Η Μνημονιακή Χρυσή Αυγή, Βασανιστήρια και Αριστερές Γκάφες (Greek Police-Nazi Collaboration)

Ένας αντι-μνημονιακός αγώνας που δεν είναι και αντι-ναζιστικός, θα γίνει τρύπα στο νερό.

Δείτε επίσης: ADDENDUM 1: Η Επιπολαιότητα της Αριστεράς στον Αντιφασιστικό Αγώνα (τοπικός σύνδεσμος)

Το είχα πει στην προηγούμενη ανάρτηση, τόγραψα κι αλλού, αλλά κανείς δεν απαντά:

  • Η Χρυσή Αυγή ανήγγειλε επιθέσεις σε φοιτητικές καταλήψεις [άρθρο στο «Εθνος»] σε μια εποχή που τέτοιες καταλήψεις θα είναι ΟΛΕΣ αντι-μνημονιακέςΕπομένως, για πρώτη φορά (ίσως και λόγω βλακείας) νεο-ναζί βουλευτής ξεχάστηκε(?) αποκαλύπτοντας ξεκάθαρα αυτή τη φορά, το φιλο-μνημονιακό ρόλο της Χρυσής Αυγής και την κατασταλτική κρυφή ατζέντα που είχε από την αρχή

Παρόλ’ αυτά, δεν είδα ΠΟΥΘΕΝΑ να το επισημαίνει αυτό ΚΑΝΕΝΑΣ κομματικός αριστερός. ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ, άραγε? Αντί να ειπωθεί το σχεδόν αυτονόητο… «Οι δυνάμεις του φαιού αντικοινοβουλευτισμού βρίσκουν φιλόξενο χώρο σε αρκετά ΜΜΕ που με το μαγικό τους ραβδί μεταμορφώνουν τους νεοεκλεγέντες νεοναζί σε αστέρες του λαϊφστάιλ«. Ενας άλλος, ακραιφνής ακτιβιστής κατά του μνημονίου, μέλος του ΕΠ.ΑΜ. (και χωμένος παντού στο διαδίκτυο) μου είπε χθες «είμαστε όλοι μαζί, και με τους ναζί», ενώ (ταυτόχρονα) προωθεί στο twitter τη «Σχολή Έφιππης Τοξοβολίας» που ίδρυσε και ελέγχει ο αμετανόητος εθνικοθοθιαλιτστήθ Αριστοτέλης Καλέντζης. Τόσο ηλίθιος είναι  ..εε… ΤΙ λέει αυτός ο ΕΠΑΜίτης (διαδικτυακός φίλος πολλών μας)? -Ξέρει ΤΙ έχει σούρει ο Καζάκης στους ελληνο-ναζί? ή μήπως είναι… κρυφο-φιλοναζί ο ίδιος? Δεν πάμε καθόλου καλά… (κ. Καζάκη, εμείς σας τα είχαμε ξαναπεί αυτά). Χθες πάντως, βγήκαν κι άλλα στη φόρα, που έκαναν ντόρο διεθνώς: Ξεκάθαρη η συνεργασία αστυνομίας και Χρυσής Αυγής

Ορίστε και το χιτλερικό τατουάζ  «Seig Heil» (Ζήτω η Νίκη) στο μπράτσο του Χρυσαυγίτη βουλευτή Ηλιόπουλου (δεν γελάμε, το θέμα είναι σοβαρό):

SEIG HEIL nazi tattoo of Golden Dawn Parliament- member Panagiotis Heliopoulos
(κλικ για μεγέθυνση) SEIG HEIL nazi tattoo of Golden Dawn Parliament- member Panagiotis Heliopoulos

Πηγή:  Το «ζιγκ χάιλ» του Χρυσαυγίτη βουλευτή (tvxs, 1-10-2012)____

Πολλά παρόμοια στοιχεία, είχαν βγει στο φως και σε προηγούμενες αναρτήσεις:

Οπως έγραψε η blogger Βασιλική Μετατρούλου:

«Διάφορες μαρτυρίες επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι η αστυνομία παροτρύνει τους πολίτες να ζητούν βοήθεια από τους φασίστες. Η εφημερίδα Guardian ανέφερε πρόσφατα ότι υπάρχουν “αυξανόμενες ενδείξεις ότι οι Αθηναίοι κατευθύνονται πλέον ανοιχτά από την αστυνομία να ζήτούν βοήθεια από την νεο-ναζιστική ομάδα”.

Είχε χαρακτηριστικά αναφερθεί στην εφημερίδα το εξής: “ένα θύμα μιας εγκληματικής πράξης, μια εκπαιδευόμενη υπάλληλος από τις ΗΠΑ, ανέφερε στην εφημερίδα Guardianτο σοκ που υπέστη η οικογένειά της όταν η μητέρα της κάλεσε την αστυνομία για ένα περιστατικό που εμπλέκονταν Αλβανοί μετανάστες στην πολυκατοικία της στο κέντρο της πόλης, και η αστυνομία την παρότρυνε να το αναφέρει στην Χρυσή Αυγή. Της είπαν αμέσως, πως αν πρόκειται για θεμα με μετανάστες να πάει στην Χρυσή Αυγή, όπως αναφέρει η 38χρονη η οποία φοβούμενη για την δουλειά και την ασφάλειά της, μίλησε μόνο υπό τον όρο της ανωνυμίας. ”

Σημείωση: Κι εγώ επίσης, που μένω πολύ μακριά από το κέντρο, τα ίδια άκουσα να συνιστούν πάντα, τα αστυνομικά τμήματα σε όλο τον κόσμο που ζητάει π.χ. βοήθεια κατά διαρρηκτών! Ολοι το ξέρουν, είναι τεράστιο εθνικό σκάνδαλο, ενώ (τώρα πια) κάποιοι αστυνομικοί απειλούν μέχρι και συλληφθέντες Έλληνες διαδηλωτές, καθώς τους… βασανίζουν, ότι θα τους «δώσουν» στη Χρυσή Αυγή!

  • Το καυτό ερώτημα που γεννιέται τώρα, είναι ποιός αποφάσισε, πότε και σε ποιό / πόσο υψηλό επίπεδο διοικητικής ιεραρχίας (της αστυνομίας και/ή της κυβέρνησης) να… ανατίθενται συστηματικά στους νεοναζί της Χρυσής Αυγής κάποιες (ποιες?) συγκεκριμμένες αστυνομικές αρμοδιότητες (που τώρα επεκτείνονται και σε… βασανισμούς Ελλήνων πολιτών)!

    Μήπως νομίζετε ότι τα περί βασανιστηρίων, ήταν… υπερβολή; ΟΧΙ. Οχι μόνο τα βασανιστήρια έγιναν διεθνής είδηση, αλλά και τα αποδεικτικά στοιχεία τους έγιναν ορατά δια γυμνού οφθαλμού:

    Evidence that the Greek police tortures demonstrators (from the Guardian)
    Evidence that the Greek police tortures demonstrators (from the Guardian)

    Τώρα βέβαια (για να μην ξεχνιόμαστε) κάποιος μας  θύμισε ότι…

We think Merkel is hurt, but nazis are outlawed in Germany; WE made them members of Parliament

Μα… τώρα (θα μου πείτε, μερικοί-μερικοί) ΠΩΣ είναι δυνατόν, με τόση αντι-μνημονιακή ρητορική, να λέει ΤΟΣΟ μεγάλα ψέματα η Χρυσή Αυγή ΚΑΙ να τα πιστεύουν κιόλας, ορισμένα… (φανερά) παθιασμένα υψηλά στελέχη / βουλευτές της?

(κλικ για μεγέθυνση)
(κλικ για μεγέθυνση)

________________________________________________________________________________________

Ιδιαίτερα ανησυχητικό, είναι κι αυτό:

___

Εξωφρενικό – Η Χρυσή Αυγή ζητά ονόματα και διευθύνσεις για όλα τα παιδιά αλλοδαπών στους παιδικούς σταθμούς

…όπου όμως, ακόμη πιο εξωφρενική είναι η… ύποπτη προθυμία της κυβέρνησης να κάνει αμέσως το χατήρι των ναζιστών, εκθέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο αθώα παιδιά σε όλη τη χώρα.

  • Θα πρέπει να θυμηθούμε τώρα, επίσης τις πολλές σοβαρές και βάσιμες υπόνοιες ότι οι πολιτικοί των μνημονιακών κομμάτων έχουν διαπράξει ανομίες που κάποιοι χρησιμοποιούν για να τους κρατούν δέσμιους (της παράλογης  καταστροφικής πολιτικής τους). ΤΙ θα συμβεί λοιπόν, αν τέτοια ενοχοποιητικά στοιχεία πέσουν (ή έχουν ήδη πέσει) και στα χέρια νεο-ναζιστών? Θα έχουμε… φιλο-μνημονιακή και φασιστόδουλη «κυβέρνηση»? Με τόσους πολλούς ακροδεξιούς και ναζιστές χωμένους σε όλα τα επίπεδα κράτους και παρακράτους, ΤΙ θα συμβεί, π.χ. αν το… USB Lagarde / Βενιζέλου το έχουν ήδη και οι νεοναζί?
  • Ευτυχως,  στο συγκεκριμμένο θέμα, κάποιοι αποφάσισαν να αντισταθούν: Πολίτες εν δράσει: αρνούμαστε να απαντήσουμε στο απαράδεκτο και αντιδημοκρατικό αίτημά σας...


ADDENDUM 1: Η Επιπολαιότητα της Αριστεράς στον Αντιφασιστικό Αγώνα… 

...αποδείχτηκε σε video συνέντευξης τύπου, που έδωσε κάποιος Κώστας Καταρχιάς, γιατρός και γενικός γραμματέας του Σωματείου εργαζομένων του Νοσοκομείου «Άγιος Σάββας». Ο Κώστας Καταρχιάς, αν και (πιθανότατα) είναι στην πρώτη γραμμή της πάλης στο δρόμο, στις διαδηλώσεις, ακόμη και στο συνδικαλισμό (όπου ηγείται)… παρόλ’ αυτά είναι άχρηστος, επιπόλαιος και βλαβερός για όλους τους άλλους αγώνες (Γενικού Πολιτικού Αγώνα, Πληροφορικού Πολέμου, Αντι-Φασιστικού και Αντι-Μνημονιακού Αγώνα, Προπαγάνδας στα ΜΜΕ, κλπ). …έτσι όπως χαρακτήρισε το σήμα της Βορείου Ηπείρου σαν «φασιστικό», χωρίς να ξέρει ΤΙ είναι, χωρίς να ρωτήσει κανέναν πρώτα, χωρίς να κάνει  ούτε την πιο στοιχειώδη έρευνα στο διαδίκτυο, για να μάθει πρώτα ΤΙ είναι το σήμα… που φορούσε ο κτηνώδης  ΜΑΤατζής στον ώμο, καθώς τον έδερνε:

Δείτε το σήμα στον ώμο του ΜΑΤατζή, κάτω δεξιά
Δείτε το σήμα στον ώμο του ΜΑΤατζή, κάτω δεξιά

[ σχετικό άρθρο: VIDEO- Καταγγελία- Είναι διακριτικά της αστυνομίας αυτά ή φασιστικής ομάδας; ]

Στην πραγματικότητα, βέβαια, αν ο Κώστας Καταρχιάς ήξερε ΤΙ είναι το σήμα, τότε (αλλά μόνο τότε) θα μπορούσε να είχε καταγγείλει το ίδιο συμβάν διαφορετικά και πολύ πιο αποτελεσματικά , μαζί με κάποια ξεκαθαρίσματα που αναγκάστηκα να κάνω εγώ, στα «σχόλια» της… ροχαλο-θύελλας που έφαγε –αναπόφευκτα- κάτω από το video:

  • […] Εκανε ΦΑΟΥΛ ο συναγωνιστής που δεν ήξερε ΤΙ είναι αυτό το σήμα και το χαρακτήρισε φασιστικό. Παρόλ’ αυτά, «έπεσε μέσα» διότι (πράγματι) σχεδόν όλοι όσοι προβάλλουν το σήμα δημοσίως ΕΙΝΑΙ φασίστες (αλυτρωτιστές που θέλουν αυτόνομη Βόρειο Ηπειρο και προφανώς ΚΑΙ πόλεμο με την Αλβανία). Θα ερευνήσω και ποιοί άλλοι φορούν το σήμα σε λίγο. Ομως ποτέ δεν θα έκανα δημόσιες δηλώσεις ΠΡΙΝ το ερευνήσω ΚΑΛΑ αυτό. Προχειρότητες και φάουλ βλέπω…
  • >Δεν είναι ΜΟΝΟ έτσι το σήμα. «Αυτόνομη» Βόρειος Ηπειρος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σαν ΚΡΑΤΟΣ (εκτός κι αν είσαι ΚΑΡΑ-φασίστας αλυτρωτιστής έτοιμος να κηρύξει πόλεμο στην Αλβανία). Αλλά… όπως και νάχει, δεν έχει καμμία δουλειά να φοράει τέτοια εμπρηστικά σήματα ένας ΜΑΤατζής που… δέρνει κόσμο, εκτός και αν ΕΙΝΑΙ φασίστας, όπως είναι άλλωστε ΞΕΚΑΘΑΡΑ (φασίστας) και ο «Βορειοηπειρώτης» (πρώην μπράβος του Μπερίσα) Roberto Chaidi. Η σημαία της Βορείου Ηπείρου καθίσταται (ναι) ΚΑΙ φασιστικό σύμβολο ΟΤΑΝ και ΑΝ υπονοεί αυτονόμηση (και πόλεμο με την Αλβανία). Μέχρι τώρα ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ κάνει την αναγκαία ΚΑΘΑΡΣΗ πετώντας τους φασίστες ΕΞΩ από τις οργανώσεις σας. Ηρθε ο καιρός να το κάνετε ΤΩΡΑ, που ένας ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ φοράει το ΔΙΚΟ σας σήμα ΔΕΡΝΟΝΤΑΣ πολίτες. Αντίθετα, εδώ πρέπει οι σύλλογοι Βορειο-ηπειρωτών (ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ φασιστικοί) να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ την καπηλεία του συμβόλου τους από ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΑΤατζήδες που ΔΕΡΝΟΥΝ κόσμο (ΚΑΙ να ξεκαθαρίσουν ότι ΔΕΝ θέλουν «αυτονομίες» που συνεπάγονται ΠΟΛΕΜΟΥΣ).»
  •  Εν πάση περιπτώσει, ΔΕΝ θα τον υπερασπιστώ άλλο διότι έδειξε ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ και ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ που ΔΕΝ ΕΨΑΞΕ καθόλου καλά (πρώτα) αυτό που κατήγγειλε. Ας μας ρώταγε πρώτα. Η αριστερά μαστίζεται ΚΑΙ από ηλιθιότητα, ναι. Αλλά η πλειοψηφία των Ελλήνων ΕΙΝΑΙ ηλίθιοι έτσι κι αλλοιώς (έτσι όπως ψήφισαν και… ψόφισαν στις εκλογές)… […]

  • Το σήμα αυτό είναι τόσο πολύ γνωστό, ώστε θα μπορούσε να μη το ξέρει μόνο κάποιος…  υπερβολικά αφοσιωμένος στη δουλειά του ή /και στην… κοσμάρα του, κάποιος τόσο πολύ μονομερώς πολιτικοποιημένος, ώστε να μην ξέρει  βασικά «εθνικά θέματα» (μια άγνοια που συχνά προκαλεί οδύνη ή αγανάκτηση σε κάποιους… που τους αφορούν)

Ορίστε λοιπόν το σήμα, μαζί με σύντομο απολογισμό της χρήσης του, σαν σύμβολο της Βορείου Ηπείρου, κλπ.

Σημεία "Αυτόνομης Β. Ηπείρου" (1914)
Σημαία της «Αυτόνομης Βορείου Ηπείρου» (1914) – κλικ για μεγέθυνση

Αυτή η σημαία, ήταν της  «Προσωρινής Κυβέρνησης της Βορείου Ηπείρου» (1914) και (λίγο μετά) του βραχύβιου κρατιδίου της «Αυτόνομης Ηπείρου«. Διαβάστε το λήμμα του συνδέσμου στην Ελληνική Βικιπαίδεια, όπου… το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν γλυτώνει κανείς τον έλεγχο και τις ενστάσεις… ακραιφνών εθνικιστών που την συν-διαχειρίζονται. Δηλαδή, αποκλείεται να «μεροληπτεί κατά της Βορείου Ηπείρου» το λήμμα, από όπου μεταφέρω (με τονισμούς δικούς μου) τα εξής:

[…]

Στις 13 Φεβρουαρίου 1914, η Πανηπειρωτική Συνέλευση (σώμα που αποτελούνταν από εκπροσώπους της περιοχής), αποφάσισε ότι εφόσον δεν επιτεύχθηκε η ένωση με την Ελλάδα θα δέχονταν μόνο τοπική αυτονομία

[…]

Η εξέγερση στην Βόρειο Ήπειρο δεν προέρχονταν ούτε υποστηρίζονταν από την ελληνική κυβέρνηση, συναισθηματικά μόνο συμπαραστέκονταν στους Βορειοηπειρώτες. Η θέση του πρωθυπουργού της Ελλάδας Ελευθέριου Βενιζέλου ήταν ιδιαίτερα δύσκολη στο θέμα, καθώς έπρεπε να εγκαταλείψει τους ελληνικούς πληθυσμούς στις διαθέσεις των Μεγάλων Δυνάμεων χωρίς να εξασφαλίσει καμία εγγύηση για την ασφάλειά τους.

Στις 9 Μαρτίου ο ελληνικός στόλος απέκλεισε το λιμάνι των Αγίων Σαράντα και τις επόμενες μέρες απαγόρεψε διαδήλωση στην Αθήνα υπέρ του βορειοηπειρωτικού ζητήματος. Αυτές οι ενέργειες είχαν ως σκοπό να πείσουν τις Μεγάλες Δυνάμεις ότι η Ελλάδα τηρεί αυστηρή στάση και δεν συμμετέχει σε καμμία περίπτωση στο αυτονομιστικό κίνημα στη Βόρεια Ήπειρο.

[…]

Σας αφήνω να διαβάσετε και τα υπόλοιπα σε αυτό το λήμμα. Αν επίσης δεν τα ξέρετε, αλλά θέλετε πιο καλή εικόνα, δείτε επίσης το λήμμα «Μέτωπο Απελευθέρωσης Βορείου Ηπείρου» και (ιδίως) την παράγραφο «Τρομοκρατικές επιθέσεις το 1984, 1991 και 1994» μιας ομάδας με το ίδιο όνομα (ΜΑΒΗ)Τέλος, κυκλοφορούν και κάποιες παραλλαγές της σημαίας (που ΔΕΝ θα συζητήσω) οι οποίες (αντί σταυρού) έχουν στέμμα, πάνω από το κεφάλι ενός πιο ευμεγέθη δικέφαλου αετού, εκφράζοντας έτσι (ίσωςσυγκεκριμμένες πολιτικές τάσεις,  π.χ. 

Αλλη παραλλαγή (ψάχτε την...)
Αλλη παραλλαγή (ψάχτε την…)


Τέλος πάντων, 
αυτή η σημαία χρησιμοποιείται σήμερα σαν σύμβολο από Βορειο-ηπειρωτικές Οργανώσειςόχι απαραίτητα «αλυτρωτικές» ή επιθετικές, αν και δεν τις ερεύνησα (κάντε το εσείς). Αρκετές φορές, βέβαια, το ίδιο σύμβολο χρησιμοποιείται κι από (υπερ-)εθνικιστές ή φασίστες. Αυτό όμως δεν ισχύει πάντα, ενώ οι Βορειο-ηπειρώτες συνήθως προσβάλλονται αν ακούσουν κάτι τέτοιο. Διότι  (από ό,τι ξέρω) δεν είναι καθόλου απαραίτητο ότι οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί αυτό το σύμβολο «είναι φασίστας» (=το λάθος του Κώστα Καταρχιά). Αντίθετα, υπάρχουν π.χ. Βορειοηπειρώτες  στην Ελλάδα που χρησιμοποιούν αυτό το σύμβολο με τον ίδιο τρόπο που π.χ. ένας Σκωτσέζος φοράει την τοπική σημαία της Σκωτίας στον ταξειδιωτικό σάκκο ή το αμάξι του…

  • Στο διαδίκτυο όμως, όπου οι εθνικιστές και νεο-ναζί είναι πάρα πολλοί (ίσως και οι περισσότεροι στο YouTube) τέτοια τραγικά επικοινωνιακά λάθη (όπως αυτό του Κώστα Καταρχιά), είναι απολύτως ολέθρια και ασυγχώρητα: Χειροτερεύουν αφάνταστα την ήδη προβληματική κατάσταση, όπου… όλοι οι νεο-ναζί παριστάνουν τους πατριώτες, καραδοκώντας να εκμεταλλευτούν ακριβώς τέτοια λάθη, ώστε να προκαλέσουν αντι-αριστερό φανατικό μίσος

_________________________________

Αλλες παρεμφερείς ειδήσεις:

  • ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Εξαρση ρατσιστικών επιθέσεων (σύμφωνα με την κοινοποίηση της είδησης, «‎2 ρατσιστικές επιθέσεις μέσα στο σαββατοκύριακο, στα Χανιά. Για τη μία,  μάλιστα, υπάρχει καταγεγραμμένη ομολογία του Σταύρου Καρεφυλλάκη, φυρερίσκου της Χρυσής Αυγής στην Κρήτη, στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.»)

 


Και τώρα… μια ματιά στην ΑΠΑΤΗ και την  ΨΕΥΤΙΑ του Μνημονίου:

Χάρρυ Κλυνν (στο facebook): 

Ιδού πού θα πάει η δόση των 31,5 δισ (αν δοθεί) Πολλά ακούμε, εδώ και μήνες, για την περιβόητη δόση που πρέπει επειγόντως να μας στείλουν, γιατί χανόμαστε. Υποτίθεται ότι από αυτά θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις (ότι απέμεινε από αυτά). Τα 24,8 δισ. θα χρησιμοποιηθούν από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, τα 4,6 δισ. για την αποπληρωμή τοκοχρεωλυσίων, ενώ..τα 2 δισ. για την εξόφληση εντόκων γραμματίωνΜε τα υπόλοιπα 100 εκατ. περίπου θα πρέπει να διευθετηθούν ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου, οι «τρύπες» της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του ΕΟΠΥΥ και το πρωτογενές έλλειμμα του 2012Η δόση των 31,5 δισ. ουδεμία σχέση έχει με την ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας, αλλά κατευθύνεται αποκλειστικά στο χρηματοπιστωτικό σύστημα και στους δανειστές, είτε με τη μορφή της ανακεφαλαιοποίησης και της αποπληρωμής εντόκων γραμματίων (ελληνικές τράπεζες) είτε για αποπληρωμή τοκοχρεωλυσίων (χώρες-μέλη της Ε.Ε. και ΔΝΤ). Βλέπετε πουθενά μισθούς και συντάξεις;  Υπάρχει κάποιο κενό λογικής, δεν συμφωνείτε;

Και η ζωή [στην ανεργία] «τραβάει την ανηφόρα» (με τους νέους πιο ψηλά):

Greek unemployment rates (age-grouped)
Η έκρηξη της ανεργίας (για διάφορες ηλικιακές ομάδες)

English section:


27 comments

  1. Αποκαλύπτεται η Χρυσή Αυγή ως λαγός και γερμανοτσολιάδες, καθώς ζητάει ανακήρυξη της ΑΟΖ, καταθέτοντας πρόταση νόμου, την ώρα που η Ελλάδα τελεί υπό παράδοση της εθνικής της κυριαρχίας. Πρόταση νόμου που πιθανόν έχει συνταχθεί από κάποια ξένη πρεσβεία. Υπόγειες διαδρομές μεταξύ της νεοναζιστικής οργάνωσης με τους Γκρίζους Λύκους.

    Από την σημερινή εξαιρετική εκπομπή του Καζάκη που μόλις ανέβασα με περιλήψεις του τι λέει σε κάθε ένα από τα τρία βίντεο.

    • Καλώς ήλθες κ.κ. και.. ευχαριστώ θερμά για την είδηση. ΑΝ δεν σου είναι κόπος, γράψε κάτι παραπάνω ή φέρε λινκ / στοιχεία για αυτό που λες.
      ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ.

      Νάσαι καλά (φεύγω τώρα για αρκετή ώρα…)

      • Εδώ η είδηση και η πρόταση νόμου που κατέθεσε η Χ.Α. για ανακήρυξη της ΑΟΖ

        http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=112934136

        Τώρα, όπως εξηγεί ο Καζάκης – αλλά και όπως ο γιατρός Δημήτρης Αντωνίου έχει επιχειρηματολογήσει http://zoidosia.blogspot.gr/2012/07/q-189-niko.html – η ανακήρυξη της ΑΟΖ υπό τις συνθήκες που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η χώρα, δηλαδή υπό καθεστώς τέλειας παράδοσης της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας και πλήρους πολεμικής ετοιμότητας της Τουρκίας, συνιστά πράξη εθνικής προδοσίας.

        • συνεχίζω

          Αυτό είναι αρκετά σύνθετο να εξηγηθεί, είναι πολλές παράμετροι, αλλά το αναλύει τόσο ο Αντωνίου από τη σκοπιά του, όσο και ο Καζάκης στη σημερινή εκπομπή.

          Εν συντομία, (αντιγράφω από Αντωνίου) «Με την υπογραφή της πρώτης Δανειακής Σύμβασης και του πρώτου Μνημονίου το 2010, εκχωρούμε, ως γνωστόν, υπέρ της Τρόικας, την εθνική μας κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας, με την εγγραφή επ αυτής εμπραγμάτων δικαιωμάτων, δηλ. υποθήκες, για τα δάνεια που παίρνουμε από την Τρόικα. Με τις ίδιες αυτές συμβάσεις, οι οποίες ενισχύθηκαν με το Μεσοπρόθεσμο, τον Ιούνιο του 2011 και την 2η Δανειακή Σύμβαση και 2ο Μνημόνιο τον Μάρτιο του 2011, εκχωρούμε στην Τρόικα το αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης του ορυκτού πλούτου της χώρας, με τα άρθρα 1 παρ.2, 2 παρ 4β και 18 του Μεσοπρόθεσμου. Συνεπώς, η ενδεχόμενη νομοθετική κήρυξη και οριοθέτηση της ΑΟΖ, με τις παραπάνω συνθήκες, σημαίνει αυτόματα της εκχώρηση όλου του εθνικού μας ορυκτού πλούτου στην Τρόικα, ΜΕ ΝΟΜΟ, δηλ. της προσφέρουμε τον εθνικό μας πλούτο ως μασημένη τροφή».

          Αυτή είναι η οπτική που βάζει ο Αντωνίου ήδη από καιρό και μου φαίνεται πολύ σωστή.

          Ο Καζάκης λέει σήμερα στην εκπομπή στο ίδιο πνεύμα οτι ανακήρυξη ΑΟΖ σήμερα, δηλαδή οριοθέτηση του οικοπέδου, υπό καθεστώς κατοχής, σημαίνει οτι η ΑΟΖ της Τουρκιάς θα φτάσει στην Κάρυστο! όποιος ζητά ΑΟΖ σήμερα είναι λαγός, είναι μειοδότης για τους δανειστές.

          Η ΑΟΖ δεν ανακηρύσσεται ακριβώς, αλλά μπορεί μια χώρα να πει οτι ξεκινά διαπραγμάτευση. Σκεφθείτε τώρα, να ξεκινήσουμε εμείς διαπραγμάτευση με την Τουρκιά, την ώρα που χθες ο Μεϊμαράκης δήλωσε ευθαρσώς στον Νταβούτογλου οτι το Αιγαίο είναι δικό «μας»(δηλαδή και των δυο χωρών!!!) και θάλασσα ειρήνης(!!!) και οτι πρέπει το καραβάκι (ποιο και ποιανού το καραβάκι;;;) να μπορεί να κινείται ελεύθερα εκεί!!! Που σημαίνει δεδομένου του ρόλου της Τουρκιάς ως όργανο των Αμερικανών και του ΝΑΤΟ που θέλουν πόλεμο με τη Συρία, οτι θα τους επτιτρέψουμε να περνάνε από εδώ τον τούρκικο στόλο για να πλαγιοκοπεί τη Συρία σε τέτοια περίπτωση.

          Για όλους αυτούς τους λόγους, και στο υπάρχον γεωστρατηγικό σκηνικό, όποιος ζητά ΣΗΜΕΡΑ ανακήρυξη (διαπραγμάτευση γίνεται στην πραγματικότητα) της ΑΟΖ είναι λαγός και όργανο συμφερόντων που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την Ελλάδα ως οικόπεδό τους για τα γεωπολιτικά αλλά και οικονομικά τους παιχνίδια και συμφέροντα.

          • Ναι, κατάλαβα…

            Εχεις δίκιο, όποιος στηρίξει τέτοια κίνηση ΤΩΡΑ συνεργάζεται με κάποια συμφέροντα.

            (μετά την ψήφιση της Χ.Α. ΥΠΕΡ ξεπουλήματος… λιμανιών,
            λογικό είναι να συνεχίσει τον ίδιο φιλο-μνημονιακό δρόμο) 😈

            (το πρώτο σχόλιό σου το αντέγραψα και ΚΑΤΩ, στο τέλος της συζήτησης, για ευκολία)

          • Υπ’ αυτό το πρίσμα η Χ.Α. αποδεικνύεται ξεκάθαρα εντολοδόχος όσων παίζουν τέτοια παιχνίδια εις βάρος της χώρας, διότι τον ίδιο τον ελληνικό λαό, μόνο να ανακατευτεί σε έναν πόλεμο δεν τον συμφέρει, όπως αυτόν μεταξύ Τουρκίας Συρίας στον οποίο, έτσι και ανάψει, θα εμπλακούν σίγουρα ΝΑΤΟ και Ρωσία. Καταλαβαίνει κανείς σε τι περιπέτεια μας εμπλέκει αυτό.

            Αν ακούσει κανείς ολη τη διήγηση Καζάκη αντιλαμβάνεται τον κλοιό που σφίγγει αυτή τη στιγμή γύρω από τον ελληνικό λαό, από όλες τις πλευρές, τόσο από τη γείτονα χώρα, στην οποία σημειωτέων γίνονται αυτούς τους μήνες τεράστιες αντιπολεμικές διαδηλώσεις, όσο και από τους δανειστές, τη Γερμανία και όλα τα συμφέροντα που επωφθαλμιούν την περιοχή.

          • ΑΥΤΟ κατάλαβα περίπου, κι εγώ.

            Το είπες ακόμη πιο ξεκάθαρα. Πάω να δω και τα βίντεο…

          • Για οποίον τυχόν δεν γνωρίζει τι είναι ΑΟΖ και τα σχετικά και δεν μπορεί να αξιολογήσει αυτή την πρόταση νόμου της Χ.Α. προτείνω μια διάλεξη του Λυγερού την οποία όταν την παρακολούθησα κατάλαβα πολλά για το θέμα.

            Ο Λυγερός βέβαια είναι αυτός για τον οποίο τόσο ο Δημήτρης Αντωνίου όσο και ο Καζάκης λένε ευθέως ή υπονοούν πως είναι ή άσχετος ή πράκτορας, καθώς υποστηρίζει την ανακήρυξη της ΑΟΖ σήμερα.

            Αλλά ωστόσο παρακολουθήστε τον για τον τρόπο που εξηγεί τα νομικά ζητήματα, καθορισμού, πώς ορίζεται κλπ.

  2. Τζωρτζ στην εφιππη τοξοβολια δε γινονται πολιτικες συζητησεις απο τους 250 αθλουμενους.Συζητανε για τις βολες με τα τοξα και για ζητηματα ιππασιας.Δεν πρεπει να γινομαστε και εμεις ρατσιστες όπως ειναι άλλοι που με βαση του τι πιστευει καποιος για την πολιτικη ,τον χαρακτιριζουν καο τον αποριπτουν .Πχ τα κομμουνια ,είπε ο ναζι κασιδιαρης.Φυσικα αυτο ειναι μαλακια.Μπορει καποιος να ειναι οπαδος του χιτλερ ή του γκαντι και αυτο να μη σημαινει τιποτα.Οι ακτιβιστες που ειπε και ο πολυδωρας αλλα και ολοι οι αλλοι πρεπει να αφησουμε τους καναπεδες και να αρχισουμε τις πολεμικες τεχνες.Τετοια πολεμικη τεχνη ειναι και η εφιππη τοξοβολια.Τελος το κρτατος και οι κυβερνησεις εχουν φυλακισει πολλους ανθρωπους άδικα.Ποσους αναρχικους εχει φυλακισει το κρατος χωρις να εχουν κανει κατι παρανομο.Δεν ειναι κριτηριο λοιπον το οτι καταδικαστηκε καποιος και πηγε φυλακη απο το παρανομο κρατος-κυβερνηση.Οι 1.000.000 εργατες που θα ψηφισουν το φυρερ κασιδιαρη ,ειναι για να τους βριζουμε και να τους σφαξουμε με τα κονσερβοκουτια?Ο εχθρος των εργατων ειναι η κυβερνηση η εοκ οι τοκογλυφοι.Εαν οι εργατες σκοτωνονται μεταξυ τους γιατι ψηφιζουν τους ναζι ή το νωντα,ειναι αυτο που θελουν οι τοκογλυφοι.Δεν πρεπει να υψωθει τοιχος προς το 1 εκατομμυριο ψηφοφορων των ναζι,αντιθετα ολοι μαζι οι εργαζομενοι να αντιπαλεψουν την κατοχη

    • Ανοίγεις ένα τεράστιο θέμα που έχει ΚΛΕΙΣΕΙ προ πολλού, αλλά το ανοίγεις με ΛΑΘΟΣ τρόπο. Και δεν είναι ΜΟΝΟ ένα θέμα, είναι ΠΟΛΛΑ, τώρα πια. Με ανάγκασες και να μείνω μέσα τελικά (ακύρωσα κάτι που είχα σκοπό να κάνω γιατί το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ).

      (Εντελώς περιληπτικά λοιπόν)

      1) ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ καν «ναζί που νάμαστε μαζί». Εσύ ΑΥΤΟ είπες τελικά κι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ φάουλ. Επίσης αν ισχύει ότι «προχωράτε μαζί με τους ναζί», τότε… να πάτε στο διάολο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (στο ΕΠΑΜ).
      2) Τάχουμε ΗΔΗ ξεκαθαρίσει ΟΛΑ αυτά με τον Καζάκη και ειλικρινά ΔΕΝ ξέρω ΤΙ λέει τώρα, αλλά το είχε ξεκαθαρίσει 100% και επανειλλημένα ότι αποκλείει οποιαδήποτε συνεργασία με ναζί και Χ.Α. (σήμερα μάλιστα η κ.κ. προ ολίγου ανάφερε ΝΕΑ στοιχεία σε βάρος της Χ.Α. από τον Καζάκη. Με άλλα λόγια είσαι ΚΑΙ εκτός τόπου και χρόνου…)
      3) ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε «να βριζουμε και να σφαξουμε με τα κονσερβοκουτια» το «ένα εκατομμύριο που θα ψηφίσουν Κασιδιάρη». ΜΗ βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν είπα. Είπαμε (ίσως) να κάνουμε μποϋκοτάζ κατά δραστηριοτήτων που ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ από νεοναζί, ή (τουλάχιατον) να μην τους φέρνουμε _και_ οπαδούς (όπως το τουητ σου αρχικά). Αλλά για τους ψηφοφόρους της Χ.Α. προέχει η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και το ΑΝΤΙΘΕΤΟ όσων υποθέτεις, με ΦΙΛΙΚΟ τρόπο όσο το δυνατόν. Φυσικά με συνειδητούς ναζί που ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ότι ψηφίζουν χιτλερικούς ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε ΚΑΜΜΙΑ σχέση -κι όταν λέω «εμείς» εννοώ το… υπόλοιπο 90% περίπου του λαού, που ΔΕΝ είναι ναζί, ή έστω το 80% (δεν ξέρω).
      4) Η Εφιππη Τοξοβολία ΔΕΝ είναι «πολεμική τέχνη» υψηλής προτεραιότητας για όλο τον κόσμο (για αυτοπροστασία) Διότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να αμύνεσαι με… τόξα και βέλη. Ενα χόμπυ είναι, βασικά, και τίποτα παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι διάφορες φιλοσοφίες που ασπάζεται, περισσότερο κάτι σαν διδασκαλίες σε στυλ γκουρού και μαθητές. Και είναι επίσης η ΚΥΡΙΑ επαγγελματική δραστηριότητα του νεοναζί Καλέντζη. Σύμφωνα με το καταστατικό της οργάνωσης, είσαι υποχρεωμένος ΚΑΙ να ασπαστείς την… Πολιτεία του Πλάτωνα. Επομένως ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ πολιτική οργάνωση, όσο κι αν λέτε άσχετα πράματα (ΣΙΓΑ μη συζητήσουν ΚΑΙ μαζί σου τα «καυτά» που σίγουρα συζητάνε τα πωρωμένα μέλη κοντύτερα στον αρχηγό, κλπ.)
      5) Τον ΙΔΙΟ λογαριασμό που έχει η οργάνωση έχει ΚΑΙ ο αρχηγός στο διαδίκτο. Επίσης ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ναζί ΜΟΝΟ εκείνος. Είχαμε πείρα στο παρελθόν από διάφορους άλλους (και πιο πολλή πείρα ο συνιστολόγος μου Αιρετικός).

      Θες κι άλλα?

      Αν νομίζεις ότι είναι δυνατόν να υπάρξει συμμαχία με ναζί έχεις μεγάλο λάθος. Το να είμαστε «κατά των τοκογλύφων» ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Κι ο ίδιος ο Χίτλερ ήταν εναντίον τους (στην εποχή του).

      ΔΕΝ υπάρχει επιλογή «είμαστε όλοι μαζί με τους ναζί».
      ΑΝ επιμένεις, είμαι υποχρεωμένος να κόψω ΚΑΘΕ είδους σχέση μαζί σου ΚΑΙ να σε θεωρήσω «απέναντι» ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από (όσο θεωρώ) τους μνημονιακούς. Σόρυ.

      • Αφού στο ίδιο του το ιστολόγιο ο αμετανόητος νεοναζί βομβιστής-«εφιπποτοξότης» Αριστοτέλης Καλέντζης κάνει πολιτικές διακηρύξεις και δηλώνει ανοιχτά ότι το μαγαζάκι του έχει και πολιτικό χαρακτήρα!

        Και ο Omadeon έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Θυμίζω:

        ΦΑΣΙΣΜΟΣ + Χ = ΦΑΣΙΣΜΟΣ (όπου Χ ο,τιδήποτε άλλο ή οποιοσδήποτε άλλος)

        Ή είμαστε με τους ναζί ή με τους ανθρώπους. Και όποιος δεν καταλαβαίνει αυτά που έχει ο Καλέντζης (και οι εσκεμμένα άγνωστοι χρηματοδότες του) στην πίσω μεριά του μυαλού του είναι εγκληματικά ηλίθιος.

        • Αιρετικέ πλακώσανε τώρα κι οι… σταλινο-τρολ.
          Ενας γνωστός τέτοιος, με ψευδώνυμο «ΧουΚερς», που ταλαιπωρεί με μοχθηρές τρολιές και τους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα», αλλά όταν επιστρέφει στη βάση του, το Lenin Reloaded (ως δια μαγείας) σταματάει τις μαγκιές και πιάνει τις… λενινιστικές αφαιρέσεις, απάντησε στο σχόλιό σου, όπως θα είδες άλλωστε (αν μπήκες στο comment-editor),

          Μεταφέρω αυτούσιο το «σχόλιό τoυ» αλλά δεν το ελευθερώνω, γιατί είναι ικανός να μας τα πρήξει κανονικά αν τον εγκρίνει ο «μπάτλερ» (μετά την έγκριση του πρώτου σχολίου ελευθερώνοντας τα υπόλοιπα αυτομάτως). Το αφήνω στην κρίση σου, αν αξίζει τον κόπο να του δώσουμε την «Ελεύθερη δίοδο» (εγώ δεν θάθελα αλλά σέβομαι τη γνώμη των άλλων).
          ______________________________________
          Χουκερς:

          Ρε αδέλφια,

          για σιγά.

          Του κάνατε την μάπα κρέας του καράμπα ο κώστας.

          Εκείνος έτσι απλά σας είπε:

          “ρατσιστες όπως ειναι άλλοι που με βαση του τι πιστευει καποιος για την πολιτικη ,τον χαρακτιριζουν”
          Εγώ πιστεύω πως η σωστή πολιτική είναι τα ξερονήσια να γεμίσουν πάλι από έλληνες και ξένους εξόριστους. όποιος με χαρακτηρίσει είναι ρατσιστής.

          “Μπορει καποιος να ειναι οπαδος του χιτλερ ή του γκαντι και αυτο να μη σημαινει τιποτα”
          Εγώ είμαι οπαδος του Μπρεβιακ του Νορβηγού που σκότωσε κάποια παιδάκια αλλά δεν σημαίνει τίποτα.

          “Εγω δεν εχω προβλημα να διαδηλωνω εναντιον της κατοχης και διπλα μου να ειναι ψηφοφοροι του κασιδιαρη”
          Εγώ θα φωνάζω μαζί τους κάντε μας σεκιουριτάδες μπουραντάδες και γερμανοτσολιάδες για να καθαρίσουμε τη χώρα από τους κουμουνισταράδες.

          Σας παρακαλώ μετά από όλα αυτά τι θα μου κάνετε;
          την μάπα κρέας;
          ή θα θα μου γλύψετε τις πατούσες όπως κάνετε σε αυτόν;

          ΕδώS αχρείοιS

          ΥΓ.με κανατε και μπήκα στο βλογ σας…

          ___________________________

          H δική μου απάντηση είναι:

          «Χουκερς»,
          (Σε πωρωμένα ΚΑΙ αποδειδεγμένα μουνόπανα όπως η πάρτη σου…)
          -άντε και γαμίσου και γύρνα στο σταλινικό άντρο της λάσπης σου (=το «Lenin Reloaded»), αρχίδι.

  3. γιωργο πολυ σοβαρα τα παιρνεις ολα.Ο καζακησ κανει σκληρη κριτικη στη χρυση αυγη,ολοι κανουμε.Οι απλοι ψηφοφοροι όμως νομιζουνε οτι ψηφισανε αντιμνημονιακους αντικαπιταλιστες και αντισυστημικους,οποτε …Εγω δεν εχω προβλημα να διαδηλωνω εναντιον της κατοχης και διπλα μου να ειναι ψηφοφοροι του κασιδιαρη.Δε ζηταω αριστεροσημα απο κανεναν δε με νοιαζει τι ψηφιζει ο καθε διαδηλωτης.Αντιθετα ,άλλοι χτυπανε διαδηλωτες γιατι μπορει να ειναι εθνικιστες. Ο καθενας ας κανει τον αγωνα του .Το κκε πχ διαδηλωνει μονο του στηριζοντας την κατοχη.Μην καθεσαι εσυ να τσακωνεσαι με βαμμενους ναζι

    • Κοίτα, ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ είναι το ΘΕΜΑ, όχι εγώ (που το ρίχνω ΚΑΙ στο αστείο αρκετά συχνά…)

      Αλλά…
      Αν «κάνεις σκληρή κριτική στη Χρυσή Αυγή» (πούντην? ΠΟΥ είναι σχετικό άρθρο σου? ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ τέτοιο από σένα)… ενώ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ [1] θεωρείς δεδομένο ότι «είμαστε μαζί με τους ναζί» ΚΑΙ [2] διαδίδεις δημόσια / προωθείς ένα σύλλογο/σχολή που ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ από νεοναζί (του «Μαύρου Κρίνου» που είναι _χειρότερος_ της Χ.Α.) και ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ κιόλας, κάτι δεν πάει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά με την προσέγγισή σου.

      Και ΔΕΝ επιτρέπω να λες ότι «τσακώνομαι με τους ναζί» λες κι είμαστε ΙΣΑ ΚΙ ΟΜΟΙΑ,
      ή λες και ΔΕΝ ΓΕΜΙΣΑΝ το βίντεο που έκανα προχθές ΠΡΩΤΟΙ με ΕΝΑ σωρό μοχθηρά κι απαίσια σχόλια.

      (εγώ με το ΠΡΩΤΟ απαίσιο σχόλιο τους ΚΟΒΩ, ΔΕΝ κάθομαι να τσακωθώ -κάνεις ΛΑΘΟΣ).

      Το «τσακώνομαι με τους ναζί» ΑΛΛΟΥ.
      Εκτός αν νομίζεις ότι πρέπει να λέω
      και «Ευχαριστώ» στις ΑΠΡΟΚΛΗτΕΣ επιθέσεις τους,
      που το ΜΟΝΟ που τους ενδιέφερε ήταν να ρίξουν λάσπη,
      ταυτόχρονα αρνούμενοι ότι η Χ.Α. είναι ναζιστική και υποστηρίζοντάς την.

      ΔΕΝ μπορεί να εξισώνεις τα εικονικά μαχαιρώματα με την ΑΜΥΝΑ.
      Τέτοιοι Ποντιοπιλατισμοί ΑΛΛΟΥ, δεν είμαστε… χθεσινοί.

      Και…. ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ όταν λες πάαααλι περί «απλών οπαδών» που στέκονται δίπλα σου.
      ΔΕΝ έχω… τηλεπάθεια να ξέρω ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ κάποιος που «διαδηλώνει δίπλα μου»,
      αλλά… ΣΑΦΩΣ και έχω ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΓΑΛΟ αν δω ότι κουβαλάει ΚΑΙ ναζιστικά πανώ ή σύμβολα, ΔΙΠΛΑ μου.
      —-> ΤΟΤΕ να μου πεις ΤΙ θα κάνεις.

    • Φίλε Κώστα, δεν συμφωνώ καθόλου μαζί σου. Η χρυσή αυγή δολοφονεί εν ψυχρώ και κανείς σήμερα πια δεν δικαιούται να λέει οτι δεν ήξερε και δεν άκουσε, διότι αυτές οι πληροφορίες και οι αποδείξεις δεν διακινούνται μόνο στο διαδίκτυο πλέον αλλά και στα κανάλια – φιλτραρισμένες βέβαια – και στα έντυπα. Ιδιαίτερα οι νέοι που όλη μέρα σερφάρουν στο διαδίκτυο δεν έχουν καμιά δικαιολογία οτι δεν ήξεραν. Είναι δε ξεκάθαρα και αποδεδειγμένα ναζί, υποστηρικτές του χίτλερ. Αν κάποιος πάει και ψηφίζει αυτούς που έκαναν δυο αιματηρούς παγκόσμιους πολέμους και κατέσφαξαν την Ευρώπη και την Ελλάδα, δεν έχουμε τίποτα ν συζητήσουμε μαζί του, είναι απέναντι, εκτός και αν αποφασίσει να αλλάξει στρατόπεδο. Εδώ δεν πρόκειτι για καμιά πλάκα ούτε για ένα κόμμα όπως το ΛΑΟΣ το οποίο είδα τυχαία οτι έχει ανεβάσει στο youtube κάτι αντιναζιστικά βίντεο εννάντια στη Χ.Α. Θέλω να πω αν κάποιος είναι συντηρητκός ο.κ. αλλά το να είσαι δολοφόνος είναι πέρα από τα όρια της οποίας δημοκρατίας. Πέρα ασπό τα ανεκτά για μια κοινωνία όρια, διότι όλοι αυτοί είναι αντικοινωνικά ζώα που υποστηρίζουν το νόμο του ισχυρού, του άριου, του οπλισμένου και μας γυρίζουν 500 χρόνια πίσω και ακόμα πιο πίσω.

  4. ενταξει αμα οι διαδηλωτες κουβαλανε τους μαιανδρους ή τισ σβαστικες υπαρχει προβλημα γιατι μπορει να χτυπησουν τον οποιονδηποτε.Παντως το οτι μοιραζουν τροφιμα και χρηματα θα επρεπε να το κανει και η πλουσια αριστερα.Οπωσδηποτε ,εγω ειμαι κατα της βιας και των πλακωματων

    • Το ότι μοιράζουν τρόφιμα δεν είναι σπουδαίο,
      αφού

      [1] έχουν γερή επιχορήγηση ΚΑΙ κρυφούς χορηγούς (ό,τι κι αν λένε)

      [2] τέτοιες δωρεάν διανομές έκανε ΚΑΙ ο… Χίτλερ (κυρίως μπύρες και λουκάνικα)

      [3] Διανομές τροφίμων κάνουν κι άλλοι (ή θάπρεπε)

      [4] Το ότι ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ τα στοιχεία όσων παίρνουν τρόφιμα δείχνει πολλά.
      ==>Κάνουν ουσιαστικά ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗ (μετά ενοχλούν και με φυλλάδια, κλπ.)

      [5] Το «κατά της βίας και των πλακωμάτων» που λες ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟ, δε λέει τίποτα…
      διότι (επίσημα) αρνούνται ότι κάνουν βία και πλακώματα, έτσι κι αλλοιώς (ΤΟΣΟ ψεύτες είναι)

  5. Εν πάση περιπτώσει (ξανασκέψου τα, Κώστα…)

    Εγώ θα φέρω εδώ αποσπάσματα της σημερινής ανάρτησης (για τον Καζάκη) της φίλης κ.κ.

    Τη Γερμανία την κυβερνά μέχρι σήμερα η ναζιστική στοά από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο την οποία την προστάτευσαν και την εξέθρεψαν οι σύμμαχοι, για να μην κυριαρχήσουν οι επιτροπές όπως στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης, επιτροπές και συμβούλια εργατών και πολιτών που κρατήθηκαν στην Ανατολική Γερμανία μέχρι το 1948. Στη Δυτική Γερμανία το Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα και όλοι οι πολιτικοί που την κυβέρνησαν προέρχονται από αυτή τη στοά.

    http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_11.html

    Υ.Γ. Δεν είχα δει, στο μεταξύ, το σχόλιό της με στοιχεία ΕΔΩ
    https://omadeon.wordpress.com/2012/10/11/greek-police-nazi-collaboration/#comment-93861

    Εδώ η είδηση και η πρόταση νόμου που κατέθεσε η Χ.Α. για ανακήρυξη της ΑΟΖ

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=112934136

    Τώρα, όπως εξηγεί ο Καζάκης – αλλά και όπως ο γιατρός Δημήτρης Αντωνίου έχει επιχειρηματολογήσει http://zoidosia.blogspot.gr/2012/07/q-189-niko.html – η ανακήρυξη της ΑΟΖ υπό τις συνθήκες που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η χώρα, δηλαδή υπό καθεστώς τέλειας παράδοσης της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας και πλήρους πολεμικής ετοιμότητας της Τουρκίας, συνιστά πράξη εθνικής προδοσίας.

  6. Τελευταίες ειδήσεις

    http://www.left.gr/article.php?id=9563

    Ημερομηνία: 11/10/2012

    Άρχισαν μαθήματα καράτε και αυτοάμυνας οι γυναίκες της Χρυσής Αυγής.

    Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, τα μαθήματα διεξάγονται στα γραφεία της Χρυσής Αυγής – που να τρέχουν – «για να προστατέψουν τις γυναίκες από τις επιθέσεις από τις ορδές των λαθρομεταναστών».

    Ποια είναι η αρχιεκπαιδευτής; Η σύζυγος νιόπαντρου μεγαλόσωμου βουλευτή της Χρυσής Αυγής…

    _________________________

    http://rproject.gr/article/katastaseis-ektaktis-anagkis-dikes-toys-kai-dikes-mas
    (μακροσκελές άρθρο, φέρνω δείγματα)

    Καταστάσεις έκτακτης ανάγκης – δικές τους και δικές μας

    Έχει διαμορφωθεί μια διπλή νομιμότητα, που θυμίζει έντονα το παρασύνταγμα της δεκαετίας του 1950. Υπάρχει μια συνταγματική νομιμότητα στα χαρτιά η οποία αναφέρεται στα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα και μια ισχύουσα συνταγματική νομιμότητα που στηρίζεται αποκλειστικά στον Grundnorm (θεμελιώδη κανόνα) του μνημονίου και των αντεργατικών- επιχειρηματικών δικαιωμάτων.

    «Σε πε­ριό­δους κρί­σης, το Σύ­νταγ­μα γί­νε­ται ένα κομ­μά­τι χαρτί» (Λό­ρεντς φον Στάιν)

    1. Η μνη­μο­νια­κή κα­τά­στα­ση έκτα­κτης ανά­γκης

    [….]

    2. Η φασιστική κατάσταση έκτακτης ανάγκης

    Η ένταση της κοινωνικής κρίσης και η αποπτώχευση ενοποιεί εξαθλιωμένα και πληβειακά εργατικά και μικροαστικά στρώματα στην προσπάθεια να εκπροσωπηθούν πολιτικά και ιδεολογικά, κόντρα στο μνημονιακό μπλοκ αλλά και στο εργατικό κίνημα. Η ενίσχυση της «Χρυσής Αυγής» και του φασιστικού ακτιβισμού συνδέεται άμεσα με τη διάλυση του κοινωνικού ιστού και τη δημιουργία από το κράτος μιας Η ανομία αυτή εκπορεύεται από τη λογική του «κοινωνικού αυτοματισμού»: κοινωνική έρημος, όλοι εναντίον όλων, οριζόντιος κοινωνικός πόλεμος, χτύπημα των μεταναστών, των απεργών και εν γένει των ακόμη πιο αδύναμων.

    Παρά το γεγονός ότι η φασιστική «έκτακτη ανάγκη» έχει ως υλικά όχι την τεχνοκρατία και την «οικονομική ορθολογικότητα» αλλά το αίμα, την «εθνικιστική πατρίδα», τη φυλή και τη γενικευμένη βία, η πολιτική λειτουργία της θυμίζει έντονα τη Βαϊμάρη του 1928-1932. Η φασιστική βία γίνεται και πάλι ένας μοχλός για το χτύπημα του υπαρκτού εργατικού κινήματος αλλά και για την αναγωγή κάποιων ομάδων σε «αντεθνικές και επικίνδυνες»-αποδιοπομπαίους τράγους της κοινωνικής κρίσης. Σε αυτό, συμβαδίζει και συμμαχεί με το τεχνοκρατικό -αυταρχικό κοινοβουλευτικό κράτος, του παρέχει και κοινωνική βάση. Επίσης, επιβάλλει θέματα στην πολιτική ατζέντα του πολιτικού συστήματος, όπως την καταστολή των μεταναστών και την αύξηση της κρατικής βίας. Τέλος, επιτρέπει στο αυταρχικό κοινοβουλευτικό κράτος να εμφανισθεί ως διαιτητής ανάμεσα στις «δύο ακραίες κοινωνικές βίες», ενώ στην πραγματικότητα χτυπά αμείλικτα την εργατική-λαϊκή αντίσταση και ανέχεται/εκτρέφει τη φασιστική βία. Αλλά και δίνει διέξοδο στον αντιμνημονιακό θυμό προς μια ενδοσυστημική κατεύθυνση με ρηχά «αντιπλουτοκρατικά» ιδεολογικά στοιχεία εν είδει «συνωμοσίας».

    Το κρίσιμο ζήτημα είναι οι συμμαχίες κεφαλαίου και φασισμού. Όπως είναι γνωστό, ο φασισμός αναπτύσσεται πρώτα ως μαζικό κίνημα και σε ένα δεύτερο στάδιο γιγαντώνεται, όταν πια το αστικό σύστημα, στο πλαίσιο μιας οξείας ηγεμονικής κρίσης, δεν μπορεί να εμπιστευθεί τα κοινοβουλευτικά του στηρίγματα και συμφιλιώνεται με το φασιστικό κίνημα (βλ. και Ο. Πάξτον «Ανατομία του φασισμού»). Για όσο διάστημα το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στο αυταρχικό κράτος και τον ανερχόμενο ανοιχτό φασισμό, τα πράγματα πάνε πολύ άσχημα, αλλά η συντριπτική ήττα για το εργατικό κίνημα και την Αριστερά δεν έχει ακόμη επέλθει. Όμως, μια πιθανή αποτυχία της πολιτικής Αριστεράς να δώσει διέξοδο, σε συνθήκες μπλοκαρισμένου αστικού πολιτικού συστήματος, μπορεί να ανοίξει τον «ασκό του Αιόλου».

    3. Η αριστερή κατάσταση έκτακτης ανάγκης

    […]

  7. http://xronika05.blogspot.gr/2012/10/blog-post_1327.html

    Μαρτυρία ενός ρεπόρτερ που ξυλοκοπήθηκε από ναζιστές συμμορίτες και έναν βουλευτή της Χ.Α πριν λίγο στο θέατρο «Χυτήριο»

    Διαβάστε τη μαρτυρία ενός ρεπόρτερ που μόλις πριν από λίγη ώρα δάρθηκε από τους ναζιστές της συμμορίας και ένα βουλευτή που δεν κατονομάζει. Διαβάστε τι γράφει και για τη στάση των «αδερφών» των ναζιστών, των αστυνομικών προς τους οποίους κατήγγειλε το γεγονός που διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια τους.
    Διαβάστε και αναρωτηθείτε γιατί ο…
    ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ δεν αντιδρούν τόσο κοινοβουλευτικά ζητώντας, απαιτώντας να τεθεί εκτός νόμου η Συμμορία όσο και κινηματικά με τις δυνάμεις που διαθέτουν μαζί με το υπόλοιπο αντιφασιστικο κίνημα να τους εξαφανίσει από τους δρόμους.

    Διαβάστε τη μαρτυρία:

    Βγήκα στην είσοδο του Χυτηριο. Χρυσαυγιτες και παπάδες εσκιζαν κ ποδοπατουσαν τις αφίσες της παράστασης. Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος.Με ρωτάνε ‘δημοσιογράφος εισαι;’, απαντάω ‘γράφω στη lifo’ ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως. Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι. Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω ‘με χτυπανε, δεν θα κάνετε κάτι;’ απάντηση ‘δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ’. 3 αστέρια στο πέτο.Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει. Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι ‘έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα’. Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω. Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη. Φωνάζω στον αστυνομικό ‘ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ’, πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται. Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. ‘Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα’. Μια κυρία που έχει εστιατόριο δίπλα μου βρίσκει τα γυαλιά κ με παίρνει μαζί της για να βάλω πάγο. Το πρόσωπο μου είναι πρησμενο κ κόκκινο. Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβαζουν. Τους λέω ‘κει χτύπησαν στην είσοδο του θεάτρου’. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά.

    ____________

    Ζωντανά τα λέει κι εδώ
    https://twitter.com/manolis

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s