Μία Ειλικρινής Επιστολή Παραίτησης (μετά την… Επιστολάρα Σακελλαρίδη)

Μερικοί υμνούν τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη για την παραίτησή του, αλλά και για την επιστολή του, που είναι σύντομη και αποκαλυπτική:

«Πριν από λίγο γνωστοποίησα στον Πρόεδρο της Βουλής με επιστολή την παραίτησή μου από το βουλευτικό αξίωμα και αφού προηγουμένως είχα ενημερώσει τον Πρόεδρο και την Γραμματέα της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο λόγος για αυτή μου την κίνηση είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής. Η επιλογή της παραίτησης αλλά και της απόσυρσης από την κεντρική πολιτική σκηνή αποτελούν για εμένα μονόδρομο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Α’ Αθήνας για την εκλογή μου τον Γενάρη. Όσες και όσους συνεργαστήκαμε από τότε μέχρι και σήμερα. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου μία κρίσιμη κυβερνητική θέση, αλλά και για την κατανόηση του στη μετέπειτα αποστασιοποίησή μου.
Προφανώς και αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν από τη δεκάμηνη κοινοβουλευτική μου θητεία.»

Παραίτηση-Γαβριήλ-Σακελλαρίδη

Και τώρα, μια άλλη…

ειλικρινής επιστολή παραίτησης:

Αγαπητοί (πρώην-)σύντροφοι,

Πριν από λίγο, γνωστοποίησα στο βλάκα [1] που έθαψε την επιτροπή για το χρέος, με επιστολή, την παραίτησή μου από το βολευτικό αξίωμα και αφού προηγουμένως είχα ενημερώσει τον μικρό μου Φύρερ και την Γραμματέα της κοινοβουλευτικής χούντας σας.

Ο λόγος για αυτή μου την κίνηση είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής διότι το παραχέσατε και δεν θέλω να τρώω ξύλο στο δρόμο από άσχετους. Κατά τα άλλα… στ’ αρχίδια μου… ΠΟΙΑ ακριβώς κυβερνητική πολιτική χαράξατε, εσείς. [2]

Η επιλογή της παραίτησης, αλλά και της απόσυρσης από την κεντρική πολιτική σκηνή αποτελούν για εμένα μονόδρομο,διότι δεν έχω όρεξη (μετά τη «Ζούγκλα») να αρχίσουν να μιλάνε δημόσια κάποιοι συριζαίοι κανίβαλοι για κάποιο… βίντεο με καρότο. Τουτέστιν, φεύγω απ’τη μέση εντελώς για να μη σας γίνω εμπόδιο. Αφήστε με ήσυχο, πχια. [3]

Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Α’ Αθήνας για την εκλογή μου τον Γενάρη (είστε ωραίοι μαλάκες κι εσείς που με ψηφίσατε) καθώς και όσες/ όσους συνεργαστήκαμε από τότε μέχρι και σήμερα. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τον πρώην κολλητό μου (τον μικρό μου Φύρερ) για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, αναθέτοντας μου μία κρίσιμη κυβερνητική θέση να λέω τόσα πολλά ψέματα για χάρη του, αλλά και για την κατανόησή του στη μετέπειτα αποστασιοποίησή μου, δηλαδή… το ότι δεν θέλω να φύγω στο τέλος κι εγώ με ελικόπτερο

Προφανώς και ΔΕΝ αναλαμβάνω καθόλου τις ευθύνες που μου αναλογούν από τη δεκάμηνη κοινοβουλευτική μου θητεία, αφού δεν άσκησα την παραμικρή δημόσια κριτική σε ΕΣΑΣ (τα λαμόγια) αλλά (για τα μάτια του κόσμου) δήλωσα ότι (δήθεν) τις αναλαμβάνω. Ελπίζω να με κατανοήσετε.

Γειά χαρά και άι σιχτίρ

Γαβγαβρήλ Σακουλεμετουρίδης

Υ.Γ. ειλικρινά… χέστηκα για το αν θα συνεχίσετε την ίδια πολιτική, και το απέδειξα παραδίδοντας και την έδρα μου. ΤΙ άλλο θέλετε, πχια?


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Ποιος είναι ο «βλάκας»;

_voutsis_elmer_fudd
(κλικ στην εικόνα για άρθρο)

11219425_481539692026199_4008002915857256214_n

[2] Μια… σχετικά πρόσφατη δήλωση:

11150961_678286615639910_5597569175852859596_n

[3]

Ο Αλέξης είναι το Κόμμα! Το Κόμμα είναι ο Αλέξης!
(φωτό αναρτημένη στο f/b από Γιώργο Αλεξάτο)

Σχετική ειδησεογραφία:


Υ.Γ. (διευκρίνιση)

Ασκών (σύμφωνα με το Νόμο) το δημοκρατικό δικαίωμα (κάθε πολίτη) για πολιτική σάτιρα δημοσίων προσώπων που κατείχαν ή κατέχουν θέση εξουσίας… «σχολίασα» την «επιστολή παραίτησης» του Γαβριήλ Σακελλαρίδη, με καλλιτεχνικό μέσο έκφρασης μία φανταστική επιστολή ενός… ανύπαρκτου προσώπου. Αν δεν συμφωνείτε, τα στοιχεία μου είναι στη διάθεσή σας, για να μου κάνετε μήνυση (Αλλά… τότε ας μάθετε και ότι είμαι… ακτήμων, με πολύ χαμηλό εισόδημα και πολύ μεγάλο πείσμα, οπότε… δεν προσφέρομαι για εκβιασμούς).

-Omadeon


Υ.Γ.2 Η παράδοση της βουλευτικής έδρας συνιστά δεύτερη προδοσία του λαού. Οποιος παραιτείται αλλά παραδίδει την έδρα του, είναι σαν να ΜΗΝ παραιτήθηκε ποτέ -αλλά- αντίθετα (στην πραγματικότητα) ενίσχυσε έμπρακτα τη νεο-μνημονιακή κυβέρνηση. Ανοχή σε δειλούς κλαψομούνηδες ΤΕΛΟΣ…

Υ.Γ.3 (update) Το παρόν ποστ έγινε Νο.13 πανελλαδικά στη WordPress:

8 comments

    • όχι, ο Βούτσης (φυσικά). Ως νέος πρόεδρος της Βουλής το πρώτο πράμα που έκανε ειναι να καταργήσει την επιτροπή για το χρέος (της Ζωής).

  1. Κάποιοι στο φέησμπουκ με είπαν σήμερα «ακροδεξιό» και «λουμπεναρά», λόγω αυτής της σατιρικής επιστολής (ενώ οι ίδιοι υποδύονται και τους αντι-συριζαίους, φιλο-ΛΑΕ ή μέλη-της-ΛΑΕ)…

    Ομως… το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ να μην κάνει ΚΑΜΜΙΑ απολύτως δημόσια κριτική στην πολιτική της κυβέρνησης ο κολλητός του Τσίπρα Σακελλαρίδης? Ας την ΕΚΑΝΕ και το συζητάμε, τότε.

    Εγώ βλέπω ότι κάλυψε με το παραπάνω την κυβέρνηση δημοσίως (και τα νώτα του, φυσικά).

    Ε, αν δεν σας αρέσει η σάτιρα, να το συζητήσουμε σοβαρά το θέμα, αναλύοντας ΓΡΑΜΜΗ-ΠΡΟΣ-ΓΡΑΜΜΗ την επιστολή Σακελλαρίδη. Πιστεύετε σοβαρά ότι αντέχει την εκτενή κριτική?

  2. Ο Σακελλαρίδης ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ πολύ περισσότερα, ΠΑΡΑ πολύ περισσότερα από όσα ΝΟΜΙΖΕΙ ότι χρωστά στο κώμα ή στον Τσίπρα. Και ΔΕΝ θα ξεχρεώσει με μια τέτοια δήλωση, όπου δεν ασκεί ούτε καν την παραμικρή κριτική στην κυβέρνηση αλλά αντίθετα την καλύπτει μέχρι κεραίας.

  3. Εγώ δεν έχω πρόβλημα ειδικά με τον Σακελλαρίδη. Μπορεί νάναι και βλάκας ή παραπλανημένος. ΔΕΝ τον δικάζω. Σατίρισα όμως την επιστολή του διότι τη βρήκα ΠΟΛΥ «δήθεν» και υπερβολικά… βολική για την κυβέρνηση και για τον κολλητό του, τον Τσίπρα.

Σχολιάστε

