Οι ‘αντιμνημονιακοί’ του Brookings (νέα video), ο Lachman, o Καζάκης και o Τσίπρας

Σήμερα (22 Ιαν. 2013) ο Αλέξης Τσίπρας μιλάει μίλησε στο ινστιτούτο Brookings, μετά από εισαγωγική ομιλία του William Antholis (Ελληνο-αμερικανού γενικού διευθυντή του Brookings). Θα ακολουθήσει δημόσια συζήτηση, όπως ανακοινώθηκε (εδώ) με συντονιστή τον Domenico Lombardi. Αυτή η δημόσια εκδήλωση καταγράφτηκε σε video (UPDATE: στο YouTube και στο άρθρο ΕΔΩ) όπως και η προηγούμενη εκδήλωση στο Brookings με θέμα την Ελλάδα, τον περασμένο Ιούνιο.  Η προσέλευση ήταν αθρόα, αφού όλες οι θέσεις κλείστηκαν προ πολλού, με αιτήσεις (όχι μόνο από ειδικούς αλλά και) από το ευρύ κοινό.

Σχεδόν κανείς στo ελληνικό διαδίκτυο, δεν ασχολήθηκε στο παρελθόν με το Brookings institution… πλην του Δημήτρη Καζάκη, που έψαξε σε βάθος την… αμαρτωλή ιστορία αυτού του θινκ-τανκ και σε πρόσφατη εκπομπή του (9 Ιανουαρίου 2013) καταδίκασε τον Τσίπρα για το (ίδιο το) γεγονός της επίσκεψής του εκεί. Τώρα, τα στοιχεία που επικαλέστηκε ο Καζάκης για το Brookings ασφαλώς ισχύουν (και ήδη τα διασταύρωσα) αλλά… δεν μου άρεσε (π.χ.) η ακραία ρήση του Καζάκη, ότι «όποιος πήγε στο Brookings ήταν πράκτορας! Πείτε μου έστω ΕΝΑΝ που να μην ήταν…»,  διότι (κατά κανόνα) δεν εμπιστεύομαι ποτέ τόσο ακραίες γενικεύσεις. Βέβαια… δεν αμφιβάλλω καθόλου, σε γενικές γραμμές, για τον αντιδραστικό ρόλο (σχεδόν όλων) των καπιταλιστικών think-tanks, για τα οποία… η Naomi Klein είχε πει την περίφημη ατάκα, «εκεί όπου αποτυχαίνουν τα θινκ-τανκς, ο καπιταλισμός στέλνει τα τανκς«, αλλά παραμένω πάντα πολύ επιφυλακτικός σε αναπόδεικτες γενικεύσεις και «πρακτορολογίες» (ιδιαίτερα όταν τσουβαλιάζουν κόσμο, συκοφαντώντας και αθώους). Έψαξα λοιπόν το θέμα, βρίσκοντας αμέσως (μέσω Google) όχι έναν, αλλάτρείς ανθρώπους που είτε μίλησαν στο Brookings, είτε ήταν μέλη του, αλλά… που δεν μπορώ καθόλου να θεωρήσω «πράκτορες»:  [1] Τον Ρώσο πρόεδρο Μεντβέντεφ (που μίλησε στο Brookings το 2010), [2] τον αναλυτή Desmond Lachman, τιμώμενου (συν-)ομιλητή στο Brookings (τον Ιούνιο του 2013) με απόψεις… αντι-μνημονιακές, πολύ κοντά σε εκείνες του… Δημήτρη Καζάκη (!!!) και [3] τον Αμερικανό μαρξιστή Steven Resnick (στενό συνεργάτη και του αγαπητού μας Richard D. Wolff) που ήταν βραβευμένο μέλος του Brookings, όπως αναφέρει η πρώτη σελίδα του βιογραφικού του, εδώ.

  • Κατά τη διάρκεια συζήτησης σε φιλικό blog για το θέμα της επίσκεψης Τσίπρα, χαρακτηρίστηκα (από κάποιον ανώνυμο ακραίο… Καζακικό σχολιαστή) «κομματόσκυλο του ΣΥΡΙΖΑ» (και άλλα… φαιδρά) επειδή παράθεσα τα προηγούμενα  στοιχεία (μόλις τα βρήκα), θεωρώντας φάουλ τις ακραίες γενικεύσεις, τύπου «όποιος πήγε στο Brookings ήταν πράκτορας!». Αργότερα, αυτή η κραυγαλέα ανακρίβεια (ή… λάσπη, αφού δεν θεωρώ τιμητικό όρο το «κομματόσκυλο» ενώ ΔΕΝ ανήκω έτσι κι αλλοιώς στον ΣΥΡΙΖΑ) μεταφέρθηκε μέσω «σπασμένου τηλεφώνου» (ή «Ράδιο Αρβύλα») στον ίδιο τον Καζάκη, ο οποίος (μου) απάντησε δημόσια, σε επόμενη εκπομπή του (video εδώ) ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ότι ήμουν… «ο μηχανισμός του ΣΥΡΙΖΑ». (Θα ακολουθήσει αλλο ποστ για ΠΛΗΡΕΣ ξεκαθάρισμα  τέτοιων λαθών και παρανοήσεων…)

UPDATE (23-1-2013): Σε ελάχιστες μέρες, τα κραυγαλέα λάθη και οι παρερμηνείες που κάποιοι μετέφεραν στον Καζάκη περί (δήθεν) «Μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ», μαζί με κάποια άλλα… σοβαρά λάθη, εξαπλώθηκαν ακόμη περισσότερο, από διάφορα ιστολόγια που πρόσκεινται στο ΕΠΑΜ, όπως το «αντι-ντπ» και το «ΕΠΑΜ Πάτρας». Αυτή η μπούρδα έγινε… βόμβα λάσπης, κατά του ενός κόμματος, που…  (όσο κι αν διαφωνεί κάποιος μαζί του) ειναι απαράδεκτο να υπάρχει στη δημόσια ζωή της χώρας μας ΤΟΣΗ ΠΟΛΛΗ λάσπη εναντίον του (π.χ. η νέα λάσπη της ΝΔ κατά του Διαμαντόπουλου, που βασίστηκε σε αποδεδειγμένη παραποίηση λεχθέντων του μέσω… κοπτοραπτικής σε ένα βίντεο). Είτε άθελά τους, είτε και εσκεμμένα, όσοι αναπαράγουν λάσπη δρουν σαν… προβοκάτορες. Ευτυχώς όμως, το ειλικρινές ιστολόγιο «ΕΠΑΜ Πάτρας« επανόρθωσε το λάθος σήμερα (εξού και… αυτό το update, από μένα).

Επαναλαμβάνω, ότι ξέρω καλά τον αντιδραστικό ρόλο του Brookings και παρόμοιων θινκ-τανκ, παρόλο που (ειδικά) το Brookings θεωρείται… «κεντρο-αριστερό» και «προοδευτικό» στην Αμερική! Διαπίστωσα, μάλιστα, ότι… παρόλο που γίνονται ανεκτές εκεί διαφορετικές απόψεις, ορισμένες απόψεις προωθούνται από το ινστιτούτο πολύ περισσότερο (προς τα έξω) από κάποιες άλλες. Π.χ. όλα όσα είπε τον περασμένο Ιούνιο (για την Ελλάδα) ο «αντι-μνημονιακός» Desmond Lachmanκρύφτηκαν επιμελώς από την επίσημη ιστοσελίδα του Brookings στο YouTube, στο play-list για τη συνάντηση της 14ης Ιουνίου 2012. Αντί για τον Lachman, στο YouTube το ινστιτούτο πρόβαλλε τρείς άλλους ομιλητές, κανένας εκ των οποίων δεν τάχθηκε υπέρ της… παύσης πληρωμών και της εξόδου από το Ευρώ για την Ελλάδα (όπως ο Lachman)! Εγώ όμως…  «έκλεψα» (με video-grabber) όσα είπε ο Lachman (από σελίδες του ινστιτούτου)  και τα ανέβασα στο YouTube, προσθέτοντας υπότιτλους, καθώς και… σύντομη ενημέρωση από εικονικούς ηθοποιούς:

Επ_______

Επίσης μάζεψα και ανέβασα σε άλλο video (με ελληνικούς και αγγλικούς υπότιτλους) όσα είπε ο Desmond Lachman, καταδικάζοντας την καταστροφική (όπως είπε) πολιτική του ΔΝΤ στην Ελλάδα, (απαντώντας  μια υπερβολικά ήπια κριτική στο ΔΝΤ από τον… αντιπρόεδρο του ινστιτούτου, Kemal Derviş):

Tο video της πλήρους εκδήλωσης (με διάρκεια μιάμιση ώρα) της 14ης Ιουνίου 2012 δεν ανέβηκε ποτέ στο YouTube, αλλά παράμεινε κρυμμένο (έμμεσα προσβάσιμο) μόνο σε ειδική ιστοσελίδα του ινστιτούτου, όπου δεν βρίσκει κανείς εύκολα το σύνδεσμο προς αυτό (!), αλλά τον βρίσκει μόνο… τυχαία (αν ακούσει πρώτα τις προβαλλόμενες ομιλίες άλλων και ΑΝ περιμένει να προχωρήσει αυτομάτως η σελίδα στα επόμενα video). Δηλαδή, η μεροληψία του Brookings υπέρ ορισμένων απόψεων που εκφράζονται στις εκδηλώσεις του, μαζί με απόκρυψη, ή (έστω) αποθάρρυνση άλλων (πιο «ανορθόδοξων» απόψεων) είναι αρκετά εμφανής.

Ε, νταξ, να ούμε.🙂 Σιγά μη μου… ξέφευγε (!) και το video της πλήρους εκδήλωσης (14-6-2012)! Το «έκλεψα» κι αυτό με video-grabber και το ανάρτησα όλο στο YouTube, με διάρκεια 1 ώρα και 33 λεπτά (ασκώντας το  δικαίωμα ανάρτησης video απεριόριστης διάρκειας, ένα προνόμιο που παραχωρεί το YouTube αν υπάρχει πλήθος θεάσεων και «σεβασμός των κανόνων του»):

ΟΛΗ αυτή η δημόσια εκδήλωση υπάρχει και γραπτώς, στο pdf εδώ.

Δεν μπόρεσα όμως να προσθέσω υπότιτλους, ειδικά σε αυτό το βίντεο μιάμιση ώρας. Επίσης δεν το συνιστώ σε… ανυπόμονους, διότι μεγάλο μέρος του είναι ανιαρό και άχρηστο. Το «ζουμί» είναι σε ορισμένες ομιλίες και σχόλια που μάζεψα και ανέβασα χωριστά, προσθέτοντας και υπότιτλους. Εκτός από τα δύο video με τον Desmond Lachman, ανέβασα και άλλα, όπου (προς το παρόν) πρόσθεσα αγγλικούς υπότιτλους, αλλά είμαι στη διαδικασία μετάφρασής τους σε ελληνικούς:

1) Η ομιλία του Kemal Derviş, ο οποίος απορρίπτει τα προγράμματα λιτότητας αλλά πιστεύει ότι «μοναδική λύση είναι να δράσει δυναμικά η ΕΚΤ»:

2) Απόσπασμα λεχθέντων του Αμερικανού (πρώην πρέσβη στην Ελλάδα) Daniel Speckhard κατά της «αιμομικτικής σχέσης πολιτικών, κεφαλαιούχων και ΜΜΕ» στην Ελλάδα (όπως την είπε) ευχόμενος… «ριζική ανατροπή« του Ελληνικού πολιτικού  συστήματος (ουάου)! Δηλαδή, αν ακόμη και ο πρώην πρέσβης (=φανερός πράκτωρ -χεχε) λέει τέτοια, τότε… ΤΙ να πούμε κι εμείς; 🙂

3) Εκτενές σχόλιο του Kemal Derviş κατά της λιτότητας (που οδηγεί μόνο σε ύφεση, κατά τον ίδιο) και κατά της ενοχοποίησης των «σκληρά εργαζόμενων Ελλήνων». Δεν βλέπει άλλη λύση από τη «χαλάρωση των μέτρων λιτότητας» και (ειδικά για την Ελλάδα) τη «δυναμική δράση της ΕΚΤ» (αν και επισημαίνει τις δυσκολίες να δεχτεί κάτι τέτοιο η Γερμανία):

______

Θα επανέλθω στο θέμα, διότι είναι τεράστιο, εν όψει της ομιλίας Τσίπρα σήμερα (22 Ιανουαρίου 2013) στο Brookings, αλλά και διότι δεν είναι τόσο απλά τα πράματα, όσο νόμιζαν όσοι αρκέστηκαν σε… ηθική καταδίκη  αυτού του… αμαρτωλού θινκ-τανκ. Θεωρώ λανθασμένο το τσουβάλιασμα του Τσίπρα μαζί με τους… «πράκτορες», εκεί. Αντίθετα, κάθε σώφρων… αντι-μνημονιακός θάπρεπε να συμμετάσχει στη δημόσια συζήτηση, την οποία θα δούμε (έτσι κι αλλοιώς) πολύ σύντομα (και τότε ας την κρίνουμε). Το πρόβλημα όμως δεν είναι το ίδιο το γεγονός ότι θα μιλήσει εκεί ο Τσίπρας, αλλά το ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ και ΠΩΣ θα το πει (αφού, με… ελλιπή γνώση της Αγγλικής γλώσσας, έχει ακόμη χειρότερη δυσκολία στο να συζητήσει), UPDATE: Τελικά πήγε με διερμηνέα. Για τους συμβιβασμούς που έκανε ή θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει αμφιβολία πως είναι μεγάλο και φλέγον θέμα, αλλά δεν λύνεται με μοναδικό (και απλοϊκό) κριτήριο το ότι πήγε στο Μπρούκιγκς. Η ίδια η επίσκεψη σαν γεγονός είναι απόλυτα κατανοητή (ή ακόμη και… επιβεβλημένη, για πολλούς και διάφορους… προφανείς λόγους).

Οσο για τον Δημήτρη Καζάκη, αν και είπε επίσης πολλά σωστά πράματα σε επόμενη εκπομπή του (όπως εξήγησα) έχαψε το παραμύθι που του μετέφεραν κάποιοι άλλοι (σε στυλ «Ράδιο Αρβύλα») εκλαμβάνοντας σαν «έργο του μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ«, την (αποκλειστικά δική μου) επισήμανση για τα συγκεκριμμένα τρία πρόσωπα που συμμετείχαν στο Brookings χωρίς να είναι… πράκτορες.

  • Προς το παρόν, θα αρκεστώ να πω ότι…. όσα έσουρε ο Καζάκης στον Stephen Resnick (ειδικά) με βρίσκουν κάθετα αντίθετο (και θα το αποδείξω). Αν ο Resnick ήτο πράκτωρ, εγώ… είμαι ο Φου Μαν Τσου!🙂

  • Update (23-1-2013): Ανασκευή όσων αφορούν τον Resnick ξεκίνησε στο σχόλιο, εδώ. (κι υπάρχουν πολλά ακόμη… )

Desmond Lachman
Desmond Lachman

Τέλος, ο Desmond Lachman είναι ήδη γνωστός στην Ελλάδα, λόγω των αντι-μνημονιακών απόψεών του, όπως εκείνες που αναπαρήγαγε το ιστολόγιο «Ισκρα» (που πρόσκειται στο «Αριστερό Ρεύμα») και αναδημοσίευσε το «You Pay Your Crisis» (το 2010):

Η ISKRA δεν γνωρίζει τον Desmond Lachman. Οι απόψεις του όμως είναι άκρως ενδιαφέρουσες ιδιαίτερα ρεαλιστικές και μάλλον ειλικρινείς ! Ο Desmond Lachman όχι μόνο θεωρεί αναπότρεπτη την αναδιάρθρωση του χρέους αλλά και τονίζει ότι πρέπει να προχωρήσει γρήγορα σε αυτήν την κατεύθυνση η κυβέρνηση, παρά τη θέληση της τρόικας.  

   Ο Desmond Lachman ισχυρίζεται επίσης ότι δεν καταλαβαίνει γιατί θα πρέπει ο κ. Γ. Παπανδρέου να βάζει τα συμφέροντα των ευρωπαϊκών τραπεζών και του ΔΝΤ πάνω από τα συμφέροντα της ελληνικής οικονομίας! Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο του Desmond Lachman στους Financial Times, όπως αναδημοσιεύτηκε από το Euro2day.gr, την Παρασκευή 27 Αυγούστου, υπό τον τίτλο: «ΑΤΟΠΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ»…

[…]

[διαβάστε το, αξίζει τον κόπο!]

[…]

…Ο Dr Dresmond Lachman διατύπωσε, για πρώτη φορά, την άποψη ότι η Ελλάδα θα πρέπει να φύγει από την ευρωζώνη σε άρθρο του στους «Financial Times», στις 12 Ιανουαρίου 2010. Επανέλαβε την ίδια θέση σε άρθρο του στις 2/7/2010 που πάλι φιλοξενήθηκε από τους «Financial Times».

______

_____

28 comments

  1. Και μονο το γεγονος οτι ενεδωσε στον πειρασμο να ιδρυσει κομμα ειναι αρκετο για να καταδειξει την επιπολαιοτητα του κ.Καζακη.

    • Θα έλεγα ότι ο Καζάκης είναι… ερασιτέχνης της πολιτικής, παρόλο που θεωρώ τις απόψεις του και τις αναλύσεις του ιδιαίτερα πολύτιμες (κι ήταν και από τους πρώτους). Προσπάθησα σε αυτή την ανάρτηση να είμαι δίκαιος ΚΑΙ απέναντι στον Καζάκη ΚΑΙ γενικότερα (π.χ. στον Τσίπρα) προσφέροντας όσο το δυνατόν καλύτερη ενημέρωση, μέσω των βίντεο που ανέβασα.

  2. Επίσης… για τον Μεντβέντεφ, σαν «φιλο-αμερικάνο» Ρώσο πολιτικό που ΠΙΘΑΝΩΣ εκφράζει ΚΑΙ τα αμερικανικά συμφέροντα… πάω πάσο (και συνιστώ να ακούσετε όσα ανέφερε ο Καζάκης, που δεν είναι αναληθή – αλλά… δεν τα ήξερα όλα).

    Ομως για τον Ρέζνικ, ειδικά, έγινε μεγάλο φάουλ, ενώ κι ο… ιδιόρρυθμος Λάχμαν τράβηξε αρκετό σνομπάρισμα,
    από άλλους του Μπρούκιγκς, τόσο πολύ, ώστε απαλλάσσεται των κατηγοριών για… πρακτοριλίκια.:mrgreen:

    Πάντως… είναι αστείο να πάει εκεί ο Τσίπρας και να του «τη βγεί από αριστερά» το… «μαύρο πρόβατο του καπιταλισμού» ο Λάχμαν!🙂

  3. Το σχολιο σου για τον Ρεσνικ δεν το καταλαβα.
    Ο Καζακης ειπε, οτι ο Ρεσνικ δεν πηγε ποτε στο Μπρουκινγς και οτι βραβευτηκε απο το Ινστιτουτο μετα θανατον. Αρα ο Ρεσνικ δεν ειχε καμια σχεση με το Μπρουκινγκς. Αρα να υπονοεις, οτι ο Καζακης ειπε οτι ο Ρεσνικ ειναι πρακτωρας, συγνωμη, δεν το θεωρω σωστο. Δεν ειπε κατι τετοιο.
    Ο Λαχμαν μπορει να τα λεει ετσι, ωστε να ακουγονται ωραια, αλλα δεν μπορω με τιποτα να πιστεψω, οτι εννοει την δραχμη που εννοει ο Καζακης, το πραγματικα εθνικο νομισμα, που θα το κοβει η εθνικοποιημενη Τραπεζα της Ελλαδας και θα την ελεγχουμε εμεις οι ιδιοι. Και απο τη στιγμη που ο Λαχμαν δεν μιλαει για καταργηση της λιτοτητας, αλλα για χαλαρωση της και παραλληλη δραση της ΕΚΤ, συγνωμη, που την βλεπεις την αντιμνημονιακη σταση; Εγω αυτο που καταλαβαινω, ειναι οτι θελει η Ελλαδα να ψιλοχαλαρωσει τη λιτοτητα, να κοψει και λιγο χρεος για να μην πεθανουμε τελειως, και να συνεχιζουμε να πληρωνουμε το χρεος, σαν κοροιδα.

    Προσωπικα, πιστευω πια, οτι εχουμε φρουδες ελπιδες με τον συριζα. Εχει αρχιζει τα μαζευει και να τα στρογγυλευει υπερβολικα. Εγω εχω απογοητευτει πολυ μαζι τους. Και δεν υπαρχει χρονος, να τους δουμε πρωτα, τι θα κανουνε, αυτο ειναι προβλημα. Η κατασταση επιδεινωνεται τοσο γρηγορα, που δεν υπαρχει χρονος.

    • Μαλακίες τούμπανα, φίλε.
      Σόρυ. Είμαι ΠΟΛΥ νευριασμένος…

      Ο Καζακης ειπε, οτι ο Ρεσνικ δεν πηγε ποτε στο Μπρουκινγς και οτι βραβευτηκε απο το Ινστιτουτο μετα θανατον.

      ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ (και πολλαπλό) ΛΑΘΟΣ,

      100% αποδεδειγμένο,

      Δiότι ο Stephen Resnick βραβεύτηκε _εν ζωή_, το 1962-1963, από το Brookings.
      όπως αναγράφεται και στην ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ του βιογραφικού του, στο λινκ που ΗΔΗ έδωσα, ορίστε το πάλι:

      http://www.umass.edu/resnick-wolff/Resnick_curriculum_vitae.pdf

      λίγο πιο κάτω από τη μέση της σελίδας, λέει:

      AWARDS, GRANTS, HONORS:
      Woodrow Wilson Fellow, 1960-1962
      Brookings Institution Fellowship, 1962-1963
      National Science Foundation Grant #GS-2804, 1971-73
      National Science Foundation Grant #GS-2957, 1973-74
      University Distinguished Teaching Award, 1997-1998
      College Outstanding Teacher Award in the Social and
      Behavioral Sciences, 1997-1998…

      Αρα, ΦΑΟΥΛ μεγάλο (ή ΜΕΓΑΛΟ Ψέμα) που…
      πάααλι έχαψε ο Καζάκης από αλλού, (ίσως από το ΚΚΕ?):mrgreen:
      και… αναπαρήγαγε ΧΩΡΙΣ καν να το τσεκάρει (!!!!!!!)

      ΟΥΤΕ ΚΑΝ το βιογραφικό του Ρέζνικ, δεν διάβασε o Καζάκης.
      (έχει βέβαια ελαφρυντικό το ότι τρέχει συνέχεια… και προφανώς τον βοηθούν κάποιοι άλλοι, όταν δεν προλαβαίνει ο ίδιος να ερευνήσει σωστά κάποιο θέμα. Αλλά… και πάλι είναι ΣΟΒΑΡΟ φάουλ να εμπιστεύεται τόσο πολύ… ΛΑΘΟΣ ανθρώπους)

      ΔΕΝ άνοιξε ΟΥΤΕ ΚΑΝ τη βικιπαίδεια (!!!) για τον Resnick,
      διότι, ΑΝ την άνοιγε, ΔΕΝ θα έλεγε ότι «ο Ρέζνικ δεν διάβασε ποτέ Μαρξ»,
      αλλά… θα έβρισκε π.χ. το εξής απόσπασμα, περί… ανάγνωσης του Μαρξ

      http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Resnick

      Resnick’s work with Wolff took Louis Althusser and Étienne Balibar’s Reading Capital as its point of departure and developed a very subtle reading of Karl Marx’s Capital Volumes II and III in their influential Knowledge and Class. For Resnick, Marxian class analysis entails the detailed study of the conditions of existences of concrete forms of performance, appropriation, and distribution of surplus labor. While there could be an infinite number of forms of surplus appropriation, the Marxist canon refers to ancient (independent), slave, feudal, capitalist, and communist class processes.

      ΟΚ ???😈

      Θες κι άλλα? Εχω ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ…

      Απλώς… δεν θέλησα να δημιουργήσω πρόβλημα στον Καζάκη !
      (που αναπαρήγαγε και αρκετές άλλες αναληθείς φήμες ή μπούρδες για τον Ρέζνικ,
      μαζί με την προηγούμενη λάσπη, ότι δήθεν «Δεν διάβασε ποτέ τον Μαρξ»).

      Αρα ο Ρεσνικ δεν ειχε καμια σχεση με το Μπρουκινγκς.

      Μαλακίες πάλι…

      Αρα να υπονοεις, οτι ο Καζακης ειπε οτι ο Ρεσνικ ειναι πρακτωρας, συγνωμη, δεν το θεωρω σωστο. Δεν ειπε κατι τετοιο.

      Μαλακίες τούμπανα (ακόμη χειρότερα).
      1) Εχεις πρόβλημα λογικής, μάλλον:
      ΔΕΝ μπορεί να λέμε ότι «όλοι όσοι πήγαν στο Μπρούκιγκς είναι πράκτορες»
      και μετά να… εξαιρούμε κάποιον.:mrgreen:

      2) Αλλά… ΕΣΤΩ, ότι δεν τον είπε ‘πράκτορα’.
      Επί της ουσίας, τον έθαψε ΠΕΡΙΠΟΥ σαν πράκτορα (ή και κάτι χειρότερο…)

      OK, Λέω να μεταφράσω όλες αυτές τις μαλακίες στα αγγλικά και να τις στείλω στο… στενό συνεργάτη του Ρέζνικ,
      τον ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΤΟ μας Richard D. Wolff

      http://www.rdwolff.com/
      …ώστε να απαντήσει εκείνος (αφού ο νεκρός φίλος του, ο Ρέζνικ δεν μπορεί…)

      Τα υπόλοιπα που λες είναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ φίλε.

      Εγώ δεν είπα ότι ο Λάχμαν είναι… φίλος και οδηγός μας.
      Εϊπα ότι έχει απόψεις που ΜΟΙΑΖΟΥΝ με του Καζάκη και ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ.

      Για την ακρίβεια, τον έχω χεσμένο, είναι πολύ συντηρητικός καπιταλιστής για τα δικά μου γούστα.
      Ομως… οι απόψεις του μας ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ. ΤΟΣΟ απλά.

      Επίσης ΧΕΣΤΗΚΑ να αξιολογήσω τον Τσίπρα με βάση το…
      ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ θέμα του ΟΤΙ πήγε στο Μπρούκιγκς.
      Το θέμα δεν είναι ότι ΕΠΕΙΔΗ πήγε εκεί (π.χ.) «είναι πουλημένος».
      ΔΕΝ συνεπάγεται αυτό.

      Το θέμα είναι ΤΙ είπε εκεί
      ΑΝ ήθελε, μπορούσε να τους φάει και για μπρέκφαστ, αλλά… μάλλον τους σέρβιρε μπρέκφαστ.

      http://www.left.gr/article.php?id=21786
      (η ομιλία Τσίπρα στο Μπρούκιγκς, σε ελληνική μετάφραση και σε βίντεο)

      Ε, πάααλι καλά που δεν… ΕΓΙΝΕ μπρέκφαστ !🙂

      • Eυχαριστω για τις διευκρινησεις, γιατι ειχα μπερδευτει οντως με τον Ρεσνικ. Το εγραψα και πρωτο πρωτο στο σχολιο μου, οτι δεν αυτο το κομματι με τον Ρεσνικ, δεν το καταλαβαινω.
        Δεν εγραψα ομως, οτι εσυ λες, οτι ο Λαχμαν ειναι φιλος μας. Αυτο τωρα, γιατι το εγραψες; Μαλλον γιατι εισαι νευριασμενος, οπως αναφερεις. Εγραψα, αυτο που καταλαβα εγω για τις δηλωσεις του Λαχμαν.
        Διαβασα την ομιλια του Τσιπρα και απογοητευτηκα. Σου γραφω αυτο που καταλαβα εγω. Δεν υποννοω τιποτα για σενα, για να μην εχουμε παρεξηγησεις. Ο Τσιπρας τους ειπε εν ολιγοις, οτι θα ειναι καλο παιδι. Θα μεινει στη ΕΕ, δεν θα κανει μονομερεις κινησεις. Για μενα αυτο ειναι υποτελεια. Ο Τσιπρας θα ειναι αλλος ενας καρπαζοειπραχτορας. Αυτο καταλαβα εγω, που εχω προβλημα λογικης, οπως γραφεις. Περιμενω και ευχομαι ο Τσιπρας να με διαψευσει πανηγυρικα.

        • Ο Τσίπρας δεν είπε τίποτα μη-αναμενόμενο, διότι ξέρουμε κάποιους… λυπηρούς συμβιβασμούς του κόμματός του, εκτός ίσως από… αχρείαστο καλόπιασμα (ή γλύψιμο) του Bernanke και 2-3 άλλα «πραματάκια». Το ότι πήγε εκεί, όμως, επαναλαμβάνω ότι (αυτό καθ’εαυτό) ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Αυτός ο τρόπος σκέψης είναι ΛΑΘΟΣ εξ αρχής. Τα δε λάθη του Καζάκη για τον Ρέζνικ είναι ΚΑΙ μεγάλα ΚΑΙ σοβαρά. Αυτή η τάση για… θάψιμο σοβαρών θανόντων διανοητών Είναι ΚΑΡΚΙΝΟΣ που πλήττει (π.χ.) ΚΑΙ τον ζώντα σοβαρό μαρξιστή Richard Wolff. Και ΔΕΝ είναι του επιπέδου του Καζάκη, να κάνει τέτοια λάθη. Προφανέστατα κάποιος άλλος έψαξε (λάθος) και του τα είπε λάθος…

          Διαφωνώ με την τρέχουσα κυρίαρχη γραμμή στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά το θέμα είναι να ΜΗ συμμετέχουμε στο αδιάκοπο σφυροκόπημα λάσπης εναντίον του.
          Δεν πρέπει να προκαλούμε ρήγματα, στο σχηματισμό ενός ευρέως μετώπου, που ΕΤΣΙ κι αλλοιώς θα βασιστεί πάλι στους ίδιους ανθρώπους που ΨΗΦΙΣΑΝ την τρέχουσα ηγεσία αυτού του κόμματος, όσα στραβά κι αν έχει.

          Αθελά του, λόγω λάθους, ο Καζάκης διέπραξε σοβαρό φάουλ, όχι μόνο για τον Ρέζνικ αλλά ΚΑΙ γενικότερα με τον ΤΡΟΠΟ που προσέγγισε το θέμα της επίσκεψης Τσίπρα.

          update: Φιλικό μου πρόσωπο είπε προ ολίγου ότι σήμερα (σε άλλη εκπομπή που έχασα) είπε κάποια πολύ σωστά πράματα ο Καζάκης και θα τα ψάξω. ΔΕΝ επιδιώκω να τον… θάψω.

  4. […] Ενημέρωση 23/1/2013: Η απάντηση στον Δ. Καζάκη δεν προήλθε από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από το ιστολόγιο OMADEON. Πλήρη ενημέρωση μπορείτε να βρείτε σε αυτή την ανάρτηση: https://omadeon.wordpress.com/2013/01/22/brookings-videos-on-greece/ […]

  5. […] Ενημέρωση 23/1/2013: Η απάντηση στον Δ. Καζάκη δεν προήλθε από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από σχόλια του μπλόγκερ OMADEON σε τρίτο ιστολόγιο. Πλήρη ενημέρωση μπορείτε να βρείτε σε αυτή την ανάρτηση: https://omadeon.wordpress.com/2013/01/22/brookings-videos-on-greece/ […]

    • Ευχαριστώ θερμά το φιλικό ιστολόγιο «ΕΠΑΜ Πάτρας», που ΔΙΟΡΘΩΣΕ δύο φορές κάποιες ανακρίβειες….

  6. Στο βιογραφικό του Ρέζκιν λέει: Fellowship 1962-1963. Το Fellowship δεν είναι βράβευση, είναι υποτροφία για σπουδές.

    • Κατ’ αρχήν είναι Ρέζνικ.
      Μετά… το fellowship δεν είναι ακριβώς έτσι. Δηλώνει ΚΑΙ βράβευση (αλλοιώς δεν παίρνεις την υποτροφία) ΚΑΙ membership. ΔΕΝ λειτουργούν τέτοια ινστιτούτα όπως οι… μυστικές λέσχες. Επιδιώκουν να γίνουν κάτι σαν πανεπιστημιακά ιδρύματα. Υπάρχουν senior fellows, resident fellows, non-resident fellows…

  7. Ενα ΑΠΛΟ δείγμα της ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ, ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΖΗΜΙΑΣ που προκάλεσε ΚΑΙ σε μένα ένα… ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ «ανώνυμος» σχολιαστής που ΠΡΩΤΟΣ με βάφτισε «κομματόσκυλο του ΣΥΡΙΖΑ» (πιθανώς παραπληροφορώντας ο ΙΔΙΟΣ _και_ τον Καζάκη) στην αρχική συζήτηση (άλλου μπλογκ), είναι και τα μπουρδο-σχόλια κάποιων ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΕΠΑΜιτών, σε τσατ-ρουμ του «Ράδιο Χωρίς FM», που βρήκα προ ολίγου.

    http://radioxorisfm.chatango.com/


    Heleninafarroa:
    https://omadeon.wordpress.com/

    gt: tou siriza einai o omadeon

    Maraki70: ναι, φουλ κοματοσκυλο και δεν το παραδεχεται. δεν βρισκει κατι εναντιον του τσιπρα, λεει, χαχαχαχα

    gt: arxidia einai

    gt: ton sxoliase o kaz se mia ae

    Μάγκες μου, έχετε ΠΟΛΛΑ να μάθετε ΚΑΙ να πάθετε ΠΑΡΑ πολλά , από μένα…:mrgreen:

    ΑΠΑΙΤΩ να αναγνωρίσει ο ΚΑζάκης το ΦΑΝΕΡΟ του λάθος.
    Γιατί όλοι οι άλλοι ΞΕΡΟΥΝ ότι αναφέρθηκε σε μένα, αλλά…

    Με τη λέξη «Κομματόσκυλο», βρε ΖΩΑ, ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΑΠΕΛΕΚΗΤΑ, Ραγιαδο-ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΙ, ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ,
    (που… κυνηγώντας τη «Νέα Τάξη» μείνατε… ανεξεταστέοι στην ΙΔΙΑ τάξη)😈🙂
    …»κομματόσκυλο» ΔΕΝ λένε κάποιον που συμπαθεί κάποιο κόμμα,
    ή κάποιον που απλώς (και συνήθως μετά δισταγμού) το ψηφίζει
    (αν υποθέσουμε ότι ισχύει για μένα αυτό, που… παίζει).
    «Κομματόσκυλο» λέγεται το ΣΚΥΛΙ που ΥΠΑΚΟΥΕΙ σε κάποιο ΚΩΜΑ και/ή είναι ΜΕΛΟΣ κώματος!

    Να μάθετε ΣΩΣΤΑ ελληνικά, αλλοιώς να πάτε πίσω στην… Τουρκία (του Σουλεϊμάν) όπου ανήκετε.🙂

    Εξάλλου, ΔΕΝ καταλάβατε ΤΙΠΟΤΕ, είστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ για λογική σκέψη και για διασταύρωση στοιχείων.

    ΚΑΚΩΣ σας μαζεύει κι ο Καζάκης, ω… ΑΧΡΗΣΤΟΙ.😈

    • Δεν μπορώ δυστυχώς να βρω συνδέσμους στα ίδια τα σχόλια των… ανεγκέφαλων Καζακιστών,
      του τσατ-ρουμ στο Ραδιο-χωρίς-FM, αλλά εντόπισα τις προσωπικές σελίδες (τσατ) μερικών από δαύτους.

      1) Heleninafarroa:
      http://heleninafarroa.chatango.com/

      2) gt:
      http://menelos.chatango.com/

      3) Maraki70:
      http://maraki70.chatango.com/

      __________________________________
      Ύ.Γ. Υπάρχουν όμως και… χειρότεροι εκει μέσα, π.χ.

      masonosbrookings: NEOTAKSIKA TSIRAKIA TOU EBRAIOU KTINOUS SOROS

      -αυτός είναι μέγκα-tούβλο, ΤΡΕΙΣ φορές θα κόπηκε κι έμεινε στην… ίδια τάξη, μαζί με τους ναζί,
      Παίζει να με πει και… Εβραίο, νεοταξίτη σίγουρα.🙂

      ΟΡΙΣΤΕ ο ΤΡΟΠΟΣ που σκέφτονται, οι ανεγκέφαλοι αυτοί ΝΕΑΝΤΕΡΝΤΑΛ

      Anon0269: POIOS MILAEI ?

      Maraki70: βιλιαρδος

      Anon0269: SYRIZAIOS OIKONOMOLOGOS

      Κι έτσι… καθάρισαν,
      ΔΕΝ είναι ανάγκη να διαβάσουν ΚΑΝ τον ανεξάρτητο κι αξιόλογο Βασίλη Βιλιάρδο,
      που ΔΕΝ είναι του ΣΥΡΙΖΑ από ό,τι ξέρω…
      αλλά αυτοί οι Ταλιμπάν ΕΠΑΜίτες ακούνε πια ΜΟΝΟ τον «αρχηγό»
      και μάθανε γρήγορα το ποίημα,
      να μετατρέπουν το «Συριζαίος» σε… βρισιά που πάει με όλα, σαν την… Κόκα-κόλα.

      ________________

      Η ΠΑΝΟΥΚΛΑ εξαπλώνεται ραγδαία, από τους ίδιους (πιο πριν):

      Tacitus5: και για την «επιπολαιότητα» του Καζάκη https://omadeon.wordpress.com/2013/01/22/brookings-videos-on-greece/ (κρατήστε το αρχείο)

      […]

      Heleninafarroa: Μενέλαε δώσε λινγκ αν μπορείς για να το στείλω παντού,,όπου μπορώ

      Τώρα… το κοπάδι των ανεγκέφαλων προβάτων «πήρε γραμμή» ακόμη και για μένα.

      (Αντί για «Εβραίος» λένε «Συριζαίος»…) Seig Heil !

      • Omadeon, πανω στα νευρα σου, ξεφυγες λιγουλακι, τοσο δα. Επειδη σε ενα μπλογκ και ενα τσατ, ειπανε μερικοι κατι μλκς, περιμενεις απο τον ιδιο τον Καζακη να »αναγνωρισει το φανερο του λαθος»; Και αν τον παραπληροφορησαν; Αν του ειπαν ψεμματα; Ο Καζακης μπορει να μην εχει ιδεα για ολα τουτα. Στειλε του καλυτερα προσωπικο μηνυμα και πες του, οτι οποιος του ειπε για μηχανισμο Συριζα, του ειπε ψεμματα. Ο ευθυς τροπος ειναι ο καλυτερος.

  8. Σαν σημειώσεις για νέο ποστ ή βίντεο…

    Για τις βολές κατά του Stephen Resnick από τον Καζάκη, στο δεύτερο video εδώ,
    http://epam-patras.net/2013/01/18/%CE%BF-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-brookings-%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD/
    όπου «ανταπαντάει» στην ΔΗΘΕΝ… «απάντηση» του «μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ» (=MY ass)…

    1) ΔΕΝ αληθεύει ότι «ο Ρέσνικ πήρε βραβείο από το Brookings μετά θάνατον« (όπως δήλωσε ο Καζάκης στο 1:35 του 2ου βίντεο):

    ΑΠΟΔΕΙΞΗ
    Ο Stephen Resnick, http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_A._Resnick
    …πέθανε ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ, στις 2 Ιανουαρίου 2013 (!)
    Και με google search, ψάχνοντας ΜΟΝΟ 1 μήνα πίσω,
    +τις λέξεις-κλειδιά «Brookings» + «Stephen Resnick», ΔΕΝ προκύπτει τίποτα τέτοιο.
    Κλικ εδώ:
    https://www.google.com/search?hl=en&as_q=Brookings&as_epq=Stephen+Resnick&as_oq=&as_eq=&as_nlo=&as_nhi=&lr=&cr=&as_qdr=m&as_sitesearch=&as_occt=any&safe=images&tbs=&as_filetype=&as_rights=

    TI είδατε? Στα 4 λινκ που έβγαλε ο Γκούγκλης,
    ΚΑΝΕΝΑ δεν λέει αυτό που ισχυρίστηκε ο Καζάκης (ότι ο Ρέσνικ βραβεύτηκε «μετά θάνατον») !

    Αντίθετα, ΚΑΙ στους 3 επικήδειους (από τα 4 λινκ) αναφέρεται ΡΗΤΩΣ ότι ΕΝ ΖΩΗ ήταν μέλος του Brookings _από_ το 1962-63.
    π.χ.
    https://www.umass.edu/loop/content/obituary-stephen-resnick-professor-emeritus-economics

    …As a graduate student, Resnick was a Woodrow Wilson Fellow in 1960-62 and held a Brookings Institution fellowship from 1962-63.

    (το ίδιο και στα άλλα 2 λινκ).
    Το 4ο λινκ ήταν… δικά μου σχόλια σε άλλο μπλογκ, όπου ΞΕΚΙΝΗΣΕ η… Μπουρδο-Συριζαιο-λογία.:mrgreen:

    Τώρα…
    Από ΠΟΥ προήλθε η χοντρή ανακρίβεια?
    -ΙΣΩΣ από το γεγονός ότι αν ψάξει κανείς με ΣΚΕΤΟ το επίθετο Resnick, + Brookings,
    βρίσκει και μια πρόσφατη ανακοίνωση, για «βράβευση από το Brookings» «10 καινοτομιών του έτους»,
    όπου κάποιον… άσχετο ρόλο παίζει ένας ΑΣΧΕΤΟΣ… Ralph Resnick (χα χα)

    Ορίστε το εν λόγω search
    https://www.google.com/search?hl=en&as_q=Resnick+Brookings&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_nlo=&as_nhi=&lr=&cr=&as_qdr=m&as_sitesearch=&as_occt=any&safe=images&tbs=&as_filetype=&as_rights=

    Οριστε και το… παιδαριωδώς λανθασμένο «αποτέλεσμα»:
    http://www.vindy.com/news/2013/jan/18/brookings-honors-namii-innovation/
    όπου λέει

    “It is a tremendous honor to learn that NAMII has been selected by such prestigious organizations as The Brookings Institution and The Rockefeller Foundation for inclusion on their second annual top ten list of the most innovative economic development initiatives in our country,” said Ralph Resnick, Acting Director for NAMII and President and Executive Director of the National Center for Defense Manufacturing and Machining (NCDMM)

    ΕΡΩΤΗΣΗ:
    -Καζάκη, ξέρεις καλά το θείο… Γκούγκλη?🙂:mrgreen:

    ______________________
    Πάμε παρακάτω.

    2) Εχω σε pdf το βιβλίο, του οποίου τους συγγραφείς (=πηγές του Ρέσνικ) χλεύασε ο Καζάκης ότι «ομολόγησαν πως δεν διάβασαν τον Μαρξ» (αν και έγραψαν με θέμα το μαρξισμό). Πρόκειται για το εξής βιβλίο

    Althusser Étienne & Balibar «Reading Capital» ( Part 1 ) Translated by Ben Brewster
    First published by François Maspero, Paris, 1968 by Librairie François Maspero (translation first published 1970)

    (το κατέβασα μέσω http://libgen.org, κι όποιος έχει κότσια το βρίσκει εξίσου εύκολα…)

    -ΠΟΥΘΕΝΑ «στον πρόλογο», δεν λένε κάτι τόσο… γελοίο.
    (=ότι «δεν διάβασαν τον Μαρξ»).

    Αντίθετα, το βιβλίο έχει θέμα τη ΜΕΛΕΤΗ κειμένων του Μαρξ
    και στη σελ. 14 (ή 6 στο pdf) λέει

    «Of course, we have all read, and all do read Capital

    Τώρα…
    ΙΣΩΣ κάποιος να ΠΑΡΑΝΟΗΣΕ (είτε ο Καζάκης, είτε εκείνος που τον… πλεροφόρησε)
    κάνοντας ένα ΚΛΑΣΣΙΚΟ λάθος ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ, ΠΟΛΥ βιαστικής ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ. Δηλαδή…

    Αντί
    να διαβάσει ΣΩΣΤΑ, το εξής απόσπασμα (επόμενη σελίδα, 15, ή σελ. 7 του pdf)

    …We were all philosophers. We did not read Capital as economists, as historians
    or as philologists
    .
    We did not pose Capital the question of its economic or
    historical content, nor of its mere internal ‘logic’. We read Capital as philosophers,
    and therefore posed it a different question
    . […]

    Το ΒΙΑΣΤΙΚΟ του μάτι «πήρε» μόνο το εξής κομμάτι (αρχή της παραγράφου)

    …We were all philosophers. We did not read Capital… […]

    😈😛

    Εεεε……… τραβάμε τα μαλλιά μας, εδώ !!! (εμείς που… έχουμε)😉🙂

    (πάω για ύπνο -χεχε). Η σύντροφός μου θα με… μαλώσει, αύριο!🙂

    (αν κι έχω εντοπίσει ΠΟΛΛΑ άλλα ΧΟΝΤΡΑ λάθη)

  9. Omadeon,

    Σχετικά με τον Lachman, οι δύο κύριες κατηγορίες του Καζάκη ήταν ότι
    1. Ήταν σύμβουλος του Reagan και του Bush, και
    2. Πρότεινε την έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ και τη σύνδεση του νομίσματός μας, με peg στο δολάριο, προκειμένου να γίνει εσωτερική υποτίμηση με το δολάριο και όχι με το ευρώ.

    Εγώ, δεν κατάφερα να βρω τίποτα από αυτά τα δύο.

    1. Σχετικά με το πρώτο, δεν υπάρχει πουθενά ότι ο τύπος ήταν σύμβουλος του Reagan και του Bush. Το πιο εκτενές βιογραφικό που μπόρεσα να βρω είναι αυτό εδώ. Αναφέρει πως κατείχε διάφορες θέσεις στο ΔΝΤ από το 1884 έως το 1996. Αυτό δεν τον κάνει ούτε σύμβουλο του Ρέιγκαν (1981-1988), ούτε σύμβουλο του Μπους (1989-1993) απλά και μόνο επειδή συμπίπτουν οι χρονολογίες. Βέβαια, το ότι δούλευε στην καρδιά των οικονομικών δολοφόνων δεν τον κάνει και αρνάκι, αλλά δεν τον λές και σύμβουλο των προέδρων…

    2. Σχετικά με τη σύνδεση με το δολλάριο, ούτε εκεί μπόρεσα να βρω τίποτα. Αντ’ αυτού, βρήκα να λέει ακριβώς το αντίθετο, ότι θα πρέπει να φύγουμε από το ευρώ προκειμένου να έχουμε τη δυνατότητα να υποτιμήσουμε το νόμισμά μας, για να αυξήσουμε τη διεθνή μας ανταγωνιστικότητα και τις εξαγωγές μας, για να αποφύγουμε την εσωτερική υποτίμηση.
    Βλέπε εδώ το εξής απόσπασμα:

    The sad reality is that Greece’s domestic and external imbalances have reached such a dimension that their correction within the straightjacket of eurozone membership will necessarily involve many years of painful deflation and deep economic recession. Lacking its own currency, Greece cannot restore international competitiveness through currency depreciation. Nor can it use exchange rate devaluation to stimulate its export sector as a means of offseting the negative impact of massive budget consolidation on domestic demand.

    Και αλλού τα ίδια λέει.

    Πιστεύω ότι αυτά απαντάνε περισσότερο στις κατηγορίες του Καζάκη, παρά το ότι ο Λάχμαν λέει πως το πρόγραμμα του ΔΝΤ ήταν μία πλήρης αποτυχία. Αυτό το λέει και το ίδιο το ΔΝΤ πλέον, για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο. Αλλά αυτά που λέει ο Καζάκης, καλά θα κάνει να μας τα αποδείξει κιόλας δείχνοντάς μας τις πηγές, μέσω του μπλογκ του.

    • Κώστα ευχαριστώ και… συμφωνώ απόλυτα.

      Κάτι ακόμη για τον Λάχμαν, από μένα.

      1) ΛΟΓΙΚΑ, εφόσον μιλάει για υποτίμηση, ΔΕΝ μπορεί να μιλάει ΚΑΙ για σύνδεση με το δολάριο. Εκτός αν… υποτιμηθεί ΚΑΙ αυτό,
      ή εκτός αν εννοούμε ελεγχόμενη υποτίμηση, με ΜΕΡΙΚΗ σύνδεση με το δολάριο, πράμα επίσης… χλωμό, ή δύσκολο και ατεκμηρίωτο.
      (Κάτι σαν «one-shot devaluation» και ΜΕΤΑ μόνιμη σύνδεση, με αποκλεισμό άλλης υποτίμησης.
      Αυτό ίσως να δουλέψει αρχικά, αλλά… ΣΧΕΔΟΝ σίγουρα θα αποτύχει.)

      2) Τάχθηκε πάντως κατά της σύνδεσης δολαρίου και πέζο στην Αργεντινή
      (εγκωμιάζοντας KAI την «ανταρσία της» απέναντι στους δανειστές).
      ΠΩΣ μπορεί να τασσεται τώρα, υπέρ σύνδεσης δολαρίου και δραχμής? ΔΕΝ στέκει, σόρυ…

      ΤΙ να πω?

      1) ΔΕΝ μπορώ να εξηγήσω ΤΟΣΑ πολλά λάθη σε αυτές τις δύο εκπομπές του Καζάκη,
      την νο.72 και (ιδίως) την νο.73, στο site http://ekpompiae.gr

      2) ΔΕΝ έχω διάθεση απαξίωσης και δαιμονοποίησης του Καζάκη, τον υπερασπίστηκα πολύ κατά καιρούς (παρά κάποιες διαφωνίες μου), ξέρω ότι πολλοί άλλοι άνθρωποι που τον εκτιμούν το ίδιο αισθάνονται, ξέρω ότι τραβάει μεγάλο ζόρι, έχει κουραστεί πολύ,
      αλλά… έχει και κάποια ελαττώματα που δεν ελέγχει, π.χ. επιλέγει λάθος συνεργάτες. (κι ειναι εύπιστος σε φήμες)

      Σε αυτή την περίπτωση, προτιμώ να αποδώσω το μπαράζ… ανακριβειών σε κάποιο άλλο άτομο,
      που ανέλαβε να τον βοηθήσει (ψάχνοντας για στοιχεία) και… τα σκάτωσε ΟΛΑ (σχεδόν) !😦

      _________
      Υ.Γ.
      Εγκρίθηκε το πρώτο σου σχόλιο, οπότε από τώρα και στο εξής δεν θα χρειάζονται έγκριση τα επόμενα σχόλιά σου, αυτομάτως.

      • Δεν ξέρω αν έχεις περάσει από το ΕΠΑΜ καθόλου, αλλά αυτό που περιγράφεις στο τέλος είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει. Η συντριπτική πλειοψηφία των αξιόλογων ανθρώπων που υπήρχαν στο ΕΠΑΜ έφυγαν στις εκλογές γιατί ξενέρωσαν με τον Παπαθεμελή, και πλέον έχουν μείνει γύρω από τον Καζάκη όλα τα κατακάθια του πολιτικαντισμού. Πρώην Πασόκοι, πρώην Παπαθεμελικοί και το κακό συναπάντημα. Αν δεις τα άτομα της Πολιτικής Γραμματείας θα καταλάβεις. Και δυστυχώς τραβάνε τον Καζάκη προς το επίπεδό τους (τον βούρκο δηλαδή) αντί να συμβαίνει το αντίθετο…

        Και φυσικά, όποια αξιόλογα άτομα είχαν παραμείνει (π.χ. Μενέλαος), αποχωρούνε τώρα, βλέποντας αυτόν τον βόρβορο να κάνει κουμάντο.

        • Φίλε Κώστα, δεν έχω περάσει από το ΕΠΑΜ, λόγω… ατυχίας ή αμέλειας και συμπτώσεων
          (αν και το ήθελα πολύ κάποτε).

          ΕΝ μέρει «μυρίστηκα» ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που λες κι εσύ
          και επιβεβαιώνεις όσα διαπίστωσα εδώ στο διαδίκτυο, όπου διαρρέουν,
          ενώ μερικές φορές αποκαλύπτονται ΜΟΝΟ από ανάλυση διαλόγων διαδικτύου…

          Ο βόρβορος αυτός που λες, δυστυχώς είναι ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ, τώρα πια.

          Κάτι ακόμη, από μένα για τον Καζάκη.
          Πιστεύω ότι (παραδόξως) δεν έχει διάθεση να γίνει αρχηγός,
          δεν του πάει ο ρόλος (τουλάχιστον συνειδητά) και…
          προσπαθεί να ΑΠΟΦΥΓΕΙ κάτι τέτοιο,
          αλλά (σαν τον… Οιδίποδα) πέφτει στο λάθος
          να προκαλεί ΑΥΤΟ ακριβώς που απεχθάνεται (κατά βάθος).

          Ο Καζάκης νόμιζε, ίσως, ότι θα βρει… πλήθη συνετών ανθρώπων,
          να κάνουν ένα κίνημα όπου θα συμμετείχε σαν σεβαστό και τιμώμενο πρόσωπο.
          Κάτι σαν «μάγος της φυλής», ΟΧΙ… φύλαρχος.🙂🙂

          Δυστυχώς όμως… η βλακεία (των πολλών) είναι αήττητη.
          Και η απροσεξία σε επιλογή συνεργατών είναι ΠΟΛΥ μεγάλο λάθος (του).
          Τα υπόλοιπα… έπονται.:mrgreen:

        • Υ.Γ. Ο μηχανισμός αυτός (όχι του… ΣΥΡΙΖΑ -χεχε) αλλά…
          της Τραγικής Μοίρας του Οιδίποδα (=Καζάκη) είναι ΑΠΛΟΣ, κι έχει πέντε στάδια:

          1) Θέλοντας να αποφύγει το «ρόλο του Αρχηγού» (τον οποίο άλλωστε έχει κριτικάρει επιτυχημένα κατά καιρούς)…

          2) Μοιράζει όλη την εξουσία και ΙΔΙΩΣ τον έλεγχο προσώπων, σε ΟΛΟ τον κόσμο, απαξιεί να ασχοληθεί ο ίδιος (αρχικά).

          3) Ετσι όμως… αλωνίζει ελεύθερα κάθε καρυδιάς καρύδι (και υπερ-εθνικιστές κάποτε, ακόμη και φασίστες…)

          4) ΟΤΑΝ, κάποτε, πάρει χαμπάρι ο Καζάκης ότι συνέβη το [3], τότε…
          εκρήγνυται συναισθηματικά ή ρητορικά, αλλά διώχνει ΛΑΘΟΣ κόσμο…
          (μαζί με τους όποιους «σεσημασμένα σκάρτους»)

          5) Στο τέλος, έχουν αποχωρήσει και πολλοί «καλοί»,
          ενώ η σάρα και η μάρα (που ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ το πιστό σκυλί) παραμένει.

          ____________
          Ο παραλληλισμός με τον Οιδίποδα, έγκειται στο ότι…
          ΘΕΛΟΝΤΑΣ να αποφύγει τη ΜΟΙΡΑ (του να γίνει λάθος αρχηγός)
          με ΑΥΤΟΝ ακριβώς τον τρόπο… ΓΙΝΕΤΑΙ λάθος αρχηγός!🙂

          ________________
          Σημείωση για… αδαείς ανιστόρητους: O Οιδίπους έκανε τα πάντα για να αποφύγει το χρησμό,
          (ότι θα παντρευόταν τη μάνα του) αλλά… ΚΑΝΟΝΤΑΣ τα πάντα ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ την εκπλήρωση του χρησμού.

  10. Φιλε, το διαδυκτιο εχει μεγαλη πλακα. Για αλλους εισαι κομματοσκυλο του Συριζα και για αλλους εμμισθο παπαγαλακι του Καζακη, χαχαχαχα. Δεν παλευεται, λεμε. Γι αυτο, μην τα παιρνεις σοβαρα.

    Διαβασε και μονος σου για να γελασεις με τη βλακεια τους.

    «Τα έμμισθα με πολλούς τρόπους παπαγαλάκια, που ψάλλουν μελωδίες στον μεγάλο αρχηγό, όπως ο……. George Omadeon καλό είναι να μην αποκαλύπτονται τόσο εύκολα τον ρόλο που παίζουν , επικολλώντας ταμπέλες για το αν ανήκει ο ένας και άλλος στο ΚΚΕ η αλλού, ούτε να πετάνε φιλοσοφίες του τύπου …… Δημήτρη Καζάκη τα στοιχεία που παράθεσες αρκούν με το παραπάνω…»

    Ειναι απο το μπλογκ Αντισταση Τωρα, σε αρθρο που ξεχ… τον Καζακη.

      • Μολις τα ειδα. Παντως δεν τους μπερδευει. Ξερει, οτι ειναι 2 διαφορετικοι, ενας ο Σαρρης και αλλος ο Θεοδωριδης. Νομιζω αυτοι οι δυο συνεργαζονται. Παντως ο λογος της διενεξης ειναι γελοιος. Ο Σαρρης υποστηριξε, οτι πρωτος αυτος εδωσε συγκεκριμενα νουμερα, οταν ο Καζακης μιλουσε αοριστα για τα ποσα που παιρνουν οι τραπεζες. Τωρα βεβαια, εχουν ξεφυγει. Ο Καζακης τους στολιζει κανονικα και ο Θεοδωριδης υπονοει, οτι ο Καζακης ειναι πιονι των τραπεζων, αν καταλαβα σωστα δηλαδη. Τι να πει κανεις;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s