Για τη δυσώδη λάσπη του Lenin Reloaded κατά του Roides, ΔΗΘΕΝ περί ‘διαδικτυακής δεοντολογίας’ (και ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ προειδοποίηση)

Ενα… παράλογο συκοφαντικό άρθρο του Lenin Reloaded κατά του ιστολογίου Roides (των κ.κ. Ροίδη/Λασκαράτου) καταλήγει:

«…Γιατί τέτοια ωμή και απροκάλυπτη υποκρισία και παραποίηση της αλήθειας εκ των ιστολόγων; Γιατί τέτοια συγκάλυψη για τις άμεσες ευθύνες της ΔΗΜΑΡ που ως συνήθως εκδίδει ανακοινώσεις λες και κάνει απλό τουρισμό σε αυτή την άκρως αντιδραστική κυβέρνηση, χωρίς ποτέ της να αναλάβει ίχνος της περίφημης «ευθύνης» για την οποία μας έπρηξε τα συκώτια από τότε που ιδρύθηκε; Γιατί τέτοια αμνησία για το γεγονός ότι το ΚΚΕ πήρε σαφέστατη θέση κόντρα στον θρησκευτικό σκοταδισμό και την ωμή λογοκρισία της ελευθερίας έκφρασης;

Μπορούμε να έχουμε κάποιες στοιχειώδεις απαντήσεις

ΠΡΩΤΗ απάντηση:

κ.κ. Ροϊδη και Λασκαράτε…
ΤΙ λέει τούτος εδώ?
http://leninreloaded.blogspot.com/2012/09/blog-post_9562.html

Εχω ακούσει για σας ένα σωρό φήμες. Μέχρι και ότι… υποστηρίζετε τη Ντόρα Μπακογιάννη (που είναι ψευδές βάσει αναρτήσεών σας).

Τώρα… ΤΙ δεοντολογίες και πράσιν’ άλογα?

Αν ήσασταν υπέρ της πολιτικής Κουβέλη ΠΩΣ εξηγούνται ένα σωρό ποστ που καυτηριάζουν την κυβερνητική πολιτική και τα μνημόνια?
Δεν αποκλείω, πριν το σχηματισμό της σημερινής κυβέρνησης, να είχατε τις συμπάθειές σας. Ομως ΜΕΤΑ όσα έγιναν δεν είδα πουθενά να στηρίζετε την πολιτική ΝΔ/ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ. (Τέλος πάντων, ίσως είμαι απληροφόρητος).

Ομως ειλικρινά είμαι μπερδεμένος.
Με μπέρδεψε και η… χρονομηχανή που διαθέτει αυτός ο φανατιλό-βλακας.

Διότι λέει το εξής… αυτο-αναιρούμενο:

Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα το εξής:
Ο ιστολόγος Λασκαράτος, σε σχόλιό του στις 24/9 έγραψε:

KKE (Το κόμμα της μετά θάνατον ζωής) και Δημάρ (Ο αρμόδιος υπουργός είναι δικός της) προς το παρόν σιωπούν.Ο ΣΥΡΙΖΑ μίλησε και μπράβο του, αλλά εγώ επιμένω πως ακόμη και αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται σωστά αφού ο Παϊσιος δε είναι (προς το παρόν) θεός (η Εκκλησία παραμένει πιστή στην τριαδικότητα και όχι στο τετράπλευρο του θείου) ούτε άγιος ούτε καν όσιος, από πότε είναι βλασφημία η σάτιρα εναντίον ενός μέντιουμ που φέρεται να προφητεύει τον όλεθρο του τουρκικού λαού;

Θα προσπεράσω την εντελώς αναίτια ειρωνεία προς το ΚΚΕ από τον ιστολόγο. Και δεν γνωρίζω ποιος εξέδωσε ανακοίνωση “πρώτος.” Γνωρίζω όμως ότι το ΚΚΕ, μέσω του Γραφείου Τύπου του, εξέδωσε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του κόμματος στις 25/9. Η ανακοίνωση αυτή έκανε τον γύρο ολόκληρου του διαδικτύου…

Ε, ωραία, σύμφωνα με αυτό τον “κύριο” έπρεπε να είχατε… χρονομηχανή για να προβλέπετε την ανακοίνωση του ΚΚΕ που εκδόθηκε την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ από το σχόλιό σας. (Πάσο…) :-)

ΠΟΙΟΣ είναι αυτός που θα εγκαλέσει ΕΣΑΣ για θέματα “δεοντολογίας”?
ΓΙΑΤΙ? Επειδή δεν… προβλέψατε ότι το ΚΚΕ εξέδωσε ανακοίνωση την επόμενη μέρα από το σχόλιό σας?

Ε, ορίστε που στα σχόλια, όπως ήταν φυσικό, προστέθηκε ΚΑΙ η δική του ανακοίνωση [του ΚΚΕ] με λινκ ΚΑΙ παράθεση, στις 27/9 (πιο πάνω).
ΤΙ θέλει δηλαδή ο “κύριος”?
Να γινόταν αυθημερόν? Μακάρι….
Ομως είναι ΤΡΙΧΕΣ εξοργιστικές τα περί “ερώτησης δεοντολογίας”.

Και επίσης κάτι άλλο.
ΑΝ εσείς ΔΕΝ έχετε δηλώσει πλήρη υποστήριξη στη ΔΗΜΑΡ,
τότε ΔΕΝ ΕΧΕΙ δικαίωμα ΟΥΤΕ εκείνος να σας προσδιορίζει έτσι.
(κι αυτό, ναι, _είναι_ θέμα δεοντολογίας). ή κάνω λάθος?

OK. Μετά από τη δική μου κριτική στο προηγούμενο σχόλιο (αρχικά εδώ) αλλά και μετά τις εξαιρετικές απαντήσεις των ιδίων των… «κατηγορούμενων» (χεχε) προσθέτω τα εξής:

  • Εκτός του ότι δεν αληθεύει η «στήριξη της ΔΗΜΑΡ» από τους κ.κ. Ροίδη/Λασκαράτο, που καταλογίζει ψευδώς, ή επηρεασμένος από φήμες, ο Αντώνης του LR (ο… παντελώς άσχετος με την πολιτική στη μπλογκόσφαιρα), η «κριτική» του εναντίον τους για «συγκάλυψη ευθυνών της ΔΗΜΑΡ» είναι αποδεδειγμένα κακόβουλη (ή και παρανοϊκή), αφού το αρχικό επίμαχο σχόλιο (Λασκαράτου) περιείχε περίπου ίδια δυσαρέσκεια απέναντι στη ΔΗΜΑΡ, όσο και απέναντι στο ΚΚΕ. Ορίστε ΠΩΣ ξεκίνησε το σχόλιό του ο κ. Λασκαράτος:

KKE (Το κόμμα της μετά θάνατον ζωής) και Δημάρ (Ο αρμόδιος υπουργός είναι δικός της) προς το παρόν σιωπούν.

Αποδεδειγμένα (όπως φάνηκε στα προηγούμενα σχόλια) η κατηγορία για «ωμή και απροκάλυπτη υποκρισία» είναι κακόβουλη λάσπη, ή παράνοια εκτός ελέγχου, μαζί με στυγνή πολιτική σκοπιμότητα. Το ίδιο και όλα τα υπόλοιπα που γράφει το Lenin Reloaded. Ουδεμία «αμνησία» σημειώθηκε. Η ανένταχτη αριστερή κριτική των κ.κ. Ροίδη/Λασκαράτου σε όλα τα κακώς κείμενα όλων, έχει αποδειχτεί ξανά και ξανά (π.χ. στο θέμα της Λιάνας Κανέλλη που εξήγησε πιο πριν ο κ. Λασκαράτος) αλλά και στο τρέχον θέμα (δίωξης του «Αγίου Παστίτσιου»). Μέσα στο ιστολόγιο Ροίδη, ουδείς εμπόδισε και θετική αναφορά στο (κατά μία ημέρα καθυστερημένο) σχετικό άρθρο του Ριζοσπάστη (25/9), και μάλιστα σε δύο σχόλια της μεθεπόμενης μέρας (27/9), κ.ο.κ. (κι εγώ μια χαρά το βρίσκω, το άρθρο του «Ρ». ΠΟΥ είναι το πρόβλημα, του Lenin Reloaded?)


Ωστόσο, δεν είμαι απλώς αγανακτισμένος… ανιδιοτελώς (χεχε) με τη λάσπη του Lenin Reloaded κατά των κ.κ. Ροίδη και Λασκαράτου. Εχω κι εγώ ένα φανερό, αλλά και θεμιτό «συμφέρον»  να σταματήσει αυτή η λάσπη, διότι ο «κύριος» του Lenin Reloaded εξαπέλυσε χειρότερη λάσπη και σε μένα, επανειλλημένα:

ΔΗΜΟΣΙΑ (αυτο-)ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΟ, το ιστολόγιο Lenin Reloaded έχει ρίξει λάσπη και εναντίον πολλών άλλων αθώων (ακόμη και εναντίον φίλων του, ειδικά αυτώνπολλές φορές). Π.χ. κατά των leftg700 (φίλων του), κατά πολλών πρώην τακτικών σχολιαστών του, κατά του blog «You Pay Your Crisis» (χωρίς κανένα βάσιμο λόγο), κατά άλλων αριστερών blog (τα οποία αποκαλεί «χαφιέδες» και «ρουφιάνους», π.χ. το «Βαθύ Κόκκινο» και η «Ε.Ο.Σ.»), κατά του Δημήτρη Καζάκη (με πολύ πρόστυχο και άδικο θάψιμο, ενώ αρχικά τον στήριζε), κατά του… Νίκου Πουλαντζά (μετά θάνατον, τον οποίο έθαψε με δήθεν «κριτική επιπέδου»), κατά του… Slavoj Zizek (παραβιάζοντας κάθε θεμιτή ακαδημαϊκή δεοντολογία και αυτο-ακυρώνοντας έτσι, μια κατά καιρούς σωστή κριτική που του άσκησε, ως καλός γνώστης του), κατά… εμού του ιδίου (πρώην στενού διαδικτυακού του φίλου) και… κατά όλων των άλλων, δηλαδή όλων όσων επικρίνουν γενικά είτε το ΚΚΕ, είτε (όσων επέκριναν) ένα γκρουπούσκουλο ηλίθιων παρανοίκών (Π.Δ.) οι οποίοι… κάθε φορά που επικρίνονται αρχίζουν μπαράζ ύβρεων και λάσπης κατά παντός μη-οπαδού τους (και ειναι συνοδοιπόροι, ή μάλλον…. γλύφτες, του ΚΚΕ).

Κατηγορήθηκα από αυτό τον «κύριο» πολλές φορές, σαν «αρχι-χαφιές του ιντερνετικού υποκόσμου», πληρωμένος ρουφιάνος, ή ψυχοπαθής, αλλά και «αναρχοφασίστας», κλπ. διότι άσκησα κόσμια κριτική σε σοβαρά λάθη του, αναφέροντας και το επώνυμό του μαζί με άλλα (δήθεν) «προσωπικά» στοιχεία του, δηλαδή… ακριβώς εκείνα τα στοιχεία που ο ΙΔΙΟΣ έχει δημοσιοποιήσει (ή μάλλον προωθήσει) επανειλλημένα στο διαδίκτυο αλλά και στον γραπτό Τύπο, με ΦΑΝΕΡΗ δημόσια σύνδεση και με τα blog του (π.χ. σε ένθετα της «Ελευθεροτυπίας»).

  • Αυτή η λάσπη είναι κραυγαλέα παραβίαση ΚΑΘΕ δεοντολογίας στο διαδίκτυο και συνιστά  βιασμό της Ελευθερίας της Εκφρασης ΟΛΩΝ μας. Διότι τότε… π.χ. και ο Μανδραβέλης ή ο…  Δένδιας θα μπορούν να μας αποκαλούν «χαφιέδες», κάθε φορά που θα ιδρύουν ιστολόγια με φανερή τη δημόσια σύνδεση προς το όνομά τους, μόλις αναφερθούμε στα πλήρη ονοματάκια τους.

Ισως βέβαια, ο «κύριος» αυτός νομίζει ότι μπορεί (ή ότι δικαιούται) να παραπλανά ηλίθιους ή αδαείς (που συχνάζουν στο blog του) αλλά ο ίδιος δήλωσε ότι δεν έκρυψε ποτέ τα στοιχεία του έτσι κι αλλοιώς, ενώ καυχήθηκε «ηρωικά» ότι… τα γνωρίζουν και οι αρχές, αλλά (παρόλ’ αυτά) επιμένει ότι τον «χαφιέδισα» (λες και το διαδικτυακό κοινό, ή και οι «πράκτορες» των αντιπάλων του,  είναι κι αυτοί εξίσου ηλίθιοι όπως ορισμένοι στον διαδικτυακό του περίγυρο).

Είχα παραθέσει όλα τα στοιχεία γι’ αυτή την πρωτοφανή απόπειρα εξαπάτησης του ελληνικού διαδικτυακού κοινού, στο εξής άρθρο:

Τώρα όμως, υπόσχομαι ότι…

-ΑΝ αυτός ο «κύριος» αποσύρει ΟΛΗ τη δυσώδη λάσπη του, MAZI με μία δημόσια συγνώμη, και AN επίσης σβήσει (ή έστω, αποδεδειγμένα ζητήσει επίσημα να σβηστούν) από κάθε σχετικό ιστότοπο που τον… διαφημίζει (μέχρι σήμερα) το πλήρες όνομά του και τα υπόλοιπα στοιχεία του μαζί με τη δημόσια σύνδεση στα blog του, τότε (αλλά μόνον τότε) θα σβήσω και εγώ την προαναφερθείσα ανάρτηση (που αποδεικνύει όλα τα ψέματά του) καθώς και ΚΑΘΕ άλλη δημόσια αναφορά στα στοιχεία του (σε άρθρο ή σχόλιο).Αυτή είναι όμως και η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ μου συμβιβαστική «πρόταση ειρήνης», για την οποία παραχωρώ και διορία μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου.

Αν όμως, ο ίδιος επανέλθει με χειρότερη λάσπη (όπως και αναμένω, σαν πιο πιθανό) τότε μετά από τη λήξη αυτής της διορίας (δηλώνω ότι) όποτε βρεθεί χρόνος, θα αρχίσω ομοβροντία διαμαρτυριών και στα αγγλικά σε κάθε σχετικό διεθνές (ή ελληνικό) site, διότι δεν θα αφήσω αυτό τον «κύριο» να παραβιάζει θεμελιώδεις Αρχές της Διαδικτυακής Δεοντολογίας, αλλά ΚΑΙ να παραπληροφορεί τους Ελληνες (υποστηρικτές του ΚΚΕ ή/και του ιδίου) για αυτές τις αρχές.

  • Επίσης: Αν το ΚΚΕ θέλει να επεκτείνει την πολιτική του δράση στα blogs και στα social media, είναι ευπρόσδεκτο (και δεν θέλω να το εμποδίσω). Ομως τότε θα πρέπει να μάθει (και αυτό και οι υποστηρικτές του,  όπως ο εν λόγω «κύριος») να σέβεται και τους κανόνες, που ισχύουν στο διαδίκτυο, κανόνες που έχουν εκφραστεί ξανά και ξανά, π.χ. σε εκτενή άρθρα του EFF (Electronic Frontier Foundation).

    E.F.F.
    EFF (κλικ για wikipedia info)

Και κάτι ακόμη. Το ιστολόγιό μας εφαρμόζει πολιτική απόλυτης μη-ανοχής στη λάσπη παντός είδους. Την επόμενη φορά που οποιοσδήποτε επιδοθεί στην κάκιστη αυτή… παραδοσιακή ελληνική πολιτική συνήθεια, θα μας βρει απέναντί του, με αμείλικτη κριτική (όπως ήδη έγινε). Από την άλλη πλευρά, βέβαια, προωθούμε και την επίλυση συγκρούσεων, μέσω αυτο-κριτικής όλων των πλευρών σε κάθε διένεξη (και τέτοιες «επιλύσεις συγκρούσεων» με οδήγησαν προσωπικά να αναρτήσω και… λίστα συνδέσμων με τίτλο «Πρώην Εχθροί που έγιναν Φίλοι»).

Αυτά (και μετά… επανέρχομαι σε θέματα Κρίσης, αντι-μνημονικά και αντι-φασιστικά, κλπ.)

_____________________________

ADDENDUM 1 (κάπως άσχετο αλλά σημαντικό)

Εχω όμως και… ένα φιλικό αλλά σημαντικό παράπονο, προς τους κ.κ. Ροίδη / Λασκαράτο:  -Την υπερβολική τους καλοπιστία (και υπερ-το-δέον φιλικότητα) απέναντι σε έναν τακτικό σχολιαστή που ειναι εξαιρετικά σκοτεινών πολιτικών (και άλλων) πεποιθήσεων και διασυνδέσεων, κάποιον «Αφώτιστο Φιλέλληνα» ή «μώλυ» άλλα ψευδώνυμα που τα έχουμε βρει όλα, ΜΑΖΙ με το πλήρες όνομά του, το οποίο βέβαια… ΔΕΝ φανερώνουμε δημόσια). Παρακαλούνται οι κ.κ. Ροίδης / Λασκαράτος να επικοινωνήσουν μαζί μας γι αυτό το λεπτό ζήτημα (διπρόσωπης και επικίνδυνης προπαγάνδας από αυτό τον άααλλο… «κύριο»).

________________________

ADDENDUM 2

Γνωρίζω πολύ καλά, ότι η προσφορά μου να σβήσω κάθε αναφορά στον «κύριο» του Lenin Reloaded συνεπάγεται πολύ μόχθο, που ίσως χρειαστεί και αρκετές μέρες… δουλειάς, γιατί πρέπει να βρω όλες τις αναφορές στον ίδιο, μαζί και με όλα τα σχετικά keywords, προκειμένου να τα σβήσω ΟΛΑ, κ.ο.κ.  Επίσης μπορώ να φανταστώ και ότι… ο ίδιος δεν έχει κανένα λόγο να δεχτεί την «ειρηνευτική πρότασή μου», παρά μόνο για να… απολαύσει ΑΚΡΙΒΩΣ το γεγονός ότι θα μπω σε μεγάλα βάσανα, για χάρη της ειρήνης (με τον ίδιο). Ξέρω ότι τον συμφέρει από κάθε άποψη (προσωπικά και πολιτικά) να συνεχίσει τη λάσπη του, με ολοένα και πιο μεγάλο θράσος. Ομως, αν το κάνει αυτό το λάθος, τον προειδοποιώ (ως… πιο έμπειρος στο διαδίκτυο) ότι στο τέλος θα γελοιοποιηθεί πολλαπλάσια ΚΑΙ με το πλήρες ονοματάκι του, αφού (εξάλλου) μια τέτοια στάση θα σημαίνει ξεκάθαρα ότι δεν τον πειράζει καν (για πολλοστή φορά) η αναφορά στα ΔΗΘΕΝ «προσωπικά του στοιχεία» (που δημοσιοποίησε ο ίδιος πολλές φορές  ΜΑΖΙ με σύνδεση στα blog του, μέχρι και στον Τύπο, κλπ.) (κι αυτό το γράφω πάλι για να προλάβω κάθε ενδεχόμενη αποσπασματική παράθεση της παρούσας παραγράφου).

_____________________

ADDENDUM 3 (προς Lenin Reloaded):

Αγαπητέ «κύριε», ΔΕΝ έχουμε ανάγκη τη δική σας φανατική λάσπη κατά του ΣΥΡΙΖΑ, για να του ασκήσουμε και εμείς τη δέουσα κριτική, όπου και όταν χρειαστεί. Π.χ.

24 comments

  1. Θέλω να σε ευχαριστήσω και από εδώ για την κίνησή σου αυτή που μας τιμά ιδιαίτερα.
    Ο κ.Ροϊδης, αποφεύγει να απαντήσει σε κακόβουλα και ψευδή δημοσιεύματα, θεωρώντας πως το λιγότερο χάνει τον καιρό του. Εγώ διαθέτω μεγαλύτερη υπομονή και ενίοτε το κάνω.
    Επίτρεψέ μου να προσθέσω μερικά στοιχεία ακόμη.

    Για την υποτιθέμενη αντι ΚΚΕ στάση μας:

    1. «Προς υπεράσπιση του ΠΑΜΕ στα λιμάνια» [2],
    (από εκεί και στο [1])

    http://roides.wordpress.com/2010/07/05/5jul10/

    2. Η Λιάνα ήταν λεβεντιά
    (για την αντιπαθέστατη σε εμένα λόγω των ακροδεξιών της συχνά θέσεων, κα Κανέλλη, υπερασπίστρια των φωνηέντων και φίλη του Δεσπότη Πειραιά):
    http://roides.wordpress.com/2012/06/11/11june12/

    Από τα δεκάδες άρθρα μας κατά της ΔΗΜΑΡ:
    http://roides.wordpress.com/2012/06/22/22june12/

    http://roides.wordpress.com/2012/03/02/2mar12/

    http://roides.wordpress.com/2012/06/26/26june12/
    http://roides.wordpress.com/2012/07/06/6july12/

    http://roides.wordpress.com/2012/07/20/20july12
    /http://roides.wordpress.com/2012/09/27/27sep12/

    Δυο από τις 20άδες πολύ σκληρά άρθρα κατά του κ.Τσίπρα:
    http://roides.wordpress.com/2012/07/03/3july12/

    http://roides.wordpress.com/2012/07/16/16july12/

    και κατά του ΣΥΡΙΖΑ
    https://roides.wordpress.com/2012/03/27/27mars12/

    http://roides.wordpress.com/2012/08/24/24aug12/

    http://roides.wordpress.com/2012/09/05/5sep12/

    και ένα ερώτημα αναπάντητο από ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ

    http://roides.wordpress.com/2012/07/26/26july12/

    Μερικοί δεν μπορούν να κατανοήσουν πως υπάρχουν και Αριστεροί που δεν χαρίζονται σε συμπεριφορές και πρόσωπα της Αριστεράς που ασχημονούν.

    • Κι εγώ σας ευχαριστώ θερμά για την πολυετή φιλική σας στάση απέναντί μου (ΚΑΙ την τεράστια δουλειά σας βέβαια) την ανοχή σας σε φιλική κριτική κατά καιρούς, κ.ο.κ.

      Πρέπει να γίνει κατανοητός καλύτερα ο ΠΟΛΥ σημαντικός ρόλος που παίζει το δικό σας ιστολόγιο στον αντιφασιστικό αγώνα ΟΛΗΣ της μπλογκόσφαιρας.
      Ακόμη κι εκείνοι που ίσως έχουν σοβαρές ενστάσεις μαζί σας θα πρέπει να το σκεφτούν καλά αυτό πριν σας (ξανα-)ρίξουν λάσπη.
      Διότι δυναμιτίζουν τότε ΚΑΙ τον ευρύτερο διαδικτυακό αντι-ναζιστικό αγώνα.

      Αρκεί να σας πω ότι ΑΝΕΒΑΛΛΑ 2-3 πολύ σημαντικά ποστ για αργότερα κι έγραψα το παρόν μετά από πολλή σκέψη και δισταγμό.
      Αλλά ειλικρινά δεν είδα άλλη λύση, διότι έρχονται χειρότερες μέρες και πρέπει να σβήσουμε τις εστίες… πυρκαγιάς ανάμεσά μας.

      Στον κύριο Ροίδη (που συνέστησε… αδιαφορία) απάντησα προ ολίγου ως εξής

      Δυστυχώς κ. Ροιδη μου… εμείς τους ξεχνάμε, σχετικά εύκολα, τους καθ’ έξιν λασπολόγους. Αυτοί όμως όχι, κι αν είναι πραγματικά κακόβουλοι τείνουν να χειροτερεύουν καθώς περνάει ο χρόνος. Αν είχε σταματήσει αυτός ο “κύριος” δεν είχα ούτε διάθεση ούτε όρεξη να ασχοληθώ κι άλλο μαζί του. Αν επίσης ήταν δεξιός ή πραγματκός εχθρός, ή ναζί, το ΙΔΙΟ περίπου…

      Αλλά μέσα στα πλαίσια της ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ανάγκης ΟΛΩΝ μας για το χτίσιμο ενός μεγάλου αντι-φασιστικού μετώπου, η ανάρτηση του “κυρίου” ρίχνει θανατηφόρα κακόβουλη λάσπη σε εσάς και σε ΠΑΡΑ πολλή δουλειά που έχετε κάνει. Δυστυχώς ο ίδιος δεν ξέρει να διακρίνει ΠΟΥ βρίσκονται τα “νευραλγικά σημεία” αντίστασης στο φασισμό μέσα στη μπλογκόσφαιρα και το μόνο που τον απασχολεί είναι να βοηθήσει το ΚΚΕ πατώντας πάνω σε πτώματα αθώων. Ε, αυτό ειδικά έχει ολέθριες επιπτώσεις (καθώς και αδαείς που συρρέουν να τον διαβάσουν λόγω των πολλών γνώσεων που έχει) κι ήταν αδύνατον να μείνει αναπάντητο.

      Κατά τα άλλα… συμφωνώ μαζί σας και στο 90% των περιπτώσεων περίπου αδιαφορώ κι εγώ, όπως λέτε. Στη συγκεκριμμένη περίπτωση δίστασα να κάνω το σημερινό ποστ λόγω άλλων πολύ επειγόντων θεμάτων, αλλά το έκανα για να… πάει στο διαολο και να ξέρει (αυτός ο «κύριος») ότι δεν μασάμε κουτόχορτο.

      _____
      Υ.Γ. Προσέξτε και το πρώτο μου σχόλιο, που αφορά εσάς εξίσου με τη φίλη Πιγκουίνα.
      Εκεί κάνω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ επίλυση συγκρούσεων, ΜΕΤΑΞΥ μας (χεχε).
      (διότι η Πιγκουίνα είχε αποφασίσει να κόψει κάθε σχέση μαζί σας ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΛΟΓΟ κατ΄ εμέ…)
      Ας τα λέμε ιδιωτικά, αυτά όμως… 😉

  2. Καλά, ακόμη ασχολείστε με τον Lenin Reloaded; Δεν έχετε ακούσει ότι όποιος ανακατεύεται με τα σκατά τον τρώνε τα γουρούνια;

    • Δηλαδή φίλε Vrennus… εσένα σε φάγανε τα γουρούνια και «δεν ασχολείσαι»?
      χαχαχα😈

      Αφού σε ΞΕΧΑΣΑ, ήσουν από τους πιο σημαντικούς σχολιαστές του, που μάλιστα…
      αρχικά σε παρεξήγησε παρανοώντας χοντρά, σε συζήτηση του Radical Desire, όπου…
      ίδρωσα να σε υπερασπιστώ, αλλά τα κατάφερα να σε δεχτεί, τότε
      ευχαριστώντας με μάλιστα, για τις ώριμες υποδείξεις μου, τις οποίες…
      υποσχέθηκε να ακούει περισσότερο στο μέλλον (ω ναι, τα ξέχασες?)🙂
      …κι έτσι τελικά, όταν μας πέταξε έξω (δαγκώνοντας για πολλοστή φορά χέρια που τον βοήθησαν)
      έμεινες ΕΣΥ ΕΚΕΙ, να ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ (με αυτό που τώρα σνομπάρεις και λες «μην ασχολείστε»)
      και μάλιστα πολύ σοβαρά, με πολύ καλά σχόλια που έκανες περί Λένιν και Συνέλευση των Σοβιέτ, κλπ.

      …όπου κατάφερες να καταρρίψεις, πολύ εμπεριστατωμένα, τις συνήθεις φανατικές ιδεοληψίες του
      οπότε… κάκιωσε και σε έδιωξε. [ΠΛΗΡΕΣ ρεζουμέ του ιστορικού σου στα blog Radical Desire ΚΑΙ Lenin Reloaded].:mrgreen:

      Βέβαια η ωμή αλήθεια είναι ότι όποιος ασχολείται, με τέτοιες περιπτωσάρες, καταντάει να τρώει χρόνο τζάμπα,
      ή και να σωπαίνει στο τέλος, όπως έκαναν και πάρα πολλοί συκοφαντημένοι από τον -χειρότερο- Τάκη Φωτόπουλο,
      με αποτέλεσμα να τους… συκοφαντήσει μετά «θριαμβευτικά» ότι «σιωπούν λόγω της ενοχής τους» (την οποία δήθεν «απέδειξαν» σιωπώντας).

      Δεν έχετε ακούσει ότι όποιος ανακατεύεται με τα σκατά τον τρώνε τα γουρούνια;

      Κοίτα να δεiς, φίλε μου, ΕΤΣΙ δεν γίνεται δουλειά εδώ στο διαδίκτυο, αυτά είναι για αρχαρίους.

      Εμείς είμαστε βετεράνοι πια, ξέρουμε και το κόστος, τους κινδύνους,
      τα γουρούνια που λες, αλλά ΚΑΙ τα σκατά (όπου φοράμε ειδικά γάντια -χεχε)🙂
      και κάνουμε ΣΟΒΑΡΗ και ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ δουλίτσα,
      για να μπορούν όλοι να απολαύσουν ελευθερίες κι αξιοπρέπειες ανεμπόδιστα.

      Μερικές φορές τα σκατώνουμε, ναι (ευτυχώς σπάνιες, τώρα πια) αλλά… ΟΛΑ είναι μεσ’ στο πρόγραμμα.
      Το διαδίκτυο δεν είναι σαλόνι, αλλά πεδίο ΜΑΧΗΣ και ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ, Πληροφορικού Πολέμου,
      που ίσως κάποτε και να αποδειχτεί ότι ήταν ο σημαντικότερος.

      Κατά τα άλλα έχεις κάποιο δίκιο, ναι. Οχι γιατί θα μας φάνε τα γουρούνια,
      αλλά γιατί υπάρχει τουλάχιστον ένα ΠΟΛΥ πιο σοβαρό και σημαντικό ποστ που καθυστέρησα.

      Α, και το διάλογό σου με τον Αντωνάκη περί Λένιν τον έχω κρατήσει κάπου για μελέτη ώστε να γίνει αυτοτελές ποστ, μια μέρα.
      Ισως εσύ ο ίδιος να μην νοιώθεις πόσο σπουδαίος ήταν (ξέροντας κάποια πράματα και θεωρώντας τα δεδομένα).

      Θενκς ενυουαίη !🙂

      • Σταμάτησα να ασχολούμαι – αυτοβούλως – ακριβώς γιατί δεν ήθελα να με φάνε τα γουρούνια.

        Το Radical Desire θεωρώ ότι ήταν ένα αξιολογότατο blog, με σοβαρό προβληματισμό και ενδιαφέρουσες αναλύσεις.

        Για το Lenin Reloaded, τι να πω; Παραθέτω απλώς αυτούσιο το τελευταίο μου υστερόγραφο εκεί:

        «Κάπου τριάντα χρόνια πριν το ΚΚΕ κατόρθωσε να με στρέψει μακρυά του όχι τόσο εξ αιτίας της ανοησίας που διέτρεχε την κομματική προπαγάνδα («σύντροφος» με εγκάλεσε επειδή, μεταξύ άλλων, διάβαζα τακτικά ένα αστικό περιοδικό), όσο εξαιτίας της εμπάθειας και της στρεψοδικίας απέναντι στους υπόλοιπους σχηματισμούς της αριστεράς, πολιτική στάση που σε έκανε να αναρωτιέσαι μήπως το ΚΚΕ είναι το αριστερό ανάχωμα των αστικών κομμάτων.

        Δυστυχώς, η πρόσφατη θεματολογία και κυρίως ο σχολιασμός σε τούτο εδώ το blog, που και τα δύο κραυγάζουν την κομματική τους ταυτότητα, με γυρνούν, προς μεγάλη μου απογοήτευση, σ’ εκείνα τα χρόνια. Κρίμα. Κρίμα γιατί ενώ τόσο εδώ όσο και το Radical Desire βρίσκεις αξιολογότατες και σπάνιες θεωρητικές προσεγγίσεις, στο επίπεδο της πολιτικής ζύμωσης η κατάσταση είναι αβάσταχτα όμοια μ’ αυτή του ’80.

        Τουλάχιστον, θα απαλλαγείτε από την παρουσία μου…»

        Όντας τρεις μήνες άνεργος τότε, ο «σύντροφος» Αντώνης πρόλαβε να με χαρακτηρίσει «μικροαστό», σε αντίθεση, βεβαίως, με την κάργα προλεταριακή αφεντομουτσουνάρα του. Άμα συνέχιζα θα με χαρακτήριζε και φασίστα, και χρυσαυγίτη και απόγονο χιτών και ταγματασφαλητών (sic).

        Με τέτοια διανοητική πρωτοπορία δεν είναι καθόλου περίεργο που το ΚΚΕ θα γίνει σύντομα ένα ακόμη κόμμα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς

        • Σε κατανοώ ΚΑΙ συμφωνώ απόλυτα, φίλε Vrennus.
          Είπες και ότι

          «Το Radical Desire θεωρώ ότι ήταν ένα αξιολογότατο blog, με σοβαρό προβληματισμό και ενδιαφέρουσες αναλύσεις.»

          Ω ναι, ακριβώς έτσι ήταν ! ΟΛΟΙ μας το στηρίξαμε τότε…

          ΚΑΙ τα υπόλοιπα που λες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο σε ΚΑΘΕ λεπτομέρεια.
          Αν δεν είχα τσακωθεί σχετικά νωρίς με τον οικοδεσπότη όταν ιδρύθηκε το Lenin Reloaded,
          πολύ πιθανώς θα είχα ακριβώς ίδια διαδρομή με σένα εκεί…

          (αλλά φρόντισε να με ‘πουλήσει’ νωρίς, χάριν του πατερούλη του Τάκη Φωτόπουλο, κι έτριβα τα μάτια μου…)

  3. O πραγματικός κίνδυνος που δημιουργεί το Lenin Reloaded είναι ο εξής:
    -Να συμπαρασύρει ΚΑΙ την ηγεσία ή σημαντικά στελέχη του ΚΚΕ
    (ως επί το πλείστον _εντελώς_ άσχετους με το διαδίκτυο)
    …να τον θαυμάσουν και τελικά να τον μιμηθούν, όπως και τον Τ.Φωτόπουλο,
    εξαπολύοντας στο ελληνικό διαδίκτυο βόμβες λάσπης μεγατόννων, διασπαστικές για όλους.

    Π.χ. προ ολίγου πέταξε μια _εντελώς_ ανεξήγητη (για μένα τουλάχιστον αναίτια) κακία στη φίλη μας LaScapiliata,
    (με το ΠΟΛΥ σοβαρό, σκεπτόμενο blog http://lascapigliata.wordpress.com )
    στην οποία είχε ήδη επιτεθεί ειρωνικά πριν λίγο καιρό (χθες? προχθές?) και με άλλο παρόμοιο σχόλιο,
    (απευθυνόμενος σε «μυημένους» ΚΚΕ-δόπληκτους). Η νέα αυτή κακία είναι η εξής:

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/10/blog-post_9515.html?showComment=1349445381149#c4102336957393677916

    16:56 5/10/2012, Αντωνης:
    Η ΚΕ του μπλογκ στο μεταξύ απεφάσισε: Μέχρι να ρθει η La Scapigliata να μας αναπτύξει την ΝΕΑ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣ, μέχρι να εμφανιστούν στο τουίτερ οι εξαφανισμένοι «Πού είναι το ΠΑΜΕ», «Γιατί το ΠΑΜΕ:» κλπ, δεν θα ησυχάσουμε.

    Ουφφφ….
    Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι, για το αν πήγε ή δεν πήγε κάπου το ΠΑΜΕ,
    πάντως.. μακάρι να πάει ή να πήγε, να… πάνε και να… πάμε (χαχαχα)🙂

    Slow the much oil, ρε Τόνη…
    ω μπάτσοι, σταλίνια ονοκτόνοι:mrgreen:

    (αλλά να βγάλει η -βασικά μαρξίστρια- LaScapiliata «Νέα Θεωρία Αντιεξουσίας», ΠΟΛΥ χλωμό το βλέπω).
    (και χωρίς πλάκα, χρειάζεται δυναμική συλλογική αντίσταση σ’αυτή την ξεσαλωμένη τάση να καθορίζει ο ΙΔΙΟΣ το ΤΙ είναι οι άλλοι).

    • Ααα δεν τα είχα δει αυτά. Πραγματικά λυπάμαι για ένα τόσο μεγάλο μυαλό, να έχει πέσει σε τόση παράνοια και προβοκατορολογία, και να μην αναγνωρίζει συμμάχους. Με εγκαλεί και για εκπρόσωπο των Εξαρχείων. Ή μαζί μας ή εναντίον μας. Lol.

      • Σε ευχαριστώ Lascapigliata, μου έλυσες μια μεγάλη απορία.

        Επιεικώς απαράδεκτος ήταν κι απέναντί σου, εκεί.
        Με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ικανότητα κόσμιας διαφωνίας επί ίσοις όροις, θάλεγα…
        (και τούβαλες δύσκολα, μάλλον).

        Σήμερα πάντως, προ ολίγου έδιωξε ταπεινωτικά από το μπλογκ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ κι έναν… αφοσιωμένο τακτικό σχολιαστή:

        http://leninreloaded.blogspot.com/2012/10/blog-post_4535.html?showComment=1349451441188#c1706133018122511805
        (δες ΠΩΣ εξελίχτηκε ο διάλογος πιο κάτω, με το… πιστό λυκόσκυλό του, τον κόλακα Ιβάν να γαυγίζει σαν λοχίας σε νεοσύλλεκτο…)

        Οργή ΚΑΙ θλίψη (αλλά ίσως και γέλιο) προξενούν όλα αυτά…

        • Υ.Γ. για να μη τα σβήσει μετά, ορίστε ο διάλογος, ΟΛΟΣ:
          (όπου πρόσθεσα απλώς… κατάλληλα smileys) !

          αρχή διαλόγου όπως πριν:
          http://leninreloaded.blogspot.com/2012/10/blog-post_4535.html?showComment=1349451441188#c1706133018122511805

          Ανώνυμος
          5 Οκτωβρίου 2012 6:37 μ.μ.

          Καλά οι τύποι ειναι αστείοι αντώνη,δεν ξέρω γιατί ασχολούμαστε ακόμα με δαυτούς,δεν περιμένω τίποτα απο αυτούς που θέλουν να διαχειριστούν το συστημα και ειναι μέρος του συστηματος,αλλα δυστυχώς σε θέμα συγκρουσης είμαστε και μείς αρκετα νομιμόφρονές!!!

          Γιοζεφ Κ


          Αντωνης
          5 Οκτωβρίου 2012 6:40 μ.μ.

          Αλήθεια; Γιατί δεν πας να το πεις στον Θόδωρο Κούτρα, μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ και επικεφαλής της Γραμματείας Μετάλλου του ΠΑΜΕ, που συνελήφθη και παραπέμπεται σε δίκη τη Δευτέρα;

          Γιατί δεν πας να το πεις σ’ αυτούς τους συντρόφους του ΠΑΜΕ που έβριζαν τους μπάτσους που χτυπούσαν αναπήρους και έπαιζαν ξύλο για να τους προστατέψουν;

          Γιατί δεν πας να το πεις στους έξι συλληφθέντες χαλυβουργούς του Ιούνη, στον Σιφωνιό και τον Χρήστο Κατσώτη;

          Γιατί δεν πας να το πεις στην Κανέλη και στον σύντροφο που του άνοιξαν το κεφάλι οι ναζί;

          ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ;

          Ανώνυμος
          5 Οκτωβρίου 2012 6:54 μ.μ.

          Καλά έχω και γώ να πώ πολλά παραδείγματα και όχι για κανέναν άλλο λόγω γιατί και γώ με το Παμε κατεβαίνω αλλα μην το πέρνεις τόσο προσωπικά ενα σχόλιο,ούτε έχω σκοπο να έρθω σε αντιπαράθεση,π’άντως αυτα που αναφέρω εδω μέσα τα συζητάμε με συντρόφους και στις συγκεντρώσεις…
          Δεν ειναι κάτι κρυφό ή μια μεμονωμένη άποψη ενός τύπου πίσω απο το πληκτρολόγιο….

          Ειμαι ένας απο μας(εργατική τάξη),τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο!!!

          Γιοζεφ Κ

          Αντωνης
          5 Οκτωβρίου 2012 6:56 μ.μ.

          Καθόλου προσωπικά δεν το παίρνω. Βρίσκω την στάση σου πολιτικά απαράδεκτη. Το μόνο που κάνεις είναι διαρκώς να υποβαθμίζεις τις τεράστιες προσπάθειες που καταβάλλουν απλοί και καθημερινοί άνθρωποι που δείχνουν αφοσίωση και αυτοθυσία, διαρκές ενδιαφέρον, και αγωνιστικό πάθος.

          Και ο καθένας μπορεί να κρίνει τι προσφέρεις από τον ρόλο σου ως σχολιαστής στο εργατικό κίνημα.

          Εγώ νομίζω τίποτα.

          Ιβάν
          5 Οκτωβρίου 2012 7:02 μ.μ.

          @ Γιοζεφ Κ:
          Ο ορισμός του… αξιόλογου τρόλινγκ.
          Υποβαθμίζεις το θέμα με τον Σύριζα, και πας την συζήτηση στο ΚΚΕ που «δεν συγκρούεται με το κράτος». Και οι αναφορές στο τι συζητάς στις πορείες, πράγματα τα οποία δεν αποδεικνύονται στο ίντερνετ, μάλλον ανασφάλεια από τη μεριά σου δείχνει…
          Αν σε αδικώ, είναι γιατί αδικείς εσύ τον εαυτό σου. Ένα τρολ πόσο διαφορετικά θα τα έγραφε;

          Ανώνυμος
          5 Οκτωβρίου 2012 7:05 μ.μ.

          Εισαι αφοριστικός νομίζω και το τι είμαι θα το κρίνουν οι ταξικοι και οι κοινωνικοι μου αγώνες και όχι το πληκτρολόγιο!!!

          Καλό απόγευμα συντροφικά

          Γιοζεφ Κ

          Αντωνης
          5 Οκτωβρίου 2012 7:07 μ.μ.

          Εδώ υφίστασαι ΜΟΝΟ ως πληκτρολόγιο.

          Και το πληκτρολόγιό σου λέει τα χειρότερα για τους «ταξικούς σου αγώνες.»

          Λόγια δεν μασάω με κανένα και για κανένα λόγο.

  4. Το Μώλυ πιθανότατα ΔΕΝ είναι ο «αφώτιστος». Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. Εχω στείλει ιδιαίτερο mail στον Ομαδεώνα για το ζήτημα.
    Δεν ξέρω αν θα συνεχίσω την περαιτέρω έρευνα.

    (I’m not a very good information broker, but I’m learning…)

    • Ναι κι εγώ εκεί κατέληξα, σαν πιο πιθανό, μάη ντήαρ Πένγκουιν.

      Θα γίνει σχετική διόρθωση / update. Πάντως… τα ατοπήματα του Αφώτιστου τα είχα δει κι εγώ, αλλού.

  5. Στις τελευταίες αναρτήσεις του, πάντως έχει παρανοήσει για τα καλά.

    ψάχνει για εχθρούς, απειλεί θεούς και δαίμονες, βρίζει, ότι να ναι γενικώς

    το παρακάτω σχόλιο νομίζω συνοψίζει απόλυτα την κατάσταση:

    «Έχετε ξεφύγει εδώ μέσα. Εγκαλείτε φανταστικούς εχθρούς, Α/Κίτες, το Ιντιμίντια, ό,τι να ‘ναι κυριολεκτικά, για να αποδείξετε ότι όλοι πολεμούν την εργατική τάξη. Όλοι πια κάνουν πλάτες στο ΣΥΡΙΖΑ και άλλη έγνοια δεν έχουν απ’ το να διαλύσουν το ΚΚΕ. Και οι μόνοι «συνεπείς» είσαστε του λόγου σας, που ανάθεμα αν έστω κι ένας σας είναι «εργατική τάξη» σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια. Αυτά είναι συμπτώματα παράνοιας.

    Πολλοί αναρχικοί, εξ όσων γνωρίζω, στήριξαν απόλυτα τη χτεσινή ιστορία και δεν είδα πουθενά να την αντιπαραθέτουν σε άλλες υποθέσεις καταστολής. Όσο και αν τρομπάρουν δεξιά κι αριστερά διάφοροι που κυκλοφορούν με την ταμπέλα του αναρχικού, αυτό που κάνετε εδώ, να στοχοποιείτε έναν ολόκληρο χώρο λες και είναι ομοιογενής οργάνωση, είναι εξωφρενικό. Έχετε φτιάξει στρατόπεδα στο κεφάλι σας και παίζετε τους γάβρους/βάζελους. Μεγάλοι άνθρωποι.

    Καλά μυαλά»

  6. (Εκανα μερικά… πειραματάκια με smileys, τα οποία χρησιμεύουν και για κατασκευή video, ή γενικότερα…)

  7. Τι να μας πει και το ΚΚΕ; για την κάλυψη του «εθνάρχη» με αντάλλαγμα την νομιμοποίησή του; για το 89 που συμμάχησε με το διάολο; για τη συνέντευξη Φλωράκη στην «Ελεύθερη Ωρα»; για τα σιφώνια της Χαλυβουργίας; Και λίγα γράφω. Με δυο λόγια, όπου φτύνουμε δεν γλύφουμε.

    • Αλίμονο αν αρχίσουμε τώρα να συζητάμε και τα… λάθη ή ελαττώματα του ΚΚΕ.
      ΕΝΑΝ «εκπρόσωπό του» συζητάμε (και ήδη ειναι μεγάλο βάρος). Ημαρτον…

      Τα λάθη και ελαττώματα του ΚΚΕ είναι λίγο-πολύ γνωστά, αλλα είναι άλλο θέμα εδώ. Οπως αρνήθηκα να συζητήσω τον… Στάλιν με οπαδό του ΚΚΕ, που ήρθε εδώ κάποια μέρα, έτσι θα αποθάρρυνα και συζήτηση για το ίδιο το ΚΚΕ, σε μια ανάρτηση που έχει θέμα αποκλειστικά τη λάσπη κάποιου φανατικού οπαδού του (που τυγχάνει μεγάλης απήχησης και με 176 άλλους μπλόγκερ που παρακολουθούν το blog του σαν «μέλη», κ.ο.κ.)

  8. Ορίστε η… σχολιάρα ενός τυφλού ανώνυμου σταλινο-πεκινουά:
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/10/blog-post_8705.html?showComment=1349211049648#c4831252493704611655

    Ανώνυμος 2 Οκτωβρίου 2012 11:50 μ.μ.

    Αντώνη υποτιμάς το μπλογκ σου ανεβάζοντας σχόλια τυπου Omadeon..

    Ε.Ε.

    – ΤΙ πα να πει «σχόλια τύπου Omadeon«?

    Αδυνατώ να αναγνωρίσω το στυλ μου, στα προηγούμενα σχόλια εκείνης της συζήτησης, δεν το βρίσκω πουθενά.

    Εχει όμως εξαπολύσει ΤΟΣΗ πολλή λάσπη, ο Σταλιναντώνιος Φύρερ, ώστε έγινα σαν τον… κακό Εβραίο για τους ναζί,
    ο οποίος ενσαρκώνει (γι’ αυτούς) ΟΛΕΣ τις κακές προβολές του εαυτού τους, ή των πάντων, χωρίς να έχει, όμως,
    κανένα _δικό του_ χαρακτηριστικό, πλην της συλλογικά προβαλλόμενης πάνω του _φαντασιακής κακίας_.

    Ανθρωποι που (πιιθανότατα) δεν με διάβασαν ποτέ, «εκπαιδεύονται» να με κατονομάζουν, σαν προσωποίηση του Απόλυτου Κακού
    «αναγνωρίζοντας» το στυλ μου μέσα σε στυλ γραφής που ΔΕΝ είναι καθόλου δικά μου. ΑΥΤΟΣ είναι ο διαδικτυακός νεο-σταλινισμός.

    ΟΛΟΙ αυτοι οι μπαγλαμάδες, βάλλουν αόριστα και γενικά, κατά των πάντων (μη-ΚΚΕ) μέσα στο πρόσωπό μου,
    kαι σε μία άλλη, παρόμοια φάση, με στόχο το εξίσου άγνωστο για τους ίδιους, πρόσωπο της lascapigliata.

    Ετσι, ΑΚΡΙΒΩΣ κάτω από το προηγούμενο πανηλίθιο σχόλιο (που δεν λέει απολύτως τίποτα)
    πρώτος στον αγώνα (της λάσπης) ένας ΑΓΝΩΣΤΟΣ σε μένα, με ψευδώνυμο «subutai red»
    (με ξέρει κι από χθες? Εγώ ΔΕΝ τον ξέρω, ΟΥΤΕ μιλήσαμε ποτέ)
    Ορίστε το φρέσκο-φρέσκο προφίλ του, είναι νιούμπης: https://plus.google.com/100065593398309100857/posts
    (και με μηδενικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο, zero content, ΤΙΠΟΤΑ, άνθρωπος εικονικός και ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΣ)
    …σπεύδει να φωτίσει πιο «φιλοσοφικά» την κατάσταση, κάτω από το προηγούμενο σχόλιο, «συμφωνώντας» με τον άλλο Mr. Τίποτα:

    3/10/2012, subutai red:
    Τυπικά έχεις δίκιο φίλε/η Ε.Ε., αλλά μετά από μια δύσκολή μέρα -εργατικά, συνδικαλιστικά, φιλικά και οικογενειακά- μας εκτονώνει αυτή η τρολοκατάσταση. Γι’ αυτούς τους troll είναι επάγγελμα, γι’ εμάς χαλάρωση άλλης μιας σκατομέρας. Ουσιαστικά όμως είναι η αποτύπωση του βρωμερού μας περίγυρου. Του γιαλού που στραβά αρμενίζει, κι εμείς καλούμαστε να επιρρεάσουμε και αλλάξουμε, «προσαρμόζοντας τις θέσεις και τα αιτήματα, την στρατηγική και τακτική του σε συνθήκες κρίσης», όπως δήλωσε χθες το Κόμμα, μέσω Αλέκας, στην «πατρίδα» της Ρόζας…

    Ω ναι, είστε 100% εμπεριστατωμένα, ISO-certified ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ, χειρότεροι κι από νεοναζιστές, ΟΛΟΙ εκεί μέσα.

    Διότι με βάση ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ομοιότητα κάποιων ηλιθιοτήτων με τον «Εβραίο» σας (=εμένα) μαζεύεστε στο Μπλογκο-Βόθρο σας
    και… «εκτονώνεστε» με βολές ΠΑΝΤΟΥ, γουρουνάκια μου, σαν τους Ες-Ες, «για χαλάρωση άλλης μιας σκατομέρας».

    Ε, Και μετά απορείτε, ΓΙΑΤΙ θύμωσαν μαζί σας κάποτε, κάποιοι αναρχικοί, (ω ναι, καλάα….)
    Αλλά ήταν… αιμοβόροι μαλάκες, όλοι εκείνοι οι τσαμπουκαλήδες «ανάρχες», διότι… ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ έπρεπε να σας πετάξουν,
    αντί για πέτρες ή μολότωφ (που θα τα τσαμπουνάτε μυξοκλαίγοντας μέχρι τη Συντέλεια του Σύμπαντος, ΕΝΟΧΟΠΟΙΩΝΤΑΣ τους πάντες)

    ΟΥΦΦΦ, ειλικρινά… ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ για τη διαμάχη ΠΑΜΕ/αναρχικών την 20ή Οκτώβρη 2011.
    ΔΕΝ συμμετείχαμε εμείς. Μόνο η φίλη κ.κ. ήταν εκεί, _μέσα_ στο μπλοκ του… ΠΑΜΕ (!!!) κι έτρωγε… πετριές (!)

    ΔΕΝ υπερασπιστήκαμε ΕΜΕΙΣ (το αντίθετο μάλλον) όσους σας μίσησαν και σας μισούν ΤΟΣΟ πολύ,
    …αλλά τώρα πια, μάλλον ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ επιτέλους, ΠΑΡΑ πολύ καλά, ΓΙΑΤΙ σας μίσησαν, όλοι αυτοί !

    ______________

    ΠΟΣΟ ηλίθιος μπορεί νάναι αυτός ο άνθρωπος? Επικαλείται και παραθέτει σαν επιχείρημα, ολόκληρο το άρθρο κάποιου Chumba
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/10/blog-post_6654.html?showComment=1349220655322#c7397757569521216353
    (ανεξάρτητα σκεπτόμενου) που είχα επικαλεστεί κι εγώ, από τους πρώτους, _αμέσως μετά_ την 20ή Οκτώβρη 2011…

    ______________

    • Καλα ο καριερίστας προασπιστής της εργατικής τάξης(ο οποίος έχει δηλώσει ότι ανήκει στην αστική τάξη-ναι για τέτοιο κομμούνι μιλάμε)έχει παρανοήσει εντελώς.Εγκαλέι τον αναρχικό χώρο για τις δηλώσεις του- να μη χαρακτηρήσω- Σκουρλέτη.Είναι για λύπηση.

      • Ε, ναι, έτσι ακριβώς. Αλλά… όχι μόνο αυτό ! Επίσης…
        1) Εσκεμμένα χρεώνει τους ΠΑΝΤΕΣ που τον επικρίνουν (από αναρχική οπτική γωνία) για τα ΙΔΙΑ πάντα ατοπήματα (λες κι είναι όλοι εξίσου ένοχοι, κλπ.)
        2) Αποδεδειγμένα προσπαθεί επίσης να τσουβαλιάσει ΚΑΙ μη-αναρχικούς (π.χ. τη lascapigliata) με αναρχισμό (ώστε να επεκτείνει την ίδια λάσπη ΚΑΙ σ’ αυτούς).

    • Κάτι πανομοιότυπο με αυτό «Αντώνη υποτιμάς το μπλογκ σου ανεβάζοντας σχόλια τυπου Omadeon..» είχανε γράψει σχολιαστές για σχόλιο μου στου c….

      : «Aυτό το σχόλιο προσβάλλει το blog». Το σχόλιο βέβαια επιβεβαιώσε το δικό μου που έλεγε οτι, στο υποθετικό σενάριο της ανόδου του ΚΚΕ στην εξουσία – αυτό ήταν το ερώτημα του ποστ – θα έστελνε όσους διαφωνούμε στα γκουλάγκ… αν κρίνει κανείς απ΄ το τι κάνει τώρα.! Αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν καν χιούμορ. Άνθρωποι που δεν έχουν ίχνος χιούμορ και αυτοσαρκαστικής διάθεσης, είναι δυνατόν να παράξουν κάτι θετικό; Βουτηγμένοι μέσα στις φοβίες και τις αγκυλώσεις τους; Παντού βλέπουν εχθρούς.

      Καλέ, δεν ήμουν εγώ μέσα στο μπλογκ του ΠΑΜΕ, πώς σου ρθε αυτό; Εκείνη τη μέρα ήμουν κάτω, κοντά στην αρχή της Φιλελλήνων και έτρωγα χημικά με το τσουβάλι. Αλλά κάποιος που ήταν μέσα στο ΠΑΜΕ μου είπε τι έγινε. Και τότε πήρα το μέρος του ΚΚΕ, για να τα ακούω κι από πάνω μετά. Γιατί αυτοί δεν θέλουν να συμπαρατάσσεσαι ΚΡΙΤΙΚΑ και ως αποτέλεσμα δική σου κρίσης και επιλογής, αλλά ως πρόβατο του κοπαδιού. Έτσι, μόλις πεις ένα … ναι μεν αλλά … σε αρχίζουν το …. τροπάρι.

      • Α, καλησπέρα κ.κ. (μόλις.. ξύπνησα από την κυριακάτικη σιέστα).
        Πρέπει μάλλον να σε μπέρδεψα με κάποιο άτομο που είχε πει κάτι παρόμοιο, ή και να είπες εσύ (ή κάποιος άλλος) ότι είδες κοτρώνες να πέφτουν σε κεφάλια αθώων (στο μπλογκ του ΠΑΜΕ). Θα το ελέγξω. Εγώ πάντως καταδίκασα πολύ τη ρίψη μολότωφ σε άοπλους (έστω και ροπαλοφόρους / κρανοφόρους) και έφαγα πολλές μέρες προσπαθώντας να υπερασπιστώ κάποιες αρχές, χωρίς να παίρνω το μέρος του ΠΑΜΕ (για τη στάση του οποίου είχα και έχω σοβαρά ερωτηματικά).

        Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ φυσικά.
        Κλασσικές οχλοκρατικές δαιμονοποιήσεις (αθώων)
        σε… άρρωστους χώρους συζήτησης στο διαδίκτυο, η δική σου ΚΑΙ η δική μου περίπτωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s