται χα.φευγοντας μου ψυθιρισε ”οτι προβλημα εχεις παρε με τηλεφωνο….”αυτα τα ολιγα…παρακαλω το ονομα μου να μεινει μεταξυ μας…..ο αγωνας συνεχιζεται….”
    τα συμπεράσματα δικα σας,ας αναλογιστούμε ολοι και ολες αν έχουμε πάρει αρκετά στα σοβαρά τον φασισμό.

    (Από την αναπαραγωγή εδω: http://eniaiometopopaideias.wordpress.com/2012/06/20/%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%83-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B7/)

    Η σύνδεση χουλιγκάνων/ναζιστών είναι πάντως γνωστότατη (ΝΟΠΟ, ερυθρή/γαλανόλευκη στρατιά, κ.ο.κ.) Οι ομάδες χουλιγκάνων μπορούν να αποτελέσουν σπόρο για ελληνικά freikorps ανετότατα (αν δεν είναι ήδη).

    • Θενκς Πιγκουίνα,
      Ενα θέμα που θάθελα να σκεφτείς είναι κατά πόσον υπάρχει μια ΕΜΠΡΑΚΤΗ «συνωμοσία σιωπής» γύρω από τα πιο μεγάλα ψέματα της Χ.Α.
      ανάμεσα σε οπαδούς ή συμπαθούντες της (από τη μία πλευρά) και σε… όσους την αντιπαθούν (μεν) αλλά εξακολουθούν να ελπίζουν ότι «θα ταράξει τα νερά», θα «φέρει αναστάτωση που θα έχει θετικά αποτελέσματα» (μπλα μπλα μπλα – εγώ διαφωνώ ριζικά με αυτή τη στάση και μάλιστα τη θεωρώ ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος).

      Αλλά… (τι να κάνουμε) νομίζω ότι αυτό το φαινόμενο υπάρχει, κι έτσι φτάσαμε στο «ο αυτοκράτορας δεν φοράει ρούχα αλλά δεν το λέμε μπας και μας φανεί χρήσιμος» (ΚΑΙ από τις δύο πλευρές που εξήγησα, χώρια και το κατεστημένο που ωφελείται ακόμη περισσότερο από τη Χ.Α.)

      Για να πάρει κανείς μια γεύση του μεγέθους της… παραφροσύνης, που αυξάνει γύρω από το θέμα, ας δει π.χ. την ανάρτηση της παλιάς μας «φίλης» αλλενάκι. Προσπάθησα να της αφήσω και σύντομο σχόλιο (πολύ σκληρό) αλλά… δεν τα κατάφερα (κι ίσως δεν το ξανακάνω).

      http://allenaki.wordpress.com/2012/09/03/x%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3/

      Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ξεφύγει τελείως. Η πλάκα είναι ότι σε ΕΝΑ βασικό πράμα ΕΧΟΥΝ δυστυχώς δίκιο.
      Στη μαζική άνοδο της παραφροσύνης (τους)…
      (μιλάνε για… αντιπολίτευση Χ.Α. ή ακόμη και για κυβέρνηση Χ.Α.)

  3. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ «ΠΡΑΓΜΑΤΑ» ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΓΗ.
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ… ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ.

    • @MPAMP
      Καλώς το κοτόψυχο χιτλερικό μουνόπανο χρυσαυγουλάκι.
      Που έχει και… επίσημο μέεεεηλ:

      MPAMP.
      tsilibab@yahoo.com
      109.242.205.159

      (πάρτε τα στοιχεία αυτά και συγκρίνετε, όσοι έχετε ΕΠΙΣΗΣ απειληθεί).

      ΔΕ μου λες, ρε προδοτάκο, γιέ ταγματαλητών, χρυσαυγουλάκι,
      ΓΙΑΤΙ μαζευτήκατε ΤΟΣΟΙ πολλοί εκεί στη Θεσσαλονίκη? εεεε? 😈

      Ορίστε ΓΙΑΤΙ ρωτάω:

      IP Information for 109.242.205.159
      IP Location: Greece Greece Thessaloniki Tellas Telecommunication Services S.a.
      ASN: AS25472
      Resolve Host: adsl-159.109.242.205.tellas.gr
      IP Address: 109.242.205.159 [Whois] [Reverse-Ip] [Ping] [DNS Lookup] [Traceroute]

      NetRange: 109.0.0.0 – 109.255.255.255
      CIDR: 109.0.0.0/8
      OriginAS:
      NetName: 109-RIPE
      NetHandle: NET-109-0-0-0-1
      Parent:
      NetType: Allocated to RIPE NCC
      Comment: These addresses have been further assigned to users in
      Comment: the RIPE NCC region. Contact information can be found in
      Comment: the RIPE database at http://www.ripe.net/whois
      RegDate: 2009-01-30
      Updated: 2009-05-18
      Ref: http://whois.arin.net/rest/net/NET-109-0-0-0-1
      ___________

      Μίλα ελεύθερα, χιτλερο-πίθηκε.
      Σε θέλουμε για ΜΑΣΚΩΤ.
      ΚΑΜΜΙΑ λογοκρισία !!!🙂 χαχαχα
      :mrgreen:

    • Φίλε hectorkl διάβασα στα γρήγορα το άρθρο σας και συμφωνώ.

      Ισως χρειάζεται όμως, κάτι ακόμη.
      Πρέπει νομίζω να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα σε κάτι πολύ γνωστό, στο οποίο… σπάνια αναφέρεται η αριστερά:

      ********************************
      Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των μεταναστών
      που είναι εδώ ΧΩΡΙΣ χαρτιά ΚΑΙ χωρίς δουλειά
      ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ
      (και δεν μπορούν) !!!
      ********************************
      (ΔΕΝ πρέπει να φοβόμαστε να το πούμε, είναι αληθές πέρα για πέρα).

      Διότι:
      1) Ο ξένος που ΕΧΕΙ δουλειά ΚΑΙ νοιώθει ασφαλής, _ίσως_ δεν έχει (πάντα) τέτοιο κίνητρο να φύγει
      (αν και ξέρει ότι κάπου αλλού ίσως ΘΑ ζήσει καλύτερα, ΙΔΙΩΣ εν όψει της ελληνικής κρίσης).

      2) Ο ξένος που ΔΕΝ έχει αυτές τις προϋποθέσεις όμως, με ΚΑΜΜΙΑ λογική δεν του αρέσει η διαμονή του εδώ (και η πείνα, κλπ.)

      ΤΟ αίτημα της «άμεσης νομιμοποίησης όλων των ξένων», όμως, ΦΟΒΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ και ΑΠΩΘΕΙ.
      Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ σημείο, αν ΔΕΝ συνδυαστεί ΜΑΖΙ ΜΕ το προηγούμενο που είπα.
      Διότι… οσοι δεν σκέφτονται αυτό που σου θύμισα (εκτός αριστεράς)
      ΑΜΕΣΩΣ σκέφτονται εκατομμύρια ξένων με πολιτικά δικαιώματα και… ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΝΤΑΙ (!!!)

      Προσέξτε το, αν θέλετε, αυτό.

      Τα λέμε

      ______
      Υ.Γ. τα επόμενα σχόλιά σου θα δημοσιεύονται ΑΜΕΣΑ, χωρίς καθυστέρηση «έγκρισης».

    • Y.Γ.2 Κάτι ακόμη… τώρα που το σκέφτομαι:

      Το βρίσκω ΠΟΛΥ δύσκολο, για το 90% των ελλήνων,
      να ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝ το ενδεχόμενο… (από τη μία μέρα στην άλλη),
      να αποκτήσουν οι ΝΕΟΦΕΡΜΕΝΟΙ μετανάστες
      ΠΛΗΡΗ πολιτικά δικαιώματα (ΚΑΙ ψήφου, κλπ.)

      Να μην πω ότι ΚΑΙ σε μένα ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ.

      Το ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ, αυτό το ακανθώδες ζήτημα, η αριστερά.

      Με διάφορες θεωρίες… προσπαθούν, μάλιστα, ορισμένοι να «αποδείξουν»
      ότι «χωρίς πλήρη πολιτικά δικαιώματα» ο ξένος είναι «Β’ κατηγορίας άνθρωπος», κλπ. κλπ.
      (τρίχες κατσαρές)

      Ε, λυπάμαι, αλλά… ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
      Τα ΑΛΛΑ δικαιώματα όμως ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΟΛΑ:
      Εκείνα τα δικαιώματα που είχα κι εγώ το 2001 στην Αγγλία, που ήταν ΠΛΗΡΗ αλλά χωρίς δικαίωμα ψήφου.
      (Βασικά ΧΕΣΤΗΚΕ η φοράδα στ’αλώνι, που δεν… μπορούσα να ψηφίσω στις αγγλικές εκλογές)🙂

      • Ευχαριστώ πολύ για την τοποθέτηση. Συμφωνώ απόλυτα. Κυρίως τα εργασιακά δικαιώματα είναι σημαντικό να έχουν οι μετανάστες που δουλεύουν στην Ελλάδα. Πολιτικά δικαιώματα θα ήταν καλό να έχουν, αν δούλευαν κάποια χρόνια στην Ελλάδα, κατά την γνώμη μου. Τουλάχιστον η παραχώρηση ταξιδιωτικών εγγράφων για όσους θέλουν (όχι με το ζόρι) να δουλέψουν σε άλλες χώρες της Ευρώπης είναι σημαντικό. Θεωρώ πάντως πως οι προτάσεις της αριστεράς δεν είναι μόνο οι πιο ανθρώπινες (που για μας ο ανθρωπισμός είναι βασικό στοιχείο), όπως ανέφερα και στο κείμενο, αλλά και πιο ρεαλιστικές.

        Πολύ σωστές πάντως οι παρατηρήσεις σου

        • Χαίρομαι που συμφωνούμε και… ελπίζω να πείσουμε κι άλλους! (χεχε)
          Ιδιαίτερα όσους έχουν ταμπουρωθεί πίσω από φόβους τους, οι οποίοι (αν και δικαιολογούνται) δεν ευσταθούν, τελικά.
          Ενα απλό παράδειγμα, όσοι (έμποροι κυρίως) φοβούνται τους «λαθραίους» μικροπωλητές,
          επειδή δεν πληρώνουν φόρο, και τους παίρνουν την πελατεία.
          Ε, αρκεί να συνειδητοποιήσουν ότι το ΔΙΚΑΙΩΜΑ αυτών των ξένων να πουλάνε ΝΟΜΙΜΑ,
          σημαίνει (ακριβώς) ότι ΚΑΙ θα πληρώνουν φόρο, ΚΑΙ δεν θα παίρνουν την πελατεία άλλων.

          ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ, αλλά… ένας νέος φίλος δεν τα έχει συνειδητοποιήσει ακόμη,
          και παλεύω να συνεννοηθούμε εποικοδομητικά, ΧΩΡΙΣ ποτε να καταφύγω σε χαρακτηρισμούς, κλπ.

          • Μακάρι να αρχίσει να καταλαβαίνει ο κόσμος. Η Χ.Α. ανεβαίνει όμως και λειτουργεί ταυτόχρονα σα το μακρυ χέρι του συστήματος και ταυτόχρονα το παίζει αντισυστημική… τα πράγματα είναι χειρότερα απ ότι φαίνονται….

          • Ανεβαίνει γιατί την ψηφίζουν η συντριπτική πλειοψηφία των ένστολων, που μέχρι πρόσφατα βρίσκονταν στο χώρο της ΝΔ ή και του ΛΑΟΣ, που φαίνεται το έκαναν πέρα για να δυναμώσει η Χ.Α. Αυτός ο κόσμος πάντα ήταν αντιδραστικός, αλλά όσο βέβαια κάπου τα μικροσυμφέροντά του εξυπηρετούνταν από τη δεξιά, ήταν ο.κ. Δεν έχουν γεννηθεί νέοι αντιδραστικοί και φασίστες στη χώρα, υπήρχαν πάντα, έτσι εκτιμώ, αλλά τώρα έχουν αποφασίσει να συσπειρωθούν γύρω από την Χ.Α. για να αποτραπεί και η προς τα αριστερά στροφή της κοινωνίας. Η δημοσκόπηση της Palso της δίνει σήμερα γύρω στο 9%. Πιστεύω οτι και ένα μέρος της μεγαλοαστικής τάξης πρέπει να στηρίζει Χ.Α. Όντως τα πράγματα είναι άσχημα.

          • ε με τέτοια διαφήμηση που της κάνουν τα ΜΜΕ. Και εμείς οι αριστεροί οργανώνουμε ή συμμετέχουμε σε κινήσεις αλληλεγγύης αλλά δεν το έχουν δείξει ποτέ τα κανάλια. και για μια βδομάδα ολόκληρη! Φοβάμαι φιλε/η ότι εκτός από τους ένστολους και γενικά τους συντιρητικούς, ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας οδηγείται στον εκφασισμό του. Δεν ξέρω που θα καταλήξει όλο αυτο

          • Η κατάσταση είναι άσχημη.

            Δεν είναι μόνο οι ένστολοι.
            Δεν τηρούνται οι νόμοι και ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ παραδίδεται ο ρόλος του μπάτσου στη Χρυσή Αυγή

            Η Χρυσή Αυγή τρίτο κόμμα, λοιπόν.
            Αντί να δώσει αυτός ο λαός παράδειγμα ελευθερίας και επανάστασης στον υπόλοιπο κόσμο,
            θα δώσει ένα ΒΟΘΡΟ γεμάτο ΣΚΑΤΑ.

            Κι αυτό γιατί… τόσα χρόνια, η αριστερά έκανε ξανά και ξανά τα ίδια λάθη
            (ΚΑΙ τα ξανακάνει).
            (ΟΠΩΣ και στη Γερμανία πριν τον Χίτλερ, αλλά ίσως και χειρότερα λάθη).

            Εχει ΗΔΗ ξεκινήσει ένας εμφύλιος, αλλά προς το παρόν αναίμακτος, κυρίως επικοινωνιακός πόλεμος.

            Γνώμη μου είναι ότι οι πληγές του Εμφυλίου 1944-1949 όχι μόνο δεν έκλεισαν,
            αλλά ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ θα ξανα-ανοίξουν,
            διότι υπάρχει αυτό που οι ψυχολόγοι λένε στα αγγλικά «unfinished business»
            Κάθαρση από εκείνο τον Εμφύλιο ΔΕΝ υπήρξε ποτέ.
            Η ψευτο-κάθαρση που έφερε η μεταπολίτευση τελείωσε.

            Μοιραία, θα πρέπει να επέλθει όμως.
            ΕΣΤΩ κι αν περάσει μέσα από χάος και τρομαχτική οδύνη.

            Πάντως κυβέρνηση δεν θα γίνουν οι ναζί ποτέ.
            Για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως διότι
            τα ΙΔΙΑ τους τα εγκλήματα θα αυξηθούν ΚΑΙ θα τους εκθέσουν.

          • Σωστό το βρίσκω, αλλά…

            O ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να προσέχει να μην κάνει και τεράστια λάθη, όπως η αναδημοσίευση… άρθρου της Χίλαρυ Κλίντον στην Αυγή προ ημερών.

            Από ΤΕΤΟΙΑ λάθη θα χάσει, όχι από τον πόλεμο που υφίσταται εδώ και καιρό, συνήθως βρώμικο, από όλες τις κατευθύνσεις.

            Μερικοί νεο-σταλινικοί θεωρούν πλέον δεδομένο (μη εμπιστευόμενοι ότι θα κρατήσει ο ΣΥΡΙΖΑ) τον ΠΛΗΡΗ εκφασισμό της ελληνικής κοινωνίας

            Π.χ. ο… «εχθρός μου στο διαδίκτυο» εδώ
            http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_6789.html

            Και τον αποκαλώ «εχθρό μου στο διαδίκτυο» διότι… ενώ κάποτε είμασταν διαδικτυακοί φίλοι και στενοί συναγωνιστές, όταν κάποια στιγμή αποφάσισε να στηρίξει απόλυτα έναν… παρανοϊκό διανοούμενο (τον Τάκη Φωτόπουλο) που είναι φίλος του ΚΚΕ, τότε με γέμισε λάσπη και ανυπόστατες κατηγορίες ότι είμαι «χαφιές» και «άτομο του ιντερνετικού υποκόσμου».
            UPDATE: Αυτή η πικρή ιστορία καταγράφτηκε εδώ:
            https://omadeon.wordpress.com/2011/12/31/to-takis-fotopoulos/

            Θα μου πεις «προσωπικό πρόβλημα»…. (ίσως)
            Ε, ΟΧΙ. Το πρόβλημα που θέλω να συνοψίσω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (πια) προσωπικό.
            Διότι η καταλάσπωση ή «εικονική εξόντωση» ΑΝΤΙ-ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ στο διαδίκτυο ειναι υπαίτια για την αποδυνάμωση του αντι-φασισμού και της αριστεράς γενικότερα.

            Αλλά με τον «εχθρό μου» δυστυχώς… συμφωνώ σήμερα. Αν και οι ίδιος φέρει ΒΑΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ για ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ του αντι-φασισμού στο διαδίκτυο, παρόλ’ αυτά η διαπίστωσή του για τον εκφασισμό της ελληνικής κοινωνίας με βρίσκει δυστυχώς σύμφωνο.

            ΔΕΝ ξέρω αν ο ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει ποτέ μυαλό από τις αλλεπάλληλες γκάφες του, ούτε ξέρω π.χ. ΠΟΙΟΣ (βλάκας ή πουλημένος) είχε την ιδέα του άρθρου της Κλίντον στην Αυγή, αλλά ξέρω ότι το βουνό λάσπης εναντίον του ΣυΡΙΖΑ είναι έτσι κι αλλοιώς τόσο μεγάλο που το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΛΑΘΟΣ θα προκαλέσει βοθρο-χιονοστιβάδα εναντίον του, χαρίζοντας τη νίκη στην δεξιο-ακροδεξιά.

            ΝΔ και νεοναζί μπορούν ΑΝΕΤΑ να κυβερνήσουν μαζί
            (και κάποια στιγμή πιθανότατα θα το κάνουν).

            Σπαταλήθηκε ΤΟΣΗ ενέργεια εντός αριστεράς, για κατα-συκοφάντηση αριστερών αντιπάλων,
            έγιναν τόσα λάθη, που… δεν είμαι αισιόδοξος.

            Και… επιτέλους ΠΕΤΑΞΤΕ ΕΞΩ τη Ρένα Δούρου. ΚΑΜΜΕΝΟ χαρτί είναι, 100%.

          • Καλά για τα αμέτρητα λάθη της ηγεσίας (κυρίως) του ΣΥΡΙΖΑ δεν το συζητώ. Αλλά και με την λάσπη της υπόλοιπης αριστεράς λειτουργεί σαν καταλύτης για την άνοδο του φασισμού. Ούτε εγώ είμαι αισιόδοξος. Βασικά ή η αριστερά θα επικρατήσει ή ο ναζισμός. Τι προτιμάει επιτέλους η υπόλοιπη αριστερά? Δεν είναι καιροί για περισσότερα λάθη.

          • «Βασικά ή η αριστερά θα επικρατήσει ή ο ναζισμός. Τι προτιμάει επιτέλους η υπόλοιπη αριστερά? Δεν είναι καιροί για περισσότερα λάθη.»

            You can say that again !🙂

            Πράμα που σημαίνει ότι,
            από τώρα και στο εξής,
            η διαμάχη μεταξύ ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ
            αποτελεί πολιτικό ΕΓΚΛΗΜΑ.

            Αν αθροίσουμε ποσοστά ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ
            βγαίνει η αριστερά ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ.

            Αλλά ΔΕΝ θα το κάνει.
            ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.
            Δυστυχώς…

  4. Oρίστε τα (αν δεν τα μάθατε):
    http://www.koutipandoras.gr/?p=24892

    Nέα δημοσκόπηση της εταιρείας Pulse είδε το φως το δημοσιότητας από την εφημερίδα το ΠΟΝΤΙΚΙ. Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, κατόπιν αναγωγής, η Νέα Δημοκρατία προηγείται κατά μία ποοστιαία μονάδα (25%) από τον ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκεται στο 24%. Η Χρυσή Αυγή βρίσκεται στην τρίτη θέση με ποσοστό που αγγίζει 10,5% αυξάνοντας τα ποσοστά της, ενώ το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στο 8%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες στο 6,5%, το ΚΚΕ στο 5% και η ΔΗΜΑΡ στο 4,5%.

    __________________

    -Πράμα που σημαίνει ότι οι Ελληνες, σαν ΣΥΝΟΛΟ, έβαλαν αυτο-γκολ.
    Διότι (απλούστατα) κυβέρνηση αντι-μνημονιακής συνεργασίας τώρα πια είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρξει,
    εκτός αν αλλάξει ριζικά τα σάπια μυαλά του, ΠΟΛΥ μεγάλο μέρος αυτού του λαού.

    Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ είναι ΑΡ-ΡΩ-ΣΤΗ, πάρτε το χαμπάρι σύντροφοι.
    Το ΜΟΝΟ που ΙΣΩΣ θα δείτε είναι μια ντεμί-προοδευτική και χαώδης κατάσταση,
    όπου (όπως έλεγε κι ο Ελύτης ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ)
    «Τύχη μισή, σκοτώνουν οι μισοί».
    (κάαατι ξέρω κι εγώ που το μελοποίησα… κι ας ενδιαφέρθηκαν να το δουν ή να το ακούσουν ελάχιστοι).
    https://omadeon.wordpress.com/2012/08/04/elytis-trance-video/
    __________________

    Για να υπολογίσουμε…

    25.0% ΝΔ
    10.5% ΝΕΟΝΑΖΙ
    6.5% ΑΝ.ΕΛ.
    4.5% Αριστεροί Δοσίλογοι
    _______
    46.5% = ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ

    ΦΑΤΕ μνημόνιο τώρα… και ΣΚΥΨΤΕ ευλογημένοι

    Υ.Γ. Ντάααξει, έβαλα μέσα και τους ΑΝ.ΕΛ. (ίσως λανθασμένα)…
    ΑΜΕΛΗΤΕΟΙ είναι όμως, τώρα πια, έτσι κι αλλοιώς.
    Και ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι,
    πλην του ΙΔΙΟΥ του Καμμένου που είναι μπούλης ΤΙΜΙΟΣ… ημι-ακροδεξιός καραμπουζουκλής.
    (θα μείνει μόνος στο τέλος και ΟΛΑ τα πρόβατα πλην Νότη Μαριά θα πάνε πίσω στο μαντρί)

    ______________
    ΟΙ (σημερινές) ηγεσίες ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ,
    κάποια… μακρινή μελλοντική μέρα,

    ΑΝ στο μεταξύ επικρατήσει (και μετά ηττηθεί) ο νεο-ναζισμός,

    πρέπει να ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ για
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

    -δηλαδή για ΗΘΙΚΗ και «έργω» αυτουργία σε εγκλήματα
    μέσω της διαμάχης τους. (ΚΑΙ άλλων λαθών τους)

  5. “Συγκοινωνούντα δοχεία είναι οι βάσεις..” (Χρυσής Αυγής και ΣΥΡΙΖΑ)
    (η πιο κραυγαλέα πολιτική συκοφαντία της δεκαετίας)
    -(tm) Αντώνης Μπαλασόπουλος
    (=νεο-σταλινικός, διότι συκοφαντεί με ΑΚΡΩΣ σταλινικό τρόπο τους πάντες)

    E, Θα το τουητάρω με το ΠΛΗΡΕΣ ΟΝΟΜΑ του λασπολόγου αρχι-καραγκιόζη.
    Διότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΡΥΨΕ ποτέ το όνομά του, ίσα-ίσα το ΠΡΟΒΑΛΛΕ και σε συνδυασμό με το μπλογκ του απο κάτω. Και μετά είχε το θράσος να με πει και “χαφιέ” γι΄αυτό:
    http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/
    («Η εξίσωση του googlίζειν με… χαφιεδίζειν! – Neostalinist demonisations of googling»)
    Mόνο τώρα τελευταία ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ πως κρύβει το όνομά του για να μην αποδειχτεί ΨΕΥΤΗΣ – που ΕΙΝΑΙ…

    _________________

    _________________ (λινκ σε σχόλιό μου) ___________________________

    Αναφέρομαι βέβαια στο απίστευτο… βοθρο-γράφημα εδώ
    http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/09/blog-post_9126.html

    • Ορίστε _ΤΙ_ έγραψε για να δικαιωθεί, αμέσως μετά
      http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_9126.html?showComment=1347005656972#c3985017482500622240
      Αντωνης, Lenin Reloaded comments:

      Συγνώμη, τώρα θα πρέπει να θεωρήσω τον Ομαδεόνα πολιτικό σύμμαχο για να μην «μας πάρει η μπάλα»; Καλά, μιλάς για τον άνθρωπο που με σκυλοβρίζει ένα χρόνο με κάθε τρόπο σε κάθε τόπο και που δημοσιοποίησε όπου μπορούσε τα στοιχεία μου για να μου προκαλέσει επαγγλματική βλάβη, επειδή υπερασπίστηκα τον Φωτόπουλο–μιλάς δηλαδή για τον άθλιο χαφιέ του πολιτικού υποκόσμου που γνωρίζω εγώ, ή μιλάμε για κάποιον άλλο;

      Η μπάλα θα μας πάρει έτσι κι αλλιώς, προτιμώ να με πάρει χωρίς να έχω βυθιστεί πρώτα στα σκατά όμως.

      Χμ….
      Προφανώς, ο «κύριος» Μπαλασόπουλος ΔΕΝ θεωρεί ύβρη, ή λάσπη,
      το χαρακτηρισμό μου σαν «άθλιο χαφιέ του πολιτικού υποκόσμου» !

      Λάθος κάνεις Αντωνάκη μου. ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ μέσα στη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ λάσπη, την οποία εξαπολύεις, ξανά και ξανά.

      Επίσης επαναλαμβάνεις τη λάσπη ότι «δημοσιοποίησα τα στοιχεία σου», ΠΟΛΥ βρώμικη λάσπη που έχει ΗΔΗ αναλυθεί εδώ και το ΞΕΡΕΙΣ
      http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/

      ______________________

      Εγώ πάντως, επί πολλές μέρες, στην αρχή της διένεξής μας, το ΜΟΝΟ που τον αποκάλεσα ήταν «γαϊδούρι».
      (επειδή υπέθεσα -αφελώς- ότι δεν καταλάβαινε). ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
      http://metaomadeon.wordpress.com/2012/01/01/netspeak1/

      Τέλος, επαναλαμβάνει κι ένα άλλο, κραυγαλέο ψέμα.
      Εγώ _ποτέ_ δεν τον κυνήγησα «επειδή υπερασπίστηκε το Φωτόπουλο» (από πολιτικής πλευράς).
      Του άσκησα κόσμια κριτική γιατί ΣΤΗΡΙΞΕ προσωπικές επιθέσεις λάσπης από το Φωτόπουλο (εναντίον μου).
      http://metaomadeon.wordpress.com/2012/01/23/antonis-balasopoulos1/

      καθώς και ΒΡΩΜΙΚΕΣ επιθέσεις του Φωτόπουλου σε ΔΕΚΑΔΕΣ άλλους ΑΘΩΟΥΣ (αργότερα). Π.χ.
      http://metaomadeon.wordpress.com/2012/02/06/takis-against-vathikokkino/
      http://metaomadeon.wordpress.com/2012/02/02/takis-terror1/
      http://metaomadeon.wordpress.com/2012/02/11/curtis-chomsky-and-fotopoulos/

      διευκολύνοντας, έτσι, την πιο κραυγαλέα παρανοϊκή λάσπη του διαδικτύου, να πέσει ΟΛΗ πάνω σε ΑΘΩΟΥΣ
      ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ χάριν ύποπτης, βρώμικης ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ.
      Ε, αυτό, ΕΙΝΑΙ σταλινισμός, «κύριε» Μπαλασόπουλε.

      Θέλει να αρχίσω να μπλογκάρω ΣΥΝΕΧΕΙΑ αποκλειστικά με κριτικές δικού του υλικού?

      Ε, οκ. Ισως να το κάνω, αν και η χώρα καταστρέφεται ραγδαία.
      ΑΝ το κάνω, θα το κάνω με ψυχραιμία και μέτρο,
      στο βαθμό που ΔΕΝ καταστρέφεται κι άλλο η διαδικτυακή αντίσταση ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ του Μπαλασόπουλου.

      ___________________________________________

      (συγκόλλησα το επόμενο)

      ___________________________________________

      Εκτενές ξεκαθάρισμα, για όσους διάβασαν το τρολο-σχόλιο που ακολούθησε, εδώ:
      http://katakokkino.wordpress.com/2012/09/06/3/comment-page-1/#comment-15

      Σαν καρακάξα του δικτύου δεν μπορώ να ομολογήσω όποιου Σταθό και όπου βρεθώ την πραγματική ταυτότητα μου.
      Μπορώ όμως να κλέβω κανένα χτύπημα για το blog μου γιατί βρίζω, γιατί λέω ονόματα, γιατί έχω την πάμελα αντερσον γυμνή …
      Ωρες – ώρες ούτε εγώ δεν αντέχω τον εαυτό μου και έτσι μου έρχεται να φτιάξω το omadeonreloaded.wordpress.com

      Giorgos ο αυτοκριτικός

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ (σε τρίτους παρατηρητές):

      Ο λαός δικαιούται να ΞΕΡΕΙ τα ονοματεπώνυμα εκείνων,
      που ΦΑΝΕΡΑ επιδιώκουν μια μέρα να γίνουν… κυβερνήτες του
      ή εκείνων που ΗΔΗ ποζάρουν στο διαδίκτυο,
      σαν ηγετικοί διανοούμενοί του και ινστρούχτορες του λαού.

      Εγώ ποτέ δεν είχα τέτοια πρόθεση,
      αντίθετα δήλωσα ότι με θεωρώ… ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ να ηγηθώ οποιωνδήποτε.
      Παραμένω ένας φτωχός και άσημος μικρο-καλλιτέχνης / προγραμματιστής,
      «τεχνικά καταρτισμένος προλετάριος»,
      ΧΩΡΙΣ πολιτικές ή άλλες φιλοδοξίες
      (αν εξαιρέσουμες… δημιουργικές ή καλλιτεχνικές, σε _προσωπικό_ επίπεδο).
      Επομένως ΔΕΝ βλέπω το λόγο να δημοσιοποιώ τα στοιχεία μου, που δεν ενδιαφέρουν κανέναν.
      Στο παρελθόν άλλωστε, είχα υποστεί επαγγελματική βλάβη, όταν τα είχα φανερώσει,
      όντας απλός εργαζόμενος χωρίς κανένα αξίωμα ή προνόμιο,
      εκτεθειμένος στα κέφια ιδιωτικών εργοδοτών.

      Ο Μπαλασόπουλος όμως, δεν είναι στην ίδια θέση.
      Επηρεάζει ήδη μεγάλο μέρος της φιλο-ΚΚΕ μπλογκόσφαιρας.
      Γράφει σοβαρά, επαγγελματικού επιπέδου κείμενα (πολλές φορές σωστά ή ενδιαφέροντα)
      Αποκτά κύρος ΚΑΙ δύναμη επιρροής, και εκτός διαδικτύου,
      σαν διανοούμενος της φιλο-ΚΚΕ αριστεράς (από τους σπάνιους).
      και η θέση του σε πανεπιστήμιο δεν καταργείται, από τη μία μέρα στην άλλη,
      μόνο και μόνο επειδή… κάποιος τον κριτικάρει στο διαδίκτυο.

      Εξάλλου…
      Τον Μπαλασόπουλο τον θεωρώ καλό στη δουλειά του,
      και δεν βλέπω ΤΙ σχέση έχουν οι πολιτικές του απόψεις
      με το ΨΕΜΑ ότι «θέλω να τον βλάψω» επαγγελματικά μέσω ΑΠΛΗΣ αναφοράς στο ονοματεπώνυμό του.
      ΔΕΝ βλέπω γιατί το πανεπιστήμιό του θάπρεπε να τον απολύσει,
      για τις λάσπες που εξαπλώνει στο διαδίκτυο.
      ΠΟΛΛΟΙ άλλοι ακαδημαϊκοί έχουν κάνει χειρότερα και δεν έπαθαν τίποτα.

      Ο ΙΔΙΟΣ έχει ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ (όχι απλώς φανερώσει) όλα τα στοιχεία του επανειλλημένα,
      επιδιώκοντας μάλιστα και… υστεροφημία «για βιογράφους» (!!!)
      (σε ΔΗΜΟΣΙΑ βίντεο που προωθούνται ΜΕ το πλήρες όνομά του).

      Επεσήμανα όμως την αντίφαση, μεταξύ του να είναι κανείς εμπειρογνώμων σε ανάλυση κειμένων
      και του να παρερμηνεύει με κραυγαλέο, λανθασμένο τρόπο, λεχθέντα του διαδικτύου.
      Γι ‘αυτό το λόγο, έκανα αναφορά ΚΑΙ στην επαγγελματική του ιδιότητα,
      σαν καθηγητή κριτικής λογοτεχνίας

      Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι ειναι κακός κριτικός λογοτεχνίας.
      Σημαίνει απλά ότι δεν είναι έντιμος μπλόγκερ,
      και επίσης ότι…
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ δικαίωμα να εξαπολύει λάσπη κατά συντρόφων
      («συντρόφων»… έστω και με την περιορισμέη πολιτική ιδιότητα του αντι-φασισμού)
      μόνο και μόνο επειδή αυτή η λάσπη εξυπηρετεί δικές του
      πολιτικές σκοπιμότητες.

  6. Ας μιλήσουμε για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΑΣΠΗ τώρα, του Μπαλασόπουλου εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ

    Γιατί να φανεί περίεργο ακριβώς το ότι ανάμεσα στις 6 Μάη και στις 17 Ιούνη, 2 στους δέκα ψηφοφόρους της Χ.Α ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ;

    Παρολο που αρκετές σοβαρες κριτικές του Μπαλασόπουλου κατά του ΣΥΡΙΖΑ έχουν _κάποια_ αλήθεια,
    (όπως βεβαιώνεται κι από… κριτικές οπαδών του ΣΥΡΙΖΑ προς την ηγεσία του)
    ΔΕΝ μπορεί να συγχωρηθούν λασπολογίες όπως αυτή που παράθεσα πιο πριν,
    ότι δήθεν «η εκλογική βάση ΣΥΡΙΖΑ και Χ.Α. είναι συγκοινωνούντα δοχεία»
    -που εξαπλώνουν ΑΝΤΙ-επιστημονικές απόψεις ύπουλης σκοπιμότητας (κατά του ΣΥΡΙΖΑ από τα δεξιά).

    Πάμε στο λινκ που παραθέτει ο ίδιος ο Μπαλασόπουλος, δικαιώνοντας τον… Πρετεντέρη:
    http://www.aixmi.gr/index.php/syriza-2stous10-psifoforous-xravgis-kamen/

    Εντυπωσιακά στοιχεία για τις μετακινήσεις πολιτών από κόμμα σε κόμμα (κυρίως προς τον Σύριζα) προκύπτουν από το γκάλοπ της GPO για την «Ανατροπή» του Γιάννη Πρετεντέρη στο Μega.

    Ξεκινάμε από το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα μιάς και εκεί εντοπίζονται οι μεγαλύτερες εκπλήξεις. Βλέποντας τη μετεκλογική προοπτική εξουσίας που έχει αναπτύξει, πολίτες με ισχυρή αντιμνημονιακή στάση αλλά και διάθεση καταδίκης του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος, εκφράζουν την πρόθεση να το ψηφίσουν, ανεξαρτήτως του κόμματος που επέλεξαν την 6η Μαΐου.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν 2 στους 10 από εκείνους που ψήφισαν Χρυσή Αυγή ή επέλεξαν τους Ανεξάρτητους Έλληνες του Πάνου Καμμένου, δηλώνουν ότι θα στηρίξουν Σύριζα στις 17 Μαΐου!

    Μαζί τους και ένας στους πέντε από όσους είχαν προκρίνει τη ΔΗΜΑΡ του Φώτη Κουβέλη. Αντίθετα, από το ΠΑΣΟΚ οι μετακινήσεις είναι πολύ μικρές και εξισσοροπούνται από αντίστοιχες του Σύριζα προς το ΠΑΣΟΚ.

    Ειδικά για τη Χρυσή Αυγή, ο Ηλίας Νικολακόπουλος εξήγησε ότι πολλοί εκ των πολιτών που την ψήφισαν, αυτοπροσδιορίζονται ως κεντρώοι, κεντροαριστεροί ή και αριστεροί. Δηλώνουν δε ότι επέλεξαν να πουν με αυτόν τον τρόπο «όχι στο Μνημόνιο και στο πολιτικό σύστημα».

    Η συσπείρωση του Σύριζα είναι 79,7%. Το 22,1% που καταγράφει ως πρόθεση ψήφου η GPO συγκροτείται από όσους λένε ότι θα τον ξαναψηφίσουν, αλλά και από:

    Το 21,4% όσων ψήφισαν ΔΗΜΑΡ

    Το 18,2% όσων ψήφισαν Χρυσή Αυγή

    Το 17% όσων ψήφισαν το κόμμα Καμμένου

    Το 16,2% όσων ψήφισαν ΚΚΕ

    Και το 4% όσων ψήφισαν ΠΑΣΟΚ
    […]

    ΟΚ.
    TI λένε τα νούμερα αυτά, πριν τα… μαγειρέψουν με «#ftaiei_o_syriza» οι… Πρετεντερομπαλασόπουλοι:

    1) Στην πραγματικότητα, το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ποσοστό (από αναποφάσιστους που ψήφισαν Χ.Α. και… μετάνοιωσαν)
    δεν είναι 22,1%, αλλά… το 22,1% του ποσοστού όλων αυτών που ψήφισαν Χ.Α.
    δηλαδή,
    22,1% * 18,2% = 4%

    E, αυτό το ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ, οι… Πρετεντερομπαλασόπουλοι
    το θεωρούν «σημαντικό μέρος» της εκλογικής βάσης του ΣΥΡΙΖΑ (!!!)

    Ενώ (ταυτόχρονα) ο Μπαλασόπουλος (χειρότερος του Πρετεντέρη) ΔΕΝ αναφέρει,
    το 17% όσων ψήφισαν ΚΑΜΜΕΝΟ και όλα τα υπόλοιπα,
    ΟΥΤΕ αναφέρεi το 16,2% ΟΣΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΚΕ (!!!)

    Δηλαδή, υπολογίζοντας τώρα τη μετακίνηση ΑΠΟ το ΚΚΕ προς τη Χρυσή Αυγή,
    έχουμε… μόλις ένα 3% διαφορά (!!!)
    (ανάμεσα σ’ αυτούς κι όσους μεταπήδησαν από ΣΥΡΙΖΑ προς Χρυσή Αυγή)

    Πάμε ξανά. Η δήλωση Μπαλασόπουλου

    «Γιατί να φανεί περίεργο ακριβώς το ότι ανάμεσα στις 6 Μάη και στις 17 Ιούνη, 2 στους δέκα ψηφοφόρους της Χ.Α ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ;»

    είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΨΕΥΔΗΣ.
    Το ΣΩΣΤΟ θα ήταν:

    «Γιατί να φανεί περίεργο ακριβώς το ότι ανάμεσα στις 6 Μάη και στις 17 Ιούνη, 0.4 από τους δέκα ψηφοφόρους της Χ.Α ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και 0.4 (αλλά κάτι λιγότερο) ψήφισαν ΚΚΕ;»

    Ε, Γι’ αυτό θέλω να τον ξεμπροστιάσω τον «κύριο».
    Διότι είναι ΑΣΥΣΤΟΛΟΣ παραποιητής της αλήθειας και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ στη λάσπη.

    Ας θυμίσω ότι μιλάμε για ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ που πραγματικά δεν ξέρανε ΠΟΥ παν τα τέσσερα,
    κι ότι οποιαδήποτε αποχώρηση από τη Χρυσή Αυγή έγινε πιθανότατα
    μετά από καλύτερη πληροφόρηση για το ναζιστικό της ποιόν.
    (που στοίχισε στη Χρυσή Αυγή ένα ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟ ποσοστό λιγότερων ψήφων).

    Και τέλος, το κόμμα Καμμένου, με όλα τα ελαττώματά του και τον (ημι-)ακροδεξιό χαρακτήρα του
    ΔΕΝ μπορεί να εξισωθεί με τους ΝΕΟΝΑΖΙ. Π.χ. ένας συγγενής μου, που ήθελε να ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ,
    αναγκάστηκε τελικά (όπως μου είπε) να ψηφίσει Καμμένο, ΞΕΡΟΝΤΑΣ όλα τα ελαττώματά του,
    μόνο και μόνο γιατί έπαψε να εμπιστεύεται ΚΚΕ (ή ΣΥΡΙΖΑ)
    και ήθελε να επιλέξει κάτι ενάντια στο μνημόνιο.

  7. Ενας… his-masters-voice ηλίθιος και υποκριτικός χαζο-κνίτης μπλογκερ, δήλωσε προ ολίγου
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_9126.html?showComment=1347018472102#c2240448454719672402
    14:47 7/9/2012, Poe:

    Οπως εχω πει για την ΧΑ και τον Συριζα, «ψαρευουν και οι δυο στα ιδια νερα τα ιδια ψαρια, με διαφορετικο δόλωμα».

    Σπιραλ, καμια σχεση δεν εχουμε με τον Ομαντεον, οχι μονο ιδεολογικα αλλα και ως ανθρωποι, παρολο που τον Αντωνη τον εχει παρει εργολαβια, εχει ασχοληθει και με εμενα και μαλλιστα με πολυ βρωμερο τροπο.

    Το blog stalin reloaded το εχεις ακουστα;

    1) Απάντηση στην προσωπική λάσπη

    Γιατί ρε…. βρωμιάρη Πόε?
    Γιατί ΚΑΤΑΔΙΔΕΙΣ ΨΕΥΔΩΣ ότι ασχολήθηκα μαζί σου «με πολυ βρωμερο τροπο«?
    Δηλαδή… ΠΑΝΕ τώρα στο διάολο, οι φιλικές εξηγήσεις που ανταλλάσσαμε στο blog του Celin ?

    ΟΡΙΣΤΕ το μπλογκ που ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΣ εκ του ασφαλούς (χωρίς δικαίωμα αντιλόγου στο ΒΟΘΡΟ σας)
    http://stalinreloaded.wordpress.com/

    και ορίστε το ΜΕΓΕΘΟΣ της απίστευτης μαλακίας που σε δέρνει,
    ΓΕΛΟΙΟ ανθρωπάκι που πουλάς φιλία και στον αγαθιάρη Celin:
    http://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/04/poexania/

    ΑΝΤΕ και γαμήσου από δω χάμου, υποκριτάκο λασπολόγε, κοτόψυχε καρα-ΣΤΑΛΙΝΙΚΕ καταδότη ΓΚΕΣΤΑΠΙΤΗ
    (που ήθελες να… υπερασπιστείς το θείο Στάλιν εδώ μέσα, ταυτόχρονα με υπεροπτική λάσπη από την ΠΡΩΤΗ στιγμή).
    _____________________

    1) Απάντηση στην πολιτική λάσπη
    Από την ΨΕΥΤΙΑ του μπλογκοπατερούλη σου αρπάζεσαι τώρα
    για να ρίξεις ΑΛΛΟ ένα κοκτέηλ λάσπης στον ΣΥΡΙΖΑ
    (λες και δεν έχει αρκετά τρωτά στα οποία θα ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να επικεντρωθείς, αντί να λασπώνεις…)

    ΕΙΝΑΙ δυνατόν βρε ΖΩΟΝ, ο ΣΥΡΙΖΑ ειδικά να «ψαρεύει σε θολά νερά» (διάβαζε… νεοναζί)?
    Ο υπ’ αριθμόν ΕΝΑ στόχος ΟΛΩΝ των ακροδεξιών μαζί?

    Αυτό είναι ίσως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτονόητο ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ ψέμα
    που δεν ισχύει με τίποτα για ΚΑΘΕ ΥΓΙΗ παρατηρητή.

    ΟΥΣΤ μουνόπανο. (βρωμερός είσαι ΚΑΙ φαίνεσαι, τώρα πλέον ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ)

    • Να ξέρεις ότι όλα αυτά τα κομματόσκυλα (πράσινα-μπλε-σταλινικά-ακροδεξιά) είναι βολεμένα σε διάφορες θεσούλες και γι’αντάλλαγμα πρήζουν τον κόσμο. Τους έφαγα στη μάπα παντού – κυριολεκτικά παντού – και ξέρω το πώς ενεργούν.

      • ΞΕΡΩ τι εννοείς Αιρετικέ και συμφωνώ απόλυτα.

        Εγώ εδώ όπως βλέπεις, «παίζω τίμια». Ας ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να κάνουν τις ίδιες βρωμιές στο διαδίκτυο,
        κάτω από συνθήκες απόλυτης διαφάνειας και θα δούμε για πότε θα… μαζεύουν τα σώβρακά τους!😈

        Εδώ είναι διαδίκτυο, όχι παίξε γέλασε.
        ΕΦΟΣΟΝ αποφάσισα να θυσιάσω χρόνο υποσχόμενος… ελεύθερη έκφραση σ’αυτόν τον βλάκα,
        είναι ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ, όπως πολλοί άλλοι ψεύτες που ΔΕΝ τόλμησαν να ξανα-εμφανιστούν εδώ.

        Πολύ σπάνια χρειάστηκε και το moderation (γενικά), σαν αποτέλεσμα.
        Εμείς είμαστε απ’τα λίγα μπλογκ, όπου τα περισσότερα τρολ… παίρνουν δρόμο! χαχαχα🙂

        …αλλά και _ποτέ_ δεν παραβίασα τέτοια προσωπική εγγύηση,
        (για 100% ελεύθερη έκφραση του άλλου)
        , όποτε την έδωσα.

    • Εγώ εδώ και μήνες δεν έχω σχέσεις με το blog celin – και ούτε θέλω να έχω πλέον – διότι τακτικοί σχολιαστές φίλοι του με προσβάλανε αδικώς και εκείνος δεν είπε ούτε μια λέξη, ως όφειλε, μια και με ήξερε ήδη καιρό πριν – εδώ είχαμε γνωριστεί, σε σας. Ο λόγος φυσικά περί του να μην κάνουμε κριτική στο ΚΚΕ, τι άλλο. Εκεί μέσα έτσι και πεις κάτι εκτός της γραμμής, ξεφυτρώνουν 5-6 σχολιαστές ταυτόχρονα και σου κάνουν ψυχολογικό πόλεμο, οτι είσαι ασφαλίτης. Και ο celin σφυράει αδιάφορα μέχρι να μην ξαναπατήσεις όπως και έκανα και σε πληροφορώ οτι δεν στεναχωρέθηκε καθόλου, χαχα. Ούτε που ήρθε μια φορά στο blog μου να μου ζητήσει συγνώμη, όπως έκανα εγώ με φίλο σχολιαστή σε μένα, που κάποιος του έγραψε μια χοντράδα και ένιωσα οτι αφού έγινε στο blog μου έχω και κάποια ευθύνη.

      • Δυστυχώς ΕΤΣΙ είναι, ΟΠΩΣ τα λες αγαπητή κ.κ.
        Δεν είχα δει όλες τις φάσεις, αλλά από τις λίγες που πήρε το μάτι μου το κατάλαβα.
        Η φανατική προσκόλληση στο ΚΚΕ (όπως και σε ο,τιδήποτε βέβαια)
        αποτελεί ΣΚΛΗΡΟ ΨΥΧΟ-ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ.

        Αυτή η «νέα τακτική» ψυχολογικού πολέμου που λες,
        είναι κάτι ΠΟΛΥ υπαρκτό στο διαδίκτυο, εδώ και καιρό βέβαια…
        αλλά ποτέ άλλοτε, στην ελληνική μπλογκόσφαιρα,
        στο μη-ακροδεξιό τμήμα της, δεν την είχαμε δει ΤΟΣΟ έντονη.
        Και είναι ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ένας βρώμικος πόλεμος λάσπωσης αντιπάλων του ΚΚΕ
        (+ αντιπάλων ορισμένων γκρουπούσκουλων-φίλων-του-ΚΚΕ, όπως η Π.Δ.)

        Δες ΤΙ τράβηξα κι εγώ σήμερα, παρόμοιο με όσα εξηγείς, όχι μόνο στο μπλογκ του Celin,
        αλλά και σε… «ξένο γήπεδο» (όπου δεν τους παίρνει να κάνουν βρωμιές)
        ενός μπλογκ που ανήκει στον ευγενικό φίλο που σχολίασε πιο πριν εδώ
        Ορίστε χαρακτηριστικό δείγμα «σχολίου», πριν λίγο
        http://katakokkino.wordpress.com/2012/09/06/3/comment-page-1/#comment-33

        OμήτσοςΠουΚαύλωσα said:
        Σεπτεμβρίου 7, 2012 στις 7:38 ΜΜ

        Φασιστάκι omadeon,

        Είναι γνωστός ο ρόλος και η γουρουνόφατσά σου.

        Το Blog το έφτιαξες γιατί δεν σε γάμησε ο Αντώνης και τώρα κρατάς κακία σε όλο το ΚΚΕ. Ο Αντώνης ότι και αν του πούνε δεν θέλει να σε γαμήσει. Δεν είναι μέλος για να αναγκαστεί να το κάνει για το κόμμα.

        Το http://stop-cyberbullies.blogspot.gr/ το έχεις για να μυξοκλαίγεσαι όταν σε πηδάνε; Μαρτυριάρικο…

        Αν οι Συριζαίοι σε υιοθετήσουν μετά τα αριστερά εθνίκια του Καζάκη κανένα πρόβλημα. Θα τους φέρεις τύχη όπως είχες δώσει στους Πράσινους που δεν σε έκαναν αρχηγό.

        Άντε γεια.

        Στα επόμενα 2-3 σχόλια εξηγώ κάποια προφανή πράματα, όσον αφορά το λινκ που αλίευσε
        και που τσαμπουνάει σαν «τεκμήριο ενοχής» (διότι… τόσο βλάκας είναι).

        Αλλά καταλήγω στο εξής ρεζουμέ:

        Επειδή βλέπω ότι ΤΕΤΟΙΕΣ τακτικές χρησιμοποιεί σεβαστός αριθμός «σχολιαστών»
        σε διάφορα μπλογκ, οι οποίοι «στηρίζουν το ΚΚΕ»
        (και δεν έχει σημασία αν είναι και μέλη του)
        αυτό ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
        Κι επειδή είναι όλοι τους σκατο-φανατίλες φασιστοειδούς συμπεριφοράς,
        o μόνος τρόπος να μας αφήσουν ησύχους, είναι μάλλον να ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ, ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
        ότι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη λάσπη ή ψυχολογικός πόλεμος εκ μέρους τους
        ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ το ΚΟΜΜΑ.

        ΑΝ ΔΕΝ θέλουν… χιονοστιβάδες αποδεικτικού υλικού από το μέγεθος της μαλακίας τους
        να ΛΕΡΩΣΟΥΝ το ΙΔΙΟ το ΚΟΜΜΑ τους
        καλά θα κάνουν να τα μαζέψουν ΑΜΕΣΩΣ.

        _________
        Α, και στον φίλο που έχει εκείνο το μπλογκ θα απευθύνω την παράκληση
        ΝΑ ΜΗ ΣΒΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΪΟ
        .
        Αυτά που καταγράφονται εκεί είναι Κνίτικο Cyber-bullying

        • Πάντως για ένα διάστημα είχα την αίσθηση οτι όλο αυτό είναι οργανωμένο από το ΚΚΕ, ως τακτική στο διαδίκτυο ως προς τον σχολιασμό. Αποκλείεται; Αν και το αποτέλεσμα των εκλογών απέδειξε οτι ο κόσμος τους κατάλαβε, οπότε έκτοτε δεν ασχολούμαι. Από τη μια σαχλαμάρα στην άλλη, ε, οι σοβαροί άνθρωποι δεν μπορεί να τα δέχονται αυτά για πολύ.

          Για τα άλλα τι να πω, με ξενίζει και το λεξιλόγιο, είναι κάπως, χαχα, αλλά και το εκρηκτικό σου ταμπεραμέντο!🙂

          • χεχε… συγνώμη αν είναι «too much» αυτή η κατάσταση για σένα, αγαπητή κ.κ.
            (είναι για πολύ κόσμο υπερβολική ή και πολύ ενοχλητική, δε λέω)…

            Πάντως… δες τι έγραψα πιο κάτω, που έχει σοβαρές πολιτικές επιπτώσεις.
            (που αφορά λάσπη κατά του Παπαδημούλη και γενικότερα…)

            Είναι ΟΛΕΘΡΙΑ για ΟΛΟΥΣ, αυτή η απίστευτη λάσπη που θέλουν να περάσουν,
            ότι δήθεν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι… φασιστικό κόμμα ή κόμμα με φασιστικά στοιχεία.

            Δηλαδή, τους ΑΡΕΣΕΙ κιόλας να κερδίσει η Χρυσή :Αυγή.
            Ετσι θα μείνουν αυτοί (το ΚΚΕ) μόνοι τους να πολεμάνε τους ναζί
            (και ίσως ελπίζουν _τότε_ νάρθει κι ο λαός μαζί).

            Καλά κόκκινα κρασιά….

          • Πάντως για ένα διάστημα είχα την αίσθηση οτι όλο αυτό είναι οργανωμένο από το ΚΚΕ, ως τακτική στο διαδίκτυο ως προς τον σχολιασμό. Αποκλείεται;

            ΟΧΙ, δεν αποκλείεται καθόλου.
            Ισα-ίσα, τα στοιχεία δείχνουν ότι είναι και το πιο πιθανό.

            Υπάρχουν τρολ που παρενοχλούν συστηματικά και τους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα»
            αλλά… κάποια στιγμή «γυρίζουν στη βάση τους», το… Lenin Reloaded.

            Π.χ. κάποιος ΧουΚερς
            Απορώ γιατί δεν έχει φάει μόνιμο αποκλεισμό στους Σ.Χ.Σ.
            (φέρεται σαν μόρτης στους ΣΧΣ αλλά στο LR γίνεται… διανοούμενος)

            ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ το φιλο-ΚΚΕ διαδίκτυο που συμμετέχει σε διαλόγους
            είναι μια χούφτα άτομα, και τους μάθαμε σχεδόν όλους…
            Οι πιο σοβαροί (που είναι και κάποιας ηλικίας) απλώς λασπώνουν με το γάντι.
            Οι λιγότερο σοβαροί (πιο νεολαίοι ίσως) φέρονται περίπου σαν Χρυσαυγίτες.

      • Υ.Γ. Φάγανε ΠΟΛΥ μεγάλο χτύπημα, προ ολίγου.
        Ο φίλος που έχει εκείνο το μπλογκ δεν… μασάει κουτόχορτο διαδικτύου
        κι έτσι έσβησε μόνο κάτι προσωπικά στοιχεία μου (που αποκάλυψαν οι τραμπούκοι)
        αλλά κατά τα άλλα ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

        Είναι μεγάλο το χτύπημα, για τους καλομαθημένους σε δικά τους τσιφλίκια τραμπούκους. :mrgreen:

        Για μένα πάντως (όπως και για σένα) κ.κ.
        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καν θέμα να… «επιτεθώ στο ΚΚΕ»
        (αντίθετα με όσα νομίζουν οι τραμπούκοι).

        Μπορεί να έχω παράπονα ή κριτικές να εκφράσω, αλλά δεν είναι το θέμα, ούτε εκεί.

        Το θέμα είναι να σταματήσει το cyber-bullying και να κρατήσουμε τις αντιστάσεις μας
        απέναντι στα ΠΟΛΥ δύσκολα που χτυπάνε την κοινωνία μας σαν σύνολο.

        _________
        ΑΚΥΡΟΝ.
        ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ο φίλος εκείνου του μπλογκ διέπραξε ΚΛΑΣΣΙΚΟ σφάλμα διαδικτύου.

        Πήγε κι έσβησε τα «πιο υβριστικά σχόλια» (του άλλου)!

        ε, όχι, ρε γαμώτο…
        Το αποτέλεσμα είναι, να φαίνεται σαν να… μονολογώ χωρίς λόγο.

        ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ρε φίλε….

        ΓΙΑΤΙ δεν κατανοούν το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ?

        Ευτυχώς που τα έσωσα ΟΛΑ (προβλέποντας το σφάλμα) σε ιστοσελίδα
        που θα ανεβάσω αργότερα στο «metaomadeon blog».
        Αλλά η αξία τους θα είναι πολύ λιγότερη, με αυτό τον τρόπο.

  8. Πάντως τα αδιάκοπα, ολοένα και πιο ακραία… παραληρήματα φανατίλας του Μπαλασόπουλου συνεχίζονται.
    Τελευταίο δείγμα, προ ολίγου:

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_3014.html

    ΤΙ λέει ο άνθρωπος…
    Ντάξει, να κάνει την κριτική του στον Παπαδημούλη, δε λέω, κι εμένα μου φαίνεται νερόβραστος, κλπ.
    αλλά το ΕΙΔΟΣ και το ΣΤΥΛ αυτής της «κριτικής» που κάνει τώρα, έχει μια λασπώδη μοχθηρία απίστευτη.
    ΔΕΝ μασάω ότι… μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ είναι φασίστες. Σοσιαλδημοκράτες, ναι. Ηλίθιοι (όπως και αλλού) ΠΟΛΛΟΙ.
    Και πολλά άλλα στραβά, άτομα ή θέσεις ή ο,τιδήποε….

    Αλλά… ρε παιδί μου, αυτή η μοχθηρη ψυχωτική ΛΥΣΣΑ να συκοφαντηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ σαν κόμμα με φασίστες μέσα του,
    μου τη δίνει. ΔΕΝ μου πάει καθόλου να μείνω σιωπηλός για αυτό το χάλι….

    • Καλά μπήκα στο λινκ και έριξα μια ματία. Ρε δεν είναι καλά οι άνθρωποι. Tragik

      Τώρα δε, βλέπω και live στον Ζούγκλα τις πορείες στη Θεσ/ νίκη και το ΚΚΕ πάει από την αντίθετη μεριά που πάνε οι άλλοι, χαχαχα, από εκεί που οι άλλοι κατεβαίνουν στην παραλία, το ΠΑΜΕ έστριψε και ανεβαίνει προς τα πάνω! Ρε πλάκα! Το φυλάνε και τα ΜΑΤ! Ε, άμα σε χρηματοδοτεί ο Κόκαλης και ο Μπόμπολας τι θα κάνεις; Τυχαίο που δεν θέλει το ΚΚΕ να αποκαλύψει τους χρηματοδότες του; Δε νομίζω!

      • Μόλις επέστρεψα, είχα λείψει από το απόγευμα.
        Αυτό που περιγράφεις στη Ζούγκλα είναι ένα είδος πολιτικού… απάρτχάϊντ που χαρακτηρίζει τη στάση του ΠΑΜΕ εδώ και χρόνια.
        Συμφωνώ με τα υπόλοιπα που επισημαίνεις… δυστυχώς. Γιατί δεν είναι μόνο μία η πηγή αυτών των πληροφοριών.

        Η δικαιολογία για την αδιαφάνεια στα οικονομικά του ΚΚΕ που πρόβαλλε η Παπαρήγα σε συνέντευξή της, προ εκλογών, δεν στέκει.
        (είχε πει ότι με τη διαφάνεια απειλείται ο μικρός χρηματοδότης να εκτεθεί σαν υποστηρικτής κομμουνιστών, ή κάτι αντίστοιχο).
        Ισα-ίσα οι μικροί χρηματοδότες δεν αποκαλύπτονται, αν υπάρχει σωστός και διαφανής οικονομικός έλεγχος.
        (Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει αυτό). Αλλά οι ΜΕΓΑΛΟΙ χρηματοδότες, ναι, εκείνοι αποκαλύπτονται.

        Ε, κι αν ακόμη κάποιος πλούσιος είναι φιλο-κομμουνιστής και χρηματοδοτεί το κόμμα, ΓΙΑΤΙ να μην το μάθουμε?
        Να του πούμε και μπράβο, βρε αδερφέ!🙂
        Θα μπορούσαμε, όμως, τότε εύκολα να ξέρουμε επίσης, το αν αν αυτός επηρεάζει και την πολιτική του κόμματος!

        Π.χ. άκουσα ότι στην ΙΝΤΡΑΚΟΜ δεν γίνονται ποτέ απεργίες επειδή η εταιρεία χρηματοδοτεί το κόμμα.
        Θα μου πει κανείς, βέβαια, «δεν υπάρχουν στοιχεία». ΟΚ, τότε…. γιατί φοβάται το ΚΚΕ τον οικονομικό έλεγχο?
        (Θα… χαλάσει η πιάτσα οποιασδήποτε εταιρείας χρηματοδοτεί το ΚΚΕ? ή θα χαλάσει η… πολιτική πιάτσα του ΚΚΕ?)

        Οσον αφορά την τραγική κατάσταση στο λινκ που έδωσα, ναι, υπάρχει κι άλλος τραγικός διάλογος ΕΔΩ
        http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_4667.html?showComment=1347135758098#c6078490891065541549
        Με το ζόρι ο Μπαλασό θέλει να βγάλει τους ΣυΡιΖαίους Χρυσαυγίτες, λίγο-πολύ. Ε, όχι, δεν γίνεται αυτό.

        ΠΟΛΥ καλά τα λέει εκεί ο drazen (τακτικός σχολιαστής, σχεδόν ομοΪδεάτης σε πολλά άλλα παλιά σχόλια).
        Αλλά… φαίνεται ότι ήρθε πια η ώρα και της καταλάσπωσης μελών του «στενού κύκλου» του αρχηγού (Χαχαχα).

        Κλασσικού τύπου ολίσθηση σε πιο «σκληρά» σταλινικά πρότυπα. Σε λίγο θα πούνε και τη… μέρα νύχτα.

        • Τι ενδιαφέρουσα η ταύτιση του Μπαλασόπουλου με τους Πασχομανδραβέληδες και τους φιδελεύθερους – two can play this game, dear Lenin reloaded…

          • Ω ναι ναι ναι…

            Αλλά… έχει και αφοσιωμένους οπαδούς, τελικά (όπως κι οι Πασχομανδραβέληδες).

            Η πρώτη… σταλινικού τύπου ομολογία (εθελοντική και… χωρίς βασανιστήρια) σημειώθηκε σήμερα, από τον ίδιο τον drazen,
            http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_9.html?showComment=1347190941688#c6913246857332557342
            ο οποίος μετάνοιωσε για (τις αλήθειες σε) όσα είπε χθες!!🙂

            Σε απάντηση, ο ηγέτης του έδωσε άφεση και εξήρε την τιμιότητά του (ως αναμενόταν).
            Μόνο που… αυτό (ιστορικά) συνήθως συμβαίνει 3-4 φορές και την 4η ή 5η παίρνει ένα σουτ ο διαφωνών και… ησυχάζει !🙂
            (σε εκείνο το μπλογκ)

            Αποσπάσματα… σοφίας του παθοκράτη:

            http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_4667.html?showComment=1347136792700#c1676730131302100143
            Αντώνης:

            Α, ξέχασα και την συνεισφορά της «αναρχίας» στην επανένταξη των σκουπιδιών της μεταπολίτευσης στο εργατικό κίνημα: Μολότωφ σε εργαζόμενους.

            ΟΧΙ, αυτή δεν την ξέχασε ποτέ. Απλά… ξέχασε τις ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΕΣ συκοφαντίες που πέταξε (π.χ. και σε μένα) ότι στήριξα τα Μολότωφ σε άοπλους (κατά τα άλλα) ροπαλοφόρους του ΠΑΜΕ.

            Μόνο ο «γραφικός» και «τρελός» Φωτόπουλος πήρε πρέφα τι έγινε στην Ελλάδα εκτός κομμουνιστικού χώρου. Και ο μηδενικός σεβασμός στο πρόσωπό του είναι ενδεικτικός του πλήρους νοητικού και ιδεολογικού εκφυλισμού τον οποίο μάταια καταγγέλει τόσον καιρό.

            Ω, ναι ναι ναι…🙂
            όπως η πρόσφατη «καταγγελία του νοητικού και ιδεολογικού εκφυλισμού», εδώ
            http://enosy.blogspot.com/2012/09/blog-post_5092.html?showComment=1347129133542#c3343311437773660950

            ‘Εκανε και «μελέτη» ο αρχι-λακές της φιλελεύθερης Αριστεράς στο διαδίκτυο μαζί με τους κολλητούς «ελευθεριακούς» γκάγκστερ με τους οποίους ξερογλύφεται, Omadeon. Ε μα, πώς, θα έλειπε ο Μάρτης από τη Σαρακοστή; Ιδού για μια ιδέα για τα κατορθώματα και τον ρόλο του γλοιώδη αρχιχαφιέ μαζί με την κλίκα του. Φυσικά ο υπόκοσμος του Omadeon και των κολληταριών του (παλιών και νέων) θα πρέπει να επιβραβεύτηκαν καλά από τα κοπρόσκυλα της ξεφτιλισμένης «Αριστεράς», τώρα που βγήκε και επίσημα στην εξουσία (μαζί με τα χειροκροτήματα «αντεξουσιαστών» τύπου ΑΚ, των στελεχών της ΕΛΕ κλπ. -άλλωστε πολλοί καλεσμένοι και «αμεσοδημοκράτες» επιτροπάρχες που καπέλωναν την πλατεία έγιναν τώρα και «αντεξουσιαστές» βουλευταράδες της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης τώρα!).

            (δείτε εκεί τη συνέχεια, έχει πλάκα, αλλά… βαριέμαι να τα φέρω όλα,
            απλώς έφερα μερικά «just for the record», για να μην ξεχάσουμε τα links αύριο -χεχε)

  9. Σχόλιό μου στο
    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%CE%BF-%CF%84%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BA-%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%B7%CF%82
    «Ο τεκτονισμός και ο κ. Κασιδιάρης»

    (το αντιγράφω εδώ πριν το υποβάλλω)

    ———————————————

    ΤΡΕΙΣ ενστάσεις κ. Φύσσα.

    1) ΓΙΑΤΙ γράφετε «υπενθυμίζω φιλικά»? Φιλικά προς ΤΙ? Προς τους ναζιστές? ΤΙ το χρειάζεστε εκείνο το «φιλικά» (πέραν του ότι εκ των πραγμάτων, με αυτό τον τρόπο, συμβάλλετε στον εκφασισμό της κοινωνίας και στη νομιμοποίηση του νεοναζισμού)?

    2) ΓΙΑΤΙ αποκαλείτε «κύριο» τον Κασιδιάρη στον τίτλο σας («και ο κ. Κασιδιάρης»?).
    Θεωρείτε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το «κύριε» ειδικά στην περίπτωσή του?
    [*] εξηγώ πιο κάτω περισσότερα.

    3) Και μια ένσταση… ποιητική και φιλοσοφική.

    Ε, κοτζάμ λόγιος και συγγραφέας πολλών βιβλίων είστε ο ίδιος, ενώ σίγουρα έχετε επαρκή μορφωση για να καταλάβετε πάρα πολλά πράματα…

    Οπότε, (με τα λόγια του Ελύτη στη «Μαρία Νεφέλη») ΠΩΣ και δεν μάθατε ότι «Είναι αγένεια να κάνεις του Xάρου χειροφιλήματα» ;;

    ______
    [*] Ενας αποδεδειγμένος νεοναζί και οπαδός του Χίτλερ, και επίσης αποδεδειγμένος ψεύτης (εφόσον παραπλανά με εγκληματικό τρόπο τον Ελληνικό λαό ψευδόμενος ότι δήθεν «δεν είναι ναζί») ΔΕΝ δικαιούται του… γλυψίματος που λαμβάνει, κύριε Φύσσα μου (ΚΑΙ από εσάς).

    Ε, δεν πα να τους ψηφίζει και λαός, που δεν το εμπεδώνει
    Μπορεί κύριε Φύσσα να το… φυσάτε και να μην κρυώνει,
    Αλλά «κύριοι» δεν είναι οι ναζί, ω γουρούνια, δολοφόνοι

    Στα υπόλοιπα που λέτε συμφωνώ (και χέστηκ’ η φοράδα στ’ αλώνι)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s