Σημαίες της Χ.Α. και πολεμική σημαία των Ναζί

Ναζιστικές Σβάστικες που κρύβονται πίσω από Χρυσαυγίτικες απατεωνιές μαιάνδρων (update4)

Για να πάτε κατ’ ευθείαν στα updates, κάντε κλικ στα εξής local links:

  • UPDATE 4: «Ελληνόψυχος» blogger… έπεσε απ’ τα σύννεφα και καράφλιασε, απ’ την… πιτυρίδα του Κασιδιάρη! :-)

Οταν πρωτο-βγήκε το περιοδικό «Χρυσή Αυγή», σαν όργανο της ομώνυμης οργάνωσης που είχε μόλις ιδρυθεί (το 1980) από τον περιβόητο βομβιστή Μιχαλολιάκο (πλήρη τεκμηριωμένα στοιχεία για τον ίδιο ΕΔΩ), είχε υιοθετήσει σαν έμβλημά του την (αρχική) γερμανική «σβάστικα της Θούλης» (με καμπυλωτό περίγραμμα, αντί τετράγωνο).  Δηλαδή, αυτή εδώ τη σβάστικα:

Σβάστικα της Θούλης
Σβάστικα της Θούλης (κλικ για στοιχεία)

Βέβαια, δεν ήταν ακριβώς ίδια, η σβάστικα της Θούλης, με την επίσημη σβάστικα του 3ου Ράϊχ, αλλά ούτε και έπαψε να χρησιμοποιείται κατά την περίοδο του 3ου Ράϊχ, αφού ήταν το σεβαστό, καθιερωμένο  σύμβολο της (αριστοκρατικής) φασιστο-μυστικιστικής «Λέσχης της Θούλης«, η οποία ενέπνευσε, βοήθησε και καθοδήγησε το «Εθνικοσοσιαλιστικό (=ναζιστικό) κόμμα Γερμανών Εργατών« του Χίτλερ, από την αρχή ως το τέλοςΠαράδειγμα χρήσης της σβάστικας της Θούλης ήταν το πολεμικό έμβλημα της Ταξιαρχίας των Ες-Ες «SS Freiwilligen-Panzergrenadier» (θωρακισμένων):

SS-Freiwilligen-Panzergrenadier-Division
SS-Freiwilligen-Panzergrenadier-Division (κλικ για μεγέθυνση)

Σημειώστε επίσης, ότι αυτό το συγκεκριμμένο σώμα (μάχιμων Ες-Ες) είχε στελεχωθεί αποκλειστικά από ξένους εθελοντές, όχι Γερμανούς.  Οπότε, η επιλογή εκείνης της σβάστικας (των ξένων Ες-Ες) σαν σύμβολο της Χρυσής Αυγής, ίσως να μην ήταν τυχαία, αφού… όλα τα σκληρο-πυρηνικά στελέχη της Χρυσής Αυγής θαυμάζουν τους ξένους εθελοντές Ες-Ες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, π.χ. τον Βέλγο Leon Degrelle. Το 1989, μερικοί Ελληνες νεο-ναζί είχαν πάρει και συνέντευξη από τον Leon Degrelle, πριν πεθάνει Η Χρυσή Αυγή τον υμνεί μέχρι σήμερα σαν ήρωα, όπως και οι «αιρετικοί» ομοϊδεάτες της του «Μαύρου Κρίνου», οι οποίοι πλασάρονται σαν «αριστερή πτέρυγα» του σύγχρονου νεο-ελληνικού ναζισμού.

Οι αυθεντικοί Χρυσαυγίτες λατρεύουν τόσο πολύ τους ξένους εθελοντές στα Ες-Ες, ώστε δήλωσαν επίσημα στο περιοδικό τους, ότι αν ζούσαν τότε (από το 1943 και μετά, όπως ξεκαθαρίζουν) θα υπηρετούσαν εθελοντικά στα Ες-Ες στο πλευρό της Γερμανίας, οι… πατριωτάρες που δεν αρκέστηκαν να υμνήσουν τα δωσιλογικά Τάγματα Ασφαλείας σαν ήρωες:

Που θα ήταν ο Νίκος Μιχαλολιάκος το 1943; Μα... στα Ες-Ες !
Που θα πήγαινε ο Μιχαλολιάκος το 1943; Μα… στα Εθελοντικά Ες-Ες, φυσικά !

Πηγή: http://xa-watch.blogspot.gr/2012/03/1943.html («Που θα ήταν ο Νίκος Μιχαλολιάκος το 1943;») -όπου  διαβάζουμε:

Η απορία που απασχολεί εκατομμύρια Ελλήνων λύθηκε. Ο Νίκος Μιχαλολιάκος δήλωσε ότι το 1943 θα ήταν ένας απλός και ταπεινός στρατιώτης των SS, «στο Στάλινγκραντ, στη Σεβαστούπολη, στη Κριμαία, στο Βερολίνο, στη μάχη για την υπεράσπιση της Ευρώπης», όπως γράφει στην σελίδα 15 του τεύχους 64 (Ιούλιος 1991) του περιοδικού «Χρυσή Αυγή». Αν φυσικά τον είχαν δεχθεί στον «ευρωπαϊκό στρατό» και δεν τον είχαν απορρίψει ως μη-Άριο για προφανείς λόγους.Κατά τα άλλα το εξώφυλλο του περιοδικού κοσμεί μία ακόμα (ελληνοπρεπής βεβαίως) σβάστικα και ένας γερμανικός (ελληνοπρεπής βεβαίως) αετός, μαζί με έναν σαλπιγκτή της χιτλερικής νεολαίας.

Χ.Α. Ιούλ.1991 (κλικ για μεγέθυνση)
Χ.Α. Ιούλ.1991 (κλικ για μεγέθυνση)

[…]

Επίσης:

 Στο τεύχος 68 (Ιανουάριος 1992) του περιοδικού «Χρυσή Αυγή» στις σελίδες 7-13 υπάρχει άρθρο με τίτλο: «Στον Άγνωστο Ήρωα», όπου εξυμνείται ως «αγωνιστής πατριώτης», ο Σεβαστιανός Φουλίδης, Έλληνας από τον Πόντο, συνεργάτης των Γερμανών ναζιστών και κατάσκοπος τους στην Ελλάδα, ταγματάρχης των SS, του «Ευρωπαϊκού Στρατού» όπως τα ονομάζει η «Χρυσή Αυγή». «Ο Φουλίδης ήταν πάνω απ’ όλα ένας συνειδητοποιημένος Έλληνας Εθνικοσοσιαλιστής, ταγμένος ολόψυχα στον Μεγάλο Αγώνα κατά της κομμουνιστικής τυραννίας. Δεν ήταν ένας απλός τυχοδιώκτης, ένας αρριβίστας μισθοφόρος έτοιμος να εξαφανιστεί στην πρώτη δύσκολη στιγμή. Ήξερε πως με τις ενέργειες του αυτές εξυπηρετούσε την Ευρώπη, τη Γερμανία, μα πάνω απ’ όλα την Ελλάδα…» όπου στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο υποδεικνύεται σαν «πατριωτική στάση» η σύμπραξη με τους ναζιστές.

Μάλιστα στην σελίδα 12 υπάρχει σκίτσο με την ελληνική σημαία, ένα στρατιώτη των Waffen-SS και έναν αρχαίο Έλληνα πολεμιστή. Όλα αυτά υπό τον τίτλο «Για την Πατρίδα»! Ποιά πατρίδα; Το Τρίτο Ράιχ φυσικά! […]

Ορίστε λοιπόν δείγματα εξωφύλλων του περιοδικού της Χ.Α. με τη σβάστικα της Θούλης (φυσικά, μαζί με κανονικές σβάστικες του Τρίτου Ράϊχ, κατά καιρούς):

Περιοδικό Χρυσή Αυγή, τεύχος 1 (1980)
Περιοδικό «Χρυσή Αυγή», τεύχος 1 (1980)
Περιοδικό Χρυσή Αυγή, Αυγ.-Σεπτ.1982
Περιοδικό Χρυσή Αυγή, Αυγ.-Σεπτ.1982 (πηγή εικόνας: blog Jungle Report)

Μιλάμε για πολλή εξαπάτηση. Τόση πολλή, ώστε… το εξαιρετικό (κατά τα άλλα) blog «Χρυσή Αυγή Watch» δεν κατάλαβε ότι πρόκειται για την (100% γερμανική) «Σβάστικα Της Θούλης», και τη χαρακτήρισε «ελληνοπρεπή» (σε άρθρο του):

Στο τεύχος 2 του περιοδικού «Χρυσή Αυγή» (Ιανουάριος 1981) το εξώφυλλο κοσμεί μία (ελληνοπρεπής βεβαίως) σβάστικα, κρυμμένη όμως πίσω από έναν αρχαιοελληνικό κίονα. Έτσι για να μην τους λένε ναζιστές οι κακοπροαίρετοι…

(από το blog Xa-watch. Κλικ για μεγέθυνση)
(από το blog Xa-watch. Κλικ για μεγέθυνση)

Λίγα χρόνια μετά την ίδρυσή της, η «Χρυσή Αυγή» υιοθέτησε σαν σύμβολο μια άλλη παραλλαγή της σβάστικας, έναν Ρούνο, γνωστό και σαν «Αγκίστρι για λύκους» και  επίσημο έμβλημα της 2ης μεραρχίας των SS «Das Reich»:

SS-Panzer-Division symbol
(κλικ στην εικόνα για τεκμηρίωση…)

Ορίστε λοιπόν ένα δείγμα του περιοδικού «Χρυσή Αυγή», με αυτή τη σβάστικα:

Εξώφυλλο της Χ.Α. με... Τάγματα Εφόδου και Ρούνο (παραλλαγή σβάστικας)
Εξώφυλλο του περιοδικού της  Χ.Α. με… Τάγματα Εφόδου και Ρούνο (παραλλαγή σβάστικας)
Σημειώστε επίσης ότι αυτό το σύμβολο (σώματος επίλεκτων Ες-Ες) έγινε επίσημο σύμβολο της Χρυσής Αυγής, όταν η οργάνωση αναβαθμίστηκε σε κόμμα, το 1990. Το (εξειδικευμένο στον αντι-ναζισμό) blog xa-watch.blogspot.com γράφει, σχετικά:

Το 1990 η Χρυσή Αυγή πραγματοποιεί το πρώτο της συνέδριο. Όπως μας ενημερώνει το τεύχος 52 (Μάρτιος 1990) του περιοδικού «Χρυσή Αυγή»: «Το 1ο Συνέδριο του Λαϊκού Συνδέσμου έλαβε χώρα στα γραφεία της Κ.Δ. το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 1990 […] Ακολούθησε η εκλογή του Νικόλαου Γ. Μιχαλολιάκου, με φανερή ψηφοφορία, στη θέση του Γ.Γ. του Λαϊκού Συνδέσμου».

Από τις φωτογραφίες του Συνεδρίου διαπιστώνουμε πως τα γραφεία κοσμεί μία πολύ ωραία (ελληνοπρεπής βεβαίως) σβάστικα στα δεξιά. Έμβλημα της οργάνωσης ήταν τότε ένας ρούνος, όμοιος με το έμβλημα της 2ης μεραρχίας των SS «Das Reich». Τι πιο φυσικό για Έλληνες πατριώτες;

Ο Μιχαλολιάκος το 1990, μπροστά στο (τότε-)έμβλημά τους  (και έμβλημα της 2ης μεραρχίας των SS «Das Reich»)
Από το πρώτο συνέδριο της Χ.Α. (1990)
Το πρώτο συνέδριο της Χ.Α. (1990) (με το επίσημο σύμβολο αριστερά και την κλασσική σβάστικα δεξιά)

Ας πάμε τώρα στον  «ελληνικό» Μαίανδρο της Χρυσής Αυγής. Σε εισαγωγικά έβαλα τη λέξη «ελληνικό», διότι ο κύριος σκοπός αυτού του συμβόλου δεν είναι η ελληνικότητα, αλλά το καμουφλάζ του ναζισμού με προσωπείο και πρόφαση την ελληνικότητα του αρχαιο-ελληνικού μαιάνδρου.

Σημειώστε, πρώτα-πρώτα, ότι ο αρχαιο-ελληνικός μαίανδρος συνήθως δεν ζωγραφιζόταν μόνος του, αλλά σχεδόν πάντα σαν επαναλαμβανόμενο μοτίβο, για λόγους διακοσμητικούς (αρχιτεκτονικούς,  αγγειοπλαστικούς, κλπ). Προσέξτε: Σχεδόν ποτέ μόνος του σαν σύμβολο πόλης (ή φυλής, κλπ). [με μοναδική εξαίρεση τη «Χειρώνειο λαβή» στην πάλη]. Δείτε και το αγγλικό λήμμα της Βικιπαίδεια (γράφει περισσότερα από το ελληνικό), καθώς και το UPDATE 2 (στο τέλος). Σημειώστε επίσης ότι δεν ήταν μόνο αρχαιο-ελληνικός ο μαίανδρος.  Διακοσμητικές «φρέζες με μαιάνδρους» υπήρχαν σε πολλά άλλα μέρη του αρχαίου κόσμου, μέχρι και στην… Κίνα (!), πριν την πρώτη εμφάνισή τους σε ελλαδικά αγγεία (της «Πρώτης Γεωμετρικής Περιόδου». Είναι εξάλλου τόσο απλό, αυτό το μοτίβο, ώστε (όπως και τη σβάστικα) πολλοί αρχαίοι λαοί το επανεφεύραν, χωρίς να ξέρουν ότι ήδη υπήρχε  κάπου αλλού στον κόσμο.
Η γεωμετρική ομοιότητα του (μεμονωμένου) μαιάνδρου με τη σβάστικα είναι βέβαια εμφανής. Ακόμη πιο εμφανής γίνεται, αν δούμε τον τρόπο που προβάλλει τον Μαίανδρο μια άλλη ακροδεξιά οργάνωση, το «Εθνικό Μέτωπο»: Mαίανδρος-σπείρα, τετραγωνισμένος και σε κλίση 45 μοιρών, έτσι ώστε να ταιριάζει στο περίγραμμα μιας χιτλερικής σβάστικας (όπως στη σημαία του 3ου Ράϊχ):
Εμβλημα του Εθνικού Μετώπου
Εμβλημα του Εθνικού Μετώπου
Το ίδιο σύμβολο υιοθετήθηκε και από το περιοδικό του «Εθνικού Μετώπου» (=»Μέτωπο» σκέτο, για… ακόμη καλύτερο καμουφλάζ):
Προμετωπίδα του περιοδικού του
Προμετωπίδα του περιοδικού του «Εθνικού Μετώπου»
  • Γεγονός είναι, ότι αυτός ο συγκεκριμμένος «σπειροειδής μαίανδρος» παραπέμπει και στη «Χειρώνεια Λαβή» αρχαίων παλαιστών, κι έτσι… καλύπτεται κάπως η φασιστική του πολιτική λειτουργικότητα.

Ολοφάνερη γίνεται όμως η ομοιότητα του Μαιάνδρου με τη σβάστικα, αν συνεκτιμηθεί και μαζί με τα χρώματα της «κομματικής σημαίας της Χρυσής Αυγής«:

Σημαίες Χ.Α. και πολεμική σημαία των Ναζί
Σημαίες της Χ.Α. και μια πολεμική σημαία των Ναζί

Το κύριο θέμα εδώ, δεν είναι το γεγονός ότι (φυσικά) ο Μαίανδρος ήταν ένα κοινό συστατικό της αρχαιο-ελληνικής διακόσμησης (αγγείων, κτιρίων, κλπ.) έστω και σαν επαναλαμβανόμενο μοτίβο, όπως είπαμε (ή ακόμη και σαν «Χειρώνιος Λαβή»). Το θέμα είναι ότι επιλέχτηκε σαν σύμβολο και ξανα-σχεδιάστηκε με το δόλιο κίνητρο μιας διπλής εξαπάτησης:

  • [1] Προπαγανδιστική Εξαπάτηση των αδαών (π.χ. ψηφοφόρων) να νομίζουν ότι ψηφίζουν κάτι «ελληνικό», αντί για κάτι αμιγώς ναζιστικό (δηλαδή μια νεο-ναζιστική οργάνωση που ακολουθεί κατά γράμμα και τη Διεθνή Ιδεολογία του Νεοναζισμού, έχοντας συμμετάσχει και σε διεθνείς συναντήσεις φασιστών από άλλες χώρες, κλπ.). Χαρακτηριστικό αποτέλεσμα αυτής της… ξενόδουλης πολιτικής στάσης της Χρυσής Αυγής είναι ότι τάχθηκε ολόψυχα υπέρ του  διαμελισμού της Γιουγκοσλαβίας, το 1990 (στο πλευρό της Γερμανίας και των Σλοβένων Εθνικιστών). Το ότι συνδύασε αυτή την ξενόδουλη (φιλο-γερμανική) πολιτική με μεγαλοστομίες «εθνικισμού» (ότι δήθεν… αυτό συνέφερε την Ελλλάδα) ΔΕΝ πείθει κανέναν, νομίζω.

  • [2] Εσω-κομματική Εξαπάτηση των μυημένων νεοναζί, που χαίρονται αφάνταστα, όταν βλέπουν μια…  παραλλαγή της σβάστικας να επευφημείται από αδαείς, αντί να αποδοκιμάζεται (όπως και θα γινόταν κανονικά, από πολύ κόσμο, αν δεν λειτουργούσε και  η πρώτη εξαπάτηση [1]). Ολοι αυτοί οι νεο-ναζί ζουν το… μύθο τους, δηλαδή αυτο-εξαπατώνται ότι όλος ο πληθυσμός, τον οποίο εξαπατά το «ελληνοπρεπές» σύμβολό τους (κλπ.) έχει υιοθετήσει το δικό τους νεο-ναζισμό, κατά γράμμα. Βέβαια… προσωπικά θεωρώ όλους τους ψηφοφόρους της Χ.Α. εγκληματικά ηλίθιους, ή/και με ρατσιστικές τάσεις, κλπ. …αλλά όχι απαραίτητα και νεο-ναζί. (Μην τρελλαθούμε κιόλας)


UPDATE 1: Η πολύ στενή σχέση ανάμεσα σε μαίανδρο και σβάστικα περιγράφτηκε και με τον εξής εκπληκτικό τρόπο:

«…Από αρχιτεκτονικής και εκφραστικής άποψης, ο μαίανδρος είναι η βάση του διπλού Μαίανδρου, γνωστού ως Σβάστικα. Με απλά λόγια η Σβάστικα είναι η ανάπτυξη του Μαίανδρου…»

Αυτή είναι η άποψη του συγγραφέα Μιχάλη Καλόπουλου. Είναι ενδιαφέρουσες οι μελέτες του, αλλά… δυστυχώς για την σύγχρονη πολιτική πραγματικότητα, ο κ. Καλόπουλος φαίνεται να παίζει (είτε άθελά του είτε και ηθελημένα) έναν παρόμοια ολέθριο πολιτικό ρόλο στη σύγχρονη Ελλάδα, όπως οι Γερμανοί μυστικιστές της «Λέσχης της Θούλης», των οποίων αντίστοιχες μελέτες έθρεψαν τον (ορίτζιναλ) γερμανικό ναζισμό. Περισσότερα γράφω στο UPDATE 2 (στο τέλος αυτής της ανάρτησης).


Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένα άλλο διεθνές φασιστικό σύμβολο «Λευκών Εθνικιστών», που χρησιμοποιεί η Χ.Α. κατά κόρον ανέκαθεν, ταυτόχρονα με όλα τα άλλα, ακόμη και σήμερα (που έχει υιοθετήσει τον Μαίανδρο) είναι ο Κέλτικος Σταυρός, όπως παραδέχεται σε σχετικό άρθρο η «Ιδεολογική Βιβλιοθήκη» της Χ.Α. (του «Τομέα Γυναικών»).

Κέλτικος Σταυρός
Κέλτικος Σταυρός
Ασπίδα το σύμβολο του Διεθνούς Ναζισμού
Ασπίδα το σύμβολο του Διεθνούς ΝεοΝαζισμού

Προσέξτε κάτι, όμως: ΔΕΝ υπάρχουν… μη-φασίστες «Λευκοί Εθνικιστές»!

Όλοι οι «λευκοί εθνικιστές» του πλανήτη ΕΙΝΑΙ φασίστες ή νεο-ναζί ρατσιστές. Π.χ. η περιβόητη, αμιγώς φασιστική και ρατσιστική Κου Κλουξ Κλαν. Επομένως, αρκεί που το ομολογούν και οι ίδιοι οι Χρυσαυγίτες, ότι ο «Κέλτικος Σταυρός» τους είναι διεθνές σύμβολο «Λευκών Εθνικιστών» (αν και ίσως επανέλθω, με περισσότερα στοιχεία. Για αρχή, δείτε τη σημείωση στο λήμμα εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Celtic_cross#Neo_Nazi_Usage)

Δείτε επίσης:

Αυτά προς το παρόν…

UPDATE 2:  (όπως είπα) Η πολύ στενή σχέση ανάμεσα σε μαίανδρο και σβάστικα περιγράφτηκε και με τον εξής τρόπο:

«Από αρχιτεκτονικής και εκφραστικής άποψης, ο μαίανδρος είναι η βάση του διπλού Μαίανδρου, γνωστού ως Σβάστικα. Με απλά λόγια η Σβάστικα είναι η ανάπτυξη του Μαίανδρου«…

Το άρθρο αυτό έχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες, που (κατά κύριο λόγο) προέρχονται από έρευνες του συγγραφέα κ. Μιχάλη Καλόπουλου. Είναι ενδιαφέρουσες αυτές οι μελέτες, αλλά… δυστυχώς για την σύγχρονη πολιτική πραγματικότητα, ο κ. Καλόπουλος φαίνεται να παίζει (είτε άθελά του είτε και ηθελημένα) έναν παρόμοια ολέθριο πολιτικό ρόλο στη σύγχρονη Ελλάδα, όπως ο ρόλος που έπαιξαν οι Γερμανοί μυστικιστές της «Λέσχης της Θούλης» στο χτίσιμο του (ορίτζιναλ) γερμανικού ναζισμού. Είναι γεγονός ότι ο μαίανδρος μαζί με την (προγενέστερή του) σβάστικα, ήταν συνηθισμένα μοτίβα και σε άλλους αρχαίους λαούς, όχι μόνο στους Ελληνες. Π.χ.

Δεξιόστροφη σβάστικα των αρχαίων Ινδουιστών  (Hindu) για επίκληση… Θηλυκής Σοφίας (shakti)

Οι «ελληνόψυχοι» λάτρεις της σβάστικας αποσιωπούν τις χρονολογίες της εμφάνισής της σε άλλους πολιτισμούς, προγενέστερους του αρχαίου ελληνικού. Αποσιωπούν πάντατο γεγονός ότι η ΠΡΩΤΗ εμφάνιση σβάστικας στην Ιστορία, ήταν στη σημερινή… Ουκρανία, το 10.000 π.χ.  Μία άλλη περίπτωση βρέθηκε στην Ινδία,  σε έναν πολιτισμό του 3000 έως 4000 π.χ.

Σφραγίδες με σβάστικες του Πολιτισμό της Κοιλάδας των Indus (Bρεττανικό Μουσείο)

(Δείτε και το λήμμα http://en.wikipedia.org/wiki/Indus_Valley_Civilization)
Αυτά τα σύμβολα, είχαν μερικές φορές και κάποιον πρόσθετο «πνευματικό συμβολισμό», όπως (πιθανότατα) και η «Χειρώνιος Λαβή«, μοναδική περίπτωση αρχαίου μαιάνδρου που δεν ήταν επαναλαμβανόμενο μοτίβο. Όμως όλα αυτά ΔΕΝ είναι δικαιολογίες για δικαίωση ή εκτροφή ενός ιδιότυπου νεο-ελληνικού ναζισμού σε χιτλερικά πρότυπα. Ο κ. Καλόπουλος αρχικά έκανε, ομολογουμένως, σημαντικό έργο, ξεσκεπάζοντας την «Απάτη του Αγίου Φωτός», θέμα που είχε απασχολήσει και τούτο το blog πριν μερικά χρόνια, αλλά… στη συνέχεια φαίνεται πως άλλαξε κατεύθυνση, προς το ΠΟΛΥ χειρότερο: Ανέλαβε έναν περίεργο ρόλο «πνευματικού καθοδηγητή» πολύ επικίνδυνων ακροδεξιών και νεο-ναζιστικών κύκλων στο διαδίκτυο (και γι’ αυτό το λόγο… έκτοτε είναι και δεδηλωμένα ανεπιθύμητος στο blog μας). ΔΕΝ μας ενδιαφέρει καθόλου το… χαμένο μεγαλείο του «συμβολισμού του Μαιάνδρου», αν πρόκειται να γίνει (για μία ακόμη φορά) ιδεολογική θεμελίωση μιας  ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΚΤΗΝΩΔΙΑΣ.
Το θετικό είναι οτι… (παραδόξως) οι έρευνες του Καλόπουλου επιβεβαιώνουν ακόμη πιο καλά την άποψή μας, ότι ο Μαίανδρος των Νεοναζί της Χρυσής Αυγής και η Χιτλερική Σβάστικα συνδέονται ΑΜΕΣΑ. Αλλά το ότι σβάστικες υπήρχαν στην αρχαιότητα, ακόμη και στην Κίνα, δεν σημαίνει σήμερα απολύτως τίποτα. ΔΕΝ δικαιολογεί π.χ. κανέναν φασισμό, νέο ή παλιό, ούτε αναιρεί τα (αποδεδειγμένα πέραν πάσης αμφιβολίας) ιστορικά ναζιστικά εγκλήματα, ούτε και απαλύνει τα (πολύ πρόσφατα) μαχαιρώματα και  εμπρησμούς σε βάρος μεταναστών. Εξάλλου, ούτε το ανθρωπιστικό αδιέξοδο της αθρόας φυγής και εισροής προσφύγων (δηλαδή το μεταναστευτικό πρόβλημα) λύνεται έτσι,  ούτε λύνονται τα προβλήματα της καταδυνάστευσης του λαού μας από την τρόϊκα και το μεγάλο κεφάλαιο, ούτε βέβαια προκύπτει και καμμία ανάπτυξη παραγωγικών ή δημιουργικών δυνάμεων, στηριγμένη σε… σαλταρισμένη προγονολατρεία, αυθαίρετες προβολές του παρελθόντος πάνω στο παρόν και… παρανοϊκούς «στοχασμούς» διαφόρων νεο-ναζί (είτε αναγνωστών του κ. Καλόπουλου, είτε όχι).
Μαίανδρος μαζί με σβάστικα
Αρχαίος Μαίανδρος μαζί με… σβάστικα (!)
Ορίστε και που κατέληξαν, όλα αυτά (σχετικά πρόσφατα μάλιστα, το 2007):
Περιοδικά
Και για να μην έχετε αμφιβολία ότι ακριβώς τα ίδια πιστεύει σήμερα η οργάνωση (αν και τα πρεσβεύει πιο συγκαλλυμένα) ορίστε και «ιδεολογικό» απόσπασμα  του ίδιου περιοδικού:
αποκορύφωμα δωσιλογικής γερμανοδουλείας. (credits: Jungle Report)
Το αποκορύφωμα της δωσιλογικής γερμανοδουλείας. (credits: Jungle Report)

UPDATE 3:  «Λευκός Εθνικισμός», «Αίμα και Τιμή»,  Άρνηση Ολοκαυτώματος, κλπ.

Η Χρυσή Αυγή σήμερα αρνείται ότι είναι ναζιστική και παριστάνει ότι είναι απλώς «εθνικιστικό κόμμα».  Όμως  η ναζιστική της φύση είναι 100% δεδομένη όπως είδαμε, με στοιχεία από το 1980 μέχρι και σχετικά πρόσφατα.  Ομως δεν είναι μόνο αυτά. Οποιος πιστέψει ότι «η Χρυσή Αυγή άλλαξε» έχει εξαπατηθεί οικτρά. Ας δει και το πρόσφατο άρθρο (2011) του Ηλία Κασιδιάρη που υμνεί τον Χίτλερ! ( κλικ στο λινκ για… άρθρο σε «ελληνόψυχο site»)! Επίτηδες σας έδωσα το σύνδεσμο εκεί, για να μη νομίσει κανείς ότι ενισχύω «προπαγάνδα ομοϊδεατών». Με αυτή την ευκαιρία, τους έγραψα και σχόλιο, που παραθέτω στο τέλος αυτού του update.

  • Οταν ο ίδιος ο επίσημος εκπρόσωπος ενός κόμματος (και βουλευτής του) υμνεί τον Χίτλερ, ευχόμενος να είχε νικήσει ο Χίτλερ τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο,  κλπ.  …τότε δεν δικαιούται να αρνείται την αποδεδειγμένη ναζιστική ιδεολογία του: Αντίθετα, Κάθε τέτοιος ασύστολος ψεύτης θα έπρεπε να είχε μηνυθεί (και καταδικαστεί ΠΑΡΑ πολύ αυστηρά) για ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ του λαού (που τον ψήφισε).  
  • Παρόλο που η νομική βάση για κάτι τέτοιο είναι σήμερα ανίσχυρη(?) πιστεύω ότι τέτοιου μεγέθους Εγκληματικά Πολιτικά Ψεύδη θα πρέπει να τιμωρούνται πάρα πολύ αυστηρά  από τις φιλο-λαϊκές νομοθεσίες του μέλλοντος.

Ακόμη και σήμερα (καθώς γράφω αυτό το update) η Χρυσή Αυγή αυτο-προσδιορίζεται επίσης (στο Ιδεολογικό της Ιστολόγιο, ΕΔΩ) και σαν «εθνικοσοσιαλιστική«, δηλαδή… ναζιστική, αφού (όπως ξέρετε, αν και πολλοί ψηφοφόροι της Χ.Α. δεν το ξέρουν και πρέπει να τους το τονίσετε) η λέξη  «ναζί» είναι απλή συντόμευση της λέξης  «Εθνικοσιαλισμός» (nazionalsocialismus). Επίσης αυτοπροσδιορίζεται σαν αλληλέγγυα με τους «Λευκούς Εθνικιστές» όλης της Γης (εξού και ο Κέλτικος Σταυρός, που εμφανίστηκε μέχρι και… σε μπλουζάκια Χρυσαυγιτών, που έσπαζαν πάγκους αλλοδαπών σε πανηγύρια, πάρα πολύ πρόσφατα). Ας θυμηθούμε όμως, λιγάκι,  το πιο γνωστό σύνθημα της Χ.Α.:

  • Το σύνθημα της Χρυσής Αυγής «Αίμα, Τιμή…» ήταν της Χιτλερικής Νεολαίας (και σήμερα των Λευκών Ρατσιστών, διεθνώς):

  • Πρόκειται για μετάφραση του Γερμανικού ναζιστικού «Blut und Ehre», αλλά και του αγγλικού «Blood and Honour» (διεθνούς συνθήματος σήμερα  «Λευκών Εθνικιστών»).  Οπως είπαμε, οι «Λευκοί Εθνικιστές» είναι φασίστες και ρατσιστές. Αυτό δεν αποτελεί «ταμπέλα» ή «άδικο τσουβάλιασμα», ούτε το λέμε μόνο εμείς. Το λένε και οι ίδιοι οι «Λευκοί Εθνικιστές» στα κείμενά τους, στις εκδηλώσεις τους, ακόμη και στη μουσική τους.

Αν θέλετε να το ψάξετε, ξεκινείστε από τα σχετικά λήμματα  στην αγγλική wikipedia:

Φυσικά, η Χρυσή Αυγή αρνείται και το Ολοκαύτωμα, οπότε… σε όποιον αφελή την πίστεψε, δείξτε αυτές τις παλιές αναρτήσεις μας:

[…to be updated -συνεχίζεται…]


UPDATE 4: Τέλος, ένα δωράκι για να… γελάσει κάθε χειλάκι :

Ελληνόψυχος blogger… έπεσε απ’ τα σύννεφα και

καράφλιασε, από την πιτυρίδα του Κασιδιάρη:  🙂

Ο αρθρογράφος καταλήγει:

ΑΝ Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ: ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!

-ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ apollonios.pblogs.gr

ΟΚ.

Ορίστε τώρα και… «διπλωματική» 😉 απάντηση  σε σχόλιο που αντιγράφω εδώ πριν το υποβάλλω, μπας και λογοκριθεί:

OMADEON:

ΤΙ «ντροπή και αίσχος» βρε Απολλώνιε?

ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ? χα χα χα…

Το άρθρο του Κασιδιάρη είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ, διότι ΑΝ ΗΤΑΝ ψεύτικο θα τό’χε κάνει ΗΔΗ «θέμα» ο ΙΔΙΟΣ.

Εξάλλου, υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν και συλλέγουν ΟΛΑ τα έντυπα της Χ.Α., ακριβώς γιατί έχουν… κουφαθεί από τέτοια πράματα και θέλουν να έχουν _αποδείξεις_.

Αν υπάρχει ανάγκη για ντροπή είναι εκείνων που ΑΝΕΧΤΗΚΑΝ τόσον καιρό ΤΕΤΟΙΑ αποβράσματα ξενόδουλου νεοναζισμού και τα ενθάρρυναν κιόλας, με… θεωρίες για μαιάνδρους και σβάστικες, που έγιναν… ΤΡΟΦΗ κατσαρίδων.

ΔΕΣ και τα στοιχεία εδώ:

https://omadeon.wordpress.com/2012/09/23/greek-nazi-symbols/

https://omadeon.wordpress.com/2012/09/03/greek-nazi-golden-eggs/

________________________________________________

Ορίστε τώρα, σε μεγέθυνση και το άρθρο του Κασιδιάρη (ναζιστική πιτυρίδα που… καραφλιάζει):

Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΥΤΙΡΙΔΑ που ΚΑΡΑΦΛΙΑΖΕΙ κόσμο (άρθρο του Κασιδιάρη)
Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ… ΠΙΤΥΡΙΔΑ που ΚΑΡΑΦΛΙΑΖΕΙ κόσμο (άρθρο του Κασιδιάρη)

______________________

κλπ. [συνεχίζεται στο επόμενο update, ή σε νέο άρθρο -Refresh often! ]

______________________

47 comments

  1. Μια μικρή σημείωση και φεύγω για αρκετή ώρα εκτός διαδικτύου. Εγκρίσεις (τυχόν) νέων σχολιαστών θα γίνουν μετά.

    Οταν λέω ότι «ήθελαν να υπηρετήσουν στα Ες-Ες» (μετά το 1943) εννοώ τα Waffen SS, διότι δεν γίνονταν δεκτοί αλλού, από ό,τι ξέρω. Δηλαδή όλοι οι ξένοι ναζιστές και φιλο-ναζιστές πήγαιναν στα ειδικά σώματα των Ες-Ες στελεχωμένα από ξένους, ή μαζί με ξένους.

    Δεν άκουσα ποτέ να υπηρετούν ξένοι στον κανονικό Γερμανικό στρατό (Wehrmacht), αν και μπορεί να κάνω λάθος (κάθε διόρθωση δεκτή).

  2. Πολύ καλή έρευνα των συμβόλων τους. Και να σημειώσουμε οτι, δια στόματος του εκπροσώπου τους τύπου – του γνωστού μαλάκα – αρνήθηκαν ευγενικά! την πρόταση Τράγκα να κάψουν σβάστικες!

    • Ως αμόρφωτος! Φυσικο ειναι να θες να καψεις σβαστιγκες! Το θεμα ειναι, οτι όταν γνωριζεις την πραγματικη ενοια του αγκυλωτου σταυρού, ή Γαμμάδιον στα Αρχαια Ελληνικα, δεν θα το κάνεις! Διότι προκειται για ένα πολυ ιερό ή το πιο ιερο συμβολο στην ιστορια του ανθρωπου με το συμπαν και την σημασια τους! Το ότι ένας μ@λ@κ@ς Χίτλερ, χρησιμοποιησε ως εμβλημα το συμβολο, ονομαστηκε σβαστιγκα, και βιασε και σκοτωσε είναι θέμα του χιτλερ και των ναζί. Όχι του ιερου αυτου συμβόλου, το οποίο χρησιμοποιουσαν και οι αρχαιοι Ελληνες σε αγγεια και εργα τεχνης! Δήλαδη εαν πάρω τον σταυρο του χριστιανισμου, και αρχιζω και βιαζω και σκοτωνω, θα φταιει ο σταυρος? η το σκατοκέφαλο μου? και αργότερα οποιος χρησιμοποιει σταυρο, θα ειναι βιαστης και δολοφονος? Σταματηστε αυτην την υποκρισια λοιπον..!! Για τους ιδιους λογους θα επρεπε να απαγορευτει και το σφυροδρεπανο του κουμμουνισμου, γιατι εξισου δολοφονιες εκανε ο Στάλιν. Αλλα βεβαια ο σταλιν ηταν καλος, και ας εκανε δολοφονιες. Γιατι ο κουμμουνισμος όπως και ο φιλελευθερισμος, θέτουν σε λειτουργια την παγκοσμιοποιηση, βοηθαει τις τραπεζες και τα μεγαλα κεφαλια, αρα δεν ειναι κακος! Για να δειτε ποια ειναι η υποκρισια, και στοχοποιουν μόνο εκει που θέλουν, όπως θελουν!

      • Λευκό κουφέτο είσαι ΗΛΙΘΙΟΣ/ΗΛΙΘΙΑ, ή αλλοιώς δηλητηριασμένος/-η από ελληνοπρεπείς ΜΠΟΥΡΔΕΣ.

        Η λογική που ακολουθείς ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, σόρυ.

        1)
        Σήμερα δεν ζούμε στην πρωτόγονη εποχή της παντοδυναμίας των συμβόλων
        (για να θέλουμε να τα σώσουμε κιόλας, «παρά την κακή χρήση τους»).
        Η σβάστικα ΕΙΝΑΙ ναζιστική, τώρα πια. Ο,τι κι αν ήταν στην αρχαιότητα.
        ΣΗΜΕΡΑ εκφράζει στρατόπεδα εξόντωσης και μια ιδεολογία που ΠΙΣΤΕΥΕΙ στην εξόντωση κατώτερων φυλών, κλπ.
        Την ‘πραγματική έννοια’ της σβάστικας, ΣΗΜΕΡΑ τη γράφουμε στα @@ μας. ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Game Over.
        Γι΄αυτό και οι Βουδιστές εγκατέλειψαν τη σβάστικα μετά τον Β’ Παγκόσμιο, σαν Ιερό Σύμβολό τους, αντικαθιστώντας την με τον τροχό του Ντάρμα.
        ΔΕΝ μπορούμε να διατηρήσουμε την ‘πραγματική έννοια’ (παρά μόνο σε βιβλία και μελέτες, φυσικά).
        Με ΠΟΙΑ «πραγματική έννοια» να την «διατηρήσουμε», δηλαδή, ΣΗΜΕΡΑ?

        2)
        Αν δεν βλέπεις τη διαφορά μεταξύ σβάστικας και σφυροδρέπανου εισαι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ηλίθια/ηλίθιος.
        Διότι το σφυροδρέπανο δεν εκχωρήθηκε ποτέ, αποκλειστικά στον Στάλιν και στον Μπέρια.
        Εντελώς άλλα πράματα σήμαινε και σημαίνει, ΠΟΛΥ διαφορετικά από τη φρίκη των Γκουλάγκ, θετικά για αμέτρητους ανθρώπους, ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
        ΔΕΝ υπάρχει πουθενά στην ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ της αριστεράς, δόγμα εξαφάνισης κατώτερων φυλών (όπως το ναζιστικό). Ακόμη και για την αστική τάξη, δεν υπάρχει στη θεωρία του κομμουνισμού ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ εξόντωσής της, παρά μόνο θεωρία για την αναίμακτη κοινωνική της υπέρβαση, μέσω ισότητας, ελέγχου της κοινωνίας από το λαό, κλπ. κλπ.
        Και όλα αυτά ΑΣΧΕΤΑ με τα σταλινικά εγκλήματα κατά παράβασιν ανθρωπιστικών και δημοκρατικών αρχών.
        Αν διαφωνείς είσαι ΨΥΧΡΟΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ιδεών. Ο σταλινισμός πέθανε, έτσι κι αλλοιώς. Η αριστερά παραμένει.
        ΔΕΝ θα ανοίξουμε όμως τέτοιο θέμα ΕΔΩ, σόρυ.
        Πήγαινε διάβασε τον μετριοπαθή και έντιμο Μαρκ Μαζάουερ, ΤΙ λέει για τέτοια θέματα (που βαριέμαι να ξαναφέρω, από πρόσφατο σχόλιο, αλλά ίσως το κάνω).

        3)
        ΜΗ μου μιλάς ΕΜΕΝΑ για «υποκρισία» γιατί θα σε στείλω… αδιάβαστο/-η (με moderation) να μελετήσεις καλύτερα τα βιβλιαράκια σου. :mrgreen:

        Η ΟΥΣΙΑ αυτού του ποστ είναι το ξεσκέπασμα της ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ του λαού μας από τους (δήθεν «εθνικιστές») νεοναζί και τα σύμβολά τους.

        Αν ήρθες εδώ για «αντι-νεοταξικό» ή «αντι-κομμουνιστικό» κήρυγμα είσαι σε ΛΑΘΟΣ μπλογκ
        και ΔΕΝ θα ανοίξουμε τέτοια μπουρδο-διαμάχη ιδεών για χάρη σου.
        ΤΕΛΕΙΩΣΕ κι η περίοδος που είχα… απεριόριστο χρόνο για εκατοντάδες σχόλια.

        • Υ.Γ.
          http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite4_1_08/02/2013_482566

          Mazower on the rise of Greece’s political extremes:

          The far left cannot be blamed for the ascendance of Golden Dawn, British historian tells Kathimerini…

          I do not think that the rise of Golden Dawn has anything to do with the far left. The causes lie elsewhere, above all in the extreme delegitimation of the entire political class through the crisis and the consequent discrediting of the achievements of the post-junta regime change…
          The theory of totalitarianism developed in the West during the Cold War and rested upon an equation of Nazism and Stalinism. In my view, it was and is an ideological construct which hides more than it reveals. The Third Reich and the USSR had some similarities but many differences, more profound I think than the similarities. To come to the present situation in Greece, one cannot enter into this particular topic without being aware that the current government’s recent stress on law and order seeks emphatically to assert this kind of commonality. There is an electoral strategy here of course: New Democracy obviously needs something to boost its appeal at a time when it is implementing the austerity program, and it needs something in particular that will allow it to gain at the expense of other right-wing parties and will put the left opposition at a disadvantage…

          (δεν έχω λινκ σε Ελληνική μετάφραση αυτού του άρθρου, αλλά είναι εύκολο να βρεθεί…)

  3. Πολύ καλή έρευνα, πολύ χρήσιμα στοιχεία σε όσους απειλούν οι Ναζί με μηνύσεις.
    Στο μεταξύ η Χρυσή Αυγή θίχτηκε λέει για τον μοναχό Παστίτσιο:

    Η ερώτηση της Χ.Α. στη βουλή:

    «ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ :

    1) ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

    2) ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

    ΘΕΜΑ : «ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΠΟ ΧΡΗΣΤΗ TOY FACEBOOK»

    Στην ιστοσελίδα http://www.facebook.com/gerontas.pastitsios έχει δημιουργηθεί προφίλ με την ονομασία “ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟΣ/ELDER PASTITSIOS”, όπου ο χρήστης υβρίζει, ειρωνεύεται και προσπαθεί να εξευτελίσει την ιερή μορφή της Ελληνορθοδοξίας, τον Γέροντα Παΐσιο. Ενδεικτικά αναφέρονται αναρτήσεις όπως «Γέρων Παστίτσιος ο Πατσαφαρίτης», «το νέο θαύμα-τρολιά του Γέροντα στις Σέρρες», καθώς και πολλές προκλητικές και ανάρμοστες φωτογραφίες.

    • κ. Λασκαράτε ευχαριστώ θερμά…

      Εκκρεμεί να σας γράψω ένα κειμενάκι, ίσως σε μέηλ ή και εδώ σε σχόλιο…
      που αφορά κάποιον… σαλταρισμένο νεο-φιλελεύθερο τρολο-τσόγλανο, με ψευδώνυμο «Αφώτιστος Φιλέλλην», που… ατυχώς τον εκλάβατε σαν άξιο μνείας σε πρόσφατο άρθρο του μπλογκ σας (ή εσείς ή ο κ. Ροίδης, δεν θυμάμαι τώρα…)

      Προσέξτε το αυτό, διότι (αν το πάμε έτσι) υπάρχουν τώρα μέχρι και… ακροδεξιοί που βάλλουν κατά της Χρυσής Αυγής.
      Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τους προωθούμε? ΟΧΙ βέβαια… (τέλος πάντων, άργησα και φεύγω για μία δουλειά, θα τα πούμε αργότερα).

      A, ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ UPDATES στην παρούσα ανάρτηση… 🙂

    • Εκτός των άλλων οι άνθρωποι – που λέει ο λόγος – δεν έχουν και χιούμορ! Ακόμα και ο γέροντας Παϊσιος θα γελούσε με αυτό το λογοπαίγνιο! Οι άλλοι το κάνανε επερώτηση στη Βουλή! Από τη πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα!

      • (επαναλαμβάνω από f/b)

        Σοβαρά τώρα, το θέμα μπορεί να πυροδοτήθηκε ΚΑΙ σαν επικοινωνιακό τρικ για να στρέψει όλη την προσοχή (internet/ ΜΜΕ) στο… παστίτσιο, ΑΚΡΙΒΩΣ παραμονές μεγάλων κινητοποιήσεων. Μπορεί να είναι και τυχαία σύμπτωση, αλλά (έτσι κι αλλοιώς) το θέμα είναι ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ένα ακόμη «πείραμα αντοχής»σε αυξανόμενη καταστολή (μετά τον Παστίτσιο, φυσικά έχουν σειρά κι άλλοι). Εντάσσεται στο λυσσαλέο πόλεμο ακροδεξιών και μνημονιακών κατά των ελευθεριών του διαδικτύου, κλπ.
        ————–

        Τώρα… επειδή και η ΔΗΜΑΡ έκανε μια άκρως υποκριτική ανακοίνωση (κατά των μηνυτών κλπ.) και επειδή μπούκαρε κάποιος… μνημονιακός γνωστός στο φατσοβιβλίο για να «στηρίξει ελευθερίες έκφρασης» κλπ. (βρήκε ευκαιρία κι αυτός) μπορεί ο δεύτερος επικοινωνιακός ρόλος του συμβάντος νάναι κι αυτός, όσον αφορά ΔΗΜΑΡίτες…
        (κι αυτό μάλλον δεν το σχεδίασαν, αλλά τους ήρθε βολικό)

        Ποστ με νομικές προτάσεις / πληροφορίες για το θέμα έκανε κι ο Αντρέας Αντύπας
        http://antrikos.wordpress.com/2012/09/24/kataxrisi_exousias/
        …αλλά πιθανότατα (έμαθα ότι) έπεσε έξω κάπου,
        γιατί εδώ οι μπάτσοι έδρασαν με εντολή εισαγγελέα,
        και πάλι ισχύουν βέβαια όσα λέει ο Αντρέας, αλλά… ΠΟΛΥ δύσκολο να χτυπήσεις εισαγγελέα
        (αρκετοί είναι και… θρησκόληπτοι καρα-δεξιοί, μερικοί και φιλο-ναζί)

        Σημαντικό θεωρώ και το ποστ Ροίδη (κι εξίσου σημαντικά πολλά σχόλια εκεί)
        http://roides.wordpress.com/2012/09/24/24sep12/

        • Έκανα κι εγώ σχετική με τα παστιτσίου ανάρτηση, ελαφριά πάντως, αλλά έχει σχολιάσει ένας φίλος που δεν είναι άθεος – σαν εμένα – και έχει σημασία τι λέει. Άμα είναι δες το.

    • Ο,τι και νάναι ο Απολλώνιος άμα καταλάβει την απάτη των ναζί, θάναι θετικό.

      ΔΕΝ είναι όμως τώρα η στιγμή για να τσακωθούμε και μαζί του.

      Συμβαίνουν πολύ ανησυχητικά πράματα

      http://vathikokkino.com/2012/09/%CE%B5%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C/

      […]
      Απεβίωσε ο 33χρονος εμπρηστής της Σπάρτης που τοποθετείται στην Χρυσή Αυγή, 60 εμπρηστικές βόμβες στο σπίτι του συνεργού του που … αφέθηκε ελεύθερος!!!

      Απεβίωσε πριν από δύο ημέρες, μετά από 10 ημερών άνιση μάχη με το θάνατο σε νοσοκομείο της Αθήνας, ο 33χρονος άνδρας στα χέρια του οποίου εξερράγη αυτοσχέδιος εμπρηστικός μηχανισμός τα ξημερώματα στις 31 Αυγούστου, ενώ βρίσκονταν στην οδό Ωραίας Ελένης στο κέντρο της Σπάρτης. Ο επίδοξος εμπρηστής, είχε υποστεί εκτεταμένα εγκαύματα με αποτέλεσμα να μην αντέξει, παρά τις προσπάθειες των γιατρών.

      Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, το τραγικό θύμα μιας υπό εξέλιξη ενέργειες με ακαθόριστο ακόμα στόχο, φέρεται ότι αποτελούσε μέλος της Χρυσής Αυγής, όπως στο συγκεκριμένο πολιτικό χώρο τοποθετείται σύμφωνα με πληροφορίες του bloko.gr, συνεργός του, στο σπίτι του οποίου οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Σπάρτης σε συνεργασία με κλιμάκιο συναδέλφων τους από την Αθήνα, βρήκαν έτοιμες προς χρήση 60 εμπρηστικές βόμβες!!!

      Το πρώτο ερώτημα που ανέκυψε είναι ποιος ήταν ο στόχος του 33χρονου θύματος, καθώς το αυτοκίνητο κοντά στο οποίο ανατινάχτηκε ο μηχανισμός δε προσδιορίζεται ως τέτοιο. Όπως εκτιμάται η έκρηξη οφείλεται σε … αστοχία καθώς το κινητό τηλέφωνο γλίστρησε από το χέρι του κι έπεσε πάνω στην υπό μεταφορά βόμβα με αποτέλεσμα την ενεργοποίηση της. Στο πλαίσιο αυτό, καταβάλεται προσπάθεια να συνταχθεί ένας κατάλογος με εν δυνάμει στόχους, καθώς για παράδειγμα, σε πολύ κοντινή απόσταση βρίσκεται το αστυνομικό τμήμα της πόλης.
      Το δεύτερο ερώτημα που βασανίζει τις τοπικές αρχές, είναι τί τις ήθελαν και για που προόριζαν 60 εμπρηστικές βόμβες, ικανές να «πυρπολήσουν» με πολλά εισαγωγικά, τμήμα της πόλης.

      Το αξιοπερίεργο είναι βέβαια, ότι ενώ τις πρώτες ημέρες εξασφανίστηκε από προσώπου γης ο φερόμενος ως συνεργός του 33χρονου και προφανώς το άτομο με το οποίο είχε συνομιλίες στο κινητό τηλέφωνο και προέκυψαν από την άρση των επικοινωνιών, όταν εμφανίστηκε και οδηγήθηκε στις τοπικές δικαστικές αρχές με τη δικογραφία για την κατοχή των 60 εμπρηστικών βομβών, αφέθηκε … ελεύθερος με περιοριστικούς όρους!!!

      Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές και οι δύο που εμπλέκονται στην υπόθεση φέρονται ν” ανήκουν στην Χρυσή Αυγή και περιγράφονται ως εσωστρεφείς δίχως πολλές κοινωνικές επαφές.

    • Ααα… μου θύμισες τώρα μια εκκρεμότητα, αγαπητή κ.κ.

      Κανονικά, εφόσον το μπλογκ παραμένει ομαδικό (με σποραδικά άρθρα και άλλων _ισότιμων_) έπρεπε να έχει δικό του μέηλ.
      Ατυχώς ξεκίνησε όμως σαν ατομικό μπλογκ
      κι έτσι το μέηλ του είναι
      omadeon παπάκι gmail.com

      Εδώ και καιρό σκέφτηκα να ανοίξω ένα νέο μέηλ, π.χ. omadeonblog@…..com
      και να δώσω τους κωδικούς στα άλλα μέλη, εξίσου.
      _______
      Είναι γενικά δύσκολο να μετατραπεί ατομικό μπλογκ σε ομαδικό με ΙΣΑ δικαιώματα.
      Ολόκληρη ιστορία από άποψη ρυθμίσεων
      (π.χ. «οι σχολιαστές χωρίς σύνορα» παραμένουν στη διαχείριση της Ερεντίρας, και μάλλον δεν είναι όλοι ισότιμοι στο editing, όπως εδώ, όπου επιτρέπω ακόμη και αλλαγές σε δικές μου αναρτήσεις αν χρειαστεί – π.χ. για λάθη ορθογραφικά ή και διορθώσεις ουσίας όπου συμφωνώ). κλπ. κλπ.

    • Ναι, βέβαια, νομίζω ότι οδηγεί κατ’αρχάς στο συμπέρασμα, ότι ο ιδρυτής της (ελληνικής) οργάνωσης Μιχαλολιάκος είχε φαντασιώσεις αποκρυφιστικής δύναμης.

      Ηταν άλλωστε πολύ νέος, τότε (γεν. 1957, ίδρυση Χ.Α. 1980, άρα… 23 χρονών), κι είναι πολύ πιθανό, ότι (όπως πολλοι άλλοι εκείνη την εποχή) διάβασε βιβλία για τον αποκρυφισμό, που πολύ πιθανώς του δημιούργησαν την ελπίδα ότι μελετώντας τις απόκρυφες «τέχνες» θα μπορούσα μια μέρα να αποκτήσει και πολιτική δύναμη, δεδομένου ότι… πρακτικά εκείνη την εποχή η οργάνωση ήταν… τρεις κι ο κούκος (χαχαχα). (άρα χρειαζόταν… μαγικές μεθόδους).

      Το θέμα αυτό είναι ανεξάντλητο και συναρπαστικό, διότι και οι αρχικοί ναζιστές της Γερμανίας είχαν στενή σχέση με τον αποκρυφισμό («Αριοσοφεία» κλπ.)
      και αυτή η σχέση έχει προκαλέσει πολλές έρευνες, βιβλία, κλπ.
      Καλό ξεκίνημα για σχετικό ψάξιμο είναι το εξής λήμμα της Βίκυ:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Nazism_and_occultism
      Ενας από τους βασικούς ιδεολογικούς στόχους του (αρχικού) ναζισμού ήταν να θεμελιωθεί σε αποκρυφιστικές ιδέες, έτσι ώστε να υποκαταστήσει τη θρησκεία.
      (Και ήταν σε μεγάλο βαθμό… υποπροϊόν των μυστικιστών της «Λέσχης της Θούλης«, έτσι κι αλλοιώς)

      Γι’ αυτό και έστειλε ο Χίτλερ μέχρι και… αποστολή στο Θιβέτ,
      μήπως βρεί «πνευματική τροφή» και στο λαμαΪστικό βουδισμό, που είχε έμβλημα την ίδια ακριβώς σβάστικα, αλλά με ανάποδη φορά!
      (η ναζιστική σβάστικα ήταν δεξιόστροφη κι η βουδιστική αριστερότροφη).
      http://www.flickr.com/photos/49337086@N07/4525274963/
      (μετά τον Β’ παγκόσμιο όμως οι Λάμα του Θιβέτ άλλαξαν το σύμβολο, για να μη θεωρηθούν ναζί, και υιοθέτησαν σαν έμβλημα του Βουδισμού τους τον «Τροχό των Αναγεννήσεων», τον ίδιο τροχό που έχει και στη μέση η επίσημη Ινδική σημαία).

      Το θεωρώ πολύ πιθανό ότι ο Μιχαλολιάκος κάποτε ταυτιζόταν με τον Αλιστερ Κρόουλεύ (Aleister Crowley)
      τον αρχι-σατανιστή της Golden Dawn (ή -έστω- τον θαύμαζε πολύ):
      http://en.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley
      Αυτό δεν μπορεί να αποδειχτεί, βέβαια, αλλά η ταύτιση της Χ.Α. με την οργάνωση όπου κυριάρχησε ο Κρόουλεϋ, είναι ολοφάνερη.
      (Ο Κρόουλεϋ θεωρήθηκε ο μεγαλύτερος «μάγος» από όλους τους άλλους, της αρχικής «Golden Dawn»).

      Πάντως ακόμη και σήμερα ο βουλευτής της Χ.Α. Γιώργος Γερμενής (ή «Καιάδας») είναι φανερός θιασώτης του σατανιστικού αποκρυφισμού και σαν μουσικός φτιάχνει μουσική «Black Metal» με αμέτρητους… σατανιστικόυς στίχους.
      Κι αυτούς τους στίχους τους εννοεί σοβαρά 100%. Π.χ.
      http://www.metal-archives.com/reviews/Naer_Mataron/I_Am_the_Light_of_the_World/340620/
      Τίτλος: «Γδέρνοντας Σωτήρες μέχρι το κόκκαλο».
      Και είναι βέβαια, ο ίδιος άνθρωπος που δήλωσε στα κανάλια «πάμε τώρα να τιμήσουμε την Παναγία» -χαχαχα- αφού πρώτα…
      έσπασε πάγκους νόμιμων Αφρικανών μικροπωλητών.

      Αλλους στίχους του, παράθεσα στο εξής σχόλιο:
      http://kerasiakrinoi.blogspot.com/2012/09/blog-post_7282.html?showComment=1348527127789#c2875779571985212361
      Ακρως βλάσφημοι στίχοι βέβαια -χεχε- (γεγονός τελείως ασυνεπές με την ποινική δίωξη του «Πάτερ Παστίτσιου»), και έντονα αντισημιτικοί.
      Ερασιτεχνική και «κιτς» βρίσκω όμως την απόπειρα του (κάκιστου μουσικού) Καιάδα, να συνδυάσει σατανισμό με… ελληνικό πολυθεΪσμό! 🙂

      (θα επανέλθω αργότερα στο θέμα)

    • Υ.Γ.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Nazism_and_occultism#Aleister_Crowley
      Aleister Crowley

      There are also unverifiable rumours that the occultist Aleister Crowley sought to contact Hitler during World War II. Despite several allegations and speculations to the contrary (e.g. Giorgio Galli) there is no evidence of such an encounter.[25] In 1991, John Symonds, one of Crowley’s literary executors published a book: The Medusa’s Head or Conversations between Aleister Crowley and Adolf Hitler, which has «definitely» to be understood as a literary fiction.[25] That the edition of this book was limited to 350 also contributed to the mystery surrounding the topic.[25] Mention of a contact between Crowley and Hitler—without any sources or evidence—is also made in a letter from René Guénon to Julius Evola dated October 29, 1949, which later reached a broader audience.[25]

      Εδώ, θεωρώ ουσιώδες το τελευταίο (σε bold), που είναι γεγονός (ενώ τα υπόλοιπα είναι απλές φήμες):
      Δηλαδη, είναι γεγονός ότι o René Guénon (επιφανής διανοούμενος της «traditionalist» ακροδεξιάς) ανάφερε στον Julius Evola (θεωρητικό του Εθνικοσοσιαλισμού) κάποια (υποτιθέμενη) συνάντηση μεταξύ Aleister Crowley και Χίτλερ.
      Ανεξάρτητα του αν ή όχι συνέβη μια τέτοια συνάντηση, η αναφορά στο γεγονός από τον Γκενόν στον Εβολα, δείχνει ότι ήταν ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ή ΦΥΣΙΚΟ γεγονός, γι’αυτούς.
      -Με παρόμοιο τρόπο λοιπόν,
      γιατί να μην ήταν επιθυμητή, μια σύνδεση Αλιστερ Κρόουλεϋ – Ναζισμού, _και_ από τον Μιχαλολιάκο? :mrgreen:

      ___________
      Υ.Γ.2 Η «αποστολή στο Θιβέτ» του 3ου Ράϊχ
      http://en.wikipedia.org/wiki/1939_German_expedition_to_Tibet
      είχε πρωταγωνιστή τον Ernst Schäfer
      http://en.wikipedia.org/wiki/Ernst_Sch%C3%A4fer

    • Ω ναι, αρκεί να ξέρει κανείς και λίγα πράματα για την αποκρυφιστική οργάνωση που της… έκλεψαν το όνομα (χεχε).

      Ας σημειωθεί ότι ο Κρόουλεϋ ήθελε να γίνει _ο_ Αντίχριστος (ή νόμιζε πως ήταν, ήδη) και αναφερόταν στον εαυτό του σαν «Το Θηρίον»,
      με αποστολή να φέρει στον κόσμο το «Θέλημα» (Thelema), κλπ.
      Στην πράξη βέβαια δεν νομίζω να βρέθηκαν αποδείξεις ότι έκανε τίποτε εγκληματικό,
      κι ήταν μάλιστα… «pansexual», δηλαδή έκανε έρωτα με τους πάντες και τα πάντα (ανθρώπους, ή… ζώα)
      οπότε… μάλλον ο Μιχαλολιάκος που άρχισε να τον θαυμάζει δεν ήξερε τα _πάντα_ για δαύτον.
      (και τότε δεν υπήρχε η… Βικιπαίδεια).

      23 χρονών φασιστάκος, σε μια εποχή που… η μισή Ελλάδα καταβρόχθιζε μετά μανίας τη… σάπια πνευματική τροφή Μάγων και Γκουρού
      (που άνθησαν μέσω αμέτρητων βιβλίων, που εκδόθηκαν την εποχή εκείνη, λίγα χρόνια μετά την πτώση της χούντας)
      …ήταν απόλυτα κατανοητό, το γεγονός ότι θαύμαζε τον Κρόουλεύ και ήθελε να τον αντιγράψει και να τον μιμηθεί.

  4. Σαν συνέχεια του αυτοτελούς διαλόγου που ξεκίνησε ο σχολιαστής «Τσο και λο», εδώ
    https://omadeon.wordpress.com/2012/09/28/provocateur-in-athens-demo/#comment-92801

    …όσον αφορά την ανακοίνωση της «Αντι-Ναζιστικής Πρωτοβουλίας» εδώ
    http://www.antinazi.gr/katagelia240912.htm

    Συμφωνώ σε όλες τις επισημάνσεις και κριτικές ΟΥΣΙΑΣ που εκφράζει. Παρόλ’ αυτά ΔΕΝ συμφωνώ με την αλόγιστη χρήση του επιθέτου «φασιστικός», που κατ’ εμέ είναι μεγάλο φάουλ (γενικά) και ακόμη μεγαλύτερο αν εκτοξεύεται συλλήβδην σε κόμματα της αριστεράς. Εξάλλου, ΑΝ πετύχει ποτέ η χώρα να απαλλαγεί από τη ναζιστική λαίλαπα, θα το καταφέρει μόνο αν ψηφιστεί αριστερή κυβέρνηση. Εκείνο που δεν κατανοεί η ανακοίνωση είναι ότι η ΙΔΙΑ υπονομεύει έμμεσα το αντιφασιστικό μέτωπο (διότι βάλλοντας κατά όλων των αριστερών κομμάτων, τα υπονομεύει και ενθαρρύνει την… αποχή στις επόμενες εκλογές, αν όχι την ψήφιση… δεξιών αποκωμάτων όπως η «Δράση», κλπ.)

    Ειναι δηλαδή βαθύτατα δαιμονοποιητική (στα όρια και του συκοφαντικού) αυτή η ανακοίνωση, με αποτέλεσμα να χάνει επικοινωνιακά το (ΠΟΛΥ μεγάλο) δίκιο της.

    Επισης δεν είναι αληθές ότι «κοινός παρανομαστής» όλων των αριστερών κομμάτων είναι «ο αντισημιτισμός τους». Ο αντισημιτισμός υπάρχει βέβαια σε πολύ κόσμο, ακόμη και σε κόσμο που… δεν το ξέρει (ότι έχει επηρεαστεί από αυτόν) αλλά… δεν αποτελεί επίσημη πολιτική ούτε του ΣΥΡΙΖΑ ούτε της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ούτε κανενός άλλου κόμματος της αριστεράς (ενώ ακόμη και για γκρουπούσκουλα όπως η «Περιεκτική Δημοκρατία» υπάρχει μόνο _λανθάνων_ αντισημιτισμός, κυρίως σε προσωπικό επίπεδο).

    Ετσι θα αντικαθιστούσα π.χ. τη φράση της ανακοίνωσης
    «…κλιμακώνεται μια ύπουλη, προβοκατόρικη και φασιστικού τύπου επίθεση»
    με τη φράση
    «…κλιμακώνεται μια κουτοπόνηρη (ίσως και βρώμικη) απόπειρα καπελλώματος και δόλιας οικειοποίησης»
    (προβοκατόρικη και φασιστικού τύπου ΔΕΝ είναι, όμως -έχει σημασία αυτό)

    Κατά τα άλλα… αυτή η ανακοίνωση της «Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας είναι ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ και έχει ΠΟΛΥ δίκιο, με ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ αξία σε ορισμένα που γράφονται δημόσια για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.

    π.χ. ΟΛΟΣΩΣΤΟ βρίσκω αυτό εδώ:

    …σε αντίθεση με όλους αυτούς που «ξέχασαν» επί 15 χρόνια να ιδρύσουν ένα αντιναζιστικό μέτωπο και το θυμήθηκαν τώρα – που το αυγό του φιδιού έγινε βόας – κλέβοντας το όνομα άλλων, η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία φώναζε ασταμάτητα ότι η πιο βασική προϋπόθεση για τη συντριβή των ναζί ήταν η ουσιαστική ενότητα του ντόπιου με το μεταναστευτικό προλεταριάτο. Γι αυτό κατήγγειλε την αντιδραστική πολιτική των «ανοιχτών συνόρων» που προωθούσαν και προωθούν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΣΕΚ και κυρίως κατήγγειλε ότι αυτοί δέχτηκαν επί 20 χρόνια, σιωπηρά ή ανοιχτά, την πολιτική του σπασμένου μεροκάματου για τους μετανάστες, η οποία και έβαλε τα θεμέλια της εθνορατσιστικής διάσπασης ελλήνων και μεταναστών εργατών. Ιδιαίτερα σήμερα με τη ραγδαία καταστροφή των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας, τη χρεοκοπία, τη συνακόλουθη ανεργία και την εξαθλίωση του λαού, αυτή η πολιτική μαζικοποιεί όσο τίποτε άλλο τους ναζί, καθώς εμφανίζει τη ρατσιστική κτηνωδία τους σα μέθοδο σωτηρίας της φτωχολογιάς.

    Αλλά… αμφιλεγόμενο βρίσκω αυτό εδώ:

    Επίσης, και ίσως το σημαντικότερο από όλα, είναι ότι η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία αποκάλυψε και καταγγέλλει σταθερά το βαθύ ενοποιητικό συστατικό των ηγεσιών όλης της υποτιθέμενης «αντιρατσιστικής» αριστεράς, που είναι ο καλυμμένος της αντισημιτισμός, ο οποίος αποτελεί και το σήμα κατατεθέν του ναζισμού. Είναι χαρακτηριστικό πως οι ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΣΕΚ σιώπησαν βροντερά και συνένοχα και συνεχίζουν να σιωπούν που τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας έχουν αθωώσει τον αρχιναζιστή Κ. Πλεύρη με ανοιχτά αντισημιτικά και φιλοναζιστικά επιχειρήματα, μετατρέποντας έτσι την Ελλάδα στο πρώτο επίσημα αντισημιτικό κράτος στην Ευρώπη.

    Ε, όχι κι έτσι. Ετερον-εκάτερον.
    Ηταν μαλακία να μη καταγγείλουν την αθώωση Πλεύρη, αλλά δεν νομίζω ότι χάρηκαν κιόλας από την αθώωση (κάθε άλλο)….
    Είναι θέμα προτεραιοτήτων (που είναι λάθος) και… κάλου στον εγκέφαλο, όχι «αντισημιτισμού»,
    αν και… _ορισμένοι_ είναι πολύ πιθανό να έχουν ΚΑΙ αυτό τον «ιό».
    update: με το θέμα Πλεύρη είχαμε ασχοληθεί, πιο παλιά.
    https://omadeon.wordpress.com/2009/04/12/nazi-lie-causes-greek-travesty-of-justice/
    https://omadeon.wordpress.com/2009/04/02/greek-nazi-justice/
    Εκείνη την εποχή το μόνο χρήσιμο που έβρισκε κανείς ήταν τα κείμενα και η δράση της “Αντι-Ναζιστικής Πρωτοβουλίας”.
    Πραγματικά είναι μεγάλη αδικία να μην αναγνωρίζει κανείς αυτό το γεγονός ΣΗΜΕΡΑ,
    αλλά και να επιχειρούν αριστερά κόμματα να… καπελλώσουν τη δράση της ιδρύοντας άλλη οργάνωση με ίδιο όνομα.

    Η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία καλεί όλους τους δημοκράτες αντιφασίστες να καταγγείλουν με κάθε τρόπο αυτή την πολιτική πλαστοπροσωπία των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΣΕΚ, την τόσο σπάνια σε κυνισμό και σε φασιστική λογική. Το κάλεσμα αυτό το απευθύνουμε και σε όποιους αντιναζιστές ακολουθούν τα παραπάνω κόμματα.

    Αν και δεν ακολουθώ κανένα κόμμα, συμφωνώ απόλυτα (χωρίς να δέχομαι το επίθετο «φασιστική»).

    Σε κάθε περίπτωση η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία δεν πρόκειται να αφήσει αυτή την απάτη να περάσει. Έτσι οι εμπνευστές της όχι μόνο δεν θα συσκοτίσουν τα πράγματα όπως ανόητα ελπίζουν, αλλά θα βοηθήσουν άθελά τους στο ξεκαθάρισμα των ιδεών και των θέσεων στη βάση του αντιφασιστικού κινήματος. Αυτό το ξεκαθάρισμα είναι σήμερα απαραίτητο για τη δημιουργία ενός πραγματικού πλατιού, δεμένου με το λαό, αντιναζιστικού μετώπου που θα συντρίψει τελικά τη χρυσαυγίτικη, εγκληματική, καθεστωτική συμμορία. Αυτός ο δρόμος είναι μακρύς και επώδυνος αλλά είναι ο μόνος νικηφόρος.

    Εδώ, έχει μεγάλο δίκιο να οργίζεται η Πρωτοβουλία και δεν είναι η πρώτη δόλια οικειοποίηση μόχθου άλλων, που συμβαίνει στην Ελλάδα.
    Το φαινόμενο το έζησα και στο πετσί μου. Ο κάθε μη-δημιουργικός κωλο-έλληνας κλέβει τις ιδέες ή οικειοποιείται το μόχθο άλλων.
    (Π.χ. ποιός θυμάται τώρα πια, ότι το πρώτο βίντεο με τον Μαξ Κάϊζερ το είχα μεταφράσει και κυκλοφορήσει εγώ ο ίδιος? Σβήσανε επιμελώς κάθε αναφορά στο γεγονός, κανάλια και mega-blogs).

    Σε κάθε περίπτωση η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία δεν πρόκειται να αφήσει αυτή την απάτη να περάσει. Έτσι οι εμπνευστές της όχι μόνο δεν θα συσκοτίσουν τα πράγματα όπως ανόητα ελπίζουν, αλλά θα βοηθήσουν άθελά τους στο ξεκαθάρισμα των ιδεών και των θέσεων στη βάση του αντιφασιστικού κινήματος. Αυτό το ξεκαθάρισμα είναι σήμερα απαραίτητο για τη δημιουργία ενός πραγματικού πλατιού, δεμένου με το λαό, αντιναζιστικού μετώπου που θα συντρίψει τελικά τη χρυσαυγίτικη, εγκληματική, καθεστωτική συμμορία. Αυτός ο δρόμος είναι μακρύς και επώδυνος αλλά είναι ο μόνος νικηφόρος.

    Sorry, αλλά… ΔΕΝ χτίζεις μέτωπα έτσι. Χτίζεις μέτωπα μόνο με κριτική που αφήνει περιθώρια αξιοπρέπειας _και_ για τον «αντίπαλο» (=υποψήφιο σύμμαχο). ΔΕΝ είναι δυνατόν να θες να χτίσεις αντι-ναζιστικό μέτωπο με κόμματα που χαρακτηρίζεις «φασιστικά» και «αντισημιτικά», γκρεμίζοντας γέφυρες. Τουλάχιστον θα μπορούσες να πεις «ορισμένοι» (πρόσωπα, όχι συλλήβδην «ηγεσίες»).

    Κατά τα άλλα…
    έχετε απόλυτο δίκιο αλλά… είστε ερασιτέχνες και στο διαδίκτυο. π.χ.
    Επρεπε προ πολλού να είχατε ιστολόγιο αντί για μη-διαδραστικό site ανακοινώσεων.
    Το εριστικό και δαιμονοποιητικό στυλ των ανακοινώσεών σας δείχνει επίσης
    ότι είστε ατζαμήδες και στο ΔΙΑΛΟΓΟ του διαδικτύου (και γενικότερα).

    Σόρυ δηλαδή, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλλέτω,
    πρόκειται για ελαττώματα που τα έχουμε (ή τα είχαμε) ΟΛΟΙ.
    Αλλά… μάθαμε και κάποια πράματα, στην πορεία. 🙂

    Αθήνα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

    • Πάνω απ’ όλα πρόκειται για μια έντιμη και φιλική κριτική στην Αντιναζιστική Πρωτοβουλία. Επειδή η κριτική σας θίγει μεγάλα και σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη δημιουργία του αντιφασιστικού μετώπου αλλά και την ίδια την καταγγελία(π.χ ο χαρακτηρισμός «φασιστικός/η και αντισημιτισμός), θα φροντίσω να σας απαντήσω οπωσδήποτε κάποια στιγμή. Φιλικά

      • Ευχαριστώ κι εγώ (λίγο καθυστερημένα) για τη θετική στάση σας και τον πολύ ακριβή απολογισμό του σχολίου μου.
        Κανονικά θα γινόταν και ποστ, αλλά… ιδανικά ΜΑΖΙ με τη δική σας απάντηση ΚΑΙ με… αυτο-κριτική.
        (διότι όπως είπα έχουμε και λίστα «Πρώην Εχθρών που Εγιναν Φίλοι» και… πείρα από λάθη που ξεπεράστηκαν).

        Οι στόχοι μας είναι κοινοί και τίποτε δεν πρέπει να μας χωρίζει.

    • Να μας εξηγήσεις αν εννοείς εμάς κατσίκια ή αν μίλησες ειρωνικά για τους… Χρυσαυγίτες.

      1) Αν ισχύει το δεύτερο, ορθώς τους έκραξες (δεν είναι ακριβώς πρόβατα, όπως εκείνοι που τους ψηφίζουν) :mrgreen:

      2) Αν ισχύει το πρώτο, έλα να τα ξαναπούμε διαδικτυακά να… γελάσουμε λιγάκι. 😈
      («μπέεε maaan», όπως είπε το… μαύρο πρόβατο του Χάρλεμ, στα… άσπρα που του βγάλανε γλώσσα)

          • Ααα… θενκς.
            Είχα βάλει την (αρχική) εικόνα που έφερες,
            στο http://tineye.com (image search engine) και δεν βρήκε αυτό που βρήκες.

            ==>
            We’ve got news:
            H Χρυσή Αυγή είχε αντιγράψει ΑΥΤΟΥΣΙΑ την αφίσσα του νεοναζιστικού γερμανικού κόμματος NPD,
            για να τη μετατρέψει σε δική της αφίσσα (με ελάχιστες αλλαγές) στις ευρω-εκλογές του 2009 !

            Δηλαδή, η Χρυσή Αυγή αποδείχτηκε Γερμανο-ναζιστόδουλο ξενόδουλο κόμμα ! 😈

            Δηλώνει ΚΑΙ επίσημα τους «ευρωπαίους συναγωνιστές» της, στο blog-roll του ίδιου blog:

            Ευρωπαίοι Συναγωνιστές

            • JN – Νεολαία NPD (Γερμανία)
            • Casa Pound (Ιταλία)
            • Forza Nuova (Ιταλία)
            • Renouveau Francais (Γαλλία)
            • Noua Dreapta (Ρουμανία)

            ________
            Το δε «ιδεολογικό ιστολόγιό της» βρίθει πλήθους κειμένων του… Γιόζεφ Γκέμπελς
            (Χωρίς πλάκα) μεταξύ των οποίων και μερικά σοβαρά… θοθιαλιθτικά κείμενά του. Π.χ.
            http://bit.ly/Ro88EF

            Αυτοί οι καταραμένοι Εθνικοσοσιαλιστές
            […]
            ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ;

            Είμαστε σοσιαλιστές γιατί βλέπουμε στον σοσιαλισμό, που είναι η ένωση όλων των πολιτών, την μοναδική ευκαιρία να διατηρήσουμε την φυλετική μας κληρονομιά και να επανακτήσουμε την πολιτική ελευθερία μας και να ανανεώσουμε το Γερμανικό κράτος.
            Ο σοσιαλισμός είναι το δόγμα της απελευθέρωσης για την εργατική τάξη. Προωθεί την ανάπτυξη της τέταρτης τάξης και την ενσωμάτωσή της στον πολιτικό οργανισμό της Πατρίδας μας και συνδέεται άρρηκτα με τη συντριβή της παρούσας δουλείας και την ανάκτηση της Γερμανικής ελευθερίας. Ο σοσιαλισμός είναι ένα ζήτημα που δεν αφορά μόνο την πιο καταπιεσμένη τάξη, αλλά όλους, αφού η απελευθέρωση των Γερμανών από την δουλεία είναι ο στόχος της σύγχρονης πολιτικής. Ο σοσιαλισμός παίρνει την γνήσια μορφή του μόνο μέσω μίας συνολικά αγωνιζόμενης αδελφότητας, με τις ορμητικές ενέργειες ενός πρόσφατα αφυπνισμένου Εθνικισμού. Χωρίς τον Εθνικισμό ο σοσιαλισμός δεν είναι τίποτα. Ένα φάντασμα, μια απλή θεωρία, ένα κάστρο στα σύννεφα, ένα βιβλίο. Μαζί με αυτόν είναι τα πάντα. Το μέλλον, η ελευθερία, η Πατρίδα!

        • Ααα…
          Ανακάλυψα ότι υπήρξε και… Διεθνήθ Θυντονιδμόθ Εθνικοθοθιαλιθτών:

          Π.χ. ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΗ εκδοχή:
          ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΗ εκδοχή

  5. Νέο σχόλιό μου στο αντι-ναζιστικό blog
    http://xa-watch.blogspot.gr/2012/03/blog-post_31.html

    (μαζί με «live φωτό» εδώ) πριν το βάλω εκεί εντός ολίγου:

    Ενα ΕΥΡΗΜΑ, ευχάριστης για σας… διόρθωσης:

    Χρησιμoποιώντας για ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ «παρόμοιων φωτογραφιών» το site http://tineye.com/

    του έδωσα τη διεύθυνση της εικόνας αυτού του ποστ σας:

    -Και βρήκε ΑΜΕΣΩΣ ότι δεν πρόκειται καθόλου για «Αρχαίο Ελληνικό Κίονα», αλλά για…
    ξεπατήκωμα παγανιστικού εμβλήματος/ζωγραφιάς των Ες-Ες (!)

    (σε ρώσικο σάητ)

    Διορθώστε λοιπόν τη… διάγνωση της «ασθένειας! 🙂

    Τώρα, άλλη εκδοχή της ίδιας φωτό, που βρήκα με την ίδια μέθοδο σε ναζιστικό(?) site:
    http://www.germaniainternational.com/ahnenerbe2.html

    είναι αυτή:


    -και το ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ παρόμοιο σύμβολο, της σειράς στην ίδια σελίδα, λύνει άλλες… βαθύτερες απορίες μας (χαχαχα)

    Αρα, ήταν και… ταπετσαρία / χαλί(?) των SS !

    In other words,
    ==> Χαλί έγινε η Χρυσή Αυγή, για να πατάνε ΓΕΡΜΑΝΟΙ ναζί. 🙂

    Υπάρχουν και πιο θεαματικά παραδείγματα. Π.χ. έβαλα την αφίσσα της Χ.Α. στις ευρωεκλογές του 2009 στη μηχανή αναζήτησης και έλαβα την… αφίσσα του γερμανικού ναζιστικού κόμματος NPD στις ίδιες εκλογές (χαχαχα) παρόλο που είχαν και διαφορές, διαφορετικές επιγραφές και χρώματα, κλπ. (όμως το αντίστροφο δεν λειτούργησε, δηλαδή από την γερμανική αφίσσα δεν έβγαλε την ελληνική, προφανώς διότι δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη στη βάση δεδομένων η δεύτερη).

    Ακόμη δεν τά’χω προσθέσει αυτά, σαν update σε δικό μου σχετικό ποστ
    https://omadeon.wordpress.com/2012/09/23/greek-nazi-symbols/

    Συνεχίστε το ωραίο blog. Γιατί σταματήσατε?

  6. […] ΔΕΝ ξέρω ΤΙ κρύβεται πίσω από τη φανατίλα π.χ. ενός Κασιδιάρη, πέραν του ινδάλματός του, του… Αδόλφου Χίτλερ, :mrgreen:  όπως καταδείχτηκε ΕΔΩ: “Ελληνόψυχος” blogger… έπεσε απ’ τα σύννεφα και καράφλι… […]

  7. http://roides.wordpress.com/2012/10/28/28oct12b/#comment-55796

    ——-
    http://www.lay-out.gr/me-antinazistika-perivraxiona-sthn-parelash-mathites-sto-peristeri/
    Με αντιναζιστικά περιβραχιόνια στην παρέλαση μαθητές στο Περιστέρι
    28/10/2012 – Το δικό τους μήνυμα πέρασαν οι μαθητές από το 6ο Λύκειο Περιστερίου κατά της βίας και του ρατσισμού. Η νέα γενιά παρέλασε φορώντας αυτοκόλλητα κατά του ρατσισμού και αντιναζιστικό περιβραχιόνιο.

    Δείτε φωτογραφίες

    ——-
    http://exthrostoumalaka.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3044.html
    Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012
    ΘΕΛΕΙ Ο ΝΑΖΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ

    Αφού δεν είναι ναζί (έτσι λέει και η χρυσή αυγή) τι τους νοίαζει τους “πατριώτες” αν οι μαθητές στην παρέλαση είχαν αντιναζιστικά σύμβολα?? Μάλλον ισχύει αυτό που λένε όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται..

  8. Επιτρέψτε μου να προσφέρω readining material, περισσότερο ως συμπλήρωμα στα σχόλια του post:

    Kακά τα ψέμματα, για μαιάνδρους και σβάστικες, σήμερα καυλώνουν και χύνουν μονάχα όσοι έχουν δηλητηριαστεί από φασιστικές διδαχές και δόγματα Μίσους του ανθρώπου για τον άνθρωπο.. https://sites.google.com/site/romeandromania/system/app/pages/search?q=%CE%A3%CE%B2%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1&scope=search-site

    Ο Σοσιαλισμός που θα έπρεπε να θεωρείται νομοτελειακά απαραίτητος, δυσφημίζεται εσκεμμένα από τους νεολίμπεραλ σκιντζήδες που παίζουν πλέον μονότερμα στην Παγκόσμια Κοινότητα.. Ο Σοσιαλισμός υπήρξε ευγενής κατάκτηση της Οικουμένης, και την αίγλη πολλοί εζήλεψαν, μεταξύ των οποίων και οι γνήσιοι «εθνικοσοσιαλιστές» οι ταγματοεφοδίτες του Ερνστ Ρεμ, τα τσακάλια που ξεκληρίστηκαν μπαμπέσικα τη Νύκτα των Μεγάλων Μαχαιριών, από αγέλη λύκων (Χίτλερ, Χες, Χίμλερ, Γκαίριγκ, Γκαίμπελς, κλπ), κατόπιν κολεγιάς του καγκελαρίου Χίτλερ, με την συντεχνία των αριστοκρατών-στρατιωτικών (η «σοβαρή & υπεύθυνη» ηγεσία της Βέρμαχτ), και με το τραπεζικό-βιομηχανικό μπλοκ (Krupp, Siemens και οι λοιποί πάγιοι ολετήρες της Ευρώπης)! https://sites.google.com/site/romeandromania/Home/19th-c/industrial_revolution

  9. Κάποιος πανηλίθιος ανεγκέφαλος χιτλερικός (που μάλιστα χρησιμοποίησε σαν ψευδώνυμο το «hitler») έγραψε το εξής απίστευτα ηλίθιο σχόλιο:

    hitler
    Υποβλήθηκε 14/08/2013, 05:21

    o fasismos pros olous tous laous tou planhth apo to ebraiosiwnistiko lompi gt den xarakthrizete apo esas pou to pezetai kai kala eyrones

    Το σχόλιο διαγράφεται (για την ακρίβεια πηγαίνει στο σπαμ).
    Αν θέλετε να (του) απαντήσετε, κάντε το σ’ αυτό εδώ.

    ______________________

    Y.F. προειδοποιείται ότι ειναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ και ότι ΑΝ ξανα-γράψει σχόλιο θα δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία του (μέηλ / i.p.) (που μπήκαν σε ειδική αποθήκη στοιχείων).
    Από πρόχειρη έρευνα βρήκα ότι το i.p. του είναι κάπου στη Θεσσαλονίκη και το μέηλ του φαίνεται γνήσιο.

    Σάκη, εδώ δεν μπαίζουμε…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s